Ik laat die 82 pack nog maar even doorsudderen in de store. Misschien dat ik daar volgende week geluk mee heb. Maar ik stel me in op een lading gouden rommel.
[ Voor 25% gewijzigd door Robbio85 op 17-06-2021 09:17 ]
Kwam 94 Llorente er uit, 977.000 waard, lekker verkopen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Geld -> fifapointsRobbio85 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:16:
Wat boeit het in deze fase nou om die packs wat zwaarder te maken?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
[ Voor 15% gewijzigd door Gurbuh op 17-06-2021 10:05 ]
Verkopen die handel!
Even 750K binnen enkele minuten erbij op de teller
Ik Zakaria.. ziet eruit als een goede cdm.. alleen past niet in m'n team.. was ook zo een btje de enige 🤣Lashrom schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:52:
Llorente gekregen uit guaranteed Path to Glory sbc. Niet slecht, kan samen met Acuna PTG. Weekend veel vrije tijd. Wellicht t/m Zilver 1 spelen. En als ik echt echt niks te doen heb dan maar Goud 3.
Verder trok ik uit de MM een tradable Acuna, dus dat is lekker meegenomen!
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Yazici kwam er bij mij uitlopen.. en ik had deze er net ingestopt..Augy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:13:
[...]
Ik Zakaria.. ziet eruit als een goede cdm.. alleen past niet in m'n team.. was ook zo een btje de enige 🤣
Herinner mij nog in begin van Fifa 21 dat hij echt een beest van een middenvelder was. Na december zag je hem in geen enkel team meer. Volgens mij maakt hij nu weer een comeback met deze PTG variant.Augy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:13:
[...]
Ik Zakaria.. ziet eruit als een goede cdm.. alleen past niet in m'n team.. was ook zo een btje de enige 🤣
@peeweeherman Wellicht gebruiken als super sub? Heeft wel zieke stats zo te zien.
Die 2 zijn echt vrij ziek qua individuele stats. Kijk of je ze in je elftal kan fietsen en dan zit je voor de rest van de game gebakken op die positiesLashrom schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:52:
Llorente gekregen uit guaranteed Path to Glory sbc. Niet slecht, kan samen met Acuna PTG. Weekend veel vrije tijd. Wellicht t/m Zilver 1 spelen. En als ik echt echt niks te doen heb dan maar Goud 3.
Wat een bizar stabiel systeem kwa verdediging zeg.. krijg bijna geen tegen goals meer.
De looplijnen voorin moest ik aardig aan wennen. Zelfde als het afmaken. Diepe ballen spammen met al die 90+ pace verdedigers is wel klaar nu 😋
Die Gimenez SBC, wat een monster in de verdediging zeg 👌
Tevens moet ik dan ook weer Cantona buiten de basis houden en nog ergens gouden Neymar of Nani TOTS in de basis fietsen.
Deze week 4312 gespeeld met Cantona als een soort CAM en dat liep wel lekker. Voorin kan ik wel genoeg creëren met spelers met 5* sm.
Vorig jaar was het gewoon feest voorin met 4 spelers met 5* 5*
Same for me. Ben benieuwd, zijn 88 kaart had ik niet gedaan maar die loan speelde wel erg lekker. Hopen op wat upgrades..
Verder sinds gister +2 miljoen in de plus na de verkoop van IF kaartjes. Heb er nog +/- 60 (84-86 rated) in mijn trade pile, komt dus nog +/- 2 miljoen bij als alles is verkocht. Eindelijk de beloning voor het aanhouden van die kaartjes voor 1,5 maand..
Dat is wel heel lekker. Ik had een flink aantal in sbc's gegooid en dus op die manier flink wat coins misgelopen. Tevens zijn de prijzen van 84 gelimiteerd waardoor ik ook veel coins heb verlorenMesque schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:16:
[...]
Same for me. Ben benieuwd, zijn 88 kaart had ik niet gedaan maar die loan speelde wel erg lekker. Hopen op wat upgrades..
Verder sinds gister +2 miljoen in de plus na de verkoop van IF kaartjes. Heb er nog +/- 60 (84-86 rated) in mijn trade pile, komt dus nog +/- 2 miljoen bij als alles is verkocht. Eindelijk de beloning voor het aanhouden van die kaartjes voor 1,5 maand..
Achja, dit weekend maar weer even weekend league doen
Begrijp je probleem met medium aanvallende workrates aanvallers, die zijn zo verschrikkelijk lui en doen niks. Messi kan ik ook echt totaal niet mee omgaanHassiebassie schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:12:
Weet niet of ik de sbc moet doen. In principe nog genoeg coins om Griezmann te kopen, kan hem in mijn team fietsen (Hyperlink met Dembele) en heeft de juiste traits: Finesse en outside foot shoot en kan zelfs 5* 5* worden, maar heeft weer zo'n vervelende medium attack work stat. Met Messi TOTY als leenspeler kan ik totaal niet uit de voeten omdat die kerel gewoon bijna niks doet. Ben bang dat Griezmann niet veel anders gaat zijn.
