Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:57
Zal me vanaf nu inhouden haha een ban is wel pijnlijk eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:38
Sommige doen trucjes wat nergens op slaat. Op eigen helft met geen tegenstander in de buurt.... ik laat ze lekker.

Als ze uitgebreid goals gaan vieren, dan willen ze maar 1 ding: dat jij RQ!
Ik RQ echt bijna nooit. Zeker niet tegen toxic spelers.... Lekker 90 minuten volmaken en ik neem overal mijn tijd dan voor. Aftrap, uittrap, ingooi etc.

Maar belangrijkere vraag. Mijn high rated fodders lopen aardig op.

Ga ik voor de combi: Vidal FB, met Martinez TIF (89)

Of voor Mbappe, Renato Sanches FB(morgen) en Benzema HL (laatste is nodig voor de links) ?

[ Voor 24% gewijzigd door Valandil op 02-04-2021 23:59 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Valandil schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:56:
Sommige doen trucjes wat nergens op slaat. Op eigen helft met geen tegenstander in de buurt.... ik laat ze lekker.

Als ze uitgebreid goals gaan vieren, dan willen ze maar 1 ding: dat jij RQ!
Ik RQ echt bijna nooit. Zeker niet tegen toxic spelers.... Lekker 90 minuten volmaken en ik neem overal mijn tijd dan voor. Aftrap, uittrap, ingooi etc.

Maar belangrijkere vraag. Mijn high rated fodders lopen aardig op.

Ga ik voor de combi: Vidal FB, met Martinez TIF (89)

Of voor Mbappe, Renato Sanches FB(morgen) en Benzema HL (laatste is nodig voor de links) ?
Ik zou de stats en prijs van Renato Sanches even afwachten.

Over dat truken op eigen veld: daar raken de spelers enorm vermoeid door. Het is lachwekkend en nutteloos. Het doet me een beetje denken aan natuurdocumentaires waarin dieren zich groot maken of op de borst kloppen om anderen te imponeren. Nou poepoe denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Wie een nieuwe CV zoekt: neem absoluut geen Campbell. Hij is zo lomp dat de tegenstander de bal rustig kan aannemen en een vervolgmove kan maken voordat meneer Campbell eindelijk besluit om eens in actie te komen.

Hij is al weken de zwakste schakel in mijn team. Als hij het lastig had wisselde ik hem wel eens, maar dat kost me weer een wissel en soms sta je dan al achter. Ik ga nu direct op zoek naar een vervanger. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:19
Schmeichel is ook binnen en zo te zien kan ik Neuer ben bijna een ton winst verkopen. Begint al een aardig icon-elftalletje te worden.

WL nog twee potjes gedaan, beide weer close (beide ook weer na een 2-0/3-0 achterstand _O-) maar de verbinding is echt dramatisch. MInimaal 1 goal weggegeven omdat er net een hickup was bij een dieptepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Capsaicin schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:14:
Wie een nieuwe CV zoekt: neem absoluut geen Campbell. Hij is zo lomp dat de tegenstander de bal rustig kan aannemen en een vervolgmove kan maken voordat meneer Campbell eindelijk besluit om eens in actie te komen.

Hij is al weken de zwakste schakel in mijn team. Als hij het lastig had wisselde ik hem wel eens, maar dat kost me weer een wissel en soms sta je dan al achter. Ik ga nu direct op zoek naar een vervanger. :(
Kan je Puyol moments zeker aanraden (430k kost de sbc nu )

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Valandil schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:31:
OMG... the horror.

Na Base Pires, Base Trezeguet en onbruikbare Pirlo, had ik een beetje hoop op eindelijk een leuke en vooral bruikbare Icon. Hoeft niet perse een R9 of Pelle etc. te zijn, maar gewoon bruikbaar.

Na uren grinden vandaag de 91+ prime gedaan....
Resultaat zuigt big-time.
Enig icon is mijn team is Puyol, maar dat was ook vanwege zijn SBC.
[Afbeelding]
Ai!
Ik dacht eerst ook voor die te gaan, totdat ik zag welke 91+ icons er allemaal zijn. Toen toch maar besloten om twee 25x pakketjes te halen en een Mid/Prima icon pakket. Ook goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:36:
[...]

Hoerenzoon en dat ok hoopte dat hij en ze familie bepaalde ziektes krijgt ,ga niet hier herhalen haha
Was kwaad en kon me niet inhouden
Echt serieus kom op, je had het zo even nog over papa dag.
Je bent fkking 37 jaar.

Ik ben 38 en heb ook mijn zwakke punten ( in het leven) en doe dus ook domme dingen. Maar ben me er wel bewust van.
Bij jou vraag ik me af en toe af of je enig idee hebt wat je allemaal doet en welke effecten dat heeft.

Als je jouw reacties zou geven als 19jarige zou ik er gewoon simpel feedback op geven dat het niet handig was.
Maar je bent geen 19 meer, grow up!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 00:30:
[...]

Echt serieus kom op, je had het zo even nog over papa dag.
Je bent fkking 37 jaar.

Ik ben 38 en heb ook mijn zwakke punten ( in het leven) en doe dus ook domme dingen. Maar ben me er wel bewust van.
Bij jou vraag ik me af en toe af of je enig idee hebt wat je allemaal doet en welke effecten dat heeft.

Als je jouw reacties zou geven als 19jarige zou ik er gewoon simpel feedback op geven dat het niet handig was.
Maar je bent geen 19 meer, grow up!!!!!
Haha grow up ? Niet leeftijd gebonden vriend
Ben gewoon competitief en laat me snel uit de tent lokken en kan niet tegen onrecht
Dus idd kan me soms moeilijk beheersen zo heeft iedereen wel iets denk zo

Maargoed door de ban les geleerd bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Heb uiteindelijk toch de Reus en Gervinho sbc gedaan.

Gervinho (Rm), ontzettend goed, z'n snelheid op de eerste meters is echt belachelijk. En een heerlijke dribbel :)

Reus (cam), valt tegen.. Het is het allemaal net niet, voelt redelijk stijf aan. Met schieten buiten de 16 is het moeilijk om ruimte te creëren. Z'n passing valt ook tegen. Speel nu met een maestro, maar heb wel een beetje spijt dat ik de sbc gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Ik kan bevestigen wat anderen zeggen, die skillmove spammers en posession figuren kan je het beste gewoon laten gaan en niet happen. Pas happen als je zeker weet dat je de bal hebt en dan vlammen.
Zo had ik vorige WL 2 potjes dat ik 19% balbezit (1x tegen een rondtikker en 1x tegen een skillspammer) had en toch 3-0 won. , waarna uiteraard de onvermijdelijke RQ kwam :+

Berichten heb ik uitgezet voor niet vrienden en zelf stuur ik ze ook niet, stuk rustiger :D

Als iemand mega irritant is en ik kan niet winnen, dan gaat er gewoon een elastiek om de controller :+

Hier nu ook de verdediging eens een upgrade gegeven. Nu weer sparen voor een fatsoenlijke keeper :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76N7REMPyKkcFbxXBq-sD5f9m7Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ibR891VgTnf656otDXdXD4HM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-04-2021 07:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Je kunt natuurlijk helemaal in het spel opgaan. Ik ben zelf ook competitief, maar berichten sturen.. nee joh, kost nog tijd ook. Het lekkerste is als je je zelf ingame kunt revancheren. Het liefst met een skill-move goal en een paar ook..
Maar liever nog met tackles.. maar dat is soms zo lastig om echt een lekkere tackle te maken..

Gisteren avond lag ik wel even dubbel. Ik wou met Tonali de tegenstander stoppen met een tackle.. zijn reactie kwam 1, 2 seconden later (voor m'n gevoel) toen ik het niet meer verwachtte _/-\o_

sorry voor de crap kwaliteit, ben niet zo handig in screen recordings en uploads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 19:36

allstarted1

WTRFTS

allstarted1 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:35:

Had Reus graag gedaan, maar wel erg duur en een League waar ik minder mee speel. Dan heb ik liever Modric om naast Kroos Moments en Frenkie te plaatsen. :*)
Vergeet die eerste zin :+ Reus is binnen! Had de 25x 82+ gedaan en daar zaten Lewandowski, Courtois en nog wat high-rated fodders in, deels had ik die al untradeable. Moest dus nog zo'n 75k bijleggen om Carvajal, Koke, Burki en nog een of twee spelers te halen om alledrie de segmenten compleet te krijgen. Best een prima deal. Douglas Costa is nu dus naar de eeuwige SBC-jachtvelden vertrokken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/baLe7y-HHeOklU7uz39drI55xkU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gjWnddngSuyE12SKmq5a9BfA.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:26
O, zou zo graag met die Modric FB kaart in combinatie met Benzema HL gaan spelen, maar kom nog net zo'n 200k tekort dan.... nog ff geduld hebben dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:47:
O, zou zo graag met die Modric FB kaart in combinatie met Benzema HL gaan spelen, maar kom nog net zo'n 200k tekort dan.... nog ff geduld hebben dus.
Ik heb gisteren de Benzema POTM gedaan en merk weinig verschil met zijn 95 HL. :) En nog voor onder de 200k ook. Suarez Moments nu op de bank, Inaki Williams op links in de spits en Benzema weer op rechts. Knalde ze er weer als vanouds in.

Volgende stop voor m'n La Liga-team is de Puyol SBC. De eerste twee segmenten zijn klaar, maar vrees dat ik even fodder en coins moet gaan sparen voor de rest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zat wel te puzzelen op iets, maar dan moet ik mijn huidige team zo downgraden, dat vind ik dan weer zonde. En dan zou, hoe afgezaagd sommigen dat ook vinden, het gouden duo Varane-Mendy een oplossing kunnen zijn, want goedkoop en goed...

Of gewoon nog even geduld hebben en wachten tot Modric nog iets gaat zakken, wat nog wel gaat gebeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Is het een idee om 50 x Navas te kopen met het oog op de Renato Sanches SBC vanavond of staat hij al erg hoog? Heb dit jaar het traden even gelaten voor wat het is maar wil nu eigenlijk Sancho + Emre Can nog kopen nu ik Reus heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:38
Gervinho is echt pijlsnel zeg! Z'n positie kiezen is ook echt goed. Alleen krijg k het voor elkaar om alles op de paal en lat te schieten 😂 kulusevski is een leuk spelertje. Flanken zijn prima bezet dus. Nu even puzzelen met tactiek om alles lekker lopend te krijgen want de looplijnen binnen het elftal zijn het nog net niet.

Wat is cancelo trouwens goed zeg.. en het is nog maar z'n gold card, die gaan we snel upgraden

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 03-04-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:26:
Gervinho is echt pijlsnel zeg! Z'n positie kiezen is ook echt goed. Alleen krijg k het voor elkaar om alles op de paal en lat te schieten 😂 kulusevski is een leuk spelertje. Flanken zijn prima bezet dus. Nu even puzzelen met tactiek om alles lekker lopend te krijgen want de looplijnen binnen het elftal zijn het nog net niet.

Wat is cancelo trouwens goed zeg.. en het is nog maar z'n gold card, die gaan we snel upgraden
Als ik me goed herinner speelde jij toch ook met die Stones SIF kaart? Zo ja, is zijn pace geen probleem?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:34:
[...]

Als ik me goed herinner speelde jij toch ook met die Stones SIF kaart? Zo ja, is zijn pace geen probleem?
Klopt! Voor mij helemaal niet! Kiezen van posities en interceptie is zodanig goed dat ik geen last heb van de pace. Zou eerder fofana vervangen dan hem (of hij moet weer een if krijgen natuurlijk) Stones blijft lekker staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Podolski
Nedved Prime
Mid Figo
Muller Moments
Goretzka HL
Kroos FB
Wendell
Boateng moments
Zambrotta Prime
Bender En of Era
Schmeichel Prime

en 3,1 miljoen op de bank.
Lothar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:36:
[...]

