5 sterren zwak been! 😉m4yall schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:27:
Is TOTS Lewa zoveel beter dan de TOTY? Die is al 98, maar TOTS zal de S van Speed wel wat meer hebben wellicht
Zijn tots heeft 5* wf. Flinke upgradem4yall schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:27:
Is TOTS Lewa zoveel beter dan de TOTY? Die is al 98, maar TOTS zal de S van Speed wel wat meer hebben wellicht
EDIT: fuck it, wil vanavond spelen met mijn Bundesliga team
https://www.futbin.com/21/squad/9375561
[ Voor 16% gewijzigd door Hassiebassie op 31-07-2021 17:50 ]
Oke dybala, verreweg de beste kaart waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. Mocht je twijfelen, niet langer doen
Die milestone potjes vallen ook vaak te combineren als je het slim doet. Net met 2x 3 objectives en dus 6 25k packs weten te krijgen met een beetje fodderCapsaicin schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:49:
Vandaag Robben, morgen Cruyff, overmorgen Frenkie?
Ik doe deze objectives dan ook op beginner in Squad battle 🥳
Je speelt vals met Gosens en CantonaHassiebassie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:09:
[...]
Zijn tots heeft 5* wf. Flinke upgrade
EDIT: fuck it, wil vanavond spelen met mijn Bundesliga team
https://www.futbin.com/21/squad/9375561
Zelf gisteren van de marktcrash maar even gebruik gemaakt om TOTS Goretzka op te pikken voor 4 ton. Nu 4x de 10x85+ gedaan, leuke fodder allemaal, maar geen Goretzka ertussen.
Lothar Matthäus zie je wel door de vingers blijkbaar?Prosac schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:43:
[...]
Je speelt vals met Gosens en Cantona![]()
Zelf gisteren van de marktcrash maar even gebruik gemaakt om TOTS Goretzka op te pikken voor 4 ton. Nu 4x de 10x85+ gedaan, leuke fodder allemaal, maar geen Goretzka ertussen.
De prijs van gold rare gaan door het dak. Vanmiddag heel veel ingeslagen. Morgenochtend maar verkopen en dan tijdens squad battle rewards weer nieuwe oppakken
Zoals ik het nu zie pak ik bijna 1K winst per kaart.
Lothar heeft vrijwel zijn hele carriere in de Bundesliga gespeeld (uitstapje naar Inter en afgesloten in New York), dus dat mag. Zoals ik Zambrotta en Nedved in mijn Serie A elftal mag zetten.Hassiebassie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:46:
[...]
Lothar Matthäus zie je wel door de vingers blijkbaar?![]()
De prijs van gold rare gaan door het dak. Vanmiddag heel veel ingeslagen. Morgenochtend maar verkopen en dan tijdens squad battle rewards weer nieuwe oppakken![]()
Zoals ik het nu zie pak ik bijna 1K winst per kaart.
[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 31-07-2021 23:11 ]
Ik zie een haha dus dat vind je nu leuk? Ik zet 50 euro erop dat jij hierover gaat zeuren als de game uit is.Markvd1984 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:13:
[...]
Is voor 22 ja
Ik zag net ook voorbij komen dat als je in de laatste min scoort een vreugde dans is dat iedereen het veld op rent haha
Niet perse leuk ,maar laatste min scoren en dan iets erbij is wel grappigfifanoob schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:59:
[...]
Ik zie een haha dus dat vind je nu leuk? Ik zet 50 euro erop dat jij hierover gaat zeuren als de game uit is.
Beter dan na elke goal een dansje
Hier zal ik absoluut niet over zeuren
Hoop alleen dat het elke wed tegen jou gebeurd dat is dan wel weer leuk 😄
zetten we er 50 euro op?Markvd1984 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:02:
[...]
Niet perse leuk ,maar laatste min scoren en dan iets erbij is wel grappig
Er dankzij dybala en 4-2-3-1 eindelijk in divisie 4
Nu door naar 3 😇
Nu door naar 3 😇
Dat gebeurt nu al op de nieuwe consoles, en is af en toe echt wel storend hoor. Die gaat nog wel voorbij komen.Markvd1984 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:02:
[...]
Niet perse leuk ,maar laatste min scoren en dan iets erbij is wel grappig
Heb nu al zin in dit draadje volgend
jaar🤣
jaar🤣
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 01-08-2021 14:03 ]
Haha
Volgens mij klaag ik al een tijdje niet meer zo erg
Er zijn genoeg dingen nu aangepakt worden
En gelukkig zijn er meer die over dezelfde dingen klagen
Wedje leggen ,sure al lijk jij mij niet het type dat weddenschappen na komt maargoed
Is het 22 topic al geopend????
Ik hou van weddenschappen.. (vooral van anderen)
😉
Ik hou van weddenschappen.. (vooral van anderen)
😉
Als ik die niet na zou komen zou jij mij daar bij elke post hier aan kunnen herinneren. Komt goed ik ben een man van mijn woord ook al weet ik dat "anoniem " iedereen kan zeggen.Markvd1984 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:19:
[...]
