Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Had met de sbc nog even snel 50K gepakt. Zat om 19:00 te kijken, zag dat een team van 82 nodig was, snel wat Vela's gekocht en per stuk met ruim 4K winst weer verkocht.

De tots sbc is voor mij niet zo interessant meer, geen enkele kaart die er uitkomt zal een versterking zijn, dus dan blijf ik nog op mijn fodder zitten en mijn kaarten.

Serieus, sinds ik Zanetti op linksback heb gezet en Nani kan inpassen met moments Cantona op cam loopt het als een trein!

https://www.futbin.com/21/squad/9010476

Ik kan in theorie wel wat laatste upgrades doen met Ramos, Varane/Eder Militão, maar dan weet niet wie er box to box moet spelen naast Essien.

Tevens zou Llorente op de rechtsback kunnen, maar hij is rechtsbenig en heeft maar 3* wf en ik heb graag een linksbenige verdediger op links, of 5* wf.

Dus voor Fifa moeten Spanje en Brazilië het toernooi winnen :+

En dan maar moments Gullit packen voor Goretzka en Neymar tots in plaats van Ben Ketser :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Lautaro Martinez en Gundogan uit PP
Matig, Matig... ;)

Morgen zo de WL in:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dG68B7paE_P5EZRe0LD_HpQUlfI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KIuNwOpYmU9IrIfo4uAaIaD7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Mars18 op 01-07-2021 10:33 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

allstarted1 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:33:
Wow, Chilwell heeft de upgrade en is nu gestegen naar 237K!
Ook andere FoF-spelers hebben hun upgrade gehad, hun prijzen zijn behoorlijk gestegen.
Heb zelf verhandelbare Acuna, Paredes en Militao, komende week hebben ze bij winst twee wedstrijden, dan kan de prijs aardig oplopen.
De eerste wedstrijd moeten ze tegen de nummers 4 van de andere poule, dus dat lijkt een zekerheidje

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
peeweeherman schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:41:
[...]

De eerste wedstrijd moeten ze tegen de nummers 4 van de andere poule, dus dat lijkt een zekerheidje
Afbeeldingslocatie: https://66.media.tumblr.com/2e017c19c0ff68db737344c66df5d6b2/tumblr_pmty8uFmxu1w50dq4o1_400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

peeweeherman schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:41:
[...]

Ook andere FoF-spelers hebben hun upgrade gehad, hun prijzen zijn behoorlijk gestegen.
Heb zelf verhandelbare Acuna, Paredes en Militao, komende week hebben ze bij winst twee wedstrijden, dan kan de prijs aardig oplopen.
Heb hem verkocht - iets met 'sell in the hype' enzo :P Leverde me toch 170K op. Heb nu tijdelijk Tagliafico in dat team gegooid, gelinkt met Lanzini. Shaw zat namelijk ook lekker hoog in de prijs. Nu zo'n 360k aan budget en dus maar even kijken wat ik daarmee wil gaan doen. In ieder geval Donnarumma gekocht voor m'n Serie A-team, aangezien Buffon TOTW ook de lucht is geschoten door al die SBC's en dus weinig hoefde bij te leggen. :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Tegen de nummer 3 uit de poule is een ander verhaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Het ideale Fifa scenario (voor mij dan) is niet mogelijk zie ik :p Hazard en Llorente kunnen niet beiden 5* 5* worden :7

Als België het toernooi wint wordt Eden de beste speler uit het spel :p

Toch maar aangeschaft :+ je weet maar nooit.
Stel je voor Eden met 5*5* outside foot en Finesse shot en 99 curve en 99 shooting....

Dat wordt feest :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Valandil schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:55:
[...]

Denk 4222 of 4231.

Aouar en Essien als centrale middenvelders.
Bij 4222 denk ik Mbappe en Mount op de flanken.

Bij 4231 Firmino op CAM en R9 als spits.
Misschien MBappe vervangen voor een spelers met beter passing?
Heb prime Butra nog en mid Dalglish... Alleen ik weet niet of dat nu een verbetering is van Mbappe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Hassiebassie schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:29:
Het ideale Fifa scenario (voor mij dan) is niet mogelijk zie ik :p Hazard en Llorente kunnen niet beiden 5* 5* worden :7

Als België het toernooi wint wordt Eden de beste speler uit het spel :p

Toch maar aangeschaft :+ je weet maar nooit.
Stel je voor Eden met 5*5* outside foot en Finesse shot en 99 curve en 99 shooting....

Dat wordt feest :9~
Beste speler uit het spel??? ik denk dat je dan Firmino vergeet? die is al 97 en kan net zo goed worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:15:
[...]

