Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 20:32:
[...]

Ja erg traag. Passes komen niet aan en trage gameplay.
Nou dat ik dit ooit ging zeggen , eerste wl wedstrijd speelt bizar soepel haha. Draft en friendly waren niet te spelen en wl wel ,een wonder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
WL speelt wel lekker, maar even pauze. Net echt keihard getrolld door iemand. Vrijwel laag gouden team. Lijkt er ogenschijnlijk niks van te kunnen, veel passes mis en ik kom in de eerste helft 3-0 voor. Loop er met regelmaat makkelijk doorheen, alleen Pope houdt veel tegen.
Tweede helft wisselt hij Neymar en Mbappe TOTY erin, truct en passt me compleet weg. Blijkt best aardig te kunnen FIFA-en.
3-8 verloren. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 21:20:
WL speelt wel lekker, maar even pauze. Net echt keihard getrolld door iemand. Vrijwel laag gouden team. Lijkt er ogenschijnlijk niks van te kunnen, veel passes mis en ik kom in de eerste helft 3-0 voor. Loop er met regelmaat makkelijk doorheen, alleen Pope houdt veel tegen.
Tweede helft wisselt hij Neymar en Mbappe TOTY erin, truct en passt me compleet weg. Blijkt best aardig te kunnen FIFA-en.
3-8 verloren. _O-
Wl speelt echt heerlijk. Had Nederlander tegen me, volledige eredivisie team en Nederlanders. Tering die gozer kan er wat van , continu kansen bij hem ging er niks in en me eerste goede kans bij mij was gelijk 1-0. Vond gewoon lullig voor die gozer totaal geen monster team ofzo maar speelde echt goed fifa en dan zo verliezen.

Maarjah daarna zo klote Duitser die stront vervelend was afgestraft met 5-2 dat was weer lekker.

Overigens Rooney op het middenveld _/-\o_
4 doelpunten als cdm in 3 duels. Verdedigend is hij niet geweldig maar hij komt continu rand 16 op en dan is het skill move en rammen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dat is wel het nadeel van de vrijdag. Heb het idee dat het dan wel het lekkerste speelt (zondag is meestal drama), maar dat dan ook de beste spelers actief zijn.
Niet dat ik niet gewoon op 11/14 overwinningen zal uitkomen, maar zou wel eens dat extra stapje willen maken. Lukt me alleen niet om zo effectief en snel trucjes etc uit te voeren, of steeds de juiste keuze maken.
Maar misschien moet ik ook gewoon meer durven. Verwissel ook te vaak welke L-knop ik ff moet indrukken als ik een bal aanneem. Bij L2 scherm je af, maar bij L1 krijgt de bal een tikje volgens mij.
Maar je kunt volgens mij dan ook weer kiezen voor R 1 of R 2 voor laten lopen of een versnelling.
Ergo, het spel heeft teveel keuzes voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Voor het eerst sinds maanden weer WL aan het spelen. Ga om en om eerste 6 potjes is toch weer even inkomen. Merk dat ik erg veel moeite heb met het verdedigen van de spitsen, wanneer ze ingespeeld worden vanaf de zijkant door de buitenspelers. Hoe verdedigen jullie in deze situaties? Kort erop of afstand houden en wachten op de fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Prosac schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 21:50:
Dat is wel het nadeel van de vrijdag. Heb het idee dat het dan wel het lekkerste speelt (zondag is meestal drama), maar dat dan ook de beste spelers actief zijn.
Niet dat ik niet gewoon op 11/14 overwinningen zal uitkomen, maar zou wel eens dat extra stapje willen maken. Lukt me alleen niet om zo effectief en snel trucjes etc uit te voeren, of steeds de juiste keuze maken.
Maar misschien moet ik ook gewoon meer durven. Verwissel ook te vaak welke L-knop ik ff moet indrukken als ik een bal aanneem. Bij L2 scherm je af, maar bij L1 krijgt de bal een tikje volgens mij.
Maar je kunt volgens mij dan ook weer kiezen voor R 1 of R 2 voor laten lopen of een versnelling.
Ergo, het spel heeft teveel keuzes voor mij. ;)
Herkenbaar, en juist wanneer je er op gaat letten mislukken al die dingen. Voor mij hielp het om enkele dingen eigen te maken, en de rest te laten. Kunnen helaas niet allemaal e-sporters zijn :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dani05 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 21:57:
Voor het eerst sinds maanden weer WL aan het spelen. Ga om en om eerste 6 potjes is toch weer even inkomen. Merk dat ik erg veel moeite heb met het verdedigen van de spitsen, wanneer ze ingespeeld worden vanaf de zijkant door de buitenspelers. Hoe verdedigen jullie in deze situaties? Kort erop of afstand houden en wachten op de fout?
Zoveel mogelijk met je cdm verdedigen en pas zo laat mogelijk je cv gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dani05 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:00:
[...]

Herkenbaar, en juist wanneer je er op gaat letten mislukken al die dingen. Voor mij hielp het om enkele dingen eigen te maken, en de rest te laten. Kunnen helaas niet allemaal e-sporters zijn :P
Ik vind het vooral heel jammer. Wat ik maar niet onder de knie krijg is mijn spelers zo beweeglijk krijgen als sommige tegenstanders. Ene keer lijken ze echt prima loopacties te maken en/of luisteren ze naar mijn druk op de R1 knop. Andere keren zijn ze echt superpassief. Dan denk ik: LOOP DAN DE DIEPTE IN en blijven ze gewoon bij de verdedigers halverweg de helft hangen.
Ik verlies vooral van spelers waarbij de spelers als een soort Barcelona rond mijn 16 heen krioelen, heel veel beweging en veel spelers gaan diep, altijd een afspeelmogelijkheid. Maar als ik vervolgens met snelle opbouw en veel spelers op "naar voren" ga spelen, word ik weggecounterd met dieptepassen.
Ik kan maar net niet die sweet spot vinden om van 11/14 winst partijen naar net wat meer te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Kom net tegen een goud Serie A team + Varane en Mendy, dan weet je al dat je hem gaat verliezen. En ja hoor, niks lukt meer, elke bal die je inspeelt stuitert van de voet terwijl ik m’n eerste 5 potjes daarvoor allemaal win met een RQ.

Moet zeggen dat het vanavond heel stroperig speelt, normaal gesproken ligt de ping altijd rond de 12/14 maar vanavond alleen maar boven 24...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wl 5-0 tijd om te stoppen :) Rooney op cdm werkt echt geweldig , tegen die verdedigend kut teams heb je dan 5 aanvallers en kan je blijven drukken. Zeker met zijn geweldige afwerking, dat miste ik echt bij rttf Wijnaldum.

Kent valt tot nu toe echt zwaar tegen, komt ze mannetje wel voorbij maar komt totaal niet in scorings positie. Kijkt nog wel ff aan met toty Trent en Rooney is me elftal veel sterker dan eerst en speelt echt heerlijk. Dan maar kent me zwakke plek in het elftal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:35:
Wl 5-0 tijd om te stoppen :) Rooney op cdm werkt echt geweldig , tegen die verdedigend kut teams heb je dan 5 aanvallers en kan je blijven drukken. Zeker met zijn geweldige afwerking, dat miste ik echt bij rttf Wijnaldum.

Kent valt tot nu toe echt zwaar tegen, komt ze mannetje wel voorbij maar komt totaal niet in scorings positie. Kijkt nog wel ff aan met toty Trent en Rooney is me elftal veel sterker dan eerst en speelt echt heerlijk. Dan maar kent me zwakke plek in het elftal :)
Rooney is inderdaad heel vervelend om tegen te spelen. Die krijg ik niet afgestopt, behalve door te gaan hakken. Zelfs met de rug naar de goal in een druk strafschopgebied weet die de bal in de goal te krijgen. Hele fijne SBC geweest voor mensen die er het team voor hebben. ;)
Is bovendien een hele actieve speler die overal loopt en tussen zit, beetje de aanvallende Kante.

