Bedankt voor de input. Wellicht toch Gatusso inruilen voor Hermoso, ben meestal niet al te snel met ruim 120k verdienen. Kan Ramos eventueel tijdelijk het middenveld op ipv Casemiro.
Oh ja die Bernardeschi had ik ook nog gepackt, maar die heb ik al in de Vidal SBC gegooid. Is in mijn overwegend LaLigs team niet te linken. Vidal gaat nog net lukken tussen Deco en Nedved...
Je kunt evt ook naar Berchiche kijken. Komt op 7 chem maar is geweldig. Denk nog beter als Hermoso ondanks chem.m4yall schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:11:
Bedankt voor de input. Wellicht toch Gatusso inruilen voor Hermoso, ben meestal niet al te snel met ruim 120k verdienen. Kan Ramos eventueel tijdelijk het middenveld op ipv Casemiro.
Ik heb eigenlijk maar 1 fb weten te packen maar wel gelijk kent uit de 25* 83. Die is vrijwel gelijk m'n basis ingegaan samen met tavernier, echt een leuk duo.
Verder vond ik de sbc sterk en heb ik Gervinho (viel tegen), mangala (sterk) en Palacio (geweldige looplijnen) gedaan.
Moet zeggen dat mbappe niet meer in de basis staat omdat Palacio kwa spel me beter ligt, al verklaren m'n vrienden me voor gek 😂 elke x dat ik zeg dat mbappe (toty) m'n supersub is moeten ze lachen.
Toch gek. Mbappe zit echt vaak in het middenveld of loopt terug terwijl z'n workrates anders doen vermoeden. Had hetzelfde 'probleem' met werner
Verder vond ik de sbc sterk en heb ik Gervinho (viel tegen), mangala (sterk) en Palacio (geweldige looplijnen) gedaan.
Moet zeggen dat mbappe niet meer in de basis staat omdat Palacio kwa spel me beter ligt, al verklaren m'n vrienden me voor gek 😂 elke x dat ik zeg dat mbappe (toty) m'n supersub is moeten ze lachen.
Toch gek. Mbappe zit echt vaak in het middenveld of loopt terug terwijl z'n workrates anders doen vermoeden. Had hetzelfde 'probleem' met werner
Ik heb sanches gedaan. Compleet met fodder:) zeker geen spijt van!Markvd1984 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:32:
Heb eigenlijk geen enkele fb gedaan vond ze of moeilijk te linken of te duur
Vind een 84 en 83 elftal meer dan genoeg ipv een 86 team
Alleen icon sbs's vind ik het waard
Hopen op een icon pp vond dat echt een leuke sbc
Is prima te linken. Wilde ook nog Vidal doen, maar ik krijg hem niet in mijn team, dus sla die over.
Vond een aantal FB kaartjes best wel goed !
Uit packs kreeg ik alleen Paulinho FB... leuke kaartje , maar gaat niet in basis komen (past niet) dus zal uiteindelijk ook als fodder worden ingezet (is untradable)
[ Voor 13% gewijzigd door Valandil op 08-04-2021 08:49 ]
wijze woorden
Sanchez twijfelde ik over iddValandil schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:48:
[...]
Ik heb sanches gedaan. Compleet met fodder:) zeker geen spijt van!
Is prima te linken. Wilde ook nog Vidal doen, maar ik krijg hem niet in mijn team, dus sla die over.
Vond een aantal FB kaartjes best wel goed !
Uit packs kreeg ik alleen Paulinho FB... leuke kaartje , maar gaat niet in basis komen (past niet) dus zal uiteindelijk ook als fodder worden ingezet (is untradable)
Maar heb een Spaanse com team met 2 NL en rest icons , dus alles wat er bij zat kon ik niet kwijt
Mendy fb heb ik gepackt en die gruwelijk
Hier toch wel de nodige packs geopend gedurende de FB periode. 0 FB cards. Heb uiteindelijk Mangala SBC dan gedaan. Die gaat best lekker naast Varane. O ja en Huntelaar objective, maar dat was fodder geworden.
[ Voor 16% gewijzigd door Rhain op 08-04-2021 09:34 ]
Over die packs openen en FB spelers. Ik had een berg packs opgespaard die bij de weekly rewards zaten. Hier zat ook helemaal niks in. Dit is inclusief een ultimate pack, een hoop mega packs en rare mega packs. Alle FB spelers die ik packte kwamen uit 81+ player pick SBC's en de 25x 83+ swaps SBC. Ik ga nu een tijdje voor coins als weekly rewards. Untradeable fodder ga ik dan uit de objective packs en 25x 82+ halen. Heb het idee dat ik hiermee het snelst Makelele en Zambrotta kan completen.Rhain schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:18:
Hier toch wel de nodige packs geopend gedurende de FB periode. 0 FB cards. Heb uiteindelijk Mangala SBC dan gedaan. Die gaat best lekker naast Varane. O ja en Huntelaar objective, maar dat was fodder geworden.
Ik heb nog geen enkele FUTBD speler gepakt/sbc gedaan, zit op een ongelofelijke berg fodder. Wachten op de nieuwe prime Icons..
Geen onaardige beloningen vandaag.
Kostic bij de redpicks (en die braziliaanse keeper), paar boards uit de pakjes, waaronder Muriel TOTW.
Ben de fodder weer mooi aan het opbouwen.
Reus en St. Juste laat ik mooi liggen dit keer, wachten op een overduidelijke versterking van mijn elftal of gewoon een hele toffe speler.
Kostic bij de redpicks (en die braziliaanse keeper), paar boards uit de pakjes, waaronder Muriel TOTW.
Ben de fodder weer mooi aan het opbouwen.
Reus en St. Juste laat ik mooi liggen dit keer, wachten op een overduidelijke versterking van mijn elftal of gewoon een hele toffe speler.
[ Voor 40% gewijzigd door Prosac op 08-04-2021 10:18 ]
Het wordt tijd voor nieuwe Icon SBC"s; of een player pick (moments / prime) of nieuwe Moments SBC's.