Beste speler uit het spel??? ik denk dat je dan Firmino vergeet? die is al 97 en kan net zo goed worden toch?
Firmino heeft geen finesse shot trait :)

En ik bedoel het ook niet qua stats, allebei kunnen ze 99 worden, maar Hazard heeft ook die Finesse shot en outside foot shot, en dat in combinatie met een 5* weak foot is echt ongekend.

De enige spelers die die combinatie hebben zijn R9 en Zidane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hassiebassie schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:32:
[...]

En ik bedoel het ook niet qua stats, allebei kunnen ze 99 worden, maar Hazard heeft ook die Finesse shot en outside foot shot, en dat in combinatie met een 5* weak foot is echt ongekend.

En ik gebruik dat eigenlijk niet bij R9, moet ik eens gaan doen >:)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Hassiebassie schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:32:
[...]

Dan zou finesse shot het enige verschil nog wezen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Ik heb nog nooit zoveel winst behaald op 1 speler als Hazard momenteel. Gekocht voor 640k en is inmiddels al 400k gestegen. Hij houdt wel flashback Dembele op de bank, die het als supersub erg goed doet op de cam positie. Ik zou overigens niet weten wie ik voor de coins van Hazard zou willen halen…dus hou ik m nog lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Zelfde hier met Acuna. Op pc uit een pack gekregen, verkocht in een opwelling voor 900k, voor zelfde weer teruggekocht en nu uitverkocht voor BIN 1.3M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJGtGySv-ydFvKVbbKLgH3za358=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9FUyp70LVHsVkZA4dBuzZ5ad.jpg?f=fotoalbum_largeEen sterke Nederlander... Dumfries? Weghorst? Dumfries was op het EK wel lekker bezig, maar hij kreeg onlangs nog een TOTS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik gok Dumfries. Tots waren dit jaar niet te overpowerd. Dus ik zie hem nog wel een betere versie krijgen.

Of het wordt Weghorst of Gravenbergh...

Maar ik vraag me af wie de Belg wordt. Lukaku speelde goed, maar die zie ik geen 99 passing krijgen. Kan niet anders dan dat de Bruyne nog een betere kaart krijgt.

Als ze hem nou ook een dat Finesse Shot geven wordt het feest :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:05

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik dacht met fut dit jaar daadwerkelijk te gaan voetballen. 5 verdedigers tacktieken ingesteld en geschaaf na elke wedstrijd om opbouwend te kunnen spelen ipv box-to-box bullshit, maar het lijkt echt zinloos.
De boel zou achterin op slot moeten gaan met 3 cb's compact in geval van balverlies en dan met A (passknop) ingedrukt schoten afhouden, maar ze vormen gewoon 0 blok. De tegenstander loopt telkens met 2 man dwars door een kluwen verdedigers heen.
Nou zie ik wel dat het allemaal minder op de AI leunend moet zijn etc, maar eigenlijk word je gestraft voor het neerzetten van je verdediging.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Capsaicin schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 21:23:
[Afbeelding]Een sterke Nederlander... Dumfries? Weghorst? Dumfries was op het EK wel lekker bezig, maar hij kreeg onlangs nog een TOTS.
Ik verwacht weinig verrassende namen eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
https://www.instagram.com...NnR/?utm_medium=copy_link
Dit moeten vrijdag de nieuwe spelers worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Haha na een TOTY en TOTS van 98 moet er tóch weer een betere Ronaldo komen: 99.

Man man, gun andere spelers een upgrade maarja je wilt toch packs verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markuss schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:35:
[...]

Mæhle dus uit het Deense team. Jammer dat ze niet voor Kjær zijn gegaan. Denk dat die kaart ook heel populair zou zijn. Anders misschien net als Eriksen als een objective vrij te spelen? :)

Verder jammer dat er zoveel usual suspects zijn. Messi, Ronaldo, Neymar, Dumfries, Zinchenko....ze hebben allemaal al kaarten in verschillende promo's gehad (Showdown even meegerekend wat betreft Zinchenko). Ik mis een Spinazolla, Seferovic, misschien een Pedri? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Markuss schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:35:
[...]

Er kunnen nooit genoeg Ronaldo's zijn 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tja.. buiten Maehle en Schick toch weinig originele keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kan iemand mij helpen ?
Ik speel nu vandaag weer iedere x tegen spelers die mij vol onder druk zetten
Eigenlijk elke pass die ik geef word onderschept omdat ze iedere x voor mij man komen
Ook zijn ze met veel mensen meteen weer terug en ook met veel opeens voorin
Achterin staan ze heel dicht op elkaar
Volle druk is het niet omdat ze niet moe worden die spelers van hem