Tevens moet ik dan ook weer Cantona buiten de basis houden en nog ergens gouden Neymar of Nani TOTS in de basis fietsen.
Deze week 4312 gespeeld met Cantona als een soort CAM en dat liep wel lekker. Voorin kan ik wel genoeg creëren met spelers met 5* sm.
Vorig jaar was het gewoon feest voorin met 4 spelers met 5* 5*
Heb dit jaar 3 van me 4 aanvallers 5* / 5* dat is echt heerlijk
Misschien dat ik af en toe wat rivals ga spelen, maar zie me geen WL meer doen.
Straks nog wel even Eriksen objective afmaken voordat die verloopt (moet nog maar 2 squad battles
wijze woorden
Interessant, hoe ziet jouw team er nu uit dan?Traeces schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:26:
[...]
Begrijp je probleem met medium aanvallende workrates aanvallers, die zijn zo verschrikkelijk lui en doen niks. Messi kan ik ook echt totaal niet mee omgaan![]()
Heb dit jaar 3 van me 4 aanvallers 5* / 5* dat is echt heerlijkCoutinho heeft dat gelukkig ook nog eens 5* skills
Wil echt nooit meer een spits zonder 5* star skills.
Hassiebassie schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:47:
[...]
Interessant, hoe ziet jouw team er nu uit dan?
:strip_exif()/f/image/kJgLHeSyyIQE666kzhKURKIJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Speel zo momenteel in-game. Start in 4-5-1 met Atal op 7 chem ( merk er niks van ). Kent en Atal zijn echt bizar goedkoop voor hoe goed ze zijn. Met kent draai ik nog steeds iedere back helemaal gek.
Wanneer ik meer aanvallend wil gaan spelen wissel ik Essien of Makelele voor Rooney / Aouar op het middenveld
Ik weet dat squad battles gescript zijn maar deze sloeg echt alles, ik denk dat ik wel 15 goals genaaid ben, vervolgens verlenging 122e minuut terwijl er maar 1 minuur extra tijd was en op dat moment de bal op hun helft, ongeveer 6x de bal afgepakt maar dus niet komt een pisbal vergelijkbaar met terugspeelbal en goal 2e "schot" en 2e goal en de beslissende pingel zat 100% netjes binnen de palen maar ging op oea manier naast...
25 minuten tijd verspeeld aan een pot waar ea allang de uitslag van had bepaald, nog een wonder dat mn controller niet gesloopt is zeg.
De druppel, ik hoop dat ik eens een keer sterk genoeg ben om de "nieuwe" versie niet te kopen wat een ... spel zeg.
Gegroet
na 120 minuten was het 5-5 geworden, kwam 3x op voorsprong.
En in de 119e minuut mis ik 1 op1 met de keeper, omdat ik ging twijfelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Houdt dit in dat we vanavond team 2 krijgen?
Daar ga ik wel van uit, inclusief alle toeters en bellen van sbc en objective.Prosac schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:13:
Dat Path to Glory team van deze week heet "Team 1"
Houdt dit in dat we vanavond team 2 krijgen?
Ik verwacht daarnaast ook nog een team van de eerste ronde.
Heb ik tegen jou gespeeld toevallig? Ik won iets voor 12en na 5-5 met pingelsMars18 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:45:
Gaat een lekkere WL worden, 2e wedstrijd verlies ik met penals.
na 120 minuten was het 5-5 geworden, kwam 3x op voorsprong.
En in de 119e minuut mis ik 1 op1 met de keeper, omdat ik ging twijfelen

Ok tot morgen

Afwachten wat vanavond de eis is voor icon swaps. Mocht zondag een enorme sbc komen in de vorm van Zidane, R9, dan zit ik nog redelijk safe
Gullit en Vieira zou ik overwegen want ik heb al zulke beesten staan. Gullit voegt natuurlijk de 5* WF toe en Vieira is gewoon een beest, maar Goretzka, Essien en Ballack functioneren ook prima
Vooral Goretzka is onmisbaar geworden, ik heb mijn team nu zo gebouwd dat die gast altijd is opgesteld. Want een ongelofelijke kaart is me dat. Pakt regelmatig zijn goals mee en heerst over het middenveld.
Haha, welk team naam heb je?Nachtapotheker schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:14:
[...]
Heb ik tegen jou gespeeld toevallig? Ik won iets voor 12en na 5-5 met pingels
Mijne is Mars Game Events / FC Zwijndrecht.
