Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:19
Messje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 23:44:
Die Thiago Silva is responsive zeg. Samen met militao, sterke defensie.
Ik moest even aan hem wennen maar idd wat een topper!

Wil na veel wedstrijden met aouar en André tog weer eens een ander middenveld.. onderstaande eens proberen (ingame opstelling, alles start op 10)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHV3L7lSE1ngZX9jbUyRN3lG0qI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J04zXIKeyRIMxts2QemPXz6C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Ik had 4 van die 82+ / 81+ * X pakketjes bewaard.. maar de packweight lijkt wel omlaag gegaan, geen enkele met een walkout _O-
Sterker, de hoogste die ik eruit haalde was een 84 rated speler. :')

Ga ik ff een 100k pack previewen: Van Basten en Maehle O+

Spel heeft door wanneer ik de packs echt kut begin te vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door Prosac op 10-07-2021 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Prosac schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:40:
Ik had 4 van die 82+ / 81+ * X pakketjes bewaard.. maar de packweight lijkt wel omlaag gegaan, geen enkele met een walkout _O-

Ik had 1x prime Keane uit een pakket getrokken, maar omgerekend leverde me dat maar 20K winst op :+

Grappig dat ik altijd tijdens het einde van Fifa het spel pas echt leuk begin te vinden.
Je komt om in de sterke kaarten waardoor je meerdere elftallen kan bouwen en nieuwe dingen kan uitproberen.

Ik heb vrijwel elke positie 3 dubbel of meer bezet en ook genoeg fodder mocht er een R9 sbc komen, maar als Cruyff komt ga ik die ook zeker doen.

Inmiddels is de gemiddelde squad zo sterk dat icon moments niet echt meer een toevoeging zijn op enkele na.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
Prosac schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:40:

Ik heb sinds vorig jaar niet gespeeld en volgens sommige alu-hoedje theorien zou je dan goed moeten packen.
Door de preview kan ik inmiddels bevestigen dat dat voor mij in ieder geval niet opgaat :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:26:
[...]

Ik had 1x prime Keane uit een pakket getrokken, maar omgerekend leverde me dat maar 20K winst op :+
Dit is een prime moments Van Basten, ik doe er niks mee, maar wel 100k winst minimaal.
Grappig dat ik altijd tijdens het einde van Fifa het spel pas echt leuk begin te vinden.
Je komt om in de sterke kaarten waardoor je meerdere elftallen kan bouwen en nieuwe dingen kan uitproberen.
Same, ik kan weinig meer echt verbeteren aan mijn Bundesliga elftal en denk er nu aan om mijn Serie A weer te reviven. Ziet er aardig uit, alleen de verdediging is nu Maehle, Storyline Romagnoli, TOTS Romero en Prime Moments Zambrotta. Dus er moet centraal wel wat gebeuren.
Inmiddels is de gemiddelde squad zo sterk dat icon moments niet echt meer een toevoeging zijn op enkele na.
Heb ik ook, alleen een 94+ snelle verdediger voor de BL zou kunnen. Matthaus was ook niet broodnodig, maar die is gewoon cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
Hassiebassie schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:26:
[...]
Is dat ook niet waar het om zou moeten gaan?
90% van de game is vooral gebaseerd op de continues grind op minimale incrementale updates waarbij EA constant nieuwe kaartjes uitbrengt om dit zou lang mogelijk door te kunnen laten gaan.

In het begin is dit overigens erg leuk omdat je dan ook redelijk snel grote upgrades krijgt totdat je op het moment dat iedereen op competatief niveau een bepaalt team bijelkaar heeft en 80% van de je online tegenstanders de youtube meta volgt :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 12:08:
[...]

Is dat ook niet waar het om zou moeten gaan?
90% van de game is vooral gebaseerd op de continues grind op minimale incrementale updates waarbij EA constant nieuwe kaartjes uitbrengt om dit zou lang mogelijk door te kunnen laten gaan.

In het begin is dit overigens erg leuk omdat je dan ook redelijk snel grote upgrades krijgt totdat je op het moment dat iedereen op competatief niveau een bepaalt team bijelkaar heeft en 80% van de je online tegenstanders de youtube meta volgt :+
True, ik heb altijd de beste herinneringen aan de eindes van Fifa. Wanneer veel mensen niet meer competitief spelen en je meer fun teams tegenkomt :)

Dit was mijn eindteam in Fifa 19. Zeker niet het beste, maar ik speelde het pas een half jaar. Toch aan het einde flink wat sbc's bij elkaar gesprokkeld:

https://www.futwiz.com/en/fifa19/squad/1165566

De bank is vooral gevuld met het team dat ik voor squad battles gebruikte. :P
Verder had ik ook nog een rode TOTS Salah en rode TOTS Eriksen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 10-07-2021 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
98-rated Lukaku kost minder dan 300k. 8)7 PIM R9 (de duurste speler) is gezakt van extinct naar 11 miljoen. Vanaf a.s. vrijdag stopt het previewen van pakjes. Zouden de prijzen dan stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:04
Stel je hebt 1 miljoen coins te besteden (Xbox), welke speler zou je halen…
Militao en Alba zijn tradeable en ik heb serieus geen idee…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w-6HrwwX__ag9WFWlIohBS1oTFc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aOlcWqOMsB37Iccv8SERWiCn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
pacod schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:47:
Stel je hebt 1 miljoen coins te besteden (Xbox), welke speler zou je halen…
Militao en Alba zijn tradeable en ik heb serieus geen idee…
[Afbeelding]
Het wordt een beetje krap qua budget, maar ik zou Sterling en Chilwell proberen in te voegen.