Kan iemand mij vertellen welke instructies of tactiek dit is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:17
Markvd1984 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:07:
Kan iemand mij helpen ?
Ik speel nu vandaag weer iedere x tegen spelers die mij vol onder druk zetten
Eigenlijk elke pass die ik geef word onderschept omdat ze iedere x voor mij man komen
Ook zijn ze met veel mensen meteen weer terug en ook met veel opeens voorin
Achterin staan ze heel dicht op elkaar
Volle druk is het niet omdat ze niet moe worden die spelers van hem

Kan iemand mij vertellen welke instructies of tactiek dit is ?
Manual runs triggeren en RB + X in de diepte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31
Dat Rivals is ook totaal verpest... Speel het eigenlijk al heel lang niet meer, enkel weekend league, maar heb geen tijd om te spelen dit weekend, dus dacht doe een paar potjes rivals...
Wat een kansloze lui, alleen maar gouden objective teams die zich duidelijk hebben laten zakken en al skillend het hele veld over gaan, geen enkele herhaling skippen, 10x pauze drukken, elke keer dansen...
Nu al 4x op rij zo'n soort tegenstander, dat kom je in de WL misschien 2 of 3x tegen in 30 potten. Kortom als je geen WL speelt is de game eigenlijk dood, jammer EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik ben deze week juist voor het eerst naar divisie 4 gestegen in rivals. Maar ik herken je kritiek wel, WL is leuk, omdat je daar nog gelijkwaardige spelers tegenkomt en mooie potjes kunt spelen.

Rivals is volgens mij ook stuk vanwege die swap-challenge, dus pauzeren na een 1-0 en willen dat je quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Messje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:42:
[...]

Haha en hoe doe ik dat 1e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31
Prosac schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:05:
Ik ben deze week juist voor het eerst naar divisie 4 gestegen in rivals. Maar ik herken je kritiek wel, WL is leuk, omdat je daar nog gelijkwaardige spelers tegenkomt en mooie potjes kunt spelen.

Rivals is volgens mij ook stuk vanwege die swap-challenge, dus pauzeren na een 1-0 en willen dat je quit.
Gefeliciteerd :)
Ja hele nare keuze van EA om rivals te vernaggelen met objectives (zoals de laatste jaren steeds....)
Ik was in div2, maar nu opweg naar 5 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-07-2021 13:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Messje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 18:17
Prosac schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:05:

Moet zeggen dat ik al het hele jaar wat in divisie 5 bivakkeert. Promoveer niet, degradeer soms, win en verlies. Letterlijk mijn niveau.

Neemt niet weg dat ik sommige potten idd verlies van veel betere spelers. Daarintegen win ik ze ook van veel slechtere. Miss is dat een divisie 5 dingetje.

15 packs klaar staan voor vanavond. Komt natuurlijk geen reet uit maar altijd leuk om de spanning weer op te bouwen 🤣

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 02-07-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:39:
[...]

Moet zeggen dat ik al het hele jaar wat in divisie 5 bivakkeert. Promoveer niet, degradeer soms, win en verlies. Letterlijk mijn niveau.

Neemt niet weg dat ik sommige potten idd verlies van veel betere spelers. Daarintegen win ik ze ook van veel slechtere. Miss is dat een divisie 5 dingetje.

15 packs klaar staan voor vanavond. Komt natuurlijk geen reet uit maar altijd leuk om de spanning weer op te bouwen 🤣
Ik heb maanden geleden op het randje van div 4. gestaan en vervolgens in een korte tijd gedegradeerd naar div 6/7. Laatste weken ben ik met een "fuck jullie, ik wil leuk spelen"-instelling FIFA gaan spelen. Gewoon lekker aanvallend 4-4-2 of 3-1-4-2. Liever 6-3 verliezen, dan zweterig een 1-0 over de streep trekken.
Sindsdien gestaag gestegen en gisteren dus tot mijn grote verrassing naar div 4. Wel pittig, maar kom nu veel meer trucendozen tegen en daarvan winnen is erg lekker. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Hier ook voornamelijk div 5, en die gouden team figuren kom ik ook regelmatig tegen. 20 packs klaar voor vanavond, laat die teleurstellingen maar komen :+
Messje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:42:
[...]

Vraagje. Manual run triggeren doe ik idd wel eens (terwijl je de bal hebt richten op medespeler die run moet maken en dan R1/RB).

Maar daarna RB + X? Welke console bedoel je? Op PS is dat volgens mij hoge pass/voorzet en op Xbox directe pass? Kun je uitleggen wat je bedoelt? Ik zou zelf namelijk denken aan steekpass als je iemand met manual run wegstuurt, maar ik ben dan ook een amateur op fifa gebied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Robbio85 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:17:
Hier ook voornamelijk div 5, en die gouden team figuren kom ik ook regelmatig tegen. 20 packs klaar voor vanavond, laat die teleurstellingen maar komen :+

[...]

Vraagje. Manual run triggeren doe ik idd wel eens (terwijl je de bal hebt richten op medespeler die run moet maken en dan R1/RB).

