Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
Markuss schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:04:
[...]

Als ze nou nog tradeable zouden zijn is het een leuke gok in deze markt. Maar zoals altijd verneukt EA het sinds Fifa 20 weer door packs untradeable te maken. Het zijn echt een stel dunne honden daar.
Dat zou ook idioot dom zijn vanuit ea. 85 rated fodder inleveren voor fodder met nog meer waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Messje schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Dat zou ook idioot dom zijn vanuit ea. 85 rated fodder inleveren voor fodder met nog meer waarde.
Deze SBC kost 213K, dan heb je dus al 5 spelers nodig met een minimale rating van 87 nodig (goedkoopste 87 = 44K momenteel) om een minimale winst te behalen. Je moet 11 x 85 fodder inleveren he.

Nou dat lijkt mij al enorm optimistisch met een 5 x 85+ SBC want er zitten natuurlijk meer 85 en 86 kaarten in.

Het klopt dus niet wat je zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Markuss schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:08:
[...]

Deze SBC kost 213K, dan heb je dus al 5 spelers nodig met een minimale rating van 87 nodig (goedkoopste 87 = 44K momenteel) om een minimale winst te behalen. Je moet 11 x 85 fodder inleveren he.

Nou dat lijkt mij al enorm optimistisch met een 5 x 85+ SBC want er zitten natuurlijk meer 85 en 86 kaarten in.

Ik snap wat je denkt. Vanuit een markt perspectief is het simpelweg niet slim om gegarandeerd 85+ tradeable weg te geven voor een squad. Anders kan EA untradeables net zo goed opgeven. Als je gegarandeerd vijf tradeables krijgt doet iedereen de sbc. Dit soort sbc (party bags, icon packs) zijn simpelweg ultiem fut, samen met packs in de store. Een gamble met kaarten of een gamble met cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:12

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 15:25:
[...]

Hoe voelt hij aan qua bewegen dus wendbaarheid ? Wil hem opzicht ook wel doen namelijk , leuke sub voor als je echt op doel wil beuken als aanspeelpunt.

Hier neves ondertussen binnen :) wat een hel die voorzetten , ook echt niemand wou even meewerken.
Hij is natuurlijk niet zo wendbaar als een Mbappe, maar Giroud komt er meer op kracht erdoorheen. Ook zijn positioning is erg fijn. Ik speel hem met een Hunter, maar kan me voorstellen dat hij met een Finisher (90 Agility) of Artist (95) nog beter beweegt. Ik denk dat je, behalve tijd, er geen buil aan kan vallen. Ik zou 'm dus gewoon doen. Of je speelt ermee, of je hebt hem later als 'gratis' 90-rated fodder.

Neves is inmiddels ook binnen. Ik weet niet hoe - maar vandaag heb ik al mijn MM's op rij gewonnen. :Y) Voor mij redelijk uniek. Ben gewoon lekker rustig gaan spelen, lekker rondspelen en de tegenstander laten komen. Soms een vloek als iemand weer een celebration afspeelde bij 4-1 achter. Vooral Lingard met z'n fluitdansje is zo bloedirritant. Dat figuur kreeg dus nog drie doelpunten om z'n oren en de kippendans van Richarlison retour. })

Had net nog een ander gelukje: packte een dubbele untradeable Ederson uit de 82-88. Voor m'n Bundesliga-team heb ik dus maar Sancho POTM gehaald. Had gelukkig ook nog voldoende untradeable fodder over waaronder een TOTW om het duurste segment van zijn SBC te doen. Vond Sancho Gold eerder dit jaar al erg fijn. Moest alleen nog voor ongeveer 30K zijn eerste segment doen. Al m'n wedstrijdverdiensten van de laatste twee dagen uit de Friendlies voor Giroud/Neves, Rivals- en Squad Battles van gisteren en vandaag zijn dus wijs uitgegeven. :9 Doherty laat ik maar achterwege, ik blijf zweren bij Tavernier.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
https://www.futbin.com/21/compare/29208/29188

Voor degene die potm Mbappe overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
Augy schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:59:
Wat blijft dybala moments tog een heerlijke speler, dribbels, finesse, positionering. Een van de beste sbc ooit gedaan :)
Ja, ik heb mijn team speciaal voor die kaart weer omgegooid. In combinatie met Kulusevski (die is bij mij ook beestachtig goed) is het een superduo. Dan heb ik Pereyra WIF er nog bij gezet, en die heeft mij ook positief verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:59:
Wat blijft dybala moments tog een heerlijke speler, dribbels, finesse, positionering. Een van de beste sbc ooit gedaan :)

Iemand anders Ben Arfa flashback sbc destijds ook gedaan? Die beste man schittert nog steeds!
Dybala is ook een van mijn favoriete SBC's. Ben ook blij dat ik Mahrez HL, Tavernier HL en Curtis Jones FS heb gedaan. Al komen ook Moments Muller en Kroos al snel naar het rijtje toe. :)

Vind dat er toch wel veel leuke content is dit jaar, en leuk dat er deels wordt afgeweken van wat er de afgelopen jaren is geweest. Al vind Rulebreakers nog steeds...*mwah*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Markuss schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:08:
[...]

In dat geval ga je er vanuit dat je alle spelers voor de SBC van de markt koopt. Ik denk dat de meeste spelers die de SBC gaan doen voornamelijk untradable spelers gebruiken. Dan is het natuurlijk alsnog een grote gok, want de kans op 85 rated spelers zal zeker het hoogst zijn. Maar met de FUT Birthday Promo die waarschijnlijk volgende week komt, vind ik het de gok wel waard. Met dat soort packs is de kans op een FUT Birthday pull wel aanzienlijk hoger dan bij de meeste packs.

Zelf heb ik alleen maar untradable spelers voor de SBC gebruikt, waaronder een duplicate 86 Weghorst, die ik na 10 wins in de WL had gekregen. Als je maar genoeg van dat soort spelers in je club hebt, kun je de gok wel nemen vind ik. Heb ook nog een flink aantal tradable 84 spelers uit m'n club verkocht, die gingen voor idioot hoge prijzen weg.
Ik snap je punt wel een beetje, maar het gaat niet alleen om Ingame stats. Zelf vind ik de 3* skillmoves de grootste afknapper, voor een aanvallende speler vind ik zelf 4* het minimum. Heb het idee dat skills deze Fifa belangrijker zijn dan in vorige edities, ik merk dat ik er zelf meer gebruik van maak en m'n tegenstanders ook. Er is ook een goede reden dat spelers als bijv. PIM Overmars relatief goedkoop zijn, ondanks goede stats.