Klopt! Voor mij helemaal niet! Kiezen van posities en interceptie is zodanig goed dat ik geen last heb van de pace. Zou eerder fofana vervangen dan hem (of hij moet weer een if krijgen natuurlijk) Stones blijft lekker staan :)
Kan dit alleen maar onderschrijven. IJzersterk duo met Fofana 86 uit die Academy-objective :) Op LB/RB staan bij mij Tierniey SIF en Tavernier HL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:43:
[...]

Kan dit alleen maar onderschrijven. IJzersterk duo met Fofana 86 uit die Academy-objective :) Op LB/RB staan bij mij Tierniey SIF en Tavernier HL :)
Cancelo en kurzawa moment bij mij aan de zijkant..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Prosac schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:37:
Podolski
Nedved Prime
Mid Figo
Muller Moments
Goretzka HL
Kroos FB
Wendell
Boateng moments
Zambrotta Prime
Bender En of Era
Schmeichel Prime

Lothar?
Matthaus lijkt me een geweldige speler, maar jouw team bestaat al uit een hoop fysiek sterke ietwat logge spelers. Ozil/ Reus overwogen (naast Matthaus)?
Moody2204 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:09:
Zat wel te puzzelen op iets, maar dan moet ik mijn huidige team zo downgraden, dat vind ik dan weer zonde. En dan zou, hoe afgezaagd sommigen dat ook vinden, het gouden duo Varane-Mendy een oplossing kunnen zijn, want goedkoop en goed...

Of gewoon nog even geduld hebben en wachten tot Modric nog iets gaat zakken, wat nog wel gaat gebeuren denk ik.
Ik zat met hetzelfde dilemma, maar had het geduld niet :$ In zijn eerste wedstrijd maakte Modric in de 119e minuut de winnende met een gekruld schot van buiten de 16 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:37:
Podolski
Nedved Prime
Mid Figo
Muller Moments
Goretzka HL
Kroos FB
Wendell
Boateng moments
Zambrotta Prime
Bender En of Era
Schmeichel Prime

Lothar?
Zou een goeie zijn dan idd, of een Ballack? Maar een Lothar is beter én een echte ras-Duitser. Ga je Reus nog doen? Ik heb hem gedaan, moest erg aan hem wennen maar heb hem nu achter spitsen en werkt fantastisch. Ga Emre Can ook nog toevoegen in de loop der tijd en hoop dan ook nog Sancho erbij te gooien.

Heb 1.6 miljoen aan coins dus dat zou theoretisch prima moeten kunnen. Echter hou ik dan 0,0 over om nog wat mee te doen. Vind ik toch altijd erg gevaarlijk mocht er nog een wereldse SBC langskomen.

Edit: Iemand die met de RM versie van Reyna heeft gespeeld? Ziet er eigenlijk beter uit dan die Sancho kaart.

[ Voor 6% gewijzigd door Markuss op 03-04-2021 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zoals gezegd dus: ik zou graag Modric FB -Benzema HL te gebruiken, 2 spelers naar mijn hart qua spelstijl. Echter moet ik dan mijn team behoorlijk verbouwen en rekening houden met een krap budget. Om die reden kan het (afgezaagde?) gouden duo Varane-Mendy een oplossing zijn. Dat in combinatie met wat untradables die ik nog heb, zou ik hier op uit kunnen komen (zie hieronder). Meningen? Suggesties? Welkom!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0lPMG1uXHH54rt7D5uP8OMDRos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9BC23SJsLW326DS8G7FqtuxB.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame speel ik dan meestal 4-2-3-1 met De Bruyne als cam, Modric zou dan de box-to-box speler zijn en Busquets de echt verdedigende middenvelder.

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 03-04-2021 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:05:
Zoals gezegd dus: ik zou graag Modric FB -Benzema HL te gebruiken, 2 spelers naar mijn hart qua spelstijl. Echter moet ik dan mijn team behoorlijk verbouwen en rekening houden met een krap budget. Om die reden kan het (afgezaagde?) gouden duo Varane-Mendy een oplossing zijn. Dat in combinatie met wat untradables die ik nog heb, zou ik hier op uit kunnen komen (zie hieronder). Meningen? Suggesties? Welkom!

[Afbeelding]

Ingame speel ik dan meestal 4-2-3-1 met De Bruyne als cam, Modric zou dan de box-to-box speler zijn en Busquets de echt verdedigende middenvelder.
Januzaj en Benzema zijn m.i. de zwakste schakels, maar ik kan zo gauw geen alternatief bedenken dat in je budget past.

Benzema heb ik niet geprobeerd, maar ik vermoed dat zijn lichaamsbouw en snelheid hem belemmeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Capsaicin schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:08:
[...]
Januzaj en Benzema zijn m.i. de zwakste schakels, maar ik kan zo gauw geen alternatief bedenken dat in je budget past.

Benzema heb ik niet geprobeerd, maar ik vermoed dat zijn lichaamsbouw en snelheid hem belemmeren.
Benzema is een topspeler als je weet hoe je hem moet gebruiken. Schiet ze uit alle hoeken erin en is een stuk leuker spelen dan diepe ballen spammen en erachteraan rennen :) In de zestien is hij echt dodelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
allstarted1 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:11:
[...]

Benzema is een topspeler als je weet hoe je hem moet gebruiken. Schiet ze uit alle hoeken erin en is een stuk leuker spelen dan diepe ballen spammen en erachteraan rennen :) In de zestien is hij echt dodelijk.
Is het een speler die met left-stick dribbling zichzelf vrij kan spelen, of ruimte voor een schot kan creeeren? Tegenover een agiele verdediger verander je anders in een tijger zonder tanden en klauwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Capsaicin schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:18:
[...]
Is het een speler die met left-stick dribbling zichzelf vrij kan spelen, of ruimte voor een schot kan creeeren? Tegenover een agiele verdediger verander je anders in een tijger zonder tanden en klauwen.
Check de review van Auzio MF, leuke YouTuber die alles in-game laat zien.
YouTube: ROAD TO 99 RATED! 🔥 95 HEADLINERS BENZEMA PLAYER REVIEW! - FIFA 21 U...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ga ik doen. Ik heb Auzio ook hoog zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Capsaicin schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:08:
[...]

