Goh, ik vind het echt lastig om te zeggen. Bij mij is het namelijk ook afhankelijk welke keeper er achter staat.
Daarnaast is mijn formatie zo dat er een goede box to box moet linken met de verdedigers.
Als keeper vind ik Toty Neuer het meest fijne. Heeft lengte, kracht, snelheid, maar het meest belangrijke vind ik toch wel zijn trait de GK long throw. Even op de radar kijken en als het kan werpt hij zo de bal in de voeten van Cantona.
In de bundesliga kies ik tegenwoordig voor het duo zagadou en Tapsoba. Spitsen zijn tegenwoordig ijzersterk en ik ben van mening dat je tegenwoordig wel strength nodig hebt als verdediger. Anders kun je de spitsen niet van de bal afbeuken.
Chiellini en Bonucci nog niet geprobeerd.
Ramos en Militao zijn in mijn ogen het beste duo in combinatie met Oblak en Acuna.
Acuna vind ik op een of andere manier soms minder dominant op het middenveld ten opzichte van TOTS Goretzka.
Maar als ik Kimmich summer stars erin wissel duikt die bijvoorbeeld weer meer voor de goal op.
Acuna is dan weer meer een dribbelaar. Je geeft hem de bal en met 5*5* kan hij heerlijk in dribbelen.
Komend weekend staat er weer een WL op het programma en ga ik het rustig testen

Prosac schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:45:
Nieuwe reddit-challenge ofzo?
Kom nu regelmatig deze week 4-0/5-0 voor tegen spelers die er ogenschijnlijk niet zo heel veel van kunnen, waarna ik in de 2e helft ineens teggen een topdivisie tegenstander lijk te spelen die me compleet overloopt om met 8-5 te verliezen.

Had ik woensdag last van. Kwam in de eerste helft met 3-0 voor en had het idee dat ik tegen een divisie 8 speler zat te ballen terwijl hij echt veel en goede rode picks had. Binnen een paar minuten in de 2e helft stond het 3-2 en ik heb alles op alles moeten zetten om niet grandioos af te gaan.
Uiteindelijk werd het 5-5 en daar kon ik mee leven
[
Voor 19% gewijzigd door
Hassiebassie op 16-07-2021 17:53
]