Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik kreeg net nog prime Keane uit een 50K pakket. Heb hem er maar voor 90K opgezet.

Toch eindelijk wat winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
11 gespeeld, 11 gewonnen. Persoonlijk record. Ik moet morgen vroeg op, maar het is best verleidelijk om door te spelen om voor het eerst elite te halen.

Edit: Grr, meteen mijn eerste verlies te pakken.

[ Voor 14% gewijzigd door Capsaicin op 20-06-2021 23:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-10 19:42
Moody2204 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:33:
Hier iets wat niks met lag te maken heeft, maar wat wel telkens terugkomt: vandaag tot 4x toe weer terug kunnen keren naar divisie 3. Maar ELKE promotiewedstrijd gebeuren de gekste dingen. Even een opsomming van wat ik in die wedstrijden meemaakte: de enige speler die je niet echt kan besturen, de keeper, veroorzaakt een penalty, ieder schot op doel wordt geblokt, zelfs als de verdediger 2 meter bij je vandaan staat, als het schot niet geblokt wordt pakt de keeper de meest onmogelijke ballen die er normaal in gaan, spitsen van de tegenstander glitchen door je verdediging, zelfs als je de bal al 3x had afgepakt, tackle op de bal in de 16 is ineens een penalty tegen. De gekste dingen dus. Toeval? Ik denk het niet.

Edit: 5x is scheepsrecht, toch gepromoveerd.
Al je punten kloppen zeker weten ,ik heb er nog een paar bij
Oblak 96 4 schoten op doel en 6 tegen gebeurd erg vaak ,dit weekend insigne in het doel gezet ,heeft gewoon punten gepakt voor mij
Als je een Duits vlag of shirt hebt speel je tegen 12man (EA) de 12e man
Mbabu hoop ik dat die stopt moet voetballen en nooit meer in FIFA voorkomt
En de maker van ea vervangen en de huidige de bak in voor fraude (zeggen dat ze een goede game hebben gemaakt )
Dansje afschaffen geen meerwaarde
Minder speciale kaarten , iedereen die FIFA in begin koopt kan hetzelfde team hebben als iemand die 3 maand geleden is gestart met alle toty spelers

Nee ik ga geen ander spel spelen ik wil dat FIFA de bugs en onrealistische dingen fixt en een voetbaspel levert ipv iets waar iedereen kwaad om word en de meest lompe spelers opeens wereld zijn

Straks denkt klaiber bv (ik als Ajacied) dat die echt kan voetballen 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
Hongaren en Finnen zijn het nieuwe goud mensen. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Markvd1984 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 01:17:
[...]

Nee ik ga geen ander spel spelen ik wil dat FIFA de bugs en onrealistische dingen fixt en een voetbaspel levert ipv iets waar iedereen kwaad om word en de meest lompe spelers opeens wereld zijn

Misschien is het wel een goed idee om een stapje terug te nemen. Ik weet dat veel mensen wel eens ranten in dit topic, maar dit gaat echt de kant van waanideën op... FIFA is helemaal niet belangrijk. Ultimate Team is helemaal een gokmachine waarin allerlei triggers zitten. Probeer het spel eens een week niet aan te raken, verwijder social accounts etc die je volgt over FIFA en kijk hoe je je dan voelt. Ik heb zo'n periode ook gehad en ik voelde me echt een stuk beter. Ik ben nu weer begonnen een maand terug ofzo en ik kan er veel beter afstand van nemen van de onzin. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wel Zilver 1 gehaald maar ik kan me totaal niet meer motiveren om verder te spelen.
1 wedstrijd was wel mooi. Ik begon zoals gewoonlijk in 4312. Werd de eerste helft weggespeeld, inclusief vervelende dansjes van de tegenstander. Kort voor rust naar 4222 geswitcht en toen sneed ik er doorheen als zoete koek. Uiteindelijk 5-3 gewonnen met een schitterende vrije trap van Ballack die hij net over Marquinhos tots schiet die in de goal stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:03
Wat mij ontzettend dwars zit, is dat ik ontzettend slecht tegen mijn verlies kan. Zeker de potjes (die we allemaal wel kennen denk ik) waarbij jij 24x op doel hebt geschoten en je tegenstander 1x, waarbij die ook 1-0 van je wint. Relativeren lukt steeds beter, maar af en toe heb ik nog een zwak moment. Bij deze mijn excuses ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:14
Mopperen en vloeken mag altijd..

Ik ben allang gestopt met druk maken 🤣 iig niet voor heel lang haha. 2x vloeken en dan ben k het wel kwijt gelukkig.

[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 21-06-2021 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 17:54
Voor de mensen die wel eens lag ervaren: Je kan in de opties aan zetten dat je je controller input op het scherm te zien krijgt, samen met wat de server aan input binnen krijgt. Ik heb het nog niet kunnen testen (want heb sindsdien alleen SB's gedaan - en dan krijg je maar 1 controller te zien want je bent offline), maar volgens mij kan je dan zien of je echt lag ervaart van de server of dat het iets anders is.

Ik heb namelijk het idee dat er een soort "speed" modifier in FIFA zit om de variatie erin te houden. Sommige games voelen extreem snel aan, terwijl andere echt tergend traag spelen (beide 1e minuut). Ik verdenk het spel er dus van om ergens een interne RNG te hebben die elke wedstrijd bepaald hoe "snel" het spel zich gaat gedragen, net als dat er sliders in zitten die in je voordeel / nadeel werken als je in bepaalde situaties komt (2 - 0 voor, 60e minuut, etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Prosac schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:25:
Hongaren en Finnen zijn het nieuwe goud mensen. _O-
Bolivianen doen het ook lekker 🤑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gurbuh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:07:
[...]

Ik heb maar 2 Finnen, als ik die SBC wil voltooien ben ik rond de 70/100k kwijt. :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Leuke WL gehad, helaas maar 15-15 gehaald. 2x penals gehad, en beide verloren. Ook een andere verlenging verloren.

