Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Scherp, maar ik ben er toch niet zo zeker over. Christiano Ronaldo heeft als body type cr7, Ronaldo Luis Nazario de Lima heeft r9, etc. Deze body types heeft niemand anders en zijn dus uniek volgens de woordenboek definitie. Maar Hazard, Di Maria, etc. delen dezelfde unieke body type. Waarom heet hun body type niet H9 en DM8 ofzo? Dit suggereert toch dat uniek 1 aparte klasse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Ik moet nog even 4 weekend league potjes winnen vanavond. Dan is het laatste icon token binnen en kan ik ze inleveren voor een 92 + moments.

Maar dan, waar speel ik dan nog voor. Ik heb niet echt het idee dat mijn team nog veel beter kan.
https://www.futbin.com/21/squad/9275642

Zo'n Atal is wel leuk, omdat dat gewoon echt een betere spits is dan Ben Ketser Yedder (zo goed Gurbuh? :+ ) en Isak.

Het liefst zou ik CR7 als CAM inpassen, maar die krijg ik never nooit op full chem. En Cantona PIM is ook gewoon best leuk :)

Misschien nog grinden voor Gullit of een andere icon maar eerlijk gezegd heb ik daar geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
allstarted1 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:16:
Vanavond verder met Atal 94 vrijspelen - blijkt dat je ook snel de 20 matches kan bereiken door Friendlies tegen elkaar te spelen. Iemand interesse om dat vanavond te doen? Snelle 1-0's en quitten zodat zo snel mogelijk de 20 potten zijn bereikt? (PS4 hier btw! :) )
Hier door heb je Atal 94 niet vrijgespeeld, je moet namelijk in 12 verschillende Squadbattle of Rival potjes een assist geven met Atal 91, zou niet efficient zijn als je dit niet combineert met die 20 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:38
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:11:
[...]

Hier door heb je Atal 94 niet vrijgespeeld, je moet namelijk in 12 verschillende Squadbattle of Rival potjes een assist geven met Atal 91, zou niet efficient zijn als je dit niet combineert met die 20 potjes.
Als je begint met 87 Atal heb je na 4 potten de 91. Dan speel je 12 potjes SB/Rivals en houdt je dus 4 potjes over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Messje schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:41:
[...]

Als je begint met 87 Atal heb je na 4 potten de 91. Dan speel je 12 potjes SB/Rivals en houdt je dus 4 potjes over ;)
Dat klopt maar de suggestie werd gewekt om het in Friendlys te doen 20x, dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Er is een leak van Coman: https://www.futbin.com/21/player/30322/kingsley-coman

EDIT: Meer leak nieuws: sbc van PIM Ronaldinho komt zondag.

[ Voor 28% gewijzigd door Hassiebassie op 23-07-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22
Hassiebassie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:44:
[...]

Misschien kan je anders Bamba inpassen? Is ook een zeer nette franse LM, tenzij hij perse uit de Premier league moet komen.
Passen meten en grinden hebben me uiteindelijk genoeg fodder opgeleverd om Saint Maximin te doen … en door wat geluk tussendoor ook nog Koke maar gedaan. Kreeg in upgrade 81+ pack ook nog als fodder Pogba 91, Virgil TOTY, Mbappe recordbreaker en nog meer wat lower rated fodder…. Klaar voor wat er vanavond gaat komen haha

Maar dit is mijn team momenteel, op Schmeichel na alles untradeable.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DvHhjRBssrQdu5auh0Xw-aWeLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4oiJ3uQrWtvbs34lQhWkxtZM.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had gehoopt een keer een CR7 te packen, maar die hoop is inmiddels wel vervlogen 😜

[ Voor 32% gewijzigd door pacod op 23-07-2021 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:35
Na een lange grind is Atal binnen.. twijfel nog tussen cam of spits voor hem en het wel of niet vervangen van aouar aangezien hij eigenlijk enorm goed bevalt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O77i48J2c2qyhfqsvnewtPjzIr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sREYTRqfZTIziFKzYzusLQ2n.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste potje viel atal wat tegen in de spits, wissel hem met aouar zodat hij op cam komt.. gelijk lvl 30 maar even vrijspelen. Denk dat het lenglet gaat worden. Voorhoede heb ik meer als zat met Barnes, Lozano, hazard en lukaku

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 24-07-2021 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Het is toch wel weer vreselijk frustererend als je al 3 of 4 goals met geplaatst schot hebt gemaakt voor die doelstelling met de Arsenal spelers, maar dat er nog altijd 0 geregistreerd staan.

Engels, in de friendly en geplaatst. Maar nee, niets geregistreerd, net als de afstandsschoten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Prosac schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 11:37:
Het is toch wel weer vreselijk frustererend als je al 3 of 4 goals met geplaatst schot hebt gemaakt voor die doelstelling met de Arsenal spelers, maar dat er nog altijd 0 geregistreerd staan.

Engels, in de friendly en geplaatst. Maar nee, niets geregistreerd, net als de afstandsschoten. :')
Doe je het wel met aanvallers? Dus LW/CF/ST/RW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Messje schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 12:30:
[...]

Doe je het wel met aanvallers? Dus LW/CF/ST/RW?
Bamford (2x) en Sterling (3x). Hij heeft nu EINDELIJK een geplaatst schot geregistreerd, met een aankoop die ik maar gedaan heb, Toney TOTS. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Prosac schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:35:
[...]

Bamford (2x) en Sterling (3x). Hij heeft nu EINDELIJK een geplaatst schot geregistreerd, met een aankoop die ik maar gedaan heb, Toney TOTS. :/
Het gaat wel om de positie op de kaart he :) Sterling kan ook een LM zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Speelde net tegen een FC Roelie. Net aan met 2-1 gewonnen. Is dat niet zo'n irritante youtuber? Dacht dat hij op playstation speelde dus betwijfel of het de echte was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Messje schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 18:36:
[...]

Het gaat wel om de positie op de kaart he :) Sterling kan ook een LM zijn.
Dan zal het bij Sterling idd mis zijn gegaan, die had ik als LVA op de LM positie gezet (zijn eigen positie niet gewijzigd).
Maar de ene keer kan je met verdedigers scoren die je in de spits zet, de andere keer mag het een CAM zijn die je naar SP hebt omgeturnd, de andere keer moet het een speler zijn die van origine een SP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hehe, het zit er op :)

De laatste icon swap binnen gehaald. En het 92+ pakket geopend.

Stoichkov.

Nooit mee gespeeld. Ga er rustig wat offline mee spelen.

