Vraag niet hoe….. maar het is me gelukt! Messi zit in de club haha…. Ben wel wat spelers kwijt die ik liever niet kwijt had, maar heb er ook wel wat leuks voor terug! Onder andere Vinicius en TOTY Bruno Fernandes…. Nog steeds teveel opties! Heb nu een middenveld met Acuna, Renato Sanches en Lothar….
Umtiti sbc. Zou het wat zijn? Zie wel med/med workrates.
Normaal ben ik geen voorstander zelf van mid mid.Moody2204 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:38:
Umtiti sbc. Zou het wat zijn? Zie wel med/med workrates.
Maar bv toty van dijk heeft dat ook, en daar werd ik helemaal gek van hoe agressief die uit ze eigen instapte.
Hij is wel lekker makkelijk te linken.
Futties Messi is een regelrechte cheatcode. Ik heb eerder zijn TOTS gehad, maar deze is nog erger! 😁
Vinicius ga ik ook nog wel een paar week plezier van hebben. Komende dagen maar BPL, Bundesliga, La Liga en Ligue 1 teams maken.
En we zitten aan het einde, tijd voor lijstjes 😬
Vinicius ga ik ook nog wel een paar week plezier van hebben. Komende dagen maar BPL, Bundesliga, La Liga en Ligue 1 teams maken.
En 97 voor verdedigen. Hij zal best een spitsje tegen kunnen houden denk ik. Misschien pak ik 'm er toch nog ff bij.Traeces schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:19:
[...]
Normaal ben ik geen voorstander zelf van mid mid.
Maar bv toty van dijk heeft dat ook, en daar werd ik helemaal gek van hoe agressief die uit ze eigen instapte.
Hij is wel lekker makkelijk te linken.
Ik heb sinds gisteren de TOTS versie van Messi, die voelt voor mij al ten opzichte van zijn 95 rated versie al aan als een cheatcode voor mij. Helaas niet genoeg fodder of coins om zijn futties variant te voltooien ,anders had ik die graag gewild.pacod schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:12:
Futties Messi is een regelrechte cheatcode. Ik heb eerder zijn TOTS gehad, maar deze is nog erger! 😁
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Denk dat je gehackt ben en je club is weg 😋Markvd1984 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:42:
[Afbeelding]
Ik kreeg deze melding ineens
Iemand enig idee hoe en wat ?
Nee verwacht onderhoud
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 25-08-2021 11:52 ]
Onderhoud inderdaad. Had het ook. Doet het nu inmiddels weer bij mij.Augy schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:51:
[...]
Denk dat je gehackt ben en je club is weg 😋
Nee verwacht onderhoud
Weet er iemand hoe dit oplost als je dit krijgt bij aftrap ? Unable to retrieve your kickoff names data please try again
Wat dubbelen, dus redelijk eenvoudig een 92+ Icon Moments kunnen doen.
2x 92 (Owen en Laudrup) en een 93 die ik al heb (Zanetti) .
Die Icon Moments heb ik ook gedaan…. Kreeg keuze uit Cruyff, Baggio en vd Sar…. De laatste gekozen gezien ik Cruyff al had..Prosac schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 20:59:
Wat dubbelen, dus redelijk eenvoudig een 92+ Icon Moments kunnen doen.
Ik ging voor Laudrup, die kan dan in mijn Serie A elftal.pacod schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:01:
[...]
Die Icon Moments heb ik ook gedaan…. Kreeg keuze uit Cruyff, Baggio en vd Sar…. De laatste gekozen gezien ik Cruyff al had..
Lekker, ik gebruik 'm als supersub, omdat hij niet echt past in mijn team. Maar tot nu toe beviel hij me wel, en is hij alleen maar beter geworden.
Edit: zag net wel dat hij zijn penalty vreselijk miste
[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 26-08-2021 11:26 ]
Messi is binnen en ook nog helemaal gratis met fodder
Uit een megapack van mijn gold 3 rewards komt Moments Kaka rollen… ga ik niet gebruiken dus de verkoop in 😬
Moest even wennen aan hem , maar inmiddels is hij op volle stoom in mijn elftal!Markvd1984 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:06:
Messi is binnen en ook nog helemaal gratis met fodder
Mattheaus inmiddels naar de bank en Atal op 8 chemistry er in.