Orsic is natuurlijk ook heel lastig te linken, je moet hem al echt omringen met Icons wil je hem op fullchem krijgen. Daarom had hij vorig jaar zijn beruchte reputatie vooral als supersub, dan is chem niet relevant. Als de verdediging van de tegenstander tegen het einde van wedstrijd moe wordt, is hij de ideale speler om op de counter toe te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:20
Weet iemand wat je moet doen om de week 6 Gold objective te halen die aangeeft dat je in 2 aparte squad battle wedstrijden op min. Wereldklasse met een Franse speler moet scoren? Heb al 4 potjes vol op gescoord en assist gegeven (Met Franse aanval, middenveld en verdediger) maar hij heeft slechts 1x geregistreerd. Ben bijna lvl 30 dus heb de XP nodig!

[ Voor 5% gewijzigd door lwd-kevin op 21-03-2021 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Messje schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:33:
[...]
Ik snap wat je denkt. Vanuit een markt perspectief is het simpelweg niet slim om gegarandeerd 85+ tradeable weg te geven voor een squad. Anders kan EA untradeables net zo goed opgeven. Als je gegarandeerd vijf tradeables krijgt doet iedereen de sbc. Dit soort sbc (party bags, icon packs) zijn simpelweg ultiem fut, samen met packs in de store. Een gamble met kaarten of een gamble met cash.
Zo is het, maar als ik zie dat bij een relatief dure SBC de te behalen packs untradeable zijn haak ik toch veel sneller af. Voorheen (FIFA 19 en terug) had je dure SBC's maar kreeg je er wel tradeable spelers voor terug, het was evengoed een gok maar je kon er op z'n minst nog wel weer 100K voor terugkrijgen dan. Dan zullen speler vele malen sneller de SBC doen.

Ik vind sowieso dat de liefde maar van één kant moet komen bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten er nog special cards in die 5x85 dan wil ik hem eventueel proberen en bewaren voor fut birthday ? Als het alleen gold kaarten zijn is helemaal niet rendabel voor mij aangezien ik van de 3 grote jongens er al 2 onverhandelbaar heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Traeces schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:14:
Zitten er nog special cards in die 5x85 dan wil ik hem eventueel proberen en bewaren voor fut birthday ? Als het alleen gold kaarten zijn is helemaal niet rendabel voor mij aangezien ik van de 3 grote jongens er al 2 onverhandelbaar heb :)
Die zitten er dan bij ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Op dit moment niet, dus de sbc doen en wachten tot vrijdag (fut birthday?) Is nog wel een gokje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:14:
Momenteel zitten die MOTM-items erin, Orsic en Pogba zijn absoluut bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J6QfjbQy-ZSv8L3rXAv2nHUvubU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xa7uoI46hPC6WJUp18Y1iM20.jpg?f=fotoalbum_large

Speel net tegen het beste team wat ik ooit ingame ben tegen gekomen. Was bang dat het een e-sporter was , maar gelukkig niet. Gozer speelde echt als een pussy in 5-3-2 maar kon er vrij weinig van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_MvUD2fkPaXJI86KBP0tEcAqDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DjOTu6SW0Ni2rR5AYsMfxIMx.jpg?f=fotoalbum_large

Rage quit in 70 min :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Pfffff..... die Giroud kaart lijkt ook weer erg OP. Een kopbal vanaf rand 16 meter stijf in de kruising? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Gisteren gestopt op 10-3 in de WL.
Beste begin in een paar maanden, zat er echt lekker in.

Ga net weer verder maar niks lukte, elke wedstrijd 50-50 maar alles valt de kant van de tegenstander op.

Sta nu dus 12-12, wat een verschrikking. Nu maar even wat anders gaan doen en vanavond nog maar op goud 3 proberen te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Sossage23 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:57:
Gisteren gestopt op 10-3 in de WL.
Beste begin in een paar maanden, zat er echt lekker in.

Ga net weer verder maar niks lukte, elke wedstrijd 50-50 maar alles valt de kant van de tegenstander op.

Sta nu dus 12-12, wat een verschrikking. Nu maar even wat anders gaan doen en vanavond nog maar op goud 3 proberen te zetten...
Na een loss stop ik meestal even.
fifa even afsluiten iets anders doen, mijn gevoel zegt dat matchmaking soms iets vertraagd is.
Dus je stond op +7 en dan krijg je logischerwijs iets sterkere tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28aW3n--oZ0MelJO9IC-9-UB7t0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/R3natU8SxOaxVRODrJ1KArq0.png?f=fotoalbum_large

Mijn WL vooralsnog, wel leuk op de doelpuntenmakers/assists bij te houden. :) ga overigens tot maximaal gold 2 spelen, niet zoveel tijd meer vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Zelf ben ik gestopt bij 16 wins voor de 2e player pick. Goud 2 vind ik niet de moeite, heb liever de Rare Player pack die je bij Goud 3 krijgt, daar krijg ik nog wel regelmatig goede spelers uit. Heb nu voor de 3e (!) keer Wout Weghorst 86 als player pick, volgens mij wil EA heel graag dat ik met hem ga spelen. :+ Maar net als Frank de Boer wordt Weghorst door mij keihard gepasseerd. Moet nog even kijken in welke SBC ik hem ga gooien, open sowieso geen packs tot aan FUT Birthday, dus hij kan nog wel even in mijn duplicate lijst blijven staan.

Aan het begin van de WL begon ik met een Bundesliga team om uit te proberen, dat liep voor geen meter. Zelfs met TOTY Lewa in de spits, had hoge verwachtingen, maar helaas komt hij totaal niet tot zijn recht in Fifa, jammer. Toen geswitched naar een team met Rashford 89 en TOTY Nominee Mane in de spits, dat is echt een dodelijk duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Na een verschrikkelijke start (3 van de eerste 5 verloren :$ ), toch herpakt. Het niveau is gestegen. Gold 1 is ook wel knap. Ik heb er vrede mee dat ik geen elite ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff niet mijn wl dit , speel slecht en ook alles valt de kant van mij tegenstander op.

TAA toty valt ook redelijk tegen , maar weer zover gedaald dat ik hem voorlopig maar hou. Rooney heeft nu wel een paar x me ass gered met bizarre doelpunten.

