Ik heb er vaak geen zin in omdat je je zo door die squadbattles heen moet worstelen. Maar uit die 'Zilveren Beesten' heb ik toch wel af en toe wat leuks gepackt.allstarted1 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:26:
Gisteren ook die Ultimate Pack gedaan. Kwamen als interessantste twee TOTS uit 90- en 89-rated en veel high-rated fodder. Dus nog een rondje 87x10 gedaan: Neuer en Tagliafico als meest interessante omdat ik ze nog tradeable had. Daarna rondje 88+: Foden, maar die had ik dus al. Met Foden nog maar een 88+ gedaan, Wan-Bissaka. Die vervangt Futties Taverniet nu op RB in m'n PL-team. Zo staat iedereen op 10 chem. En toen was ik wel weer door veel van m'n gouden kaarten heen, haha.
Ben nu weer lekker aan het profiteren van de Squad Battles-bug om al die zilveren doelstellingen te halen. Heb wel zelf gespeeld voor de Zilveren Beesten. Nog zes wedstrijden voor dat Zilveren Afscheid en er staat weer een Ultimate Pack klaar.
Doe Silver Beast met Silver Face Off in 5 SB's op professional, maak het af door Silver lounge te spelen. Gelukkig hebben ze de bug gefixt waarbij het niet meer 25 assists in separate games is.
Ach, ik vind het een prima mode om mee te ontspannen - beetje skills oefenen (die ik vervolgens nergens meer gebruik). Het is niet al te uitdagend en veel scripted, maar de Squad Battles-bug maakt die lange zitten voor 12/15 games draaglijk. Gewoon ondertussen iets anders gaan doen en rust doorklikken, en opnieuw opstarten na een wedstrijd.Moody2204 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:41:
[...]
Ik heb er vaak geen zin in omdat je je zo door die squadbattles heen moet worstelen. Maar uit die 'Zilveren Beesten' heb ik toch wel af en toe wat leuks gepackt.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik ben zo'n vogel die zo lang zit te klooien met die bug, die dan telkens niet lukt, dat ik net zo goed de wedstrijd gewoon had kunnen spelen...allstarted1 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:27:
[...]
Ach, ik vind het een prima mode om mee te ontspannen - beetje skills oefenen (die ik vervolgens nergens meer gebruik). Het is niet al te uitdagend en veel scripted, maar de Squad Battles-bug maakt die lange zitten voor 12/15 games draaglijk. Gewoon ondertussen iets anders gaan doen en rust doorklikken, en opnieuw opstarten na een wedstrijd.
Zeer herkenbaar dat met die skill movesallstarted1 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:27:
[...]
Ach, ik vind het een prima mode om mee te ontspannen - beetje skills oefenen (die ik vervolgens nergens meer gebruik). Het is niet al te uitdagend en veel scripted, maar de Squad Battles-bug maakt die lange zitten voor 12/15 games draaglijk. Gewoon ondertussen iets anders gaan doen en rust doorklikken, en opnieuw opstarten na een wedstrijd.
Blijkbaar komt er nog een 5x91+ aan. Kunnen we nog wat duplicate TOTS/SS kaarten binnenhalen in de hoop op de grote 3
/f/image/W8bBPrZkqcW4Oiuf7bZSDHkQ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Robbio85 op 19-08-2021 10:56 ]
- Game startenMoody2204 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:43:
[...]
Ik ben zo'n vogel die zo lang zit te klooien met die bug, die dan telkens niet lukt, dat ik net zo goed de wedstrijd gewoon had kunnen spelen...
- Twee verschillende skill-games starten in het hoofdmenu. Je kan ze direct afsluiten.
- Inloggen bij FUT
- Squad Battle starten
- Long press op PS button
- Scrollen naar 'Apparaten' - uitschakelen controller en laten gaan
Je hoeft dan alleen nog de rust door te klikken en daarna, bij het zwarte scherm, de game afsluiten en opnieuw op te starten. Rinse and repeat
Edit:
Nog maar een rondje de verslavende 87x10 gedaan. Cavani SS eruit gehaald. Daarna met de fodder twee keer de 88+: Chilwell PTG en Gomez SS
[ Voor 16% gewijzigd door allstarted1 op 19-08-2021 13:51 ]
Ladies and gentlemen,
He's coming!
R9 sbc!
He's coming!
R9 sbc!
Waar heb je dat gezien?Hassiebassie schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:07:
Ladies and gentlemen,
He's coming!
R9 sbc!
Goeie grap!allstarted1 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 11:20:
[...]
- Game starten
- Twee verschillende skill-games starten in het hoofdmenu. Je kan ze direct afsluiten.
- Inloggen bij FUT
- Squad Battle starten
- Long press op PS button
- Scrollen naar 'Apparaten' - uitschakelen controller en laten gaan![]()
Je hoeft dan alleen nog de rust door te klikken en daarna, bij het zwarte scherm, de game afsluiten en opnieuw op te starten.
Voor zover ik weet zijn er geen bugs meer voor squad battles.
[ Voor 36% gewijzigd door Moody2204 op 19-08-2021 14:53 ]
Probeer hem eensMoody2204 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:27:
[...]
Goeie grap!
Voor zover ik weet zijn er geen bugs meer voor squad battles.
Gomez SS is trouwens echt een beest op de spitspositie. Doet me erg denken aan Messi qua spel en dribbels
6 potten gespeeld vandaag 6 verloren
Diatta ,Martins elke wed lui dom de bal naar voren rossen
Nu kan iedereen ineens FIFA als ze maar lopen
En dit weekend ligue,1 weekend leugea
Dus wie zien we elke wed 😅
Diatta ,Martins elke wed lui dom de bal naar voren rossen
Nu kan iedereen ineens FIFA als ze maar lopen
En dit weekend ligue,1 weekend leugea
Dus wie zien we elke wed 😅
Of ik doe iets niet goed, of ik begrijp het niet, of het werkt niet op PS5. Hier lukte het in ieder geval niet. Kan ook niks op Google vinden, vandaar dat ik aan een grap dacht.allstarted1 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:21:
[...]
