Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
tukkerterror90 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:16:
[...]

Denk dat ik er ook maar even 1 koop, zal hij veel gaan stijgen als hij zijn upgrade krijgt?
Prijs is al zo'n 20K gestegen nu bekend is dat hij de upgrade krijgt.
Bij eerdere Wat If kaarten werd de prijs juist lager na een upgrade doordat er al flink geanticipeerd is op een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:27
CrazyFool schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:51:
[...]

Dat klopt, zo heb ik deze weekend League in elk geval FC Creditcard helemaal stuk gespeeld. Dat is dan ook wel weer leuk om te doen!

In principe zijn al mijn spelers verhandelbaar behalve Rashford. Spelers die ik nog heb en goed zijn voor cash zijn: Kante (100.000), Salah (140.000), Pogba (40.000)

Ik mag graag aanvallend spelen. Ik durf van mijzelf te zeggen dat ik goed kan verdedigen. En trek altijd handmatig mijn CM's naar achter. Raak de achterlinie bijna niet aan.

Ik zit nu te kijken om de Bruyne op cam te zetten. En de gundogan sbc te doen. En gundogan op de plek van de bruyne. En dan grealish er uit.
Gundogan prima box2box met shadow maar je hebt Ruben neves al. Lekker die gebruiken. Ik zou tog kante op middenveld zetten als stofzuiger en laporte vervangen voor meer snelheid.
Lekker meta 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUkVeezcr3ZLwU8ElUnycRjRopw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AusN218htt2GPfHGSZGPybxg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Augy op 14-03-2021 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Prosac schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:40:
Hoop de 14 nu ook weer eens te halen.
Check. *O*
Nog 3 potjes over, nu ga ik voor de 16. :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
tukkerterror90 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:16:
[...]

Denk dat ik er ook maar even 1 koop, zal hij veel gaan stijgen als hij zijn upgrade krijgt?
Ik ben het eens met Dutchgio, het is te laat om te investeren in Berchiche. Maar als speler is hij zeer goed, zelfs zonder upgrade. Hij kost ook niet veel.

Een handig overzicht van de status van alle what if-kaarten (hoeveel wedstrijden en doelpunten ze hebben gehad / nog moeten spelen): https://www.reddit.com/r/.../lt7hvc/what_if_trackers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
WL hele weekend speelt het verrassend goed, bijna geen gekke dingen gezien.
Vriendschappelijk zilveren lounche daar in tegen is echt lachwekkend slecht.
Daar gebeuren de meest idiote dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
jerommeke96 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:40:

Jammer was altijd wel een van de leukere dingen om te doen.
Bijvoorbeeld al van de laatste 20x ook 20x bal uit voor de tegenpartij

[ Voor 43% gewijzigd door jerommeke96 op 14-03-2021 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
prime icon sbc voor 600k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Ja origineel weer 5 upgrade sbc -O- n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
dutchgio schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:17:
[...]

Leuk team. In fifa is snelheid doorslaggevend. Robertson, Laporte en Kane zijn dan ook geen Ideale spelers voor in de WL.

Met 3 ton moet er wel wat van te maken zijn, al is de premier league het duurste.

Je zou kunnen spelen voor de andere Championship kaarten om Armstrong mee te linken.
Dat snelheid doorslaggevend is heb ik inderdaad gemerkt. Jeetje, WL is toch wel een heel ander spelletje dan rivals. Ik zal nog eens wat futbin gaan rondneuzen voor goeie verdedigers. Thnx for de tip!
Augy schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:34:
[...]

Gundogan prima box2box met shadow maar je hebt Ruben neves al. Lekker die gebruiken. Ik zou tog kante op middenveld zetten als stofzuiger en laporte vervangen voor meer snelheid.
Lekker meta 🤣
[Afbeelding]
Oh boy! Dit is wel heel erg meta! Salah komt er bij mij de 1e potten niet meer in, Mahrez is toch wel de betere van de 2. Die creert meer kansen dan Salah.

Laporte vervangen is wel een goed idee. Waarom Kante voor de Bruyne? Is die meer meta? Of mis ik iets?
Voor de rest leuke opstelling. Ik ga hem zeker even uitproberen deze week en kijken hoe dit bevalt!

Kane gaat er in elk geval uit, die is echt te traag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Prime icon SBc gedaan petit 90 , iemand ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:20:
Prime icon SBc gedaan petit 90 , iemand ervaring mee ?
ik heb de 85 als cdm, gooi er een shadow op en gaan met die banaan.
bal afpakken en inleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[b]

Laporte vervangen is wel een goed idee. Waarom Kante voor de Bruyne? Is die meer meta? Of mis ik iets?
Voor de rest leuke opstelling. Ik ga hem zeker even uitproberen deze week en kijken hoe dit bevalt!

