Valt de verbinding dan niet gewoon aan de andere kant weg en dat het netwerk dan gewoon doorgeeft dat er te weinig spelers aan de andere kant zijn die nog een controller in handen hebben om de game voort te zetten? Kan het mis hebben hoorProsac schreef op zondag 13 juni 2021 @ 11:47:
[...]
Mijn verbinding valt niet uit, want ik krijg niet de melding van minder punten ofzo. Krijg elke keer de melding van "tegenstander heeft opgegeven vanwege te weinig spelers" of "tegenstander heeft het spel verlaten"
Maar niet op van die ragequit momenten.
Wat betreft Eriksen: bizarre gebeurtenissen. Zat toevallig net te eten en geluid stond heel zacht aan. Had al een paar Finnen en Denen met de koppen tegen elkaar zien klappen. Ik keek even niet en zag in m'n ooghoek iemand op de grond liggen, dus ik zeg tegen m'n vrouw van 'daar is er nu eentje nog nok gegaan ook'. Bleek dus al snel een heel stuk ernstiger te zijn.
Ondanks dat de medici goed hebben gehandeld, begrijp ik overigens nog steeds niet helemaal dat ze niet een ambulance dat veld opgerold hebben. Wel heel goed dat eigenlijk iedereen op het veld gelijk doorhad dat het echt serieus was.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |