Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 12:22

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:47:
[...]

Mijn verbinding valt niet uit, want ik krijg niet de melding van minder punten ofzo. Krijg elke keer de melding van "tegenstander heeft opgegeven vanwege te weinig spelers" of "tegenstander heeft het spel verlaten"
Maar niet op van die ragequit momenten.
Valt de verbinding dan niet gewoon aan de andere kant weg en dat het netwerk dan gewoon doorgeeft dat er te weinig spelers aan de andere kant zijn die nog een controller in handen hebben om de game voort te zetten? Kan het mis hebben hoor :)

Wat betreft Eriksen: bizarre gebeurtenissen. Zat toevallig net te eten en geluid stond heel zacht aan. Had al een paar Finnen en Denen met de koppen tegen elkaar zien klappen. Ik keek even niet en zag in m'n ooghoek iemand op de grond liggen, dus ik zeg tegen m'n vrouw van 'daar is er nu eentje nog nok gegaan ook'. Bleek dus al snel een heel stuk ernstiger te zijn.

Ondanks dat de medici goed hebben gehandeld, begrijp ik overigens nog steeds niet helemaal dat ze niet een ambulance dat veld opgerold hebben. Wel heel goed dat eigenlijk iedereen op het veld gelijk doorhad dat het echt serieus was.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
allstarted1 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:31:
[...]

Ondanks dat de medici goed hebben gehandeld, begrijp ik overigens nog steeds niet helemaal dat ze niet een ambulance dat veld opgerold hebben.
Om even deze medische inhoudelijke vraag te beantwoorden (ik blijf toch arts in hart en nieren):
Daar ligt simpelweg de prioriteit niet. Als iemand flauw valt check je heel snel de ABCDE:
A:airway
B:breathing
C:circulation
D: disabilities
E: exposure/environnement

Er is vrij snel geconstateerd dat Eriksen geen hartslag had waardoor men onmiddellijk is overgegaan op reanimeren om enigszins een circulatie te krijgen. Door de borstkas in te drukken (compressie) zorg je er voor dat het hart samenknijpt en er weer bloed in het hart komt. Door de borstkas weer los te laten kan het hart weer bloed persen in de circulatie en zorg je er voor dat de hersenen zuurstof krijgen.
Het flauw vallen van Eriksen is niks anders dan dat de hersenen te weinig zuurstof krijgen.

De onderliggende oorzaak blijft gissen, kreeg hij een hartaanval (veroorzaakt door een bloedstolsel) of was het een onderliggend hartritmestoornis (waardoor er dus geen hartslag gevormd wordt)? Dat is wat ze de komende tijd gaan uitzoeken.
Toen hij op de brancard vervoerd werd zag ik wel een AED er aan hangen dus zij hielden daar al zijn hartslag in de gaten.
Of hij een schok van de AED heeft gehad weet ik niet.

Enfin, waarom kwam de ambulance dan zo laat? Omdat de prioriteit ligt bij het reanimeren. Hem in de ambulance leggen biedt geen enkel voordeel. Je gaat pas een patiënt vervoeren als hij stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:25
Hassiebassie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:03:
[...]

Om even deze medische inhoudelijke vraag te beantwoorden (ik blijf toch arts in hart en nieren):
Daar ligt simpelweg de prioriteit niet. Als iemand flauw valt check je heel snel de ABCDE:
A:airway
B:breathing
C:circulation
D: disabilities
E: exposure/environnement

Er is vrij snel geconstateerd dat Eriksen geen hartslag had waardoor men onmiddellijk is overgegaan op reanimeren om enigszins een circulatie te krijgen. Door de borstkas in te drukken (compressie) zorg je er voor dat het hart samenknijpt en er weer bloed in het hart komt. Door de borstkas weer los te laten kan het hart weer bloed persen in de circulatie en zorg je er voor dat de hersenen zuurstof krijgen.
Het flauw vallen van Eriksen is niks anders dan dat de hersenen te weinig zuurstof krijgen.

De onderliggende oorzaak blijft gissen, kreeg hij een hartaanval (veroorzaakt door een bloedstolsel) of was het een onderliggend hartritmestoornis (waardoor er dus geen hartslag gevormd wordt)? Dat is wat ze de komende tijd gaan uitzoeken.
Toen hij op de brancard vervoerd werd zag ik wel een AED er aan hangen dus zij hielden daar al zijn hartslag in de gaten.
Of hij een schok van de AED heeft gehad weet ik niet.

Enfin, waarom kwam de ambulance dan zo laat? Omdat de prioriteit ligt bij het reanimeren. Hem in de ambulance leggen biedt geen enkel voordeel. Je gaat pas een patiënt vervoeren als hij stabiel is.
toon volledige bericht
Hij heeft een aed schok gehad dat zag je letterlijk op tv.

On topic : heb er ff wat fifa punten opgegooid om alleen drafts te spelen blijft dat toch 1 van de leukste game modes vind ik. Vind dat ik er zelf ook een betere speler van word omdat je verplicht word met andere spelers te spelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 13-06-2021 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:00
Hoe kan het, dat ik van stabiel (maandenlang) div. 3 met zelfs uitstapjes naar div. 2, nu HE-LE-MAAL kapot gespeeld wordt in divisie 4??? :( :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:28
Moody2204 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:39:
Hoe kan het, dat ik van stabiel (maandenlang) div. 3 met zelfs uitstapjes naar div. 2, nu HE-LE-MAAL kapot gespeeld wordt in divisie 4??? :( :( :(
Je bent niet de enige. Divisie 1 speler hier, maar wordt ook helemaal afgemaakt. Denk dat veel niet pro spelers al afgehaakt zijn en er nu nog streamers/pro's spelen. Ik merk het ook aan de speelstijl. Iedere keer pauzeren en tactiek stijl aanpassen. Dan weet je meteen tegen wie je te maken hebt. Veel 4312 formaties en 41212 formaties. In Fifa 21 is tactiek en instructies echt cruciaal geworden. Bij de vorige fifa's speelde het minder een grote rol. Maar goed, ongelooflijk veel spelers met endgame stats, moet je ook niet vergeten. Heel sweaty dit weekend inderdaad. Ik zou me niet al teveel van aantrekken, geniet van het weekend of speel het met plezier dan merk je ook dat het iets beter gaat. Ik ben in ieder geval gestopt, want de latency die klopt voor geen meter. Glasvezel internet maar toch vertraging in acties. Echt absurd dat zij dit na maanden nog niet hebben gefixt. Enfin, succes met WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Moody2204 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:39:
Same hier. Komt omdat in deze fase van de game de tryharders voornamelijk over blijven. De meeste casual spelers zijn al gestopt.