Team van TOTS Ronaldo, R9, Nani en Dembele
- Je maakt de 92ste minuut doelpunt op een gelijke stand, komt de tegenstander vanaf de aftrap nog een poging proberen en ja hoor, de scheids fluit niet af en je krijgt een doelpunt tegen. Echt ongelooflijk slecht hoe de scheids niet affluit en het laat doorspelen. Gelukkig zijn we aan het einde gekomen want dit is eerlijk gezegd gewoon schandalig. Ik hoop gewoon dat de bekende streamers samen een besluit nemen om gewoon even te gaan stoppen en deze game te boycotten als het zo doorgaat bij Fifa 22. Want de fun is er in ieder geval zwaar van af.
Helemaal eens ,hoop idd dat ze dat gaan doenLashrom schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:36:
Twee wedstrijden WL gespeeld en maar snel weer afgesloten. Ondanks de 12-14 ms ping speelt het afschuwelijk traag. De CPU bestuurt letterlijk 50% van de hele wedstrijd. Echt absurd en smerig van EA om dit na zoveel maanden nog steeds niet te kunnen fixen.
- Je maakt de 92ste minuut doelpunt op een gelijke stand, komt de tegenstander vanaf de aftrap nog een poging proberen en ja hoor, de scheids fluit niet af en je krijgt een doelpunt tegen. Echt ongelooflijk slecht hoe de scheids niet affluit en het laat doorspelen. Gelukkig zijn we aan het einde gekomen want dit is eerlijk gezegd gewoon schandalig. Ik hoop gewoon dat de bekende streamers samen een besluit nemen om gewoon even te gaan stoppen en deze game te boycotten als het zo doorgaat bij Fifa 22. Want de fun is er in ieder geval zwaar van af.
EA bepaalt of je wint of verliest voor een groot deel
Dan hoop ik dat ea de yt aanpakt voor het inbrengen en motiveren van 4 rbs in het veld wat nu iedereen doet
Mooiste zal zijn dat iedereen op de eigen plek moet spelen
Dus een rb kan niet naar CB en een Rva kan niet naar Lva
Het zit je wel dwars he?Markvd1984 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:46:
[...]
Onzin! Je kiest er zelf voor.. behalve de pace van de backs missen ze gewoon de positionering bijvoorbeeld.. dus je kan ze makkelijk weg spelen omdat ze uit positie lopen (enkeling daargelaten) bovendien hebben ze 90+ pace CV gereleased om te counteren.Markvd1984 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:46:
[...]
Helemaal eens ,hoop idd dat ze dat gaan doen
EA bepaalt of je wint of verliest voor een groot deel
Dan hoop ik dat ea de yt aanpakt voor het inbrengen en motiveren van 4 rbs in het veld wat nu iedereen doet
Ook verkies je zelf om ze op lagere chem te spelen met dus minder stats.. eigen keuze. Je bent niet voor niks coach van je eigen team
En ja.. FIFA is soms kut gemaakt maar je verliest altijd zelf
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 18-06-2021 14:55 ]
Inderdaad, backs op CV vind ik persoonlijk ook zelf gewoon kut. Keer geprobeerd met Reece James en Zambrotta. Waren overal te vinden behalve in het centrum.Augy schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:53:
[...]
Onzin! Je kiest er zelf voor.. behalve de pace van de backs missen ze gewoon de positionering bijvoorbeeld.. dus je kan ze makkelijk weg spelen omdat ze uit positie lopen (enkeling daargelaten) bovendien hebben ze 90+ pace CV gereleased om te counteren.
Ook verkies je zelf om ze op lagere chem te spelen met dus minder stats.. eigen keuze. Je bent niet voor niks coach van je eigen team
En ja.. FIFA is soms kut gemaakt maar je verliest altijd zelf
Daarbij wat vorige keer al vermeld werd op het forum, word gezeken over RB op CV maar ondertussen wel zelf allemaal spelen met neymar in de spits i.p.v. op de linker flank. Precies het zelfde verhaal.
Mensen stop met je druk maken om alles
Neymar is wel zo'n vieze metaspeler die ik ook het liefst in de spits hebTraeces schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:08:
[...]
Inderdaad, backs op CV vind ik persoonlijk ook zelf gewoon kut. Keer geprobeerd met Reece James en Zambrotta. Waren overal te vinden behalve in het centrum.
Daarbij wat vorige keer al vermeld werd op het forum, word gezeken over RB op CV maar ondertussen wel zelf allemaal spelen met neymar in de spits i.p.v. op de linker flank. Precies het zelfde verhaal.
Mensen stop met je druk maken om allesGa gewoon oefenen om beter te worden i.p.v. alles de schuld te geven. Je hebt soms kut momenten tegen maar ook vaak genoeg mee, daar hoor je alleen niemand over.