[ Voor 44% gewijzigd door SterqVerhael op 08-04-2021 10:35 ]
Mijn packluck gaat de afgelopen 2 weken nergens meer over:
Pm van der Sar
Prime Puyol
FB Atal
FB Hermoso
FB Gunter
En nu Fb Sterling!
Pm van der Sar
Prime Puyol
FB Atal
FB Hermoso
FB Gunter
En nu Fb Sterling!
Had Verratti en Neuer als beetje high-rated fodder..
Verder niks bijzonders op 1 84 en 83 na was het verder rommel..
Verder niks bijzonders op 1 84 en 83 na was het verder rommel..
wijze woorden
Mbappe verhaal is voor mij herkenbaar. Ik heb zijn gouden versie een keer gepackt, maar gebruik hem vrijwel alleen als supersub. Ik gebruik 'm niet om dezelfde reden als jij: loopt teveel uit zijn positie, en ik kon daar niet aan wennen. Mijn zoon verklaarde me ook voor gek dat ik 'm niet in de basis gebruik!Augy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:07:
Ik heb eigenlijk maar 1 fb weten te packen maar wel gelijk kent uit de 25* 83. Die is vrijwel gelijk m'n basis ingegaan samen met tavernier, echt een leuk duo.
Verder heb ik met FB Atal gepackt. Die wilde ik graag gebruiken als vervanger voor Storyline Januzaj, die vaak tegenviel. Heb nu een linkje met Lees Melou gemaakt en nog een FB: Sambia. Die bevalt me tot dusver ook wel. Misschien niet de meest voor de hand liggende kaarten, maar het gaat mij meer en meer om de lol.
Verder gebruik ik Modric FB als cam, die heb ik ook gekocht. Maar dat komt omdat ik hem in real life een geweldige speler vind. Dat soort sentimenten spelen voor mij ook een grote rol. Daarom in de spits ook Benzema POTM! Misschien niet altijd de beste opties, maar gewoon leuk om mee te spelen!
Dus al met al nog best veel FB spelers hier: Atal, Modric, Sambia, en ik vergat nog Hermoso en Huntelaar (al gebruik ik die zelden, misschien straks bij een NL-funteam).
Dat zou inderdaad wel tijd worden!SterqVerhael schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:34:
Het wordt tijd voor nieuwe Icon SBC"s; of een player pick (moments / prime) of nieuwe Moments SBC's.
Kan ik namelijk mijn extra spelers weer verkopen en weer winst pakken

Ook gewoon omdat mijn team zo langzamerhand aan een soort plafond zit. Ik kan wel wat posities upgrades geven, maar dat is dan alleen met absolute topkaarten.
Division Rival Rewards waren drama helaas. Niet eens een Board
Inderdaad, heb veel fodder in m’n team die ik ergens in moet gaan stoppen, anders ga ik het op een gegeven moment aan slechte SBC’s uitgeven waar ik niks aan heb.SterqVerhael schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:34:
Doe maar weer even een SBC waarbij de TOTW kaarten weer door het dak gaan.. Heb er inmiddels aardig wat ingeslagen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier ook.M@cer schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:09:
Doe maar weer even een SBC waarbij de TOTW kaarten weer door het dak gaan.. Heb er inmiddels aardig wat ingeslagen.
En als het even kan zorgen dat de icon sbc's nooit meer voorbij gaan. Snap ook niet dat die league sbc's verlopen.
Vorig jaar had EA van die player sbc's die gewoon nooit voorbij gingen. League sbc's verliepen ook nooit. Waarom nu wel?
Jammer dat er niet één of andere ombudsman bestaat voor gaming. Gewoon die een bedrijf dwingt een degelijk product af te leveren...
Maar in gaming is het blijkbaar moeilijk. In Call of Duty Warzone zie je blijkbaar geen sniper scopes meer glimmen... Is er dan niemand die die nieuwe patches test ofzo? Man man man.
Achja, ik moet vandaag niet zeuren. Als medisch adviseur ergens werken, mijn dossiers al lang af (kreeg er 2 weken voor maar het kostte mij maar 3 dagen) en nu lekker in de baas z'n tijd koffie drinken.
Het verlopen van de league sbc's is een bewuste keuze, die kon je eerder herhalend doen en dan kreeg je tradeable packs én enmalig een speciale spelerskaart.Hassiebassie schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:23:
[...]
Hier ook.
En als het even kan zorgen dat de icon sbc's nooit meer voorbij gaan. Snap ook niet dat die league sbc's verlopen.
Vorig jaar had EA van die player sbc's die gewoon nooit voorbij gingen. League sbc's verliepen ook nooit. Waarom nu wel?
Jammer dat er niet één of andere ombudsman bestaat voor gaming. Gewoon die een bedrijf dwingt een degelijk product af te leveren...
Maar in gaming is het blijkbaar moeilijk. In Call of Duty Warzone zie je blijkbaar geen sniper scopes meer glimmen... Is er dan niemand die die nieuwe patches test ofzo? Man man man.
Achja, ik moet vandaag niet zeuren. Als medisch adviseur ergens werken, mijn dossiers al lang af (kreeg er 2 weken voor maar het kostte mij maar 3 dagen) en nu lekker in de baas z'n tijd koffie drinken.
Ze zijn al een paar jaar bezig om dat terug te dringen, de spelers zijn er niet meer, de packs zijn grotendeels onverhandelbaar en de sbc's lopen af zodat ze later terugkomen met andere sbc vereisten zodat je ze niet kunt blijven doen en de vereisten en beloningen verschillen.
Man man gewoon overdag wat een vertraging in gewoon vriendschappelijk playground.
Heel fijn omdat iedereen daar tegenwoordig volle druk speelt, dat is dus gewoon niet te doen.
Helemaal omdat de steekbal tegenwoordig 9 van de 10 keer achter de man gaat ipv er voor.
Morgen maar weer verder.
Heel fijn omdat iedereen daar tegenwoordig volle druk speelt, dat is dus gewoon niet te doen.