Btw, mijn teamnaam Smokinghaze mag niet meer.. Had hem al 3 jaar maar heb waarschuwing gekregen omdat iemand melding er van gemaakt heeft.. Zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hassiebassie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:03:

Je kunt een ambulance ook gebruiken om mensen en middelen naar de plek te vervoeren, zoals bijv. een hartmassageapparaat, het moest nu met het handje. Het lijkt dat het goed is afgelopen, maar voor dit soort evenementen kun je toch meer uit de kast halen dan een paar EHBO-ers en een teamarts die eerst 60 meter sprint moeten doen met volle bepakking?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Lashrom schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:45:
[...]

Je bent niet de enige. Divisie 1 speler hier, maar wordt ook helemaal afgemaakt. Denk dat veel niet pro spelers al afgehaakt zijn en er nu nog streamers/pro's spelen. Ik merk het ook aan de speelstijl. Iedere keer pauzeren en tactiek stijl aanpassen. Dan weet je meteen tegen wie je te maken hebt. Veel 4312 formaties en 41212 formaties. In Fifa 21 is tactiek en instructies echt cruciaal geworden. Bij de vorige fifa's speelde het minder een grote rol. Maar goed, ongelooflijk veel spelers met endgame stats, moet je ook niet vergeten. Heel sweaty dit weekend inderdaad. Ik zou me niet al teveel van aantrekken, geniet van het weekend of speel het met plezier dan merk je ook dat het iets beter gaat. Ik ben in ieder geval gestopt, want de latency die klopt voor geen meter. Glasvezel internet maar toch vertraging in acties. Echt absurd dat zij dit na maanden nog niet hebben gefixt. Enfin, succes met WL.
Zoiets zal het best zijn. Niveau is voor mijn gevoel echt ineens veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:52:
[...]

Same hier. Komt omdat in deze fase van de game de tryharders voornamelijk over blijven. De meeste casual spelers zijn al gestopt.

Btw, mijn teamnaam Smokinghaze mag niet meer.. Had hem al 3 jaar maar heb waarschuwing gekregen omdat iemand melding er van gemaakt heeft.. Zielig
Ja zo voelt het wel inderdaad. Tegenstanders die echt helemaal niks weggeven, terwijl ik altijd wel een foutje maak. Maar zoals het nu aanvoelt in div. 4, dan had ik het makkelijker in div. 2 voor mijn gevoel.

Ik ga nu maar Oranje kijken, hopelijk word ik daar vrolijker van. :)F

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 13-06-2021 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:29
Gek, beste WL ooit tot nu toe. 19 gespeeld, 11 gewonnen.
Zo nog een paar potjes, maar vind het eigenlijk ook wel prima zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
Bijna Goud 2, helaas net 1 te kort, genoeg wedstrijden had ik nog moeten kunnen winnen die ik had verloren, veel vertrouwen in volgende week.

Helaas bijvoorbeeld een pot verloren met strafschoppen, terwijl ik 20 schoten had, 17 op doel, en hij had 4 schoten en 3 op doel.

Eindstand 3-3...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iLGrTf4sz1jU1UzQB2bZ2a7-8kk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VI0Lar5j2NIYB72tKdAEQ4cI.jpg?f=fotoalbum_large

Stats van de spelers, heb Pele verkocht na 11 wedstrijden, TOTS Mbappe voelt lekkerder aan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8VlajX_bwabc_gdedvY_hzra7hs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ebK1280CiyVde2BnBQ3JN0xo.jpg?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 22:03
komt er nog een update met EC 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
peeweeherman schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:07:
[...]

Je kunt een ambulance ook gebruiken om mensen en middelen naar de plek te vervoeren, zoals bijv. een hartmassageapparaat, het moest nu met het handje. Het lijkt dat het goed is afgelopen, maar voor dit soort evenementen kun je toch meer uit de kast halen dan een paar EHBO-ers en een teamarts die eerst 60 meter sprint moeten doen met volle bepakking?
Zo'n hartmassageapparaat, of de LUCAS wat jij bedoelt, biedt nog steeds geen voordelen.
Juist de eerste seconden zijn cruciaal op dit soort momenten en dat kan je prima op het veld doen.
Je kan de Lucas gebruiken bij vervoer, maar op het veld biedt dat geen voordelen.

Je zult allereerst inzicht in de situatie moeten krijgen volgens de ABCDE methode die ik hierboven al heb besproken. Vervolgens ga je handelen. Of zo'n medisch geschoold persoon nou met een auto aan komt rijden, of het veld op komt rennen, dat maakt in principe niks uit. En in die tas zit echt al heel veel.

Enfin, we zitten op Fifa forum, als ik van de week tijd heb zal ik wel een filmpje maken over het voorval.
Laten we weer verder gaan over dat klote spel van EA :P

Ik zag net opeens dat er extra sbc's van Europa en Azië zijn toegevoegd. Ben daar maar aan begonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Had me voorgenomen om WL te spelen dit weekend, maar heb maar 2 potjes gespeeld uiteindelijk. Veel te lekker weer en EK wedstrijden zijn veel leuker om te volgen.

Wel uit een pack nog die speciale Yacici kaart gepacked, maar ik merk dat het bij mij wel over is met FIFA. Team kan ik na het packen van Bruno TOTS nauwelijks nog verbeteren en coins heb ik daar toch niet voor (heb zo'n 150k).

Kom maar op met FIFA 22. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Noresponse schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:05:
komt er nog een update met EC 2020
Nee spel is dood, alleen nog maar vervelende duitse try-hards met BvB 09 logo die het spelen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

Mars18 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:18:
Bijna Goud 2, helaas net 1 te kort, genoeg wedstrijden had ik nog moeten kunnen winnen die ik had verloren, veel vertrouwen in volgende week.

Helaas bijvoorbeeld een pot verloren met strafschoppen, terwijl ik 20 schoten had, 17 op doel, en hij had 4 schoten en 3 op doel.

Eindstand 3-3...

[Afbeelding]

Stats van de spelers, heb Pele verkocht na 11 wedstrijden, TOTS Mbappe voelt lekkerder aan

[Afbeelding]
Met zo’n team zou goud 1 minimaal toch geen moeite moeten kosten 😅

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ben toch maar gestopt bij 12 uit 21. Geen zin om nog te tryharden voor die extra (toch teleurstellende) picks. Bovendien lonkte het voetbal en uiteindelijk het bed toch meer.

Zoals gezegd wel een prima WL, als het niet zulk mooi weer was geweest en geen voetbal op tv, had ik misschien een keer de 14 wins voorbij kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
simons schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:55:
[...]