Kane gaat er in elk geval uit, die is echt te traag!
Omdat je in mijn ogen geen verdedigende speler op het middenveld hebt en kante prima als stofzuiger kan dienen. Dan heb je neves als box2box en grealish als cam. KDB kan ook als 1 van beide maar aangezien je ze tog untrade hebt lekker die laten spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mijn FUT-frustraties:
- 11 spelers inleveren voor een sbc, 1 van die 11 terugkrijgen als beloning.
- FUT online draft winnen, maar niet/ nauwelijks je inleg van 15k eruit halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:13:
Mijn FUT-frustraties:
- 11 spelers inleveren voor een sbc, 1 van die 11 terugkrijgen als beloning.
Haha, dat inderdaad.
Of denken: Oh, laat ik die maar niet erbij doen, misschien nog handig voor de Marquee Matchups of een SBC met 10 verschillende nationaliteiten uit 1 competitie en dan alsnog die speler krijgen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
niet mijn weekend. Man man frustrerend hoe de game dan kan zijn zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
MM is niet te doen vanavond. Zal einde WL wel zijn, allemaal echt veel te goede spelers waarmee ik word gematched. Na 6 x te zijn afgemaakt ga ik een filmpje kijken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Spelers hier die ervaring hebben met Moments Overmars?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Beste WL ooit _O_
Overwinning 16 binnengehaald. Maar kan maar beter niet meer gaan spelen op de zondagavond, mijn god wat een dramatische verbinding weer. 1 wedstrijd verloren omdat het spel een aantal keren precies op het verkeerde moment lag had (net bij een dieptepass) en volgens mij ook 1x gewonnen omdat door lag de tegenstander in de 89e minuut op 5-5 een penalty veroorzaakte. :')

De extra playerpick die ik hierdoor mocht doen leverde toch weer mooi een Zahavi op. Mooie Fodder

[ Voor 11% gewijzigd door Prosac op 14-03-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die me kan vertellen wat die goodiebag nu inhoudt? Of wanneer je dat krijgt/verdient?
Als ik google, zie ik alleen oude sbc's voorbijkomen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Jorgen schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:11:
Iemand die me kan vertellen wat die goodiebag nu inhoudt? Of wanneer je dat krijgt/verdient?
Goodiebag is een sbc die 99/100 x tegen valt :p

En k doe hem altijd ivm kans op hoge rewards 🤣

Ezel en de steen...

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 14-03-2021 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Augy schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:30:
[...]

Ezel en de steen...
Aha, het klonk mij als een EA-cadeautje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Jorgen schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:11:
SBC waarin je een speler kunt verdienen uit een promo. Dus een What if, Rulebreaker, Freeze, Ones to Watch. Echt ontzettend veel troep. Ik kreeg een OTW Rodrigo eruit de vorige keer dat die er was, direct genezen. ;)

Vanavond ook een paar keer de 82-88 gedaan, maar maximaal 84 Brandt kwam eruit. 8x gedaan, 6 82's en nog een 83. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:12
Hier Hugo Sanchez uit de prime icon SBC, iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Prosac schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:44:
[...]

SBC waarin je een speler kunt verdienen uit een promo. Dus een What if, Rulebreaker, Freeze, Ones to Watch. Echt ontzettend veel troep. Ik kreeg een OTW Rodrigo eruit de vorige keer dat die er was, direct genezen. ;)

Vanavond ook een paar keer de 82-88 gedaan, maar maximaal 84 Brandt kwam eruit. 8x gedaan, 6 82's en nog een 83. :')
Denk dat ik sowieso te weinig goede spelers heb om ervoor te gebruiken dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Jorgen schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:35:
[...]

EA doet niet aan cadeautjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Jammer dat ik geen tijd meer heb/weinig tijd heb gehad dit weekend, eindig de WL in 14-2. Had denk ik toch wel weer eens elite ingezeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Augy schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:30:
[...]

Ezel en de steen...
Ik had Rulebreaker Di Maria, qua waarde geen L, want is ruim 2ton waard.

WL op goud 3 gezet. Kwam in 15 potjes 9x Varane, Mendy en Kanté tegen. Echt leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
SterqVerhael schreef op maandag 15 maart 2021 @ 07:22:
[...]

Ik had Rulebreaker Di Maria, qua waarde geen L, want is ruim 2ton waard.
Die had ik ook uit de Goodie Bag! Heb 'm een paar keer als subersub gebruikt. Heeft een lekker linkervoetje. Zal uiteindelijk wel in een sbc verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Deze man uit de Party Bag SBC. Dit is nu mijn team, met Tonali, Duncan en Baggio in het middenveld. Ik zou eventueel kunnen kiezen om hem te linken met Douglas Costa RB ipv Duncan of Tonali. In dat geval moet ik CR7 of Shaarawy slachtofferen. Iemand ervaring met hem?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CZE1hWWE81053iVbRitMV6eTQg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8cym6tu3FdqQCizKuC4Ewvhz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
inzaghi uit de prime icon. Ook meteen de laatste x dat ik een icon sbc doe wat een rommel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:35:
[...]

Je hebt niet zoveel munten dus echt niet aan beginnen, ik had toevallig heel veel geluk met Headliner Son. Maar heb echt veel filmpjes van de partybag gezien en er kwam 90% troep uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
DeeleNL schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:05:
Deze man uit de Party Bag SBC. Dit is nu mijn team, met Tonali, Duncan en Baggio in het middenveld. Ik zou eventueel kunnen kiezen om hem te linken met Douglas Costa RB ipv Duncan of Tonali. In dat geval moet ik CR7 of Shaarawy slachtofferen. Iemand ervaring met hem?

[Afbeelding]
Ja, ik heb hem op 87 gekocht. Heerlijke box to box middenvelder. Lekker allround en dus inzetbaar in vrijwel elk elftal. Voor mij de spelers die het hele middenveld qua posities overgaat gedurende een game. Kan als CDM, CM en CAM. Goede positionering en passing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Werkelijk een gaar WL gehad en gespeeld. Het spelen op vrijdag was nog prima, zaterdag ook nog wel.
Alleen gister avond was de gameplay zo gaar, echt niks kwam aan en lukte, alles ging 1,5 keer zo snel.

