Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:16
Ik ga op zich niet heel veel meer klagen na rashford IF 89 & mbappe TOTY dit jaar maar de packweight is om te janken de laatste tijd :( die 81+ playerpick was de laatste die iig wat hogere rating bevatten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZaRP50AWaVDzFGbxhHlordId1k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Zqtkxlrv1J7aJzb7Q1troIZ1.png?f=fotoalbum_large

Zojuist de Mid/Prime icon sbc gedaan. Bovengenoemde kwam tevoorschijn.

Ik weet niet wat het dit jaar is met die icon sbc’s maar het zit wel heel erg mee.
Prime Cantona, Prime Figo, Prime Schweinsteiger en nu Mid Vieira :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:35
Ik had nogal wat dubbele 85+, maar ik durfde de Prime Icon gewoonweg niet aan. Muller gedaan voor mijn Bundesligateam, kijken hoe die is, tov Gnabry Freeze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Prosac schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:48:
Ik had nogal wat dubbele 85+, maar ik durfde de Prime Icon gewoonweg niet aan. Muller gedaan voor mijn Bundesligateam, kijken hoe die is, tov Gnabry Freeze
Wat is je team momenteel? Je had ook even kunnen wachten, morgen weer POTM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:02
Prosac schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:48:
Gnabry heb ik niet gedaan, maar Lewa potm wel. Muller is een behendigere versie die goed de posities opzoekt en zijn finesse shots zijn vliegen er mooi is. Workrates zijn niet high/high als zijn tots kaart van vorig jaar, maar deze kaart lijkt er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:30
Is er nog een verwachting van nieuwe promokaarten in de packs morgen? Heb nog aardig wat pakketten klaar staan namelijk en vind het anders zonde om ze nu al te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Sossage23 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:41:
[Afbeelding]

Ik weet niet wat het dit jaar is met die icon sbc’s maar het zit wel heel erg mee.
Had ik ook, heerlijke cvm

zit nu te kijken naar Puskas 92

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:52:
[...]

Wat is je team momenteel? Je had ook even kunnen wachten, morgen weer POTM..
Ik had 30 packs, kon echt niet meer wachten. :9

Huidige elftal:

Reinier FS
Nedved - Delaney IF - Goretzka HL - Muller M - Robben
Wendell WI- Hinteregger HL - Boateng M - Klaiber
Neuer IF

Speel vervolgens afwisselend 4-3-3, 4-4-2, 5-3-2. 4-5-1 afhankelijk van de tegenstander en stand.

Volgens mij wordt die POTM weinig qua toevoeging voor mijn elftal.

[ Voor 6% gewijzigd door Prosac op 18-03-2021 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-06 18:58
heron schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:36:
[...]

Hoe speelt Baggio voor jou? Vallen zijn workrates niet tegen? Ik zou graag een Italiaanse icon in mijn Serie A team opnemen, en denk dat Zola, Del Piero of Baggio betere spelers zijn dan een Nederlandse tegenhanger als Bergkamp. Nog geen geld voor een prime moments variant echter.
Baggio zijn workrates vallen niet tegen. Speel hem vaak als CAM in 41212 of 4231 of als 2e spits. Erg behendig, wel op stay forward laten staan. Vooral de fun factor is erg hoog, dat vind ik het belangrijkste van de hele game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Laan1988 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:02:
Is er nog een verwachting van nieuwe promokaarten in de packs morgen? Heb nog aardig wat pakketten klaar staan namelijk en vind het anders zonde om ze nu al te openen
Ben hier ook benieuwd naar. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07:37
Sossage23 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:41:
[Afbeelding]

Heel Nice! Ik had hem ook uit de icon pp, maar moet wel zeggen dat ik hem ingame vooralsnog wel wat vind tegenvallen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 11:52

allstarted1

WTRFTS

Gisteren de Zilveren Beesten en Megaduel-doelstellingen afgewerkt. Daar zaten heel fijne packs bij - Koulibaly en Saul uit een Rare Two Player Pack en Burki, Corona, José Fonte TOTW uit een 75+-pack. Ik zat echt even met verbazing te kijken naar al die fijne fodder, want heb daardoor Busquets Moments voor slechts 8k kunnen doen met nog wat spelers uit m'n club die ik niet meer gebruikte. :)

Heb Busquets nu zo ingepast in m'n La Liga-team.

De grote packs voor vanavond bewaard voor als er misschien een leuke promo is. Ben benieuwd.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 15:05

Meneer iCy

swarma

SterqVerhael schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:40:
[...]

Spelers op 8 chem hebben is geen issue, ik speel met CV's op 7 chem. Ronaldo Flashback had afgelopen weekend bij mij 5 chem zelfs. :+

Waarom zoek je trouwens naar een cdm als je Kroos en Guendouzi al hebt? Zou eerder een extra aanvaller willen. In dat geval zou ik kijken naar Diatta What If.
Ben voor jou oplossing gegaan. Dan gebruik ik Fer als super cdm sub met zijn kopballen.

