Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22
Hassiebassie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:59:
[...]

En ook nog 5*5* :D _/-\o_

Hebbe, hebbe, hebbe!
Ik heb erg veel high rated spelers een stuk of 90…. Denk dat ik dan maar een end game team ga bouwen en veel ga opofferen. Strong link heb ik al wel met TOTY Bruno Silva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had mijn fodder vandaag aardig opgemaakt aan Patrick Vieira. Nu moet ik gaan grinden voor de 20x84 en de 25x83. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:59
Capsaicin schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:24:
Hij komt, hij komt, de goede oude vrind :9~ O+

[Afbeelding]

Ik begin maar vast met het inslaan van high rated kaarten.
Mijn grootste vijand al een aantal Fifa's lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Met pijn in mijn hart afscheid genomen van een aantal spelers, maar heb verassend veel high rated spelers over…. Maar lang niet zoveel als het was. De enige TOTS die ik nog over heb is Varane… ach het is September 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rzQoSeejpKkAO0GzMt9ksRxAojs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0RHLTLH7KJM5gMzTj573uXXt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
pacod schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:11:
Met pijn in mijn hart afscheid genomen van een aantal spelers, maar heb verassend veel high rated spelers over…. Maar lang niet zoveel als het was. De enige TOTS die ik nog over heb is Varane… ach het is September 😂

[Afbeelding]
Een Hunter op Kante? :+ een hawk is voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 01:11:
[...]

Een Hunter op Kante? :+ een hawk is voldoende
Was om z’n finishing naar 94 te krijgen ipv 89 met hawk. Fysiek heeft hij niet zoveel nodig, maar moet zeggen dat ik hem eerst zonder chemstyle had. Sterker nog, ik gebruikte hem voordat mijn team de PL richting in ging niet eens

[ Voor 10% gewijzigd door pacod op 04-09-2021 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 01:30:
[...]

Was om z’n finishing naar 94 te krijgen ipv 89 met hawk. Fysiek heeft hij niet zoveel nodig, maar moet zeggen dat ik hem eerst zonder chemstyle had. Sterker nog, ik gebruikte hem voordat mijn team de PL richting in ging niet eens
Ah ok, dat verklaart :)

Zo, had gistermiddag nog wat 18K tots fodders gekocht, gaat nu al weg voor meer dan 27K per stuk :+ in de maand september alweer 1 miljoen winst en nu de 25 miljoen winst bereikt.

Gratis tip: niet iedereen kan nu de dure high rated fodder kaarten kopen: dus zal er morgen waarschijnlijk een sappige sbc komen om high rated fodder te halen. Sla dus nog wat gouden kaartjes op in de club! Prop ze in de sbc of verkoop ze voor winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:13:
[...]

Ah ok, dat verklaart :)

Zo, had gistermiddag nog wat 18K tots fodders gekocht, gaat nu al weg voor meer dan 27K per stuk :+ in de maand september alweer 1 miljoen winst en nu de 25 miljoen winst bereikt.

Gratis tip: niet iedereen kan nu de dure high rated fodder kaarten kopen: dus zal er morgen waarschijnlijk een sappige sbc komen om high rated fodder te halen. Sla dus nog wat gouden kaartjes op in de club! Prop ze in de sbc of verkoop ze voor winst ;)
Hmmm, ik weet niet of die voorspelling uitkomt want er is al een 82-88 sbc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
AH, een icon-moments SBC om van mijn dubbele high-rated af te komen _O_

Direct Cantona O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yg2v8GbIpdMfXEguMo4rzNLecWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CVe9nHQUW6W0M8FN7M5IHrP1.png?f=fotoalbum_large

Ronny af, 790k over. Ik kan een Renato vervangen voor Bruno, maar ik vind het ook wel best zo eigenlijk. Rashford valt me echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb nog geen definitieve opstelling voor mijn CR7, maar de combinatie CR7, Messi en Cruyff werkt wel erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Nachtapotheker schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:50:
Same here, het lijkt wel of alleen de diehards nog over zijn haha.
Tijd voor 22, haal er geen plezier meer uit.
Ik kom juist de slechtste spelers tegen die ik ooit heb gezien. Verkeerd instappen, niet meelopen, amper skillmoves.

Toch ga ik 8-17, met een week oud 87-team. Ben er nu ook klaar mee, mijn goedkope TOTS winnen geen enkel duel op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:48
Harry Nak schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:23:
[...]

Ik kom juist de slechtste spelers tegen die ik ooit heb gezien. Verkeerd instappen, niet meelopen, amper skillmoves.

Toch ga ik 8-17, met een week oud 87-team. Ben er nu ook klaar mee, mijn goedkope TOTS winnen geen enkel duel op het veld.
Ik was Rivals aan het spelen, WL vind ik over het algemeen ook leuker, maar geen tijd meer voor (over) in deze fase :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Nachtapotheker schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:07:
[...]

Ik was Rivals aan het spelen, WL vind ik over het algemeen ook leuker, maar geen tijd meer voor (over) in deze fase :)
Op naar 22!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Het zit erop! *O*

Zidane is binnen en met de 82+ heb ik nu ook Ronaldinho afgemaakt. Flink wat rares verkocht en heb nog Roberto Carlos en alle andere resterende Nederlandse icon moments gehaald.