Nee spel is dood, alleen nog maar vervelende duitse try-hards met BvB 09 logo die het spelen.
Dat valt wel op ja. Zaterdagavond en gisteravond soms een minuut zitten wachten voor ik een WL-tegenstander had in FIFA op PC.
En vrijwel allemaal ook direct pauzeren voor de aftrap. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gold 1 hier. Ik heb 2x een 3-0 voorsprong weggegeven. Dat is deels DDA, deels psychologie en deels tactische onkunde. Ik had alleen maar aanvallende formaties onder de knoppen. Nu heb ik er een 451 (2) zonder opkomende backs bij gezet, die wonderwel ook aanvallend veel opties biedt en mijn standaard formatie is geworden.

Mijn internetverbinding is verbeterd, waardoor ik nu kan tackelen zonder overtreding. Wegdraaien gaat ook wat makkelijker. Moet er nog wel aan wennen, maar ik voel dat ik sprongen vooruit maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hmr schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:14:
[...]

Met zo’n team zou goud 1 minimaal toch geen moeite moeten kosten 😅
Zeker zou je zeggen.

Mijn team is als volgt in game, al merk ik dat iedereen goede teams heeft met tots spelers.
En soms is de gameplay gewoon ruk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4r6hq47zr4vB6aHE2D-i2KrbvUc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d4U2AZznCqWct9PNWBBsAfhU.png?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Verkeerde linksback geselecteerd? Want die lijkt niet echt te linken en als je zo'n team hebt gekocht moet er toch wel wat beters mogelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-07 11:36
dutchgio schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:15:
Verkeerde linksback geselecteerd? Want die lijkt niet echt te linken en als je zo'n team hebt gekocht moet er toch wel wat beters mogelijk zijn...
Beginnen in 433 en dan met 2 icon linkjes (Capita CB) vermoed ik, zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dutchgio schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:15:
Nee stond er wel, had te weinig munten voor Theo Hernandez headliners.
https://www.futbin.com/21/player/27241/theo-hern%C3%A1ndez

Maar die gaat er komend weekend wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gurbuh schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:38:
[...]

Beginnen in 433 en dan met 2 icon linkjes (Capita CB) vermoed ik, zoiets :P
Klopt ;)
Vieira er voor, dus linkt straks lekker met Theo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-07 21:28
Mars18 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:43:
[...]

Zeker zou je zeggen.

Mijn team is als volgt in game, al merk ik dat iedereen goede teams heeft met tots spelers.
En soms is de gameplay gewoon ruk

[Afbeelding]
goeie team hoor, alleen je chemistry kan beter. Idee om te starten met 433 en mbappe op middenveld?
Dan is bijna iedereen op 10 chem.

Ben nieuw op thread , mijn team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ga7QvI_ibjoocQ4AY9IfNvt-pc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5ojGQbRBedYW3nbaeuWmAQIp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
playr2014 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:01:
[...]

goeie team hoor, alleen je chemistry kan beter. Idee om te starten met 433 en mbappe op middenveld?
Dan is bijna iedereen op 10 chem.

Ben nieuw op thread , mijn team:
[Afbeelding]
Ja dat heb ik al gedaan, screenshot was van ingame..

Mooi team heb je ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-07 21:28
Hoe kom je aan zulke goeie spelers? Eigen geld ingezet?
Zou graag Frenkie willen kopen maar zit pas op 3 ton :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
simons schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:55:
[...]

Je kunt ook normaal antwoord geven en zeggen dat Konami de EK 2020 rechten heeft, dus al zou EA willen kunnen ze het niet...dus 0,0 relatie met het dat het spel dood is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 12:19
Zo eindelijk Acuna binnen gehengeld, vanavond is even proberen ben heel benieuwd :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_x5hT6k6U6xvzJGqoMni9_Pg0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fu1zkrGT0oe4cySBnJJ3O7tE.jpg?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:19
xavento schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:54:
Zo eindelijk Acuna binnen gehengeld, vanavond is even proberen ben heel benieuwd :D

[Afbeelding]
Ruben Dias heeft rood...

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 12:19
Soms moet dat. ;)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Weer een Bundesliga RB als SBC _O-

Al is Piszczek beter Zambrotta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik stop ermee. Opeens lijk ik er niks meer van te kunnen. Van divisie 3 in 1 ruk naar divisie 5. Ben er helemaal klaar mee. Team opheffen en wat anders gaan doen. Beter voor mijn gezondheid.

[ Voor 16% gewijzigd door Moody2204 op 14-06-2021 20:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Moody2204 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:26:
Ik stop ermee. Opeens lijk ik er niks meer van te kunnen. Van divisie 3 in 1 ruk naar divisie 5. Ben er helemaal klaar mee. Team opheffen en wat anders gaan doen. Beter voor mijn gezondheid.
Ok. Tot morgen maar weer dan.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Dit vind ik dus het leuke van een draft spelen. Echt een bizarre aanval die ik normaal zelf nooit had kunnen kopen :) die tots cr7 is echt bizar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFqWOCaVECtQPh53vqLYHX_Uygw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tZJDVm4n79pcO4zyEK3NIR0P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
LukeSpangas schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:32:
[...]

Ok. Tot morgen maar weer dan.... ;)
Ja, het was de frustratie die sprak. Maar zo gaat het inderdaad. De ene dag vervloek je het spel om de andere dag weer gewoon verder te spelen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:47
Gosh, rivals is inmiddels een golden goal gamemode geworden ofzo? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Messje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:05:
Gosh, rivals is inmiddels een golden goal gamemode geworden ofzo? :')
Alles lijkt een golden goal gamemode geworden.
Echt. Ik wil soms ook gewoon lekker spelen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:38
Moet zeggen dat Rivals prima ging vanavond. Paar irritante Duitsers met pauzes enz en paar x helemaal scheel getikt.

Al met al prima gespeeld vanavond.. maar tis wel zweten en serieus de hele tijd. Even leuk spelletje spelen zit er niet in, alles full focus 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:20
Moody2204 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:26:
Snap wat je bedoeld
Niks wil erin ,iedere x een team uit 2020 of 2021
Krijgen alles mee ,elk schot zit
Verdediging loopt overal behalve waar ze moeten lopen ,elke bal naar voren staan mijn spitsen buitenspel
Slaat nergens meer op
Het principe voor nieuwe klanten meer voordeel dan bestaande FIFA spelers lijkt het een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:47:
[...]

