Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dit spel, ik snap er echt niks van.
Mijn hele sterke CV duo Ramos en Militao, en gisteravond ik verlies een pot kansloos met 0-4 tegen een gouden aanval met mbappe, mane, rashford en salah, echt kansloos.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Firminio is nu 100% 99 rated, zit er aan te denken hem toch te halen nupeeweeherman schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 06:29:
Hoppa, weer een upgrade voor Brazil FoFs
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
VrijdagGurbuh schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:34:
Tot wanneer zitten die huidige specials in packs?
[ Voor 4% gewijzigd door pacod op 06-07-2021 18:37 ]
Ik kan Delaney weer gaan opstellen.
Hij lijkt me ook top, maar met TOTS Muller, Sabitzer en Amiri, plus Forsberg Nations en Javi Martinez EOAE is m'n Bundesliga-middenveld al aardig overbevolkt.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ghgh, zelfde hier. Maar Delaney is zo'n speler waar ik heel lang zijn TOTW van het gebruikt. Kleine 2 ton voor uitgegeven toen, deed pijn om hem uit de selectie te zetten. Net als ik blij ben dat ik weer een goede Sabitzer heb, kan ik nu ook Delaney weer inzetten.allstarted1 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:19:
[...]
Hij lijkt me ook top, maar met TOTS Muller, Sabitzer en Amiri, plus Forsberg Nations en Javi Martinez EOAE is m'n Bundesliga-middenveld al aardig overbevolkt.
Sabitzer, Goretzka en Delaney zijn voor mij de spelers waar ik het meeste "mee heb"
Samen met Muller wel.
Weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet vinden, de game lijkt wat overspoeld te worden op deze manier. Dan gaat het speciale van de Icons er ook wel een beetje vanaf. Met alles respect voor een Dempsey, Ljungberg, di Natale, Joe Cole etc. hebben ze nou zoveel gepresteerd om Icon te mogen zijn? Dan is de status van Icon wel hevig aan inflatie onderhevig.
Eerdere icons/legends waren ook al wel dubieus.. Lalas, Sheringham, Carragher, Solksjaer, Neville, Donavan, Pauleta, Bierhoff.... Het ging juist de goede kant op wat dat betreft..Markuss schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 07:41:
FUT Watch heeft op Twitter wat screens gezet van nieuwe Icon spelers die in de database te vinden zijn. Een greep: Jerzy Dudek, Tim Cahill, Aleksandr Mostovoi, Abedi Pele, Joe Cole, Antonio di Natale, Alfredo di Stefano, Jürgen Köhler, Mario Gomez, Robin van Persie, Feddie Ljungberg, Clint Dempsey.
Weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet vinden, de game lijkt wat overspoeld te worden op deze manier. Dan gaat het speciale van de Icons er ook wel een beetje vanaf. Met alles respect voor een Dempsey, Ljungberg, di Natale, Joe Cole etc. hebben ze nou zoveel gepresteerd om Icon te mogen zijn? Dan is de status van Icon wel hevig aan inflatie onderhevig.
"Heroes" is een veel genoemde naam, maar geen idee of dat vanuit de community komt of echt ergens op gebaseerd is.dutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:31:
Er is ook al gelekt dat het gaat bij veel van die namen waarschijnlijk om een nieuwe vorm van kaarten gaat die geen groene link geven aan elkaar en qua rating ook lager zitten dan de meeste icons, omdat het niet de meest bekende namen zijn.
Maar Davids wordt de laatste tijd minder genoemd. Wel lees ik veel over Jaap Stam. Selectie van WK 98 en EK 2000 komt steeds dichterbij
3x raden wie er uit de 92+ moments pack komt voor 7 tokens. Nedved.
Wat een afschuwelijk kutspel is dit toch eigenlijk. Ze kunnen bij die packs waarvoor je uren moet grinden makkelijk instellen dat je geen dubbele kan krijgen. Waarom vertikken ze dat?
Ja, kut is dat he. Of in elk gerval als je minder dan -pak 'm beet- 10 icons hebt, ze in elk geval niet dubbel hoeven te zijn. Zelfde met die andere special cards.Robbio85 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:23:
Heb als icons Nedved, Makelele, Zambrotta en Deco (allen moments untradeable).
