Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Volgende week ben ik met vakantie en voor de Ligue 1 ga ik niet meer grinden :)
Net terug van wat drinken op het terras. Begin deze week had ik mijn FoF en SS kaarten verkocht en inmiddels Acuna ook gepackt en de rest teruggekocht.
Scheelt me zo anderhalf miljoen coins :P

Chiellini en Bonucci zijn redelijke verdedigers maar tegen goede draaiende spelers zijn ze echt 2 vrachtwagens :P
Ga 6 om 2 dus straks of morgen even verder naar gold 3 denk ik :) Of misschien voor de 15 wins.

Zit even te denken wat ik met mijn resterende coins ga doen.
- Coins houden en hopen op sbc voor R9 (denk niet dat hij nog komt)
- Nog een leuke icon sbc doen: Ronaldinho misschien
- SS CR7 kopen.
- Aantal Icons gewoon kopen: Roberto Carlos, Maldini, Van Basten, Koeman, Rijkaard, Bergkamp, Seedorf, Van der Sar, Cole....

genoeg opties :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:00
Uit de 55k preview pack komt net SS CR7 gewandeld 😃 jammer dat het zo laat in het spel is, maar leuk om nog een maandje mee te spelen. Speel al met Serie A dus past precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-06 22:28
Wat zijn 2 goede snelle en redelijke draaiende cb's
Iemand tips
Speel nu met Ramos toty en lenglet (story)
Heb Italiaanse duo nog

Beide koppels bevallen me niet super
Heb 350k nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-05 07:10
Markvd1984 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:38:
Iemand tips
Heb Italiaanse duo nog

Heb 350k nog
Heb RTTF Varane 91 nog in mijn club zitten. Is een snelle redelijk draaiende verdediger voor weinig. Ook TOTS Lecroix, Futtie Akanji doen het prima! Zijn er genoeg voor nog geen 100k te koop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Iemand tips
Heb Italiaanse duo nog

Heb 350k nog
Ik heb toevallig net de Smalling cbs gedaan, maar die is veelste log in de eerste meters. Echt zonde van de fodder. Matthijs de Ligt en Maehle (een lb die tijdens de wedstrijd op cv wordt gezet voor max stats) bevallen veel en veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
pacod schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:54:
[...]

Heb RTTF Varane 91 nog in mijn club zitten. Is een snelle redelijk draaiende verdediger voor weinig. Ook TOTS Lecroix, Futtie Akanji doen het prima! Zijn er genoeg voor nog geen 100k te koop.
Lacroix keek ik idd ook na ..bevalt deze ?
Akanji is niet te koop toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Iemand tips
Heb Italiaanse duo nog

Heb 350k nog
Eder Militão

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 17:43

allstarted1

WTRFTS

Nog een keer de 10x 87 gedaan met alles wat ik nog in m'n club kon vinden dat eruit mocht...Ederson TOTS als walk-out, dus lichte teleurstelling, maar gelukkig gisteren(!) gekocht. 8)

*Klikkerdeklik*

Pogba PTG, Ederson, Navas, Sommer, De Paul, Lapadula, De Vrij, Angelino, Erkin(wie?) en Busquets als enige gold en 87-rated :D Weer veel fodder erbij en ook een serieuze versterking voor op m'n Premier League-middenveld.

De laatste dagen voor meer dan 1,2 miljoen aan middenvelders opgehaald. Heb nu nog zo'n 250k en ga na het weekend Griezmann en Wijnaldum halen. Acuna zet ik zometeen misschien toch in de verkoop. Die heeft al een drop van 100K gemaakt, dus haal hem na het weekend hopelijk ook weer goedkoper op. Dan heb ik hopelijk coins over voor Mertens of Lukaku. En dan zijn m'n teams écht klaar.
Capsaicin schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:57:
[...]
Ik heb toevallig net de Smalling cbs gedaan, maar die is veelste log in de eerste meters. Echt zonde van de fodder. Matthijs de Ligt en Maehle (een lb die tijdens de wedstrijd op cv wordt gezet voor max stats) bevallen veel en veel beter.
Apart, want het hele jaar al is Smalling echt een beest. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het duo Bonucci/De Ligt. Zag in Smalling dus ook niet echt een verbetering voor m'n Serie A-team :)

[ Voor 25% gewijzigd door allstarted1 op 14-08-2021 21:13 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Markvd1984 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:04:
[...]

Lacroix keek ik idd ook na ..bevalt deze ?
Akanji is niet te koop toch ?
Ik heb hem lang in mijn team gehad toen ik voornamelijk een Bundesliga team had en hij heeft een goede link met Mbabu. Hij beviel mij uitstekend, maar was toe aan iets nieuws. Op dit moment koppel ik meestal een cb met Cannevaro PIM …. Die voldoet positioneel prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
pacod schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:27:
[...]

Ik heb hem lang in mijn team gehad toen ik voornamelijk een Bundesliga team had en hij heeft een goede link met Mbabu. Hij beviel mij uitstekend, maar was toe aan iets nieuws. Op dit moment koppel ik meestal een cb met Cannevaro PIM …. Die voldoet positioneel prima!
Heb alaba en lacroix gehaald
Even kijken hoe dat gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
allstarted1 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:00:
Nog een keer de 10x 87 gedaan met alles wat ik nog in m'n club kon vinden dat eruit mocht...Ederson TOTS als walk-out, dus lichte teleurstelling, maar gelukkig gisteren(!) gekocht. 8)

*Klikkerdeklik*

Pogba PTG, Ederson, Navas, Sommer, De Paul, Lapadula, De Vrij, Angelino, Erkin(wie?) en Busquets als enige gold en 87-rated :D Weer veel fodder erbij en ook een serieuze versterking voor op m'n Premier League-middenveld.

De laatste dagen voor meer dan 1,2 miljoen aan middenvelders opgehaald. Heb nu nog zo'n 250k en ga na het weekend Griezmann en Wijnaldum halen. Acuna zet ik zometeen misschien toch in de verkoop. Die heeft al een drop van 100K gemaakt, dus haal hem na het weekend hopelijk ook weer goedkoper op. Dan heb ik hopelijk coins over voor Mertens of Lukaku. En dan zijn m'n teams écht klaar.

Griezmann bevalt mij niet echt ook door zijn med/mee
Loop actie mis ik bij hem en op de juiste plaats staan
[...]

