Die Kudus is niet zo gek duur he? Is dat een goede kaart? Heb er nog nooit mee gespeeld eerlijk gezegd. Heb Huntelaar nu in de spits, maar dat valt erg tegen. Dan zet ik misschien Depay weer terug naast SIF Boadu en zet ik Kudus daar.allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:36:
[...]
Ben benieuwd!
Net Kudus SIF opgepikt voor m'n Eredivisie-team om Tadic RTTF op CAM te vervangen. Met een Marksman ziet die er echt geweldig uit en zijn eerste IF was al een beest! Zin an!
Goeie 30.000, dus niet zo gek duur iddBenJG schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:33:
[...]
Die Kudus is niet zo gek duur he? Is dat een goede kaart? Heb er nog nooit mee gespeeld eerlijk gezegd. Heb Huntelaar nu in de spits, maar dat valt erg tegen. Dan zet ik misschien Depay weer terug naast SIF Boadu en zet ik Kudus daar.
Heb vanavond nog niet gespeeld, aangezien m'n vrouw de televisie heeft opgeëist waar de PS4 aan gekoppeld isBenJG schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:33:
[...]
Die Kudus is niet zo gek duur he? Is dat een goede kaart? Heb er nog nooit mee gespeeld eerlijk gezegd. Heb Huntelaar nu in de spits, maar dat valt erg tegen. Dan zet ik misschien Depay weer terug naast SIF Boadu en zet ik Kudus daar.
Edit: Iemand trouwens ervaring met Goretzka SIF? Zijn Gold-versie speelt top in m'n Bundesliga-team, maar z'n prijs is vrij stevig. Naast hem op het middenveld staan Muller Moments en Reinier 87, als meer aanvallende middenvelders.
[ Voor 15% gewijzigd door allstarted1 op 01-04-2021 09:14 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
De rewards nu een uur later ivm klok verzetten?
Wel balen, had kwa rivals reward recht op 40k, maar kreeg maar 30k. Had echt op val reep rang 2 gehaald, maar toch niet goed doorgekomen ofzo..
Wel balen, had kwa rivals reward recht op 40k, maar kreeg maar 30k. Had echt op val reep rang 2 gehaald, maar toch niet goed doorgekomen ofzo..
Of het is een 1 april-grap of de rewards zijn naar 10.00uur verplaatst vanwege de zomertijd. Ben benieuwd wat goud 3 mij dit keer gaat opleveren.
Nare lui weer in Rivals om die icon token te winnen ,alleen maar achterin hangen standaard diatta alleen voorin ,vanaf minuut 70 achterin rond spelen of bij de corner vlag bal afschermen ,zo irritant dat soort no lives
Speel gewoon een leuk potje FIFA ipv dit doen
Helaas. Aurier en jovetic als picks, lijken met de week slechter te worden. Gelukkig zijn de rewards beter met modric en enkele 85, 84 en 83-ers. Dan haal je er toch weer 100k aan pure winst uit. Maar eens kijken of ik dan Rush Prime kan vervangen voor zijn PIM kaart. Wereld van verschil wel.
Ik haalde Kante uit de goud 3 packs. Het zit me wel mee deze week, eerder al Mendy BD uit een 81+ player pick. Blijkbaar denken ze bij EA dat ik wel wat meta spelers kan gebruiken met mijn beperkte skills
Nu hopen dat er een leuke LaLiga LW/LM/LF speler komt in team 2 of de SBC vanavond.
Nu hopen dat er een leuke LaLiga LW/LM/LF speler komt in team 2 of de SBC vanavond.
In div 5 valt dit mee. Laatst een keer iemand die na rust bij de cornervlag ging lopen kutten. Gewoon forfeit en door...Markvd1984 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:40:
Nare lui weer in Rivals om die icon token te winnen ,alleen maar achterin hangen standaard diatta alleen voorin ,vanaf minuut 70 achterin rond spelen of bij de corner vlag bal afschermen ,zo irritant dat soort no lives
Met MM wordt trouwens amper nog golden goal gedaan. Eerst die Huntelaar objective gedaan en nu bezig met die zilver Brazilianen. Bijna iedereen gaat door nadat ik de 1-0 maak. Het leuke was deze week dat ik bijna alles won uiteindelijk. En die gasten maar zweten...
[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 01-04-2021 12:09 ]
Met de beperkte rewards van vanochtend nog wat aan m'n elftal gesleuteld. Ben na 4 maanden van overwegend PL afgestapt en overgegaan op Serie A + La Liga. Vanavond eens uitproberen. De CDM's gaan uiteraard vervangen worden wanneer de coins beschikbaar zijn. Zat te denken aan Kessie RTTF en Chiellini Freeze
team
team
Is er misschien iemand die mij kan helpen aan de Huntelaar kaart? Ik ben pas net weer gestart met FUT op de ps5 en heb een team klaar staan met een rating van 77. Of kan je niet zomaar iemand helpen?
