Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:15
allstarted1 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:10:
[...]

Ben ook benieuwd naar deze objectives. Lazaro is geweldig, maar Meunier linkt weer lekker naar m'n Hazard en Akanji. Witsel wordt dan bijvangst, want Müller en Kimmich blijven in de basis :P

M'n weekend was gisteren weer begonnen, dus met een klein glaasje whisky SBC's gaan doen. Had namelijk eerst alle Futties: Terug in de Tijd afgerond en haalde Oblak, Lautaro en Bergwijn FS uit de Ultimate Pack. Bizarre pulls aangezien er echt _nooit_ wat uit die packs kwam voor me. Had beide al, dus kon supercheap de 10x85 twee keer doen. Daar weer een stapeltje TOTS uitgehaald. Daarna dus maar begonnen aan Sané en Robben.
Sane is echt een meer als prima spelertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-06 10:34

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:01:
[...]

Sane is echt een meer als prima spelertje :)
Heb hem binnen en even getest vanaf de bank met de Silver Beasts-objectives. Hij schoot ze in de spits van alle hoeken erin, maar die snelheid :o Zo'n gigantisch verschil met Adama vanwege zijn bodytype. Vooral in de versnelling goed te merken.

Heb nog een doel voor mezelf deze week: Dybala halen :P Met Meunier uit het Dynamic Duo zijn m'n La Liga, Serie A en Bundesliga allemaal compleet. Alleen ben ik echt bijna volledig door al m'n gouden spelers heen. Heb nog maar 10 commons, haha. Even kijken hoe ik dat allemaal bij elkaar ga grinden.....

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
pacod schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:50:
[...]

Benieuwd hoe nummer 14 je gaat bevallen. Ik ben bezig met het craften van de sbc omdat ik redelijk wat fodder had. Maar kan na het weekend pas weer verder omdat ik nog de Bundesliga wil doen. Ben nu op 8 van de 15 sbc … no way back 😬
Gisteravond er wel 2 uur mee bezig geweest 8)7 maar misschien was het langer. Ik had nog zo'n 400K op de teller, maar nog heel veel investeringen. Dus die moest ik langzaam verkopen. Dan moet je ook weer de fodder spelers kopen, maar natuurlijk ook weer niet tegen woekerprijzen, dus moet je af en toe weer snipen.... :+
Enfin, uiteindelijk zoek ik dan maar naar gewone TOTS kaarten tegen bodemprijzen en dan pik je zelf weer wat op en die verkoop je dan weer voor wat winst....

Lewandowski, Müller, Sabitzer, Hummels, Davies en nog meer kaarten alweer doorverkocht. Gisteravond stond ik op 50K en inmiddels alweer op 600K dus zit nog prima 8)
Gaat allemaal in het potje voor R9 of Zidane.

Fifa is bijna ten einde en de doelstelling ook :) Ik heb Gullit, ik heb Cruyff, ik heb Cantona, ik heb Matthäus, kortom alle mooie kaarten waar ik mee heb gespeeld en mee wilde spelen heb ik bijna al.

Misschien nog Vieira, Roberto Carlos onderweg meenemen, maar straks gaat het grote FIFA boek voorlopig echt dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:49
Hassiebassie schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:21:
[...]

Gisteravond er wel 2 uur mee bezig geweest 8)7 maar misschien was het langer. Ik had nog zo'n 400K op de teller, maar nog heel veel investeringen. Dus die moest ik langzaam verkopen. Dan moet je ook weer de fodder spelers kopen, maar natuurlijk ook weer niet tegen woekerprijzen, dus moet je af en toe weer snipen.... :+
Enfin, uiteindelijk zoek ik dan maar naar gewone TOTS kaarten tegen bodemprijzen en dan pik je zelf weer wat op en die verkoop je dan weer voor wat winst....

Lewandowski, Müller, Sabitzer, Hummels, Davies en nog meer kaarten alweer doorverkocht. Gisteravond stond ik op 50K en inmiddels alweer op 600K dus zit nog prima 8)
Gaat allemaal in het potje voor R9 of Zidane.

Fifa is bijna ten einde en de doelstelling ook :) Ik heb Gullit, ik heb Cruyff, ik heb Cantona, ik heb Matthäus, kortom alle mooie kaarten waar ik mee heb gespeeld en mee wilde spelen heb ik bijna al.

Misschien nog Vieira, Roberto Carlos onderweg meenemen, maar straks gaat het grote FIFA boek voorlopig echt dicht ;)
Ik denk dat ik mijn Bundesliga meuk wel in de SBC's kan gooien :) We krijgen komend weekend mijn neefje van 11 (wel Fifa spelend) te logeren.... dus toch geen tijd voor WL.

Heb nu Moments Eusebio (vanuit de SBC), Puskas (Icon Pack), Roberto Carlos (Icon Pack), Matthaus (SBC) en Cannavaro (Icon SBC) in mijn club. Daarnaast ook nog wel eens wat in SBC's gegooid.....overigens zonder spijt :) Eusebio heeft destijds mijn club ook behoorlijk leeg getrokken, dat probeer ik nu wat tactischer te doen, maar dat wil overigens erg goed middels de 85+ x10 wat bulten aan fodder opleverde. Met Cruyff moet ik nu nog 1x 84, 2x 85, 2x86 en 1x87.......dus we zijn goed op weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:46:
[...]

Ik denk dat ik mijn Bundesliga meuk wel in de SBC's kan gooien :) We krijgen komend weekend mijn neefje van 11 (wel Fifa spelend) te logeren.... dus toch geen tijd voor WL.

Heb nu Moments Eusebio (vanuit de SBC), Puskas (Icon Pack), Roberto Carlos (Icon Pack), Matthaus (SBC) en Cannavaro (Icon SBC) in mijn club. Daarnaast ook nog wel eens wat in SBC's gegooid.....overigens zonder spijt :) Eusebio heeft destijds mijn club ook behoorlijk leeg getrokken, dat probeer ik nu wat tactischer te doen, maar dat wil overigens erg goed middels de 85+ x10 wat bulten aan fodder opleverde. Met Cruyff moet ik nu nog 1x 84, 2x 85, 2x86 en 1x87.......dus we zijn goed op weg :)
Ik heb: Cruyff, Gullit, Matthäus, Cantona, Makélélé, Carlos Alberto, Desailly, Zanetti, Stoichkov, Del Piero, Schmeichel, Nedved, Ballack, Kluivert, Deco, Essien, Zambrotta en Rui Costa.

