Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Prosac schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:50:
Ik begrijp niet zo goed wat er nou precies in die packs zit, Ik haalde er inmiddels Fut Birthday Atal uit, maar gek genoeg ook TOTW Bounou.
Prima packweight, of het moet al ter compensatie zijn van wekenlang 0! Summerstars packen in 80+ packs.

uit totaal 12 packs

- OTW Suarez
- 2x RTTF Navas :') (had de eerste in een Futties PP gedaan, waar vervolgens weer Navas uit kwam, dus totaal 3x :') )
- TOTW Maripan
- Record Breaker Silva

plus die 2 in de quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3WnpQZs7gd4Ng8u4bGLkR8E2FI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v3iZPrYCjBtNsoetVHwIl1BN.jpg?f=fotoalbum_large

Probeerde een PP, Futbin gecheckt hoeveel hij nog waard is ... 170k hahaha. Einde van FUT jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:27
Mijn team is ook gehalveerd in waarde 🙈

Al moet ik zeggen dat een cancelo en ederson weer aardig terug schieten naar hun oude prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
Zo echt gehalveerd inderdaad! Wilde net mijn team op de schop gooien, maar dat wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08
Dat halveren gebeurt toch iedere 2 weken onderhand? Ik had in april nog een team van 15/16 miljoen, daar is nog 4.5 van over :+

Maja het spel is voor mij zo goed als klaar dus het boeit me niet meer, tijd voor 22.

[ Voor 25% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-07-2021 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Mijn Futties:
Benzema 95 (2x)
Lewa toty (mag gelijk in de basis.. hoewel hij vooralsnog niet supergeweldig speelt voor een 98 rated)
Modric 92
Trent Alexander Arnold 88

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
eerste potje wl ik verlies meteen van zo'n uber serieuze speler. Afijn we roken er 1 en gaan gewoon rustig door en dan win je opeens 10 potten en ga je 10-1 :d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Straks aan de weekend league beginnen.

Heb gehoord dat morgen de PRIME ICON MOMENTS SBC VAN GULLIT KOMT! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:12
Enige die ik nog wil nu is TOTS Son, gewoon omdat ik Son wel mag qua stijl en hij is in FUT ook altijd prima. Nog 100k sparen en dan ben ik er. En dan is het klaar, casual af en toe wat spelen, maar niet meer grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Telles! Eindelijk. Z'n gold vond ik al zo fijn spelen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CyomCw7lS9Wxsz2gHGtAuejfxaU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLf3hbtoUIis3CnvskDxOKor.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Augy schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:05:
Telles! Eindelijk. Z'n gold vond ik al zo fijn spelen :)

[Afbeelding]
Speel je zo ingame ?
Ik namelijk ook maar ze komen er best makkelijk door heen bij mij
Wat zijn je tactieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:22:
[...]

Speel je zo ingame ?
Ik namelijk ook maar ze komen er best makkelijk door heen bij mij
Wat zijn je tactieken?
Yep

Backs op balanced, jorginho op Stay back, KDB & Bruno op balanced.

Verder 6d & 4w. Druk na fout tegenstander.

Lange bal 5-5

Moet wel zeggen dat kdb en Bruno uit zichzelf al veel mee verdedigen

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 17-07-2021 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wat zijn de servers een drama, soms echt meer dan 1 seconde delay terwijl ik een ping van 12 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hassiebassie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:02:
Wat zijn de servers een drama, soms echt meer dan 1 seconde delay terwijl ik een ping van 12 heb.
xbox? heb op psn nergens last van, maar ik moet er ook bij zeggen ik merk nooit wat van delay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
fifanoob schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:36:
[...]

xbox? heb op psn nergens last van, maar ik moet er ook bij zeggen ik merk nooit wat van delay :P
Ja, xbox :)
Moet nog een paar wedstrijden winnen voor de laatste icon swaps, anders was ik niet aan de weekend league begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hassiebassie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:57:
[...]

Ja, xbox :)
Moet nog een paar wedstrijden winnen voor de laatste icon swaps, anders was ik niet aan de weekend league begonnen :+
respect dat je nog aan het grinden bent in deze fase.