3x raden wie er uit de 92+ moments pack komt voor 7 tokens. Nedved.
Wat een afschuwelijk kutspel is dit toch eigenlijk. Ze kunnen bij die packs waarvoor je uren moet grinden makkelijk instellen dat je geen dubbele kan krijgen. Waarom vertikken ze dat?
Heb je 1 of 2 speciale spelers, doe je zo'n SBC, krijg je eentje die je al hebt. En natuurlijk beide untradeable.

Dat soort dingen zuigt voor mij ook echt de lol uit het spel. Ik hoef echt niet Pele of Cruijff, baal natuurlijk wel even van Shevchenko uit een swapspack, maar tegelijkertijd kan ik die wel mooi in mijn Serie A elftalletje verwerken met Nedved en Zambrotta.
Precies. Stel ze zouden alleen voorkomen dat je een dubbele untradeable krijgt. Dat maakt zo'n SBC of swaps grind al een stuk beter.Prosac schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:40:
[...]
Ja, kut is dat he. Of in elk gerval als je minder dan -pak 'm beet- 10 icons hebt, ze in elk geval niet dubbel hoeven te zijn. Zelfde met die andere special cards.
Heb je 1 of 2 speciale spelers, doe je zo'n SBC, krijg je eentje die je al hebt. En natuurlijk beide untradeable.![]()
Dat soort dingen zuigt voor mij ook echt de lol uit het spel. Ik hoef echt niet Pele of Cruijff, baal natuurlijk wel even van Shevchenko uit een swapspack, maar tegelijkertijd kan ik die wel mooi in mijn Serie A elftalletje verwerken met Nedved en Zambrotta.
Ik ga het deze hele Fifa al steeds voor de packs of gegarandeerde icons waarbij je weet wie je krijgt. Maar deze laatste swaps was dat onmogelijk omdat ik die allemaal al heb gedaan en niet verder dan 7 tokens wil grinden. Krijg ik toch nog even de deksel op de neus
[ Voor 14% gewijzigd door Robbio85 op 07-07-2021 12:44 ]
Van mij mag je dubbelen als je een X-aantal al hebt, om te voorkomen dat de "rijke tatta's" gewoon grinden tot ze zeker zijn dat ze wel een topspeler moeten pullen.Robbio85 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:43:
[...]
Precies. Stel ze zouden alleen voorkomen dat je een dubbele untradeable krijgt. Dat maakt zo'n SBC of swaps grind al een stuk beter.
Maar ik had dus in een iconpack een Zambrotta (die ik al uit zijn SBC had) en eerder al een andere icon dubbel. Zelfde met speciale spelers, heb je 1 TOTY, krijg je uit de SBC dezelfde.
Er is nog een andere oplossing, namelijk de mogelijkheid toevoegen dat dubbele gepackte untradeable spelers tradeable worden, tot een maximum van drie per maand of zo en dat je dus zelf mag bepalen voor welke speler je die 'token' inzet. Stel dat je weer eens een 82 Baumann of zo dubbel packt, helaas, maar dan kan die gewoon naar de quick sell. Maar een 92 Nedved is toch een beetje jammer, vooral als er geen SBC is waar je hem voor wil gebruiken.Prosac schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:47:
[...]
Van mij mag je dubbelen als je een X-aantal al hebt, om te voorkomen dat de "rijke tatta's" gewoon grinden tot ze zeker zijn dat ze wel een topspeler moeten pullen.
Leuk, ben benieuwd naar je WL ervaring met hem.pacod schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 18:36:
Puskas is echt eens iets anders dan wat ik eerder heb gehad. Slechts een 3* weak foot…. Maar loopt in Rivals ruim 2 op 1 inclusief een bult assists. En dat vanuit de CAM positie! Staat nagenoeg altijd op de juiste plek! Ik wou m al eens eerder kopen nadat ik Etoo packte… maar had destijds met de verkoop van Etoo nog net niet genoeg coins
Zelf heb ik nu Firminio in de spits met de WL, ben benieuwd hoe hij is met een 99 upgrade.
Ik heb hem meteen in de Ramos SBC gegooid. Heb ik er nog iéts aan...Saekerhett schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:55:
[...]