Waren wel 4 heerlijke potjes. Kwam 2x op achterstand maar doordat ik meerdere tactieken onder de knop heb weet ik het om te draaien.
Isak voorlopig de topscorer so far!

Nu lekker van de zondag genieten want ga echt geen meer tijd aan weekend league verspillen :p

[ Voor 12% gewijzigd door Hassiebassie op 25-07-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Hassiebassie schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 19:37:
Speelde net tegen een FC Roelie. Net aan met 2-1 gewonnen. Is dat niet zo'n irritante youtuber? Dacht dat hij op playstation speelde dus betwijfel of het de echte was.
Roelie speelt idd ps5/4 en zo’n irritante YouTuber is hij niet hoor. Heeft ook wel eens top200 gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Hassiebassie schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:04:
Hehe, het zit er op :)

De laatste icon swap binnen gehaald. En het 92+ pakket geopend.

Stoichkov.

Nooit mee gespeeld. Ga er rustig wat offline mee spelen.

Waren wel 4 heerlijke potjes. Kwam 2x op achterstand maar doordat ik meerdere tactieken onder de knop heb weet ik het om te draaien.
Isak voorlopig de topscorer so far!

Nu lekker van de zondag genieten want ga echt geen meer tijd aan weekend league verspillen :p
Ik speel een draft met moments R9 en moments Stoitchkov. Stoitchkov valt niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Draft is wel leuk, zeker nu je goedkoop tokens kunt binnen harken.
Kom alleen nooit verder dan 1 overwinning. Beetje pech met tegenstanders steeds, laatste ronde kreeg ik het niet voor elkaar om een goed chem-team te krijgen en in ronde 2 tegen iemand met 5 moment-icons in de basis. Gullit, Ronaldinho, R9..

Hoe werkt de matchmaking in draft eigenlijk? Willekeurig of wel op basis van je rivals-punten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Prosac schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:34:
Draft is wel leuk, zeker nu je goedkoop tokens kunt binnen harken.
Kom alleen nooit verder dan 1 overwinning. Beetje pech met tegenstanders steeds, laatste ronde kreeg ik het niet voor elkaar om een goed chem-team te krijgen en in ronde 2 tegen iemand met 5 moment-icons in de basis. Gullit, Ronaldinho, R9..

Hoe werkt de matchmaking in draft eigenlijk? Willekeurig of wel op basis van je rivals-punten?
Op basis van de ronde waarin je zit, en in welke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ronaldinho sbc. Weer van die belachelijke eisen. 22 teams inleveren...

Vraag me af hoeveel Cruyff dan gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Telt die draft-milestone ook in offline modus?
Ik kom nooit verder dan 1 overwinning, de 2e tegenstander ga ik er direct kansloos met dubbele cijfers af.

Edit: laat maar, beter lezen. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 25-07-2021 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Prosac schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:10:
Telt die draft-milestone ook in offline modus?
Ik kom nooit verder dan 1 overwinning, de 2e tegenstander ga ik er direct kansloos met dubbele cijfers af.

Edit: laat maar, beter lezen. :'(
Je kan toch gratis recyclen.. Met je rewards maak je een nieuwe squad via draft token upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:38
Ik kan Atal iedereen aanraden. Wat een beest! En toch vrij makkelijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:44:
Ik kan Atal iedereen aanraden. Wat een beest! En toch vrij makkelijk te halen.
Waar speel je hem? Met welk chem?

Ik Striker met maestro alleen rendeert hij gevoelsmatig niet op en top.

Zat te denken om hem tog cam/cm te zetten, Bruno naar cm/cam en aouar spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:08:
[...]

Ik had ook wat meer verwacht van Atal, maar het is zeker geen slechte speler. De chemstyles die ik heb geprobeerd zijn basic, marksman en guardian. Positie mid en spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:08:
[...]

Ik heb hem toch maar spits gemaakt in onderstaand team (ingame 4-2-3-1). Heb als chem Marksman er op gezet. Nu inmiddels 6 potjes mee gespeeld en nog niet 1x verloren. :+ Moet wel zeggen dat de ene x Coutinho de pot beslist, de ander x Di Maria en weer een andere x Atal. Dus je ziet 'm niet iedere wedstrijd. Eigenlijk blijf Coutinho misschien wel mijn beste speler. Maar de combinatie met Coutinho en Atal speelt zo lekker. Vandaag ook de Marquinhos sbc nog maar gedaan om full chem te krijgen. Ben tot nu toe dus wel tevreden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G0sezsVgEyKC30qKDTeeKrYlFzY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RFl4irL7Hlxgxq46uQW1MUbA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hoe gaat marquinhos? Speel eigenlijk nooit met 2cdm maar wil het miss gaan proberen.. hem en Allan lijkt me dan een lekker duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:50:
Hoe gaat marquinhos? Speel eigenlijk nooit met 2cdm maar wil het miss gaan proberen.. hem en Allan lijkt me dan een lekker duo
Bevalt tot nu toe prima. Maar viel me niet super op in de wedstrijden. Al is dat bij een cdm sowieso wel minder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Bij mij start Atal als spits, maar in game gaat hij naar de CM positie in een 4-3-1-2 toe. Mocht deze opstelling niet lekker lopen, dan ga ik vaak naar 4-2-3-1 toe waar hij als LAM of RAM speelt. Vooral zijn veelzijdigheid is ideaal hiervoor.

Zijn chemstyle is Marksman, omdat zijn andere stats al ruim voldoende zijn voor elke positie. Tenzij je hem op CV wil zetten… dan kan je er nog een guardian op plakken. Ik hou hem eigenlijk alleen uit de spits positie omdat ik daar meer opties heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ramos en Eder Militao zijn toch echt wel de beste centrale verdedigers van het spel.
Gisteravond nog even een paar potjes gedaan en lekker doorgefietst naar de 7 La Liga wins. Als ik meer zin had, had ik wel veel verder kunnen komen maar het kan me gestolen worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Heb z'n chem veranderd naar marksman, kijken wat er dan gebeurt.

Hou hem ook in de spits aangezien m'n middenveld druk is met Bruno tots, Allan futties en acuna fof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op maandag 26 juli 2021 @ 07:47:
Heb z'n chem veranderd naar marksman, kijken wat er dan gebeurt.

