Ik doe de afgelopen maanden heel veel sbc's. Vooral voor fodder en de heb. Coins heb ik toch zat (gemiddeld nu bijna 1 miljoen per week).
Busquets ook gedaan. 85 squadje valt mee.
Haha deze lijst is bij mij denk langer, komt gewoon omdat je sinds FIFA 20 zoveel untradeable spelers in je club krijgt uit Season rewards en objectives. Die gooi je toch makkelijker weg. Maar m’n miskleunen waren:SterqVerhael schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:10:
Welke ik beter niet had kunnen doen:
- Flashback Khedira
- Headliners Savic (alhoewel die nu wel 90 rated is en dus mooi voor SBC's)
- Flashback Ronaldo (maar ik heb toch een versie van CR7 in m'n club gehad, dus vooral sentimentele waarde)
Rooney is een beest, maar ik merk wel dat hij wat wegzakt in vergelijking met de eerste 20 wedstrijden, toen gingen alle ballen er vanuit alle hoeken in (19 rivals doelpunten in 9 wedstrijden).. Dat wordt nu wat minder op een of andere manier. Het lijkt erop of hij de snelheid een beetje mist, misschien Enige maar eens vervangen door Hunter.Moody2204 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:35:
[...]
Beetje spijt dat ik Rooney niet heb gedaan. Telkens als ik die tegenkom schiet hij ze er vanuit alle hoeken en standen in.
Gisteren kreeg ik een vrije trap tegen, best wel ver buiten de 16 mtr. Meestal gaan die er niet in van die afstand, daar gok ik altijd een beetje op. Maar gisteren bij Rooney: plof, zo in de kruising...
[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 16-03-2021 09:45 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik baal dat ik Klaiber niet heb gedaan. Volgens mij had ik ook nooit fatsoenlijk naar zijn stats gekekenMarkuss schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:38:
[...]
Haha deze lijst is bij mij denk langer, komt gewoon omdat je sinds FIFA 20 zoveel untradeable spelers in je club krijgt uit Season rewards en objectives. Die gooi je toch makkelijker weg. Maar m’n miskleunen waren:
- Malen Showdown (wat lomp zeg)
- Alessandrini (weinig gebruikt, maar FIFA 17 heldje)
- Witsel Flashback (nergens uitblinker, maar Dortmund fan)
- Bellarabi RB (weinig gebruikt door Sancho RB, had toen 2 dubbele 91 en 90 kaarten)
- Joao Vitor Freeze (lompe Leo, maar had toen ook weer hoge dubbele
Maar soms moet je wat gokken hoor, speel puur voor de lol en wil op termijn een vol Dortmund team hebben.
Ben nog hartstikke blij met Haaland POTM, Lewandowski POTM, Gnabry Freeze, Boateng Moments en Robben FB.
1 miljoen per week? 😱Hassiebassie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:28:
Ik doe de afgelopen maanden heel veel sbc's. Vooral voor fodder en de heb. Coins heb ik toch zat (gemiddeld nu bijna 1 miljoen per week).
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik heb van geen enkele objective spijt, puur omdat het eventjes een afwisseling van spijs is en het min of meer gratis fodder oplevert.SterqVerhael schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:02:
Qua objective spelers kan je soortgelijke lijstjes maken. Ik heb zeker geen spijt van:
- Gravenbergh
- Neves (PL obj. nummer 2).
Wel spijt van:
- Fofana
- Cucurella
De icon sbc's gaven mij base pires, base trezeguet en prime pirlo.SterqVerhael schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:10:
Het lijkt me zo'n speler die een paar weken in je team zit en er dan weer geruisloos uit verdwijnt. Goed gepriced ook door EA; net onder de 200k. Heel veel mensen die deze SBC doen volgens mij en dat is precies wat ze willen vlak voor een nieuwe promo.
De SBC's waar ik dit jaar geen spijt van heb:
- Flashback Robben
- Confrontation Klaiber
- Moments Dybala
- What If Fer
- Mid icon upgrade; kreeg daar Desailly 88 uit.
