Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:14:
[...]

Vorig jaar was de promo zo goed! In alle prijsklassen.

Van mbappe met 5* WF in de bovenkant kwa prijs tot lasagne en meen correa die ik super lang heb gebruikt!
Mocht ik er een pakken vanavond (ijdele hoop) en die is tradeable (probably not) dan verkoop ik 'm. :P Aangezien de betere spelers waarschijnlijk voor een paar miljoen zullen gaan, afhankelijk van de pricerange, zou ik die coins in andere spelers steken. Denk aan de Bender SBC, Zambrotta Prime. Die zullen waarschijnlijk goedkoper worden ook, met al die packopenings. :)

Vanavond trouwens nog een extra pack + waarschijnlijk een player pick voor de Amazon Prime-abonnees! Prime Pack 3 staat nu vermeld voor 26 maart :)

[ Voor 10% gewijzigd door allstarted1 op 26-03-2021 10:35 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:08
Gisteren nog een paar 84-rated spelers voor 15.000+ van de hand gedaan. Bi-zar. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik moet me overigens bedwingen om niet die 83+ x10 SBC te doen. Maar de resultaten van de double 81+ en 82-88 SBC's houden me gelukkig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:32:
[...]

Vanavond trouwens nog een extra pack + waarschijnlijk een player pick voor de Amazon Prime-abonnees! Prime Pack 3 staat nu vermeld voor 26 maart :)
Ah, nice!
Zat er gisteren toevallig net aan te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Ea servers down? Als ik een wedstrijd start gaat het niet verder dan initialiseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06 07:43
Prosac schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:50:
Ik moet me overigens bedwingen om niet die 83+ x10 SBC te doen. Maar de resultaten van de double 81+ en 82-88 SBC's houden me gelukkig tegen.
Ik heb die net gedaan - kan je het beste die pack pas openen na die uitkomen van die birthday toestand? Wanneer is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Prosac schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:50:
EA weet ze altijd zodanig te brengen dat je verleidt wordt om het te doen. Zag op een vid van Runthefutmarket al dat 90% 7 83's krijgt en misschien met geluk een 85 en 87.

Je bent beter af met de 25x83+ pack van swaps. Die levert meer op en 'kost' alleen tijd.
BenJG schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Ik heb die net gedaan - kan je het beste die pack pas openen na die uitkomen van die birthday toestand? Wanneer is dat?
Vanavond na 19 uur, alhoewel de kans nog steeds klein is dat je wat packed, want iedereen opent dan packs.

[ Voor 25% gewijzigd door SterqVerhael op 26-03-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
BenJG schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Vanavond om 19:00. Nu kun je alleen gold of in form kaarten packen, dus hoewel de kans klein is is wachten nog altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-06 00:49
Wulfric92 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:56:
Ea servers down? Als ik een wedstrijd start gaat het niet verder dan initialiseren..
ps5? Want sinds ik de ps5 heb krijg ik die melding ook behoorlijk vaak. Dan gebeurd er niks en krijg je melding tegenstander heeft wedstrijd verlaten en kan je weer opnieuw zoeken..
Erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 09:26
[...]

Bedankt voor de tip, gelijk maar even mijn Prime account gekoppeld.. >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
fifanoob schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:23:
[...]

ps5? Want sinds ik de ps5 heb krijg ik die melding ook behoorlijk vaak. Dan gebeurd er niks en krijg je melding tegenstander heeft wedstrijd verlaten en kan je weer opnieuw zoeken..
Erg irritant
Ja idd, had in eerste instantie de PS5 versie geïnstalleerd. Maar dat was echt verschrikkelijk!

Nu weer de PS4 versie en het speelt veel beter :) maar sindsdien de bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Wulfric92 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:39:
[...]

Ja idd, had in eerste instantie de PS5 versie geïnstalleerd. Maar dat was echt verschrikkelijk!

Nu weer de PS4 versie en het speelt veel beter :) maar sindsdien de bug.
jup same here. Ik speel rivals op de next gen versie. Vind die zelf wel iets mooier. Maar wl speel ik op de ps4 versie maar krijg heel vaak die melding. Is denk ik niks tegen te doen ;<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:10:
[...]

Je bent beter af met de 25x83+ pack van swaps. Die levert meer op en 'kost' alleen tijd.
Klopt, daar zat weer voldoende spul in om eenvoudig wat SBC's te kunnen doen.
Heb nu nog 4 swapstokens en daar komen als het goed is nog 9 bij. Zit te twijfelen of ik die besteed aan Laurent Blanc of aan een iconpakket + 25x81+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Prosac schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:46:
[...]

Klopt, daar zat weer voldoende spul in om eenvoudig wat SBC's te kunnen doen.
Heb nu nog 4 swapstokens en daar komen als het goed is nog 9 bij. Zit te twijfelen of ik die besteed aan Laurent Blanc of aan een iconpakket + 25x81+
Ik zou dat laatste doen. Blanc is niet endgame genoeg en de thrill van een iconpack en evt. de fodder die je krijgt uit die 81+x25 pack is toch veel leuker. :)

Voor hetzelfde geldt pack je een futbirthday :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]Mocht ik er een pakken vanavond (ijdele hoop) en die is tradeable (probably not) dan verkoop ik 'm. :P Aangezien de betere spelers waarschijnlijk voor een paar miljoen zullen gaan, afhankelijk van de pricerange, zou ik die coins in andere spelers steken. Denk aan de Bender SBC, Zambrotta Prime. Die zullen waarschijnlijk goedkoper worden ook, met al die packopenings. :)
Ik heb beide Bender’s gedaan, bevallen mij heerlijke. Als je er 1 doet natuurlijk Lars doen, maar Sven was altijd wel een leuke speler bij Dortmund dus moest hem ook hebben. Vrijgespeeld met alleen maar untradeable meuk (ja is ook wat waard, start de discussie niet op) die toch maar zaten te verrotten in m’n club. Zoals objectives Grealish, Giroud etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06 11:17

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

SterqVerhael schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:17:
[...]

