Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Die Makelele is geweldig, inderdaad een soort Kante met doping. Staat al sinds jaar en dag in de basis hier.

Uiteraard voor de verdediging zetten met stay back als instructie.

[ Voor 24% gewijzigd door Robbio85 op 25-06-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbio85 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:14:
Die Makelele is geweldig, inderdaad een soort Kante met doping. Staat al sinds jaar en dag in de basis hier.

Uiteraard voor de verdediging zetten met stay back als instructie.
Makelele denk de beste pure cdm die er is in de game. Geweldige speler en blijft tenminste ook gewoon achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Traeces schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:41:
[...]

Makelele denk de beste pure cdm die er is in de game. Geweldige speler en blijft tenminste ook gewoon achterin.
Denk het ook. Kimmich TOTS is ook geweldig, maar die gedraagt zich regelmatig als een box to box middenvelder. Scoort makkelijk, maar ik hou hem liever achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Als we dan toch bezig zijn, iemand nog een idee voor een upgrade voor mijn team? Een echte verbetering lijkt me bijna onmogelijk, heb maar 220k coins en alleen Berchiche Oblak en De Jong zijn tradeable.

Zo speel ik ingame, afgewisseld met 41212(2) met Iniesta op 10, Nedved/Dembele als spitsen, Aouar en De Jong als CM en Makelele CDM. Als invallers zijn Coutinho met afstandsschoten en Lozano met pure snelheid heel goed.

Het is tricky qua chem (Iniesta is lastig te linken), ik heb in de standaard squad formatie Iniesta tussen Nedved en Berchiche staan zodat alles op 10 chem komt behalve Mendy: 7 en Oblak: 8. Iniesta wil ik voorlopig ook laten staan, die is echt geniaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0odE3huwDXAHn_CJDhpb2BwMQek=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jTsreXygolbDb4uOedoez4eF.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Traeces schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:41:
[...]

Essien moments ;)
Is sneller

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Volgens mij hebben ze wat aangepast in de WL omtrent quitten van games.

Naar mijn idee heb ik al 4 potjes gespeeld. In 2 van die potjes kwam ik 1-0 voor, de ander gaat vol jagen, maakt de 1-1 en verbreekt vervolgens de verbinding.
De andere 2 waren een win en een loss. Ik zit net even bij het schema te kijken, maar zie dat ik nog 28 potjes over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:15:
[...]

Essien moments ;)
Is sneller
Essien is high / high dus meer box to box en makelele high / low dus meer een pure verdedigende cdm.

Dat hij 6 pace sneller is merk je geen klote van ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik heb Essien naast Goretzka staan met soms Ballack er bij.

Heb wel weer eens zin om het om te gooien maar dat neemt dan ook gelijk weer zo'n enorme hap uit m'n budget. Nu bijna genoeg voor Zidane moments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik wilde toch deels overstappen naar La Liga. Mijn god wat een kaart van Ramos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:37
Bizarre kaart idd zeg!

Wat zit er nu eigenlijk nog in packs? FOF is eruit tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wow Ramos

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20
Met hunter erop kan je Ramos ook in de makkelijk in de spits zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lucas Fernandez speelt veel beter met de bewaker chem dan schaduw, omdat bij schaduw zijn verdedigend inzicht blijft steken op slechts 93. Met bewaker is dit 98. 98 is m.i. het minimum wat je moet nastreven bij cv's. Zijn snelheid is dan slechts 84, maar dat is minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat vaag zeg.

Gameplay is zo vaag. Middag en net gewoon onspeebaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Ik ben inmiddels ook begonnen aan Ramos, jammergenoeg duurt het nog wel even voordat er weer serieus fodder in de packs zitten…. Heb zelf veel low rated golds, deze hou ik dan nog even op zak.

Heb onlangs Eden Hazard FOF en Nani TOTS op de vleugels staan… in game met een 4-1-2-1-2. Maar krijg enorm veel tegen in deze opstelling.’Switch ik terug naar een 4-2-3-1 met 2 controleurs dan draai ik vaak de pot nog om. Maar heb even geen creatieve oplossing hiervoor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dleQ7hxnBGCh1yGy0j8OVf94wmY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uJdrBUmlJtAmUPheGfOYQXfP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6PGbtJNosqJboGZ7MAKKWfhPlZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bas7YVFETYlYHW7UCQ2ZzDwM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LrkSLUzBvuiLyq9W6nD2ONM8_PU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/taQxekeWrebaZYWEt2rcakMu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:17
Het lijkt ook alsof je 415 speelt, je hebt geen tweede middenvelder. Gebruik daar Zakaria, Aouar of Kimmich. Of een andere middenvelder. Sabitzer, Mount, Sanches, Andre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:41
Na Pires uit 92+ Moments pack, ook de Moments Icon sbc gedaan. Sorry, maar EA heeft echt iets mrt mijn account gedaan. Helaas kwam Wright eruit. Na zoveel Icon packs nog steeds geen WW ... 😩