Maar daarna RB + X? Welke console bedoel je? Op PS is dat volgens mij hoge pass/voorzet en op Xbox directe pass? Kun je uitleggen wat je bedoelt? Ik zou zelf namelijk denken aan steekpass als je iemand met manual run wegstuurt, maar ik ben dan ook een amateur op fifa gebied.
Je kan met LB manual runs triggeren inderdaad. en met RB + X geef je een harde voorzet, waardoor je makkelijk van onder naar boven of links naar rechts het spel verschuift.(driven cross)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gameplay vanmiddag... ben gestopt na 1 duel.
Moeizaam gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zit je dan met je 50 packs, geen enkele Bundesliga speler.
Hopen op team 2 volgende week dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Modric verhandelbaar uit preview en bravo onverhandelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

hier een onverhandelbare Christensen, mooie fodder
Modric en Isak lijken me wel leuke upgrades.

[ Voor 31% gewijzigd door peeweeherman op 02-07-2021 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Ik kreeg natuurlijk weer Tagliafico als hoogste uit 2 100k packs :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zit te denken om m'n verdediging te veranderen naar TOTY Ramos - Varane RTTF

Speel nu met gimenez - hermoso maar hermoso heeft het soms zwaar.

Iemand ervaring met het duo? Of een andere versterking? Budget 800k

https://www.futbin.com/21/squad/8905357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Paar pakketjes geopend. Isak en Romero gepackt tot nu toe. Nog meer dan 100 pakketjes te gaan... zucht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wow Dumfries wat een kaart. Rechtsback op 7 chem.

Dest FF snel verkocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Defensie maar even gelaten voor wat het is.. weinig linkspoten (heb tog graag in centrum een L + R) die linken helaas :( tips welkom
*Edit: Zojuist marquinhos en laporte gehaald. Nu kijken hoe dit gaat spelen :)

Di maria en Paredes gehaald, wat een pareltjes zeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLiNgoaF3U55ZeJ-C18jgXJNaaM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VAIYcnlq0bgEyLfcXPoj13cP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Augy op 03-07-2021 11:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:41
16 wedstrijden Champs gewonnen, kreeg uit 3 player pick van eerste 12 wedstrijden Muller. En die van 16 wedstrijden Sancho gepakt. Niet slecht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lashrom schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 03:37:
16 wedstrijden Champs gewonnen, kreeg uit 3 player pick van eerste 12 wedstrijden Muller. En die van 16 wedstrijden Sancho gepakt. Niet slecht!
Sancho is echt een heerlijk kaartje! Heerlijke dribbelaar met 5* sm, 4* wf en Finesse shot.

Zeker geen slechte pull.
Ik ben lekker een weekje op vakantie dus gaan WL voor mij.
Kan ik komende week rustig mijn pakketjes openen.
Volgende week eens kijken hoe Isak speelt. Hij is sneller, sterker en heeft een betere stamina dan Ben Ketser, maar ik weet niet of hij ook die glitch factor heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:05

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik snap hier de lol niet zo van. In eerdere futs waren totw spelers iets bijzonders die wat konden toevoegen. Nu is er van elke speler en zn moeder wel een 90+ kaart beschikbaar uit een of ander speciaal event.
Het maakt volgens mij dus ook geen reet uit voor welke competitie je gaat, want de spelers zijn (op naam en foto na) toch allemaal hetzelfde :/

Fut is gewoon een schaamteloze "kijk mij speciaal zijn net als iedereen"-instaduckface cultuur voor jongens geworden.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
DirtyBird schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 12:21:
Ik snap hier de lol niet zo van. In eerdere futs waren totw spelers iets bijzonders die wat konden toevoegen. Nu is er van elke speler en zn moeder wel een 90+ kaart beschikbaar uit een of ander speciaal event.
Het maakt volgens mij dus ook geen reet uit voor welke competitie je gaat, want de spelers zijn (op naam en foto na) toch allemaal hetzelfde :/

Fut is gewoon een schaamteloze "kijk mij speciaal zijn net als iedereen"-instaduckface cultuur voor jongens geworden.
Het is juli, FUT is voorbij en Fifa is dood.
In september waren TOTW kaarten nog wel relevant. Dat is elk jaar zo.

En ondanks hoge stats zijn spelers op naam en foto na helemaal niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 12:52:
[...]

Het is juli, FUT is voorbij en Fifa is dood.
In september waren TOTW kaarten nog wel relevant. Dat is elk jaar zo.

En ondanks hoge stats zijn spelers op naam en foto na helemaal niet hetzelfde.
Absoluut niet idd.. elke speler voel echt wel anders aan kwa mechaniek en animaties..