De afgelopen jaren vond ik 5* WF belangrijker maar dat is dit jaar helemaal omgedraaid. Je bent gewoon meer in staat om ruimte voor jezelf te creëren en zeker nu ik weer in hogere divisies speel gaat iedereen toch in de 16 hangen en als je geen ruimte hebt voor een schot kun je sowieso niks met die 5* WF
Al is Ben Ketser TOTS natuurlijk wel chill. Die gast schiet zo hard dat elk klein kansje er ook invliegt.
hahaha ik heb 4 van die heerlijke META krengen voorinHassiebassie schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:36:
[...]
Neymar is wel zo'n vieze metaspeler die ik ook het liefst in de spits heb![]()
De afgelopen jaren vond ik 5* WF belangrijker maar dat is dit jaar helemaal omgedraaid. Je bent gewoon meer in staat om ruimte voor jezelf te creëren en zeker nu ik weer in hogere divisies speel gaat iedereen toch in de 16 hangen en als je geen ruimte hebt voor een schot kun je sowieso niks met die 5* WF![]()
Al is Ben Ketser TOTS natuurlijk wel chill. Die gast schiet zo hard dat elk klein kansje er ook invliegt.
Vind ook dat sommige spelers met 4* star WF zoals Ronaldo, Coutinho etc gewoon aanvoelen als 5* WF.
Ketser is heerlijk om mee te spelen , zelfs zijn Headliner was al geweldig.
Nee dan was je het niet denk ikMars18 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:34:
[...]
Haha, welk team naam heb je?
Mijne is Mars Game Events / FC Zwijndrecht.
Team van TOTS Ronaldo, R9, Nani en Dembele
Maar ik vond het "te" toevallig, maar blijkbaar kan het
[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-06-2021 15:51 ]
Überhaupt vandaag waardeloosPompi schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:30:
Het is echt schandalig dat ik zo laat in het seizoen vandaag nog gewoon 1 seconden button delay kan ervaren. Dat je zegt passen en alweer door beweegt omdat je verwacht dat de bal gespeeld gaat worden, dat niet gebeurd en dan de bal opeens naar een compleet ander mannetje gaat omdat de balrichting pas na die seconde gelocked wordt.
Delay ,meteen als de wed begint iedereen op pauze
Als ze aftappen blijven ze staan wachtend tot jij aanvalt
Sissoko gold sprinte net mijn Pelé 98 eruit
EA moet zich schamen
Pele zou zich omdraaien in zijn graf 😜
Haha weet ik was als grap bedoeld
Kreeg hem net uit de icon SBc
Hahaha heel herkenbaar 🤣Moody2204 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:18:
Leuk weer die nieuwe kaartjes. Behalve als je coins op zijn en je club leeg zo aan het einde.
Mijn packluck is er nog niet door veranderd...Moody2204 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:30:
Wel mooi dat je die pakketjes kan previewen nu.
Geeft wel een heel andere dimensie aan pakjes openen
En als je echt goede kaarten te zien krijgt kan het handig zijn, maar als je dan weer geen fut munten hebt wordt je dus weer naar geforceerd om geld te investeren, want anders is het pakket weg.
Verwacht eigenlijk nooit een goede speler in die preview te zien. Heb net voor de lol steeds bij nieuwe pakketten bekeken, hoogste was Corona uit een ultimate pakket.dutchgio schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:23:
Preview is leuk maar door de refresh timers wel de volgende psychologische zet, je wordt gedwongen om een pakket te kopen om de inhoud van de volgende te zien.
En als je echt goede kaarten te zien krijgt kan het handig zijn, maar als je dan weer geen fut munten hebt wordt je dus weer naar geforceerd om geld te investeren, want anders is het pakket weg.
Ja vind ik dus ook. Heeft mij zoals ik al zei toch wat winst opgeleverd!peeweeherman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:06:
Kwam net FoF Martinez van 100k uit een 100k pakketje, was de Casemiro die er ook in zat mooi gratis.
Geeft wel een heel andere dimensie aan pakjes openen
Pittig niveautje weer, gelukkig wel alle 2 gewonnen. Laatste op penalty’s waarbij hij gelukkig ze laatste miste
Bevalt me wel dat hoge niveau word je alleen maar beter van
Zou ik ook zeggen als je ze wintTraeces schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 00:08:
Toch even 2 wl potten snel gespeeld. Wou er meer spelen maar kwam ff wat tussen.