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7l4S07P0BUg2V8UdqJR85g2Ho2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UMh5Zehr4gSbrfjet1ViWeNe.jpg?f=fotoalbum_large

Nu echt compleet blut. Geen waardige tradable speler meer in mijn club , maar Ramos moest gewoon gedaan worden. Geen coins, lege club , maar wel Ramos 🙂

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:03:
[Afbeelding]

Nu echt compleet blut. Geen waardige tradable speler meer in mijn club , maar Ramos moest gewoon gedaan worden. Geen coins, lege club , maar wel Ramos 🙂
Jaloers! Mijn club is helaas al leeg 🤣

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 26-06-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
Augy schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Jaloers! Mijn club is helaas al leeg 🤣
Heb ook mijn laatste tradable De Jong TOTS voor moeten verkopen maar met Aouar essien en Renato genoeg middenvelders over

Spel is wel redelijk dood aan gaan. Matchmaking duurt erg lang (PS4)

[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 26-06-2021 15:20 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Ik heb de eerste 4 sbc ‘s van Ramos binnen, de rest zal echt moeten wachten helaas. Kan het nog niet over mijn hart halen afscheid te nemen van een paar spelers die ik niet meer gebruik.

Oh en Hazard 97 is nu al geweldig!

[ Voor 9% gewijzigd door pacod op 26-06-2021 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
pacod schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:35:
Ik heb de eerste 4 sbc ‘s van Ramos binnen, de rest zal echt moeten wachten helaas. Kan het nog niet over mijn hart halen afscheid te nemen van een paar spelers die ik niet meer gebruik.

Oh en Hazard 97 is nu al geweldig!
Had ik ook , maar was allemaal untradable en gebruikte ze toch niet.

Uiteindelijk 2 aanvallers (Aguero EoA en Josef Martinez aka supersub) 2 middenvelders (Tots kimmich en Tots Fekir) en een verdediger (Tots cancelo) in de club gehouden als invallers. De rest ingezet in de sbc. Waren toch untradable en speelde niet of nauwelijks.

Daarnaast is het al bijna juli en loopt het spel op zijn eindjes

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Chill, Nani uit de FOF/TOTS SBC. Lekkere 5*5* smikkelbeer :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:14:
Chill, Nani uit de FOF/TOTS SBC. Lekkere 5*5* smikkelbeer :p
Bruno tots hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Neuer TOTS :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Theo Hernandez.
Prima te gebruiken deze WL, ik zie overigens maar weinig teams met minimaal 8 Fransen?!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:54:
Theo Hernandez.
Prima te gebruiken deze WL, ik zie overigens maar weinig teams met minimaal 8 Fransen?!
Klopt, kom ze ook maar beperkt tegen.
Het is weer een WL al gebruikelijk, 11 overwinningen al binnen. uitpotjes lijk ik voornamelijk te verliezen op overal net een stapje te laat zijn en spelers als Benzema en Cantona die ik in de 1e helft maar niet van de bal krijg. En de vermaledijde AI die niet mee terug loopt als iemand over de flank door breekt.
Verder speel ik gewoon lekker aanvallend 3-1-2-2-2 of 4-4-2. Speelt gewoonweg leuker en of ik nou defensief of aanvallend speel, ik haal in elk geval die 11 overwinning dus wel.

Lekkerste potje was iemand die 3-0 voor kwam, vervolgens alleen nog maar trucjes deed en trollde. De instaquit bij de 3-4 in de 90e minuut was genieten. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

1e extra TOTS is binnen: Mertens, Varane of Bamba.
Heb Varane al, dus welkom in mijn club Dries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:50:
1e extra TOTS is binnen: Mertens, Varane of Bamba.
Heb Varane al, dus welkom in mijn club Dries :)
Nice. Ik haalde Marcos Llorente erbij. De rest was voor mij onbekende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Franse rechtsback van een Turkse club… oftewel ik had beter nog een stuk Ramos kunnen doen 😫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31
Nou hier echt dramatische picks uit die SBC, weggegooide munten.