Wat ik er mee ga doen? Ik heb geen flauw idee :)

Het is klaar, het is af, het is uit. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hier op de valreep voor mijn 7 tokens Ronaldinho nog gekregen! Ook een mooie afsluiter voor die paar potjes die ik nog wel zal spelen tot aan Fifa 22.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZJmkcui1atVTBHZa1QHWdffJ-4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3vmhIjTHHwE6sd5SrrNxnBxV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 21:33
Hier messi nagenoeg klaar..

Team af.. klaar en casual nog wat potjes spelen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9bk1KVhev8NaRFtbbsCXLyAk1k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ajHipsgqUjPN9abP8qh4x1XN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
16-14 weer lekker dramatisch.
Liep nog 11-6

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:17:
16-14 weer lekker dramatisch.
Liep nog 11-6
14 gehaald met nog 3 potjes over. Wat wel raar is gezien die bijzondere vrijdag waarin ik na 9 potjes maar 3 gewonnen had. Vervolgens nog 2 verloren, stond ik op 3 na 11.
Daarna een streak van winsten die ik nog nooit heb gehad. Maar vooral omdat ik, blijkbaar door het vele verlies, ineens de meest dramatische spelers tegen kwam. Gelukkig na een paar potjes winst wel leuke tegenstanders en mooie spannende potjes gespeeld. Ook niet meer dat 1 depth met 6 man in de goal hangen.
Eigenlijk wilde ik maar tot de 8 gaan, maar het was dermate leuk en "non-sweaty" dat ik maar door gegaan ben. Op 14 had ik nog 4 potjes over, toen ik daar eentje verloor maar gestopt, kleine kans dat ik de volgende 3 zou winnen.
Wat ik wel na vrijdag deed was mijn tactiek aanpassen, speel 4-4-2 op 5 depth, maar die naar 7 gezet en fast build up ipv long ball. De spitsen van "get behind" naar "balanced" en "stay central" naar "balanced"
En mijn beide middenvelders van "balanced" en "stay back" naar "naar voren" en "balanced" gezet. Liep gelijk beter.
Vind het alleen nog wel bijzonder dat er vrijdag met grote regelmaat gigantische gaten op het veld waren, die er zaterdag niet meer waren. Dat zal toch niet alleen aan het wijzigen van depth gelegen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 6 september 2021 @ 00:06:

Team af.. klaar en casual nog wat potjes spelen :)

[Afbeelding]
Hier ook wel klaar. Aan onderstaande zal niet zoveel meer veranderen. Ingame wissel ik Ronaldinho en Ansu Fati om uiteraard.

Op de bank o.a. nog Verratti PTG en Atal futties, Nani showdown. Ik vind het verder ook wel prima zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UWyaqtdKUrRccVTnrSMdw_4tfak=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kwoJyIjLpZpwdwkx5i71HXsH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Prosac schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:59:
[...]

14 gehaald met nog 3 potjes over. Wat wel raar is gezien die bijzondere vrijdag waarin ik na 9 potjes maar 3 gewonnen had. Vervolgens nog 2 verloren, stond ik op 3 na 11.
Daarna een streak van winsten die ik nog nooit heb gehad. Maar vooral omdat ik, blijkbaar door het vele verlies, ineens de meest dramatische spelers tegen kwam. Gelukkig na een paar potjes winst wel leuke tegenstanders en mooie spannende potjes gespeeld. Ook niet meer dat 1 depth met 6 man in de goal hangen.
Eigenlijk wilde ik maar tot de 8 gaan, maar het was dermate leuk en "non-sweaty" dat ik maar door gegaan ben. Op 14 had ik nog 4 potjes over, toen ik daar eentje verloor maar gestopt, kleine kans dat ik de volgende 3 zou winnen.
Wat ik wel na vrijdag deed was mijn tactiek aanpassen, speel 4-4-2 op 5 depth, maar die naar 7 gezet en fast build up ipv long ball. De spitsen van "get behind" naar "balanced" en "stay central" naar "balanced"
En mijn beide middenvelders van "balanced" en "stay back" naar "naar voren" en "balanced" gezet. Liep gelijk beter.
Vind het alleen nog wel bijzonder dat er vrijdag met grote regelmaat gigantische gaten op het veld waren, die er zaterdag niet meer waren. Dat zal toch niet alleen aan het wijzigen van depth gelegen hebben?
Dieptepunt was een wedstrijd waar ik 2x voor kom, toch nog 3-3, in de verlenging krijg ik in de 116e minuut een penalty bij 3-3 stand, tegenstander quit en ik krijg geen win, vind dat zo onzin.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:07:
[...]
Dieptepunt was een wedstrijd waar ik 2x voor kom, toch nog 3-3, in de verlenging krijg ik in de 116e minuut een penalty bij 3-3 stand, tegenstander quit en ik krijg geen win, vind dat zo onzin.
Dat is idd echt belachelijk, ook wel vaak genoeg gehad. Iemand die quit als je 1-1 maakt of op een gelijke stand de verbinding eruit vliegt.
Dan vind ik dat je gewoon de win moet krijgen OF dat de game gewoonweg niet telt als het binnen 30 minuten ingame is. Dit weekend ook weer, iemand krijgt kansen, maar maakt ze niet, ik counter en schiet die bal op goal, het moment dat de bal over de lijn lijkt te gaan, quit hij. Gelukkig registreerde FIFA nog wel de 1-0 en kreeg ik de win, maar toch.. is me te vaak overkomen dat ik op die manier een potje kwijt raak.

