Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Heb de pass koning weer terug gekocht, dit keer zijn prime moments! Pirlo! Echt een heerlijke speler om in je team te hebben.

Het begint onderhand wel een aardige icon team te worden ;)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=dGC3SWZMnWIrM:FFA21PS4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 17:16
Augy schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:29:
Mijn god ik heb net een paar potjes gespeeld met Kent FB. Wat een beest is dat zeg.. we hebben het er hier wel eens over dat rashford en Werner overal tussendoor glippen maar hij is echt niet te stoppen! Pijlsnel, ramt ze met links en rechts keihard het doel, echt ongehoord.

Kwa gevoel 1 vd beste kaarten waar ik mee gespeeld heb
Dat soort kaarten verpesten voor mij toch echt een beetje het spel. Vorige jaar ook met de klote kent. Bij aftrap wisselde iedereen hem er in en hij was niet te stoppen. Terwijl in het echt speelt hij gewoon bij slechts Rangers, maar in fifa is hij 10x beter dan bijvoorbeeld Messi...

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:48

Meneer iCy

swarma

Kreeg Reece James RA uit de partybag. Zeer welkom, kan ik mijn tradeable Reece verkopen. :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Isak Future Stars hier. Niet meer dan een supersub. Alhoewel mijn nieuwe supersub 84 IF Kudus is. Wat een fijne speler is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 15:03
FS Dest gekregen, krijg hem alleen niet gechemmed :(

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Valt er nog iets te upgraden? Anders spaar ik door voor Garrincha 92 om Salah te vervangen. Heb op het moment 7 ton als ik salah zou verkopen: https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Speel ingame 4/2/2/2 met Vardy/Neymar in de spits.
SterqVerhael schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:25:
Isak Future Stars hier. Niet meer dan een supersub. Alhoewel mijn nieuwe supersub 84 IF Kudus is. Wat een fijne speler is dat zeg.
Zal hem eens uitproberen, maar heb ook al Simon, Hwang Hee Chan en Huntelaar als wissels aanvallende wissels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Traeces schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:26:
[...]
Zeker voor mijn speelstyle is makelele geweldig speel veel aanvallend en hij blijft gewoon achterin hangen. Kante was door zijn h/h workrates vaak nog voorin te vinden waardoor alleen mijn cv’s nog achterin instonden.

Totaal geen spijt van deze aankoop !
Ik kan Makelele zijn SBC nagenoeg doen met untradebale spelers uit mijn club. Zit al een aantal dagen te twijfelen of ik het zal doen. Is hij dusdanig goed dat hij straks mee kan met de TOTS spelers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Frantz schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:15:
[...]

Ik kan Makelele zijn SBC nagenoeg doen met untradebale spelers uit mijn club. Zit al een aantal dagen te twijfelen of ik het zal doen. Is hij dusdanig goed dat hij straks mee kan met de TOTS spelers?
Hij voelt voor mij als de Kante van Fifa19 + hij is niet voorin te vinden.

Lekker snel, draait hele wedstrijd mee. Passed/onderschept goed. Verdedigend doet hij ook zijn ding. Heb hem zelf voor 45K kunnen doen en de rest met untradeable players.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Na vele uren zwoegen dit weekend in SB de prime/moments pakket kunnen openen.

Open ik het pakje, Spaanse vlag.. Ik was bang voor een Torres of Raúl. Maar ik kreeg daar Butra uit, erg blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Helaas een matig WL gespeeld, 2x penals gehad, 2x verloren.
Had vrijdagavond en zaterdagavond gespeeld, serieus de gameplay was ook ruk toen.

Ik speel 4-2-2-2 met inmiddels Klaiber als CV, en Carlos Alberto als RB
Zelf ook gewoon slechte keuzes gemaakt in de afmaking.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI8PwLkuWpQpSoKxw54UoSKDcvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZpcfUkU0NzgbYNtgV91n6csG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 06-04-2021 10:39 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Meneer iCy schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:04:

Zal hem eens uitproberen, maar heb ook al Simon, Hwang Hee Chan en Huntelaar als wissels aanvallende wissels.
Het fijne aan Kudus is dat je hem op alle aanvallende posities kun inzetten. Gebruik hem zelfs als CM in 433-4 als ik aanvallend nog meer druk wil uitoefenen. Zijn AI runs zijn echt dikke prima, mede vanwege de HH workrates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:51
Valandil schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 01:03:
[...]

Dat soort kaarten verpesten voor mij toch echt een beetje het spel. Vorige jaar ook met de klote kent. Bij aftrap wisselde iedereen hem er in en hij was niet te stoppen. Terwijl in het echt speelt hij gewoon bij slechts Rangers, maar in fifa is hij 10x beter dan bijvoorbeeld Messi...
Ja, EA maakt wat dat betreft een beetje aparte keuzes. Al dan niet bewust of onbewust. Hetzelfde geldt ook voor Tavernier vind ik. Voor Fifa had ik nog nooit van die gast gehoord! En zo zijn er nog wel een paar aparte keuzes. Vorig jaar had je ook Daniel James als raket op de vleugel, en waar is die nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 19:36

allstarted1

WTRFTS

WasBak schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:15:
Na vele uren zwoegen dit weekend in SB de prime/moments pakket kunnen openen.