En gewoon sommige wedstrijden stom verloren, door een 1 op 1 kans te missen.

Maar nu al zin in de volgende WL, de spitsen spelen prima.
Vind alleen Nani en Dembele eigenlijk niet meer zo fijn spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1YxxmXs_m9-tzPnh5JSGN8tu4T4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2WV2v2xETTGhMKZldezYehlz.jpg?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Prosac schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:10:
[...]

Ik heb maar 2 Finnen, als ik die SBC wil voltooien ben ik rond de 70/100k kwijt. :D :D
Ik verkoop alles wat tradeable en duur is, verder ben ik weer begonnen met BPM. Heb nu 3 untradeable Finnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
Markvd1984 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 01:17:
[...]

Al je punten kloppen zeker weten ,ik heb er nog een paar bij
Oblak 96 4 schoten op doel en 6 tegen gebeurd erg vaak ,dit weekend insigne in het doel gezet ,heeft gewoon punten gepakt voor mij
Als je een Duits vlag of shirt hebt speel je tegen 12man (EA) de 12e man
Mbabu hoop ik dat die stopt moet voetballen en nooit meer in FIFA voorkomt
En de maker van ea vervangen en de huidige de bak in voor fraude (zeggen dat ze een goede game hebben gemaakt )
Dansje afschaffen geen meerwaarde
Minder speciale kaarten , iedereen die FIFA in begin koopt kan hetzelfde team hebben als iemand die 3 maand geleden is gestart met alle toty spelers

Oblak is voor mij de beste keeper die ik heb gehad. Dus daarin verschil ik van mening.
Duits shirt of vlag theorie is gewoon dikke onzin!
Mbabu is gewoon een speler die bij de game hoort, dus ook dikke onzin.
Dansje afschaffen, tjah, ik vind dat het bij de game hoort. In het echt vieren de spelers ook hun goal.
Minder speciale kaarten, tjah, opzich snap ik je daarin wel, maar dat is gewoon het verdienmodel van EA. Hoe meer nieuwe/speciale kaarten hoe actiever de game gespeeld blijft. Anders speelt iedereen na 3 maand met dezelfde teams. Krijgen we dat gezeur weer zeker dat er geen variatie meer is.
Net zoals men in het begin zeurde en jij was dat ook, dat iedereen met Varane en mendy speelde.. Dus ja wat wil je nou?

Verder moet je niet spreken voor iedereen. Hoezo wordt iedereen kwaad om de meeste lompe spelers? Volgens mij heb jij geen flauw idee wat iedereen denkt.

Ten tweede, ik raad je echt aan om sterker te worden met je mind. Fifa is ook een mindgame, beheers je dat niet dan word je ook niet beter. Als je al ergert aan iemand die een dansje doet bij een goal. Tjah dan ben je gewoon veel te snel aangebrand en dan kan ik je nu al vertellen hoe hoger je komt te spelen hoe erger dat wordt.

Maar goed volgens mij heeft het weinig nut om jou uit te leggen want je blijft toch continu in je eigen bubbel zitten. De game moet perse aangepast worden naar jouw maatstaven. Waarom eigenlijk?
Waarom denk jij te kunnen bepalen hoe iedereen de game moet gaan spelen?

Elke x verbaas ik mij weer als ik jouw reacties lees en dan te bedenken hoe oud ben je en word je dan niet een x volwassen? Blijf je elke x nou als een 12jarige puber zeuren op de game? Als je nou 12 was dan kan ik het nog begrijpen.

En ja ik zou jouw reacties ook kunnen negeren, maar net zoals jij WILT dat EA dingen gaat veranderen zou ik heel graag willen zien dat jij veranderd in de manier van denken en reageren in dit topic.
En heel misschien spreek ik ook nog wel voor meerdere personen, maar ik praat vanuit mij zelf.

En dan zeuren op mensen die een rechtsback in het centrum zetten, terwijl jij een spits op de goal zet.. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:38
Gurbuh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:07:
[...]

Goede tip. 18k rijker in twee minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Messje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:27:
[...]

Goede tip. 18k rijker in twee minuten :)
Lekker zijn dat soort meevallers ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:36
Heb net mijn Finnen en mijn enige Hongaar (een bronzen kaart die voor 9000 wordt verkocht 8)7 ) in de aanbieding gedaan. Zijn er naast Bolivianen nog meer populaire landen op het moment?

[ Voor 33% gewijzigd door Robbio85 op 21-06-2021 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Robbio85 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:38:
Heb net mijn Finnen in de aanbieding gedaan. Zijn er naast Bolivianen en Hongaren nog meer populaire landen op het moment?
Macedonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Thanks. Is dit allemaal vanwege die treurige SBC's? Zo te zijn zijn die de coins niet echt waard als je de spelers niet al hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:25:
[...]

Oblak is voor mij de beste keeper die ik heb gehad. Dus daarin verschil ik van mening.
Duits shirt of vlag theorie is gewoon dikke onzin!
Mbabu is gewoon een speler die bij de game hoort, dus ook dikke onzin.
Dansje afschaffen, tjah, ik vind dat het bij de game hoort. In het echt vieren de spelers ook hun goal.
Minder speciale kaarten, tjah, opzich snap ik je daarin wel, maar dat is gewoon het verdienmodel van EA. Hoe meer nieuwe/speciale kaarten hoe actiever de game gespeeld blijft. Anders speelt iedereen na 3 maand met dezelfde teams. Krijgen we dat gezeur weer zeker dat er geen variatie meer is.
Net zoals men in het begin zeurde en jij was dat ook, dat iedereen met Varane en mendy speelde.. Dus ja wat wil je nou?

Verder moet je niet spreken voor iedereen. Hoezo wordt iedereen kwaad om de meeste lompe spelers? Volgens mij heb jij geen flauw idee wat iedereen denkt.