Ingame speel ik 4/1/3/2 waarbij kroos op positie moet blijven voor zijn passes ipv mee naar voren zoals ik hiervoor met griezman deed.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=nAeqWD4wc02V:FFA21GEM

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
saert schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:39:
[...]

Ben hier ook benieuwd naar. Iemand?
Heb geen promo op het laadscherm gezien dus ik verwacht niet dat er wat komt vanavond.
Misschien nieuwe icon sbc's maar ik dacht dat die altijd op donderdag kwamen.

Hoop dan weer op leuke moments sbc's :P

Tot nu toe enkel Kluivert gedaan, die kon ik niet in mijn team laten draaien naast TOTY CR7, maar doet het heel goed als supersub voor Dybala.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:45
Opzich logisch om birthday te doen met de start van het nieuwe seizoen. Komende week dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:45
Geen laadscherm dus wellicht een best of TOTW in packs, dan hebben ze toch nog een reden om Messi en Ronaldo niet in het huidige TOTW op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-06 12:35
Leenspeler schmeichel gedaan , pakte serieus zieke ballen. Kon zijn sbc voor maar 50k doen. Dus maar gedaan :)

Kwam uit een pakketje nog Alex Sandro dus nog eens 20k terug. Keeper tot einde van het jaar is bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-05 19:09
Na 2 weken afstand genomen van Fut ga ik het dit weekend weer proberen met WL. Met PIM Rush als nieuwste aanwinst, ben benieuwd of hij Dalglisch kan doen vergeten.

Heb 2 gini's nog in de aanslag om te verkopen, maar helaas daalde zijn prijs alleen maar. Upgrade zal dan vanavond komen, maar zal zijn prijs niet veel doen stijgen.

Zijn wel zojuist geloot tegen Real Madrid, is in ieder geval een gelijkwaardige tegenstander die op het juiste moment getroffen kan worden. Eventuele halve finale is dan tegen Porto of Chelsea. Dat maakt Gini weer een stuk aantrekkelijker als hij een potentieel van +2 heeft als ze de finale halen. Ze zullen er wel af gaan tegen City, Bayern of PSG dus prima vooruitzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:13:
Leenspeler schmeichel gedaan , pakte serieus zieke ballen. Kon zijn sbc voor maar 50k doen. Dus maar gedaan :)

Kwam uit een pakketje nog Alex Sandro dus nog eens 20k terug. Keeper tot einde van het jaar is bekend.
Laat even weten hoe hij gedurende een weekend bevalt. Ik begin me steeds meer aan Neuer TOTW te ergeren, afgelopen weekend laat ik hem 2x uitkomen waarop hij 2x de bal onder zich door laat gaan in de loop van de spits. _O-
En Schmeichel is qua reflexes en diving wel beduidend beter. En met een basic chemstyle worden die gewoon maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-06 17:27

Ik ben ook wel benieuwd
Heb nu oblak en twijfel over van de sar 89 maar mss is schmeichel ook wel een optie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Zal het laten weten , jullie kunnen ook ze leenspeler doen kan je hem 5 wedstrijden testen kost amper iets.

Net echt saaiste Rivals potje ooit gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l2LRifmsIMsi8OVWuh0TVm4sP90=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wgtGM7UBH1N6Ls2cTWexDiHJ.jpg?f=fotoalbum_large

Enige wat hij deed was verdedigen en proberen te counteren. Hij schoot gewoon zelfs express als ik te ver op eigen helft stond de bal terug. Zodat ik weer moest aanvallen en hij weer kon counteren.

Dat blok van 8 was ook echt haast geen doorkomen aan zoveel mensen in en voor de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:01:
Hij schoot gewoon zelfs express als ik te ver op eigen helft stond de bal terug. Zodat ik weer moest aanvallen en hij weer kon counteren.
Wat een treurwilg :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Haha nogal , dacht eerst dat per ongeluk was maar gebeurde toen al 3x, toen wist ik genoeg.

Schijnbaar redelijk effectief want speelt toch div 2 Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie

Ik hoor altijd wisselende verhalen over hem. Maar van der Sar 89 houdt ook zieke ballen uit het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Hassiebassie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:39:
[...]

Ik hoor altijd wisselende verhalen over hem. Maar van der Sar 89 houdt ook zieke ballen uit het doel.
Tot nu toe doet hij het gewoon normaal en had net echt een bizarre reflex op een schot van dichtbij van eto,o. Benieuwd hoe hij het doet in 30 wedstrijden wl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Tot nu toe doet hij het gewoon normaal en had net echt een bizarre reflex op een schot van dichtbij van eto,o. Benieuwd hoe hij het doet in 30 wedstrijden wl.
Top, ben benieuwd. Denk dat ik hem sowieso even meepak. Vond het vroeger een geweldige keeper. Had in 19 ook zijn moments kaartje.

Dus voor de nostalgische gevoelens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:24:
[...]

Haha nogal , dacht eerst dat per ongeluk was maar gebeurde toen al 3x, toen wist ik genoeg.

