Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:43:
Ik vind eigenlijk al die FIFA YouTuber's allemaal ontzettende losers, met Castro, Bateson en die bankzitters voorop.

Maar moet bekennen dat ik van de week een paar filmpjes zag van die Danny Aarons en dat is me wel een grappige vent. Packed FutBDay Mendy en gooit hem direct daarna in de gold upgrade omdat hij een hekel heeft aan die standaard teams met Varane - Mendy etc.
Bateson vind ik nog wel gaan maar die Casto is zo’n gillende keukenmeid, verschrikkelijke gozer.

Vind runthefutmarket Nick ook wel een chille gozer om naar te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Kan iedereen Huntelaar FB aanraden, was met de challenge een uurtje kwijt, maar echt een super sub.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:52
Markuss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:43:
Ik vind eigenlijk al die FIFA YouTuber's allemaal ontzettende losers, met Castro, Bateson en die bankzitters voorop.

Maar moet bekennen dat ik van de week een paar filmpjes zag van die Danny Aarons en dat is me wel een grappige vent. Packed FutBDay Mendy en gooit hem direct daarna in de gold upgrade omdat hij een hekel heeft aan die standaard teams met Varane - Mendy etc.
Is een aanname van mij hoor.
Maar het komt bij nu al over van kijk mij voor de views deze speler meteen discarden of in een sbc gooien ik heb schijt. Clip it etc..

Iets wat Castro juist ook veel gedaan heeft..
die begon ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
fifanoob schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:32:
[...]

Is een aanname van mij hoor.
Maar het komt bij nu al over van kijk mij voor de views deze speler meteen discarden of in een sbc gooien ik heb schijt. Clip it etc..

Iets wat Castro juist ook veel gedaan heeft..
die begon ook zo
Zou ook best kunnen idd hoor. Zat nog wat filmpjes te kijken en hij is best grappig. Als hij tegen iemand speelt die met óf Mendy, Gomez of Varane speelt (of alledrie) dan geeft hij ze eerst het aantal goals dat gelijk staat aan die spelers.

Volgens mij neemt hij alles niet zo enorm serieus, dat kan ik wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01:53
Ik moet zeggen dat Ultimate Team sinds Fifa 19 voor mij ziekteverwekkend is geworden. Ik heb Fifa 17-21 gehad en tot en met Fifa 18 vond ik het echt een erg leuk spel. Toen ze in Fifa 19 timed shooting introduceerde was het spelletje voor mij afgelopen. Ver-schrik-kel-lijk. De skill cap is gewoon enorm toegenomen terwijl dure spelers ook gewoon veel beter presteren in de game dan voorheen. Tja, je zou kunnen zeggen dat deze twee ontwikkelingen juist bijdragen aan een healthy game/realiteit. Maarja, voor mij redenen om ermee te kappen. Al helemaal als je een maandje-drie maanden niet speelt en dan met je half gouden team constant tegen een 85/90+ special card team staat. De transfermarkt is daarbij ook echt compleet kut, spelers die in Fifa 18 goed en duur waren, zijn nu voor een fractie op te pikken in Fifa 21, ook al zijn de stats hetzelfde. Hierbij is ook nog mijn grote inkomstenbron, snipen + investen, verpest.

Ach ja, meer tijd voor andere games.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 15:06
Markuss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Zou ook best kunnen idd hoor. Zat nog wat filmpjes te kijken en hij is best grappig. Als hij tegen iemand speelt die met óf Mendy, Gomez of Varane speelt (of alledrie) dan geeft hij ze eerst het aantal goals dat gelijk staat aan die spelers.

Volgens mij neemt hij alles niet zo enorm serieus, dat kan ik wel waarderen.
Danny Aarons is met Boraslegend mijn favoriet. Nepenthez kijk ik ook altijd even voor de daily's.
Aarons is gewoon mooi omdat hij het spel niet serieus neemt en er gewoon leuke content van maakt. Zijn liefde voor Wamangituka is aanstekelijk, zijn haat voor Mendy en Varane net zo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik kijk eigenlijk vrij weinig youtube. Ik vind het op twitch 10x beter. Veel minder kindergehalte.
Ik zit zelf veel bij de esporters te checken. Staan ook vaak open voor eventuele vragen in de chat etc. Vaak gezellig en leerzaam als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:43
Wl gaat wel lekker hier! 11-4 en leuke wedstrijden gehad :)

Puyol sbc afgerond en Huntelaar gaat er ook nog bij komen voor Jones. Dan kan Rooney op Cm spelen. Speel nu 4132

https://www.ea.com/fifa/u...Id=fzSwSuBgnWBWT:FFA21PS4

Kluivert, Rooney
Dybala, Jones, Gnabry
Vieira
Alex Sandro, Van Dijk, Puyol, Klaiber
Van Der Sar

[ Voor 12% gewijzigd door Wulfric92 op 28-03-2021 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind die haat richting spelers als varane en mendy zo bizar. Ze zijn gewoon goed ( OP ), betaalbaar en goed linkbaar dus daarom worden ze veel gebruikt en waarom niet ?

Ik ben nog amper een betere cv tegen gekomen dan Varane, ik vind hem persoonlijk zelf beter dan Toty van dijk bv.

Overigens is het weer zweten als een gek in de WL. Net tegenstander 0 schoten op doel. Zelf bij 1-0 achter in de 115 min nog lekker dropback spelen. Is tegenwoordig echt niet willen verliezen ipv van willen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:03
Traeces schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:40:
Vind die haat richting spelers als varane en mendy zo bizar. Ze zijn gewoon goed ( OP ), betaalbaar en goed linkbaar dus daarom worden ze veel gebruikt en waarom niet ?

Ik ben nog amper een betere cv tegen gekomen dan Varane, ik vind hem persoonlijk zelf beter dan Toty van dijk bv.

Overigens is het weer zweten als een gek in de WL. Net tegenstander 0 schoten op doel. Zelf bij 1-0 achter in de 115 min nog lekker dropback spelen. Is tegenwoordig echt niet willen verliezen ipv van willen winnen.
Bij mij staat varane ook nog steeds steevast in de verdediging. Gewoon 1 van de beste in het spel!

Als is het duo fofana & Stones SIF ook niet meer weg te denken uit m'n PL team. Hoop dat Stones ooit nog eens een IF scoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
fifanoob schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:29:
ik kijk eigenlijk vrij weinig youtube. Ik vind het op twitch 10x beter. Veel minder kindergehalte.
Ik zit zelf veel bij de esporters te checken. Staan ook vaak open voor eventuele vragen in de chat etc. Vaak gezellig en leerzaam als je het mij vraagt :)
Om beter te worden is dat dan waarschijnlijk de beste oplossing.

Persoonlijk speel ik meer voor fun en niet voor winst (speel überhaupt geen WL, heb het doordeweeks druk dus wil in het weekend lekker naar buiten). Ik speel ook te vaak met spelers die ik zelf erg leuk vind maar waarmee je in het spel gewoon je eigen graf aan het graven bent: Hummels, Witsel, Lewandowski etc.

Ik speel Rivals divisie 2 of 3geloof ik, ergens rondom de 1650 punten. Hoger ga ik niet halen omdat ik te naïef ben en lager gebeurt mij soms als ik FIFA 3 weken niet aangeraakt heb. Maar dat hersteld zich vrij snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markuss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:30:
[...]

Om beter te worden is dat dan waarschijnlijk de beste oplossing.

Persoonlijk speel ik meer voor fun en niet voor winst (speel überhaupt geen WL, heb het doordeweeks druk dus wil in het weekend lekker naar buiten). Ik speel ook te vaak met spelers die ik zelf erg leuk vind maar waarmee je in het spel gewoon je eigen graf aan het graven bent: Hummels, Witsel, Lewandowski etc.

Ik speel Rivals divisie 2 of 3geloof ik, ergens rondom de 1650 punten. Hoger ga ik niet halen omdat ik te naïef ben en lager gebeurt mij soms als ik FIFA 3 weken niet aangeraakt heb. Maar dat hersteld zich vrij snel.
Begrijpelijk, voor ieder wat wils. Ik speel juist weer alleen wl en voor de rest niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:11
Traeces schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:40:

Ik snap die haat ook niet. Speel sinds kort FUT dus dan zijn die spelers een must als je een beetje Rivals wil spelen.

Heb overigens alleen Varane nog in de basis, Mendy is vervangen door Estupinan FS en en Gomez door Berchiche What If op 7 chem.

Ben aan het denken om Varane toch een keer te vervangen door Mario Hermoso Birthday (of hoe het ook mag heten). Die is in nagenoeg alle stats beter dan Varane, heeft alleen minder lengte. Het lastige is dat ik dan op beide CB posities een linkspoot heb (beiden 3* weak foot). Maakt dat uberhaubt wat uit voor de gemiddelde casual speler?

Oh ja nog een vraag: Ik heb een hoop tradeable spelers tussen 75-80. Wat is over het algemeen effectiever, deze spelers gewoon op de markt gooien of ze inzetten bij upgrade-achtige SBC's? Ik snap dat de markt fluctueert, maar wil me daar niet al te veel mee bezig houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Robbio85 op 28-03-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:45:
[...]

Ik snap die haat ook niet. Speel sinds kort FUT dus dan zijn die spelers een must als je een beetje Rivals wil spelen.

Heb overigens alleen Varane nog in de basis, Mendy is vervangen door Estupinan FS en en Gomez door Berchiche What If op 7 chem.

Ben aan het denken om Varane toch een keer te vervangen door Mario Hermoso Birthday (of hoe het ook mag heten). Die is in nagenoeg alle stats beter dan Varane, heeft alleen minder lengte. Het lastige is dat ik dan op beide CB posities een linkspoot heb (beiden 3* weak foot). Maakt dat uberhaubt wat uit voor de gemiddelde casual speler?

Oh ja nog een vraag: Ik heb een hoop tradeable spelers tussen 75-80. Wat is over het algemeen effectiever, deze spelers gewoon op de markt gooien of ze inzetten bij upgrade-achtige SBC's? Ik snap dat de markt fluctueert, maar wil me daar niet al te veel mee bezig houden.
Ik bewaar ze meestal.. vind de 81+ player pick sbc leuk om te doen al komt er meestal geen reet uit (1x rashford 89 is al voldoende geweest haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
81- dubbele op de markt voor 800-1000 met 14/1500 buy now

rest allemaal bewaren voor SBC's en speciale objective elftallen. ik doe van grote landen nu niet zoveel weg, vanwege de ingeschatte swaps doelstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er wat veranderd bij corners nemen ? Ik kreeg nooit doelpunten bij corners tegen en scoorde er amper uit. Dit weekend krijg ik er redelijk wat tegen maar scoor ook serieus veel uit corners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Robbio85 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:45:
[...]