Ben klaar met dit spel op het moment, zou graag weer Destiny 2 gaan spelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:18:
inzaghi uit de prime icon. Ook meteen de laatste x dat ik een icon sbc doe wat een rommel
Ik heb nu 2x een icon SBC gedaan, maar met Klose en Okocha weinig gelukkig. Dan liever een gerichte zoals met Nedved. Echt zo ontzettend blij mee.
Ik wil met tokens misschien nog de Prime 91+ of Mid/Prime doen.

Maar dan kijk ik vervolgens wat er allemaal nog onder de 91+ valt... je kunt ook tegen een Nistelrode of Riquelme, Schmeichel of Bobby Moore aanlopen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Het afgelopen weekend geen WL maar DIV5 rivals, proberen net die 2 wins te halen om door te stoten naar DIV4. Maar ik weet niet wat er aan de hand is. Ik maak gewoon een vrije val naar DIV6. Volgens mij was het @Moody2204 (?) die dit 2 weken geleden ook had. In 15-20 potjes van alles, maar werkelijk van alles geprobeerd. 17 verlies, 2 winst 1 gelijk denk ik.
Eigenlijk helemaal klaar er mee en zou net als @Mars18 een andere game willen gaan spelen. Maar het begint meer als een shot heroine te voelen.

@Prosac Nedved kan bij mij nog geen potten breken. Op welke positie heb je hem staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Dit jaar meer tijd kwijt aan sbc's dan werkelijk spelen:) Maar die icon sbc's zijn echt verslavend.

+/- 10 gedaan. Base icons in het begin Butra, Del P, Okocha, Matheus 2x, Rush. Mids: Eto'o, Pep, Hiero en Gullit uit de pick. Gisteravond Prime Gullit.

Team is dikste wat ik ooit in deze fase hebt gehad, maar is in WL nog niet opgewassen tegen gouden Rashford, Werner, Auba, Moura in de voorhoede en Mendy, Varana, Gomez en Pope:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prosac schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:34:
[...]

Ik heb nu 2x een icon SBC gedaan, maar met Klose en Okocha weinig gelukkig. Dan liever een gerichte zoals met Nedved. Echt zo ontzettend blij mee.
Ik wil met tokens misschien nog de Prime 91+ of Mid/Prime doen.

Maar dan kijk ik vervolgens wat er allemaal nog onder de 91+ valt... je kunt ook tegen een Nistelrode of Riquelme, Schmeichel of Bobby Moore aanlopen. :'(
Daarom doe ik ook geen icon sbc's, voor zulke bedragen wil ik zeker weten dat ik een goede speler krijg en niet een gokje wagen waarbij de kans groot is dat je met een onbruikbare icon komt te zitten...
Je kunt dan beter een icon speler sbc doen dan een icon pack sbc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Mars18 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:32:
Werkelijk een gaar WL gehad en gespeeld. Het spelen op vrijdag was nog prima, zaterdag ook nog wel.
Alleen gister avond was de gameplay zo gaar, echt niks kwam aan en lukte, alles ging 1,5 keer zo snel.

Ben klaar met dit spel op het moment, zou graag weer Destiny 2 gaan spelen.
Troost je, het lag niet aan jou. Had precies hetzelfde. Had af en toe tijdens de potje dat er geen reactie kwam op mijn input. Paar x dat ik wou schieten maar geen reactie en toen was de keeper er al. Of een simpele balrol. Duurde soms gewoon echt letterlijk anderhalve seconde voordat er reactie kwam op mijn input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hoodlum77 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:41:
Dit jaar meer tijd kwijt aan sbc's dan werkelijk spelen:) Maar die icon sbc's zijn echt verslavend.

+/- 10 gedaan. Base icons in het begin Butra, Del P, Okocha, Matheus 2x, Rush. Mids: Eto'o, Pep, Hiero en Gullit uit de pick. Gisteravond Prime Gullit.

Team is dikste wat ik ooit in deze fase hebt gehad, maar is in WL nog niet opgewassen tegen gouden Rashford, Werner, Auba, Moura in de voorhoede en Mendy, Varana, Gomez en Pope:)
Lekker hoor, prime gullit. Ik wil 90gullit maar ja, 5 mil.. Daarom ook gokje genomen met die icon sbc maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Rhain schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:39:
Het afgelopen weekend geen WL maar DIV5 rivals, proberen net die 2 wins te halen om door te stoten naar DIV4. Maar ik weet niet wat er aan de hand is. Ik maak gewoon een vrije val naar DIV6. Volgens mij was het @Moody2204 (?) die dit 2 weken geleden ook had. In 15-20 potjes van alles, maar werkelijk van alles geprobeerd. 17 verlies, 2 winst 1 gelijk denk ik.
Eigenlijk helemaal klaar er mee en zou net als @Mars18 een andere game willen gaan spelen. Maar het begint meer als een shot heroine te voelen.

@Prosac Nedved kan bij mij nog geen potten breken. Op welke positie heb je hem staan?
Ik heb dezelfde met rivals, in 2 weken tijd van randje divisie 3 naar divisie 7 teruggezakt. Geen idee wat ik verkeerd deed, niets werkte. Ik omschreef het alsof er iets aan de gameplay gewijzigd was wat ik niet kon plaatsen. Durfde geeneens WL meer te gaan spelen, maar dit door swaps toch gedaan en dan is het oude gevoel wel weer terug.