Ik ga nu 5 uit 10, redelijk normaal. Wil voorkomen dat ik zondagavond me weer zit te ergeren aan de verbinding. Uiteindelijk krijg je bij de WL wel tegenstanders die je hoort te krijgen. Gewoon een paar verliezen en dan krijg je weer mindere/gelijkwaardige goden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sossage23 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:28:
Kom net tegen een goud Serie A team + Varane en Mendy, dan weet je al dat je hem gaat verliezen. En ja hoor, niks lukt meer, elke bal die je inspeelt stuitert van de voet terwijl ik m’n eerste 5 potjes daarvoor allemaal win met een RQ.
Als je 5 achter elkaar wint, krijg je een hogere rating en kom je tegen spelers die ook al meerdere achter elkaar hebben gewonnen, zo poogt men het lastig voor je te maken.
Als je 5 verliest, kun je mazzel hebben met een nietsnut of pech met een topper die ook net 3 of 4 verloor van nog betere spelers. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:50:
[...]

Rooney is inderdaad heel vervelend om tegen te spelen. Die krijg ik niet afgestopt, behalve door te gaan hakken. Zelfs met de rug naar de goal in een druk strafschopgebied weet die de bal in de goal te krijgen. Hele fijne SBC geweest voor mensen die er het team voor hebben. ;)
Is bovendien een hele actieve speler die overal loopt en tussen zit, beetje de aanvallende Kante.

Ik ga nu 5 uit 10, redelijk normaal. Wil voorkomen dat ik zondagavond me weer zit te ergeren aan de verbinding. Uiteindelijk krijg je bij de WL wel tegenstanders die je hoort te krijgen. Gewoon een paar verliezen en dan krijg je weer mindere/gelijkwaardige goden.
Als spits kon ik niks met hem door ze body type, maar als CDM / CM werkt dit perfect komt continu op de 16. Kan ik een combinatie maken met me spits en hij heeft een schot kans.

Moet zondag wel spelen want kan zaterdag haast nooit spelen. Weer 25 potten waarschijnlijk word weer zilver 1. Speelde deze alleen voor de token :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 23:12
Vidal tog maar afgerond, laten het we erop houden dat ik nog erg aan hem moet wennen 😂

Team staat er ingame nu zo bij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mC3EEuHkpKwPwai5-7y7TZUU690=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tIJ0dAyW33obkO5y0YpWS4Hg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 23:46:
Vidal tog maar afgerond, laten het we erop houden dat ik nog erg aan hem moet wennen 😂

Team staat er ingame nu zo bij:
[Afbeelding]
Lekker team hoor :) ! hoe vind jij kent tot nu toe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 23:49:
[...]

Lekker team hoor :) ! hoe vind jij kent tot nu toe ?
Kent vliegt over de vleugel, knalt het meeste binnen en dribbelt en draait heerlijk.. alleen koppen kan hij niet 😂 en z'n fysiek is niet het beste maar dat verwacht ik ook niet.

Gewoon lekker diep gaan, vol gas op de eerst meters en voorgeven of schieten

Welke chem gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik kreeg net heel even tijdens het inloggen (kleine grijze rechthoekige scherm) DLC met iets erachter.

Normaal gesproken is het EK/WK een DLC waarvoor je moet betalen? Hoe zit dat met fut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Wulfric92 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 00:42:
Ik kreeg net heel even tijdens het inloggen (kleine grijze rechthoekige scherm) DLC met iets erachter.