Hou hem ook in de spits aangezien m'n middenveld druk is met Bruno tots, Allan futties en acuna fof
Heb ook marksman op Atal. Speelt hij geweldig mee. Ik heb hem normaliter in de spits staan, maar als ik ingame switch van 442 of 4231 naar 41212 dan staat hij als cm opgesteld.
Zijn veelzijdigheid zorgt echt voor fijne opties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moet ook zeggen dat sinds ik hem (en Allan/acuna) in de basis heb ik mn wedstrijden prima win in Rivals.. bijna divisie 4, door stomme fouten en te weinig concentratie van m'n kant de promotie net niet gehaald

Vooral de paal, lat en een briljante gouden ederson stonden in de weg

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 26-07-2021 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op maandag 26 juli 2021 @ 07:59:
Moet ook zeggen dat sinds ik hem (en Allan/acuna) in de basis heb ik mn wedstrijden prima win in Rivals.. bijna divisie 4, door stomme fouten en te weinig concentratie van m'n kant de promotie net niet gehaald

Vooral de paal, lat en een briljante gouden ederson stonden in de weg
Ik zit ook in divisie 4 maar speel bijna geen rivals. Laatst 0-0 gelijk gespeeld tegen een vrijwel gold rare team met Mbappé, Mendy, Varane etc. Die kerel was echt heel goed maar ik had het geluk dat mijn spelers het soms wonnen op individuele stats maar anders zou ik echt verloren hebben. Volgens mij was hij opnieuw begonnen want hij had 0 division rival points.

Vind het wel best zo, ik tik bijna niveau 3 aan maar heb weinig motivatie om nog te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier had ik een beetje hetzelfde, tot ik vorige week ineens onverwacht een PS5 kon bemachtigen. Ik was erg benieuwd naar de PS5 versie van Fifa, dus dat was de motivator om nog weer door te spelen, haha!

Ik vind het overigens wel echt anders spelen op de PS5, gisteren een paar potjes Rivals gedaan, maar qua tempo was het een stuk sneller dan ik op de PS4 gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Online Draft is volgens mij alleen maar leuk als je ook wat hoger speelt in de hierachie of niet?
Ik vind het nog wel leuk om een team samen te stellen, maar spelen vergalt toch echt het plezier in het spelletje voor mij als divisie 5 speler. Iedereen -die ik tegen kom- hangt achterover met 5 verdedigers en gokt op de counter en daarna bij de 1-0/2-0 direct 3x pauzeren. En als je niet quit de bal rondtikken of je proberen te vernederen.

Gisteren eindelijk een potje voor gekomen met 3-0, waarna ik 6-3 verlies door door mij afgepakte ballen die weer voor de voeten van de tegenstander vallen. Zo kom ik natuurlijk nooit aan die benodigde wins. :+

Dan is WL toch leuker, dan weet je dat je op een gegeven moment toch tegen tegenstanders komt die je kunt hebben. Nu is het toch na hooguit in het 2e potje kansloos eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik zit in div. 3, maar de keren dat ik Draft speelde werd ik er meestal ook vrij kansloos afgetikt.
Kennelijk toch spelers van een niveautje hoger die dat vooral spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik wil dit weekend de wl overslaan en in de vrijgekomen tijd skillmoves leren. Dit wil ik doen door in eigen woorden te beschrijven 1) wat een skill move precies doet 2) wat de kracht en zwakte ervan is 3) in welke situaties hij wel/niet uitgevoerd kan worden en of ik die situaties zelf kan oproepen/vermijden 4) of hij is te combineren met andere skillmoves 5) en welke knopjes ik moet indrukken.

Daarbij wil ik deze lijst van skill moves als basis gebruiken: https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body

Ik heb aardig wat 5*skillers in mijn team, maar doe er veelste weinig mee, terwijl skillmoves hartstikke cool zijn. Vooral tegen vrienden en familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Moody2204 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:48:
Ik zit in div. 3, maar de keren dat ik Draft speelde werd ik er meestal ook vrij kansloos afgetikt.
Kennelijk toch spelers van een niveautje hoger die dat vooral spelen?
Voor mij is het grootste nadeel van Draft 1 van de beginselen.. Namelijk dat je geen ingame formatie kan wisselen. Ik snap waarom, maar dat leidt er dan wel toe dat je soms tegen een formatie speelt waarvan je weet dat die gecounterd kan worden maar niet die formatie kunt spelen. Dat is een wezenlijk verschil met Rivals/WL en 1 waar ik niet makkelijk overheen stap. Daarnaast is het ook een kwestie van andere spelers dan normaal, dus niet aan gewend etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:06:
[...]

Voor mij is het grootste nadeel van Draft 1 van de beginselen.. Namelijk dat je geen ingame formatie kan wisselen. Ik snap waarom, maar dat leidt er dan wel toe dat je soms tegen een formatie speelt waarvan je weet dat die gecounterd kan worden maar niet die formatie kunt spelen. Dat is een wezenlijk verschil met Rivals/WL en 1 waar ik niet makkelijk overheen stap. Daarnaast is het ook een kwestie van andere spelers dan normaal, dus niet aan gewend etc :P
Ja en daarbij moet je soms mazzel hebben met de spelers die er uit de draft komen. Ik had gisteren toch teveel spelers uit de B-categorie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:13:
[...]

Ja en daarbij moet je soms mazzel hebben met de spelers die er uit de draft komen. Ik had gisteren toch teveel spelers uit de B-categorie.
Ik had gisteren een potje waarbij ik geen formatie voor RVA/LVA had, maar de allerbeste spelers die positie hadden. En een potje waarbij ik eindelijk voor 4-4-2 kon kiezen, maar uiteindelijk moest spelen met een gouden spits en een TOTW Werner, kwamen geen andere spitsen bij. :'( :+
Of dan heb je eindelijk een redelijke defensie, maar is het eerste potje tegen Pele en Eusebio in de spitrs. _O-

Desondanks vind ik het samenstellen van een elftal wel ontzettend leuk, die potjes zijn vervelende bijvangst. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:12:
[...]

Ik had gisteren een potje waarbij ik geen formatie voor RVA/LVA had, maar de allerbeste spelers die positie hadden. En een potje waarbij ik eindelijk voor 4-4-2 kon kiezen, maar uiteindelijk moest spelen met een gouden spits en een TOTW Werner, kwamen geen andere spitsen bij. :'( :+
Of dan heb je eindelijk een redelijke defensie, maar is het eerste potje tegen Pele en Eusebio in de spitrs. _O-

Desondanks vind ik het samenstellen van een elftal wel ontzettend leuk, die potjes zijn vervelende bijvangst. :O
Ik speel het niet vaak, maar het heeft wel iets inderdaad, want je speelt vaak met spelers die je normaal niet gebruikt. Maar om tot een beetje een goeie chemistry te komen, krijg je soms een veel te random selectie waardoor er niet echt iets van te brouwen is. En dankrijg je inderdaad vaak in je 1e potje een tegenstander die dat wel heeft. Dus het KAN kennelijk wel dan! Puur geluk dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:52:
[...]