Helemaal omdat de steekbal tegenwoordig 9 van de 10 keer achter de man gaat ipv er voor.
Morgen maar weer verder.
Iemand een tip voor spelers (bv TOTW?) die ik nu in kan kopen en later waarschijnlijk winst opleveren? Heb zo'n 450k op de bank nu.
Matheus Pereira, zou hem inkopen voor minder dan 11-12K als het lukt.Robbio85 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:00:
Iemand een tip voor spelers (bv TOTW?) die ik nu in kan kopen en later waarschijnlijk winst opleveren? Heb zo'n 450k op de bank nu.
Thuram, Pavard en Lingard. Allemaal onder de 30K
Ben alleen bang dat je net een paar uur te laat bent. Max 32K zou ik nu zeggen. Thuram 22K misschien.
Uit de rewards eerst fb kent en pakketje daarna fb atal. Jammer dat ze onverhandelbaar zijn. Eens kijken of ik atal of kent in me elftal kan krijgen
Wtf.. en ik krijg donnaruma als beste. Kut leven. Jij hebt trouwens het hele jaar al de meest bizarre pulls
[ Voor 37% gewijzigd door Beavbusi op 08-04-2021 13:14 ]
Heb een paar Pavards gekocht voor 30k. Heb je een idee wanneer de prijs omhoog zal gaan? Heeft dat met toekomstige SBC's te maken?Hassiebassie schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:08:
[...]
Matheus Pereira, zou hem inkopen voor minder dan 11-12K als het lukt.
Thuram, Pavard en Lingard. Allemaal onder de 30K
Ben alleen bang dat je net een paar uur te laat bent. Max 32K zou ik nu zeggen. Thuram 22K misschien.
Dank voor de tip iig!
Ja, wanneer er nieuwe sbc's komen zal de prijs stijgen. Sowieso is het handig om altijd een paar TOTW te kopen. De prijzen gaan altijd omhoog omdat ze gewoon zeldzaam worden. Tijdje geleden zelfs nog een aantal discard verkocht voor 30K, gewoon weg omdat de voorraad TOTW echt op raakte.Robbio85 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:16:
[...]
Heb een paar Pavards gekocht voor 30k. Heb je een idee wanneer de prijs omhoog zal gaan? Heeft dat met toekomstige SBC's te maken?
Dank voor de tip iig!
2 maanden geleden nog een paar 84IF spaanse spelers van ergens in oktober verkocht voor 60K. Geen idee wat iemand er mee moet, maar ok
84+ rated TOTW's van grote competities/landen.Robbio85 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:00:
Top. Dank mensen. Hier gaat het er een stuk vriendelijker aan toe dan ingame. En dan heb ik messaging e.d. nog uit staan
Ik heb ook een aantal TOTW spelers van 10k gekocht, die hebben een discard waarde van 9200, dus kosten je maximaal 800 coins. Misschien kunnen ze binnen een niet te lange tijd weer weg voor 25k tot 30k en anders verlies je er zo goed als niet op. Laatst waren er geen TOTW spelers te vinden onder de 30kRobbio85 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:00:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier niet veel uit de rewards gehaald deze week, Trapp 83 was de hoogste. Maar ach...ik mag niet klagen na de afgelopen weken Neymar en CR7 eruit gehaald te hebben, plus wat fodder.
Ben er overigens over aan het nadenken om Hermoso FB te kopen, aangezien die de lucht in geschoten is. Moet dan even kijken wie ik in de verdediging zet, maar zou graag Modric FB willen halen als vervanger voor Frenkie de Jong. Varane in de verdediging is dan een logische optie, maar ik haat die kaart zo enorm, hahaha.
Ben er overigens over aan het nadenken om Hermoso FB te kopen, aangezien die de lucht in geschoten is. Moet dan even kijken wie ik in de verdediging zet, maar zou graag Modric FB willen halen als vervanger voor Frenkie de Jong. Varane in de verdediging is dan een logische optie, maar ik haat die kaart zo enorm, hahaha.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik had tot vorige week ook gewoon gouden Varane met gouden mendy in mijn team zitten. Zijn gewoon hele goede kaarten.allstarted1 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:23:
Hier niet veel uit de rewards gehaald deze week, Trapp 83 was de hoogste. Maar ach...ik mag niet klagen na de afgelopen weken Neymar en CR7 eruit gehaald te hebben, plus wat fodder.![]()
Speel nu overigens met FB Mendy en RTTF Varane
Dan doe je een beetje hetzelfde als ik. Modric vind ik een mooie kaart trouwens. Maar dat is meer persoonlijk sentiment. Ik vind het gewoon leuk om met hem te spelen. Ik gebruik hem overigens als cam met hunter, dan vormt hij ook een mooie combi met mijn Benzema!allstarted1 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:23:
Hier niet veel uit de rewards gehaald deze week, Trapp 83 was de hoogste. Maar ach...ik mag niet klagen na de afgelopen weken Neymar en CR7 eruit gehaald te hebben, plus wat fodder.![]()
Hermoso kan ik je zeker aanraden. Ik gebruik inmiddels ook weer Varane gold, omdat ik die een keer gepackt had. Is ook niet echt mijn ding om die te gebruiken. Aan de andere kant, is hij nog steeds 1 van de beste verdedigers in het spel! Als je 'm gebruikt verdwijnt wellicht je haat jegens hem als sneeuw voor de zon 😉
Ja ik heb dit jaar zeker niks te klagenBeavbusi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:14:
Wtf.. en ik krijg donnaruma als beste. Kut leven. Jij hebt trouwens het hele jaar al de meest bizarre pulls
Eens kijken ook of ik op 1 of andere manier Rooney , Neymar, Mbappe Ronaldo en Kent in 1 elftal krijg
Iemand overigens ervaring met Rooney als CM ?
[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 08-04-2021 15:34 ]
Haha, zie nu m'n typo. Heb Hermoso FB op dit moment al in m'n team zitten (op aanraden van jou, geloof ikMoody2204 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:12:
[...]