Apart, want het hele jaar al is Smalling echt een beest. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het duo Bonucci/De Ligt. Zag in Smalling dus ook niet echt een verbetering voor m'n Serie A-team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 13:11
Acuna PTG is in een paar dagen van 1 miljoen naar 350k gezakt. Iemand een idee wat het dieptepunt zal zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24
Robbio85 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:49:
Acuna PTG is in een paar dagen van 1 miljoen naar 350k gezakt. Iemand een idee wat het dieptepunt zal zijn?
Alles zakt nu gewoon verder, zal wel ergens onder de ton zijn. Ik heb net gewoon ff Zanetti linksback gekocht als reserve. Past prima als vervanger van Maehle mocht die eens niet beschikbaar zijn. 150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
In ieder geval 1 van mijn verlanglijstje kunnen schrappen. Ik pack net Militao uit een seizoensvoortgang pakketje 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-06 22:57
Jeetje die bamba tots is echt een bizar lekker spelertje zeg.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:50:
Jeetje die bamba tots is echt een bizar lekker spelertje zeg.. :)
Absoluut - eerder deze week gekocht als vervanger van Gold Neymar. Die legt ballen erin die je bijna niet voor mogelijk houdt. Overigens is Yazici PTG ook echt een fijne speler voor z'n prijs. Kwam uit één van de packs vandaag. Verwachtte er niet veel van, maar hij heeft een paar mooie ballen er al in gelegd - alleen z'n balans is niet heel goed te noemen :)

Laat nu even de AI wat Squad Battles spelen voor Amavi, dan scheelt dat weer :+ Serietje op Prime erbij, prima!
Robbio85 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:49:
Aangezien hij sinds gisteren al zo'n 170K is gezakt, ik verwacht naar de 220K richting maandag? Ze vallen nu als rijpe appelen :)

[ Voor 21% gewijzigd door allstarted1 op 15-08-2021 01:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Uit de 87x10; Pogba PTG, de Ligt PTG, Haaland tots, Laporte SS, Maehle SS rn voor de rest Cristensen SS, Yilmaz tots, Marcao tots, Baku tots en Handanovic goud.

Even gepuzzeld en https://www.futbin.com/21/squad/8604626 ervan gemaakt. Nu maar ff kijken hoe Pogba bevalt en anders Makelele pim ervoor in de plaats zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door _Uploader_ op 15-08-2021 01:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-06 23:29
Gister even de tokens gegrind voor de 83 en 84 pack en 1 87x10.

Resultaat :

PTG verratti
PTG Militao
PTG de Ligt
PTG chillwell
SS Chiesa
SS Spinazola
Ss Maehle

En echt een Shitload aan TOTS. Gelijk me elftal helemaal om kunnen bouwen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6esaGd5qz5F4yHfFiMvNKZjl57c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ctl5eh0MYikeHat0Op9CvvVW.png?f=fotoalbum_large

Ga toch eens kijken door die enorme lading fodder die ik heb om Cruijff te kunnen doen :) kunnen we coutinho vervangen :)

Het is overigens ook echt bizar heb meer tots en andere hoge fodder dan normale gouden kaarten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Grom - was Swaps aan het grinden in Friendlies om zo snel mogelijk aan m'n 200 wins te komen for Winnende Wijze. Nog twaalf wedstrijden te gaan, maar drie wins zijn al geannuleerd en wordt FUT uitgekickt. |:( Ook na Squad Battles kom ik terug in het hoofdmenu.

Dan hopelijk straks maar verder. Wil nog één keer de 87 x10 doen om hopelijk een van de grote jongens binnen te halen :D

[ Voor 7% gewijzigd door allstarted1 op 15-08-2021 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
allstarted1 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 12:56:
Grom - was Swaps aan het grinden in Friendlies om zo snel mogelijk aan m'n 200 wins te komen for Winnende Wijze. Nog twaalf wedstrijden te gaan, maar drie wins zijn al geannuleerd en wordt FUT uitgekickt. |:( Ook na Squad Battles kom ik terug in het hoofdmenu.

Dan hopelijk straks maar verder. Wil nog één keer de 87 x10 doen om hopelijk een van de grote jongens binnen te halen :D
Oh dat heb ik een tijdje terug gehad op mijn Xbox Series X, heb dit opgelost door mijn Xbox een vast IP te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zo amavi en tonali ook binnen. Alles in combinatie met de tokens gegaan.

Voorlopig weer laatste sb wat is dat verschrikkelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Spelletje speelt soepel dit weekend. De overwinningen voor de WL waren eenvoudig binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 17:58:
Spelletje speelt soepel dit weekend. De overwinningen voor de WL waren eenvoudig binnen.
Mwoah, hier was het weer dikke soep.

Daar gaan we weer.... icon sbc van Vieira :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:00
Icon moments 92+ gedaan van mijn 5 tokens. Ik kreeg Del Piero. Hmmmm.... Dan had ik misschien nog beter Kaka kunnen doen voor 4 tokens.....

:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:03:
Icon moments 92+ gedaan van mijn 5 tokens. Ik kreeg Del Piero. Hmmmm.... Dan had ik misschien nog beter Kaka kunnen doen voor 4 tokens.....

Wou het doen maar laat het , krijg waarschijnlijk ook weer Scholes ofzo.

Ga bouwen aan Cruijff als niet lukt pech gehad is toch einde fifa :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984

Bij mij Seedorf als beste

Net de icon sbs gedaan ,bijna alles ingestopt
Keuzes
Baresi ,Pirlo ,pires 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online

Henry hier uit de 93+aanvaller. Helaas pindakaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Vind dat ea wel iets meer leuke opties in de icon sbc mag doen aangezien het einde nadert
En de icon opdracht zijn eigenlijk relatief duur wat je er voor moet inleveren eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Markvd1984 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:38:
Vind dat ea wel iets meer leuke opties in de icon sbc mag doen aangezien het einde nadert
En de icon opdracht zijn eigenlijk relatief duur wat je er voor moet inleveren eigenlijk
Die Icons zijn allang en breed ingehaald door FOF's en SS's. Ik snap ook niet waarom het zo duur moet zijn.

---

Vraag me trouwens af of EA Afghanistan een andere vlag gaat geven, nu de Taliban een Blitzkrieg doen. Niet dat er veel Afghaanse voetballers zijn (1), maar toch wel bijzonder dat je als ' neutrale' softwareontwikkelaar soms politieke keuzes moet maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

pacod schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Oh dat heb ik een tijdje terug gehad op mijn Xbox Series X, heb dit opgelost door mijn Xbox een vast IP te geven
Had gelukkig nog even wat anders te doen, rondje dierentuin met vrouw en dochter }:O :) Bij terugkomst even gaan spelen en alles telde weer. Binnen twee uur gehaald (met 4 potten Draft).

In die vier packs totaal zaten ook weer fijne spelers, Ruben Dias, Thorgen Hazard (dupe tradeable), Wan-Bissaka (tradeable) en veel high-rated Golds. Dus nog maar een keer de 87x10 gedaan.