Ik speel het niet vaak, maar het heeft wel iets inderdaad, want je speelt vaak met spelers die je normaal niet gebruikt. Maar om tot een beetje een goeie chemistry te komen, krijg je soms een veel te random selectie waardoor er niet echt iets van te brouwen is. En dankrijg je inderdaad vaak in je 1e potje een tegenstander die dat wel heeft. Dus het KAN kennelijk wel dan! Puur geluk dus.
Gisteren ook weer eens gedaan. Gullit, Pelé, eusebio en Cruijff z'n Pim bij de tegenstander 👋

Ik heb hem uitgespeeld (6-5 na verlenging) en net aan verloren maar je gaat er letterlijk vanaf op basis van individuele kwaliteit van de kaartjes

*Edit ederson uit de PP. Prima had ik nog verhandelbaar

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 26-07-2021 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Meer mensen die niet in hun club kunnen komen via de Companion App en Web app? Vanochtend vroeg nog wat aan het handelen geweest, maar nu zegt ie dat ik geen club heb en eerst moet inloggen op m'n console.....

Toch altijd een beetje angst voor een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
LukeSpangas schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 07:58:
Meer mensen die niet in hun club kunnen komen via de Companion App en Web app? Vanochtend vroeg nog wat aan het handelen geweest, maar nu zegt ie dat ik geen club heb en eerst moet inloggen op m'n console.....

Toch altijd een beetje angst voor een hack.
Er is een 'aangekondigde' maintenance van 7-8 uur ofzo }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Vorig (of ja, dit) jaar gespeeld met een La Liga team, was best leuk. Wilde dat komend seizoen ook weer doen, maar qua verdedigers wel een dikke downgrade zonder Ramos en Varane :D

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Gurbuh schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:02:
[...]

Er is een 'aangekondigde' maintenance van 7-8 uur ofzo }:|
Ik heb vannacht nog op wat spelers geboden. Geen idee hoelaat. Was om een prijsindicatie te krijgen.

Een oblakje 96 voor 25K, het zou zomaar kunnen :+

Er gaan geruchten dat de legendarische nummer 14 Johan Cruijff de volgende icon sbc wordt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Heb nu Atal 94 binnen, en wil mijn Messi TOTS verkopen en er een Messi SS voor terugkopen (heb genoeg coins). Heeft iemand met verstand van de FUT markt een idee of er deze week nog iets gaat veranderen aan de prijzen van die Messi kaarten? Misschien dat ik dan nog wat kan besparen door de TOTS versie snel te verkopen en te wachten tot de SS versie in prijs zakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Klein beetje offtopic, maar toch...

'FIFA 23 wordt free-to-play en krijgt crossplay'

[ Voor 14% gewijzigd door Maichel op 27-07-2021 11:11 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Is ook wel makkelijk om nu zoiets te twitteren als PES dat net bekend heeft gemaakt en het nog ruim een jaar duurt voordat Fifa 23 uit komt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Robbio85 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:30:
Heb nu Atal 94 binnen, en wil mijn Messi TOTS verkopen en er een Messi SS voor terugkopen (heb genoeg coins). Heeft iemand met verstand van de FUT markt een idee of er deze week nog iets gaat veranderen aan de prijzen van die Messi kaarten? Misschien dat ik dan nog wat kan besparen door de TOTS versie snel te verkopen en te wachten tot de SS versie in prijs zakt?
Goh ik denk dat er vanaf komende vrijdag TOTS terug in de pakketten komen. Logischerwijs zal TOTS Messi dan vaker gepackt worden en dus logischerwijs in prijs dalen. Donderdag zijn de rewards en komen er coins bij dus zal iedereen weer kunnen kopen waardoor zijn TOTS tijdelijk in prijs zal stijgen (tot vrijdag) en SS prijs zal ook stijgen.

Als je SS Messi niet direct nodig heb zou ik hem na het weekend kopen. Houd hem vanaf zondagavond in de gaten en koop wanneer hij op een relatief laag punt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Hassiebassie schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:47:
[...]

Goh ik denk dat er vanaf komende vrijdag TOTS terug in de pakketten komen. Logischerwijs zal TOTS Messi dan vaker gepackt worden en dus logischerwijs in prijs dalen. Donderdag zijn de rewards en komen er coins bij dus zal iedereen weer kunnen kopen waardoor zijn TOTS tijdelijk in prijs zal stijgen (tot vrijdag) en SS prijs zal ook stijgen.

Als je SS Messi niet direct nodig heb zou ik hem na het weekend kopen. Houd hem vanaf zondagavond in de gaten en koop wanneer hij op een relatief laag punt staat.
Thanks, ik zal eens kijken of ik me in kan houden met het kopen van de SS versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik ben afgelopen weekend begonnen aan een RTG met een nieuw team. Met name Squad Battle potjes gespeeld, tot mijn team sterk genoeg is voor Rivals. Heb vanaf het begin gekozen voor een Ligue 1 team, zodat ik Atal kon meepakken. Deze heb ik dus nu ook op mijn RTG op 94 😬. Heb een beetje teveel tijd over sinds ik 4 maand geleden in de ziektewet ben beland….

Mijn team na 3 a 4 dagen grinden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/378rK8_OI0Rd-5QjHtNKooipG7E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0OzAtiO3kTy0s3m2OA0Rztmd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Even jullie mening :)

Ik ben nu aan het experimenteren met 4-2-3-1 met als cdm acuna en Allan. Als lcam Bruno, ccam Atal, rcam aouar.

Nu weet ik dat dit door vele word gespeeld. Word er dan met 2 pure cdm gespeeld? Acuna staat bij mij volledige op balanced namelijk en vliegt wat over het veld heen terwijl Allan het fort bewaakt

Oftewel wat zijn de ervaringen en hebben jullie nog tips

Ik zou bijv. Marquinhos in kunnen passen, acuna naar lcam (en Bruno naar de bank)

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 27-07-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 22:16:

Ik ben nu aan het experimenteren met 4-2-3-1 met als cdm acuna en Allan. Als lcam Bruno, ccam Atal, rcam aouar.

Nu weet ik dat dit door vele word gespeeld. Word er dan met 2 pure cdm gespeeld? Acuna staat bij mij volledige op balanced namelijk en vliegt wat over het veld heen terwijl Allan het fort bewaakt

Ik zou bijv. Marquinhos in kunnen passen, acuna naar lcam (en Bruno naar de bank)
Zelf speel ik ook met 4-2-3-1, maar dan altijd 1 cdm die inderdaad mee naar voren mag, en 1 (met de beste verdedigende stats) op stay back. Marquinos is wel echt goed hoor, die kan ik je zeker aanraden als je die in kunt passen.