:strip_exif()/f/image/IbcutRrfGrDMndl9JLD6pRov.jpg?f=fotoalbum_large)
Pack net Militao en Papu Gomez...
Is Militao beter dan Varane?
Papu Gomez kan in de basis zetten voor Atal als LCAM. Maar mijn voorhoede is dat wel extreem klein met Messi, Dybala en Gomez.
[ Voor 12% gewijzigd door Valandil op 26-08-2021 15:31 ]
wijze woorden
Laat maar zitten... WTF!!!!
:fill(white):strip_exif()/f/image/OZvAomEZCMdVdPsZQuIuOK2X.png?f=user_large)
wijze woorden
Iemand nog tips voor een goede tactiek?
Voor nu speel ik voornamelijk 4312, maar zoek ook nog een goede 4231 en 442 opstelling
Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hq8ZBXgCnXAoO:FFA21PS4
Voor nu speel ik voornamelijk 4312, maar zoek ook nog een goede 4231 en 442 opstelling
Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hq8ZBXgCnXAoO:FFA21PS4
[ Voor 25% gewijzigd door Valandil op 26-08-2021 20:36 ]
wijze woorden
Speel vooral 442 met 2 cdms.Valandil schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:34:
Iemand nog tips voor een goede tactiek?
4 diep
6 breed
Alles balanced
Backs stay back
Cdm 1 ( beste verdediger ) tussen verdedigers invallen. Hiermee haal ik die klote steekballen er uit.
Cdm2 stay back ( betere voetballer ) heb ook nog onder tactieken staan dat hij balanced staat. Voor als me tegenstander verdedigend speelt
Lm / Rm mee verdedigen wanneer tegenstander in de aanval is. Anders liggen de flanken teveel open.
Spitsen blijven voorin en staan op achter verdediging komen.
Gisteravond eindelijk R9 afgerond. De laagste sbc waren lastig omdat je dan hoge chem moet halen
en ik had high rated kaarten in overvloed, maar 80 rated zijn uiterst zeldzaam...
Vanavond kijken hoe hij speelt. Messi ga ik ook nog doen en Martial pak ik ook mee
Binnenkort nieuwe icon swaps en dan kan ik Zidane ook afronden
Het zit er bijna op, blij toe!
Edit: ohja, als je nog wat kaarten hebt liggen, prop ze in die 82+! Acuna, Verratti, De Ligt, Lukaku... zoveel high rated kaarten eruit getrokken... halleluja

Vanavond kijken hoe hij speelt. Messi ga ik ook nog doen en Martial pak ik ook mee
Binnenkort nieuwe icon swaps en dan kan ik Zidane ook afronden
Het zit er bijna op, blij toe!
Edit: ohja, als je nog wat kaarten hebt liggen, prop ze in die 82+! Acuna, Verratti, De Ligt, Lukaku... zoveel high rated kaarten eruit getrokken... halleluja
[ Voor 17% gewijzigd door Hassiebassie op 27-08-2021 08:24 ]
Ja dat en ook voor de league-SBC's.Hassiebassie schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:23:
Ik heb gisteren oa3x Acuna en 2x Lukaku eruit gehaald, plus nog een heleboel TOTS-en uit Turkije en China.
Bij de 82+ op een gegeven moment 5 TOTS-en achter elkaar
Met de dubbele acuna's maar Umtiti gemaakt en heb nu 15 TOTS-kaarten nog op de TL staan.
Ga nu mijn transferlijst leeg maken.
Ik mis voor mijn serie A elftal eigenlijk alleen R9. UIt de swaps ga ik Maldini halen voor dat elftal.
De 88+ is ook erg waardevol om te doen .Prosac schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:38:
[...]
Ja dat en ook voor de league-SBC's.
Ik heb gisteren oa3x Acuna en 2x Lukaku eruit gehaald, plus nog een heleboel TOTS-en uit Turkije en China.