Ten tweede, ik raad je echt aan om sterker te worden met je mind. Fifa is ook een mindgame, beheers je dat niet dan word je ook niet beter. Als je al ergert aan iemand die een dansje doet bij een goal. Tjah dan ben je gewoon veel te snel aangebrand en dan kan ik je nu al vertellen hoe hoger je komt te spelen hoe erger dat wordt.

Maar goed volgens mij heeft het weinig nut om jou uit te leggen want je blijft toch continu in je eigen bubbel zitten. De game moet perse aangepast worden naar jouw maatstaven. Waarom eigenlijk?
Waarom denk jij te kunnen bepalen hoe iedereen de game moet gaan spelen?

Elke x verbaas ik mij weer als ik jouw reacties lees en dan te bedenken hoe oud ben je en word je dan niet een x volwassen? Blijf je elke x nou als een 12jarige puber zeuren op de game? Als je nou 12 was dan kan ik het nog begrijpen.

En ja ik zou jouw reacties ook kunnen negeren, maar net zoals jij WILT dat EA dingen gaat veranderen zou ik heel graag willen zien dat jij veranderd in de manier van denken en reageren in dit topic.
En heel misschien spreek ik ook nog wel voor meerdere personen, maar ik praat vanuit mij zelf.

En dan zeuren op mensen die een rechtsback in het centrum zetten, terwijl jij een spits op de goal zet.. 8)7 |:(
Insigne was een punt te maken niet omdat standaard toe te passen was ik ook niet van plan ,bijna elke schot vliegt erin wat normaal in het echt ook niet zo is
Jij zegt dansje gebeurd in het echt ook ,een heel elftal met Rbs achterin gebeurd dat in het echt ook ?
Duitse vlag klagen volgens mij meer mensen over dat Duitser irritant zijn en veel mee krijgen
En lompe spelers gaat me idd om klaiber bv
En kijk hoeveel updates haaland of wat dan ook krijgt ,why
Reactie leeftijdsgebonden tja , ik kan idd slecht tegen me verlies maar nog slechter tegen onrecht als dingen gebeuren die ik niet doe of wil
En iedereen klaagt over lag ,moet ik dan tegen iedereen zeggen speel dan offline of een ander spel?

En verdien model idd dat is storend , fut was altijd een uitdaging om veel te spelen en goed team te krijgen ,de laatste jaren draait alles om geld en hoe meer kaarten hoe beter ,laat ze het geld in het spel investeren ,lag bv of cpu dingen aanpassen in de game etc

En dansje is om mensen te irriteren das gewoon sneu haal dat er gewoon af echt geen meerwaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:47:
[...]

En dansje is om mensen te irriteren das gewoon sneu haal dat er gewoon af echt geen meerwaarde
Dat Duitsers irritant spelen, soit. Maar om nou te denken/zeggen dat EA heeft ingeprogrammeerd dat zij voordeel krijgen van de scheids? En Haaland scoort voor een goed team in de CL veel, is het dan niet logisch dat die meer upgrades krijgt dan iemand die niet zoveel bijzonders presteert?

Laatste punt wel mee eens, vooral die kippendans of dat rijtje van 4 man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik won laatst een potje redelijk geflatteerd, de tegenstander schoot een paar keer naast voor open doel. Verder was het net een balletvoorstelling met allemaal skillmoves maar amper passing. Ik had meer schoten op doel.

Zelf ga ik nooit die achterlijke dansjes doen, gewoon L1+R1 na doelpunt.

Vervolgens voegde hij mij toe op PSN en ging tegen mij klagen dat ik de winst aan EA te danken heb. Als je daar tijd voor gaat nemen, moet je dan niet eens langs de psychiater? En als je al gaat zeiken tegen je tegenstander, pak dan iemand die wel ligt te etteren met dansjes enzo.

[ Voor 18% gewijzigd door Robbio85 op 21-06-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Robbio85 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:42:
[...]

Thanks. Is dit allemaal vanwege die treurige SBC's? Zo te zijn zijn die de coins niet echt waard als je de spelers niet al hebt...
Jup, was ook wel te verwachten natuurlijk. Beetje stom ook van EA om Finland niet net als Hongarije en Macedonie bij max 5 spelers te houden.
Er zijn aasgieren die bij dat soort SBC's degene waarvoor je voornamelijk zilver/brons nodig hebt, al die spelers zsm op te kopen.
Ik heb Europe in principe compleet. Moet nog 1 Hongarije speler, die vind ik in de komende periode nog wel. En 8 Finse spelers, maar die ga ik echt niet volle pond kopen, dat is de beloning niet waard.
als ik 1 of 2 spelers moet kopen voor een klein bedrag, prima.

Ik heb trouwens nog 0 FOF spelers gepacked. Echt al een goede hoeveelheid packs geopend met al die SBC's.
Heb er dus maar voor gekozen om elke Bundesligaspeler buiten Zakaria te kopen, het is een gokje, maar misschien levert het nog een mooie boost voor mijn elftal op.

[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 21-06-2021 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
Markvd1984 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:47:
[...]

Insigne was een punt te maken niet omdat standaard toe te passen was ik ook niet van plan ,bijna elke schot vliegt erin wat normaal in het echt ook niet zo is
Jij zegt dansje gebeurd in het echt ook ,een heel elftal met Rbs achterin gebeurd dat in het echt ook ?
Duitse vlag klagen volgens mij meer mensen over dat Duitser irritant zijn en veel mee krijgen
En lompe spelers gaat me idd om klaiber bv
En kijk hoeveel updates haaland of wat dan ook krijgt ,why
Reactie leeftijdsgebonden tja , ik kan idd slecht tegen me verlies maar nog slechter tegen onrecht als dingen gebeuren die ik niet doe of wil
En iedereen klaagt over lag ,moet ik dan tegen iedereen zeggen speel dan offline of een ander spel?

