Rhain schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:54:
[...]
Zoals hierboven al beschreven; ik snap die gouden teams niet. Maar heb er al wel van geleerd dat ze makkelijk ogen, maar dan krijg je klop. Dan staan ze met een Laporte achterin. Dan denk ik.. appeltje eitje.. en dan in de wedstrijd gewoon niet aan voorbij komen

Vanmiddag was het dan wel 2x een RQ van hun kan.t
Andersom een team met Ronaldo's en Mbappés ogen vaak sterk, maar ze spelen meestal niet voor niets in dezelfde divisie al jou. Dan zie je dat ze ook niet met een specifieke speler overweg kunnen. Ben denk ik pas een enkele keer iemand met Neymar tegen gekomen die echt het verschil maakte, ten minste, waarvan ik zoiets had: wow
Nou, dat is voor mij toch wel een beetje de reden dat ik 2x gedegradeerd ben. Ik kwam teams tegen met goeie kaartjes en die ook echt goed waren. Veel beter dan ik. En dan toch in dezelfde divisie. Ooit in div. 2 gezeten, nu middenmoot div. 4. En dat zie ik niet snel veranderen, aangezien ik daar ook beste teams tegenkom.
Verder speel ik ook liever met spelers die ik leuk vind, dus dan is degradatie misschien de consequentie. Heb ze wel geprobeerd hoor (Varane, Mendy) en op dit moment heb ik ook wel een paar veel gebruikte spelers er in zoals bijvoorbeeld Mbappe. Die had ik ooit gepackt, maar zelden gebruikt.
Mijn leukste team vond ik nog altijd mijn Serie A team (aangevuld met 2 of 3 van een andere league), en daar ga ik misschien wel weer naar terug. Zo vond ik in dat team Mkhitaryan HL erg leuk en Milinkovic. Spelers die underrated zijn. Daar hou ik wel van.
[
Voor 19% gewijzigd door
Moody2204 op 15-03-2021 16:57
]