Hij zou Eden Hazard op RW kunnen spelen. Die kan op 7 of 8 chem komen geloof ik, is gewoon prima. @Moody2204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb Benzema HL ook al eerder gebruikt en het is inderdaad wat @allstarted1 al zegt: in de 16 knalt hij alles er in. Veel mensen gebruiken 'm ook als cam. Als je een beetje weet hoe je met 'm moet spelen is het echt een leuke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:04:
[...]

Zou een goeie zijn dan idd, of een Ballack? Maar een Lothar is beter én een echte ras-Duitser. Ga je Reus nog doen? Ik heb hem gedaan, moest erg aan hem wennen maar heb hem nu achter spitsen en werkt fantastisch. Ga Emre Can ook nog toevoegen in de loop der tijd en hoop dan ook nog Sancho erbij te gooien.

Heb 1.6 miljoen aan coins dus dat zou theoretisch prima moeten kunnen. Echter hou ik dan 0,0 over om nog wat mee te doen. Vind ik toch altijd erg gevaarlijk mocht er nog een wereldse SBC langskomen.

Edit: Iemand die met de RM versie van Reyna heeft gespeeld? Ziet er eigenlijk beter uit dan die Sancho kaart.
Reus ziet er goed uit, maar geen idee waar ik hem moet zetten, heb Nedved daar al staan. Ozil doe ik ook niet, omdat ik Muller ook al voor die positie heb. Reyna ipv Figo zou nog wel kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Auzio zegt ook dat de dribbels van Benzema niet geweldig zijn. Hij geeft hem een overall score van 8.5/ 8.6. Benzema heeft ook zeker sterke kanten, maar agiliteit is voor mij een dealbreker. Op alle posities, zelfs cv's! Mijn huidige team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8nV8oaz58xjZf9pgMaxkJZvxILY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kPEDh2t0OQ6KbHP70YTODVa5.jpg?f=fotoalbum_large
In game speel ik 4231, met 1 opkomende back. TAA speelt als cdm.

[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 03-04-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:37:
Auzio zegt ook dat de dribbels van Benzema niet geweldig zijn. Hij geeft hem een overall score van 8.5/ 8.6. Benzema heeft ook zeker sterke kanten, maar agiliteit is voor mij een dealbreker. Op alle posities, zelfs cv's! Mijn huidige team:
[Afbeelding]
In game speel ik 4231, met 1 opkomende back. TAA speelt als cdm.
Mooi team! Hoe bevalt Modric?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nog geen WL pot gewonnen vandaag.. 4 gespeeld, 4 verloren. Gisteravond liep het tot de verbindingsproblemen wel aardig en vandaag speel ik op zich niet eens slecht, alleen het geluk is dit keer niet aan mijn zijde. Weer ballen die in de kluts aan de spits die richting de goal rent vallen, afvallende ballen die allemaal voor de tegenstander zijn en ballen die via lat of paal voor de voeten van een vrijstaande spits vallen. Jammer, jammer.
Laatste potje weer op penalties laten aankomen, maar deze gast was wel erg goed, niet te zien welke kant hij op ging schieten en als bij mij zelfs Podolski en Goretkza op de paal en lat schieten, dan is het wel klaar. :'(

5e pot gewonnen, maar de beste jongen komt van 5-1 terug naar 5-4 omdat hij 3 goals maakt door de bal eerst tegen te lat te schieten en dat de bal voor dezelfde speler terugkomt en hem inkopt _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Prosac op 03-04-2021 13:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Gister Gunter FUT birthday gepacked. Nu wil ik misschien Lars Bender (7 chem) als CV en Leroy Sane als spits halen.

Iemand ervaring met deze 2 en zijn deze aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:55
Toch maar even fb palacios gedaan. Zocht nog een goede super sub want met Huntelaar kon ik echt niks. Even geprobeerd en hij voelt zeer fijn en een heel goed schot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Iemand een idee wanneer die fut birthday Atal zijn price range word aangepast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
RR21 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 13:14:
Gister Gunter FUT birthday gepacked. Nu wil ik misschien Lars Bender (7 chem) als CV en Leroy Sane als spits halen.

Lars Bender is prima, net als zijn broer. Ik heb Lars op 7 chem om Zambrotta op 10 te hebben, ik merk eigenlijk geen verschil. Zodra het fluitje heeft geklonken gaat Bender naar de RB positie en Zambrotta naar het centrum. Voordeel ten opzichte van andere BL verdedigers is dat de Bender broeders veel wendbaarder zijn en dus minder log ogen.
Nadeel van Bender is dat hij je de eerste potjes een loer probeert te draaien door penalties te veroorzaken (echt, de eerste 5 potjes presteerde ik het om 1 rode kaart en 5 penalties via hem te krijgen. :+ )
Maar als hij eenmaal het vertrouwen heeft en een keertje met het team gelasergamed heeft, is het echt een fantastische toevoeging voor je elftal. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:22
RR21 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 13:14:

Sane FB gebruik ik nu zo'n 40 potjes met een finisher. Scoort erg gemakkelijk en is mij wendbaar genoeg. Is voor mij vergelijkbaar met een Saka WI en dat is erg positief. Hij heeft geen finesse shot trait, maar scoort deze goals wel gemakkelijk en is een goede vrije trappen nemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Podolski staat inmiddels op 47 potjes gespeeld (alles rivals & WL) en 52 doelpunten en 29 assists _O_
Echt blij dat ik die SBC heb gedaan, iets beter dan Reinier.
Bovendien lijkt het bij Podolski wel alsof hij geen zwak rechterbeen heeft. Hij heeft 3 sterren zwak been, maar ram ze er op die manier ook makkelijk in, terwijl ik bij Haaland POTM dat minder had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:19

lasharor

7 december 2004

Denk dat ik maar weer ga stoppen met Fifa. Nu de eerste WL achter de rug en haal zoals altijd weer Gold 3. Vorig jaar zat er nog meer potentie in (Gold 1) omdat mijn team wel mee kon komen maar al die teams die ik nu weer voorbij zien komen slaan soms helemaal nergens op.