Nee helaas, je bent afhankelijk van de tegenstander die je krijgt.. Je kan wel even een berichtje sturen om alles te halen en de win aan die ander te gunnen. Wat ik ook heb gemerkt is dat het met de PS4 versie makkelijker te halen is dan met de PS5 versie..kwdtje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:33:
Is er misschien iemand die mij kan helpen aan de Huntelaar kaart? Ik ben pas net weer gestart met FUT op de ps5 en heb een team klaar staan met een rating van 77. Of kan je niet zomaar iemand helpen?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ahh ok, nou ga vanavond een potje proberen en als het niks wordt dan laat ik hem maar aan mij voorbij gaanM@cer schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:46:
[...]
Nee helaas, je bent afhankelijk van de tegenstander die je krijgt.. Je kan wel even een berichtje sturen om alles te halen en de win aan die ander te gunnen. Wat ik ook heb gemerkt is dat het met de PS4 versie makkelijker te halen is dan met de PS5 versie..
Management Meesterwerk is inmiddels max 79 rated, dus je kunt er nog een beter team van maken.kwdtje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:33:
Idd, zelf gooi ik er een spits van 87 en middenvelder van 90 in, en voor de rest rommel. Vaak krijg ik het daarmee wel geregeld.
Toch is het wel jammer dat MM nu naar 79 is gegaan..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Toch Davies uit de player pick.
Niet goed genoeg voor een linksbuiten...
Niet goed genoeg voor een linksbuiten...
wijze woorden
Hier ook Jovetic en Aurier uit de player picks. Packs nog niet kunnen openen omdat ik nog steeds een untradeable Neymar heb die ik eerst in een sbc moet inleveren, hopelijk komt zaterdag die Sanches zodat ie daar in kan.
Bedoel je de Headlinerkaart? Die is echt geweldig op je middenveld. Lang nagedacht om hem te halen, maar een van de betere uitgegeven 8 ton. Neusje voor de goal, prima passing en elastieken benen.allstarted1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:53:
[...]
Edit: Iemand trouwens ervaring met Goretzka SIF? Zijn Gold-versie speelt top in m'n Bundesliga-team, maar z'n prijs is vrij stevig. Naast hem op het middenveld staan Muller Moments en Reinier 87, als meer aanvallende middenvelders.
Je moet ruim in een rang vallen, want veel spelers zullen last minute nog spelen en dan zak je weer terug bijn de laatste update. Gaat om de gemiddelde score, je moet wel 13/14.000 rivals punten halen om rang 1 te halen. Net zoals je ongeveer 31.000 moet hebben in squad battles voor elite 1. (althans, op pc).Rhain schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:16:
De rewards nu een uur later ivm klok verzetten?
Ik heb op xbox div 5/4 meestal genoeg aan 12,5k voor rank 1.Prosac schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:59:
[...]
Je moet ruim in een rang vallen, want veel spelers zullen last minute nog spelen en dan zak je weer terug bijn de laatste update. Gaat om de gemiddelde score, je moet wel 13/14.000 rivals punten halen om rang 1 te halen. Net zoals je ongeveer 31.000 moet hebben in squad battles voor elite 1. (althans, op pc).
Die is voor nu een beetje buiten budget - heb nu nog zo'n 250k, dus was aan het kijken naar zijn tweede TOTWProsac schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:57:
[...]
Bedoel je de Headlinerkaart? Die is echt geweldig op je middenveld. Lang nagedacht om hem te halen, maar een van de betere uitgegeven 8 ton. Neusje voor de goal, prima passing en elastieken benen.
hier div1 en merk toch wel dat je minimaal 13k punten moet hebben voor rang 1 maar dan is het close. 14k lijkt je save te zitten.Messje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:07:
[...]
Ik heb op xbox div 5/4 meestal genoeg aan 12,5k voor rank 1.
Dat ligt denk ik aan de playerbase in de divisie. Er zullen meer Div 5/4 spelers zijn, dus hoef je minder potjes te winnen.fifanoob schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:20:
[...]
hier div1 en merk toch wel dat je minimaal 13k punten moet hebben voor rang 1 maar dan is het close. 14k lijkt je save te zitten.
Zou prima kunnen. In divisie1 speelt bijna iedereen ( is een aanname die ik doe ) volgens mij ook wl en dan zit je al snel op 12k punten zonder een pot rivals gespeeld te hebben. Ik denk dat veel lui tegenwoordig op donderdag/vrijdag snel een x aantal potten rivals spelen en de rest verkrijgen ze door de wl te spelen.Messje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:33:
[...]
Dat ligt denk ik aan de playerbase in de divisie. Er zullen meer Div 5/4 spelers zijn, dus hoef je minder potjes te winnen.
Daardoor zit je al gauw boven de 12k punten.
Dat is 'm ja.fifanoob schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:46:
[...]
Zou prima kunnen. In divisie1 speelt bijna iedereen ( is een aanname die ik doe ) volgens mij ook wl en dan zit je al snel op 12k punten zonder een pot rivals gespeeld te hebben. Ik denk dat veel lui tegenwoordig op donderdag/vrijdag snel een x aantal potten rivals spelen en de rest verkrijgen ze door de wl te spelen.
Daardoor zit je al gauw boven de 12k punten.