Ga hem op zilver 1 zetten en lekker Netflix avond doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Traeces schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:32:
Pfff niet mijn wl dit , speel slecht en ook alles valt de kant van mij tegenstander op.

TAA toty valt ook redelijk tegen , maar weer zover gedaald dat ik hem voorlopig maar hou. Rooney heeft nu wel een paar x me ass gered met bizarre doelpunten.

Ga hem op zilver 1 zetten en lekker Netflix avond doen :)
Niet zeuren, net had je nog een mega team verslagen met 0-3 en zat je hem een beetje belachelijk te maken dat hij er niks van kon etc.... mogelijk is enige reflectie nu op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
TAA TOTY doet het hier goed als back to back cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:50:
[...]

Niet zeuren, net had je nog een mega team verslagen met 0-3 en zat je hem een beetje belachelijk te maken dat hij er niks van kon etc.... mogelijk is enige reflectie nu op zijn plaats.
Jezus wat ben jij voor verschrikkelijk zuurpruim altijd zeg. Zeg zelf dat ik slecht speel dus wtf is je punt precies ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Het mooie van online draft is dat je nu bij het kiezen van je spelers uit de allerbeste spelers kan kiezen. Het minder mooie is dat je tegenstanders dat ook kunnen. Kwam net tegen een team met 7 icons. Ik had 3 icons en 1 toty. EA heeft duidelijk de kraan opgedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:19:
Het mooie van online draft is dat je nu bij het kiezen van je spelers uit de allerbeste spelers kan kiezen. Het minder mooie is dat je tegenstanders dat ook kunnen. Kwam net tegen een team met 7 icons. Ik had 3 icons en 1 toty. EA heeft duidelijk de kraan opgedraait.
Draft is indd nu heel vet had prime Gullit en toty mbappe in me vorige draft. Die kan ik totaal niet betalen normaal dus wel eens leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Traeces schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:40:
[Afbeelding]

Speel net tegen het beste team wat ik ooit ingame ben tegen gekomen. Was bang dat het een e-sporter was , maar gelukkig niet. Gozer speelde echt als een pussy in 5-3-2 maar kon er vrij weinig van.

[Afbeelding]

Rage quit in 70 min :>
Ik ben meer van dit soort teams tegen gekomen dit weekend. Draait echt om degene die erachter zit. De ene wedstrijd win je, de ander is kansloos onderuit.

Vrijdag / Zaterdag stond ik 11 - 12. Na vandaag 12-18, wat een verschrikkelijke dag. Veelal kansloos onderuit, passing van het eigen team was ronduit waardeloos - voelde als enorme vertraging, maar ook zelf niet scherp genoeg.

Laatste wedstrijd weggegeven omdat ik de 14 niet meer kon halen. Die had nog even moeite met scoren met 5 man alleen voor de keeper :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
https://www.twitch.tv/easportsfifa

voor de liefhebbers, heel hoog niveau. Top of the top

edit:
nieuwe icon sbc's, Makelele kan nog wel leuk zijn. Mocht je veel untradeable spelers in je club hebben idem dito voor zambrotta

[ Voor 43% gewijzigd door fifanoob op 21-03-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Traeces schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:06:
[...]

Jezus wat ben jij voor verschrikkelijk zuurpruim altijd zeg. Zeg zelf dat ik slecht speel dus wtf is je punt precies ?
Hoezo altijd? Hou je al mijn reacties bij? Want die zijn er gemiddeld 1 per maand, waardoor ik gemiddeld minder loop te zuirpruimen dan jij.

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 21-03-2021 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:32:
[...]

Hoezo altijd? Hou je al mijn reacties bij? Want die zijn er gemiddeld 1 per maand, waardoor ik gemiddeld minder loop te zuirpruimen dan jij.
Vent altijd als ik een reactie van je zie is het een kut reactie , sarcastisch of zuur. En nee daar hoef ik het niet voor bij te houden. Dat bewijs je net zelf alweer.

Waarom reageren met dat ik zelf reflectie moet hebben, als IK zelf zeg dat ik kut speel ? Wat is nou precies het nut van je reactie ? Dat ik kut speel en geen geweldige speler ben ? Nou bedankt daar was ik zelf nog niet achter gekomen pffff.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Zambrotta sbc is hier! _/-\o_ Moet enkel nog de laatste 2 doen. Even wachten totdat de prijsjes wat zakken en dan komt hij helemaal clean binnen! _/-\o_

Hier pomp ik mijn paar hoge fut champions spelers in.
Kluivert is al gedaan, misschien pak ik Ballack ook nog mee.

Ik blijf hopen op Moments Zidane sbc, moments Ronaldo sbc, Moments Matthäus sbc, Moments Vieira sbc, Moments Maldini en Moments Gullit sbc.

Dan moet ik enkel nog Moments Roberto Carlos een keer halen.

En dan heb ik alle mooie spelers uit het spel en ga ik nooit meer een nieuwe fifa doen :+

Edit: Gratis tip (soort van): We hebben in het verleden gezien dat icons nodig waren voor icon sbc's.
Ik heb toch mijn ogen alvast gezet op enkele hoge high rated icon fodders. Inzaghi prime, Van Nistelrooy Mid, Litmanen etc.

Het is natuurlijk een beetje een gok, maar ik ga ze in de gaten houden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hassiebassie op 21-03-2021 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Poeh, Makalele en Zambrotta zijn wel tofjes hoor. Dan hoef ik Bender niet te doen.
Maar wil Schmeichel ook wel.
Maar zoveel fodder heb ik nou ook weer niet en kan ze misschien ook wel kopen met mijn 3 miljoen coins. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:53:
Poeh, Makalele en Zambrotta zijn wel tofjes hoor. Dan hoef ik Bender niet te doen.
Maar wil Schmeichel ook wel.
Maar zoveel fodder heb ik nou ook weer niet en kan ze misschien ook wel kopen met mijn 3 miljoen coins. :P
Schmeichel doet het trouwens goed :) Ziet er soms wat lomp uit wat hij doet maar werkt de ballen goed weg en serieus goede reflex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:02
Traeces schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:57:
[...]