Open ik het pakje, Spaanse vlag.. Ik was bang voor een Torres of Raúl. Maar ik kreeg daar Butra uit, erg blij mee. :)
Met Butra een paar keer gespeeld in Drafts en wat een beest is dat zeg. Schoot ze uit alle hoeken en standen erin. Deed me qua bouw, bewegen, schieten en acties denken aan Mertens op steroïden. :) Goeie pull!

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:53
Valandil schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 01:03:
[...]

Zelfde als klaiber en tavvenier slaat ook nergens op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:21
Ik vind dat juist een keer leuk, beetje wat anders dan de zoveelste speciale versie van een bekende speler. :)
NIet dat ik Tavernier kon plaatsen in mijn elftal, maar bijvoorbeeld Klaiber was weer erg fijn om Robben full chem in het elftal te krijgen.

Wel bijzonder dat de Eredivisie blijkbaar zo'n speciale status heeft dat ze speciale spelers krijgen. Pro League en Portugal krijgen dat bv niet/nauwelijks.

[ Voor 5% gewijzigd door Prosac op 06-04-2021 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:50:
[...]

Zelfde als klaiber en tavvenier slaat ook nergens op
Ja, Klaiber is ook een 'mooi' voorbeeld. Speelt vrijwel nooit bij Ajax, maar in Fifa een van de betere verdedigers. Je vraagt je dan af hoe dat gaat bij EA als ze besluiten zo'n speciaal kaartje te maken. Het lijkt compleet random zo. Er lijkt niet echt een gedachte achter te zitten.

Tegelijkertijd kun je zo ook weleens bepaalde 'ontdekkingen' doen. Zo is de beste spits waarmee ik in Fifa tot dusver gespeeld heb Kulusevski (terwijl hij eigenlijk rechtsvoor is). Ook Mhkitaryan HL was zo'n ondergewaardeerde kaart, niet duur, maar ontzettend bruikbaar! Dat maakt het ook wel weer leuk vind ik, zeker als je niet standaard voor de Neymars of Mbappe's wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:56:
[...]

Ja, Klaiber is ook een 'mooi' voorbeeld. Speelt vrijwel nooit bij Ajax, maar in Fifa een van de betere verdedigers. Je vraagt je dan af hoe dat gaat bij EA als ze besluiten zo'n speciaal kaartje te maken. Het lijkt compleet random zo. Er lijkt niet echt een gedachte achter te zitten.

Tegelijkertijd kun je zo ook weleens bepaalde 'ontdekkingen' doen. Zo is de beste spits waarmee ik in Fifa tot dusver gespeeld heb Kulusevski (terwijl hij eigenlijk rechtsvoor is). Ook Mhkitaryan HL was zo'n ondergewaardeerde kaart, niet duur, maar ontzettend bruikbaar! Dat maakt het ook wel weer leuk vind ik, zeker als je niet standaard voor de Neymars of Mbappe's wilt gaan.
Nee idd heb Neymar ook verkocht wou x wat anders
Nu orsic bevalt goed
2, wedstrijden mee gespeeld gelukkig heb ik icons om hem te linken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Net Bernardeschi FB gekocht - redelijk goedkoop en zorgt voor groene links naar m'n twee aanvallers: Dybala Moments en CR7 die ik voor het weekend packte.

Lees wisselende reviews over hem en qua in-game stats is Mkhitaryan HL beter, maar wilde hem toch graag proberen. Eens kijken of dat vanmiddag lukt. Iemand anders hier ervaring met hem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:10:
[...]

Nee idd heb Neymar ook verkocht wou x wat anders
Nu orsic bevalt goed
2, wedstrijden mee gespeeld gelukkig heb ik icons om hem te linken
Ik heb die Machis sbc gedaan die staat bij mij linksvoor. Ook een leuke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:15:
Net Bernardeschi FB gekocht - redelijk goedkoop en zorgt voor groene links naar m'n twee aanvallers: Dybala Moments en CR7 die ik voor het weekend packte.

Lees wisselende reviews over hem en qua in-game stats is Mkhitaryan HL beter, maar wilde hem toch graag proberen. Eens kijken of dat vanmiddag lukt. Iemand anders hier ervaring met hem? :)
Ik heb Mhkitaryan een poos geleden gebruikt, maar dat is zeker al 1 of 2 maanden terug. Dus ik weet niet of die nu nog een beetje mee kan komen. Ik vond wel dat hij sterk was in zijn positionering en dat hij een goed schot had. Ik scoorde wel veel met hem. Hij is te gebruiken als spits, maar ook als cam. Bernardeschi heb ik geen ervaringen mee, lijkt me wel een leuke kaart voor een Serie A team. Maar echt veel wijzer maken kan ik je dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mars18 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:38:
Had vrijdagavond en zaterdagavond gespeeld, serieus de gameplay was ook ruk toen.

[Afbeelding]
Is dit een speciale app? Of dien je dit echt allemaal zelf in te voeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39
Moody2204 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:56:
[...]

Klaiber was destijds vooral om de investeerders in Dumfries RB te counteren na de release van Robben FB.

Een aantal promo's zijn gebaseerd op prestaties uit het echte voetbal (totw, headliner, what if, future stars etc.), maar bij de meeste promo's is dat niet het geval.