Beste was die franse RM Laborde ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 22:21
Nachtapotheker schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:59:
Nou hier echt dramatische picks uit die SBC, weggegooide munten.

Beste was die franse RM Laborde ofzo
Idem hier. Had liever Matuidi behouden, maar met wissels een gokje doen blijft verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
pacod schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:59:
Franse rechtsback van een Turkse club… oftewel ik had beter nog een stuk Ramos kunnen doen 😫
Rosier is fire joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Geen enkel fodders meer, club is helemaal leeg. Wil nog eigenlijk de TOTS of PTG player pick doen ...Maar heb het allemaal uitgegeven voor Moments SBC waar ik Ian Wright uit kreeg .. Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Maar mijn rechter backs zijn Prime Carlos Alberto, Mbabu 90 en EOAE Piszeck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
pacod schreef op zondag 27 juni 2021 @ 04:08:
[...]

Maar mijn rechter backs zijn Prime Carlos Alberto, Mbabu 90 en EOAE Piszeck
Piszeck en Rosier toch mooi fodder voor Ramos ?
Hoeveel rechtsback wil je in je team houden.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Valandil schreef op zondag 27 juni 2021 @ 08:26:
[...]

Piszeck en Rosier toch mooi fodder voor Ramos ?
Hoeveel rechtsback wil je in je team houden.
Heb je ook wel gelijk in, sommige spelers te lang aan vastgehouden terwijl ik ze niet (meer) gebruik. Ik ga het wat rigoreuzer aanpakken.
Ik gooi denk ik Kimmich, Dani Olmo, Paredes FOF, Piszeck, Zakaria FOF in de laatste 2 Ramos SBC's. Verkoop Klosterman en Nani, waarmee ik in ieder geval Llorente CM kan binnenhalen of nog even doorspaar voor Valverde. Die kaartjes van Felix en Hazard zijn te leuk om niet te gebruiken en het is bijna Juli :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lashrom
Holy moly, 15 champs wedstrijden gewonnen met 8 Franse spelers daarmee 3 TOTS spelerskeuze gekregen En hoppa .. de beste speler die ik ooit heb gehad in FUT! Ein-de-lijk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2JHnSaDVWLrFEeSmM9JaJmYu8UQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YYhjRcz7PN0coLca4vmvRl3j.jpg?f=fotoalbum_large

En de laatste player pick is ook zeker niet slecht. Weet alleen niet wie ik moet kiezen. Lukaku of Frenkie;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9iKa2hzC8V7uXn7bLbPAGPrVbfw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iZfLVFk5ZMTd2XZ24myB6UYx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Altijd Frenkie, gg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Frenkie natuurlijk. ;)
Lukaku is ook goedkoper om te kopen mocht je die echt willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
pacod schreef op zondag 27 juni 2021 @ 09:29:
[...]

Heb je ook wel gelijk in, sommige spelers te lang aan vastgehouden terwijl ik ze niet (meer) gebruik. Ik ga het wat rigoreuzer aanpakken.
Ik gooi denk ik Kimmich, Dani Olmo, Paredes FOF, Piszeck, Zakaria FOF in de laatste 2 Ramos SBC's. Verkoop Klosterman en Nani, waarmee ik in ieder geval Llorente CM kan binnenhalen of nog even doorspaar voor Valverde. Die kaartjes van Felix en Hazard zijn te leuk om niet te gebruiken en het is bijna Juli :)
Ik had hetzelfde hoor. Had een bank en reserve bank vol met high rated spelers. Meer sentiment dan spelers die ik gebruik.

Heb een shortlist gemaakt en wil voor iedere linie minimaal 1 goede sub. Aanval en middenveld liefst 2. CV wissel ik toch nooit (Varane Tots en dus Ramos). Een back kan nog wel eens moe worden dus 1 back volstaat evenals de CAM positie.

Extra spits omdat het soms niet loopt
De basis: (ingame staat het anders ) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PvuHxRZhQ_wm4oiX5kL8IH8U6bA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pYMRWMl0jjmK556QyaIn8iSp.jpg?f=fotoalbum_large

De bank:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUMJK9JqQyEI2AuSX70ev1SyJNU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7UISxCe9UmFiu9tFhEnSe4PS.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31
Lashrom schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:20:
Holy moly, 15 champs wedstrijden gewonnen met 8 Franse spelers daarmee 3 TOTS spelerskeuze gekregen En hoppa .. de beste speler die ik ooit heb gehad in FUT! Ein-de-lijk!

