Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10-08 10:48
Jorgen schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 04:47:
Is het niet zo dat jullie na een aantal lekkere potjes gewoon hoger ingedeeld worden, tegen betere tegenstanders? Dat zou verklaren waarom het eerst altijd lekker gaat en het na een x-aantal potjes ineens een stuk moeilijker wordt.
Nee, je speelt tegen mensen in dezelfde divisie.

Ik gok dat het meer zelfoverschatting is. Als je paar potjes goed speelt en makkelijk wint. Gaat men te veel in zichzelf geloven en dan krijg je de deksel op je neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Robbio85 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:11:
Iedereen heeft het over Zambrotta en die is zeker interessant. Maar wat denken jullie van Makelele? Ik heb nu Rijkaard 90, voor de CDM positie, maar die Makelele lijkt me geniaal. Een soort Kante on steroids.
Volgens mij heeft Kante what if al gemiddeld betere stats.
Hij is zeker niet mis, maar er zijn en komen betere kaarten.

Wellicht pak ik hem nog een keertje mee. Had hem vorig jaar untradeable gepackt uit een ultimate pack rond TOTS. Hij lijkt erg veel op Kante.

Overigens had ik vorig jaar prime icon Wright gepackt. Als ik 1 kaart kan afraden, doe die moments sbc van Wright niet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-08 15:17
Robbio85 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:11:
Iedereen heeft het over Zambrotta en die is zeker interessant. Maar wat denken jullie van Makelele? Ik heb nu Rijkaard 90, voor de CDM positie, maar die Makelele lijkt me geniaal. Een soort Kante on steroids.
Ik twijfel er over. Ik heb Delaney IF op die positie. Het is wel een verbetering, maar denk dat ik mijn untradeables beter aan Zambrotta/Bender kan besteden.
Aan de andere kant: voldoende dagen om er nog over na te denken. Ik hoop ergens op een Matthaus als SBC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:31:
[...]

Ik twijfel er over. Ik heb Delaney IF op die positie. Het is wel een verbetering, maar denk dat ik mijn untradeables beter aan Zambrotta/Bender kan besteden.
Aan de andere kant: voldoende dagen om er nog over na te denken. Ik hoop ergens op een Matthaus als SBC.
Matthäus moments sbc _/-\o_ oh dat zou prachtig zijn. Ik packte die kerel aan het eind van Fifa 20 met de moments sbc. Ik had toen zoveel goede kaarten dat ik 2 elftallen had. Hij speelde toen in een hybrid van Bundesliga/serie A en was daar de captain. Wat een kaart was dat :)

Samen met Delaney summer heat (wat een toeval) vormde hij het blok op het middenveld. TOTS Lewa in de spits. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Middagpauze even gebruikt om Lars Bender binnen te harken. NIet heel moeilijk met twee 84-rated squads.

Exit Klaiber en Robben, enter Figo en Bender. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 10:39
Prosac schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:40:
Middagpauze even gebruikt om Lars Bender binnen te harken. NIet heel moeilijk met twee 84-rated squads.

Exit Klaiber en Robben, enter Figo en Bender. :)
Ik ga nu voor Klaiber als CV, en Carlos Alberto 90 op de RB.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:49:
[...]

Ik ga nu voor Klaiber als CV, en Carlos Alberto 90 op de RB.
Dan zou ik nog een icon moeten toevoegen om Klaiber op wat meer chem te krijgen denk ik. Hij heeft langdurig zijn nut gehad, maar even doorschakelen is ook wel fijn. Het is dat ik geen geld wil uitgeven voor een Sancho of Reyna, anders kon de RM ook nog een mooie Bundesliga twist krijgen.
Maar het is ook wel lekker symetrisch met twee icons op de flanken, twee leverkusen spelers op de flanken en Muller/Goretzka naast elkaar op het middenveld. :P
Alleen Hinteregger is een vreemde eend nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:44
fifanoob schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:07:
[...]

Nee, je speelt tegen mensen in dezelfde divisie.

Ik gok dat het meer zelfoverschatting is. Als je paar potjes goed speelt en makkelijk wint. Gaat men te veel in zichzelf geloven en dan krijg je de deksel op je neus
Ik vind anders wel dat de verschillen in dezelfde divisie soms behoorlijk groot zijn. Ik won dus gisteren een potje met 9-2. Om het potje daarna met 5-1 te verliezen (in dat potje speelde ik echt niet minder als in die 9-2) en daarna won ik weer met 6-1. In dezelfde divisie. Ik zie daar geen zelfoverschatting in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Welke divisie speelt eenieder hier? Ik zit momenteel in divisie 2 (vaardigheidspunten schommelen zo rond de 1760-1850 dacht ik). Moet eerlijk bekennen dat ik bijna niet speel doordeweeks. Soms voor objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:03
Divisie 1 met 2k punten ofzo. tweede coop account gaat ook hard richting div 1, die staat op 1850 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 09:03
Schommel tussen divisie 5 en 6.. Maar dat is een stuk beter dan vorig jaar, toen schommelde ik tussen divisie 9 en 10.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:07
M@cer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:04:
Schommel tussen divisie 5 en 6.. Maar dat is een stuk beter dan vorig jaar, toen schommelde ik tussen divisie 9 en 10.
Idem hier. Net van 6 naar 5, maar verwacht dat ik hier wat tussen ga schommelen. Nog maar weinig rivals gespeeld ivm WL en even klaar mee zijn. Nu wat pakketjes klaarstaan voor volgende promo, misschien dat wat geluk daar en doorbouwen de wat ‘moeten’ smaak van de WL wat wegspoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
SterqVerhael schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:37:
Welke divisie speelt eenieder hier? Ik zit momenteel in divisie 2 (vaardigheidspunten schommelen zo rond de 1760-1850 dacht ik). Moet eerlijk bekennen dat ik bijna niet speel doordeweeks. Soms voor objectives.
div1 2200 punten nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Moody2204 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:19:
[...]
Ik vind anders wel dat de verschillen in dezelfde divisie soms behoorlijk groot zijn. Ik won dus gisteren een potje met 9-2. Om het potje daarna met 5-1 te verliezen (in dat potje speelde ik echt niet minder als in die 9-2) en daarna won ik weer met 6-1. In dezelfde divisie. Ik zie daar geen zelfoverschatting in.
Ik denk dat onze kijk wel hetzelfde is ;). Zelfoverschatting klinkt ook zo heerlijk. Wat ik mezelf kan verwijten is dat ik misschien niet goed genoeg anticipeer op tactieken van de tegenstander. Ik speel 5 potjes hetzelfde, 5 potjes met steekballen en dat werkt bij de ene wel en de andere niet (om maar even een voorbeeld te noemen).