Haha
Er zijn genoeg dingen nu aangepakt worden
En gelukkig zijn er meer die over dezelfde dingen klagen
Wedje leggen ,sure al lijk jij mij niet het type dat weddenschappen na komt maargoed
Ik verklap je nu alvast, ik heb al wel eens 2x zo'n moment gehad in de wedstrijd. Eerst dat mijn tegenstander de gelijkmaker maakt in minuut 88 en iedereen gek wordt. Vervolgens scoor ik daarna en wordt mijn team helemaal gek
Ik weet nu al gewoon dat jij gek gaat worden haha

Haha we gaan het zienfifanoob schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:26:
[...]
Als ik die niet na zou komen zou jij mij daar bij elke post hier aan kunnen herinneren. Komt goed ik ben een man van mijn woord ook al weet ik dat "anoniem " iedereen kan zeggen.
Ik verklap je nu alvast, ik heb al wel eens 2x zo'n moment gehad in de wedstrijd. Eerst dat mijn tegenstander de gelijkmaker maakt in minuut 88 en iedereen gek wordt. Vervolgens scoor ik daarna en wordt mijn team helemaal gek![]()
Ik weet nu al gewoon dat jij gek gaat worden haha
FIFA 22 word hopelijk eerlijker en minder draait om geld en snelheid en Rb in centrum
En hoop dat cpu shit word aangepast
Rest zie ik het wel
Ik ga Fifa 22 sowieso niet meer kopen noch spelen. Het is echt mooi geweest. Vorig jaar zei ik het ook al maar toen door alle coöp met toch laten overhalen. Ik hoop er nu nog even alles uit te persen wat erin zit en dan gaat het FIFA boek voorlopig dicht 
Zidane, R9, Cruyff, Gullit (mee bezig) en Vieira zouden nog leuk zijn
Vanavond komt de cruyff sbc, maar ik hoop dat EA gewoon alles erop knalt wat er nog is zodat we zelf kunnen beslissen wat we nog willen doen.
Vanavond komt de cruyff sbc, maar ik hoop dat EA gewoon alles erop knalt wat er nog is zodat we zelf kunnen beslissen wat we nog willen doen.
Waarom ga je hem niet halen? Als ik jou reacties hier altijd lees en naar je team kijk heb je er vele uurtjes in zitten. Dan lijkt het mij toch dat je veel plezier uit zo'n game hebt gehaald? Waarom dan stoppen?Hassiebassie schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:06:
Ik ga Fifa 22 sowieso niet meer kopen noch spelen. Het is echt mooi geweest. Vorig jaar zei ik het ook al maar toen door alle coöp met toch laten overhalen. Ik hoop er nu nog even alles uit te persen wat erin zit en dan gaat het FIFA boek voorlopig dicht
Voor mij geldt dat ik er misschien wel (te)veel tijd in stop en het spel me ook te vaak ergert door allerlei rare dingen. Ik heb een mooi team en dan moet ik straks compleet opnieuw beginnen. Ook jammer.fifanoob schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
[...]
Waarom ga je hem niet halen? Als ik jou reacties hier altijd lees en naar je team kijk heb je er vele uurtjes in zitten. Dan lijkt het mij toch dat je veel plezier uit zo'n game hebt gehaald? Waarom dan stoppen?
Als je er geen geld aan uit wilt geven, moet je echt veel grinden.
Bovendien speel ik PC en is de spelersbase echt klein vergeleken met de consoles. WL kan je mooie spelers opleveren, maar in 3 dagen is het lastig om zoveel potjes te spelen. Bovendien genoeg periodes dat het spel weinig aan is, laatste weken wel weer voldoende content, maar te laat om me nog over te halen.
Het was een mooie run, ik heb 2 mooie elftalletjes gebouwd (Serie A en Bundesliga), maar ga dat niet nog een keer doen.
Misschien bij 23, als het crossplay wordt.
ja voor de pc spelers snap ik het wel. Ook omdat je een verouderde versie fifa gaat krijgen vergeleken met de next gen.Prosac schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:36:
[...]
Voor mij geldt dat ik er misschien wel (te)veel tijd in stop en het spel me ook te vaak ergert door allerlei rare dingen. Ik heb een mooi team en dan moet ik straks compleet opnieuw beginnen. Ook jammer.
Als je er geen geld aan uit wilt geven, moet je echt veel grinden.
Bovendien speel ik PC en is de spelersbase echt klein vergeleken met de consoles. WL kan je mooie spelers opleveren, maar in 3 dagen is het lastig om zoveel potjes te spelen. Bovendien genoeg periodes dat het spel weinig aan is, laatste weken wel weer voldoende content, maar te laat om me nog over te halen.
Het was een mooie run, ik heb 2 mooie elftalletjes gebouwd (Serie A en Bundesliga), maar ga dat niet nog een keer doen.
Misschien bij 23, als het crossplay wordt.