Nog een vraag van mijn kant: heb net Lenglet vrijgespeeld uit de season objectives. Heeft iemand hier ervaringen met hem? Heb daar nu Gimenez staan, die ook niet verkeerd is. Maar vorig jaar waren sommigen erg te spreken over Lenglet. Is deze versie weer zo goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Moody2204 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 23:29:
[...]

Zelf speel ik ook met 4-2-3-1, maar dan altijd 1 cdm die inderdaad mee naar voren mag, en 1 (met de beste verdedigende stats) op stay back. Marquinos is wel echt goed hoor, die kan ik je zeker aanraden als je die in kunt passen.

Nog een vraag van mijn kant: heb net Lenglet vrijgespeeld uit de season objectives. Heeft iemand hier ervaringen met hem? Heb daar nu Gimenez staan, die ook niet verkeerd is. Maar vorig jaar waren sommigen erg te spreken over Lenglet. Is deze versie weer zo goed?
De summer heat versie van vorig jaar van Lenglet was echt OP. Dat is met alle kaarten die nu op de markt zijn lang niet zo als vorig jaar. Ik heb de mijne destijds in een SBC gegooid geloof ik voor Eusebio :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie

In 4231 of vrijwel elke formatie met 2 centrale middenvelders speel ik met 1 pure CDM (bij mij Essien, kruipt wel eens een klein beetje naar voren maar op stay back staat hij vaak erg goed. Daarnaast staat vaak Acuna die box to box speelt. Komt terug als het nodig is, heeft 5* sm om ruimte te maken en 5* wf om goed te passen. Kan ook goed schieten en heeft 99 stamina. Soms, diep in de 2e helft gooi ik SS Kimmich er in. Ook zeer goede box to box.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Thnx voor de feedback allen.. gisteren eerste wedstrijden gespeeld met Allan en acuna als cdm. Acuna komt hier enorm goed tot zo recht.. atal op ccam is echt briljant, die man scoort vaker als mbappe! Bruno altijd erg goed en aouar is de ene wedstrijd enorm aanwezig, andere niet. Alle cam staan bij mij op balanced. H/H aan de flank en H/M deff lijkt bizar goed te worden.

Marquinhos wel gedaan. Puur voor de PSG link met Mbappe waar ik spijt van ga krijgen als ik hem niet doe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

Ik vind lenglet in al z'n kaarten geweldig. Positionering enorm goed en z'n 4* WF help enorm vanuit achterin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online

Een zwak punt vind ik dat je met Bruno en Aouar als ram en lam speelt. Deze spelers missen de glitchfactor van een Sterling of Vinicius, waardoor je minder via de flank en vaker binnendoor zult moeten gaan. Dit wordt na een poosje voorspelbaar. De balans tussen glibberige flankspelers en cam/cm/cdm-spelers is m.i. zoek.

[ Voor 4% gewijzigd door Capsaicin op 28-07-2021 07:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Capsaicin schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:52:
[...]
Een zwak punt vind ik dat je met Bruno en Aouar als ram en lam speelt. Deze spelers missen de glitchfactor van een Sterling of Vinicius, waardoor je minder via de flank en vaker binnendoor zult moeten gaan. Dit wordt na een poosje voorspelbaar. De balans tussen glibberige flankspelers en cam/cm/cdm-spelers is m.i. zoek.
Hier sluit ik mij bij aan. Zeker in een 4231, wat ik zelf ook geregeld speel, zijn goede flankspelers van levensbelang. Zelf heb ik Dembele, Cantona PIM, Atal 94 en 99 Neymar voorin staan.

Dembele en Neymar spelen op de flanken omdat beide van die glitchspelers zijn, maar beide hebben ook 99 longshots. Als ze dus naar binnen komen kan ik ook een finesse shot doen en dan vallen ze zomaar nog wel eens binnen :)

Cantona PIM heb ik als CAM staan. Hij heeft prima staats en vanwege zijn relatief hoge gewicht en body type kan hij redelijk goed een bal vast houden.

Onder mijn tactieken heb ik ook nog 41212(2) zitten zodat, als het niet loopt, ik kan switchen. Atal gaat dan op CM spelen naast Acuna en Essien blijft dan achter.

Op de bank heb ik nog Zambrotta, Delaney, Nani, Paredes, Mendy, Isak en Kimmich zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Eens met bovengenoemde opmerkingen over de flankspelers. Zelf speel ik overigens centraal voorin met Atal als spits en Coutinho FB als cam. Dat is zo'n lekkere combi. Coutinho scoort in die rol vaker dan Atal! Op dat soort posities probeer ik altijd koppeltjes te vormen die elkaar goed aanvullen. Atal en Coutinho is zo beweeglijk, dat loopt meestal wel lekker hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
[...]

Heb Lenglet eergisteren vrijgespeeld (had tot dan toe Berchiche op CB staan naast Ramos 98). Gisteravond paar potjes Rivals met Ramos en Lenglet in het centrum, alles gewonnen 8) Nu weet ik zeker dat dit niet door Lenglet komt. Soms heb je gewoon van die avonden... Iniesta 94, Messi TOTS en Alessandrini waren on fire. Alessandrini en Atal 94 als invaller (past niet in team qua chem) zijn echt geniaal. Heb het gevoel dat je daar normaal gesproken 2/3 miljoen+ voor zou moeten dokken.

Toch stond het gewoon goed. Ik houd iig mijn coins op de bank ipv dat ik Militao PTG koop zolang Lenglet het goed blijft doen naast Ramos.

[ Voor 9% gewijzigd door Robbio85 op 28-07-2021 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, hier is het een luxe probleem, want ik heb al Gimenez FOF, wat ook een prima verdediger is. Maar Lenglet lijkt me op bepaalde punten gewoon beter. Vanavond eens uitproberen. Hij komt dan in het centrum met Bonucci SS in mijn schitterende La Liga/Serie A/ Ligue 1 hybride team ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:52:
[...]
Thnx voor de waardevolle feedback!

Zal enigszins uit de doeken doen hoe k speel of iig probeer haha

Ik heb m'n width op 4 staan om het spel veel op korte passes te houden. Ik hou juist van het korte spel met een dynamisch middenveld maar wel de zekerheid van 2 cdm.
Groot voordeel vind ik dat de cams een stuk hoger staan wat ik dan weer mis in bijvoorbeeld een 4-3-1-2.

