Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Ik doe de afgelopen maanden heel veel sbc's. Vooral voor fodder en de heb. Coins heb ik toch zat (gemiddeld nu bijna 1 miljoen per week).

Busquets ook gedaan. 85 squadje valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
SterqVerhael schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:10:
Welke ik beter niet had kunnen doen:
- Flashback Khedira
- Headliners Savic (alhoewel die nu wel 90 rated is en dus mooi voor SBC's :+ )
- Flashback Ronaldo (maar ik heb toch een versie van CR7 in m'n club gehad, dus vooral sentimentele waarde)
Haha deze lijst is bij mij denk langer, komt gewoon omdat je sinds FIFA 20 zoveel untradeable spelers in je club krijgt uit Season rewards en objectives. Die gooi je toch makkelijker weg. Maar m’n miskleunen waren:
- Malen Showdown (wat lomp zeg)
- Alessandrini (weinig gebruikt, maar FIFA 17 heldje)
- Witsel Flashback (nergens uitblinker, maar Dortmund fan)
- Bellarabi RB (weinig gebruikt door Sancho RB, had toen 2 dubbele 91 en 90 kaarten)
- Joao Vitor Freeze (lompe Leo, maar had toen ook weer hoge dubbele

Maar soms moet je wat gokken hoor, speel puur voor de lol en wil op termijn een vol Dortmund team hebben.

Ben nog hartstikke blij met Haaland POTM, Lewandowski POTM, Gnabry Freeze, Boateng Moments en Robben FB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Moody2204 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:35:
[...]

Beetje spijt dat ik Rooney niet heb gedaan. Telkens als ik die tegenkom schiet hij ze er vanuit alle hoeken en standen in.

Gisteren kreeg ik een vrije trap tegen, best wel ver buiten de 16 mtr. Meestal gaan die er niet in van die afstand, daar gok ik altijd een beetje op. Maar gisteren bij Rooney: plof, zo in de kruising... 8)7
Rooney is een beest, maar ik merk wel dat hij wat wegzakt in vergelijking met de eerste 20 wedstrijden, toen gingen alle ballen er vanuit alle hoeken in (19 rivals doelpunten in 9 wedstrijden).. Dat wordt nu wat minder op een of andere manier. Het lijkt erop of hij de snelheid een beetje mist, misschien Enige maar eens vervangen door Hunter.

Heb hem nu verplaatst naar CAM in 41212 en Werner IF weer teruggekocht voor de SP plek, die laat mij ook nooit in de steek.

[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 16-03-2021 09:45 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:38:
[...]

Haha deze lijst is bij mij denk langer, komt gewoon omdat je sinds FIFA 20 zoveel untradeable spelers in je club krijgt uit Season rewards en objectives. Die gooi je toch makkelijker weg. Maar m’n miskleunen waren:
- Malen Showdown (wat lomp zeg)
- Alessandrini (weinig gebruikt, maar FIFA 17 heldje)
- Witsel Flashback (nergens uitblinker, maar Dortmund fan)
- Bellarabi RB (weinig gebruikt door Sancho RB, had toen 2 dubbele 91 en 90 kaarten)
- Joao Vitor Freeze (lompe Leo, maar had toen ook weer hoge dubbele

Maar soms moet je wat gokken hoor, speel puur voor de lol en wil op termijn een vol Dortmund team hebben.

Ben nog hartstikke blij met Haaland POTM, Lewandowski POTM, Gnabry Freeze, Boateng Moments en Robben FB.
Ik baal dat ik Klaiber niet heb gedaan. Volgens mij had ik ook nooit fatsoenlijk naar zijn stats gekeken :p anders had ik hem zeker gedaan.

Vraag me af welke icon sbc er deze week bijkomen. Hoop stiekem op moments Matthäus :p die kreeg ik eind Fifa 20 en dat is echt een absolute eindbaas.

Ik zit verder te kijken naar nieuwe verdedigers maar het probleem is dat bijvoorbeeld Moments Vidic nauwelijks beter is dan gouden Varane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Als ik kijk naar de SBC's die ik gedaan heb, dan zijn ze vrijwel allemaal zinvol geweest. Nedved, Wendell, Klaiber, Robben en Gnabry Freeze nog niet uit de basis gegaan. Die staan al vanaf het begin vast. Haaland POTM heeft zijn waarde ook (gehad), maar in de huidige opstelling start ik liever met Reinier.

Wel spijt dat ik Laimer niet gedaan heb, want dan had ik een 100% Bundesligateam kunnen samenstellen. Zou nu met Mbabu ook wel kunnen trouwens, dan kan Figo weer op RM.

Kroos had ik misschien beter niet kunnen doen, maar die is meer gericht op eventueel een meer Duits elftal kunnen samenstellen en ik had al een tijdje dubbele untradeable 91+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hassiebassie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:28:
Ik doe de afgelopen maanden heel veel sbc's. Vooral voor fodder en de heb. Coins heb ik toch zat (gemiddeld nu bijna 1 miljoen per week).

Busquets ook gedaan. 85 squadje valt mee.
1 miljoen per week? 😱

Hoe doe je jij dat?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Qua objective spelers kan je soortgelijke lijstjes maken. Ik heb zeker geen spijt van:
- Gravenbergh
- Neves (PL obj. nummer 2).

Wel spijt van:
- Fofana
- Cucurella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
Leuk om te lezen wat iedereen met zijn sbc's heeft gedaan vind ik wel.

Hier geen spijt van Klaiber, Robben, Ronaldo FB (ook voor het sentiment, maar die vond ik nog best aardig ingame). El Shaaraawy FB vind ik de ene keer geweldig, de andere keer totaal onzichtbaar. Joe Hart FB nog gedaan, maar nog te weinig gebruikt om een goed oordeel te vellen (denk dat Pope beter is). Dybala Moments vind ik nog altijd de beste die ik heb. Speel alleen momenteel meer met een Premier League team dan met Serie A, al zit ik nu mede door Busquets te twijfelen om een combi Serie A/La Liga te maken.