Hoe bevalt Puskas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Capsaicin schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:54:
[...]
Het wordt een beetje krap qua budget, maar ik zou Sterling en Chilwell proberen in te voegen.

Hoe bevalt Puskas?
Is inderdaad een beetje krap, misschien even wachten tot na de WL.

Puskas gebruik ik het meest als CAM en ondanks zijn 3* weak foot speelt hij geweldig 80 games 105 goals en 57 assists voornamelijk Rivals. Mijn skillrating is 1200, maar is ook lang veel lager geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMYEI-gmXtU408CQ3tYa0j1OWSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/stIXkg7Y4rZnMTeB5533cGu0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXlJdkQf32bilWsr9y3ngr4zWwo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RKJhQAW0Sro48wvPGOAevSKM.jpg?f=fotoalbum_large
Tegen een gouden team ,gast kon er niks van scoort 4x met isak uit een corner
En gouden kepa weet 15x 1 op 1 de bal te stoppen dit is serieus scripted
En tuurlijk team uit 2020 zoals gewoonlijk 😅😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 23:48:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Leg je erbij neer, hoe frustrerend ook. Anders kun je beter wat anders gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Die Rice showdown is verdedigend echt een beest.. alleen je hoeft er geen engine op te doen, blijft wat lomp. Shadow voor het extra zetje pace dan maar.

Jorginho is echt een meester passer en hangt lekker op t middenveld.. met de workrates med-med (jorginho) high-high (Fernandes) en low-high (Rice) zou het aardig in balanced moeten zijn.

Anders weer terug naar André en aouar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Arg-Bra was een behoorlijke schoppartij (1 speler zat onder het bloed, de ander had gescheurde kleren) en duikpartij (de opmerkingen van Sierd de Vos waren geniaal). Maar zelfs de spelers die elkaar bedreigden (ik zie je zo in de catacombe) waren na afloop ineens superlief voor elkaar.

Ik had Acuna, Correa en Militao. Na de 1-0 kocht ik Paredes erbij. Acuna is nu wat gestegen, Militao is gezakt, Paredes gelijk gebleven maar door deze spelers was het superspannend om de wedstrijd live te kijken, vooral de laatste 30 minuten. Ik hoop dat EA dit vaker doet. Ik heb ook meer bewondering gekregen voor de spelers en de coaches. Als het voor mij al zo spannend was, wat moeten zij dan wel niet doormaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar weken geen FIFA gespeeld beviel me zeer goed. Aangezien ik geen WL en Rivals meer ga spelen al me verhandelbare spelers verkocht waardoor ik z'n 300K had. Ga alleen nog maar lekker online drafts spelen, toch wel mijn favo game mode.

Lekker spelers gebruiken die je normaal niet kan betalen. Net b.v. een aanval met 97 Vini, 99 Bobby, TOTS Sancho en 98 Foden er achter. Ook kan je soms bizar slecht teams hebben, maar daar word je alleen maar beter van :) Tot nu toe haast iedere draft minimaal de halve finale gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jammer, alleen Eusebio als icon sbc. Wie weet volgende week weer iets beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand al met die Mina gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:47
Vandaag de eerste reveal van FIFA 22... Bij een pre-order krijg je geen pakketten meer, maar FIFA punten. Enig idee wanneer hij te pre-orderen is vanuit het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Er!k schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:19:
Vandaag de eerste reveal van FIFA 22... Bij een pre-order krijg je geen pakketten meer, maar FIFA punten. Enig idee wanneer hij te pre-orderen is vanuit het menu?
Vanaf nu al zoals ik vanavond zag. En echt een pluspunt dat je 4600 fifa punten krijgt. Kan je ze gebruiken voor drafts in plaats van packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Chilwell fof 180k (-100k)
Laporte 135k (-100k)

Meer van dit soort bizarre dalingen vanacht in jullie teams?

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 12-07-2021 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op maandag 12 juli 2021 @ 06:35:
Chilwell fof 180k (-100k)
Laporte 135k (-100k)

Meer van dit soort bizarre dalingen vanacht in jullie teams?
Chilwell krijgt geen upgrade. Laporte vanwege de Spaanse weekend league plus.

Was te verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
Markvd1984 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 23:48:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Klopt ik heb je profiel doorgegeven aan ea. Nu heb je alles tegen je, het enige wat zou kunnen werken is stoppen met de game.
Dus stop nou maar met spelen het is scripted tegen jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
8 player picks gedaan.
Ik mag zo te zien niet klagen en kreeg Summer Star Chiellini en Summer Star Chiesa.