Normaal gesproken is het EK/WK een DLC waarvoor je moet betalen? Hoe zit dat met fut?
WK 2018 was gewoon een gratis onderdeel toen geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6UMDFvYiPmC3wgwBU6i5da6Ruy0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/joq06l1d8vVMmqxJXHRqBXvB.jpg?f=fotoalbum_largeIk moest van mijn dubbele fodder af, anders had ik de 5x85 niet gedaan. De oogst is niet verkeerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:46
Capsaicin schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:32:
[Afbeelding]Ik moest van mijn dubbele fodder af, anders had ik de 5x85 niet gedaan. De oogst is niet verkeerd!
Poh lekker hoor
Ik had ziyech otw 87 en varane en ,3x 85 kortom niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Waarom stop je?

[ Voor 29% gewijzigd door Geronimous op 12-04-2021 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Het leuke is er eigenlijk wel vanaf. Iedereen speelt hetzelfde, bridge, verdedigend en dezelfde opstelling/tactiek.

Club heb ik ook maar verwijderd, anders ga ik het weer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:47
WL sta ik nu 14-8 wat eigenlijk vrij standaard is voor mij. Doel is bereikt, heel misschien dat ik morgen nog Goud 2 probeer, maar eigenlijk zijn de packs van Goud 3 beter, want in een normale Mega Pack zitten vaak ook ST-CF en CAM-CM kaartjes die voor 5k weggaan. En daarnaast een 50k pack i.p.v. een Rare Gold Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Wulfric92 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:40:
[...]

Het leuke is er eigenlijk wel vanaf. Iedereen speelt hetzelfde, bridge, verdedigend en dezelfde opstelling/tactiek.

Club heb ik ook maar verwijderd, anders ga ik het weer proberen ;)
Ja ik snap het, en ik denk dat zelfs EA dit onderschrijft, maar het duurt altijd zo lang voordat ze met een patch komen, en de patch brengt ongetwijfeld ook weer nieuwe problemen die weggepatcht moeten worden.

Maar ik blijf fifa trouw. Voordat ik elite haal zal ik niet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Wat zijn die live friendlies voor die swaps geestdodend zeg, neemt zo ongelofelijk veel tijd in beslag, telkens als ik achter kom drukt m’n tegenstander op pauze zodat ik leave, als ik op voorsprong kom spelen ze elke keer verder..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ben ik de enige die de laatste drie dagen het gevoel heeft alsof alles enorm stroperig is? Passing niet aankomt en spelers hun normale diepte niet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O86HgxOq4hig6ujgeLq9p7E6plA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ln3OWfeW3zA7MDoNh6wIxDr3.png?f=fotoalbum_large

Iemand tips ingame is het 4231 met figo op 10
Ik wil eigenlijk de jong en hagi vervangen ook een andere spits eto is het niet en mbappe ook niet en wss een andere back voor klaiber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ga 11 uit 22 in de Weekend League. 50/50 blijft gewoon bestaan.
Vier achter elkaar gewonnen. Dacht na 2 zweetpotjes winst (met zwevende spelers en buttondelay) wel weer te verliezen, maar de 2 potjes daarna lopen echt heerlijk, spelers maken loopacties, lopen vrij, passing gaat op maat en Podolski ramt ze er vanuit alle hoeken in.
Ik win ineens zoals ik ze verlies, weggetikt en elke kans gaat erin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Niet geheel verrassend de 2 potjes erna weer compleet weggetikt en weggecounterd door FUT birthday Willams en Diatta. :D
Geeft niet. Thats FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:21
Hier toevallig iemand die Kehrer showdown gaat doen? Lijkt me een goeie centerback. Dus zit te twijfelen hem te doen. Alleen zit ik dan een beetje met mijn keeper. Dan zit ik eigenlijk een beetje vast aan Navas. Weet niet of die goed is in het spel. Iemand wat zinnigs te melden over Kehrer en Navas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik zat te twijfelen, dan zou die naast mijn Boateng en Neuer komen.
Denk dat ik nu toch een gokje ga wagen met Neres, lijkt me een leuke supersub, vooral met +2

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:13:
ik zat te twijfelen, dan zou die naast mijn Boateng en Neuer komen.
Denk dat ik nu toch een gokje ga wagen met Neres, lijkt me een leuke supersub, vooral met +2
Het is een beetje als St. Juste, voor de verhoogde snelheid kun je het doen. En met Kroos en Boateng is hij best te linken. Maar defensief zijn er echt betere opties. Wordt pas echt interessant als hij die +2 krijgt.