Ik ga het FIFA-en wel en niet missen straks. Ik kom misschien terug als ze -zoals het gerucht gaat- met FIFA23 crossplay gaan invoeren. Heb er een jaar plezier van gehad, maar merk ook dat FIFA veel tijd opslokt, ik ben iemand die alle objectives wil halen en zoveel mogelijk packs e.d. wil binnenslepen. Ook elke gratis te halen speler wil ik halen.
Bovendien kan ik slecht tegen opnieuw beginnen met een -met alle respect- dramatisch team, terwijl ik nu een paar mooie elftallen heb weten samen te stellen. Af en toe even aanslingeren en verder andere games weer proberen.
Nog twee wensen: Maldini en Ronaldo (Juve).

Heb ook moeite met afscheid nemen van spelers, de Gnabry en Boateng SBC's gebruik ik nooit meer, maar toch krijg ik het niet over mijn hart om ze in een SBC te stoppen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Prosac schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:26:
[...]

Dat is idd echt belachelijk, ook wel vaak genoeg gehad. Iemand die quit als je 1-1 maakt of op een gelijke stand de verbinding eruit vliegt.
Dan vind ik dat je gewoon de win moet krijgen OF dat de game gewoonweg niet telt als het binnen 30 minuten ingame is. Dit weekend ook weer, iemand krijgt kansen, maar maakt ze niet, ik counter en schiet die bal op goal, het moment dat de bal over de lijn lijkt te gaan, quit hij. Gelukkig registreerde FIFA nog wel de 1-0 en kreeg ik de win, maar toch.. is me te vaak overkomen dat ik op die manier een potje kwijt raak.

Ik ga het FIFA-en wel en niet missen straks. Ik kom misschien terug als ze -zoals het gerucht gaat- met FIFA23 crossplay gaan invoeren. Heb er een jaar plezier van gehad, maar merk ook dat FIFA veel tijd opslokt, ik ben iemand die alle objectives wil halen en zoveel mogelijk packs e.d. wil binnenslepen. Ook elke gratis te halen speler wil ik halen.
Bovendien kan ik slecht tegen opnieuw beginnen met een -met alle respect- dramatisch team, terwijl ik nu een paar mooie elftallen heb weten samen te stellen. Af en toe even aanslingeren en verder andere games weer proberen.
Nog twee wensen: Maldini en Ronaldo (Juve).

Heb ook moeite met afscheid nemen van spelers, de Gnabry en Boateng SBC's gebruik ik nooit meer, maar toch krijg ik het niet over mijn hart om ze in een SBC te stoppen. :D
Ik stop nu ook met FUT, FIFA 22 sla ik zelf over, ben weer naar Destiny gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:13:
[...]

Goed voorspeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mijn team: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_kCKbFWtkWcjqdNUSoKNQUehPM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qUJt9oZl22JHLppyzvgj9p2A.png?f=fotoalbum_large
Bissaka is zwaar outdated. De Bruyne mist agiliteit en balans. Voor de rest allemaal heerlijke topspelers.

Ook dit weekend kwam ik niet verder dan gold 1. Als ik dit jaar nog Elite wil halen moet ik meer tijd steken in het snappen van skillmoves. Het uitvoeren van skillmoves is nog redelijk makkelijk, maar het doorgronden waar en wanneer je deze moet inzetten is andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Had dit weekend 8-2 ofzo gehaald. R9 schiet ze er heerlijk in. Had dit keer R9 en Dybala in de spits staan met Messi er achter. Finesse tot je een ons weegt of er gewoon doorheen glippen :p

Maar ik ging voor de 8, die haalde ik en toen lekker in de avond nog wat met de 82+ gespeeld.
Enkele zieke pulls:
- TOTY Bruno Fernandes
- TOTY Davies
- Tots Haaland
- Tots Frenkie de Jong
- Fof Acuna
- Fof Paredes
- Fof Verratti

Was echt ongekend 8)7 alsof EA nog even alle kaarten in mijn strot wilde duwen. Met de coins van enkele kaarten dus Roberto Carlos en de resterende Nederlandse icons gehaald :)

Eigenlijk ontbreekt van alle meta kaarten enkel Maldini en TOTY Van Dijk nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wauw of het Nivo daalt keihard of mijn team gaat als de brandweer..

Moest nog even grinden voor de lvl30 beloning om het laatste stuk van Messi te doen (club helemaal leeg incl wissels en coins 🤣)

Win ik er gewoon 5 achter elkaar en zo bovenin div 4 :)

Vanavond Messi proberen!

Ps martial is echt een baas! Outshines mbappe toty
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/9655260

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 06-09-2021 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:50:
Mijn team: [Afbeelding]
Bissaka is zwaar outdated. De Bruyne mist agiliteit en balans. Voor de rest allemaal heerlijke topspelers.

Ook dit weekend kwam ik niet verder dan gold 1. Als ik dit jaar nog Elite wil halen moet ik meer tijd steken in het snappen van skillmoves. Het uitvoeren van skillmoves is nog redelijk makkelijk, maar het doorgronden waar en wanneer je deze moet inzetten is andere koek.
Ik ben ook niet handig met skillmoves (zal wel met leeftijd te maken hebben, ben niet meer de jongste). Desalniettemin deze Fifa-editie toch divisie 2 gehaald. Voor mijn doen is dat goed, want zo hoog heb ik eerdere edities nooit gezeten. Zelfs tot 3x toe op een haar na div. 1 gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Moody2204 schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:25:
[...]

