Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 23:32
Swaps voor SB zijn weer mooi te combineren: Braziliaanse zilvers en Argentijnse UCL spelers, pak je gelijk twee in één. Of andersom mixen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:26
Augy schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:12:
[...]

Ik ga voor 5 swaps en dan vind k t wel prima.. de 25 x 83 :)
Zit ik ook aan te denken. Die is vrij makkelijk te halen en alles wat daarna pas interessant wordt duurt me veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 23:02
Net maar gestopt met Division Rivals. Speelt enorm vaag vanavond, spelers lijken te schaatsen, alleen maar klutsballen van links naar rechts en minimaal 8 doelpunten per wedstrijd. Blijft raar hoe een spel soms zo anders aanvoelt en speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:41
Saekerhett schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:15:
Swaps voor SB zijn weer mooi te combineren: Braziliaanse zilvers en Argentijnse UCL spelers, pak je gelijk twee in één. Of andersom mixen natuurlijk :P
Alleen de ucl Argentinië en Brazilië zijn wel gestegen sommige zelfs niet meer te koop of je moet ze toevallig in de club hebben. Zilver team combinatie is wel goed te doen, net afgerond denk gezien de prijzen ik ucl maar apart doe.
Ga toch nog alleen voor de 25x packs scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05
Qua ucl Argentijnen heb ik alleen Romero en Correa :'). Aan de ene kant is m'n ervaring dat je na zes potjes wel weer verkoopt met tax loss, dus dat is wel te doen.

Die flair shot is inderdaad goed vervelend. Bij mij werkte het uiteindelijk door een skill move into flair shot te doen. Uiteraard met een speler die flair shot trait heeft. Alleen dat is bij mijn huidige squad iedereen behalve de CB en keeper. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Messje op 29-03-2021 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09:02
Even een vraagje die niet helemaal over FUT gaat, maar het standaard topic zit precies al wat verder verstopt.
Kan je de Volta featured players nog krijgen als je het spel nog maar net gekocht hebt? Zo'n Mahomes in mijn team lijkt me wel cool bijvoorbeeld, maar zou zonde zijn als ik hem niet meer kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
PrinsPils schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:34:
Net maar gestopt met Division Rivals. Speelt enorm vaag vanavond, spelers lijken te schaatsen, alleen maar klutsballen van links naar rechts en minimaal 8 doelpunten per wedstrijd. Blijft raar hoe een spel soms zo anders aanvoelt en speelt.
Had ik rond een uur of 17 uur ook al

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Iemand een idee hoe je snel de wins kan halen om Huntelaar vrij te spelen? Golden Goal principe werkt niet omdat iedereen maar door blijft spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 21:26
saert schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:52:
Iemand een idee hoe je snel de wins kan halen om Huntelaar vrij te spelen? Golden Goal principe werkt niet omdat iedereen maar door blijft spelen.
Golden goal werkt dan ook alleen maar in swaps. En zelfs dan nog niet, want sommigen moeten alleen een goal hebben en niet meer de win (zoals ik in de Bundesliga. Moet nog 3 afstandsschoten, wat is dat *** zeg. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Prosac schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:54:
[...]

Golden goal werkt dan ook alleen maar in swaps. En zelfs dan nog niet, want sommigen moeten alleen een goal hebben en niet meer de win (zoals ik in de Bundesliga. Moet nog 3 afstandsschoten, wat is dat *** zeg. :+ )
Stuur iemand een bericht, beloof hem de winst als jij 3 goals van buiten 16 mag maken en voila.

Zelf laat ik Podolski en Ozil lopen, zie de komende 1,5 week nog wel een andere leuke en betere SBC komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 11:18

allstarted1

WTRFTS

Markuss schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:32:
[...]

Stuur iemand een bericht, beloof hem de winst als jij 3 goals van buiten 16 mag maken en voila.
Werkt dat ook in Squad Battles? :P Man...wat hebben ze daar weer een hoop ingepropt om Golden Goal te voorkomen. En dan nog die Weekend League-wins. Ze willen je wel echt 24/7 in die game hebben.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb nog 2 tokens van de het vorige gedeelte swaps (dus wel dit seizoen) en kan er nu nog 9 halen. Dan kom ik op 11. Daarmee kan je geen dubbele swaps meer halen, maar ik zou door kunnen spelen tot 9 totaal en dan de mid-prime icon pack openen. Is natuurlijk een grote gok.

Of ik speel door tot 5 en haal nog de 83+ x 25 pack. Neig nu naar dat laatste, want daarmee kan ik bijvoorbeeld een Zambrotta completen of iets anders kosteloos doen.

Wat zouden jullie doen? De 'thrill' van mogelijk iets goed packen ook wat waard. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SterqVerhael op 30-03-2021 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:16:
Ik heb nog 2 tokens van de het vorige gedeelte swaps (dus wel dit seizoen) en kan er nu nog 9 halen. Dan kom ik op 11. Daarmee kan je geen dubbele swaps meer halen, maar ik zou door kunnen spelen tot 9 totaal en dan de mid-prime icon pack openen. Is natuurlijk een grote gok.

Of ik speel door tot 5 en haal nog de 83+ x 25 pack. Neig nu naar dat laatste, want daarmee kan ik bijvoorbeeld een Zambrotta completen of iets anders kosteloos doen.

Wat zouden jullie doen? De 'thrill' van mogelijk iets goed packen ook wat waard. :)
Waarom niet de base icon pack en de 82+x25? Die doe ik ook, had ook nog 2 swaps over van batch 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Saekerhett schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:23:
[...]

Waarom niet de base icon pack en de 82+x25? Die doe ik ook, had ook nog 2 swaps over van batch 1.
Ik heb de vorige swaps de 82+ en 81+ 25 pack gedaan. Dus die zijn niet meer beschikbaar voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:26:
[...]

Ik heb de vorige swaps de 82+ en 81+ 25 pack gedaan. Dus die zijn niet meer beschikbaar voor mij. :)
Eh ja, dan wordt het lastig :P

Overmars wellicht een idee? Het is dat ik de SBC van Nedved al had gedaan, anders was ik voor Overmars gegaan. Heb een tijd zijn Prime gebruikt en die beviel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Saekerhett schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:58:
[...]

Eh ja, dan wordt het lastig :P

Overmars wellicht een idee? Het is dat ik de SBC van Nedved al had gedaan, anders was ik voor Overmars gegaan. Heb een tijd zijn Prime gebruikt en die beviel prima.
Ook geen optie voor mij, ik heb Prime Nedved uit een Prime icon pack gehad tijdje terug.