Er is nog een andere oplossing, namelijk de mogelijkheid toevoegen dat dubbele gepackte untradeable spelers tradeable worden, tot een maximum van drie per maand of zo en dat je dus zelf mag bepalen voor welke speler je die 'token' inzet. Stel dat je weer eens een 82 Baumann of zo dubbel packt, helaas, maar dan kan die gewoon naar de quick sell. Maar een 92 Nedved is toch een beetje jammer, vooral als er geen SBC is waar je hem voor wil gebruiken.
Ja die Ramos (CB) wil ik ook nog wel. Daarnaast hoop ik nog TOTS Son te kunnen scoren en dan is het wel mooi geweest. Zul je zien dat Son nog een Summer Star krijgt vrijdag....Robbio85 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:20:
[...]
Ik heb hem meteen in de Ramos SBC gegooid. Heb ik er nog iéts aan...
Idd wachten op vrijdag is misschien beter. Maar zitten in Summer Stars niet alleen EK en Copa spelers?Saekerhett schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:21:
[...]
Ja die Ramos (CB) wil ik ook nog wel. Daarnaast hoop ik nog TOTS Son te kunnen scoren en dan is het wel mooi geweest. Zul je zien dat Son nog een Summer Star krijgt vrijdag....
Ik heb ook Firmino maar bij mij rendeert hij beter op 10 dan in de spits.Mars18 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:56:
[...]
Leuk, ben benieuwd naar je WL ervaring met hem.
Zelf heb ik nu Firminio in de spits met de WL, ben benieuwd hoe hij is met een 99 upgrade.
Net even een preview gedaan van zo'n 100k promo pakket. Maar o,o,o, wat wordt je genept zeg! Hoogste was Lopes 83, die keeper van Lyon.
wijze woorden
Ik was vergeten te kijken en niet echt gemotiveerd door jouw bericht, maar kreeg uit de gouden top spelers ineens witte confetti!Moody2204 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:00:
Net even een preview gedaan van zo'n 100k promo pakket. Maar o,o,o, wat wordt je genept zeg! Hoogste was Lopes 83, die keeper van Lyon.
Prime Capita welkom in de club
Op PC 900k dus prima deal voor 45k.
Euh... ja.peeweeherman schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:48:
[...]
Ik was vergeten te kijken niet echt gemotiveerd door jouw bericht, maar kreeg uit de gouden top spelers ineens witte confetti!
Prime Capita welkom in de club
Op PC 900k dus prima deal voor 45k.
Soms zit het ook weleens mee!
Beter dan Suarez tots denk je?Valandil schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 18:57:
[Afbeelding]
Wat een speler zeg! Zijn TOTS was al een top speler, maar dit is wel een koopje hoor !!!
Wel al 10k verlies , maar dat is zoals het is.
Nooit geprobeerd. Maar deze lange slungel beweegt zo soepel, 5* weak foot, goede workrates en kan ook verdomd goed koppen… voor zo weinig coins kan het niet echt fout gaan.
Probeer hem uit zou ik zeggen.
wijze woorden
Hij is ook laatst na 3 gewonnen wedstrijden geupgrade naar 94.
Nou heeft Argentinië de kwart en halve finale ook gewonnen en zou de kaart naar 96 moeten stijgen.
Dat is nog steeds niet gebeurt.
Weet iemand wanneer deze upgrade komt?

Naast de upgrades hoop ik dat ze de BIN max eens een keer updaten, tijd om te oogsten en weer wat leuke andere spelers te proberen.
Ook die delaney erbij, keuze te over.
Op mijn reservebank heb ik Ballack vervangen voor Kimmich. Jammer dat ik Gosens niet erbij kan doen omdat ik momenteel op vakantie ben.
Maar zelf heb ik Zagadou, Tapsoba, Alaba, Davies, Bender, Kimmich, Goretzka..
Het enige wat dan nog ontbreekt zijn Delaney, Sancho, Lewa en een goede linker flank speler. Heerlijk team
Ik wilde Delaney even meepakken (geen idee waarom eigenlijk
Denk dat ik dat ook ga doen. Ik hou wel van dit soort pareltjes die niet superveel door het grote publiek worden gebruikt.Valandil schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:22:
[...]
Nooit geprobeerd. Maar deze lange slungel beweegt zo soepel, 5* weak foot, goede workrates en kan ook verdomd goed koppen… voor zo weinig coins kan het niet echt fout gaan.
