Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
Capsaicin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:50:
Zoals Nepentez aangeeft (in het filmpje dat eerder in dit topic werd gedeeld) is het echte probleem niet dat 1 medewerker bij EA fraudeert, maar dat de topkaarten zo schaars en duur zijn, dat je deze praktisch alleen kunt krijgen door honderden tot duizenden euro's te betalen aan een medewerker, een of andere duistere tussenpersoon of een schimmige website. Zonder de zwarte markt zijn zulke kaarten zelfs onhaalbaar voor content creators als Nepentez. Dit is een ongezonde dynamiek. Het omgekeerde, dat iedereen een R9 en Cruyff moments heeft, zou ook ongezond zijn. Je houdt dan niets over om naar toe te werken en iedereen heeft hetzelfde saaie elftal. EA moet een tussenweg vinden.
Gewoon een max cap qua price range erop zetten en dat is opgelost?

Ik ben veel meer benieuwd wat er juridisch achterwege gaat komen. Wat ik had begrepen is dat er in een rechtszaak door ea werd gezegd dat zoiets technisch gezien niet mogelijk is. Achteraf blijkt dus dat, dat niet waar is.
Als die medewerkers zulke kaarten kunnen verkopen, kan EA die kaarten dus ook makkelijker in packs toevoegen zodat deze kaarten meer aanwezig komen in de game. Zet er vervolgens een max price range op en opgelost?
Echter beweerde EA dat zoiets technisch gezien dus niet mogelijk was, als ik het goed begrepen heb tenminste.

[ Voor 12% gewijzigd door fifanoob op 12-03-2021 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Iedereen vind 532 te defensief.... Maar dan vraag ik me toch echt af hoe je speelt.

Als ik 532 speel, staat ik eerder met 3 verdedigers en de backs die als halve wingers fungeren, maar wel optijd terug komen om te verdedigen.

Met de 4xxx opstelling, sta ik altijd met een 4 mans blok.

Ik vind het aanvallender speler, maar mis soms wel verbinding tussen middenveld en aanval.
Zou een 3-5-2 daar een beter optie voor zijn, of komen dan de LM en RM niet meer mee terug?

Kortom, ik ben wat zoekende naar een taktiek.
Ik speel veel 4231 / 4321 en 532.

Op papier zou ook 4312 goed moeten passen bij wat ik zoek, maar dat krijg ik niet aan de praat.

Iemand goede ervaring met 352?
Ik speel graag aanvallend, maar wil ook niet te kwetsbaar achterin blijven.

Het basisteam: https://www.ea.com/fifa/u...Id=hZdwEB4YnWtDr:FFA21PS4

eventueel zou Guimaraes gewisseld kunnen worden voor Marquinhos, die ik als CV weer wat sterker vind.
Of Boateng in de basis proppen, maar qua chemistry niet makkelijk.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Valandil schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:50:
Iedereen vind 532 te defensief.... Maar dan vraag ik me toch echt af hoe je speelt.

Als ik 532 speel, staat ik eerder met 3 verdedigers en de backs die als halve wingers fungeren, maar wel optijd terug komen om te verdedigen.

Met de 4xxx opstelling, sta ik altijd met een 4 mans blok.

Ik vind het aanvallender speler, maar mis soms wel verbinding tussen middenveld en aanval.
Zou een 3-5-2 daar een beter optie voor zijn, of komen dan de LM en RM niet meer mee terug?

Kortom, ik ben wat zoekende naar een taktiek.
Ik speel veel 4231 / 4321 en 532.

Op papier zou ook 4312 goed moeten passen bij wat ik zoek, maar dat krijg ik niet aan de praat.

Iemand goede ervaring met 352?
Ik speel graag aanvallend, maar wil ook niet te kwetsbaar achterin blijven.

Het basisteam: https://www.ea.com/fifa/u...Id=hZdwEB4YnWtDr:FFA21PS4

eventueel zou Guimaraes gewisseld kunnen worden voor Marquinhos, die ik als CV weer wat sterker vind.
Of Boateng in de basis proppen, maar qua chemistry niet makkelijk.
Ik speel 352, bij 532 werd ik te makkelijk achterover gedrukt. En met 352 kan je hoge druk houden :)

Uitslagen als 5-3 zijn bij mij niet ongewoon. Gewoon voor zorgen dat je meer scoort dan de tegenstander haha

Verdediging
4 Breedte
7 diepte

Aanval
Alles standaard

Spitsen
Centraal blijven en één spits op achter de linies kruipen

Cam
Voorin blijven

Lm/Rm
Op de flank blijven

Cvm's
Dekking midden, voor de rest alles op standaard

Cv's
Achterin blijven

Werkt voor mij heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat speelt Bebou fijn als super sub, meer mensen die met hem spelen?
In stats lijkt het heel erg op Mbappe, maar dan 3 ster weak.

Schoot er net in de WL bij een 2-1 achterstand na rust 6 er in, waardoor ik nog met 7-3 won.

https://www.futbin.com/21/player/26601/ihlas-bebou

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Eerste 3 potjes WL achter de rug. Wilden allemaal aanvallen O+
2 verloren, eentje van iemand die werkelijk waar alle trucjes tot in perfectie leek te beheren, best trots op mijn 4-2 verlies daar. ;)
Laatste potje kwam ik 3-0 achter omdat de bal 3x via paal of kluts voor een vrijstaande speler belandde Daarna omgedraaid met supersnel tikitaka. 5-3 _O_

Wel opvallend dat sommige spelers nog steeds lijken te denken dat het opwippen vanaf de aftrap nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:05:
Wat speelt Bebou fijn als super sub, meer mensen die met hem spelen?
In stats lijkt het heel erg op Mbappe, maar dan 3 ster weak.

Schoot er net in de WL bij een 2-1 achterstand na rust 6 er in, waardoor ik nog met 7-3 won.

https://www.futbin.com/21/player/26601/ihlas-bebou
Zit te twijfelen om die toe te voegen, maar heb ook Haaland en Neymar al als aanvallende subs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Prosac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:40:
[...]

Zit te twijfelen om die toe te voegen, maar heb ook Haaland en Neymar al als aanvallende subs.
Duur bankje :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gezellig naast Figo en Kroos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
fifanoob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:40:
[...]