En verdien model idd dat is storend , fut was altijd een uitdaging om veel te spelen en goed team te krijgen ,de laatste jaren draait alles om geld en hoe meer kaarten hoe beter ,laat ze het geld in het spel investeren ,lag bv of cpu dingen aanpassen in de game etc

Duitsers zijn irritant ja, net als turken en italianen en tegenwoordig heb ik ook vaak bij mensen met een liverpool badge.. Je punt? Wat kan EA er aan doen dat een bepaalde categorie irritant is?
Of geloof jij nu echt dat je voordeel krijgt als je een duitse vlag instelt?? Ben je serieus?

Dat gezeur van die rechtsbacks, dat is gewoon niveau verschil. Hier op het forum lees je ook al dat mensen dat hebben geprobeerd maar daar al snel op terugkomen omdat die spelers totaal niet goed in positie blijven staan. Maar op jouw niveau wordt dat kennelijk nog wel toegepast. Eigenlijk moet je juist blij zijn als iemand dat doet, dan heb je veel meer counter mogelijkheden door het midden.

En iedereen klaagt over lag. Tjah, ik zie ook genoeg mensen die op een oude brakke kut tv spelen en ook nog eens verbinding maken via wifi en maar klagen over de verbinding..
Of dat ze dezelfde lag ook ervaren in Squad battles, dus het is eigenlijk geen lag maar gewoon de gameplay.
Jij irriteert je gewoon zo erg aan spelers die een Klaiber in het centrum zetten en wil dan meteen dat EA dat even voor jou gaat oplossen. IPV dat jij dus je spel aanpast moet de spel zich aan jouw aanpassen?
Ik wil dat dus niet, van mij mag de tegenstander iedereen opstellen waar hij wil. Als hij CR7 in het centrum van zijn verdediging wil zetten dan doet hij dat maar. Heb ik alleen maar een grotere kans om te winnen.
Zo zou jij ook kunnen denken, maar kritisch naar jezelf kijken zit er bij jou niet in.

Als iedereen zoals jou zou denken krijgen we wel een heel simpele game niet?
Want was is next, truucjes mogen ook niet? Want hey dat is wel zo ingewikkeld zeker. En daarna hoge diepte passes ook niet meer zeker? Of een harde lage voorzet er ook maar uithalen?

Het enige wat jij wil is verandering in de dingen die jij niet beheerst. Maar zo werkt een game niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Prosac schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:44:
[...]
Ik heb trouwens nog 0 FOF spelers gepacked.
Same here. En wat is dat met die player picks? Moet ik mijn auto ook nog inleveren voor een 82+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:05:
[...]

Same here. En wat is dat met die player picks? Moet ik mijn auto ook nog inleveren voor een 82+?
Ik doe ze niet meer.. waren alleen rendabel tijdens tots la liga meen k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
PP's doe ik alleen maar als ik teveel dubbelen heb en al weer het eea aan packs geopend heb en dus voldoende "troep"
Maar volgens mij was alleen de eerste keer PP (zo rond TOTY?) echt heel interessant, daarna haalde ik er nauwelijks nog wat uit, als ze de rate van hoge spelers terug geschroefd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Vandaag de land objectives gedaan en hiermee Morata en Rebic FOF's gepacked! :)
Moet alleen nog Afrika gedeeltelijk doen en dan heb ik die ook binnen........maar het is echt hersenloos grinden :)

Was ook nog Parades vergeten

[ Voor 7% gewijzigd door pacod op 21-06-2021 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heb alweer bijna 90 pakketjes staan, maar ik ga ze pas openen als de pack luck beter is. Dat je bij elke poep en scheet een tots krijgt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
90 pakketjes?!?! Zoveel heb ik er heel deze Fifa nog niet gehad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Al mijn fodder en nog wat niet gebruikte kaartjes opgeofferd voor de Prime or Moments PP....... Kreeg de keuze uit Nistelrooy Prime, Nistelrooy Moments en Seedorf Moments. Uiteindelijk de laatste gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik spaar mijn fodder nog, voor het geval er een sbc van Zidane, Gullit of R9 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Krijg 4-2-3-1/4-3-1-2 nog steeds niet lekker onder de knie.. wil weer terug naar 4-3-2-1 maar daarvoor moet ik Hermoso FB centraal zetten.. kan die nog wat mee?
@Moody2204 speelde jij niet heel lang met hem?

Word een centraal duo met gimenez

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 21-06-2021 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:25
Waarschijnlijk ga ik nog voor vier Icon Swaps, heb er op dit moment nog één. Het is toch elke keer weer vermakelijk om de Icon Swaps objectives te doen, ook omdat het lekker zo snel gaat met de golden goal regels. Ik kan dan nog de Moments Icon pack doen. We gaan het zien ...

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 21-06-2021 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik zie nu al op tegen de 6x 1 goal van buiten de 16 in iconswaps he. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Prosac schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:38:
Hahaha gewoon finesse shots proberen, gaan er wel vaker in dan je denkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:38:
Even berichtje sturen, ben je zo klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Waarom zijn er niet meer packs in de nieuwe icon swaps :( Er zijn echt maar een paar icons die ik wil, verder vind ik het leuker met 'echte' spelers.

En preview van bronze pack, mag dat uit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gurbuh schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:59:
Waarom zijn er niet meer packs in de nieuwe icon swaps :( Er zijn echt maar een paar icons die ik wil, verder vind ik het leuker met 'echte' spelers.

En preview van bronze pack, mag dat uit? :D
Die vind k ook jammer idd. Nu zijn de swaps niet de moeite waard voor mij aangezien ik ook liever met echte spelers speel.

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 22-06-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Toch wel eens lekker die preview.
Ik had een pack met Rodrygo CL en Kimmich.

De eerste extinct en dus voor 10.000 direct verkocht en Kimmich ook nog zo'n 35K. Met de rest van het spul in de playerpack kreeg ik ongeveer 70.000 terug. _O_
pack erna was troep, dus die niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Iemand al moments Johan er uit getrokken? uit de prime of moments pack

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
De spelers die ik graag nog in een sbc wil zien zijn R9, Zidane, Cruyff en Gullit. De rest hoef ik niet of heb ik al :)

Laatst natuurlijk Maradonna erbij gekomen, maar ik heb daar niks mee en zijn 3 * WF vind ik op dit tijdstip gewoon niet goed genoeg meer.