Met Eusebio heb ik zelf niet zoveel mee. Totdat ik Fifa 19 speelde had ik er zelfs nog nooit van gehoord }:O
Hij zal ook niet meer echt een aanwinst zijn. Heb Tots Ben Ketser en SS Isak nog over en die kunnen hem prima vervangen.

Laatst had ik nog een tradeable moments Trezeguet (of was het prime?) maar daar heb ik niet eens naar gekeken maar snel gelist en verkocht. :o

Er is maar 1 icon die ik heel graag zou willen maar die helaas niet in de game zit: de pitbull Edgar Davids _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Nou mijn club heeft bijna geen fodder meer.....Afscheid genomen van een paar kaartjes waar ik toch niets mee deed, maar Cruyff is binnen en met eigen fodder kostte het me net geen 200K. Even 5 potjes Rivals mee gespeeld, 9 goals en 6 assists. Hij is zo soepel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hahaha, typisch EA weer. Objective spelers toevoegen maar de gamemodus vergeten 8)7

Wow net een rivals potje gewonnen. Die kerel had zo veel pech. Schoot 3x op de paal en 1x de lat binnen 50 minuten. Toen ik de 2-0 scoorde was ie weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 drafts vandaag gespeeld 2 gewonnen :) prima avond :)

Laatste draft een aanval met Pim Cruijf, Pim Maradona en prime Pelé wat is dat heerlijk voetballen <3

Kan Cruijff helaas niet betalen maar wat speelt die heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-07 18:50
Potverdorie, geen laptop mee op vakantie voor Witsel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:14:
Potverdorie, geen laptop mee op vakantie voor Witsel :+
Ik ga zondagavond op vakantie dus heb 2 avonden. Vandaag word ik he-le-maal scheel getikt. 2x winst was de max..

Gefrustreerd gestopt dus🤣

Edit. Team maar wat aan gepast en morgen weer proberen. Iig meunier binnen halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 07-08-2021 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:53
Het is weer eens een ouderwetse gare WL, van 7-2 naar 8-11 :N
Het is weer ouderwets handicap iedere pot, spelers stappen verkeerd in alles ligt continu open, soms is het zo’n shit game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Moest gisteravond nog 2 potten spelen in division rivals om te kwalificeren voor de WL. Voor het eerst zelf divisie 3 bereikt *O*

Bezig met Meunier, pff, wat doet iedereen daar sweaty zeg. Kwam tegen iemand die met non rare gouden spelers uit de bundesliga speelde, maar die speelde me bijna toch aardig zoek. Het is dat Lukebakio geen sterspeler is en ik goede verdedigers had staan. Ik scoorde zelf in de 9e minuut met lukaku dus hoefde hem daarna niet meer te zoeken. Uiteindelijk gewonnen met 5-3 maar volgens mij speelde deze echt bovenin divisie 1. Hij scoorde pas in de 80e minuut met zijn Belg maar hij tikte er toch nog 2 extra binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
pacod schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:36:
Nou mijn club heeft bijna geen fodder meer.....Afscheid genomen van een paar kaartjes waar ik toch niets mee deed, maar Cruyff is binnen en met eigen fodder kostte het me net geen 200K. Even 5 potjes Rivals mee gespeeld, 9 goals en 6 assists. Hij is zo soepel! :)
Gisteren toevallig hetzelfde gedaan. Had 300K nodig, mijn club is leeg maar de legende staat op het veld. De soort van trots die je voelt als je met hem speelt, is toch waar FUT voor is. Nu heerlijk rustig spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:48:
Het is weer eens een ouderwetse gare WL, van 7-2 naar 8-11 :N
Het is weer ouderwets handicap iedere pot, spelers stappen verkeerd in alles ligt continu open, soms is het zo’n shit game.
Het houdt maar niet op… 8-14 hoe is het mogelijk dat zo’n spel zo brak in elkaar zit. Iedere dieptepass staat de tegenstander alleen voor de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:42:
[...]

Het houdt maar niet op… 8-14 hoe is het mogelijk dat zo’n spel zo brak in elkaar zit. Iedere dieptepass staat de tegenstander alleen voor de keeper.
Misschien ligt het aan je tactiek. Hoe speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Capsaicin schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:10:
[...]
Misschien ligt het aan je tactiek. Hoe speel je?
Ik speel meerdere tactieken en heb er al een potje of 1300 op zitten dit seizoen, dus dat zal het niet zijn :+ ik nu zal ik er wel weer 6 achter elkaar gaan winnen, zo gaat het vaker als je goed begint helaas.

Edit: of toch niet… 8-15 ik heb dit nog nooit meegemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-08-2021 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:32:
Moest gisteravond nog 2 potten spelen in division rivals om te kwalificeren voor de WL. Voor het eerst zelf divisie 3 bereikt *O*

Bezig met Meunier, pff, wat doet iedereen daar sweaty zeg. Kwam tegen iemand die met non rare gouden spelers uit de bundesliga speelde, maar die speelde me bijna toch aardig zoek. Het is dat Lukebakio geen sterspeler is en ik goede verdedigers had staan. Ik scoorde zelf in de 9e minuut met lukaku dus hoefde hem daarna niet meer te zoeken. Uiteindelijk gewonnen met 5-3 maar volgens mij speelde deze echt bovenin divisie 1. Hij scoorde pas in de 80e minuut met zijn Belg maar hij tikte er toch nog 2 extra binnen.
Same here, word helemaal weg getikt 🤣

Iedereen echt try hard.. ga nu spelen met 4-4-2 met kimmich en Allan op middenveld, sane en gnabry op de flank met Hazard freeze en Mertens WI voorin. Kijken of dat wat wil

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 07-08-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:38:
[...]