Schijnbaar redelijk effectief want speelt toch div 2 Rivals.
Kreeg gisteren in MM een berichtje dat ik al 38 was en een leven moest gaan zoeken.. rare mensen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Laatst online: 06-03 13:53
Heel raar. Sinds ik betere spelers in mijn team heb loopt het gewoon een stuk minder. En verlies ook veel meer wedstrijden. Je zou verwachten dat het beter zou moeten lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
rspoe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:48:
Heel raar. Sinds ik betere spelers in mijn team heb loopt het gewoon een stuk minder. En verlies ook veel meer wedstrijden. Je zou verwachten dat het beter zou moeten lopen :D
Definieer "betere spelers".. Ik had op papier ook 2 betere CDM's, maar toch met een beetje tegenzin Pogba + Kanté base gold weggezet. Sindsdien staat er gewoon echt een muur en gaat het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Laatst online: 06-03 13:53
Rhain schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:51:
[...]

Definieer "betere spelers".. Ik had op papier ook 2 betere CDM's, maar toch met een beetje tegenzin Pogba + Kanté base gold weggezet. Sindsdien staat er gewoon echt een muur en gaat het beter.
Henry Prime ipv Werner (gold)
Fer What If ipv Sissoko (gold)

Henry die alles naast schiet. En de volgende wedstrijd alles in de haak, beetje vreemd toch.

[ Voor 12% gewijzigd door rspoe op 19-03-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Kreeg gisteren in MM een berichtje dat ik al 38 was en een leven moest gaan zoeken.. rare mensen allemaal
Ja trieste mensen op deze wereld. Lijkt met jaar erger te worden in fifa. Je mag schijnbaar alleen fifa spelen als je onder de 25 ben ofzo :+ anders heb je geen leven :P

Stuur meestal alleen terug love you dan is het al niet leuk meer voor die gasten :+
Hassiebassie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:44:
[...]

Top, ben benieuwd. Denk dat ik hem sowieso even meepak. Vond het vroeger een geweldige keeper. Had in 19 ook zijn moments kaartje.

Dus voor de nostalgische gevoelens :P
Ja had zoiets voor dat bedrag en al die sbc Fodder die ik nog had doe hem gewoon. Kan altijd zelf nog fodder worden :+
rspoe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:56:
[...]

Henry Prime ipv Werner (gold)
Fer What If ipv Sissoko (gold)

Henry die alles naast schiet. En de volgende wedstrijd alles in de haak, beetje vreemd toch.
Soms kan een speler je echt niet liggen, ook al is hij “beter” Vind b.v. De if kaart van gomez echt veel fijner dan toty van dijk. Ik kan ook totaal niet met mbappe omgaan, waar andere mensen bij hem zweren. Tegenwoordig zoek ik gewoon spelers welke ik fijn mee speel ipv namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor wie nog een goede verdediger zoekt: Smalling what if vind ik beter dan Varane IF. Hij is sterk, snel, agiel en verovert achteloos ballen van half doorgebroken spelers van achter zijn lichaam. Een verdediging met Varane én Smalling zou eigenlijk een permban moeten opleveren wegens cheaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 19-03-2021 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Mars18 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:05:
[...]

Had ik ook, heerlijke cvm

zit nu te kijken naar Puskas 92
Puskas 92 geworden....
10 wedstrijden Rivals en 29 goals verder.

Bizar die gozer...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:16
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:25:
[...]

Ja trieste mensen op deze wereld. Lijkt met jaar erger te worden in fifa. Je mag schijnbaar alleen fifa spelen als je onder de 25 ben ofzo :+ anders heb je geen leven :P

Stuur meestal alleen terug love you dan is het al niet leuk meer voor die gasten :+

[...]

Ja had zoiets voor dat bedrag en al die sbc Fodder die ik nog had doe hem gewoon. Kan altijd zelf nog fodder worden :+

[...]

Soms kan een speler je echt niet liggen, ook al is hij “beter” Vind b.v. De if kaart van gomez echt veel fijner dan toty van dijk. Ik kan ook totaal niet met mbappe omgaan, waar andere mensen bij hem zweren. Tegenwoordig zoek ik gewoon spelers welke ik fijn mee speel ipv namen.
toon volledige bericht
Ik dacht altijd dat het aan mij lag, maar ik ben dus niet de enige die niet met Mbappe om kan gaan.. :+ Terwijl Neymar voor mij juist wel weer erg goed is.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Partypooper schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:55:
[...]

Ik dacht altijd dat het aan mij lag, maar ik ben dus niet de enige die niet met Mbappe om kan gaan.. :+ Terwijl Neymar voor mij juist wel weer erg goed is.
Hier het zelfde ik vind Neymar echt verre weg de fijnste speler in fifa dit jaar haha. Die if Neymar is echt zo bizar goed , vooral die afronding en hoe soepel hij beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:55:
[...]

Same here ,mbappe als invaller of als lva is beter dan als spits ik kan ook niet met hem spelen zelfde als eto kan er echt niet mee spelen speel nu met Reinier in de spits die vind ik wel weer fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Wel bijzonder ik vind Mbappe juist super fijn, hoort ook echt wel bij de meta spelers met zijn pace en afronding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:19:
[...]