Dan doe je een beetje hetzelfde als ik. Modric vind ik een mooie kaart trouwens. Maar dat is meer persoonlijk sentiment. Ik vind het gewoon leuk om met hem te spelen. Ik gebruik hem overigens als cam met hunter, dan vormt hij ook een mooie combi met mijn Benzema!
Hermoso kan ik je zeker aanraden. Ik gebruik inmiddels ook weer Varane gold, omdat ik die een keer gepackt had. Is ook niet echt mijn ding om die te gebruiken. Aan de andere kant, is hij nog steeds 1 van de beste verdedigers in het spel! Als je 'm gebruikt verdwijnt wellicht je haat jegens hem als sneeuw voor de zon 😉
Team staat er nu zo bij: https://www.ea.com/fifa/u...Id=c7notAMLnWJ2V:FFA21PS4
Tradingtip: koop rare gold spelers die uit packs komen als CVM, maar die door iemand naar CM of SP zijn omgezet. Deze worden vaak weer te koop aangeboden op de transfer markt en kan je vaak met open bids goedkoop oppikken. Waarna je ze weer kunt doorverkopen voor 2-3k meer. Werkt prima.
Iemand tips / advies voor onderstaande opstellingen ? Ik wil graag vooral weten hoe Reece James , PIM Pirlo of eventueel Prime Xavi spelen
Daarbij iemand ervaring met Rooney op de CDM positie als voetballende CDM ?
https://www.futbin.com/21/squad/7521455
Hier kan ik alles op 10 chem starten. Eventueel zou ook Pim Gerrard kunnen of Prime Xavi ipv Pirlo
https://www.futbin.com/21/squad/7521524
hier 8 chem op rooney en ronaldo maar dat zal je niet merken.
https://www.futbin.com/21/squad/7521455
Hier kan ik alles op 10 chem starten. Eventueel zou ook Pim Gerrard kunnen of Prime Xavi ipv Pirlo
https://www.futbin.com/21/squad/7521524
hier 8 chem op rooney en ronaldo maar dat zal je niet merken.
Yes, ik gebruik Rooney op CM/CDM, naast Curtis Jones FS in een 4-4-2 of 4-2-2-2. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n agressief middenveld gehad met die twee. Doet het verdedigend ook meer dan prima. Ik heb hem zelf nog wel de instructie gegeven "get in the box for cross" en de rest op balanced.Traeces schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:23:
[...]
Ja ik heb dit jaar zeker niks te klagenDe grap is alleen dat echt al me dure spelers die ik gepacked heb onverhandelbaar zijn.
Eens kijken ook of ik op 1 of andere manier Rooney , Neymar, Mbappe Ronaldo en Kent in 1 elftal krijg
Iemand overigens ervaring met Rooney als CM ?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
MooiPartypooper schreef op donderdag 8 april 2021 @ 16:43:
[...]
Yes, ik gebruik Rooney op CM/CDM, naast Curtis Jones FS in een 4-4-2 of 4-2-2-2. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n agressief middenveld gehad met die twee. Doet het verdedigend ook meer dan prima. Ik heb hem zelf nog wel de instructie gegeven "get in the box for cross" en de rest op balanced.
Yes, shadow erop en gaan.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Bedankt EA, dat je kaarten op de markt brengt. Kijk net bij de stats en ik zou de eerste eigenaar zijn. Als je een speler koopt, zou je toch juist tweede eigenaar zijn? Chemstyle heb ik net zelf eropgezet.
In ieder geval gekocht onder de marktprijs (vloog ineens 15K omhoog) en heb nu nog 37k over zonder iets te verkopen. He better be good!
In ieder geval gekocht onder de marktprijs (vloog ineens 15K omhoog) en heb nu nog 37k over zonder iets te verkopen. He better be good!
:strip_exif()/f/image/P93Mff53y3qizFOBq36Zt7sF.jpg?f=fotoalbum_large)
Hangt af waar en hoe je ze wil gebruiken. Seedorf is sneller, betere dribbling stats, maar Ballack schiet beter.saert schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:12:
Is Seedorf 85 een betere kaart dan Ballack 86? Mensen met beide gespeeld toevallig?
Ik heb de moments versie van Ballack en gebruikte die als box to box totdat een paar dagen later FB Vidal kwam
O ja, ik twijfelde ook al over je opmerking over Hermoso. Ja die bevalt mij ook prima! Als ik naar je opstelling kijk dan heb je met Griezmann al een behoorlijke cam in huis. Dan zou je inderdaad misschien beter gewoon Frenkie 1 op 1 kunnen vervangen door Modric. Ik heb zelf nooit met De Jong gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar Modric, ach ja, die vind ik fantastisch tot dusver. Ongelooflijk sterke passing, en hij is heel wendbaar. Zijn fysiek is wat minder dan die van Frenkie uiteraard, maar ik vind dat niet hinderlijk verder. En ja, Modric is Modric he? Ik hou van dat soort sierlijke voetballers!allstarted1 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:42:
[...]
Haha, zie nu m'n typo. Heb Hermoso FB op dit moment al in m'n team zitten (op aanraden van jou, geloof ik). Hij bevalt inderdaad prima, maar zou graag Modric halen, inderdaad ook vanwege persoonlijk sentiment. Ik lees op dit moment toevallig ook zijn autobiografie. In ieder geval heb ik eerder dit jaar zijn gouden kaart gepackt en die heeft het tot eind december volgehouden voor ik hem in een SBC deed. Eventueel kan ik er ook voor kiezen om Griezmann RTTF te verkopen en Modric op CAM plaatsen. Dan blijft m'n verdediging verder intact. Lastig-lastig...
Team staat er nu zo bij: https://www.ea.com/fifa/u...Id=c7notAMLnWJ2V:FFA21PS4
Leuk team hoor! Hoe bevalt Lunin trouwens? Die wil ik ook verleiden tot het spelen voor mijn team namelijk!
Edit: zie nu net dat je Modric al binnen hebt. Ga je geen spijt van krijgen schat ik zo in.