Welke ik beter niet had kunnen doen:
- Flashback Khedira
- Headliners Savic (alhoewel die nu wel 90 rated is en dus mooi voor SBC's)
- Flashback Ronaldo (maar ik heb toch een versie van CR7 in m'n club gehad, dus vooral sentimentele waarde)
wijze woorden
Ik heb in het begin veel gewisseld tussen Serie A en Bundesliga, maar de BL kwam eerder met SBC's en leuke spelers die dat team voor mij snel versterkten. Terwijl ik best lol haalde uit mijn Serie A team, is dat gaan verstoffen. Maar met Dybala moments en Milinkovic Savis HL was het al wel een stuk leuker geworden weer. Er komen nu ook betere middenvelders beschikbaar voor dat elftal, desondanks richt ik me nu toch op wat ik nu heb.Moody2204 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:15:
Dybala Moments vind ik nog altijd de beste die ik heb. Speel alleen momenteel meer met een Premier League team dan met Serie A, al zit ik nu mede door Busquets te twijfelen om een combi Serie A/La Liga te maken.
Milinkovic-Savic zag ik in mijn serie A team als de 'stille kracht'. Sterk in zijn passing, sterk in verdedigen, maar ook aanvallend: regelmatig scorend uit een kopbal na een corner, goed schot. Een leuke underrated speler!
Stukje pech en soms als je de bal hebt, moet je ipv vooruit meteen achteruit lopen. Want loop je vooruit dan pakt de spits hem vrijwel meteen weer af en krijg je dat kluts gedoe.Rhain schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:31:
Enige pijn punt is m'n centrale duo..
Ik verdedig heel veel met L2 en stap bijna nooit in. De laatste tijd ontstaat er een kluts waarbij m'n tegenstander er toch altijd met de bal mee van door gaat..
Is dat mijn eigen onkunde of een beperking van m'n verdedigers?
Die verdediging is in dit stadium niet goed genoeg meer ben ik bang. Teveel 50-50 duels die je gaat verliezen, omdat er vele malen betere aanvallers beschikbaar zijn.Rhain schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:31:
Enige pijn punt is m'n centrale duo..
Ik verdedig heel veel met L2 en stap bijna nooit in. De laatste tijd ontstaat er een kluts waarbij m'n tegenstander er toch altijd met de bal mee van door gaat..
Is dat mijn eigen onkunde of een beperking van m'n verdedigers?
[ Voor 21% gewijzigd door SterqVerhael op 16-03-2021 11:37 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Hoodlum77 op 16-03-2021 11:43 ]
Ben ik ook wel benieuwd naar - ik zit op ongeveer miljoentje per week minder qua inkomsten. Maar ik speel dan ook geen Weekend League
Ik heb genoeg kapitaal opgebouwd. Zo rond de 5 miljoen. Elke week koop ik zo'n 50-70 totw spelers die ik de weer de week erop verkoop.
En koop je dan iedere week juist de nieuwe ToTW spelers waarvan de exacte waarde nog niet echt bekend is? Naar van loop van tijd worden (ToTW) spelers doorgaans toch niet meer waard? Even de 'groei' kaarten als HL/WhatIf/RTTF daar gelatenHassiebassie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:27:
[...]
Ik heb genoeg kapitaal opgebouwd. Zo rond de 5 miljoen. Elke week koop ik zo'n 50-70 totw spelers die ik de weer de week erop verkoop.
Afgelopen week heel veel schmeichel en kampl opgepikt. En fodder sla ik altijd in. 83 tot en met 91.
Dat verkoop ik als de vraagprijs omhoog gaat.
Kijk eens naar de prijzen van dit TOTW, nu 2 weken oud en ik vermoed dat een groot aantal van de bankzitters in ieder geval op een punt voor 10-15k was op te pikken.Rhain schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:54:
[...]