Pittig niveautje weer, gelukkig wel alle 2 gewonnen. Laatste op penalty’s waarbij hij gelukkig ze laatste miste![]()
Inderdaad handig die preview. Zie je inderdaad of je winst maakt op een pakje. Maak je geen winst wacht je 20 uur en kun je een nieuwe preview doen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja ik vind het wel grappig. Had dus 1x geluk met een pakketje waarvan ik al zag dat dat winst op zou leveren. Tegelijkertijd zag ik de pakketjes daarna, en dat was echt zo slecht, dat je ook ziet dat je vaak je coins gewoon door het putje spoelt eigenlijk.Oxigeon schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:30:
[...]
Inderdaad handig die preview. Zie je inderdaad of je winst maakt op een pakje. Maak je geen winst wacht je 20 uur en kun je een nieuwe preview doen.
Maar wel even dat gevoel van het openen gehad. 😂Oxigeon schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:30:
[...]
Tijdens lightning rounds vaker kijkenOxigeon schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:30:
[...]
7/8/9 uurHassiebassie schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:24:
Ohja lightning rounds, Van hoe laat tot hoe laat zijn die meestal?
Net 3-1 gewonnen dankzij 2 goals van Goretzka.
Heb Nani TOTS gekocht voor op de linkerkant. Ik zal wel met mijn gedachten ergens anders zijn geweest want de puzzel was eigenlijk heel simpel.
https://www.futbin.com/21/squad/8874686
Ik had Ben Yedder alweer even in de spits en alhoewel hij er genoeg in schoot, stoorde ik me eraan dat ik hem altijd moest wisselen. Heb voor wat minder een PIM Butra gehaald en die schiet ze er voor mij nog meer in dan hem!
/f/image/82j55k8HaR8Dt0ECPQJDYRN6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CkwzDyRD0UxzeLS8DZm7Ypr8.jpg?f=fotoalbum_large)
Van de week ook Forsberg gehaald. Wat een aanvallend beest is dat. Zo'n beetje ieder schot zit er met hem in en zijn positioning voelt nog beter aan dan Müller.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Na mijn zoveelste nederlaag op rij op de meest ongelooflijke manieren, en dus weer degradatie nadat ik me weer had teruggeknokt naar mijn vertrouwde divisie, lukt het me nog niet om te zien hoe ik hier beter van wordt. Wel gefrustreerder, dat lukt prima.Traeces schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 00:08:
Het voelt een beetje alsof Feyenoord naar de keukenkampioendivisie zou degraderen, waar ze uiteraard niet horen, maar ze toch niet terug weten te komen in de eredivisie
[ Voor 17% gewijzigd door Moody2204 op 19-06-2021 14:36 ]
Het is de kunst van rustig blijven, zo heb ik de laatste tijd potjes gepakt waar ik ruim achter stond. Ging uit frustratie wel eens ‘over committen’ maar blijf nu geduldig en merk aan veel tegenstanders dat ze hier vaak lastig mee om kunnen gaan.Moody2204 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:34:
[...]
Na mijn zoveelste nederlaag op rij op de meest ongelooflijke manieren, en dus weer degradatie nadat ik me weer had teruggeknokt naar mijn vertrouwde divisie, lukt het me nog niet om te zien hoe ik hier beter van wordt. Wel gefrustreerder, dat lukt prima.
Als ik rustig probeer te blijven, ga ik er meestal met 5 of 6-0 af. Wat mij opvalt is juist dat ik bij rust vaak 2 of 3-0 voor sta en dan uiteindelijk nog verlies met 2-3 of 3-4. Zelfs een keer 4-0 voor en 4-5 verloren. Meer dan regelmatig speel ik de 1e helft mijn tegenstander helemaal zoek, en lijkt het alsof er de 2e helft een seniorenelftal van 50+ in het veld staat.pacod schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:37:
[...]
Het is de kunst van rustig blijven, zo heb ik de laatste tijd potjes gepakt waar ik ruim achter stond. Ging uit frustratie wel eens ‘over committen’ maar blijf nu geduldig en merk aan veel tegenstanders dat ze hier vaak lastig mee om kunnen gaan.
Iemand schreef hier al eens dat in deze fase de trie-hards nog over zijn. Daar lijkt het wel op, want na maanden in div. 3 ben ik daar nu niet goed genoeg meer voor. 2e x sinds kort dat ik naar 4 degradeer namelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 19-06-2021 14:58 ]
Ik speel tegenwoordig 4312 in de eerste helft met opkomende backs. In de 2e helft blijven de backs achter als ik voor sta en ga ik wat gecontroleerder spelen.Moody2204 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:54:
[...]
Als ik rustig probeer te blijven, ga ik er meestal met 5 of 6-0 af. Wat mij opvalt is juist dat ik bij rust vaak 2 of 3-0 voor sta en dan uiteindelijk nog verlies met 2-3 of 3-4. Zelfs een keer 4-0 voor en 4-5 verloren. Meer dan regelmatig speel ik de 1e helft mijn tegenstander helemaal zoek, en lijkt het alsof er de 2e helft een seniorenelftal van 50+ in het veld staat.