Milinkovic-Savic zag ik in mijn serie A team als de 'stille kracht'. Sterk in zijn passing, sterk in verdedigen, maar ook aanvallend: regelmatig scorend uit een kopbal na een corner, goed schot. Een leuke underrated speler!

Zelf een beetje spijt dat ik Rooney niet heb gedaan en die Jones van Liverpool.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:02:
Qua objective spelers kan je soortgelijke lijstjes maken. Ik heb zeker geen spijt van:
- Gravenbergh
- Neves (PL obj. nummer 2).

Wel spijt van:
- Fofana
- Cucurella
Ik heb van geen enkele objective spijt, puur omdat het eventjes een afwisseling van spijs is en het min of meer gratis fodder oplevert. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
SterqVerhael schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:10:
Het lijkt me zo'n speler die een paar weken in je team zit en er dan weer geruisloos uit verdwijnt. Goed gepriced ook door EA; net onder de 200k. Heel veel mensen die deze SBC doen volgens mij en dat is precies wat ze willen vlak voor een nieuwe promo.

De SBC's waar ik dit jaar geen spijt van heb:
- Flashback Robben
- Confrontation Klaiber
- Moments Dybala
- What If Fer
- Mid icon upgrade; kreeg daar Desailly 88 uit.

Welke ik beter niet had kunnen doen:
- Flashback Khedira
- Headliners Savic (alhoewel die nu wel 90 rated is en dus mooi voor SBC's :+ )
- Flashback Ronaldo (maar ik heb toch een versie van CR7 in m'n club gehad, dus vooral sentimentele waarde)
De icon sbc's gaven mij base pires, base trezeguet en prime pirlo.
Allemaal niet echt bruikbaar. Pirlo was redelijk, maar niet meer dan dat.

Top SBC's voor mij zijn toch echt:
Aouar Freeze
Gnabry Freeze (past alleen lastig in mijn team nu, dus inmiddels supersub)
Klaiber, maar dan moet je ook Robben doen ivm linken.
Marquinhos
Bruno Guimarães was ook wel prima (vergelijkbaar met Marquinhos)
Puyol is ook een hele fijne moments icon die dik onder tradable marktwaarde ligt.

De sbc's hierboven waren allemaal redelijk "betaalbaar" maar zijn vooral erg bruikbaar.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:15:
Dybala Moments vind ik nog altijd de beste die ik heb. Speel alleen momenteel meer met een Premier League team dan met Serie A, al zit ik nu mede door Busquets te twijfelen om een combi Serie A/La Liga te maken.

Milinkovic-Savic zag ik in mijn serie A team als de 'stille kracht'. Sterk in zijn passing, sterk in verdedigen, maar ook aanvallend: regelmatig scorend uit een kopbal na een corner, goed schot. Een leuke underrated speler!
Ik heb in het begin veel gewisseld tussen Serie A en Bundesliga, maar de BL kwam eerder met SBC's en leuke spelers die dat team voor mij snel versterkten. Terwijl ik best lol haalde uit mijn Serie A team, is dat gaan verstoffen. Maar met Dybala moments en Milinkovic Savis HL was het al wel een stuk leuker geworden weer. Er komen nu ook betere middenvelders beschikbaar voor dat elftal, desondanks richt ik me nu toch op wat ik nu heb.
Neves en Cucurella zijn alleen maar voor de fodder gehaald, ga niet nu alsnog overstappen naar La Liga (al heb ik daar ook heerlijke spelers voor inmiddels) of de PL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik krijg nog steeds klamme handen als de bal naar Rooney gespeeld wordt.. Aouar blijft voor mij ook een kwelgeest om tegen te spelen. Dat terwijl ik echt niet zenuwachtig wordt van Neymar/Mbappe/Messi/CR7. Vreemd he...

Hier gelukkig de neerwaardse spiraal kunnen stoppen. Gisteren een stuk of 7 gewonnen, 2 verlies en 1 gelijk. Nu weer terug in DIV5. Toch proberen om DIV4 te halen. Zou het niet slecht vinden als je ziet dat ik in december alles nog met R2 deed :P

Huidig team
Ik speel liever niet met Pogba en Kante, maar ik merk gewoon dat zij zo sterk zijn op het middenveld. Iets waar we het gisteren ook al over hadden.
De Dokter strooit weer met passes, Nedved komt steeds meer en meer los en Lau trapt ze er weer heerlijk in.
O ja.. en voor het eerst Alisson op het doel. Ik heb o.a. De Gea, Lloris, Ederson, Hart FB, K. Schmeichel IF, Pope NIF en Lunin special op het doel gehad.. maar Alisson is op dit moment toch echt van een andere categorie.. vreemd hoe dat zo bij iedereen kan schelen.

Enige pijn punt is m'n centrale duo..
Ik verdedig heel veel met L2 en stap bijna nooit in. De laatste tijd ontstaat er een kluts waarbij m'n tegenstander er toch altijd met de bal mee van door gaat..
Is dat mijn eigen onkunde of een beperking van m'n verdedigers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
Rhain schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:31:

Ik verdedig heel veel met L2 en stap bijna nooit in. De laatste tijd ontstaat er een kluts waarbij m'n tegenstander er toch altijd met de bal mee van door gaat..
Stukje pech en soms als je de bal hebt, moet je ipv vooruit meteen achteruit lopen. Want loop je vooruit dan pakt de spits hem vrijwel meteen weer af en krijg je dat kluts gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Rhain schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:31:
Die verdediging is in dit stadium niet goed genoeg meer ben ik bang. Teveel 50-50 duels die je gaat verliezen, omdat er vele malen betere aanvallers beschikbaar zijn.

Je moet echt een Varane i.c.m. Maldini hebben wil je 50-50 duels in jouw voordeel gaan laten vallen.