Gewoon een max cap qua price range erop zetten en dat is opgelost?

Ik ben veel meer benieuwd wat er juridisch achterwege gaat komen. Wat ik had begrepen is dat er in een rechtszaak door ea werd gezegd dat zoiets technisch gezien niet mogelijk is. Achteraf blijkt dus dat, dat niet waar is.
Als die medewerkers zulke kaarten kunnen verkopen, kan EA die kaarten dus ook makkelijker in packs toevoegen zodat deze kaarten meer aanwezig komen in de game. Zet er vervolgens een max price range op en opgelost?
Echter beweerde EA dat zoiets technisch gezien dus niet mogelijk was, als ik het goed begrepen heb tenminste.
Misschien te makkelijk gedacht, maar uiteindelijk zal het waarschijnlijk een soort database structuur zijn, ergens is vastgelegd welke spelers een speler van FUT in zijn bezit heeft. Als je toegang hebt tot de database als medewerker zou je dit mogelijk moeten kunnen veranderen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Gullit 86 maar een x gekocht iemand ervaring met hem ? Speel nu 352 en wil hem als cvm naast de jong if hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
Markvd1984 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:41:
Gullit 86 maar een x gekocht iemand ervaring met hem ? Speel nu 352 en wil hem als cvm naast de jong if hebben
Echt zonde van je munten, had hem ook. Maar totaal zijn coins niet waard. Traag, log.
Begin er niet aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Mars18 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:04:
[...]

Echt zonde van je munten, had hem ook. Maar totaal zijn coins niet waard. Traag, log.
Begin er niet aan
Mid Seedorf is een beter alternatief

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
352 geprobeerd,wel echt leuke potjes ( laatste 4 helaas verloren 4x Cruijff die is echt niet bij te houden) alleen ik heb zoveel goede aanvallers helaas untradeable dat het wel lastig wordAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTvsxXbIyKsf0xlM0LVAGEVXEcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ombDD7Excb65QN7tS4KolHVQ.jpg?f=fotoalbum_large
Speel nu zo ingame alleen weet echt wat met deze spelers de beste opstelling is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:15:
352 geprobeerd,wel echt leuke potjes ( laatste 4 helaas verloren 4x Cruijff die is echt niet bij te houden) alleen ik heb zoveel goede aanvallers helaas untradeable dat het wel lastig word[Afbeelding]
Speel nu zo ingame alleen weet echt wat met deze spelers de beste opstelling is haha
zou robben vervangen voor Aour op je bank. Aour in de spits is wel hard hoor en linkt ook prima met iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:18:
[...]

zou robben vervangen voor Aour op je bank. Aour in de spits is wel hard hoor en linkt ook prima met iedereen.
Welke opstelling zou je doen ? Met deze spelers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Welke opstelling zou je doen ? Met deze spelers
opzich is er niks mis met je opstelling. Ik zelf ben wel liefhebber van 4 man achterin ipv 5. maar dat is persoonlijk.
Ik zie dat je Ramos toty hebt, ik zelf heb hem ingame tegenwoordig op CVM staan, en ik heb mijn cvm desailly8 ingame op cv staan, omgedraaid dus. Ramos Toty is echt een goede speler in de game en daarom zonde om die helemaal achterin te hebben.
Maar ik weet niet hoe dat voor jou is, misschien dat je Ramos en Gatuso ingame nog kan omdraaien.

Maar voor de rest is je opstelling wel mooi in balans hoor. Je kan het ook zo houden en gewoon perfectioneren. Ik zelf verander hoogtuit 1x per jaar van opstelling maar meestal gewoon heel het jaar door met dezelfde. Ik ga uit van mijn eigen spel en daarom wil ik gewoon daar niet te veel in veranderen.

Daarom zijn mijn aanvallen ook vaak redelijk snel en efficient, ik weet precies waar elke speler zich bevind en heb tig situaties al geprobeerd en weet nu redelijk goed wat werkt. Daar heb je veel meer aan dan elke x switchen van opstelling, want tegen de ene tegestander zou een opstelling prima kunnen maar tegen iemand anders weer niet omdat die weer een andere speelstijl heeft.
Daarom hou ik het gewoon vaak op 1 opstelling en dan maar perfectioneren door gewoon wedstrijden te spelen en situaties te herkennen.

en idd wat hieronder ook gezegd wordt, je zou Etoo ook gewoon basis kunnen doen. Je hebt een prima selectie hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 12-03-2021 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
352 geprobeerd,wel echt leuke potjes ( laatste 4 helaas verloren 4x Cruijff die is echt niet bij te houden) alleen ik heb zoveel goede aanvallers helaas untradeable dat het wel lastig word[Afbeelding]
Zonde om Etoo op de bank te laten, zou die in de spits hebben ipv Robben. Geef hem wel een Engine chemstyle, dat geeft een boost aan z'n Agility, Balance en Dribbling die dan allemaal op 90+ komen.

Zelf speel ik nu met deze formatie: https://www.futbin.com/21/squad/6876301

Ingame switch ik naar 4-1-2-1-2(2) met Zambrotta op CDM en Okocha op CAM. Erg tevreden met het team tot dusver. Spitsenduo Rashford en King Kenny bevalt goed, ze zijn zo beweeglijk en maken veel goede loopacties, lastig af te stoppen voor de tegenstander.

Zambrotta die ik als Icon SBC Pick had, doet het ook prima als CDM. Supersnel, goede intercepties en in de opbouw ook solide, mede door zijn 5* WF komen passes met zijn linker ook perfect aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:32:
[...]

opzich is er niks mis met je opstelling. Ik zelf ben wel liefhebber van 4 man achterin ipv 5. maar dat is persoonlijk.
Ik zie dat je Ramos toty hebt, ik zelf heb hem ingame tegenwoordig op CVM staan, en ik heb mijn cvm desailly8 ingame op cv staan, omgedraaid dus. Ramos Toty is echt een goede speler in de game en daarom zonde om die helemaal achterin te hebben.
Maar ik weet niet hoe dat voor jou is, misschien dat je Ramos en Gatuso ingame nog kan omdraaien.

Maar voor de rest is je opstelling wel mooi in balans hoor. Je kan het ook zo houden en gewoon perfectioneren. Ik zelf verander hoogtuit 1x per jaar van opstelling maar meestal gewoon heel het jaar door met dezelfde. Ik ga uit van mijn eigen spel en daarom wil ik gewoon daar niet te veel in veranderen.