Welke heb ik al: Makélélé, Zambrotta, Desailly, Schmeichel, Essien, Carlos Alberto, Kluivert, Nedved, Ballack, Del Piero, Cantona en verder heb ik nog Rui Costa en Deco.

De absolute vedette en onmisbaar in mijn team dit jaar blijft toch wel Zambrotta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Mooie lijst, ik heb alleen Zambrotta, Makelele, Nedved (alle 3 basis) en Deco (gebruik ik alleen nog voor bepaalde objectives). Ik weet nog niet of ik 7 tokens ga grinden om zo'n icon gok te doen. Ik zie het liefst dat ze nog wat van die 81/83/84 packs erin gooien, dan kan ik die gericht gebruiken voor een SBC waarvan ik weet wat ik krijg ipv een gok.

Als ik de SBC prijs van Maradona zie dan houd ik m'n hart vast voor Cruijf/R9/Zidane/Gullit...

[ Voor 12% gewijzigd door Robbio85 op 22-06-2021 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die packs kun je helaas wel vergeten. Dit is deeltje 2 van deze swaps. Komt niks extra's bij.
Ik ga nog voor de icon moments pack en de 92+ pack, dan heb ik 2x kans op een icon.

Maar de vorigen waren allemaal teleurstellingen (Klose en Rui Costa)

Binnen de club heb ik clubhelden Figo (gepackt), Nedved en Zambrotta (inmiddels vervangen door Costa, Kostic en Piszcek), maar denk dat ik die weer in een te maken Serie A elftal zet.
Verder nog Okocha, Rui Costa, Ballack en Schmeichel.
Geen enkele icon speelt nog basis of zit op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Prosac schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:04:
Die packs kun je helaas wel vergeten. Dit is deeltje 2 van deze swaps. Komt niks extra's bij.
Ik ga nog voor de icon moments pack en de 92+ pack, dan heb ik 2x kans op een icon.
Daar was ik al bang voor. Wordt een hoop SB's met matige teams spelen. Als er geen Cruijff ofzo uit komt gaat er een boze mail naar EA >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:43:
Krijg 4-2-3-1/4-3-1-2 nog steeds niet lekker onder de knie.. wil weer terug naar 4-3-2-1 maar daarvoor moet ik Hermoso FB centraal zetten.. kan die nog wat mee?
@Moody2204 speelde jij niet heel lang met hem?

Word een centraal duo met gimenez
Toevallig heb ik 'm net vervangen door Gimenez. Ik heb nu als centraal duo dus Koundé TOTS en Gimenez. Gimenez is puur verdedigend beter dan Hermoso. Aan de andere kant vond ik Hermoso zeker niet slecht. Ik vond hem niet minder dan Koundé bijvoorbeeld. Daarentegen is verdedigen niet mijn sterkste kant, dus hecht ook weer niet teveel waarde aan mijn oordeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Alle friendly competities Icon Wissels objectives gedaan. Nu komt het Squad Battles grinden verdomme, snap echt niet wie dit bedacht heeft. Zo saai en tijdrovend. Ik heb liever de moeilijke objectives in Friendlies of Rivals dan Squad Battles, maar goed.

Weet iemand of de Conmebol kaarten ook tellen als Zilveren? Dan zou ik op zich twee Swaps kunnen pakken in één keer. Maar goed, zilveren kaarten met Argentijnse spelers kan ook.

Uiteindelijk toch voor de Moments 92+ gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:34:
[...]

Toevallig heb ik 'm net vervangen door Gimenez. Ik heb nu als centraal duo dus Koundé TOTS en Gimenez. Gimenez is puur verdedigend beter dan Hermoso. Aan de andere kant vond ik Hermoso zeker niet slecht. Ik vond hem niet minder dan Koundé bijvoorbeeld. Daarentegen is verdedigen niet mijn sterkste kant, dus hecht ook weer niet teveel waarde aan mijn oordeel...
Heb gimenez ook, wat een eindbaas.. vind in het centrum links- en een rechtspoot echt superfijn. Nog een dikke pro tegenover kounde.. ga hem gewoon maar testen.
Beoogde team ingame met alleen Cuadrado en Lozano op 8
https://www.futbin.com/21/squad/8913510

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lashrom schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:52:
Alle friendly competities Icon Wissels objectives gedaan. Nu komt het Squad Battles grinden verdomme, snap echt niet wie dit bedacht heeft. Zo saai en tijdrovend. Ik heb liever de moeilijke objectives in Friendlies of Rivals dan Squad Battles, maar goed.

Weet iemand of de Conmebol kaarten ook tellen als Zilveren? Dan zou ik op zich twee Swaps kunnen pakken in één keer. Maar goed, zilveren kaarten met Argentijnse spelers kan ook.

Uiteindelijk toch voor de Moments 92+ gaan.
Als ze onder de 75 rating zijn tellen ze denk ik wel als zilver. Ik heb die 2 samen gedaan. Zilveren Argentijnse spelers. Straks pakketje openen d:)b

Zul je zien dat ik Keane ofzo krijg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Lashrom schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:52:
Ja.
Ik doe de swaps met een zilveren braziliaans team (alles van 65-74 rated telt als zilver) en poog een UCL Argentijns elftal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hassiebassie schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 17:11:
[...]
Zul je zien dat ik Keane ofzo krijg :+
Mister Inter himself! Nog een legende uit Fifa 20.

Prime icon moments Zanetti _/-\o_

Niet meta, wel heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Hassiebassie schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 17:42:
[...]

Mister Inter himself! Nog een legende uit Fifa 20.