Schmeichel doet het trouwens goed :) Ziet er soms wat lomp uit wat hij doet maar werkt de ballen goed weg en serieus goede reflex :)
Ik heb het met Joe hart. Die beste man houdt de meeste onmogelijke ballen uit het doel en 1op1 bijna onverslaanbaar door z'n snelheid en saves with feet threat (die die niet heeft)

Net potje met m'n prem team en hij hou zkr 4 100% kansen uit de goal: 5-0 winst. Speel 4-3-2-1 met dit team. Hoop zo dat Stones nog een IF krijgt, wat een baas!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txErGAtqUrVGYqfnWn4VoaphI3Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ycoSiRQ9XYMAC2iOXHJWOO1C.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 21-03-2021 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
die potjes voor de finales van die pro spelers. De tering. Zo ongekend spannend. 1-1 90e min, penalty, mist die gozer. Verlenging, penaltys en maar missen. bij de 12e penalty was het pas beslist haha. Sick hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:37:
die potjes voor de finales van die pro spelers. De tering. Zo ongekend spannend. 1-1 90e min, penalty, mist die gozer. Verlenging, penaltys en maar missen. bij de 12e penalty was het pas beslist haha. Sick hoor.
Wat zijn de nieuwe meta- moves, spelers en tactieken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Capsaicin schreef op maandag 22 maart 2021 @ 00:20:
[...]

Wat zijn de nieuwe meta- moves, spelers en tactieken? :9
die gasten spelen zo snel. Ze gebruiken heel veel dat de cpu speler met bal bestuurt en zij met een vrije man positie innemen en dan wordt die speler aangespeeld door de cpu. Nieuwe functie van dit jaar maar dunno hoe het heet.

Levy de weerd speelt nu finale. Als ie wint, wint ie hem weer. Vorige x ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
fifanoob schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:37:
WK rondtikken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Mesque schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:20:
[Afbeelding]

Mijn WL vooralsnog, wel leuk op de doelpuntenmakers/assists bij te houden. :) ga overigens tot maximaal gold 2 spelen, niet zoveel tijd meer vandaag.
Welke app is dit? Wat grappig dat je al die stats veel beter kunt zien.

Dit weekend doorgespeeld tot Goud 2, 17 wins met nog 6 wedstrijden te gaan. Ging soms heel lekker, maar soms was de verbinding echt drama (continu dat logo in beeld). Vooral gedaan omdat goud 3 echt bagger player picks oplevert elke keer. Hopelijk met een 1 van 4 keuze (ipv 3) met goud 2 meer geluk.

Uit de 2 plus player picks had ik die Poolse keeper en Weghorst. Jammer, had gehoopt op Wamangituka.

Main opstelling is 3-5-2:
Pope (normal gold rare)
Klaiber - Desailly mid - What if Berchiche
Robben-Neves-Fer What if -Adama freeze
---------------Jota TGTS ---------------------
-------Mané-----------------prime Nedved--

3 spelers starten op 7 chem: Neves, Adama en Mané.

[ Voor 12% gewijzigd door SterqVerhael op 22-03-2021 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand toevallig de sbc van Rabiot nog gedaan? Ben erg benieuwd en wil hem Leiva WI laten vervangen (na zekere upgrade 90 rated)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Augy schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:19:
Iemand toevallig de sbc van Rabiot nog gedaan? Ben erg benieuwd en wil hem Leiva WI laten vervangen (na zekere upgrade 90 rated)
Kwam hem tegen in de laatste pot van de WL. Vond het niet bijzonder. Mijn PL objective player Neves had hem in de zak. Als je de links kunt gebruiken, Juve en Frans. Dan zou ik het zeker doen, beter alternatief tot TOTS zal er niet komen. Lijkt me verder een vrij generic speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:19:
Nee, niet gedaan. Hoewel hij prima in mijn team zou passen, heb ik op de plek waar hij zou moeten komen al Tonali moments staan. Rabiot is misschien iets beter, maar ik weet niet of het verschil dan weer zo groot is, dat ik Tonali zou moeten vervangen. Dus vooralsnog doe ik Rabiot niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik deed vaak van die sbc player moments/flashback etc. , maar die laat ik voorlopig een beetje links liggen.
Doe nu gewoon icon sbc's. Gisteravond Zambrotta gedaan. Een vriend van mij had zijn prime versie en die speelde echt geweldig, dus ik verwacht gewoon een geweldige back tot het einde van Fifa 21.

Nu ik wekelijks een goed inkomen aan coins kan genereren ga ik er gewoon meer doen :)
Ik heb nog nooit met Ballack gespeeld dus die gaat ook zeker komen. Zijn total ingame stats zijn erg hoog en tot TOTS en/of Moments Matthäus gaat hij gewoon als box to box spelen.

EDIT: Ik bewaar hiervoor mijn Fut-champions player picks en kies altijd untradeable packs. Dat drukt ook de kosten enorm! Had hiervoor What if Ricardo Pereira voor de link met Fofana maar die kon ik nu verkopen dus uiteindelijk heeft de sbc mij maar 200K gekost. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Hassiebassie op 22-03-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Nee totaal niet...
Die lui spelen pas echt fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Nee man, fucking saaie bende. Niks met voetbal te maken. WK rondtikken en wachten op een foutje. Echt superleuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:33:
Nee man, fucking saaie bende. Niks met voetbal te maken. WK rondtikken en wachten op een foutje. Echt superleuk
Wat lul je nou je hebt het niet eens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Sb rewards eindelijk een x wat leuks totw koopmijners en gold modric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
fifanoob schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Wat lul je nou je hebt het niet eens gezien.
jawel een italiaan tegen een spanjaard lekker 0-0. ga nog liever dood dan ik dat verder kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:48:
[...]

Nee, niet gedaan. Hoewel hij prima in mijn team zou passen, heb ik op de plek waar hij zou moeten komen al Tonali moments staan. Rabiot is misschien iets beter, maar ik weet niet of het verschil dan weer zo groot is, dat ik Tonali zou moeten vervangen. Dus vooralsnog doe ik Rabiot niet.
Duidelijk! Ik laat hem ook voor wat het is.. Leiva gaat naar 90 en voldoet erg goed als cdm. Savic op CM is ook prima.