(...)
Het is niet ideaal, ik denk dat je iets vatbaarder wordt voor pressing, maar die Hermoso heeft bizar goede dribbel stats voor een cv, hij wurmt zich wel uit benarde posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die doelstelling van scoren met een gedurfd schot werkt gewoon niet. Net even een SB gedaan, maar L2, R2, R2+L2 en R1+L1 werken allemaal niet.. op elke manier een goal gemaakt, lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:14
14-8 in de WL en daar laat ik het bij. Ging prima op zich, behalve een potje waarbij je voelt dat je niet mag winnen. Kom in de 84e minuut op 4-3 en ik wist gewoon dat het hem niet ging worden. 89e minuut 4-4 en 90e minuut 4-5, beide uit een mega klote klutsbal. Tja. Paar jaar terug zou ik mijn controller uit het raam hebben gegooid, nu lach ik er maar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:49:
Die doelstelling van scoren met een gedurfd schot werkt gewoon niet. Net even een SB gedaan, maar L2, R2, R2+L2 en R1+L1 werken allemaal niet.. op elke manier een goal gemaakt, lukt niet.
Waar speel je op ? Want heb wel een registratie van 1 sb met gedurfd schot scoren.
Saekerhett schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:55:
14-8 in de WL en daar laat ik het bij. Ging prima op zich, behalve een potje waarbij je voelt dat je niet mag winnen. Kom in de 84e minuut op 4-3 en ik wist gewoon dat het hem niet ging worden. 89e minuut 4-4 en 90e minuut 4-5, beide uit een mega klote klutsbal. Tja. Paar jaar terug zou ik mijn controller uit het raam hebben gegooid, nu lach ik er maar om.
Vind sowieso dat ik veel kluts doelpunten tegen krijg en soms moet je wel 5x die bal onderscheppen en dan nog vliegt hij op een vage manier in de voeten van de tegenstander.

Net kreeg ik geen penalty terwijl letterlijk Ronaldo onderuit geramd werd en een salto maakte :+ geen penalty ben zoals jouw ook maar gaan lachen , is me geen 60 euro controller meer waard :P

[ Voor 52% gewijzigd door Traeces op 28-03-2021 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Ben benieuwd wie de speler-SBC is vanavond, moet om FUT 11 gaan. Las dat Özil en Götze grote kanshebbers zijn, zou Götze leuk vinden voor mijn Dortmunder en Eredivisie team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:02:
[...]

Waar speel je op ? Want heb wel een registratie van 1 sb met gedurfd schot scoren.
PC.
Zag al op het forum van EA dat ik niet de enige ben. Probeer het nu al 2 dagen, maar die objective is stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Het is dus Özil geworden, best een leuk kaart. Heb nog wat dubbele op m'n TL lijst die ik niet kan quicksellen (kan deze maand niet meer terughalen) dus mogelijk doe ik hem wel.

EA zijn ook wel cheeky hufters: hele jaar komen ze met die promo's volgens mij met 82-88 upgrades. Nu zit fan-favorite Mendy erin met 88 en hebben ze er snel 82-87 van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markuss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:24:
Het is dus Özil geworden, best een leuk kaart. Heb nog wat dubbele op m'n TL lijst die ik niet kan quicksellen (kan deze maand niet meer terughalen) dus mogelijk doe ik hem wel.

EA zijn ook wel cheeky hufters: hele jaar komen ze met die promo's volgens mij met 82-88 upgrades. Nu zit fan-favorite Mendy erin met 88 en hebben ze er snel 82-87 van gemaakt.
Die ozil ziet er echt meer als prima uit. Zkr in combinatie met podolski..

En kwa upgrade had ik hem nog niet eens zo bekeken.. wat een nare streek idd 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:59
Pfff, weekend league was niet te doen dit weekend.. Ik mocht gewoon niet winnen van EA. Meerdere potten verloren waar ik gewoon zwaar de overhand hand...

En ik merk dit weekend, pace is nog weer belangrijker geworden. Zonder spelers onder 90 doe je gewoon niet mee.

1 team had zowel Thiago & Sane Birthday card er al in zitten was niet tegen te spelen die gast... pfff volgend weekend sla ik lekker over. En ga gewoon lekker friendlies spelen....

Edit: plaatje bij het praatje...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUZxS-drn71eXUzM3Jlq0KXKL7w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VBio1D9IpZS2D13xIHjFzOvo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door CrazyFool op 28-03-2021 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
CrazyFool schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:35:
Pfff, weekend league was niet te doen dit weekend.. Ik mocht gewoon niet winnen van EA. Meerdere potten verloren waar ik gewoon zwaar de overhand hand...

En ik merk dit weekend, pace is nog weer belangrijker geworden. Zonder spelers onder 90 doe je gewoon niet mee.

1 team had zowel Thiago & Sane Birthday card er al in zitten was niet tegen te spelen die gast... pfff volgend weekend sla ik lekker over. En ga gewoon lekker friendlies spelen....
Ik bedoel dit absoluut niet lullig hoor CrazyFool maar zijn deze teams rond deze tijd niet een beetje de norm? Sommige jongens kunnen extreem goed handelen en bezitten nu al 10mln+ coins + een goed team, anderen gooien er honderden euro's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tja.. Ozil is aanvallend gezien net weer een stapje beter dan muller. En niet eens duur.