Denk toch dat ik voor de 83+ x25 ga, kans op Fut birthday en mooie fodder vopr een prime moments sbc of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
:D :D :D

Probeer dan maar eens rustig te blijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DErPvD58PtklwvXxV_PO2qH43qo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RNkEFfYM0Ev7a7EbGFh5WpMp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 08:27
Prosac schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:13:

[Afbeelding]
hoe schiet jij? Zoveel kansen en dan zo weinig goals..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
fifanoob schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:17:
[...]

In his defence: als je kijkt naar de statistieken is het ook zo dat de tegenstander 3 kansen heeft gehad en ook 3 keer scoorde. Dat is wel iets wat nét iets te vaak gebeurd FIFA; in algemene zin.

Hij schoot ze wel tussen de palen, want anders krijg je ook niet zoveel shots on goal. Ik gok dat Joe Hart of een andere broken keeper in de goal stond bij de tegenstander. :+

Ik had laatst een soortgelijke wedstrijd, met alleen maar ballen op de paal en lat. Tja, schiet je ze dan ook zo slecht in? Of dat zo'n Joe hart een keiharde volley van 2 meter afstand tegenhoudt alsof het niets is. Soms heb je van die wedstrijden dat de bal er gewoon niet in mag.

[ Voor 22% gewijzigd door SterqVerhael op 30-03-2021 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:28

[Afbeelding]
Team uit 2021:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:29:
[...]

In his defence: als je kijkt naar de statistieken is het ook zo dat de tegenstander 3 kansen heeft gehad en ook 3 keer scoorde. Dat is wel iets wat nét iets te vaak gebeurd FIFA; in algemene zin.

Hij schoot ze wel tussen de palen, want anders krijg je ook niet zoveel shots on goal. Ik gok dat Joe Hart of een andere broken keeper in de goal stond bij de tegenstander. :+

Ik had laatst een soortgelijke wedstrijd, met alleen maar ballen op de paal en lat. Tja, schiet je ze dan ook zo slecht in? Of dat zo'n Joe hart een keiharde volley van 2 meter afstand tegenhoudt alsof het niets is. Soms heb je van die wedstrijden dat de bal er gewoon niet in mag.
Ja zijn tegenstander weet wel hoe die moet scoren/schieten.

Als een keeper alles pakt moet je een andere manier vinden? Ik heb dat best vaak met Pope dat hij veel tegenhoudt. Ik probeer dan hem uit te spelen met simpele balrol of bv een stift als hij ver uitkomt etc.
Maar zoveel schoten op doel en dan zo weinig scoren dan doe je zelf ook gewoon iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Markuss schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:32:
[...]

Zelf laat ik Podolski en Ozil lopen, zie de komende 1,5 week nog wel een andere leuke en betere SBC komen.
1 is genoeg, want het is scoren buiten de 16 in verschillende wedstrijden geloof ik. Daar moet je inderdaad even mazzel hebben met hulp van de tegenstander, verder is het allemaal wel te doen.

Ze hebben wel weer een extra poging gedaan om golden goal tegen te gaan zeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:25

[Afbeelding]
Sorry maar dit heb ik ook zo vaak, alleen ik ben wel de tegenstander die uit zijn 3 kans er minimaal 2 scoort. Met zo bizar veel schoten op doel schiet je gewoon uit alle onmogelijk standen op doel. Jouw tegenstander wacht tot hij een kans ziet waaruit hij weet dat hij 100% scoort. Daarbij, kijk eens naar keeper movement, sommige spelers zien dat je continu b.v. in de lange hoek probeert te schieten dus zetten ze hun keeper al meer naar die plek neer. Dus heeft hij altijd de bal

En echt die verhalen over 2021 teams begint nu wel lachwekkend te worden. Heb er deze WL meer als voldoende verslagen. Tevens ook van 2 verloren omdat mijn tegenstander met zijn volledig gouden team gewoon een veel betere speler was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:17:
[...]

Dat is mijn grote probleem in FIFA. ;)
Ik heb maar weinig potjes waarbij 1 schot direct een goal is.
Ik kan blijkbaar niet snel genoeg inschatten wat voor schot ik moet toepassen. Laatst zei iemand gewoon fullpower schieten, maar dat werkt ook lang niet altijd. Geplaatst, L2, L1, doubletap, gewoon rammen, ik weet niet wanneer ik het beste wat kan toepassen (ja, dubbel klikken als de keeper heel dichtbij is).
Nou was deze gast ook wel goed met het verplaatsen van zijn keeper steeds.

Ik wacht misschien zelfs wel te lang met schieten, omdat ik echt zeker wil weten dat ik dat schot kan lossen, terwijl deze tegenstander 2 goals maakt uit een positie dat ik denk: HOE DAN?
Ik probeer altijd een hoek te kiezen en te kijken of de keeper verplaatst werd. In deze pot inderdaad in verschillende posities gekomen, maar 2 goals moesten uit een rebound komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Prosac op 30-03-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:29:
[...]

Sterker, hij kreeg 3 kansen en scoorde 4x.omdat Hinteregger besloot een voorzet over de achterlijn te wandelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Iemand die de Vidal SBC al heeft gedaan? Is wel een end-game / TOTS achtige speler volgens mij. Heb zelf Dybala waarmee ik hem kan softlinken en een aantal icons. Twijfel heel erg of ik deze SBC wil doen. Je moet wel bijna je hele team omgooien, tenzij je al in de Serie A zat qua team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:40:
[...]

Dat is mijn grote probleem in FIFA. ;)
Ik heb maar weinig potjes waarbij 1 schot direct een goal is.
Ik kan blijkbaar niet snel genoeg inschatten wat voor schot ik moet toepassen. Laatst zei iemand gewoon fullpower schieten, maar dat werkt ook lang niet altijd. Geplaatst, L2, L1, doubletap, gewoon rammen, ik weet niet wanneer ik het beste wat kan toepassen (ja, dubbel klikken als de keeper heel dichtbij is).
Nou was deze gast ook wel goed met het verplaatsen van zijn keeper steeds.

Ik wacht misschien zelfs wel te lang met schieten, omdat ik echt zeker wil weten dat ik dat schot kan lossen, terwijl deze tegenstander 2 goals maakt uit een positie dat ik denk: HOE DAN?
Ik probeer altijd een hoek te kiezen en te kijken of de keeper verplaatst werd. In deze pot inderdaad in verschillende posities gekomen, maar 2 goals moesten uit een rebound komen.
in de 16 schiet ik meestal korte hoek met gewoon rondje. paar meter buiten de 16 schiet ik vaak met geplaatstschot in de verre hoek.
als ik 1op1 met de keeper kom, is het stiften of met balrol keeper omspelen.

dubbeltap enzo gebruik ik amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-06 23:34
Moet zeggen dat ik gisteren met Rivals ook net alles verloor. Vaak m'n eigen schuld dat het kwartje net even de andere kant op valt.