Heb alleen Alex Sandro z'n base card op LA omdat k geen keus heb.. als er iemand nog een idee heeft hoor ik het graag. Leiva, Carlos en Sandro verhandelbaar

https://www.futbin.com/21/squad/7050983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markvd1984 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:47:
Hier Virgil van Dijk uit een rewardpack. Heb alleen Fofana 86 en Stones SIF al voor de Premier League. Ga hem zeker even proberen, maar denk dat 'ie uiteindelijk de verkoop in gaat zodat ik weer wat extra kan sparen/investeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:12:
[...]

jawel een italiaan tegen een spanjaard lekker 0-0. ga nog liever dood dan ik dat verder kijk
De uitslag daarvan was 4-4 maar oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:14:
[...]

Duidelijk! Ik laat hem ook voor wat het is.. Leiva gaat naar 90 en voldoet erg goed als cdm. Savic op CM is ook prima.

Heb alleen Alex Sandro z'n base card op LA omdat k geen keus heb.. als er iemand nog een idee heeft hoor ik het graag. Leiva, Carlos en Sandro verhandelbaar

https://www.futbin.com/21/squad/7050983
Ik heb daar een poos Dalot gebruikt. Goedkoop en een onderschat kaartje wat mij betreft. Maar die linkt dan niet met Diego Carlos. Ik had toen Bastoni ernaast en Donnarumma als keeper. Zou je ook kunnen overwegen, maar dan moet je je team behoorlijk verbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
fifanoob schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:27:
[...]

De uitslag daarvan was 4-4 maar oke.
Wedstrijd van 1 uur 20 uit die stream is gewoon 0-0 hoah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
https://www.ea.com/games/...europe-4?isLocalized=true

het staat anders al vrij snel 1-1 in die wedstrijd. Je kan het gewoon terugkijken. Maar blijf lekker eigenwijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markvd1984 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:47:
Direct verkopen. Die prijzen zijn nu sky high!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
fifanoob schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:49:
https://www.ea.com/games/...europe-4?isLocalized=true

het staat anders al vrij snel 1-1 in die wedstrijd. Je kan het gewoon terugkijken. Maar blijf lekker eigenwijs ;)
https://www.twitch.tv/videos/957917269?t=01h30m14s

In de andere wedstrijden wordt wel iets meer gescoord ja..

Kijkt trouwens iemand die videoland serie van die koen wijland?Dat is echt cringe...

[ Voor 16% gewijzigd door Beavbusi op 22-03-2021 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Dit weekend gespeeld met het duo Neymar en Puskas in de spits.

Helaas 2 wedstrijden te kort voor Goud 3, speel de WL in een 5-3-2 voor de meest compacte defensie, mis alleen enorm Blanc 89, Gomez staat er nu maar is zoveel zwakker. Deze week maar de Icon Swaps nog snel grinden.

53 wedstrijden en 95 goals.
Hij is wel bijzonder hoor Puskas,

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:24:
[...]

https://www.twitch.tv/videos/957917269?t=01h30m14s

In de andere wedstrijden wordt wel iets meer gescoord ja..

Kijkt trouwens iemand die videoland serie van die koen wijland?Dat is echt cringe...
en de return?
Maar dacht dat je die pot daarna bedoelde, daarna moest die italiaan tegen een andere spanjaard. Teamgenoot van deze spanjaard.

Haha en ja team gullit next e talent :P

wel grappig maar totaal niet onze doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wie heeft er gespeeld met zowel normale Mbappe, als Rulebreaker Mbappe?
Hoor zulke goede verhalen over de Rulebreaker versie, maar zo duur helaas

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 14:51
Mars18 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:53:
Ik heb met beide gespeeld en de RB versie is de forse meerprijs niet waard. Qua afronding verschillen ze ingame niet veel naar mijn idee. Nu heb ik Mbappe NIF ook untradable gepakt later, dus de verleiding om de RB versie nog eens te proberen is miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Mars18 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:53:
Ik heb eerst zijn normale gebruikt en gebruik nu de Rulebreaker, ik merk wel degelijk het verschil vooral met afstandschoten van randje 16.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
tukkerterror90 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:30:
[...]

Ik heb eerst zijn normale gebruikt en gebruik nu de Rulebreaker, ik merk wel degelijk het verschil vooral met afstandschoten van randje 16.
Hoorde van een vriend ook goede verhalen.
5 punten op zijn shooting scheelt ook veel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Welke versie van Mbappé je ook hebt, ze zijn allemaal cracked. Alhoewel ik zelf minder moeite heb om Mbappé te verdedigen dan bijv. een Neymar. Je moet Mbappé gewoon op z'n weakfoot forceren, die is echt een stuk minder dan bijv. de weakfoot van Messi. Terwijl ze allebei 4* weakfoot hebben. Die van Mbappé is meer 3*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
SterqVerhael schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:27:
Welke versie van Mbappé je ook hebt, ze zijn allemaal cracked. Alhoewel ik zelf minder moeite heb om Mbappé te verdedigen dan bijv. een Neymar. Je moet Mbappé gewoon op z'n weakfoot forceren, die is echt een stuk minder dan bijv. de weakfoot van Messi. Terwijl ze allebei 4* weakfoot hebben. Die van Mbappé is meer 3*.
ik vind de weakfoot van mbappe eerder 5* dan 3* want schiet ze met links als met rechts easy binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
fifanoob schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:43:
[...]

ik vind de weakfoot van mbappe eerder 5* dan 3* want schiet ze met links als met rechts easy binnen
Hem gebruiken is natuurlijk wat anders dan tegen hem verdedigen. Als ik tegen Mbappé spel en je forceert hem in een slechte angle op z'n weakfoot vliegt hij er bij mij bijna nooit in. Denk dat ik nog niet een goal tegen heb gehad waarbij Mbappé met links scoorde eerlijk gezegd. Misschien is mijn 3 mans achterhoede gewoon angstaanjagend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ik had blijkbaar gisteren Werner gepackt uit een of andere untradeable pack, maar dus niet opgemerkt. Iedere keer als ik tegen hem speel, weet 'ie er wel een of twee in te prikken, dus moest hem zelf ook even proberen in plaats van Giroud Moments. Nu snap ik het...legde er met gemak drie in en rende iedereen voorbij. :P Hij voelt zo wendbaar en z'n schoten zijn ook goed.