Chiellini gaat niet in de basis komen, dus fodder (Heb Varane en Ramos al).
Chiesa is een leuke supersub! Past namelijk niet in mijn team.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:01:
[...]

Klopt ik heb je profiel doorgegeven aan ea. Nu heb je alles tegen je, het enige wat zou kunnen werken is stoppen met de game.
Dus stop nou maar met spelen het is scripted tegen jou!
Haha is een optie zeker ,ik kies er niet voor btw
Ik hoop dat ea aan de game gaat werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:36:
[...]

Haha is een optie zeker ,ik kies er niet voor btw
Ik hoop dat ea aan de game gaat werken
Doen ze tog niet zolang wij (als in de gemeenschap) er zoveel geld in pompen.. gezeik op de game(play) is er al jaren en zal ook altijd zo blijven..

Maar ach...

Tis maar een spelletje hé allen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Toch weer wat wijzigingen aangebracht. Gisteren even snel Mina voltooid. Staat nu zo:

Start: https://www.futbin.com/21/squad/9146778
Ingame: https://www.futbin.com/21/squad/9146784

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Hier ook Mina voltooid gisteren, die was wel erg makkelijk te halen voor een 95 CB.

Maar eens proberen of hij samen met Laporte kan zorgen voor minder tegendoelpunten dan Gomez / Ake.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
M@cer schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:21:
Hier ook Mina voltooid gisteren, die was wel erg makkelijk te halen voor een 95 CB.

Maar eens proberen of hij samen met Laporte kan zorgen voor minder tegendoelpunten dan Gomez / Ake.
Ik had hiervoor Ake ipv Mina, maar Mina is echt een tank, die ramt tot zover iedereen van de bal af voor mij. :)

Ake heeft dan wel weer het voordeel dat die door zijn body type / lengte wendbaarder is. Ik heb Ake voor nu even op de bank gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wanneer krijgen de laatste FOF kaarten hun upgrade? Worden de Brazilianen nou ook 5*5*?

Blijkt dat ik Paredes untradeable heb... lol. Misschien leuk als verdedigende sub :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hassiebassie schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:45:
Wanneer krijgen de laatste FOF kaarten hun upgrade? Worden de Brazilianen nou ook 5*5*?

Blijkt dat ik Paredes untradeable heb... lol. Misschien leuk als verdedigende sub :+
Denk as woensdag of vrijdag. Alleen Acuna en Paredes krijgen volgens mij een 5* 5* upgrade.

Paredes kun je trouwens ook eventueel op cm zetten (worked for me) als je hem een keertje wil proberen. :) Of anders gewoon RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48
Partypooper schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:08:
Toch weer wat wijzigingen aangebracht. Gisteren even snel Mina voltooid. Staat nu zo:

Start: https://www.futbin.com/21/squad/9146778
Ingame: https://www.futbin.com/21/squad/9146784
Hoe bevalt Del Piero je? Ik heb de laatste WL met TOTS Griezman achter TOTS Insigne en NIF Neymar gedaan, maar ik vond Griezman tegenvallen en lastig in te passen nu ik met Jorginho en Verratti op middenveld wil spelen. Heb nu TOTS Insigne achter TOTS Salah en Belotti staan, maar een Italiaanse icon laat ook alles op 10 chem staan. En die zijn nu niet meer zo door zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:25:
[...]

Hoe bevalt Del Piero je? Ik heb de laatste WL met TOTS Griezman achter TOTS Insigne en NIF Neymar gedaan, maar ik vond Griezman tegenvallen en lastig in te passen nu ik met Jorginho en Verratti op middenveld wil spelen. Heb nu TOTS Insigne achter TOTS Salah en Belotti staan, maar een Italiaanse icon laat ook alles op 10 chem staan. En die zijn nu niet meer zo door zag ik.
Mij bevalt die prima, geeft ontzettend veel assists maar hij kan ze er zelf ook prima in schieten. :)

Balance is af en toe wel een dingetje, je moet niet fysiek duels met hem aan gaan want die verlies je en ligt die over het veld heen te rollen. Maar qua kaart overall heb ik er nog steeds veel plezier van. :)

Ik gebruik hem op CAM en dan heb ik Malen en Rooney ervoor staan en dat werkt eigenlijk super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48
Maar eens proberen dan. Zat een beetje te twijvelen tussen hem, Zola en Baggio. Die andere twee hebben wel een wat betere balance. Maar vergeleken met de superkaarten die in de Summer Stars, FOF en TOTS zaten, moet een icon vooral leuk zijn om mee te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Hoop nog steeds op een SBC summer star Pedri of Renato Sanches. Kan een van die mij Locatelli summer star vervangen …

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb al mijn dure tradeables verkocht en wat high rated players in de Eusebio SBC gestopt... Club leeg en alleen nog een simpel basis team over met een paar kanonnen haha.. Komende weken maar weer wat bijelkaar spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Heb op Isak na een compleet untradable team.
Wel wat fodder aan het sparen voor een sbc.
Isak is wel een beest en dat voor maar 100k

Verder boeit het me niet zoveel. Het is medio juli en vakantie staat voor de deur.
Veel coins of dure tradable spelers kan allemaal weg voor leuke spelers.