Net 4 81+ playerpicks gedaan.
Courtois, Handanovic, Kostic en Leno.

Keepergalore _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:42:
Tja.. Ozil is aanvallend gezien net weer een stapje beter dan muller. En niet eens duur.

Net 4 81+ playerpicks gedaan.
Courtois, Handanovic, Kostic en Leno.

Keepergalore _O_
Ik 10 gedaan, ziyech, auba, szcechny & savic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
CrazyFool schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:35:

Edit: plaatje bij het praatje...
[Afbeelding]
Kom in div 5 veel gekkere teams tegen 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saekerhett
Mijn tweede player pick :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nPqI9-0tpqPvmDsltuCZ9vlXqWw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/r7U6CFYS86OXlHNSYQPwNpOR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lekker! CR07 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nog 10x gedaan. Griezmann, Immobile, Gulasci, Busquets _O_
Fodder voor hoge SBC's gaat hard zo

[ Voor 6% gewijzigd door Prosac op 28-03-2021 20:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUFsVyEb1t6CEPTbWlpxgpFfxRs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pNvBiEngOJ0ICE8GCJOsPyJB.png?f=fotoalbum_large

Ook ik heb een leuke pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
ik heb first worl problems haalde uit de 86+ thiago birthday.

Heb geen spaanse spelers in mijn team en geen spelers uit de premier league.
Dan maar op de bank als sub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Welke sbc is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-04 19:55
5 x die 81+ en 1x 86+ upgrade gedaan, toch einde van Fut voor mij dus club is nu nagenoeg laag op basiselftal na.

Toch een prima score: birthday Chan + Hermoso en uit de 86+ navas en aguero. Totaal niet bruikbaar voor mij allemaal, maar wellicht als sub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:16

allstarted1

WTRFTS

Stuk of 8 picks gedaan.

Kante, Mahrez, Pereira, Sirigu en Luis Alberto en de rest troep. Kante zet ik even als reserve in m'n PL-team, de rest brengt Zambrotta Prime weer één SBC-segment dichterbij. Nog twee te gaan! (De duurste natuurlijk :+)

Vandaag ook The Hunter vrijgespeeld en getest: gelijk een hattrick in de eerste pot. Vormt een geweldige tandem met Müller Moments en z'n positionering en afwerking zijn top. Denk dat ik Reinier naast Muller ga zetten op het middenveld ipv. Stindl POTM. Ook de CB Bender-broer maar vrijgespeeld. Daardoor kon ik Delaney IF verkopen en had ik weer wat extra coins.

Bundesliga staat er nu zo bij :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Pack FB Sane uit de 86+ dat wordt een beetje puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Goeie genade, wat een namen hier! Goed bezig.

Na 6x 81 en 1x 86 helemaal niets bruikbaars. 86 was chillwell motm en de ander herinner me al niet meer. Ga morgen even aan de puzzel voor Ozil, linked goed met Podolski die vrij makkelijk scoort. Deze birthday spitsen zorgen voor wat afwisselingmogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Uit welke sbc kreeg je deze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
m4yall schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:42:
Goeie genade, wat een namen hier! Goed bezig.

Na 6x 81 en 1x 86 helemaal niets bruikbaars. 86 was chillwell motm en de ander herinner me al niet meer. Ga morgen even aan de puzzel voor Ozil, linked goed met Podolski die vrij makkelijk scoort. Deze birthday spitsen zorgen voor wat afwisselingmogelijkheden :)
Troost je. Was hier ook weinig en heb m'n hele club leeggehaald 😂

Wat k had in de 2x 86 gegooid met hoop op wat beters maar helaas..

Gelukkig 2 teams die tot TOTS prima zijn.. vind dit altijd de minst leuke tijd om te spelen (season rewards kan k ook niks mee) en haak dan kwa fanatiekheid wel af :)

Maandje relatieve FIFA rust.

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 28-03-2021 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:19:
Stuk of 8 picks gedaan.

De rest brengt Zambrotta Prime weer één SBC-segment dichterbij. Nog twee te gaan! (De duurste natuurlijk :+)
haha, same. Al heb ik die al wel klaar staan. Dankzij de pull van Busquets kon ik die mooi combineren met TOTW Alba voor chem. Kan 88 Chiellini naar het laatste segment. Enig die nog moet, staat grotendeels klaar met spelers als 91 Suarez en Neves die ik toch niet of nauwelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
saert schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:42:
[...]

Uit welke sbc kreeg je deze?
81+ player pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik had Oblak, Hummels, Sancho, Sommer, paar 85's en 84's uit de player picks die ik deed. Vanzelfsprekend kun je beter die 81+ doen, maar die 81-87 waarvan ik er een deed was ook gelijk David Silva.

Twijfel nu heel erg of ik Zambrotta of Kluivert moments wil gaan doen. Die laatste is veel goedkoper en absoluut niet meta, maar ik was altijd fan van Kluivert vroeger; '95 CL finale natuurlijk. :)

Ik heb Huntelaar al vrij gespeeld, die is op veel vlakken vergelijkbaar, maar die vind ik ingame niet fijn spelen. :+ Zal met Kluiver wel hetzelfde zijn.