Probeer hem uit zou ik zeggen.
Ziet er tof uit, maar ik ga toch verder met Ramos. Heb al een paar squads ingeleverd, en het is nog maar de vraag of ik die ga halen binnen de beschikbare tijd... Die ratings zijn ook niet echt je van het als je ze vergelijkt met die summer stars e.d.
Edit: Zie nu dat deze voor Fifa 22 zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Robbio85 op 08-07-2021 14:51 ]
Sneijder kan er in principe ook nog wel bij? Van Bronckhorst? Nigel de Jong?
Haha de Icon spelers kan zeker nog wel uitgebreider. Maar ook wel mooie icons die eraan komen.
Man Man Cahill , Di Natale, voor wat dan....
Die 3 idd!Lashrom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:09:
[...]
Haha de Icon spelers kan zeker nog wel uitgebreider. Maar ook wel mooie icons die eraan komen.
En persoonlijk zou ik Iniesta ook heel tof vinden, weet niet of hij na dit seizoen stopt.
Om ieder land zijn 'icon' te geven en dus populairder te worden in die landen. Tenminste dat is het enige dat ik kan bedenken.
Speel nu met dit, het is heerlijk naïef want een centrum Hummels en Zagadou is zo wendbaar als Andy Carrol. Maarja vind het wel geinig.Hassiebassie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:23:
Die bundesliga is wel onderhand echt heel sexy geworden
Ook die delaney erbij, keuze te over.
Op mijn reservebank heb ik Ballack vervangen voor Kimmich. Jammer dat ik Gosens niet erbij kan doen omdat ik momenteel op vakantie ben.
Maar zelf heb ik Zagadou, Tapsoba, Alaba, Davies, Bender, Kimmich, Goretzka..
Het enige wat dan nog ontbreekt zijn Delaney, Sancho, Lewa en een goede linker flank speler. Heerlijk team
/f/image/nXPLwHGk58sOG4Oo94lF7LPv.png?f=fotoalbum_large)
Mijn andere funteam is zo:
/f/image/pqcBUUHBcH0Z0ccBArh7wlsa.png?f=fotoalbum_large)
Heerlijke teams. Ik denk dat de meeste ook Bundesliga team hebben, ik heb zelf een mix tussen Franse spelers en Bundesliga. Veel goede wissels die ik in principe ook kan gebruiken als basis. Mijn beste FUT team ooit. Als iemand een alternatieve opstelling voor mij kan maken dan waardeer ik het graag haha.Markuss schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 18:29:
[...]
Om ieder land zijn 'icon' te geven en dus populairder te worden in die landen. Tenminste dat is het enige dat ik kan bedenken.
[...]
Speel nu met dit, het is heerlijk naïef want een centrum Hummels en Zagadou is zo wendbaar als Andy Carrol. Maarja vind het wel geinig.
[Afbeelding]
Mijn andere funteam is zo:
[Afbeelding]
https://www.ea.com/fifa/u...Id=f9ZR0FZlnXlrM:FFA21PS5
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 08-07-2021 18:38 ]
https://www.futbin.com/21/squad/5433894
In game speel ik anders uiteraard. Maar die Hazard is echt geweldig als centrum spits, nog beter dan CR7 tots als je het mij vraagt.
[ Voor 32% gewijzigd door Nachtapotheker op 08-07-2021 18:54 ]
Wat heeft de Jong nou weer bereikt om een icon te zijn?Lashrom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:09:
[...]
Hem kan ik wel vergelijken met Gattuso om eerlijk te zijn, terwijl Gattuso ook niet echt veel bereikt heeft.Messje schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 18:57:
[...]
Wat heeft de Jong nou weer bereikt om een icon te zijn?
Gattuso heeft een WK gewonnen in 2006, waar hij volgens mij alles speelde. Daarnaast ook nog 2 Champions League's gepakt en wereldkampioen met AC Milan. Lijkt mij wel flink meer terecht dan.Lashrom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 19:06:
[...]
Hem kan ik wel vergelijken met Gattuso om eerlijk te zijn, terwijl Gattuso ook niet echt veel bereikt heeft.