Snap wat je bedoeld
Niks wil erin ,iedere x een team uit 2020 of 2021
Krijgen alles mee ,elk schot zit
Verdediging loopt overal behalve waar ze moeten lopen ,elke bal naar voren staan mijn spitsen buitenspel
Slaat nergens meer op
Het principe voor nieuwe klanten meer voordeel dan bestaande FIFA spelers lijkt het een beetje
Misschien heb je ergens wat instructies onhandig ingesteld? Want spitsen die continu buitenspel staan...? Lopen zij te vroeg, of pass jij te laat? Zelfde met je verdedigers, als je dat goed instelt zou het niet zo moeten zijn dat ze altijd verkeerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier was het gisteren meer dat ik met mijn verdedigers 3 of 4x de bal af moest zien te pakken. Dat lukt dan niet en dan scoort je tegenstander. Ook de meest gekke klutsballen die er in vlogen. Dieptepunt was dat mijn verdediger struikelt over de hakken van zijn aanvaller, die dus door kon lopen en scoren. Gekke is: ineens zijn dit soort dingen over zo lijkt het. Laatste 3 potten gisteravond al weer gewonnen namelijk (en dus nog steeds in div.4). Kijken of ik toch nog weer terug kan komen in divisie 3 waar ik zo'n 90% van het spel in heb gebivakkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:20
Ik had een vergelijkbaar gevoel. Was rond de tijd van die Dembele SBC naar div 4 gepromoveerd. SBC gedaan, Dembele erin voor Nedved (heb Lozano al op RM). Vervolgens aan één stuk door alles verloren in Rivals tot ik in Div 6 zat. Toen Nedved er weer in, en toen ging het weer zoals normaal (zit nu weer in div 5 wat zo'n beetje mijn standaard divisie is).

Denk dat ik gewoon vervloekt was omdat ik de clublegende Nedved eruit had gegooid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Bij mij zat het probleem van de daling vooral in Puyol en in mindere mate De Vrij. Los van de positionering werd vooral puyol te langzaam.

Snellere CV's en wijziging van systeem naar 4-3-1-2/4-1-2-1-2 en twee sterke spitsen erin ipv vlugge kleine mannetjes en ineens win ik ze weer 🤣

Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_O3VwTdqkehk6IwmhfnbPwweQN4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ojHCbZlTKorxjvF8SfMB23eM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 15-06-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Tering, heeft Mbappe stijladvies gehad van Babel? Die kaart (en de TOTS versie) lijkt me wel gruwelijk. Gekocht of gepackt?

[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 15-06-2021 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:43:
Tering, heeft Mbappe stijladvies gehad van Babel? Die kaart (en de TOTS versie) lijkt me wel gruwelijk. Gekocht of gepackt?
Dat was mn totale packluck van dit jaar 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:43:
Hier was het gisteren meer dat ik met mijn verdedigers 3 of 4x de bal af moest zien te pakken. Dat lukt dan niet en dan scoort je tegenstander. Ook de meest gekke klutsballen die er in vlogen. Dieptepunt was dat mijn verdediger struikelt over de hakken van zijn aanvaller, die dus door kon lopen en scoren. Gekke is: ineens zijn dit soort dingen over zo lijkt het. Laatste 3 potten gisteravond al weer gewonnen namelijk (en dus nog steeds in div.4). Kijken of ik toch nog weer terug kan komen in divisie 3 waar ik zo'n 90% van het spel in heb gebivakkeerd.
Joh, ik verloor gisteren van een bijna volledig bronzen/zilveren engels elftal met rulebreakers Harry Kane in de spits.
Met een naar verhoudig meer dan uitstekend Engels elftal. Bronzen mid die 2x een afstandsschot erin peert, Akinfenwa die mijn defensie eruit rent en Kane die ik niet afgestopt krijg met Walker en Gomez. En de zilveren engelse keeper die een wereldpot had. 9-4 verloren. _O-
Wel genoten, maar het sloeg nergens op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-07 21:07
Moody2204 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 22:07:
[...]

Ja, het was de frustratie die sprak. Maar zo gaat het inderdaad. De ene dag vervloek je het spel om de andere dag weer gewoon verder te spelen... :+
Ik schiet juist bijna door naar DIV 2 :?
Gelukkig bijna en zit ik nog fijn in DIV3.

Merk wel dat ik het spel een beetje saai begin te vinden.
Dat is ligt meer aan de tegenstanders. Iedereen speelt maar om niet te verliezen.
Veel spelers achterin houden en 99 pace met 5* skillmoves voorin houden.

Voor mijn aanval is het steeds zoeken naar een gaatje wat erg lastig is met 8 tegenstanders voor je neus.

De tegenstander valt aan met OF acrobatische skills moves OF blijft rond je 16 steeds tikken en de balafschermen...

Koppen zou wat mij betreft weer wat meer van waarde mogen worden. Dan forceer je ook je tegenstander om de flanken af te dekken ipv steeds in een trechter te moeten lopen.

Heb inmiddels een leuk team, maar allemaal untradable (op Frenkie TOTS na).
Nadeel is dat je ook nu al een tijd met hetzelfde team speelt met hier en daar een kleine aanpassing.

Gisteren na 3 potjes alweer klaar....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:54:
[...]

Heb inmiddels een leuk team, maar allemaal untradable (op Frenkie TOTS na).
Nadeel is dat je ook nu al een tijd met hetzelfde team speelt met hier en daar een kleine aanpassing.

Gisteren na 3 potjes alweer klaar....
Precies de reden waarom ik weer eens gewisseld ben, na tijdje serie A wel weer even klaar mee.

Die Yazici FOF is helemaal geen onaardige kaart trouwens.. bizar schot, sterk in duels en goede passing.. erg fijn naast mbappe

Met Wales en Zwitserland voor de boeg en wat geluk de volgende ronde kwa schema zit een upgrade er miss wel in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Iedereen lijkt er wel klaar mee, alleen nog maar spelen voor objectives. Ik vind SB echt een opgave tegenwoordig. Op wereldklasse win ik wel, op een niveau nog hoger verlies ik kansloos. Rivals lijkt bij tijd en wijlen wel op WL zoals @Valandil omschrijft. Echt, het is toch ook voor de lol en leuke potjes spelen?
Ik probeer wel, maar als iemand alleen maar achterin hangt en steekpasses spamt op de supersnelle superdribbelaar voorin en verder 8 man in de 16 houdt.. tja.
En bij elke mogelijke objective direct pauzeren zodra ze gescoord hebben en quitten als je de 1-1 maakt. na 30 minuten nog niet weg bent.
Dat gecombineerd met afgelopen WL niet eens binnen een minuut een tegenstander kunnen vinden, maakt dat de lol er echt supersnel vanaf gaat.
Ik herhaal: IK WIL CROSSPLAY. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Prosac schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:00:
Iedereen lijkt er wel klaar mee, alleen nog maar spelen voor objectives. Ik vind SB echt een opgave tegenwoordig. Op wereldklasse win ik wel, op een niveau nog hoger verlies ik kansloos. Rivals lijkt bij tijd en wijlen wel op WL zoals @Valandil omschrijft. Echt, het is toch ook voor de lol en leuke potjes spelen?
Ik probeer wel, maar als iemand alleen maar achterin hangt en steekpasses spamt op de supersnelle superdribbelaar voorin en verder 8 man in de 16 houdt.. tja.
En bij elke mogelijke objective direct pauzeren zodra ze gescoord hebben en quitten als je de 1-1 maakt. na 30 minuten nog niet weg bent.
Dat gecombineerd met afgelopen WL niet eens binnen een minuut een tegenstander kunnen vinden, maakt dat de lol er echt supersnel vanaf gaat.
Ik herhaal: IK WIL CROSSPLAY. ;)
Je speelt op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
PC, dus beduidend minder spelers dan de consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Prosac schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:27:
[...]