Wl wordt volgens mij wel aangepast naar 20 potjes? weet het niet 100% zeker.
Ik zelf haal hem zonder twijfel, pre order hem. Enige game waarvan ik dat doe, speel ook verder niks anders op Warzone na.
Je moet wat met je centen als je 35+ bent
Die Lewa is fantastisch. Mijn nummer 1 spits sinds ik hem uit SBC kreegMarkvd1984 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:40:
[Afbeelding]
2x 10x 85 gedaan
Wel leuke spelers
Twijfel voor spits positie
Iemand ervaring met deze lewa?
Speel nu met of dalglish moment of Benzema 97
Genoeg andere games nog om mijn tijd aan te verdoen. Kan ik misschien het PUBG-en met vrienden ook weer wat oppikken.
Dat de servers bijna een jaar later nog altijd niet geweldig zijn op de piekmomenten, dat helpt ook niet. Wedstrijden verliezen omdat je net op randje 16 ff een kleine hickup hebt en dus de bal niet afpakt.
13 winst in wl dacht doe nog 1 voor de ,14 , verlies gewoon 7wed achter elkaar ,dit is me nog nooit gebeurd zo erg
Ook de meest die er niks van kunnen maar 2x op doel schieten en met 2_1 winnen
Maargoed 14e nu binnen
Hoop dat FIFA ,22 minder cpu scripted is
En er normaal gespeeld word
En dat mensen spelen om te winnen en niet spelen om niet te verliezen 😃
Ook de meest die er niks van kunnen maar 2x op doel schieten en met 2_1 winnen
Maargoed 14e nu binnen
Hoop dat FIFA ,22 minder cpu scripted is
En er normaal gespeeld word
En dat mensen spelen om te winnen en niet spelen om niet te verliezen 😃
Ik heb er zeker wat uurtjes ingestopt maar de meeste voldoening komt altijd pas aan het eind van het jaar. Maar al die vele uurtjes die zijn verspreid over een dag, een week, een maand.... het kost allemaal veel tijd. Soms even inloggen om te snipen, sbc's voltooien, wedstrijden doen. Vorig jaar in de break ben ik begonnen met wat medische lessen online te zetten, daar heb ik maar weinig aandacht aan besteed dit jaar en wil ik weer oppakkenfifanoob schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:20:
[...]
Waarom ga je hem niet halen? Als ik jou reacties hier altijd lees en naar je team kijk heb je er vele uurtjes in zitten. Dan lijkt het mij toch dat je veel plezier uit zo'n game hebt gehaald? Waarom dan stoppen?
Veel vrienden spelen enkel warzone en dat is ook prima voor casual. Fifa duo's is leuk, maar je moet ook wel goed op elkaar ingespeeld zijn. Ik heb divisie 1 gehaald dit jaar, wat ook al een unieke prestatie is. Het stomme is dat ik altijd het idee heb dat ik pas een gewenst niveau haal als ik enkel de OP kaarten heb... en daar zou dan volgende keer weer teveel tijd in gaan zitten. Tijd die ik beter kan besteden. Als mensen nog eens fifa willen doen kan ik altijd deze erbij pakken met heel veel icons, op players, meerdere teams, noem maar op.
Fifa 23 krijgt eindelijk crossplay, daar wil ik dan nog wel eens naar kijken
Waarschijnlijk wordt de markt dan ook makkelijker.
Het ligt altijd aan een ander hé.Markvd1984 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:22:
[Afbeelding]
Dacht even draft maar net zo erg 10 schoten en 10 tegen
De makers van FIFA snappen niet dat een keeper wel is een bal houdt
Ik bestuur de keeper niet dus 10 uit 10 ligt idd aan een ander klopt
Aan de andere idd, die wel weet te scoren uit zijn aantal schoten. Jouw lukt dat kennelijk nietMarkvd1984 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:56:
[...]
Ik bestuur de keeper niet dus 10 uit 10 ligt idd aan een ander klopt
Dat klopt niet wat je zegtfifanoob schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:57:
[...]
Aan de andere idd, die wel weet te scoren uit zijn aantal schoten. Jouw lukt dat kennelijk niet
De cpu van mij oblak tots laat elk schot door
Terwijl burki gold cpu alles stopt
Simpel op te lossen dan, koop ook burki gold.Markvd1984 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 13:42:
[...]
Dat klopt niet wat je zegt
De cpu van mij oblak tots laat elk schot door
Terwijl burki gold cpu alles stopt
Markvd1984 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:19:
[...]
Hij is wel aardig, maar Atal is toch echt 1000x beter IMOProsac schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:33:
[...]
Die Lewa is fantastisch. Mijn nummer 1 spits sinds ik hem uit SBC kreeg
Omdat engine wel nodig is kan je zijn longshots niet maximaal boosten. Zijn stamina viel ook wat tegen. 2e helft wissel is vaak wel nodig.
Naja, ik heb hem voor 135K opgepikt. Hij is nu minimaal 150K, dus pak nog wat winst.
Was wel leuk om 3-5-2 te spelen met veel druk naar voren, maar Zagadou, Alaba en Tapsoba kunnen niet opboksen tegen EOAE Ramos + FOF Militaõ.
Ik speel zo ongeveer elke sessie nu op druk na verlies bal en 8 tot 10 diepte. Speelt alsof je constante druk hebt.
Goede verdediging wel essentieel
En spelers met 99 stamina wil ook helpenProsac schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:13:
Ik speel zo ongeveer elke sessie nu op druk na verlies bal en 8 tot 10 diepte. Speelt alsof je constante druk hebt.
Alex Telles + Eder Militaõ + Ramos + Llorente.
Ik kon het niet laten na mijn squad battle rewards om Dybala toch maar te gaan doen... Maar wat een kaart zeg....hij glipt op een manier door een verdediging wat ik nog geen ander heb zien doen.
Door mijn icons kan ik ook best makkelijk een spits inpassen...
https://www.ea.com/fifa/u...fId=fnVbzOxedgPE:FFA21GEM
Door mijn icons kan ik ook best makkelijk een spits inpassen...
https://www.ea.com/fifa/u...fId=fnVbzOxedgPE:FFA21GEM
Dybala is idd geweldig. Heb hem op 8 chem, maar dat mag de pret niet drukken. Zit nu te denken aan Cruijff, maar ik vrees dat die ingame gewoon minder zal presteren dan Messi TOTS (10 chem), Iniesta Moments en Dybala Futties (beiden 8 chem). Ronaldinho lijkt me ook tof, maar tegen de tijd dat ik die compleet zou hebben is Fifa 23 al bijna uit.
Volgens mij zijn de redelijk betaalbare icons gewoon ondergeschikt aan de PTG, SS en Futties kaarten.
Volgens mij zijn de redelijk betaalbare icons gewoon ondergeschikt aan de PTG, SS en Futties kaarten.
[ Voor 13% gewijzigd door Robbio85 op 02-08-2021 16:04 ]
Ik speel eigenlijk nooit met icons.. niks aan die kaarten haha
8 chem maakt bij dybala idd niets uit, speel mbappe tots en atal futties ook op 8, excelleren elke wedstrijd weer
Nu bezig met die futties terug in de tijd, eigenlijk super grappig om te doen
Vind bijv KDB echt wel wat tegenvallen haha
8 chem maakt bij dybala idd niets uit, speel mbappe tots en atal futties ook op 8, excelleren elke wedstrijd weer
[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 02-08-2021 16:24 ]
Futties terug in de tijd heb ik op gemakkelijk gedaan in Squad Battles, zo kon je er soms meerdere tegelijk pakken en als je klaar was even een bakkie gaan doen haha. Met de beloningen best wel wat leuke kaartjes gekregen. Zo heb ik mijn Road To Glory van een week oud best vol kunnen krijgenAugy schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 16:22:
Ik speel eigenlijk nooit met icons.. niks aan die kaarten haha
:strip_exif()/f/image/xRssmorJbKKaO8T7NYayNjNs.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de bank nog 92 Adama, TOTS Valverde, Lukaku en Romarinho
Ik heb altijd wel icons, vorig jaar geëindigd met onder andere een PIM Ronaldhinho, Prime Pelé, Eusebio, Cannevaro die beter was dan de huidige PIM.
Nu speel ik met Carlos, Eusebio, Puskas en Cannevaro. Het leuke aan de icons is om de exoten als Atal op 10 chem te krijgen en leuke hybrides te bouwen. Grappig trouwens dat ik nu hetzelfde centrum heb als vorig jaar 😁
Dit is wel een beetje wat het is, ben zelf overigens 'pas' bij FIFA 16 gestart. Maar voorheen keek je op woensdag nog echt uit naar alle TOTW's en hoopte je net op die ene toevoeging voor je club.
:fill(white):strip_exif()/f/image/lYoP3VHyWLn37FOz01vnEGUv.png?f=user_large)
Nu door al die enorme baggerkleur-kaarten is het hele TOTW op voorhand niet meer nodig omdat het niks toevoegt (op eerste 4 weken na). Onder andere dit, de verneukte league SBC's en het feit dat 80% van de SBC's tegenwoordig untradeable zijn zal ook mij doen besluiten om niet meer de nieuwe FIFA te kopen.
Ik wil niet zeggen dat het pay-to-win is, want als je er de tijd aan besteed kan je geweldige teams gratis vrijspelen, maar het plezier is gewoon weg door bizar slechte gameplay en veelal dezelfde kaarten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/lYoP3VHyWLn37FOz01vnEGUv.png?f=user_large)
Nu door al die enorme baggerkleur-kaarten is het hele TOTW op voorhand niet meer nodig omdat het niks toevoegt (op eerste 4 weken na). Onder andere dit, de verneukte league SBC's en het feit dat 80% van de SBC's tegenwoordig untradeable zijn zal ook mij doen besluiten om niet meer de nieuwe FIFA te kopen.