Ik speel meerdere tactieken en heb er al een potje of 1300 op zitten dit seizoen, dus dat zal het niet zijn :+
Ik volg de redenering niet helemaal, maar goed. :P

----

De Draft token SBC verloopt over 4 uur. Ik ga zo veel mogelijk tokens inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Met de laatste objective bezig voor Witsel nog 2 potjes te gaan. Gaat eigenlijk nu best wel relaxed terwijl ik in het begin veel try hards tegenkwam, later ging het veel relaxter. Geen tijd voor WL , maar mijn kleine neefje van 11 die mooi mee wil kijken hoe gaat z’n oompje is met FIFA 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Capsaicin schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:11:
[...]
Ik volg de redenering niet helemaal, maar goed. :P

----

De Draft token SBC verloopt over 4 uur. Ik ga zo veel mogelijk tokens inslaan.
Haha, snap ik :D, ik bedoelde te zeggen dat ik deze tactieken al tijden gebruik en normaal niet zovaak tegen dergelijke problemen aan loop.
Laatste potje weer dik gewonnen, alles reageerde “ineens” wel weer normaal, het leek soms zelfs alsof de tegenstander hetzelfde ervaarde als ik 10 potten op rij (overal te laat, alle 2e ballen voor mij etc.) toch vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:27:
Met de laatste objective bezig voor Witsel nog 2 potjes te gaan. Gaat eigenlijk nu best wel relaxed terwijl ik in het begin veel try hards tegenkwam, later ging het veel relaxter. Geen tijd voor WL , maar mijn kleine neefje van 11 die mooi mee wil kijken hoe gaat z’n oompje is met FIFA 😂
Meunier net binnen met een kwartier.. wat een verschil met gisteren idd.. even kijken of ik de komende 2 dagen Witsel binnen kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:03:
[...]

Meunier net binnen met een kwartier.. wat een verschil met gisteren idd.. even kijken of ik de komende 2 dagen Witsel binnen kan halen
Witsel ging voor mij veel sneller dan Meunier. Had de laatste 3 binnen een kwartier klaar na wat ragequits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:08:
[...]

Haha, snap ik :D, ik bedoelde te zeggen dat ik deze tactieken al tijden gebruik en normaal niet zovaak tegen dergelijke problemen aan loop.
Laatste potje weer dik gewonnen, alles reageerde “ineens” wel weer normaal, het leek soms zelfs alsof de tegenstander hetzelfde ervaarde als ik 10 potten op rij (overal te laat, alle 2e ballen voor mij etc.) toch vreemd.
Deze 2e zin herken ik helaas, vooral op zatermiddag is het vaal raak. Die 1e zin; ik heb het idee dat tactieken steeds achterhaald raken, door updates, nieuwe meta-moves en betere spelers. Ik sleutel er constant aan om mee te kunnen. Soms ligt het idd aan de verbinding, maar ook daar zou je tactisch slim mee om kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:38:
[...]

Witsel ging voor mij veel sneller dan Meunier. Had de laatste 3 binnen een kwartier klaar na wat ragequits
Na wat stoeien is hij iig binnen, daar gaat het om .

Was er trouwens ook niet een playervote tussen vardy en haaland een paar dagen terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:41:
[...]

Na wat stoeien is hij iig binnen, daar gaat het om .

Was er trouwens ook niet een playervote tussen vardy en haaland een paar dagen terug?
Schijnt iets mee te zijn idd. Maar EA is er mee bezig....

Meunier ook hier binnen, Witsel komt nog wel :)

Meunier heeft de plaats van Mbabu ingenomen en ik vind dat hij iets beter positie kiest. Voorin lossen Cruyff, Sane, Cantona en Atal alles op, de rest doet aardig mee :)
Bundesliga WL verloopt prima. Als ik 15 wins haal is het mooi geweest.

Heb in 1 week tijd ruim 1,3 miljoen verdiend. Deze week ga ik er mee door, kijken wie ik nog koop. Hopelijk is Maldini niet te duur, dan pak ik die Italiaanse legende nog even mee.

Verder wacht ik op de sbc's van R9, Zidane en Vieira.

Nog 750K op de bank en zo'n slordige 350K voor investeringen. Ik ben echt tevreden hoe ik deze Fifa afsluit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 08-08-2021 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Capsaicin schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:41:
[...]
Deze 2e zin herken ik helaas, vooral op zatermiddag is het vaal raak. Die 1e zin; ik heb het idee dat tactieken steeds achterhaald raken, door updates, nieuwe meta-moves en betere spelers. Ik sleutel er constant aan om mee te kunnen. Soms ligt het idd aan de verbinding, maar ook daar zou je tactisch slim mee om kunnen gaan.
Ja dat herken ik wel, tactieken werken ook niet hetzelfde tegen alle formaties, daarom heb ik er 4 onder de sneltoets zitten. Maar misschien maar eens een park the bus tactiek toevoegen voor dit soort potten. Inmiddels 11-15, het loopt nu zo soepel dat G3 er nog wel in zit, dat is ook precies mijn niveau :)
Ik heb alleen liever niet van die win en loose reeksen, zou leuker zijn als er wat meer variatie in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mijn (gedeeltelijk) bundes team begint aardige vormen aan te nemen. Alleen kimmich nog voor sabitzer en uiteraard m'n linker verdedigend blok aanpassen ooit :) persoonlijk vind k nog steeds ederson beter als neuer die nog op de bank zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zU4-cgPoCUEYpkh3drm9SpY98qA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ROc5qfxznA2pzmTd7hXXloGn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:20
De 82+ picks zijn wel oké. 2 gedaan, FS Lunin en TOTS Alaba. Gaan meteen de Cruijff sbc in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 22:14
Team weer beetje geupgrade.

Kreeg de Jong uit 90+ pack. Die had ik eerder verkocht voor Ramos SBC, maar als CDM echt grandioos!

Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXxXRdP4-dH2VcDRbh1CE4ihJvw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J4UyAgTQy4wpyg8RffYjyN3R.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Robbio85 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 19:50:
De 82+ picks zijn wel oké. 2 gedaan, FS Lunin en TOTS Alaba. Gaan meteen de Cruijff sbc in :)
Thanks, kreeg daar Goretzka TOTS uit 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
WasBak schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 20:09:
[...]