Dit is nu het team.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hhf41uIbnXmGc:FFA21PS4

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lukaku uit de PP

Voor op de bank helaas

Team:
https://www.futbin.com/21/squad/9121577

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik word zo stront chagrijnig dat ik geen steek verder kom dat ik toch maar weer een keer volledig switch naar 4-1-2-1-2. Uiteindelijk heeft dat me het meeste gebracht en speel al maanden hetzelfde tactiekje met dezelfde spelers.. time for some change

We gaan het met dit team proberen.
https://www.futbin.com/21/squad/9156151

André cdm en Fernandes als cam of jorginho als cdm en aouar/Fernandes als cam.. even kijken wat lekkerder speelt.

[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 13-07-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:50:
Ik word zo stront chagrijnig dat ik geen steek verder kom dat ik toch maar weer een keer volledig switch naar 4-1-2-1-2. Uiteindelijk heeft dat me het meeste gebracht en speel al maanden hetzelfde tactiekje met dezelfde spelers.. time for some change

We gaan het met dit team proberen.

André cdm en Fernandes als cam of jorginho als cdm en aouar/Fernandes als cam.. even kijken wat lekkerder speelt.
Ik speel 4312.

De centrale CM/CDM op stay back.
De andere 2 op balanced

CAM en ST alle drie op stay forward om voor voldoende bezetting voorin.
Zeker je CAM is een belangrijke speler (in mijn geval Coutinho) en zorgt voor veel assists en goals.

Vind het een fijne formatie, zeker voor een passende speelstijl.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Leuke weekend league kunnen spelen, echter nog steeds erg slecht aan het verdedigen, team speelt leuk.
Wat was TOTS Neymar een kaart om mee te spelen, in 25 wedstrijden had hij 62 goals.

Hadden er nog meer kunnen zijn, echter is zijn fysiek beperkt op zijn kaart en dat merk je nu iedereen hele sterke verdedigers heeft.

En 2x penals gehad, 2x verloren, ben er zo slecht in

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TGG8whMpnDUyOzQeBewj4FqJ29k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ryjOX23gwOCfeAo4FSSesmwA.jpg?f=fotoalbum_large

Daarom team wat omgegooid en dit is het nieuwe team, Neymar is nog gekker nu met meer fysiek.
Nu al zin in de komende Weekend League.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2GqdIvDPFfcp8C1_Jg0DBIPp58=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1yeYU6jAD2GoVVu3IeG7dS7o.jpg?f=fotoalbum_large

In game speel ik 4-4-2, met Ronaldo en Neymar in de spits, Dembele en Mbappe aan de zijkanten

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Speel nog steeds met untradeables en dat bevalt prima. Coins bewaren totdat alles nog verder gaat zakken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7H4LUYvPSV3RAr5oBZja_mJL6SA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0czYG0fru0HqumO1JYxZWOhB.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame speel ik 4231 met Cantona als CAM. Ingame switchen Zambrotta en Zanetti van positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nieuwe FIFA in september (die ik wss ga overslaan) en 2,8 miljoen op de bank.
Ik zie geen enkele Icon die ik nog perse moet. Ik heb Matthaus binnen voor de BL.

Dus gisteren maar ff de markt op gegaan om mijn Serie A elftal weer nieuw leven in te blazen.
Chiellini, De Ligt en Locatelli gekocht.

4-5-1 met

Belotti
Gosens Locatelli Eriksen Hateboer
Barella
Maehle Chiellini De Ligt Zambrotta.

(Allemaal hun beste versies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vraag me af of ze vanaf vrijdag weer tots met hoge packkans in de pakketten gaan doen. Mag nu toch wel eens gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Hassiebassie schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:09:
Vraag me af of ze vanaf vrijdag weer tots met hoge packkans in de pakketten gaan doen. Mag nu toch wel eens gebeuren.
Ik was in de veronderstelling dat het klaar was met deze Fifa. Wat deden ze vorige Fifa na Summer Stars? Alleen nog hogere TOTS pack kans of kwamen er nog meer extra's of promo's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Robbio85 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:54:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat het klaar was met deze Fifa. Wat deden ze vorige Fifa na Summer Stars? Alleen nog hogere TOTS pack kans of kwamen er nog meer extra's of promo's?
Alle special cards in packs TOTS TOTY en nog veel meer…. Was best leuk 😬 Packte nog TOTS Neymar, TOTS en TOTY Mbappe en Ronaldo… wat een team had ik toen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
83+ x 10 pakket.

TRAP
ER
NIET
IN

8x 83, een 84 en een 85.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:12:
83+ x 10 pakket.

TRAP
ER
NIET
IN

8x 83, een 84 en een 85.

Ik heb niet de spelers of de coins om hem te volbrengen 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:04
83+ x 10 pakket.

TRAP
ER
NIET
IN

8x 83, een 84 en een 85.