Bij de 82+ op een gegeven moment 5 TOTS-en achter elkaar
Met de dubbele acuna's maar Umtiti gemaakt en heb nu 15 TOTS-kaarten nog op de TL staan.![]()
Ga nu mijn transferlijst leeg maken.
Ik mis voor mijn serie A elftal eigenlijk alleen R9. UIt de swaps ga ik Maldini halen voor dat elftal.
Zeker op het eind als iedereen al een goede basis heeft en invallers. Alle fodder kan dan in 88+.
Kreeg daar oa uit :
Militao , Papu Gomez, Eden Hazard en CR7 summer star (wat een beest is dat zeg 😮)
Met de komst van fifa 22 boeit het me niet zoveel meer. Zolang de basis plus bank maar goed is.
Huidige team:
:strip_exif()/f/image/nkEf0d105rAZHGjae5swmOon.jpg?f=fotoalbum_large)
En de bank:
:strip_exif()/f/image/4FhC63nhTIIopLV4MZV5nNVb.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen Jordi Alba nog op het wensenlijstje
[ Voor 31% gewijzigd door Valandil op 27-08-2021 11:55 ]
wijze woorden
Toch nog Ronaldo in mijn elftal. 
En die confrontatie spelers van de Serie A
En die confrontatie spelers van de Serie A
Weet iemand waar je Geef alles kan spelen voor die objectives beloningen van fut 22, zie het bij live vriendschappelijk er niet tussen staan?
Eerste pot div 1 krijg even deze God Squad tegen :
:strip_exif()/f/image/NW0drlPR8BbnMQzIjgtNnxKg.jpg?f=fotoalbum_large)
Speel ik gelijk in de 92ste minuut , echt zo’n klote Ping Pong doelpunt, die bal wou maar niet weg
Voordeel van div 1 moest nog 150 wl punten die krijg je daar al voor een gelijk spel
:strip_exif()/f/image/NW0drlPR8BbnMQzIjgtNnxKg.jpg?f=fotoalbum_large)
Speel ik gelijk in de 92ste minuut , echt zo’n klote Ping Pong doelpunt, die bal wou maar niet weg
Voordeel van div 1 moest nog 150 wl punten die krijg je daar al voor een gelijk spel
[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 27-08-2021 20:04 ]
Je moet 'Breng je beste spelers' selecteren als je spel op de Nederlandse taal staat.tukkerterror90 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:45:
Weet iemand waar je Geef alles kan spelen voor die objectives beloningen van fut 22, zie het bij live vriendschappelijk er niet tussen staan?
Iemand toevallig martial al gedaan/getest?
Nevermind.. vanavond even testen, tis eind augustus 😅
Zoveel leuke spelers die ik niet gebruik dat ik dit team even op touw heb gezet.. word ingame een 4-3-1-2/4-1-2-1-2 met martial/mbappe spits, cam Atal, erachter Bruno, Verratti, Renato
Zoveel leuke spelers die ik niet gebruik dat ik dit team even op touw heb gezet.. word ingame een 4-3-1-2/4-1-2-1-2 met martial/mbappe spits, cam Atal, erachter Bruno, Verratti, Renato
:strip_exif()/f/image/efzB80EvPFiujXQ7PvP4mM03.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 114% gewijzigd door Augy op 29-08-2021 13:38 ]
Martial zal best goed zijn. Leuk team ook zo.Augy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:02:
Iemand toevallig martial al gedaan/getest?
[Afbeelding]
Hier loop ik dit weekend ineens tegen het fenomeen aan dat ik in divisie 2, waar ik toch inmiddels al een poos in zit, er volledig afgetikt wordt...
Lijkt wel, hoe sterker ik mijn team maak, hoe vaker ik verlies.

Voorkeur blijft team nr 1Moody2204 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:45:
[...]
Martial zal best goed zijn. Leuk team ook zo.
Hier loop ik dit weekend ineens tegen het fenomeen aan dat ik in divisie 2, waar ik toch inmiddels al een poos in zit, er volledig afgetikt wordt...