Nou dit is wel een beetje het failliet van FIFA in mijn ogen (persoonlijke mening)
:strip_exif()/f/image/Ex5xvnYKuyMhFrVKMeCUp6Oi.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu zitten we ook opgescheept met spelers als Trezeguet, Veron, Riquelme die, met alle respect, nou ook niet echt een lange en prachtige staat van dienst hebben.
wijze woorden
Locatelli hier, niet echt meer dusHassiebassie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 19:54:
Helaas, Philips uit de gegarandeerde Summer Stars. Andere meer geluk?
Casemiro en Jesus navas red picks erin gegooid. Win?
[ Voor 73% gewijzigd door Lashrom op 08-07-2021 21:25 ]
Ik vind laporte echt een koning.. weinig goed linksbenige CV.Lashrom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 21:24:
Laporte gekregen.
Casemiro en Jesus navas red picks erin gegooid. Win?
Heb hem nu samen staan met Thiago Silva. Ben erg benieuwd naar zijn kaart.. z'n otw vond ik persoonlijk geweldig (alleen btje traag🤣)
Ik twijfel ook hem te doen ,laat even weten vooral ivm zijn snelheid of die echt snel is ,of dat zijn snelheid overrated isAugy schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 22:10:
[...]
Ik vind laporte echt een koning.. weinig goed linksbenige CV.
Heb hem nu samen staan met Thiago Silva. Ben erg benieuwd naar zijn kaart.. z'n otw vond ik persoonlijk geweldig (alleen btje traag🤣)
Loopt volgens mij morgen gelijk af, geen idee of ik tijd en zin heb om te spelen daarvoor.. kinderfeestje van m'n zoontje hahaMarkvd1984 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 22:13:
[...]
Ik twijfel ook hem te doen ,laat even weten vooral ivm zijn snelheid of die echt snel is ,of dat zijn snelheid overrated is
Huidig team. Beste team wat ik gehad heb in FUT rond deze tijd. Zeker met de komende upgrades van chilwell en paredes
:strip_exif()/f/image/V6JwLojNIOhQuCtimmWTo6V6.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame 4-3-2-1
[ Voor 41% gewijzigd door Augy op 08-07-2021 23:35 ]
Denk dat ik hem toch in de basis ga zetten. Ziet er uit als een best goed kaartje en kan hem mooi linken met Zambrotta.
Komt alleen Aouar TOTS op 8 chem, maar dat verschil ga ik niet merken.
Speel ingame 4312.
Dus drie middenvelders zijn de Lacotelli - Essien - Aouar
Renato Sanches FB, gaat dan naar de bank helaas....
/f/image/VA2sDWZcAblX9sSMIYJOjnk3.png?f=fotoalbum_large)
en de bank:
/f/image/tIJhOhbeHyq4tldDpiVUfGEq.png?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
de hype van de upgrade is al lang weer over.Augy schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 07:39:
De spelers zijn eigenlijk geüpgraded vanacht.. gekke is dat de prijzen dalen 🤣
Die Acuna was al een baas, maar ik denk dat die nu helemaal lekker speelt, ben benieuwd. Nu na zondag nog een 5* WF en klaar is Klara.
Gelukkig zijn er nu ook weer nieuwe prijzen, zodat ze weer voor een reële prijs te verkopen zijn, Militao net op tijd verkocht
Valt me verder op dat alles in prijs daalt, soort van crash gaande?
[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 09-07-2021 08:54 ]
Ik snap het probleem ook niet zo. Het betreffen geen daadwerkelijke icons met 4 versies, maar gewoon kaarten van spelers die net geen icon zijn maar toch een held zijn voor een club of land. Je hoeft er niet mee te spelen als je wil, maar mensen die van die spelers houden kunnen die spelers wel gebruiken in hun team. Ik zou bijvoorbeeld graag een Philip Cocu in mijn ultimate team willen hebben. Die zou denk ik het gehele jaar in mijn basis elftal staan, maar ik verwacht nooit dat hij een icon kaart kan krijgen. Dan zijn naar mijn mening deze heroes kaarten perfect om dit soort spelers toch in de game te brengen.Valandil schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:43:
[...]
Nu zitten we ook opgescheept met spelers als Trezeguet, Veron, Riquelme die, met alle respect, nou ook niet echt een lange en prachtige staat van dienst hebben.