Bij racegames worden de termen 'sim' en 'arcade' gebruikt om het niveau van realisme aan te geven. FUT is wat dat betreft ook arcade, aangezien na al die promo's spelers met speciale kaarten geen reflectie van de werkelijkheid meer zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 17:16
Moody2204 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:40:
[...]

Ja, EA maakt wat dat betreft een beetje aparte keuzes. Al dan niet bewust of onbewust. Hetzelfde geldt ook voor Tavernier vind ik. Voor Fifa had ik nog nooit van die gast gehoord! En zo zijn er nog wel een paar aparte keuzes. Vorig jaar had je ook Daniel James als raket op de vleugel, en waar is die nu?
Gewoon gek dat bijvoorbeeld Messi (werelds beste voetballer) met zijn standaard gold card niet veel gebruikt wordt in Fifa... dan heb je je spel niet goed genoeg ontwikkeld.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:42:
[...]

Gewoon gek dat bijvoorbeeld Messi (werelds beste voetballer) met zijn standaard gold card niet veel gebruikt wordt in Fifa... dan heb je je spel niet goed genoeg ontwikkeld.
Op te pikken voor 185k zie ik op Futbin! Moet je 'in real life' eens voor komen!
Die sbc kaart van Messi is wel gruwelijk trouwens. Die kwam ik gisteren een keer tegen, maar die kon ik niet afstoppen! Die is dan weer beter dan in real life :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Mars18 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:38:

[Afbeelding]
voer je dat nu handmatig in, of kan hij dat ergens uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Prosac schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:56:
Ik vind dat juist een keer leuk, beetje wat anders dan de zoveelste speciale versie van een bekende speler. :)
NIet dat ik Tavernier kon plaatsen in mijn elftal, maar bijvoorbeeld Klaiber was weer erg fijn om Robben full chem in het elftal te krijgen.

Wel bijzonder dat de Eredivisie blijkbaar zo'n speciale status heeft dat ze speciale spelers krijgen. Pro League en Portugal krijgen dat bv niet/nauwelijks.
Valt wel mee toch, zijn maar 7 niet prestatie gerichte kaartjes, waarvan 2 UCL live kaarten zijn vanwege Ajax in de CL. (antony FS, Robben FB, Fer WIF en dan heb je Klaiber/Malen Showdown)

Liga NOS heeft er 4 waarvan 2 UCL live.

Pro League lijkt wel links te worden gelaten vanwege dat ze daar geen pakjes mogen kopen

Maar buiten de top 5 leagues doet Eredivisie het goed (CSL heeft er bv maar 5 en MLS ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
[...]

Lewandowski bv ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
saert schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:20:
[...]

Is dit een speciale app? Of dien je dit echt allemaal zelf in te voeren?
Handmatig na de wedstrijd noteer ik de doelpuntenmakers en assist.
Je ziet dat de doelpunten duidelijk van 2 mensen komen, wat misschien ook mijn manko kan zijn?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
bvbal79 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:28:
[...]

voer je dat nu handmatig in, of kan hij dat ergens uithalen?
Je kan ook nog balbezit enz invullen

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 06-04-2021 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik ben op mijn beurt in 400 potjes ofzo denk minder dan 3x Harry Kane tegen gekomen. 1x kopte hij er nota bene wel een stuk of 4 in, wat een nachtmerrie was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
bvbal79 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:36:
[...]

Valt wel mee toch, zijn maar 7 niet prestatie gerichte kaartjes, waarvan 2 UCL live kaarten zijn vanwege Ajax in de CL. (antony FS, Robben FB, Fer WIF en dan heb je Klaiber/Malen Showdown)

Liga NOS heeft er 4 waarvan 2 UCL live.

Pro League lijkt wel links te worden gelaten vanwege dat ze daar geen pakjes mogen kopen

Maar buiten de top 5 leagues doet Eredivisie het goed (CSL heeft er bv maar 5 en MLS ook)
Je hebt toch ook de 6 kaarten van de doelstellingen nog (van Bergen en consorten) en dan ook die CV van Feyenoord? Er zijn best wat speciale eredivisie kaarten dit jaar, waar je een leuk team van kan maken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:09
Voor de lol tog maar eens een team gemaakt met Kent erin

https://www.futbin.com/21/squad/7463279

Ingame
https://www.futbin.com/21/squad/7465682

Is kijken hoe dat loopt. Leiva woensdag naar 90 rated. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Sowieso merk je gewoon dat als een aanvallende speler niet boven de 90 pace te krijgen zijn, ze al nauwelijks gebruikt worden. Natuurlijk moet het niet allemaal eenheidsworst worden, maar de hele insteek van het spelen is echt gericht op verkrijgen van heel veel snelheid in je elftal. Een Davies gold kan nog gewoon linksback, want hij is snel, dat hij niet zo goed kan verdedigen als andere linksbacks lijkt dan niet zoveel uit te maken.
Je wordt ook steeds meer gedwongen in een spelletje waarbij de counter belangrijk is, iedereen hangt om die reden ook achterover. In de zin van veel spelers achter bal en hoog staan. Zeker in de WL. Ik doe het zelf ook, om maar niet in de steekpasscounter te lopen.
Ik speelde graag met een Immobile of Lewandowski, maar omdat ze er continu door snellere verdedigers uitgelopen werden, verdwenen ze weer uit het elftal. Beter 90+ pace met wat minder schieten dan omgekeerd.