Ozil ook alvast gedaan. Heb daar al een link met Lars Bender, misschien dat ik Podolski nog doen, maar mijn huidige fodder gaat naar de goodie bag sbc die waarschijnlijk vandaag of morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Volgens de geruchten worden Vidal en Mangala de volgende FB sbc's: https://twitter.com/FUTIn.../1376291804602073088?s=19

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1O9gViRP6RE7GjgcRrCp7LnYpg8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/raC7uEXoRhyyACbtvFvgd95l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpVTVvzB5wjVykZGvqBn4SidcOY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/80qn1dFZBiCHYj65flsPqlcr.jpg?f=fotoalbum_large

I.v.m. Vidal heb ik 2 Perisic fb's gekocht. Op maandagmorgen zijn kaarten sowieso wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Poeh, dan wordt Vidal eindelijk bruikbaar met die kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:55:
Poeh, dan wordt Vidal eindelijk bruikbaar met die kaart.
De normale Vidal vond ik serieus goed in begin fifa. Misschien doe ik hem wel kan ik cr7 ook
Makkelijker linken en me rechter kant serie a maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik wil een repeatable icon SBC. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:10:
[...]

De normale Vidal vond ik serieus goed in begin fifa. Misschien doe ik hem wel kan ik cr7 ook
Makkelijker linken en me rechter kant serie a maken :)
Op stayback cdm was hij idd heerlijk. Ergens wel spijtig dat ik mijn Serie A-team in de steek heb gelaten, maar er waren voor de Bundesliga gewoonweg eerder leukere en betere spelers beschikbaar. Gisteren voor de goud week 1 even weer naar gekeken (combi voor rivals maken van de grote leagues), maar zitten toch wel erg leuke spelers tussen nog (Dybala, Caputo, Tonali), maar het is moeilijk om -zonder veel coins uit te geven- meer dan 1 topteam te onderhouden. Mijn serie A team kan nu niet echt meer mee zonder grote uitgaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt die mm friendly worden ook met de dag gekker. Ben nu al mid Gullit, mid vieira en prime daglish tegen gekomen in 4 potjes tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:25
IF Benzema (93) rated en Firmino uit de 86+ pack.
Prima fodder! Benzema Headliner heb ik al, dus de IF gaat een keer in een mooie sbc.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:42:
Echt die mm friendly worden ook met de dag gekker. Ben nu al mid Gullit, mid vieira en prime daglish tegen gekomen in 4 potjes tijd.
Maximale rating is van 77 naar 79 gegaan, dus je kunt meer en betere spelers erin gooien.
Zoals eerder al aangegeven, vind ik dat bijzonder jammer. Naar mijn idee is de hele gedachte van MM nu min of meer verdwenen. Waar je eerder moeite moest doen om Mbappe erbij te krijgen, kun je die nu redelijk eenvoudig opstellen. Dat is het verschil tussen 77 en 79 rated.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:48
Hier De Bruyne (91) en Son (87) uit de 86+ upgrade, denk dat ze als fodder gebruikt gaan worden. Al heb ik ook nog untradable Pogba, Rashford en Freeze Bernardo Silva, dus een PL squad lonkt ook een beetje...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 10:55

lasharor

7 december 2004

Uit die reward packs van vandaag krijg ik opeens:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnCkvBi0NyRkWXArdb5rxnBMDFs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/n9JgqQNbHsOzlUFoKd9gThGU.png?f=fotoalbum_large

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Net 4 81+ picks gedaan: Mendy FB, Alexander Arnold gold en Sterling gold. Denk dat ik er nog een paar doe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Robbio85 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:21:
Net 4 81+ picks gedaan: Mendy FB, Alexander Arnold gold en Sterling gold. Denk dat ik er nog een paar doe :)
Net een 81+ pick gedaan en kreeg 3x een 81 kaart :+ . Maar ik snap het wel, niet iedereen kan geluk hebben, denk dat jij de kaarten niet voor m'n neus weggepikt heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Haha idd. Had er van het weekend ook een paar gedaan. 1x Neuer maar de rest allemaal 81-83 spul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:19
Prosac schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:55:
[...]

Maximale rating is van 77 naar 79 gegaan, dus je kunt meer en betere spelers erin gooien.
Zoals eerder al aangegeven, vind ik dat bijzonder jammer. Naar mijn idee is de hele gedacht van MM nu min of meer verdwenen. Waar je eerder moeite moest doen om Mbappe erbij te krijgen, kun je die nu redelijk eenvoudig opstellen. Dat is het verschil tussen 77 en 79 rated.
Het idee van een gelijk speelveld en om ook de lagere rated kaarten speelbaar te maken is nu wel weg inderdaad. Ze hadden beter een max. 84 speler limiet kunnen hanteren of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Dit weekend 15-15 gehaald, helaas te kort voor Goud 2, maar moet volgend weekend wel gaan lukken.
Leuke potjes gespeeld.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
lasharor schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:11:
Uit die reward packs van vandaag krijg ik opeens:[Afbeelding]

8)7
ik geef je er 100.000 coins voor. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Bit the bullet! Prime Icon Moments Zambrotta is binnen. Heeft me veel twijfel, fodder en 330k gekost, maar heb nu wel een endgame-RB. Heb hem ingepast in m'n La Liga-, Serie A-, en Premier League-teams, dus ga er tot het einde wel plezier van hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Aanhouder wint, Sambia BD na 15-10 player picks Totaal niet te linken, maar geeft een mogelijkheid tot wat wisselen en een leuke 2e team maken.