Maar je kunt gewoon niet ontkennen dat het ene potje anders aanvoelt dan het andere. Verklaar anders eens waarom dat het ene potje een speler automatisch meer betrokken is in het spel dan het andere potje (d.w.z. uit zichzelf aanbieden/loopacties t.o.v. compleet stilstaan).

@SterqVerhael Speel zelf overigens sinds deze week DIV4. Als ik WL speel kom ik meestal niet verder dan 8 wins uit 15 potjes. Maar haal ook maar 15 potjes max ivm tijdsgebrek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:02
Divisie 5 stabiel, stuk btr als 9 vorig jaar.

Maar door tijdgebrek ivm 2 (jonge) kinderen kansloos om omhoog te klimmen.. vooral wat SB en objectives spelen en paar potjes Rivals per week (rang 2/3)

Doel is wel om naar 4 te gaan dit jaar.. nu 1155 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Div 2 schommel tussen 1800 en 1900. Speel niet heel veel Rivals meer de laatste tijd Ivm tijd gebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Na een wekenlang uitstapje naar divisie 4, nu al weer "stabiel" in 6.
Waar het me opvalt dat ik de grootste moeite heb met vrijwel full-gold squads van accounts in februari/maart gemaakt.
Mijn defensie die een Adama niet tegen kan houden, 9 van de 10 keer wel eenvoudig Garrincha of Ronaldinho afstopt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:01
Divisie 3 soms 4 als ik dik win verlies ik daarna opeens terwijl ik beter speel geen pijl op te trekken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ga de rest van de week maar ff voorzichtig zijn met mijn hogere kaartjes denk ik. Herinner me ineens dat bij de 2e icon swaps je volgens mij moest spelen met "first owner" kaartjes van een bepaalde competitie/nationaliteit.
Zou maar zo weer eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:45:
[...]

Ik denk dat onze kijk wel hetzelfde is ;). Zelfoverschatting klinkt ook zo heerlijk. Wat ik mezelf kan verwijten is dat ik misschien niet goed genoeg anticipeer op tactieken van de tegenstander. Ik speel 5 potjes hetzelfde, 5 potjes met steekballen en dat werkt bij de ene wel en de andere niet (om maar even een voorbeeld te noemen).

Maar je kunt gewoon niet ontkennen dat het ene potje anders aanvoelt dan het andere. Verklaar anders eens waarom dat het ene potje een speler automatisch meer betrokken is in het spel dan het andere potje (d.w.z. uit zichzelf aanbieden/loopacties t.o.v. compleet stilstaan).

@SterqVerhael Speel zelf overigens sinds deze week DIV4. Als ik WL speel kom ik meestal niet verder dan 8 wins uit 15 potjes. Maar haal ook maar 15 potjes max ivm tijdsgebrek.
Veranderen van taktiek kan inderdaad erg helpen in een wedstrijd. Dat heb ik met de tips hier op het forum inmiddels ook wel ontdekt. Daarom heb ik ook 4 verschillende opties onder de knoppen staan. Maar ik heb toch ook meer het idee dat er in de potjes een bepaalde randomness in zit waar je je maar beter aan over kunt geven, om jezelf niet in de weg te zitten. Dan speel je wel tegen iemand uit je eigen divisie, maar wel iemand die ineens een stuk beter is. Ik let ook vaak op die rankingpoints. Soms speel je ineens tegen iemand die bijna 100 punten meer heeft dan jij. Terwijl het normaal meestal redelijk in de buurt zit qua marge in Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Momenteel divisie 3 op de PS4. Met 1x een uitschieter naar divisie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:51
Ik zoek nog een lb/cb combi in het volgende elftal voor 2.2 mil., maar het lukt mij niet om de juiste combi te vinden. Wat is de beste optie?

https://www.futbin.com/21/squad/7080703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:58

allstarted1

WTRFTS

_Uploader_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:55:
Ik zoek nog een lb/cb combi in het volgende elftal voor 2.2 mil., maar het lukt mij niet om de juiste combi te vinden. Wat is de beste optie?

https://www.futbin.com/21/squad/7080703
Zoiets? Geen ervaring met Cannavaro, maar Ronaldo maakt het lastiger te linken op die positie?

https://www.futbin.com/21/squad-builder/view/7125890

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
allstarted1 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:01:
[...]

Zoiets? Geen ervaring met Cannavaro, maar Ronaldo maakt het lastiger te linken op die positie?

https://www.futbin.com/21/squad-builder/view/7125890
Het linkje werkt niet, welke opties zie jij? De posities kunnen eventueel ook nog verwisseld worden als het enigzins uitmaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

_Uploader_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:03:
[...]

Het linkje werkt niet, welke opties zie jij? De posities kunnen eventueel ook nog verwisseld worden als het enigzins uitmaakt.
Team was niet gesaved, maar link net opnieuw aangemaakt. Theo Hernandez HL op LB en Cannavaro Prime op CB. Dan komt Ronaldo op 6 chem, maar met bv. een Serie A-coach op 7. Met loyalty (neem aan dat je dat al hebt opgebouwd) op 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
allstarted1 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:05:
[...]

Team was niet gesaved, maar link net opnieuw aangemaakt. Theo Hernandez HL op LB en Cannavaro Prime op CB. Dan komt Ronaldo op 6 chem, maar met bv. een Serie A-coach op 7. Met loyalty (neem aan dat je dat al hebt opgebouwd) op 8.
Dank je, dat is een goede optie! Met Rabiot op cam, komt Ronaldo op 10 chem. Of eerst op 9 chem, want ik heb hem nog maar net untradable gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

_Uploader_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:11:
[...]