Daarom wordt het ook tijd dat er een goed alternatief komt voor Varane, bijvoorbeeld via een player pick Defender SBC. Zodat je kan kiezen uit 3 goede centrale verdedigers uit bijv. Serie A, PL en Ligue 1.

Daar zou ik m'n coins wel voor over hebben. En dan volgende week 3 middenvelders en de week erna 3 aanvallers.

[ Voor 21% gewijzigd door SterqVerhael op 16-03-2021 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Rooney, Robben, Klaiber, Hierro en Fer nog steeds heel blij mee. En op Roben na allemaal basis.

Auoar en Marquinhos zijn op papier goed, maar gebruik niet.

Spijt dat ik Dybala niet heb gedaan, wat is dat een monster om tegen te spelen.

Gisteren Fofana afgerond om Varane te vervangen en Henry vervangt Mendy. Dus mijn "meta backline is weg :)

https://www.futbin.com/21/squad/6961062

Edit: Vergeet POTM2 Bruno |:( Ook nog steeds van waarde!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Hoodlum77 op 16-03-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@fifanoob en @SterqVerhael thx voor de feedback. Zal het proberen toe te passen! Maldini alleen net even niet genoeg centjes voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Akanji is ook echt een beest, samen met Mbabu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:58
Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:01:
[...]

1 miljoen per week? 😱

Hoe doe je jij dat?
Ben ik ook wel benieuwd naar - ik zit op ongeveer miljoentje per week minder qua inkomsten. Maar ik speel dan ook geen Weekend League O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:01:
[...]

1 miljoen per week? 😱

Hoe doe je jij dat?
Ik heb genoeg kapitaal opgebouwd. Zo rond de 5 miljoen. Elke week koop ik zo'n 50-70 totw spelers die ik de weer de week erop verkoop.
Afgelopen week heel veel schmeichel en kampl opgepikt. En fodder sla ik altijd in. 83 tot en met 91.
Dat verkoop ik als de vraagprijs omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Hassiebassie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:27:
[...]

Ik heb genoeg kapitaal opgebouwd. Zo rond de 5 miljoen. Elke week koop ik zo'n 50-70 totw spelers die ik de weer de week erop verkoop.
Afgelopen week heel veel schmeichel en kampl opgepikt. En fodder sla ik altijd in. 83 tot en met 91.
Dat verkoop ik als de vraagprijs omhoog gaat.
En koop je dan iedere week juist de nieuwe ToTW spelers waarvan de exacte waarde nog niet echt bekend is? Naar van loop van tijd worden (ToTW) spelers doorgaans toch niet meer waard? Even de 'groei' kaarten als HL/WhatIf/RTTF daar gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Rhain schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:54:
[...]

En koop je dan iedere week juist de nieuwe ToTW spelers waarvan de exacte waarde nog niet echt bekend is? Naar van loop van tijd worden (ToTW) spelers doorgaans toch niet meer waard? Even de 'groei' kaarten als HL/WhatIf/RTTF daar gelaten
Kijk eens naar de prijzen van dit TOTW, nu 2 weken oud en ik vermoed dat een groot aantal van de bankzitters in ieder geval op een punt voor 10-15k was op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ja zo ja, dat is best interessant!
Had vorige week een lage ToTW speler uit de Marquee SBC. Moest er van af omdat ik geld nodig had. Ging toen voor krap 10k. Paar dagen later lag het minimum al op 15-16k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
TOTW spelers zijn maar een week in pakketten beschikbaar. Ik handel daar ook voornamelijk in. Op woensdag zodra de nieuwe TOTW spelers bekend worden zijn de nieuwen nog meestal iets goedkoper te krijgen dan de wat oudere. Na een weekje loopt het al snel 20% omhoog. Dat zijn de momenten dat je wat winsten kan halen.
Vooral als je zoals Hassiebassie veel budget hebt en je dus groot kan inkopen. Als je er extreem veel geduld in hebt lopen sommige kaartjes nog wel hoger door.

Vorig jaar was de handel in TOTW kaartjes niet zo aanwezig volgens mij, mede ook doordat je nu vaak een TOTW kaart nodig bent voor sbc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dat handelen is ook een sport op zich hoor. Ik ben daar niet goed in. Maar verdiep me er misschien ook te weinig in. Ik speel dan toch liever gewoon mijn potjes, en handel eigenlijk zelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:17:
Dat handelen is ook een sport op zich hoor. Ik ben daar niet goed in. Maar verdiep me er misschien ook te weinig in. Ik speel dan toch liever gewoon mijn potjes, en handel eigenlijk zelden.
het lijkt veel werk. Maar als je eenmaal beetje de prijzen weet is het heel easy. Ik doe dat bv bij 83 en 84 rated kaartjes. En ook bij TOTW kaartjes van 83/84 rated.
Zodra er weer nieuwe op de markt zijn of ze te koop zijn voor een bepaald bedrag koop ik in. Na een weekje verkoop je ze weer. En dat blijf je dan zo beetje elke week doen. Kost hooguit 1 a 2 uurtjes in de week. Ik ben er soms ook maar een half uurtje mee bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Als je niet zoveel coins tot je beschikking hebt kan het ook heel makkelijk met Common Gold kaarten van de 5 grote competities.. Je koopt ze in voor 350 per bid en zet ze vervolgens te koop voor 950-1200 en je hebt binnen de kortste keren 800 coins winst.. Ik verkoop er op een normale dag 20 a 30 en als je een goede SBC hebt of op donderdag gaan ze als de brandweer. Wel elk uur weer even je lijst te koop zetten via de app.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Rhain schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:54:
[...]