Niks aan te doen haha

Behalve dat ik gewoon beter moet opletten wat de keeper doet.. gebeurt me vaak dat ik daar niet voldoende op anticipeer.

[ Voor 28% gewijzigd door Augy op 30-03-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Speel je tegen iemand met TOTY Mbappé en Pelé dan wordt het sowieso een soort luck of the draw. Die maken uit zichzelf zulke goede attacking AI runs, dat je dat simpelweg niet altijd kunt verdedigen. Zeker als de speler van gelijk niveau is als jij. Dan komt het toch meer aan op het team en de spelers, dan enkel degene die achter de knoppen zit.

Ik speel nog met TOTGS Jota voorin. :+

[ Voor 32% gewijzigd door SterqVerhael op 30-03-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:59:
Speel je tegen iemand met TOTY Mbappé en Pelé dan wordt het sowieso een soort luck of the draw. Die maken uit zichzelf zulke goede attacking AI runs, dat je dat simpelweg niet altijd kunt verdedigen. Zeker als de speler van gelijk niveau is als jij. Dan komt het toch meer aan op het team en de spelers, dan enkel degene die achter de knoppen zit.

Ik speel nog met TOTGS Jota voorin. :+
Vind de runs van mbappe nog wel meevallen. De runs van Palacio BD zijn echt geweldig. Kwam er gisteren alleen achter dat hij rechts was ipv links 😂 dat helpt wel met 3* WF 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:55:
Iemand die de Vidal SBC al heeft gedaan? Is wel een end-game / TOTS achtige speler volgens mij. Heb zelf Dybala waarmee ik hem kan softlinken en een aantal icons. Twijfel heel erg of ik deze SBC wil doen. Je moet wel bijna je hele team omgooien, tenzij je al in de Serie A zat qua team.
Ik vind hem geweldig, maar geen idee hoe hem in mijn elftal te krijgen zonder icons om hem heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik had Huntelaar easy gehaald, vind hem prima spelen, maar past gewoon niet in m'n team en weinig zin om nu nog een heel Bundesliga team op te tuigen.

Palacios (@Augy?) en Vidal zijn dus wel de moeite waard? Heb Dybala, Hernandez HL en Nedved (voelt voor mij als Serie A speler). Speelde regelmatig met Lautaro TIF. Vind het dus veel leuker om m'n team om te gooien voor een Serie A team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 21:02
Traeces schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:23:
[...]

Daarbij, kijk eens naar keeper movement, sommige spelers zien dat je continu b.v. in de lange hoek probeert te schieten dus zetten ze hun keeper al meer naar die plek neer. Dus heeft hij altijd de bal
Ik vind het juist heerlijk als tegenstanders dit doen... dan tik hem in de korte hoek. 100% goal.
Na 1 of 2 goals gaan ze echt niet meer hun keeper in de lange hoek positioneren.

hoewel, gisteren wel een speler die hardleers was. 4 goals om zijn oren in de korte hoek omdat hij met zijn keeper de lange hoek wil afdekken...

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:09:
Ik had Huntelaar easy gehaald, vind hem prima spelen, maar past gewoon niet in m'n team en weinig zin om nu nog een heel Bundesliga team op te tuigen.

Palacios (@Augy?) en Vidal zijn dus wel de moeite waard? Heb Dybala, Hernandez HL en Nedved (voelt voor mij als Serie A speler). Speelde regelmatig met Lautaro TIF. Vind het dus veel leuker om m'n team om te gooien voor een Serie A team.
Hoeft niet per se volledig Bundesliga te zijn he? Ik had eerst ook een hybride team met een combi uit 3 leagues zelfs (La Liga, Serie A en Premier League). Met een beetje puzzelen lukt het soms zelfs om ook nog op full chem te komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:09:
[...]

Hoeft niet per se volledig Bundesliga te zijn he? Ik had eerst ook een hybride team met een combi uit 3 leagues zelfs (La Liga, Serie A en Premier League). Met een beetje puzzelen lukt het soms zelfs om ook nog op full chem te komen!
Ik heb La Liga, Ligue 1 en Premier League spelers. Allemaal full chemistry.
Nadeel alleen is dat Vidal lastig te linken is ivm nationaliteit.. dat is vaak het bruggetje naar een andere competitie.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:11:
[...]

Ik heb La Liga, Ligue 1 en Premier League spelers. Allemaal full chemistry.
Nadeel alleen is dat Vidal lastig te linken is ivm nationaliteit.. dat is vaak het bruggetje naar een andere competitie.
Ja precies Dat gepuzzel maakt het ook wel leuk vind ik. Ik loop ook een beetje tegen hetzelfde aan met Huntelaar. Die heb ik ook gedaan. Alleen heb ik 'm ook niet ingepast. Maar ik heb ook nog Klaiber en Robben in mijn club. Dus met een beetje puzzelen zou het zomaar kunnen lukken. Weet niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen, lijkt me wel leuk echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Heb gisteren Huntelaar voltooid. Nog niet geprobeerd...
Denk ook niet dat hij uberhaupt in mijn basis komt.

Heb wel Robben, Klaiber, Gnabry en Boateng om hem mee te linken, maar dan moet ik mijn halve elftal omgooien. Daarnaast gaat hij Mbappe en Benzema niet uit de basis speeln.

Wel leuk om te gebruiken voor icon swaps en daarna als fodder...
https://www.ea.com/fifa/u...Id=k2ECFUM8nWDLS:FFA21PS4

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Valandil schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:37:
[...]

Ik vind het juist heerlijk als tegenstanders dit doen... dan tik hem in de korte hoek. 100% goal.
Na 1 of 2 goals gaan ze echt niet meer hun keeper in de lange hoek positioneren.

hoewel, gisteren wel een speler die hardleers was. 4 goals om zijn oren in de korte hoek omdat hij met zijn keeper de lange hoek wil afdekken...
Hier ook als ik dat 1x zie dat hij hem expres beweegt ram ik hem de eerst volgende keer keihard de korte hoek in >:) Beweeg zelf echt nooit me keeper, alleen bij corners zet ik hem iets verder naar de 5 meter neer.

Huntelaar ook binnen gehaald, word waarschijnlijk alleen hoge SBC fodder. Hij heeft een bodytype waar ik echt niet mee kan omgaan als spits. Ga hem wel even proberen, zijn afrond stats zijn wel echt geweldig en 5*WF.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Traeces schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:26:
[...]