Ook Virgil speelt als een baas. Nu is m'n verdediging ineens nog lastig geworden ook en is het ineens verleidelijk geworden om de Doherty SBC te doen, zodat Virgil op RCV kan spelen achter Curtis Jones FS . Ik heb daar nu Stones staan, zodat Tavernier op full chem komt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
allstarted1 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:33:
Ik had blijkbaar gisteren Werner gepackt uit een of andere untradeable pack, maar dus niet opgemerkt. Iedere keer als ik tegen hem speel, weet 'ie er wel een of twee in te prikken, dus moest hem zelf ook even proberen in plaats van Giroud Moments. Nu snap ik het...legde er met gemak drie in en rende iedereen voorbij. :P Hij voelt zo wendbaar en z'n schoten zijn ook goed.

Ook Virgil speelt als een baas. Nu is m'n verdediging ineens nog lastig geworden ook en is het ineens verleidelijk geworden om de Doherty SBC te doen, zodat Virgil op RCV kan spelen achter Curtis Jones FS . Ik heb daar nu Stones staan, zodat Tavernier op full chem komt. :)
Als je Tavernier hebt, is er toch geen reden om Doherty te doen? Of je moet Doherty als centre back gaan gebruiken.

Het is dat ik Tavernier nog niet op full chem krijg in mijn basis. Meestal sub ik hem nu voor Robben of Adama (en dan Berchiche naar LB) in de 2e helft.

[ Voor 8% gewijzigd door SterqVerhael op 22-03-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

SterqVerhael schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:35:
[...]

Als je Tavernier hebt, is er toch geen reden om Doherty te doen? Of je moet Doherty als centre back gaan gebruiken.
Mja, ik ben nu gedwongen om Stones op RCV te spelen en Curtis Jones op het middenveld voor Tavernier omdat hij geen PL-speler is (maar door de Engeland-links wel op full chem komt). Was ook de reden dat ik lange tijd Henderson op het middenveld heb gehad. Ben redelijk OCD wat dat betreft, haha. Cucurella op CM met 7 Chem vind ik al storend. En ja....het maakt heul weinig uit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
allstarted1 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:39:
[...]

Mja, ik ben nu gedwongen om Stones op RCV te spelen en Curtis Jones op het middenveld voor Tavernier omdat hij geen PL-speler is (maar door de Engeland-links wel op full chem komt). Was ook de reden dat ik lange tijd Henderson op het middenveld heb gehad. Ben redelijk OCD wat dat betreft, haha. Cucurella op CM met 7 Chem vind ik al storend. En ja....het maakt heul weinig uit ;)
Welke formatie speel je en hoe ziet de rest van je elftal eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
SterqVerhael schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:25:
[...]

Hem gebruiken is natuurlijk wat anders dan tegen hem verdedigen. Als ik tegen Mbappé spel en je forceert hem in een slechte angle op z'n weakfoot vliegt hij er bij mij bijna nooit in. Denk dat ik nog niet een goal tegen heb gehad waarbij Mbappé met links scoorde eerlijk gezegd. Misschien is mijn 3 mans achterhoede gewoon angstaanjagend. :+
haha ja zou goed kunnen hoor. Nu je het zo zegt, kan het mij ook niet echt herinneren dat mensen met rechts bij mij scoren met mbappe. Ik zelf schiet ze er regelmatig met links in. Als ik met zijn linker schiet is het wel in de korte hoek. 9 van de 10 zijn gewoon raak eigenlijk. Maar sowieso heb ik het idee dat als je met de weakfoot schiet en in de korte hoek schiet je er minder last van hebt. Ik speel ook met Salah rttf en die schiet ze ook regelmatig met rechts in de korte hoek erin. Terwijl die 3* weakfoot heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

SterqVerhael schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:40:
[...]

Welke formatie speel je en hoe ziet de rest van je elftal eruit?
Team staat er nu zo bij :) Ben zelf altijd erg te spreken over de 4-3-3-formatie. Al m'n teams zijn eigenlijk afgestemd op 4-3-3 (2) of 4-3-3 (3) Speel alleen in La Liga met 4-3-1-2. :)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=fCyutAPmnWyZQ:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
allstarted1 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:46:
[...]

Team staat er nu zo bij :) Ben zelf altijd erg te spreken over de 4-3-3-formatie. Al m'n teams zijn eigenlijk afgestemd op 4-3-3 (2) of 4-3-3 (3) Speel alleen in La Liga met 4-3-1-2. :)

Ik heb het eens geprobeerd maar ik kan daar echt totaal niet mee uit de voeten :P

Bij een tegenaanval vind ik dat mijn middenveld te hoog staat en bij de aanval vind ik dat het middenveld te ver achterblijft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Hassiebassie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:53:
[...]

Ik heb het eens geprobeerd maar ik kan daar echt totaal niet mee uit de voeten :P

Bij een tegenaanval vind ik dat mijn middenveld te hoog staat en bij de aanval vind ik dat het middenveld te ver achterblijft 8)7
Haha, ik ken het. Ik heb daarom ook Gundogan geïnstrueerd om achter te blijven tijdens de aanval en ook Neves is redelijk verdedigend ingesteld. Die maakt niet echt de voorwaartse beweging of je moet hem aanspelen. Wel zorgt Neves ervoor dat hij zichzelf vrijloopt. Alleen Jones mag eigenlijk vanaf het middenveld echt mee de aanval in (gebalanceerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Iemand ervaring met RTTF Aubameyang? Packte hem dit weekend uit mijn goodiebag en direct een paar potjes mee gespeeld op LAM in een 4231. Voorlopige conclusie: onzichtbaar en draait als een heftruck.

Iemand tips? Gebruik momenteel een motor kaartje maar merk er weinig van. Vind het ook zonde om een speler van +1m op de bank te laten zitten 8)7 .

Daarentegen mede door deze pack-pull voor het eerst SIF Tierney geprobeerd, wat een heerlijke kaart is dat zeg! Deed in zijn eerste 10 potjes direct mid Carlos vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
allstarted1 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:46:
[...]

Die formaties speel ik zelf niet. Ik start eigenlijk iedere (WL wedstrijd) met 3-5-2- of 4-2-2-2 en switch vrij vaak naar 4-3-1-2- als ik meer pressing wil spelen.

Als ik naar je formatie kijk (zonder dat ik je budget weet) zou ik Chillwell vervangen voor IF Shaw (86) en Stones vervangen voor normale Walker. Of als je het budget hebt IF Walker. Wie wissel je voor Gundogan? Want die houdt het qua stamina meestal niet 90 minuten vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

SterqVerhael schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:30:
[...]