Thanks, kreeg daar Goretzka TOTS uit 😎
Ik helemaal niks 🤣

Voor m'n nieuwe BL op de gok die Rutter gedaan, leuk spelertje zeg. Met meastro icm 5* WF gaat hij ver boven verwachting. 7 goals in 4 wedstrijden

https://www.futbin.com/21/squad/9447420

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 08-08-2021 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Helaas door tijdsgebrek blijven steken op 12 wins :p kreeg Müller en João Cancelo uit de player picks. Die gaan wel een sbc in. Met Fut Track werken moet nog een beetje routine worden, soms doorgeklikt zonder te noteren :+
Atal blijft de sterspeler met de meeste goals. Cruyff kwam niet helemaal lekker in het spel. In de wedstrijden waar ik het moeilijk had moet hij het vaak fysiek afleggen.

Had wel last van extreme omstandigheden... mijn vriendin liet een keer het internet crashen omdat ze wat zat te downloaden, een andere keer werkte mijn radar onderin het scherm niet, een keer viel mijn controller plotseling uit voor 3 seconden... rare omstandigheden 8)7

Enfin, augustus, maak me er niet druk om maar tijdens zo'n match word je er wel geïrriteerd door. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:49
Ik zit zo op het einde van Fifa nog met een klein dilemma. Maar misschien kan hier iemand adviseren. Ik speel op linksvoor nog met de gouden versie van Neymar, maar die komt niet altijd echt lekker uit de verf. Hij is gelinkt aan Marquinhos. Ik zat te denken om Neymar te vervangen door Insigne tots en dan Valverde tots voor de chemistry. Zie onderstaande screenshots. Maar wordt het daar beter van? Insigne is op papier een beter kaartje dan Neymar, maar Valverde is weer minder dan Marquinhos. Wat zouden jullie doen?

Met Neymar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9X0mpdpUt5vhjG_BGxswSkfK0o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r3y8H5sVmQgta0Xnitm7BGHU.jpg?f=fotoalbum_large

Met Insigne:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQEVGH5a9gKgmA5DI0k5UYNGMAk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ggD7keZt2i69t5kHRXjiLsw7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Moody2204 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:21:
Ik zit zo op het einde van Fifa nog met een klein dilemma. Maar misschien kan hier iemand adviseren. Ik speel op linksvoor nog met de gouden versie van Neymar, maar die komt niet altijd echt lekker uit de verf. Hij is gelinkt aan Marquinhos. Ik zat te denken om Neymar te vervangen door Insigne tots en dan Valverde tots voor de chemistry. Zie onderstaande screenshots. Maar wordt het daar beter van? Insigne is op papier een beter kaartje dan Neymar, maar Valverde is weer minder dan Marquinhos. Wat zouden jullie doen?

Met Neymar:
[Afbeelding]

Met Insigne:
[Afbeelding]
Vind dit wel een lastige vraag, het hangt er vanaf hoe je speelt. Is dit ook de formatie die je ingame speelt?
Gouden Neymar komt niet goed uit de verf: in welk opzicht? Moet hij het fysiek afleggen, de lage conditie?
Maak je veel gebruik van zijn 5* sm? En 5* weak foot?
Schiet je vaak van afstand?

Persoonlijk zou ik zelf in deze formatie voor Neymar kiezen omdat hij 5* sm en wf heeft.

Je kan natuurlijk ook met Insigne naar binnen trekken voor een Finesse shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:49:
[...]

Vind dit wel een lastige vraag, het hangt er vanaf hoe je speelt. Is dit ook de formatie die je ingame speelt?
Gouden Neymar komt niet goed uit de verf: in welk opzicht? Moet hij het fysiek afleggen, de lage conditie?
Maak je veel gebruik van zijn 5* sm? En 5* weak foot?
Schiet je vaak van afstand?

Persoonlijk zou ik zelf in deze formatie voor Neymar kiezen omdat hij 5* sm en wf heeft.

Je kan natuurlijk ook met Insigne naar binnen trekken voor een Finesse shot.
Ja ik besef dat het best een lastige is ;) Dank voor je reactie, daar kan ik wel wat mee.

Qua fysiek/snelheid wordt Neymar vaak afgetroefd. Maar je argument 5* 5* is inderdaad wel een plus. Ik denk dat dat voor mij toch de doorslag gaat geven om toch met de Neymar versie te blijven spelen. Insigne kan ik altijd als sub voor hem inbrengen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:38:
[...]

Ik speel meerdere tactieken en heb er al een potje of 1300 op zitten dit seizoen, dus dat zal het niet zijn :+ ik nu zal ik er wel weer 6 achter elkaar gaan winnen, zo gaat het vaker als je goed begint helaas.

Edit: of toch niet… 8-15 ik heb dit nog nooit meegemaakt.
En zo ging het precies, 14-15 manman dit soort losing streaks en winning streaks heb ik niet eerder gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:21:

Met Neymar:
[Afbeelding]

Met Insigne:
[Afbeelding]
Ik heb die Insigne een tijdje gehad, heerlijke speler. Je zou ook nog ipv Valverde voor Modric 97 kunnen gaan, die is ook echt heel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Moody2204 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 09:17:
[...]

Ja ik besef dat het best een lastige is ;) Dank voor je reactie, daar kan ik wel wat mee.

Qua fysiek/snelheid wordt Neymar vaak afgetroefd. Maar je argument 5* 5* is inderdaad wel een plus. Ik denk dat dat voor mij toch de doorslag gaat geven om toch met de Neymar versie te blijven spelen. Insigne kan ik altijd als sub voor hem inbrengen natuurlijk.
Insigne is 4*4* in mijn Serie A team (waar ik overigens nauwelijks mee spel :+) en ik heb nog zo'n spanjaard van AC milan die 4*5* heeft met Finesse shot. Toch heb ik daar liever El Shaarawy omdat die 5* sm heeft.

Voor mijn serie A team had ik graag Florenzi gehad, maar die sbc heb ik destijds niet gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zouden we vanaaf de garanteed van de serie A of L1 krijgen? :)

Beide zitten leuke spelers voor me tussen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Klopt het dat vrijdag de PTG en SS kaarten weer in de packs komen als Futties team 3? Heb Modric SS gisteren verkocht met een klein beetje winst, kijken hoe de prijzen er volgende week uitzien. Modric beviel trouwens goed. Zijn veelzeidigheid is erg fijn als je weleens switcht tussen bv 41212(2) en 442 / 4222. Maar Cruijf is bijna binnen en dan moet ik toch eea omgooien.