Ik heb een redelijk idee wanneer ze laag zijn en wanneer hoog. 2 weken geleden had ik het geluk dat ik net ging inkopen toen de keiharde crash kwam.
Toen heb ik echt heel veel TOTW opgepikt voor bodemprijzen. Als alles dan 20K stijgt, zoals Ajorque 86 (opgepikt voor 32K) verkocht voor 54K, dan gaat het hard. Ook Kampl was vorige week spotgoedkoop. Ook Schmeichel was op een gegeven moment maar 32K. Dat is veel te goedkoop voor een 86IF.

Als je de prijzen weet en kapitaal hebt dan is het makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Hassiebassie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Ik heb een redelijk idee wanneer ze laag zijn en wanneer hoog. 2 weken geleden had ik het geluk dat ik net ging inkopen toen de keiharde crash kwam.
Toen heb ik echt heel veel TOTW opgepikt voor bodemprijzen. Als alles dan 20K stijgt, zoals Ajorque 86 (opgepikt voor 32K) verkocht voor 54K, dan gaat het hard. Ook Kampl was vorige week spotgoedkoop. Ook Schmeichel was op een gegeven moment maar 32K. Dat is veel te goedkoop voor een 86IF.

Als je de prijzen weet en kapitaal hebt dan is het makkelijk.
Oke bedankt voor de toelichting. Je moet soms ook een beetje geluk hebben met de markt.
Zit/zat zelf veel op silvers uit de MLS. Dat leverde mij 20-40k per dag op, maar net hoeveel zin ik had om in te kopen en verkopen. Ik had een lijstje met ruim 10 namen waarvan ik wist dat ik die voor 250 op kon pikken en een uur later voor 900 buy-out kwijt was.
Wel wat meer werk, maar eigenlijk nauwelijks een risico.
Dat ging als zoete broodjes.. tot vorige week.. of die week ervoor.. weet niet.
Nu weinig zin om te zoeken naar een nieuwe methode :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
ik kijk elke dag op futbin.

https://www.futbin.com/stc/cheapest

je kan daar ook TOTW kaartjes selecteren en zie je daar de goedkoopste van staan. etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
fifanoob schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:29:
ik kijk elke dag op futbin.

https://www.futbin.com/stc/cheapest

je kan daar ook TOTW kaartjes selecteren en zie je daar de goedkoopste van staan. etc
Nooit zo stil gestaan bij die type kaartjes die je kunt selecteren daar.

Jammer dat ze geen API ter beschikking hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En dan koop je bijv een Hamsik van 700. Maar dat is zijn huidige prjis nu. Ga je dan gewoon zitten wachten totdat iemand hem nodig heeft, of houd je nog op een andere manier in de gaten waarom je juist hem of een andere gaat kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:37:
En dan koop je bijv een Hamsik van 700. Maar dat is zijn huidige prjis nu. Ga je dan gewoon zitten wachten totdat iemand hem nodig heeft, of houd je nog op een andere manier in de gaten waarom je juist hem of een andere gaat kopen?
Ik handel de laatste tijd niet meer, maar kocht meestal spelers vanuit grotere competities voor maximaal 800 coins op en zette ze vervolgens te koop voor 1000 met een buy now van 1500. Dat liep wel lekker steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ik handel eigenlijk niet met 81/82 rated kaartjes. Maar wat ik bv deed was higuain inkopen zodra hij rond de 1500 coins waard was.
Heb hier af en toe wel eens aangegeven dat het bv weer inkoop momenten waren voor de 83 rated kaartjes.
Door de prime icon sbc waren de 83 rated kaartjes weer even gestegen en dan verkoop ik weer.
Op dit moment zijn de prijzen redelijk hoog ivm de lopende prime icon sbc. Zodra deze weer afgelopen is zul je zien dat kaartjes gaan dalen, tenzij ea een nieuwe sbc online gooit die populair is en vooral herhaalbaar is.
Die herhaalbare sbc's zijn heel erg populair bij youtubers. Waardoor andere mensen die sbcs ook gaan doen want ze zien het bij hun streamer etc.
Daardoor stijgt het fodder heel snel. Zodra de kaartjes weer dalen is het inkopen.

Op dit moment zou ik nog even wachten met investeren. Maar afhankelijk ook van je budget. Ik zelf ga morgen en donderdag na de rewards kijken wat de nieuwe TOTW kaartjes zijn.
Meestal pick ik een 84 TOTW kaartje op voor rond de 16/17k weekje later verkoop ik ze voor 23k.

[ Voor 14% gewijzigd door fifanoob op 16-03-2021 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
De objectives updaten weer eens niet.. nu 3 potjes managementmaster gedaan voor de Eredivisie en daarin voldoende goals met voorzetten en geplaatste schoten gemaakt. Maar komen er niet bij, de winsten wel. :')

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 16-03-2021 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
700 is te duur wat mij betreft... Common Gold zijn ook heel gewild, zeker als er een 81+ player pick is of een MM. Zoeken op middenvelders uit de grote competities met een max bid van 350 en op hele ritsen spelers bieden, meestal hengel je er wel een flink aantal binnen (zeker op maandag en donderdag). Binnen 10 minuten ben ik meestal 200 spelers rijker, tot mijn max. spelers in mijn biedlijst die ik niet naar mijn club of transferlijst kwijt kan vol is.

Vervolgens de spelers weer te koop zetten voor 950 - 1200, dan val je nog in de zoekrange van de mensen die onder de 1000 coins zoeken en toch de prijs van 1200 voor lief nemen. Binnen een week ben ik ze meestal wel weer kwijt voor ongeveer 3x de inkoopwaarde.

Snelle zilveren spelers zijn ook vaak gewild.. Inkopen voor 250 en verkopen voor 2500-2900.. Duurt alleen wat langer.

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 16-03-2021 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
We wisten het allemaal en EA bevestigt nu de zwarte handel:
https://www.ad.nl/esports...ifa-21-kaartjes~aa6c59ed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
De profielen van de spelers die deze kaartjes illegaal hebben gekocht worden verwijderd. Ook de illegale kaartjes worden uit FIFA 21 gehaald door EA.
heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:02
Bizar dat je als compensatie voor klachten ook kaarten kan krijgen, nooit wat van gezien met al die server crashes 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

fifanoob schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:25:
[...]