Prime icon moments Zanetti _/-\o_

Niet meta, wel heel leuk!
Is wel een W, het kon slechter haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jezus die 87+. Ik ga echt in een hoekje huilen 🤣🤣

2x87 en ter stegen

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 22-06-2021 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Neymar, KdB en Neuer, dikke prima dus

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:01
Neuer, Kane en Bruno Fernandes 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Handanovic, Kroos en Robertson. 🤡

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Hier Klostermann FOF, Alisson en Sterling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Alexis fof Martines fof en oblak,mag niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Morata FOF, Chilwell FOF en Neuer. Vier FOF 's nu ...

[ Voor 18% gewijzigd door Lashrom op 22-06-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:56:
Jezus die 87+. Ik ga echt in een hoekje huilen 🤣🤣

2x87 en ter stegen
Van Dijk (had ik al)
Busquets en Chiellini :')

Daarmee haalde ik vervolgens maar _O_ Hateboer _O_

Vervolgens dacht ik: Dan zal het 92+ Icon Moments pakket vast wel wat leuks opleveren. Maar nee.
92 Shevchenko :') :')

Echt, alleen die 25x / 15x spelerspakketten hebben wat opgeleverd in die swaps. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Kreeg een duplicate Paredes FOF, Nandez FOF en een Ter Stegen… ik mag niet klagen. Heb mede daarmee Tierney gehaald. Speelde al erg lang met Angelino linksachter wat me niet goed beviel, Tierney is weer goed te linken met Dalglish. Na een tweetal potjes merkte ik al een behoorlijk verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb weer plezier in het spel :)

Na de switch terug naar 4-3-2-1 met Lozano en Barnes terug op de flanken zie ik eindelijk weer de looplijnen en beweging die ik wil zien! Aouar op cm en André op cdm excelleren als vanouds. Zelfs kounde op 8 chem presteert beter als in de 4-2-3-1/4-3-1-2

Glimlachend FIFA spelen, dat was lang geleden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 23-06-2021 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Meneer iCy

swarma

Heb nu dit team, maar zit er over na te denken om Ederson voor 91 vd Sar te vervangen, zodat de Ligt op 10 chem uit komt, maar is vd Sar net zo goed als Ederson of gewoon velen malen minder.

https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Heb de Titty Henry SBC gedaan (kosten 9k) en Ben Ketser TOTS verkocht. Heb daarvoor Roberto Carlos gekocht.

Heb op het moment toch geen muntjes, maar kan dan sparen voor vd Sar en anders ga ik eens op zoek naar de ultieme wissel, want qua team valt er niet veel meer te upgraden.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Als ik klaar ben met werken ga ik maar eens verder met de Swaps-grind. Heb nu de eerste drie potten met een zilveren Braziliaans team erop zitten. Ideaal ook om de Braziliaanse zilveren FB-spelers een keer te gebruiken. Lekker sterke linkerflank.

Doel is om tot de zes tokens te gaan voor Scheinsteiger. Had nog twee tokens van het eerste deel en hoef er dus maar vier bij te halen. Hij is niet echt een verbetering, maar meer omdat zijn dynamic gaaf is en ik geen zin heb in de pack-loterij en met een waardeloze icon of dubbele (untradeable) Zambrotta weg te komen.

Tot nu toe 2 FoF's uit het tweede team gepackt, allebei Martinez. Eerste keer tradeable, tweede keer uit de 85+. Hij is niet te linken met welk team ik dan ook heb, dus heb hem maar als supersub op de bank gezet. Perfect! Twijfel nog over de 87+...dat is echt een hit or miss :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:38
Meneer iCy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:17:
Heb nu dit team, maar zit er over na te denken om Ederson voor 91 vd Sar te vervangen, zodat de Ligt op 10 chem uit komt, maar is vd Sar net zo goed als Ederson of gewoon velen malen minder.

https://www.futbin.com/21/squad-builder/6293234

Heb de Titty Henry SBC gedaan (kosten 9k) en Ben Ketser TOTS verkocht. Heb daarvoor Roberto Carlos gekocht.

Heb op het moment toch geen muntjes, maar kan dan sparen voor vd Sar en anders ga ik eens op zoek naar de ultieme wissel, want qua team valt er niet veel meer te upgraden.
89 Sar is beter dan 91 hoor ik van iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Meneer iCy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:17:

https://www.futbin.com/21/squad-builder/6293234

Link doet het niet bij mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

https://www.futbin.com/21/squad/6293234 verkeerde link, was de editor link :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik was zelf vrij snel klaar met de prime versie van Roberto Carlos. Die stond vaak veel te hoog als hij meest moest verdedigen. Maar als je backs mee opkomen is dat natuurlijk een ander verhaal.

De mid versie van Van der Sar heb ik nog steeds. Een tijdje met Neuer TOTY gespeeld maar ik heb echt het idee dat van der Sar er veel meer uithaalt.

Op de lange termijn zou ik Aouar vervangen door Goretzka of Kimmich. Verder leuk teampje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zelfs de 10x 82+ levert niks op. Echt niet normaal slecht de packluck deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
allstarted1 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:37:
Als ik klaar ben met werken ga ik maar eens verder met de Swaps-grind. Heb nu de eerste drie potten met een zilveren Braziliaans team erop zitten. Ideaal ook om de Braziliaanse zilveren FB-spelers een keer te gebruiken. Lekker sterke linkerflank.

Doel is om tot de zes tokens te gaan voor Scheinsteiger. Had nog twee tokens van het eerste deel en hoef er dus maar vier bij te halen. Hij is niet echt een verbetering, maar meer omdat zijn dynamic gaaf is en ik geen zin heb in de pack-loterij en met een waardeloze icon of dubbele (untradeable) Zambrotta weg te komen.