[ Voor 31% gewijzigd door Robbio85 op 09-08-2021 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Robbio85 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:28:
Klopt het dat vrijdag de PTG en SS kaarten weer in de packs komen als Futties team 3? Heb Modric SS gisteren verkocht met een klein beetje winst, kijken hoe de prijzen er volgende week uitzien. Modric beviel trouwens goed. Zijn veelzeidigheid is erg fijn als je weleens switcht tussen bv 41212(2) en 442 / 4222. Maar Cruijf is bijna binnen en dan moet ik toch eea omgooien.
Ik denk het wel. Maar zeker weten doe ik het niet. Maldini kwam ook zondag niet, maar het is hoogstzeker dat hij de volgende icon sbc wordt.

Futties team 3 zal wel SS met FoF worden.
Deze week ga ik geen rivals meer spelen dus heb ik Neymar en Acuna ook in de uitverkoop gezet. De rest van mijn team is untradeable.
Augy schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:28:
Zouden we vanaaf de garanteed van de serie A of L1 krijgen? :)

Beide zitten leuke spelers voor me tussen haha
Ook hier: ik denk dat het Ligue 1 wordt, omdat die teamevenementen ook afloopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Hassiebassie op 09-08-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Mijn team staat nu zo, vind alleen dat er zo groot verschil is tussen de Neymar 96 en Neymar 99, ik ga de Neymar 96 verkopen.

Cruyff valt mij erg tegen, kan er weinig mee.

Op de bank:
Eto Moments, erg leuke speler
Atal 94
Hazard 98
Vieira
Messi 99
Robben 96

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58CACYDt3mokyelwQCIJZjC2Qc0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5o3zR9Sa2OqkV7wkeWvISeje.png?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/08p-tZJrtIrbJKYdJ-hgOxtkx4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hEU0fvrnS6ENGDvrAk3ELN5V.jpg?f=fotoalbum_largeMogelijke opstelling PSG volgend jaar. :9 Fijn dat het een vreemdelingenlegioen is, goed te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:37:
[Afbeelding]Mogelijke opstelling PSG volgend jaar. :9 Fijn dat het een vreemdelingenlegioen is, goed te linken.
Dit verzamelen in Fifa 22 en je bent klaar :+

Weing Fransen in ieder geval...

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 09-08-2021 15:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:29:
[...]

Dit verzamelen in Fifa 22 en je bent klaar :+

Weing Fransen in ieder geval...
De La Liga stroomt daarentegen wel leeg, zonder Messi, Varane en Ramos. Hoop dat EA het toch een beetje balanceert, andere wordt het eentonig met enkel Franse en Britse teams.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4BxRzngKfeaA8kozsvlWI9_BnhM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PGSlGOGNe1JUFPixE0EHlL6a.png?f=fotoalbum_large
94+ mid/ aanval icon sbc vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Capsaicin schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:56:
[...]
De La Liga stroomt daarentegen wel leeg, zonder Messi, Varane en Ramos. Hoop dat EA het toch een beetje balanceert, andere wordt het eentonig met enkel Franse en Britse teams.

[Afbeelding]
94+ mid/ aanval icon sbc vanavond
Nice, kan ik Cruijff packen nadat ik de SBC heb gedaan. Ben benieuwd of die swaps vanavond komen. Kijken of er nog een goeie 83+ pack oid te grinden is voor volgende week met de PTG en SS kaarten. Dat zijn de enige die nu nog interessant zijn. Alles dat ik de afgelopen weken binnen heb gekregen zit alweer in SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wat een icon swaps. Zoveel keuze... en Zidane ook. 1 van de allerlaatste icons die ik nog wil...

Keuzes keuzes keuzes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Idd. Wat wel jammer is, is dat mijn club nog armer is dan barca. Wordt een uitdaging om de vereiste teams op de been te brengen zonder te veel coins te gebruiken, die wil ik namelijk bewaren voor Messi SS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
De online swaps zijn wel te doen met golden goals en die teams kan ik nog wel redelijk op de been brengen, een zilveren in SB ook nog wel en 15x scoren in Rivals zijn de 'makjes'

Nu kijken wat ik voor de laatste token ga doen met een belachelijk lege club. 🤣 Locatelli als PP btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik ga voor de 25x83+, 20x84+, 92+ pp en 93+ pp aanvallers.

Wel fijn dat je nu 5 sb-wedstrijden moet grinden ipv 7. En je kunt ze weer combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik ga voor Zinedine Zidane. Het is 1 van de allerlaatste grote Icons die nog heel hoog op mijn lijstje staat. PIM Vieira kan ik in principe bijna kopen :)

Alleen R9 heb ik dan niet, maar dat vind ik absoluut geen schande.
Pele zou ik eventueel kunnen doen, maar die vind ik veel te overpriced. Ik heb geen feeling met die icon dus die ga ik ook niet doen.

Het lijstje is dan vrijwel compleet.

Voor aankomend weekend staat het team al klaar: https://www.futbin.com/21/squad/9468848

Gullit maakt dit keer zijn opwachting als box to box en worden aangevuld met Cantona en Dembele.
Ik hoopte op CR7 uit de Serie A sbc, maar ik kreeg Spinazzola :P die gaat dan in de plaats van Theo de stoomlocomotief.

[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 10-08-2021 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Al inmiddels een week of 7-8 niet meer aan spelen en aan het wachten op fifa 22. Heb alvast een ps5 aangeschaft voor de nieuwe game. Wou hem toch wel even proberen eigenlijk. Weet iemand hoe het werkt (en of het kan) om mijn huidige ps4 fifa content nog op de ps5 te krijgen deze editie. Ben niet zo handig met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Dani05 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:10:
Al inmiddels een week of 7-8 niet meer aan spelen en aan het wachten op fifa 22. Heb alvast een ps5 aangeschaft voor de nieuwe game. Wou hem toch wel even proberen eigenlijk. Weet iemand hoe het werkt (en of het kan) om mijn huidige ps4 fifa content nog op de ps5 te krijgen deze editie. Ben niet zo handig met die dingen.
Qua FUT is het uitwisselbaar, je kan dus zowel op de ps4 als ps5 versie spelen met je club en team :)
Je kan ook zowel de ps4 als ps5 versie spelen op de ps5. Speel zelf nog steeds de ps4 versie, vind de ps5 versie niet lekker spelen en vind het erg buggy.