Ik zou dat laatste doen. Blanc is niet endgame genoeg en de thrill van een iconpack en evt. de fodder die je krijgt uit die 81+x25 pack is toch veel leuker. :)

Voor hetzelfde geldt pack je een futbirthday :+
Nakata incoming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Nakata is beter dan Vierri :+

Waar ik met WL rewards dit jaar dikke bagger pack iedere week, heb ik met icons meer geluk:
- Prime Nedved (bevalt heel goed).
- Mid Desailly (bevalt ook prima, maar begint wat outdated te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:46
Heren, kunnen jullie wat tips/adviezen geven?

Ik heb sinds kort fifa 21 op de ps5.

Ik heb sinds fifa 10 niet meer gespeeld.
Was bezig om een team te bouwen via Squad battles, en heb nu een ok team van alg 84. Geen fancy kaartjes of wat.

Ik ben niet goed in het spel. Ik heb veel moeite met prof tegen goede teams. Semi-prof lukt aardig. Zeg 8/10 winnen.

Nu probeerde ik Giroud via doelstellingen te halen. Online vriendschappelijk met een team van Max alg 77.

De goals / voorzetten zijn gelukt, echter ik krijg elk potje met 5-2 om de oren. Het lijkt alsof de tegenstander overal is. Ook verlies ik heel erg veel duels of is de tweede bal na een scrum direct voor de tegenstander.

Zit hier geen soort van match-up in? Als dat je tegen zelfde niveau speelt?

Huidige opstelling is 4-3-3 met 2 cm’s,1 cam, lvl,RVA en spits (Giroud op 79).

Wat zou ik qua instructies / pressie etc moeten instellen om of zelf druk uit te oefenen of om onder de druk van alle tegenstanders vandaan te komen?

Het is echt enorm lastig aangezien alle tegenstanders bijna vanaf minuut 1 drie wissels toepassen en er dan spelers van 88+ in worden gebracht die sneller en sterken zijn dat mijn spelers van 77+...

Gevolg is dat ik binnen 3 minuten 2-0 achter sta. En de keren dat ik gelijk kom of heel soms voor kom geeft de tegenstander direct op?

Heeft iemand wat basis advies voor een noob?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik ben in oktober begonnen na fifa 98 voor het laatst te hebben gespeeld. Nog nooit online ook. Dus ik herken je probleem wel.

Je kunt een paar potjes rivals spelen, je niveau in die sessies bepalen volgens mij wat voor tegenstanders je tegen komt in de friendlies.
Als je daar niet gekwalificeerd bent, kun je volgens mij van alles tegen komen. Dus speel een paar potjes, kom uit in divisie 9/10 (ik noem maar wat) en je zult zien dat je in de friendlies ook eenvoudiger tegenstanders krijgt.

Ga youtube guides kijken, die hebben mij heel erg geholpen met instellingen en speelwijze. Zeker voor wat betreft hoe te verdedigen. Wist ik veel dat je niet constant moet tackelen, maar gewoon met L2 moet verdedigen.
En ga de verschillende skillgames doen vanuit het hoofdmenu, ook daar leer je ontzettend veel van merkte ik. Je wordt voorzichtig geintroduceerd in het spel.

Overigens trek ik me steeds minder aan van die 88+ inwisselingen, want ter compensatie moeten ze vaak heel veel consessies doen aan hun elftal (zoals beduidend mindere defensie) en daar maak ik steeds beter gebruik van. Gisteren nog 6-6 en ragequit na een 6-1 achterstand tegen iemand die Mbappe inwisselde, maar gewoon agressief afdekken en wachten tot ze moe waren. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Prosac op 26-03-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
@Prosac dank voor de tips.

De hoeveelheid mechanics zijn om duizelig van te worden. Een heel stuk moeilijker dan de oude fifas in ieder geval.

YT kijk ik, alleen veel gastjes met vlotte babbel maar niet echt duidelijke uitleg. Nog iemand de je kan aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 09:26
Pas08 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:18:

Gevolg is dat ik binnen 3 minuten 2-0 achter sta. En de keren dat ik gelijk kom of heel soms voor kom geeft de tegenstander direct op?

Bij dit soort challenges is het, over het algemeen, de regel dat er Golden Goal wordt gespeeld.. Dus wanneer er iemand scoort verlaat degene die achter staat het spel, degene die voor staat krijgt dan de win.
Dit scheelt iedereen heel veel tijd. :)

Iedereen gaat gelijk vanaf minuut 1 met vol druk richting een doelpunt voor de Golden Goal. Je kan dit zelf ook te doen door pijltje naar beneden te drukken en vervolgens pijltje naar links. Je team gaat dan ongeveer 10 minuten voluit.

Probeer met 41212 (2) te spelen, en dan te kijken naar snelle spitsen en die als instructie Stay Forward en Get in Behind te zetten. En daarna met steekballen richten het doel rennen. Denk in de PL aan Werner (85), Rodrigo (82). Achterin Pope 82 op doel en bv AKE 79 achterin, verder zijn Sissoko en Adama spelers die veel gebruikt worden.

Je kan het beste een paar goede spelers in je team zetten en de rest allemaal 75 met 3x zilver 65 op de bank,.

En let op, vandaag (tot 19:00) is de laatste dag voor Giroud volgens mij, dus je moet opschieten >:)

[ Voor 39% gewijzigd door M@cer op 26-03-2021 14:49 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Pas08 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:40:
@Prosac dank voor de tips.

De hoeveelheid mechanics zijn om duizelig van te worden. Een heel stuk moeilijker dan de oude fifas in ieder geval.

YT kijk ik, alleen veel gastjes met vlotte babbel maar niet echt duidelijke uitleg. Nog iemand de je kan aanraden?
Boraslegend is wel een prettige YT-er
YouTube: HOW TO DEFEND IN FIFA 21 - COMPLETE DEFENDING TUTORIAL
YouTube: 14 BEST ATTACKING TIPS TO QUICKLY IMPROVE IN FIFA 21

Nealguides vind ik ook wel fijn.

Belangrijkste is vooral: veel spelen. Squad Battles bijvoorbeeld op een iets hoger niveau dan eenvoudig winnen. Ik kon eerder op semi-prof niet eens winnnen, nu zijn de meeste elftallen op Wereldklasse geen probleem (alles daarboven is voor mij -zelfs met mijn WL-team- niet te doen).
In rivals ben ik begonnen in divisie 7, snel afgezakt naar divisie 10. Vervolgens langzaam naar divisie 4 gegroeid. Laatste tijd zit ik weer in 6.

[ Voor 7% gewijzigd door Prosac op 26-03-2021 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Was bezig om een team te bouwen via Squad battles, en heb nu een ok team van alg 84. Geen fancy kaartjes of wat.

Ik ben niet goed in het spel. Ik heb veel moeite met prof tegen goede teams. Semi-prof lukt aardig. Zeg 8/10 winnen.

Nu probeerde ik Giroud via doelstellingen te halen. Online vriendschappelijk met een team van Max alg 77.

De goals / voorzetten zijn gelukt, echter ik krijg elk potje met 5-2 om de oren. Het lijkt alsof de tegenstander overal is. Ook verlies ik heel erg veel duels of is de tweede bal na een scrum direct voor de tegenstander.

Wat zou ik qua instructies / pressie etc moeten instellen om of zelf druk uit te oefenen of om onder de druk van alle tegenstanders vandaan te komen?

Het is echt enorm lastig aangezien alle tegenstanders bijna vanaf minuut 1 drie wissels toepassen en er dan spelers van 88+ in worden gebracht die sneller en sterken zijn dat mijn spelers van 77+...

Als je in balbezit rent ben je minder wendbaar, voorspelbaar en hierdoor makkelijk te pressen. Om onder pressing uit te komen moet je soms wandelen, zodat je de tegenspeler snel kunt ontwijken. Soms kun je het beste helemaal stilstaan en de zet van de tegenstander afwachten.

Wat ook helpt is dat je genoeg afspeelmogelijkheden hebt. Niet te veel poppetjes diep laten gaan maar ook niet te veel poppetjes op 1 kluitje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 05:49

Wat Prosac zegt is een goede tip inderdaad, zodra je de 5 kwalificatie wedstrijden voor Rivals hebt gespeeld, kom je in een Divisie terecht. Meestal start je redelijk laag, en dan wordt je in Friendlies aan spelers gekoppeld die in een vergelijkbare Divisie zitten. Al kan je nog steeds wel tegen pittige tegenstanders spelen, omdat sommige spelers zich doelbewust in Rivals laten afzakken zodat ze makkelijker de objectives kunnen halen. Een bijkomend voordeel van de kwalificatie wedstrijden in rivals is dat je coin rewards krijgt zodra je in een Divisie geplaatst bent, die komen in het begin goed van pas. :)

Bij die 77 squad rating objectives zijn er een paar manieren om de rating te manipuleren. Je mag 3 zilveren spelers in je team hebben, dus als je 3 zilveren spelers met een zo laag mogelijke rating hebt (65) dan scheelt dat al een hoop voor de gemiddelde rating. Ook tellen spelers op de bank minder mee qua rating dan in de basis, vandaar dat sommige spelers die wisseltruc gebruiken om spelers met hoge rating in het team te krijgen.

Het is handig om te kijken naar spelers die relatief goed zijn voor hun rating. Als je met een Premier League team speelt zijn spelers zoals Ake, Sissoko, Traore fijne spelers om in je team te hebben. Pace is in deze Fifa erg belangrijk, zowel voorin als achterin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
fifanoob schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:23:
[...]

Erg irritant
Krijg hem hier ook vaak zat, maar ik speel nog op de Xbox One X. Dus lijkt niet ps4/5 console gerelateerd te zijn.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 13:23

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die weet hoelaat de twitch loot van vandaag gereleast wordt? Staat nog steeds op binnenkort...

Edit: Inmiddels gelukt

[ Voor 11% gewijzigd door Jorgen op 26-03-2021 21:00 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het is weer weekend hoor. De trollen zijn weer massaal aanwezig. Mijn god, get a life. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pas08
Dank voor de tips!

Had de spits inderdaad op blijf voorin en achter de linies kruipen staan. Heb op de valreep de opdracht gehaald en Giroud binnen gehaald.

Heeft me letterlijk 50 games gekost om er 8 te winnen maar hij is er.

Blijft een lastig spel moet ik zeggen. Probeer nu om inderdaad minder snel te sprinten, af en toe in te houden en via die quick tactics wat te proberen. Bij aanvalstechniek “blijf op de vleugels” heb ik in ieder geval 2 backs die vaak wel vrij staan. Dat heeft iets ruimte.

Denk dat het verder dan YT kijken is en vooral veel spelen. Zal divisie rivals oppakken en verder spelen. Zal vanzelf wel beter gaan.

Thanks allemaal!

Ooh en als je mij tegenkom online beetje rustig aan doen he 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:47
Prosac schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:52:
Het is weer weekend hoor. De trollen zijn weer massaal aanwezig. Mijn god, get a life. :+
Ik sla lekker over vanavond! Ik chill met een lentebokje op de bank :)

Overigens na 5 maanden La liga te hebben gespeeld ga ik over naar L1 en serie A.

Team waarmee ik de wei in ga:
https://www.futbin.com/21/squad/7184572

Moet alleen een echte cam of spits bij alleen krijg ik het nog niet heel lekker in de link (ingame 5-3-2 met aanvallende backs of 4-1-2-1-2)

M'n premier League team hou ik aan omdat hij gewoon heerlijk speelt 😍
https://www.futbin.com/21/squad/7184611

Ow en ben benieuwd of de servers het houden om 19:00 😂

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 26-03-2021 18:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Het voorspelbare team dus, net m’n 25x 83+ geopend. Niet verkeerd, ook nog een dubbele Navas 87.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUN74tIew5mWn4nqSa63AA6av6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5EenNM8uXKKPUeK7SRKtylcn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Uhm.. iemand die Huntelaar objective al gezien? Aardig kaartje toch? Of zie ik hier iets over het hoofd? Huntertje op de Hunter... en gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58
Goed bezig EA, weer een objective die kapot is.... Die Mega Pack objective dus, als je de eerste daily SBC doet, wordt hij niet afgetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Managerial Masterpiece is nu 79 i.p.v. 77, mooi! Kan ik die FB Hwang nogiets mooi in de spits zetten naast KJH voor de Bundesliga objectives :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Icon swaps 83+.... de enige FB die ik kon gebruiken was Mendy.
Flits, Frans, Links achter, MENDY!

Lekker! doorklikken.... ook nog FB Hwang en goud Varane, Fernandes en nog wat 86 en 85 fodder.

Daar had ik dus wel die grind voor over!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Vardy Fut Birthday uit de 10 x 83+. Kan ik weer aan de tekentafel om mijn team 180 graden om te gooien #firstworldproblems.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Toch mooi dat ik geduld heb gehad met mijn pakketjes. Wel untradeable helaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLxFOnic-Y-Ikvh5wrYX9stgCQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h2APvinL21hCpuRCkuCyEM2t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Nu online

allstarted1

WTRFTS

27x niks hier :P In ieder geval wel de RB Bender binnengehaald met alle fodder en nog voor zo'n 50K aan fodder over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Saekerhett schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:48:
Managerial Masterpiece is nu 79 i.p.v. 77, mooi! Kan ik die FB Hwang nogiets mooi in de spits zetten naast KJH voor de Bundesliga objectives :P
Mooi?
MM is kapot nu. Mensen spelen nu gewoon eenvoudig met 2 of 3 88+ rated spelers. Volgens mij was dat nou net niet de gedachte erachter. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Prosac schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:50:
[...]

Mooi?
MM is kapot nu. Mensen spelen nu gewoon eenvoudig met 2 of 3 88+ rated spelers. Volgens mij was dat nou net niet de gedachte erachter. :/
Nou ja, wat mij betreft gooien ze er een cap van 84 op, prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat raar... ik heb 2 twitch items geclaimd, maar, maar 1 pakket gekregen in mijn fut app. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Saekerhett schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:59:
[...]

Nou ja, wat mij betreft gooien ze er een cap van 84 op, prima hoor.
Meh... was nou juist zo leuk dat als je nou echt met Mbappe wilde spelen, je echt moeite ervoor moest doen qua lage rated rest.
Speelde nu tegen iemand met een 2 87 rated spelers erin en wisselde vervolgens nog Mbappe erbij in. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

allstarted1 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:25:
27x niks hier :P In ieder geval wel de RB Bender binnengehaald met alle fodder en nog voor zo'n 50K aan fodder over.
M'n pakketjes geopend, nog 4 x goud gekocht, maar niks. Lemar 81 was de beste daaruit. Verder 1 player pick, daaruit Matuidi 83,die kon ik wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Rhain schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:23:
Uhm.. iemand die Huntelaar objective al gezien? Aardig kaartje toch? Of zie ik hier iets over het hoofd? Huntertje op de Hunter... en gaan
Ben ook benieuwd naar wat anderen hiervan vinden. Bruikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:34

Meneer iCy

swarma

Vanavond ik zie andere kleur blauwe confetti, hey fut birthday, frans, o yes en hartslag stijgt als een malle, RA.

Later vanavond uit een elektrum pakje. Weer blauwe confettie, engeland, spits, VARDY!! Vriendin hoorde mij voor het huis die net thuis kwam :+

Nu mijn team omgooien. Ben nu bezig met makele te doen. Ben Yedder en Diatta op de transfer list.

Daarna even kijken wie op RM ga zetten. Heb straks iets van 900k te besteden, dus mag gerust een icon zijn. Denk Garrincha. Het gaat ingame op RCM/RCAM draaien.

Ik speel ingame 4132 waarbij Kroos op zijn positie moet blijven als CM en Makele uiteraard CDM

https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Edit: Denk dat ik voor een PL player ga op 8 chem. Had nog andere spelers die ik ook op de TL heb gezet. Kan dan ook James kopen voor RA ipv Walker en hou ik poen over om te handelen :+

[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 27-03-2021 00:49 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
saert schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 22:45:
[...]

Prima in een NL team of Bundesliga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
saert schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 22:45:
[...]

Moet nog 6 goals maken met Bundesliga spelers in 6 verschillende wedstrijden en dan heb ik hem binnen.

Ben er wel benieuwd naar, enige minpunt is dat ie maar 3* skills heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhxPfWQSSgheOoqR-qGtBdAKhiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UyA1vViOm2xx0dQONwGv7iTO.jpg?f=fotoalbum_largeMijn nieuwe team. (Alle spelers spelen hebben 10 chem). Vardy heeft in 10 wl-potjes 23x gescoord en 5 assist gegeven. Inaki valt als rechtsbuiten nog een beetje tegen (2g, 3a), iemand met lean body type en betere dribbel stats zou misschien beter werken op die positie. Thiago is echt geweldig. Zijn dribbels zijn supersnel, passen perfect, schoten zuiver, en anticipatie adrem. Zola heeft ook een heerlijke dribbel en schot in huis. Al met al behoorlijk tevreden met het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:34

Meneer iCy

swarma

Meneer iCy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 23:57:
Vanavond ik zie andere kleur blauwe confetti, hey fut birthday, frans, o yes en hartslag stijgt als een malle, RA.

Later vanavond uit een elektrum pakje. Weer blauwe confettie, engeland, spits, VARDY!! Vriendin hoorde mij voor het huis die net thuis kwam :+

Nu mijn team omgooien. Ben nu bezig met makele te doen. Ben Yedder en Diatta op de transfer list.

Daarna even kijken wie op RM ga zetten. Heb straks iets van 900k te besteden, dus mag gerust een icon zijn. Denk Garrincha. Het gaat ingame op RCM/RCAM draaien.

Ik speel ingame 4132 waarbij Kroos op zijn positie moet blijven als CM en Makele uiteraard CDM

https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Edit: Denk dat ik voor een PL player ga op 8 chem. Had nog andere spelers die ik ook op de TL heb gezet. Kan dan ook James kopen voor RA ipv Walker en hou ik poen over om te handelen :+
Ik zet er voor nu Salah gouden kaartje neer en kijk later wel wat ik er echt neer ga zetten. Zit te neigen naar Sancho what if en dan op 8 chem. Kan ik varane nog proberen te vervangen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:30
Capsaicin schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 02:08:
[Afbeelding]Mijn nieuwe team. (Alle spelers spelen hebben 10 chem). Vardy heeft in 10 wl-potjes 23x gescoord en 5 assist gegeven. Inaki valt als rechtsbuiten nog een beetje tegen (2g, 3a), iemand met lean body type en betere dribbel stats zou misschien beter werken op die positie. Thiago is echt geweldig. Zijn dribbels zijn supersnel, passen perfect, schoten zuiver, en anticipatie adrem. Zola heeft ook een heerlijke dribbel en schot in huis. Al met al behoorlijk tevreden met het team.
Hoe is Thiago verdedigend ? Hij zou bij mij op het middenveld komen naast kante of Ruben neves. Dus moet wel iets kunnen verdedigen anders word ik overlopen. Merk je iets van ze mid / mid werktempo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Kreeg net een gratis Ultimate pakket, op André Silva IF 86, Fernandinho 84 en Brozovic 84 na alles 82 en lager helaas. En daarvan had ik er al 2 untradeable. Maarja het is gratis en hopelijk komt er deze week nog een toffe SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:03
Wanneer komen de icon token opdrachten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:57
Markvd1984 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:54:
Wanneer komen de icon token opdrachten ?
Maandag aanstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:13
Saekerhett schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:32:
Goed bezig EA, weer een objective die kapot is.... Die Mega Pack objective dus, als je de eerste daily SBC doet, wordt hij niet afgetikt.
Inmiddels wel bij mij.

Kreeg Neymar uit de 10*83, dus afscheid moeten nemen van m'n 220 wedstrijden met 347g 266a Neymar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bij mij pas toen ik Podolski gedaan had.
Wordt nog lastig spitsen kiezen op deze manier. Reinier, Podolski, Huntelaar, Haaland. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Traeces schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:39:
[...]

Hoe is Thiago verdedigend ? Hij zou bij mij op het middenveld komen naast kante of Ruben neves. Dus moet wel iets kunnen verdedigen anders word ik overlopen. Merk je iets van ze mid / mid werktempo ?
Ik denk dat dat afhankelijk is van hoe je verdedigt. Als je vroeg druk zet met het hele team (a la Barcelona/ Liverpool) staat Thiago door zijn intercepties (97) automatisch op de goede plek om de bal te onderscheppen. Maar als je liever terugzakt en zelf met Thiago markeert (80) is het wss minder indrukwekkend, ook omdat ie niet de langste is.

Ik gebruikte Thiago eerst als puur defensieve cdm in een 4231, maar daar kwam hij soms met basic-chem net wat snelheid te kort omdat mijn LA mee opkomt en de cdm dat gat moet dekken. Als offensieve cdm is ie in alle opzichten geniaal. Ik overweeg om naast Thiago ook Xavi prime of moments te halen als cam. Ik houd van dit soort spelers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
  • Nu online

allstarted1

WTRFTS

Ik mag dan nog steeds geen FUT Birthday hebben gepackt, maar dit is ook prima. Uit volgende pack kwam Salah tradeable nog, haha. _/-\o_ Loont toch, om de Champions League-SBC te doen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3XvzAypwlXlGFtrzTCaccfsza8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BiVHRh6urkdjJe1Yl9RCQZWu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 27-03-2021 10:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Zo Huntelaar is binnen, nog vrij snel gegaan moet ik zeggen.
Ook nu weer zoveel dingen gezien die werkelijk nergens op slaan, mee en tegen hangt er vanaf of je voor of achter staat.
Ik moet zeggen de laatste weken is het spel echt wel slechter en slechter geworden.
Heel plezier is er niet uit te halen zo.
Het is dat er nieuw seizoen is begonnen dat ik dacht probeer weer ff ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Vandaag is dramatisch qua verbinding. Kan elke wedstrijd wel op de meldknop drukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ProCgoKvxD-Doiunfzx09xL2cs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b7kf6RoUduaEXWZtg7guE6Q9.jpg?f=fotoalbum_large

Zooo! Huntelaar is binnen! Nu verder met de weekend league!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Iemand ervaring met futbin?
Ik ben ingelogd en lever goedkoopste team in maar hij registreert hem niet als goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Nu online

allstarted1

WTRFTS

jerommeke96 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:49:
Iemand ervaring met futbin?
Ik ben ingelogd en lever goedkoopste team in maar hij registreert hem niet als goedkoopste.
Dat Futbin aangeeft dat het de laagst geprijsde is, betekent niet dat het daadwerkelijk zo is :) Juist die SBC-oplossingen zijn vaak wat duurder omdat iedereen de kaarten uit die SBC wat duurder aanbiedt vanwege de grote vraag.

Rondje Champion League SBC voor een tweede keer gedaan door Salah te verkopen. Nu Hwang Hee Chan FB eruit, tradeable en een hele hoop extra fodder rijker. Voor mij ideaal nu om hopelijk Zambrotta snel te craften, al blijven de echt hoge kaarten nog uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:34
In het kader eerst even kijken voordat je begint, net Podolski binnen gehaald. Blijkt het de Turkse competitie te zijn. Aanname was DLD competitie waardoor ik dacht mooie CAM van maken icm de Hunter, niet dus :)

Hunter lijkt me we fijn, maar beetje zelfde type als Giroud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Nu online

allstarted1

WTRFTS

m4yall schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:45:
In het kader eerst even kijken voordat je begint, net Podolski binnen gehaald. Blijkt het de Turkse competitie te zijn. Aanname was DLD competitie waardoor ik dacht mooie CAM van maken icm de Hunter, niet dus :)

Had het al gezien inderdaad - erg jammer om daar je fodder in te steken of je moet een compleet Duits team draaien. :) Heb die Machis maar even gedaan - met ineens 300+ spelers extra in je club begonnen de untradeable duplicates zich een beetje op te stapelen :'( #firstworldproblems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:26
allstarted1 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:01:
[...]

Had het al gezien inderdaad - erg jammer om daar je fodder in te steken of je moet een compleet Duits team draaien. :) Heb die Machis maar even gedaan - met ineens 300+ spelers extra in je club begonnen de untradeable duplicates zich een beetje op te stapelen :'( #firstworldproblems
Ik heb ook Machis gedaan, maar die bevalt me wel tot dusver! Verder ook uit season objectives Januzaj gedaan (en niet De Sciglio) omdat deze goed linkt aan mijn Kevin de Bruyne TOTY. Voorhoede aangevuld met Benzema HL (6x gescoord in 3 potjes). Niet echt meta allemaal misschien, maar dat vind ik juist leuk. En ik moet zeggen dat het tot dusver best loopt. Achterhoede Hermoso Fut Birthday er bij gezet, maar daar heb ik nog niet mee gespeeld. Dus ineens is mijn team weer van overwegend Serie A naar La Liga verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
m4yall schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:45:

Ik had al even gekeken via conceptspelers op hoeveel chem hij uit kwam, maar met Goretkza en Muller erachter geen enkel probleem. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:34
Prosac schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Ik had al even gekeken via conceptspelers op hoeveel chem hij uit kwam, maar met Goretkza en Muller erachter geen enkel probleem. :9
Dan zal dat wel loslopen idd! Müller blijft ook een goed neusje voor de goal hebben met heerlijke looplijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Eerste icon van het jaar gepacked, helaas wel dezelfde als vorig jaar -_-

Prime moments Van der Sar (untradeble), een keeper van 900k kan toch niet slecht zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
allstarted1 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:22:
[...]

Dat Futbin aangeeft dat het de laagst geprijsde is, betekent niet dat het daadwerkelijk zo is :) Juist die SBC-oplossingen zijn vaak wat duurder omdat iedereen de kaarten uit die SBC wat duurder aanbiedt vanwege de grote vraag.
Dat is juist het mooie toch.
Maar je gebruikt futbin dan moet hij bij futbin toch ook bij de goedkoopste oplossing te vinden zijn toch..
Puzzel wel weer lekker verder, leuker als het spel zelf spelen momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
jerommeke96 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:03:
[...]

Dat is juist het mooie toch.
Maar je gebruikt futbin dan moet hij bij futbin toch ook bij de goedkoopste oplossing te vinden zijn toch..
Puzzel wel weer lekker verder, leuker als het spel zelf spelen momenteel
Als ik er echt niet uitkwam en futbin gebruikte maakt ik vaak een screenshot en deed k hem de volgende dag. Scheelde een hoop muntjes aangezien die prijs vaak omhoog schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Hoe bevalt Huntelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik dacht met het packen van Birthday Peresic nog eens te kijken naar mijn Serie A team, op zich best aardig. Maar mijn flanken zijn echt té kwetsbaar met goud Cuadrado en Hernandez als beste beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
https://www.futbin.com/21/squad/7209799

mijn team. Bevalt mij prima. desailly en salah untradeable helaas de rest verhandelbaar ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:26
Meer mensen hier last van? Weer geen beste beurt van EA...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PdUajjT3faGS86mgb0td2T3Kru0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JsH6h9ArO08F0JBylUw0RO74.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heeft iemand hier ervaring met Puyol? Zit eraan te denken om de sbc te doen. Dan heb ik een centraal duo met van Dijk. La Alex Sandro en Ra Klaiber.

Speel redelijk hoog verdedigend en ben bang dat z'n snelheid een issue kan worden. Heb nu Fer (shadow/10chem) naast van Dijk staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Me toch laten verleiden tot een prime icon pack ivm met heel veel hoge fodder.

Prime vidic, kon veel slechter maar ook veel beter. Vond wel een gruwelijke verdediger vroeger, dus opzicht leuk om mee te spelen. Jammer dat ik ik zijn united maar niet kan betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Kregen jullie een melding van je gratis FUT pakketje van genoeg dagen inloggen? Of had je hem gewoon?

Podolski trouwens. _O_
3 wedstrijden, 7 goals en 2 assists. Zijn betere passing ten opzichte van Haaland doet het echt heel goed in mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:53:
Kregen jullie een melding van je gratis FUT pakketje van genoeg dagen inloggen? Of had je hem gewoon?

Podolski trouwens. _O_
3 wedstrijden, 7 goals en 2 assists. Zijn betere passing ten opzichte van Haaland doet het echt heel goed in mijn systeem.
Beide had een ultimate pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:32
Vannacht een paar packs geopend die ik had bewaard, inclusief mega packs en rare mega packs. Beste wat eruit kwam was Müller gold 86, een aantal 85 en voor de rest rotzooi.

Zojuist even een 75+ rated player geopend die ik voor een objective kreeg. Komt daar Neuer 89 uit 8)7

Heb nog 1 mega pack, 3 rare mega packs en een ultimate bewaard. Kijken of er een tweede birthday team komt en dan nog maar eens mijn geluk beproeven.

Kon het niet laten om Machis te doen. Past goed in mijn team, en kan ik later als sub gebruiken met zijn snelheid. Hierdoor moeten Nedved en Makelele nog maar wat meer geduld hebben :+

[ Voor 17% gewijzigd door Robbio85 op 27-03-2021 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y0Bx5EzeS82JblbGgHu7DoJI0vQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vbLhis7lfgccNF5Kasb3mu8H.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende monster team in de wl. Die R9 is echt niks tegen te doen wat een monster. Die loopt gewoon door of je verdediger er niet staat en dat schot van hem is bizar..... kwam nog terug tot 1-1 maar uit eindelijk 4-1 verloren 4x R9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Die Palacio SBC-kaart ziet er ziek uit. Alleen jammer van zijn 3* zwakke voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:56:
[Afbeelding]

Volgende monster team in de wl. Die R9 is echt niks tegen te doen wat een monster. Die loopt gewoon door of je verdediger er niet staat en dat schot van hem is bizar..... kwam nog terug tot 1-1 maar uit eindelijk 4-1 verloren 4x R9
onbetaalbaar dit soort teams.. Hier zit voor minstens 1000 eu fifapunten in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
fifanoob schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:04:
[...]

onbetaalbaar dit soort teams.. Hier zit voor minstens 1000 eu fifapunten in hoor.
Dat denk ik ook wel , of je moet mega veel geluk hebben met je icon packs of bizar goed kunnen traden.

Dacht ook eerst dat het een e-sporter was aan het team te zien.

Overigens vind ik die smalling echt de irritantste cv om tegen te spelen. Die heeft echt uitschuif poten ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Benderduo is nu binnen. Kroos op max chem erin. Eens kijken hoe dit speelt.
Zojuist ook de grens van 3 miljoen coins gepasseerd _O_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N-jU_50_XrMQBOrcHmRvKYPOhpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/30IiyKtLGp1ravdbpQBpl8LH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:01:
Die Palacio SBC-kaart ziet er ziek uit. Alleen jammer van zijn 3* zwakke voet.
Ivm met z'n link naar dybala moments de sbc wel gedaan. Voelt heerlijk aan t in veld al heb k hem alleen nog als sub gespeeld.

Nu inpassen in m'n team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Vanmiddag mezelf weggezet op 10 wins na 14 potten. Dacht vanavond even naar de 14 wins te spelen, maar dat ging helaas anders. 4 wedstrijden op rij verloren, 2x enorm afgeslacht en 2x zelf een 2goal voorsprong weggeven. Na deze 4 verliespartijen zie ik toch de tekortkomingen in mijn spel en mijn team. Heb afgelopen nacht al m'n coins gestopt in sbc fodder in de hoop dat het stijgt, dus kan op het moment ook geen aanpassingen aanbrengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Tot nu toe wel tevreden over vidic echt bizar sterk in duels. Zelf qua snelheid valt hij me reuze mee.

Benieuwd als ik straks tegen betere tegenstanders speel of hij nog voldoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Eerste indruk palacio is erg goed. Zelfs met rechts vliegen ze erin en z'n loopacties zijn fantastisch.

Speel hem in dit team: (uiteraard alles op 10 chem)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IDQ21HUWoVlThe_pnA0Y1roAWLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JOM1kbpu85WhPcRnGsgHu0rX.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee hoe je een gedurfd schot maakt (L2 + O werk niet)

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 27-03-2021 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
.

[ Voor 99% gewijzigd door Augy op 27-03-2021 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:03
Augy schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:30:
Eerste indruk palacio is erg goed. Zelfs met rechts vliegen ze erin en z'n loopacties zijn fantastisch.

Speel hem in dit team: (uiteraard alles op 10 chem)
[Afbeelding]

Iemand enig idee hoe je een gedurfd schot maakt (L2 + O werk niet)
L1 en r1 tegelijk en dan schieten als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:01:
[...]

L1 en r1 tegelijk en dan schieten als het goed is
Laag hard schot is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zal t morgen nog eens proberen. Registreerde iig niks met deze combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:49:
[...]

Als je het voor die week 1 goud doet, hij registreert ze bij mij. Gewaagd schot is een trick shot zoals een Rabona schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:49:
[...]

Bij mij ook niet hoor, 3 goals met L2 gemaakt, geen registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-06 16:56
fifanoob schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:04:
[...]

Nee, gewoon gekocht via een EA medewerker hoogstwaarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:30:
[...]

Nee, gewoon gekocht via een EA medewerker hoogstwaarschijnlijk
dan kost het je alsnog minimaal 1000 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
https://www.futbin.com/21/squad/7219513
ingame naar dit https://www.futbin.com/21/squad/7219598

Ik ben een beetje uitgekeken op mijn spelers en vraag me af of jullie nog leuke ideeen hebben voor mijn squad.
Dit zijn al mijn untradeables die iets voorstellen.
Spelers die ik in ieder geval graag houd zijn boateng, klaiber, benzema en neymar en houd er zelf erg van om iedereen op 10 chem te hebben.

Budget is ongeveer 4 miljoen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Die schoten met Huntelaar zijn echt absurd. Aangezien hij 5* weakfoot heeft hoef je totaal niet na te denken over met welk been hij moet schieten. Loopacties zijn heel goed. (Mits je de juiste tactieken hebt ingesteld)

Sowieso een aanrader in mijn optiek, helemaal als je kijkt naar de doelstellingen die je er voor moet doen. Stelt helemaal niets voor.

Begin met hem in onderstaande opstelling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/outwCB_PfCGe7hSqy4t2Z8jIkl8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gyPaGjhuWIwXU8v9MNCRZxen.png?f=fotoalbum_large

In game is dit de opstelling: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJrnuKwxBgwRAimPICB79-T4mgk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tM5GFpkR9ojckwPaPx6Rm8pT.png?f=fotoalbum_large

Speel deze formatie sinds vorige week en merk dat het echt een stuk beter gaat. Ging vorige week 10-3 in het begin, uiteindelijk heel slecht weggezet (lag aan mezelf) en sta dit weekend tot nu toe op 11-4. Normaal gesproken ga ik altijd gelijk op qua wins/losses op de zaterdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
cubert20 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 00:50:
https://www.futbin.com/21/squad/7219513
ingame naar dit https://www.futbin.com/21/squad/7219598

Ik ben een beetje uitgekeken op mijn spelers en vraag me af of jullie nog leuke ideeen hebben voor mijn squad.
Dit zijn al mijn untradeables die iets voorstellen.
Spelers die ik in ieder geval graag houd zijn boateng, klaiber, benzema en neymar en houd er zelf erg van om iedereen op 10 chem te hebben.

Budget is ongeveer 4 miljoen
Had hetzelfde, aantal hoofdrol spelers van m'n oude team in sbc gegooid en naar andere League overgestapt (Dybala, Palacio en Mbappe, wat een driehoek voorin :) )

Verfrissend om weer eens wat anders te doen :)

Heb overigens wat zitten prutsen met je team maar ik krijg lastig alleen op 10 chem.. of Benz of ney blijft op 8

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 28-03-2021 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Ik vind eigenlijk al die FIFA YouTuber's allemaal ontzettende losers, met Castro, Bateson en die bankzitters voorop.

Maar moet bekennen dat ik van de week een paar filmpjes zag van die Danny Aarons en dat is me wel een grappige vent. Packed FutBDay Mendy en gooit hem direct daarna in de gold upgrade omdat hij een hekel heeft aan die standaard teams met Varane - Mendy etc.
Pagina: 1 ... 114 ... 158 Laatste