Iemand schreef hier al eens dat in deze fase de trie-hards nog over zijn. Daar lijkt het wel op, want na maanden in div. 3 ben ik daar nu niet goed genoeg meer voor. 2e x sinds kort dat ik naar 4 degradeer namelijk.
Als ik druk blijf zetten dan krijg ik aan het eind vaak counters om me oren.
Speel naar je kunnen, blijf rustig. Aanpassen en verder gaan
En ik zit ook in divisie 4, dus no worries. Maar ik speel niet echt actief rivals.
Alsof elke SB een pot voor t200 was
Haha, klopt.Messje schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:44:
Ik vind SB nu echt als huiswerk voelen. Je krijgt het gevoel dat de attacking AI volledig uitgezet wordt, elke passlijn die een verdediger heeft om de assist te geven wordt afgedekt en silver/bronze spelers op world class geven elkaar lobbed first touch dieptepasses alsof het niets is.
Alsof elke SB een pot voor t200 was
Verbaas me iedere keer weer als ik tegen een volledig zilveren team speel. Alsof je een full-icon team tegenover je hebt. Of bronzen veldspelers in het doel die keepen als Puskas. En je eigen spelers spelen als F-jes op een kennismakingsdag die hun veters zijn vergeten te strikken van de spanning....
Soms voelt een pot Rivals daarna als een makkelijke wedstrijd.
Onder de 80 gem. Is op legendarisch nog wel te doen. Rest altijd op wereldklasse 🙈allstarted1 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:04:
[...]
Haha, klopt.
Verbaas me iedere keer weer als ik tegen een volledig zilveren team speel. Alsof je een full-icon team tegenover je hebt. Of bronzen veldspelers in het doel die keepen als Puskas. En je eigen spelers spelen als F-jes op een kennismakingsdag die hun veters zijn vergeten te strikken van de spanning....![]()
Soms voelt een pot Rivals daarna als een makkelijke wedstrijd.
Als ik voor objectives speel, zoals Hernandez, sla ik de 89-rated en hoger teams over. Het is nou niet zo dat de SB rewards zo goed zijn dat ik die punten niet wil missen.Augy schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:22:
[...]
Onder de 80 gem. Is op legendarisch nog wel te doen. Rest altijd op wereldklasse 🙈
Gister een paar potten zelfs op Beginner afgewerkt om die landen-milestones te doen. Dan win je met 33-0, maar heb je wel met twee wedstrijden vijf landen afgewerkt door steeds een spits van een van de landen erin te wisselen waarmee je er 10 of 15 moet scoren. Dan heb je die SB Rewards ook al ruim terugverdiend. Vanavond als ik zin heb maar eens met Azië beginnen...
Doei!
Zit ieder pakket te bekijken tot nu toe hoogste Koke……Hassiebassie schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:24:
Ben toch zo blij dat ik nooit fifa punten heb aangeschaftultimate pakketje met een 85 als hoogste.
Doei!
Edit :
De servers zijn overigens echt weer SCHAAMTELOOS! Half 11 in de avond en het is echt niet vooruit te branden.
[ Voor 17% gewijzigd door Traeces op 19-06-2021 22:35 ]
wow slaat echt nergens op. Kut gameplayTraeces schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:25:
[...]
Zit ieder pakket te bekijken tot nu toe hoogste Koke……
Edit :
De servers zijn overigens echt weer SCHAAMTELOOS! Half 11 in de avond en het is echt niet vooruit te branden.
2 gespeeld 1 winst 1 lose
Ik ga stoppen nu
Had David Silva uit een 45K pakket maar de rest was dikke knudde wat me dus enkel verlies op zou leveren.Traeces schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:25:
[...]
Zit ieder pakket te bekijken tot nu toe hoogste Koke……
Edit :
Edit: wow, hakimi 83 uit een 100K pakket. Wat een troep zeg

[ Voor 7% gewijzigd door Hassiebassie op 19-06-2021 23:16 ]
Dat is volgens mij al een paar weken. Paar 100k pakketten geopend je mocht blij zijn met een kansloze walk out als sommer. Soms niet eens borden…..DeeleNL schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:48:
Vraag me af of ze de packweight omlaag geschroefd hebben. Het is me gelukt hoor, 100k Jumbo rare player pack, 100+ 75+, 99% 82+![]()
125k pack erna was Casteels 83[Afbeelding]
Kreeg net nog Oblak gold uit een SBC, prima fodder. Desalniettemin vind ik die preview een leuke wijziging in de game. Ik kocht toch al nooit packs met coins, maar nu zie ik het gewoon als een paar gratis packs openen, eventueel kopen mocht er wat in zittenTraeces schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:53:
[...]