Probeer hem eensZover ik weet heb ik vanmorgen zo m'n vijftien potten voor Zilveren- doelstellingen afgerond.
Als je je controller uitschakelde kan je toch niet terug naar Fifa? Ik neem aan dat dat moet.
[ Voor 10% gewijzigd door Moody2204 op 19-08-2021 16:43 ]
Hmmm, iets verduidelijken dan, als je langer op je PSMoody2204 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:42:
[...]
Of ik doe iets niet goed, of ik begrijp het niet, of het werkt niet op PS5. Hier lukte het in ieder geval niet. Kan ook niks op Google vinden, vandaar dat ik aan een grap dacht.
Als je je controller uitschakelde kan je toch niet terug naar Fifa? Ik neem aan dat dat moet.
-knop duwt krijg je een in-game snelmenu. Je moet dus niet terug naar het PS-hoofdmenu waar je games staan. In dat snelmenu kun je naar apparaten en je controller uitschakelen. De AI neemt het vanaf daar verder over.
In de rust zet je je controller aan zodat je weer verder kunt in het menu. Je krijgt dan nog even de vraag aan welke zijde je wil spelen, maar als je verder gaat, blijft de AO vanaf de aftrap verder spelen
Je kunt overigens ook direct je controller weer inschakelen zodat je de replays en spelmomenten kunt skippen. Scheelt weer tijd.
Ow, zie nu overigens dat je op PS5 speelt (Lucky you). Weet niet zeker of het daar ook lukt
[ Voor 16% gewijzigd door allstarted1 op 19-08-2021 17:46 ]
Op de PS5 is het juist kort de ps knop indrukken voor dat menu, lang voor het hoofdmenu. Heel handig.
Dank voor je aanvulling.allstarted1 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:25:
[...]
Hmmm, iets verduidelijken dan, als je langer op je PS
-knop duwt krijg je een in-game snelmenu. Je moet dus niet terug naar het PS-hoofdmenu waar je games staan. In dat snelmenu kun je naar apparaten en je controller uitschakelen. De AI neemt het vanaf daar verder over.
In de rust zet je je controller aan zodat je weer verder kunt in het menu. Je krijgt dan nog even de vraag aan welke zijde je wil spelen, maar als je verder gaat, blijft de AO vanaf de aftrap verder spelen![]()
Je kunt overigens ook direct je controller weer inschakelen zodat je de replays en spelmomenten kunt skippen. Scheelt weer tijd.
Ow, zie nu overigens dat je op PS5 speelt (Lucky you). Weet niet zeker of het daar ook lukt
Dan ga ik het vanavond nog eens proberen. Misschien ligt het ook aan de PS5?
Thx, vanaaf dus ff kijken.dutchgio schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:48:
Op de PS5 is het juist kort de ps knop indrukken voor dat menu, lang voor het hoofdmenu. Heel handig.
Ben ik te arm voor , 10 squadsAugy schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:06:
Pfoee die Messi kaart
Wow, ik wilde vanochtend Messi SS kopen, maar deed dat gelukkig niet omdat ik toch even de eventuele Renato Sanches SBC/ andere SBC's wilde afwachten.
Renato (als hij überhaupt komt) zal een objective worden dacht ikCapsaicin schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:16:
Wow, ik wilde vanochtend Messi SS kopen, maar deed dat gelukkig niet omdat ik toch even de eventuele Renato Sanches SBC/ andere SBC's wilde afwachten.
Bij het inleveren van het 89 squad van de Messi SBC krijg ik steeds de foutmelding “there was an error communicating to the fifa ultimate team servers” en vervolgens word ik uit FUT gegooid. Daarna kan ik wel weer verbinden. Iemand anders met hetzelfde?
Edit: Nevermind, via de companion app werkt het wel.
Edit: Nevermind, via de companion app werkt het wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Robbio85 op 19-08-2021 20:50 ]
Dat is wat ik noem volharding
Zelf inmiddels Modric SS gehaald om Modric FB/Valverde TOTS te vervangen
Had een/het zoveelste (doorhalen wat niet van toepassing is) gelukje met een 88+ pick: Ramos TOTY die ik nog tradeable had. Had daarmee weer voldoende budget om Modric SS te halen.
Wat.een.verschil.
Soms denk je "waar is hij?", maar dan ramt 'ie ze ineens van randje zestien erin. Zelfde had ik met zijn Fut Birthday-kaart, maar deze doet dan in overdrive: twee goals in zijn eerste wedstrijd. Voelt tot nu belangrijker voor mijn spel dan E. Hazard PTG. Maar dat kan ook zijn omdat ik het jaar al moeite heb om mijn vleugelspelers écht te laten renderen.
Miste bij bamba tog de vlug en glibberigheid welke (ik denk) in Papu SS wel te vinden. Team dus omgegooid met het nadeel van Messi en mbappe op 7 chem.
Kan me niet voorstellen dat ik het merk. Met een voorhoede mbappe en erachter papu-messi-dybala zou het tog goed moeten komen
:strip_exif()/f/image/ZHVuqML2dvX2CAq7eGAn54QN.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien dat ik sissoko nog omwissel met Allan (veel beweeglijker) en mina ipv laporte (sterker) maar eerst dit maar eens aankijken
Kan me niet voorstellen dat ik het merk. Met een voorhoede mbappe en erachter papu-messi-dybala zou het tog goed moeten komen
:strip_exif()/f/image/ZHVuqML2dvX2CAq7eGAn54QN.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien dat ik sissoko nog omwissel met Allan (veel beweeglijker) en mina ipv laporte (sterker) maar eerst dit maar eens aankijken
Even afwachten hoe duur de R9 sbc gaat zijn en dan pak ik eventueel nog de Messi sbc mee. Dan koop ik nog CR7 en even Zidane halen en dan is Fifa wel uitgespeeld 
Dan heb ik 3 grote 99 kaarten, alle grote icons en genoeg kaarten om een enorme hoeveelheid teams te maken
Dan heb ik 3 grote 99 kaarten, alle grote icons en genoeg kaarten om een enorme hoeveelheid teams te maken
Hier word ik nu geconfronteerd met het gat in mijn hand: als ik 1/10e doe van die Messi kaart, dan is mijn club al leeg
Gisteren na het afronden van de SBC was het al laat, dus ik heb kort even twee wedstrijden getest.allstarted1 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 00:51:
[...]