Interessant spul:

- Lukaku PTG (wilde ik nog halen _/-\o_ )
- Torres SS (eens testen ipv. Adama 95)
- T. Hazard PTG (again...)
- Kessie
- Donnarumma (had ik tradeable)

De rest was fodder. Daarna nog de 86+ en 81+ een keer gedaan: Alaba en Coman :) Alaba vervangt Klostermann naast Futties Akanji. Iemand een idee of Coman beter speelt dan Gnabry PTG? Vind die laatste erg onzichtbaar.... :/

Wishlist is nog maar kort:

- Messi SS (hopelijk pack ik hem, anders krijg ik hem niet :P )
- Griezmann PTG (pik ik morgen op)
- Wijnaldum PTG (pik ik morgen op)
- Mertens TOTS

Heb dan nog zo'n 200K over voor de fun :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heerlijk de 15 wins met 8 Serie A spelers zijn binnen. Blij toe :p werd echt helemaal gek van die Bonucci en Chiellini, net 2 vrachtwagens in het centrum.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SztzIzN6QseAVqSjjt1mENVn6Vk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ooYX9Fd9NJx8o997kUrfK1gR.jpg?f=fotoalbum_large

Nu eindelijk eens fut track bijgehouden :p Dybala was de absolute koning. Helaas wilden zijn Finesse shots er maar niet in vanavond. Raakte continu de lat of de paal... 8)7

In de 2e helft vielen vaak Paredes, Atal, Ramos of Acuna in :)

Road to Zidane gaat voorspoedig, Vieira ook al flink wat elftallen ingeleverd. Maar heb nog genoeg coins en fodder in de club. Gaat helemaal goedkomen.

Zou EA dan volgende week R9 releasen? :o
Dat zou dan wel de echte ultieme bekroning zijn *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ook de gekste dingen gepackt, waaronder eindelijk Acuna en even daarvoor Verratti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Had nog 5 wedstrijden over op 16 overwinningen, dus dacht eens de 17 te kunnen halen.. maar echt bizar slechte potjes ineens. In de laatste kom ik 3-0 voor in de 75e minuut en kunnen defensies ineens niks meer. In de allerlaatste minuut loopt Neymar tegen Chiellini aan, die rood krijgt en een penalty tegen. 3-4 verlies. Ik drukte nergens op, dat blijft toch een van de meest irritante dingen aan FIFA, ook zonder iets te doen, nog een penalty tegen krijgen. _O-
Enfin, op 16 blijven steken dus. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 01:07:
Had nog 5 wedstrijden over op 16 overwinningen, dus dacht eens de 17 te kunnen halen.. maar echt bizar slechte potjes ineens. In de laatste kom ik 3-0 voor in de 75e minuut en kunnen defensies ineens niks meer. In de allerlaatste minuut loopt Neymar tegen Chiellini aan, die rood krijgt en een penalty tegen. 3-4 verlies. Ik drukte nergens op, dat blijft toch een van de meest irritante dingen aan FIFA, ook zonder iets te doen, nog een penalty tegen krijgen. _O-
Enfin, op 16 blijven steken dus. Raar.
Pfff, echt balen dan, maar dat is ook Fifa in een nutshell.
Ik merkte in het begin (toen ik mijn meeste verlies pakte) ook dat aan het einde van de 2e helft Chiellini en Bonucci gewoon op waren. Als de tegenstander dan een snelle beweeglijke invaller inbracht kreeg ik veel goals tegen. Ik hield dus altijd Ramos achter de hand om in te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 07:19:
[...]

Pfff, echt balen dan, maar dat is ook Fifa in een nutshell.
Ik merkte in het begin (toen ik mijn meeste verlies pakte) ook dat aan het einde van de 2e helft Chiellini en Bonucci gewoon op waren. Als de tegenstander dan een snelle beweeglijke invaller inbracht kreeg ik veel goals tegen. Ik hield dus altijd Ramos achter de hand om in te vallen.
Toch haalde ik de 16 overwinningen daarvoor ook gewoon met een basis van Chiellini en Smalling. Om Bonucci indien nodig als verse kracht nog in te brengen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:21
Was weekend league begonnen, maar vervolgens hele weekend ziek geweest... 6 wins :(

Ook inmiddels dik 20 TOTS kaarten in mijn club waar ik niks mee doe. (90 rated en hoger).
En zooitje special cards van 85 en hoger...

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Vanaaf maar eens beginnen aan de online tokens voor de 84+. Hopen dat iedereen nog wat Golden goal
doet zodat het snel voor bij is.

Inmiddels meer high rated in m'n club als goud 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nauwelijks nog gouden zeldzame, heb SBC voor Smalling gedaan met hoge 90+ kaarten + normale gouden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:25:
Vanaaf maar eens beginnen aan de online tokens voor de 84+. Hopen dat iedereen nog wat Golden goal
doet zodat het snel voor bij is.

Inmiddels meer high rated in m'n club als goud 🤣
Heb de meeste tokens al binnen en heb maar 1 iemand gehad die weigerde de golden goal te doen, dus zal vast goed te doen zijn :)

Overigens ondertussen alle dure sbc's van Cruijf gedaan, moet alleen nog de 86, 85 en lagere sbc's. Dus ga het denk wel halen met alle fodder die ik heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:54
Iemand hier ervaring met Summer Stars Kane? Kreeg die namelijk uit mijn 81+ pp.

[ Voor 4% gewijzigd door Partypooper op 16-08-2021 15:25 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Eerste token binnen.. nog wel wat strubbelingen met GG gehad maar kan erger..

Paredes uit een mega pack.. mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Is de pack luck ook omhoog gegaan? Krijg nu wel heel veel fodder erbij :+

Straks maar Vieira afronden. Pak Aubameyang ook wel mee.

Dankzij het verkoop van mijn icon Vieira en nog wat handelen toch alweer 2 miljoen coins op de bank. Ik houd het nog even vast tot aankomende zondag.

Ik persoonlijk acht de kans aanwezig dat er nog een icon sbc komt van R9. Alle grote icons hebben we nu wel gehad, of mis ik er 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Hassiebassie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:21:
Is de pack luck ook omhoog gegaan? Krijg nu wel heel veel fodder erbij :+

Straks maar Vieira afronden. Pak Aubameyang ook wel mee.

Dankzij het verkoop van mijn icon Vieira en nog wat handelen toch alweer 2 miljoen coins op de bank. Ik houd het nog even vast tot aankomende zondag.

Ik persoonlijk acht de kans aanwezig dat er nog een icon sbc komt van R9. Alle grote icons hebben we nu wel gehad, of mis ik er 1?
Denk het wel krijg de ene na de andere special card.

Hierdoor nog maar 2 sbcs te doen voor Cruyff, moet alleen nog nationaal idool en blaugrana :) heb nog genoeg kaarten en 60k over dus moet wel lukken :)

Cruyff of Gullit was het doel dit jaar dus toch nog gelukt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Vanmorgen Griezmann PTG, WIjnaldum PTG en Depay TOTS gekocht om drie teams weer iets verder compleet te maken. Had voor de zoveelste keer T. Hazard als duplicate staan, dus net nog maar een rondje 87x10 gedaan.