Ik dacht dat al die icons super zeldzaam waren maar gevoelsmatig heb ik echt ±5x tegen iemand met 98 Pele gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:00:
[...]

Dat is een keuze geweest op basis van stats en bodytype zoals z'n dribbel, passing, vision, agility, balance en interceptions. Bovendien bevalt average bodytype mij beter als high. Bewegen over het algemeen soepeler en sneller, en de nagenoeg zekere upgrade er uiteraard in meegenomen.

Al moet ik zeggen dat het in t begin een gok was, vorig jaar vond ik leiva helemaal niks, maar ik had de Braziliaanse link nodig met guimeras FS, gok pakte perfect uit :)

Alleen speel ik vooral met m'n eerste team. Die speelt erg fijn. Mbappe en rashford zijn tog wel echt erg goed haha als word de keuze echt steeds lastiger welk team het fijnste speelt
[Afbeelding]
+2 upgrade vanaf woensdag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
lasharor schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:41:
Ik dacht dat al die icons super zeldzaam waren maar gevoelsmatig heb ik echt ±5x tegen iemand met 98 Pele gespeeld.
Gekke is, juist de volledig gouden elftallen moet je voor uitkijken. ;)
Kwam vanmiddag onderstaand elftal tegen, ik maakte me wat zorgen en na 10 minuutjes zweten en kijken durfde ik wel een tandje bij te schakelen, 0-6 gewonnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HykGcLWey0pcAH1DAW2PuOF_hKI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GD7gG4jcNuvgm0kSFAHd2RBP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Prosac schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:56:
[...]

Gekke is, juist de volledig gouden elftallen moet je voor uitkijken. ;)
Kwam vanmiddag onderstaand elftal tegen, ik maakte me wat zorgen en na 10 minuutjes zweten en kijken durfde ik wel een tandje bij te schakelen, 0-6 gewonnen.

[Afbeelding]
Alleen die Ferdinand en Gullit zijn nog redelijke icons, de rest stelt in deze fase van het spel eigenlijk niet veel meer voor. Verder sowieso natuurlijk wel lekker dat hij er gewoon met 0-6 van af gaat.

Is er hier iemand die weet wanneer er weer nieuwe icons gereleased worden? Heb nog een hoop fodder in mijn club die ik daar graag voor zou in willen leveren, mits er een leuke bij zit natuurlijk. Ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een aanvallend ingestelde speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:58
Ferdinand, nedved en cole alleen. En James CV :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Goretzka met de belangrijke winnende tegen RB Leipzig. Ik eis een TOTW kaart deze week voor hem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Prosac schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 20:59:
Goretzka met de belangrijke winnende tegen RB Leipzig. Ik eis een TOTW kaart deze week voor hem. :P
Ben Yedder ook 2 goals, hoop meer op een IF van hem, zou lekker zijn voor m’n team.

Hoe goed WL gister speelde zo bedroeven slecht speelt het vanavond. Op alles zit vertraging, wordt er niet goed van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sossage23 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:06:
[...]

Hoe goed WL gister speelde zo bedroeven slecht speelt het vanavond. Op alles zit vertraging, wordt er niet goed van :(
Ja, het weer eens niet best. Vooral als je ook nog eens het gevoel hebt dat het in het voordeel is van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Prosac schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:26:
[...]

Ja, het weer eens niet best. Vooral als je ook nog eens het gevoel hebt dat het in het voordeel is van je tegenstander.
Precies dit, dacht vanmiddag weer eens een keer draft te spelen, eerste potje speelde gewoon soepel, na 30 min een RQ, 2e potje krijg ik zo’n ontiegelijke zaadverbinding. Kon gewoon niks meer doen en voor mijn gevoel lukte alles bij m’n tegenstander.

Ben ook maar op tijd gestopt met WL voor vandaag, ken mezelf onderhand een beetje, dan ga ik te lang door te spelen en verlies ik ineens 5/6 potten door frustratie die ik normaal gesproken niet hoef te verliezen met goede verbinding.

Ga nu 10/4. Hopen dat hem morgen toch op minimaal Goud 2 kunnen zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Sossage23 op 03-04-2021 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Jeetje SB voor de tokens is echt doodsaai 😂

Nog 6 potjes en dan ben k er wel klaar mee aangezien ik al helemaal geen zin heb in buiten de 16 scoren :)

Nu nog hopen dat er überhaupt wat uit de 25x 83+ valt

[ Voor 38% gewijzigd door Augy op 04-04-2021 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op zondag 4 april 2021 @ 00:28:
Jeetje SB voor de tokens is echt doodsaai 😂

Nog 6 potjes en dan ben k er wel klaar mee aangezien ik al helemaal geen zin heb in buiten de 16 scoren :)
Ik moet Argentinie nog, daar heb ik gelukkig voldoende aardige spelers van en 4 CLpotjes.
Brazilie heb ik gecombineerd met de zilveren, godzijdank. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op zondag 4 april 2021 @ 00:37:
[...]

Ik moet Argentinie nog, daar heb ik gelukkig voldoende aardige spelers van en 4 CLpotjes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lBE7UTvdeDSfAXq0XLubIcDF_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bMBRQbm7rLK2UfSou4Se0M6H.jpg?f=fotoalbum_large
Tip: de 2021 Grand prestige is heerlijk 😂

Argentinië dybala en Palacio in de spits! Dat word gewoon leuk

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 04-04-2021 01:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Nieuwe aanwinst 😃
Gelijk een excuus om die shit 91+ prime icon pack in te zetten (van Nistelrooij) om me toch nog een beetje blij te maken dit weekend .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C468_5878L2gGeLW8h8kMO8-KqM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89l6WShgB60wqKV6BnpTGWwv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Valandil op 04-04-2021 01:06 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Valandil schreef op zondag 4 april 2021 @ 01:04:
Nieuwe aanwinst 😃
Gelijk een excuus om die shit 91+ prime icon pack in te zetten (van Nistelrooij) om me toch nog een beetje blij te maken dit weekend .