Daarom zijn mijn aanvallen ook vaak redelijk snel en efficient, ik weet precies waar elke speler zich bevind en heb tig situaties al geprobeerd en weet nu redelijk goed wat werkt. Daar heb je veel meer aan dan elke x switchen van opstelling, want tegen de ene tegestander zou een opstelling prima kunnen maar tegen iemand anders weer niet omdat die weer een andere speelstijl heeft.
Daarom hou ik het gewoon vaak op 1 opstelling en dan maar perfectioneren door gewoon wedstrijden te spelen en situaties te herkennen.
Ik speelde lang 443(4) en 4231 alleen in beide gevallen kreeg ik veel tegen door het centrum en vind lastig om goede spelers op de bank te zetten alleen Neymar is verjandelbaar bij mij
Alleen heb nu mbappe en Eto op de bank en figo 92 en hagi 89 probeer ze allemaal zoveel mogelijk om te passen alleen dan speel ik erg aanvallend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:47:
[...]

Ik speelde lang 443(4) en 4231 alleen in beide gevallen kreeg ik veel tegen door het centrum en vind lastig om goede spelers op de bank te zetten alleen Neymar is verjandelbaar bij mij
Alleen heb nu mbappe en Eto op de bank en figo 92 en hagi 89 probeer ze allemaal zoveel mogelijk om te passen alleen dan speel ik erg aanvallend
toen je 4231 speelde, had je toen je cvm's wel op midden afdekken? en minimaal 1 op NIET mee naar voren gaan?
Ik zelf speel 4222 met mijn cvm's dus op midden afdekken en ramos gaat niet mee met aanvallen en mijn andere cvm seedorf die wel.
Ik speel redelijk aanvallend maar het centrum is toch goed dicht.
Ook bij tactics zou je je breedte kunnen aanpassen bij verdedigen. Ik heb die op 4 staan, je wilt als de tegenstander de bal heeft dat je team smal/geknepen staat. Waardoor de ruimtes kleiner worden voor je tegenstander. Dat de vleugelspelers daardoor wat vrijer komen te staan is niet erg, dat is immers langs de zijlijn en dat is niet gevaarlijk.

Bij bal bezit heb ik mijn breedte op 7 staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
ik heb in 352 gewoon robben en aouar op de vleugels staan.
zou een goede passer op de cam zetten, in ieder geval niet mbappe.

in 352 moet je in ieder geval goede 3hoekjes kunnen maken met je 3 centrale aanvallende spelers.
Ik speel veel met 1-2tjes en je linker en rechter middenvelder erbij betrekken als het erg druk is. Maar bij mij ligt de bal meestal al in het netje als ze er eindelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik zou je standaardopstelling iets anders maken, zodat je meer chem krijgt bij spelers. Dan kun je onder Ultra Defensive / Defensive e.d. je eigenlijke opstelling maken. Zoals je het nu neer zet, hebben Robben en Neymar volgens mij hele slechte chem en dat zul je qua spel ook merken.

Heb even wat gepuzzeld en je zou 4-3-3 (4) kunnen doen. Dan zit je wel met een spits, maar daar kun je uitstekend Eto'o of Hernandez kwijt.
LVA: Neymar RVA Robben
Dan linkermiddenvelder Mbappe (moet je ff een mid van maken dan), midden Gattuso, rechts De Jong
Linksback Mendy, dan Varane en Ramos en Klaiber op RB.

Gattuso zou ik op stay back zetten en Mbappe go forward. De Jong balanced.
Ingame naar een systeem met 2 spitsen kan ook, met dan Eto'o en Robben of Neymar als spits, of Mbappe. Afhankelijk van je voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Prosac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:59:
[...]

Ik zou je standaardopstelling iets anders maken, zodat je meer chem krijgt bij spelers. Dan kun je onder Ultra Defensive / Defensive e.d. je eigenlijke opstelling maken. Zoals je het nu neer zet, hebben Robben en Neymar volgens mij hele slechte chem en dat zul je qua spel ook merken.

Heb even wat gepuzzeld en je zou 4-3-3 (4) kunnen doen. Dan zit je wel met een spits, maar daar kun je uitstekend Eto'o of Hernandez kwijt.
LVA: Neymar RVA Robben
Dan linkermiddenvelder Mbappe (moet je ff een mid van maken dan), midden Gattuso, rechts De Jong
Linksback Mendy, dan Varane en Ramos en Klaiber op RB.

Gattuso zou ik op stay back zetten en Mbappe go forward. De Jong balanced.
Ingame naar een systeem met 2 spitsen kan ook, met dan Eto'o en Robben of Neymar als spits, of Mbappe. Afhankelijk van je voorkeur.
Dit is de in game opstelling alles is op 10 Chem in een 433.
Heb nu weer 4231 gespeeld en geaccepteerd dat ik niks aan figo heb oa speel nu met eto als spits en op 10 hagi of aouar links Neymar en rechts garrincha
Mss verkoop ik Neymar nog dan stel ik Robben op
Heb ik mbappe en Hernandez nog achter de hand ,en heb nog 1,2 mil om te besteden geen idee aan wat maargoed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:00:
[...]

toen je 4231 speelde, had je toen je cvm's wel op midden afdekken? en minimaal 1 op NIET mee naar voren gaan?
Ik zelf speel 4222 met mijn cvm's dus op midden afdekken en ramos gaat niet mee met aanvallen en mijn andere cvm seedorf die wel.
Ik speel redelijk aanvallend maar het centrum is toch goed dicht.
Ook bij tactics zou je je breedte kunnen aanpassen bij verdedigen. Ik heb die op 4 staan, je wilt als de tegenstander de bal heeft dat je team smal/geknepen staat. Waardoor de ruimtes kleiner worden voor je tegenstander. Dat de vleugelspelers daardoor wat vrijer komen te staan is niet erg, dat is immers langs de zijlijn en dat is niet gevaarlijk.