[Afbeelding]

En de laatste player pick is ook zeker niet slecht. Weet alleen niet wie ik moet kiezen. Lukaku of Frenkie;

[Afbeelding]
Dat zijn de betere pulls! Hij zal je goed bevallen denk ik ;) !
Heb hem ook, maar helaas moeten kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:55:
[...]

Ik had hetzelfde hoor. Had een bank en reserve bank vol met high rated spelers. Meer sentiment dan spelers die ik gebruik.

Heb een shortlist gemaakt en wil voor iedere linie minimaal 1 goede sub. Aanval en middenveld liefst 2. CV wissel ik toch nooit (Varane Tots en dus Ramos). Een back kan nog wel eens moe worden dus 1 back volstaat evenals de CAM positie.

Extra spits omdat het soms niet loopt
De basis: (ingame staat het anders ) [Afbeelding]

De bank:
[Afbeelding]
Dezelfde keuze gemaakt laatst haha weg met al die ongebruikte zooi

Om Bruno in te passen ga ik voor het eerst onder de 100 team hem komen. (99)

Zie geen andere oplossingen haha maar moet zeggen dat ik hem de eerste wedstrijden wat onzichtbaar vind. Volledig op balanced als cm met shadow. Misschien iemand een tip. Zowel Bruno als teamchem?

Middenveld aouar - André - Bruno zou zeer fijn moeten zijn :)

Aanval Barnes - mbappe - Lozano is gewoon buitenaards :) (voor mij)

Team incl wissels (Franse trainer, serie a)
https://www.futbin.com/21/squad/8905357

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lashrom schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:20:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Haha, nu baal ik nog meer dat ik dit weekend moest overslaan ;)

Had een mooi Frans team kunnen maken met Theo de stoomlocomotief, Zagadou de houthakker, Lacroix, Fb Mandanda, Dembele, Zoef Zoef Bamba, Ben Ketser en Koning Keizer Admiraal Cantona :p

Maar de geboorte van mijn neefje was velen malen mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:02:
[...]

Had een mooi Frans team kunnen maken met Theo de stoomlocomotief, Zagadou de houthakker, Lacroix, Fb Mandanda, Dembele, Zoef Zoef Bamba, Ben Ketser en Koning Keizer Admiraal Cantona :p

Gefeliciteerd man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
[...]

Inderdaad veel mooier. Gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
[...]

Zeker mooier! Van harte!

Ik had een meevallertje, ik packte een Dalglish PIM in een 7,5K preview pakketje, laat ik die al untradeable in de club hebben!:-) Heb hierdoor iets sneller dan verwacht Ramos kunnen afmaken. Heb intussen veel van mijn club in de SBC gestopt, maar heb nog wel een aardig team staan nu. Maar misschien toch nog ooit weer een Nani oppikken, toch wel een leuk kaartje :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hi1m7s6srPvzMufkaeHYQJkgQkc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/l9frt5JOz1tdRRLaUpAxMxuU.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2K8koaRY3BvRrIArDXV6vk7cwA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/i5Ccm52HLHW8k84DYWRI0GGO.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
[...]

Van harte amigo! Beter veel meer plezier en vreugde dan de frustraties en irritaties van WL. Het was dit weekend in ieder geval weer raak met de scriptjes en vertragingen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
14 overwinningen, 2 potjes over.
12 overwiningen met een voornamelijk Frans team, daarna lekker met mijn Bundesliga elftal verder gegaan.
Zonde van de verbindingsproblemen gisteren, zeker 2 geheide overwinningen (stond 3-0 en 4-0 voor) toen de verbinding er weer eens uit klapte. Eentje in de 90e minuut. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lautaro TOTS vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb nog wat bijelkaar gesprokkeld en kreeg Vardy uit de pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
En mijn Hazard nu naar een 98 rating toe 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Uit de red picks kreeg ik Samba, Yilmaz en Neuer. Leuk voor in de breedte/fodder, maar had gehoopt op meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Was een leuk weekend, leuke wedstrijden kunnen spelen.