Die formaties speel ik zelf niet. Ik start eigenlijk iedere (WL wedstrijd) met 3-5-2- of 4-2-2-2 en switch vrij vaak naar 4-3-1-2- als ik meer pressing wil spelen.

Als ik naar je formatie kijk (zonder dat ik je budget weet) zou ik Chillwell vervangen voor IF Shaw (86) en Stones vervangen voor normale Walker. Of als je het budget hebt IF Walker. Wie wissel je voor Gundogan? Want die houdt het qua stamina meestal niet 90 minuten vol.
Ik heb +340K aan budget. Zat al te kijken naar een upgrade voor Chilwell en zie dat Tierney het dubbele kost van Chilwell op het moment. Geen probleem hoor, aangezien ik hem destijds voor 15K heb gekocht. :+ Eventueel kan ik ook Watkins SIF nog verkopen en dan speel ik quitte. Walker vind ik persoonlijk niet zo en vind de LB/RB-hype als CB redelijk suf. :P

Voor Gundogan breng ik Bruno Fernandes in, die wisselt dan vervolgens van positie met Neves.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
timonsl schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:03:
Iemand ervaring met RTTF Aubameyang? Packte hem dit weekend uit mijn goodiebag en direct een paar potjes mee gespeeld op LAM in een 4231. Voorlopige conclusie: onzichtbaar en draait als een heftruck.

Iemand tips? Gebruik momenteel een motor kaartje maar merk er weinig van. Vind het ook zonde om een speler van +1m op de bank te laten zitten 8)7 .

Daarentegen mede door deze pack-pull voor het eerst SIF Tierney geprobeerd, wat een heerlijke kaart is dat zeg! Deed in zijn eerste 10 potjes direct mid Carlos vergeten.
Ik heb 1 WL met zijn IF gespeeld toen ik 'm als player pick kreeg. Zelf heb ik hem alleen maar in de spits laten spelen, ik denk dat hij daar het best tot zijn recht komt. Met "Get in behind" instructie maakt hij best prima loopacties en loopt hij de meeste verdedigers eruit met zijn snelheid als je steekballen op 'm geeft, zijn afronding is ook weinig op aan te merken.

Maar zoals je zegt, zijn wendbaarheid is dramatisch, zelfs met Engine chemstyle, dus verwacht geen dribbels zoals je met spelers als Neymar kan maken. Hij past het beste bij teams die op de counter spelen, nadat je de bal verovert een snelle dieptebal op Aubameyang, in 1 rechte lijn op het doel afrennen en schieten maar. Niet mijn speelstijl, daarom heb ik 'm na 1 WL naar de bank verbannen. Als supersub is hij wel fijn als je een voorsprong verdedigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik haat FIFA af en toe. Deed net een fijn potje MM. Beetje mekaar helpen voor Giroud. Mijn LB geeft 3! voorzetten en die zijn dus verdorie niet geregistreerd. Zoveelste keer dat het spel bij objectives weer eens niet registreert wat je gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Giroud binnen ,1e wed scoort die ,8x (10-5) gewonnen hij is een beetje log maar heeft een schot niet normaal met een snelle speler eromheen is hij echt wel bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb in m'n serie A team (die al bij al bijna geen serie A meer is) tog nog even zitten puzzelen.. Alex Sandro was echt te traag en te lomp 🤣

Nu Yuri WI icm navas freeze. Dan maar dybala moment op 8, ga er vast niks van merken

https://www.futbin.com/21/squad/7103344

Nu ooit ben arfa vervangen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 22-03-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik denk dat ik voor het eerst dit x in fifa voor untradeable rewards ga. Mooi wat extra packs waar ik dan de Zambrotta sbc van kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
fifanoob schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:06:
ik denk dat ik voor het eerst dit x in fifa voor untradeable rewards ga. Mooi wat extra packs waar ik dan de Zambrotta sbc van kan doen.
Zeker doen. Ik heb vanmorgen in de trein ook even de Zambrotta sbc gedaan. Met het verkopen van ricardo Pereira What If heeft de sbc me uiteindelijk maar 200K gekost. Daar kan ik prima mee leven. Wel heel wat untradeable minder maar heb voor de volgende promo ook alweer 50 pakketten klaarstaan.

Moments Ballack wordt de volgende en als mijn coinsincome stabiel blijft gaat die komende week fut freeze Chiellini vervangen. Tonali wordt dan de stay back CDM en Ballack gaat box to box spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Prosac schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:33:
Ik haat FIFA af en toe. Deed net een fijn potje MM. Beetje mekaar helpen voor Giroud. Mijn LB geeft 3! voorzetten en die zijn dus verdorie niet geregistreerd. Zoveelste keer dat het spel bij objectives weer eens niet registreert wat je gedaan hebt.
Let op dat ze de tekst wel vertalen maar de afkorting voor de positie niet.
Het gaat in dit geval om voorzetten met een linksbuiten (LVA).
Mogelijk tellen ze daardoor niet.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 22-03-2021 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

dutchgio schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:41:
[...]

En houd er rekening mee dat het geen LM mag zijn op de LVA-positie. In dat geval moet je even een position change erop gooien :) #schadeschandewijzer #beentheredonethat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
- zucht -

verkeerde vertaling dus.. :'(

[ Voor 91% gewijzigd door Prosac op 22-03-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 14:51
Momenteel zit ik te puzzelen om CR7 in mijn basis te krijgen. Ik twijfel erover om Mendy en Varane te vervangen. Niet omdat deze slecht bevallen, maar erg standaard is het wel en heb vele potjes geapeeld met ze. Maar valt mij tegen om dit duo te vervangen en om CR7 in te passen.

Ik speel 41212 en Muller kan op cm en is op cam ook goed. Wat zijn volgens jullie de logische opties/upgrades?

Huidig team: https://www.futbin.com/21/squad/3887697

Met Zidane zonder vervanging Mendy en Varane:
https://www.futbin.com/21/squad/7098511

Met een alternatieve verdediging en Rabiot (700k over): https://www.futbin.com/21/squad/7080703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Dat is toch lui? Als er LB staat, dan denk ik toch Leftback? Doe dan de namen zoals ze ook op het spelerskaartje staan. ;')

Even voor de zekerheid, is het dan de speler die LVA moet zijn, of alleen de positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prosac schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:35:
[...]