Alle "slechte" rare gold fodder begint ook wel op te raken en wil ook nog wat overhouden voor eventueel leuke spelers dus misschien maar even bij laten.

(nog eentje dan.....:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-05 17:36
allstarted1 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:49:
Bit the bullet! Prime Icon Moments Zambrotta is binnen. Heeft me veel twijfel, fodder en 330k gekost, maar heb nu wel een endgame-RB. Heb hem ingepast in m'n La Liga-, Serie A-, en Premier League-teams, dus ga er tot het einde wel plezier van hebben. :P
Zet m cb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Even tussen de middagje paar potjes spelen. Beetje winnen, beetje verliezen, met het combi-team voor de objective. Aguero kan ik echt niks mee in mijn speelstijl. Ik kan weer redelijk mee in divisie 5, maar blijf me er ook over verbazen dat ik werkelijk waar afgeslacht wordt door teams opgericht in februari/maart 2021. Net 10-0 verloren van iemand die precies wist wat ik ging doen, overal tussen zat en de meest fantastische passes wist te geven. 1 schot op doel, tegen 20+ voor hem. Alsof ik net weer begonnen was.
En niet eens met trucjes ofzo, gewoon rondspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Prosac schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:17:
Even tussen de middagje paar potjes spelen. Beetje winnen, beetje verliezen, met het combi-team voor de objective. Aguero kan ik echt niks mee in mijn speelstijl. Ik kan weer redelijk mee in divisie 5, maar blijf me er ook over verbazen dat ik werkelijk waar afgeslacht wordt door teams opgericht in februari/maart 2021. Net 10-0 verloren van iemand die precies wist wat ik ging doen, overal tussen zat en de meest fantastische passes wist te geven. 1 schot op doel, tegen 20+ voor hem. Alsof ik net weer begonnen was.
En niet eens met trucjes ofzo, gewoon rondspelen.
Herkenbaar,
Teams uit ,2021 is standaard een loss
Heb het geaccepteerd,is een EA ding die krijgen alles mee en bij jou komt geen pass aan
En hun keeper houdt alles tegen

Klopt het een beetje ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beavbusi
Begint ie weer hoor, je bent 37 man :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Herkenbaar,
Heb het geaccepteerd,is een EA ding die krijgen alles mee en bij jou komt geen pass aan

Klopt het een beetje ?
nieuw team aanmaken dus, controller wegleggen en ea doet de rest voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Herkenbaar,

Klopt het een beetje ?
Neu, kwam maar 1x tot een schot op de keeper. :P
Hij stond gewoon heel goed, zelfs met volle bak druk kwam ik er niet doorheen. Wisseling van systeem, werkte gewoon niet. Gewoon knap om elke keer vlak voor ik wil afpakken ofzo, die pass geven of terugdraaien, die reflex heb ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

allstarted1 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:49:
Woaaah...net even twee potjes getest en wat een eindbaas. Heerlijk vloeiend aan de bal, snel, benen van elastiek voor de onderschepping en aanvallend erg sterk (op RB). Hij kwam de hele tijd aanvallend mee op en maakte in de tweede pot twee doelpunten. Ineens dook hij uit zichzelf vanuit het midden op de rand van de zestien op (waar ik een Griezmann of Frenkie de Jong verwacht) en joeg de bal keihard het net in. Ragequit van de tegenstander _/-\o_

Denk niet dat ik hem op CB zet, zoals iemand opperde. Ik weet dat het nu de meta is, maar ik heb er persoonlijk weinig mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
allstarted1 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:14:
[...]

Woaaah...net even twee potjes getest en wat een eindbaas. Heerlijk vloeiend aan de bal, snel, benen van elastiek voor de onderschepping en aanvallend erg sterk (op RB). Hij kwam de hele tijd aanvallend mee op en maakte in de tweede pot twee doelpunten. Ineens dook hij uit zichzelf vanuit het midden op de rand van de zestien op (waar ik een Griezmann of Frenkie de Jong verwacht) en joeg de bal keihard het net in. Ragequit van de tegenstander _/-\o_

Denk niet dat ik hem op CB zet, zoals iemand opperde. Ik weet dat het nu de meta is, maar ik heb er persoonlijk weinig mee. :)
Ik heb hem ook. Bevalt idd zeer goed, bij mij staat hij ook gewoon op de back positie. In mijn normale opstelling heb ik hem de instructie gegeven op stayback. Maar zodra ik achter sta staat dat op balance en dan komt hij idd vaak en graag mee op.

Backs in het centrum zitten zie je dit jaar veel voorbij komen. Ik zelf doe dat niet. Zou ook niet weten waarom. Ja de meeste backs hebben meer pace dan centrum verdedigers. Maar pace is lang niet alles in deze game. Mijn Varane gold komt nog altijd prima mee en staat gewoon lekker in het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Zet klaiber eens voor de grap centraal. Varane is beter dan toty Sergio Ramos. Fake kaart is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-05 11:44

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Birthday Sane uit het 86+ pakketje, prima supersubbie denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
fifanoob schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:41:
[...]