Beste kaart was Wijnaldum (en kon dus weer met winst de verkoop in :P ) en Müller (dupe) en ja hoor, daar is hij weer: T. Hazard untradeable. Heb hem nu vier uit vijf eruit gehaald. En qua Gold alleen nog maar Pizarro, Neymar en Ronaldo in m'n club, haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb vanochtend nog een aantal rare gold op de markt gekocht onder de 1000 coins na SB rewards

Heb dus weer iets op zak haha. Straks de garanteed L1, kijken of ik een mooie link kan binnen halen in de vorm van Neymar of veratti
Edit: clauss 🤔

Wel sisokko, altijd een beest en leuk om mee te pakken

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 16-08-2021 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 18:34:
Heb vanochtend nog een aantal rare gold op de markt gekocht onder de 1000 coins na SB rewards

Heb dus weer iets op zak haha. Straks de garanteed L1, kijken of ik een mooie link kan binnen halen in de vorm van Neymar of veratti
Edit: clauss 🤔

Wel sisokko, altijd een beest en leuk om mee te pakken
Doe ik ook altijd. Mijn hele club vol gestopt en later met 1K winst per kaart verkopen :P

Wanneer hadden we gestemd voor Sisokko? Kan het me niet herinneren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:10:
[...]

Doe ik ook altijd. Mijn hele club vol gestopt en later met 1K winst per kaart verkopen :P

Wanneer hadden we gestemd voor Sisokko? Kan het me niet herinneren :?
Hij is 1 van de verliezers die een "herkansing" kregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:24:
[...]

Hij is 1 van de verliezers die een "herkansing" kregen
Ah ok.

Zo ff voor eind september een tripje naar Barcelona geboekt, inclusief wedstrijd van Barca d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Marquinhos uit de guaranteed …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zo Cruyff is binnen :) even snel een potje mee gespeeld , letterlijk snel 15 min 2x Cruyff en een RQ wat een bizar wendbare speler is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Verrati fof uit de ligue 1 sbc
Nu weet ik helemaal niet meer wie ik waar moet opstellenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eKpBQjCc5-3J-5UDCiPZi06Qlns=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lH1l6VvyhUPs3FnvGq2xJc8I.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3VTeOgzrmQcwUa3Zxbg4_x-ImY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xHs2b3f9HqX65yloZqsT18Oj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsnutJlHX4HQ5WZmXmxl1s8RD8k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PkfdywvOec5JTlWTTUilQObQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Paredes uit de L1 Sbc. Hierna wat gouden upgrade packs gedaan voor meer zeldzaam gouden spelers komt daar acuna uit wandelen. Weer niks te klagen qua packluck :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:14:
Paredes uit de L1 Sbc. Hierna wat gouden upgrade packs gedaan voor meer zeldzaam gouden spelers komt daar acuna uit wandelen. Weer niks te klagen qua packluck :)
Acuna is echt een beest. Heb hem de afgelopen twee dagen geprobeerd en hij heerst echt over het middenveld naast Frenkie. :) Vanmorgen Griezmann PTG gekocht, maar ben niet helemaal overtuigd. Hij legt ballen lekker in het doel, maar is niet zo beweeglijk als ik had gehoopt, vooral qua dribbelen. In mijn herinnering speelde zijn CL RTTF veel lekkerder...ik kijk het dus nog even aan en anders gaat 'ie de verkoop weer in.

Uit de Ligue 1-pick haalde ik Golovin. Dacht dat ik hem al in de 87x10 had gegooid, maar pakte hem dus dubbel untradeable :N Heb Paredes maar gekocht, zodat m'n Ligue 1-team klaar is. Die ploeg is in een week op zes posities gewijzigd en van 91 naar 95 gegaan. :P

- Bamba
- Depay
- Verrati
- Amavi
- Paredes
- Navas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hm9AnwfgmXgheVlmZtesQHXqP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SAdVXA76sB9eJzVpXg53Dbdf.jpg?f=fotoalbum_large

Ben nog het meest te spreken over m'n Serie A-team. Heb nu voorin de tandem Futties Dybala / PTG Lukaku met TOTS Mertens als CAM. Lukaku is echt een beest en een geweldige vervanger voor Martinez. Heb Theo Hernandez nog even geprobeerd als vervanger voor Spinazzola SS, maar vond hem teveel uit positie staan. Spina blijft dus lekker staan. Wel vervang ik Futties Tonali misschien nog voor Locatelli. Die vond ik beter als CVM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook Verratti uit de Ligue 1 sbc. Nu nog zien in te passen. In ieder geval ook daarom de Diatta sbc gedaan. Morgen weer even puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
84+ 'viel tegen' geen groene kaart te zien helaas..

Nu een club ramvol met high rated zoals chilwell en Benzema en geen idee wat ik ermee moet haha.

Voorlopig blijft m'n team maar zoals het is en wacht ik op een kaart die in mijn team past, een leuke griezman LW futties kaart met 5*/5* lijkt me wel wat :p

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 16-08-2021 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
allstarted1 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:43:
[...]

Acuna is echt een beest. Heb hem de afgelopen twee dagen geprobeerd en hij heerst echt over het middenveld naast Frenkie. :) Vanmorgen Griezmann PTG gekocht, maar ben niet helemaal overtuigd. Hij legt ballen lekker in het doel, maar is niet zo beweeglijk als ik had gehoopt, vooral qua dribbelen. In mijn herinnering speelde zijn CL RTTF veel lekkerder...ik kijk het dus nog even aan en anders gaat 'ie de verkoop weer in.

Uit de Ligue 1-pick haalde ik Golovin. Dacht dat ik hem al in de 87x10 had gegooid, maar pakte hem dus dubbel untradeable :N Heb Paredes maar gekocht, zodat m'n Ligue 1-team klaar is. Die ploeg is in een week op zes posities gewijzigd en van 91 naar 95 gegaan. :P

- Bamba
- Depay
- Verrati
- Amavi
- Paredes
- Navas

[Afbeelding]

Ben nog het meest te spreken over m'n Serie A-team. Heb nu voorin de tandem Futties Dybala / PTG Lukaku met TOTS Mertens als CAM. Lukaku is echt een beest en een geweldige vervanger voor Martinez. Heb Theo Hernandez nog even geprobeerd als vervanger voor Spinazzola SS, maar vond hem teveel uit positie staan. Spina blijft dus lekker staan. Wel vervang ik Futties Tonali misschien nog voor Locatelli. Die vond ik beter als CVM. :)
In drafts vond ik hem ook echt geweldig dus ben benieuwd hoe hij het naast Pim Essien doet :9

Vervanger voor 98 Verratti, weet totaal niet wat ik van die speler moet vinden. Passing enzo is geweldig maar hij is gewoon te klein.

Hoe is spina ? Heb hem zelf ook maar weinig mee gespeeld.

Dit weekend toch maar eens een WL proberen met me nieuwe elftal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Markvd1984 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:44:
Verrati fof uit de ligue 1 sbc
Nu weet ik helemaal niet meer wie ik waar moet opstellen[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Herkenbaar haha… ik heb iets van 60 spelers 90+ waarvan de helft 95+ is… Andere jaren had ik vaak 1 echt eind team gebouwd, maar nu wissel ik voor de lol wat af… de icons Cruyff, Eusebio, Matthäus en Cannavaro zorgen ervoor dat het met de chemistry ook vaak wel goed zit.