Dat is toch lui? Als er LB staat, dan denk ik toch Leftback? Doe dan de namen zoals ze ook op het spelerskaartje staan. ;')

Even voor de zekerheid, is het dan de speler die LVA moet zijn, of alleen de positie?
Ja, is niet de eerste keer dat dit fout gaat en heel knullig dat ze het nog steeds zo doen.

De speler moet LVA zijn, waar hij staat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:38:
[...]

Ja, is niet de eerste keer dat dit fout gaat en heel knullig dat ze het nog steeds zo doen.

De speler moet LVA zijn, waar hij staat maakt niet uit.
Schiet mij maar lek.. 3 voorzetten (crosses) met Podence, objective niet gehaald. :'(

edit: schiet mij maar lek deel 2. Nieuwe pot, voorzet met Podence, Martial kopt in. Speler quit, objective gehaald.. terwijl ik er nog 2 moest. 8)7 |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Prosac op 22-03-2021 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Hassiebassie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:31:
[...]

Zeker doen. Ik heb vanmorgen in de trein ook even de Zambrotta sbc gedaan. Met het verkopen van ricardo Pereira What If heeft de sbc me uiteindelijk maar 200K gekost. Daar kan ik prima mee leven. Wel heel wat untradeable minder maar heb voor de volgende promo ook alweer 50 pakketten klaarstaan.

Moments Ballack wordt de volgende en als mijn coinsincome stabiel blijft gaat die komende week fut freeze Chiellini vervangen. Tonali wordt dan de stay back CDM en Ballack gaat box to box spelen.
Zambrotta is zeker een aanrader, heb zijn Prime gepacked uit de Mid- or Prime Player Pick SBC. Had zelf nooit eerder overwogen om voor hem te gaan, maar hij doet het fantastisch in mijn team als CDM. Heel goed in het afjagen van de bal, supersnel ondanks zijn wat grotere postuur. Die 5* WF is ook wel fijn in de opbouw, passing is beter dan verwacht. Kan natuurlijk ook als rechtsback / linksback en zelfs als centrale verdediger spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zo.. dat was eer een lekker begin van de week. Denk ook weer leuk een rivals potje te spelen. Jawel, tegenstander volledig goud (geen 1 IF/objective/SBC or whatever kaart). Joao Felix en Carrasco waren de top spelers, de rest van het veld werd aangevuld met Shelvey, Barnes, Vitollo en nog een dotje onbekende Spanjaarden. En ja hoor, vrij snel 2-0 achter. Vervolgens hard moeten werken om 3-2 voor te komen. Maar zijn spelers gaan net zo makkelijk mee in alles.. En jawel, 89e minuut een niet te stoppen Joao Felix.. 3-3.
O ja, had ik al gezegd dat er 2 ballen van mij op de paal gingen + een lob mooi voor het doel een keer stuiterde en over ging? Juist..
O ja en waarom spelen die gasten altijd in het zwarte standaard FUT shirt?!
Playstation uit, dalijk maar Kamp Waes kijken met m'n dames. Iets minder frustratie.

** rant mode off**

sorry, moest er even uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
[...]

Heb je je FUT in NL? LB = Linksbuiten in het Nederlands dacht ik. Zet het gewoon in Engels, scheelt je frustratie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:11:
Zo.. dat was eer een lekker begin van de week. Denk ook weer leuk een rivals potje te spelen. Jawel, tegenstander volledig goud (geen 1 IF/objective/SBC or whatever kaart). Joao Felix en Carrasco waren de top spelers, de rest van het veld werd aangevuld met Shelvey, Barnes, Vitollo en nog een dotje onbekende Spanjaarden. En ja hoor, vrij snel 2-0 achter. Vervolgens hard moeten werken om 3-2 voor te komen. Maar zijn spelers gaan net zo makkelijk mee in alles.. En jawel, 89e minuut een niet te stoppen Joao Felix.. 3-3.
O ja, had ik al gezegd dat er 2 ballen van mij op de paal gingen + een lob mooi voor het doel een keer stuiterde en over ging? Juist..
O ja en waarom spelen die gasten altijd in het zwarte standaard FUT shirt?!
Playstation uit, dalijk maar Kamp Waes kijken met m'n dames. Iets minder frustratie.

** rant mode off**

sorry, moest er even uit
Gooi het eruit! Hier ook weer een terugkerend 'fenomeen'. Een aantal potjes vrij makkelijk gewonnen, en dan komt er 1 he? On-mo-ge-lijk om te winnen. Inmiddels heb ik geaccepteerd dat het zo is. Maar blijft raar, want daarvoor speelde ik zo ongelooflijk lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik zie weinig mensen spelen met die Argentijnse spits met de ligue1 opdracht iemand ervaring met hem ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is het niet zo dat jullie na een aantal lekkere potjes gewoon hoger ingedeeld worden, tegen betere tegenstanders? Dat zou verklaren waarom het eerst altijd lekker gaat en het na een x-aantal potjes ineens een stuk moeilijker wordt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik twijfel tussen Zambrotta SBC (end-game CB/RB/LB) of de Lars Bender SBC i.c.m. met later een Ballack of (mogelijk) Lahm SBC. Die Lars is ook wel echt een end-game CB/RB en veel goedkoper (2x 84 rated).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Jorgen schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 04:47:
Is het niet zo dat jullie na een aantal lekkere potjes gewoon hoger ingedeeld worden, tegen betere tegenstanders? Dat zou verklaren waarom het eerst altijd lekker gaat en het na een x-aantal potjes ineens een stuk moeilijker wordt.
Ik weet niet precies hoe dat gaat, ik heb me daar nooit zo in verdiept, maar vermoedelijk zal het zoiets wel zijn. Ach, ik heb het geaccepteerd inmiddels en er een uitdaging van gemaakt om enkel met spelers die ik leuk vind te spelen. Zo zit Mbappe die ik een keer gepackt had, 'gewoon' op de bank. Het leuke daarvan is dat je dan zelf soms verborgen pareltjes ontdekt. Zo vond ik bijvoorbeeld Headliner Mkhikitaryan echt een goeie aanvaller, hoewel ik hem inmiddels niet meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
[...]

Reden nummer zoveel voor mij om het spel gewoon lekker op Engels te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Iedereen heeft het over Zambrotta en die is zeker interessant. Maar wat denken jullie van Makelele? Ik heb nu Rijkaard 90, voor de CDM positie, maar die Makelele lijkt me geniaal. Een soort Kante on steroids.
Pagina: 1 ... 112 ... 158 Laatste