[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-08-2021 10:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:52
Geen enkele CB
Dit soort lui en leestips zorgen ervoor dat FIFA lelijk word
Hoop dat weinig mensen het lezen en niet nog meer Rb als CB gaan zien

Verder leuk team en opstelling en tactics

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik ben nu inmiddels wel klaar met die teams met rare gold in de sbc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Het is gelukt :)

Ik heb afgelopen dagen de gok genomen door veel rare golds te kopen.
Vanavond om 19:00 gingen die allemaal als warme broodjes over de toonbank. Ruim 4,5K per stuk.

Welkom Prime Icon Moments Vieira oOo

Alleen Zidane Moments via swaps nog halen en dan heb ik Fifa echt uitgespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 22:14
Augy schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:05:
Ik ben nu inmiddels wel klaar met die teams met rare gold in de sbc :(
Net als vorige editie zijn rare golds bizar duur op het eind.
Ben wel klaar even met Fifa...
Misschien dat ik Kaka nog even vrijspeel in de swaps, maar verder geloof ik het wel.

Afgelopen WL na paar weken weer is gedaan. Bij G3 weer gestopt. (6 wedstrijden over).
Zou ook niet meer weten waar ik nog het team kan versterken. Alle spelers zijn max rated zowat en een mogelijke versterking is onbetaalbaar.

wijze woorden

• Capsaicin
  • Niet online
Ik heb al mijn waardevolle spelers verkocht, omdat ik dit weekend toch met een Serie A team speel en er wordt geroezemoest dat vrijdag FOF's en SS's in pakjes komen.

De stats van Tonali zien er erg goed uit. Misschien stap ik wel definitief over op een (deels) Serie A-team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Capsaicin schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:12:
Ik heb al mijn waardevolle spelers verkocht, omdat ik dit weekend toch met een Serie A team speel en er wordt geroezemoest dat vrijdag FOF's en SS's in pakjes komen.

De stats van Tonali zien er erg goed uit. Misschien stap ik wel definitief over op een (deels) Serie A-team.
Die Tonali ziet er idd goed uit. Nog 3 potjes. Het is voor de hand liggend, maar je kunt die objectives combineren met de swaps objectives.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:23
Vanochtend nog even de 86+ player pick gedaan. Kreeg TOTS de Bruyne eruit.

Zit nu alleen even in dubio. Fof Wijnaldum zal plaats moeten maken wil ik het op chem krijgen. Worth it? Of De Bruyne gewoon als super sub gebruiken?

Speel in principe 4-3-1-2 met Aouar (aanvallend) Locatelli (stay back) en Wijnaldum. (balanced)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:13:
Vanochtend nog even de 86+ player pick gedaan. Kreeg TOTS de Bruyne eruit.

Zit nu alleen even in dubio. Fof Wijnaldum zal plaats moeten maken wil ik het op chem krijgen. Worth it? Of De Bruyne gewoon als super sub gebruiken?

Speel in principe 4-3-1-2 met Aouar (aanvallend) Locatelli (stay back) en Wijnaldum. (balanced)
Kan niet veel zeggen over wijnaldum maar KDB is een meester in het positie kiezen op balanced. Mede door dit, z'n goede trap en 5* WF een veel scorende cm.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:23
Augy schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:38:
[...]

Kan niet veel zeggen over wijnaldum maar KDB is een meester in het positie kiezen op balanced. Mede door dit, z'n goede trap en 5* WF een veel scorende cm.
Thanks! Vanavond als ik thuis kom van vakantie maar gewoon proberen. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Zooo....dat was even een zit! De Dybala-SBC afgerond met iets meer dan 100K en veel fodder uit de club, inclusief Dybala Moments :)

Gelukkig vanmiddag veel tijd bespaard met Futties Tonali dankzij de Squad Battles-bug. Wedstrijden waren daardoor easy wins. Wat ook fijn was dat ik twee Icon Swap-tokens tegelijkertijd heb binnengehaald door een zilveren team met Italianen tegen de low-rated teams in te zetten. Dank CPU! :P

[ Voor 17% gewijzigd door allstarted1 op 12-08-2021 20:33 ]

• Hassiebassie
allstarted1 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:32:
Zooo....dat was even een zit! De Dybala-SBC afgerond met iets meer dan 100K en veel fodder uit de club, inclusief Dybala Moments :)

Gelukkig vanmiddag veel tijd bespaard met Futties Tonali dankzij de Squad Battles-bug. Wedstrijden waren daardoor easy wins. Wat ook fijn was dat ik twee Icon Swap-tokens tegelijkertijd heb binnengehaald door een zilveren team met Italianen tegen de low-rated teams in te zetten. Dank CPU! :P
Haha, deze bug is veel beter :P Ik heb vanavond ontdekt dat als je Rt (R2) + fake shot doet; dat je de bal schiet maar op het laatste moment tegenhoudt en deze move spamt de tegenstander ook niks doet. Het nadeel is dat je het dus moet blijven doen.

Heb alle icon swaps behalve rivals en WL nu afgerond. On the road to Zidane 8)

Heb trouwens wel het idee, dat als de connectie goed is, ik nu wel redelijk vloeiend die skill moves eruit kan toveren als het echt moet. 5* star skill moves is wel een must.

[ Voor 10% gewijzigd door Hassiebassie op 12-08-2021 22:46 ]

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Hassiebassie schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:30:
[...]

Haha, deze bug is veel beter :P Ik heb vanavond ontdekt dat als je Rt (R2) + fake shot doet; dat je de bal schiet maar op het laatste moment tegenhoudt en deze move spamt de tegenstander ook niks doet. Het nadeel is dat je het dus moet blijven doen.

Heb alle icon swaps behalve rivals en WL nu afgerond. On the road to Zidane 8)

Heb trouwens wel het idee, dat als de connectie goed is, ik nu wel redelijk vloeiend die skill moves eruit kan toveren als het echt moet. 5* star skill moves is wel een must.
Haha, kende die nog niet. Ik vind deze wel fijn. Het wordt zelfs nog spannend als je tegen een iets beter team speelt. Je staat nog net niet op de banken om aan te moedigen :P Het speelt ook nog eens stuk vloeiender dan wanneer je zelf speelt, haha.