De diepte passes via de zijkant gaan eigenlijk altijd naar m'n opkomende full backs (balanced en overlap) waardoor de verdediging van de tegenstanders vaak wijder uit elkaar komt te staan met het resultaat dat mn cams weer door de gaten diep kunnen lopen om bijv. af te ronden. Wanneer m'n back opkomen helpen de cdm in theorie de verdediging weer. Tevens draagt vooral Bruno verdedigend een steentje bij wanneer de back weg is

Goed verhaal, lekker kort maar hopelijk enigszins begrijpelijk🤣

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 28-07-2021 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Dat wordt weer grinden voor die Traoré

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:40:
[...]

Thnx voor de waardevolle feedback!

Zal enigszins uit de doeken doen hoe k speel of iig probeer haha

Ik heb m'n width op 4 staan om het spel veel op korte passes te houden. Ik hou juist van het korte spel met een dynamisch middenveld maar wel de zekerheid van 2 cdm.
Groot voordeel vind ik dat de cams een stuk hoger staan wat ik dan weer mis in bijvoorbeeld een 4-3-1-2.

De diepte passes via de zijkant gaan eigenlijk altijd naar m'n opkomende full backs (balanced en overlap) waardoor de verdediging van de tegenstanders vaak wijder uit elkaar komt te staan met het resultaat dat mn cams weer door de gaten diep kunnen lopen om bijv. af te ronden. Wanneer m'n back opkomen helpen de cdm in theorie de verdediging weer. Tevens draagt vooral Bruno verdedigend een steentje bij wanneer de back weg is

Goed verhaal, lekker kort maar hopelijk enigszins begrijpelijk🤣
Klinkt op zich logisch. Werkt het ook een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:10:
[...]
Klinkt op zich logisch. Werkt het ook een beetje?
Nog weinig gespeeld behalve paar potjes SB en daar lijkt het aardig te lopen. Tweak nog wat aan de tactiek voor ik echt aan Rivals begin. Eigenlijk staat alles nu nog op balanced. Zo begin ik altijd met een nieuwe tactiek en dan perfectioneren. Ach je moet wat zo einde fifa

Wel van plan aouar te vervangen voor papu SS op de flank

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 28-07-2021 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Haha, cuadrado uit mijn enige player pick! Tevreden mee, heb nu een volledig untradeable fun team voor de serie A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87yB1MvAQ_VwVV_kKCgL-et_bpI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MbGQ6rBhIQETFXUfsaX4wpcK.jpg?f=fotoalbum_large
Hoppa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Niet dat ik boos word als iemand een back centraal neerzet (ik doe het zelf ook als ik niets beters heb), maar ik vind dit wel een goeie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Dat neemt niet weg dat het met kaarten die die stat al hoog hebben nog wel kan natuurlijk.
Zeker met gebooste promo kaarten zie ik het niet meteen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Klopt ,laten we hopen dat ze dan op chem 2 of 3 komen ofzo en alle stats -8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisteren de 86+ player pick SBC gedaan. Kon kiezen tussen HL Theo Hernandez, HL Bruno Fernandes, SIF Kimpembe en een 86+ NIF kaart waar ik de naam niet meer van weet. Uiteindelijk gekozen voor Bruno Fernandes.

Team staat in start nu zo: https://www.ea.com/fifa/u...fId=lW0N5x4gdgzh:FFA21XBO

Heb nog wat fodder in de club zitten, dus hoop nog op een leuke sbc. :)

Ingame switch ik naar 4-3-1-2 of 4-2-3-1.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Maar is dit voor de huidige FIFA of voor 22?

Voor vanavond als TOTS weer in de pakketten komen al een heleboel klaarstaan :)
Nog paar keer wat league sbc's voltooid voor ultimate. Heb er 6 klaarstaan.

Denk dat ik het toch maar in de Gullit sbc ga stoppen, lijkt me wel leuk om hem erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Hassiebassie schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:07:
[...]

Maar is dit voor de huidige FIFA of voor 22?

Voor vanavond als TOTS weer in de pakketten komen al een heleboel klaarstaan :)
Nog paar keer wat league sbc's voltooid voor ultimate. Heb er 6 klaarstaan.

Denk dat ik het toch maar in de Gullit sbc ga stoppen, lijkt me wel leuk om hem erbij te hebben.
Ik neem aan dat dit voor 22 is. Het lijkt me heel sterk dat ze tegen het einde van 21 zo'n verandering doorvoeren.

Dit weekend voor de eerste keer ooit ingeschreven voor de WL. Als ik 1 potje kan winnen vind ik het al prima ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBoPGpLo-JtwV8tsPlEYHXlRpVM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6fg4fx5F7f2hF2DbF7GGqFxu.png?f=fotoalbum_large

Misschien dat ik Alessandrini nog vervang door Adama 92 voor de objective en Makelele door Frenkie TOTS (die is aardig aan het zakken in prijs). De bank is iig stacked met Atal 94, Gini 95, Dembele 91 en dan vergeet ik er nog een paar.

[ Voor 45% gewijzigd door Robbio85 op 30-07-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:40
Net eerste 2 wedstrijdjes WL gedaan - 1 verloren, 1 gewonnen met 5-4 na een 0-3 achterstand. Vanwege de milestones 'gewoon' de beste Premier League kaarten die ik had in een team gestopt, een keepertje en rechtback gekocht en Makelele als icon erbij, en je hebt een soort van team.

Gewoon leuk om daarmee nu te leren spelen en te kijken of ik verder kom dan mijn normale S1. Volgens mij zit er bij 12 wins een extra pick in die milestones, dus zou wel gaaf zijn om dat te halen. Je gaat nu toch wat geconcentreerder spelen omdat sommige van je spelers een stukje minder zijn, vooral in de aanval.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bpt3po9faYUui7-zR_fLFm-V2JM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nTghD0cN7ijKOSSChd5dIzAq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door heron op 30-07-2021 11:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Robbio85 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:45:
[...]

Ik neem aan dat dit voor 22 is. Het lijkt me heel sterk dat ze tegen het einde van 21 zo'n verandering doorvoeren.

Dit weekend voor de eerste keer ooit ingeschreven voor de WL. Als ik 1 potje kan winnen vind ik het al prima ;)

[Afbeelding]

Misschien dat ik Alessandrini nog vervang door Adama 92 voor de objective en Makelele door Frenkie TOTS (die is aardig aan het zakken in prijs). De bank is iig stacked met Atal 94, Gini 95, Dembele 91 en dan vergeet ik er nog een paar.
Is voor 22 ja

Ik zag net ook voorbij komen dat als je in de laatste min scoort een vreugde dans is dat iedereen het veld op rent haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Net tjdens lunch 2 eeste WL potjes gewonnen. 1 ragequit en 1 gast deed het elastiekje om de controller. Wel beide extreem geflatteerd, paar open kansen tegen gehad waarbij de tegenstander naast of over schoot. Zo te zien krijg je na 5 potjes ranking. Denk dat het daarna voorbij is met de winpotjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:13:
[...]