Dit zou team 2 worden, gespoilerd voor degene die het niet willen weten:
Weer veel "same old, same old". Ik begrijp ook niet zo goed waarom voor mijn gevoel vaak er iets te veel Engelse worden geselecteerd afgaande op hun prestaties.Messje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:53:
[...]
Dat is 'm ja.
Dit zou team 2 worden:
spoiler:
Als ik zo terug denk, lijkt heel dit team vorig jaar al special cards te hebben gehad. EA zou eens origineel zijn en anders spelers selecteren /s
[ Voor 10% gewijzigd door Pompi op 01-04-2021 17:57 ]
Can is wel geestig, maar niet echt een versterking voor mijn elftal.Messje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:53:
[...]
Dat is 'm ja.
Dit zou team 2 worden, gespoilerd voor degene die het niet willen weten:
spoiler:
Handig zo die spoilers om de originele postProsac schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:15:
[...]
BLA is wel geestig, maar niet echt een versterking voor mijn elftal.
FFS Reece James (CDM) uit de party bag, niet slecht.
Hier toko ekambi headliner van wel 30kSaekerhett schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:35:
FFS Reece James (CDM) uit de party bag, niet slecht.
Het kan altijd slechter, Elvedi TOTGS hier...
Ik dacht ook: nou even paar potjes voor een gratis Mandanda 88. Ik ben na 10 minuten in-game gestopt. Hier ga ik echt niet mijn tijd aan verspillen, wat een ongelofelijke kut objective (ja, wel origineel).
Heb nu 2 potjes gedaan, maar de 2e na de eerste helft gestopt. Controller op de kop. Tegenstander scoort er 2 en gaat vervolgens alleen maar op eigen helft rondtikken.
Swaps zijn inmiddels wel echt verrot... Weinig mensen met Golden goal.. net zelfs verlenging 😂
Tegen beter weten in de Partybag... Ik kom redelijk bij je in de buurt.. Sane! Ja Salif.._Uploader_ schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:04:
[...]
Uit vorige Partybag kwam Ziyech.. pff had ik ook niks aan.
Ik kan m'n laatste pack luck niet meer herinneren
Nou ik heb Kudus gesniped voor 29k (pc). Ben benieuwd. Is dat wat op CAM of beter als rechtsbuiten?
Ik vond het wel grappig gedaan, eens een keer wat anders.Markuss schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:54:
[...]
Ik dacht ook: nou even paar potjes voor een gratis Mandanda 88. Ik ben na 10 minuten in-game gestopt. Hier ga ik echt niet mijn tijd aan verspillen, wat een ongelofelijke kut objective (ja, wel origineel).
uiteindelijk deed vrijwel iedereen golden goal en dan zijn de objectives prima te doen.
.
Kulusevski FS uit de partybag. De eerste die niet enorm tegenvalt! Nu sleutelen aan de serie a
Ik speel met 'm in de spits, maar vind het echt een beest daar!Augy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:00:
Kulusevski FS uit de partybag. De eerste die niet enorm tegenvalt! Nu sleutelen aan de serie a
Welke chem gebruik je? Engine of finishen?Moody2204 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:01:
[...]
Ik speel met 'm in de spits, maar vind het echt een beest daar!
Zit te denken om gervinho maar te doen en vervolgens naar m'n geliefde 4-3-2-1 te gaan met beide mannen op de flanken en Palacio in de spits
https://www.futbin.com/21/squad/7343371
Even nadenken nog
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 02-04-2021 00:28 ]
_Uploader_ schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:04:
[...]
Grimaldi hier is niet veel beter
@_Uploader_ Je kan hem nog discarden mocht je in keuze-problemen komen
Mag ik jullie advies / ervaring?
Ik wil m'n nieuwe team langzaam aan uitbreiden. Belangrijkste upgrades zullen de CDM's zijn.
Huidige: futbin
Oplossing 1: futbin tzt Llorente, Valverde en Navas kopen. Llorente is oorspronkelijk bij zijn SIF een CF, maar lijkt me geen probleem toch?
Oplossing 2: futbin Beduidend duurder, maar Chiellini en Kessie zijn wel redelijke bazen toch?
formatie is hoe ik ingame het liefst speel, vooral bij oplossing 1 kan wat geschoven worden voor betere chem
Ik ben niet echt vermogend (meer) en handelen gaat ook niet heel vlot, denk dat ik zo'n 100-150k per week kan ophalen. Dus oplossing 2 zal wat meer tijd nodig hebben.
Ik hou me zeker aanbevolen voor andere CDM's, liefst Serie A of La Liga natuurlijk, gezien ik net m'n PL gedeelte weg heb gedaan.
Ik wil m'n nieuwe team langzaam aan uitbreiden. Belangrijkste upgrades zullen de CDM's zijn.
Oplossing 1: futbin tzt Llorente, Valverde en Navas kopen. Llorente is oorspronkelijk bij zijn SIF een CF, maar lijkt me geen probleem toch?
Oplossing 2: futbin Beduidend duurder, maar Chiellini en Kessie zijn wel redelijke bazen toch?
formatie is hoe ik ingame het liefst speel, vooral bij oplossing 1 kan wat geschoven worden voor betere chem
Ik ben niet echt vermogend (meer) en handelen gaat ook niet heel vlot, denk dat ik zo'n 100-150k per week kan ophalen. Dus oplossing 2 zal wat meer tijd nodig hebben.