Overigens ben ik, terwijl ik dit typ, de glitch aan het gebruiken om de vierde Icon Swap binnen te halen voor Kaka. Vanaf morgen ga ik dan aan de slag voor de packs. Heb Kaka eerder dit jaar gebruikt en vond het een geweldige speler. :) Om hem binnen te halen heb ik even een La Liga/UCL-team samengesteld, aangezien de prijzen van Serie A/Eredivisie-UCL torenhoog zijn en ik niks meer in m'n club had.

btw. UCL-team kan ik beter maar aanhouden, toch? Denk dat die in de tweede ronde van Swaps ook weer terug zal komen als objective? Heb het even niet meer helder op m'n netvlies staan van vorige swaps... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Iemand enig idee wat er met de Haaland / Vardy SBC aan de hand is? Volgens mij kon je vorige week stemmen maar heb hem niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:12:
Iemand enig idee wat er met de Haaland / Vardy SBC aan de hand is? Volgens mij kon je vorige week stemmen maar heb hem niet voorbij zien komen.
EA being EA again. Schijnt dat er wat mis is gegaan met stemmen las ik ergens bij een comment op futbin.

Kijken of Martial (hoop ik op) of Aubameyang wat worden. Heb genoeg fodder opzij gelegd. En beide hebben outside foot shot + Finesse shot.... en worden 5* 5* :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:51:
[...]

EA being EA again. Schijnt dat er wat mis is gegaan met stemmen las ik ergens bij een comment op futbin.

Kijken of Martial (hoop ik op) of Aubameyang wat worden. Heb genoeg fodder opzij gelegd. En beide hebben outside foot shot + Finesse shot.... en worden 5* 5* :9~
Hey....ik dacht dat je klaar was zodra je Zidane binnen had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
pacod schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:02:
[...]

Haha, ik speel dit jaar voor het eerst FUT en ik heb al hetzelfde probleem. Na dat FOF gebeuren dacht ik er vanaf te zijn, maar zit nog braaf te grinden voor die laatste swaps 8)7

Ik moet en zal Cuijff binnenhalen (moet nog een paar teams, maar heb geen fodder meer en ben te krenterig om mijn unused objectives cards erin te gooen) en wil Messi nog upgraden naar de 99 versie.

[ Voor 21% gewijzigd door Robbio85 op 13-08-2021 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:02:
[...]

Euh... mooie spits of supersub :+ Dan wordt het weer makkelijker om Zidane binnen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Ga vanavond Neymar 99 terug kopen, wat een verbetering in vergelijking met Neymar 96.
Hij zakt al lekker op de markt.

Spitsen Ronaldinho moments en Neymar 99

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mars18 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:31:
Ga vanavond Neymar 99 terug kopen, wat een verbetering in vergelijking met Neymar 96.
Hij zakt al lekker op de markt.

Spitsen Ronaldinho moments en Neymar 99
Same here voor Neymar, Acuna, Eder Militao en Verratti :+

Ik heb straks flink nog wat extra coins... stel je voor dat er nog een sbc van R9 komt, dan zou ik waarschijnlijk in staat zijn die te doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:37:
[...]

Same here voor Neymar, Acuna, Eder Militao en Verratti :+

Ik heb straks flink nog wat extra coins... stel je voor dat er nog een sbc van R9 komt, dan zou ik waarschijnlijk in staat zijn die te doen :o
Mochten ze vanaaf in packs komen zullen ze keihard dalen in prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
Man man man, hoe speel je tegen SS Lukaku - die man is echt een tank, maar dan wendbaar. De meeste van mijn verdedigers worden gewoon opzij gebeukt door hem. Alleen TOTY Sergio Ramos blijft overeind. Kansloos verloren net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Die martial zal wel pittig aan de prijs worden denk..

Past perfect in m'n team uiteraard haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zit te twijfelen om van mijn tokens Kaka te doen. Maar op die positie heb ik nu Coutinho FB staan. Zou Kaka beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:13
Moody2204 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:56:
Zit te twijfelen om van mijn tokens Kaka te doen. Maar op die positie heb ik nu Coutinho FB staan. Zou Kaka beter zijn?
Redelijk gelijkwaardig. Maar voor de huidige teams 'niet goed genoeg', als je dat belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Messje schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:04:
[...]

Redelijk gelijkwaardig. Maar voor de huidige teams 'niet goed genoeg', als je dat belangrijk vindt.
Dat 'niet goed genoeg' lijkt mij wel meevallen, zit nu ook in div. 2 met Coutinho ;)

Maar dat maakt me verder ook niet uit. Het lijkt me gewoon een leuke speler. Ik kan eventueel ook nog een poging wagen om 5 tokens te halen en dan kijken wie er uit Icon Moments 92+ komt lopen. Maar ja, daar moet je het maar afwachten wie je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
El Shaarawy speelt gruwelijk en kost bijna niks. 5 wl-potjes: 7 goals en 2 assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wie heeft er dan op Aubameyang gestemd? |:( 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Hier de lijst van futties batch 3:
https://docs.google.com/s...pubhtml?gid=0&single=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:06:
Sorry :$

Ik heb niks met beide spelers maar moest kiezen van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Capsaicin schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:50:
[...]
Sorry :$

Ik heb niks met beide spelers maar moest kiezen van EA.
Hier net zo op Auba gestemd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Deed een 82+ upgrade pack en kreeg Summer Stars Gomez (96) ..... vervolgens met mijn laatste low rated fodder een Futties upgrade pack en kreeg daar een Duitse linksback (89) uit. Ik heb nog op mijn wensenlijst uit de packs:

- Acuna
- Varane of Militao

En natuurlijk Messi, Neymar, Ronaldo 99.....maar die rollen er toch niet uit bij mij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
Voor wie Amazon Prime heeft….. de Prime Pack is er ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hassiebassie schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:06:
Martial ik

Maar dit kon je verwachten rb staan in centrum voor snelheid alles draait daarom
Dus dan is voor de meeste auba de beste keuze om zijn snelheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pacod schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:46:
Voor wie Amazon Prime heeft….. de Prime Pack is er ook weer.
Thx , was die in juli alweer vergeten. Toch mooi tots fekir en tots silva :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik heb zo'n 10x de 87+x10 gedaan. Beste pulls waren Firmino (99), Acuna (98), Kane (98), Chilwell (97), Modric (97), Chiesa (95) en Varane (95). De packweight is best hoog maar de echte grote jongens zag ik niet. Dit merk je ook aan de marktprijzen: Neymar is wat gestegen, terwijl Verratti zo'n 60% daalde in de afgelopen dagen.