Hier ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier er niet ingetrapt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Ik wel - confetti - maar helaas Sommer ipv iets bruikbaars. Die gaat een guaranteed Team 2 in.

Verder was het vrij snel bras met 1x 87 Suarez nog en 1x 85 Rashford. Rest netjes 83..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
m4yall schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:46:
Ik wel - confetti - maar helaas Sommer ipv iets bruikbaars. Die gaat een guaranteed Team 2 in.

Verder was het vrij snel bras met 1x 87 Suarez nog en 1x 85 Rashford. Rest netjes 83..
Hier Lapadula en Fabinho, verder wat 83, 84 en 85.
Zal morgen wel in de guaranteed gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Hassiebassie schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:48:
[...]

Hier Lapadula en Fabinho, verder wat 83, 84 en 85.
Zal morgen wel in de guaranteed gaan :p
IJdele hoop, maar blijf het toch maar doen. Met spelers die je toch echt niet gaat gebruiken is dat altijd wel makkelijk. Ondertussen is de club alleen zo leeg dat je vooral bij het inleveren van TOTS spelers ineens krap zit en alsnog een SBC moet zien te doen. Prijzen van TOTS zijn net wat te hoog voor mijn kleine schatkist (60k).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
m4yall schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:12:
[...]

IJdele hoop, maar blijf het toch maar doen. Met spelers die je toch echt niet gaat gebruiken is dat altijd wel makkelijk. Ondertussen is de club alleen zo leeg dat je vooral bij het inleveren van TOTS spelers ineens krap zit en alsnog een SBC moet zien te doen. Prijzen van TOTS zijn net wat te hoog voor mijn kleine schatkist (60k).
Geen geld, geen tots spelers meer die ik wil opofferen (lozano en Barnes) en 25k 🤣. Wel een chill team haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Augy schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:17:
[...]

Geen geld, geen tots spelers meer die ik wil opofferen (lozano en Barnes) en 25k 🤣. Wel een chill team haha
Dat zit wel snor bij jou idd. Ik ben eigenlijk ook wel redelijk tevreden maar mis net de echte toppers. Nu speel ik erg weinig de laatste tijd dus geen idee of ik nog meekom, maar blijft leuk om vis SBC te proberen toch die topper mee te nemen.

De 81+ pick was bij TOTS top dus nu weer 10+ keer gedaan, niets boven de 86 eruit… dus nu nog wachten op de guaranteed en dan maar eens kijken of Rivals nog opgepakt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
m4yall schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:12:
[...]

Heb nog iets van 80 pakketjes staan. We zien wel :P Ik doe donderdag tijdens de rewards met Marquee nog steeds massaal inkopen en dan zo'n paar honderd dubbele weer verkopen. Zo blijf ik wel een beetje constant en maak ik nog wat winst, maar het is wel veel minder dan vroeger :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrUphzb-mRJAqRTvqKc9BSH3-tI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/choEG4T0OcnohqKMiiMyjTH0.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is wel echt het toppunt 10x 83

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Prosac schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 12:19:
Nieuwe FIFA in september (die ik wss ga overslaan) en 2,8 miljoen op de bank.
Ik zie geen enkele Icon die ik nog perse moet. Ik heb Matthaus binnen voor de BL.
Ik ga met je meedoen, ik sla de volgende FIFA ook over. Het hele spel- en handelselement is eruit gehaald, alle packs die je kan verdienen zijn untradeable, League SBC verkracht en de gameplay is bagger.

Eigenlijk een prima conclusie om het niet meer te kopen, ga dan over een maand of wat in de donkere maanden wel wat meer FM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
:X niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lukaku is echt een tank, verrassend goed dribbelend met de bal ook :)

KDB zijn positionering is geweldig.. ben benieuwd of zijn gebrek aan pace hem nog op gaat breken.

Na 2 potjes 4-3-1-2 positief gevoel bij m'n nieuwe team. Zeer benieuwd naar jorginho na z'n upgrade!

Alleen mina word snel weer vervangen voor laporte.

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 13-07-2021 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mijn team heeft wat upgrades gekregen:

https://www.ea.com/fifa/u...Id=i6zWXrFpnXmYV:FFA21PS4

Prime Ronaldo is de zwakste schakel (mist bijna nooit en scoort van belachelijke hoeken en afstanden, maar hij is te log/traag als je verder niet zo goed bent in skillmoves), maar door zijn prijskaart gaat het me te ver om hem te banken. De sterkste schakels zijn Acuna, Puskas en Militao (Di Maria moet ik nog uitproberen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Mijn 10x 83 kon wel uit imo, CR7, Mane, nog een paar 87-86's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gurbuh schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:27:
Mijn 10x 83 kon wel uit imo, CR7, Mane, nog een paar 87-86's :P
Oh, jij had ze allemaal! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Futties beginnen binnenkort krijg ik door. Dus er komt zeker nog content! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
83+ x 10 pakket.

TRAP
ER
NIET
IN

8x 83, een 84 en een 85.