:strip_exif()/f/image/B4WjVcNKQA8lj0ukQfuvK8Zi.jpg?f=fotoalbum_large)
Gisteren de doelstellingen onderweg naar Jumbo gedaan. Zoveel dubbele kaarten dat ik beide serie A showdown maar heb meegepakt.
Je merkt wel een beetje aan het aantal berichten hier dat er weinig mensen meer spelen heb ik zo het idee. Ik geniet nog steeds van het spelletje en m'n team. (Komt mede denk doordat ik doorgaans niet zo veel tijd om te spelen dan of als anderen im dit topic.
Bij deze nog dan nog maar een nutteloze foto van mijn toch wel eindteam denk ik.....
Bij deze nog dan nog maar een nutteloze foto van mijn toch wel eindteam denk ik.....
:strip_exif()/f/image/g2ySsnJy50D1qLYFulYd8Xz0.jpg?f=fotoalbum_large)
Same, nu twee mooie elftallen Serie A en Bundesliga, maar wordt in divisie 5 ineens compleet weggetikt. 6-1/7-1..Moody2204 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:45:
[...]
Martial zal best goed zijn. Leuk team ook zo.
Net op het punt dat ik dreigde te degraderen, won ik 8x (!) op rij. Dus ineens liep het weer. Typisch Fifa imo!Prosac schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 23:18:
[...]
Same, nu twee mooie elftallen Serie A en Bundesliga, maar wordt in divisie 5 ineens compleet weggetikt. 6-1/7-1..
Switch Godin en Chiellini?LukeSpangas schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 21:53:
Je merkt wel een beetje aan het aantal berichten hier dat er weinig mensen meer spelen heb ik zo het idee. Ik geniet nog steeds van het spelletje en m'n team. (Komt mede denk doordat ik doorgaans niet zo veel tijd om te spelen dan of als anderen im dit topic.
Bij deze nog dan nog maar een nutteloze foto van mijn toch wel eindteam denk ik..... [Afbeelding]
Ronaldo klaar, Messi gedaan, Martial gedaan...
Komen de nieuwe icon swaps vanavond? Dan kan ik het hopelijk snel Zidane afmaken
Komen de nieuwe icon swaps vanavond? Dan kan ik het hopelijk snel Zidane afmaken
Blijf maar op 17/18 winst staan in de WL.
FIFA 22 sla ik over, ben weer vol in Destiny
FIFA 22 sla ik over, ben weer vol in Destiny
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja was een beetje aan het peilen of Godin beter is dan Bonucci. Maar de voorkeur gaat toch wel uit naar Bonucci....
waarom....op basis van de in game statistics zouden ze bijna identiek moeten zijn...denk trouwens dat Godin, Chellieni en Bonucci top 3 zijn voor serie ALukeSpangas schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 11:20:
[...]
Ja was een beetje aan het peilen of Godin beter is dan Bonucci. Maar de voorkeur gaat toch wel uit naar Bonucci....
[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 30-08-2021 12:35 ]
Ik heb nog 1 zo'n iconswap kaartje van seizoen 4 niet gebruikt. Blijft die na vandaag nog geldig?
Euh, iconswaps 4 bedoel je?Moody2204 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:19:
Ik heb nog 1 zo'n iconswap kaartje van seizoen 4 niet gebruikt. Blijft die na vandaag nog geldig?
Die blijft geldig ja, komen nu 9 bij.
Ja dat bedoel ik. Thx!Prosac schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:06:
[...]
Euh, iconswaps 4 bedoel je?
Die blijft geldig ja, komen nu 9 bij.
3 icon swaps al gedaan, nog 5 te gaan.
Bijna Zidane!
Bijna Zidane!
Respect dat je dit nog op kunt brengen zo'n lange grindHassiebassie schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:47:
3 icon swaps al gedaan, nog 5 te gaan.
Bijna Zidane!
Ik ga zelf misschien nog voor Kaka, dan vind ik het wel prima. Kaka schijnt best leuk te zijn.
Ik hik er echt tegen aan hoorMoody2204 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:09:
[...]
Respect dat je dit nog op kunt brengen zo'n lange grind![]()
Ik ga zelf misschien nog voor Kaka, dan vind ik het wel prima. Kaka schijnt best leuk te zijn.