En koop je dan iedere week juist de nieuwe ToTW spelers waarvan de exacte waarde nog niet echt bekend is? Naar van loop van tijd worden (ToTW) spelers doorgaans toch niet meer waard? Even de 'groei' kaarten als HL/WhatIf/RTTF daar gelaten
het lijkt veel werk. Maar als je eenmaal beetje de prijzen weet is het heel easy. Ik doe dat bv bij 83 en 84 rated kaartjes. En ook bij TOTW kaartjes van 83/84 rated.Moody2204 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:17:
Dat handelen is ook een sport op zich hoor. Ik ben daar niet goed in. Maar verdiep me er misschien ook te weinig in. Ik speel dan toch liever gewoon mijn potjes, en handel eigenlijk zelden.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb een redelijk idee wanneer ze laag zijn en wanneer hoog. 2 weken geleden had ik het geluk dat ik net ging inkopen toen de keiharde crash kwam.Rhain schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:54:
[...]
En koop je dan iedere week juist de nieuwe ToTW spelers waarvan de exacte waarde nog niet echt bekend is? Naar van loop van tijd worden (ToTW) spelers doorgaans toch niet meer waard? Even de 'groei' kaarten als HL/WhatIf/RTTF daar gelaten
Oke bedankt voor de toelichting. Je moet soms ook een beetje geluk hebben met de markt.Hassiebassie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:10:
[...]
Ik heb een redelijk idee wanneer ze laag zijn en wanneer hoog. 2 weken geleden had ik het geluk dat ik net ging inkopen toen de keiharde crash kwam.
Toen heb ik echt heel veel TOTW opgepikt voor bodemprijzen. Als alles dan 20K stijgt, zoals Ajorque 86 (opgepikt voor 32K) verkocht voor 54K, dan gaat het hard. Ook Kampl was vorige week spotgoedkoop. Ook Schmeichel was op een gegeven moment maar 32K. Dat is veel te goedkoop voor een 86IF.
Als je de prijzen weet en kapitaal hebt dan is het makkelijk.
Nooit zo stil gestaan bij die type kaartjes die je kunt selecteren daar.fifanoob schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:29:
ik kijk elke dag op futbin.
https://www.futbin.com/stc/cheapest
je kan daar ook TOTW kaartjes selecteren en zie je daar de goedkoopste van staan. etc
Ik handel de laatste tijd niet meer, maar kocht meestal spelers vanuit grotere competities voor maximaal 800 coins op en zette ze vervolgens te koop voor 1000 met een buy now van 1500. Dat liep wel lekker steeds.Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:37:
En dan koop je bijv een Hamsik van 700. Maar dat is zijn huidige prjis nu. Ga je dan gewoon zitten wachten totdat iemand hem nodig heeft, of houd je nog op een andere manier in de gaten waarom je juist hem of een andere gaat kopen?
Ik handel eigenlijk niet met 81/82 rated kaartjes. Maar wat ik bv deed was higuain inkopen zodra hij rond de 1500 coins waard was.Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:37:
En dan koop je bijv een Hamsik van 700. Maar dat is zijn huidige prjis nu. Ga je dan gewoon zitten wachten totdat iemand hem nodig heeft, of houd je nog op een andere manier in de gaten waarom je juist hem of een andere gaat kopen?
[ Voor 14% gewijzigd door fifanoob op 16-03-2021 17:27 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 16-03-2021 17:28 ]
700 is te duur wat mij betreft... Common Gold zijn ook heel gewild, zeker als er een 81+ player pick is of een MM. Zoeken op middenvelders uit de grote competities met een max bid van 350 en op hele ritsen spelers bieden, meestal hengel je er wel een flink aantal binnen (zeker op maandag en donderdag). Binnen 10 minuten ben ik meestal 200 spelers rijker, tot mijn max. spelers in mijn biedlijst die ik niet naar mijn club of transferlijst kwijt kan vol is.Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:37:
[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 16-03-2021 17:35 ]
heerlijk.De profielen van de spelers die deze kaartjes illegaal hebben gekocht worden verwijderd. Ook de illegale kaartjes worden uit FIFA 21 gehaald door EA.