Ik ben ook niet handig met skillmoves (zal wel met leeftijd te maken hebben, ben niet meer de jongste). Desalniettemin deze Fifa-editie toch divisie 2 gehaald. Voor mijn doen is dat goed, want zo hoog heb ik eerdere edities nooit gezeten. Zelfs tot 3x toe op een haar na div. 1 gemist.
Joh, ik zit nog steeds halverwege divisie 3 :) dus waarschijnlijk ben je wel beter dan ik :p ondanks mijn hele leger aan kaarten.

Ik denk dat ik wel beter zou worden als ik skill moves ga cancellen, maar dat daar heb ik geen zin meer in.

Nu kan ik gewoon Fifa aanslingeren in de toekomst en met de beste kaarten spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hassiebassie schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:52:
Had dit weekend 8-2 ofzo gehaald. R9 schiet ze er heerlijk in. Had dit keer R9 en Dybala in de spits staan met Messi er achter. Finesse tot je een ons weegt of er gewoon doorheen glippen :p

Maar ik ging voor de 8, die haalde ik en toen lekker in de avond nog wat met de 82+ gespeeld.
Enkele zieke pulls:
- TOTY Bruno Fernandes
- TOTY Davies
- Tots Haaland
- Tots Frenkie de Jong
- Fof Acuna
- Fof Paredes
- Fof Verratti

Was echt ongekend 8)7 alsof EA nog even alle kaarten in mijn strot wilde duwen. Met de coins van enkele kaarten dus Roberto Carlos en de resterende Nederlandse icons gehaald :)

Eigenlijk ontbreekt van alle meta kaarten enkel Maldini en TOTY Van Dijk nog :P
TOTY Van Dijk vind ik echt een heerlijke CB, samen met Laporte er naast. Ondanks dat FIFA op zijn einde is kan ik hem je wel aanraden om nog een keertje te proberen! :)

Doe ook een keer de 82+ PP, kwam Bruno Fernandes TOTY eruit lopen. Nog voor wat het waard is een leuke speler! :D

[ Voor 5% gewijzigd door Partypooper op 06-09-2021 16:23 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Weer wat dubbele high-rated kaartjes, weer een icon-SBC gedaan. Dit keer Puskas eruit.
Toch wel aardig. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Partypooper schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:06:
[...]

TOTY Van Dijk vind ik echt een heerlijke CB, samen met Laporte er naast. Ondanks dat FIFA op zijn einde is kan ik hem je wel aanraden om nog een keertje te proberen! :)

Doe ook een keer de 82+ PP, kwam Bruno Fernandes TOTY eruit lopen. Nog voor wat het waard is een leuke speler! :D
Verrek, hij nog maar 240K. Dat is nog wel te doen. Nog even handelen dan vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:06:
[...]

Ik speel weer met Fernandes TOTS, blijft een van de beste Box2Box CM (samen met Renato en kante op middenveld) z'n TOTY lijkt me nog beter in die rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:09:
[...]

Ik speel weer met Fernandes TOTS, blijft een van de beste Box2Box CM (samen met Renato en kante op middenveld) z'n TOTY lijkt me nog beter in die rol
Ja ik zit te denken aan een middenveld van TOTS De Jong, Acuna PTG En Bruno Fernandes. Lijkt me ook wel geinig om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb Fernandes TOTY en nu ook in mijn start opstelling, maar kan niet zeggen dat hij eruit springt vergeleken met Acuna, Renato en zelfs Pogba PTG… maar kan aan mij liggen natuurlijk 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Moody2204 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:31:
[...]

Toch nog steeds div. 2. Maar telkens als ik nog maar 1 overwinning nodig heb voor div. 1 mislukt het.
Net voor de 4e keer dit weer dus... hoezo voorspelbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Heb dat ook aan het begin heel erg gehad. Maar toen echt 3/4 jaar in div 1 gespeeld.

Denk dat je express een iets lastigere krijgt en het voor een groot deel ook mentaal is.

[ Voor 35% gewijzigd door Beavbusi op 07-09-2021 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
pacod schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:00:
Ik heb Fernandes TOTY en nu ook in mijn start opstelling, maar kan niet zeggen dat hij eruit springt vergeleken met Acuna, Renato en zelfs Pogba PTG… maar kan aan mij liggen natuurlijk 🙂
Ik heb hem sinds gisteren ook in de basis gezet, met dit team:

https://www.futbin.com/21/squad/9715079

Ingame switch ik naar dit: https://www.futbin.com/21/squad/9715102

Tot zover bevalt die mij prima moet ik zeggen, prima speler. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Partypooper op 07-09-2021 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Beavbusi schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:42:
Heb dat ook aan het begin heel erg gehad. Maar toen echt 3/4 jaar in div 1 gespeeld.

Denk dat je express een iets lastigere krijgt en het voor een groot deel ook mentaal is.
Ik denk het ook. Ach, ik vind het verder niet erg ofzo. Maar het is toch de kick om een keer te kunnen zeggen dat je het gehaald hebt hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Moody2204 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:13:
[...]

Ik denk het ook. Ach, ik vind het verder niet erg ofzo. Maar het is toch de kick om een keer te kunnen zeggen dat je het gehaald hebt hè?
Ja absoluut, vond het wel grappig heb precies hetzelfde gehad, he tis wel leuk om div 1 te halen. Maar div 1 is alleen leuk als je heel veel speelt in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Beavbusi schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:19:
[...]

Ja absoluut, vond het wel grappig heb precies hetzelfde gehad, he tis wel leuk om div 1 te halen. Maar div 1 is alleen leuk als je heel veel speelt in mijn geval.
Ik speel nog steeds zeker iedere dag wel een uurtje minimaal. Maar dat komt ook omdat voetbal (en gamen) gewoon in mijn bloed zit.