Alles wel untradeable behalve Acuna die ik uit een preview heb gehaald. Die doe ik pas weg als ik hem ook untradeable heb haha..wat een baas

Verratti uit een 81+ pp gehaald, echt een verrassend leuke speler is dat. Hij is zo wendbaar met zijn dribbels…. Heb mijn Ligue 1 team bijna compleet, heb echter nog Navas en het liefst Bamba nodig. Hoop ook dat Todibo Futties nog mijn team komt versterken

Soms probeer ik wat spelers uit die ik normaal in een SBC zou gooien, zoals Ferran Torres…. Maar die deed het verrassend goed! En ik had voor de Premier League nog geen RM. Heb alle versies van Adama in Cruyff zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Renato Sanches Fut Birthday werd een paar maanden geleden veel gebruikt. EA is nu bezig met de Ligue 1 en komt vermoedelijk met een nieuwe Futties kaart van Sanches. Een middenveld met Sanches, Acuna en Sissoko lijkt me wel wat >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 17-08-2021 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 07:18:
[...]

In drafts vond ik hem ook echt geweldig dus ben benieuwd hoe hij het naast Pim Essien doet :9

Vervanger voor 98 Verratti, weet totaal niet wat ik van die speler moet vinden. Passing enzo is geweldig maar hij is gewoon te klein.

Volgens mij is dat de juiste combi...een fysieke beul naast Acuna... Daarom ben ik maar aan Sissoko begonnen... zal ik later deze week afmaken na de rewards donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Capsaicin schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:02:
Renato Sanches Fut Birthday werd een paar maanden geleden veel gebruikt. EA is nu bezig met de Ligue 1 en komt vermoedelijk met een nieuwe Futties kaart van Sanches. Een middenveld met Sanches, Acuna en Sissoko lijkt me wel wat >:)
Er gaan al (erg) lang geruchten om een Renato Sanches objective player.....ben benieuwd of deze eindelijk gaat komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 07:18:
[...]

Ik ben erg te spreken over Spina, blijft goed in positie en zit er vaak wel bij. Had met Hernandez na een paar potten het gevoel dat hij telkens ergens op de middenlijn stond te shinen, terwijl de vleugelspeler er al tien meter voorbij was. Dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling :P

Verrati is klein ja, maar hij is wel lekker agressief en wendbaar. Als hij de bal heeft, kan hij heerlijk met passes strooien. Met Atal en Aouar op het middenveld heb je dan nog voldoende power om spelers af te stoppen, wat mij betreft :)
pacod schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 07:36:
[...]

Herkenbaar haha… ik heb iets van 60 spelers 90+ waarvan de helft 95+ is… Andere jaren had ik vaak 1 echt eind team gebouwd, maar nu wissel ik voor de lol wat af… de icons Cruyff, Eusebio, Matthäus en Cannavaro zorgen ervoor dat het met de chemistry ook vaak wel goed zit.

Soms probeer ik wat spelers uit die ik normaal in een SBC zou gooien, zoals Ferran Torres…. Maar die deed het verrassend goed! En ik had voor de Premier League nog geen RM. Heb alle versies van Adama in Cruyff zitten
Ook hier alleen maar sterke teams. Heb nog maar twee gouden spelers (Neymar en Ronaldo) die ik bewaar, gewoon omdat het first owned-spelers zijn. Toch wel leuk :P Torres moet ik zelf nog proberen, heb je een vergelijking tussen hem en bv. Adama?

Ik hoop zelf nog op een sterke Eredivisie-middenvelder die luistert naar de naam Ryan Gravenberch. Verder heb ik eigenlijk geen wensen meer, behalve de grote drie - 99-rated. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftWIJeYlXpEbajynj5sW_NN6aa8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T3ZE0TWtXpzh6O3jfemzzbLl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
allstarted1 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:06:
[...]

Ik ben erg te spreken over Spina, blijft goed in positie en zit er vaak wel bij. Had met Hernandez na een paar potten het gevoel dat hij telkens ergens op de middenlijn stond te shinen, terwijl de vleugelspeler er al tien meter voorbij was. Dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling :P

Verrati is klein ja, maar hij is wel lekker agressief en wendbaar. Als hij de bal heeft, kan hij heerlijk met passes strooien. Met Atal en Aouar op het middenveld heb je dan nog voldoende power om spelers af te stoppen, wat mij betreft :)

[...]

Ook hier alleen maar sterke teams. Heb nog maar twee gouden spelers (Neymar en Ronaldo) die ik bewaar, gewoon omdat het first owned-spelers zijn. Toch wel leuk :P Torres moet ik zelf nog proberen, heb je een vergelijking tussen hem en bv. Adama?

Ik hoop zelf nog op een sterke Eredivisie-middenvelder die luistert naar de naam Ryan Gravenberch. Verder heb ik eigenlijk geen wensen meer, behalve de grote drie - 99-rated. :+

[Afbeelding]
Adama is veel explosiever en naar mijn idee wat ongecontroleerd :) Torres is net wat verfijnder en betrouwbaarder in zijn finishing, maar heeft natuurlijk niet de 4* skills.

Mijn doel is ook alles first owned en het liefst untradeable... Acuna is bij mij de enige tradeable maar wel first owned.

Vorig jaar wel geëindigd met een beter/sterker team, maar ik heb dit jaar veel meer opties :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Goh, ik heb zoveel sbc's nog gedaan de laatste tijd en zoveel untradeable gepackt, kan wel 20 verschillende elftallen maken.
Gisteravond begonnen aan de rival icon swaps, maar dat leek wel weekend league. Iedereen speelt sweaty. Dan speel ik zelfs nog liever weekend league, daar ging het toch een stuk rustiger aan toe :+

Blij dat ik de league icon swaps vorige week al had gedaan. Hoorde van een collega dat iedereen daar nu alle OP kaarten heeft en bijna niet meer te doen is.

Deze week dan even de rivals afmaken en dan is de eerste helft naar Zidane voltooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Heb nu toch wel twee mooie teams staan. Bundesliga en Serie A. Beste spelers toch wel binnen voor die elftallen. Wel jammer dat ik niet Munier en Witsel kon halen ivm vakantie, maar broodnodig waren ze toch niet.

Denk dat ik met swaps voor Maldini gaan, er komen volgens mij geen nieuwe kaarten uit in de packs, dus wat dat betreft ben ik klaar. Nu alleen nog de coole spelers. Er zijn ook bepaalde spelers die ik niet weg zal doen, de POTM Haaland bv, hard voor gegrind toen of Freeze Gnabry waar ik zeer content mee was.
De latere SBC's werden eenvoudiger om te doen, dus neem je makkelijker afscheid. Net als van storyline Sabitzer, toen er een nieuwe Sabitzer kwam.
Heb nog 2 miljoen coins, dus zal er nog wel wat spenderen om toffe aankopen te doen voor de Bundesliga danwel Serie A. Ik denk dan aan Lahm ofzo.
Bundesliga is max uitgerust, voor de Serie A mis ik eigenlijk alleen Ronaldo.