Ik heb hem ook. Bevalt idd zeer goed, bij mij staat hij ook gewoon op de back positie. In mijn normale opstelling heb ik hem de instructie gegeven op stayback. Maar zodra ik achter sta staat dat op balance en dan komt hij idd vaak en graag mee op.

Backs in het centrum zitten zie je dit jaar veel voorbij komen. Ik zelf doe dat niet. Zou ook niet weten waarom. Ja de meeste backs hebben meer pace dan centrum verdedigers. Maar pace is lang niet alles in deze game. Mijn Varane gold komt nog altijd prima mee en staat gewoon lekker in het centrum.
Varane heeft ook 92 pace met shadow. >:)
Varane is overigens nog erger als backs als CB gebruiken, dat is helemaal een cheatcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
dutchgio schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:07:
[...]

Varane is overigens nog erger als backs als CB gebruiken, dat is helemaal een cheatcode.
Bizar he zo goedkoop, houd alles en iedereen bij.

Wel is het mij dit weekend gelukt om Varane "makkelijk" te passeren met TOTY Mbappe en TOTY Ronaldo ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:51:
Zet klaiber eens voor de grap centraal. Varane is beter dan toty Sergio Ramos. Fake kaart is dat
Nou dat vind ik niet. Ik speel met Toty Ramos naast Varane en Ramos is echt wel beter. Maar Varane is wel een hele goede kaart idd.
Ik klaiber niet. Doe zulke sbc's praktisch niet, zou jij toch moeten weten }:O <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
dutchgio schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:07:
[...]

Wat is de cheatcode dan dat je een backs als cb gebruikt? Nogmaals ik zie de toevoeging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:31
Vraagje, in de doelstellingen 'Week 1: Goud' staat 'Ballongevecht'. Hiervoor moet je doelpunten maken met een gedurfd schot. Ik heb gezocht (Xbox Series S) op de juiste combi en dit schijnt LT+B te zijn. Heb nu al diverse doelpunten zo gemaakt, maar ze tellen niet (zien er uit als gewone schoten). Moet het echt een rabona/omhaal zijn? Dus uitvoeren met een ***** skill player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Want pace is alles? Genoeg centrum verdedigers die snel genoeg zijn. Maar als jij liever een back in je centrum wil hebben omdat ie 5 pace meer heeft wat weer terug gedraaid wordt omdat ie op 7 of 8 chem komt te spelen en dus voor 2 a 3 pace meer? Nou wat een cheatcode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Sinds Klaiber CV staat hebben we 14-4 en 11-0 gehaald ipv 11-11 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33
fifanoob schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:33:
[...]

Want pace is alles? Genoeg centrum verdedigers die snel genoeg zijn. Maar als jij liever een back in je centrum wil hebben omdat ie 5 pace meer heeft wat weer terug gedraaid wordt omdat ie op 7 of 8 chem komt te spelen en dus voor 2 a 3 pace meer? Nou wat een cheatcode!
Je vergeet wel dat de meeste backs ook een stuk hogere agility/balance hebben dan een gemiddelde CB, dat in het geval je een tackle mist dat je nog de kans hebt het te herstellen. Kijk bijvoorbeeld eens naar Luke Shaw 86, of Reece James zijn FS RB variant.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Er!k schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:30:
Vraagje, in de doelstellingen 'Week 1: Goud' staat 'Ballongevecht'. Hiervoor moet je doelpunten maken met een gedurfd schot. Ik heb gezocht (Xbox Series S) op de juiste combi en dit schijnt LT+B te zijn. Heb nu al diverse doelpunten zo gemaakt, maar ze tellen niet (zien er uit als gewone schoten). Moet het echt een rabona/omhaal zijn? Dus uitvoeren met een ***** skill player?
Die hele objective is kapot volgens mij, ik heb het ook meermaals geprobeerd en met extra toetscombinaties maar het telt allemaal niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-05 22:51
Er!k schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:30:
Volgens mij heb je een speler nodig die de "Flair" trait heeft. Al zal 5* skills ook wel werken waarschijnlijk.
fifanoob schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:33:
[...]

In de meeste gevallen is het verschil wel groter dan 5 pace. Daarnaast is een bijkomend voordeel van backs dat ze vaak betere passing stats hebben dan centrale verdedigers, daardoor minder foute passes in de opbouw. En sommige dribbel stats zoals Agility, Balance en Reactions zijn voor verdedigers ook relevant en ook die zijn vaak hoger bij backs.

Maar je merkt het verschil overduidelijk ingame als je de juiste backs als CV gebruikt. Goede voorbeelden zijn Lars Bender, Yuri Berchiche, Mbabu, Klaiber en zo zijn er nog wel een paar. Varane is wel een uitzondering als het op centrale verdedigers aankomt, verder ken ik geen betaalbare CV's die op het niveau van goede backs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Fullbacks (vleugelverdedigers) zijn naast snel ook wendbaar, waardoor L2+R2 jockey veel soepeler en sneller gaat. Waardoor je weer beter kunt meebewegen met spelers als Neymar en andere goede dribbelaars.

Dat is ook een van de redenen waarom Kanté zo gruwelijk irritant is om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand ozil opdracht gedaan ?
Ik twijfel erover stats zien er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:31
mar101 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:49:
Volgens mij heb je een speler nodig die de "Flair" trait heeft. Al zal 5* skills ook wel werken waarschijnlijk.
Net een doelpunt (Rabona) gemaakt met de Future Stars Reinier (87). Heeft 'Flair' en **** skill moves, maar nog steeds niets in de objective. Denk dat hij inderdaad stuk is... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:11
Wat een Rivals pot speelde in net zeg.