PC, dus beduidend minder spelers dan de consoles.
Niet om lullig te doen, maar daar kies je wel een beetje voor toch als je op PC speelt? :P Als in, je weet dat dat gewoon een slechte port is etc en kleinere playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gurbuh schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:37:
[...]

Niet om lullig te doen, maar daar kies je wel een beetje voor toch als je op PC speelt? :P Als in, je weet dat dat gewoon een slechte port is etc en kleinere playerbase.
Het is bij tijd en wijlen wel errug beperkt hoor. Bovendien is het niet meer van deze tijd om nog het onderscheid te maken. We kunnen inmiddels ook shooters crossplay prima doen (waarvan men altijd beweerde dat dit niet eerlijk zou zijn), dan moet een voetbalgame helemaal kunnen.
En alleen voor FIFA een console erbij nemen gaat mij echt een stap te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Volgens mij zet vrijwel iedereen die crossplay voor shooters het liefst uit omdat er weldegelijk voordelen zijn, het is alleen handig om af en toe met vrienden op een ander platform samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ja ik zou niet graag op console tegen van die PC cheaters te spelen.. al kan ik me wel voorstellen dat je idd geen console speciaal voor FIFA wilt kopen, maar dan hou je dus deze beperkingen (voorlopig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gurbuh schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:32:
Ja ik zou niet graag op console tegen van die PC cheaters te spelen.. al kan ik me wel voorstellen dat je idd geen console speciaal voor FIFA wilt kopen, maar dan hou je dus deze beperkingen (voorlopig).
Dat is natuurlijk niet geheel waar, op PS4 is een modern warfare tegenwoordig ook prima te hacken (en ik ben ze al veelvuldig tegen gekomen). Alleen Xbox lijkt redelijk cheatvrij.
Alleen dan heb ik het niet over externe apparaatjes als de cronus die je buiten een coded cheat helpen in een game. Dan valt de Xbox er ook gewoon binnen.

https://www.gamegear.be/cronus-zen

edit: Wel even benadrukken dat ik niet wil ontkennen dat de pc cheatvrij is, dat blijft natuurlijk de koning onder de cheat"consoles" :+

[ Voor 9% gewijzigd door Prosac op 15-06-2021 14:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FSADhCJeY4ZBdJ_SkBwPNAY19UE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9RCa8TlHilAqxkvCU2ln1qMr.png?f=fotoalbum_large

85 pp gedaan . De ligt totaal niet slecht kijken of ik hem in het elftal kan krijgen. Stuk beter dan kounde :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07 15:46
Traeces schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:25:
[Afbeelding]

85 pp gedaan . De ligt totaal niet slecht kijken of ik hem in het elftal kan krijgen. Stuk beter dan kounde :)
Ik mag ook niet klagen, maar heb dan ook al een hele tijd niks gehad.. :+ iemand ervaring met deze man?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgeRhRUV6Ibgp8qHinMrnbbCsHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QcmnuGESYQHiD8MjPr4G5Bet.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik fabinho gold :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mbappe (nif) helaas.

Lindelof ziet er leuk uit. Ik wacht voor de zekerheid de recensies af, maar ik denk dat ik hem doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
FOF Sanchez bij de spelerkeuzes. _O_

NIet dat ik er wat aan heb, maar wel een 93 rated speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Prosac schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:26:
FOF Sanchez bij de spelerkeuzes. _O_

NIet dat ik er wat aan heb, maar wel een 93 rated speler.
Wat een mooie keuzes allemaal zeg *O*

Ik dacht wow ook gelijk doen met het laatste fodder.... oOo Pique86 als hoogste 7(8)7 -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Denk ff potje Rivals spelen div 2 best niveautje inderdaad momenteel :+ gelukkig wel 2-1 gewonnen. Nog ff 2 wins harken voor wl kwalificatie.

Net me eerste draft dit jaar gewonnen, heb al heel vaak de finale gehaald maar lukte maar steeds niet. Nu wel :P die fof Vinicius wat een fraude kaart is dat zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier terug in div. 3. Echter de eerste 2 potjes al weer kansloos verloren. Nog 1x verliezen en dan zit ik weer in 4. Dus na zo'n beetje heel Fifa in div. 3 te hebben gezeten ben ik nu niet goed genoeg meer. Dat maakt dat ik het spel nu wel echt zat begin te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
DeeleNL schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:48:
[...]

Ik mag ook niet klagen, maar heb dan ook al een hele tijd niks gehad.. :+ iemand ervaring met deze man?

[Afbeelding]
Volgens mij is deze Acuna vergelijkbaar met tots frenkie. Dit is de enige FOF die ik graag zou hebben, lijkt me perfect samen met frenkie op het middenveld.

Helaas kwam bij mij een gouden Son uit de 85+ pick -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:47
Gnabry uit de 85+ :) genoeg Bundesliga lm zo :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...t_up_with_my_toty_mbappe/

Dit is op het eerste gezicht geinig, maar het zet je ook aan tot denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Capsaicin schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:12:
https://www.reddit.com/r/...t_up_with_my_toty_mbappe/

Dit is op het eerste gezicht geinig, maar het zet je ook aan tot denken.
Indd na gisteravond kan die theory ook de prullenbak in haha 8)7
Moody2204 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:38:
Hier terug in div. 3. Echter de eerste 2 potjes al weer kansloos verloren. Nog 1x verliezen en dan zit ik weer in 4. Dus na zo'n beetje heel Fifa in div. 3 te hebben gezeten ben ik nu niet goed genoeg meer. Dat maakt dat ik het spel nu wel echt zat begin te worden.
Je begint het spel zat te worden omdat je degradeert uit een div ? Probeer gewoon beter te worden/ Er zijn waarschijnlijk veel casual spelers gestopt dus de betere spelers blijven over. Merkte het gister avond ook in drafts en div rivals dat niveau behoorlijk hoog was. Vind dat totaal niet erg word je alleen maar een betere speler van omdat je je moet aanpassen aan het niveau en sneller moet handelen.