Bij bal bezit heb ik mijn breedte op 7 staan.
Thnx heb ik gedaan ,ook alles op balans ipv druk zetten bij bal verlies
Hagi of aouar dan maar op 10 ivm passing
Had eerst Neymar er lang staan deed het ook goed wel
Loop acties enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Pfff, net in de WL tegen een team met TOTY Ramos, TOTY Neuer, TOTY Mbappe, IF Neymar, Cantona, Maradona, What If Smalling, What If Leiva en TOTY Marquinhos. En daarmee dan met 7/8 man achterin hangen en alleen maar die bal naar Mbappe en Cantona voorin pompen. 5-4 verloren helaas.
Hij 5 schoten, ik 10+. Ik moet echt leren afmaken, schijnbaar maak ik te vaak de verkeerde keuze als ik voor de keeper kom.
Geplaatst, dubbeltap, of gewoon schieten.. wanneer kies je voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:30:
Pfff, net in de WL tegen een team met TOTY Ramos, TOTY Neuer, TOTY Mbappe, IF Neymar, Cantona, Maradona, What If Smalling, What If Leiva en TOTY Marquinhos. En daarmee dan met 7/8 man achterin hangen en alleen maar die bal naar Mbappe en Cantona voorin pompen. 5-4 verloren helaas.
Hij 5 schoten, ik 10+. Ik moet echt leren afmaken, schijnbaar maak ik te vaak de verkeerde keuze als ik voor de keeper kom.
buiten de 16 geplaatst, in de 16 gewoon schieten, ik kies vaak korte hoek. Kom je 1op1 met de keeper is stiften bijna altijd raak. mocht je te dichtbij de goal zijn om nog te stiften dan zou ik voor l1+r1 kiezen en dan schieten.
Dubbeltap, wat bedoel je daarmee?
Timedshooting? Want dat wordt amper meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Als ik dubbeltap op schieten dan ramt de speler de bal niet, maar lijkt hij een klein rollertje te geven zodat de keeper ook verrast kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Flashback Cavani en een goodiebag met nog minder kans op iets leuks.

En een Serie A speler Pastore van 89.

[ Voor 23% gewijzigd door Prosac op 12-03-2021 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
FB Cavani lijkt mij nog best een leuke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Prosac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:04:
Flashback Cavani en een goodiebag met nog minder kans op iets leuks.

En een Serie A speler Pastore van 89.
Pastore ga ik eens naar kijken. Heb vooral voorin niet bijzonder goede spelers dus kan zomaar taai gaan worden om het te halen, vooral die 15 wins...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Moody2204 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:09:
FB Cavani lijkt mij nog best een leuke speler.
Volgens mij vinden dat wel meer en ga ik 90 discard totw spelers cashen :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Partybag gedaan viel niet tegen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBGD8eoothED8_SJ0nyYUPWq9jA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yPML5tsDODI036CwxAlFgasU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Hier een Tadic :X - ach krijgt misschien wel een upgrade :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:12:
Als ik dubbeltap op schieten dan ramt de speler de bal niet, maar lijkt hij een klein rollertje te geven zodat de keeper ook verrast kan worden.
hm apart die ken ik niet. Weet je zeker dat het dubbeltap schieten is? Normaal gesproken is dat time shooting, tenzij je het uit hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
TOTGS Navas uit de partybag... Gelukkig speel ik al vrij weinig FUT de laatste tijd:)

[ Voor 47% gewijzigd door 038Zwolle op 12-03-2021 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:51
m4yall schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:02:
[...]

Hier een Tadic :X - ach krijgt misschien wel een upgrade :Z
Mijn net gepackte Llorente RB in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:27
David FS uit partybag. Niet eens ontevreden 🤣

5* WF en retesnel, klinkt als een fijne supersub

Overigens nu kunnen we tog wel stellen dat de upgrades niet meer gaan komen aangezien er niet eens een promo is komende week en volgende week fut bday moet gaan beginnen.

[ Voor 81% gewijzigd door Augy op 12-03-2021 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Prosac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:12:
dubbeltap is niks, waarschijnlijk tik je rondje heel kort in waardoor hij zacht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Nou 352 probeer ik ook niet meer, diverse pogingen gedaan, maar van div 4 naar 6 gegaan. Toch weer overgestapt naar 41212 met Mbappe als cm en Mertens WI en Lozano HL in de spits en gelijk 5 potten gewonnen en div5 gehaald. Deze opstelling maar eens volhouden. https://www.futbin.com/21/squad/3887697

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
cubert20 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:54:
[...]

dubbeltap is niks, waarschijnlijk tik je rondje heel kort in waardoor hij zacht gaat.
Precies, het is een rollertje ipv een schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier Di Maria Record Breaker uit de goodie bag. Ook niet slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
Prosac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:30:
Ballroll schieten is bijna altijd raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb nu twee leuke teams staan waar ik echt blij mee ben..

Met onderstaande speel ik 3-5-2
https://www.futbin.com/21/squad/6868137

En met deze 4-3-2-1 waar Henderson ooit nog vervangen dient te worden :)
https://www.futbin.com/21/squad/6558106

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind me halve eredivisie elftal / nl echt leuk spelen. Alleen wat is die rulebreaker dumfries mega slecht :+

Sensi , fer en Robben kunnen gewoon meekomen. RTTF Wijnaldum is gewoon echt goed samen met van der Sar. En bizar hoe goed die Boadu if is zeg :) die loopt gewoon 1 op 1.

Iemand een idee buiten klaiber want die heb ik niet, om dumfries te vervangen want die man kost me echt punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Traeces schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:36:
Vind me halve eredivisie elftal / nl echt leuk spelen. Alleen wat is die rulebreaker dumfries mega slecht :+

Sensi , fer en Robben kunnen gewoon meekomen. RTTF Wijnaldum is gewoon echt goed samen met van der Sar. En bizar hoe goed die Boadu if is zeg :) die loopt gewoon 1 op 1.

Iemand een idee buiten klaiber want die heb ik niet, om dumfries te vervangen want die man kost me echt punten.
Max of Van Aanholt RB op rechts gebruiken?
Klaiber is wel een groot gemis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb een vraag voor degenen die hier 3-5-2 spelen: wat voor soort spelers spelen jullie op de LM en RM positie?

Zet je daar 2 backs neer? Of wat ik op YouTube ook zag, aan de ene kant een back en aan de andere kant een echte RM of zelfs een rechtsvoor (of aan de linkerkant natuurlijk). Of aan 2 kanten echte middenvelders?