Dit vind ik wel een goede opmerking. Cocu was goed maar geen icon. Was wel een alleskunner. Op het WK 98 als linksback, spits en middenvelder gespeeld. In latere interlands ook nog als centrale verdediger. Maar een icon zou ik hem toch niet noemen.destroye schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:19:
[...]
Ik snap het probleem ook niet zo. Het betreffen geen daadwerkelijke icons met 4 versies, maar gewoon kaarten van spelers die net geen icon zijn maar toch een held zijn voor een club of land. Je hoeft er niet mee te spelen als je wil, maar mensen die van die spelers houden kunnen die spelers wel gebruiken in hun team. Ik zou bijvoorbeeld graag een Philip Cocu in mijn ultimate team willen hebben. Die zou denk ik het gehele jaar in mijn basis elftal staan, maar ik verwacht nooit dat hij een icon kaart kan krijgen. Dan zijn naar mijn mening deze heroes kaarten perfect om dit soort spelers toch in de game te brengen.
Davids daarentegen was zo ontzettend bekend, uniek om al zijn skills, zijn uiterlijk, zijn agressie.... en die Nike reclames waar hij in speelde, dat waren nog eens tijden
Davids hoop ik al 2 jaar op als icon, maar helaas.
Ja precies, Cocu zou wel als een heroes kaart in het spel gebracht kunnen worden. Jarenlang bij Barcelona op het middenveld gespeeld. Is daar volgensmij heel populair, maar een echte icon heeft hij dan denk ik toch te weinig internationale populariteit voor.Hassiebassie schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:49:
[...]
Dit vind ik wel een goede opmerking. Cocu was goed maar geen icon. Was wel een alleskunner. Op het WK 98 als linksback, spits en middenvelder gespeeld. In latere interlands ook nog als centrale verdediger. Maar een icon zou ik hem toch niet noemen.
Davids daarentegen was zo ontzettend bekend, uniek om al zijn skills, zijn uiterlijk, zijn agressie.... en die Nike reclames waar hij in speelde, dat waren nog eens tijden
Davids hoop ik al 2 jaar op als icon, maar helaas.
Ik snap wel dat mensen denken in constant meta spelers, maar ik zou een Philip Cocu denk ik het gehele jaar op mijn middenveld hebben staan. Toch wel de speler die ik jarenlang bij PSV heb zien voetballen.
Eens over Cocu. Zou die niet "meta" kunnen zijn als CM met de juiste stats?destroye schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:02:
[...]
Ja precies, Cocu zou wel als een heroes kaart in het spel gebracht kunnen worden. Jarenlang bij Barcelona op het middenveld gespeeld. Is daar volgensmij heel populair, maar een echte icon heeft hij dan denk ik toch te weinig internationale populariteit voor.
Ik snap wel dat mensen denken in constant meta spelers, maar ik zou een Philip Cocu denk ik het gehele jaar op mijn middenveld hebben staan. Toch wel de speler die ik jarenlang bij PSV heb zien voetballen.
Denk persoonlijk te langzaam. Zal kwa stats denk ik vergelijkbaar zijn met een Xavi, alleen dan uiteraard mindere stats op dribbelen. Cocu stond uiteraard bekend om zijn passing en aanvallende en verdedigende inzicht. Vond Cocu ook niet heel fysiek. Maar voor mij wel de beste middenvelder die PSV de afgelopen 20 jaar heeft gehad.Robbio85 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:03:
[...]
Eens over Cocu. Zou die niet "meta" kunnen zijn als CM met de juiste stats?
Goed punt mbt zijn snelheid idd. Het zou mooi zijn als dat in toekomstige Fifa's minder belangrijk zou zijn op een CM of CB positie bijvoorbeeld. Voor een buitenspeler snap ik dat snelheid belangrijk kan zijn, maar nu moet ik op iedere positie 85+ pace hebben wil ik een beetje meekomen.destroye schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:13:
[...]
Denk persoonlijk te langzaam. Zal kwa stats denk ik vergelijkbaar zijn met een Xavi, alleen dan uiteraard mindere stats op dribbelen. Cocu stond uiteraard bekend om zijn passing en aanvallende en verdedigende inzicht. Vond Cocu ook niet heel fysiek. Maar voor mij wel de beste middenvelder die PSV de afgelopen 20 jaar heeft gehad.