33e minuut al 0-3 achter

Rust 2-3 achter

90e minuut..... 6-6 7(8)7

EN > beide teams 2 keer de lat
EN > beide teams 1 eigen doelpunt

Veeg me op haha!

[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 29-03-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:14:
Ik twijfel nog wat om zowel ozil als podolski te doen en dan een Duits team te gaan bouwen ofzo 😂

Maar denk dat ik het ga overslaan. Naast m'n 2 teams heb k niks meer in m'n club namelijk 😂

Dus zou k basis spelers moeten gaan verkopen

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 29-03-2021 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:14:
Hij is aanvallend op een aantal vlakken wel wat beter dan Müller, maar die heeft weer betere fysiek. Ligt vrij dicht bij elkaar. Denk dat als ik Muller niet had, dat ik dan Ozil wel gedaan had. Nu bewaar ik de fodder liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Er!k schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:21:
[...]

Net een doelpunt (Rabona) gemaakt met de Future Stars Reinier (87). Heeft 'Flair' en **** skill moves, maar nog steeds niets in de objective. Denk dat hij inderdaad stuk is... :(
Ik heb die doelstelling sinds gisteren ineens op 1 staan.. terwijl ik in meerdere potjes wel een flairshot heb gemaakt.
Geen idee vanuit welke speler het nu gelukt is. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:09:
[...]

Ik heb die doelstelling sinds gisteren ineens op 1 staan.. terwijl ik in meerdere potjes wel een flairshot heb gemaakt.
Geen idee vanuit welke speler het nu gelukt is. |:(
Zal het met mbappe TOTY eens proberen. Die heeft 5* skills en flair treat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:43
2e icon gepacked in een week tijd. Vorige week prime moments Van der Sar en nu prime Puyol. Beide untradeble.

Had alleen vorige week zijn prime moments sbc gedaan -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Icon Swaps

Objective met:
- 8 First Owned PL team
- 8 FO Bundesliga team
- 8 FO Serie A team

- 6 SB wedstrijden winnen met:
* Zilveren elftal
* UCL elftal
* Argentijnen
* Brazlianen

- 15 WL wedstrijden winnne
- In 15 rivals wedstrijden scoren met First Owned spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:08:
Icon Swaps

Objective met:
- 8 First Owned PL team
- 8 FO Bundesliga team
- 8 FO Serie A team

- 6 SB wedstrijden winnen met:
* Zilveren elftal
* UCL elftal
* Argentijnen
* Brazlianen

- 15 WL wedstrijden winnne
- In 15 rivals wedstrijden scoren met First Owned spelers.
en welke icons kan je er mee vrijspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:00:
[...]

en welke icons kan je er mee vrijspelen?
Geen nieuwe. Dit is een voortzetting van afgelopen seizoen.

Ze kunnen verder ook niets goed doen bij EA he. Nu in 4 potjes swaps gedaan, in 3 daarvan met een geplaatst schot gescoord, niet geregistreerd. :')

[ Voor 25% gewijzigd door Prosac op 29-03-2021 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Dat wordt even 3 swaps regelen en dan de 82+ claimen. Alle 9 gaat me wat te ver hoewel het niet superveel effort kost met de golden goal rule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Er!k schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:21:
[...]

Ik heb hem vanmiddag gedaan zonder het te weten :9
Ik denk dat het gewoon een schijnbeweging is en gelijk afmaken ofzo...weet niet eens wat een rabona is dus dat zal ik niet gedaan hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 10:55

lasharor

7 december 2004

Die icon van vanmiddag verkocht en dit team gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPtf8epTYVuOL8pUfjseyAYxY6Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9PdTZWT7BKJqlFpvFYhO4yiR.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij minimaal origineel (ivm de defensie). Maar moet zeggen dat dit wel heeeeel anders speelt. Zit nu binnen no time tegen de 1200 skill rating aan en kan nog aardig meekomen.

* Pogba en Kante zitten overal tussen en hun positionering is veeel beter dan random golden rares.
* VVD is VVD. Wat een kaart.
* Werner is snel maar eerlijk gezegd niet echt mijn type speler. Ik speelde vorig jaar voornamelijk met TOTY Santi Cazorla als false 9. Dat mis ik nu een beetje. Ik denk dat Thiago misschien een betere optie is (maar daar heb ik geen geld voor)
* Salah & Mane zijn snel, komen goed naar binnen en staan vaak echt super goed gepositioneerd.

Ik werd eigenlijk alleen ingemaakt door iemand die het de hele tijd lukte om weg te draaien met die OP Benzema kaart. Die kan je dan niet echt meer bijbenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
m4yall schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:06:
Dat wordt even 3 swaps regelen en dan de 82+ claimen. Alle 9 gaat me wat te ver hoewel het niet superveel effort kost met de golden goal rule.
Ik ga voor 5 swaps en dan vind k t wel prima.. de 25 x 83 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Augy schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:12:
[...]

Ik ga voor 5 swaps en dan vind k t wel prima.. de 25 x 83 :)
Die heb ik in het vorige seizoen gedaan. Kwam goed spul uit :)
Pagina: 1 ... 115 ... 158 Laatste