Huntelaar ook binnen gehaald, word waarschijnlijk alleen hoge SBC fodder. Hij heeft een bodytype waar ik echt niet mee kan omgaan als spits. Ga hem wel even proberen, zijn afrond stats zijn wel echt geweldig en 5*WF.
Het probleem met Huntelaar is echt zijn traagheid van draaien. Daardoor kun je vrijwel niet zijn hoge shooting gebruiken. Hij draait zo langzaam dat een verdediger altijd de tijd heeft om ervoor te komen en het schot te blocken. Aangezien dat sowieso al een ding is deze Fifa, is Huntelaar jammer genoeg niet aan mij besteed. Wordt dus gewoon SBC fodder. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 22:26
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:47:
[...]

Het probleem met Huntelaar is echt zijn traagheid van draaien. Daardoor kun je vrijwel niet zijn hoge shooting gebruiken. Hij draait zo langzaam dat een verdediger altijd de tijd heeft om ervoor te komen en het schot te blocken. Aangezien dat sowieso al een ding is deze Fifa, is Huntelaar jammer genoeg niet aan mij besteed. Wordt dus gewoon SBC fodder. :'(
Daarom ook beter als CAM of valse spits (ala Benzema)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:47:
[...]

Daar was ik al bang voor , is met alle spelers met zijn bodytype. Misschien wel leuke target men als je echt moet pompen en dan een spits er omheen zoals neymar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saekerhett
Zojuist voor het eerst Division 1 in Rivals gehaald _O_

Was me een sweatfest die laatste wedstrijd, gelijk opgaande wedstrijd, 2-0 voor, hij komt terug tot 2-1, maar toen gaf Ronaldo een geniale steekpass op Best en hij had de keeper al in de andere hoek gezet, 3-1. Laatste minuut gaat hij beetje lopen kutten met de keeper, Ronaldo pakt de bal af, 4-1, klaar.

En 50k coins als bonus _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
SterqVerhael schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:55:
Ja ik heb Vidal vanmiddag voltooid met fodder van de player picks en de 82+x25 SBC. Die vent is echt niet normaal zo goed, hij heeft me hoogstpersoonlijk naar Division 1 gebracht. Overal zit hij tussen, is snel, wendbaar, fysiek, beukt iedereen aan de kant, of je nou Mbappé heet, Neymar of Prime Gullit, maakt geen fuck uit, je ligt op de grond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoe oh hoe krijg ik Vidal op volle chem in mijn Engels-Spaanse team. Smaldini is iig 1 aanknopingspunt, Campbell ben ik liever kwijt dan rijk: https://www.futbin.com/21/squad/7285431

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqak-G9jTPEjbZ7WGrk6-Qk9nJ8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Kb2wAzATQS2eBJOq5EYdABkK.gif?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 30-03-2021 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 18-06 22:26
Capsaicin schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:20:
Hoe oh hoe krijg ik Vidal op volle chem in mijn Engels-Spaanse team. Smaldini is iig 1 aanknopingspunt : https://www.futbin.com/21/squad/7285431

[Afbeelding]
Niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:51:
[...]

Daar was ik al bang voor , is met alle spelers met zijn bodytype. Misschien wel leuke target men als je echt moet pompen en dan een spits er omheen zoals neymar.
Ja je moet wel een beweeglijk type bij hem in de buurt hebben. Maar als de bal voor zijn voeten komt zit-ie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Grrrr. Als ik een tractor had, was ik nu naar het hoofdkantoor van EA in Vancouver gereden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Capsaicin schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:30:
[...]
Grrrr. Als ik een tractor had, was ik nu naar het hoofdkantoor van EA in Vancouver gereden :(
Enige manier is om je team half om te gooien naar Serie A, ofwel een andere Inter-speler in te passen, of hem linken aan drie icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Saekerhett schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:31:
[...]

Enige manier is om je team half om te gooien naar Serie A, ofwel een andere Inter-speler in te passen, of hem linken aan drie icons.
In een 451 zou het kunnen met 2 icons, maar dan loop ik elders vast. Ik denk dat ik het beste kan doorsparen voor Essien of Matthaus.

Wel mooi dat EA de voorkeursbehandeling voor de Premier League heeft opgegeven. Tot December speelde bijna iedereen met PL-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zo, de Bundesliga iconswapkaart is binnen. Wat een gedoe met die afstandsschoten. :D
gelukkig de laatste twee tegen ook Bundesligaspelers, dus beide een afstandsschot en vervolgens controller op de kop. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:09:

Vind Palacio echt heerlijk! Snel, wendbaar en bizar fijne dribbel! Let alleen op z'n WF en z'n finesse treat is ook erg fijn, alleen niet van afstand door z'n longshots. Nu met Hawk maar ga hem nog proberen met sniper dan word dat geboost.

Vidal ga k waarschijnlijk wel doen! Ligt een btje wat er uit de 25x 83+ komt

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 30-03-2021 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Had dubbele troep in me lijst waardoor ik geen packs kon openen dus die 81-87 spelers keus gedaan. Kwam fb hwang hee Chan er uit :) 3de FB speler al gepacked na 2x die Franse RB. Allemaal uit simpele onverhandelbare pakketjes, niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:41
Vidal maar gedaan had uit de 25x82 aantal dubbele en nog in snel herstel aantal kon de duurste squad goedkoop doen. Kan ik gravenberch keer vervangen. Kreeg uit de packs nog sambia birthday ook weer 80k terug verdiend
Geen vervelend elftal :) en dit jaar eigenlijk niet bijzonder veel gehandeld alleen in wat totw en shadowkaarten deze FIFA

https://www.futbin.com/21/squad/2961124

[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 30-03-2021 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Volgens de geruchten gaan dit de volgende daily SBC's worden (nee, geen zekerheid dus). Die Renato Sanches zal wel richting de 1 miljoen gaan denk. Ratings overigens nergens bevestigd, dit is puur een gok, ook posities dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_4lVDbLzdSHI11l4T7wediZYog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QomoVwgmQ2I4sfmc7hoe7GOK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Markuss op 30-03-2021 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Is het weer zo dat mensen zich weer af laten zakken in de divisies i.v.m. de iconswaps? Zit al een tijd stabiel in div. 3 maar nu word ik er al 5 wedstrijden achter elkaar keihard afgetikt! Snap er niks van, kom er totaal niet aan te pas ineens! Meer mensen soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:55:
Is het weer zo dat mensen zich weer af laten zakken in de divisies i.v.m. de iconswaps? Zit al een tijd stabiel in div. 3 maar nu word ik er al 5 wedstrijden achter elkaar keihard afgetikt! Snap er niks van, kom er totaal niet aan te pas ineens! Meer mensen soortgelijke ervaringen?
Ik heb t al 2 dagen dat ik er keihard afga in Rivals, niks aan. Van bovenin 5 naar bijna divisie 6 inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:33:
[...]