[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 17-08-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:10:
Goh, ik heb zoveel sbc's nog gedaan de laatste tijd en zoveel untradeable gepackt, kan wel 20 verschillende elftallen maken.
Gisteravond begonnen aan de rival icon swaps, maar dat leek wel weekend league. Iedereen speelt sweaty. Dan speel ik zelfs nog liever weekend league, daar ging het toch een stuk rustiger aan toe :+

Blij dat ik de league icon swaps vorige week al had gedaan. Hoorde van een collega dat iedereen daar nu alle OP kaarten heeft en bijna niet meer te doen is.

Deze week dan even de rivals afmaken en dan is de eerste helft naar Zidane voltooid :)
Swaps is idd vervelend, ik moet alleen Bundesliga nog, maar was gisteren niet al te leuk. Ik hoefde niet perse meer wins met de PL, maar genoeg gasten die na mijn 1-0 of 2-0 tot het gaatje gingen tot de gelijkmaker en dan snel quitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:09:
[...]

Swaps is idd vervelend, ik moet alleen Bundesliga nog, maar was gisteren niet al te leuk. Ik hoefde niet perse meer wins met de PL, maar genoeg gasten die na mijn 1-0 of 2-0 tot het gaatje gingen tot de gelijkmaker en dan snel quitten. :+
Moet zeggen dat ik gisteren vloeiend door de swaps ben geen gegaan. Zaten een paar vervelend lui tussen maar dan controller op de kop en de afwasmachine leegruimen/netflix ofzo 🤣

Ik kan inmiddels ook leuk wat teams maken maar m'n main team is wel klaar op Neymar na.. maar die coins red ik nooit.. FIFA is wel wat klaar voor mij.. lekker casual wat uitgamen en spelers uitproberen

Merk dat iedereen nog steeds tot t gaatje speelt in Rivals ipv lol heeft . Voordeel van de swaps vond ik iedereen lekker op de aanval, waren leuke wedstrijden

[ Voor 24% gewijzigd door Augy op 17-08-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

Moet zeggen dat ik gisteren vloeiend door de swaps ben geen gegaan. Zaten een paar vervelend lui tussen maar dan controller op de kop en de afwasmachine leegruimen/netflix ofzo 🤣

Ik kan inmiddels ook leuk wat teams maken maar m'n main team is wel klaar op Neymar na.. maar die coins red ik nooit.. FIFA is wel wat klaar voor mij.. lekker casual wat uitgamen en spelers uitproberen

Merk dat iedereen nog steeds tot t gaatje speelt in Rivals ipv lol heeft . Voordeel van de swaps vond ik iedereen lekker op de aanval, waren leuke wedstrijden
Ik vond vooral die steekpasses vervelend. Goals scoren kan ik prima, maar als het perse met zo'n steekpass moet vond ik wel vervelend. Toen ik het vorige week deed voor de Serie A leek het wel alsof iedereen op drop back speelde opeens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:01:
[...]

Ik vond vooral die steekpasses vervelend. Goals scoren kan ik prima, maar als het perse met zo'n steekpass moet vond ik wel vervelend. Toen ik het vorige week deed voor de Serie A leek het wel alsof iedereen op drop back speelde opeens :+
Ben allang blij dat er dit keer geen 6 kopballen of afstandsschoten bij zitten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
allstarted1 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:06:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Top, hou ook totaal niet van backs die continu uit positie staan. Heb spina nodig voor el sha op chem te krijgen.

Ga voorlopig wel even spelen met Pim essien en acuna. Alle 4 me aanvallers blijven voorin hangen dus heb wel 2 goede cdms nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mijn to do list: een 352-formatie met 3 standaard verdedigers en dan 7 Acuna/ Atal/ Kimmich-achtige types (dus ook in de spits) uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:02:
[...]

Ben allang blij dat er dit keer geen 6 kopballen of afstandsschoten bij zitten. :D
Haha, kopballen. Die doe ik altijd als ik volley's moet doen voor objectives :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Als cdm: Allan of sissoko..

Wat denken jullie #twijfel

Beide op 8 chem in onderstaand team
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HAbsAwEswxIkJb0qNtmFoYmEZNI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uI6DYDUBdv19MoBbIBxjbjCn.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame 4-2-3-1 met acuna en 1 van beide als c(d)m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:01:
[...]

Ik scoor vaak met een steekpass dus dat scheelt.

Net even Rivals gedaan. Zweet onder de oksel hardcore wedstrijden zeg 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:54
Gisteren SS Kane maar eens even aan de tand gevoeld. Valt me niks tegen, raket van een schot, goede passing en heb er weinig over te klagen tot zover. :)

Staat in dit team (start): https://www.futbin.com/21/squad/9538869 (Courtois wordt nog vervangen)

Ingame: https://www.futbin.com/21/squad/9538881

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:34:
Als cdm: Allan of sissoko..

Wat denken jullie #twijfel

Beide op 8 chem in onderstaand team
[Afbeelding]

Ingame 4-2-3-1 met acuna en 1 van beide als c(d)m
Sissoko, want 2x zo lang en 4x zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:35:
[...]
Net even Rivals gedaan. Zweet onder de oksel hardcore wedstrijden zeg 🤣
Zooooo zeg, niet te zuinig, wat is dat weer toxic zeg. Geef net iemand 4 goals cadeau, maar weigeren een goal terug te geven. En dan zo alsof hij het gaat doen en toch net op tijd die bal afpakken. En dan in de 89e minuut 3x pauzeren. ;')
En dat soort spelers nu continu..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:45:
[...]
Sissoko, want 2x zo lang en 4x zo sterk.
Sbc voltooid! Nu is kijken of het werkt..

Sissoke z'n gold was al bizar en vorig jaar z'n summerheat ook. Kwam hem ook tegen in de swaps en zat overal tussen met z'n uitschuif benen 🤣

Overigens tog weer terug naar Mina, wat een beest blijft dat zeg (ipv laporte) Telles ook weer op LA gezet want Amavi is tog minder voor m'n gevoel

[ Voor 30% gewijzigd door Augy op 17-08-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:30:
[...]

Sbc voltooid! Nu is kijken of het werkt..

Sissoke z'n gold was al bizar en vorig jaar z'n summerheat ook. Kwam hem ook tegen in de swaps en zat overal tussen met z'n uitschuif benen 🤣

Overigens tog weer terug naar Mina, wat een beest blijft dat zeg (ipv laporte) Telles ook weer op LA gezet want Amavi is tog minder voor m'n gevoel
Volgens mij had ik vorig jaar wel zijn summer heat gedaan maar er nooit een wedstrijd mee gespeeld 8)7
Tijdens Summer heat was het vorig jaar echt een Franse invasie, dat was toen echt te ziek voor woorden.