Icons als Bobby Moore en Nesta worden als "matig" gezien, puur vanwege hun lage pace. Net als Lewa en Messi worden in FIFA een deel van de beste verdedigers ter wereld niet opgesteld, omdat ze niet snel genoeg zijn. Chiellini IF? Fodder, altijd.
Het is op zich ook geen wonder dat SBC spelers veelal allemaal een beduidende snelheidsupgrade hebben gekregen.
Op zich wel jammer, want het is het eerste waar je naar kijkt: Issie snel (te krijgen)? ja, dan is het een optie.

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 06-04-2021 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
M@cer schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:32:
[...]

Je hebt toch ook de 6 kaarten van de doelstellingen nog (van Bergen en consorten) en dan ook die CV van Feyenoord? Er zijn best wat speciale eredivisie kaarten dit jaar, waar je een leuk team van kan maken.
Ja maar die heeft EPL en MLS ook dus telde die niet echt mee, en de andere objectives, zo kun je je dat bij alle andere leagues ook doen en komt het op hetzelfde een beetje uit.

Ik zeg dus niet dat Eredivisie het niet goed doet, maar dat het niet zo extreem beter is dan andere leagues.

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 06-04-2021 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
Prosac schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:07:
[...]

Sowieso merk je gewoon dat als een aanvallende speler niet boven de 90 pace te krijgen zijn, ze al nauwelijks gebruikt worden. Natuurlijk moet het niet allemaal eenheidsworst worden, maar de hele insteek van het spelen is echt gericht op verkrijgen van heel veel snelheid in je elftal. Een Davies gold kan nog gewoon linksback, want hij is snel, dat hij niet zo goed kan verdedigen als andere linksbacks lijkt dan niet zoveel uit te maken.
Je wordt ook steeds meer gedwongen in een spelletje waarbij de counter belangrijk is, iedereen hangt om die reden ook achterover. In de zin van veel spelers achter bal en hoog staan. Zeker in de WL. Ik doe het zelf ook, om maar niet in de steekpasscounter te lopen.
Ik speelde graag met een Immobile of Lewandowski, maar omdat ze er continu door snellere verdedigers uitgelopen werden, verdwenen ze weer uit het elftal. Beter 90+ pace met wat minder schieten dan omgekeerd.

Icons als Bobby Moore en Nesta worden als "matig" gezien, puur vanwege hun lage pace. Net als Lewa en Messi worden in FIFA een deel van de beste verdedigers ter wereld niet opgesteld, omdat ze niet snel genoeg zijn. Chiellini IF? Fodder, altijd.
Het is op zich ook geen wonder dat SBC spelers veelal allemaal een beduidende snelheidsupgrade hebben gekregen.
Op zich wel jammer, want het is het eerste waar je naar kijkt: Issie snel (te krijgen)? ja, dan is het een optie.
Was het niet Fifa 19 waar pace minder belangrijk was? In mijn herinnering aan het spel was het daar minder belangrijk. Ik kan het zeker verkeerd hebben. Mijn eerste herinnering aan mijn team met een voorhoede met Mertens, Douglas Costa en Cuadrado is nog steeds episch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Hassiebassie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:22:
[...]

Was het niet Fifa 19 waar pace minder belangrijk was? In mijn herinnering aan het spel was het daar minder belangrijk. Ik kan het zeker verkeerd hebben. Mijn eerste herinnering aan mijn team met een voorhoede met Mertens, Douglas Costa en Cuadrado is nog steeds episch 8)
yup, FB Ibrahimovic was zwaar OP toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
bvbal79 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:22:
[...]

yup, FB Ibrahimovic was zwaar OP toen
Ik had die pas heel laat in het spel toen hij opnieuw uitkwam tijdens de zomer en FUTTIES. Tijdens het jaar had ik nog geen idee van traden en sbc's. De eerste player sbc die ik deed waren geloof ik de league sbc's van België omdat die zo goedkoop waren. Tijdens Carniball deed ik de Bonaventura sbc die perfect in mijn team paste.

Rond Fut Birthday had ik eindelijk genoeg coins om een premier League team te bouwen. Steeds een klein beetje handelen en weer een nieuwe speler kopen. Ik had net de League sbc van de Premier League afgerond en kreeg fut birthday Son uit een pakketje die onmiddelijk Salah kon vervangen. Verder kon ik niet helemaal de juiste spits vinden, maar tijdens die periode ontdekte ik ook het snipen 8)
Toen echt wekenlang van alles bij elkaar gespaard en uiteindelijk de Kluivert Moments sbc gedaan :)

Och vond het best geinig toen.
Dit jaar is wel echt het traden. Heb al veel zieke kaarten in mijn team zitten en dan moet TOTS nog komen.
Ik pers er echt nog 1 keer alles uit en hoop dan echt te eindigen met R9 moments in mijn team en dan sluit ik het FIFA boek echt af. Dan is het mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:22:
[...]