Hier het zelfde ik vind Neymar echt verre weg de fijnste speler in fifa dit jaar haha. Die if Neymar is echt zo bizar goed , vooral die afronding en hoe soepel hij beweegt.
Is het verschil tussen zijn NIF en IF zo groot dan? Vind zijn NIF kaart al bizar goed. Gebruik hem samen naast Rooney in de spits, dat is toch wel wombo combo voorin.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Partypooper schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:36:
[...]

Is het verschil tussen zijn NIF en IF zo groot dan? Vind zijn NIF kaart al bizar goed. Gebruik hem samen naast Rooney in de spits, dat is toch wel wombo combo voorin.. :p
Heb nif Neymar ook gebruikt , maar deze Neymar is zo bizar goed met afronden. Echt van die smerige tikjes dat je denkt hoe krijgt hij die er nog in. Zijn dribbelen en geplaatst schot is echt beste wat ik deze fifa gebruikt heb. Maar het kan ook tussen me oren zitten hoor.

Rooney vind ik goed met afwerken maar beetje log aanvoelen , gebruik hem vooral als cam of aanvallende cm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
POTM Jadon Sancho 89. Als LM.

Als het een RM was geweest had ik nog wel een poging gewaagd. Misschien over een maandje bij voldoende Fodder, erg duur is hij niet met een 84 en 83 rated team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06 15:58
70 shooting rip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zit er nou serieus weer een bug in een objective ? Nu al 2x gescoord uit een voorzet met die neves objectives en telt gewoon weer niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:31
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:01:
Zit er nou serieus weer een bug in een objective ? Nu al 2x gescoord uit een voorzet met die neves objectives en telt gewoon weer niks.
Dan issie erin geslopen want ik heb hem al gehaald. Gewoon hoog voorzetten en koppen/ volleren. Ik had volgens mij wel allemaal kopballen, maar volleren zou ook moeten tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:25:
POTM Jadon Sancho 89. Als LM.

Als het een RM was geweest had ik nog wel een poging gewaagd. Misschien over een maandje bij voldoende Fodder, erg duur is hij niet met een 84 en 83 rated team.
Sancho heeft nu al 2 special kaarten die niet op prestaties van dit seizoen zijn behaald. Het is door dat soort kaarten dat zo'n speler 0,0 interessant meer is voor een POTM of TOTW. Z'n RB 88 kaart is beter dan de huidige POTM, en die zat al in november in het spel volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
m4yall schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:12:
[...]

Dan issie erin geslopen want ik heb hem al gehaald. Gewoon hoog voorzetten en koppen/ volleren. Ik had volgens mij wel allemaal kopballen, maar volleren zou ook moeten tellen.
Hij heeft er nu gelukkig indd wel 1 geteld :) nog 3 te gaan pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:01:
Ik snap het ook niet hoor. Eerst al een bug dat in de eredivisie de voorzetten en geplaatste schoten niet telden. Na switchen formatie met dezelfde spelers geen probleem.
Nu had ik gisteren het weer bij de EFL, wel de winsten en gespeelde potjes, niet de geplaatste schoten en voorzetten. Vandaag weer geen probleem. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:45
Markuss schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:29:
[...]

Sancho heeft nu al 2 special kaarten die niet op prestaties van dit seizoen zijn behaald. Het is door dat soort kaarten dat zo'n speler 0,0 interessant meer is voor een POTM of TOTW. Z'n RB 88 kaart is beter dan de huidige POTM, en die zat al in november in het spel volgens mij..
POTM is ook een prijs voor de speler en niet alleen een kaartje in fifa he, dat zal ook meespelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
🤣🤣🤣 maak met een goal door naar de achterlijn te dribbelen terug leggen op 11 meter goallll.
Buitenspel zegt dat prut spel 🤣🤣🤣
Wordt echt met de week gekker.
Helaas zo goed als onmogelijk om normaal potje te spelen de laatste tijd.

[ Voor 17% gewijzigd door jerommeke96 op 19-03-2021 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
tukkerterror90 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:30:
Wel bijzonder ik vind Mbappe juist super fijn, hoort ook echt wel bij de meta spelers met zijn pace en afronding
Ik heb echt enorm aan het moeten wennen voordat ik hem, zonder trucks ben k niet goed genoeg in, lekker onder controle had.. hij zakt vaak terug en gaat dan diep.. als je daar rekening mee houdt is hij echt niet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
dutchgio schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:00:
[...]

POTM is ook een prijs voor de speler en niet alleen een kaartje in fifa he, dat zal ook meespelen. :)
Ik moet bekennen dat ik werkelijk geen flauw idee heb wat je hiermee bedoelt? Ik bedoel juist dat het zonde is dat we niet meer naar POTM en Totw uitkijken door de overkill aan regemboog-kaarten.

Dat daardoor de meeste POTM’s niet meer bruikbaar zijn na december en dus niet aantrekkelijk om te doen. Ik weet dat het een prijs is, maar je kan zien dat EA een (te) stevige vinger in de pap heeft.

Anders had Kruse hem een paar maanden terug wel gewonnen ipv Haaland en Kostic/Stuttgart spits nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
3 potjes gespeeld nu maar wat speelt het bizar slecht zeg. Zelden deze FIFA gezien als vanavond.