Ik speel juist alleen WL, de enige mode die ik beetje dope vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
fifanoob schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 14:16:
eerste potje wl ik verlies meteen van zo'n uber serieuze speler. Afijn we roken er 1 en gaan gewoon rustig door en dan win je opeens 10 potten en ga je 10-1 :d
Ik had die tegenstander kunnen zijn. Als ik 1 tel minder geconcentreerd ben, kom ik direct in de problemen. Als dit bij jou niet zo is, is je tactiek vrij solide denk ik?

-----------
Er wordt vaak gekankerd op DDA, maar ik vind het wel fijn dat wanneer mijn opponent vanaf de 65e minuut de bal achterin rondtikt, zijn aanname/passing/ handelingssnelheid enorm zakt waardoor die geheid fouten maakt. Als ik EA was zou ik dit soort DDA-triggers uitbreiden. Als de partij die als 1e scoort niet juicht en de tegenpartij wel, krijgen alle spelers van de tegenpartij -10% voor balaanname ofzoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Capsaicin schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:54:
[...]
Ik had die tegenstander kunnen zijn. Als ik 1 tel minder geconcentreerd ben, kom ik direct in de problemen. Als dit bij jou niet zo is, is je tactiek vrij solide denk ik?

-----------
Er wordt vaak gekankerd op DDA, maar ik vind het wel fijn dat wanneer mijn opponent vanaf de 65e minuut de bal achterin rondtikt, zijn aanname/passing/ handelingssnelheid enorm zakt waardoor die geheid fouten maakt. Als ik EA was zou ik dit soort DDA-triggers uitbreiden. Als de partij die als 1e scoort niet juicht en de tegenpartij wel, krijgen alle spelers van de tegenpartij -10% voor balaanname ofzoiets.
Mijn tactiek is vrij basic. Maar ik erger mij gewoon aan slome spelers die eerst de bal 100x rond laten gaan voordat ze op de goal schieten. Dat gebrei wat je in fifa 20 ook had, verschrikkelijk.
Vooral als dat soort lui voor komen te staan hebben ze 0 intentie om nog aan te vallen. Dan denk ik echt waarom speel je fifa? Het is een spelletje, ik geniet van goals maken en wil dus altijd zoveel mogelijk goals maken. Maar sommige vinden het gewoon leuk om 80% van de wedstrijd de bal doeloos rond te spelen met zijn verdedigers.

Beetje alsof je in een shooter in de hoek van de map gaat zitten en dan maar wachten.
Ik snap dat niet, je speelt toch omdat je fun wil hebben?

Wat dan wel weer vermakelijk is dat als ik hun tactiek overneem zodra ik voor kom te staan en dat soort lui 0,0 kans meer maken op de overwinning. Die hebben helemaal niet de vaardigheden om druk te zetten met hun team, noobies :+
Echter kan ik dat max 1 a 2x in een WL reeks opbrengen, daarna gaat mij dat vervelen en is het gewoon volgas op de aanval >:)

[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 18-07-2021 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
fifanoob schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:12:
[...]

Mijn tactiek is vrij basic. Maar ik erger mij gewoon aan slome spelers die eerst de bal 100x rond laten gaan voordat ze op de goal schieten. Dat gebrei wat je in fifa 20 ook had, verschrikkelijk.
Vooral als dat soort lui voor komen te staan hebben ze 0 intentie om nog aan te vallen. Dan denk ik echt waarom speel je fifa? Het is een spelletje, ik geniet van goals maken en wil dus altijd zoveel mogelijk goals maken. Maar sommige vinden het gewoon leuk om 80% van de wedstrijd de bal doeloos rond te spelen met zijn verdedigers.

Beetje alsof je in een shooter in de hoek van de map gaat zitten en dan maar wachten.
Ik snap dat niet, je speelt toch omdat je fun wil hebben?