[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 08-04-2021 19:39 ]
Toch weer laten verleiden tot een partybag... als een soort emo-eter na een drukke dag
Deze keer een leuke supersub: Kessie
Was toch al niet erg onder indruk van FB Paulinho, dus die mag uitkijken naar een transfer.
Was toch al niet erg onder indruk van FB Paulinho, dus die mag uitkijken naar een transfer.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik ben echt enorm tevreden over lunin! Doet het fantastisch bij mijMoody2204 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:38:
[...]
O ja, ik twijfelde ook al over je opmerking over Hermoso. Ja die bevalt mij ook prima! Als ik naar je opstelling kijk dan heb je met Griezmann al een behoorlijke cam in huis. Dan zou je inderdaad misschien beter gewoon Frenkie 1 op 1 kunnen vervangen door Modric. Ik heb zelf nooit met De Jong gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar Modric, ach ja, die vind ik fantastisch tot dusver. Ongelooflijk sterke passing, en hij is heel wendbaar. Zijn fysiek is wat minder dan die van Frenkie uiteraard, maar ik vind dat niet hinderlijk verder. En ja, Modric is Modric he? Ik hou van dat soort sierlijke voetballers!
Leuk team hoor! Hoe bevalt Lunin trouwens? Die wil ik ook verleiden tot het spelen voor mijn team namelijk!
Edit: zie nu net dat je Modric al binnen hebt. Ga je geen spijt van krijgen schat ik zo in.
Ja ik ook, maar met Dest FB mag ik dit keer zeker niet klagen!peeweeherman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:49:
Toch weer laten verleiden tot een partybag... als een soort emo-eter na een drukke dag![]()
Gomez What if hier. Begrijp dat hij geen upgrade meer kan krijgen. Qua waarde eindelijk iets leuks. Hiervoor RB Fabregas en TOTGS Sterling. Geen enkele FUT Birthday gepackt ondanks alle mega packs, rewards, 81+ PP en party bags
Doet het bij mij prima - had hem eerst een keer verkocht omdat 'ie geen bal pakte, maar daarna toch teruggehaald en pakt nu de meest maffe ballen. Zal vast tussen m'n oren zittenMoody2204 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:38:
[...]
O ja, ik twijfelde ook al over je opmerking over Hermoso. Ja die bevalt mij ook prima! Als ik naar je opstelling kijk dan heb je met Griezmann al een behoorlijke cam in huis. Dan zou je inderdaad misschien beter gewoon Frenkie 1 op 1 kunnen vervangen door Modric. Ik heb zelf nooit met De Jong gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar Modric, ach ja, die vind ik fantastisch tot dusver. Ongelooflijk sterke passing, en hij is heel wendbaar. Zijn fysiek is wat minder dan die van Frenkie uiteraard, maar ik vind dat niet hinderlijk verder. En ja, Modric is Modric he? Ik hou van dat soort sierlijke voetballers!
Pb gedaan helaas die Turkse spits van Lille ,slechter kan bijna niet denk ik
Tuurlijk wel:Markvd1984 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:45:
Pb gedaan helaas die Turkse spits van Lille ,slechter kan bijna niet denk ik
Promes rttf hier

Promes is toch puur beter en bruikbaarder dan die Turkse spits?jerommeke96 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:55:
[...]
Tuurlijk wel:
Promes rttf hierwaarom ben ik er ook weer ingetrapt ook
Ja eens ,maargoed heb al redelijk wat puckluck gehadMarkuss schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:59:
[...]
Promes is toch puur beter en bruikbaarder dan die Turkse spits?
Moet zeggen laatste 2 weken niet veel geluk
Zou niet weten waarvoor die bruikbaar is.Markuss schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:59:
[...]
Promes is toch puur beter en bruikbaarder dan die Turkse spits?
Beide 84 beide gaan niet hoger worden.
Promes dan ook nog van een club waar ik liever niks van heb....ja klaiber maar die zie ik dan nog steeds als uuuuuu.
Ik heb Senesi Storyline ook alleen maar in m'n Eredivisie-team staan omdat er geen andere goede CB isjerommeke96 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:32:
[...]
Zou niet weten waarvoor die bruikbaar is.
Beide 84 beide gaan niet hoger worden.
Promes dan ook nog van een club waar ik liever niks van heb....ja klaiber maar die zie ik dan nog steeds als uuuuuu.
Na die 2 bizarre packs van vanmiddag me team flink ge-upgrade
Als kent niet bevalt kijk ik wel of ik Atal ergens kan inpassen
:strip_exif()/f/image/F8WxMVHsIVuZqAsP7Oh8Yk1A.jpg?f=fotoalbum_large)
Kon door de verkoop van Prime Figo, RTTF Wijnaldum, RTTF Cancelo, Prime Makelele nu PIM Makelele halen en TOTY Trent
Daarbij is me bank ook flink sterker geworden met FB Atal
:strip_exif()/f/image/F8WxMVHsIVuZqAsP7Oh8Yk1A.jpg?f=fotoalbum_large)
Kon door de verkoop van Prime Figo, RTTF Wijnaldum, RTTF Cancelo, Prime Makelele nu PIM Makelele halen en TOTY Trent
Denk dat je nu klaar bent voor deze fifa. Hier is niets meer aan te verbeteren. Al staan varane en Mendy er wel een beetje treurig bij tussen al dat geweldTraeces schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:43:
Na die 2 bizarre packs van vanmiddag me team flink ge-upgradeAls kent niet bevalt kijk ik wel of ik Atal ergens kan inpassen
![]()
[Afbeelding]
Kon door de verkoop van Prime Figo, RTTF Wijnaldum, RTTF Cancelo, Prime Makelele nu PIM Makelele halen en TOTY TrentDaarbij is me bank ook flink sterker geworden met FB Atal
Hier Akanji RTTF uit de Goodiebag, meer dan prima en past perfect naast What If Mbabu. Mbabu beste verdediger waar ik deze FIFA mee heb gespeeld trouwens, die man is echt ongelofelijk.