Ik handel eigenlijk niet met 81/82 rated kaartjes. Maar wat ik bv deed was higuain inkopen zodra hij rond de 1500 coins waard was.
Heb hier af en toe wel eens aangegeven dat het bv weer inkoop momenten waren voor de 83 rated kaartjes.
Door de prime icon sbc waren de 83 rated kaartjes weer even gestegen en dan verkoop ik weer.
Op dit moment zijn de prijzen redelijk hoog ivm de lopende prime icon sbc. Zodra deze weer afgelopen is zul je zien dat kaartjes gaan dalen, tenzij ea een nieuwe sbc online gooit die populair is en vooral herhaalbaar is.
Die herhaalbare sbc's zijn heel erg populair bij youtubers. Waardoor andere mensen die sbcs ook gaan doen want ze zien het bij hun streamer etc.
Daardoor stijgt het fodder heel snel. Zodra de kaartjes weer dalen is het inkopen.

Op dit moment zou ik nog even wachten met investeren. Maar afhankelijk ook van je budget. Ik zelf ga morgen en donderdag na de rewards kijken wat de nieuwe TOTW kaartjes zijn.
Meestal pick ik een 84 TOTW kaartje op voor rond de 16/17k weekje later verkoop ik ze voor 23k.
Ik heb maar 16290 muntjes op dit moment. Wat zou jij daarmee doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:14:
[...]

lastig, is niet zoveel mee te beginnen op moment. ff weekje wachten nog wellicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:12
[...]

Bronze pack method. Bronzen pakketjes kopen en alle spelers waar op dit moment een League SBC van is verkopen voor waar hij nu voor gaat. Gegarandeerd winst. En sowieso alle basic en advanced SBCs doen voor zover je die nog niet hebt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Zie net dat er weer player picks te verdienen zijn aankomend weekend bij een x aantal wins. Try harders kom er maar in aangezien Cristiano wel een IF zal gaan krijgen...

Nu al zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Sossage23 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:19:
Zie net dat er weer player picks te verdienen zijn aankomend weekend bij een x aantal wins. Try harders kom er maar in aangezien Cristiano wel een IF zal gaan krijgen...

Nu al zin in.
Mijn Puyol sloopt iedereen die langs hem probeert te komen, desnoods met twee benen van achteren >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Saekerhett schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 22:15:
[...]

Mijn Puyol sloopt iedereen die langs hem probeert te komen, desnoods met twee benen van achteren >:)
Eeuh ik heb een paar keer tegen een puyol gespeeld in de WL maar die gast is zo sloom als dikke strond, als je tegen een redelijke speler speelt die bijvoorbeeld met Neymar/Mbappe in de spits spelen ga je nat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nou beter laat dan nooit maar ik ga maar eens beginnen aan m'n eredivisie team 🤣 enorm veel sbc gemist maar met de mijlpalen kom je al een heel eind 😋 alleen de wedstrijden nog uitspelen en dan hebben we die binnen..

Je moet tog wat als je twee teams klaar hebt en kan ik eindelijk los met boadu z'n IF

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 16-03-2021 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
[...]

Hebb je toevallig nog Division Rivals gespeeld? Want dan heb je morgen ochtend ook nog kans op coins of (un)tradable pakjes..

Wellicht voor Marquee Matchup SBC gebruiken. Bij die SBC krijg je tradable pakketjes, meestal levert dat geen verlies op als je ook nog wat untradable spelers heb die je in kunt zetten. En dan hopen dat er wat leuks tussen zit voor je elftal of om te verkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 17-03-2021 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Sossage23 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:19:

Nu al zin in.
Dat was toch afgelopen weekend? De extra player picks. Of hebben ze dat nog een weekend doorgetrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
SterqVerhael schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:13:
[...]

Dat was toch afgelopen weekend? De extra player picks. Of hebben ze dat nog een weekend doorgetrokken?
Er is gisteravond een nieuwe objective toegevoegd voor komend weekend.
Er was ook al wat speculatie dat daardoor zowel Messi als Ronaldo zouden ontbreken omdat ze dat doorgaans alleen doen bij een slechte TOTW.
Ronaldo lijkt me sowieso wel een zekerheid, Messi is afwachten omdat ze maandagavond wedstrijden wel eens laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

150K te besteden en op zoek naar een CDM. Liefst wil ik Fer in mijn team inpassen (ik heb Senesi op CV, de 85 player), maar dat zou betekenen dat Kroos en Senesi op 8 chem uitkomen.

De untradeables in mijn team zijn Kroos/Griezman/Mendy. De spitsen wil ik eigenlijk niet vervangen, want die spelen te lekker:

https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Speel op het moment met Kroos op de CDM in een 4/1/3/2 situatie en daar wil ik vanaf. Wil naar 4/2/2/2 met Kroos op de CM/CAM waar die thuis hoort.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
dutchgio schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:45:
[...]

Er is gisteravond een nieuwe objective toegevoegd voor komend weekend.
Er was ook al wat speculatie dat daardoor zowel Messi als Ronaldo zouden ontbreken omdat ze dat doorgaans alleen doen bij een slechte TOTW.
Ronaldo lijkt me sowieso wel een zekerheid, Messi is afwachten omdat ze maandagavond wedstrijden wel eens laten liggen.
Ah ok, helder. Heb gisteravond niet ingelogd op de game of webapp dus wist niet dat er een nieuwe objective is. Ronaldo deze week in TOTW lijkt me ook een zekerheidje indd.
Meneer iCy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:37:
150K te besteden en op zoek naar een CDM. Liefst wil ik Fer in mijn team inpassen (ik heb Senesi op CV, de 85 player), maar dat zou betekenen dat Kroos en Senesi op 8 chem uitkomen.