Wat dan wel weer vermakelijk is dat als ik hun tactiek overneem zodra ik voor kom te staan en dat soort lui 0,0 kans meer maken op de overwinning. Die hebben helemaal niet de vaardigheden om druk te zetten met hun team, noobies :+
Echter kan ik dat max 1 a 2x in een WL reeks opbrengen, daarna gaat mij dat vervelen en is het gewoon volgas op de aanval >:)
Eens! Verlies liever met 8-7 dan een saaie pot.. mijn wedstrijden zitten vaak ook op 5-3 ofzo, mede door m'n verdedigende kwaliteit waarschijnlijk 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
4 segmenten 89 rated voor Gullit. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Prosac schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:23:
4 segmenten 89 rated voor Gullit. _O-
WTF.. dit slaat echt nergens op. Vraag me af waarom dit nog zo duur moet zijn, Fifa 22 staat bijna voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
25(!) Teams ook, typisch EA weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:00

allstarted1

WTRFTS

Net Butragueno Moments uit de 87+ pack in de store. Eigenlijk één van m'n favo icons waarmee ik heb gespeeld in draft dit jaar. Ben ik wel erg blij mee. Verder die in die 3 packs Chiellini, What If Odegaard , Icardi en twee Rulebreakers die ik gelijk heb gediscard. Al met al ben ik 70k van m'n coins kwijt. :P

Nu nog even aan het denken of ik Futties Carvajal haal voor Carrasco TOTS. Die laatste heb ik namelijk nooit aan kunnen wennen. Komt voor mij te weinig naar binnen toe in het spel. Had ik ook al last van met zijn TOTW's.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
PP na een stuk of 8 gedaan. Benzema HL en modric FB. Niet gek.

In 1 weekend een indrukwekkende bank opgebouwd :)

[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 18-07-2021 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
5 packs kunnen openen, 2x RTTF Navas erbij. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:04
Augy schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:51:
PP na een stuk of 8 gedaan. Benzema HL en modric FB. Niet gek.

In 1 weekend een indrukwekkende bank opgebouwd :)
Mijn eerste gisteren TOTY de Bruyne, Lewa en die Kante. Gekozen voor Lewa als supersub en pakketje erna alsnog voor KdB gekozen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:57:
5 packs kunnen openen, 2x RTTF Navas erbij. _O-
Navas in een Futties PP, hoogste rated speler daaruit?

Navas. Echt, dit spel. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Volgens Futbin is Gullits sbc-prijs 3.5 miljoen. Je krijgt er ook nog eens 25 pakjes bij. Ik vind dat redelijk. 2 weken geleden kostte hij nog ruim 8 miljoen. Ik moet ff kijken of ik wel genoeg fodder heb, en of de loan-versie bevalt.

[ Voor 11% gewijzigd door Capsaicin op 18-07-2021 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Als Gullit al 25 sbc's is, hoeveel zou R9 dan wel niet zijn? :+

Alex Telles toch maar meegepakt. Hierdoor moet ik wel met Isak in de spits spelen in plaats van Ben Ketser.

De verdediging staat nu wel als een huis :) Telles, Eder, Ramos en de allerlaatste aanwinst FOF Llorente doen het prima.

Zambrotta op de bank ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gameplay vanavond om te janken

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Met 4231 liep het gisteravond opeens niet meer zo lekker. Cantona bleef teveel achterin hangen. Af en toe switchen naar 4222 doet wonderen :)

Doorgefietst naar Zilver 1 met nog genoeg games maar kon mezelf totaal niet motiveren. Volgende week maar de laatste 4 voor de icon swaps pakken.

Uit de gratis player pick kreeg ik Donnarumma, dus die past mooi achter het Juventus duo van Bonucci en Chiellini.
Niet dat ik ze gebruik maar misschien voor toekomstige first owner objectives nog? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Hassiebassie schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:30:
Als Gullit al 25 sbc's is, hoeveel zou R9 dan wel niet zijn? :+

Ben Ketser.
Als we nou allemaal even lachen hierom, kun je m dan hierna gewoon weer normaal noemen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Helaas begon ik erg slecht met 10 winst en 9 verlies partijen.
Daarna toch nog aardig kunnen eindigen.

Gameplay was gister avond echt slecht.

Maar Neymar 99 loopt iedereen voorbij, en scoort best veel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iMLTqxd-c-J9fij50PZBG9GFYcw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zcyGmuCSo8i5oRVW1NQHDeca.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 19-07-2021 09:21 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Denk dat ik alleen Barella nog voor iets beters moet vervangen, maar na de aankoop van Lukaku voor 250k, ook blij met toch nog een mooi Serie A elftal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QlXkOyGISa5jHpm112dqV1EwSHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZHr05lSh8ZcW801EIN6uBkJJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Alessandrini binnen en een paar potjes mee gespeeld, maar wat een heerlijke gratis speler! Kan makkelijk op full chem spelen in mijn team dankzij de icons. Is ook nog wel redelijk makkelijk te halen :)

Ik hoorde op het internet rondspoken dat er een upgradeable objective Atal komt, beetje in de trend van Mendy Summer heat vorig jaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5KjdQy_MZQk2PT81nrEF6uAGm0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J2VnJx0SFARJPqhAz8lzABgR.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door pacod op 19-07-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Die Atal lijkt me heerlijk, kan dan mooi mijn Dembele vervangen. Niet dat die het slecht doet, maar merk toch dat je hem wel heel makkelijk van de bal zet.
Gurbuh schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:16:
[...]