Fut Birthday Mbappé, SH Dembele, SH Ribery, Fut Birthday Saint Maximin, TOTS Lala, TOTS Varane, SH Mendy, SH Lenglet...

Had toen 99 TOTS De Bruyne als 1 van mijn CDM's. Dat was toen echt wel de ziekste kaart dat jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Hassiebassie schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:47:
[...]

Volgens mij had ik vorig jaar wel zijn summer heat gedaan maar er nooit een wedstrijd mee gespeeld 8)7
Tijdens Summer heat was het vorig jaar echt een Franse invasie, dat was toen echt te ziek voor woorden.

Fut Birthday Mbappé, SH Dembele, SH Ribery, Fut Birthday Saint Maximin, TOTS Lala, TOTS Varane, SH Mendy, SH Lenglet...

Had toen 99 TOTS De Bruyne als 1 van mijn CDM's. Dat was toen echt wel de ziekste kaart dat jaar :+
Tots KDB was echt geweldig vorig jaar, zijn afstandsschot randje 16 was gewoon standaard een doelpunt.

Dit jaar valt zijn kaart echt zwaar tegen helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Griezmann PTG verkocht - kon echt he-le-maal niks met hem. Voelde traag, langzaam en werd makkelijk van de bal gezet. Heb de tandem Isak - Suarez weer opgesteld, maar ben erover na aan het denken om Acuna de spits in te schuiven in plaats van Suarez. Modric SS wil ik dan halen voor het middenveld. Iemand ervaring met Acuna in de spits?

Ook nog maar een keer de 87x10 gedaan: Militao! Kan eindelijk Pique Moments met pensioen. Met al die veranderingen deze week heb ik niet eens tijd om m'n teams te testen. 8)7 Ook Laporte en De Ligt zaten er nog in, maar die had ik allebei al onverhandelbaar. :) Gaan dus zometeen de 88+ in :+

Edit:

Eeeeeeehhh....Foden?! :o Goede ruil, EA!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tmA3_kUvR_FPUiu9Ve6QbtkhOwo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QNPg5vDomIZOR58qeafagdX9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door allstarted1 op 17-08-2021 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Wat fodder ingeleverd en de 88+ PP gedaan, hieruit heb ik Hazard weer terug 😁 Tevreden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Twijfel.... opstelling 1 met Atal en Diatta, of opstelling 2 met Benzema en Hazard. Wat zou jullie voorkeur hebben?

Opstelling 1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSBIE59TS_GzXi42IUuDRfxfk_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zeBjyydhytgIXCYS38MOsNfw.jpg?f=fotoalbum_large

Opstelling 2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ud4JEKqE7skb23W9DssfAVYCNhg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/asyRE49CyX1sZdnd4g4Me1O5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

pacod schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:34:
Wat fodder ingeleverd en de 88+ PP gedaan, hieruit heb ik Hazard weer terug 😁 Tevreden!
Hmm, ook een optie voor me. Modric achterwege laten, 4-3-3 (3) gaan spelen, dus met alleen Isak in de spits en Futties Carvajal op LW en Hazard op RW. Denk namelijk dat het zonde is om Acuna van het middenveld af te halen....luxeproblemen :P
Moody2204 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:37:
Twijfel.... opstelling 1 met Atal en Diatta, of opstelling 2 met Benzema en Hazard. Wat zou jullie voorkeur hebben?

Opstelling 1
[Afbeelding]

Opstelling 2
[Afbeelding]
Ik zou Atal in de spits zetten. Diatta heb ik geen ervaring mee, maar moet top zijn. Benzema speelt heerlijk voor me, maar staat wel als CAM opgesteld en jaagt altijd mee de zestien in. Vind hem nu toch iets te log als spits. :)

[ Voor 52% gewijzigd door allstarted1 op 17-08-2021 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:38:
[...]

Ik zou Atal in de spits zetten. Diatta heb ik geen ervaring mee, maar moet top zijn. Benzema speelt heerlijk voor me, maar staat wel als CAM opgesteld en jaagt altijd mee de zestien in. Vind hem nu toch iets te log als spits. :)
Ja, daar zit 'm ook een beetje de twijfel. Atal voor mijn gevoel inderdaad beter in de spits dan Benzema, maar in opstelling 2 Hazard weer beter dan Diatta. En ik heb een zwak voor Hazard en zeker deze versie. Heb uiteraard met beide opstellingen geëxperimenteerd en met Atal lijkt het beter te lopen. Ik zou die Gelson Martins sbc ook nog kunnen doen (dan komt alles ook op full chem). Lees op futbin alleen wisselende berichten over hem. Hier iemand ervaring met Martins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ging vandaag met het tandem Gullit en Vieira spelen. Verdedigend staat het als een huis, maar voetballend komen ze vooral draaisnelheid tekort.

Voorin begint Cantona toch een klein beetje slijtage te vertonen. Hij draait gewoon niet soepel genoeg meer ten opzichte van een paar maanden geleden en zijn animatie om bijvoorbeeld te schieten is gewoon te traag.

Even geswitcht naar 4312 met Cruff, Neymar en Atal voorin. Op het middenveld liepen Gullit, Acuna en Kimmich alle gaten dicht. Beviel ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Alba uit de PP aangezien ik Benz nog op de bank had even een team aangemaakt, benieuwd naar Benzema :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sabj67s4V-HarJ1XVaKnUzj_iQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nsqeVUSOTkf5CEbUlx2w08G9.jpg?f=fotoalbum_large

Sissoko belachelijk lekker kaartje trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 02:34:
Alba uit de PP aangezien ik Benz nog op de bank had even een team aangemaakt, benieuwd naar Benzema :)
[Afbeelding]

Sissoko belachelijk lekker kaartje trouwens!
Augy, jij hebt Acuna in de spits staan. Hoe bevalt hij daar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 07:31:
[...]

Augy, jij hebt Acuna in de spits staan. Hoe bevalt hij daar? :)
Benzema wisselt van plek met acuna. Ik vind acuna namelijk te belangrijk op t middenveld als balanced cm. Z'n defensieve tracking, aanvallende runs en opbouwende passing zijn zoooo waanzinnig goed!

Boras zweert bij acuna in de spits. Daar knal hij alles erin.

Overigens is het ingame dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JrguCsHOVQHlm77zlzzBAhrlqMc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0XtAKKNXQwqZrjVCIQcO7snH.jpg?f=fotoalbum_large

Ben er alleen nog niet over uit of Messi of dybala in de spits gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 08:01:
[...]

Benzema wisselt van plek met acuna. Ik vind acuna namelijk te belangrijk op t middenveld als balanced cm. Z'n defensieve tracking, aanvallende runs en opbouwende passing zijn zoooo waanzinnig goed!

Boras zweert bij acuna in de spits. Daar knal hij alles erin.