Eindelijk weer eens Goud 2, helaas in begin 2 keer onnodig verloren, toen nog met een mindere defensie ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cjp1PEYX3uEpG6VZ-PmNaU_BLF0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zUeXQ5ZncLWT34ml6JNZ82xs.jpg?f=fotoalbum_large

Team staat nu zo,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6zwZRYBVd8_dEfDHruOWCDawLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qyap5uCejDM21Bkaua66qGW2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
De PP voor een portugees, fransman of duitser even gedaan in de hoop er een Goretzka uit te halen. Maar de keuze was Cancelo, Edouard of Palhinha -O-

Met een dubbele Ederson en een onzinnige 91+ TOTS speler, hoefde er gelukkig weinig echt interessants bij om de 85 te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Mars18 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:23:

Eindelijk weer eens Goud 2, helaas in begin 2 keer onnodig verloren, toen nog met een mindere defensie ;)

[Afbeelding]

Team staat nu zo,

[Afbeelding]
Hoe bevalt Ramos? Merk je zijn aanwezigheid, als in is het de investering waard tov wie je had? En is Nani echt zo goed dat je hem kiest als je vrije keus hebt uit alle LM/LW? Hij scoort tegen mij echt bijna nooit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
Kreeg zojuist Firmino FoF uit de PP :D

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Gurbuh schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:49:
[...]

Hoe bevalt Ramos? Merk je zijn aanwezigheid, als in is het de investering waard tov wie je had? En is Nani echt zo goed dat je hem kiest als je vrije keus hebt uit alle LM/LW? Hij scoort tegen mij echt bijna nooit..
Ramos vind ik erg sterk, is zo wendbaar en pakt veel ballen af, ook heel veel auto blocks, daarna is zijn pass erg goed, al vaak daarna een goede pass gegeven waarna gevaar komt voorin.

Nani was dit weekend prima, erg wendbaar en snel.

Vind in dit elftal de backs matig, TOTS Hernandez voegt echt niks toe, schijnt wel een goed cb te zjn.
Dest is wel aardig, maar niet echt boeiend.

[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 28-06-2021 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 22:21
Mars18 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:01:
[...]

Ramos vind ik erg sterk, is zo wendbaar en pakt veel ballen af, ook heel veel auto blocks, daarna is zijn pass erg goed, al vaak daarna een goede pass gegeven waarna gevaar komt voorin.
Enige Gold Card nog in mijn team. Speel in div 6 dus niet baanbrekend, maar die auto blocks en gemak waarmee hij spelers van de bal afkrijgt is heerlijk :)

Investering in deze kaart kan ik bij lange na niet opbrengen, maar dat zal nog een aardig verschil zijn met de regular gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Bam! 96 De Ligt is binnen. Had ik hem maar even in de hype verkocht voor die 310k....dan had ik inmiddels Wijnaldum ook erbij kunnen kopen. Nah, goed. #snelvergetenenweerdoor

Uit de Player Picks Kane en Alessandrini gehaald. Prima manier om eens van meuk af te komen die niet meer van de bank afkwam. Ook leuk om Kane eens te proberen in plaats van Giroud Moments. :) Vind het wel prima zo. Zal deze week Martinez Storyline nog vrijspelen en misschien Koopmeiners halen in plaats van Fer What If voor m'n Eredivisie-team. Dan zijn m'n teams wel redelijk klaar, net als FIFA zelf. Ramos vind ik namelijk te duur en spelers als Eder/Rakitic etc. zijn geen aanvulling voor m'n teams.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
Je weet dat het spel toch op zijn einde loopt als ik inmiddels in Div2 ben terecht gekomen.
Dan te bedenken dat ik vorige editie steeds tussen 8 en 7 schommelde.
Had ook te maken met icon-tokens via rivals waardoor alle goede spelers zich lieten degraderen, maar toch...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
allstarted1 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:42:
Zal deze week Martinez Storyline nog vrijspelen
Alvarez? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Zou EA in Fifa 22 eindelijk de voordeel regel rondom buitenspel goed implementeren? Ik krijg soms echt neigingen om de haren uit mijn hoofd te trekken, als ik goed kan counteren nadat ik de bal onderschep maar er dan wordt afgefloten voor buitenspel van zijn aanvallers. Meteen is elke kans weg omdat het hele team terug in positie staat en zeker bij teams die nauwelijks aanvallen is dit soms de perfecte mogelijkheid om een gaatje te vinden in de bus die ze voor het doel neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Niet dat ik hem voorlopig ga verkopen, maar Hazard heb ik gehaald voor 630K en staat inmiddels rond de 830K op Xbox :) Toch maar weer Klostermann ipv Hernandez centraal. Ben niet helemaal overtuigd van die FOF Hernandez, terwijl Klostermann een prima kaartje heeft.....zelfs zonder upgrade.