Als we nou allemaal even lachen hierom, kun je m dan hierna gewoon weer normaal noemen? :P
Joh, maak je niet druk. Je weet wie ik bedoel B)

Ben Yedder heert er wel flink wat ingeschoten deze WL. De eerste paar wedstrijden liepen niet met Isak en toen mocht hij weer in de basis starten en hij heeft zich weer bewezen. Blijft een vuile rat omdat hij overal doorheen glitcht.

Isak als supersub is wel lekker, kopte een paar keer de winnende binnen bij corners.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Acuna FOF uit de Partybag, erg tevreden mee nu kijken of hij ingepast kan worden 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:18:
Acuna FOF uit de Partybag, erg tevreden mee nu kijken of hij ingepast kan worden 🙈
Acuna is een monsterdwerg. Meeste ingame stats van alles en iedereen.
Zou zeggen, bouw deels je team er omheen. Ramos, Eder Militão, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:18:
Hier Llorente PTG - andere keuzes waren Jordi Alba TOTS, Koundé TOTS (leverde ik juist in) en Inaki Williams FB. :) Denk dat ik Llorente op 4 7chem eens ga inpassen op RCM (met een formatiewissel). Van de week Dest FS al gehaald op de RB-positie en heb op het middenveld Casemiro TOTS staan als sloper (werkt voor mij echt enorm goed). Benzema staat op CAM.

Plaatje zegt meer dan woorden.... :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vARc2YhhsGSRVKVwkE5IafhdUFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sHjL6EQaZpmu1Zvna3OpQMh3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door allstarted1 op 19-07-2021 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hier Modric 97. Blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Mijn keuzes waren:
Varane TOTS
Kounde TOTS
Acuna FoF
Griezmann FoF

Varane had ik al.
Twijfelde even tussen Griezmann en Acuna, maar bedacht met toen gelijk hoe lastig Acuna was als de tegenstander hem in zijn team had staan. Acuna it is….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ayix08ssy0XQ-xpIFvFGXk1lBV0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VLasKrTqQCPeT6G3c0HTnQfp.jpg?f=user_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
allstarted1 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:28:
[...]

Hier Llorente PTG - andere keuzes waren Jordi Alba TOTS, Koundé TOTS (leverde ik juist in) en Inaki Williams FB. :) Denk dat ik Llorente op 4 7chem eens ga inpassen op RCM (met een formatiewissel). Van de week Dest FS al gehaald op de RB-positie en heb op het middenveld Casemiro TOTS staan als sloper (werkt voor mij echt enorm goed). Benzema staat op CAM.

Plaatje zegt meer dan woorden.... :P

[Afbeelding]
Als je er een RM van maakt kom je op chem 7 :)

Hier ook Acuna uit de SBC, eerst ff op t bankie. Teveel goede spelers :D

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 19-07-2021 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
Nachtapotheker schreef op maandag 19 juli 2021 @ 23:02:
[...]

Je kan geen rm maken van een rb, alleen rwb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Messje schreef op maandag 19 juli 2021 @ 23:47:
[...]

Je kan geen rm maken van een rb, alleen rwb
Oh het is een verdediger 8)7
In de futbin app is een RB een rechts voor, vandaar mijn verwarring :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Gisteren Acuna uit een sbc gehaald, nu maar eens zo proberen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PaAz4j-JA8BUTfPK85smCrEOJmg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DcESKEe4uSwiZDWWnYtvqSpp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Nachtapotheker schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 06:50:
[...]