Controller maar weer weggelegd voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Voor iemand die Darwin Machis in z’n club heeft, verkoop hem nu direct voor 9800.. Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Met de goodiebag zit het eens mee. Benzema HL gekregen, dan kan ik die ik net gekocht heb drie dagen gelenden op de transferlijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik heb 1 speler untradeable in me club die in de goodybag zou kunnen zitten bastoni ,en wie krijg ik ...bastoni 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Wat is er met Suarez van Granada? Ik had er 3 voor 1000 gelist, allemaal voor rond 7000 verkocht. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:06:
Wat is er met Suarez van Granada? Ik had er 3 voor 1000 gelist, allemaal voor rond 7000 verkocht. :?
Beetje vreemd, sommige spelers van Granada zijn erg duur, en sommige niet. Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:36:
[...]

Beetje vreemd, sommige spelers van Granada zijn erg duur, en sommige niet. Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is..
Ik weet dat het goed verdienen is aan de zilveren Cadiz spelers, maar hier had ik wel mazzel mee. Want meestal doe ik dit soort "waardeloze" gouden spelers voor 1000 met 1500 buy now, maar was ik vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Sossage23 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:31:
3 potjes gespeeld nu maar wat speelt het bizar slecht zeg. Zelden deze FIFA gezien als vanavond.

Controller maar weer weggelegd voor vanavond.
Wat speel je wl ? Want heb net friendly mm gespeeld en dat speelde echt heel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Markuss schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:36:
[...]

Zeldzaam nodig in sbc voor draft token pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:51:
[...]

Wat speel je wl ? Want heb net friendly mm gespeeld en dat speelde echt heel fijn.
Vind je? Ik speel ook MM, maar het is echt dramatisch. Naar mate de wedstrijd vordert, wordt het slechter en slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:42:
[...]

Vind je? Ik speel ook MM, maar het is echt dramatisch. Naar mate de wedstrijd vordert, wordt het slechter en slechter.
Denk dat aan jullie verbinding ligt dan, speelt echt heerlijk. Verlies me eerste pot wl maar die gozer was gewoon echt goed. Die puskas 94 was echt een hel om tegen te spelen.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zo, de wekelijkse miljoen is weer binnen :)

Zoals ik een paar dagen geleden al zei: als je cash hebt, gewoon massaal totw kopen.
Alles gaat nu weg, zelfs de 75 totw kon ik voor 30K verpatsen.

Ok, doei. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Hè, hè, "persoonlijke doelstelling" gehaald!

Na nog blind rond rennen en dekken met R2 in december, afgezakt naar DIV9 (bijna DIV10), toch langzaam aan het gevoel wat gekregen. Laatste maand zat ik al even tegen DIV4 aan te hikken.. Ik moest en zou het halen. Vorige week was het echter weer anders.. Ene na de andere partij werd verloren en daardoor weer terug naar DIV6.

Deze week een nieuw team met wat oude bekenden er in gezet en weer terug kunnen vechten naar DIV5.
Vanavond expres niet WL gestart, maar proberen de DIV4 aan te tikken.

Het ging wat stroef.. Gelijk, verlies, gelijk, winst.. Het schoot amper op.. even rust..
Daarna weer de focus.. en warempel.. het liep weer. Tinie (Socrates de Dokter) en Lau (Martinez) hebben heerlijk huis gehouden.. wat een sloop team was dat :9

Ik denk dat dit het hoogst haalbare voor me is. Vind het denk ook wel een mooi moment om Fifa even wat meer te laten rusten. Het werkte gewoon echt als een heroine de afgelopen maanden :X

Voor zij die wel de WL zijn gestart, succes d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Sla WL maar weer eens over, dit weekend maar eens werken aan al die objective spelers. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Mag gezegd worden, vanavond echt een heerlijke verbinding kan eindelijk eens vol druk zetten en mensen helemaal kapot spelen met combinatie spel.

3 potten WL gespeeld, 2-1. Eerste pot echt terecht verloren serieus goede speler. Verlening, hij scoorde in de 113 min maar kon het niet meer rechttrekken.

Andere 2 verdiend gewonnen ondanks het extreem proberen te bloedzuigen van onze Duitse vrienden.

Ruben Neves ook haast binnen gehaald :)

edit : Blij dat ik die 2x RTTF Wijnaldum geloosd heb toen ze 580K waren, enorm gezakt zeg :+

[ Voor 9% gewijzigd door Traeces op 19-03-2021 23:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Vandaag eindelijk de eredivisie mijlpalen binnen.. MM was alle wedstrijden op het scherpst van de snede tjezus iedereen ging er echt voor haha

Maar goed.. nu 3 leuke teams waarvan 1 de eredivisie. Ik ga de speelfrequentie wat verlagen.. even een pauze om er hopelijk weer lol in te krijgen :) (als ik het volhou tenminste 🤣)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:38:
Vandaag eindelijk de eredivisie mijlpalen binnen.. MM was alle wedstrijden op het scherpst van de snede tjezus iedereen ging er echt voor haha

Maar goed.. nu 3 leuke teams waarvan 1 de eredivisie. Ik ga de speelfrequentie wat verlagen.. even een pauze om er hopelijk weer lol in te krijgen :) (als ik het volhou tenminste 🤣)
Alle game modes worden volgens mij WL copy. Zelfs normale friendly vanmiddag speelde iemand echt voor volk en vaderland :+ Terwijl ik zoiets had van ff potje om in te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:41:
[...]