Mijn gouden spelers raken op, maar met zilveren spelers lukt de sbc ook wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1KEAqxmHqCq3bcnC2jYEkr_3vk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6jPNAhtgMhEJK4C4PibEw1mP.jpg?f=fotoalbum_large

Woopwoop mooie link met dybala en acuna :)

Letterlijk de 87+ gedaan met m'n laatste spelers 🤣

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 14-08-2021 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
SS flares.... :)

Brazilië! *O* *O* *O*

Richarlison -O- -O- -O-

Ohja, die kon er ook nog inzitten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Gisteravond flink packs zitten spammen totdat ik zo'n 120K winst had. Bizar hoe 79-rated Gold Rares verkocht worden voor 3K+. In de laatste Rare Mega Preview Pack:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMs2_5LIPUW8wWp2Q3JgAzrZfTU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/le0pjpGMPsDB0v9V1xbUOMvA.jpg?f=user_large

Een betere middenvelder zit bijna niet in het spel en die link met een Dybala in een hybride. Toch twijfel ik om hem te verkopen. Met het bedrag kan ik namelijk TOTS Messi halen, of Griezmann FoF, Valverde TOTS en spelers voor m'n andere teams, Mertens TOTS voor Serie A bv. of Lukaku.

Hmm, even verder twijfelen nog!

Greep overigens ook naast de 125K Pack in de Lightning Rounds - in de preview zaten Paredes & Rebic FoF, plus twee redelijke TOTS voor zover ik kon zien. Toen ik op 'Buy' wilde klikken, waren ze op :|

[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 14-08-2021 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vandaag Gullit toch meer gebruikt :) Ik moet zeggen het is wel een heer en meester op het middenveld, ik heb hem onderschat.
Net in een potje tegen een god squad met Neymar 99, moments Ronaldo, Acuna 98 etc. was het op het middenveld een confrontatie tegen Gullit en Acuna.

Het was wel Gullit die het vaakst als winnaar uit de strijd stapte. Ook deed hij een keer een wondertackle, van achteren speelt hij de bal terwijl moments Ronaldo alleen op de keeper afging.
Het nadeel van Gullit is dat hij ondanks zijn stamina van 97, echt in de 2e helft gewisseld moet worden. Je merkt echt dat hij minder wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Ps5 is binnen ,ben benieuwd hoe FIFA erop speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:01:
Vandaag Gullit toch meer gebruikt :) Ik moet zeggen het is wel een heer en meester op het middenveld, ik heb hem onderschat.
Net in een potje tegen een god squad met Neymar 99, moments Ronaldo, Acuna 98 etc. was het op het middenveld een confrontatie tegen Gullit en Acuna.

Het was wel Gullit die het vaakst als winnaar uit de strijd stapte. Ook deed hij een keer een wondertackle, van achteren speelt hij de bal terwijl moments Ronaldo alleen op de keeper afging.
Het nadeel van Gullit is dat hij ondanks zijn stamina van 97, echt in de 2e helft gewisseld moet worden. Je merkt echt dat hij minder wordt.
Maakt het nog uit wat voor instructies je Gullit meegeeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:49:
[...]

Maakt het nog uit wat voor instructies je Gullit meegeeft ?
Geen idee, ik heb hem als CDM staan met met gebalanceerde aanval naast Tonali die achterblijft. Gullit gaat altijd volop in de strijd en rent naar voren tijdens een aanval en rent naar achteren om te verdedigen als het nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Team weer wat omgegooid. Helaas zijn Atal en Fernandes kind van de rekening geworden door het packen van Messi.

Voor de chem Neymar moeten binnenhalen ivm krapte van de coins. Hoop dat hij nog wat mee kan en anders kan atal er snel in

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C2-6BE6YE2Punlm1BSb2SPhzCF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8zrqLU1of6jyQA1IOtDe8hi2.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame 4-2-3-1
https://www.futbin.com/21/squad/9509298

Zat zelf nog te twijfelen om miss bamba tots ipv Neymar.. wat vinden jullie? Als jullie betere suggesties (ook kwa chem) hebben hoor ik ze graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand een idee ?
Mijn tv heeft hdr ,ik ben nu de ps5 aan het instellen en stel hem in op hdr
De ps5 geeft dan de melding dat mijn tv geen hdr heeft
Terwijl ik deze op mijn tv heb ingeschakeld 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Markvd1984 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:32:
Iemand een idee ?
Mijn tv heeft hdr ,ik ben nu de ps5 aan het instellen en stel hem in op hdr
De ps5 geeft dan de melding dat mijn tv geen hdr heeft
Terwijl ik deze op mijn tv heb ingeschakeld 😅
Off topic maar check de deep color instelling van de hdmi ingang waar de ps5 zit aangesloten. Bij bv LG OLED TVs moet dit volgens mij handmatig worden ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

BAM!

Icon Swaps 83+ pack was echt drie keer niks, dus ben met de fodder maar de 10x 87+ gaan doen:

Meest interessante:

- Verrati FoF
- Son TOTS
- Valverde TOTS
- T. Hazard FoF

Meer fodder:

- Yarmolenko
- Christensen
- Golovin
- Embarba
- Rosier
- Koulibaly

Alleen de grote mannen zoals Messi, Neymar en Ronaldo blijven me nog ontlopen. En ook Griezmann krijg ik maar niet, haha.

Ligue 1 heeft wel een flinke boost gekregen de afgelopen dagen. Is al vanaf ik het geformeerd heb m'n zwakste team geweest omdat ik niks met de competitie heb. Vanavond lekker even grinden voor Amavi om Caio Henrique te vervangen. Alleen Bamba en Navas zijn tradeable. :) Wel een heerlijk middenveld zo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rc4Cpz_YfRpkh42AM-b5vorXS5E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i8cO3LqfWoNVR5CzJrt2yWOM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door allstarted1 op 14-08-2021 16:52 ]

Pagina: 1 ... 152 ... 158 Laatste