Vidic gaat ook echt niet mee kunnen met tots, mendy ga ik als eerste wat mee doen. Varane blijft echt bizar goed gewoon dus die blijft zo lang mogelijk staan. If Neymar , schmeichel, makelele en Trent zijn zeker end game alRobbio85 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:51:
[...]
Denk dat je nu klaar bent voor deze fifa. Hier is niets meer aan te verbeteren. Al staan varane en Mendy er wel een beetje treurig bij tussen al dat geweld
Zeker prima zeg, zat te twijfelen tussen hem en Alaba uiteindelijk Alaba rttf gekozen omdat ik Bayern meer kans gaf door te gaan.....dat is nu ff andersSossage23 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:55:
Hier Akanji RTTF uit de Goodiebag, meer dan prima en past perfect naast What If Mbabu. Mbabu beste verdediger waar ik deze FIFA mee heb gespeeld trouwens, die man is echt ongelofelijk.
Mbabu beter dan Lars Bender?
Ik heb links Davies toty als aanvallende back man wat een speler is dat zeg.
Neymar vind ik echt verreweg de fijnste spits dit jaar. Hoe bizar makkelijk hij afrond niet normaal.jerommeke96 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:27:
Ongelofelijk hoe lang gouden spelers mee kunnen.
Neymar lijkt serieus tot het einde mee te kunnen, Lewa toty naast hem gehad, nu Ronaldinho 93 maar Neymar is gewoon beter in de spits als deze 2.
Beide nog mogelijkheid om door te gaan, al zal het voor zowel Bayern als Dortmund een lastig karwei worden, met Bender heb ik niet gespeeld dus kan ik niet oordelen.jerommeke96 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:24:
[...]
Zeker prima zeg, zat te twijfelen tussen hem en Alaba uiteindelijk Alaba rttf gekozen omdat ik Bayern meer kans gaf door te gaan.....dat is nu ff anders![]()
Mbabu beter dan Lars Bender?
Ik heb links Davies toty als aanvallende back man wat een speler is dat zeg.
De 83+ double upgrade sbc is de moeite waard. Ik voltooide hem ongeveer 6-7x en kreeg steeds minimaal 1 85'er. Zojuist zelfs Ter Stegen (90) en Godin (85) uit 1 pakje. Op Futbin gaf 90% van de stemmers deze sbc een negatief duimpje, maar dat is m.i. onterecht. De sbc verloopt binnen 19 uur.
Heb hem 5x gedaan hoogste ie corona rest allemaal 83 2x van de beek zelfsCapsaicin schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:56:
De 83+ double upgrade sbc is de moeite waard. Ik voltooide hem ongeveer 6-7x en kreeg steeds minimaal 1 85'er. Zojuist zelfs Ter Stegen (90) en Godin (85) uit 1 pakje. Op Futbin gaf 90% van de stemmers deze sbc een negatief duimpje, maar dat is m.i. onterecht. De sbc verloopt binnen 19 uur.
:strip_exif()/f/image/HnAeFW11w3c0TkmHt1dbWV5V.jpg?f=fotoalbum_large)
Aantal wissels doorgevoerd afgelopen tijd. Ronaldo gekocht en sinds ik deze in m’n team heb weten te passen speelt het echt super. Daarnaast kon ik redelijk eenvoudig met fodder Smichel doen zodat toty neuer weg kon en beter op chem staat. Op de bank nu mbappe en neymar als lekkere subs. Aangevuld met nog Benzema potm, Koeman, zambrotta, Gervinho fb en bernadeshi fb.
Paar x leuke pack luck gehad met bijv mbappe. Uit die 83+ upgrade van hierboven idd. Weliswaar untradable dus, maar daardoor m’n tradable verkocht en dat levert toch leuke munten op.
Zou niet weten wat ik nog echt kan upgraden buiten n totw kaart of icon van paar mil.. suggesties?
Vidal als Stay back cdm, gaat dat wat oke met z'n workrates? Of stoomt hij continu op naar voren en kan je hem beter als box2box gebruiken.
Iemand ervaring?
Heb nu leiva what if waar k in principe heel tevreden over ben. Heerst samen met rabiot heerlijk over het middenveld.
Iemand ervaring?
Heb nu leiva what if waar k in principe heel tevreden over ben. Heerst samen met rabiot heerlijk over het middenveld.
Ik heb dat in een 442 of 352 en werkt op zich prima. Zou er alleen wel een type Fer of Kanté naast zetten.Augy schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 07:10:
Vidal als Stay back cdm, gaat dat wat oke met z'n workrates? Of stoomt hij continu op naar voren en kan je hem beter als box2box gebruiken.
Je zou kunnen kijken of je Kurzawa kunt vervangen. Ik vond de Jordi Alba IF kaart bijv. erg leuk, en die viel mij niet tegen! Heb je meteen full chem in die hoek! Berchiche, Mendy daar, zou ook nog kunnen.maikel_rox schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 01:40:
[Afbeelding]
Aantal wissels doorgevoerd afgelopen tijd. Ronaldo gekocht en sinds ik deze in m’n team heb weten te passen speelt het echt super. Daarnaast kon ik redelijk eenvoudig met fodder Smichel doen zodat toty neuer weg kon en beter op chem staat. Op de bank nu mbappe en neymar als lekkere subs. Aangevuld met nog Benzema potm, Koeman, zambrotta, Gervinho fb en bernadeshi fb.
Paar x leuke pack luck gehad met bijv mbappe. Uit die 83+ upgrade van hierboven idd. Weliswaar untradable dus, maar daardoor m’n tradable verkocht en dat levert toch leuke munten op.
Zou niet weten wat ik nog echt kan upgraden buiten n totw kaart of icon van paar mil.. suggesties?
Wat denken jullie? Gaat Hermoso FB flink droppen in prijs als de Kondogbia SBC verloopt? Volgens mij wordt z'n prijs vrij daardoor kunstmatig gepusht en zou het jammer vinden als ik straks een mooie winst misloop
Loopt nu al tegen de 270k aan....dat zijn bijna Modric FB-prijzen.
Kurzawa is een beest op de linksback positie . Ook met 8 chemistry.Moody2204 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 07:52:
[...]