De untradeables in mijn team zijn Kroos/Griezman/Mendy. De spitsen wil ik eigenlijk niet vervangen, want die spelen te lekker:

Speel op het moment met Kroos op de CDM in een 4/1/3/2 situatie en daar wil ik vanaf. Wil naar 4/2/2/2 met Kroos op de CM/CAM waar die thuis hoort.
Spelers op 8 chem hebben is geen issue, ik speel met CV's op 7 chem. Ronaldo Flashback had afgelopen weekend bij mij 5 chem zelfs. :+

Waarom zoek je trouwens naar een cdm als je Kroos en Guendouzi al hebt? Zou eerder een extra aanvaller willen. In dat geval zou ik kijken naar Diatta What If.

[ Voor 42% gewijzigd door SterqVerhael op 17-03-2021 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:51
Meneer iCy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:37:

Beter dan dit krijg ik het niet. https://www.futbin.com/21/squad/6979422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
@Augy Heb je al een beetje een indruk van Busquets? Zit te twijfelen om hem ook te doen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Moody2204 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:32:
@Augy Heb je al een beetje een indruk van Busquets? Zit te twijfelen om hem ook te doen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
De reviews op internet zijn niet bijster positief. Vooral omdat hij volgens mij gewoon te traag is en aanvoelt. Eeen speler die je beter links kunt laten liggen volgens mij. In dit stadium moet je echt alleen nog end-game SBC's doen van spelers waarvan je zeker weet dat ze nog lang in je team blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:32:
Bevalt mij tot op heden prima.. staat Stay back op t middenveld. Flanken zijn snel genoeg ter compensatie.

Al moet ik zeggen dat ik erg weinig speel. Combinatie van geen tijd en geen zin en ben vooral bezig in MM.

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 17-03-2021 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rhain schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:40:
[...]

Hebb je toevallig nog Division Rivals gespeeld? Want dan heb je morgen ochtend ook nog kans op coins of (un)tradable pakjes..

Wellicht voor Marquee Matchup SBC gebruiken. Bij die SBC krijg je tradable pakketjes, meestal levert dat geen verlies op als je ook nog wat untradable spelers heb die je in kunt zetten. En dan hopen dat er wat leuks tussen zit voor je elftal of om te verkopen.
Alleen Squad battles en vriendschappelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:10:
[...]

De reviews op internet zijn niet bijster positief. Vooral omdat hij volgens mij gewoon te traag is en aanvoelt. Eeen speler die je beter links kunt laten liggen volgens mij. In dit stadium moet je echt alleen nog end-game SBC's doen van spelers waarvan je zeker weet dat ze nog lang in je team blijven.
Dat heb ik ook gezien, maar degenen die 'm gebruiken zijn allemaal juist positief! Daarbij ben ik meer van spelen met de spelers die ik leuk vind. Ik kan al dat meta geweld toch niet bijhouden.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 17-03-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:49:
[...]

Bevalt mij tot op heden prima.. staat Stay back op t middenveld. Flanken zijn snel genoeg ter compensatie.

Al moet ik zeggen dat ik erg weinig speel. Combinatie van geen tijd en geen zin en ben vooral bezig in MM.
Duidelijk. Zit nog steeds te twijfelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:09:
[...]

Duidelijk. Zit nog steeds te twijfelen.
Kwa passing en defensief echt heel goed.. positionering compenseert z'n snelheid en met shadow is hij meer als rap genoeg

En relatief goedkoop natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 17-03-2021 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Geen nieuwe SBC's -O-

Wel mijn complimenten voor die nieuwe objectives. Originele spelerskeus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:29:
[...]

Kwa passing en defensief echt heel goed.. positionering compenseert z'n snelheid en met shadow is hij meer als rap genoeg

En relatief goedkoop natuurlijk
Las ook iemand die engine gebruikte voor meer wendbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
Had toch wel een Benzema upgrade verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Geen Ronaldo in TOTW. Geen enkele interessante speler voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
De milestone II kaarten zijn überhaupt niet interessant. Waarom maken ze daar ook geen 87-89 kaarten van?

Voor de rest gaat het bij mij wel voor de wind. 2000 Rivalspunten en het team speelt heerlijk :)

Edit:
En een ps5 (eindelijk) kunnen kopen vandaag :D

[ Voor 12% gewijzigd door Wulfric92 op 17-03-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik ben redelijk onbekend met de criteria voor de TOTW players, maar als ik dan zie dat Martinez nu al voor de 4e keer IF is.. :/ Is er dan geen andere speler van Inter die ze TOTW kunnen maken?
En Koopmeiners ook al voor de 3e keer.. ik niet snap..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Laatst online: 11:12

allstarted1

WTRFTS

038Zwolle schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:14:
Had toch wel een Benzema upgrade verwacht...
Hopen op een UCL MOTM dan maar....

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:19
Ben 2-3 weken geleden begonnen met FUT. Speel met 4-3-1-2 met NL/eredivisie hybride. Depay, bergwijn, promes, wijnaldum, de jong, WIF Fer, max, senesi, militao, capa.

Was van plan 80k neer te leggen voor SIF Boadu van 84 rating. Die Bergwijn is niet briljant (wel zieke linkervoet). Of zouden jullie iets anders doen? Speel eigenlijk alleen Rivals en heb 700-800 punten. Dit weekend eerste WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
BenJG schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:41:
Ben 2-3 weken geleden begonnen met FUT. Speel met 4-3-1-2 met NL/eredivisie hybride. Depay, bergwijn, promes, wijnaldum, de jong, WIF Fer, max, senesi, militao, capa.

Was van plan 80k neer te leggen voor SIF Boadu van 84 rating. Die Bergwijn is niet briljant (wel zieke linkervoet). Of zouden jullie iets anders doen? Speel eigenlijk alleen Rivals en heb 700-800 punten. Dit weekend eerste WL.
Lastig, ligt er maar net aan wat je wilt. Als je verdediging niet goed is, kan je door sparen en van Dijk halen of als je de beste, goedkope CV wilt halen Varane.