Geen idee, FIFA21 is mijn eerste FUT-ervaring. Maar ik was er helaas al snel achter dat je met een centrum van bv De Vrij, Skriniar en Milikovic Savic niet ver kwam, omdat je voorbij gelopen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Lewa toty is wel weer erg goed.
Ergste vind doe kl... Pope heeft een rating van niks maar pakt echt alles.
Bij SB kan ik zonder keeper gaan spelen, daar pakken mn keepers echt helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Varane heeft Corona, en speelt deze week niet mee tegen Liverpool. Ramos is ook al afwezig.
Zal de kaart van RTTF Varane nu nog gaan zakken? Hij is nu 1.4900.000 op de ps4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:20:
[...]

Ik heb Mhkitaryan een poos geleden gebruikt, maar dat is zeker al 1 of 2 maanden terug. Dus ik weet niet of die nu nog een beetje mee kan komen. Ik vond wel dat hij sterk was in zijn positionering en dat hij een goed schot had. Ik scoorde wel veel met hem. Hij is te gebruiken als spits, maar ook als cam. Bernardeschi heb ik geen ervaringen mee, lijkt me wel een leuke kaart voor een Serie A team. Maar echt veel wijzer maken kan ik je dus niet.
En net in de pauze Bernardeschi FB getest toen ik ondertussen een bammetje wegkauwde. :P Was niet helemaal overtuigd. Redelijk snel, z'n weakfoot was wel top, maar vond het hem vooral fysiek afleggen. Voor de zekerheid maar verkocht met een kleine winst, want denk dat 'ie morgen en donderdag wel verder dropt richting de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39
Mars18 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:02:
Varane heeft Corona, en speelt deze week niet mee tegen Liverpool. Ramos is ook al afwezig.
Zal de kaart van RTTF Varane nu nog gaan zakken? Hij is nu 1.4900.000 op de ps4.
Hij zal wellicht wat zakken maar Liverpool speelt ook zonder Van Dijk en Matip, het kan nog altijd beide kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Je kunt erop gokken, Real speelt thuis. Als ze winnen is er geen upgrade, maar bij ruime overwinning zal hij flink stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mars18 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:49:
[...]

Handmatig na de wedstrijd noteer ik de doelpuntenmakers en assist.
Je ziet dat de doelpunten duidelijk van 2 mensen komen, wat misschien ook mijn manko kan zijn?
Geinig, maar dat ga ik natuurlijk zelf niet bijhouden. Als er nu een app voor was die het automatisch meenam was het pas interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Augy schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:32:
Voor de lol tog maar eens een team gemaakt met Kent erin

https://www.futbin.com/21/squad/7463279

Ingame
https://www.futbin.com/21/squad/7465682

Is kijken hoe dat loopt. Leiva woensdag naar 90 rated. :)
Zo. Da's ook een soort van toeval. Leiva afgelopen weekend gekocht ipv Chielinni Freeze omdat ik de grind naar Vidal waarschijnlijk niet ga halen. Z'n 88 voelde al heel wat beweeglijker aan als Chielinni die toch wat clunky aanvoelt en een belabberd schot heeft als ie toevallig voor de goal verschijnt.... 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
LukeSpangas schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:47:
[...]

Zo. Da's ook een soort van toeval. Leiva afgelopen weekend gekocht ipv Chielinni Freeze omdat ik de grind naar Vidal waarschijnlijk niet ga halen. Z'n 88 voelde al heel wat beweeglijker aan als Chielinni die toch wat clunky aanvoelt en een belabberd schot heeft als ie toevallig voor de goal verschijnt.... 🤔
Leiva bevalt mij ook uitstekend idd. Word alleen maar beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 16:01
Mijn team is ook weer omgehusseld. Binnenkort Adama en Williams FB uitproberen, lijkt mij een leuke combi https://www.futbin.com/21/squad/7420380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Moody2204 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:40:
[...]

Tavernier is vrij terecht in mijn ogen, dit seizoen als rechtsback 17 goals en 15 assists. Dan verdien je het toch gewoon? Vind het juist tof als de onbekendere spelers dat soort kaarten krijgen, maakt de variatie weer wat groter.

Daniel James kreeg hem vorig jaar als Future Star, op de toekomst gericht dus. Kunnen ze ook een keer naast zitten. Zoals dat ze dat ook ooit met Calabria en Cutrone hadden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:26:
[...]

Tavernier is vrij terecht in mijn ogen, dit seizoen als rechtsback 17 goals en 15 assists. Dan verdien je het toch gewoon? Vind het juist tof als de onbekendere spelers dat soort kaarten krijgen, maakt de variatie weer wat groter.

Daniel James kreeg hem vorig jaar als Future Star, op de toekomst gericht dus. Kunnen ze ook een keer naast zitten. Zoals dat ze dat ook ooit met Calabria en Cutrone hadden volgens mij.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het prima verder hoor! Ik gebruik juist graag minder voor de hand liggende spelers, die toch goed zijn en vooral een beetje door de massa over het hoofd worden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:37
Frantz schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:15:
[...]

Als je een echte sloper op het middenveld wil die ook nog wendbaar is en kan voetballen dan is makelele je man. Ik vind vooral ze workrates erg fijn als cdm dat hij achterin blijft. Kante kan je bv nog wel eens zomaar uit positie zien. Dat heb ik bij makelele nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
3 elftallen voor St. Juste, 83, 84 en 86 rated.
Vind ik nogal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:33
Prosac schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:13:
3 elftallen voor St. Juste, 83, 84 en 86 rated.
Vind ik nogal wat.
Compleet belachelijk.