Nadat Klostermann zijn loyalty heeft alles keurig op 10 chem :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKyDFQ4f-rpztAewDIP89Bmn0Vg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i5QWGv2iWmzZW0BNXru2qj9f.png?f=fotoalbum_large

Wat een aanwezig kaartje is die Ramos zeg! Zit haast overal tussen en is ook zo snel weer terug! Heeft zelfs 2 corners binnen geknikt :)

Ben erg tevreden over dit huidige team, alleen van Rakitic ben ik nog niet helemaal overtuigd. Al heb ik wel mijn mooiste Fifa goal ooit met hem weten te scoren. Een vrije trap net over de middenlijn hoog op hem gespeeld op 25 meter van de goal.....en in 1 keer als volley op de slof in het kruis.

Kopballen vliegen erin of vliegen hopeloos over de zijlijn bij mij tijdens deze Fifa.....iemand de gouden tip? Hoekschoppen gaan wel steeds beter, maar heb niet het idee dat ik het koppen onder controle heb....

[ Voor 32% gewijzigd door pacod op 28-06-2021 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ramos heerst idd, sterk en snel, zelfs de directional nutmag maakt hij onschadelijk. Maar wat me ook opvalt is dat hij af en toe als cdm staat gepositioneerd. Ik heb hier nog geen problemen mee gehad, het is zelfs handig bij de opbouw, maar ik vrees dat dat wat tegendoelpuntjes gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Mars18 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:23:

[Afbeelding]

Team staat nu zo,

[Afbeelding]
Hoe bevalt die Militao eigenlijk. Vorig jaar was hij geweldig, totdat ik TOTS Ramos en Varane centraal had staan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
pacod schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:06:
[...]

Hoe bevalt die Militao eigenlijk. Vorig jaar was hij geweldig, totdat ik TOTS Ramos en Varane centraal had staan! :)
Erg fijn, vind hem nog wat beter dan Marquinhos, prima speler, hopelijk nog een mooie upgrade.

VInd echt Theo Hernandez matig, linksbacks zijn dan niet echt heel bijzonder.
Zou nog Alba kunnen neme, maar het rare is dat de stats van Hernandez echt prima zijn, maar het niet echt kwaliteit is in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mars18 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:46:
[...]

Erg fijn, vind hem nog wat beter dan Marquinhos, prima speler, hopelijk nog een mooie upgrade.

VInd echt Theo Hernandez matig, linksbacks zijn dan niet echt heel bijzonder.
Zou nog Alba kunnen neme, maar het rare is dat de stats van Hernandez echt prima zijn, maar het niet echt kwaliteit is in game
Ik vind Theo de stoomlocomotief prima spelen. Staat vaak op de goede plek bij mij, komt mee op als er ruimte ligt.

Als je met veel ruimte in je rug speelt dan kan hij nog wel eens te ver naar voren kruipen, dat vind ik zijn enige nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Ik heb 2 keuze kom er alleen niet uit welke ik zou maken
Heb haaland tots en gnabry fof
En insigne en Martinez tots

Vind de keuze best lastig , iemand tips
Vind haaland beter dan Martinez
En insigne beter dan gnabry😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb zowel TOTY als TOTS Davies gehad, waarbij de eerste wel de beste LB is waarmee ik gespeeld heb. Verschil tussen beiden is ook wel merkbaar. Heb nu nog de TOTS, maar ga wel sparen om weer de TOTY in mijn team te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Zijn er geen promopacks meer?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
hmr schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:24:
Zijn er geen promopacks meer?
Nee, er is ook geen promo tot vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Top. Ik ben er door die preview packs wel extra achtergekomen dat je noooit iets packed haha.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zo he, ik laat Zanetti nu op linksback starten (ingame switcht hij met Zambrotta van flank) om zo Nani in te kunnen passen. Ik speel nu 4231 met moments Cantona op CAM en dat is echt een gouden ingreep :)

Hij kan echt heerlijk de bal vasthouden, Nani, Dembele en Ben Ketser dansen er om heen en creëren zo echt genoeg kansen. Essien en Goretzka houden nu het middenveld vast en ik hoef nu zonder druk te spelen.