Boadu is wel een speler dat veel gevaar kan brengen. Zeker met z'n 5* wf.

Het is maar net wat je leuker/belangrijker vindt. Persoonlijk zou ik voor Boadu gaan.

Heb je Senesi story Line? (Zwarte kaart).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Wulfric92 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:59:
[...]

Lastig, ligt er maar net aan wat je wilt. Als je verdediging niet goed is, kan je door sparen en van Dijk halen of als je de beste, goedkope CV wilt halen Varane.

Boadu is wel een speler dat veel gevaar kan brengen. Zeker met z'n 5* wf.

Het is maar net wat je leuker/belangrijker vindt. Persoonlijk zou ik voor Boadu gaan.

Heb je Senesi story Line? (Zwarte kaart).
Check even de mijlpalen. Dan kan je relatief eenvoudig leuke NL/eredivie spelers vrijspelen.

https://www.futbin.com/21/squad/6973983

Bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 00:08:
[...]

Check even de mijlpalen. Dan kan je relatief eenvoudig leuke NL/eredivie spelers vrijspelen.

Bijvoorbeeld
Goede! Was ik helemaal vergeten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
BenJG schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:41:

Had de verkeerde geqoute

Bijvoorbeeld.

Vooral nu je er 2 tegelijk kan doen :) achterin kan je ook nog eens van Dijk icm Alisson doen bijvoorbeeld

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 18-03-2021 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Gisteren de Prime Icon SBC gedaan: Prime Nedved. Die kost 350k, dus een dikke L. Maar wel een leuke speler om te krijgen en is ingame natuurlijk dikke prima met 4* skills en 5* weak foot. Hopelijk beetje leuke player picks straks en dan kan ik een 'nieuw team' bouwen. Zou al blij zijn met Wamangituka als player pick. Zijn Zilveren IF is ook OP.

Ik hoop op: Jota en Tierney. Dat is op zich niet onrealistisch gezien hun rating. Wie weet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
De extra player picks voor dit weekend gaven het al een beetje weg maar deze TOTW is wel heel erg teleurstellend. Geen Benzema voor 2 goals, Messi 2 goals en een assist en Ronaldo met een perfecte hattrick...
Maar Lautaro Martinez komt er wel in met één goal.

Benzema zal wel een CL MOTM krijgen en Ronaldo moet dan een speciale kaart krijgen in een promo op vrijdag wat de enige verklaring zou zijn, maar triest is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
@BenJG en @Augy Leuk team idd. Dit i op dit moment mijn opstelling:

https://www.futbin.com//21/squad/6999706

SBC easy kunnen doen en ter stegen hoort er eigenlijk niet in, maar miste een goede keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
PP natuurlijk weer troep. Maar nu wel voldoende spelers voor een FUT Champions Upgrade, daaruit koos ik Handanovic (90 rated) voor de SBC-fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik kreeg Gomis en Fonte. :(

Misschien dat ik nog een mid icon sbc ga doen voor de fun en 'pun'. :+
Hopelijke uit de extra picks dit weekend een Wamangituka ofzo. Wat een trieste bedoeling weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
SterqVerhael schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:01:
Ik kreeg Gomis en Fonte. :(

Misschien dat ik nog een mid icon sbc ga doen voor de fun en 'pun'. :+
Hopelijke uit de extra picks dit weekend een Wamangituka ofzo. Wat een trieste bedoeling weer.
Hier Koopmeiners en Tierney.

Daarna ook de mid/prime icon pack gedaan met fodder... Mid Deco :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
3 walkouts uit mijn rewards, Ruim 300k bij kunnen schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Denk dat ik voor WIF Smalling ga als vervanger van Van Dijk op CB. En dan kan ik tot aan/na TOTS niet zoveel meer upgraden. Of iemand moet nog hele goede ideeën hebben?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hLfa2OD9_OyTgMziA37NsvYOPos=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dJ9h1QO88wr510R2rkbaWf0b.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Saekerhett op 18-03-2021 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Saekerhett schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:00:
Denk dat ik voor WIF Smalling ga als vervanger van Van Dijk op CB. En dan kan ik tot aan/na TOTS niet zoveel meer upgraden. Of iemand moet nog hele goede ideeën hebben?

[Afbeelding]
TOTY Ronaldo of TOTY Mbappe :+
Vieira 88 op CB zetten ipv Puyol.

Wat een team zeg. Heb je geld in de game gestopt of gewoon ziek veel packluck? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

YouTube: FIFA Players able to send themselves Icon Moments?

Gaarne afkijken, echt helemaal van de wereld.

Het is werkelijk schokkend wat er gebeurt allemaal, via de webapp jezelf Icon moments kunnen geven? ja het kon allemaal.

vanaf 17:14 wordt het echt lachen en de reactie van Scudztv is helemaal hilarisch. EA reactie volledig gefileerd. Wat andere vermoeden, wat we eigenlijk allemaal wel wisten, we worden volledig bij de neus genomen. Zou mij niet verbazen als dit gaat leiden tot een rechtszaak.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
SterqVerhael schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:02:
[...]

TOTY Ronaldo of TOTY Mbappe :+
Vieira 88 op CB zetten ipv Puyol.

Wat een team zeg. Heb je geld in de game gestopt of gewoon ziek veel packluck? 8)
Die zijn onbereikbaar voor mij.

Ik stop nooit geld in FUT, kijk wel uit. Packluck ja, Matthäus uit de player pick een aantal weken terug, Blanc uit de base icon SBC, Best uit de mid/prime icon SBC een paar weken terug, vorige week Sanchez uit de prime icon SBC en zelf de SBC's van Kaka, Nedved, Van der Sar, Roberto Carlos en Puyol gedaan.