Eens, maar toch laat ik me daar niet voor tegenhouden om met een team te spelen dat ik het leukste vind. Ik speel nu met een geheel (ex)PSV team in de WL met bijvoorbeeld een baby gullit op CM en een Philip Max op CV. Niet ideaal maar brengt voor mij wel het plezier dat ik wil hebben in een gameRobbio85 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:15:
[...]
Goed punt mbt zijn snelheid idd. Het zou mooi zijn als dat in toekomstige Fifa's minder belangrijk zou zijn op een CM of CB positie bijvoorbeeld. Voor een buitenspeler snap ik dat snelheid belangrijk kan zijn, maar nu moet ik op iedere positie 85+ pace hebben wil ik een beetje meekomen.
Dat is idd wel tof. Speel voor het eerst FUT deze Fifa (en pas vanaf februari ofzo) dus heb me gefocust om één fatsoenlijk team op de been te brengen, helaas zonder (ex-)PSV spelers.destroye schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:19:
[...]
Eens, maar toch laat ik me daar niet voor tegenhouden om met een team te spelen dat ik het leukste vind. Ik speel nu met een geheel (ex)PSV team in de WL met bijvoorbeeld een baby gullit op CM en een Philip Max op CV. Niet ideaal maar brengt voor mij wel het plezier dat ik wil hebben in een game
Maar zo'n PSV team klinkt wel leuk, en een TOTS Malen, SS Dumfries zijn er nog wel wat redelijke meta opties. En dan heb je nog die Gotze kaart (die ik helaas links heb laten liggen).
Brengt voor mij echt plezier. Ik speel nu hiermee:Robbio85 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:23:
[...]
Dat is idd wel tof. Speel voor het eerst FUT deze Fifa (en pas vanaf februari ofzo) dus heb me gefocust om één fatsoenlijk team op de been te brengen, helaas zonder (ex-)PSV spelers.
Maar zo'n PSV team klinkt wel leuk, en een TOTS Malen, SS Dumfries zijn er nog wel wat redelijke meta opties. En dan heb je nog die Gotze kaart (die ik helaas links heb laten liggen).
:strip_exif()/f/image/O9bLZqy7JtD8iWcJOu1HHj7h.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de bank nog een moments Van Nistelrooij, Gotze, Zoet, Zahavi en 91 De Jong
[ Voor 4% gewijzigd door destroye op 09-07-2021 10:27 ]
Het liefst zou ik het WK 98 of EK 2000 team namaken (al kom je serieus al een heel eind)Robbio85 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:23:
[...]
Dat is idd wel tof. Speel voor het eerst FUT deze Fifa (en pas vanaf februari ofzo) dus heb me gefocust om één fatsoenlijk team op de been te brengen, helaas zonder (ex-)PSV spelers.
Kluivert, Bergkamp, Davids, Cocu, Overmars, Zenden, Reiziger, Stam, Frank de Boer, Numan en Van der Sar
Die overwinning tegen Argentinië op het WK 98, die was toch zo prachtig. Toen stond weliswaar Jonk opgesteld, maar toch.
Die moet natuurlijk spelen, alleen jullie hulp even nodig hoe hij beste in te passen is. Speel zelf graag 4-3-1-2, alleen wil hem natuurlijk zo goed mogelijk tot ze rechten laten komen met Chem. Hoe zouden jullie spelen?
Heb de puzzel nu zo:
/f/image/qNH5KjZ8gCDvtpfpQ39EDoQ4.png?f=fotoalbum_large)
https://www.futbin.com/21/squad/9108569
https://www.ea.com/fifa/u...Id=im29BZEvnXlJs:FFA21PS4
Psn - Sevyxs
Denk nu steeds meer aan een verdediging met Alba-Ramos-Militao-Jesus Navas.. Ben alleen niet erg tevreden over Jesus Navas, met name zijn fysiek. Er zijn echter weinig tot geen alternatieven. Een Franse RB zou nog kunnen, maar Mukiele vind ik zelf aardig lomp...