Overigens is het ingame dit:
[Afbeelding]

Ben er alleen nog niet over uit of Messi of dybala in de spits gaat.
Ah, op die manier ;) Ik zat zelf ook met die overweging. Ik blijf Isak dan even aanhouden. Als ik jou was zou ik Messi en Dybala lekker afwisselen. Ik vind Dybala zijn afwerking echt top. Met Messi geen ervaring, maar zijn TOTS in Draft was ook heerlijk als spits, al leek hij meer op het middenveld te vinden? Weet niet in hoeverre beide kaarten van elkaar afwijken.

Gisteren wel even zitten stoeien met m'n Premier League-team na het pakken van Foden. Middenveld was wat overbevolkt met Wijnaldum, Pogba en Jones en het is natuurlijk zonde om Foden op de bank te zetten. Heb er maar even onderstaande van gemaakt, maar nog niet kunnen testen. Wijnaldum vond ik de beste optie in de spits omdat 'ie om de een of andere reden al-tijd in de zestien opduikt om een tweede bal op te pikken. Vast zijn workrates (high/high). FB Vardy was ik na een tijdje namelijk wel zat :P Wilde eerst Foden daar neerzetten, maar die heeft med/med en zou vooral op CAM renderen. Moet dus weer even zijn positionering aanpassen.Iedereen trouwens untradeable, dus best een prima RTG-team :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrzAcVCyX-LnYAeHBo65A45Q0UM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RXMWDjBauYuRAL73k4j2i4f0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door allstarted1 op 18-08-2021 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 08:50:
[...]

Ah, op die manier ;) Ik zat zelf ook met die overweging. Ik blijf Isak dan even aanhouden. Als ik jou was zou ik Messi en Dybala lekker afwisselen. Ik vind Dybala zijn afwerking echt top. Met Messi geen ervaring, maar zijn TOTS in Draft was ook heerlijk als spits, al leek hij meer op het middenveld te vinden? Weet niet in hoeverre beide kaarten van elkaar afwijken.
Denk daarom Messi op cam.. staat hij nu ook en zakt idd vrij vaak terug.. dybale zou in theorie meer passen

Vind wijnaldum echt een plaag om tegen te spelen, staat overal.. die foden lijkt me helemaal verschrikkelijk 🤣

Ben ook nog met een team bezig om Paredes, Fernandes en chilwell terug in de basis te krijgen. Keuze te over 🤣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qzJt44p33uCHkg-lPDhVUr-HbDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wUfVDDcndKRygIjSAFI9TLss.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 18-08-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik keek vanmorgen voor de grap even in mijn club, ik heb vrijwel alle grote kaarten wel untradeable, op de 3 grote 99 na. Zag dat ik zelfs Lukaku SS had in mijn club 8)7 Kan me niet eens herinneren dat ik die gepackt had :?

Komende dagen even de icon swaps voor fut rivals afmaken. De potjes zijn echt veel te sweaty als je het mij vraagt.

Hoop zondag dat er een R9 icon sbc komt. Ik heb gisteravond door de lijst gebladerd en kan me geen grote icon meer voorstellen die komt. Tenzij er toch een sbc van Zidane of Maldini komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb niet zo heel veel met Zidane, maar Maldiini wil ik nog wel voor mijn Serie A elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Eden Hazard PTG gehaald als vervanger voor Lucas Vasquez :)

Heb de hele middag een beetje z'n prijs in de gaten gehouden en telkens laag gekocht (tussen 178k-189k) en hoog verkocht (210K). Heeft me zo'n 50K opgeleverd. Totdat 'ie opdook voor 173K :) Houd hem nu lekker aan en heb nu nog 150K speelgeld.

Kan eventueel Modric SS halen, maar dan heb ik niets meer over voor eventuele SBC's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:35:
Eden Hazard PTG gehaald als vervanger voor Lucas Vasquez :)

Heb de hele middag een beetje z'n prijs in de gaten gehouden en telkens laag gekocht (tussen 178k-189k) en hoog verkocht (210K). Heeft me zo'n 50K opgeleverd. Totdat 'ie opdook voor 173K :) Houd hem nu lekker aan en heb nu nog 150K speelgeld.

Kan eventueel Modric SS halen, maar dan heb ik niets meer over voor eventuele SBC's :P
Die Hazard kaart is zo fijn. Ga je geen spijt van krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-05 10:10
Hassiebassie schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:15:
Ik keek vanmorgen voor de grap even in mijn club, ik heb vrijwel alle grote kaarten wel untradeable, op de 3 grote 99 na. Zag dat ik zelfs Lukaku SS had in mijn club 8)7 Kan me niet eens herinneren dat ik die gepackt had :?

Komende dagen even de icon swaps voor fut rivals afmaken. De potjes zijn echt veel te sweaty als je het mij vraagt.

Hoop zondag dat er een R9 icon sbc komt. Ik heb gisteravond door de lijst gebladerd en kan me geen grote icon meer voorstellen die komt. Tenzij er toch een sbc van Zidane of Maldini komt...
Ik zag dat we een Messi PSG SBC kregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:18:
[...]

Ik zag dat we een Messi PSG SBC kregen...
Hmm, heb nog wat fodder op de TL staan voor als R9 eventueel nog komt, we gaan het meemaken. Ik ben dit weekend weg dus de sbc is voor mij niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Op mijn main account niet gelukt om een omhaal te maken… dus die stond al tijden open. Op mijn RTG… met weinig potjes is het al wel gelukt 😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pacod
Heren vergeet je ze goed als gratis ultimate pack niet 😄 zilveren team 30’chem
Mijn hoofdaccount had niets… mijn RTG
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rNL1WCahOqnAfMDVExHqp3Yu7EE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XXKsQMiV2TuTEwdCJiItY7rD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Aangezien ik wl wil spelen dit weekend moest ik nog 750 punten hebben. Vrij vlot binnen gehaald 3x gewonnen en 1x gelijk in 4 wedstrijden div 2.

Na zo lange tijd geen Rivals gespeeld te hebben ging het serieus lekker :)

Cruyff, Acuna en Daniël James spelen echt geweldig :)

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Gisteren ook die Ultimate Pack gedaan. Kwamen als interessantste twee TOTS uit 90- en 89-rated en veel high-rated fodder. Dus nog een rondje 87x10 gedaan: Neuer en Tagliafico als meest interessante omdat ik ze nog tradeable had. Daarna rondje 88+: Foden, maar die had ik dus al. Met Foden nog maar een 88+ gedaan, Wan-Bissaka. Die vervangt Futties Taverniet nu op RB in m'n PL-team. Zo staat iedereen op 10 chem. En toen was ik wel weer door veel van m'n gouden kaarten heen, haha.

Ben nu weer lekker aan het profiteren van de Squad Battles-bug om al die zilveren doelstellingen te halen. Heb wel zelf gespeeld voor de Zilveren Beesten. Nog zes wedstrijden voor dat Zilveren Afscheid en er staat weer een Ultimate Pack klaar. :)

[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 19-08-2021 09:27 ]

Pagina: 1 ... 153 ... 158 Laatste