Overigens heeft deze fase van FUT ook wel weer z'n charme vind k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
DirtyBird schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 12:21:

Haha lekkere post
Eens hoor
Dit jaar en vorig jaar ook echt veel teveel kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Een goede tactiek om last minute een achterstand om te buigen:

4-2-2-2, constante druk, 5, 10, snelle opbouw, 5,8,2,2.

Keeper: uitkomen bij voorzet, libero-doelman.
La: puur verdedigen.
Ra= gebalanceerde aanval.
Rvm= achterblijven tijdens aanval
Rest= standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Markvd1984 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:14:
[...]

Haha lekkere post
Eens hoor
Dit jaar en vorig jaar ook echt veel teveel kaarten
Het is in principe een verdienmodel van EA om zo meer geld te pakken natuurlijk, maar tegelijkertijd om meer relevanter content uit te brengen wat nog steeds goed werkt na al die jaren.

Nu ze de preview packs hebben uitgebracht, heb ik het gevoel dat ze het bij FIFA 22 anders gaan aanpakken.
Ik hoop dat zij de Chemistry kaarten uit FUT halen en dat je ieder week soort van buff kaarten kan verdienen om zo ieder stats te boosten voor bepaalde tijd. Dan heb je geen Team of the Week spelers meer en hoeven ze alleen maar Events edities uit te brengen zoals Summer Heat, Futmas, FUT Birthday, Shapeshifters etc. Zo zorgen zij er ook voor dat je niet 10 verschillende kaarten hebt van één speler en blijven de Icons ook zijn waarde als iconen behouden.

Maar goed, EA zijnde gaat dit denk ik nooit gebeuren. We kunnen maar hopen dat zij de stabiliteit van de gameplay verbeteren betreft latency en spelsnelheid.

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 03-07-2021 18:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Van wat ik heb gehoord moet je je via een toernooi kwalificeren voor de weekend league. Nouja, dit wordt voor mij de allerlaatste fifa. Ik zei het vorig jaar al, maar de coöp trok mij over de streep. Nu niks van dat. Het is mooi geweest. Er gaat gewoon teveel tijd in zitten, zo simpel is het.

Fof hazard met wat verlies verkocht en heb nu Acuna, Llorente, Eder Militão en Vinicius. Nu vrijwel blut. Ramos voltooid en we zien wel. Misschien pack ik nog een Gullit, Neymar/R9 en dan zien we wel.

Het is mooi geweest. Straks nooit meer Fifa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Lashrom schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:36:
[...]

Het is in principe een verdienmodel van EA om zo meer geld te pakken natuurlijk, maar tegelijkertijd om meer relevanter content uit te brengen wat nog steeds goed werkt na al die jaren.

Nu ze de preview packs hebben uitgebracht, heb ik het gevoel dat ze het bij FIFA 22 anders gaan aanpakken.
Ik hoop dat zij de Chemistry kaarten uit FUT halen en dat je ieder week soort van buff kaarten kan verdienen om zo ieder stats te boosten voor bepaalde tijd. Dan heb je geen Team of the Week spelers meer en hoeven ze alleen maar Events edities uit te brengen zoals Summer Heat, Futmas, FUT Birthday, Shapeshifters etc. Zo zorgen zij er ook voor dat je niet 10 verschillende kaarten hebt van één speler en blijven de Icons ook zijn waarde als iconen behouden.

Maar goed, EA zijnde gaat dit denk ik nooit gebeuren. We kunnen maar hopen dat zij de stabiliteit van de gameplay verbeteren betreft latency en spelsnelheid.
Dat zou idd wel een goed idee zijn ja 😃
Kaarten moeten gewoon speciaal zijn
Niet een goede kaart krijgen en maand later kan die niet meer mee
Speciale kaarten zijn leuk hoor ,alleen is nu best wel to much
Maargoed verdien model idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand een idee voor een goede keeper ?
Ik zoek er 1, die minimaal 2 ballen per wed kunnen tegen houden
Oblak heb ik nu maar van die 9 schoten op goal krijg ik er 10 tegen
Iemand tips voor een goede keeper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Pope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

Doe
ff
normaal

[ Voor 96% gewijzigd door BM op 05-07-2021 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:45:
Iemand een idee voor een goede keeper ?
Ik zoek er 1, die minimaal 2 ballen per wed kunnen tegen houden
Oblak heb ik nu maar van die 9 schoten op goal krijg ik er 10 tegen
Iemand tips voor een goede keeper?
Oblak, ederson, Courtois deden het voor mij allemaal prima.. hebben allemaal wel zo hun fratsen.

Ederson is wel lkkr snel en katachtig in z'n animaties.

Courtois tots tot nu toe voor mij de beste.