[Afbeelding]
Ik heb hem gisteren ook gedaan, bij mij komt hij naast Vidal te staan. Aan wie koppel jij hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Kan iemand mij dit uitleggen over de markt, want ik volg het niet zo: Ik hou die Modric FB kaart in de gaten. Gisterenmiddag stond hij op ongeveer 520k. Gisteravond was hij gezakt naar 385k! Nu stijgt hij weer en staat hij op het moment van schrijven op 434k. Waarom schommelt die kaart zo? Kan iemand dat verklaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Moody2204 schreef op zondag 4 april 2021 @ 08:50:
Kan iemand mij dit uitleggen over de markt, want ik volg het niet zo: Ik hou die Modric FB kaart in de gaten. Gisterenmiddag stond hij op ongeveer 520k. Gisteravond was hij gezakt naar 385k! Nu stijgt hij weer en staat hij op het moment van schrijven op 434k. Waarom schommelt die kaart zo? Kan iemand dat verklaren?
Het heeft volgens mij met hypes te maken die gaande is of waren met Vidal en Sanches. Er zijn meerdere kaarten die dit verloop laten zien, lijk maar eens naar Perisic bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
_Uploader_ schreef op zondag 4 april 2021 @ 08:32:
[...]

Ik heb hem gisteren ook gedaan, bij mij komt hij naast Vidal te staan. Aan wie koppel jij hem?
Ik speel vooralsnog 41212(2)
Sanches gaat RCM spelen
LCM is Firmino freeze (veruit mijn beste speler)
CDM is Guimares

Bij een twee mans middenveld ga ik hem koppelen aan Firmino uiteraard :)

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
@Prosac Zo aankomende dinsdag komt er nog een nieuw CB bij voor m'n Bundesliga team als de leaks weer juist zijn. Ook leuk voor de mensen die met een NL team spelen:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bydCT5fXPBFzUmBm2pFYS6eDv5o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1C3tcPWTNHc3eIENVCYHsxRg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Markuss op 04-04-2021 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Valandil schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:28:
[...]

Ik speel vooralsnog 41212(2)
Sanches gaat RCM spelen
LCM is Firmino freeze (veruit mijn beste speler)
CDM is Guimares

Bij een twee mans middenveld ga ik hem koppelen aan Firmino uiteraard :)
Dat zijn mooie opties. Helaas kan ik Firminho freeze niet meer linken, maar dit geeft mij weer andere opties in de aanval. Ik speelde 41212 met Muller, Firminho en Jones op het middenveld. Ik moet bekijken wat verder een fijne formatie is. 4231 is een optie, maar is ook wat afgezaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:51:
@Prosac Zo aankomende dinsdag komt er nog een nieuw CB bij voor m'n Bundesliga team als de leaks weer juist zijn. Ook leuk voor de mensen die met een NL team spelen:
spoiler:
Tjonge jonge.. doe mij een beetje tijd en rust om weer fodder op te bouwen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:03:
[...]

Tjonge jonge.. doe mij een beetje tijd en rust om weer fodder op te bouwen. :D
Haha m'n club zit zelfs na Reus nog vol met fodder maar heb helaas al hoge rated keepers gepackt. Sowieso dat je altijd snel keepers krijgt in dit spel: Alisson, Oblak, De Gea, Lloris, Navas, Sommer, Gulacsi en Ederson nog untradeable klaarliggen.

Dan kan ik daarbij nog wel een Kimmich, Moore (87 versie), David Silva, Navas, Pizzi etc inleveren maar chemistry kan nog wel eens een probleem gaan worden dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
Prosac schreef op zondag 4 april 2021 @ 00:37:
[...]

Argentinië en CL is ook te combineren, die kaarten zijn duur maar kun je na 6 potjes weer verkopen voor vrijwel dezelfde prijzen. Dat scheelt ook 6 squad battles wedstrijden en is het mij wel waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Werkelijk waar ongelooflijk. Fifa heeft weer besloten dat ik niet mag winnen deze ochtend.
Heb een tegenstander onder controle, maar maak mijn kansen niet af. Paal, lat.
Hij haalt de doorgebroken Podolski op randje 16 neer. Geel. Ik block met Boateng halverwege mijn helft Torres, die had kunnen doorbreken. Rood. :?
Die vrije trap scoort hij strak in de kruising. _O-
Verloren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
_Uploader_ schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:56:
[...]

Dat zijn mooie opties. Helaas kan ik Firminho freeze niet meer linken, maar dit geeft mij weer andere opties in de aanval. Ik speelde 41212 met Muller, Firminho en Jones op het middenveld. Ik moet bekijken wat verder een fijne formatie is. 4231 is een optie, maar is ook wat afgezaagd.
Heb m gelinkt aan Alex Telles. Echt een prima linksback!

Kreeg net Odegaard uit Partybag. Past niet, maar mooie supersub
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1072OzF_LmUxi7voZ8V2sEECj0c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bJUyX6LoqIvW11T1Dp82cLwb.jpg?f=fotoalbum_large

En als bonus Paulinho uit de 81+ pick. Past ook helaas niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EARGJCfvcYP6Jh_SXB5rEYrd6JA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tpjnJuYtSvgiib441LIBkrWi.jpg?f=fotoalbum_large

Huidige team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fwzOrmc4nWHi9:FFA21PS4

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Valandil schreef op zondag 4 april 2021 @ 11:58:
[...]

Heb m gelinkt aan Alex Telles. Echt een prima linksback!

Kreeg net Odegaard uit Partybag. Past niet, maar mooie supersub
[Afbeelding]

En als bonus Paulinho uit de 81+ pick. Past ook helaas niet.
[Afbeelding]

Huidige team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fwzOrmc4nWHi9:FFA21PS4
Dat zijn mooie pulls! Ik heb het nu even zo staan. Met 1.4 mil hoop ik dat Ramos toty nog wat daalt. https://www.futbin.com/21/squad/7135496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:58
ramos toty heeft fake stats. slechter dan varane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Beavbusi schreef op zondag 4 april 2021 @ 13:12:
ramos toty heeft fake stats. slechter dan varane
Fake stats? Wie zou je dan aanraden om Varane of een andere te upgraden? Volgens reviews is Ramos TOTY wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09
Ik pak net de beste LB van het spel uit de 81+. Gold Mendy :+

Daarvoor nog Frenkie, maar denk niet dat die gewoom gold een aanwinst gaat zijn. Club nu op 500 spelers, nog even kijken wat er de komende tijd gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:06
Hier ook wat wijzingen aangebracht. Mangala en Payet FB SBC gedaan, tot zover nog geen spijt van.