Ik wil niet zeggen dat het pay-to-win is, want als je er de tijd aan besteed kan je geweldige teams gratis vrijspelen, maar het plezier is gewoon weg door bizar slechte gameplay en veelal dezelfde kaarten.
Iets zegt me dat we deze week een bundesliga gerelateerde weekend league krijgen. Dus als je nog investeringstips wilt...
Pfoe depay, 98 rated met 3" WF.
Gnabry uit de PP, 83 team, viel alles mee
Gnabry uit de PP, 83 team, viel alles mee
Ik kan die PP wel overslaan, volgens mij heb ik met de aankoop van Goretzka's TOTS kaart alle top-bundesliga kaarten wel binnen. Na 6x de 10x 85 te hebben gedaan ook genoeg andere fodder.
Buiten een paar SBC's.
Buiten een paar SBC's.
[ Voor 17% gewijzigd door Prosac op 02-08-2021 20:11 ]
Mijn vraag
Hoi, ik heb 2 wedstrijden in Fifa 21 kunnen spelen (Xbox) maar als ik dat nu wil doen dan moet een manager selecteren en die knop werkt niet (staat op inactief). Bij spelers werkt de knop wel. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Dank alvast!!
Hoi, ik heb 2 wedstrijden in Fifa 21 kunnen spelen (Xbox) maar als ik dat nu wil doen dan moet een manager selecteren en die knop werkt niet (staat op inactief). Bij spelers werkt de knop wel. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Dank alvast!!
Deze is idd heel verslavendProsac schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:10:
Ik kan die PP wel overslaan, volgens mij heb ik met de aankoop van Goretzka's TOTS kaart alle top-bundesliga kaarten wel binnen. Na 6x de 10x 85 te hebben gedaan ook genoeg andere fodder.![]()
Buiten een paar SBC's.
Heb hem ook een keer of 5 gedaan en iedere keer 4 of 5 tots
Ja, hier ook. Denk maar 1x een setje waarbij ik meer dan drie 85's had, verder voornamelijk speciale kaarten.Markvd1984 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:54:
[...]
Deze is idd heel verslavend
Heb hem ook een keer of 5 gedaan en iedere keer 4 of 5 tots
Ding heeft goede fodderluck.
Woooaaah, blij!
Wilde gisteren m'n teams afmaken en had Jordi Alba en De Jong TOTS gekocht voor m'n La Liga-team. Voor m'n Bundesliga-team vanmiddag Lewandowski TOTS gehaald. Haal ik net Frenkie TOTS uit één van de reward-packs van Futties: Back in Time!
Van een schamele 14k aan coins terug naar bijna 300K vanwege de Memphis-SBC.
Uit de Futties: Bundesliga-pick (helaas) Hazard gehaald. Leuk om af te wisselen met Forsberg
Wilde gisteren m'n teams afmaken en had Jordi Alba en De Jong TOTS gekocht voor m'n La Liga-team. Voor m'n Bundesliga-team vanmiddag Lewandowski TOTS gehaald. Haal ik net Frenkie TOTS uit één van de reward-packs van Futties: Back in Time!
Van een schamele 14k aan coins terug naar bijna 300K vanwege de Memphis-SBC.
Uit de Futties: Bundesliga-pick (helaas) Hazard gehaald. Leuk om af te wisselen met Forsberg
[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 02-08-2021 21:23 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Echt zonde van die 3* WF bij Depay. Hij zou perfect in mijn team passen, maar in zo'n YouTube review filmpje schoot die kerel keer op keer mis. Denk dat ik mijn fodder nog maar even in de club houd.
MaldiniCapsaicin schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:47:
Is al uitgelekt welke icon sbc we zondag krijgen?
Kreeg net mbappe tots uit pakketje
Wat is de beste chemstyle voor hem
Ik speel z'n toty met architect maar marksman bij z'n TOTS denk ivm longshotsMarkvd1984 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:39:
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 03-08-2021 18:09 ]
BasicMarkvd1984 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:39:
Zijn balans vind ik niet top daarom dacht ik motor er opAugy schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:05:
[...]
Ik speel z'n toty met architect maar marksman bij z'n TOTS denk ivm longshots
Ik ben wel een btje klaar met de rare gold welke nodig zijn voor SBC, kan met 2 vingers in de neus 3 88 teams op de beem brengen maar de rare gold zijn op 🤣
Zelfde hier, voor Dybala prima de hogere gerate elftallen, maar nu voor de 80 en 82 moet ik schrapen.Augy schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:27:
Ik ben wel een btje klaar met de rare gold welke nodig zijn voor SBC, kan met 2 vingers in de neus 3 88 teams op de beem brengen maar de rare gold zijn op 🤣
Ik heb nog iets van 2 rare golds en 4 non rares over haha… laatste in een 86+ PP gegooid en kreeg TOTS Hummels eruit… misschien handig voor eventuele objectives later
Ik heb laatst heel veel extra gold rares opgepikt. Die gingen vanavond als warme broodjes over de toonbank.