Oh het is een verdediger 8)7
In de futbin app is een RB een rechts voor, vandaar mijn verwarring :Y
Die Nederlandse benamingen zijn daarom al jaren kak. FIFA in het Engels _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Fof griezmann
Stats geweldig,alleen als spits loopt die niet zo diep als ik wil

Iemand meer ervaringen met hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Krijg llorente dubbel. Daarna nog een CM llorente en isak/williams. Kutea

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Nachtapotheker schreef op maandag 19 juli 2021 @ 23:02:
[...]

Ik zat ook even te sleutelen. Heb ondertussen een nieuw team aangemaakt dat start op 4-4-2 met Llorente op 7 chem op RM. Daarna wissel ik in-game naar 4-3-2-1 en staat hij op het middenveld. Was toch een beter idee dan hem op 4 chem starten, haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand wel eens met cavani gespeeld.. heb hem wat nodig om acuna in te passen (ipv Lukaku :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:43:
Fof griezmann

Ja geweldige speler, maar ik speel m als RF in 3421.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:43:
Fof griezmann

Ja med/med workrates is niet zo heel lekker in de spits, heb toch het liefst H/L of H/M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nachtapotheker schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Ja med/med workrates is niet zo heel lekker in de spits, heb toch het liefst H/L of H/M
Ja dacht idd al dat het daar door kwam ,
Twijfel of die op het middenveld kan in een 41212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wie zouden jullie voor de zijkant neer zetten?
Goude Mbappe of Future Stars Fati ?

Moet zeggen dat Mbappe nog aardig goed was in de WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:55:
[...]

Cam zou prima moeten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:55:
[...]

CAM is prima ja, mijn andere opstelling is 4312 en daar kan ie als CAM ook prima uit de voeten. (Stay forward op m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dat dacht ik idd ook heb nu Pelé 98 en rivaldo moments dus word mss wat lastig 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
TOTY Van Dijk uit de Headliners-challenge _O_

Echt niet normaal zoveel Futties ik al uit packs heb, ze willen je echt weer lekker maken voor 22 he. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Waar acuna te zetten? Cm? Cam? Cdm ? Of toch ST? Zelfs keeper kan denk ik nog 😂

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Valandil schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 20:44:
Waar acuna te zetten? Cm? Cam? Cdm ? Of toch ST? Zelfs keeper kan denk ik nog 😂
Ik gebruikte hem lange tijd als box to box middenvelder, maar als achterblijvende middenvelder is hij nog nuttiger voor het team. Hij jaagt als een panter en gunt de tegenpartij geen millimeter ruimte, en tijdens de opbouw is hij lekker rap, wendbaar en sterk om onder pressing uit te komen.

Ik ga hem nog als spits testen (Boraslegend gebruikt hem als sp), maar als cdm is hij iig beter dan box to box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Capsaicin schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 21:19:
[...]

Ik gebruikte hem lange tijd als box to box middenvelder, maar als achterblijvende middenvelder is hij nog nuttiger voor het team. Hij jaagt als een panter en gunt de tegenpartij geen millimeter ruimte, en tijdens de opbouw is hij lekker rap, wendbaar en sterk om onder pressing uit te komen.

Ik ga hem nog als spits testen (Boraslegend gebruikt hem als sp), maar als cdm is hij iig beter dan box to box.
Ga hem denk ik ook gebruiken als b2b en dan matthaus als stay back cdm.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
In division rivals heb ik nu 2201 skill punten, een persoonlijk record. Dit komt deels door mijn aanvallende maar toch stabiele tactiek. Voor de geïnteresseerden:

4-2-2-2, druk uitoefenen na balverlies, 4, 7, lange bal, 5, 4, 2, 2.

Keeper: vliegende keep, uitkomen bij voorzetten.
RA: gebalanceerde aanval, overlappen.
LA: achterblijven, overlappen.
Rcdm: achterblijven, dekking midden.
Lcdm: naar voren, dekking midden.
Ram: vrij spel, naar de 16 bij voorzet.
Lam: naar flank, naar de 16 bij voorzet.
Beide spitsen: achter linies kruipen, terugkomen bij verdedigen.

[ Voor 0% gewijzigd door Capsaicin op 21-07-2021 12:30 . Reden: de Lam en Ram-instructies waren per ongeluk omgedraaid, nu staat het correct. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik hou acuna nog maar op de bank als super sub.

Elftal loopt nu zodanig lekker dat ik hem niet fatsoenlijk krijg ingepast helaas.. miss pack ik nog mooie liga opties voor een goede link de komende tijd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 21-07-2021 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:51:
[...]

