Verdedigen gaat me inmiddels weer beter af, gewoon niet happen of doorstappen. Qua snelheid zit het met Boateng en Hinteregger nog wel goed. Delaney als slot ervoor, al zou het zomaar kunnen dat Guendouzi er voor in de plaats komt, bij een update zie die er toch echt wel interessant uit als CDM optie.
Qua scoren denk ik dat ik misschien nog beter de situatie moet inschatten om te weten welk type schot ik moet toepassen (geplaatst, hard, gewoon schieten of double tap). en nog eerder en meer de snelheidsknop moet loslaten (dat zit echt in mijn systeem nog om die continu ingedrukt te hebben.

)
Gisteren wel eens weer de co-op camera de hele avond gebruikt, maar dat verbetert mijn spel ook wel. Veel meer overzicht op het veld. Wel even wennen aan dat je linksboven moeilijker wat zit (door de scorekaart) en dat je de zijlijn onderin niet goed zien. Het overzicht over de breedte van het veld vergoed veel, zie nu echt al op eigen helft of een spits een loopactie maakt., Of dat er iemand anders compleet vrij staat.