Dat is wat ik noem volhardingDie moet ze toch van alle hoeken erin schieten, zelfs vanuit de eigen zestien? Al een kleine review?
In een aantal opzichten is hij vergelijkbaar met de Dybala (97) rated kaart.
Beide kleine spelers, hoge mate dribbeling stats, 5* skills, 4* weakfoot en goede finesse shots.
Dybala is iets agressiever dan Messi, om die reden dan ook Dybala vooralsnog op CAM en Messi als ST in een twee spitsen formatie. (4312 formatie)
Dribbeling van Messi is uniek (ook unique bodytype). Daar zit ook het grote verschil tussen Messi en Dybala. Messi heeft de bal zo dichtbij zich dat hij nog makkelijker over tussen door glibbert.
Afstandschoten nog niet geprobeerd, wel uiteraard een finesse goal buiten de 16
Kort samengevat; ik moest deze editie een Messi kaart hebben. Deze dan ook voornamelijk gedaan uit sentiment, alleen jammer dat het niet barca is, want nu zit ik met een van de beste CDM op de bank, Frenkie TOTS.
Heb je de coins en fodder? Gewoon doen. Fifa loopt letterlijk op zijn eind.
Heb je de coins of fodder niet, maar wel Dybala? Geen zorgen, die komt aardig in de buurt.
Ik had heel veel high rated TOTS kaarten en kwam ook niet uit.Moody2204 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:33:
[...]
Hier word ik nu geconfronteerd met het gat in mijn hand: als ik 1/10e doe van die Messi kaart, dan is mijn club al leeg
Uiteindelijk zelfs bronze, zilver en gold upgrades gedaan. Vervolgens de 81+ en hopen op wat fodder.
Als laatste Jordi Alba SS verkocht (had Theo Hernandez nog untradable) en kon de laatste 2 doen.
wijze woorden
Had extreem veel fodder over, dus Messi meteen kunnen doen gisteravond. Nog ~60k aan coins erdoor gedraaid zodat ik sommige kaarten die ik niet gebruik in de club kon houden (soort van hoarder gevoel). Heb nu nog maar één fatsoenlijk team, geen luxe Serie A/EPL/etc. teams meer.
Hij heeft 8 chem in mijn team, maar als ik zo naar de stats kijk maakt het niet zoveel uit of hij op 8 of 10 staat
Ingame staan Dybala en Messi in de spits, Cruijf en Acuna op de flanken. Bij 41212(2) Dybala en Messi spits, Cruijff CAM en de rest lijkt me logisch.
/f/image/fU0b62ZE1xhYmLPxWP1wDxdT.png?f=fotoalbum_large)
Nog 600k coins over. Geen idee wat ik ermee aan moet.
Hij heeft 8 chem in mijn team, maar als ik zo naar de stats kijk maakt het niet zoveel uit of hij op 8 of 10 staat
Ingame staan Dybala en Messi in de spits, Cruijf en Acuna op de flanken. Bij 41212(2) Dybala en Messi spits, Cruijff CAM en de rest lijkt me logisch.
/f/image/fU0b62ZE1xhYmLPxWP1wDxdT.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Robbio85 op 20-08-2021 10:36 ]
Klinkt goed, maar kijkende naar mijn coins en fodder-situatie: die illusie heb ik niet meer, haha.Valandil schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:03:
[...]
Heb je de coins en fodder? Gewoon doen. Fifa loopt letterlijk op zijn eind.
Heb je de coins of fodder niet, maar wel Dybala? Geen zorgen, die komt aardig in de buurt.
Heb pagina's vol met 90+ rated spelers, maar ze zitten allemaal in teams, of zijn kaarten die ik niet wegdoe (Busquets Moments/Kroos Flashback). Daarna zakt het ineens heel snel naar 78-rated en silver/bronzes.
Ik denk dat ik heel even ga sparen/handelen zodat ik Messi TOTS kan halen als afsluiting van de game. Heb gisteren in ieder geval Modric SS en ook Alba TOTS geüpgraded naar zijn SS.
Kan je Verratti van harte aanbevelen.Robbio85 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:34:
Klein en fel. Super irritant als je die tegenkomt.
Tonali is goed qua stats, maar ingame vond ik hem goed, maar niet meer dan dat. Niet heel zichtbaar, maar deed zijn ding.
Ik had ook wat "sentiment" kaarten. Uiteindelijk speel ik altijd met een vast team, waarin soms wat wisselt.allstarted1 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:34:
[...]
Klinkt goed, maar kijkende naar mijn coins en fodder-situatie: die illusie heb ik niet meer, haha.![]()
Heb pagina's vol met 90+ rated spelers, maar ze zitten allemaal in teams, of zijn kaarten die ik niet wegdoe (Busquets Moments/Kroos Flashback). Daarna zakt het ineens heel snel naar 78-rated en silver/bronzes.
Ik denk dat ik heel even ga sparen/handelen zodat ik Messi TOTS kan halen als afsluiting van de game. Heb gisteren in ieder geval Modric SS en ook Alba TOTS geüpgraded naar zijn SS.