Dank je, dat is een goede optie! Met Rabiot op cam, komt Ronaldo op 10 chem. Of eerst op 9 chem, want ik heb hem nog maar net untradable gepakt.
Zie ook dat veel mensen Cannavaro met een Catalyst spelen om zijn passing en snelheid een boost te geven. Qua verdediging en fysiek zijn er weinig verbeteringen te maken, denk ik. Volgens mij wel nog iets boven je budget, maar misschien dat het aankomend weekend de prijzen nog wat gaan zakken als FUT Birthday los gaat omdat mensen liquid willen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:14:
[...]

Zie ook dat veel mensen Cannavaro met een Catalyst spelen om zijn passing en snelheid een boost te geven. Qua verdediging en fysiek zijn er weinig verbeteringen te maken, denk ik. Volgens mij wel nog iets boven je budget, maar misschien dat het aankomend weekend de prijzen nog wat gaan zakken als FUT Birthday los gaat omdat mensen liquid willen gaan?
Heb een tijd met cannavaro gespeeld verdedigend een beest en heel wendbaar. Maar een bal Pasen kan hij inderdaad niet dus zeker een catalyst op gooien.

Edit : iemand overigens ervaring met Ruben neves objective als cdm ? Wil hem gaan gebruiken ipv van kante speel daar al zo lang mee wil eens iets anders :)

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 23-03-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:19:
[...]

Heb een tijd met cannavaro gespeeld verdedigend een beest en heel wendbaar. Maar een bal Pasen kan hij inderdaad niet dus zeker een catalyst op gooien.

Edit : iemand overigens ervaring met Ruben neves objective als cdm ? Wil hem gaan gebruiken ipv van kante speel daar al zo lang mee wil eens iets anders :)
Heb hem gedaan speelt erg fijn loopt veel zit overal tussen en loopt ook goed mee in de aanval
Beetje allround middenvelder vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hoorde gerucht dat icon SBc komt dat je 2 gewonnen icons moet inleveren en dan krijg je een prime icon , iemand hier ook iets over gelezen gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Gewonnen moet uit die zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
allstarted1 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:14:
[...]

Dat is een goede tip, ik wacht dan na het weekend om Mendy/Varane te vervangen. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel een draft met prime Ronaldinho, wat is die man goed niet normaal :') hoe snel hij skillmoves doet en snel blijft dribbelen lukt Neymar niet eens. Pffff jammer dat ik hem niet kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Prosac schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:44:
[...]

Na een wekenlang uitstapje naar divisie 4, nu al weer "stabiel" in 6.
Waar het me opvalt dat ik de grootste moeite heb met vrijwel full-gold squads van accounts in februari/maart gemaakt.
Hoe kunnen deze mensen zo goed zijn? Zijn het echt nieuwe spelers of gewoon goede spelers die opnieuw begonnen zijn met een nieuw account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-06 18:28
saert schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:10:
[...]

Hoe kunnen deze mensen zo goed zijn? Zijn het echt nieuwe spelers of gewoon goede spelers die opnieuw begonnen zijn met een nieuw account?
Hm ik speel nu een maandje ongeveer en heb een redelijke basic squad. Speel vaak teams met allemaal icons en fancy stuff helemaal zoek. Ik speel nu in divisie 5. Ik ben meer beducht op mijn tegenstander als ik veel gold onbekende spelers zie, dan wanneer ik de dure bekende kaartjes zie. Dan weet ik al: die gaat mij onderschatting en steunt te veel op de traits van zn kaartjes. Ik vind trouwens ook niks mooier dan mensen die met de meta spelen: rashford, werner etc. Je weet gewoon precies hoe zulke gasten winnen en als je daar een stokje voor steekt dan zijn ze ineens nergens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iNXMBEh-oO0zB4btE657tLzizvQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/duy5xTdVOeIKkXGXXHUnyzm3.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is overigens mijn team. Speel ingame 5-3-1-2 met Promes als CAM en Frenkie forward aan zijlijn. Dat vind ik echt een underrated kaartje: hij is zo snel en vooral na de eerste balaanname heeft hij ineens zo'n spurt die niemand aan ziet komen.

Loop nu met Depay ongeveer 1:1 (144 gespeeld, 148 gescoord) en met Boadu 1:1,4 (84 gespeeld, 120 gescoord).

Ik dacht eraan de keeper en LB snel te vervangen. Iemand aanraders voor mijn team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Voor die Eredivisie doelstellingen moet je voorzetten geven. Moet je die perse door de lucht of mogen die ook over de grond gegeven worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Vandaag Fifa binnen, gelijk Ultimate team. Met het start team en de 5 placement matches kom ik in divisie 5 terecht.

Moet zeggen dat het opvalt dat het dit jaar veel makkelijker lijkt te zijn om te scoren met harde schoten. Gaan er vaak vanuit random posities in. Heb ook nog wat moeite met verdedigen omdat ik merk dat mijn spelers nog wat langzaam zijn en pace dit jaar belangrijk lijkt te zijn.

Vorig jaar rond deze tijd ook begonnen met Fifa 20 totdat ik op het einde een bijna volledig TOTY team bij elkaar had gespeeld met de weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
saert schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:10:
[...]

Geen idee, net ook weer.. een team opgericht in maart en verlies in divisie 6 met 9-1 omdat het voor Boateng en Hinteregger blijkbaar onmogelijk is om Zahavi en Haller van de bal te krijgen. |:(
Compleet weggetikt door een soort MM eredivisie team. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
Of gewoon gasten die alleen maar offline en pro clubs speelden en er nu bij komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Messje op 23-03-2021 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sossage23 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:36:
Voor die Eredivisie doelstellingen moet je voorzetten geven. Moet je die perse door de lucht of mogen die ook over de grond gegeven worden?
Het moeten crosspasses zijn, maar die mogen ook laag gegeven worden (dubbeltap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
BenJG schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:27:
[...]

[Afbeelding]

Ik dacht eraan de keeper en LB snel te vervangen. Iemand aanraders voor mijn team?
Draai Frenkie en Promes om en haal, als je de coins hebt, de EL rttf versie van Promes (die is cheap maar wel goed). Doordat je Frenkie en Promes omdraait kun je het volgende doen:

Op linksback What If Berchiche (draai Militao en Senesi daarvoor ook om). Op rechtsback Rulebreaker Dumfries. Verder zou ik Militao zo snel mogelijk upgraden naar Varane (heerlijk saai, maar wel effectief).
Traeces schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:19:
[...]