Ik heb maar 16290 muntjes op dit moment. Wat zou jij daarmee doen?fifanoob schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:25:
[...]
Ik handel eigenlijk niet met 81/82 rated kaartjes. Maar wat ik bv deed was higuain inkopen zodra hij rond de 1500 coins waard was.
Heb hier af en toe wel eens aangegeven dat het bv weer inkoop momenten waren voor de 83 rated kaartjes.
Door de prime icon sbc waren de 83 rated kaartjes weer even gestegen en dan verkoop ik weer.
Op dit moment zijn de prijzen redelijk hoog ivm de lopende prime icon sbc. Zodra deze weer afgelopen is zul je zien dat kaartjes gaan dalen, tenzij ea een nieuwe sbc online gooit die populair is en vooral herhaalbaar is.
Die herhaalbare sbc's zijn heel erg populair bij youtubers. Waardoor andere mensen die sbcs ook gaan doen want ze zien het bij hun streamer etc.
Daardoor stijgt het fodder heel snel. Zodra de kaartjes weer dalen is het inkopen.
Op dit moment zou ik nog even wachten met investeren. Maar afhankelijk ook van je budget. Ik zelf ga morgen en donderdag na de rewards kijken wat de nieuwe TOTW kaartjes zijn.
Meestal pick ik een 84 TOTW kaartje op voor rond de 16/17k weekje later verkoop ik ze voor 23k.
lastig, is niet zoveel mee te beginnen op moment. ff weekje wachten nog wellichtJorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:14:
[...]
Ik heb maar 16290 muntjes op dit moment. Wat zou jij daarmee doen?
Bronze pack method. Bronzen pakketjes kopen en alle spelers waar op dit moment een League SBC van is verkopen voor waar hij nu voor gaat. Gegarandeerd winst. En sowieso alle basic en advanced SBCs doen voor zover je die nog niet hebt gedaan.Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:14:
[...]
Mijn Puyol sloopt iedereen die langs hem probeert te komen, desnoods met twee benen van achterenSossage23 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:19:
Zie net dat er weer player picks te verdienen zijn aankomend weekend bij een x aantal wins. Try harders kom er maar in aangezien Cristiano wel een IF zal gaan krijgen...
Nu al zin in.
Eeuh ik heb een paar keer tegen een puyol gespeeld in de WL maar die gast is zo sloom als dikke strond, als je tegen een redelijke speler speelt die bijvoorbeeld met Neymar/Mbappe in de spits spelen ga je nat.Saekerhett schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 22:15:
[...]
Mijn Puyol sloopt iedereen die langs hem probeert te komen, desnoods met twee benen van achteren
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 16-03-2021 23:59 ]
Hebb je toevallig nog Division Rivals gespeeld? Want dan heb je morgen ochtend ook nog kans op coins of (un)tradable pakjes..Jorgen schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:14:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 17-03-2021 07:41 ]
Dat was toch afgelopen weekend? De extra player picks. Of hebben ze dat nog een weekend doorgetrokken?Sossage23 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:19:
Zie net dat er weer player picks te verdienen zijn aankomend weekend bij een x aantal wins. Try harders kom er maar in aangezien Cristiano wel een IF zal gaan krijgen...
Nu al zin in.
Er is gisteravond een nieuwe objective toegevoegd voor komend weekend.SterqVerhael schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:13:
[...]
Dat was toch afgelopen weekend? De extra player picks. Of hebben ze dat nog een weekend doorgetrokken?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ah ok, helder. Heb gisteravond niet ingelogd op de game of webapp dus wist niet dat er een nieuwe objective is. Ronaldo deze week in TOTW lijkt me ook een zekerheidje indd.dutchgio schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Er is gisteravond een nieuwe objective toegevoegd voor komend weekend.
Er was ook al wat speculatie dat daardoor zowel Messi als Ronaldo zouden ontbreken omdat ze dat doorgaans alleen doen bij een slechte TOTW.
Ronaldo lijkt me sowieso wel een zekerheid, Messi is afwachten omdat ze maandagavond wedstrijden wel eens laten liggen.