Net een tegenstander in division Rivals laten quiten (lang geleden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
hmr schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:43:
Top. Ik ben er door die preview packs wel extra achtergekomen dat je noooit iets packed haha.
Precies ja! Nu ook weer een speciaal pakket met 18 zeldzame items. Tekst van EA:

Het GROOTSTE pakket ooit met maar liefst 30, jawel DERTIG, items!

Kijk je via die preview: Gignac 81 rated als hoogste...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Moody2204 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:53:
[...]

Precies ja! Nu ook weer een speciaal pakket met 18 zeldzame items. Tekst van EA:

Het GROOTSTE pakket ooit met maar liefst 30, jawel DERTIG, items!

Kijk je via die preview: Gignac 81 rated als hoogste...

:+
Hier David 77.

Nog geen een special gezien sinds je kan previewen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Er zullen een aantal investeerders goed zuur zijn van de uitschakeling van Frankrijk (en Portugal). :D

Zit zelf nu ook met een Hernandez (Bayern) die niet geupgrade wordt, zonde.
Hazard wel weer +1 en vanavond duimen voor Duitsland. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:41:
Er zullen een aantal investeerders goed zuur zijn van de uitschakeling van Frankrijk (en Portugal). :D

Zit zelf nu ook met een Hernandez (Bayern) die niet geupgrade wordt, zonde.
Hazard wel weer +1 en vanavond duimen voor Duitsland. _O_
Ik duim voor Engeland al is die vrij kansloos.. maar goed heb gekkere dingen gezien dit EK #chilwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik duim voor Acuna (gekocht voor 472k) en Militao (432k) en heb spijt dat ik Firmino niet kocht. Ik moest daarvoor Puskas verkopen, die het nog heel goed doet, maar de waarde is in 2 weken gezakt van zo'n 2.4m naar 1.4m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Griezmann is al vies goed, dan maar geen upgrade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zit te kijken of ik de Ramos sbc wel moet doen. Ik heb serieus moeite om hem in te passen en ik moet daarvoor mijn halve team omgooien + nog een aantal spelers aanschaffen.

Linksback heb ik:
- TOTY Daphies
- PIM Zanetti (verhuist ingame naar rechts en wisselt met Zambrotta)
- FB Mendy (eigenlijk niet goed genoeg meer)
- Theo Hernandez (de stoomlocomotief)

Dankzij Zanetti kan ik nu Nani op de vleugel laten spelen.

CV:
- TOTS Alaba (bank)
- Zagadou
- Tapsoba

Dan zou ik dus de Ramos SBC doen en Eder Militao of TOTS Varane moeten kopen

Keeper:
- Toty Neuer
- PIM Schmeichel
- Mid van der Sar
- TOTS Courtois

Dan zou ik Courtois moeten laten spelen, maar dat lijkt me ook geen slechte keeper.

Rechtsback:
- Zambrotta (heeft de meeste wedstrijden in mijn team gespeeld)
Eventueel FoF Llorente aanschaffen.

Wie moet dan Goretzka vervangen, ik denk aan moments Gullit maar die is onbetaalbaar.

Eerst maar zien wat er vrijdag komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Of je haalt Militao, gegarandeerd upgrades. De helft v/d prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nou.. daar gaan de Duitse upgrades. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Daar komt chilwell 95 rated! Gekocht voor 80, nu al 160k

Traders onder ons, nu verkopen of na upgrade?

Denk namelijk dat shaw verdedigend een stuk beter is.

[ Voor 51% gewijzigd door Augy op 29-06-2021 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:49:
Daar komt chilwell 95 rated! Gekocht voor 80, nu al 160k

Denk namelijk dat shaw verdedigend een stuk beter is.
Heb hem voor 75K gehaald en had hem voor de wedstrijd nog erop gezet, maar niet verkocht (1K boven de prijs op dat moment). Ben ik blij! Ben ook aan het twijfelen om de winst nu te pakken, maar denk aan de andere kant dat de Engelsen er zo hard in geloven dat de prijs wel stabiel blijft.....

Jammer dat m'n Gnabry en Klostermann geen upgrade krijgen, beiden gelukkig untradeable uit de FoF Guaranteeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Augy schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:49:

ik denk nu, in de hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik zag bij Hazard pas later de prijs stijgen.
Ik heb deze gekocht voor de wedstrijd voor 640K, toen al bekend was dat hij 97 zou worden. Pas nadat hij de upgrade kreeg steeg hij met 100K. Nadat ze hun laatste wedstrijd wonnen steeg hij verder naar 930K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:23:
[...]