Normale Kanté is ontzettend broken. Ik zou Kanté en Neves combineren. Neves is qua passing en scorend vermogen wel beter dan Kanté. Bij mij speelt hij samen met What If Fer. Speel 3-5-2.

[ Voor 22% gewijzigd door SterqVerhael op 24-03-2021 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Prosac schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:59:
[...]
Geen idee, net ook weer.. een team opgericht in maart en verlies in divisie 6 met 9-1 omdat het voor Boateng en Hinteregger blijkbaar onmogelijk is om Zahavi en Haller van de bal te krijgen. |:(
Compleet weggetikt door een soort MM eredivisie team. Bizar.
Ik kan dit ook niet echt los laten.. was al aan het Googelen en gaan zoeken gegaan op Reddit, maar kan er eigenlijk niks over vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-06 18:28
SterqVerhael schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:06:
[...]

Draai Frenkie en Promes om en haal, als je de coins hebt, de EL rttf versie van Promes (die is cheap maar wel goed). Doordat je Frenkie en Promes omdraait kun je het volgende doen:

Op linksback What If Berchiche (draai Militao en Senesi daarvoor ook om). Op rechtsback Rulebreaker Dumfries. Verder zou ik Militao zo snel mogelijk upgraden naar Varane (heerlijk saai, maar wel effectief).
Thanks voor de tips! Ik zal Militao zsm vervangen door Varane. Heb de normale Dumfries geprobeerd, maar vond het niks. Over Max ben ik wel tevreden daar hoor. Denk echt als eerste keer betere keeper kijken na Varane.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-08 10:50
SterqVerhael schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:13:
[...]

Welke app is dit? Wat grappig dat je al die stats veel beter kunt zien.

Dit weekend doorgespeeld tot Goud 2, 17 wins met nog 6 wedstrijden te gaan. Ging soms heel lekker, maar soms was de verbinding echt drama (continu dat logo in beeld). Vooral gedaan omdat goud 3 echt bagger player picks oplevert elke keer. Hopelijk met een 1 van 4 keuze (ipv 3) met goud 2 meer geluk.

Uit de 2 plus player picks had ik die Poolse keeper en Weghorst. Jammer, had gehoopt op Wamangituka.

Main opstelling is 3-5-2:
Pope (normal gold rare)
Klaiber - Desailly mid - What if Berchiche
Robben-Neves-Fer What if -Adama freeze
---------------Jota TGTS ---------------------
-------Mané-----------------prime Nedved--

3 spelers starten op 7 chem: Neves, Adama en Mané.
FUT Track :) is leuk inderdaad om het bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-08 10:50
Schommel tussen de 2100-2150 skill points. Speel niet zoveel rivals, enkel wat potjes als ik ze nodig heb voor rivals ranking na het spelen van WL-wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:06:
[...]

[...]

Normale Kanté is ontzettend broken. Ik zou Kanté en Neves combineren. Neves is qua passing en scorend vermogen wel beter dan Kanté. Bij mij speelt hij samen met What If Fer. Speel 3-5-2.
Daar ga ik niet aan beginnen :) Heb RTTF Wijnaldum dat vind ik een heel erg fijne middenvelder. Kante is goed maar ben er ook wel klaar mee na zoveel wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 21:09
Ik speel nu al weer een tijdje met onderstaand team. In game wisselen Dybala en Fer, en Klaiber en Dalot.

Ben op zoek naar een beetje inspiratie voor een volgende stap om dit team beter te maken. Dybala blijft mijn favoriete speler - CR7 is goed, maar niet geweldig, zeker niet als ik bedenk dat dit de duurste speler uit het team is. Misschien van alle fodder die ik nog heb (en nog ca 400k in bank) PIM Kluivert doen als vervanging en langzaamaan een totaal NL team gaan bouwen? Als iemand nog een leuk idee heeft, dan hoor ik het graag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xV1954wy6NT2LGn9HUo0DXSHCSc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MaiIBNcTaYfc0AVbVk6ayhyi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Tijdens een koffiebreak maar even de Hernandez-SBC gedaan. Heb Dos Santos en Higuain al lange tijd geleden in een SBC gegooid en verwacht dat dit ook later met hem zal gebeuren :P Had nog een 'waardeloze' José Fonte TOTW waardoor ik de SBC flink onder de waarde van een 89-rated speler kon doen :)

Ook een tiental playerpacks klaarstaan voor de promo van vrijdag (tegen beter weten in) en dan morgen nog de Rivals-rewards erbij. Denk dat ik ze lekker untradeable pak. Eventuele fodder gaat dan in de SBC voor de RB Bender-broer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
heron schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:35:
Ik speel nu al weer een tijdje met onderstaand team. In game wisselen Dybala en Fer, en Klaiber en Dalot.

Ben op zoek naar een beetje inspiratie voor een volgende stap om dit team beter te maken. Dybala blijft mijn favoriete speler - CR7 is goed, maar niet geweldig, zeker niet als ik bedenk dat dit de duurste speler uit het team is. Misschien van alle fodder die ik nog heb (en nog ca 400k in bank) PIM Kluivert doen als vervanging en langzaamaan een totaal NL team gaan bouwen? Als iemand nog een leuk idee heeft, dan hoor ik het graag.

[Afbeelding]
Ik heb de Moments sbc van Kluivert gedaan en speel ook met Dybala en Cr7 (wel TOTY versie), maar ik kon Kluivert niet laten renderen in het team. Ik miste de soepelheid van Dybala om zich overal tussen te wringen en zijn Finesse Shot vanaf de 16 is extreem dodelijk. Cr7 speelde hij gewoon niet uit de basis.

Ik laat hem nu vaak invallen als stormram en die rol vervult hij uitermate goed. Gewoon met je buitenspelers ballen pompen met voorzetten en hij drukt zijn tegenstander zo opzij en rost/kopt de bal er zo in.

Zelf heb ik op rechts FS kulusevski staan. Ingame verhuist die naar links en El Shar naar rechts. Dan heb ik een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links. Werkt extreem goed met voorzetten geven. En als ze naar binnen snijden dan kunnen ze vaak in de verre hoek scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:58:
[...]