Duo marquinhos - laporte is echt een muur trouwens :)

https://www.futbin.com/21/squad/9028457

Niet zo te spreken over Shaw maar die heb k nou eenmaal nodig voor de link naar fernandes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:19:
[...]

Oblak, ederson, Courtois deden het voor mij allemaal prima.. hebben allemaal wel zo hun fratsen.

Ederson is wel lkkr snel en katachtig in z'n animaties.

Courtois tots tot nu toe voor mij de beste.

Duo marquinhos - laporte is echt een muur trouwens :)

https://www.futbin.com/21/squad/9028457

Niet zo te spreken over Shaw maar die heb k nou eenmaal nodig voor de link naar fernandes
Ik heb Mendy fb
Davies tots op de bank kan hem niet linken
En geen geld meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Wel handig die preview. Een de Bruyne Fof uit een 7500 pakje :P

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Bronze pack method is nu echt prima. Elke Fin, Australië, Bolivia, Peru speler en je hebt het eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Messje schreef op zondag 4 juli 2021 @ 01:05:
Bronze pack method is nu echt prima. Elke Fin, Australië, Bolivia, Peru speler en je hebt het eruit
Vorige week een stuk of 20 finnen gekocht voor onder de 6000 coins, allemaal voor 13/14.000 te koop gezet. Inmiddels alles weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Gisteren blijkbaar op tijd mijn laatste spelers gekocht. Acuna gestegen en Eder Militão zelfs niet meer op de markt.

Nog even en Acuna kan zelfs Goretzka vervangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Onze Argentijnen en Brazilianen gaan ook weer +1 na vanacht :) finale ARG-BRA zit er nu tog echt wel aan te komen met halve finales tegen Colombia en Peru

Paredes word echt wel een koning op rb

[ Voor 37% gewijzigd door Augy op 04-07-2021 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:37:
Onze Argentijnen en Brazilianen gaan ook weer +1 na vanacht :) finale ARG-BRA zit er nu tog echt wel aan te komen met halve finales tegen Colombia en Peru

Paredes word echt wel een koning op rb
Paredes heb ik untradeable, maar ik denk dat Llorente beter is met zijn workrates.

Spanje door op penalty's, maar geldt dat ook als een win?

Als Llorente 5*5* wordt kan hij ingame switchen naar LB en kan Zanetti weer rechtsback spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:28:
[...]
Spanje door op penalty's, maar geldt dat ook als een win?
Helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Die Finnen zijn wel enorm zeldzaam in packs. Vandaag zo'n 100 bronze/silver packs geopend en geen enkele gezien. Wel zo'n 50K aan winst kunnen maken, met nog ruim 50 spelers op de transferlijst. :)

Uit m'n draft Neymar en Kroos gehaald. M'n eerste goede pulls sinds tijden. Had Neymar al untradeable dus de verkoop in en denk dat ik Locatelli ga halen om De Paul TOTS te vervangen. Kroos bewaar ik even voor SBC's.

Update:

De picks zijn redelijk geweest. Haalde Lewa Gold eruit en nog een paar hoge rated, dus heb Schick binnengehaald voor m'n Bundesliga-team. Müller TOTS kan daardoor terug naar CAM. Ook Locatelli maakte een flinke drop vanwege de preview-packs, dus ook die lekker cheap gehaald. :*)

[ Voor 26% gewijzigd door allstarted1 op 04-07-2021 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Ik kreeg zowel Acuna als Paredes uit de player pick en Militao uit de guaranteed.. mij hoor je niet klagen :+

Net de icon moments 92+ Swap sbc afgerond:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/usxcrRxf599KRMuukVwUQ2qcFIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IC5WhccRcA82XohNbvbJ36dl.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand ervaring met hem? Heb momenteel een 4-2-2-2 formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

DeeleNL schreef op zondag 4 juli 2021 @ 17:00:

Iemand ervaring met hem? Heb momenteel een 4-2-2-2 formatie.
Nee, maar lijkt me een heerlijke speler. Heb in vorige versies wel met lagere versies van hem gespeeld.

Ik heb bijna alle fodder in mijn club ingeruild op Ramos en Kimmich, nu maar even weer sparen.
Hopelijk duurt het verruimen van de prijs van Militao niet te lang, kan de munten wel gebruiken voor een leuke versie van Lewa. Acuna mag nog even blijven, is voor links op het middenveld echt een topper en wordt zoals verwacht alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Lothar als nieuwe Icon _O_ (en Etoo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op zondag 4 juli 2021 @ 19:27:
Lothar als nieuwe Icon _O_ (en Etoo :P)
Inderdaad. En aangezien ik nog zo'n 100 pakketjes heb staan en ronaldo en Messi en nog meer goede dingen te packen zijn, gaan we alles maar in de sbc's knallen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suKQjqyKQT8EDWBQNcx-xJdZxWA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ulc1DW25cCLZk4N3t35W0hAS.jpg?f=fotoalbum_large
Gisteravond icon SBc,komt nu moment Lothar😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Echt. FIFA :')

Nou heb ik maar een vijftal icon-momenten (Schmeichel, Shevchenko, Ballack, Zambrotta en Nedved).
Ik heb de laatste token binnen, doe het top-icon momenten-pack van swaps.
Je voelt hem natuurlijk al aankomen.