EA is weer lekker bezig de laatste tijd, of eigenlijk de laatste editie, met die matige content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Saekerhett schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:18:
[...]

Compleet belachelijk.

EA is weer lekker bezig de laatste tijd, of eigenlijk de laatste editie, met die matige content.
Even duur als joe Gomez IF en st juste is bijna overal beter in.. is de prijs dan zo gek?

Is overigens de fodder niet gewoon belachelijk duur 😋

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 06-04-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Toch een vrij matige kaart van St. Juste. Je kan beter je centen steken in een Klostermann of Akanji. Of je moet natuurlijk flink wat fodder hebben, maar ik sla hem over denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik zou hem dan echt alleen op basis van de snelheid halen. Maar met 2x Bender, Boateng, Hinteregger en Zambrotta ben ik wel voorzien. Veel te veel kaarten voor een 86 rated verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:04:
Ik zou hem dan echt alleen op basis van de snelheid halen. Maar met 2x Bender, Boateng, Hinteregger en Zambrotta ben ik wel voorzien. Veel te veel kaarten voor een 86 rated verdediger.
Tja hij heeft +2 op acceleratie ten opzicht van Klostermann, die compenseert dat weer op def. awareness. Gok (helaas) dat Akanji vanavond na 10'en wel zal zakken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wulfric92
Heb de St Juiste sbc gedaan.. Moest ergens mijn fodder aan kwijt :p

Komt uit een pakket van de sbc Atal uitlopen, 770k! Pirlo verkocht en Pm Seedorf en future stars Bergwijn gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Traeces schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:10:
[...]
Als je een echte sloper op het middenveld wil die ook nog wendbaar is en kan voetballen dan is makelele je man. Ik vind vooral ze workrates erg fijn als cdm dat hij achterin blijft. Kante kan je bv nog wel eens zomaar uit positie zien. Dat heb ik bij makelele nog niet gezien.
Ik heb nu moments Tonali staan, die wil nog wel eens mee naar voren. Dus dan is dit een enorme upgrade. Ben inmiddels met de SBC begonnen. Heb de duurste squads nu ingeleverd. Koop donderdag na de rewards wel de momenteel veel te dure 83rated spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Klopt het als je op de bank alleen bronzen spelers zet en je teamrating daardoor lager is dat je dan mindere teams treft? Of is dat een fabeltje? Zie het zo hier en daar wel voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat zouden jullie hier van vinden? Verdediging is dan best snel en sterk toch ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ue46-KFqYwuhmgUPiOSiA3mDz7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UjDGTH8nfluVW3MwogjtqDhO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-06 08:59
Wulfric92 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:19:
Heb de St Juiste sbc gedaan.. Moest ergens mijn fodder aan kwijt :p

Komt uit een pakket van de sbc Atal uitlopen, 770k! Pirlo verkocht en Pm Seedorf en future stars Bergwijn gehaald :)
is nu al bijna 900k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heb ik weer... Zat op futbin te kijken was al een aantal dagen rond de 750k. Vond 770k wel een mooie prijs om te verkopen. Stijgt hij in prijs -_-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
Hij was extinct op 750 vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Iemand een idee in welke gamemode van live vriendschappelijk er het snelst geragequit wordt? Moet er nog 35 winnen voor een 100k en 125k pack. En wil die eigenlijk nog meepakken voor Fut Birthday voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:44
Sossage23 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:05:
Iemand een idee in welke gamemode van live vriendschappelijk er het snelst geragequit wordt? Moet er nog 35 winnen voor een 100k en 125k pack. En wil die eigenlijk nog meepakken voor Fut Birthday voorbij is.
One League of de nieuwe met silvers (kan je direct je milestone mee ophogen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
Na alle goede berichten ook mijn Kante ingeruild voor Makalele. Koste me nog geen 100k met een deel van wat ik nog in mijn club had. Eerste wedstrijden zijn in ieder geval positief, zit overal tussen.

Inmiddels staat mijn team als volgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZL9suHHRQ4Q7Qd2gEUPPc4lanQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fn5leggUzvvUXt2xmQW42cab.jpg?f=fotoalbum_large

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Mars18 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:33:
Wat zouden jullie hier van vinden? Verdediging is dan best snel en sterk toch ;)

[Afbeelding]
Zag je ook al voorbij komen op Facebook, lijkt erop dat je aandacht wil trekken met deze FC creditcard team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac

[Afbeelding]
Pope op goal zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss

[Afbeelding]
Zou dit kiezen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b961dNxQ0jjsyXv5q9HxIR-GLGA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZLtxz1RJJ8JyBjt6paC8jMzU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Puyol te langzaam 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
tukkerterror90 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:45:
[...]

Zag je ook al voorbij komen op Facebook, lijkt erop dat je aandacht wil trekken met deze FC creditcard team?
Nee totaal niet, ik speel al weken slecht, daarom wil ik de verdediging als 1e dichtbouwen.
Heb het plaatje uiteindelijk gekocht vanavond.