Voor mij was het naderende einde van Fifa voldoende reden om spelers weg te doen die ik al weken / maanden niet gebruik.
Enige kaart die ik niet weg kon doen was Coutinho 92. Maargoed hij valt regelmatig ook in.
Evenals Chiesa die door de komst van Messi naar de bank is verwezen. Dat zijn gewoon goede super-subs.
Zelfs Essien moments ingeleverd. Hij zat maar op de bank en viel zelfs niet meer in.
Mijn bank moet altijd minimaal het volgende hebben:
- 2 aanvallend ingestelde spelers die beide in de spits moeten kunnen spelen en minimaal een daarvan aan de flanken (zijn nu Eto'o prime en Chiesa)
- 1 CAM/ST (Coutinho)
- 1 goede verdedigend ingestelde middenvelder die eventueel ook centraal achter moet kunnen. (nu TOTS de Jong)
- 1 allround speler (ATAL)
Voor de rest alleen nog paar gewonen gouden kaarten en wat zilver en brons over.
Ik twijfel nog om Kaka moments weer te vervangen voor Eto'o. Alleen Kaka doet soms toch weer hele gekke leuke dingen, maar qua spits vind ik Eto'o wat gevaarlijker.
Wat ingame opstelllingen; (moet Messi zo te zien nog even in de spits gaan zetten voor Dybala)
4312:
/f/image/65Vak6V7HSwnQPUbfXPlIOUZ.png?f=fotoalbum_large)
4231:
/f/image/UJ65XZ4AbrZVCwbdnMU2tIsW.png?f=fotoalbum_large)
442:
/f/image/brHcEmasQVf6BGherPGg8gNm.png?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Thanks, dat was precies waar ik aan dacht. Ik twijfelde vanwege zijn mindere strength. Heb dan 3 mensen die in principe CM kunnen spelen in een 4222 of 442: TOTS De Jong, SS Acuna, SS Verratti. Wie zou dan het beste als LAM/RAM/LM/RM kunnen spelen, Verratti of Acuna? De Jong zal sowieso als meest verdedigende CM of CDM spelen.Valandil schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:49:
[...]
Kan je Verratti van harte aanbevelen.
Klein en fel. Super irritant als je die tegenkomt.
Tonali is goed qua stats, maar ingame vond ik hem goed, maar niet meer dan dat. Niet heel zichtbaar, maar deed zijn ding.
[...]
Acuna het beste aanvallend ivm zijn workratesRobbio85 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:12:
[...]
Thanks, dat was precies waar ik aan dacht. Ik twijfelde vanwege zijn mindere strength. Heb dan 3 mensen die in principe CM kunnen spelen in een 4222 of 442: TOTS De Jong, SS Acuna, SS Verratti. Wie zou dan het beste als LAM/RAM/LM/RM kunnen spelen, Verratti of Acuna? De Jong zal sowieso als meest verdedigende CM of CDM spelen.
wijze woorden
Ik doe toch iets niet goed denk ik. Op alle momenten (voor en tijdens de squadbattles) dat ik de controller uitschakel, doet de AI niks. Ik MOET een team selecteren, anders zit ik naar het menu 'team selecteren' te kijken.allstarted1 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:25:
[...]
Hmmm, iets verduidelijken dan, als je langer op je PS
In de rust zet je je controller aan zodat je weer verder kunt in het menu. Je krijgt dan nog even de vraag aan welke zijde je wil spelen, maar als je verder gaat, blijft de AO vanaf de aftrap verder spelen![]()
Waar heb je dit over die bug gelezen? Ik kon het met Google niet vinden. Dan kan ik zien of ik iets fout doe (of dat het niet kan op de PS5).
Heb je niet enorm last van z'n workrates in de spits? Bij mij loopt hij altijd vanuit t middenveld ergens te dromen vandaar cam.Valandil schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:03:
[...]
Dybala is iets agressiever dan Messi, om die reden dan ook Dybala vooralsnog op CAM en Messi als ST in een twee spitsen formatie. (4312 formatie)
Is tots de jong echt zo een goede (Stay back) cdm? Zit nog in de club namelijk
[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 20-08-2021 12:37 ]
Ah, zie nu dat het niet op next-gen werkt. Dat zal het zijn dan, misschien wel als je de PS4-versie download en inzet, maar denk dat dat teveel moeite zal zijn.Moody2204 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:41:
[...]
Ik doe toch iets niet goed denk ik. Op alle momenten (voor en tijdens de squadbattles) dat ik de controller uitschakel, doet de AI niks. Ik MOET een team selecteren, anders zit ik naar het menu 'team selecteren' te kijken.
Waar heb je dit over die bug gelezen? Ik kon het met Google niet vinden. Dan kan ik zien of ik iets fout doe (of dat het niet kan op de PS5).
:strip_exif()/f/image/u08RGchahMuR6Gt3NJ2S4ST0.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee je moet bij het opstarten (eenmalig) de PS4 versie selecteren op de PS5. En dan werkt het trucje wel. Heb al zo een heleboel wedstrijden gespeeld/gesimuleerd.Moody2204 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:41:
[...]
Ik doe toch iets niet goed denk ik. Op alle momenten (voor en tijdens de squadbattles) dat ik de controller uitschakel, doet de AI niks. Ik MOET een team selecteren, anders zit ik naar het menu 'team selecteren' te kijken.
Hangt beetje van je speelstijl af. Mijn CAM laat ik vaak snel de bal afjagen en moet na balverlies snel omschakelen voor de counter. Dybala doet dat best goed.Augy schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:29:
[...]
Heb je niet enorm last van z'n workrates in de spits? Bij mij loopt hij altijd vanuit t middenveld ergens te dromen vandaar cam.
Is tots de jong echt zo een goede (Stay back) cdm? Zit nog in de club namelijk
Messi heeft een Unique body type. Ik vermoed dat hij, ondanks de workrates, anders beweegt en loopt dan anders spelers met dezelfde workrates.