In half uurtje even 300K gepakt
Ook nog een tradeable alaba en lewa op de TL staan, ook nog stuk of 6 tots Muller staan. Die in de loop van de week verkopen
Ik had het laatst goed voorspeld wat betreft WL en Alaba is al ruim 80K gestegen en Lewa ook al 50K.
In half uurtje even 300K gepakt
Ook nog een tradeable alaba en lewa op de TL staan, ook nog stuk of 6 tots Muller staan. Die in de loop van de week verkopen

Ik had het laatst goed voorspeld wat betreft WL en Alaba is al ruim 80K gestegen en Lewa ook al 50K.
[ Voor 46% gewijzigd door Hassiebassie op 03-08-2021 20:02 ]
1100 muntjes op de bank en 3 gold rare in de club.. maar high rated tots in overvloed
Schrapen, upgrades pack, weer schrapen en in de upgrade met als resultaat: Ruben Dias tots
Uit de upgrade pack nog 83 en 84 rated, nog nooit zo gebaald, moest ik er nog meer doen 🤣
Schrapen, upgrades pack, weer schrapen en in de upgrade met als resultaat: Ruben Dias tots
Uit de upgrade pack nog 83 en 84 rated, nog nooit zo gebaald, moest ik er nog meer doen 🤣
[ Voor 52% gewijzigd door Augy op 03-08-2021 20:46 ]
Kan je 22 al via 21 kopen in het menu? Zo ja, dan vanavond even doen....goeie deal wel die Ultimate versie met 4600 punten er gratis bij.
(en dan nog 2 x 10% korting, mooi)
PSN: Maichel
jazeker en icm ea play heb je de ultimate editie voor maar 80,99 euroMaichel schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:30:
Kan je 22 al via 21 kopen in het menu? Zo ja, dan vanavond even doen....goeie deal wel die Ultimate versie met 4600 punten er gratis bij.
Top! Thanks. 80 euro in combinatie met nog aantal PSN kaartjes die ik nog heb is een goeie dealLorenzoaliandro schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:23:
[...]
jazeker en icm ea play heb je de ultimate editie voor maar 80,99 euro
PSN: Maichel
Voor "maar" 80,99. Vind het een behoorlijke klap geld voor een game wat elk jaar steeds minder vernieuwend is.Lorenzoaliandro schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:23:
[...]
jazeker en icm ea play heb je de ultimate editie voor maar 80,99 euro
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Dit keer krijg je 4600 fifa points erbij dat staat voor 40 euro dacht ik. dus opzich prima ten opzichte van voorgaande jaren.Partypooper schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:50:
[...]
Voor "maar" 80,99. Vind het een behoorlijke klap geld voor een game wat elk jaar steeds minder vernieuwend is.
Nu komen ze met HyperMotion technologie, kan niet wachten (heb PS5)Partypooper schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:50:
[...]
Voor "maar" 80,99. Vind het een behoorlijke klap geld voor een game wat elk jaar steeds minder vernieuwend is.
Heb m zelf trouwens al besteld via het menu

[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 04-08-2021 17:23 ]
Als ik nu een ps5 ophaal
Kan ik dan mijn cloud van de PS4 downloaden naar de 5 Inc FIFA 21
Je moet Fifa opnieuw installeren, maar via je EA account kun je wel je club overzetten. Heb ik ook gedaan in November. Weet niet meer precies hoe het gaat, je kunt voor de zekerheid het beste even op de EA website kijken.Markvd1984 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:27:
Als ik nu een ps5 ophaal
ThnxRobbio85 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
Je moet Fifa opnieuw installeren, maar via je EA account kun je wel je club overzetten. Heb ik ook gedaan in November. Weet niet meer precies hoe het gaat, je kunt voor de zekerheid het beste even op de EA website kijken.
Die verdomde kopballen ook altijd, 9 van de 10x doen ze alsnog een volley
Oefenen op corners, heb je em zoHassiebassie schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:05:
Gister alle moeite in rivals met een godlike team, vandaag vlieg ik er door heen met Reus en Klaas
Behalve als je een volley nodig hebt, dan koppen ze alles erin🙈Hassiebassie schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:05:
Lewandowski, Huntelaar en Goretzka zijn meer geneigd tot koppen.Hassiebassie schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:05:
Vorige wedstrijd Lewa 5 volley's, goretzka kopbal naast, op de lat en tegen de keeper.Prosac schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 21:28:
[...]
Lewandowski, Huntelaar en Goretzka zijn meer geneigd tot koppen.
En wie kopte er 1 binnen? Neeeeeymar
haha, ik had de kopballen voor de verandering in 2 potjes binnen. 3x Lewa, 1x Goretzka.Hassiebassie schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 21:38:
[...]
Vorige wedstrijd Lewa 5 volley's, goretzka kopbal naast, op de lat en tegen de keeper.