Ik hou me zeker aanbevolen voor andere CDM's, liefst Serie A of La Liga natuurlijk, gezien ik net m'n PL gedeelte weg heb gedaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 02-04-2021 10:27 ]
Ik zou voor twee gaan alleen ipv 2 cdm miss een box2box cm? Ik had ook altijd 2 cdm naar heb inmiddels ervaren dat 1 stofzuiger voor de verdediging genoeg moet kunnen zijnRhain schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:26:
Mag ik jullie advies / ervaring?
Ja daar heb je zeker een punt! Normaal deed ik dat ook wel met bv Kante en Pogba naast elkaar. Of Renato Sanches die m'n b2b was. Heb je misschien nog een speler die je aan kan dragen? Ik denk dat ik dan voor Chiellini als stofzuiger ga, aangezien Kessie nog een stap te ver is.. Maar dan moet er nog iemand naastAugy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:43:
[...]
Ik zou voor twee gaan alleen ipv 2 cdm miss een box2box cm? Ik had ook altijd 2 cdm naar heb inmiddels ervaren dat 1 stofzuiger voor de verdediging genoeg moet kunnen zijn
Wat is er verhandelbaar? Met deze combi is het wel lastig hahaRhain schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:57:
[...]
Ja daar heb je zeker een punt! Normaal deed ik dat ook wel met bv Kante en Pogba naast elkaar. Of Renato Sanches die m'n b2b was. Heb je misschien nog een speler die je aan kan dragen? Ik denk dat ik dan voor Chiellini als stofzuiger ga, aangezien Kessie nog een stap te ver is.. Maar dan moet er nog iemand naast
Van m'n huidige elftal bedoel je? Hernandez, Mangala, Dybala en Nedved onverhandelbaar.Augy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:18:
[...]
Wat is er verhandelbaar? Met deze combi is het wel lastig haha
[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 02-04-2021 11:22 ]
Rhain schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:21:
[...]
Van m'n huidige elftal bedoel je? Alles op Hernandez, Mangala en Nedved na.
:strip_exif()/f/image/3yz3W1nMaxiTsgFIF0cYJSbq.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoiets? Niet bekend met wass overigens behalve dat hij waarschijnlijk z'n upgrade krijgt (2 goals)
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 02-04-2021 11:25 ]
Oeh! Very nice! Dank je!Augy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:22:
[...]
[Afbeelding]
Zoiets? Niet bekend met wass overigens behalve dat hij waarschijnlijk z'n upgrade krijgt (2 goals)
Gisteren in de avond nog 300K winst gepakt met de party bag sbc.
Met behulp van de 81+ de Ballack en Vidal sbc voltooid (wel bijna alle nutteloze gouden spelers er doorheen gejaagd
) en zelfs nog fut birthday Mendy eruit gehaald.
Team nog even een dikke upgrade gegeven in de vorm van Varane RTTF. Nu is het wachten op de nieuwe icon sbc's.
Als die niks zijn ga ik maar verder met coins sparen. Tonali wil ik op den duur vervangen door moments Vieira maar die is nu nog te prijzig.
https://www.futbin.com/21/squad/7351034
Met behulp van de 81+ de Ballack en Vidal sbc voltooid (wel bijna alle nutteloze gouden spelers er doorheen gejaagd
Team nog even een dikke upgrade gegeven in de vorm van Varane RTTF. Nu is het wachten op de nieuwe icon sbc's.
Als die niks zijn ga ik maar verder met coins sparen. Tonali wil ik op den duur vervangen door moments Vieira maar die is nu nog te prijzig.
Zo frustrerend wl ,ben elke wed beter speelt lekker en speel zelf gewoon goed toch 1/3 loop ik
Zelfs een 3-0 voorsprong weggegeven doordat de 2e helft mijn spelers denken buit is binnen ik zak wel niet meer in 😅
Moet zeggen dat ik nu van de 4 potten 3x tegen r9 heb gespeeld zijn Mid
Zelfs een 3-0 voorsprong weggegeven doordat de 2e helft mijn spelers denken buit is binnen ik zak wel niet meer in 😅
Moet zeggen dat ik nu van de 4 potten 3x tegen r9 heb gespeeld zijn Mid
op vrijdag ligt het niveau in de wl echt hoger hoor. Ik ben ook al begonnen en heb het ook zwaar. 2 win en 2 los nu. 2x verloren na verlenging 1x op penals andere in 119e min. Tjah. Je krijgt op vrijdag een hogere skillraiting rang en daarom spelen sowieso de spelers die de wl serieus nemen en elite of hoger spelen. De eerste 5 potten kan je van alles matchen en dat maakt het lastig. Ook als je bv 5-0 zou gaan op vrijdag dan is de kans groter dat je echt een goede speler matcht dan de kans dat op zaterdag zou zijn als je dan 5-0 gaat.
Ik heb de nieuwe tactiek van FIFA door. Althans,voor de WL en Rivals. Gelijk ook een verklaring waarom ik steeds 2-0/3-0 achter kom in 20/30 minuten.