Ik zag bij Hazard pas later de prijs stijgen.
Ik heb deze gekocht voor de wedstrijd voor 640K, toen al bekend was dat hij 97 zou worden. Pas nadat hij de upgrade kreeg steeg hij met 100K. Nadat ze hun laatste wedstrijd wonnen steeg hij verder naar 930K
Hij daalt nu ook alweer naar 160k heb een iets hogere prijs nodig om gold oblak te upgraden naar z'n TOTS en shaw op de flank te zetten.

Edit. Preview Muller gepackt. Nu dus Shaw en oblak TOTS gehaald ipv chilwell en de 83x 10 voltooid.

Allemaal wel harken en puzzelen met een lege club zeg
Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4JHtrg_INe0f39otEhEt34ycBQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsVjSd1loPbloK1Q5dhP76JQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Augy op 30-06-2021 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wD25iZnjszNOItasOd1eJ8UDc58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3SX2yauZ3m6rMKcpb1xfcXPp.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe zouden jullie ingame spelen met deze spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:11:
[Afbeelding]

Alle ballen op Ronaldo, de rest verdedigt.

Leuke spelers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:11:
[Afbeelding]

Denk 4222 of 4231.

Aouar en Essien als centrale middenvelders.
Bij 4222 denk ik Mbappe en Mount op de flanken.

Bij 4231 Firmino op CAM en R9 als spits.
Misschien MBappe vervangen voor een spelers met beter passing?

[ Voor 19% gewijzigd door Valandil op 30-06-2021 17:56 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:55:
[...]

Denk 4222 of 4231.

Aouar en Essien als centrale middenvelders.
Bij 4222 denk ik Mbappe en Mount op de flanken.

Bij 4231 Firmino op CAM en R9 als spits.
Misschien MBappe vervangen voor een spelers met beter passing?
De passing van mbappe is zelfs bij z'n toty tranentrekkend slecht idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vraag me af wat voor spelers er vrijdag in de packs komen. Heb over de 100 pakketjes klaarstaan voor players en sbc's :p

Als ze nou ook ff TOTS erbij gooien met TOTY, dan wordt het helemaal knallen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:18:
Vraag me af wat voor spelers er vrijdag in de packs komen. Heb over de 100 pakketjes klaarstaan voor players en sbc's :p

Als ze nou ook ff TOTS erbij gooien met TOTY, dan wordt het helemaal knallen! :+
Wow veel uitpak plezier! Ik heb vandaag alleen die 83+ en 82+ sbc ‘s gedaan om vrijdagavond uit te pakken…benieuwd waarmee ze nu komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is ,heb nu 12 potten gespeeld 61 goals tegen 68 schoten op doel gekregen ,nu 17 penaltye op rij gemist schiet ze daadwerkelijk strak in de hoeken
Mijn centrale duo is Ramos toty en marquinhos tots word er echt uitgelopen
Heb Pelé gepackt (ik kan geen trucjes zeg ik eerlijk) maar die doet echt niks zo vreemd
Speel tegen veel lui met veel achterin en komen als een gek met veel mensen eruit ,hoe doen ze dat ? Ook als ik aftrap heb vallen al hun spelers massaal mij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Zit btw in divisie 2 ben weer uit 1 gedegradeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
pacod schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:40:
[...]

Wow veel uitpak plezier! Ik heb vandaag alleen die 83+ en 82+ sbc ‘s gedaan om vrijdagavond uit te pakken…benieuwd waarmee ze nu komen
Mijn club is leeg en afgelopen 2 weken niet zoveel gespeeld dus kan geen sbc meer doen. Ook de 82+ niet

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Valandil schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 08:25:
[...]

Mijn club is leeg en afgelopen 2 weken niet zoveel gespeeld dus kan geen sbc meer doen. Ook de 82+ niet
Van mij is ook zo goed als leeg. Kreeg uit de 85-90 TOTS nog wel een paar bruikbare, die ongetwijfeld wel een andere sbc in gaan. Namelijk Nkunku, Clauss en Caio Henrique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Wow, Chilwell heeft de upgrade en is nu gestegen naar 237K!

Denk dat ik hem in de verkoop doe en Shaw ervoor terughaal. Geeft weer wat ruimte voor andere spelers. Vind de LB-positie in m'n PL-team niet heel belangrijk :P

Pagina: 1 ... 145 ... 158 Laatste