En wie kopte er 1 binnen? Neeeeeymar
Moest net tegen een 65 rated squad. Ja dan vliegen ze er ook inProsac schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 21:56:
[...]
haha, ik had de kopballen voor de verandering in 2 potjes binnen. 3x Lewa, 1x Goretzka.

18 goals en zeker 6 kopballen
Edit: fuck it, heb veel coins vergaard afgelopen tijd. Gullit sbc afgemaakt en begonnen aan de Johan Cruyff sbc
En Gullit... die heeft een plaats... op de reservebank

[ Voor 22% gewijzigd door Hassiebassie op 05-08-2021 10:31 ]
Team is klaar, hier gewoon lekker casual mee spelen en dan is het mooi geweest. Gullit, Ronaldinho en eventueel Ronaldo als die nog komt ga ik niet meer voor grinden. Het is goed zo. In game 4222 met Frenkie en Matthaus voor de verdediging, Son en Garrincha aan de buitenkant en Dybala en Cruyff centraal.
:strip_exif()/f/image/FdEJWPgIygQvlJ7smQegayvE.jpg?f=fotoalbum_large)
Storing op de EA servers? Werd er net uitgeknikkerd tijdens een potje draft…. Met een voorsprong van 2-0….. en zo vaak win ik al niet in draft 😫
Prima toch, mooi teamSaekerhett schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:20:
Team is klaar, hier gewoon lekker casual mee spelen en dan is het mooi geweest. Gullit, Ronaldinho en eventueel Ronaldo als die nog komt ga ik niet meer voor grinden. Het is goed zo. In game 4222 met Frenkie en Matthaus voor de verdediging, Son en Garrincha aan de buitenkant en Dybala en Cruyff centraal.
[Afbeelding]
Hoe vind jij Matthäus? Het is wel iemand die vol voor elke bal gaat, maar aan de bal vind ik hem te houterig. Ben te verwend geraakt met Acuna, Goretzka en Kimmich
Nou, hier ook nog wat aan het team gesleuteld, maar ik vind het prima zo: https://www.ea.com/fifa/u...fId=Pyxf3rQ9dg6e:FFA21XBO
Staat nu op 99 chem, wordt 100 wanneer Theo Hernandez zijn 10 potjes erop heeft zitten.
Ingame speel ik voornamelijk 4-3-1-2. Son en Bamba zijn dan de spitsen. CAM is Del Piero. Middenveld bestaat uit Locatelli als stay back cm en Wijnaldum en Aouar zijn mijn get forward cm's. Verdediging bestaat dan uit Hernandez, Varane, Ramos en Tavernier.
Staat nu op 99 chem, wordt 100 wanneer Theo Hernandez zijn 10 potjes erop heeft zitten.
Ingame speel ik voornamelijk 4-3-1-2. Son en Bamba zijn dan de spitsen. CAM is Del Piero. Middenveld bestaat uit Locatelli als stay back cm en Wijnaldum en Aouar zijn mijn get forward cm's. Verdediging bestaat dan uit Hernandez, Varane, Ramos en Tavernier.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Nog even een middagje gebikkeld om Akanji binnen te halen. Ga op vakantie, net in Bundesliga week.
Bevalt uitstekend hier. Maar ik heb Atal ook nog op de bank, nog niet mee gespeeld, effe proberen van de week.Hassiebassie schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
Prima toch, mooi team![]()
Hoe vind jij Matthäus? Het is wel iemand die vol voor elke bal gaat, maar aan de bal vind ik hem te houterig. Ben te verwend geraakt met Acuna, Goretzka en Kimmich
Atal is echt een monster. Niet normaal. Hands down de beste kaart waar ik ooit mee gespeeld hebSaekerhett schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:22:
[...]
Bevalt uitstekend hier. Maar ik heb Atal ook nog op de bank, nog niet mee gespeeld, effe proberen van de week.
Ik gebruik hem zelf als spits maar hij kan in principe overal spelen.
Atal bij mij op ccam in 4-2-3-1. Wat een monster idd maar Dybala is echt next level!Hassiebassie schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:46:
[...]
Atal is echt een monster. Niet normaal. Hands down de beste kaart waar ik ooit mee gespeeld heb
Ik gebruik hem zelf als spits maar hij kan in principe overal spelen.
Wil alleen Fernandes voor een meer Dybala glitchy type speler vervangen en dan is het hier ook wel klaar.
:strip_exif()/f/image/wnUWlDwPiY3MGCFBAEgx9ZV4.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame dus 4-2-3-1 met
Acuna - Allan als cdm
Verbaas me nog altijd over Mina, ook zo een bizar goede gratis kaart, zo sterk.
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 05-08-2021 17:59 ]
Pfoe, zie net dat de prijzen van Bundesliga-spelers flink omhoog zijn gegaan.
Zou Lewa TOTS met 65k winst kunnen verkopen....maar ik twijfel. Heb sowieso Schick SS nog voor die positie en die speelt ook wel erg lekker. Eventueel kan ik Hazard FoF nog de spits inschuiven (staat nu op CAM). Na het weekend zullen die prijzen toch gewoon weer flink droppen als die Bundesliga-requirements voorbij zijn?