Ik sla hem inderdaad even over!
Ook op YouTube gekeken en packluck is echt bizar slecht. Hooguit een Maehle of ander onbruikbare summerstar.

Met de 81+ player pick al genoeg mazzel gehad: SummerStar Chiellini en SummerStar Chiesa. Vervolgens nog een Marquinhos 85 en een Suarez 87 (totaal iets van 10 gedaan)

Heb wat high rated fodder inmiddels in mijn club en wacht op een leuke speler sbc.
De Maria ziet er wel tof uit, maar hoop eigenlijk nog op een Pedri of nieuwe Renato Sanches.

UPDATE: net nr 11 gedaan en Lapadula Summer Star.
Gaat ook niet in mijn team komen, maar wel high rated fodder :o

UPDATE: net nr 12 gedaan en Maehle Summer Star ....WTF???

[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 14-07-2021 10:39 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Hassiebassie schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:32:
Futties beginnen binnenkort krijg ik door. Dus er komt zeker nog content! :)
Wel zonder de preview packs want die verlopen komende vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Valandil schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:35:
[...]

Ook even 3 gedaan.

Haaland, Tadic en Tadic (dus ik koos uit ellende maar een keeper). :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Prosac op 14-07-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand al met Mina gespeeld ?
Hij ziet er eigenlijk verdedigend gezien erg goed uit
Maar het was wel een simpele sbs eigenlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
destroye schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:44:
[...]

Wel zonder de preview packs want die verlopen komende vrijdag...
Ik heb zo'n vermoeden dat die wel blijven of terugkeren.
Het zou wel verklaren waarom je bij het pre-orderen van Fifa 22 EA coins krijgt in plaats van packs.
En het is de manier om Overheden die het als gokken zien tegen te gaan.
Doordat je maar 1 keer per dag/promo pack kunt refreshen zal de noodzaak om packs te kopen bij veel spelers er alsnog zijn.
Tijdens deze promo even getest wat het doet met de inkomsten, en nu alle overheidsinstanties buitenspel gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:09:
[...]

Doordat je maar 1 keer per dag/promo pack kunt refreshen zal de noodzaak om packs te kopen bij veel spelers er alsnog zijn.
Tijdens deze promo even getest wat het doet met de inkomsten, en nu alle overheidsinstanties buitenspel gezet.
Misschien denk ik te negatief, maar ik zie het gebeuren dat er bij die previewpakketten alleen maar troep in zit. Maar als je packs koopt daarentegen........ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Valandil schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:35:
[...]

Ik sla hem inderdaad even over!
Ook op YouTube gekeken en packluck is echt bizar slecht. Hooguit een Maehle of ander onbruikbare summerstar.

Met de 81+ player pick al genoeg mazzel gehad: SummerStar Chiellini en SummerStar Chiesa. Vervolgens nog een Marquinhos 85 en een Suarez 87 (totaal iets van 10 gedaan)

Heb wat high rated fodder inmiddels in mijn club en wacht op een leuke speler sbc.
De Maria ziet er wel tof uit, maar hoop eigenlijk nog op een Pedri of nieuwe Renato Sanches.

Hier een stuk of 10 gedaan, niets bijzonders gekregen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jongens ik blijf erbij, we moeten eens ergens gaan afspreken op een terras of een kroeg/zaaltje om gewoon eens gezellig met wat mensen te ouwehoeren over voetbal/fifa. Na ruim 2 jaar hier op het forum ben ik toch wel benieuwd wat voor figuren er achter de accounts schuil gaan. :9B

Uiteraard komen we (waarschijnlijk) uit alle windstreken dus een centrale plek ergens in Nederland (Utrecht?) lijkt me het meest geschikt. Niet iedereen zal meer weekend league spelen. Wellicht dat 31 juli of 7 augustus een optie is.

Ik weet dat er hier iemand uit Friesland komt, maar Utrecht is natuurlijk slechts een eerste suggestie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:44:
Jongens ik blijf erbij, we moeten eens ergens gaan afspreken op een terras of een kroeg/zaaltje om gewoon eens gezellig met wat mensen te ouwehoeren over voetbal/fifa. Na ruim 2 jaar hier op het forum ben ik toch wel benieuwd wat voor figuren er achter de accounts schuil gaan. :9B

Uiteraard komen we (waarschijnlijk) uit alle windstreken dus een centrale plek ergens in Nederland (Utrecht?) lijkt me het meest geschikt. Niet iedereen zal meer weekend league spelen. Wellicht dat 31 juli of 7 augustus een optie is.

Ik weet dat er hier iemand uit Friesland komt, maar Utrecht is natuurlijk slechts een eerste suggestie :7
Heel leuk idee, maar reken niet op mij o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Win 1 wedstrijd doelstelling. Al 2 dagen achtereenvolgens, en 20 potjes verder, niet gelukt. Van div. 2 naar 4. De meest vreemde goals tegen. Wat is dit spel toch frustrerend. Nog nooit zo vaak tussen divisie 2-3-4 heen en weer geschommeld als in deze editie. Ben er na 2 dagen met 0 winst weer ff klaar mee. Tot volgende week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/py9bdd_p4zrs1Q0z5lY8tbF_jnc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sPyv45SHn6JbcPtTAyHNIubi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Hier nu frustratie vanwege mijn gamepad.