Tot nu toe 2 FoF's uit het tweede team gepackt, allebei Martinez. Eerste keer tradeable, tweede keer uit de 85+. Hij is niet te linken met welk team ik dan ook heb, dus heb hem maar als supersub op de bank gezet. Perfect! Twijfel nog over de 87+...dat is echt een hit or miss :P
Niet dat het geen goede beslissing is hoor, maar nu we toch bijna einde van Fifa zitten wil je de risico niet nemen dan om de Moments of 92+ Moments te nemen? Denk dat er op dit moment wel vergelijkbare betaalbare spelers zijn die zelfs betere stats hebben dan Schweinie moments? Of heeft de dynamic image jou toch overgehaald? Haha

Ik neem zelf de 92+ Moments. Nog 7 wedstrijden met Braziliaanse spelers te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nou.. die FOF kaartjes van Duitsland wordt ook niks vrees ik. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Was na Serie A, PL bezig met de Laliga wissels. Als het niet aan EA lag dan had ik m al gehad…. Iedere keer wanneer ik win (met schot buiten de 16 ) vlieg ik er zelf uit wanneer mijn tegenstander disconnect. Dacht aan een storing op dat stuk, maar ook met Rivals hetzelfde… Het begon gisteravond en ik dacht vanmorgen deze objective af te tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hassiebassie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:09:
[...]

Ik was zelf vrij snel klaar met de prime versie van Roberto Carlos. Die stond vaak veel te hoog als hij meest moest verdedigen. Maar als je backs mee opkomen is dat natuurlijk een ander verhaal.

De mid versie van Van der Sar heb ik nog steeds. Een tijdje met Neuer TOTY gespeeld maar ik heb echt het idee dat van der Sar er veel meer uithaalt.

Op de lange termijn zou ik Aouar vervangen door Goretzka of Kimmich. Verder leuk teampje :)
Dank je! Wat is Henry een verademing tegenover de duo Dalgish/Yedder. 2 glitchers in de spits vind ik toch net niet lekker spelen. Daar is Henry een mooie compromis in.

Is kimmich niet te verdedigend ingesteld? Aouar staat als cam namelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Die Rakitic Flashback ziet er wel interessant uit voor de prijs, al is het voor de bank ipv Llorente TOTS. Doen of laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
Speel af en toe nu wat rivals potjes. Maar na BL TOTS geen weekend league meer gedaan. In deze periode verlies ik toch net als vele compleet de aandacht in het spel. Er valt weinig meer binnen je team echt te upgraden wat toch binnen fut het doel is. Lijkt me ook dat dit bewust is van ea. Zodat iedereen reikhalzend uit kijkt naar weer een nieuwe editie en blijft kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Prosac schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:36:
Zelfs de 10x 82+ levert niks op. Echt niet normaal slecht de packluck deze week.
klaag jij over deze week, ik over heel fifa21 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Robbio85 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:20:
Die Rakitic Flashback ziet er wel interessant uit voor de prijs, al is het voor de bank ipv Llorente TOTS. Doen of laten liggen?
Twijfel zelf ook, want Rakitic past perfect in mijn team. Zijn medium/medium workrates zijn misschien wat minder. Voor de rest ziet die kaart er prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Dani05 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:25:
Speel af en toe nu wat rivals potjes. Maar na BL TOTS geen weekend league meer gedaan. In deze periode verlies ik toch net als vele compleet de aandacht in het spel. Er valt weinig meer binnen je team echt te upgraden wat toch binnen fut het doel is. Lijkt me ook dat dit bewust is van ea. Zodat iedereen reikhalzend uit kijkt naar weer een nieuwe editie en blijft kopen.
??? Er valt niks te upgraden?

Heb jij de FoF kaarten wel gezien. Stuk voor stuk echt wel beter dan TOTS en de upgrade zijn ook leuk

Neem bv Firmino. Brazilie zie ik wel 6 wins halen..dan wordt het gewoon een 99 kaartje

[ Voor 23% gewijzigd door bvbal79 op 24-06-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
bvbal79 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:38:
[...]

klaag jij over deze week, ik over heel fifa21 :)
Haha. Tja.. ik mag gezien mijn Bundesliga weekje TOTS niet klagen.
Maar ik heb deze twee weken FOF echt ontzettend veel packs geopend, maar geen enkele FOF binnen gehaald. Dat is me in geen enkele promo nog overkomen, altijd wel eentje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zag een een 45K pack preview FOF Morata zitten, pakje gekocht met munten en direct doorverkocht minimaal 20K winst in het pakje :) Simpel verdienen zo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:42:
Zag een een 45K pack preview FOF Morata zitten, pakje gekocht met munten en direct doorverkocht minimaal 20K winst in het pakje :) Simpel verdienen zo haha.
Ja hier zelfs 2x. Ook Morata FOF en een keer Hierro in een pakketje. Was ook een makkelijke winst ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jose Fonte en Jan Oblak uit de red picks. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Traeces schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:42:
Cool... ik heb tot nu toe niks. Hebben we allebei vandaag weer wat nuttigs bijgedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Mason Mount en Oscar in Goud 3. Ach ja, je kan niet iedere week goede picks hebben. Vorige week was het KdB en Kimmich. Comme si, comme sa ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Previewen jullie ook de silver packs, want daar kan een Fin of een Hongaar oid in zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gurbuh schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:18:
Previewen jullie ook de silver packs, want daar kan een Fin of een Hongaar oid in zitten ;)
Uiteraard. Net als de bronzen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Prosac schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:27:
[...]

Uiteraard. Net als de bronzen. :P
Ja maar bronzen open ik constant, of er nou wat in zit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
bvbal79 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:40:
[...]

??? Er valt niks te upgraden?

Heb jij de FoF kaarten wel gezien. Stuk voor stuk echt wel beter dan TOTS en de upgrade zijn ook leuk

Neem bv Firmino. Brazilie zie ik wel 6 wins halen..dan wordt het gewoon een 99 kaartje
Er valt altijd wat te upgraden. Alleen wanneer je hele jaar door speelt, ben je vaak in deze periode door de coins heen. Veel untradeable toppers die je team compleet maken. Wat dan nog een upgrade is kost al vaak minimaal 1,5 mln. Denk dat meer mensen dat zo ervaren. Wel shaw ingeruild voor chillwell. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Na zoveel Squad Battles te hebben gegrind, had ik een 92+ Moments pack gekozen en geopend ... Zie je een Franse vlag .. Helemaal blij natuurlijk en dan komt de positie LM tevoorschijn is het Pires ... *facepalm* .. Dank je EA!