Start formatie: https://www.futbin.com/21/squad/7413388
Ingame: https://www.futbin.com/21/squad/7413353

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ok dan.....vooruit. Omdat je zo aandringt, EA! >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-qxWc_EUggzg7IOtVUZPohttNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MQ8m1VtqGJZpraMSPIpFp7gg.jpg?f=fotoalbum_large

Eerder vanmiddag al Lewandowski gepackt uit de 81+. Goed...nu alleen Modric FB nog en dan heb ik niets meer op de wensenlijst staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
Flink de 81+ sbc gespammed :p
Neymar goud, c. Ronaldo goud, FB Bernardeschi en heel veel fodder.

Had zoveel fodder steeds dat ik ondertussen de Ballack SBC ook heb afgemaakt. Wel jammer dat ik er aan begonnen was voor de SBC'S van Vidal en Renato uitkwamen.
Donderdag voor de untradeable kiezen. Zit niet zoveel meer in de club :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 12:09:
[...]

Mooi team! Hoe bevalt Modric?
Pro's: hij staat vaak op de juiste positie (zowel aanvallend als verdedigend), dribbelt goed en schiet vaak raak. Con: korte benen en tackelbereik, niet de sterkste, niet de allersnelste. hij is meer een cam dan een b2b of cdm. Met pijn in het hart heb ik hem verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Guendouzi +2 :)
Hertha scoort zojuist de 6e goal in 5 wedstrijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Prosac op 04-04-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:36:
Guendouzi +2 :)
Hertha scoort zojuist de 6e goal in 5 wedstrijden.
Haha, chill. Had rond die dagen echt geen tijd dus moest hem helaas overslaan.

Niet dat hij in mijn team zou passen maar extra fodder is altijd leuk.

Bijna 7 uur, hopelijk nieuwe icon sbc's.
Hoop op Der Panzer: Prime icon moments Lothar Matthäus *O*

Edit: helaas, helemaal niks -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 04-04-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Kent uit de 25x 83+. Mooie supersub.

Verder mane en wat 83/84 meuk.

Even denken of ik Vidal ga doen of wachten op evt verder. Vidal duurt nog lang zat voordat hij verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:17:
Kent uit de 25x 83+. Mooie supersub.

Verder mane en wat 83/84 meuk.

Even denken of ik Vidal ga doen of wachten op evt verder. Vidal duurt nog lang zat voordat hij verloopt
Hier Atal FB. Geweldige kaart! Maar vooralsnog niet te linken in mijn team. Ik heb vrijwel niks van Ligue 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
14 overwinningen in de WL aangetikt. Ineens loopt het weer, gek is dat toch. Wat kleine dingetjes gewijzigd in tactiek en scoor ineens ook makkelijk. Net een ontzettend pittig potje tegen de tandem Neymar,. Mbappe, Cruijff en Bergkamp, maar defensief was hij niet zo sterk. Voelt wel lekker om 6 goals achter Pope te leggen. ;)

Heb nu nog een potje over en die zal ik wel weer verliezen zodat ik net niet die token binnen haal. :+

edit: check, weggecounterd door steekpasskoningen Kaka/Seedorf met Mbappe en R9.
Als Muller dan 3 open kansen naast weet te prikken, dan weet je genoeg: Vrijdag weer inschrijven voor de WL om nog 1 token te halen. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Prosac op 04-04-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Thx @mar101 prime makelele is echt een flinke upgrade t.o.v. Gouden kante. Vind vooral ze workrates heerlijk , hij blijft lekker achterin hangen als ik in de aanval ben. De counter word er nu veel makkelijker uitgehaald. Niet verwacht dat hij zoveel beter was als kante als je de stats naast elkaar leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vanavond nog even wat division rivals gedaan. Kijken wie ik nou beter vind op CDM naast Tonali: FB Vidal of Moments Ballack.

Verdedigend is Vidal net iets beter en je kan heerlijk met hem dribbelen, Ballack is iets logger maar valt net wat meer aan.

Vooral met corners is Ballack leuk: met C. Ronaldo de aandacht trekken en dan de bal naar Ballack...
Ramt ie hem in het laatste potje zoals Zidane vanuit de lucht zo in 1x de goal in. Wat een beest _/-\o_
Traeces schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:24:
Thx @mar101 prime makelele is echt een flinke upgrade t.o.v. Gouden kante. Vind vooral ze workrates heerlijk , hij blijft lekker achterin hangen als ik in de aanval ben. De counter word er nu veel makkelijker uitgehaald. Niet verwacht dat hij zoveel beter was als kante als je de stats naast elkaar leg.
Dat had ik ook inderdaad. Vorig jaar had ik tijdens TOTS zijn moments versie untradeable gepackt. Qua stats leek hij niet bijzonder, maar ik dacht, ik zal hem toch eens testen.
Die kerel staat gewoon altijd waar hij moet zijn, heeft ook een unieke workrate die maar weinig voorkomt. Werkt echt als een stofzuiger.

[ Voor 44% gewijzigd door Hassiebassie op 04-04-2021 22:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Moody2204 schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:50:
[...]

Hier Atal FB. Geweldige kaart! Maar vooralsnog niet te linken in mijn team. Ik heb vrijwel niks van Ligue 1...
Ik heb Atal net gesniped, die is echt goed idd met zijn snelheid en 5☆weakfoot en 5☆Skills, sowieso heb je voor ligue 1 nu echt veel goede kaarten met Aouar, Mbappe, Neymar, Sanches en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
tukkerterror90 schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:54:
[...]