Nedved is bij mij in 4-5-1 de linkermiddenvelder, in de switch naar 4-3-3 de linksbuiten en bij 5-3-2/3-5-2 de CAM. Zoekt goed positie, passing uitstekend en scoort vrij gemakkelijk uit elke hoek. 60 wedstrijden, 25 goals en een veelvoud aan assists gok ik zo. Ik vind hem heel fijn spelen, maar misschien komt dat ook omdat ik op die positie eerder Coman als beste optie had en al lang zat te twijfelen om Future Stars Szoboszlai te halen.
Nedved kon mooi met fodder, zelfde avond al klaar. 0 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
fifanoob schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Lekker hoor, prime gullit. Ik wil 90gullit maar ja, 5 mil.. Daarom ook gokje genomen met die icon sbc maar helaas.
Ja had die mid uit de player pick. Echt een beest. vorige WL 30 games, 33 goals en 22 assists. Als CM!!!

Deze week maar eens kijken wat die prime gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hoodlum77 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:05:
[...]

Ja had die mid uit de player pick. Echt een beest. vorige WL 30 games, 33 goals en 22 assists. Als CM!!!

Deze week maar eens kijken wat die prime gaat brengen
Dus eerst pack je de mid gullit en nu ook de prime gullit? De tering, lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48
DeeleNL schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:05:
Hoe speelt Baggio voor jou? Vallen zijn workrates niet tegen? Ik zou graag een Italiaanse icon in mijn Serie A team opnemen, en denk dat Zola, Del Piero of Baggio betere spelers zijn dan een Nederlandse tegenhanger als Bergkamp. Nog geen geld voor een prime moments variant echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Prosac schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:56:
[...]
Ik heb dezelfde met rivals, in 2 weken tijd van randje divisie 3 naar divisie 7 teruggezakt. Geen idee wat ik verkeerd deed, niets werkte. Ik omschreef het alsof er iets aan de gameplay gewijzigd was wat ik niet kon plaatsen. Durfde geeneens WL meer te gaan spelen, maar dit door swaps toch gedaan en dan is het oude gevoel wel weer terug.

Nedved is bij mij in 4-5-1 de linkermiddenvelder, in de switch naar 4-3-3 de linksbuiten en bij 5-3-2/3-5-2 de CAM. Zoekt goed positie, passing uitstekend en scoort vrij gemakkelijk uit elke hoek. 60 wedstrijden, 25 goals en een veelvoud aan assists gok ik zo. Ik vind hem heel fijn spelen, maar misschien komt dat ook omdat ik op die positie eerder Coman als beste optie had en al lang zat te twijfelen om Future Stars Szoboszlai te halen.
Nedved kon mooi met fodder, zelfde avond al klaar. 0 coins.
Dan was jij het dus ;)

Kon het niet laten om in de pauze nog even een paar potjes te doen. 1e partij uit een corner 0-1 achter. Zelf 2x paal, maar het liep al een stuk beter. Alsof de balans weer terug was. 89e minuut 1-1, 92e minuut 2-1 _/-\o_

Daarna 2-0 en een RQ en een 3-0 met RQ.

Die laatste 2 waren bijna volledig gold (rare) PL georienteerd en echt niet bijzonder (bv Odegaard en Traore). Kom dit wel vaker tegen. Zijn dit Chinese coin farms ofzo? Kan me niet voorstellen dat men graag met zo'n team wilt spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Coins farmen doe je tniet met spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Beavbusi schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:07:
Coins farmen doe je tniet met spelen :')
Why nut? Gewoon veel spelen!
Snap ook wel dat dat niet effectief is ;)
Maar vind het een vreemde verschijning iedere keer. Alsof het niet menselijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoodlum77
fifanoob schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:16:
[...]

Dus eerst pack je de mid gullit en nu ook de prime gullit? De tering, lekker hoor!
Yep echt mazzel :9~ Ik dacht Cruyff en vreesde voor Bergkamp. Vergeten dat Gullit CA is 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik was niet de enige hoor, volgens mij @Moody2204 en @Wulfric92 ook.
Omgekeerd was er ook een user die ineens divisies geklommen was, kan de post alleen niet terug vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Prosac schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:33:
[...]
Ik was niet de enige hoor, volgens mij @Moody2204 en @Wulfric92 ook.
Omgekeerd was er ook een user die ineens divisies geklommen was, kan de post alleen niet terug vinden
Haha dat was o.a. ik. Ik won het ene naar het andere met King Kenny en ging van DIV6 naar bijna DIV4. Haalde Nedved erbij, ging m'n team wat aanpassen. Daarna was het gedaan met de chemie.
Maar dat lijkt nu weer hersteld. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:39:

Ja klopt, ik ben me weer enigszins aan het herstellen. Heb mijn team op de schop gegooid en ben aan het experimenteren met 3-5-2. Zit ook te denken om 4-1-2-1-2 een keer een kans te geven. Ik speelde met 4-2-3-1, maar vond daar de linkerkant en rechterkant te ver van het doel af staan, waardoor je spits eigenlijk op een eiland staat. Tot nu toe helpen de experimenten wel, want ik win wel weer wat vaker. Maar in deze fase van de game kom je soms ook gewoon wel echt megasterke teams tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

17 wins van het weekend, voor het eerst in deze Fifa, maar speel ook 5 weken. :+

Helaas geen enkele leuke spelers uit de TOTW van deze week :(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:38:
[...]