Ik heb de Moments sbc van Kluivert gedaan en speel ook met Dybala en Cr7 (wel TOTY versie), maar ik kon Kluivert niet laten renderen in het team. Ik miste de soepelheid van Dybala om zich overal tussen te wringen en zijn Finesse Shot vanaf de 16 is extreem dodelijk. Cr7 speelde hij gewoon niet uit de basis.

Ik laat hem nu vaak invallen als stormram en die rol vervult hij uitermate goed. Gewoon met je buitenspelers ballen pompen met voorzetten en hij drukt zijn tegenstander zo opzij en rost/kopt de bal er zo in.

Zelf heb ik op rechts FS kulusevski staan. Ingame verhuist die naar links en El Shar naar rechts. Dan heb ik een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links. Werkt extreem goed met voorzetten geven. En als ze naar binnen snijden dan kunnen ze vaak in de verre hoek scoren.
Kulusevski kan je ingame ook nog in de spits zetten. Knalt ze bij mij vanuit alle hoeken en standen erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is het mogelijk co-op te spelen met 3 gebruikers/controllers op ps4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:56:
Is het mogelijk co-op te spelen met 3 gebruikers/controllers op ps4?
co-op is met 2 ps4. Je kan wel gewoon draft of rivals spelen en dan een gast toevoegen op moment dat je op gereed klikt nadat je tegenstander hebt gevonden. Je kan dan dus wel met 3 man in hetzelfde team spelen tegen iemand. Maar wil je co-op dan moet je volgens mij met minimaal 2 ps4 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Hassiebassie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:58:
Toch wel een dure wissel, maar ik snap het wel. Als stormram prima, maar voor in de basis gewoon niet meta genoeg. Ondanks de 5 star WF. Dit jaar wel meer bruikbaar dan in fifa 20 though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
SterqVerhael schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:36:
[...]

Toch wel een dure wissel, maar ik snap het wel. Als stormram prima, maar voor in de basis gewoon niet meta genoeg. Ondanks de 5 star WF. Dit jaar wel meer bruikbaar dan in fifa 20 though.
Ik kon hem gewoon niet lekker laten draaien in het team. Zonder Dybala liep het gewoon niet beter en TOTY cr7 speelt hij niet uit de basis.

Ik heb de sbc puur vanwege nostalgie van Fifa 19 gedaan :) heb voorlopig coins zat en hark nu gemiddeld 1 miljoen per week binnen. De speler voor deze week was moments Zambrotta en volgende week wordt het waarschijnlijk moments Ballack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:58:
Eventuele fodder gaat dan in de SBC voor de RB Bender-broer :)
Hier is het wachten op de upgrades van de laatste What If's die ik untradeable heb, dan heb ik toch mooi een 88 Lees Melou, 89 Caputa, Berchiche en (mogelijk volgende week) 89 Guendouzi om in te zetten. 8)

Overigens toch wel blij dat ik Müller gedaan heb. Oogt qua spelen frivoler dan Freeze Gnabry en lijkt een beter neusje voor de goal te hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Prosac op 24-03-2021 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hassiebassie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:52:
[...]

Ik kon hem gewoon niet lekker laten draaien in het team. Zonder Dybala liep het gewoon niet beter en TOTY cr7 speelt hij niet uit de basis.

Ik heb de sbc puur vanwege nostalgie van Fifa 19 gedaan :) heb voorlopig coins zat en hark nu gemiddeld 1 miljoen per week binnen. De speler voor deze week was moments Zambrotta en volgende week wordt het waarschijnlijk moments Ballack.
op hoeveel transferwinst zit jij nu?
Mijn transferwinsten zijn wat geminderd de laatste tijd.. Heb al een tijdje dat ik even niet weet waar in te moeten investeren. Ook vind ik de inform kaartjes te hoog om daar wat op te gokken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:55:
[...]

Hier is het wachten op de upgrades van de laatste What If's die ik untradeable heb, dan heb ik toch mooi een 88 Lees Melou, 89 Caputa, Berchiche en (mogelijk volgende week) 89 Guendouzi om in te zetten. 8)

Overigens toch wel blij dat ik Müller gedaan heb. Oogt qua spelen frivoler dan Freeze Gnabry en lijkt een beter neusje voor de goal te hebben.
Dat is een mooi rijtje inderdaad!

Müller is inderdaad top. Heb zelf alleen Gnabry IF, maar niet helemaal m'n ding.

[ Voor 7% gewijzigd door allstarted1 op 24-03-2021 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Rare potjes gespeeld vandaag. Op 3-5-2 en 4-3-3 werd ik overlopen, 3-1 en 5-2 achter.. Ik schakel terug naar 4-5-1 en ineens gaat het lopen. 5-3 gewonnen en de andere met nog volle druk in de laatste 10 minuten 5-5 gespeeld (de 5-5 viel in de 93e minuut van de 1 minuut extra speeltijd. :9 )
Heb Figo en Haaland ook herontdekt. Die knallen ze er ook weer makkelijk in. Zit nu te twijfelen of ik misschien Delaney eruit haal voor Flashback Kroos.

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 24-03-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:55:
[...]

Hoe is lees-melou. Zit te denken hem op m'n middenveld te parkeren en verwacht dat de prijs stabiel blijft omdat hij echt over geïnvesteerd is vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:14:
[...]

Hoe is lees-melou. Zit te denken hem op m'n middenveld te parkeren en verwacht dat de prijs stabiel blijft omdat hij echt over geïnvesteerd is vermoed ik
Volgens mij wel aardig, even mee gespeeld voor een objective en toen was het een prima box to box, maar dat zijn denk ik te weinig potjes voor een oordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Zo, Shaw SIF weer verkocht. Paste totaal niet in mijn stijl van spelen. :)

Vond het vooral irritant dat hij weinig aansluiting bood op mijn middenveld en aanval, ondanks overlap-instructie. Denk vanwege zijn workrates. Nu Tierney SIF gekocht. Qua verdedigende stats iets minder, maar voelt qua fysiek en aansluiting een stuk beter aan en legde er ook al een doelpunt in . :)

Mogelijke leak van EA Sports op Facebook. Zo mooi zijn: m'n Benzema HL naar 95!