Alle game modes worden volgens mij WL copy. Zelfs normale friendly vanmiddag speelde iemand echt voor volk en vaderland :+ Terwijl ik zoiets had van ff potje om in te komen :+
:D

Op een gegeven moment blijven die wins het enige dat je nog nodig hebt dus dan beschrijf je het mooi!

Gisteren eerste keer WL gestart. 4-4 nu wat me niet tegen valt. Maar 1 pot verloren die ik misschien had kunnen winnen, anderen terecht verloren. De winsten waren in mijn ogen ook terecht >:) Hopelijk blijft dit momentum even en kan ik richting 8-10x winst dit weekend.

Enige waar ik problemen mee blijf houden zijn kopballen, wat een ellendig onvoorspelbare dingen. Ramos kopt er gisteren met gemak 3 in uit een corner, maar Litmanen en Mkhitaryan vanaf 4 meter vogelvrij, alles naast. Volley is vele malen beter maar komt soms niet goed uit.

En Messi TOTY boezemt veel angst in. Nog 3 wedstrijden waar ik wat verwarring kan zaaien en dan issie weg. Is ook prima want gaat is waarschijnlijk zo goed dat ik er maar matig mee om kan gaan :Y) De tegenstanders zakken er wel lekker ver voor terug dus geeft wel ruimte :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
m4yall schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:54:
[...]
Enige waar ik problemen mee blijf houden zijn kopballen, wat een ellendig onvoorspelbare dingen. Ramos kopt er gisteren met gemak 3 in uit een corner, maar Litmanen en Mkhitaryan vanaf 4 meter vogelvrij, alles naast. Volley is vele malen beter maar komt soms niet goed uit.
Ervaring met koppen zit hem echt in de speler.

Milinkovic-Savic en boadu IF tot nog toe de beste koppers waarmee ik heb gespeeld.. elke Corner is raak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
m4yall schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:54:
[...]

Same hoor. Bij challenges met kopballen moet ik echt de spelers er bij zoeken. Een Giroud bijvoorbeeld, want bijvoorbeeld Werner maakt er vrijwel altijd een volley van. Maar dan nog kan ik me verbazen hoe sommige topspitsen een eenvoudige kopbal naast weten te krijgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Augy schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:53:
[...]

Ervaring met koppen zit hem echt in de speler.

Milinkovic-Savic en boadu IF tot nog toe de beste koppers waarmee ik heb gespeeld.. elke Corner is raak!
Savic staat nog steeds op de schaduwlijst als CDM optie, goed om te weten dat het ook een cornerwapen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 19:01
m4yall schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 11:00:
[...]

Savic staat nog steeds op de schaduwlijst als CDM optie, goed om te weten dat het ook een cornerwapen is.
En een goed schot! Zijn snelheid is echt zijn enige iets mindere punt.

Hier een trend: al 3x op rij bij rust 2-0 voor, maar ook al 3x dat de 2e helft ineens een compleet andere wedstrijd lijkt. Eindstanden: 3-3, 2-2 en 3-3... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik heb weer een nieuw doel gevonden. Ga weer eens een team maken met Savic en Dybala erin 🤣

https://www.futbin.com/21/squad/7050983

Ingame een 3-5-2

[ Voor 22% gewijzigd door Augy op 20-03-2021 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-06 00:49
@Markvd1984 je gaat wel lekker in de wl of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Moody2204 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 11:17:
[...]

En een goed schot! Zijn snelheid is echt zijn enige iets mindere punt.

Hier een trend: al 3x op rij bij rust 2-0 voor, maar ook al 3x dat de 2e helft ineens een compleet andere wedstrijd lijkt. Eindstanden: 3-3, 2-2 en 3-3... :?
Hier ook 2x zo. Een keer heel dik onderuit en de ander net aan weten te winnen. Ach heeft Ajax ook vaak genoeg, zal realisme zijn :9

Net potje tussendoor, 7-3 winst. Alles zat ongeveer mee. Hopelijk vanavond nog wat tijd om wat hoger te komen qua rang.

[ Voor 11% gewijzigd door m4yall op 20-03-2021 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 11:30:
@Markvd1984 je gaat wel lekker in de wl of niet? :)
Haha oja dat kun je zien hè,ja gisteren 11 potjes gespeeld ga nu 8-3 vandaag werken tot 10 dus word lastig afmaken haha
Deze wl gewoon spelers opgesteld die ik fijn vind
Dus geen eto geen petit geen mbappe geen figo
Gaat wel lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
WL weer heel snel gestopt wat een bizar slechte servers. Continu rode verbinding icoon pfff . Ongelofelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 11:52

allstarted1

WTRFTS

Yes! Giroud binnen!