Dat dacht ik idd ook heb nu Pelé 98 en rivaldo moments dus word mss wat lastig 😂
Heb je ook Pele 95 gehad?
Veel verschil met de 98 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Is het al tijd voor een FUT/FIFA 22 topic? :*)

Inmiddels toch al aardig wat bekend voor een nieuw deeltje? :)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Capsaicin schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 23:51:
In division rivals heb ik nu 2201 skill punten, een persoonlijk record. Dit komt deels door mijn aanvallende maar toch stabiele tactiek. Voor de geïnstresseerden:

Geloof 100% dat je beter geworden bent dan eerder, maar natuurlijk is het nu ook zo dat veel mensen er al mee gekapt zijn waardoor je op t einde van t fifa jaar altijd hoger speelt dan waar je -zeg maar- in Februari ofzo in speelt. Dit merkte ik in vorige delen ook altijd.

Maar los daarvan zullen mensen ook gewoon beter worden ja :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mars18 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:53:
[...]

Nee die heb ik niet gehad ,nadeel van Pelé is ook dat die als spits wat inzakt
Ook al staat hij op voorin blijven
Maar schot is niet normaal en kort draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
In division rivals heb ik nu 2201 skill punten, een persoonlijk record. Dit komt deels door mijn aanvallende maar toch stabiele tactiek. Voor de geïnstresseerden:

Lam: vrij spel, naar de 16 bij voorzet.
Ram: naar flank, naar de 16 bij voorzet.
Hier vergelijkbare instellingen, maar dan in een 4-2-3-1.

Vroeg me wel af waarom je 1 back laat mee aanvallen en 1 niet. Om toch 3 man achterin te houden? Ik heb ze beide namelijk op achterblijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mars18 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RnX8LiqVkcf0oEJqFtIVhqwKZtM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Zmm0Zh4T3q6aaXoi8RwuB7FO.png?f=fotoalbum_large
Zo staat het
Afwisselend met dalglish moment en hagi moments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

Lam: vrij spel, naar de 16 bij voorzet.
Ram: naar flank, naar de 16 bij voorzet.
Hoe is je team dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:32:
[...]

[Afbeelding]
Zo staat het
Afwisselend met dalglish moment en hagi moments
CVM op CB -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Haha bonucci heeft rood
Lothar staat op plaats van makelele
En lahm op plaats Walker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:30:
[...]

Hier vergelijkbare instellingen, maar dan in een 4-2-3-1.

Vroeg me wel af waarom je 1 back laat mee aanvallen en 1 niet. Om toch 3 man achterin te houden? Ik heb ze beide namelijk op achterblijven staan.
3 achterblijvers met 1 cdm die achterblijft aan de zijde van de mee opkomende back vind ik voldoende om counter-aanvallen op te vangen. De mee opkomende back geeft me dan extra opties voorin. Ik pas vaak mijn formatie aan, maar die 3-1 blijft altijd. Het is een goede balans tussen zoveel mogelijk aanvallers en genoeg verdedigers.

Er zat trouwens een foutje in de tactiek die ik hier deelde (lam en ram-instructies omgekeerd), maar nu staat het goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPqB9NxZw5x0EolXu1bPjMjCHn0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qDdaQ6fovcj8Gb6yLbFrAM8F.png?f=fotoalbum_largeRonaldo ziet er mischien uit als de ster van het team, maar hij is juist 1 van de zwakkere broeders. Icons en TOTS-spelers < FOF & SS. De kracht van dit team is juist dat er zo weinig icons in zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Voor de liefhebbers van échte voetbal games ;) :

[Multi] eFootball 2022 (Pro Evolution Soccer)

wordt gratis speelbaar
(ff vloeken in de kerk ;) , neem het niet te serieus)

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 21-07-2021 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Harribo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:25:
Voor de liefhebbers van échte voetbal games ;) :

[Multi] eFootball 2022 (Pro Evolution Soccer)

wordt gratis speelbaar
(ff vloeken in de kerk ;) , neem het niet te serieus)
goh leef jij ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja alleen maar om hier weer irritant te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Die Atal kaart, samen met acuna op t middenveld. Dat word nog leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:26:
Die Atal kaart, samen met acuna op t middenveld. Dat word nog leuk :)
Gisteravond de 91 versie nog even vrijgespeeld, later de 94 versie grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:34:
[...]