Update: En de upgrade is er! Chemstyle Hunter -> Engine en gaan! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJlXggUK4lUbvVwQKAZry5OjwBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BzM9r1pK9vzitBADKWye8Qvk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door allstarted1 op 24-03-2021 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
allstarted1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:37:
Zo, Shaw SIF weer verkocht. Paste totaal niet in mijn stijl van spelen. :)

Vond het vooral irritant dat hij weinig aansluiting bood op mijn middenveld en aanval, ondanks overlap-instructie. Denk vanwege zijn workrates. Nu Tierney SIF gekocht. Qua verdedigende stats iets minder, maar voelt qua fysiek en aansluiting een stuk beter aan en legde er ook al een doelpunt in . :)

Mogelijke leak van EA Sports op Facebook. Zo mooi zijn: m'n Benzema HL naar 95!

Update: En de upgrade is er! Chemstyle Hunter -> Engine en gaan! *O*

[Afbeelding]
Wat een goed nieuws, binnenkort maar ff met een hunter proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Toch wel mooi dat dit soort dingen nu opeens lukken in deze Fifa. Omdat elk schot er toch in lijkt te gaan is het niet meer zo moeilijk om te scoren na een skillmove :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mertens en Gnabry uit PP, de rest bewaar ik voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
lasharor schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:54:
Omdat elk schot er toch in lijkt te gaan
:?

Dat heb ik nou niet.. waar ik in het begin van FIFA moeite had om schoten op de goal te krijgen, zit ik nu gemiddeld wel op 10 kwalitatief goede kansen, maar scoren gaat mij juist moeilijk af. Te vaak toch tegen de keeper, hoe goed ik ook richting een hoek druk en inmiddels wel zie of een keeper wordt verplaatst.

Dieptepunten zijn van die potjes die je 2-1 verliest met 3 kansen voor hem en 15+ voor mij. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Prosac schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:40:
[...]

Dat heb ik nou niet.. waar ik in het begin van FIFA moeite had om schoten op de goal te krijgen, zit ik nu gemiddeld wel op 10 kwalitatief goede kansen, maar scoren gaat mij juist moeilijk af. Te vaak toch tegen de keeper, hoe goed ik ook richting een hoek druk en inmiddels wel zie of een keeper wordt verplaatst.

Dieptepunten zijn van die potjes die je 2-1 verliest met 3 kansen voor hem en 15+ voor mij. |:(
Ik heb hiervoor Fifa 20 op de PC gespeeld en sinds gisteren dus Fifa 21 UT op de PS5. Wat mij opvalt:
  • Schoten gaan er echt heel makkelijk in. Ook echt uit posities waar je dat normaal niet verwacht. Soms schiet ik gewoon omdat de positie toch kansloos lijkt te zijn. Gaat die er vaak alsnog in.
  • De standaard dingetjes om een goal 100% te maken blijven nog steeds werken: 1. Net voordat je schiet een stapje naar de zijkant maken en dan schieten. 2. Stoppen met het indrukken van de sprint toets 3. Diagonaal lopen en dan schieten. 4. double tap op schieten
  • Mijn opstelling en instructies zijn niet optimaal, volgens mij is het erg belangrijk dat je centrale verdedigers achter blijven (en snel zijn!) want ik heb nu al heel vaak gehad dat ze uit positie staan en er een mega lange steekbal bij Giroud komt (:') ) die dan vervolgens alle ballen afmaakt
  • Verdedigen is nog altijd hetzelfde. Had er wat moeite mee in het begin maar het blijft gewoon random tegen de bal aanlopen om hem zo af te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Capsaicin schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:23:
Mertens en Gnabry uit PP, de rest bewaar ik voor morgen.
Zo daar zou ik heel blij mee zijn geweest.

André Silva en een 79 rated hier (goud 2). Het is echt elke week dikke bagger. Kon ook nog kiezen voor Dest ipv Silva, maar die is zo cheap dat je die ook kunt kopen. Bovendien heeft hij een Future Stars die ik dan liever zou gebruiken.

Twijfel of ik nu voor Lars Bender ga of voor Zambrotta Moments. Wel een flink prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Verdedigen gaat me inmiddels weer beter af, gewoon niet happen of doorstappen. Qua snelheid zit het met Boateng en Hinteregger nog wel goed. Delaney als slot ervoor, al zou het zomaar kunnen dat Guendouzi er voor in de plaats komt, bij een update zie die er toch echt wel interessant uit als CDM optie.

Qua scoren denk ik dat ik misschien nog beter de situatie moet inschatten om te weten welk type schot ik moet toepassen (geplaatst, hard, gewoon schieten of double tap). en nog eerder en meer de snelheidsknop moet loslaten (dat zit echt in mijn systeem nog om die continu ingedrukt te hebben. :') )

Gisteren wel eens weer de co-op camera de hele avond gebruikt, maar dat verbetert mijn spel ook wel. Veel meer overzicht op het veld. Wel even wennen aan dat je linksboven moeilijker wat zit (door de scorekaart) en dat je de zijlijn onderin niet goed zien. Het overzicht over de breedte van het veld vergoed veel, zie nu echt al op eigen helft of een spits een loopactie maakt., Of dat er iemand anders compleet vrij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:58:
[...]

Twijfel of ik nu voor Lars Bender ga of voor Zambrotta Moments. Wel een flink prijsverschil.
Lars Bender is een prima back. Zijn fysiek is wat minder ten opzichte van Klaiber, maar zijn defensive awareness en interceptions zijn wel echt beter en dat is te merken.
Bovendien kan ik daardoor toch weer met Figo als RM spelen en ook dat maakt dat mijn elftal wat onvoorspelbaarder is. Robben is uitstekend, maar ik kom zelden tot afstandsschoten en de 2* weak foot van Robben was te vaak een nadeel.

Zambrotta heb ik ook al een start mee gemaakt, omdat ik die mogelijk ook gewoon erbij zet, als centrale verdediger. En misschien dat ik Sven Bender ook nog ga doen, zodat ik Kroos op Max chem kan krijgen.