Was gisteravond een flinke grind en de laatste twee potten winnen was een te grote opgave na een mooi glas whisky :P Vanmorgen dus de doelstellingen binnen een half uur afgerond. Laatste pot gelukkig een ragequit. Nu ook flink op koers voor Neves (nog 6 potten winnen) Denk dat ik die vanavond afmaak als vrouw en kind op bed liggen :+

Eerste indruk van Giroud is erg positief. Sneller dan verwacht met een Hunter en een geweldig schot. In m'n eerste Rivals-potje, wat ik nauwelijks speel, legde hij er gelijk twee in met Varane en Gomez tegenover zich. Zijn positionering is erg goed en hij komt ook echt de bal halen. Kan eindelijk Watkins SIF vervangen worden.

Ben er nog even over na aan het denken om de Doherty SBC te doen om Tavernier te vervangen. Hij is niet beter, maar denk wel leuk voor de afwisseling.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
allstarted1 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 14:17:
Yes! Giroud binnen!

Was gisteravond een flinke grind en de laatste twee potten winnen was een te grote opgave na een mooi glas whisky :P Vanmorgen dus de doelstellingen binnen een half uur afgerond. Laatste pot gelukkig een ragequit. Nu ook flink op koers voor Neves (nog 6 potten winnen) Denk dat ik die vanavond afmaak als vrouw en kind op bed liggen :+

Eerste indruk van Giroud is erg positief. Sneller dan verwacht met een Hunter en een geweldig schot. In m'n eerste Rivals-potje, wat ik nauwelijks speel, legde hij er gelijk twee in met Varane en Gomez tegenover zich. Zijn positionering is erg goed en hij komt ook echt de bal halen. Kan eindelijk Watkins SIF vervangen worden.

Ben er nog even over na aan het denken om de Doherty SBC te doen om Tavernier te vervangen. Hij is niet beter, maar denk wel leuk voor de afwisseling.
Hoe voelt hij aan qua bewegen dus wendbaarheid ? Wil hem opzicht ook wel doen namelijk , leuke sub voor als je echt op doel wil beuken als aanspeelpunt.

Hier neves ondertussen binnen :) wat een hel die voorzetten , ook echt niemand wou even meewerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Als je medewerking wilt met objectives, kun je beter het weekend mijden. Moest voor Eredivisie alleen nog 2 voorzetten, dus ik schiet er eentje zelf in en laat hem 2x doorlopen. 3-0, denk.. nu is het wel duidelijk, maar nee, stug doorgaan. Zijn goed recht, toen maar met 3-5 er overheen gegaan. Inclusief 2 voorzetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zei gisteren al dat iedereen echt tot t gaatje ging in MM. Jullie ervaren het dus ook allemaal 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:01:
Zei gisteren al dat iedereen echt tot t gaatje ging in MM. Jullie ervaren het dus ook allemaal 🤣
Klopt echt te zielig voor woorden , net weer zo’n knakker ( natuurlijk weer een duitser )Moest alleen nog 1 voorzet scoren dus liet hem voorkomen.

Staat hij 5-0 voor en gewoon vol gas door blijven spelen en me niet even die voorzet goal gunnen. Maarjah als hun er blij mee zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Traeces schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:23:
[...]

Klopt echt te zielig voor woorden , net weer zo’n knakker ( natuurlijk weer een duitser )Moest alleen nog 1 voorzet scoren dus liet hem voorkomen.

Staat hij 5-0 voor en gewoon vol gas door blijven spelen en me niet even die voorzet goal gunnen. Maarjah als hun er blij mee zijn :+
De snapfactor van dat soort dingen is echt erg laag inderdaad. Ik had laatst ook iemand. Hem vol laten assists met Fofana en Cur#@%$#@!, maar kreeg niets terug. Dan maar door naar de volgende wedstrijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Tja soms beleef je de gekste dingen in de Fifa community of met het spel.

Net in Rivals tegen een gast die zijn team relrelegation heeft genoemd. Alleen maar bronzen kaartjes. Trapt af, schiet de bal uit en leaved... :r

En ook dit net weer: speel tegen een team met 5 icons, ik speel hem he-le-maal koekoek en win vrij eenvoudig met 3-1. Even daarna speel ik tegen een team met enkel gouden kaartjes, verlies ik werkelijk kansloos met 3-0. 3 goals van Callum Wilson (dat is een 72 rated gouden kaartje..... )

Waarmee maar weer eens bewezen is dat gouden teams het gevaarlijkst zijn.

Maar goed, er liggen een paar heerlijke speciaal biertjes klaar, die zullen mij er vanavond echt niet minder om smaken. :9 :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
m4yall schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:41:
[...]

De snapfactor van dat soort dingen is echt erg laag inderdaad. Ik had laatst ook iemand. Hem vol laten assists met Fofana en Cur#@%$#@!, maar kreeg niets terug. Dan maar door naar de volgende wedstrijd :)
Ik word er niet heet of koud van. Het is een friendly, lekker boeiend. Dan ga ik vaak nog ff volle druk spelen om in elk geval 1 goal te maken of leg te controller weg. Laat hem maar lekker die 90 minuten ook uitzitten.

Net ook weer eentje, komt 3-0 voor. Elke goal uitgebreid juichen en de bal achterin rondtikken en met de keeper hooghouden. Nou en. Toen ik de 8-5 maakte in de 80e minuut kreeg ik de ragequit.
Sta je dan, met je Aubameyang en Pogba, maar Balde en Correa maken wel gehakt van die twee 65 rated verdedigers hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 17:25:
Tja soms beleef je de gekste dingen in de Fifa community of met het spel.

Net in Rivals tegen een gast die zijn team relrelegation heeft genoemd. Alleen maar bronzen kaartjes. Trapt af, schiet de bal uit en leaved... :r
Ja, die gaat voor een snelle degradatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
wtf ik moest penaltys ik pak zijn laatste en moest toen de laatste zelf nemen als ik die scoorde won ik. wat doet ie, quit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
Prosac schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 17:33:
[...]

Ik word er niet heet of koud van. Het is een friendly, lekker boeiend. Dan ga ik vaak nog ff volle druk spelen om in elk geval 1 goal te maken of leg te controller weg. Laat hem maar lekker die 90 minuten ook uitzitten.

Net ook weer eentje, komt 3-0 voor. Elke goal uitgebreid juichen en de bal achterin rondtikken en met de keeper hooghouden. Nou en. Toen ik de 8-5 maakte in de 80e minuut kreeg ik de ragequit.
Sta je dan, met je Aubameyang en Pogba, maar Balde en Correa maken wel gehakt van die twee 65 rated verdedigers hoor. 8)
Precies dat ook. Die 90 minuten (en extra tijd) worden wel even volgemaakt. Trek me er ook niet veel van aan, maar soms kan het grinden wel makkelijker worden.

Netjes gedaan nog 8-5 weten te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
m4yall schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:34:
[...]

Netjes gedaan nog 8-5 weten te maken :)
Na 3 goals kreeg ik wel redelijk door hoe hij speelde en zette ik "druk na balverlies aan" en met steekpasses kwam ik er toen makkelijk door, omdat met zulke matige verdedigers zijn buitenspelval zelden werkte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
@Prosac Nieuwe Bundesliga toevoegingen.. + nieuwe MOTM's in packs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FOPtzb2wfmbwail6eN3DO-0t_48=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6nfimdQr8bwC8ODi7ZfKxT4B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nHwqPcUopD-Ec4PVQmOYAOvmzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gDkgyQB0A3DgnZFaz9LeYE4g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Poeh, die Lars Bender is wel leuk zeg!
Wel als een goede RB zonder Mbabu te hoeven kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Prosac op 20-03-2021 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik snap dat nooit he.. dan kun je 5 85+ rated spelers krijgen, maar moet je een 85 rated elftal inleveren met een IF. :[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja Bundesliga heeft wel veel leuke kaartjes dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
de tering wat zijn de Inform rated 83/84 duur geworden zeg. De tering.. Daar waren coins te verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Haha die 5x 85 210k volgens Futbin , dit ga ik natuurlijk nooit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:00:
Als je er nou een 82/83 rated elftal voor moest inruilen.. maar dit slaat echt nergens op.
Sowieso lijken veel van die packs generved, vandaag weer een paar 82-88 SBC gedaan vanwege dubbelingen, maar weer maximaal 83.
Dat moet volgens mij niet kunnen, 20+ van die packs en dan niks hoger dan 83. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:00:
Als ze nou nog tradeable zouden zijn is het een leuke gok in deze markt. Maar zoals altijd verneukt EA het sinds Fifa 20 weer door packs untradeable te maken. Het zijn echt een stel dunne honden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:20:
[...]

Heb nif Neymar ook gebruikt , maar deze Neymar is zo bizar goed met afronden. Echt van die smerige tikjes dat je denkt hoe krijgt hij die er nog in. Zijn dribbelen en geplaatst schot is echt beste wat ik deze fifa gebruikt heb. Maar het kan ook tussen me oren zitten hoor.

Rooney vind ik goed met afwerken maar beetje log aanvoelen , gebruik hem vooral als cam of aanvallende cm :)
Rooney voelt inderdaad wat log aan, maar daarom heb ik Neymar er naast gezet. Daar doe ik voornamelijk mijn runs en assists mee. (Hij scoort er alsnog genoeg hoor) en Rooney werkt het dan vaak af met die pegels van hem. :)

Ik zit al een poosje te twijfelen om Rooney naar cm te verhuizen naast Jones FS. Maar twijfel er nog een beetje over.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Uploader_
Toch de gok maar genomen en uit de 5x85; CR7, Ter stegen, Laporte, Leno en Depay. Volgens mij mag ik niet ik klagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Wat blijft dybala moments tog een heerlijke speler, dribbels, finesse, positionering. Een van de beste sbc ooit gedaan :)

Iemand anders Ben Arfa flashback sbc destijds ook gedaan? Die beste man schittert nog steeds!
Pagina: 1 ... 111 ... 158 Laatste