Stoichkov vond een speler die mij echt goed beviel qua agressiviteit, maar 3* weakfoot is op bepaald moment en niveau soms te frustrerend.
Wat betreft de Jong, voor mij de beste stay back CDM in de game. Ideale workrates (M/H). Hij is geen kuitenbijter als Essien, maar pakt de bal met zoveel gemak en rust af. Vooral positioneel staat hij altijd goed bij verdedigen.
Daarnaast genoeg lengte om te koppen, in tegenstelling tot Verratti, Matthaus of Acuna. Plus H\H workrates voor je defensieve cdm vind ik niet prettig. Staan vaak net even te hoog bij omschakeling. Met een anchor vind ik hem persoonlijk de beste CDM in fifa21.
En ik heb ook gebruikt op de stay back cdm posities: Tonali, Matthaus, Verratti, Essien, Acuna. De Jong brengt bij mij rust in het spel.
Dus ja , een aanrader 😁
wijze woorden
Ik had de PS4 versie nog staan en heb het net geprobeerd. Daar werkt het wel! Dus dank voor je tips en aanvullingen.allstarted1 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:04:
[...]
Ah, zie nu dat het niet op next-gen werkt. Dat zal het zijn dan, misschien wel als je de PS4-versie download en inzet, maar denk dat dat teveel moeite zal zijn.
[Afbeelding]
Dank voor je aanvulling, via de PS4 versie werkt het dus inderdaad.chengbondkwok schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:07:
[...]
Nee je moet bij het opstarten (eenmalig) de PS4 versie selecteren op de PS5. En dan werkt het trucje wel. Heb al zo een heleboel wedstrijden gespeeld/gesimuleerd.
Evt maandje EA access fixen?Capsaicin schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:43:
[Afbeelding]
Zoveel moois, alleen kan ik er niet mee spelen omdat mijn fifa-schijf sinds maandag is uitgeleend. Zo dichtbij maar ook zover weg
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ben wel benieuwd naar Messi, maar ik wil echt gaan voor R9. Dat zou echt de ultieme kers op de taart zijn!
Ook top dat Messi 99 conditie heeft en met een basic chemstyle vrijwel alles 99 heeft.
Ik hoop dat ik straks dan nog genoeg coins over heb voor CR7.
Alleen Zidane nog binnenhalen en dan heb ik voor mij persoonlijk alle topkaarten van het spel. Het nogmaals evenaren of overtreffen zie ik niet meer gebeuren de komende jaren
Cruyff check
Zidane check
Vieira check
Gullit check
R9 check
Heel heel heel misschien kan ik nog ergens een mogelijkheid vinden voor Ronaldinho maar als ik die niet haal is het geen ramp
Ook top dat Messi 99 conditie heeft en met een basic chemstyle vrijwel alles 99 heeft.
Ik hoop dat ik straks dan nog genoeg coins over heb voor CR7.
Alleen Zidane nog binnenhalen en dan heb ik voor mij persoonlijk alle topkaarten van het spel. Het nogmaals evenaren of overtreffen zie ik niet meer gebeuren de komende jaren
Cruyff check
Zidane check
Vieira check
Gullit check
R9 check
Heel heel heel misschien kan ik nog ergens een mogelijkheid vinden voor Ronaldinho maar als ik die niet haal is het geen ramp
Ik vraag me af wat er allemaal nog komt.. heb echt nog een shitload aan high-rated kaarten die ik never ga gebruiken.
Volgens mij deze week ongeveer 1 op 3 qua walk-outs in de packs, niet te zuinig

[ Voor 27% gewijzigd door Prosac op 20-08-2021 14:43 ]
Messi halen natuurlijk!Prosac schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:32:
Ik vraag me af wat er allemaal nog komt.. heb echt nog een shitload aan high-rated kaarten die ik never ga gebruiken.
:strip_exif()/f/image/DwtG0ttouF9KhyhI2zkhpi8Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Zit nog te twijfelen, misschien Dybala ipv Atal. We weten allemaal wie op LW komt natuurlijk
Messi en Johan even omdraaien voor de chemistry.
Eerste 6 segmenten van Messi zijn prima te doen.. daarna loop ik vast haha
Als ik de complete bank opoffer kom ik er wel..
Maar ga ik echt zoveel verschil merken met z'n SS.. kan het me bijna niet voorstellen
Maar ga ik echt zoveel verschil merken met z'n SS.. kan het me bijna niet voorstellen
Wie vinden jullie een betere back Pim zambrotta of Paredes ? Luxe keuze momenteel haha.
Ik zou het tbh in jouw geval niet doen. Maar goed, dat ben ik!Augy schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:21:
Eerste 6 segmenten van Messi zijn prima te doen.. daarna loop ik vast haha
1 Paredes > 100 Zambrotta.Traeces schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:35:
Wie vinden jullie een betere back Pim zambrotta of Paredes ? Luxe keuze momenteel haha.
Pfff 99 kante die word zo bloed irritant om tegen te spelen. Wel een geweldige kaart.
Helaas geen fodder niks meer
[ Voor 34% gewijzigd door Traeces op 20-08-2021 19:18 ]
Wat dacht je van een middenveld met Acuna, Sanches en Kante...Traeces schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:18:
Pfff 99 kante die word zo bloed irritant om tegen te spelen. Wel een geweldige kaart.

Ik voel me net een klein kind in een snoepwinkel, met al die gave kaarten.
Ga eens kijken of ik hem kan doen, middenveld acuna kante word het dan. En nog Pim Essien en verratti op de bankCapsaicin schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:24:
[...]
Wat dacht je van een middenveld met Acuna, Sanches en Kante...![]()

Varane en eder er achter dat word een ramp
Voor mensen om doorheen te komen
Kante is binnen.. nu kijken of ik evt Renato nog kan doen 
Welke chemstyle doe je op kante joh 🤣
Hier ook pakte uit het gratis pakketje tots Marquinhos, ben yedder en nog een tots. Dus met 8k over kante kunnen doen. Nu is echt alles op.Augy schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:19:
Kante is binnen.. nu kijken of ik evt Renato nog kan doen
Overigens hawk op gooien word hij sterker en kan hij nog redelijk afwerken ook
Edit : weer geen cm / cam positie kaarten te krijgen pffff.
[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 20-08-2021 20:37 ]
Packte Acuna untradeable en kon deze tradeable verkopen voor 180k … hierdoor nog een groot gedeelte van Kante kunnen doen… al was het maar om toch een 99 speler in mijn team te krijgen 😬
Kante is echt een beest als cdm zeg.
Niet normaal naast acuna.
Overigens.. papu Gomez SS echt niet normaal goed. Speel nu 4-2-3-1.
Zit wel ernstig te twijfelen om naar 4-3-1-2 te gaan met het middenveld Renato, kante, acuna. Dybale op 10 en Messi met mbappe in de spits
Niet normaal naast acuna.
Overigens.. papu Gomez SS echt niet normaal goed. Speel nu 4-2-3-1.
Zit wel ernstig te twijfelen om naar 4-3-1-2 te gaan met het middenveld Renato, kante, acuna. Dybale op 10 en Messi met mbappe in de spits
[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 20-08-2021 23:22 ]
Speelt bij mij in de spits en is zo enorm beweeglijk. Zoals ik gisteren al aangaf, doet 'ie me erg aan Messi TOTS denken. Ben nu de (volautomatische) grind aan het doen naar Ansu Fati en zal dan m'n team om moeten gooien. Denk dat Papu dan terug naar het middenveld gaat, naast Acuna. Modric, ondanks dat 'ie geweldig speelt naar de markt voor een transfer. Acuna is ook tradeable, maar is te goed, haha
Change of plans. Hazard PTG gaat de verkoop in, ik switch m'n systeem naar 4-3-1-2
EDIT: Let op! Wie de Ansu Fati-objective doet, er zit weer eens een fout in. Alle elf de potten moeten op Wereldklasse. De laatste drie op Prof tellen vooralsnog niet mee.
:strip_exif()/f/image/5CgjtxG5Eqn2dtrv1brsLTxg.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door allstarted1 op 21-08-2021 02:02 ]
Ingame:Capsaicin schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:24:
[...]
Wat dacht je van een middenveld met Acuna, Sanches en Kante...![]()
:strip_exif()/f/image/uHzAIifOc7fxp5WYIOeR248V.jpg?f=fotoalbum_large)
Woop woop. Team helaas op 98 chem maar dat gaat de pret niet drukken.
https://www.futbin.com/21/squad/9580941
Gisteren toch nog wat leuke pulls gehad na het doen van Kante en Renato. Paredes, Varane, Foden en Lukaku kunnen verwelkomen in de club. Besloten om geen Messi te gaan doen, ik zal hiervoor teveel moeten opofferen
Iemand ervaring met het verschil tussen Varane TOTS en Militao PTG? Sowieso handig om Varane te hebben vanwege de links, maar zelfde geldt voor Militao….
Heb nu nog 170k coins te besteden, te weinig nog voor mijn volgende versterking.. Llorente heb ik toch liever dan Jesus Navas…aan de andere kant wil ik alleen First Owner in de club hebben 😬
Iemand ervaring met het verschil tussen Varane TOTS en Militao PTG? Sowieso handig om Varane te hebben vanwege de links, maar zelfde geldt voor Militao….
Heb nu nog 170k coins te besteden, te weinig nog voor mijn volgende versterking.. Llorente heb ik toch liever dan Jesus Navas…aan de andere kant wil ik alleen First Owner in de club hebben 😬
Heb Varane en eder beide. Ik vind persoonlijk varane nog steeds beter, hij staat altijd veel beter opgesteld waardoor hij er beter tussen zit.pacod schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:00:
Gisteren toch nog wat leuke pulls gehad na het doen van Kante en Renato. Paredes, Varane, Foden en Lukaku kunnen verwelkomen in de club. Besloten om geen Messi te gaan doen, ik zal hiervoor teveel moeten opofferen
Heb met eder Nu al paar x gehad dat hij ff stond te pitte. Maar beide zal je bevallen denk ik, militao is echt heel sterk in duels.
Edit : je merkt wel dat einde fifa is wat een teams krijg je tegen. Daarbij is de wl serieus pittig.
[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 21-08-2021 17:10 ]
Pfoe het middenveld met Renato, acuna en kante gaat echt als een speer 🤣
Acuna nog steeds beter als Renato overigens
Maar heb je nog wel een beetje chemistry dan?Augy schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:51:
Heb het nu zoAugy schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:51:
/f/image/qGAFcbyK0FqDVzJh1zC2xB7q.png?f=fotoalbum_large)
Niet perfect maar merk er niks van. De base stats van Messi en dybala zijn al zo goed dat 7 chem voldoende is. 8 chem is sws geen probleem en 98 teamchem ook niet.Moody2204 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:07:
[...]
Maar heb je nog wel een beetje chemistry dan?
:strip_exif()/f/image/d7B7NYOJrQTs0ntULOn2E7JE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 22-08-2021 00:45 ]
7 a 8 is inderdaad nog wel te doen. Zeker met spelers van dit kaliber. Ik wil zelf morgen, herstel ik bedoel vandaag, die Ansu Fati kaart eens proberen.Augy schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:36:
[...]
Niet perfect maar merkt er niks van.
[Afbeelding]
Kwa chem kom ik niet veel verder zonder icons. En ik vind er niks aan om met icons te spelenMoody2204 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:46:
[...]