Is voor 22 ja

Ik zag net ook voorbij komen dat als je in de laatste min scoort een vreugde dans is dat iedereen het veld op rent haha
Dat is bij de PS5 versie nu al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Markvd1984 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:13:
[...]

Is voor 22 ja

Zou ook wel leuk zijn als bij beladen derby's de cornernemer door het publiek wordt bekogeld met aanstekers, blikjes, muntjes, slippers, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 08:07
Capsaicin schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:18:
[...]
Zou ook wel leuk zijn als bij beladen derby's de cornernemer door het publiek wordt bekogeld met aanstekers, blikjes, muntjes, slippers, etc.
Ja dat is inderdaad echt iets wat in een voetbalgame thuishoort |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Pffff paar x online draft gedaan nu, maar hooguit de 2e ronde en het is klaar. Niveau lijkt bij draft wel extreem hoger dan ik gewend ben. Net ook weer zo'n pot: 2 minuten voor tijd kom ik met 10 man 4-3 voor, 2 minuten na tijd: 5-4 verloren....

Geeft voor mij wel aan hoe belangrijk je eigen taktiek is en welke spelers je het liefst mee speelt. Want met Draft is het toch compleet random. Werkt dus niet voor mij. Ik mis dan de vaste patronen van mijn eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Laan1988 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:19:
[...]

Ja dat is inderdaad echt iets wat in een voetbalgame thuishoort |:(
Waarom niet? Als ik me niet vergis kon je in oudere FIFA's de scheidsrechter slaan.

----

Die Dybala zal wel superglitchy zijn. Zijn vorige versie was al verschrikkelijk om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:32:
[...]
Waarom niet? Als ik me niet vergis kon je in oudere FIFA's de scheidsrechter slaan.

----

Die Dybala zal wel superglitchy zijn. Zijn vorige versie was al verschrikkelijk om tegen te spelen.
Ik zit ook al op hem te azen.. kijken of ik ben bij elkaar kan sparen in twee weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Grappig ik speel al een tijdje weer met een gold ter Stegen of Courtois in mijn goal als enige untradeable speler van mijn team. Pack ik beiden in mijn gratis ultimate pack + nog een rossi TOTS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Dybala tog maar gedaan. Z'n 91 was al zo bizar goed. Heeft me m'n hele club gekost. Morgen eens kijken hoe die speelt.

Ingame naar een 4-3-1-2 of 4-2-3-1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nPbZnjTMMV9J3WOyD48TxNL5IUk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1DIfZhmhtZsQqM5yzXhr7nUS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lekker even zitten handelen. Dybala gedaan, een aantal sbc van Gullit gedaan en nog bijna 350K winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Atal 94 binnen, Pinamonti 95 binnen en deels op weg voor 95 Adama (nu op z'n 91 en al een deel van zijn doelstellingen voltooid). Moet zeggen dat ik niet erg overtuigd ben van Adama....voelt echt als een vrachtwagen aan. Hopelijk is z'n 95 beter, anders komt Mahrez HL gewoon weer terug in het team. :P

Ondertussen verschillende veranderingen doorgevoerd in m'n teams met de marketcrash en alle doelstellingen van de afgelopen weken;

Bundesliga:
Sommer SS -> Neuer TOTS

Premier League:
Christensen SS -> La Porte SS (pick), Tagliafico TOTS ( :P ) -> Futties Telles, Mahrez HL -> Futties Adama 91(->95), Lamela Storyline -> Futties Bernard, Moments Zambrotta > Futties Tavernier

Ligue 1:
Futties Alessandrini -> Futties Hakimi, David OTW -> Futties Atal 94

Eredivisie:
Showdown Malen -> TOTS Malen, Gravenberch 82 -> Koopmeiners TOTS, Showdown Klaiber -> Dumfries SS

Serie A:
De Paul TOTS -> Locatelli SS, Moments Zambrotta -> Spinazola SS, Romero TOTS -> Bonucci SS, Belotti 93 -> Pinamonti 95 (nog testen)

La Liga:
Isak TOTS -> Isak SS (pick), Carrasco TOTS -> Futties Carvajal, Correa TOTS -> Lucas Vasquez TOTS, Koundé TOTS -> Ramos TOTY, Moments Zambrotta -> Llorente SS (pick)

Speel het meeste met La Liga, Serie A en Eredivisie, waarvan die eerste favoriet is en dit team wil afmaken met De Jong TOTS en Jordi Alba TOTS. Beetje doorspelen deze week en/of geluk hebben met SBC's en packs, en beide zijn binnen. :) Dan heb ik echt mijn Ultimate Teams voor dit jaar binnen voor mijn favoriete competities. Al zou ik graag bij Serie A CR7 Gold vervangen voor zijn TOTS.

Van alle grote competities is alleen Ligue 1 een allegaartje omdat het totaal niet mijn competitie is. Hele 92-rated team bestaat uit untradeables uit objectives, picks en packs. Mocht ik Neymar of Mbappe TOTS dus tradeable packen vliegen ze de verkoop in :+ Dan maak ik liever m'n andere teams ook écht af.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
allstarted1 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 01:44:
Atal 94 binnen, Pinamonti 95 binnen en deels op weg voor 95 Adama (nu op z'n 91 en al een deel van zijn doelstellingen voltooid). Moet zeggen dat ik niet erg overtuigd ben van Adama....voelt echt als een vrachtwagen aan. Hopelijk is z'n 95 beter, anders komt Mahrez HL gewoon weer terug in het team. :P
Ik kan er ook maar moeilijk mee uit de voeten. Afwerken lijkt op momenten ook wel op -50 te staan ivm Martinez TOTS of zelfs Chiesa gold (even nodig voor de objective).

Dybala is een brug te ver denk ik met de huidige stand van de club. Daarnaast kost een player pick nu 3 teams dus dat wordt niet een beetje ok gokken voor wat goede spelers. Alternatief is lopen wat makkelijker is maar heb een 100k coins dus niet echt de moeite bij zoveel teams inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Gisteren icon pp gedaan
Keuze uit puyol Giggs en crespo

Erger kan bijna niet ,alle 3 waardeloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
m4yall schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 07:53:
[...]