Maar in deze fase van de game kom je soms ook gewoon wel echt megasterke teams tegen.
Ik ben vooral bang voor de teams met een TOTY Mbappe en Lewa, want dan weet je dat het steekballen en lange ballen pompen wordt.
Verder is het beeld vooral hoe gouder het team, hoe moeilijker. ;)
Dit weekend ook nog tegen een full-icon + SBC Fernandez, maar na 10 minuten stond ik 3-0 voor. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhain
Prosac schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:09:
[...]
Ik ben vooral bang voor de teams met een TOTY Mbappe en Lewa, want dan weet je dat het steekballen en lange ballen pompen wordt.
Dit weekend ook nog tegen een full-icon + SBC Fernandez, maar na 10 minuten stond ik 3-0 voor. :+
Zoals hierboven al beschreven; ik snap die gouden teams niet. Maar heb er al wel van geleerd dat ze makkelijk ogen, maar dan krijg je klop. Dan staan ze met een Laporte achterin. Dan denk ik.. appeltje eitje.. en dan in de wedstrijd gewoon niet aan voorbij komen :( Vanmiddag was het dan wel 2x een RQ van hun kan.t

Andersom een team met Ronaldo's en Mbappés ogen vaak sterk, maar ze spelen meestal niet voor niets in dezelfde divisie al jou. Dan zie je dat ze ook niet met een specifieke speler overweg kunnen. Ben denk ik pas een enkele keer iemand met Neymar tegen gekomen die echt het verschil maakte, ten minste, waarvan ik zoiets had: wow

[ Voor 31% gewijzigd door Rhain op 15-03-2021 14:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik vind alles best, zolang ik maar geen Varane en Mendy tegenkom. Daar word je zo moe van.

Doe mij maar een full icon squad met Péle en Gullit. Die maken niet van die onwerkelijke blocks en tackles.

[ Voor 38% gewijzigd door SterqVerhael op 15-03-2021 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Prosac schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:09:
[...]

Precies dit, schreef dit nog in een facebook groep.
11 normale gouden kaarten, 2x gespeeld dit weekend 2x verloren.

Zo bizar

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op maandag 15 maart 2021 @ 15:09:
Ik vind alles best, zolang ik maar geen Varane en Mendy tegenkom. Daar word je zo moe van.
Mmm.. nu je het zegt, Rashford is al weken geen probleem meer. Terwijl ik eerder het vreselijk storend vond hoe gemakkelijk die door de defensie glitchte. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik weiger om met Varane en Mendy te spelen. Ik speel gewoon met spelers waarvan ik ze in real life tof vind of vond. Zo had ik afgelopen weekend een team met 4 linkspoten voorin, allemaal met 3 star weak foot of minder. Totaal niet META, maar dat interesseert me niet. Vind Robben nu eenmaal toffer dan Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ik vind Varane juist dope. Mendy heb ik erbij omdat hij prima functioneert en haast niks kost en goed linkt met Varane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Vorig jaar wilde ik ook heel stoer niet de meta volgen maar mijn eigen weg op gaan, lekker dwars, maar je merkt dan al gauw aan de wedstrijdresultaten en je coins dat je tegen de stroom inroeit. Je verliest van spelers die qua vaardigheden 3 treden lager staan. De spelers die je koopt verliezen sneller hun waarde. Als je niet per se hoeft te winnen maar sowieso geniet van het spel is dat allemaal prima, maar ik wil wel winnen. Hoe meer meta, hoe beter. Varane was mijn red player pick en ik ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik zoek meer de balans op. Meta is leuk, maar niet zaligmakend.
Nu heb ik wel Mendy, Varane en Mbappe.
Allen super meta, maar heb ze ook untradable gekregen en zonde als ik ze niet opstel.

Daarentegen speel ik ook met Benzema Headliner (wat een beest), Puyol moments icon en Toni Kroos flashback... allen niet meta, maar wel superleuk om mee te spelen. Mijn rechtsback is bijvoorbeeld Trent Alexander Arnold. Totaal geen meta, maar wel prima speler om mee te spelen en ben niet echt in de problemen gekomen.

Middenveld wordt gedomineerd door Kroos en Firmino (freeze).

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:54:
[...]

Zoals hierboven al beschreven; ik snap die gouden teams niet. Maar heb er al wel van geleerd dat ze makkelijk ogen, maar dan krijg je klop. Dan staan ze met een Laporte achterin. Dan denk ik.. appeltje eitje.. en dan in de wedstrijd gewoon niet aan voorbij komen :( Vanmiddag was het dan wel 2x een RQ van hun kan.t

Andersom een team met Ronaldo's en Mbappés ogen vaak sterk, maar ze spelen meestal niet voor niets in dezelfde divisie al jou. Dan zie je dat ze ook niet met een specifieke speler overweg kunnen. Ben denk ik pas een enkele keer iemand met Neymar tegen gekomen die echt het verschil maakte, ten minste, waarvan ik zoiets had: wow
Nou, dat is voor mij toch wel een beetje de reden dat ik 2x gedegradeerd ben. Ik kwam teams tegen met goeie kaartjes en die ook echt goed waren. Veel beter dan ik. En dan toch in dezelfde divisie. Ooit in div. 2 gezeten, nu middenmoot div. 4. En dat zie ik niet snel veranderen, aangezien ik daar ook beste teams tegenkom.