7 a 8 is inderdaad nog wel te doen. Zeker met spelers van dit kaliber. Ik wil zelf morgen, herstel ik bedoel vandaag, die Ansu Fati kaart eens proberen.
Fati ga ik vanavond 'even' binnen trachten te halen
Vind sws de 'gratis' kaarten dit jaar erg goed zijn. Mina, Alessandrini, Atal, Witsel en dan vergeet ik er nog een heleboel. Goede content.
[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 22-08-2021 06:59 ]
Absoluut goeie content. Met name Atal vind ik nog steeds beestachtig goed.
Atal is geweldig valt me alleen echt 1 ding heel erg op bij hem. Hij heeft 5* wf maar als hij een kans krijgt waarbij links de veel betere keuze is neemt hij toch rechts.Moody2204 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 10:59:
Absoluut goeie content. Met name Atal vind ik nog steeds beestachtig goed.
Maar deze content mogen ze van mij doorzetten, zeker volgende jaar en het hele jaar door.
27 secties voor Ronaldo 
Waarvan oa 2x een 92 en 5x een 88

Heb al de bovenste 7 afgerond. Nu even rustig aan. R9 gaat zeker komen. Ben nu op familieweekend dus echt handelen zat er niet in maar toch wel stuk of 30 snipes gedaan laatste 3 dagen. Een fonte voor 12K is toch heerlijkProsac schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:48:
27 secties voor Ronaldo
Och, volgens Futbin kost ie slechts 3.8 miljoen. En dan krijg je ook wat pakjes erbij. Ik vind het zeker niet duur voor een speler die tot vorige week 10-11 miljoen kostte.Prosac schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:48:
27 secties voor Ronaldo
Met mijn Ligue 1 Team WL 7 potjes gewonnen en Neuer uit de reward gekregen. Daarna nog even door tot 11 wins en het is alweer klaar voor me.
Beetje met een fun team gespeeld na de 7 wins met o.a. Nani….ik vond zijn TOTS al heerlijk… deze is nog stukken beter en kan doordat het een showdown kaart nog beter worden..
Beetje met een fun team gespeeld na de 7 wins met o.a. Nani….ik vond zijn TOTS al heerlijk… deze is nog stukken beter en kan doordat het een showdown kaart nog beter worden..
Voor die prijs (30k) kon ik hem niet laten liggen.pacod schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:43:
Met mijn Ligue 1 Team WL 7 potjes gewonnen en Neuer uit de reward gekregen. Daarna nog even door tot 11 wins en het is alweer klaar voor me.
Leuke supersub!
wijze woorden
Nani en Renato ook binnen. Echt goedkoop, geen coins uitgegeven terwijl mn club aardig leeg was door die Messi SBC. Nani als sub idd, en Renato in de basis ipv Verratti. Ben benieuwd, heb zijn birthday versie destijds overgeslagen (ben toen voor Vidal gegaan).
[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 23-08-2021 12:00 ]
Ondanks dat ik een tijdje geleden zei, ik denk dat dit mijn laatste wijzigingen zijn geweest.. Heb ik toch weer alles helemaal omgegooid.. Paar leuke picks uit de 88+ player pick gehad waar ik wel wat mee kon. (SS Gomez en Alba eruit gekregen)
Heb momenteel nog 175k over, maar ik kan geen noemenswaardige upgrade meer halen. Of jullie moeten nog iets weten?
Team staat nu zo: https://www.futbin.com/21/squad/9605631
Ingame switch ik naar 4-3-1-2. Vind ik tot zover één van de leukere formaties om te spelen.
Ingame: https://www.futbin.com/21/squad/9605641
Heb momenteel nog 175k over, maar ik kan geen noemenswaardige upgrade meer halen. Of jullie moeten nog iets weten?
Team staat nu zo: https://www.futbin.com/21/squad/9605631
Ingame switch ik naar 4-3-1-2. Vind ik tot zover één van de leukere formaties om te spelen.
Ingame: https://www.futbin.com/21/squad/9605641
Ik weet niet of het hier wel mag, maar haal er je voordeel uit. de Ultimate versie met EA play komt uit op iets meer dan 60 euro als je met 8 verschillende accounts PSN cards van 10 euro besteld (beetje gmail account krijg je dat voor elkaar)
€7,50 bij Beltegoed.nl. Gebruik de kortingscode 8RC-3FE-250 voor €2,50 korting en je betaalt €7,50 voor een €10 PSN tegoed. Tevens wordt er geen servicekosten op de PSN tegoed berekend, dus je betaalt alleen €7,50.
Tip: Mensen die meerdere tegoeden willen kopen, gebruik voor iedere aankoop een ander e-mailadres. Kortingscode werkt alleen eenmaling op 1 e-mailadres.
Sorry verkeerde topic
[ Voor 96% gewijzigd door muksie op 23-08-2021 19:39 . Reden: Verkeerde topic ]
Verratti FOF uit de PP.
Leuke spelers maar m'n middenveld is overvol met acuna, Renato en kante
Linkt wel mooi met mbappe en paredes
Ik kreeg Chiellini uit de PP, maar gelijk daarna uit de 82+ kreeg ik SS Sterling…. Die kost op de Xbox nog zo’n 450-500k! Eigenlijk wil ik nog Kane hebben, heb voor de andere vleugel gisteren nog TOTS Sancho gepacktAugy schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:08:
Verratti FOF uit de PP.
Lastig ja. Verratti is wel erg goed. Maar ja, dat zijn die anderen ook.Augy schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:08:
Verratti FOF uit de PP.
🎊🎊🎊Traeces schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:04:
Hazard uit de futties pp, me derde 98 speler![]()
Hij hielp me ook gelijk met het volgende te behalen vanavond :
[Afbeelding]
Toch nog gehaald dit jaar toch best wel trots van vorig jaar divisie 5/6 nu div 1
Even ervan uitgaande dat futties vrijdag afgelopen is..