Kimmich hou ik sowieso gewoon lekker aan, pak ik net 10k op na EA-tax.
edit: laat ook maar, spelen is veel leuker
Zou Lewa TOTS met 65k winst kunnen verkopen....maar ik twijfel. Heb sowieso Schick SS nog voor die positie en die speelt ook wel erg lekker. Eventueel kan ik Hazard FoF nog de spits inschuiven (staat nu op CAM). Na het weekend zullen die prijzen toch gewoon weer flink droppen als die Bundesliga-requirements voorbij zijn?
Kimmich hou ik sowieso gewoon lekker aan, pak ik net 10k op na EA-tax.
edit: laat ook maar, spelen is veel leuker

:strip_exif()/f/image/9W0uoZaFIH5jQfN5OPGq8JGX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door allstarted1 op 05-08-2021 21:55 ]
Verdedigen met 7-10 diepte werkt sinds 1 week niet meer zo goed voor mij. Het werd steeds een gatenkaas. Met 4 diepte en druk zetten bij balverlies liep het vandaag veel beter.
Nog veel van jullie die veel FUT spelen? Ik doe de laatste maand eigenlijk alleen wat SBC’s en open preview packs voor de fun, tot het moment dat ik een SBC met de app wilde voltooien d.m.v. de team builder functie. Omdat ongeveer mijn halve basis team in de SBC stond ging ik wat schuiven en drukte ik op ‘submit’ i.p.v. de reserve bank
Bye bye 1.5mln aan spelers

DeeleNL schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:02:
Nog veel van jullie die veel FUT spelen? Ik doe de laatste maand eigenlijk alleen wat SBC’s en open preview packs voor de fun, tot het moment dat ik een SBC met de app wilde voltooien d.m.v. de team builder functie. Omdat ongeveer mijn halve basis team in de SBC stond ging ik wat schuiven en drukte ik op ‘submit’ i.p.v. de reserve bank![]()

Hier inmiddels de Cruyff sbc ook voltooid. De legendarische nummer 14 is binnen
Bezig het team samen te stellen: https://www.ea.com/fifa/u...fId=feBXeqFZdhan:FFA21XBO
Zit nog even te kijken welke verdedigers ik pak. Heb nu 2 medium workrates staan maar weet niet of dat wat is.
Nou dit gaat met FUT 22 helemaal wat worden:
Argentijns > RW > Paris Saint-Germain > .... Di Maria
Argentijns > RW > Paris Saint-Germain > .... Di Maria
Heb besloten dat ik maar een tweede team met wingerd erbij ga maken met als basis Bundesliga.. daar heb k nog nooit mee gespeeld. De basis met kimmich, sane, neuer en akanji staat vast.. gnabry hebben we ook nog en lewa bijna 
Nu hopen op een leuke sbc vanavond, deze objectives zouden fijn zijn
:strip_exif()/f/image/jIRjscO9LtZTK96yCjpkf8sT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door Augy op 06-08-2021 08:01 ]
Ben ook benieuwd naar deze objectives. Lazaro is geweldig, maar Meunier linkt weer lekker naar m'n Hazard en Akanji. Witsel wordt dan bijvangst, want Müller en Kimmich blijven in de basisAugy schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 07:59:
Heb besloten dat ik maar een tweede team met wingerd erbij ga maken met als basis Bundesliga.. daar heb k nog nooit mee gespeeld. De basis met kimmich, sane, neuer en akanji staat vast.. gnabry hebben we ook nog en lewa bijna
[Afbeelding]
M'n weekend was gisteren weer begonnen, dus met een klein glaasje whisky SBC's gaan doen. Had namelijk eerst alle Futties: Terug in de Tijd afgerond en haalde Oblak, Lautaro en Bergwijn FS uit de Ultimate Pack. Bizarre pulls aangezien er echt _nooit_ wat uit die packs kwam voor me. Had beide al, dus kon supercheap de 10x85 twee keer doen. Daar weer een stapeltje TOTS uitgehaald. Daarna dus maar begonnen aan Sané en Robben.
[ Voor 20% gewijzigd door allstarted1 op 06-08-2021 08:17 ]
Benieuwd hoe nummer 14 je gaat bevallen. Ik ben bezig met het craften van de sbc omdat ik redelijk wat fodder had. Maar kan na het weekend pas weer verder omdat ik nog de Bundesliga wil doen. Ben nu op 8 van de 15 sbc … no way back 😬Hassiebassie schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 07:45:
[...]
jeetje, dat is balen.
Hier inmiddels de Cruyff sbc ook voltooid. De legendarische nummer 14 is binnen
Bezig het team samen te stellen: https://www.ea.com/fifa/u...fId=feBXeqFZdhan:FFA21XBO
Zit nog even te kijken welke verdedigers ik pak. Heb nu 2 medium workrates staan maar weet niet of dat wat is.