Verder speel ik ook liever met spelers die ik leuk vind, dus dan is degradatie misschien de consequentie. Heb ze wel geprobeerd hoor (Varane, Mendy) en op dit moment heb ik ook wel een paar veel gebruikte spelers er in zoals bijvoorbeeld Mbappe. Die had ik ooit gepackt, maar zelden gebruikt.

Mijn leukste team vond ik nog altijd mijn Serie A team (aangevuld met 2 of 3 van een andere league), en daar ga ik misschien wel weer naar terug. Zo vond ik in dat team Mkhitaryan HL erg leuk en Milinkovic. Spelers die underrated zijn. Daar hou ik wel van.

[ Voor 19% gewijzigd door Moody2204 op 15-03-2021 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 11:20
Iemand ervaring met Socrates 91? Neymar is het niet voor mij dus heb ik hem verkocht en vervangen door Felipe Anderson (krijgt binnenkort upgrade). Socrates komt te spelen als aanvallende cm of als st in plaats van Joao Victor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
lwd-kevin schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:37:
Iemand ervaring met Socrates 91? Neymar is het niet voor mij dus heb ik hem verkocht en vervangen door Felipe Anderson (krijgt binnenkort upgrade). Socrates komt te spelen als aanvallende cm of als st in plaats van Joao Victor.
Ik speel met mid Socrates op de CAM in een 4-2-3-1 systeem. Ik blijf me af en toe verbazen over de ballen die hij weg legt.. zo geniaal en op maat. Maar hij is enorm 'clunky' om mee te spelen en dat zal lang niet iedereen fijn vinden. Ik heb er dan ook een engine op gezet ipv hunter.
Daarnaast zwerft hij makkelijk rond de rand van de 16.. met z'n 5* weakfoot kan hij heerlijk uithalen. Pakt regelmatig z'n goal mee. Ik ben iig enorm fan van 'm.

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 15-03-2021 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
lwd-kevin schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:37:
Kijk is naar Benzema headliner. Kost 300k minder, maar ook een fysiek sterke CAM / ST.
Ik was positief verrast deze WL met hem in de basis. Zeker als je leert hem te gebruiken met zijn sterke fysiek.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:51
Rhain schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:53:
[...]

Ik speel met mid Socrates op de CAM in een 4-2-3-1 systeem. Ik blijf me af en toe verbazen over de ballen die hij weg legt.. zo geniaal en op maat. Maar hij is enorm 'clunky' om mee te spelen en dat zal lang niet iedereen fijn vinden. Ik heb er dan ook een engine op gezet ipv hunter.
Daarnaast zwerft hij makkelijk rond de rand van de 16.. met z'n 5* weakfoot kan hij heerlijk uithalen. Pakt regelmatig z'n goal mee. Ik ben iig enorm fan van 'm.
Ik heb een tijdje met zijn 91 gespeeld en bovenstaabde kan ik alleen maar beamen! Heeft een goed en hard schot in de benen.
Ik gebruik nu Mertens WI en Lozano HL in de spits, maar het schot van Lozano valt mij toch tegen met zijn 3*WF. Ik denk erover na om Neymar te ruilen voor Socrates 91, ik vind het fijn om fysiek niet al te beperkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Mogelijke POTM voor de Bundesliga zal waarschijnlijk wéér geen top-toevoeging worden, ik hoop dan nog een beetje op Kostic.

Sowieso zijn 98% van de TOTW kaarten en POTM in dit stadium al niet meer fijn doordat er al zoveel specials op de markt zijn. Zo'n Sancho heeft bijvoorbeeld al 2 specialkaarten, zo goed gaat z'n POTM nooit worden.

Voorheen (FIFA 18 en daarvoor) keek je uit naar het TOTW voor nieuwe spelers, nu heb je er grotendeels niks meer aan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mzm3fxmGiT9ahBKDNvKsaK0ZVYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8TxGHFBE2Aj4gx0ZsNcSvVi8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 11:20
_Uploader_ schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:20:
[...]

Ik heb een tijdje met zijn 91 gespeeld en bovenstaabde kan ik alleen maar beamen! Heeft een goed en hard schot in de benen.
Ik gebruik nu Mertens WI en Lozano HL in de spits, maar het schot van Lozano valt mij toch tegen met zijn 3*WF. Ik denk erover na om Neymar te ruilen voor Socrates 91, ik vind het fijn om fysiek niet al te beperkt te zijn.
Dank voor jullie ervaringen! Welke positie speelde jij hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:51
lwd-kevin schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:52:
[...]

Dank voor jullie ervaringen! Welke positie speelde jij hem?
Ik heb hem alleen maar op cam gebruikt. De Benzema HL kaart ziet er trouwens ook goed uit, die zal ik binnenkort eerst eens proberen op cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
+- 3 avonden gedaan over 5 overwinningen met mijn Serie A team voor Pastore, nu binnen 30 minuten 5 erbij. Golden goal werd gebruikt of 3-0 voor en dan RQ. Wat een verschil, straks tegen beter weten in nog een poging voor de laatste 5 :)

Zag net in de doelstellingen nog een onvolledig (in programmeur titels) een doelstelling erbij komen voor een zeldzaam megapack (4 deel doelstellingen). Straks eens kijken of die open is. Hoop met wat raketten wat 85 spelers te scoren om of Mueller of een Icon te kunnen doen komende weken. Die Mueller Moments was laatst niet te bespelen en de loopacties van de TOTW bevielen me al.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
Y21_S4_MEGA_PACK_CHASE_GROUP