Ik heb t al 2 dagen dat ik er keihard afga in Rivals, niks aan. Van bovenin 5 naar bijna divisie 6 inmiddels
Ik vraag me toch af waar dat 'm in zit. Gisteren ging het nog als een tierelier en vandaag lijkt het alsof ik er niks meer van kan. Het voelde ook ontzettend stroperig aan vond ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:55:
Ook, want ik kom voor de swaps echt belachelijk goede spelers tegen.
En in rivals best veel bronzen elftallen die een eigen goal scoren en vervolgens quitten.
Echter zijn de dinsdag en woensdagavond wel altijd wat lastiger, omdat veel dan nog even wat rivalspuntjes binnen willen harken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:49:
[...]

Ik vraag me toch af waar dat 'm in zit. Gisteren ging het nog als een tierelier en vandaag lijkt het alsof ik er niks meer van kan. Het voelde ook ontzettend stroperig aan vond ik.
Verbinding was sws erg slecht, continu knipperend logo in beeld..

Desalniettemin was het met beide elftallen (niet de minste ook) en verschillende tactieken (4-3-2-1 & 5-3-2 & 4-1-2-1-2) kansloos de afgelopen avonden. Volgens mij 7 gespeeld 1 gewonnen.

Ik moet zeggen dat ik altijd naar mezelf kijk en het meestal aan mezelf ligt maar er was geen beginnen aan voor me 😂

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 30-03-2021 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05
Ik had het juist andersom. Vandaag tegen enorm gestackte teams gespeeld, maar eentje verloren. Wel met 5-8 dus prima Rivals puntjes. Morgenavond de laatste 2k nog maar.

Divisie 5/4 trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Verlies net in rivals van een bronzen/zilveren elftal. _O-
Weggetikt alsof ik tegen een icon-elftal speelde, denk dat deze 3-2 binnenkort wel ergens op youtube opduikt ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik werd telkens in het begin al overrompeld. Binnen een paar minuten al 2, 3-0 achter. Dat heb ik normaal nooit. Zeker niet op dinsdag. Op woensdag heb ik het meestal wel moeilijker omdat mensen hun rang nog proberen op te vijzelen.

En standaard bijna allemaal 3 a 4 icons, daar heb ik er 0 van. Niet dat dat per se het verschil maakt, maar ik speelde 2x tegen Cantona en 2x kon ik die met geen mogelijkheid afstoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:43:
Ik werd telkens in het begin al overrompeld. Binnen een paar minuten al 2, 3-0 achter. Dat heb ik normaal nooit. Zeker niet op dinsdag. Op woensdag heb ik het meestal wel moeilijker omdat mensen hun rang nog proberen op te vijzelen.
Dit is al een paar weken zo, ik kom echt te vaak 2-0/3-0 achter. In veel potjes gaat het daarna wel beter en win ik regelmatig ook nog wel. Ik kan alleen niet mijn vinger er op leggen wat het is. Misschien constante druk in de hoop dat je quit?
Volgens mij helpt het ook niet dat door iconswaps veel betere spelers zich hebben laten afzakken om makkelijker de objectives te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, als ik me goed herinner kreeg ik bij de vorige iconswaps het ook ineens een stuk lastiger. Terwijl ik dacht dat dat afzakken niet echt veel meer gebeurde. Aan de andere kant kwam ik vanavond ook een bronzen team tegen die mij liet scoren en daarna wegging. Blijf dat een raar fenomeen vinden. Maar goed , ieder zijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Lang coins gespaard, maar nu eindelijk Mane Freeze kunnen kopen. Voorlopig nog geen spijt van, die ramt ze er een potje makkelijk in, niet normaal.

Was ook wel Ff nodig nadat de productie van Rooney totaal ingestort was de laatste weken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Zojuist de 83+ x25 gedaan. 9 walkouts gekregen. 1 daarvan was Neymar die ik helaas al untradeable in mijn club had. Denk dat ik nu even ga afwachten op een leuke speler uit een van de aankomende sbc’s die ook in mijn team past en dan gaat ie mooi daar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Speelde gisteren trouwens tegen Vidal! Man wat een speler is dat! Snel, wendbaar en verdediging super sterk. Niet te houden als box2box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Vidal bijna voltooid. Alleen nog de 85 squad indienen, maar wacht even op mijn rewards van morgen. Ga met rivals de untradeable packs pakken dit keer. Alles wat ik niet kan gebruiken gaat dan weer in de 81+ player pick sbc. Club is al zo goed als leeg nu :+ Alleen nog 83 en hoger spelers in m'n club. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Augy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:33:
[...]
Ik had vorige week weer zo'n fase, weer stuk of 10 verloren + 3 gelijk en een enkele winst. Van net DIV4 terug naar DIV5 en bijna DIV6. Zat in m'n team allemaal te draaien om Huntelaar, maar kreeg t niet aan de praat.

Gisteren avond begonnen aan icon swaps Seria A obj, maar dat is zo'n bonk frustratie. Ik kan t niet meer op brengen die objectives :(.

Duss.. dan maar wat sleutelen aan m'n team. Huntelaar toch er maar uit. Geef hem geen ruimte in de 16 want hij scoort, maar alles daar buiten.. meh..

Ik vind het wel leuk om wat met icons te spelen. King Kenny was heerlijk, maar dan zou al m'n budget weer verbrand worden aan 1 speler en is er nog niks opgelost.. dan maar eens wat anders..
Larsson prime..
Eerst potje ging nog verloren, maar Larsson deed z'n stinkendet.. Er ontbrak nog een beetje peper in de soep..
En toen had ik het.. Dejan Kulusevski FS!
8 op rij winst, met 3 rage quitters.. 8)7 zeg het maar... Team was ook continu in beweging uit zichzelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2u9_WYTIFVoWZ1hukc3s9Hbc9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H0yE2cRAi8vA6HhbfPRh65bv.png?f=fotoalbum_large

futbin

Op het middenveld nota bene Tonali en Fernandinho (wel met shadow er op). Wel spijt dat ik m'n Tonali PM weg heb gedaan |:( . Nu proberen Vidal te halen, al komt hij op de plaats van Tonali niet tot full chem :/ .
Suggesties zijn altijd welkom!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:51:
[...]

Ik had vorige week weer zo'n fase, weer stuk of 10 verloren + 3 gelijk en een enkele winst. Van net DIV4 terug naar DIV5 en bijna DIV6. Zat in m'n team allemaal te draaien om Huntelaar, maar kreeg t niet aan de praat.

Gisteren avond begonnen aan icon swaps Seria A obj, maar dat is zo'n bonk frustratie. Ik kan t niet meer op brengen die objectives :(.

Duss.. dan maar wat sleutelen aan m'n team. Huntelaar toch er maar uit. Geef hem geen ruimte in de 16 want hij scoort, maar alles daar buiten.. meh..