De dure Nacon ging kapot, dus retour voor reparatie.
Trust dingetje gehaald als backup, werkt op geen enkele manier de L en R triggers voor het switchen van spelers of geplaatst schot doen. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Prosac schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:49:
Hier nu frustratie vanwege mijn gamepad.

De dure Nacon ging kapot, dus retour voor reparatie.
Trust dingetje gehaald als backup, werkt op geen enkele manier de L en R triggers voor het switchen van spelers of geplaatst schot doen. :')
Zo te zien heb je geen PS5. Ik heb daar 4 standaard controllers bij gekocht. Bij 2 stuks ging de veer van de trigger kapot. De derde is nu ook kapot (eerste 2 al vervangen). Bij de vervangende controlers werken de thumbsticks niet zo goed (je drukt ze te snel in ala je de thumbsticks beweegt). Leuk zo'n fancy controller met geavanceerde functies, maar dan moet het wel enigszins betrouwbaar zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Yj3jqahkYlt5dBB4ILrJSTnMaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LoOAB5uVEHrLGACu10ewQtmW.jpg?f=fotoalbum_large
3x 87+ wel lekkere pull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Robbio85 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:58:
[...]

Zo te zien heb je geen PS5. Ik heb daar 4 standaard controllers bij gekocht. Bij 2 stuks ging de veer van de trigger kapot. De derde is nu ook kapot (eerste 2 al vervangen). Bij de vervangende controlers werken de thumbsticks niet zo goed (je drukt ze te snel in ala je de thumbsticks beweegt). Leuk zo'n fancy controller met geavanceerde functies, maar dan moet het wel enigszins betrouwbaar zijn.
Nee, pc. Maar na wat aanmodderen met een vederlichte controller en het plezier in FIFA mezelf een corona-cadeautje gegund met een Nacon PS5 controller, ook geschikt voor PC. Ligt wat zwaarder en lekkerder in de hand.
Prima dingetje, totdat de linkertrigger ineens niet meer klikte en zeer gevoelig werd. Daardoor soms teveel/snel wisselen van spelers bv. Terug voor reparatie en dan terug naar de oude ding, maar dan ineens zonder de broodnodige buttons, worden gewoon niet herkend. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Prosac schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:30:
[...]

Nee, pc. Maar na wat aanmodderen met een vederlichte controller en het plezier in FIFA mezelf een corona-cadeautje gegund met een Nacon PS5 controller, ook geschikt voor PC. Ligt wat zwaarder en lekkerder in de hand.
Prima dingetje, totdat de linkertrigger ineens niet meer klikte en zeer gevoelig werd. Daardoor soms teveel/snel wisselen van spelers bv. Terug voor reparatie en dan terug naar de oude ding, maar dan ineens zonder de broodnodige buttons, worden gewoon niet herkend. :X
Dat is idd frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Heb die 3x87 gedaan, maar nog niet geopend. Volgende week zou er meer packweight moeten zijn en een nieuwe promo. Raden jullie aan om hem te bewaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Robbio85 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:45:
[...]

Heb die 3x87 gedaan, maar nog niet geopend. Volgende week zou er meer packweight moeten zijn en een nieuwe promo. Raden jullie aan om hem te bewaren?
Ik bewaar m ook ja. Team 2 van SummerStars zitten voor mij max 2-3 in die ik ok zou vinden om te krijgen. Liever meer kans op iets beters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
Dit is de eerste keer Futties. Is dat enkel SBC's of ook een team 1/2 in packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Messje schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:26:
Veel sbc's maar ik denk tots terug in packs met hogere kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Een trucje waarmee je op snelheid snel kunt draaien:
YouTube: FIFA 21 SPEED DRIBBLING GLITCH TUTORIAL | SPEED BOOST GLITCH TUTORIA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Messje schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:26:
teveel om hier te posten, denk dat dit goed is om na te lezen

https://fifauteam.com/fifa-19-futties-offers-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Interessant. Kreeg Chiellini uit de summer stars 2. Bonucci sbc gedaan.

Nu weer een extra verdedigingsduo erbij :)
Bundesliga: Alaba, Tapsoba en Zagadou
La Liga: Ramos en Eder Militão
Serie A: Chiellini en Bonucci

Keuzes te over :+

Kijken wat de komende weken nog toegevoegd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik had de spits uit Peru 🤣 maar na Lukaku vorige week mag k niet klagen, wat een baas joh

Aanspelen met rug naar de goal, wegdraaien en knallen, altijd raak 🤣

Heerlijk duo met mbappe

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 16-07-2021 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:43:
Interessant. Kreeg Chiellini uit de summer stars 2. Bonucci sbc gedaan.