MEGAPACKCHASE_OBJ1
MEGAPACKCHASE_OBJ2
MEGAPACKCHASE_OBJ3
MEGAPACKCHASE_OBJ4

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Prosac schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:23:

MEGAPACKCHASE_OBJ1
MEGAPACKCHASE_OBJ2
MEGAPACKCHASE_OBJ3
MEGAPACKCHASE_OBJ4

_O_
Precies die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:23:

MEGAPACKCHASE_OBJ1
MEGAPACKCHASE_OBJ2
MEGAPACKCHASE_OBJ3
MEGAPACKCHASE_OBJ4

_O_
Twee Rivals potjes gedaan en er begint wel iets te lopen bij deze vage doelstelling. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tegen teams spelen opgericht in 2011 en 2012 en dan echt vreselijk trollend spelen in management master. Kleuters. :')
Geloof nooit dat ze er dan zelf ook plezier in hebben.
Nummer 4 en 5 besluiten de verbinding te verbreken als ik de 1-0 wil maken. _O-
Wat is dit voor avond. 8)7 :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Prosac op 15-03-2021 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Moody2204 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:03:
[...]

Twee Rivals potjes gedaan en er begint wel iets te lopen bij deze vage doelstelling. :9
https://www.futbin.com/objectives

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
Heb de moments versie van Kluivert gehaald.

En wie scoort er? Sierd schreeuwt het keihard door de speaker:
Crespo.... :?

Zit diezelfde bug van 20 er weer in?
EA toch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Hassiebassie schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:41:

Heb Engels commentaar daar is het wel Kluivert ieder geval.
Heb Kluivert ook sinds gisteren bevalt goed :) die scheurt dat net doormidden kanonskogels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
FidoDido schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:49:
[...]

Heb Engels commentaar daar is het wel Kluivert ieder geval.
Heb Kluivert ook sinds gisteren bevalt goed :) die scheurt dat net doormidden kanonskogels
Ja, wat een afmaker puur sang. En wat een kanonskogels! En heerlijk die 5* WF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:21:
Tegen teams spelen opgericht in 2011 en 2012 en dan echt vreselijk trollend spelen in management master. Kleuters. :')
Geloof nooit dat ze er dan zelf ook plezier in hebben.
Nummer 4 en 5 besluiten de verbinding te verbreken als ik de 1-0 wil maken. _O-
Wat is dit voor avond. 8)7 :'(
Opgericht zegt totaal niks. Maar ben het zeker met je eens dat het niveau van de spelers vanavond echt op kleuter niveau zit pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Gaat iemand Busquets nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hassiebassie schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:41:

Net als dat Sierd nog over 40 WL wedstrijden praat, dat hebben ze zelfs bij het opnieuw inspreken gewoon overgenomen van toen dat nog zo was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Twijfel nog wat, was wel iemand waar ik tegenop keek zeg, wat een voetballer en lijkt ingame een heerlijke cdm. Dan zou ik guimeras op CV moeten zetten ipv llorente rb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9oH2z-mStiIcI9EEt8W1ol4_tc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/feT6Wv04xU65apshcGTmRjnf.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand hem al gedaan en mee gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Net Figo uit de prime icon sbc gekregen, meer dan tevreden mee. Kan mooi op de plaats van Messi. Nu nog even wachten tot ik donderdagochtend C.Ronaldo uit de playerpick krijg en dan is het team toch wel een heel eind de goede weg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Zouden jullie met Icon Swaps eerder kiezen voor Prime Overmars of de 91+ Icon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Twijfel het is wel een leuke kaart maar hij zou dan voor mij inplaats van Valverde IF komen en dan denk ik dat die 2 wel redelijk gelijkwaardig zijn dus dan is het eigenlijk jammer om er weer een untradeble speler bij te nemen. Als je bijvoorbeeld de Messi of Tello SBC hebt gedaan is hij wel weer interessant met de groene link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
saert schreef op maandag 15 maart 2021 @ 23:00:
Zouden jullie met Icon Swaps eerder kiezen voor Prime Overmars of de 91+ Icon?
91+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sossage23 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:35:
Net Figo uit de prime icon sbc gekregen, meer dan tevreden mee. Kan mooi op de plaats van Messi. Nu nog even wachten tot ik donderdagochtend C.Ronaldo uit de playerpick krijg en dan is het team toch wel een heel eind de goede weg op.
Ik heb hem ook ,vind hem nog wel tegenvallen ,vind hem hem als rva te langzaam op 10 is die nog wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Markvd1984 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 23:16:
[...]

Ik heb hem ook ,vind hem nog wel tegenvallen ,vind hem hem als rva te langzaam op 10 is die nog wel redelijk
Euhh Figo Prime heeft van zichzelf al 92 pace dus hoezo te langzaam🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
tukkerterror90 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 23:22:
[...]

Euhh Figo Prime heeft van zichzelf al 92 pace dus hoezo te langzaam🤔
Dat dacht ik ook toen ik hem nam zelfs Hunter erop gezet ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Omdat ik al een untradeable Neymar in mn team heb en ik het zonde vind om die op de bank te zetten. Dan neem ik liever de gok op een andere icon die wel in mn team past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Busquets tog afgerond vanochtend.. maar is even kijken hoe hij bevalt vanavond :)

De groene links met Navas Freeze en Aspas POTM hebben me over de streep getrokken..ideaal voor een hybrid

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 16-03-2021 08:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Het lijkt me zo'n speler die een paar weken in je team zit en er dan weer geruisloos uit verdwijnt. Goed gepriced ook door EA; net onder de 200k. Heel veel mensen die deze SBC doen volgens mij en dat is precies wat ze willen vlak voor een nieuwe promo.