En als je op die posities aanvallers zet, kom je verdedigend dan niet te kort met die spelers?

Ben ff nieuwsgierig omdat ik 3-5-2 steeds leuker begin te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:09:
Ik heb een vraag voor degenen die hier 3-5-2 spelen: wat voor soort spelers spelen jullie op de LM en RM positie?

Zet je daar 2 backs neer? Of wat ik op YouTube ook zag, aan de ene kant een back en aan de andere kant een echte RM of zelfs een rechtsvoor (of aan de linkerkant natuurlijk). Of aan 2 kanten echte middenvelders?

En als je op die posities aanvallers zet, kom je verdedigend dan niet te kort met die spelers?

Ik heb 2 backs met high att workrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:37:
[...]

Ik heb 2 backs met high att workrates
Ja, dat heb ik momenteel ook, daar ga je nooit scheef mee volgens mij.

Maar ik had discussie met mijn zoon, want die zei: je kan beter aan 1 kant een verdediger doen en aan de andere kant een aanvaller (of middenvelder). Vandaar ook voor een deel mijn vraag. Daarnaast heb ik Mbappe nog op de bank zitten, en gisteren uit de goodiebag Di Maria RB gepackt. Als ik dan wat spelers verkoop, zou ik Neymar goud kunnen halen. Dus dan Mbappe in de spits met Neymar, maar dan Di Maria als RM. En over dat laatste twijfel ik of dat handig is in een 3-5-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:09:

Ik heb Wendell op links, als die te moe wordt in een lastige pot, vervang ik hem door Sinkgraven.
Op rechts heb ik dan Klaiber, die houdt het wel een hele pot vol. Heb er ook een tijdje Robben gezet, maar dat werkt niet, ging dus naar de spits. Beetje kunnen verdedigen op de flanken blijkt voor mij ook wel belangrijk en wat body hebben.
Centraal staan dan Hinteregger en Boateng, met Delany die er tussen valt.

Hiermee kan ik dan ook weer ingame makkelijker wisselen naar een 4 mans defensie. Wel essentieel om een back met enige kunst van passing neer te zetten ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 13-03-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:51:
[...]

Ik heb Wendell op links, als die te moe wordt in een lastige pot, vervang ik hem door Sinkgraven.
Op rechts heb ik dan Klaiber, die houdt het wel een hele pot vol. Heb er ook een tijdje Robben gezet, maar dat werkt niet, ging dus naar de spits. Beetje kunnen verdedigen op de flanken blijkt voor mij ook wel belangrijk en wat body hebben.
Centraal staan dan Hinteregger en Boateng, met Delany die er tussen valt.

Hiermee kan ik dan ook weer ingame makkelijker wisselen naar een 4 mans defensie. Wel essentieel om een back met enige kunst van passing neer te zetten ook.
Maar ook 2 backs dus. Heb nu links Reguilon WIF en rechts Cancelo (de IF RM versie). Het valt me op dat Reguilon wel sneller moe is dan Cancelo. En heb nog niet echt een goed alternatief voor hem achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:57:
[...]

Maar ook 2 backs dus. Heb nu links Reguilon WIF en rechts Cancelo (de IF RM versie). Het valt me op dat Reguilon wel sneller moe is dan Cancelo. En heb nog niet echt een goed alternatief voor hem achter de hand.
Zeker, als ik defensief nou op niveau was gebleven de laatste weken, had het wel gekund. Maar een speler met goede defensieve stats is toch wel belangrijk op die positie. Misschien kun je nog een allround RM proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:02:
[...]

Zeker, als ik defensief nou op niveau was gebleven de laatste weken, had het wel gekund. Maar een speler met goede defensieve stats is toch wel belangrijk op die positie. Misschien kun je nog een allround RM proberen.
Heb je nu wel Klaiber op full chem dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:03:
[...]

Heb je nu wel Klaiber op full chem dan?
ja. Mijn "standaard" opstelling is alleen maar bedoeld om iedereen op full chem te krijgen. En om te zorgen dat ik bij een aftrap niet direct de goal tegen krijg (zeer defensief, iedereen hangen, 1 depth). 4-5-1 met Robben op RM en Klaiber RB, dan hebben ze beide 10 chem.

Mijn andere 4 heb ik ingesteld voor 2 a 3 goals voor (defensiever counterspel 4-5-1), 2 goals achter, 1 goal achter in de laatste 10 minuten (constante druk, 4-4-2). En een 4-3-3 en 5-3-2/3-5-2 die afhankelijk is van de tegenstander. Ik gebruik de eerste 10/20 minuten om in te schatten met wat voor type/kwaliteit ik te maken heb. Is het iemand die me scheel gaat tikken, dan ga ik niet direct naar 3-5-2. Is het iemand die ogenschijnlijk niet zo goed kan verdedigen, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Iemand ervaring met moments Kluivert? Zit te twijfelen nog om hem te doen

Opstelling zou het volgende worden,:
https://www.futbin.com/21/squad/2961124

In-game speel ik 442 of 41212 Kluivert is hoe dan ook altijd spits. Loan wel geprobeerd het is wel een echte killer maar gezien mijn andere spelers misschien teveel hetzelfde type

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:44:
[...]

Ja, dat heb ik momenteel ook, daar ga je nooit scheef mee volgens mij.

Maar ik had discussie met mijn zoon, want die zei: je kan beter aan 1 kant een verdediger doen en aan de andere kant een aanvaller (of middenvelder). Vandaar ook voor een deel mijn vraag. Daarnaast heb ik Mbappe nog op de bank zitten, en gisteren uit de goodiebag Di Maria RB gepackt. Als ik dan wat spelers verkoop, zou ik Neymar goud kunnen halen. Dus dan Mbappe in de spits met Neymar, maar dan Di Maria als RM. En over dat laatste twijfel ik of dat handig is in een 3-5-2.
Ik heb nu Emerson en kurzawa daar staan. Die gaan prima een wedstrijd mee.. straks de storyline sciglio.. die is med-med dus even aankijken hoe of wat ik die voor instructies mee geef

Vanaf 90 stamina is wel een must iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
19 wedstrijden WL gehad, 9 gewonnen. Redelijk standaard.
Blijft toch bijzonder hoe de spelervaring ineens kan wisselen. Ene moment speel je lekker, komen balletjes aan en gaat het verdedigen goed. Je wint 2 of 3 potjes en de 2 of 3 erna is het ineens drama, grote gaten, slechte passing en ballen die voor de voeten van tegenstander caramboleren. Je gaat haast geloven in scripting. Hinteregger en Boateng die zomaar ineens weglopen van hun positie, Defensieve middenvelders die een speler met bal gewoon langs laten lopen. Vermoeide verdedigers die eenvoudig 99 snelheid verse aanvaller inhalen en afstoppen. Aanvallers die geen bal aan weten te nemen en ballen die na een block randje 16 voor de voeten van een compleet vrijstaande speler caramboleren om in te kunnen schieten.