Nu weer een extra verdedigingsduo erbij :)
Bundesliga: Alaba, Tapsoba en Zagadou
La Liga: Ramos en Eder Militão
Serie A: Chiellini en Bonucci

Keuzes te over :+

Kijken wat de komende weken nog toegevoegd gaat worden.
Ik ben wel benieuwd welk duo het beste is. Zelf gebruik ik Ramos en Militao. Ik ben er heel tevreden mee, maar misschien kan het nog beter. Chiellini en Bonucci zijn iig niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nieuwe reddit-challenge ofzo?
Kom nu regelmatig deze week 4-0/5-0 voor tegen spelers die er ogenschijnlijk niet zo heel veel van kunnen, waarna ik in de 2e helft ineens teggen een topdivisie tegenstander lijk te spelen die me compleet overloopt om met 8-5 te verliezen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Capsaicin schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:41:
[...]
Ik ben wel benieuwd welk duo het beste is. Zelf gebruik ik Ramos en Militao. Ik ben er heel tevreden mee, maar misschien kan het nog beter. Chiellini en Bonucci zijn iig niet duur.
Goh, ik vind het echt lastig om te zeggen. Bij mij is het namelijk ook afhankelijk welke keeper er achter staat.
Daarnaast is mijn formatie zo dat er een goede box to box moet linken met de verdedigers.

Als keeper vind ik Toty Neuer het meest fijne. Heeft lengte, kracht, snelheid, maar het meest belangrijke vind ik toch wel zijn trait de GK long throw. Even op de radar kijken en als het kan werpt hij zo de bal in de voeten van Cantona.

In de bundesliga kies ik tegenwoordig voor het duo zagadou en Tapsoba. Spitsen zijn tegenwoordig ijzersterk en ik ben van mening dat je tegenwoordig wel strength nodig hebt als verdediger. Anders kun je de spitsen niet van de bal afbeuken.

Chiellini en Bonucci nog niet geprobeerd.

Ramos en Militao zijn in mijn ogen het beste duo in combinatie met Oblak en Acuna.
Acuna vind ik op een of andere manier soms minder dominant op het middenveld ten opzichte van TOTS Goretzka.
Maar als ik Kimmich summer stars erin wissel duikt die bijvoorbeeld weer meer voor de goal op.
Acuna is dan weer meer een dribbelaar. Je geeft hem de bal en met 5*5* kan hij heerlijk in dribbelen.

Komend weekend staat er weer een WL op het programma en ga ik het rustig testen :)
Prosac schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:45:
Kom nu regelmatig deze week 4-0/5-0 voor tegen spelers die er ogenschijnlijk niet zo heel veel van kunnen, waarna ik in de 2e helft ineens teggen een topdivisie tegenstander lijk te spelen die me compleet overloopt om met 8-5 te verliezen. _O-
Had ik woensdag last van. Kwam in de eerste helft met 3-0 voor en had het idee dat ik tegen een divisie 8 speler zat te ballen terwijl hij echt veel en goede rode picks had. Binnen een paar minuten in de 2e helft stond het 3-2 en ik heb alles op alles moeten zetten om niet grandioos af te gaan.
Uiteindelijk werd het 5-5 en daar kon ik mee leven :p

[ Voor 19% gewijzigd door Hassiebassie op 16-07-2021 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Prosac schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:45:
Viel mij van de week ook op. Met cijfers van 2-0 voor met 70% balbezit en geen schoten tegen de rust in… en dan met 2-5 verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Huh, uit mijn preview pack haal ik David Silva record breaker en uit een pakketje Champions League tott Navas?

Ea being Ea again.

Heb ik nu recht op een TOTY Ronaldo als compensatie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:15:
Huh, uit mijn preview pack haal ik David Silva record breaker en uit een pakketje Champions League tott Navas?

Ea being Ea again.

Heb ik nu recht op een TOTY Ronaldo als compensatie? :+
Ik tomori FB en Felix HL. Kan slechter denk k dan maar. Salah RTTF uit de PP

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 16-07-2021 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zit echt van alles in, behalve datgene wat ik graag wil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik begrijp niet zo goed wat er nou precies in die packs zit, Ik haalde er inmiddels Fut Birthday Atal uit, maar gek genoeg ook TOTW Bounou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Tavenier is niet normaal die kaart pff

Weer een CB erbij 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Wow, wat een marketcrash. Mijn verhandelbare spelers zijn van het ene moment op het andere flink gezakt. Erg zonde...

De 84 pp sla ik over, er zit geen speler in die ik wil en er komen nog genoeg mooie sbc's langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:00:
Wow, wat een marketcrash. Mijn verhandelbare spelers zijn van het ene moment op het andere flink gezakt. Erg zonde...

De 84 pp sla ik over, er zit geen speler in die ik wil en er komen nog genoeg mooie sbc's langs.
TOTY Ronaldo nog maar 2 miljoen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:29:
[...]

TOTY Ronaldo nog maar 2 miljoen 8)7
-700k... oops!

De nieuwe Futties-spelers zitten 2 weken in de packs. Iemand enig idee wanneer/of de TOTS, FOF en SS in packs komen?
Pagina: 1 ... 148 ... 158 Laatste