Ben zelf b.v. flink aan de gang gegaan met nog minder de R2 te gebruiken en veel linker stick dribbelen te oefenen i.c.m. met skillmoves en agile dribbeling. Dit werk in en rond de 16 van de tegenstander echt perfect en loop er veel makkelijker doorheen, ook bij 8 man defending teams.

[ Voor 60% gewijzigd door Traeces op 16-06-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:26:
[...]

Indd na gisteravond kan die theory ook de prullenbak in haha 8)7

[...]

Je begint het spel zat te worden omdat je degradeert uit een div ? Probeer gewoon beter te worden/ Er zijn waarschijnlijk veel casual spelers gestopt dus de betere spelers blijven over. Merkte het gister avond ook in drafts en div rivals dat niveau behoorlijk hoog was. Vind dat totaal niet erg word je alleen maar een betere speler van omdat je je moet aanpassen aan het niveau en sneller moet handelen.

Ben zelf b.v. flink aan de gang gegaan met nog minder de R2 te gebruiken en veel linker stick dribbelen te oefenen i.c.m. met skillmoves en agile dribbeling. Dit werk in en rond de 16 van de tegenstander echt perfect en loop er veel makkelijker doorheen, ook bij 8 man defending teams.
toon volledige bericht
Heb je ook wel gelijk in. Probleem is dat ik ontzettend slecht tegen mijn verlies kan. Dan raak je ook sneller gefrustreerd. Fifa spelen is voor mij eigenlijk meer een training om te proberen me niet gek te laten maken, haha! Mijn zoon lacht me ook altijd uit, omdat ik nog weleens een rood kaartje krijg ook. 8)7

Aan de andere kant moet ik eerlijk zeggen dat ik me nog nooit zo heb ontwikkeld als in deze Fifa versie. Niet in de laatste plaats door alle tips op dit forum! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
FIFA 21 zou je in principe eigenlijk kunnen vergelijken met Volta maar dan met 22 spelers op een grasveld. Bij de vorige FIFA kan je door steeds te tikken een doelpunt maken. Nu moet je eerst tientallen keren draaien, teruglopen naar je eigen helft om ruimte te maken en in 16 meter gebied een 'la Croquetta' of sleepje uitvoeren wil je een mannetje kappen. Als je geen trucjes gebruikt, kom je eerlijk gezegd niet ver.

Daarom had ik mij zelf geforceerd om YT video's op te zoeken met de beste skills die je kunt gebruiken. Lekker uitgeprint en vol gespamd tijdens Rivals wedstrijden, uiteindelijk voerde ik de skills uit op automatische piloot. Bij de volgende FIFA zal ik zeker weer vanaf het begin mijzelf aanleren om de trucjes te gebruiken. Ik moet daarbij ook wel zeggen dat het niveau een stuk hoger is geworden dan bij de vorige FIFA edities. Het lijkt ook alsof ze dit jaar makkelijker de goede kaarten uitbrengen mede door de SBC's (vooral Player Picks!) en Icon Wissels . Vorig jaar eindigde ik nog met gouden spelers, dit jaar heb ik een full TOTS team.

Ik ben echt benieuwd of FIFA 22 veel veranderingen zal brengen met de FUT elementen en natuurlijk dat zij gewoon op stabiele servers draaien. Want na maanden is het op sommige tijdstippen gewoon niet te doen.

Gister op bed nog even de Player Pick 85+ gedaan, hopsakee Acuna binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4_T28pJUVfvn9MSbH44ywDGlHQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ZfwWP5OCRVITrgBG1nvLDkY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 16-06-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 12:22

allstarted1

WTRFTS

Pfff, hier Kroos uit de 85+ als beste pick. Andere opties waren Godin, De Gea of Sommer #sad De teller qua geluk met FoF blijft dus keihard op 0 staan. :P

Heb De Ligt maar gekocht als vervanger voor De Vrij. Die coins maken me ook echt geen r**t meer uit. Heb nu nog zo'n 130k over. Met dit weer en de EK heb ik de game sowieso al bijna een week niet meer gestart.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
allstarted1 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:48:
De teller qua geluk met FoF blijft dus keihard op 0 staan. :P
Same here. Ik word serieus jaloers van al die Acuna's hier :(

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 16-06-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-07 07:52
Het EK in combinatie met het weer zorgt er ook hier voor dat FIFA nu eigenlijk wel klaar is.. Normaal gesproken elke dag 1 of 2 uurtjes spelen, maar het komt er nu niet meer van en ik merk ook wel dat het mij niet meer zoveel boeit ook.. Op naar FIFA22.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
Ik ga FIFA 22 zeker halen, maar ik weet nog niet of ik aan FUT ga beginnen. Ik heb het dit jaar voor het eerst geprobeerd vanwege de lockdown en merk dat er erg veel tijd in is gaan zitten. Ik heb de neiging om bij die promo's het maximale eruit te halen dmv objectives en SBC's.

Ik ga ervan uit dat ten tijde van FIFA 22 alle beperkingen zijn opgeheven. Dan moeten er toch keuzes gemaakt worden met de beperkte tijd die je hebt naast een fulltime baan. Ik ben bang dat als ik aan FUT begin, een hoop andere dingen die ik op wil pakken blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:46
Llorente uit de 85+ maarja speel toch niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Doe af en toe nog wat van die league sbc's maar die beloningen zijn wel echt drama:
Serie A: Hoogste 83 (ultimate)
Eredivisie Hoogste 82 (7x81+)
Premier League: Hoogste 84 (ultimate)
Europa: Hoogste 83 (ultimate)
Azie: niks bijzonders (gouden top spelers)

Kortom, niet aan beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
M@cer schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:29:
Het EK in combinatie met het weer zorgt er ook hier voor dat FIFA nu eigenlijk wel klaar is.. Normaal gesproken elke dag 1 of 2 uurtjes spelen, maar het komt er nu niet meer van en ik merk ook wel dat het mij niet meer zoveel boeit ook.. Op naar FIFA22.
2/3 potjes op een dag is hier ook wel de tax... En dan puur voor Rivals/SB rewards.. verder kan k me ook slecht motiveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Robbio85 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:34:
Ik ga FIFA 22 zeker halen, maar ik weet nog niet of ik aan FUT ga beginnen. Ik heb het dit jaar voor het eerst geprobeerd vanwege de lockdown en merk dat er erg veel tijd in is gaan zitten. Ik heb de neiging om bij die promo's het maximale eruit te halen dmv objectives en SBC's.

Ik ga ervan uit dat ten tijde van FIFA 22 alle beperkingen zijn opgeheven. Dan moeten er toch keuzes gemaakt worden met de beperkte tijd die je hebt naast een fulltime baan. Ik ben bang dat als ik aan FUT begin, een hoop andere dingen die ik op wil pakken blijven liggen.
FUT blijft een verslavende spelelement van FIFA. Hoe je het went of keert, je wilt gewoon de beste spelers packen en daarmee andere tegenstanders verslaan. Daarmee is de Weekend League van uiterst belang, omdat je hiermee de meeste packs en coins van kan krijgen. Of je moet een full time trader zijn door steeds spelers te kopen en te verkopen. Het zou mij echt niet verbazen als je naast je fulltime baan enorm veel uren hebt zitten in FIFA als je aan FUT begint.

Om eerlijk te zijn vind ik 30 wedstrijden ook abnormaal veel, je bent er in totaal 6 uurtjes mee kwijt over het hele weekend. Je kiest ook de tijden uit omdat het qua servers en latency dan niet te doen is. Als de gameplay geen vertragingen had ondanks de goede ping, zou het voor mij veel makkelijker geweest zijn om de 30 wedstrijden door te halen. 20 wedstrijden lijkt mij meer dan voldoende :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Lashrom schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:29:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik 30 wedstrijden ook abnormaal veel, je bent er in totaal 6 uurtjes mee kwijt over het hele weekend. Je kiest ook de tijden uit omdat het qua servers en latency dan niet te doen is. Als de gameplay geen vertragingen had ondanks de goede ping, zou het voor mij veel makkelijker geweest zijn om de 30 wedstrijden door te halen. 20 wedstrijden lijkt mij meer dan voldoende :9
Dat is exact de reden waarom ik geen WL speel ondanks de bijna noodzaak ervan. Doordeweeks een mega drukke baan waarbij k de hele dag onderweg ben (accountmanager bij grote elektronica fabrikant verantwoordelijk voor retail) en het weekend hebben we nog een vrouw en 2 jonge kinderen.

Daar besteed ik me tijd liever aan dan 30 potjes frustratie en slechte verbinding (los van ruzie met de vrouw die ik er vast gratis bij krijg🤣)

Daarintegen als ik tussen de 15-25 ben met voldoende tijd is het natuurlijk top. Je word dus gestraft voor je leeftijd en 'volwassen' leven 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:34:
[...]

Dat is exact de reden waarom ik geen WL speel ondanks de bijna noodzaak ervan. Doordeweeks een mega drukke baan waarbij k de hele dag onderweg ben (accountmanager bij grote elektronica fabrikant verantwoordelijk voor retail) en het weekend hebben we nog een vrouw en 2 jonge kinderen.

Daar besteed ik me tijd liever aan dan 30 potjes frustratie en slechte verbinding (los van ruzie met de vrouw die ik er vast gratis bij krijg🤣)

Daarintegen als ik tussen de 15-25 ben met voldoende tijd is het natuurlijk top. Je word dus gestraft voor je leeftijd en 'volwassen' leven 🤣
Zeker herkenbaar. Ik ben zelfs al in de fase dat ik niet meer kan winnen van mijn oudste zoon. En dat hij je nog keihard uitlacht ook dan... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07 15:46
Augy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:34:
[...]

Ik was eerst (voor mijn doen) ook vrij ‘fanatiek’ met FUT. Zo’n 3-4 avonden in de week enkele uren was ik er zoet mee en meestal wel met veel plezier. Ook in het weekend werd er vaak gespeeld en vrijwel alle SBC’s voor packs werden meegepakt.

Alleen de WL heeft mij dit jaar niet kunnen grijpen (gelukkig). De ‘must’ om te spelen is er een beetje afgegaan met de tijd, helemaal nu ik sinds 9 weken voor de 1e keer trotse pa ben geworden. Met een paar SB en objective games op de vrije avond is het voor mij wel prima :) daarnaast is half achterover leunend met zo’n klein ding op je borst niet de beste houding om in Rivals en WL de strijd aan te gaan >:)

Heb nu onderstaand team en nog zo’n 1 mln coins waar ik de komende tijd nog wat mee uitprobeer, hoop dat er nog wat leuke kaarten komen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqkOqwcWg42Un-Rh_e5NfWtiB-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dMklKM2kbYpO34sJYDKwotS1.jpg?f=fotoalbum_large
Moody2204 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:56:
[...]

Zeker herkenbaar. Ik ben zelfs al in de fase dat ik niet meer kan winnen van mijn oudste zoon. En dat hij je nog keihard uitlacht ook dan... ;)
Ik heb een half broertje van 13, typische puber, leuk om een potje tegen te spelen. Tot nu toe is het hem pas 1x gelukt om van mij te winnen, nadat ik een sloot bier achter de kiezen had zitten :') maar een lol dat ‘ie had!

[ Voor 11% gewijzigd door DeeleNL op 16-06-2021 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lashrom schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:29:
[...]

FUT blijft een verslavende spelelement van FIFA. Hoe je het went of keert, je wilt gewoon de beste spelers packen en daarmee andere tegenstanders verslaan. Daarmee is de Weekend League van uiterst belang, omdat je hiermee de meeste packs en coins van kan krijgen. Of je moet een full time trader zijn door steeds spelers te kopen en te verkopen. Het zou mij echt niet verbazen als je naast je fulltime baan enorm veel uren hebt zitten in FIFA als je aan FUT begint.

Ik ga Fifa 22 zeker NIET halen :P
Tenzij ze alles fixen (wat dus onmogelijk is).

Mijn sterkste punten liggen op handelen en sbc's (doe ik vaak snel tussendoor) maar natuurlijk wil je ook objectives doen en daar heb ik vaak geen tijd voor :P

Wellicht als je Weekend League nu samen kan doen wil ik het wel overwegen, maar anders blijf ik er ver van weg :P

Overigens jongens: tijdens Fifa 20 heb ik het een keer geroepen en nu kan het binnenkort:

Ergens afspreken met zijn allen en gewoon genieten van een drankje (wellicht met BBQ) en ouderwets ouwehoeren over Fifa :P Wellicht met hier en daar een game :+

[ Voor 8% gewijzigd door Hassiebassie op 16-06-2021 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:33:
[...]

Ik ga Fifa 22 zeker NIET halen :P
Tenzij ze alles fixen (wat dus onmogelijk is).