Zou er nog iets volgen voor de laatste 2 weken van t seizoen? Futties team 4?
Kan het me van vorig jaar niet meer voor de geest halen behalve dat het heel abrupt klaar was
Denk dat het klaar is...misschien nog een transfer promo met winnen van een anker item voor fut22Augy schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:02:
[...]
🎊🎊🎊
Even ervan uitgaande dat futties vrijdag afgelopen is..
Zou er nog iets volgen voor de laatste 2 weken van t seizoen? Futties team 4?
Kan het me van vorig jaar niet meer voor de geest halen behalve dat het heel abrupt klaar was
Neem een klein btje aan dat er nog 2 weken een promo zal zijn omdat het seizoen nog 2 weken duurt..
Daarna zal het wel klaar zijn
Daarna zal het wel klaar zijn
SS Sterling uit de 92 pp! Past perfect, andere keuzes waren Carrasco tots, Pedro Goncslces tots, Sanches ptg (95 cv). Ik had misschien gehoopt op Rashford, maar dit is nog beter.
[ Voor 20% gewijzigd door _Uploader_ op 24-08-2021 00:48 ]
Sterling is wel een heerlijke kaart hoor! ik heb hem ooit gekocht voor rond de miljoen coins! Is in ieder geval de 92 PP waard geweest! Mooi dat ik hem alsnog binnenkreeg uit de 82+._Uploader_ schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:47:
SS Sterling uit de 92 pp! Past perfect, andere keuzes waren Carrasco tots, Pedro Goncslces tots, Sanches ptg (95 cv). Ik had misschien gehoopt op Rashford, maar dit is nog beter.
Kreeg ook nog in een 82+ de keuze uit Alaba en Verrati en gezien ik de 2e al zo vaak had gepackt en dus al had heb ik de eerste gekozen… die toch redelijk zeldzaam is
Hebben jullie ook dat het nu bijna onmogelijk word een goede teamgeest te krijgen met al die super spelers
Ik wil Renato kante en acuna opstellen (verrati achter de hand) en ook dyballa en het liefst in een 4312
Is echt bijna niet te doen 😅
Ik wil Renato kante en acuna opstellen (verrati achter de hand) en ook dyballa en het liefst in een 4312
Klopt. Ik heb er nu 4 op 8 chemistry. Maar dat merk je niet echt. Normaal was ik ook zo'n freak die alles op 10 wilde hebben. Maar dat heb ik nu ook laten varen.Markvd1984 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 07:56:
Hebben jullie ook dat het nu bijna onmogelijk word een goede teamgeest te krijgen met al die super spelers
Over de content: EA zei dat bepaalde sbc's opnieuw uitkomen. Ik wacht zelf op Courtois.
In Fifa 22 krijgen sbc's trouwens hun eigen tabblad op het hoofdmenu (naast transfers), omdat EA zou hebben ingezien hoe populair deze zijn.
In Fifa 22 krijgen sbc's trouwens hun eigen tabblad op het hoofdmenu (naast transfers), omdat EA zou hebben ingezien hoe populair deze zijn.
Krijg toch wel weer erg veel zin in fifa 22
De nieuwe indeling van rivals en weekend league klinkt best goed. Ben wel erg benieuwd naar het niveau voor het plaatsen voor de Fut champions finals.
Vind Renato wat tegenvallen als balanced cm.. aangezien iedereen erg enthousiast is.. instructies en chemstyle graagMarkvd1984 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 07:56:
Ik heb dat ook met Renato , verrati handigerAugy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:40:
[...]
Vind Renato wat tegenvallen als balanced cm.. aangezien iedereen erg enthousiast is.. instructies en chemstyle graag
Maar Renato op cvm wel bizar goed
Even overgestapt naar middenveld verratti, kante, acuna.
Gevoelsmatig ligt verratti mij beter en verschijnt hij ondanks z'n workrates veel vaker voor de goal (acuna en verratti op balanced) en scoort dus ook vaker.
Bijkomend voordeel is dat m'n team weer op 100chem staat
Gevoelsmatig ligt verratti mij beter en verschijnt hij ondanks z'n workrates veel vaker voor de goal (acuna en verratti op balanced) en scoort dus ook vaker.
Blij dat ik er geen geld in heb gestopt dit jaar, uiteindelijk toch nog een prima team met allemaal FOF/Summer/TOTS spelers
41212(2)
Depay - CR7
Acuna
F. De Jong - Renato Sanches
Verratti
Alba - Varane - Marquinhos - Paredes
Oblak
41212(2)
Depay - CR7
Acuna
F. De Jong - Renato Sanches
Verratti
Alba - Varane - Marquinhos - Paredes
Oblak
[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 24-08-2021 13:58 ]
Nog niet klaar met de R9 sbc, maar het einde komt in zicht...
Ondertussen wel Kante en Renato Sanches gedaan.
Die nu weer lopen te verstoffen binnen de club...
Ondertussen wel Kante en Renato Sanches gedaan.
Die nu weer lopen te verstoffen binnen de club...
Ik gebruik Verratti zelfs als cam, waar hij het ondanks z'n workrates ook uitstekend doet. Scoort regelmatig met een verwoestend schot. Vind hem beter dan Papu Gomez, die ik daar ook gebruikt heb.Augy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:28:
Even overgestapt naar middenveld verratti, kante, acuna.
Als cdm's heb ik dan Acuna en Tonali. Daarbij valt die laatste mij een beetje tegen, maar ik heb een hele Italiaanse linkerkant, dus dan heb ik hem wel nodig.
Ansu Fati bevalt me ook wel. Al denk ik dat Atal in de spits misschien wel beter is. Die had ik in combinatie met Diatta voorin. Maar Diatta kon mij niet zo bekoren. Die is nu weer vervangen door Hazard PTG.
[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 24-08-2021 17:33 ]