Gisteravond de 91 versie nog even vrijgespeeld, later de 94 versie grinden
Word een lange vervelende grind waar ik eigenlijk geen zin in heb maar die kaart is te goed haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ben aan het twijfelen over de Koke SBC, heb beperkte fodder.

Hij zou Wijnaldum (8chem) moeten vervangen, komt dan makkelijk op 10chem aangezien het gros van het team LaLiga is.

Ik heb recentelijk Acuna PTG verkocht voor Messi TOTS en Wijnaldum (untradeable) op de plek van Acuna gezet, maar ik vind Wijnaldum een beetje tegenvallen op het middenveld. Messi wil ik sowieso houden, en later zelfs vervangen door de SS versie. En Iniesta wil ik voorlopiog ook houden. Messi en Iniesta zijn nou eenmaal mijn favoriete spelers.

Denken jullie dat Koke in dit geval een verbetering is tov Wijnaldum? Of is het beter om nog even te sparen voor een Frenkie TOTS of Modric SS?

Team (ingame 4222 of 41212(2) met voor de hand liggende positie wisselingen):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4NEMcRlXYvvWpC8PPZEiYE66w0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CSgt3KRcDf5MwfSPLTFIAuV8.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Robbio85 op 22-07-2021 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Robbio85 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:14:
Ben aan het twijfelen over de Koke SBC, heb beperkte fodder.

Hij zou Wijnaldum (8chem) moeten vervangen, komt dan makkelijk op 10chem aangezien het gros van het team LaLiga is.

Ik heb recentelijk Acuna PTG verkocht voor Messi TOTS en Wijnaldum (untradeable) op de plek van Acuna gezet, maar ik vind Wijnaldum een beetje tegenvallen op het middenveld. Messi wil ik sowieso houden, en later zelfs vervangen door de SS versie. En Iniesta wil ik voorlopiog ook houden. Messi en Iniesta zijn nou eenmaal mijn favoriete spelers.

Denken jullie dat Koke in dit geval een verbetering is tov Wijnaldum? Of is het beter om nog even te sparen voor een Frenkie TOTS of Modric SS?

Team (ingame 4222 of 41212(2) met voor de hand liggende positie wisselingen):

[Afbeelding]
Jij zegt voor de hand liggend, maar wie spelen er op CAM dan in de 4222? Ik neem aan Messi en Dembele ST, de rest zijn vrij verdedigende spelers imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Gurbuh schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:24:
[...]

Jij zegt voor de hand liggend, maar wie spelen er op CAM dan in de 4222? Ik neem aan Messi en Dembele ST, de rest zijn vrij verdedigende spelers imho..
Bij 41212 staat Iniesta CAM en Messi/Dembele ST. Iniesta heeft ook een hunder chemstyle. B ij 4222 staat Carvajal en Dembele op CAM, Messi en Iniesta ST. Soms switch ik Iniesta en Dembele. Carvajal heb ik puur omdat die veelzijdig is en linkt met Iniesta. Hij kan goed CM spelen in 41212 en redelijk CAM in 41212.

Moet zeggen dat Iniesta een zeer beperkende factor is, aangezien hij alleen met Spanjaarden en icons linkt. Heb gedacht aan Xavi Moments voor strong link, maar Xavi is me toch te zwak helaas.

[ Voor 37% gewijzigd door Robbio85 op 22-07-2021 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Ik zou voor Frenkie gaan, lijkt me in-game beter dan Koke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
dutchgio schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:29:
Ik zou voor Frenkie gaan, lijkt me in-game beter dan Koke.
Wel een stuk duurder, en geen link met Iniesta. Ik heb Koke ook net gedaan, als vervanger voor Llorente. Maar nog niet mee gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Thanks. Denk dat het mogelijk is om beiden op redelijk korte termijn te doen. Eerst Koke om Wijnaldum te vervangen, later Frenkie ipv Makelele. Heb Frenkie ook gehad, en vind hem geweldig, net een stapje onder Acuna. Daarna maar eens kappen met dat spel. Maar als EA nieuwe zooi blijft uitbrengen kan ik moeilijk stoppen met het verzamelen ervan...