Dat is volgens mij al een paar weken. Paar 100k pakketten geopend je mocht blij zijn met een kansloze walk out als sommer. Soms niet eens borden…..
Met echt geld heb ik dit jaar alleen Neymar en rttf Pogba gepacked. Al me bizarre spelers komen uit sbcs of onverhandelbare packs. Heb steeds meer idee dat daar de pack weight veel hoger is.DeeleNL schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:59:
[...]
Kreeg net nog Oblak gold uit een SBC, prima fodder. Desalniettemin vind ik die preview een leuke wijziging in de game. Ik kocht toch al nooit packs met coins, maar nu zie ik het gewoon als een paar gratis packs openen, eventueel kopen mocht er wat in zitten
Ga nu 3-3 vanavond , maar wat speelt het slecht. Daarbij heeft oblak er echt geen zin in , die maakt echt de meest vage ketsers ineens.
Atal is scoren verleerd alleen Neymar heeft er zin in. Die heeft nu in 8 potten er al 20 inleggen gaat negens meer in over.
Normaal knal ik ze allemaal binnen ,nu al 11x op rij gemist
Wat me wel opvalt.. geen fatsoenlijke Franse LB op Mendy & hernandez na 🙈
Ivm muntjes problemen maar even met standaard Mendy op back en sparen voor de upgrade naar Theol
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/8833298
Ben trouwens blij met storyline lenglet.. word een enorme grind en hoop dat ik me er toe kan zetten. Altijd enorm fan van zijn kaart geweest
[ Voor 33% gewijzigd door Augy op 20-06-2021 15:12 ]
Weten jullie zeker dat het button delay is? Het kan ook prima je input delay van bv je TV zijn?Pompi schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:30:
Het is echt schandalig dat ik zo laat in het seizoen vandaag nog gewoon 1 seconden button delay kan ervaren. Dat je zegt passen en alweer door beweegt omdat je verwacht dat de bal gespeeld gaat worden, dat niet gebeurd en dan de bal opeens naar een compleet ander mannetje gaat omdat de balrichting pas na die seconde gelocked wordt.
Bovendien kan je niet altijd op elk moment passen, de bal moet wel echt voor de voet liggen, als hij net een stukje vooruit tikt omdat je bv de sprintknop ingedrukt hebt dan kan je idd niet meteen passen dan moet je even wachten tot de bal bij de voet is, wat ik ook logisch vind. Beetje hetzelfde als hoe je groen moet timen als je timedshooting aan hebt staan. Dan moet je die 2e x ook precies op het moment doen dat de speler daadwerkelijk de bal raakt en gaat schieten.
Kennelijk ben ik 1 van de weinige die geen delay ervaar, of ben ik niet in staat om het te herkennen, wat mij best sterk lijkt aangezien ik al meer dan 20 jaar deze game speel. Div1 van rivals zit en meestal goud1 in de wl haal. Nu hoeft dat natuurlijk niks te zeggen, maar meer ter indicatie. Ik speel overigens wel op een monitor van Benq met 1ms input delay, een tv heeft al gauw richting de 30/40?
Ja ik heb wel eens gemerkt dat je spelers soms echt heel traag reageren, maar dat zijn er denk hooguit 10 potjes geweest van de 1500+
Het ligt echt aan de servers jammer genoeg. Je merkt direct het verschil in delay op verschillende tijdstippen ongeacht of je ping nou onder de 14 ms zit. In de ochtend heb ik nauwelijks of geen last van, tegen 12:00 middag aan begint de delay, en hoe dichterbij je tegen de avond zit des te erger de delay wordt. In de nacht speelt het dan weer net zo lekker als in de ochtend.fifanoob schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Weten jullie zeker dat het button delay is? Het kan ook prima je input delay van bv je TV zijn?
Bovendien kan je niet altijd op elk moment passen, de bal moet wel echt voor de voet liggen, als hij net een stukje vooruit tikt omdat je bv de sprintknop ingedrukt hebt dan kan je idd niet meteen passen dan moet je even wachten tot de bal bij de voet is, wat ik ook logisch vind. Beetje hetzelfde als hoe je groen moet timen als je timedshooting aan hebt staan. Dan moet je die 2e x ook precies op het moment doen dat de speler daadwerkelijk de bal raakt en gaat schieten.
Kennelijk ben ik 1 van de weinige die geen delay ervaar, of ben ik niet in staat om het te herkennen, wat mij best sterk lijkt aangezien ik al meer dan 20 jaar deze game speel. Div1 van rivals zit en meestal goud1 in de wl haal. Nu hoeft dat natuurlijk niks te zeggen, maar meer ter indicatie. Ik speel overigens wel op een monitor van Benq met 1ms input delay, een tv heeft al gauw richting de 30/40?