Maar goed, einde rant, want dat gezegd hebbende: Men heeft er wel zin in deze weekend league, nauwelijks defensieve achterin hangers tegen gekomen. Meeste potjes, ook die ik verloren heb, waren echt leuk. Het speelt wel prima, alleen weer van die echt rare potjes nadat je er een paar gewonnen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
gewoon 2 wingers op de vleugel. Niet van dat benauwde, wel come back erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Vraagje van een noob over die icon swaps. Komen er bij een nieuw seizoen weer nieuwe objectives waarmee je swaps II tokens kunt verdienen?

Heb er nu bijna 7 en wil die aan Deco spenderen. Het idee is om daarna voor de 25x 82+ of 83+ te gaan, maar ik zie bij de objectives niet genoeg opties om nog eens 5 swap tokens te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Zo'n frustrerend moment net in een wedstrijd. Ben bezig met een prima reeks, ga 8-2 in de WL. Speel dan een wedstrijd die heel gelijk opgaat, als ik 2-1 achtersta krijg ik een penalty mee en een rode kaart voor de tegenstander. Ik had al voor de penal op pauze gedrukt, normaal wordt dan eerst de penal genomen, nu krijg ik eerst het pauzemenu. Vervolgens krijg ik bij de penalty een 3e persoonsperspectief zoals bij de wedstrijd, heel vaag. Kan nog wel een hoek uitkiezen, ik wil dan beginnen bij het midden, maar zodra ik de schietknop ingedrukt houd wordt die cirkel gelijk al gigantisch groot ondanks dat King Kenny achter de bal staat. Zoals je al kan raden gaat de penal mijlenver naast. Ik ben daarna super tilted, ga op full pressure spelen en wordt weg gecountered. Echt zonde, had rustig moeten blijven, dan was de wedstrijd zeker te winnen. Maar ook wel typisch dat zo'n bug op het meest ongelukkige moment plaats vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand niet veel budget heeft en hij past in je team. Die sif Boadu is echt een hele fijne spits en vooral echt een killer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:14:
Als iemand niet veel budget heeft en hij past in je team. Die sif Boadu is echt een hele fijne spits en vooral echt een killer :)
Heb hem untradable in m'n club, zal hem eens proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Robbio85 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:49:
Vraagje van een noob over die icon swaps. Komen er bij een nieuw seizoen weer nieuwe objectives waarmee je swaps II tokens kunt verdienen?

Heb er nu bijna 7 en wil die aan Deco spenderen. Het idee is om daarna voor de 25x 82+ of 83+ te gaan, maar ik zie bij de objectives niet genoeg opties om nog eens 5 swap tokens te grinden.
Ja, want je kunt immers nu niet genoeg tokens verdienen voor de duurdere wissels. Totaal 18 tokens geloof ik.
2e setje zal in het nieuwe seizoen beschikbaar zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 13-03-2021 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Robbio85 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:49:

Ja klopt, er komen nieuwe tokens voor icon swap 2 bij, maar wanneer weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
10 overwinningen binnen, kon dus een FUT Champions speler uitkiezen. Zat toch mooi Goretzka tussen. Nou heb ik de headlinersversie al, maar mooi stukje fodder. Gelijk ook de beste WL pick ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniswo
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-08 13:50
Ik lees al jaren mee. Heb een aardig team maar heb nu een Xbox series x en geen PS4 meer. Iemand een idee hoe ik hier iets mee kan doen. Heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Hoewel er niets anders opzit denk ik😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Denniswo schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:37:
Ik lees al jaren mee. Heb een aardig team maar heb nu een Xbox series x en geen PS4 meer. Iemand een idee hoe ik hier iets mee kan doen. Heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Hoewel er niets anders opzit denk ik😔
Volgens mij kun je je FUT gegevens niet meenemen als je switcht van PS naar XBOX of omgekeerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Kun je trouwens je FUT gegevens overzetten wanneer je wilt, of moet het echt elk jaar? Zit er toch aan te denken ff een jaartje over te slaan, tenzij het cross-play wordt.

extra vraag: Hoe kun je ingame bij je verbruiksitems (contracten, teamgeeststijl etc) komen? Via de web-app kan het makkelijk, maar hoe doe ik dat in het spel zelf?

[ Voor 32% gewijzigd door Prosac op 13-03-2021 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:18:
[...]

Heb hem untradable in m'n club, zal hem eens proberen :)
Meevoetballen is hij niet zo best in maar voor het doel een schot kans is gewoon haast altijd raak :) benieuwd wat je van hem vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
M'n handel in silvers in sinds donderdag echt gewoon compleet op z'n gat ;w
Net of ze gewoon heel veel silvers in het spel gepompt hebben. Daar waar sommige silvers vrij snel exctinct waren, zijn ze er nu echt vol op.
Nog meer mensen last van, of andere manier van handel wat totaal niet meer loopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Rhain schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:56:
M'n handel in silvers in sinds donderdag echt gewoon compleet op z'n gat ;w
Net of ze gewoon heel veel silvers in het spel gepompt hebben. Daar waar sommige silvers vrij snel exctinct waren, zijn ze er nu echt vol op.
Nog meer mensen last van, of andere manier van handel wat totaal niet meer loopt?
Pakketjes halve prijs, veel pakketjes uitgedeeld? Veel geopend omdat er geen promo kwam vrijdag en men nog wat speciale kaarten hoopte te pakken?

Behalve natuurlijk spelers van Cadiz, West Brom, Leeds en Bielefeld. Verkoop net weer een speler van Cadiz voor 14.000 buy now.