Ik vond persoonlijk die clauss tots helemaal niet gek, komt lkkr mee oppacod schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:37:
Wow die Eder Militao kaart is aan een vrije val bezig op xbox! Staat inmiddels onder de 700K....terwijl hij gisteravond nog op 850K - 900K stond
Denk nu steeds meer aan een verdediging met Alba-Ramos-Militao-Jesus Navas.. Ben alleen niet erg tevreden over Jesus Navas, met name zijn fysiek. Er zijn echter weinig tot geen alternatieven. Een Franse RB zou nog kunnen, maar Mukiele vind ik zelf aardig lomp...
Rosier TOTS ook lang meegespeeld. Fysiek en verdedigend sterk.
Overigens lijkt alles als een raket te dalen, chilwell 50k, Paredes 30k. Alleen ederson 80k + ivm link naar Silva showdown
Copa finale word leuk. hoop dat Brazilië hem pakt ivm upgrade Silva maar 5* SM/WF op Paredes is ook prima
[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 09-07-2021 13:15 ]
Clauss was inderdaad niet zo gek… heb hem eerder al gehad. Is een goede en goedkope oplossing. Hij voelt ondanks zijn stats maar dankzij zijn bodytype sterker aanAugy schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:09:
[...]
Ik vond persoonlijk die clauss tots helemaal niet gek, komt lkkr mee op
Rosier TOTS ook lang meegespeeld. Fysiek en verdedigend sterk.
Overigens lijkt alles als een raket te dalen, chilwell 50k, Paredes 30k. Alleen ederson 80k + ivm link naar Silva showdown
Copa finale word leuk. hoop dat Brazilië hem pakt ivm upgrade Silva maar 5* SM/WF op Paredes is ook primawin win
Andere vraag: Ik wil Acuna nu graag op de basic chemstyle hebben. Als ik apply consumable -> chem style doe vind ik nergens Basic. Van alle chemstyles heb ik er veel, dus ik verwacht ook basic's te hebben, ik heb ze immers nooit gebruikt. Op de transfermarkt vind ik geen enkele basic chemstyle. Doe ik iets verkeerd?
Ik heb al gegoogled maar zonder succes, vind alleen topics van oudere Fifa's. Verder zie ik ook basic GK chemstyles, die kan ik ook toepassen. Maar voor veldspelers vind ik niets.
[ Voor 76% gewijzigd door Robbio85 op 09-07-2021 14:39 ]
Staan gewoon op TL alleen wel voor 5k. Waarschijnlijk schaars en soms uitverkochtRobbio85 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:17:
Anders Zambrotta, die is bij mij na de SBC nooit meer uit de basis verdwenen. Maar die kost nog zo'n 580k...
Andere vraag: Ik wil Acuna nu graag op de basic chemstyle hebben. Als ik apply consumable -> chem style doe vind ik nergens Basic. Van alle chemstyles heb ik er veel, dus ik verwacht ook basic's te hebben, ik heb ze immers nooit gebruikt. Op de transfermarkt vind ik geen enkele basic chemstyle. Doe ik iets verkeerd?
Ik heb al gegoogled maar zonder succes, vind alleen topics van oudere Fifa's. Verder zie ik ook basic GK chemstyles, die kan ik ook toepassen. Maar voor veldspelers vind ik niets.
Wil de huidige eraf halen idd. Maar volgens mij gaf @Augy al het antwoord, waarschijnlijk gewoon uitverkocht.Prosac schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:02:
basic is geen chemstyle erop doen. Of wil je je huidige eraf?
Thanks, ik houd de markt in de gaten. Niet dat het veel uitmaakt als je de stats van Acuna bekijkt.pacod schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:17:
Ze zijn er wel gewoon, had gisteren met mijn rewards nog eentje binnen gekregen
Ben achteraf blij dat ik Frenkie verkocht heb voor ~1 miljoen en daar Acuna voor heb gekocht.
Ben op tijd thuis gekomen van vakantie en kan Gosens nog net halen. Doodsaai maar even doorbijten.
Isak in de spits, ik weet het niet. Op sommige punten is hij beter dan Ben Ketser tots, maar die had zo'n glitch factor waardoor hij er vaak doorheen glipte.
Nog even een paar wedstrijden Isak met een andere chemstyle proberen.
Waarom worden spelers niet moe waarom lopen ze door mij heen en elke bal die ik afpak staan 3 man omheen
Waar slaat dit op en hoe kan het
:strip_exif()/f/image/5xELEnYi7fbl3PyGl5ceZP3D.jpg?f=fotoalbum_large)