Spelers op 8 chem hebben is geen issue, ik speel met CV's op 7 chem. Ronaldo Flashback had afgelopen weekend bij mij 5 chem zelfs.Meneer iCy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:37:
150K te besteden en op zoek naar een CDM. Liefst wil ik Fer in mijn team inpassen (ik heb Senesi op CV, de 85 player), maar dat zou betekenen dat Kroos en Senesi op 8 chem uitkomen.
De untradeables in mijn team zijn Kroos/Griezman/Mendy. De spitsen wil ik eigenlijk niet vervangen, want die spelen te lekker:
https://www.futbin.com/21/squad/6293234
Speel op het moment met Kroos op de CDM in een 4/1/3/2 situatie en daar wil ik vanaf. Wil naar 4/2/2/2 met Kroos op de CM/CAM waar die thuis hoort.
[ Voor 42% gewijzigd door SterqVerhael op 17-03-2021 09:43 ]
Beter dan dit krijg ik het niet. https://www.futbin.com/21/squad/6979422Meneer iCy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:37:
150K te besteden en op zoek naar een CDM. Liefst wil ik Fer in mijn team inpassen (ik heb Senesi op CV, de 85 player), maar dat zou betekenen dat Kroos en Senesi op 8 chem uitkomen.
De untradeables in mijn team zijn Kroos/Griezman/Mendy. De spitsen wil ik eigenlijk niet vervangen, want die spelen te lekker:
https://www.futbin.com/21/squad/6293234
Speel op het moment met Kroos op de CDM in een 4/1/3/2 situatie en daar wil ik vanaf. Wil naar 4/2/2/2 met Kroos op de CM/CAM waar die thuis hoort.
De reviews op internet zijn niet bijster positief. Vooral omdat hij volgens mij gewoon te traag is en aanvoelt. Eeen speler die je beter links kunt laten liggen volgens mij. In dit stadium moet je echt alleen nog end-game SBC's doen van spelers waarvan je zeker weet dat ze nog lang in je team blijven.Moody2204 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:32:
@Augy Heb je al een beetje een indruk van Busquets? Zit te twijfelen om hem ook te doen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Bevalt mij tot op heden prima.. staat Stay back op t middenveld. Flanken zijn snel genoeg ter compensatie.Moody2204 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:32:
@Augy Heb je al een beetje een indruk van Busquets? Zit te twijfelen om hem ook te doen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 17-03-2021 15:50 ]
Alleen Squad battles en vriendschappelijkRhain schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:40:
[...]
Hebb je toevallig nog Division Rivals gespeeld? Want dan heb je morgen ochtend ook nog kans op coins of (un)tradable pakjes..
Wellicht voor Marquee Matchup SBC gebruiken. Bij die SBC krijg je tradable pakketjes, meestal levert dat geen verlies op als je ook nog wat untradable spelers heb die je in kunt zetten. En dan hopen dat er wat leuks tussen zit voor je elftal of om te verkopen.
Dat heb ik ook gezien, maar degenen die 'm gebruiken zijn allemaal juist positief! Daarbij ben ik meer van spelen met de spelers die ik leuk vind. Ik kan al dat meta geweld toch niet bijhouden.SterqVerhael schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:10:
[...]
De reviews op internet zijn niet bijster positief. Vooral omdat hij volgens mij gewoon te traag is en aanvoelt. Eeen speler die je beter links kunt laten liggen volgens mij. In dit stadium moet je echt alleen nog end-game SBC's doen van spelers waarvan je zeker weet dat ze nog lang in je team blijven.
[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 17-03-2021 17:10 ]
Duidelijk. Zit nog steeds te twijfelen.Augy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:49:
[...]
Bevalt mij tot op heden prima.. staat Stay back op t middenveld. Flanken zijn snel genoeg ter compensatie.
Al moet ik zeggen dat ik erg weinig speel. Combinatie van geen tijd en geen zin en ben vooral bezig in MM.