Maar dan heb ik ook alle icons en sterspelers binnen
Alleen Frenkie en Mbappé missen nog
Ik ga alleen nog voor de 5 icons swaps (heb daar nu 2 van binnen) Kaka heb ik al tradeable gepackt en Eusebio heb ik reeds de PIM van binnen. Wie weet komt daar nog een kanon uit 😬
Heb je Kaka ook gebruikt? Wil wel weten hoe die beviel.pacod schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:57:
Ik ga alleen nog voor de 5 icons swaps (heb daar nu 2 van binnen) Kaka heb ik al tradeable gepackt en Eusebio heb ik reeds de PIM van binnen. Wie weet komt daar nog een kanon uit 😬
Nee heb m niet gebruikt, teveel andere opties…Moody2204 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:21:
[...]
Heb je Kaka ook gebruikt? Wil wel weten hoe die beviel.
Zijn wellicht genoeg hier die hem wel hebben gebruikt.
Ik was niet echt onder de indruk. Wellicht 3 a 4 maanden geleden geweldig, maar hij speelde bij mij prime eto’o niet uit de basis.Moody2204 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:21:
[...]
Heb je Kaka ook gebruikt? Wil wel weten hoe die beviel.
Leuk als je fan bent, hij is bruikbaar, maar voor het betere werk zijn er veel betere opties.
wijze woorden
Thx, die twijfel heb ik ook wel. Weet ook nog niet hoeveel iconswaps ik me nog voor kan motiveren.Valandil schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:28:
[...]
Ik was niet echt onder de indruk. Wellicht 3 a 4 maanden geleden geweldig, maar hij speelde bij mij prime eto’o niet uit de basis.
Leuk als je fan bent, hij is bruikbaar, maar voor het betere werk zijn er veel betere opties.
Fifa is toch op zijn eind.Moody2204 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:42:
[...]
Thx, die twijfel heb ik ook wel. Weet ook nog niet hoeveel iconswaps ik me nog voor kan motiveren.
Hij is bruikbaar, maar top-tier.
De 5* skills is wel erg fijn en vloeiend.
Hij is redelijk snel, kortom, je gaat er heus wel plezier aan beleven.
wijze woorden
Precies, daar gaat het in deze fase om! Plezier.Valandil schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:27:
[...]
Fifa is toch op zijn eind.
Hij is bruikbaar, maar top-tier.
De 5* skills is wel erg fijn en vloeiend.
Hij is redelijk snel, kortom, je gaat er heus wel plezier aan beleven.
Is Zidane moments meta? Volgens mij totaal niet vanwege zijn body type en animatie.
Maar Zidane met R9 in 1 elftal? Man man man dat wordt genieten
R9 vind ik nu wel leuk en is echt glitchy, alleen jammer van zijn stamina.
In iedere fase zou het toch om plezier moeten gaan?Hassiebassie schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:32:
[...]
Precies, daar gaat het in deze fase om! Plezier.
Is Zidane moments meta? Volgens mij totaal niet vanwege zijn body type en animatie.
Maar Zidane met R9 in 1 elftal? Man man man dat wordt genieten
R9 vind ik nu wel leuk en is echt glitchy, alleen jammer van zijn stamina.
Maar inderdaad, ik pak ook vaak spelers die ik leuk vind om mee te spelen. Zo speel ik nog steeds met Coutinho flashback. Die doet het nog prima.
Maar voor die lange grinds om bijv. Zidane te halen heb ik meestal niet zoveel zin in.
Ik denk na een jaartje niet te spelen weer eens te proberen, maar man man man. In 1 wedstrijd gewoon 4 keer een tegen doelpunt vanaf de aftrap, dit is gewoon nog steeds niet te verdedigen.
(Toch maar weer de ultimate edition pre-order cancellen)
Je projecteert je eigen onkunde op het spel. Als je niet meteen hapt maar geduldig achteruit gaat en op het juiste moment toeslaat, krijg je geen doelpunt tegen en is het zelfs een makkelijke manier om de bal te veroveren.biertje79 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:17:
Ik denk na een jaartje niet te spelen weer eens te proberen, maar man man man. In 1 wedstrijd gewoon 4 keer een tegen doelpunt vanaf de aftrap, dit is gewoon nog steeds niet te verdedigen.
Ik ben het deels met je eens, maar deels ook oneens.Capsaicin schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:08:
[...]
Je projecteert je eigen onkunde op het spel. Als je niet meteen hapt maar geduldig achteruit gaat en op het juiste moment toeslaat, krijg je geen doelpunt tegen en is het zelfs een makkelijke manier om de bal te veroveren.
Eens, in de zin van je moet inderdaad niet direct happen en je kan inderdaad op een vrij makkelijke manier de bal afpakken.
Oneens, dit issue is al jaren aanwezig in Fifa. En soms is er gewoon niet tegen te verdedigen. Wat je ook probeert of doet.
Ik krijg echt bijna nooit een tegendoelpunt uit de aftrap. Alleen soms met draft, als ik een vreemde tactiek heb of moet wennen aan de spelers.Partypooper schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:14:
[...]
Ik ben het deels met je eens, maar deels ook oneens.
Eens, in de zin van je moet inderdaad niet direct happen en je kan inderdaad op een vrij makkelijke manier de bal afpakken.
Oneens, dit issue is al jaren aanwezig in Fifa. En soms is er gewoon niet tegen te verdedigen. Wat je ook probeert of doet.
Misschien kunen jullie de tegendoelpunten verminderen door sneller en onberekenbaarder te schakelen tussen verdedigingslinies. Dan kan de aanvaller niet meer anticiperen op jouw moves.
Ik krijg alleen maar tegendoelpunten als ik tegen Messi en/of Ronaldo speel in deze fase van het spel.
Elk tweede potje dus?Moody2204 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:59:
Ik krijg alleen maar tegendoelpunten als ik tegen Messi en/of Ronaldo speel in deze fase van het spel.
Important FIFA 22 dates:
September 22nd - Web App Launch/TOTW1
September 23rd - MM1/EA Access
September 28th - Ultimate & Champions Edition (and UCL MM1?)
September 29th - TOTW2
September 30th - MM2
October 1st - Full Release/OTW1
October 6th - TOTW 3
October 7th - MM3
October 8th - OTW2/First WL
Ratings probably sometime next week.
nog 3 weekjes en dan weer los met fifa22
September 29th - TOTW2
September 30th - MM2
October 6th - TOTW 3
October 7th - MM3
Weer zin in! 22 is wel echt klaar hahaharrybeuker schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:30:
Important FIFA 22 dates:
September 29th - TOTW2
September 30th - MM2
October 6th - TOTW 3
October 7th - MM3
Kan me ook niet meer tot grinds zetten behalve degene waar ik voor 22 items verdien. (En een zeer verslavende 87*10 zo nu en dan 😅)
Tijdens de wedstrijd nog wat gehandeld. Was toch niet om aan te zien. Zelfs nog 350K winst. Nog wat fodder verkocht en Mbappé gehaald. Club is nu wel aardig leeg op wat waardeloze fodder na. Morgen rewards.
Welke icon is nog de moeite waard als je R9, Vieira, Cruyff en Gullit wegstreept?
Ronaldinho nog de moeite waard?
Welke icon is nog de moeite waard als je R9, Vieira, Cruyff en Gullit wegstreept?
Ik hoor jou vaak over handelen hoe wat en handel je dat je per dat zoveel winst maakt ?Hassiebassie schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:29:
Tijdens de wedstrijd nog wat gehandeld. Was toch niet om aan te zien. Zelfs nog 350K winst. Nog wat fodder verkocht en Mbappé gehaald. Club is nu wel aardig leeg op wat waardeloze fodder na. Morgen rewards.
Ja mooie kaart die moments van Ronnie, jammer dat het juichen er niet in zitHassiebassie schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:29:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Komen er nog nieuwe speler-SBC's of moet ik alles maar inzetten op Messi/Icons?
Qua spelers kan het wel eens klaar zijn, ik weet niet hoe lang ze daar doorgaans nog mee doorgaan.