Wat mijn grootste ontwikkeling is geweest, is toch wel door de tips hier op het forum ter harte te nemen. Heb zelfs een paar potjes tegen andere Tweakers gespeeld. Vooral doordat ik het verdedigen beter onder controle kreeg, ging het langzaamaan beter. Maar ook de tactische tips zoals meerdere opstellingen onder de knop bijvoorbeeld.

Nu nog een beetje leren traden, dan heb ik misschien ook in een eerdere fase van Fifa 22 straks, een wat beter team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Wanneer komt de app van 22 uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moody2204
Beavbusi schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:19:
[...]

Toch nog gelukt zo op het einde van Fifa 21 :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zXK6x6Abo5slLi6TePNcDnGTBo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DQcNbPBHLtcWf0d6uQuFzvwE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:59:
[...]

[Afbeelding]
Succes met het niveau , viel me de eerste 2 wedstrijden even flink tegen haha. Zeker verdedigend had ik het heel zwaar.

Herken je probleem hikte ook steeds tegen die laatste win aan. Maar als dan lukt voelt het tenminste extra goed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
[...]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd kerel! *O* Ik weet hoelang je hier tegen aan zat te hikken :)

Geniet er nog even van!

Btw: Die 85x10 is wel heel erg OP 7(8)7 twee keer Lewandowski 98 op rij _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:54:
[...]

Geniet er nog even van!

Heb eindelijk een 99 gepackt daarmee…. Firmino! Die 85x10 kan je bijna eindeloos doen… tussendoor ook nog wat icon moments gedaan. Vanavond weer veel kaarten terug die ik in CR7 had gestopt. Maar vooral nu jagen op Neymar haha.. heb zelf vanavond TOTS Messi 2x gepackt en weer in een sbc gedaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:11:
[...]

Heb eindelijk een 99 gepackt daarmee…. Firmino! Die 85x10 kan je bijna eindeloos doen… tussendoor ook nog wat icon moments gedaan. Vanavond weer veel kaarten terug die ik in CR7 had gestopt. Maar vooral nu jagen op Neymar haha.. heb zelf vanavond TOTS Messi 2x gepackt en weer in een sbc gedaan haha
Zat vanavond Nederland te kijken dus merkte de sbc nu pas op :)

5x gedaan en telkens een 98 eruit gehad: Lewa, Lewa, Lukaku, Hazard en Acuna :+

Hazard had ik nog niet :9

Ik ga met de overige fodder nog wat extra icons sbc's doen. Tsja, ik had bijna alle kaarten al untradeable, dus praktisch alles is nu fodder voor mij :+

Edit: zou ik er voor gaan....

99 Pele? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 08-09-2021 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Hassiebassie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:54:
[...]

Geniet er nog even van!

Die 85x10 is letterlijk eindeloos, gewoon een fodder generator. Met genoeg tijd kan je elke icon krijgen (danwel direct via SBC zoals Pele of via repeatable picks om bijv Maldini te krijgen). Echt het einde van Fifa, alle kaarten die nu in packs zitten zijn hard gecrashed, behalve de 99s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb na Messi de folder niet meer in m'n club 🤣 kom niet verder als een 84 team meer haha

Hopen op iets uit Rivals awards morgen aangezien k graag weer een normale wissels wil😅

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 08-09-2021 07:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd!!!

Moet zeggen nu ik langs divisie 5 ben dat ik ineens omhoog schiet.. is div 5 dan echt zo een bottleneck? Het is niet eens dat ik geflatteerd win maar echt 5/6-0 of een RQ

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 08-09-2021 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Zo de market is ook flink gecrashed vannacht. 370k voor een TOTS Ronaldo? :P Acuna 50k. Je kan wel merken dat FIFA op zijn einde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Partypooper schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:53:
Zo de market is ook flink gecrashed vannacht. 370k voor een TOTS Ronaldo? :P Acuna 50k. Je kan wel merken dat FIFA op zijn einde is.
Zeker ook als je TOTY kaarten in sbc's gaat gooien :+

Heb nog even Son, Rashford en jadon sancho eruit gehaald.

Zelfs Ramos toty opnieuw gedaan.

Eto'o is binnen :)

Bijna op werk, mooie timing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Lekkere sbc die 85+.
Door de fodder kan je hem blijven herhalen.
Packte mbappe toty eruit en na een aantal keer de sbc te doen inmiddels moments Vieira gratis kunnen doen.

Kreeg nog tradable Llorente eruit ook 🤡

Ik begon met een nagenoeg lege club en amper coins

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Partypooper schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:53:
Nu Acuna en Llorente kunnen halen door de crash, laatste 2 WL speel ik zo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GoNoiW0xCr2K737fSNU04evtaeQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mpJ7y7YuBGWSogoOvD5u8Bpq.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 85x10 gaat helemaal nergens meer over haha. Heb nu ook frenkie binnen dus twijfel heel erg over mijn middenveld. Kan nu frenkie inpassen en dan ook Hazard gebruiken als RM :+ Keuzes Keuzes, hoop stiekem nog op een TOTY Mbappe, CR7 etc dan is me team wel heel klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Goede tip van die 10x85!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Als je die SBC maar lang genoeg doet wordt dit op een gegeven moment het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0GxKzD8ELb1wLfpWdRIyejLwQTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9XSeZtHdXc8NI44QGOOhYH8k.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben nog niet tot een volledige dupe pack gekomen helaas :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zo echt he? Hier had ik ook al o.a. die Laporte en Locatelli. Nog ff een paar keer doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01
TheJVH schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:32:
Als je die SBC maar lang genoeg doet wordt dit op een gegeven moment het resultaat:
[Afbeelding]