[ Voor 23% gewijzigd door Robbio85 op 22-07-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
De Player Picks waren slecht:
- Grimaldo
- Embarba

Toen alle rode player picks ingeleverd in een mooie player pick sbc.
Daar kwamen leuke spelers uit:

- 99 Messi
- 98 Hazard

Team ziet er nu zo uit, nu al zin in komend weekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXaagED_glhXVQnF1ee5TrhESZ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PC3exTWkIJA8HWV9Zg7XdbvJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:36:
[...]

Word een lange vervelende grind waar ik eigenlijk geen zin in heb maar die kaart is te goed haha.
Als je geen zin hebt in een lange grind, koop de FB Atal voor rond de 20k en begin met de objectives tot 91…. Die kan je redelijk snel halen in Squad battles… Die 91 is al zo goed, maar positioneel zou de 94 ideaal zijn voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heb Fifa wel uitgespeeld zo langzamerhand.

https://www.futbin.com/21/squad/9275642

Kan niet echt meer bedenken wat beter kan 8)7

Nog 8 wedstrijden en dan is de laatste versie van Atal binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Vanavond verder met Atal 94 vrijspelen - blijkt dat je ook snel de 20 matches kan bereiken door Friendlies tegen elkaar te spelen. Iemand interesse om dat vanavond te doen? Snelle 1-0's en quitten zodat zo snel mogelijk de 20 potten zijn bereikt? (PS4 hier btw! :) )

[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 22-07-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Storing op PS netwerk, meer mensen last van?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/91w_yhbAiAdkSGT0zWTfG8OtfYI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZRyZzxvmEbEPUPjQRyRAw8xh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Grote kans.. hopen dat t snel verholpen is, juist avond gamen (ontspannen na een tering drukke werkdag) gepland haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier werkt het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ze zijn de Bundesliga vergeten deze week -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
En ook nog eens de kaart van Allan, ook zo een monster uit t begin en de link om acuna in m'n team te krijgen door z'n groene links met mina en Silva :)

Atal heeft ook vast z'n plekje nu :)

https://www.futbin.com/21/squad/9156151

Edit. Doelstellingen voltooid, nog 8 wedstrijden te gaan voor Atal 94. MattHD was bizar positief over hem in de spits

[ Voor 41% gewijzigd door Augy op 23-07-2021 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:58:
En ook nog eens de kaart van Allan, ook zo een monster uit t begin en de link om acuna in m'n team te krijgen door z'n groene links met mina en Silva :)

Atal heeft ook vast z'n plekje nu :)

https://www.futbin.com/21/squad/9156151

Edit. Doelstellingen voltooid, nog 8 wedstrijden te gaan voor Atal 94. MattHD was bizar positief over hem in de spits
Ik gebruik hem of op de vleugel of als cm/cdm naast Lothar

Wil eigenlijk nog wel Saint Maximimin doen…. Ik kom m niet vaak tegen en ik heb momenteel geen pure LM of LB …. FIFA 21 zit op z’n eind, maar stiekem vind ik dit wel de leukste periode :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:09:
[...]

Wil eigenlijk nog wel Saint Maximimin doen…. Ik kom m niet vaak tegen en ik heb momenteel geen pure LM of LB …. FIFA 21 zit op z’n eind, maar stiekem vind ik dit wel de leukste periode :*)
Ik ook, al die monster kaarten en sbc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:09:
[...]

Misschien kan je anders Bamba inpassen? Is ook een zeer nette franse LM, tenzij hij perse uit de Premier league moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik kocht Eden Hazard (98) om aan de 8 La Liga spelers te komen. Zijn dribbelstats zijn geweldig, maar toch voelde hij wat zwaar en log aan. Alsof hij er steeds geen zin in had. Ik dacht dat dit door zijn unieke bodytype komt. Inmiddels verkocht. Di Maria is klassen beter, maar die blijkt ook een uniek lichaam te hebben. Misschien zijn er verschillende soorten unieke lichamen? Of wellicht door BMI (Hazard is korter en zwaarder)?

[ Voor 6% gewijzigd door Capsaicin op 23-07-2021 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Capsaicin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:15:
Misschien zijn er verschillende soorten unieke lichamen?
uniek:

enige in zijn soort
:P
Pagina: 1 ... 149 ... 158 Laatste