Ik vind het wel leuk om wat met icons te spelen. King Kenny was heerlijk, maar dan zou al m'n budget weer verbrand worden aan 1 speler en is er nog niks opgelost.. dan maar eens wat anders..
Larsson prime..
Eerst potje ging nog verloren, maar Larsson deed z'n stinkendet.. Er ontbrak nog een beetje peper in de soep..
En toen had ik het.. Dejan Kulusevski FS!
8 op rij winst, met 3 rage quitters.. 8)7 zeg het maar... Team was ook continu in beweging uit zichzelf.

[Afbeelding]

futbin

Op het middenveld nota bene Tonali en Fernandinho (wel met shadow er op). Wel spijt dat ik m'n Tonali PM weg heb gedaan |:( . Nu proberen Vidal te halen, al komt hij op de plaats van Tonali niet tot full chem :/ .
Suggesties zijn altijd welkom!!
Ja Kulusevski vind ik een beest! Mijn team bestaat nu voor het grootste deel uit La Liga, maar zit te denken om weer terug te vallen op mijn oude vertrouwde Serie A team met Dybala en Kulusevski als toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
Komend weekend eens hopen op een goede WL, het is nooit meer als Goud 3 of 2.

Laatste 9 potten WL met dit team gespeeld en er 6 gewonnen.
Moet eens goed gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96hhyRhfdxfk-3RqCmnNtoKhcoE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3itveD1MMCrQd5HDk9hnferC.jpg?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:28
Gedurfd schot pakt die bij mij ook niet al10x gescoord met Neymar l2+rondje en pakt het gewoon niet 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
Markvd1984 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:48:
Gedurfd schot pakt die bij mij ook niet al10x gescoord met Neymar l2+rondje en pakt het gewoon niet 😅
Volgens mij moet je de bal vanuit een volley nemen.

Ik had de eerste keer niet de L2 gebruikt maar toch al zo'n schot binnen dus volgens mij is dat het niet.

Achteraf had ik het idee dat een gedurfd schot een getimed schot is.

Vraag me af of ik de Vidal ook nog moet doen of niet. 500K vind ik best prijzig op dit moment omdat ik momenteel veel coins in fodder en TOTW heb gestoken die nog nauwelijks zijn gestegen.

https://www.futbin.com/21/squad/7302185

Vidal zal dan de plaats van Tonali of Chiellini innemen, maar ik ben ook al halverwege klaar met de Ballack sbc omdat ik daar wat hoge untradeables in heb gestopt toen ik ruimte moest maken tijdens het inkopen vorige keer... :+

De Moments Matthäus sbc is er (nog) niet, maar als ik Matthäus in het bezit krijg zal der Panzer sowieso de plaats van Vidal innemen. :9

Ballack is alleen verdedigend niet zo goed als Vidal en heeft medium workrate... Keuzes keuzes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Hmm, iemand nog een leuk idee om de aanval van mijn La Liga-team te veranderen? Benzema is een geweldige speler, maar wil op zich wel eens wat nieuws proberen.

Benzema is tradeable en er zitten nog wat prima spelers op de bank om eventueel met vleugelspelers te spelen. Misschien Inaki Williams FB? Al zit ik dan vooral weer op de meta dan fun.

Heb overigens ook nog maar zo'n 125k over. Zambrotta was even een coin-drain, maar wel waard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:42:
Hmm, iemand nog een leuk idee om de aanval van mijn La Liga-team te veranderen? Benzema is een geweldige speler, maar wil op zich wel eens wat nieuws proberen.

Benzema is tradeable en er zitten nog wat prima spelers op de bank om eventueel met vleugelspelers te spelen. Misschien Inaki Williams FB? Al zit ik dan vooral weer op de meta dan fun.

Heb overigens ook nog maar zo'n 125k over. Zambrotta was even een coin-drain, maar wel waard :P
Met Suarez en Benzema heb je twee spelers die wel een beetje vergelijkbaar zijn: Beiden hebben een keihard schot, maar zijn beiden ook wat minder snel. Als je Inaki Williams FB er naast zou zetten heb je wel 2 verschillende spitsen. En dus meer variatie. Dus dat is zeker het overwegen waard.

Edit: ik zat nog eens naar je team te kijken, maar is het misschien niet handiger je centrale duo achterin te upgraden? Ik gebruik nu zelf Hermoso FB centraal achterin bijvoorbeeld. Die bevalt mij tot dusver wel.

Speel zelf nu ook met Benzema en zit ook richting Inaki te denken. Maar ik speel met een andere opstelling (4-3-3 (3)). Dus dat is anders. Aan de andere kant wat ik hiervoor schreef over Kulusevski doet mij ook weer twijfelen om voor het grootste deel terug te gaan naar Serie A. Hmmmmm.... dillema's!

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 31-03-2021 11:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:30:
[...]

Met Suarez en Benzema heb je twee spelers die wel een beetje vergelijkbaar zijn: Beiden hebben een keihard schot, maar zijn beiden ook wat minder snel. Als je Inaki Williams FB er naast zou zetten heb je wel 2 verschillende spitsen. En dus meer variatie. Dus dat is zeker het overwegen waard.

Edit: ik zat nog eens naar je team te kijken, maar is het misschien niet handiger je centrale duo achterin te upgraden? Ik gebruik nu zelf Hermoso FB centraal achterin bijvoorbeeld. Die bevalt mij tot dusver wel.

Speel zelf nu ook met Benzema en zit ook richting Inaki te denken. Maar ik speel met een andere opstelling (4-3-3 (3)). Dus dat is anders. Aan de andere kant wat ik hiervoor schreef over Kulusevski doet mij ook weer twijfelen om voor het grootste deel terug te gaan naar Serie A. Hmmmmm.... dillema's!
Ik ga het dan maar eens proberen...hahahaha! Denk even casual een player pick te doen. Talking about luck! :9 Zit me hier echt te bescheuren!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6hgRYJJbhwWU1ph_TJWM3lihH8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjjAtZQONLKdBIEkMCuQR888.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Ik ga het dan maar eens proberen...hahahaha! Denk even casual een player pick te doen. Talking about luck! :9 Zit me hier echt te bescheuren!

[Afbeelding]
Hahaha, dat is mooi. Geluksvogel van de dag!

Kan je 'm wel mooi testen! Zou ik eerst doen en als hij bevalt zou ik Benzema vriendelijk doch beleeft verzoeken de club te verlaten en je centrale duo te upgraden!

Zelf heb ik wel moeite om afscheid te nemen van Benzema. De man scoort zo vreselijk makkelijk. Gisteren nog een prachtig geplaatst schot van buiten de 16!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:01:
[...]

Hahaha, dat is mooi. Geluksvogel van de dag!