Kwa passing en defensief echt heel goed.. positionering compenseert z'n snelheid en met shadow is hij meer als rap genoeg
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 17-03-2021 18:48 ]
Las ook iemand die engine gebruikte voor meer wendbaarheid.Augy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:29:
[...]
Kwa passing en defensief echt heel goed.. positionering compenseert z'n snelheid en met shadow is hij meer als rap genoeg
En relatief goedkoop natuurlijk
[ Voor 12% gewijzigd door Wulfric92 op 17-03-2021 19:58 ]
Hopen op een UCL MOTM dan maar....038Zwolle schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:14:
Had toch wel een Benzema upgrade verwacht...
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Lastig, ligt er maar net aan wat je wilt. Als je verdediging niet goed is, kan je door sparen en van Dijk halen of als je de beste, goedkope CV wilt halen Varane.BenJG schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:41:
Ben 2-3 weken geleden begonnen met FUT. Speel met 4-3-1-2 met NL/eredivisie hybride. Depay, bergwijn, promes, wijnaldum, de jong, WIF Fer, max, senesi, militao, capa.
Was van plan 80k neer te leggen voor SIF Boadu van 84 rating. Die Bergwijn is niet briljant (wel zieke linkervoet). Of zouden jullie iets anders doen? Speel eigenlijk alleen Rivals en heb 700-800 punten. Dit weekend eerste WL.
Check even de mijlpalen. Dan kan je relatief eenvoudig leuke NL/eredivie spelers vrijspelen.Wulfric92 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:59:
[...]
Lastig, ligt er maar net aan wat je wilt. Als je verdediging niet goed is, kan je door sparen en van Dijk halen of als je de beste, goedkope CV wilt halen Varane.
Boadu is wel een speler dat veel gevaar kan brengen. Zeker met z'n 5* wf.
Het is maar net wat je leuker/belangrijker vindt. Persoonlijk zou ik voor Boadu gaan.
Heb je Senesi story Line? (Zwarte kaart).
Goede! Was ik helemaal vergeten.Augy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 00:08:
[...]
Check even de mijlpalen. Dan kan je relatief eenvoudig leuke NL/eredivie spelers vrijspelen.
https://www.futbin.com/21/squad/6973983
Bijvoorbeeld
Had de verkeerde geqouteBenJG schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:41:
Ben 2-3 weken geleden begonnen met FUT. Speel met 4-3-1-2 met NL/eredivisie hybride. Depay, bergwijn, promes, wijnaldum, de jong, WIF Fer, max, senesi, militao, capa.
Was van plan 80k neer te leggen voor SIF Boadu van 84 rating. Die Bergwijn is niet briljant (wel zieke linkervoet). Of zouden jullie iets anders doen? Speel eigenlijk alleen Rivals en heb 700-800 punten. Dit weekend eerste WL.
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 18-03-2021 00:13 ]
Hier Koopmeiners en Tierney.SterqVerhael schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:01:
Ik kreeg Gomis en Fonte.
Misschien dat ik nog een mid icon sbc ga doen voor de fun en 'pun'.![]()
Hopelijke uit de extra picks dit weekend een Wamangituka ofzo. Wat een trieste bedoeling weer.
[ Voor 3% gewijzigd door Saekerhett op 18-03-2021 14:00 ]
TOTY Ronaldo of TOTY MbappeSaekerhett schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:00:
Denk dat ik voor WIF Smalling ga als vervanger van Van Dijk op CB. En dan kan ik tot aan/na TOTS niet zoveel meer upgraden. Of iemand moet nog hele goede ideeën hebben?
[Afbeelding]
YouTube: FIFA Players able to send themselves Icon Moments?Prosac schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:51:
![]()
https://twitter.com/DonkTrading/status/1372254353713676291
Gaat lekker daar bij EA of niet?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Die zijn onbereikbaar voor mij.SterqVerhael schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:02:
[...]
TOTY Ronaldo of TOTY Mbappe![]()
Vieira 88 op CB zetten ipv Puyol.