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 13-03-2021 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Prosac schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:44:
[...]

Pakketjes halve prijs, veel pakketjes uitgedeeld? Veel geopend omdat er geen promo kwam vrijdag en men nog wat speciale kaarten hoopte te pakken?

Behalve natuurlijk spelers van Cadiz, West Brom, Leeds en Bielefeld. Verkoop net weer een speler van Cadiz voor 14.000 buy now.
Bedankt voor deze reactie, ergens kon ik me heugen dat ik die volgensmij ook nog ergens 1 had. Alcala oid net verkocht voor 16k :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt verlies net een pot daar zijn geen woorden voor. corner in de laatste minuut. Op ongeveer de stip word hij ingekopt op het hoofd van cancelo vliegt op de arm van varane, dan mist lloris de bal en kante probeerde te koppen maar mist de bal. Zelf me tegenstander zei wtf ik heb enorm veel geluk gehad ik die wedstrijd. Man man man.

Zelf 3x houtwerk gehaald , bal word van de lijn afgehaald. Dan weet je dat je moet stoppen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Echt hoor, dat Leeds United scoort normaal aan de lopende band behalve de laatste wedstrijden 🤣

Dag upgrade Raphinha :(

Al speelt ie echt heerlijk als 87, wat een finesse heeft hij in de benen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:42
Extra player pick voor 10 WL wins, not bad:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLOJC5N7leDCtXsQijE6cEw5ujw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vfOQBbvlFgS3pVsIfmrgnPOX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sw5S6E8j0I0Mc1HLrFJaDDQWaMk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XzP1pkGb1EWUOH8xgMcaLspC.png?f=fotoalbum_large

Iemand een goede vervanger voor die Benedetto? Budget is 700k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Sossage23 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 00:00:
[Afbeelding]

mbappe is net onder de 700k. Zet je cantona in de spits en mbappe op cm achter neymar en ingame wissel je die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Aangezien de handel op zijn gat ligt, dacht ik goedkoop eindelijk de PL SBC te voltooien. Alleen WBA had ik nog over.. voor een kleine 7500 coins had ik die dan ook bijna rond. Alleen een CV ontbreekt. Niet te krijgen.
En dan blijk ik ook nog een CM of SP nodig te hebben. Onvindbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand enig idee hoe je de voorzet moet geven bij de Ruben neves objective?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
Augy schreef op zondag 14 maart 2021 @ 00:51:
X, dubbel tap x, rb+x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Allemaal geprobeerd 🤣 ligt vast aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Met voorzetten bedoelen ze volgens mij altijd de hoge voorzetten/crossball. Dus vierkantje op PS controllers en X op Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb hem net afgerond ,is gewoon met blokje op PS4 voorzet dan erin koppen of volley

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
Prosac schreef op zondag 14 maart 2021 @ 00:07:
Aangezien de handel op zijn gat ligt, dacht ik goedkoop eindelijk de PL SBC te voltooien. Alleen WBA had ik nog over.. voor een kleine 7500 coins had ik die dan ook bijna rond. Alleen een CV ontbreekt. Niet te krijgen.
En dan blijk ik ook nog een CM of SP nodig te hebben. Onvindbaar :D
Even in mijn club gekeken voor je, maar heb alleen een CAM en 2 RM's. CAM zou kunnen met een kaart je voor CM, maar ze zijn allemaal vol te krijgen dus kan je niet helpen helaas.

Ik ga even pauze houden met de Pastore challenge. Gisteren 6 potten gespeeld, 6x verlies. Beetje Mario Kart gevoel af en toe. 3-0 voor, kansloos 3-5. Daarna 2-0 voor, tikkie takka 3-2 achter, tegenstander nog een keer laten scoren dus 4-2 achter, en voilà binnen no time 4-4 en uiteindelijk net 5-4 ten onder.

Ik word ook een beetje gek van al die bouwsels die direct na de aftrap een Mbappé (of nog meer) erin knallen. Snap dat het kan, maar vervloek ze wel :9 Mijn Serie A selectie heeft ook net iets te weinig 75 spelers om nog een uitschieter extra te kunnen hebben. Rebic en Duncan zijn dit nu waarbij de eerste echt niets uithaalt in deze challenge. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 21:41:
Echt verlies net een pot daar zijn geen woorden voor. corner in de laatste minuut. Op ongeveer de stip word hij ingekopt op het hoofd van cancelo vliegt op de arm van varane, dan mist lloris de bal en kante probeerde te koppen maar mist de bal. Zelf me tegenstander zei wtf ik heb enorm veel geluk gehad ik die wedstrijd. Man man man.

Zelf 3x houtwerk gehaald , bal word van de lijn afgehaald. Dan weet je dat je moet stoppen :+
Och ja, hier net weer verloren van een tegenstander die letterlijk maar 2x voor mijn doel is geweest. Ik probeer positief te blijven, maar dat beuken op een muur aan verdedigers en er dan afgecounterd worden, dat word je wel zat. Ik kan zelf niet zo spelen, ben daarvoor veel te aanvallend denkend en probeer toch altijd iets te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:44:
[...]

Och ja, hier net weer verloren van een tegenstander die letterlijk maar 2x voor mijn doel is geweest. Ik probeer positief te blijven, maar dat beuken op een muur aan verdedigers en er dan afgecounterd worden, dat word je wel zat. Ik kan zelf niet zo spelen, ben daarvoor veel te aanvallend denkend en probeer toch altijd iets te forceren.
Had het gisteren tijdens MM voor Ruben neves al, met z'n 10en voor het doel liggen en dan een mbappe of Messi toty voorin die m'n 78 rated verdedigers eruit lopen.. effectief maar zo niet leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Het is geen spelletje meer, maar puur overleven. Voor sommigen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sossage23 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 00:00:
[Afbeelding]

Hoe is Benedetto? Ik wil hem eigenlijk nog doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
WasBak schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:14:
[...]

Hoe is Benedetto? Ik wil hem eigenlijk nog doen.
Heb er deze WL mee gespeeld en speelt wel redelijk, hij voelt een beetje net als Ben Yedder aan, maar dan met 3* skillmoves. Dat is voor mij wel een must voorin. Vandaar dat ik hem vannacht ook alweer heb ingeleverd in die Schmeichel SBC.