Wie komt er uit wandelen. Zambrotta.

:') _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nFrMNmL0oNEKQGKmo4JlH_phfA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/voM6rxFR5W5yGfBxf1LTGEkV.jpg?f=fotoalbum_largeIk ben een product van de schaamteloze instaduckface cultuur.

Puskas heeft 1.72 goalcontributies per wedstrijd. Acuna is een regelrechte cheatcode. Modric en Kimmich heb ik pas, maar die schijnen ook aardig tegen een balletje te kunnen trappen. En zo niet, heb ik sowieso geen geld meer voor vervangers (4.823).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hmmm dilemma … Acuna verkopen en Mattheus Moments kopen? Die is erg gezakt vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
pacod schreef op zondag 4 juli 2021 @ 22:52:
Hmmm dilemma … Acuna verkopen en Mattheus Moments kopen? Die is erg gezakt vandaag!
Mattheus is meer een cdm, Acuna meer een box to box cm. De stats van Acuna zijn daarnaast flink beter, en hij krijgt nog minstens 1 upgrade.

-----

Een Nederlander, Levy Frederique, heeft een groot Fifa-tournooi met een prijs van 100.000 dollar gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Capsaicin schreef op zondag 4 juli 2021 @ 23:44:
[...]
Mattheus is meer een cdm, Acuna meer een box to box cm. De stats van Acuna zijn daarnaast flink beter, en hij krijgt nog minstens 1 upgrade.

-----

Een Nederlander, Levy Frederique, heeft een groot Fifa-tournooi met een prijs van 100.000 dollar gewonnen.
Ik heb mijn hele club leeggetrokken, zelfs wat spelers opgeofferd waar ik lang mee heb gespeeld en nu niet meer gebruik. Maar heb de Lothar sbc kunnen voltooien! En Acuna nog steeds behouden 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
pacod schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:07:
[...]

Ik heb mijn hele club leeggetrokken, zelfs wat spelers opgeofferd waar ik lang mee heb gespeeld en nu niet meer gebruik. Maar heb de Lothar sbc kunnen voltooien! En Acuna nog steeds behouden 😄
Pff, gevaarlijk. Hoe noem je je team, fc beenzagers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
pacod schreef op maandag 5 juli 2021 @ 08:07:
[...]

Ja.. het kostte mij ook moeite om wat spelers in die SBC te gooien. Maar de gedachte dat het spel straks toch afgelopen is en dat ik bv geen 4 top-LB's uit de bundesliga nodig heb, helpt ook.
:P

Blij met wat er staat nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1RayZ0G8ZTxXghaHRskb_EUVqU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aJxadCRbCfOUPqZ7NM0EApXk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Prosac op 05-07-2021 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:35
De spelers die ik nog had om te verkopen ook maar verkocht, zodat mijn zoon Eto'o SBC kon doen voor zijn team.. Het is nu echt wel klaar.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Heel het weekend was de gameplay in mijn beleving bagger. Heb geen plezier gehad aan 99 Messi, en op een gegeven moment Hazard die werd ingehaald door een Freeze Chiellini, kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Kimmich sbc al de 2 duurste gedaan, Matthäus halverwege. Ga maar een extra Duits team maken :+

Jammer dat ik nu op vakantie ben en de Gosens objective niet kan doen. Anders kon ik 352 proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Lothar stond hier vanaf het begin af aan al op het lijstje. Wel mooi dat die vlak na de Kimmich SBC uit komt. Want ik miste nu eigenlijk een echt goede defensieve mid op die plek, omdat Kimmich CVM verdween.
Ik had Javi Martinez er nu neer gezet, maar die was vrij snel in de 2e helft altijd al moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Capsaicin schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:38:
[...]
Pff, gevaarlijk. Hoe noem je je team, fc beenzagers?
Haha ik had hiervoor Acuna samen met Rakitic op het middenveld en die vond ik net niet… Naar mijn gevoel net wat meer balans op dit moment… ook veel makkelijker om de druk op de ketel te houden 😁

[ Voor 11% gewijzigd door pacod op 05-07-2021 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Prosac schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:48:
[...]

Ja.. het kostte mij ook moeite om wat spelers in die SBC te gooien. Maar de gedachte dat het spel straks toch afgelopen is en dat ik bv geen 4 top-LB's uit de bundesliga nodig heb, helpt ook.
:P

Blij met wat er staat nu.

[Afbeelding]
Ik heb een tijd jou gehele achterste linie gehad… en door Ramos alles om moeten gooien haha. Davies vond ik een geweldige back, maar door zijn stamina moest ik hem geregeld wisselen…

Dit is nu mijn team… Heb voorin nog voldoende opties en mocht ik Ronaldo packen ooit (1 van de 2 😋) dan hoef ik niet te schuiven voor full chem Maar enige wens is nog een TOTS Varane… maar dat zal dit jaar wel niet lukken. Vorig jaar heb ik ze wel allemaal gehad…. De meest bizarre kaarten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bDh5Y8fNocyVZlg_XME6nloB7ZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fq8oGaZZTBGgepIQCyAjiyso.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik hoop dat EA de Max BIN van de fofs eens gaat aanpassen. Wil eigenlijk wel van Militao af, maar nu voelt het als weggeven. Misschien vannacht nog een extra upgrade, maar dan mag hij van mij echt weg, gewoon lekker de winst pakken.
Iemand enig idee hoe snel EA reageert als spelers niet meer te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
pacod schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:16:
[...]

Ik heb een tijd jou gehele achterste linie gehad… en door Ramos alles om moeten gooien haha. Davies vond ik een geweldige back, maar door zijn stamina moest ik hem geregeld wisselen…

Dit is nu mijn team… Heb voorin nog voldoende opties en mocht ik Ronaldo packen ooit (1 van de 2 😋) dan hoef ik niet te schuiven voor full chem Maar enige wens is nog een TOTS Varane… maar dat zal dit jaar wel niet lukken. Vorig jaar heb ik ze wel allemaal gehad…. De meest bizarre kaarten

[Afbeelding]
Hoe is moments Henry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Snel, sterk, behendig en de juiste traits (finesse en buitenkant voet) Scoor ook genoeg met zijn zwakke been! Heb hiervoor Moments Drogba gehad, maar die was een stuk minder soepel dan Henry…. Ik wissel af met Moments Dalglish die al zoveel goals voor me heeft gemaakt, maar een stukje passing mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

zie trouwens net dat bij de copa ook een troostfinale wordt gespeeld, dus zelfs als Brazil of Arg de halve finale verliezen, dan krijgen ze nog een kans! :9

Vannacht al weer Brazil, de vorige pot is nog niet eens verwerkt :P

[ Voor 22% gewijzigd door peeweeherman op 05-07-2021 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik zoek bij friendly die fof waardige winnaars wedstrijden maar zie ze niet tussen de friendly staan
Iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Er zijn online veel adviezen te vinden als het gaat om de beste custom tactics bij bepaalde formations. Nu vroeg ik me af in hoeverre custom tactics nog "actief zijn" op moment dat je de Quick tactics gebruikt tijdens een wedstrijd. Worden de Custom tactics niet "over ruled" door de Quick tactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik kon het niet laten en heb Acuna verkocht om de icon moments te kunnen afmaken….komt daar Puskas uitgerold! En van overige coins Varane Road to the final gehaald….. tot nu toe alleen maar bagger gehad met die moments packs haha Seedorf en Blanc die helaas niet echt bruikbaar bleek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20
Zoek de centerback... :+

Wel 4-0 gewonnen van deze tegenstander omdat zijn verdediging makkelijk uit elkaar was te trekken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2SxqrDOxn64P00wjh1yFGP1NZMU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IknkDghlHeMR9XTKrPkgU5dU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Desailly moments uit 92+ Moments SBC. Weet niet wat ik ervan moet vinden. Na zoveel Icon packs te hebben geopend in FUT is dit mijn beste speler. Ik had eerlijk gezegd wel gehoopt op een speler zoals Cantona of ergens in zijn level. Ah well, kan altijd slechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zat te denken of ik de sbc moest doen.

Maar heb al: Schmeichel, Desailly, Zambrotta, Capita, Zanetti, Makélélé, Essien, Rui Costa, Deco, Ballack (Matthäus komt nog), Del Piero, Kluivert en Cantona, dus de kans dat ik überhaupt iets bruikbaars pack is al vrij klein :p

Dan bewaar ik liever mijn fodder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Na het debacle met de moments-swaps ga ik echt niet die SBC doen. Je zal zien dat ik dan weer een dubbele krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Servers/Matchmaking kapot?
Krijg nu na en voor elke wedstrijd de mededeling dat de servers niet bereikbaar zijn, vervolgens wel een tegenspeler, maar echt bizar goeie tegenstanders. Ben dit niet meer gewend, drie potjes gespeeld, alledrie met 10+-0 verloren, kansloos.
Zelfs tegen een 76/77 rated elftal met alleen Torres in de spits.
Pagina: 1 ... 146 ... 158 Laatste