Nu 2 potjes WL gespeeld en beide keren zet men constante druk en ik ben nu 2x met 2-0/3-0 achter gekomen. Vervolgens na de 2-0 gaan zij pauzeren, geen wissels, niks, hopen dat je quit denk ik. Irriteren, rondtikken etc.
Beide potjes uiteindelijk gewonnen (4-2 na verlenging en 6-8
) en dat is de beste wraak. Gewoon rustig blijven. Heb wat gesleuteld aan mijn 4-3-3 en 3-5-2.
Wel opvallend, bij de 6-8 ging het qua verbinding goed tot ik de 3-3 maakte, meneer pauzeerde eventjes, geen wissels en daarna was de verbinding de rest van de pot echt dramatisch.
Ben weer helemaal verliefd op Figo, Podolski ramt ze er al een week vanuit alle hoeken en gaten in en Zambrotta mensen, Zambrotta, wat een beest.
Ik ga natuurlijk deze WL gewoon weer "maar" 10/14 potjes winnen, maar de eerste 2 waren wel lekker. Vooral omdat je van die trollen pakt.
Nu 2 potjes WL gespeeld en beide keren zet men constante druk en ik ben nu 2x met 2-0/3-0 achter gekomen. Vervolgens na de 2-0 gaan zij pauzeren, geen wissels, niks, hopen dat je quit denk ik. Irriteren, rondtikken etc.
Beide potjes uiteindelijk gewonnen (4-2 na verlenging en 6-8
Wel opvallend, bij de 6-8 ging het qua verbinding goed tot ik de 3-3 maakte, meneer pauzeerde eventjes, geen wissels en daarna was de verbinding de rest van de pot echt dramatisch.
Ben weer helemaal verliefd op Figo, Podolski ramt ze er al een week vanuit alle hoeken en gaten in en Zambrotta mensen, Zambrotta, wat een beest.
Ik ga natuurlijk deze WL gewoon weer "maar" 10/14 potjes winnen, maar de eerste 2 waren wel lekker. Vooral omdat je van die trollen pakt.
Bevalt Lucas beter dan Chiellini Freeze? Of is Lucas untradable en of heb je Chiellini nog nooit geprobeerd?Augy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:08:
M'n nieuwe serie a team is klaar dankzij het packen van kulusevski heb k de boel omgegooid..
Ben vooral benieuwd naar gervinho
Uiteraard start alles op 10 met dybala instructies naar voren!
[Afbeelding]
Elke keer dat ik een Serie A team zie, denk ik: Oeh, dat had ik ook kunnen hebben. Ook leuk.Augy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:08:
M'n nieuwe serie a team is klaar dankzij het packen van kulusevski heb k de boel omgegooid..
Maar dan had ik waarschijnlijk verlekkerd naar al die Bundesliga elftallen gekeken.
Welke chem kan ik het best op gold CR7 doen ?
Een Icon CVM om Neymar op fullchem te krijgen? Makelele is wel een zelfde type CVM als Kante. Z'n Prime zit net op het randje van je budget, anders is z'n Mid ook prima. Zelf heb ik de Prime Moments SBC gedaan, kan je ook doen als je nog wat untradable fodder in je club hebt zitten. Ik ben er erg tevreden mee, kan tot het einde van Fifa 21 mee.Traeces schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:51:
[Afbeelding]
Iemand een idee wat te doen met me team ? Heb 600K te besteden
Engine (of Motor op z'n Nederlands). Z'n shooting stats zijn al goed genoeg, met Engine geef je een boost aan z'n lage Agility & Balance, daarmee wordt hij wendbaarder en minder makkelijk van de bal gezet.Markvd1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:41:
Welke chem kan ik het best op gold CR7 doen ?
Heb je al met Varane RTTF gespeeld? Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik gebruik nu Zola pm om alles te linken, maar Rabiot was ik even vergeten.Hassiebassie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:56:
Gisteren in de avond nog 300K winst gepakt met de party bag sbc.
Met behulp van de 81+ de Ballack en Vidal sbc voltooid (wel bijna alle nutteloze gouden spelers er doorheen gejaagd) en zelfs nog fut birthday Mendy eruit gehaald.
Dat is een keuze geweest op basis van stats en bodytype zoals z'n dribbel, passing, vision, agility, balance en interceptions. Bovendien bevalt average bodytype mij beter als high. Bewegen over het algemeen soepeler en sneller, en de nagenoeg zekere upgrade er uiteraard in meegenomen.Rhain schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:13:
[...]
Bevalt Lucas beter dan Chiellini Freeze? Of is Lucas untradable en of heb je Chiellini nog nooit geprobeerd?
Al moet ik zeggen dat het in t begin een gok was, vorig jaar vond ik leiva helemaal niks, maar ik had de Braziliaanse link nodig met guimeras FS, gok pakte perfect uit
Alleen speel ik vooral met m'n eerste team. Die speelt erg fijn. Mbappe en rashford zijn tog wel echt erg goed haha als word de keuze echt steeds lastiger welk team het fijnste speelt
:strip_exif()/f/image/FF9oIZ0lXsBB3fNhCeOdRYWh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 02-04-2021 15:06 ]
Potje nummer 3 ook weer gewonnen na 30 minuten zweten tegen constante druk. 