Ja ik heb wel eens gemerkt dat je spelers soms echt heel traag reageren, maar dat zijn er denk hooguit 10 potjes geweest van de 1500+
Ik snap dan nog steeds niet waarom dit kan. Je maakt toch alleen connectie tussen twee personen en niet meerdere? Hoe kan de drukke servers dan de wedstrijd van de twee personen beïnvloeden? Het gekke is dat je dit ook kan krijgen bij Squad Battles terwijl je gewoon offline tegen de CPU speelt? Het is toch bizar dat je bijvoorbeeld in een Warzone potje van 150 man in één map geen enkel lagg ervaar, maar een potje tussen twee personen wel. Zoals ik al eerder zei, ik kan nooit elite halen als de delay zo erg blijft. Soms werkt de delay in mijn voordeel, maar meestal echt nadelig. De spelers met zelfs 99 agility voelen bij het dribbelen en draaien zo zwaar aan, dat het gewoon niet meer leuk is om het potje af te maken. Echt te bizar voor woorden, want aan financiële gebreken om de servers goed draaiende te houden ligt het sowieso niet aan.
Zit nu op Goud 3 met nog 10 wedstrijden te gaan. Of ik zin heb om verder te gaan spelen weet ik niet. Gezeik ook met de vertraging werkt ook echt demotiverend om verder te gaan spelen.
Ik speel op een 1 ms 24 inch monitor , dus geen tv. Vrijdag nergens last van heerlijk snelle gameplay. Gister avond en vanochtend mega traag of je spelers maar de helft van hun snelheid en wendbaarheid hebben. Button delay kan ik me nog op instellen maar deze troep kan je echt gewoon niet normaal mee spelen.fifanoob schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Weten jullie zeker dat het button delay is? Het kan ook prima je input delay van bv je TV zijn?
Heb het overigens al weken niet gehad enorme delay in de wl. Maar laatste 2 dagen is het bizar.
Dit was overigens me laatste wl dit jaar kan me er totaal niet meer voor motiveren. Stop continu bij zilver 2 of 1.
[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 20-06-2021 17:04 ]
In warzone is die lagg er ook wel hoor. Kijk alleen al het verschil in de killcams. In sommige killcams heb ik niet eens geschoten terwijl ik op mijn eigen scherm daadwerkelijk wel geschoten heb. Of als je net om het hoekje komt etc.Lashrom schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:57:
[...]
Het ligt echt aan de servers jammer genoeg. Je merkt direct het verschil in delay op verschillende tijdstippen ongeacht of je ping nou onder de 14 ms zit. In de ochtend heb ik nauwelijks of geen last van, tegen 12:00 middag aan begint de delay, en hoe dichterbij je tegen de avond zit des te erger de delay wordt. In de nacht speelt het dan weer net zo lekker als in de ochtend.
Ik snap dan nog steeds niet waarom dit kan. Je maakt toch alleen connectie tussen twee personen en niet meerdere? Hoe kan de drukke servers dan de wedstrijd van de twee personen beïnvloeden? Het gekke is dat je dit ook kan krijgen bij Squad Battles terwijl je gewoon offline tegen de CPU speelt? Het is toch bizar dat je bijvoorbeeld in een Warzone potje van 150 man in één map geen enkel lagg ervaar, maar een potje tussen twee personen wel. Zoals ik al eerder zei, ik kan nooit elite halen als de delay zo erg blijft. Soms werkt de delay in mijn voordeel, maar meestal echt nadelig. De spelers met zelfs 99 agility voelen bij het dribbelen en draaien zo zwaar aan, dat het gewoon niet meer leuk is om het potje af te maken. Echt te bizar voor woorden, want aan financiële gebreken om de servers goed draaiende te houden ligt het sowieso niet aan.
Zit nu op Goud 3 met nog 10 wedstrijden te gaan. Of ik zin heb om verder te gaan spelen weet ik niet. Gezeik ook met de vertraging werkt ook echt demotiverend om verder te gaan spelen.
Ook erg raar dat je die lagg ervaart tijdens een squad battles potje, die is toch gewoon offline? Dan ligt het denk ik toch ergens anders aan.
Edit: 5x is scheepsrecht, toch gepromoveerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 20-06-2021 22:37 ]
Komen morgen ook de nieuwe icon swaps? Dan weet ik ook welke spelers ik in sbc's kan gaan gooien
Yes, morgen geloof ik.Hassiebassie schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:02:
7 uur, 8 uur, 9 uur inloggen. Pakketjes bekijken en het is weer knudde
Komen morgen ook de nieuwe icon swaps? Dan weet ik ook welke spelers ik in sbc's kan gaan gooien
Ik kreeg Felix uit de ultimate. Dat is snel 250k verdient