Kan je 'm wel mooi testen! Zou ik eerst doen en als hij bevalt zou ik Benzema vriendelijk doch beleeft verzoeken de club te verlaten en je centrale duo te upgraden!

Zelf heb ik wel moeite om afscheid te nemen van Benzema. De man scoort zo vreselijk makkelijk. Gisteren nog een prachtig geplaatst schot van buiten de 16!
Haha, mocht ook wel na die lange reeks van 81-rated players (ok, en Kanté die in de Zambrotta-upgrade ging).

Maar testen en verkopen was inderdaad het plan. In dat geval zal Lenglet het veld gaan ruimen. Ramos vind ik persoonlijk echt een baas die sinds de laatste patch sneller lijkt dan zijn stats doen vermoeden en zijn blocks zijn fenomenaal. Kan er niet helemaal de vinger op leggen. Denk dat Hermoso FB dan wordt ingevlogen en dan houd ik nog flink wat coins over ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

[Afbeelding]
oh, ik zou hier zo hard van balen he.. dan je dan een De Bruyne moet laten gaan. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Misschien trackt EA met cookies onze speler-interesses. ff testen.

Pelé, bijnaam van Edson Arantes do Nascimento (Três Corações, 23 oktober 1940) is een Braziliaans voormalig voetballer. In zijn carrière won Pelé vele grote prijzen, waaronder driemaal het WK met het Braziliaans elftal. Mede dankzij deze drie wereldtitels, zijn enorme talent, beheersing van alle onderdelen van het spel en mentaliteit wordt Pelé door velen als een van de beste voetballers aller tijden gezien. Pelé maakte in zijn hele carrière 1301 doelpunten, en had daar 1390 wedstrijden voor nodig. Na zijn carrière zette hij zich in voor goede doelen en werd hij een belangrijk persoon bij de FIFA.

Edit: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TgN3RmRBTNqwkOPW-IyTuwi5nms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mcYxmIbGJJrutYP8bsDrilNd.jpg?f=fotoalbum_large
:(

[ Voor 14% gewijzigd door Capsaicin op 31-03-2021 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Je kunt geen icons packen uit die player picks volgens mij :+

Nice try though. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Capsaicin schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:10:
[...]
Misschien trackt EA met cookies onze speler-interesses. ff testen.

Pelé, bijnaam van Edson Arantes do Nascimento (Três Corações, 23 oktober 1940) is een Braziliaans voormalig voetballer. In zijn carrière won Pelé vele grote prijzen, waaronder driemaal het WK met het Braziliaans elftal. Mede dankzij deze drie wereldtitels, zijn enorme talent, beheersing van alle onderdelen van het spel en mentaliteit wordt Pelé door velen als een van de beste voetballers aller tijden gezien. Pelé maakte in zijn hele carrière 1301 doelpunten, en had daar 1390 wedstrijden voor nodig. Na zijn carrière zette hij zich in voor goede doelen en werd hij een belangrijk persoon bij de FIFA.

Edit: [Afbeelding]
:(
:+

So close!
Prosac schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:59:
[...]

oh, ik zou hier zo hard van balen he.. dan je dan een De Bruyne moet laten gaan. :D
Mwah...valt wel mee. Met Neves, Gundogan 88 POTM en Curtis Jones is m'n PL-middenveld goed afgedekt. :P

[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 31-03-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 12:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8GlgB_NEjOJVEUc-Jh4Z31Oreg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4UXAcCOr6oonfjDH7LSZwdG0.jpg?f=fotoalbum_large

Hmm, ik ga denk ik toch voor Hwang Hee Chang voor een supersub positie.
https://www.futbin.com/21/squad/7135496

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

_Uploader_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:44:
[Afbeelding]

Zou ik ook doen - alleen al omdat je al zo enorm vaak in het seizoen high-rated keepers eruit haalt. Zeker richting TOTSSF. Herinner me vorig jaar 4 in één upgradepack te hebben gehaald...vond alleen deze versie van Chan minder lekker spelen dan zijn OTW-versie. Maar dat kan ook helemaal aan mij liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
_Uploader_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:44:
[Afbeelding]

Is zelfs op de markt maar 40k op de een of andere manier, Alisson is door z'n rating en de hoge sbc's zelfs duurder.
Maar die is iets minder goed te gebruiken als supersub. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Heb inmiddels Vidal voltooid. Hoor er toch wel veel goede verhalen over. Er komt waarschijnlijk ook nog een Renato Sanches FB, maar die zal minstens 2x zo duur worden volgens mij. Gezien de links in de Ligue 1 en de betere softlinks vanuit Portugal.

Kreeg uit een van de packs (small rare gold players) gewoon 6 83 rated spelers. Dat heb ik echt nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik verwacht nog wel een aantal sbc's dat je zo'n fb speler in moet leveren. Daarom dat je nu ook ( denk ik ) die doelstellingen kan doen waarbij je zo'n lage rated fb speler kan krijgen zodat je die later daarvoor kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
SterqVerhael schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:10:
Heb inmiddels Vidal voltooid. Hoor er toch wel veel goede verhalen over. Er komt waarschijnlijk ook nog een Renato Sanches FB, maar die zal minstens 2x zo duur worden volgens mij. Gezien de links in de Ligue 1 en de betere softlinks vanuit Portugal.

Kreeg uit een van de packs (small rare gold players) gewoon 6 83 rated spelers. Dat heb ik echt nog nooit gehad.
Als die Renato Sanches SBC er komt ga ik die sowieso doen. End game middenveld met Sanches, Vieira 88 en Cantona 93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik ga nu in-game zo spelen. Afhankelijk van de rewards morgen, kan het nog wijzigen.

De Gea
Klaiber - Desailly Mid - Hermoso FB* - W-If Berchiche
Vidal FB - Adama Freeze
Robben FlashB. - Dybala Moments - Prime Nedved
- Jota TOTGS -

* Hermoso untradeable uit een league sbc pack gehaald.

Op de bank nog: Ozil FB, Fer W-If, Tavernier HL. En nog wat andere subs.

[ Voor 14% gewijzigd door SterqVerhael op 31-03-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:08:
[...]

Haha, mocht ook wel na die lange reeks van 81-rated players (ok, en Kanté die in de Zambrotta-upgrade ging).

Maar testen en verkopen was inderdaad het plan. In dat geval zal Lenglet het veld gaan ruimen. Ramos vind ik persoonlijk echt een baas die sinds de laatste patch sneller lijkt dan zijn stats doen vermoeden en zijn blocks zijn fenomenaal. Kan er niet helemaal de vinger op leggen. Denk dat Hermoso FB dan wordt ingevlogen en dan houd ik nog flink wat coins over ook.
Ja precies, ik speel inmiddels een poosje met Hermoso en die bevalt prima. En de transfersom is inderdaad acceptabel. Hij heeft geen Mino Raiola als zaakwaarnemer vermoed ik. :+

Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe je Inaki Williams vindt, omdat zoals ik al eerder aangaf, misschien ook Benzema wil vervangen voor Inaki.