Daar staat tegenover ook dat ik dus vandaag Mid Deco kreeg en heb ook nog een zooitje Gerrard, Rivaldo en dat soort spelers liggen waar je niks mee kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FbxrgTiVvLquLVO_rycqZuYSshs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eEeK7eY0nT3LBCx7nCuqu0f0.jpg?f=fotoalbum_large

Zo mijn team ook een beetje aangepast. Speel meestal 4312 of anders 442/4231 :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
simons schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:10:
[...]

Het is werkelijk schokkend wat er gebeurt allemaal, via de webapp jezelf Icon moments kunnen geven? ja het kon allemaal.

vanaf 17:14 wordt het echt lachen en de reactie van Scudztv is helemaal hilarisch. EA reactie volledig gefileerd. Wat andere vermoeden, wat we eigenlijk allemaal wel wisten, we worden volledig bij de neus genomen. Zou mij niet verbazen als dit gaat leiden tot een rechtszaak.
wtf??
Hier komt zeker een rechtszaak over. Genoeg advocaten die geld ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ben het plezier al een week of wat kwijt in FIFA, deze week Fortnite gespeeld was prima.
Vanochtend weer gespeeld. en merk dat TOTY Lewandowski gewoon zo simpel van de bal gezet word door gold Varane.

Hoop dat vanavond Mbappe POTM komt, dan wil ik daar graag een team omheen bouwen, ben benieuwd naar zijn stats.

Zilver 2 gehaald afgelopen WL, mis nu 800 punten om uberhaupt mee te kunnen doen aan WL

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
fifanoob schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:39:
[...]

wtf??
Hier komt zeker een rechtszaak over. Genoeg advocaten die geld ruiken.
Ben zo blij dat eindelijk dingen aan het licht komen
Heb al vaker EA maffia gepost
Nu weet ik ook gewoon zeker dat de gameplay word bepaald door de cpu en ea
Mindere gouden teams alles meekrijgen, opeens dat geen pass meer aankomt
Ik hoop dat ea zo hard gestraft word dat alles eerlijk word in de toekomst en de pope en rashford shit ook ophoudt
#hoopdatzeallesnugaanonderzoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
simons schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:10:
[...]

Ik las elders dat FIFA altijd beweert dat het helemaal niet mogelijk is om specifieke spelers ofzo te geven. Maar hieruit blijkt dat het geen enkel probleem is. Als ik "create playerpick item" zie, kan ik me ook nog wel eens voorstellen dat er bekende FIFA spelers/influencers zijn die deze tool vanaf het begin hebben. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Net weer tegen Ings goud van Southampton beukt cannavaro en Ramos omver loopt erdoor heen een 82 rated team natuurlijk uit 2021 laat ze aub daar ook in duiken ,
Ik wil zelfs wel beeldmateriaal aanleveren hoef er niks voor te hebben 😄
Zolang ze maar gestraft worden 😄😄

Haha nu hou ik op hoop dat advocaten meelezen 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Markvd1984 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:32:
Net weer tegen Ings goud van Southampton beukt cannavaro en Ramos omver loopt erdoor heen een 82 rated team natuurlijk uit 2021 laat ze aub daar ook in duiken ,
Ik wil zelfs wel beeldmateriaal aanleveren hoef er niks voor te hebben 😄
Zolang ze maar gestraft worden 😄😄

Haha nu hou ik op hoop dat advocaten meelezen 😜
Kerel waar heb je het over ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
xavento schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:34:
[...]

Kerel waar heb je het over ?
Dat hij er niks van kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Check de store, gouden pakketjes voor 100 coins maar wel uitgegrijsd. Man man man de fiasco’s lopen maar door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Saekerhett schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:11:
Check de store, gouden pakketjes voor 100 coins maar wel uitgegrijsd. Man man man de fiasco’s lopen maar door :D
Ik zie nergens 100 coins, alleen 100 FIFA punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
dutchgio schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:53:
De extra player picks voor dit weekend gaven het al een beetje weg maar deze TOTW is wel heel erg teleurstellend. Geen Benzema voor 2 goals, Messi 2 goals en een assist en Ronaldo met een perfecte hattrick...
Maar Lautaro Martinez komt er wel in met één goal.

Benzema zal wel een CL MOTM krijgen en Ronaldo moet dan een speciale kaart krijgen in een promo op vrijdag wat de enige verklaring zou zijn, maar triest is het wel.
Ik hoopte wel op een IF en heb hem eerder voor 380k gekocht... maar hij bevalt mij uitstekend naast mbappe en neymar in een cam positie in een 41212! Ik heb hem als een valse spits en hij is een zeer goed aanspeelpunt. En hij ragt de bal er hard in als er vrij baan is. Op lcm heb ik Muller moments geprobeerd en dat werkt eigenlijk prima met de naar voren instructie. Binnenkort Mertens wi en hl Lozano maar eens verkopen, Neymar is ook tradable. https://www.futbin.com/21/squad/3887697
Welke speler(s) raden jullie aan voor 1.7 mil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mbappe helaas als LW maar POTM

https://www.futbin.com/21/player/29188/kylian-mbappe

Wat mag het kosten?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gratis als je de debug modus van de webapp gebruikt.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
pff waarom zijn al die spelers zo duur en praktisch buitenbereik. En dan trade ik ook nog behoorlijk. Zit op 11mil transfer winst maar gullit90 is er nog lang niet ;<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Helaas is de upgrade zo minimaal vind ik, alleen zijn schieten is 3 stats omhoog met een marksman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wie heeft er de 95 Mesi kaart weleens geprobeerd?
https://www.futbin.com/21/player/26795/lionel-messi

Zou om de spits positie gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Alle dubbele kaarten uit de packs steeds ingezet in een 82-88 upgrade, maar dat is echt een pack van niks.weer een stuk of 8 gedaan, maar niet hoger dan 82. :D
Pagina: 1 ... 110 ... 158 Laatste