Neuer was echt weergaloos, totdat hij bij een corner voor een bal ging en die voor zijn neus ingekopt zag.
Blijft toch een bizarre keeper.
Neuer was echt weergaloos, totdat hij bij een corner voor een bal ging en die voor zijn neus ingekopt zag.

Zal prime Makelele zoveel verschil maken ? Vind Qua stats Prime Makelele en Kante vrij weinig verschillen en dan zit er nog een prijsverschil van 500K tussenmar101 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:44:
[...]
Een Icon CVM om Neymar op fullchem te krijgen? Makelele is wel een zelfde type CVM als Kante. Z'n Prime zit net op het randje van je budget, anders is z'n Mid ook prima. Zelf heb ik de Prime Moments SBC gedaan, kan je ook doen als je nog wat untradable fodder in je club hebt zitten. Ik ben er erg tevreden mee, kan tot het einde van Fifa 21 mee.
[...]
Engine (of Motor op z'n Nederlands). Z'n shooting stats zijn al goed genoeg, met Engine geef je een boost aan z'n lage Agility & Balance, daarmee wordt hij wendbaarder en minder makkelijk van de bal gezet.
Verschil is niet gigantisch, maar Makelele heeft wel betere strength en passing. En een ander voordeel is dat zowel Makelele als Neymar op fullchem komen, nu heb je Neymar en Kante op 6 (of 7 als je een goede manager hebt). Het lijkt misschien een kleine hoeveelheid wat je er aan stats bijkrijgt, maar kan soms net het verschil maken tussen wel of niet scoren of langs een verdediger komen.Traeces schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:03:
[...]
Zal prime Makelele zoveel verschil maken ? Vind Qua stats Prime Makelele en Kante vrij weinig verschillen en dan zit er nog een prijsverschil van 500K tussen
Het lijkt mij de beste optie voor de coins die je beschikbaar hebt en het niveau waarop je team zit. Zelf heb ik een team waarbij ik 2.8 miljoen coins te besteden heb, maar eigenlijk geen upgrade zie die ik het waard vind.
Gisteravond 2 potjes. Als ik heel eerlijk ben merkte ik niet heel veel verschil met zijn gouden versie. Iets sneller maar dat was het wel. Hij doet zijn taken, maar dat deed de gouden ook._Uploader_ schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:48:
[...]
Heb je al met Varane RTTF gespeeld? Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik gebruik nu Zola pm om alles te linken, maar Rabiot was ik even vergeten.
Ga hem wel even proberen denk ikmar101 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:32:
[...]
Verschil is niet gigantisch, maar Makelele heeft wel betere strength en passing. En een ander voordeel is dat zowel Makelele als Neymar op fullchem komen, nu heb je Neymar en Kante op 6 (of 7 als je een goede manager hebt). Het lijkt misschien een kleine hoeveelheid wat je er aan stats bijkrijgt, maar kan soms net het verschil maken tussen wel of niet scoren of langs een verdediger komen.
Het lijkt mij de beste optie voor de coins die je beschikbaar hebt en het niveau waarop je team zit. Zelf heb ik een team waarbij ik 2.8 miljoen coins te besteden heb, maar eigenlijk geen upgrade zie die ik het waard vind.
THX voor de tip !
Ja idd maar vrijdag heb ik papadag nog dus kan ik spelen hahafifanoob schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:26:
op vrijdag ligt het niveau in de wl echt hoger hoor. Ik ben ook al begonnen en heb het ook zwaar. 2 win en 2 los nu. 2x verloren na verlenging 1x op penals andere in 119e min. Tjah. Je krijgt op vrijdag een hogere skillraiting rang en daarom spelen sowieso de spelers die de wl serieus nemen en elite of hoger spelen. De eerste 5 potten kan je van alles matchen en dat maakt het lastig. Ook als je bv 5-0 zou gaan op vrijdag dan is de kans groter dat je echt een goede speler matcht dan de kans dat op zaterdag zou zijn als je dan 5-0 gaat.
Nu 4-4 maar wel lastig vandaag
Hoop dat er weer een icon SBc komt
Ik heb alle varianten van Neuer al geprobeerd aangezien ik een strong voor Boateng nodig heb in mijn team, maar ik kan je garanderen dat alle versies waardeloos zijn. Meest stabiele versie lijkt me nog de gouden, ze maken eigenlijk allemaal onverklaarbare en frustrerende fouten.Prosac schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:02:
Potje nummer 3 ook weer gewonnen na 30 minuten zweten tegen constante druk.
Neuer was echt weergaloos, totdat hij bij een corner voor een bal ging en die voor zijn neus ingekopt zag.![]()
Ik speel nu al tijden met IF Florian Müller in de goal, verricht prima reddingen en heeft geen nutteloze animaties.
Ik ben voor Schmeichel moments aan het werken. Neuer IF zou in de kern een geweldige keeper moeten zijn, maar maakt echt te vaak onbegrijpelijke fouten.timonsl schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:34:
[...]