Wat een team zeg. Heb je geld in de game gestopt of gewoon ziek veel packluck?
wtf??simons schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:10:
[...]
YouTube: FIFA Players able to send themselves Icon Moments?
Gaarne afkijken, echt helemaal van de wereld.
Het is werkelijk schokkend wat er gebeurt allemaal, via de webapp jezelf Icon moments kunnen geven? ja het kon allemaal.
vanaf 17:14 wordt het echt lachen en de reactie van Scudztv is helemaal hilarisch. EA reactie volledig gefileerd. Wat andere vermoeden, wat we eigenlijk allemaal wel wisten, we worden volledig bij de neus genomen. Zou mij niet verbazen als dit gaat leiden tot een rechtszaak.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ben zo blij dat eindelijk dingen aan het licht komenfifanoob schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:39:
[...]
wtf??
Hier komt zeker een rechtszaak over. Genoeg advocaten die geld ruiken.
Ik las elders dat FIFA altijd beweert dat het helemaal niet mogelijk is om specifieke spelers ofzo te geven. Maar hieruit blijkt dat het geen enkel probleem is. Als ik "create playerpick item" zie, kan ik me ook nog wel eens voorstellen dat er bekende FIFA spelers/influencers zijn die deze tool vanaf het begin hebben.simons schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:10:
[...]
YouTube: FIFA Players able to send themselves Icon Moments?
Gaarne afkijken, echt helemaal van de wereld.
Het is werkelijk schokkend wat er gebeurt allemaal, via de webapp jezelf Icon moments kunnen geven? ja het kon allemaal.
vanaf 17:14 wordt het echt lachen en de reactie van Scudztv is helemaal hilarisch. EA reactie volledig gefileerd. Wat andere vermoeden, wat we eigenlijk allemaal wel wisten, we worden volledig bij de neus genomen. Zou mij niet verbazen als dit gaat leiden tot een rechtszaak.
Kerel waar heb je het over ?Markvd1984 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:32:
Net weer tegen Ings goud van Southampton beukt cannavaro en Ramos omver loopt erdoor heen een 82 rated team natuurlijk uit 2021 laat ze aub daar ook in duiken ,
Ik wil zelfs wel beeldmateriaal aanleveren hoef er niks voor te hebben 😄
Zolang ze maar gestraft worden 😄😄
Haha nu hou ik op hoop dat advocaten meelezen 😜
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik zie nergens 100 coins, alleen 100 FIFA punten..Saekerhett schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:11:
Check de store, gouden pakketjes voor 100 coins maar wel uitgegrijsd. Man man man de fiasco’s lopen maar door
Ik hoopte wel op een IF en heb hem eerder voor 380k gekocht... maar hij bevalt mij uitstekend naast mbappe en neymar in een cam positie in een 41212! Ik heb hem als een valse spits en hij is een zeer goed aanspeelpunt. En hij ragt de bal er hard in als er vrij baan is. Op lcm heb ik Muller moments geprobeerd en dat werkt eigenlijk prima met de naar voren instructie. Binnenkort Mertens wi en hl Lozano maar eens verkopen, Neymar is ook tradable. https://www.futbin.com/21/squad/3887697dutchgio schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:53:
De extra player picks voor dit weekend gaven het al een beetje weg maar deze TOTW is wel heel erg teleurstellend. Geen Benzema voor 2 goals, Messi 2 goals en een assist en Ronaldo met een perfecte hattrick...
Maar Lautaro Martinez komt er wel in met één goal.
Benzema zal wel een CL MOTM krijgen en Ronaldo moet dan een speciale kaart krijgen in een promo op vrijdag wat de enige verklaring zou zijn, maar triest is het wel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
2.1 milMars18 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:08:
Mbappe helaas als LW maar POTM
https://www.futbin.com/21/player/29188/kylian-mbappe
Wat mag het kosten?
Gratis als je de debug modus van de webapp gebruikt.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Helaas is de upgrade zo minimaal vind ik, alleen zijn schieten is 3 stats omhoog met een marksman
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq