Ik ben in oktober begonnen na fifa 98 voor het laatst te hebben gespeeld. Nog nooit online ook. Dus ik herken je probleem wel.
Je kunt een paar potjes rivals spelen, je niveau in die sessies bepalen volgens mij wat voor tegenstanders je tegen komt in de friendlies.
Als je daar niet gekwalificeerd bent, kun je volgens mij van alles tegen komen. Dus speel een paar potjes, kom uit in divisie 9/10 (ik noem maar wat) en je zult zien dat je in de friendlies ook eenvoudiger tegenstanders krijgt.
Ga youtube guides kijken, die hebben mij heel erg geholpen met instellingen en speelwijze. Zeker voor wat betreft hoe te verdedigen. Wist ik veel dat je niet constant moet tackelen, maar gewoon met L2 moet verdedigen.
En ga de verschillende skillgames doen vanuit het hoofdmenu, ook daar leer je ontzettend veel van merkte ik. Je wordt voorzichtig geintroduceerd in het spel.
Overigens trek ik me steeds minder aan van die 88+ inwisselingen, want ter compensatie moeten ze vaak heel veel consessies doen aan hun elftal (zoals beduidend mindere defensie) en daar maak ik steeds beter gebruik van. Gisteren nog 6-6 en ragequit na een 6-1 achterstand tegen iemand die Mbappe inwisselde, maar gewoon agressief afdekken en wachten tot ze moe waren.
[
Voor 17% gewijzigd door
Prosac op 26-03-2021 14:37
]