De promo van nu richt zich ook vooral op packs voor in de nieuwe Fifa.
De promo van nu richt zich ook vooral op packs voor in de nieuwe Fifa.
Toch wel zonde, want heb weer een 3-tal 90+ dubbelen, maar nu weer alles inzetten op de 10x87 met weer dubbelen is ook zowat. 
Misschien toch maar Gullit doen dan.
FIFA22 ga ik niet doen, eens tijd maken voor andere games en af en toe FIFA21 weer aanslingeren voor een potje met mijn Serie A of Bundesliga elftal.
Misschien toch maar Gullit doen dan.
FIFA22 ga ik niet doen, eens tijd maken voor andere games en af en toe FIFA21 weer aanslingeren voor een potje met mijn Serie A of Bundesliga elftal.
Markvd1984 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:42:
[...]
Ik hoor jou vaak over handelen hoe wat en handel je dat je per dat zoveel winst maakt ?
:strip_exif()/f/image/GU9yfTNj3BCwP5dBaqpoHgjt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mADQXa8ILFYyAGqXxy0RMSNp.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag is wel heel makkelijk
Edit: packte een dubbele untradeable SS Lukaku... dus maar begonnen aan de Ronaldinho sbc
[ Voor 30% gewijzigd door Hassiebassie op 02-09-2021 11:26 ]
Precies dat ja
Toch nog steeds div. 2. Maar telkens als ik nog maar 1 overwinning nodig heb voor div. 1 mislukt het.
Zojuist bevestiging vanuit EA gezien dat wanneer je EA play hebt je 10 uur de PS4-versie kan spelen en vervolgens nogmaals 10 uur de PS5-versie. Diegene die dus een next gen console bezitten kunnen dus 2x zoveel uur fifa spelen. Wordt voor mij nog iets makkelijker om de periode tussen EA-play en de uiteindelijke versie door te komen!
Oh dat is wel goed nieuws, dan is het die 4 euro wel waard voor een maand EA Play.
Aanmeldingsproblemen met Fut.... had net nog wat bids gedaan, kijken of ik nog wat leuks meepak
Was tot 14:30 het onderhoud.Hassiebassie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:06:
Aanmeldingsproblemen met Fut.... had net nog wat bids gedaan, kijken of ik nog wat leuks meepak
Een de paul voor 16K, 2 fekirs voor 14K en een modric voor 26K... ka-ching
Ik kan er nog steeds niet in ,kan geen wedstrijd starten en transfers die verkocht zijn kan ik niet openen 😅
Is er nou nog een wl of was de vorige de laatste ?
Er komen er denk ik deze week nog en dan nog 1 of 2. Aangezien icon swaps tot dan duurt en WL een van de objectives is.Traeces schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:19:
Is er nou nog een wl of was de vorige de laatste ?
Heb ook al meerdere malen gezocht....Capsaicin schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:56:
Welke onvolprezen held maakt een topic aan voor Fifa 22?
Top wil nog wel een keer spelenHassiebassie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:00:
[...]
Er komen er denk ik deze week nog en dan nog 1 of 2. Aangezien icon swaps tot dan duurt en WL een van de objectives is.
Twijfel wie ik nu in de spits moet zetten naast Cruijff. Atal of Vinicius
De ultimate versie van 22 krijg je de 27e binnen staat er
Met EA play kun je 10 uur spelen
Maar vanaf wanneer dan ?
Maar vanaf wanneer dan ?
Zucht
Ik heb tijdens de server update een paar spelers verkocht en een paar speler verkregen via open bid, maar deze zijn allemaal geglitcht
Ik kan het niet fixen, niet in de app, niet op de console en ook niet op de web-app.

Ik heb tijdens de server update een paar spelers verkocht en een paar speler verkregen via open bid, maar deze zijn allemaal geglitcht

Ik kan het niet fixen, niet in de app, niet op de console en ook niet op de web-app.
Same here ,staat op verkocht maar staat geen prijs bijHassiebassie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:29:
Zucht![]()
Ik heb tijdens de server update een paar spelers verkocht en een paar speler verkregen via open bid, maar deze zijn allemaal geglitcht![]()
Fijn dat ik dus blijkbaar niet de enige benMarkvd1984 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:34:
[...]