Ik heb Atal net gesniped, die is echt goed idd met zijn snelheid en 5☆weakfoot en 5☆Skills, sowieso heb je voor ligue 1 nu echt veel goede kaarten met Aouar, Mbappe, Neymar, Sanches en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen
Klopt, maar als je vanaf een nulpunt moet beginnen, met en niet al te groot budget wordt het lastig.

Sowieso bizar hoeveel mega goede teams ik nu tegenkom in div. 4. Het is niet bij te houden voor mij als casual speler. Ooit een poos in div. 2 gezeten, nu bijna in 5.... ik heb toch het idee dat veel spelers zich hebben laten zakken. Sommigen zijn zo goed, die kwam ik in div. 2 niet eens tegen zo lijkt het. Maar goed, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Hassiebassie schreef op zondag 4 april 2021 @ 22:49:
Vanavond nog even wat division rivals gedaan. Kijken wie ik nou beter vind op CDM naast Tonali: FB Vidal of Moments Ballack.

Verdedigend is Vidal net iets beter en je kan heerlijk met hem dribbelen, Ballack is iets logger maar valt net wat meer aan.

Vooral met corners is Ballack leuk: met C. Ronaldo de aandacht trekken en dan de bal naar Ballack...
Ramt ie hem in het laatste potje zoals Zidane vanuit de lucht zo in 1x de goal in. Wat een beest _/-\o_

[...]

Dat had ik ook inderdaad. Vorig jaar had ik tijdens TOTS zijn moments versie untradeable gepackt. Qua stats leek hij niet bijzonder, maar ik dacht, ik zal hem toch eens testen.
Die kerel staat gewoon altijd waar hij moet zijn, heeft ook een unieke workrate die maar weinig voorkomt. Werkt echt als een stofzuiger.
Zeker voor mijn speelstyle is makelele geweldig speel veel aanvallend en hij blijft gewoon achterin hangen. Kante was door zijn h/h workrates vaak nog voorin te vinden waardoor alleen mijn cv’s nog achterin instonden.

Totaal geen spijt van deze aankoop !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
En tot overmaat van ramp klop van een team met enkel gouden kaartjes. Dat roept toch wel vragen bij me op hoor. Ik lees hier wel vaker dat mensen het meest bang zijn voor gouden teams, maar hoe kunnen die zo goed zijn dan? Ik heb deze gast op geen enkel zwak moment kunnen betrappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Moody2204 schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:36:
En tot overmaat van ramp klop van een team met enkel gouden kaartjes. Dat roept toch wel vragen bij me op hoor. Ik lees hier wel vaker dat mensen het meest bang zijn voor gouden teams, maar hoe kunnen die zo goed zijn dan? Ik heb deze gast op geen enkel zwak moment kunnen betrappen!
Gewoon mensen die alles uit hun spelers halen en zeer bedreven zijn in fifa. Een duur team maakt nog geen goed elftal of goede fifa speler

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand ervaringen met orsic 86?'wil een x wat anders dan Neymar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:26
Moody2204 schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:36:
Ik gok dat dit goede spelers zijn die een tweede account hebben aangemaakt en zo weer vanaf onderaan beginnen.. Heel leuk voor hun en ze zullen er ongetwijfeld van genieten, maar geen moer aan voor de mensen die normaal in deze divisies rondzwerven..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
M@cer schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:26:
[...]

Ik gok dat dit goede spelers zijn die een tweede account hebben aangemaakt en zo weer vanaf onderaan beginnen.. Heel leuk voor hun en ze zullen er ongetwijfeld van genieten, maar geen moer aan voor de mensen die normaal in deze divisies rondzwerven..
Dat klinkt inderdaad logischer. Ik hou er niet van, al kan ik me wel voorstellen dat als je altijd in div. 1 zit het ook saai wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Mkhi HL uit de partybag, kwa waarde helemaal kit maar kwa spelerr hartstikke leuk :) niet.ontevreden gek genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09
Augy schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:36:
Mkhi HL uit de partybag, kwa waarde helemaal kit maar kwa spelerr hartstikke leuk :) niet.ontevreden gek genoeg
Bij mij nog steeds een van de CAMs, genoeg snelheid en loopt goed mee. Als hij vrij komt om te schieten, zit hij vaak. Schiet hard en zuiver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Hier Gimenez RB gepakt ik kan deze party bags beter overslaan voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Cuadrado rb kan ik ook niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vanmiddag 2 potjes gespeeld, waarvan 1 op de een na laatste moeilijkheidsgraad. Was nog hard werken om tot 2-1 te komen.

Wel leuk om ook weer zo'n omwisselpotje te spelen. Kreeg oa Kimmich en Fati. Dat zijn zeer leuke voetballer

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik had HL Samba uit de partybag, doet het best goed als sub, dus Sanches begint nu wel te kriebelen...
PIM Makelele doet het hier ook echt goed, helaas net een win te weinig voor de token |:(

edit: zie net dat ik nog een partybag achterloop, toch maar weer een gokje wagen :)

[ Voor 18% gewijzigd door peeweeherman op 05-04-2021 21:13 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Zit nu goed in de linksbuitens, HL Oyarzabal.
Ik heb me het hele seizoen al zitten ergeren aan gasten die over packluck klagen, maar zo langzamerhand vind ik dat ik ook wel eens recht heb op wat moois...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Met partybags altijd even youtubers kijken. Zag iemand een Rafinha Hl en Morata TOTT eruit halen, dan probeer ik het al niet eens meer. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 05-04-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:36:
Hier Diatta WIF, mijn 5e rechtsvoor (na Atal FB, Januzaj SL, Robben FB en Ronaldo FB)

Tijd om wat rechterspitsen in sbc's te gooien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mijn god ik heb net een paar potjes gespeeld met Kent FB. Wat een beest is dat zeg.. we hebben het er hier wel eens over dat rashford en Werner overal tussendoor glippen maar hij is echt niet te stoppen! Pijlsnel, ramt ze met links en rechts keihard het doel, echt ongehoord.

Kwa gevoel 1 vd beste kaarten waar ik mee gespeeld heb
Pagina: 1 ... 118 ... 158 Laatste