Dus al met al, als je goed met spelers overweg kan die minder dan 4* skills heeft is het een aanrader en anders is het goede fodder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:44:
[...]

Dat ik verlies boeide me niet eens was gewoon een 50-50 pot en was gewoon een relaxe gozer.

Hij stuurde me gewoon een excuus dat hij zo won :) xD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
iedereen die met 5 verdedigers tegen mij speelt krijgt uitgebreid dansjes te zien bij de goals :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Als mijn tegenstander als eerst scoort en een dansje doet, doe ik het niet eens terug. Maar als ik na scoren geen dansje deed, maar mijn tegenstander daarna wel, dan ga ik helemaal los. Eerst rondrennen, dan groepsdansje, dan herhaling + pauzeren. Kan ik ondertussen water drinken en de ledematen strekken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gundogan POTM (88) is helemaal gekke cm trouwens. Speelt echt heel leuk :) zelfs z'n stamina geen last van (volledig op balanced instructions) dribbel en passing is prima voor een middenvelder, schot echt heel.erg goed vanaf de 16.

Samen met guimeras FS en Bernardo Silva SIF echt een leuke middenveld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Zojuist mijn 3e WL van deze FIFA gespeeld. Ga nu 14-6 en dat is prima. Misschien dat ik nog door ga tot 16 wins voor die extra pick, maar dat zie ik nog wel. Heb dit team gebruikt: https://www.futbin.com/21/squad/6917501 . Pregame iedereen op 10 chem behalve Estupinan.
Heb voor het eerst een berichtje ontvangen van een tegenstander. Hij noemde mij een pussy omdat ik de bal veel rond speelde om ruimte te vinden. Terwijl ik met 2-0 voor stond en hij een 532 met dropback speelde. Toch bijzonder hoe sommige mensen het spel beleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gaat vandaag lekker 6 gespeeld 6 gewonnen , servers zijn ook goed en aanvallen lopen lekker snel en vlot. Staat al op zilver 1 kijk wel of ik nog doorspeel vanavond , eigenlijk niet zoveel zin meer :)

Overigens is die mbabu weer even bloed iritant als laatste jaren. Die gozer krijgt volgens mij echt nooit een overtreding tegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Beste WL tot nu toe. nog 5 potjes over en op 13 overwinningen. Ik spui hier graag mijn ergernis over in mijn ogen rare dingen, maar heb nog nooit zo snel de 11 binnengehaald, hoop de 14 nu ook weer eens te halen.
Ik vind het een prima WL met voornamelijk leuke tegenstanders. alleen Toty spitsen is garantie voor verlies. Echt jaloersmakend hoe makkelijk die de bal erin jassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Als Athletic Bilbao nog 12 minuten de 0 houdt, krijgt Berchiche een upgrade. Misschien interessant om in te investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:00
Eerste keer mee gedaan met WL, zilver 1 gehaald. Maar ik ga hier in vervolg mijn weekend niet meer voor opofferen.

Ik wordt gematched met de meest idiote teams. Waar je op voorhand niet van kan winnen...

Mijn bescheiden team. Ik wil jullie vragen om wat input. Ik heb Armstrong van de sbc nog nog op de bank zitten want die linkt niet zo lekker. En ik heb Kane, maar die komt aardig wat snelheid te kort. Ik zat te denken die in te wisselen voor vardy. Maar misschien hebben jullie betere ideeën? Ik heb nog 250000 coins op de bank. En met Kane verkoop ongeveer 350000.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o08Na0fEMavdjOxOEgNl4PNQQhk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jAz5D9AgbWwQ5NtKm4HGlezh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrazyFool schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:20:
Eerste keer mee gedaan met WL, zilver 1 gehaald. Maar ik ga hier in vervolg mijn weekend niet meer voor opofferen.

Ik wordt gematched met de meest idiote teams. Waar je op voorhand niet van kan winnen...

Mijn bescheiden team. Ik wil jullie vragen om wat input. Ik heb Armstrong van de sbc nog nog op de bank zitten want die linkt niet zo lekker. En ik heb Kane, maar die komt aardig wat snelheid te kort. Ik zat te denken die in te wisselen voor vardy. Maar misschien hebben jullie betere ideeën? Ik heb nog 250000 coins op de bank. En met Kane verkoop ongeveer 350000.

[Afbeelding]
Kijk gewoon niet naar teams die zeggen helemaal niks , de gene achter de knoppen bestuurd ze namelijk :)

Zijn al je spelers verhandelbaar ? Want je heb totaal geen echte verdedigend middenvelder bv.

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 14-03-2021 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:00
Traeces schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Kijk gewoon niet naar teams die zeggen helemaal niks , de gene achter de knoppen bestuurd ze namelijk :)

Zijn al je spelers verhandelbaar ? Want je heb totaal geen echte verdedigend middenvelder bv.
Dat klopt, zo heb ik deze weekend League in elk geval FC Creditcard helemaal stuk gespeeld. Dat is dan ook wel weer leuk om te doen!

In principe zijn al mijn spelers verhandelbaar behalve Rashford. Spelers die ik nog heb en goed zijn voor cash zijn: Kante (100.000), Salah (140.000), Pogba (40.000)

Ik mag graag aanvallend spelen. Ik durf van mijzelf te zeggen dat ik goed kan verdedigen. En trek altijd handmatig mijn CM's naar achter. Raak de achterlinie bijna niet aan.

Ik zit nu te kijken om de Bruyne op cam te zetten. En de gundogan sbc te doen. En gundogan op de plek van de bruyne. En dan grealish er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Capsaicin schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:35:
Als Athletic Bilbao nog 12 minuten de 0 houdt, krijgt Berchiche een upgrade. Misschien interessant om in te investeren.
Denk dat ik er ook maar even 1 koop, zal hij veel gaan stijgen als hij zijn upgrade krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
CrazyFool schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:20:

[Afbeelding]
Leuk team. In fifa is snelheid doorslaggevend. Robertson, Laporte en Kane zijn dan ook geen Ideale spelers voor in de WL.

Met 3 ton moet er wel wat van te maken zijn, al is de premier league het duurste.

Je zou kunnen spelen voor de andere Championship kaarten om Armstrong mee te linken.
Pagina: 1 ... 108 ... 158 Laatste