Mijn sterkste punten liggen op handelen en sbc's (doe ik vaak snel tussendoor) maar natuurlijk wil je ook objectives doen en daar heb ik vaak geen tijd voor :P

Wellicht als je Weekend League nu samen kan doen wil ik het wel overwegen, maar anders blijf ik er ver van weg :P

Overigens jongens: tijdens Fifa 20 heb ik het een keer geroepen en nu kan het binnenkort:

Ergens afspreken met zijn allen en gewoon genieten van een drankje (wellicht met BBQ) en ouderwets ouwehoeren over Fifa :P Wellicht met hier en daar een game :+
Je kan niet ontkennen dat er een vast clubje is wat er vast voor openstaat 👌☝️

Aangezien het vast centraal in het land gebeurt geen bier voor mij #friesland 🤣

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 16-06-2021 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
De gemiddelde leeftijd hier ligt dus toch hoger dan verwacht. Toch knap dat ondanks de meeste hier al kinderen hebben, ik toch nog goede teams zie met sterke spelers haha.

Denk eerlijk gezeg dat ik bij FIFA 22 ook niet meer wekelijks WL zal voltooien mocht het er nog zijn. Het fockt inderdaad je hele mood op nadat je de 5 dagen werkweek heb gehad ... 8)7

Tijd voor wat meer rust en minder frustraties ...

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 16-06-2021 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zojuist Fof Hazard gekocht. Speelt goed :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/TfP4BGbj/284fc003-8ccd-485c-8b7a-c2d2a2176c34.png

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Lashrom schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:39:
De gemiddelde leeftijd hier ligt dus toch hoger dan verwacht. Toch knap dat ondanks de meeste hier al kinderen hebben, ik toch nog goede teams zie met sterke spelers haha.

Denk eerlijk gezeg dat ik bij FIFA 22 ook niet meer wekelijks WL zal voltooien mocht het er nog zijn. Het fockt inderdaad je hele mood op nadat je de 5 dagen werkweek heb gehad ... 8)7

Tijd voor wat meer rust en minder frustraties ...
Veel hoger dan je denkt, trust me ;)

Met 38 bijna een jonkie 🙈

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDoLl_M0JkwwG6UzRUVA8Q1CKg4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/js6GpKOq5GB997sRl0wwQMCX.png?f=fotoalbum_large
10x ,83+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
De 83 en 82 sbc leverde niets op. Ik krijg al een poosje waardeloze pulls. Je gaat er vol goede moed in en steeds gefrustreerd uit. Met deze frustratie deed ik de icon sbc...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMPNsyk1XtWRlosh_GmjM-FnZiQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbYsa0Uub32nAqLOj9jJ8B0Q.jpg?f=fotoalbum_large
Op de markt kost hij bijna 10 miljoen... De waarde van mijn team is ongeveer verdrievoudigd. Pffffff!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik deed hem ook, CL Fabinho en verder alleen maar 83's _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

hier ook dikke loss op de 83+, de 82+ ging iets beter met een Kante en een Allison

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Had Messi uit de 83 pack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-07 21:04
Idem, pack luck (niets enorme bijzonders) van TOTS is nergens te bekennen. Nog geen FoF in mijn team en de 82/83+ was 85 het hoogste.

Spelen doe ik een stuk minder maar SBCs blijven soms leuk. Alleen een lege club, wat het lastig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:46:
hier ook dikke loss op de 83+, de 82+ ging iets beter met een Kante en een Allison
Ik ben inmiddels in het stadium dat het me niet zoveel uitmaakt, staat toch al een prima elftal. Het is steeds vooral hopen op net die ene speler of een mooie SBC die het weer wat sterker maakt.
Deze week Forsberg en Pizscek toegevoegd aan de club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
m4yall schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:50:
Idem, pack luck (niets enorme bijzonders) van TOTS is nergens te bekennen. Nog geen FoF in mijn team en de 82/83+ was 85 het hoogste.
Ik had deze week dan FOF Sanchez, maar mijn packluck tijdens TOTS was echt bizar. Ik heb daar ten eerste heel veel spelers van, maar tijdens de Bundesligaweek heb ik vrijwel elke speler kunnen krijgen die ik wilde (behalve Goretzka).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
he-le-maal niks uit de packs, club leeg, 💰 op 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Augy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:15:
he-le-maal niks uit de packs, club leeg, 💰 op 🤣
Ik ben vanavond wat gaan vullen. Eriksen afgerond dus wat pakketjes voor de tussenstappen en pakketjes voor de doelpuntenmakers van bepaalde nationaliteiten. Op prof de 20 aantikken. Kan er weer een SBC worden gebouwd morgen. Ik ben tijdens TOTS losgegaan op de player picks. Merk alleen dat door de Ultimate / guaranteed TOTS ik al mijn TOTS die ik niet ging gebruiken heb ingeleverd dus nu een TOTS of TOTW heb ik gewoon niet als dat een vereiste is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Prosac schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:04:
[...]

Ik had deze week dan FOF Sanchez, maar mijn packluck tijdens TOTS was echt bizar. Ik heb daar ten eerste heel veel spelers van, maar tijdens de Bundesligaweek heb ik vrijwel elke speler kunnen krijgen die ik wilde (behalve Goretzka).
Dit had ik met LaLiga. Geen Messi maar Benzema en Suarez kwamen uit bepaalde SBCs wandelen. Fekir gekocht en Aouar gedaan. Zo bouw je toch lekker door. Gimenez wilde ik gaan doen om Hermoso af te lossen, maar lukt gewoon niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Vanavond paar potjes Rivals gespeeld , 2 gewonnen 2 verloren en 1 gelijk. Niveau verschil is echt bizar. Die 2 verlies potjes ben ik zo verschrikkelijk kapot gemaakt. 2 wins was gelijk opgaand maar ik was veel effectiever en het gelijk spel had ik eigenlijk moeten winnen.

Blijf lekker meedraaien in middenmoot van div 2 :) wl kwalificatie is weer binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Capsaicin schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:32:
De 83 en 82 sbc leverde niets op. Ik krijg al een poosje waardeloze pulls. Je gaat er vol goede moed in en steeds gefrustreerd uit. Met deze frustratie deed ik de icon sbc...
[Afbeelding]
Op de markt kost hij bijna 10 miljoen... De waarde van mijn team is ongeveer verdrievoudigd. Pffffff!
Heeeerlijke pull! En 'voordeel' van untradeable dat je niet denk hmm hij vertegenwoordigd 2/3 van mijn teamwaarde, misschien toch maar verkopen en eerlijker distribueren :P
Pagina: 1 ... 142 ... 158 Laatste