Gameplay was net al weer erg vaag en slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ook nog maar Yuri What if gekocht, ter vervanging voor Alex Sandro (iets teveel wedstrijden met hem gespeeld ;)

Coins zijn nu toch wel echt op, nog 4k over haha. Er zit ondertussen wel heel veel kracht in mijn team! Af en toe er doorheen forceren is ook wel leuk :)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=c4fvuPmBnWI67:FFA21PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
En...heb je hem gehaald nog..is nu weer terug op 1.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Gisteren de laatste swaps gehaald, zodat ik de 25x83+ kon openen. Geen FB in dat packie, maar wel Casemiro, Son, David Silva, 5x85 (waaronder Rashford en Walker) en 5x84. De rest uiteraard 83. Geen slechte pack. Doe ik daarna een 83+ upgrade, krijg ik daaruit FB Bernardeschi. Absoluut geen goede speler om te packen, maar wel leuk om iig een FB te packen voordat de promo voorbij is :+

Heb nu heel veel fodder en twijfel of ik een Icon Moments SBC wil doen of dat ik wacht tot een nieuwe promo of op een nieuwe Icon upgrade SBC. De huidige Icon SBC's vind ik eigenlijk niet tof genoeg. Als er nu een Rijkaard of Seedorf Moments beschikbaar zou zijn had ik die gelijk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Gisteren laatste swapp binnen gehaald.
Prime/midicon gedaan....Rui Costa pfffff

Nu weer onderhoud, zo jammer doe dat lekker in de nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:46
Onderhoud had toch al afgelopen moeten zijn om 10:00 (08:00 UTC)? Kan nog steeds niet spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Sossage23 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:05:
Die keeper mode. Ik RQ zelf ook toen ik opeens goeie teams tegenkwam :P Maar ik weet niet of dat dan als win geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
tukkerterror90 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:45:
[...]

Valt toch wel mee? Als ik al mijn coins had gespaard had ik dit team ook kunnen hebben. Maar ik heb lekker veel sbc's gedaan en al 3 moments in mijn team via sbc's.

Over pack luck heb ik niks te klagen dit jaar met TOTY Ronaldo, maar ook daarnaast genoeg leuke dingen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Ik heb never packluck

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beavbusi
Mars18 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:54:
[...]

Nee totaal niet, ik speel al weken slecht, daarom wil ik de verdediging als 1e dichtbouwen.
Heb het plaatje uiteindelijk gekocht vanavond.

Gameplay was net al weer erg vaag en slecht
Jij moet gewoon oefenen ipv alle totys kopen en nog steeds verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Beavbusi schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:52:
[...]

Mijn ervaring is inmiddels dat de hoge kaarten niet perse het beste team vormen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
tukkerterror90 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:26:
Klopt het als je op de bank alleen bronzen spelers zet en je teamrating daardoor lager is dat je dan mindere teams treft? Of is dat een fabeltje? Zie het zo hier en daar wel voorbij komen.
Volgens mij is de matching op basis van skillpoints en niet op team rating. Anders zou ik bijv nooit tegen die gouden teams kunnen spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
[...]

Wil net zeggen, als je met o.a. Mid Vieira, FB Sanches, Trent TOTY, Van Dijk TOTY niet kan verdedigen ligt dat toch echt aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:26
[...]

Wss bait die telkens als die moet verdedigen..

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Na de ‘jaarlijke’ fut stop van wat maandjes maar weer even WL doen komend weekend. Loop echt helemaal vast met invulling van mijn team.
C ronaldo, vidal, perreira en VVD untradeable. Heb een beetje hulp nodig 🤣
In game 4231
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/unHo72IpcKQcqFEh-oWj2O4zy2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k2R4Q7kwp0Bu2CsI3sN1LA0X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Dani05 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:11:
Na de ‘jaarlijke’ fut stop van wat maandjes maar weer even WL doen komend weekend. Loop echt helemaal vast met invulling van mijn team.
In game 4231
[Afbeelding]
Zoiets?

https://www.futbin.com/21/squad/7495490

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 15:15
Ik had laatst in de WL een wedstrijd tegen die PIM Ronaldo, als je die alleen al hebt zou de rest van je team gewoon brons kunnen zijn. Was onmogelijk af te stoppen en als het lukte glitchte de bal wel weer in zijn voet... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dani05 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:11:
In game 4231
[Afbeelding]
Gervinho en Perisic op de flanken (beide FUT Birthday)
ALs je het geld hebt, Figo op rechts (voor de link met Pereira)
Om Van Dijk op fullchem te krijgen kun je denken aan De Ligt en Vd Sar, maar je kan VVD ook gewoon opzij gooien en voor Smalling/Tomori gaan.
Enfin.. dat is buiten de wetenschap wat je financiele situatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Genomineerden POTM Bundesliga

Muller
Goretzka
Lewandowski
Weghorst
Kostic
Nkuku

Kom maar op met die speciale Goretzka. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Moet bekennen dat ik FBday eigenlijk echt een goede promo vond, het einde is wat triestig. Ze hadden van mij vanaf vandaag voor 2 dagen nog even onbekendere OP spelers van vroeger in packs mogen gooien: Butland, Musa, Giovinco, Bolasie, Konaté, Adrian Ramos etc. gewoon even voor de leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:25:
Moet bekennen dat ik FBday eigenlijk echt een goede promo vond, het einde is wat triestig. Ze hadden van mij vanaf vandaag voor 2 dagen nog even onbekendere OP spelers van vroeger in packs mogen gooien: Butland, Musa, Giovinco, Bolasie, Konaté, Adrian Ramos etc. gewoon even voor de leuk.
Prima inderdaad, maar wel een beetje een nachtkaars nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Prosac schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:38:
[...]

Prima inderdaad, maar wel een beetje een nachtkaars nu.
Dat is meestal als het eindigt😜 haha, Was inderdaad een goede promo zitten echt flink wat goede kaarten bij😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
tukkerterror90 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:16:
[...]

Dat is meestal als het eindigt😜 haha, Was inderdaad een goede promo zitten echt flink wat goede kaarten bij😎
Liever eruit met nog een mooie knal qua spelers (objectives/SBC) of een paar prima SBC's. ;)
Of nieuwe icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb eigenlijk geen enkele fb gedaan vond ze of moeilijk te linken of te duur
Vind een 84 en 83 elftal meer dan genoeg ipv een 86 team

Alleen icon sbs's vind ik het waard
Hopen op een icon pp vond dat echt een leuke sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:32
Heb zoveel abc’s gedaan dat ik nu met de volgende BD spelers zit opgescheept:
Kent
Hermoso
Mendy
Modric
Tomori
Gunter

Hermoso gekocht rest gepackt. De grind richting Vidal is ook vergevorderd. Hoop dat ik die nog kan afmaken zonder spelers te kopen, maar dat wordt krap...

Vandaag heeft Tello WIF ook nog een upgrade gekregen, dus die mag het uitvechten met Kent voor een basisplaats.

Dit betekent wel weer vertraging voor Makélélé en Zambrotta die ik nog wil halen. 1st world problems ;)

Team: https://www.ea.com/fifa/u...Id=bUa7WW2xnWJB5:FFA21PS5

[ Voor 13% gewijzigd door Robbio85 op 07-04-2021 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:06
Hoe fijn speelt Hermoso? Net Gatusso 89 gekocht bij keuzemoeheid voor een CB. Dan maar een CVM. Speelt voor nu prima maar mis wat snelheid achterin met Baresi en Ramos. Kan het redelijk dichthouden want ze onderscheppen veel maar op momenten vliegen ze er voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Word zo moe van die kut Duitsers die elke x weer met 10verdedigen en met die counters er iedere x wel 4x uitkomen en ook 4x scoren
Kan echt moeilijk winnen van mensen die defensief spelen ,het is ook gewoon niet leuk om tegen dat soort lui te spelen
Zijn ook altijd Duitsers die dat doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:32
m4yall schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:56:
Hoe fijn speelt Hermoso? Net Gatusso 89 gekocht bij keuzemoeheid voor een CB. Dan maar een CVM. Speelt voor nu prima maar mis wat snelheid achterin met Baresi en Ramos. Kan het redelijk dichthouden want ze onderscheppen veel maar op momenten vliegen ze er voorbij.
Voor Hermoso had ik Varane, en vond het een gok om hem te vervangen door Hermoso. Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Zelfs met 2 linkspoten in het centrum (hij staat naast Berchiche). Heb Varane niet meer gebruikt.

Ik speel met Rijkaard als CVM. Ook traag maar toch heel fijn qua onderscheppingen. Maar wel handig om dan snelle CV’s te hebben. Packte hem toen ik net begon met fut, die gaat er pas uit als Makélélé binnen is.

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 07-04-2021 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 16:01
m4yall schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:56:
Vandaag vijf potjes met hem gespeeld in div 4 rivals en hij is erg degelijk. Hij voelt wat beter aan dan Varane. Vanwege chemistry issues speelde ik hem naast Gimenez RB, maar daar is Puyol 93 voor in de plek gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Robbio85 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:42:
Heb zoveel abc’s gedaan dat ik nu met de volgende BD spelers zit opgescheept:
Kent
Hermoso
Mendy
Modric
Tomori
Gunter

Hermoso gekocht rest gepackt. De grind richting Vidal is ook vergevorderd. Hoop dat ik die nog kan afmaken zonder spelers te kopen, maar dat wordt krap...

Vandaag heeft Tello WIF ook nog een upgrade gekregen, dus die mag het uitvechten met Kent voor een basisplaats.

Dit betekent wel weer vertraging voor Makélélé en Zambrotta die ik nog wil halen. 1st world problems ;)

Team: https://www.ea.com/fifa/u...Id=bUa7WW2xnWJB5:FFA21PS5
En ik dacht dat ik er veel had gepackt ;)

Heb zelf FB Perisic, Bernardeschi, Mendy en Emre Can gepackt.
Mendy heeft zijn gouden versie vervangen waardoor ik uiteindelijk maar RTTF Varane heb gekocht. Beide geweldige upgrades (nee duh...).

Mijn team draait nu echt als een tiet. De sbc van Vidal kwam als geroepen en hij was echt de ontbrekende schakel die ik nodig had. Hiervoor ging Moments Tonali box to box spelen en vooral als hij dan voor de goal verscheen miste hij te vaak kansen. Nu staat hij als echte CVM en dat kan hij prima. Heeft ook nog een geweldige pass in de voeten :)

Zit nu al een tijdje na te denken hoe en waar ik mijn team wil versterken, maar het enige waar ik nu nog kan bedenken zijn de absolute topkaarten :-(
Pagina: 1 ... 119 ... 158 Laatste