Ik begin echt luxeproblemen te krijgen. :9
"Marginal gains"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
WL doorgetrokken tot 11 wins zodat de PP niet Max 84 zou zijn. 3 opties: 79,81,81.. Dest maar gekozen, rest kon ik echt niets mee.

Iedereen bewaart trouw de pakketjes, ben ik ook aan het doen nu een keer, maar als er morgen geen promo is gaan ze denk ik alsnog open in de ijdele hoop Benzema TOTW te pakken of wat goed spul voor SBC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
m4yall schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:18:

Iedereen bewaart trouw de pakketjes, ben ik ook aan het doen nu een keer, maar als er morgen geen promo is gaan ze denk ik alsnog open in de ijdele hoop Benzema TOTW te pakken of wat goed spul voor SBC.
FUT Birthday vanaf morgen. Dus er is wel een promo.
Vandaag maar weer eens voor untradeable pakketjes gekozen in de ijdele hoop er weer wat mooi SBC spul uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Prosac schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:26:
[...]
FUT Birthday vanaf morgen. Dus er is wel een promo.
Vandaag maar weer eens voor untradeable pakketjes gekozen in de ijdele hoop er weer wat mooi SBC spul uit te halen.
Dan zullen de prijzen van de 83/84/85/86 spelers wel droppen als iedereen nu zijn packs opspaart en EA weer een paar flinke lightning rounds doet. Dat is dan wel een mooi moment om spelers in te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:40:
[...]

Misschien een kleine tip, die ik ook nog steeds af en toe doe als ik niet meer zo makkelijk scoor: speel effe een squadbattle potje op een laag niveau. Zo'n potje waarin je makkelijk met dubbele cijfers kan winnen. Dan krijg je het 'gevoel' van het scoren misschien wat beter voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Misschien een kleine tip, die ik ook nog steeds af en toe doe als ik niet meer zo makkelijk scoor: speel effe een squadbattle potje op een laag niveau. Zo'n potje waarin je makkelijk met dubbele cijfers kan winnen. Dan krijg je het 'gevoel' van het scoren misschien wat beter voor elkaar.
Das het gekke, scoren heb ik weinig moeite mee in squad battles, op wereldklasse jas ik ze er redelijk makkelijk in. Een niveau hoger lukt me winnen van een laag rated brons/zilver elftal niet eens. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
fifanoob schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:13:
[...]

op hoeveel transferwinst zit jij nu?
Mijn transferwinsten zijn wat geminderd de laatste tijd.. Heb al een tijdje dat ik even niet weet waar in te moeten investeren. Ook vind ik de inform kaartjes te hoog om daar wat op te gokken..
Zit nu op 13,5 miljoen. Best netjes sinds half december :)

De markt is ook een beetje dood verder, dus anders dan informs inkopen en weer duurder verkopen doe ik momenteel ook niet. Vanochtend alvast wat goedkope Boudou SIF gesniped voor 32K of lager. De rest komt morgen wel.

Heb 65 pakketjes klaarstaan. Er was al een soort leak van fut birthday maar geen idee of die klopt.
Militao RB, Walker GK, Tavernier CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Hassiebassie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:17:
[...]

Heb 65 pakketjes klaarstaan. Er was al een soort leak van fut birthday maar geen idee of die klopt.
Militao RB, Walker GK, Tavernier CB
Deze leak kan ik me niet voorstellen. Het zou en wel weer heel erg 'the usual suspects' zijn en ook zie ik EA Walker niet een GK kaart geven.

Hoop wel op een aantal toffe Nederlandse en eredivisie spelers though.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
SterqVerhael schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:24:
[...]

Deze leak kan ik me niet voorstellen. Het zou en wel weer heel erg 'the usual suspects' zijn en ook zie ik EA Walker niet een GK kaart geven.

Hoop op 5* 5* Dybala :+ Met 99 curve. Finesse shotjes incoming :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 10:27

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[...]

Same here, semi betaalbaar zou mooi meegenomen zijn :9

Zit een beetje op het punt dat een upgrade meteen kneiterduur is en ben al een tijdje gestopt met handelen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QmkP-NgR34VY_Xmc-AemNltcDOI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m8DHqMot3KMylKc8OfOUxuu6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Hassiebassie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:33:
[...]

Hoop op 5* 5* Dybala :+ Met 99 curve. Finesse shotjes incoming :9~
Knaap is zo irritant om tegen te spelen, dus doe maar een nieuwe mogelijkheid om er een te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Als je trouwens een vrije trappen koning wil hebben in je team: Prime of Moments Nedved. Heb met mijn Prime Nedved al zeker 10 vrije trappen gescoord. Allemaal in de winkelhaak.

Gewoon hoekje kiezen, geen effect meegeven en net iets boven de muur mikken (wel strak tegen de paal aan) en groen timen. Als de tegenstander zijn keeper niet verplaatst of iemand die kant op stuurt vanuit het veld is het 100% een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ErnstMid schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Same here, semi betaalbaar zou mooi meegenomen zijn :9

Zit een beetje op het punt dat een upgrade meteen kneiterduur is en ben al een tijdje gestopt met handelen...

[Afbeelding]
Seedorf 88 tradeable? Ik heb ook heel lang met hem gespeeld maar nu vervangen voor de Bruyne TOTY.
Indien je seedorf 88 nog verhandelbaar is kan je die verkopen en dan nog wat bijleggen. Mits je nog een beetje coins hebt. Wijnaldum en depay dan omdraaien voor de juiste chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 10:27

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

fifanoob schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Seedorf 88 tradeable? Ik heb ook heel lang met hem gespeeld maar nu vervangen voor de Bruyne TOTY.
Indien je seedorf 88 nog verhandelbaar is kan je die verkopen en dan nog wat bijleggen. Mits je nog een beetje coins hebt. Wijnaldum en depay dan omdraaien voor de juiste chem
Jaaaa..... maar das een belg he :9 Heb nu 700k. op de bank staan dus wat dat betreft geen probleem. Kan ook zeker een beter team maken maar dit is leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
m4yall schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:16:
[...]

Knaap is zo irritant om tegen te spelen, dus doe maar een nieuwe mogelijkheid om er een te scoren :)
Hij is ook heerlijk om mee te spelen. Gisteravond potje, speel dybala aan, randje 16. Lepelt hem weer heerlijk in de kruising met zijn linker :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ben ook druk bezig weer een goed team om dybala en mbappe heen te bouwen! Kom er nog niet helemaal uit maar is een kwestie van puzzelen aangezien k niets met icons heb.

Nu staat het zo incl wissels:
https://www.futbin.com/21/squad/7050983

Als jullie nog een goed idee heb om met de beschikbare spelers en weinig budget alles op 10 te krijgen hoor ik het graag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nou, dat is leuk. Komt er zo maar weer een sbc waar je Informs voor nodig hebt. Laat ik vanochtend weer voor 750K hebben ingekocht. Kom maar op met die coins :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gekke huis!

Alles gestacked met 83's die ik voor 1100-1400 gekocht heb gaan nu voor 6000-7000
Profit staat nu op 350k en counting.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Pfff zelfs low lvl IF gaan voor max bin.... club maar leeggemaakt.... wow levert gewoon 900k op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

Het lijkt dit te gaan worden, team 1 overigens volgens de leaks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8eUXg4wtxfQ0JEbkzNF_QgLQoQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CnHORZ4O6cRf501a3P7myOrU.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Markuss op 25-03-2021 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
simons schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:30:
Gekke huis!

Alles gestacked met 83's die ik voor 1100-1400 gekocht heb gaan nu voor 6000-7000
Profit staat nu op 350k en counting.
Die oude informs had ik vorige keer al van de hand gedaan. Ik had nog een zooitje waarvan ik dacht, ach een paar 75-80 IF je weet maar nooit.

En laten die vorige keer nou zo veel winst opgeleverd hebben. Had vandaag ook (maar) 5 ingekocht omdat ik bijna niets meer in de club had qua informs. Had ik die massaal ingekocht dan had de winst weer veel hoger uit kunnen pakken.

Ik verkoop nu nog wat 83 en 84 die ik nog in de club heb zitten. Zit nu op 375K. Ach, kan er mee leven. Dat kan ik dan morgen weer investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markuss schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:01:
[...]

[Afbeelding]
Pfff...als dit het is...totaal niet boeiend. Weer iedereen met een Vardy, Mendy of Lucas langs de lijn aan het sprinten. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
allstarted1 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:29:
[...]

Pfff...als dit het is...totaal niet boeiend. Weer iedereen met een Vardy, Mendy of Lucas langs de lijn aan het sprinten. ;w
Het zegt natuurlijk al alles dat 7 van de 11 spelers 95+ hebben bij pace. Het is net te belangrijk in het spel, waardoor spelers die in het echt goed en belangrijk zijn (types Lewandowski, Kane, Suarez) minder bruikbaar zijn in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
[...]

[Afbeelding]
Voor mij zou alleen Thiago leuk zijn. Maar dat zal pas volgende week te betalen zijn vrees ik.

De rest is hetzelfde riedeltje, pace is king..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

teleurstellende futbirth.... weinig echt aansprekende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:29:
[...]

Lekker originele namen ook weer _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Wat een droevige promo als dit het team wordt. Het is dan veel leuker om gewoon te investeren en zoveel mogelijk icons te verzamelen.

Vooral die Mendy. ;(

[ Voor 8% gewijzigd door SterqVerhael op 26-03-2021 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:41:
[...]

Het zegt natuurlijk al alles dat 7 van de 11 spelers 95+ hebben bij pace. Het is net te belangrijk in het spel, waardoor spelers die in het echt goed en belangrijk zijn (types Lewandowski, Kane, Suarez) minder bruikbaar zijn in het spel.
Dat is inderdaad vervelend. Ik zou graag met Lewandowski spelen, maar buiten zijn TOTY kaart komt die gewoon ernstig snelheid tekort. En ik kom te vaak in situaties waar ik meer heb aan een snelle spits zonder schieten en dribbelen dan een trage die dat wel heeft. Dus Reinier of Haaland staan steevast voorin.
Verdedigend zijn er echt topverdedigers, maar als ze geen snelheid hebben, dan is hun nut minimaal (Chiellini, Hummels bv). Voor de zilveren opjectives heb ik goede verdedigers in mijn zilveren elftal, maar toch staat een Iorfa achterin, omdat die 80+ snelheid heeft. Zelfde voor Management Master, eerst kijken naar snelheid en dan de rest.
En dat is op zich best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:02
[...]

[Afbeelding]
Qua data op het loading screen lijkt dat wel te kloppen, met hints naar Mendy, Moura en Perisic.
Voor dé FUT Birthday promo is dit wel heel erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:08:
[...]

Qua data op het loading screen lijkt dat wel te kloppen, met hints naar Mendy, Moura en Perisic.
Voor dé FUT Birthday promo is dit wel heel erg matig.
Vorig jaar was de promo zo goed! In alle prijsklassen.

Van mbappe met 5* WF in de bovenkant kwa prijs tot lasagne en meen correa die ik super lang heb gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:14:
[...]

Vorig jaar was de promo zo goed! In alle prijsklassen.

Van mbappe met 5* WF in de bovenkant kwa prijs tot lasagne en meen correa die ik super lang heb gebruikt!
Hele tijd hazard fut birthday gebruikt was ook een super fijne speler. Perfecte spits voor mijn speel style ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Laten we hopen op een leuke speler via een SBC of een objective ofzo, want voor die promo kaarten hoeven we het niet te doen.

Waarom zit een Gravenbergh niet in deze promo, of een Weah (van Lille). Er zijn zoveel namen die je nu een mooie kaart kan geven en een bruikbare boost. In plaats daarvan krijgen we weer kaarten die alleen voor de mensen met +3 miljoen coins te betalen zijn. :'(

Lijstje van potentiele toffe namen die ik graag had gezien:
- McKennie
- Smith Rowe
- Darlow (die keeper van Newcastle)
- Ferran Torres
- Foden
- Malen
- Gakpo
- Meite
- Tadic

(beetje eredivisie georiënteerd, maar in alle competities zitten zoveel mogelijke kandidaten)

[ Voor 78% gewijzigd door SterqVerhael op 26-03-2021 10:35 ]

Pagina: 1 ... 113 ... 158 Laatste