Ik ben nog niet tot een volledige dupe pack gekomen helaas :+ .
Ja, of dit:

KOEKOEK :D :D :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSOP3xXWuwwmVGN5MKbAoKAoBOg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6NDOIQjVuKnOeennksrvE91R.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GRRRR ik blijf ook doorgaan tot ik CR7 heb dat is echt me einddoel. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sodeju, wat een mazzel! Wel lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik heb al twee maanden FIFA niet meer aangeraakt omdat ik wacht op Fifa 22, maar dit begint nu toch wel weer te kriebelen bij mij. Ik heb nog wel wat hoge rated spelers in mijn club, en als ik mijn mid gullit voor 800k verkoop, verwachten jullie dan dat het met deze sbc nog mogelijk is om R9 en Gullit moments vrij te spelen? Ik heb nog niets aan deze sbc's gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
destroye schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:43:
Ik heb al twee maanden FIFA niet meer aangeraakt omdat ik wacht op Fifa 22, maar dit begint nu toch wel weer te kriebelen bij mij. Ik heb nog wel wat hoge rated spelers in mijn club, en als ik mijn mid gullit voor 800k verkoop, verwachten jullie dan dat het met deze sbc nog mogelijk is om R9 en Gullit moments vrij te spelen? Ik heb nog niets aan deze sbc's gedaan
Je kunt vanaf nu (als je er wat tijd in stopt) alles halen zonder dat het je geld kost. Van die 85x10 SBC kun je er met een beetje mazzel 4 à 5 bewaren en de overige spelers recycle je weer, aangevuld met een paar standaard gouden spelers. Als je weer een leuk stapeltje hoge rated hebt of duplicates, knal je die in de gewenste SBC naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:18
destroye schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:43:
Net wat er al gezegd is, kan je het beste de 85x10 vaak doen. Op een gegeven moment recycle je veel spelers en houdt je de goede over. Ik heb zonet de Messi SBC hierdoor kunnen doen, wat eerder een onmogelijke opgave was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Pfff die 85x10, wat een grap is dat zeg.

Daarmee inmiddels Vieira en Gullits moments kunnen doen voor noppes.
Mooi MBappe TOTY aan over gehouden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4BcvKO2geCq-yKMJqQsxgn3CWx8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0OuDkHPvAfv7hEMi40N25xvD.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik ben nu bezig met de Vierra sbc, heb al diverse malen de moments sbc gedaan, maar niet echt veel bijzonders eruit kunnen halen…. Carlos Alberto was nog de meest bijzondere

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFe_Ff0xnPiJ6UeasPP5GOdJHbs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bkDwnOw4ZlBBcNSybT9dEbmi.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is binnen de enige speler die ik nog echt wou >:) >:) >:)

Ga wel verder met die 87x10 om alle hoge kaarten te sparen en in die gullit sbc te duwen. Hopelijk haal ik het :)

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 08-09-2021 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:36:
[Afbeelding]

Hij is binnen de enige speler die ik nog echt wou >:) >:) >:)

Ga wel verder met die 87x10 om alle hoge kaarten te sparen en in die gullit sbc te duwen. Hopelijk haal ik het :)
Lekker hoor! Na hoeveel pogingen? :+

Hier wel leuke kaarten telkens, maar geen Ronaldo. Wel Lukaku en Hazard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:55:
[...]

Lekker hoor! Na hoeveel pogingen? :+

Hier wel leuke kaarten telkens, maar geen Ronaldo. Wel Lukaku en Hazard.
Haha niet te tellen 8)7 Heb hier zowat alles gepacked al behalve Neymar en Mbappe.

Momenteel met me bizarre wissels samen een 97 rated squad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik ga mijn verhandelbare waardevolle spelers met dik verlies verkopen, voordat ze nog minder waard worden. Met de centjes kan ik dan draften. :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb die 87x10 SBC al wel 10x gedaan, dat is echt een heerlijke never-ending loop. _O_ Doe ik tot ik -hopelijk- CR9 heb. :)

Echt een behoorlijke hoeveelheid high-rated fodder binnengehaald en misschien al wel 6x Lewa en Acuna erin gegooid _O-
En Navas natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Ik hoor al wat mooie verhalen over de Fifa22 editie. Weekend league zou niet meer op 30 potten bestaan maar uit 10-20 potten. En je kan gelijk je rewards krijgen aan het einde van de WL. Dat zou toch een verademing zijn als je 10 potten wl moet spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Net de CR7 sbc gedaan en eerder Messi. Ook Foden, Firminho, Verratti, Acuna uit de 85x10 gekregen. Enige waar over twijfel is op Di Maria in de basis te zetten. Er moet toch een beter alternatief zijn.
https://www.futbin.com/21/squad/8604626

Edit; sterling op links en Nani op rechts, probleem opgelost.

[ Voor 11% gewijzigd door _Uploader_ op 08-09-2021 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb vanmiddag Vieira binnen gehaald dankzij de sbc … R9 zou morgen ook moeten lukken met behulp van deze sbc en de rewards van morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gullit sbc gaat goed alle 89, 88, 87 en moet nog 2 86. Maar het probleem gaat de low rated Squads worden met de chem. Heb nog naar 100k en eventueel nog 30k extra als ik de dubbele gomez op me tl verkoop.