De SBC's waar ik dit jaar geen spijt van heb:
- Flashback Robben
- Confrontation Klaiber
- Moments Dybala
- What If Fer
- Mid icon upgrade; kreeg daar Desailly 88 uit.

Welke ik beter niet had kunnen doen:
- Flashback Khedira
- Headliners Savic (alhoewel die nu wel 90 rated is en dus mooi voor SBC's :+ )
- Flashback Ronaldo (maar ik heb toch een versie van CR7 in m'n club gehad, dus vooral sentimentele waarde)

[ Voor 48% gewijzigd door SterqVerhael op 16-03-2021 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
tukkerterror90 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 23:01:
[...]

Twijfel het is wel een leuke kaart maar hij zou dan voor mij inplaats van Valverde IF komen en dan denk ik dat die 2 wel redelijk gelijkwaardig zijn dus dan is het eigenlijk jammer om er weer een untradeble speler bij te nemen. Als je bijvoorbeeld de Messi of Tello SBC hebt gedaan is hij wel weer interessant met de groene link.
Ik zie zelf eventueel wel een leuke 3-hoek ontstaan met Busquets, De Jong SIF en Alba IF! Maar dan moet ik wel (weer) mijn team ombouwen, weet nog niet of ik dat ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:03:
Busquets tog afgerond vanochtend.. maar is even kijken hoe hij bevalt vanavond :)

De groene links met Navas Freeze en Aspas POTM hebben me over de streep getrokken..ideaal voor een hybrid
Wel nieuwsgierig naar hoe hij bevalt bij jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier inmiddels ook weer het een en al aangepast. Start formatie: https://www.futbin.com/21/squad/6957554

Ingame switch ik naar 4-2-2-2 of afhankelijk van de wedstrijd naar 4-1-2-1-2(2).

4222: https://www.futbin.com/21/squad/6957588
41212(2): https://www.futbin.com/21/squad/6957598

Alisson, Mendy zijn beide untradable. En Rooney is nog steeds een ontzettende eindbaas voor me. :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Partypooper schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:29:
Hier inmiddels ook weer het een en al aangepast. Start formatie: https://www.futbin.com/21/squad/6957554

Ingame switch ik naar 4-2-2-2 of afhankelijk van de wedstrijd naar 4-1-2-1-2(2).

4222: https://www.futbin.com/21/squad/6957588
41212(2): https://www.futbin.com/21/squad/6957598

Alisson, Mendy zijn beide untradable. En Rooney is nog steeds een ontzettende eindbaas voor me. :D
Beetje spijt dat ik Rooney niet heb gedaan. Telkens als ik die tegenkom schiet hij ze er vanuit alle hoeken en standen in.

Gisteren kreeg ik een vrije trap tegen, best wel ver buiten de 16 mtr. Meestal gaan die er niet in van die afstand, daar gok ik altijd een beetje op. Maar gisteren bij Rooney: plof, zo in de kruising... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Moody2204 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:35:
[...]

Beetje spijt dat ik Rooney niet heb gedaan. Telkens als ik die tegenkom schiet hij ze er vanuit alle hoeken en standen in.

Gisteren kreeg ik een vrije trap tegen, best wel ver buiten de 16 mtr. Meestal gaan die er niet in van die afstand, daar gok ik altijd een beetje op. Maar gisteren bij Rooney: plof, zo in de kruising... 8)7
Ik heb Rooney ook pas op de laatste dag gedaan hoor, twijfelde er heel lang over, maar ben wel blij dat ik zijn SBC uiteindelijk gedaan heb. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SterqVerhael schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:10:
Het lijkt me zo'n speler die een paar weken in je team zit en er dan weer geruisloos uit verdwijnt. Goed gepriced ook door EA; net onder de 200k. Heel veel mensen die deze SBC doen volgens mij en dat is precies wat ze willen vlak voor een nieuwe promo.

De SBC's waar ik dit jaar geen spijt van heb:
- Flashback Robben
- Confrontation Klaiber
- Moments Dybala
- What If Fer
- Mid icon upgrade; kreeg daar Desailly 88 uit.

Welke ik beter niet had kunnen doen:
- Flashback Khedira
- Headliners Savic (alhoewel die nu wel 90 rated is en dus mooi voor SBC's :+ )
- Flashback Ronaldo (maar ik heb toch een versie van CR7 in m'n club gehad, dus vooral sentimentele waarde)
Moet zeggen dat ik tot op heden alle sbc spelers nog gebruik :)

Alleen Savic HL en Dybala moments zijn subs in beide teams. Mijn uitstapje naar de serie A was destijds een leuke maar van korte duur. Al moet ik zeggen dat beide mannen samen met Duncan echt toppers zijn en dus nog steeds in m'n club hangen.

Team 1: ingame 3-5-2
https://www.futbin.com/21/squad/6868137

Team 2: ingame 4-3-2-1
https://www.futbin.com/21/squad/6558106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Prime Icon Pack gedaan.

Beckham 92 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Zit te denken aan dit team aankomend weekend:
https://www.futbin.com/21/squad/6958548

Moet ik Drogba, Carrasco, Patricio en Fekir kopen. Maar het hangt ook een beetje af van de player picks. Als ik een keer geluk heb kan ik Red Ronaldo opstellen. :+
Pagina: 1 ... 109 ... 158 Laatste