Je zou kunnen kijken of je Kurzawa kunt vervangen. Ik vond de Jordi Alba IF kaart bijv. erg leuk, en die viel mij niet tegen! Heb je meteen full chem in die hoek! Berchiche, Mendy daar, zou ook nog kunnen.
Alba ook gehad maar die viel tegen! Ik speel met gold Telles, die doet het 10x beter
wijze woorden
Heb rabiot nodig voor de chem. Bovendien ben ik al m'n high rated spelers kwijt behalve m'n basis en 3 wissels als k hem doe..SterqVerhael schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 07:42:
[...]
Ik heb dat in een 442 of 352 en werkt op zich prima. Zou er alleen wel een type Fer of Kanté naast zetten.
Zit erg in dubio maar denk dat ik verstandig moet zijn en het niet doen haha
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 09-04-2021 08:35 ]
Mwah, die lijkt me nog iets meer bruikbaar dan Yazici(?)jerommeke96 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:55:
[...]
Tuurlijk wel:
Ik had vorige week nog wat 84 spelers dubbel over, ik dacht ik doe hem gewoon.Gurbuh schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:40:
[...]
Mwah, die lijkt me nog iets meer bruikbaar dan Yazici(?)
Kreeg ik een slechte 83 speler er uit.... Had ik veel beter voor FB Özil kunnen gaan....
Hij is toch nog een aantal dagen beschikbaar? Je kan nog wachten.Augy schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:34:
[...]
Heb rabiot nodig voor de chem. Bovendien ben ik al m'n high rated spelers kwijt behalve m'n basis en 3 wissels als k hem doe..
Zit erg in dubio maar denk dat ik verstandig moet zijn en het niet doen haha
Pack net 89 Ramos uit een 83+ double upgrade, waar ik 86 David Silva in deed omdat ik die dubbel had.
Hier Elvedi 82 TOTGS. Kan altijd slechter..jerommeke96 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:55:
[...]
Tuurlijk wel:

WL overwinninkje binnen. Icontokens inleveren. Erachter komen dat je 2 tokens blijkbaar in een SBC hebt gebruikt of per ongeluk gediscard.
Dus een standaardicon pakket moeten doen.
85 Rui Costa
85 Rui Costa
Rabiot is verlopen en dat is maar goed ook voor diegene die twijfelden.. man man man, die heeft nog een grotere draaicirkel dan twee Pogba's. Ik kon er iig niet met hem overweg. https://www.futbin.com/21/player/29190/adrien-rabiotSterqVerhael schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:40:
[...]
Hij is toch nog een aantal dagen beschikbaar? Je kan nog wachten.
Pack net 89 Ramos uit een 83+ double upgrade, waar ik 86 David Silva in deed omdat ik die dubbel had.
We hadden het over Vidal en die is nog een aantal dagen beschikbaar._Uploader_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:50:
[...]
Rabiot is verlopen en dat is maar goed ook voor diegene die twijfelden.. man man man, die heeft nog een grotere draaicirkel dan twee Pogba's. Ik kon er iig niet met hem overweg. https://www.futbin.com/21/player/29190/adrien-rabiot
Oh pardon. Ja dat klopt en hij is een eindbaasSterqVerhael schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:58:
[...]
We hadden het over Vidal en die is nog een aantal dagen beschikbaar.
Dat had ik dus blijkbaar ook gedaan de vorige token grind.Prosac schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:29:
WL overwinninkje binnen. Icontokens inleveren. Erachter komen dat je 2 tokens blijkbaar in een SBC hebt gebruikt of per ongeluk gediscard.
85 Rui Costa![]()
Kleine tip: zet je wissels in een team met als naam “ICON WISSELS”
Had ik nog aan gedacht, niet gedaan want: "Ik check toch altijd uitvoerig of ik geen verkeerde spelers heb toegepast"WasBak schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:05:
[...]
Dat had ik dus blijkbaar ook gedaan de vorige token grind.
Kleine tip: zet je wissels in een team met als naam “ICON WISSELS”![]()
Nou ja, als hier Rui Costa uit komt, verwacht ik ook weinig uit de Mid/Prime pack. Was vast Mid Baresi of Van Nistelrooy geworden.
En kan er nu ook nog Fb Paulinho aan toevoegenWulfric92 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:40:
Mijn packluck gaat de afgelopen 2 weken nergens meer over:
Pm van der Sar
Prime Puyol
FB Atal
FB Hermoso
FB Gunter
En nu Fb Sterling!
https://www.ea.com/fifa/u...Id=iJYnq9srnWKAc:FFA21PS4
Hoe bevalt Sterling en waar gebruik je hem? Ik denk erover na om hem te kopen en om hem samen met Atal in de spits te zetten in een 41212 met Bergkamp erachter. Deco op CAM is wel leuk, maar fysiek legt hij het wel vaak af. https://www.futbin.com//21/squad/7135496Wulfric92 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:23:
[...]
En kan er nu ook nog Fb Paulinho aan toevoegen![]()
https://www.ea.com/fifa/u...Id=iJYnq9srnWKAc:FFA21PS4
Hmm denk dat ik hem tog maar ga doen dan 😂 krijg hem alleen niet hoger als 8 en ik moet een CV probleem oplossen 😂_Uploader_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:00:
[...]
Oh pardon. Ja dat klopt en hij is een eindbaasHeb Rabiot in de Vidal SBC gezet.
Zo, eerste 5 potjes WL gehad. 1 op het tandvlees gewonnen. Nu hopen dat het wel wat leuker wordt dan dit. De andere potjes dik, maar dan ook dik verloren. En allemaal omdat het me niet lukte de steekpass-spam af te stoppen. 10+ goals van Mbappe en Gervinho FB om de oren gehad.
Ik had hem eerst op Lm staan maar vond het een beetje zonde._Uploader_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:42:
[...]