Same here ,staat op verkocht maar staat geen prijs bij
EA Play kan je spelen vanaf 22 september 10 uur, maar als je een next gen console hebt kan je zowel 10 uur spelen op de PS4 versie en 10 uur op de PS5 versie. Doordat alles shared kan je dan dus in totaal 20 uur spelen tot de 27e, wanneer de ultimate edition uitkomt.Markvd1984 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:05:
De ultimate versie van 22 krijg je de 27e binnen staat er
Maar vanaf wanneer dan ?
Waarom kun je sommige spelers niet opzoeken ? Vaak als ik erin genaaid word kan ik die accounts niet vinden
Inmiddels antwoord gehad van EA:Markvd1984 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:34:
[...]
Same here ,staat op verkocht maar staat geen prijs bij
We zijn inderdaad op de hoogte dat bepaalde spelers hier tegenaan zijn gelopen. Hier wordt naar gekeken en vaak lost dit probleem zich vanzelf op. Houdt ons op de hoogte of neem contact op met onze helpdesk mocht dit enkele dagen lang duren.
- EA_Neil
Kortom, mag weer wachten. Wat kansloos zeg.

Had je iets ander verwacht dan van EA?Hassiebassie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:03:
[...]
Inmiddels antwoord gehad van EA:
We zijn inderdaad op de hoogte dat bepaalde spelers hier tegenaan zijn gelopen. Hier wordt naar gekeken en vaak lost dit probleem zich vanzelf op. Houdt ons op de hoogte of neem contact op met onze helpdesk mocht dit enkele dagen lang duren.
- EA_Neil
Kortom, mag weer wachten. Wat kansloos zeg.
Nou.. heb dit weekend weinig tijd voor WL, dus dacht vandaag maar richting de 8 overwinningen te gaan. Maar nu 9 gespeeld, 3 gewonnen. Dus dat gaat nog pittig worden.
Ik verlies van spelers die allemaal 4 spelers voorin houden en hangen met de andere 7 in de goal.
Ik kan geen ruimte over de middellijn vinden en kom er dus nauwelijks door, Chiellini, Godin, Akanji, Bonucci, Smalling, Zagadou, Tapsoba lijken amateurs, geven raar ruimte weg of weten een simpele bal niet af te pakken, ben regelmatig te laat. Het is net of ik weer voor het eerste FIFA21 speel.
Ik verlies van spelers die allemaal 4 spelers voorin houden en hangen met de andere 7 in de goal.

Ik kan geen ruimte over de middellijn vinden en kom er dus nauwelijks door, Chiellini, Godin, Akanji, Bonucci, Smalling, Zagadou, Tapsoba lijken amateurs, geven raar ruimte weg of weten een simpele bal niet af te pakken, ben regelmatig te laat. Het is net of ik weer voor het eerste FIFA21 speel.

Same here, het lijkt wel of alleen de diehards nog over zijn haha.
Tijd voor 22, haal er geen plezier meer uit.
Tijd voor 22, haal er geen plezier meer uit.
Dit poste ik dus een paar uur geledenProsac schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:35:
Nou.. heb dit weekend weinig tijd voor WL, dus dacht vandaag maar richting de 8 overwinningen te gaan. Maar nu 9 gespeeld, 3 gewonnen. Dus dat gaat nog pittig worden.![]()
Een YouTuber zal wel weer iets Lijps vinden
Waardoor iedereen dat weer volgt
Hij komt, hij komt, de goede oude vrind

/f/image/n2UzWDf4bji2vRFblk9hzEIH.png?f=fotoalbum_large)
Ik begin maar vast met het inslaan van high rated kaarten.
/f/image/n2UzWDf4bji2vRFblk9hzEIH.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Capsaicin op 03-09-2021 19:29 ]
En ook nog 5*5*Capsaicin schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:24:
Hij komt, hij komt, de goede oude vrind![]()
[Afbeelding]
Hebbe, hebbe, hebbe!