Ik heb alle varianten van Neuer al geprobeerd aangezien ik een strong voor Boateng nodig heb in mijn team, maar ik kan je garanderen dat alle versies waardeloos zijn. Meest stabiele versie lijkt me nog de gouden, ze maken eigenlijk allemaal onverklaarbare en frustrerende fouten.
Ik speel nu al tijden met IF Florian Müller in de goal, verricht prima reddingen en heeft geen nutteloze animaties.
Dank je! Dan denk ik dat ik toch weer voor Ramos TOTY ga. Qua acceleratie ongeveer even snel, maar verdedigend sterker.Hassiebassie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:45:
[...]
Gisteravond 2 potjes. Als ik heel eerlijk ben merkte ik niet heel veel verschil met zijn gouden versie. Iets sneller maar dat was het wel. Hij doet zijn taken, maar dat deed de gouden ook.
Sorry, lees het nu pas: Finisher op Kulusevski.Augy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:27:
[...]
Welke chem gebruik je? Engine of finishen?
Zit te denken om gervinho maar te doen en vervolgens naar m'n geliefde 4-3-2-1 te gaan met beide mannen op de flanken en Palacio in de spits
https://www.futbin.com/21/squad/7343371
Even nadenken nog
Nou ik heb WL gespeeld vandaag: echt alleen maar teams met idioot goede spelers. Schamen zich bovendien niet om zich als clowns te gedragen en alleen maar dom te dribbelen en hele tijd trucs. De lol is er bij mij wel vanaf zo. Ik hou het voor gezien. Deze fifa is echt broken. Idiote pace alleen maar diepe ballen en trucs. Ik vind het goed. Dank voor alle tips en hulp!
:fill(white):strip_exif()/f/image/twbZaGXyWRaHWvpHnxteX7sG.png?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door BenJG op 02-04-2021 17:59 ]
Zonde. Ik kom ze vandaag ook tegen, maar ga nu 4 uit 5. De laatste ook weer een vervelende trol, komt 3-0 voor, steeds het welbekende uitlokken. Speel mezelf na rust binnen 15 minuten naar 3-3 en win uiteindelijk na penalties. Omdat hij nadat hij er 2 pakte, steeds een panenka probeerdeBenJG schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:56:
Nou ik heb WL gespeeld vandaag: echt alleen maar teams met idioot goede spelers. Schamen zich bovendien niet om zich als clowns te gedragen en alleen maar dom te dribbelen en hele tijd trucs. De lol is er bij mij wel vanaf zo. Ik hou het voor gezien. Deze fifa is echt broken. Idiote pace alleen maar diepe ballen en trucs. Ik vind het goed. Dank voor alle tips en hulp!
[Afbeelding]

Serieus fijne keeper ga je geen spijt van krijgen !Prosac schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:16:
[...]
Ik ben voor Schmeichel moments aan het werken. Neuer IF zou in de kern een geweldige keeper moeten zijn, maar maakt echt te vaak onbegrijpelijke fouten.
Yes! Dat is fijn!
Benzema POTM voor 20k gedaan. Zijn Headliner afgelopen week verkocht, dus de 'spijt' is er zo wel vanaf. Mag nu naast Inaki Williams FB Suarez Moments vervangen
Had Reus graag gedaan, maar wel erg duur en een League waar ik minder mee speel. Dan heb ik liever Modric om naast Kroos Moments en Frenkie te plaatsen.
Even sparen nog of hopen op een goede pick! Vandaag in ieder geval wel al Alisson uit een 75+ gehaald. Best prima uit de Mandanda-objective
Benzema POTM voor 20k gedaan. Zijn Headliner afgelopen week verkocht, dus de 'spijt' is er zo wel vanaf. Mag nu naast Inaki Williams FB Suarez Moments vervangen
Had Reus graag gedaan, maar wel erg duur en een League waar ik minder mee speel. Dan heb ik liever Modric om naast Kroos Moments en Frenkie te plaatsen.
Sheva PIM is trouwens echt een monster zeg. Wel jammer van zijn 3* skillmoves, maar anders was hij minstens 1,5 miljoen geweest. Dan maakt zijn nationaliteit een stuk minder uit. Heerlijke speler en zijn schot, pff dacht dat hij soms door het net van het doel schoot..
Net 10 van die 81+ picks gedaan. FB Kent, Pogba en Sancho er uit gekregen. Die dingen zijn echt niet normaal.
Nou! Echt wel!Sossage23 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:28:
Net 10 van die 81+ picks gedaan. FB Kent, Pogba en Sancho er uit gekregen. Die dingen zijn echt niet normaal.
/f/image/ZOl4rX7luZgHEwDkwRWDCk6o.png?f=fotoalbum_large)
Maar is al een stuk beter dan m'n vorige pick waarbij ik keuze uit 3 spelers van 81 had

Oh ja.. en m'n toffe party bag pack luck met Sané (Salif, niet Leroy) pff
Niet iedereen kan 'winnen', hoef ook geen bedankje ofzo dat jullie door mij beter packen
Zucht geschorst op PS4 ook gewoon 3 dagen geen wl meer voor mij helaas
Zal niet zomaar zijn hè , gekke berichtjes gestuurdMarkvd1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:29:
haha wat voor bericht heb je gestuurd naar je tegenstander?Markvd1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:29:
3 valt overigens best mee, ik kreeg meteen week ban toen ik iemand voor shithead uitschold
[ Voor 16% gewijzigd door fifanoob op 02-04-2021 23:31 ]
OMG... the horror.