Hoe bevalt Sterling en waar gebruik je hem? Ik denk erover na om hem te kopen en om hem samen met Atal in de spits te zetten in een 41212 met Bergkamp erachter. Deco op CAM is wel leuk, maar fysiek legt hij het wel vaak af. https://www.futbin.com//21/squad/7135496
Staat nu in de spits naast Kluivert en Seedorf op cam. Snelste/meest behendige speler die ik in fifa heb gebruikt! Kan het af en toe bijna niet bijhouden en een goede finesse schot
Het is zou zeker geen miskoop zijn
Top, dan ga ik hem binnenkort proberen!Wulfric92 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:18:
[...]
Ik had hem eerst op Lm staan maar vond het een beetje zonde.
Staat nu in de spits naast Kluivert en Seedorf op cam. Snelste/meest behendige speler die ik in fifa heb gebruikt! Kan het af en toe bijna niet bijhouden en een goede finesse schot![]()
Precies. Kurzawa is echt een beest. Samen met dybala echt top spelers vanuit n sbc. Dus die laat ik lekker staan. Heb wel mendy in m’n club. Soms denk ik aan Varane totw of rttf. Iemand tips of deze upgrade de moeite waard is?Valandil schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:27:
[...]
Kurzawa is een beest op de linksback positie . Ook met 8 chemistry.
Alba ook gehad maar die viel tegen! Ik speel met gold Telles, die doet het 10x beter
* knip * laat dit soort zinloze rants maar achterwege...
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 12-04-2021 00:05 ]
Partybag gedaan met fodder. What if Papu Gomez , 3de dikke kaart in 2 dagen
Eindelijk tijd gehad vanmiddag om Modric FB te testen. Wat een absoluut beest op m'n middenveld met die perfecte passing. Inaki FB kreeg telkens de perfecte ballen in de diepte aangespeeld om af te kunnen werken of Benzema in te passen. Zag overigens dat ik Griezmann per ongeluk een vrije rol had gegeven, die rende ineens Modric voorbij op het middenveld (als CAM zijnde) om mee te verdedigen
Nog even snel aanpassen, vond hem al zo onzichtbaar voorin
Alleen....hoe kan de backline Walker-Gomez-Varane-Mendy nog steeds zo sterk zijn?
Zo irritant.....die moeten echt een nerf krijgen. Speelde tegen een team met Payet/Renato FB en een icon voorin, plus twee icons op het middenveld. En dus die exacte backline. Had hem redelijk in m'n zak, maar bij de verdediging was er lastig doorheen te komen. Kreeg een 100% kans voor doel en Inspector Gadget doet op magische wijze z'n uitschuifbare been er weer voor hoor
Pot wel gewonnen, maar het is wel redelijk belachelijk.
FUT Birthday zit er overigens bijna op. Vond het tot nu toe de leukste promo van dit jaar moet ik zeggen. Veel leuke objectives, leuke (maar sommige redelijk overpriced) SBC's en vooral leuke spelers. Rainbow flicks op de doellijn met Mandanda is op zich wel komisch
Alleen....hoe kan de backline Walker-Gomez-Varane-Mendy nog steeds zo sterk zijn?

FUT Birthday zit er overigens bijna op. Vond het tot nu toe de leukste promo van dit jaar moet ik zeggen. Veel leuke objectives, leuke (maar sommige redelijk overpriced) SBC's en vooral leuke spelers. Rainbow flicks op de doellijn met Mandanda is op zich wel komisch
[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 09-04-2021 17:46 ]
Ah, kwam ik jou tegen?allstarted1 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 17:28:
Inaki FB kreeg telkens de perfecte ballen in de diepte aangespeeld om af te kunnen werken
Die FB Inaki is echt ontzettend lastig te bespelen, zelfs op 1 of 2 depth glipt hij er makkelijk achterlangs.
Beetje de Williams van begin deze game weer.
Haha, wie weetProsac schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 17:48:
[...]
Ah, kwam ik jou tegen?
Die FB Inaki is echt ontzettend lastig te bespelen, zelfs op 1 of 2 depth glipt hij er makkelijk achterlangs.
Beetje de Williams van begin deze game weer.
Inaki is inderdaad wel fijn. Alleen merk je wel dat 'ie bij balverlies minder snel reageert om de bal terug te veroveren. Daardoor moeten je middenvelders echt direct present zijn. Machis RTTF is trouwens een perfecte supersub! Perfect om nog iets te forceren met z'n snelheid!
Soms snap ik toch echt niks van die division rivals. Verlies 2x waar ik me echt afvraag met welke bronzen spelers ik in godsnaam speel en in de 3e match knalt de gehele voorhoede moeiteloos een goal binnen en ragequit die gozer na 4-0.
Volgende 3 potten win ik ook weer zonder moeite.
Tijd om boodschappen te doen
Volgende 3 potten win ik ook weer zonder moeite.
Tijd om boodschappen te doen
Fut encore 
Waar blijven nou die nieuwe icon sbc's?

Van de week natuurlijk en dan zal EA ons verblijden met Moments Inzaghi, Litmanen en Moore.Hassiebassie schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:21:
Fut encore
Net even vijf potjes met hem gespeeld en inderdaad wat een beest! Wel krijg ik hem niet goed op chem en mijn team loopt verder voor geen meter, dus ik denk dat ik even terug naar de basis ga want ik scoor nu erg lastig en krijg ze te gemakkelijk tegen.Wulfric92 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:18:
[...]
Ik had hem eerst op Lm staan maar vond het een beetje zonde.
Staat nu in de spits naast Kluivert en Seedorf op cam. Snelste/meest behendige speler die ik in fifa heb gebruikt! Kan het af en toe bijna niet bijhouden en een goede finesse schot![]()
Hoe zijn de servers bij jullie nu 3 game modes geprobeerd en alles is weer zo bizar traag pffff. Nu Wl proberen zal ook wel weer een drama zijn.
Ja erg traag. Passes komen niet aan en trage gameplay.Traeces schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 20:22:
Hoe zijn de servers bij jullie nu 3 game modes geprobeerd en alles is weer zo bizar traag pffff. Nu Wl proberen zal ook wel weer een drama zijn.