Gewoon een max cap qua price range erop zetten en dat is opgelost?Capsaicin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:50:
Zoals Nepentez aangeeft (in het filmpje dat eerder in dit topic werd gedeeld) is het echte probleem niet dat 1 medewerker bij EA fraudeert, maar dat de topkaarten zo schaars en duur zijn, dat je deze praktisch alleen kunt krijgen door honderden tot duizenden euro's te betalen aan een medewerker, een of andere duistere tussenpersoon of een schimmige website. Zonder de zwarte markt zijn zulke kaarten zelfs onhaalbaar voor content creators als Nepentez. Dit is een ongezonde dynamiek. Het omgekeerde, dat iedereen een R9 en Cruyff moments heeft, zou ook ongezond zijn. Je houdt dan niets over om naar toe te werken en iedereen heeft hetzelfde saaie elftal. EA moet een tussenweg vinden.
Ik ben veel meer benieuwd wat er juridisch achterwege gaat komen. Wat ik had begrepen is dat er in een rechtszaak door ea werd gezegd dat zoiets technisch gezien niet mogelijk is. Achteraf blijkt dus dat, dat niet waar is.
Als die medewerkers zulke kaarten kunnen verkopen, kan EA die kaarten dus ook makkelijker in packs toevoegen zodat deze kaarten meer aanwezig komen in de game. Zet er vervolgens een max price range op en opgelost?
Echter beweerde EA dat zoiets technisch gezien dus niet mogelijk was, als ik het goed begrepen heb tenminste.
[ Voor 12% gewijzigd door fifanoob op 12-03-2021 10:48 ]