Strand ik straks op een 85 Squad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op woensdag 8 september 2021 @ 16:58:
Gullit sbc gaat goed alle 89, 88, 87 en moet nog 2 86. Maar het probleem gaat de low rated Squads worden met de chem. Heb nog naar 100k en eventueel nog 30k extra als ik de dubbele gomez op me tl verkoop.

Ik heb nog 2,2 miljoen en ben half door Maradona heen, denk de Gullit ook nog maar even pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:15:
[...]

Haha niet te tellen 8)7 Heb hier zowat alles gepacked al behalve Neymar en Mbappe.

Momenteel met me bizarre wissels samen een 97 rated squad :+
Ik probeer serieus ook nog Neymar te packen omdat ik die tradeable heb _O-
De rest van mijn team is untradeable. Elke keer die blauwe flares op m'n telefoon en hoop steeds op Neymar maar elke keer weer Lukaku, Locatelli of Richarlison :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:00:
[...]

Ik heb nog 2,2 miljoen en ben half door Maradona heen, denk de Gullit ook nog maar even pakken.
Ik moest nog een icon hebben om alles op chem te krijgen. Essien vind ik in deze fase niet goed genoeg meer.

Dus dan maar Gullit maar dat gaat hem misschien toch niet worden.
Hassiebassie schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:11:
[...]

Ik probeer serieus ook nog Neymar te packen omdat ik die tradeable heb _O-
De rest van mijn team is untradeable. Elke keer die blauwe flares op m'n telefoon en hoop steeds op Neymar maar elke keer weer Lukaku, Locatelli of Richarlison :(:)
Ik kan die locatelli , fs Fati , headliner benz echt niet meer zien die heb ik al zovaak gepacked.

Lewa ook al echt 4x gehad.

Neymar zou ik ook geen nee tegen zeggen :+ dan word vini een hele dure wissel haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op woensdag 8 september 2021 @ 16:58:

Red je makkelijk.
Ik begon deze grind met een stuk minder coins.

Twijfel er nu zelfs aan om ook Ronaldinho te doen… alleen kost weer paar uur 😉

[ Voor 32% gewijzigd door Valandil op 08-09-2021 17:45 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:44:
[...]

Red je makkelijk.
Ik begon deze grind met een stuk minder coins.

Twijfel er nu zelfs aan om ook Ronaldinho te doen… alleen kost weer paar uur 😉
Je had gelijk had maar 40k nodig in totaal. Gullit is binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZGAIYMIG7M4HoImL11zL_7fCXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZChX3jD9Kc0T4eYe41ytSoGO.jpg?f=fotoalbum_large

Me nieuwe team :) twijfel nu dus serieus om vieiera te doen als cv als vervanger voor Varane …..

Edit :

Denk doe voor de lol de icon pick , eusebio leuke invaller voor cruijf :')

[ Voor 46% gewijzigd door Traeces op 08-09-2021 20:56 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Saekerhett
:D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmwG2tk7-qbX7qifYNXSwl_SKL0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K8s84J5offyQltVtelHw1DCO.png?f=fotoalbum_large

• Partypooper
Ik heb als een malle die 85x10 zitten spammen. Wel met resultaat. Team heeft een complete overhaul gehad.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=hd9MeQ6hdkod:FFA21XBO

Alles is untradable op PTG Llorente na.

• pacod
Ik net zo.....veel dezelfde spelers. Maar ben inmiddels aan R9 begonnen en zit nu ruim op de helft en dat zonder al teveel coins op de bank :D Wel tussendoor nog icons packs geopend waar als grote topper Ronaldinho als keuze kwam samen met Gullit....heb voor de eerste gekozen, omdat ik veel plezier van hem heb gehad in Fifa 20. Zodra ik R9 af heb, misschien nog Gullit doen....als ik me er toe kan zetten.

• pacod
Partypooper schreef op donderdag 9 september 2021 @ 00:31:
Ik heb als een malle die 85x10 zitten spammen. Wel met resultaat. Team heeft een complete overhaul gehad.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=hd9MeQ6hdkod:FFA21XBO

Alles is untradable op PTG Llorente na.
Llorente heb ik inmiddels zo vaak gepackt.....die kom je vast nog wel untradeable tegen :)

• Valandil
Ok Ronaldinho is ook binnen. Avondje bankhangen met iPad doet wonderen.

Tussendoor ook Firmino ptg gekregen.

Alleen gaat Ronnie in de basis komen?
Nu staan Mbappe toty en CR7 SS in de spits met Messi futties op CAM.

Keuzes….
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gCiVBcY6nXD6J:FFA21PS4

wijze woorden

• Augy
Mijn god wat een teams komen er voorbij, hopen dat ik na de rewards ook kan beginnen met de 85*10 😅🤣

Club is namelijk echt helemaal leeg behalve de basis en leen spelers (en wat zilveren meuk) met welgeteld 3200 op de bank (dank Messi 🤣)

Team gaat wel echt als een trein. Bijna divisie 3 nu

Ingame:

Middenveld met kante, Fernandes en Renato gaat geweldig. Allemaal op balanced zonder instructies. Mbappe en martial vullen elkaar bizar goed aan.

[ Voor 71% gewijzigd door Augy op 09-09-2021 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:44:
Mijn god wat een team komen er voorbij, hopen dat ik na de rewards ook kan beginnen met de 85*10 😅🤣
Zou het zeker proberen, zodra je hem 1x heb gedaan kan je gewoon doorgaan met het maken van die sbc.

Daarna selecteerde ik de extreem hoge kaarten er uit voor de sbc's en ging ik met de 90 en daar onder weer die 85*10 doen. Kijk ook naar competities en nationaliteit voor de lagere sbc's me chem. Heb b.v. expres Brazilianen etc apart gehouden. Avondje werk en had Gullit binnen gehaald voor nog geen 40k.

Daarbij krijg je veel bizar goede kaarten heb Hazard, Acuna, Veratti, Lukaku minimaal 3x gepacked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:44:
Mijn god wat een teams komen er voorbij, hopen dat ik na de rewards ook kan beginnen met de 85*10 😅🤣

Club is namelijk echt helemaal leeg behalve de basis en leen spelers (en wat zilveren meuk) met welgeteld 3200 op de bank (dank Messi 🤣)

Team gaat wel echt als een trein. Bijna divisie 3 nu

Ingame:
Als je maar net genoeg fodder hebt, dan is het een oneindige loop waarin je terecht komt.
Ik heb trouwens SS Ronaldo ook gepackt......alleen die zal verdwijnen in een sbc ben ik bang haha
Vandaag verder met R9!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
En SS Neymar is binnen :D

• Partypooper
pacod schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:38:
[...]

Llorente heb ik inmiddels zo vaak gepackt.....die kom je vast nog wel untradeable tegen :)
Oh ongetwijfeld. Ik zou ook graag Varane TOTS ook nog wel willen packen, maar dat is een kwestie van geluk hebben.

Ga vandaag maar eens beginnen met PIM Cruyff. Dan gaat Fati eruit en komt hij erbij in. Dan heb ik wel een leuke aanval met Messi op CAM en Ronaldo en PIM Cruyff in de spits. :)

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
zijn er mensen die lid zijn van futchief? die kerel is meerdere jaren op rij gewoon top3 handelaar in fifa.
Hij bied een abbo aan voor een paar knaken in de maand. Ik wou de eerste maand als fifa uit is maar eens proberen of dat wat is met die tips om te traden.

• Valandil
Ok de jacht op R9 is ingezet…
Zal wel een even duren.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ondertussen dit elftal bij elkaar geharkt :

https://www.futbin.com/21/squad/9733357

Paar x de icon sbc gedaan met PIM Eusebio, PIM van der Sar en Pim Roberto Carlos als klappers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Valandil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:11:
Ok de jacht op R9 is ingezet…
Zal wel een even duren.
Die heb ik net gedaan, duurt even maar dan heb je ook wat. Samen met cr7 eoea en messi futties erachter. Nog niet mee gespeeld, even kijken of dat vanavond lukt. Ik denk erover na om Gullit te doen. Met Kante 99, pogba ptg en renato heb ik al veel opties, maar kante, gullit en sanches lijkt mij wel een gaaf middenveld.

• Mars18
Ook ongeveer alles gepackt uit de 10x 85 behalve Neymar, Messi, Ronaldo.

Op een gegeven moment in de icon sbc gestopt.

- Patrick Vieira 92 moments.
- Bagio moments

Ben blij met Patrick Vieira

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gaat ook nergens meer over dit

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BsDPUbO.png

[ Voor 27% gewijzigd door shoombak op 09-09-2021 11:36 ]

Mars18 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:24:
Ook ongeveer alles gepackt uit de 10x 85 behalve Neymar, Messi, Ronaldo.

Op een gegeven moment in de icon sbc gestopt.

- Patrick Vieira 92 moments.
- Bagio moments

Ben blij met Patrick Vieira
Die icon sbc is ook flink OP momenteel. Heb nu al :

- Eusebio
- Cantona
- van der Sar
- Roberto Carlos
- Cole
- Pirlo
- Overmars

Hoop toch nog een SS Neymar, Dinho, R9 of Maldini.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Jeeej nog een SS CR7 om in een sbc te gooienAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jpEMLCTkciKYXgAp0RgmyyTQak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KWxnjAbOwa5GkyvUWYrQ5Urb.jpg?f=fotoalbum_large

En R9 binnen! Heeft wel wat uurtjes geduurd….. Maar heb echt een belachelijk team nu staan….. Het moeilijkste was nog de zeldzame brons en zilver teams bijelkaar te krijgen. Heb geloof ik niet meer dan 30k uitgegeven voor deze sbc.

[ Voor 21% gewijzigd door pacod op 09-09-2021 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Nou Cruyff is binnen!

https://www.ea.com/fifa/u...fId=fm0kD00UdktP:FFA21XBO

Iemand nog tips voor een bepaalde icon sbc om te doen? Zit zelf te denken aan Gullit.. Alleen weet ik niet wie ik daarvoor moet gaan swappen in mijn team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:34:
Nou Cruyff is binnen!

https://www.ea.com/fifa/u...fId=fm0kD00UdktP:FFA21XBO

Iemand nog tips voor een bepaalde icon sbc om te doen? Zit zelf te denken aan Gullit.. Alleen weet ik niet wie ik daarvoor moet gaan swappen in mijn team.
ipv Frenkie of Acuna ? Vind in de paar wedstrijden dat ik Gullit gebruik heb veel meer aanwezig dan Acuna. Daarbij is ze fysiek ook heerlijk in duels :)
Pagina: 1 ... 156 ... 158 Laatste