Na Base Pires, Base Trezeguet en onbruikbare Pirlo, had ik een beetje hoop op eindelijk een leuke en vooral bruikbare Icon. Hoeft niet perse een R9 of Pelle etc. te zijn, maar gewoon bruikbaar.
Na uren grinden vandaag de 91+ prime gedaan....
Resultaat zuigt big-time.
Enig icon is mijn team is Puyol, maar dat was ook vanwege zijn SBC.
Na Base Pires, Base Trezeguet en onbruikbare Pirlo, had ik een beetje hoop op eindelijk een leuke en vooral bruikbare Icon. Hoeft niet perse een R9 of Pelle etc. te zijn, maar gewoon bruikbaar.
Na uren grinden vandaag de 91+ prime gedaan....
Resultaat zuigt big-time.
Enig icon is mijn team is Puyol, maar dat was ook vanwege zijn SBC.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sDfMC3JrRdSybwvxbLrJcMq5.png?f=user_large)
wijze woorden
Haha ,ik vind gewoon als iemand dansjes doet heletijd rondspeelt trucjes en mij uitlokkenTraeces schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:30:
[...]
Zal niet zomaar zo’n hè , gekke berichtjes gestuurd
Ben je gewoon een no live en een hoerenzoon sorry haha
Kan gewoon slecht tegen sneue lui ,ik verlies ook wel is terecht of net op nippertje
Maar speel gewoon normaal
Tis maar een spel....Markvd1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:34:
[...]
Haha ,ik vind gewoon als iemand dansjes doet heletijd rondspeelt trucjes en mij uitlokken
Kan gewoon slecht tegen sneue lui ,ik verlies ook wel is terecht of net op nippertje
Ik weet niet welke div je speelt?
wijze woorden
Die reactie die je nu geeft zijn ze precies op uit. Jij je ban en hij de win.Markvd1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:34:
[...]
Haha ,ik vind gewoon als iemand dansjes doet heletijd rondspeelt trucjes en mij uitlokken
Skillmoves horen bij Fifa.Markvd1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:34:
[...]
Alsof je tegen Ronaldinho zou zeggen hey gozer geen skillmoves want dat vind ik niet leuk.. Sorry hoor. Maar niks mooier dat iemand gruwelijk hard hapt op mijn akka's .
Hoerenzoon en dat ok hoopte dat hij en ze familie bepaalde ziektes krijgt ,ga niet hier herhalen hahafifanoob schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:31:
[...]
haha wat voor bericht heb je gestuurd naar je tegenstander?
3 valt overigens best mee, ik kreeg meteen week ban toen ik iemand voor shithead uitschold
Was kwaad en kon me niet inhouden
Eens klopt ook hahaTraeces schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:35:
[...]
Die reactie die je nu geeft zijn ze precies op uit. Jij je ban en hij de win.
Kan me moeilijk inhouden
Je hebt skill moves en een circustent...fifanoob schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:35:
[...]
Skillmoves horen bij Fifa.
Alsof je tegen Ronaldinho zou zeggen hey gozer geen skillmoves want dat vind ik niet leuk.. Sorry hoor. Maar niks mooier dat iemand gruwelijk hard hapt op mijn akka's .
Ik vind skillmoves best nuttig soms, maar sta ook soms tegen complete acrobaten. Dat heeft 0,0 met voetbal te maken.
wijze woorden
Net tegen een gozer met ADO shirt en logo die continu kansloos skillmoves spamde een bloed irritant was. Een rabona doelpunt gescoord en met Neymar ze keeper uitgespeeld met een rainbow flick. Die voelde heerlijk ben maar gelijk gestopt want beter gaat niet wordenfifanoob schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:35:
[...]
Ohzo bedoel skill moves als niemand in de buurt is stoor ik me aan fake shot tot ik op hem afkom etcfifanoob schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:35:
[...]
En skill moves niet erg alleen sommige doen truc na truc na truc
Dan denk ik speel gewoon volta of fifa street
Dat bedoel ik iddValandil schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:37:
[...]
Je hebt skill moves en een circustent...
Ik vind skillmoves best nuttig soms, maar sta ook soms tegen complete acrobaten. Dat heeft 0,0 met voetbal te maken.
3eValandil schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:35:
[...]
Tis maar een spel....
Ik weet niet welke div je speelt?
tjah die laat ik altijd lekker hun ding doen dan kijk ik op afstandje. Ik vind het veel irritanter als ik een tegenstander heb die nooit een duel aangaat en alleen maar de bal rond laat gaan.Valandil schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:37:
[...]
Je hebt skill moves en een circustent...
precies dit.Traeces schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:35:
[...]
Die reactie die je nu geeft zijn ze precies op uit. Jij je ban en hij de win.
Fifa is een mindfuck game.