Ik kan er ook maar moeilijk mee uit de voeten. Afwerken lijkt op momenten ook wel op -50 te staan ivm Martinez TOTS of zelfs Chiesa gold (even nodig voor de objective).

Dybala is een brug te ver denk ik met de huidige stand van de club. Daarnaast kost een player pick nu 3 teams dus dat wordt niet een beetje ok gokken voor wat goede spelers. Alternatief is lopen wat makkelijker is maar heb een 100k coins dus niet echt de moeite bij zoveel teams inleveren.
Ik ben ook bezig met de Adama objectives maar wat een log beest is dat. Lijkt wel een tractor :(

Ik heb de Dybala sbc al afgerond, man man man wat een heerlijk kaartje. Hij kan in principe in de basis, maar ik heb liever Futties Atal op die plek staan vanwege zijn 5* wf erbij. Die is ook veelzijdiger waardoor ik eventueel ook naar 41212(2) kan switchen en dan gaat Atal op het middenveld spelen.

Probeer anders met behulp van de 10x85 sbc nu andere sbc's te voltooien. Ik begon daarmee, trok er o.a. neuer 95 uit, die kon weer in de dybala sbc enz.
Niet alle high rated kaarten gelijk in een sbc stoppen, zorg dat je de 85 en 82 van de 10x85 sbc hebt voltooid, de andere sbc's kan ik zonder moeite voltooien omdat ik nog heel veel untradeable rare golds in mijn club heb.

[ Voor 12% gewijzigd door Hassiebassie op 31-07-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:32:
[...]

Ik ben ook bezig met de Adama objectives maar wat een log beest is dat. Lijkt wel een tractor :(

Ik heb de Dybala sbc al afgerond, man man man wat een heerlijk kaartje. Hij kan in principe in de basis, maar ik heb liever Futties Atal op die plek staan vanwege zijn 5* wf erbij. Die is ook veelzijdiger waardoor ik eventueel ook naar 41212(2) kan switchen en dan gaat Atal op het middenveld spelen.

Probeer anders met behulp van de 10x85 sbc nu andere sbc's te voltooien. Ik begon daarmee, trok er o.a. neuer 95 uit, die kon weer in de dybala sbc enz.
Niet alle high rated kaarten gelijk in een sbc stoppen, zorg dat je de 85 en 82 van de 10x85 sbc hebt voltooid, de andere sbc's kan ik zonder moeite voltooien omdat ik nog heel veel untradeable rare golds in mijn club heb.
Adama ben k na de 91 mee gestopt.. geen lekker kaartje om mee te spelen..

Dybala straks eens proberen. 4-2-3-1 met Atal - Bruno - dybala en mbappe ervoor lijkt me zeer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Bij mij zit Adama weer bij de reserves na het voltooien van. Al veel situaties gehad dat schieten met zijn zwakke been gewoon de veel betere optie was....en hij alsnog zijn rechter gebruikte! Puskas heeft een 3 sterren zwak been, maar die doet dat zelfs niet. Heb een aantal maal de 85+x10 sbc gedaan.....met het resultaat hiervan weer de icon momens sbc... Hier kwam Cannavaro uit....niet wat ik had gehoopt maar nu ik hem een aantal heb getest in plaats van RTTF Varane. Heb gevoel dat hij beter "samenwerkt" met Ramos EOAE.....maar even afwachten. Hij zorgt in ieder geval wel voor meer flexibiliteit en 10 player chemistries :)

Heb echt teveel goede wingers, maar gebruik ze vaak als strikers of cams als invallers of starters.
Futties Aleksandrini, Saint Maximin, Zaha, TOTS Di Maria, FB Dembele.. En dan inderdaad ook nog Adama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:00:
[...]

Adama ben k na de 91 mee gestopt.. geen lekker kaartje om mee te spelen..

Dybala straks eens proberen. 4-2-3-1 met Atal - Bruno - dybala en mbappe ervoor lijkt me zeer prima :)
Het was echt een Squad Battle Struggle :) Heb in ieder geval naar verwachting wel weer een keer Elite 1 op SB :)
Heb nagedacht om Dybala te doen en zou het in principe wel kunnen na de SB rewards, maar ik heb Atal ook al lastige in te passen kaart... Misschien dat ik die James nog wel ga doen, omdat ie zo "goedkoop" is. Maar ik ben eerst aan het sparen voor een nieuwe 85+ x 10 in de hoop dat daar iets leuks uit komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:14:
[...]

Het was echt een Squad Battle Struggle :) Heb in ieder geval naar verwachting wel weer een keer Elite 1 op SB :)
Heb nagedacht om Dybala te doen en zou het in principe wel kunnen na de SB rewards, maar ik heb Atal ook al lastige in te passen kaart... Misschien dat ik die James nog wel ga doen, omdat ie zo "goedkoop" is. Maar ik ben eerst aan het sparen voor een nieuwe 85+ x 10 in de hoop dat daar iets leuks uit komt :D
Ik heb mazzel met acuna.. linkt gelijk op 8 chem. Overigens wissel ik navas tots naar Cuadrado. Dat scheelt een slok op een borrel kwa kwaliteit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:19:
[...]

Ik heb mazzel met acuna.. linkt gelijk op 8 chem. Overigens wissel ik navas tots naar Cuadrado. Dat scheelt een slok op een borrel kwa kwaliteit zeg.
Heb Acuna destijds verkocht.....had de coins nodig :) Maar mag niet klagen met het team dat ik nu heb....kan nu ook genoeg varieren. Als is mijn grote wens nog een PIM Viera of een Prime Viera, maar ik wil wel alles first owner en het liefst untradeable :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik kijk al niet eens meer of spelers in mijn team passen :+
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik mijn ultimate team op futbin ook al daadwerkelijk heb.

Ben even coins aan het grinden. Sinds gisteravond zo'n 500K winst gemaakt.

Ik ga nu nog wat fun teams voltooien; voor mijn bundesliga/Duitse hybrid moet ik enkel nog even tots Lewa binnenhalen. Het heeft geen haast dus kan ik hem beter na het weekend oppikken :)

Misschien dat ik voor mijn Serie A / Italië nog Fof Verratti erin weet te fietsen. Voor Gullit tot en met 86 nu alles gedaan, maar mijn 81, 82 en 83 begint ook op te raken 8)7

Het seizoen duurt nog wel even dus er zal de komende tijd nog genoeg te packen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Is TOTS Lewa zoveel beter dan de TOTY? Die is al 98, maar TOTS zal de S van Speed wel wat meer hebben wellicht :)
Pagina: 1 ... 150 ... 158 Laatste