De zoveelste slechte Icon pack, dan mag dit er ook bij.
Tot nu toe waren dit mijn icon packs; Pirlo prime (FIFA 20), Figo prime (FIFA 20), Schweinsteiger mid, Ballack mid, Zola prime en nu Pires Moments ...

Kijkend naar de icon packs van mijn vrienden; Cantona base, Matthaus Mid, Pele prime, Ashley Cole prime, Desailly base, Lahm prime ...

Ik blijf het toch maar zeggen dat het account based is ... Ongelooflijk hoe slecht mijn packluck is met de Icons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Lashrom schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:47:
[...]

Niet dat het geen goede beslissing is hoor, maar nu we toch bijna einde van Fifa zitten wil je de risico niet nemen dan om de Moments of 92+ Moments te nemen? Denk dat er op dit moment wel vergelijkbare betaalbare spelers zijn die zelfs betere stats hebben dan Schweinie moments? Of heeft de dynamic image jou toch overgehaald? Haha

Ik neem zelf de 92+ Moments. Nog 7 wedstrijden met Braziliaanse spelers te gaan.
Na alle potten met Argentijnen gespeeld te hebben, en de Zilveren Brazilianen te hebben afgerond had ik echt geen trek meer in nog meer potten. Ook niet de friendlies. Heb dus voor 5 tokens de Prime Icon Moments Pack gekozen. Mijn teams zijn sowieso wel klaar, op de PL na die achterloopt. Jay-Jay Okocha eruit gehaald :)

Geen echte topper, maar had vele malen slechter gekund. Zie bovendien dat hij in Duitsland, Frankrijk en Engeland heeft gespeeld. Mag hij dus alledrie in plaatsnemen, haha. Vind dat altijd wel leuker dan iemand maar in een team proppen...al had ik liever nogmaals de keuze gehad voor een 25x83+ pack. :P Enige Icons die ik interessant vind zijn Butra en Kaka...die speelden zo ongelooflijk lekker in Drafts.

Klosterman uit de FoF-guaranteed :) Dag Bender!

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Felix

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
allstarted1 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:31:
[...]

Na alle potten met Argentijnen gespeeld te hebben, en de Zilveren Brazilianen te hebben afgerond had ik echt geen trek meer in nog meer potten. Ook niet de friendlies. Heb dus voor 5 tokens de Prime Icon Moments Pack gekozen. Mijn teams zijn sowieso wel klaar, op de PL na die achterloopt. Jay-Jay Okocha eruit gehaald :)

Geen echte topper, maar had vele malen slechter gekund. Zie bovendien dat hij in Duitsland, Frankrijk en Engeland heeft gespeeld. Mag hij dus alledrie in plaatsnemen, haha. Vind dat altijd wel leuker dan iemand maar in een team proppen...al had ik liever nogmaals de keuze gehad voor een 25x83+ pack. :P Enige Icons die ik interessant vind zijn Butra en Kaka...die speelden zo ongelooflijk lekker in Drafts.

Klosterman uit de FoF-guaranteed :) Dag Bender!
Was ik ook maar tot maar 5 wissels gebleven haha. Gezeik, maar goed.

Net een Guaranteed PTG sbc gedaan, kwam Paredes eruit .. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vorig jaar packte ik uit die sbc icon pakketten echte troep. Mid baresi, prime Wright, baby litmanen...

Echt van die instant discard troep eigenlijk.

Dit jaar dan wat meer mazzel. 5 tokens ingeleverd en toen kwam daar mister Inter uitlopen: Zanetti.

Niet echt meta natuurlijk maar wel leuk.

En verder, ach ik grind de moments sbc's dus dat vind ik dan ook al een soort van geluk :) ik ben blij met de spelers die ik heb.

Wacht nog op zidane, R9, Gullit of Cruyff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Icon SBCs zijn me iets te duur voor een gokje met mijn packluck, dan zou ik er in ieder geval een playerpick doen zodat je nog wel wat opties krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hier net zo… en kreeg hem vlak daarna tradeable in een 7,5K preview pack! Toch weer 300k erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoe vinden jullie Eden Hazard FoF spelen? Stats zien er zo goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
OMFG, ik ontdek nu pas de directional nutmeg.... even een paar potjes leren gebruiken. 4 tegenstanders op rij opgerold :D
Waarom ontdek ik dit nu pas, ik zat altijd met die bridge te klooien maar je geeft je spelers echt een instant boost. Zat altijd met skill moves te klooien, L2+R2 cancel...

Zoef zoef en weg ben je. Boem pats goal klaar. Doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Hassiebassie schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 23:47:
OMFG, ik ontdek nu pas de directional nutmeg.... even een paar potjes leren gebruiken. 4 tegenstanders op rij opgerold :D
Waarom ontdek ik dit nu pas, ik zat altijd met die bridge te klooien maar je geeft je spelers echt een instant boost. Zat altijd met skill moves te klooien, L2+R2 cancel...

Zoef zoef en weg ben je. Boem pats goal klaar. Doei.
De directional nutmeg is voor mij ook de meest effectieve die ik deze fifa geleerd heb. Af en toe heeft de croqueta of fake shot ook wel zin, maar daarmee kom ik niet ineens 1v1 voor de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Makelele moment uit icon pp ,ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markvd1984 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:22:
Makelele moment uit icon pp ,ben benieuwd
Heerlijke speler, gaat voorop in de strijd voor de bal. Beetje vergelijkbaar met Kante.
Pagina: 1 ... 144 ... 158 Laatste