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 31-03-2021 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Pff de prijs van Reus, stond wel op mijn lijstje maar een 84, 85 en een 87 rated wordt wel heel erg duur...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:19:
[...]

Ja precies, ik speel inmiddels een poosje met Hermoso en die bevalt prima. En de transfersom is inderdaad acceptabel. Hij heeft geen Mino Raiola als zaakwaarnemer vermoed ik. :+

Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe je Inaki Williams vindt, omdat zoals ik al eerder aangaf, misschien ook Benzema wil vervangen voor Inaki.
Goed, net even een paar potten met hem gespeeld. Lekkere speler, wel even wennen, want fysiek iets minder sterk dan Benzema. Vooral qua composure en balance. Eerst twee potten Squad Battles op Wereldklasse en merkte dat zijn schieten vooral anders aanvoelde. Een schot met Inaki op de paal en twee keer naast ging. Maar al snel begon 'ie te wennen en lagen er drie of vier in. Daarna twee potten Rivals gespeeld - eerste wedstrijd 1 doelpunt - 1 assist, tweede pot een hattrick tegen een betere tegenstander.

Merk vooral dat ik moet wennen dat ik minder op zijn fysiek kan leunen, maar de extra snelheid en betere agility zijn wel te merken. Benzema HL inmiddels verkocht en Hermoso FB in de verdediging gezet in plaats van Lenglet. Ik vrees dus dat ik nog even aan Inaki vast zit :+

Mocht je de coins hebben, zou ik hem gewoon proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:19:
[...]

Goed, net even een paar potten met hem gespeeld. Lekkere speler, wel even wennen, want fysiek iets minder sterk dan Benzema. Vooral qua composure en balance. Eerst twee potten Squad Battles op Wereldklasse en merkte dat zijn schieten vooral anders aanvoelde. Een schot met Inaki op de paal en twee keer naast ging. Maar al begon 'ie te wennen en lagen er drie of vier in. Daarna twee potten Rivals gespeeld - eerste wedstrijd 1 doelpunt - 1 assist, tweede pot een hattrick tegen een betere tegenstander.

Merk vooral dat ik moet wennen dat ik minder op zijn fysiek kan leunen, maar de extra snelheid en betere agility zijn wel te merken. Benzema HL inmiddels verkocht en Hermoso FB in de verdediging gezet in plaats van Lenglet. Ik vrees dus dat ik nog even aan Inaki vast zit :+

Mocht je de coins hebben, zou ik hem gewoon proberen. :)
Bedankt voor je update. Ik heb zeker de coins, moet 'm alleen even linken aan Llorente zat ik te bedenken. Dus die moet ik er bij kopen. Benzema vind ik een fantastische spits, maar net te weinig wenbaar soms. Door de gruwelijke goals die ik af en toe met hem maak, kost het me moeite de knoop door te hakken...

Geen spijt van Hermoso hoop ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:50:
[...]

Bedankt voor je update. Ik heb zeker de coins, moet 'm alleen even linken aan Llorente zat ik te bedenken. Dus die moet ik er bij kopen. Benzema vind ik een fantastische spits, maar net te weinig wenbaar soms. Door de gruwelijke goals die ik af en toe met hem maak, kost het me moeite de knoop door te hakken...

Geen spijt van Hermoso hoop ik?
Vooralsnog niet - zat overal bij en haalde Mbappe prima bij in een sprint.

Nog even Zambrotta Prime Icon Moments - wat een eindbaas. Staat op rechtsback en begin met een rush van hem langs de zijlijn in Rivals. Beukt drie man van 'm af, springt over een sliding heen, zestien, schot, doelpunt _/-\o_ Blij dat ik Dest Futurestars niet heb gekocht. Wel lichte spijt van Bender daardoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wulfric92 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:12:
Pff de prijs van Reus, stond wel op mijn lijstje maar een 84, 85 en een 87 rated wordt wel heel erg duur...
Voor mijn volledig duits elftal wel leuk, maar heb Prime Nedved ook al. En als er nou geen 87 rated elftal nodig was, had ik hem nog willen doen voor de leuk. Nu laat ik hem gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:55:
[...]

Nog even Zambrotta Prime Icon Moments - wat een eindbaas. Staat op rechtsback en begin met een rush van hem langs de zijlijn in Rivals. Beukt drie man van 'm af, springt over een sliding heen, zestien, schot, doelpunt _/-\o_ Blij dat ik Dest Futurestars niet heb gekocht. Wel lichte spijt van Bender daardoor :+
Ik deed Bender omdat ik dacht voor Zambrotta nog wel even nodig te hebben, maar denk dat die er medio volgende week ook wel is. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:55:
[...]

Zojuist een afscheidsfeestje voor Benzema gehouden en Inaki Williams verwelkomt. Nu even uitproberen dus!

Zit alleen wel in een negatieve reeks. Win al 3 avonden helemaal niks. Degradatie is dus bijna een feit.

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 31-03-2021 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Prosac schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:00:
[...]

Voor mijn volledig duits elftal wel leuk, maar heb Prime Nedved ook al. En als er nou geen 87 rated elftal nodig was, had ik hem nog willen doen voor de leuk. Nu laat ik hem gaat.
Zit er nog aan te twijfelen, als Gervinho als sbc komt ga ik deze doen. Kan Gnabry en Huntelaar (valt tegen) eruit.

Reus komt bij mij op 7 chem dan. Even een nachtje over slapen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:15:
[...]

Zojuist een afscheidsfeestje voor Benzema gehouden en Inaki Williams verwelkomt. Nu even uitproberen dus!

Zit alleen wel in een negatieve reeks. Win al 3 avonden helemaal niks. Degradatie is dus bijna een feit.
Ben benieuwd!

Net Kudus SIF opgepikt voor m'n Eredivisie-team om Tadic RTTF op CAM te vervangen. Met een Marksman ziet die er echt geweldig uit en zijn eerste IF was al een beest! Zin an!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:54
allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:36:
[...]

Ben benieuwd!

Net Kudus SIF opgepikt voor m'n Eredivisie-team om Tadic RTTF op CAM te vervangen. Met een Marksman ziet die er echt geweldig uit en zijn eerste IF was al een beest! Zin an!
Ben het iets minder aan het volgen dus bedankt voor de tip. Bij MM en eredivisie challenges een standaardklant de 75 Kudus die al lekker aanvoelt. Nu 84 dus ben benieuwd hoe dat losgaat!
Pagina: 1 ... 116 ... 158 Laatste