En misschien zelfs dan nog niet. Maar ja, die snelheid he. Maar zijn defensieve stats als def. awareness zijn wel minder, ook bij een +2

[ Voor 16% gewijzigd door Prosac op 10-04-2021 20:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 20:11:
[...]

Het is een beetje als St. Juste, voor de verhoogde snelheid kun je het doen. En met Kroos en Boateng is hij best te linken. Maar defensief zijn er echt betere opties. Wordt pas echt interessant als hij die +2 krijgt.

En misschien zelfs dan nog niet. Maar ja, die snelheid he. Maar zijn defensieve stats als def. awareness zijn wel minder, ook bij een +2
Nog niet geprobeerd, maar heb hem wel gedaan. Zijn onderscheppingen zijn volgens Auzio enorm goed en hij omschrijft hem als een endgame-back als hij de +2 krijgt. Ik vind het prima. Ga nu voor de fun.

Heb net dus ook Neres gedaan met m'n duplicate Lewandowski. Al m'n fodder is nu voorlopig wel op, maar kon hem niet laten liggen voor m'n Eredivisie-team. Eindelijk een vervanger voor Van Bergen Foundations die op LW stond. Heb namelijk ook Robben :) Hopelijk wint Ajax volgende week!

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier toch ook maar Kehrer gedaan. Nog niet kunnen testen, want El Clasico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Sossage23 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:58:
Wat zijn die live friendlies voor die swaps geestdodend zeg, neemt zo ongelofelijk veel tijd in beslag, telkens als ik achter kom drukt m’n tegenstander op pauze zodat ik leave, als ik op voorsprong kom spelen ze elke keer verder..
Als je kan irritant terug spelen op te keeper en als ze dan alsnog doorgaan desnoods leaven en met de volgende wedstrijd verder gaan. Als je de wedstrijd uiteindelijk verliest ben je nog meer tijd kwijt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wat zijn de verbindingen weer bar slecht vanavond. Geen normaal potje Rivals kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
14 uit 27 *O*

Laatste potje was wel behoorlijk pittig, gast speelde tot minuut 30/35 echt volle bak druk, maar met kunst en vliegwerk overeind gebleven. Van 0-2 naar 3-2, naar 3-3, 3-4 en 4-4 in de 90e minuut. Om vervolgens in de verlenging een volley van Haaland achter Pope te rammen. Daarna was het eenvoudig uittikken omdat zijn spelers door hun conditie heen waren.
Dat de verbinding gedurende de pot steeds slechter werd hielp ook niet. Nu even kijken of ik die laatste 3 nog ga doen morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 23:49:
14 uit 27 *O*

Laatste potje was wel behoorlijk pittig, gast speelde tot minuut 30/35 echt volle bak druk, maar met kunst en vliegwerk overeind gebleven. Van 0-2 naar 3-2, naar 3-3, 3-4 en 4-4 in de 90e minuut. Om vervolgens in de verlenging een volley van Haaland achter Pope te rammen. Daarna was het eenvoudig uittikken omdat zijn spelers door hun conditie heen waren.
Dat de verbinding gedurende de pot steeds slechter werd hielp ook niet. Nu even kijken of ik die laatste 3 nog ga doen morgen.
Ondanks de delay tog nog even de PS aangezet. Speel ik laatste potje tegen pope gold. Die gast hield echt alles tegen, niet normaal hoe OP die kaart nog is. 91e minuut, 5-4 achter, mooie aanval, ragt kent FB die bal vanaf 3 meter knetterhard tegen de lat! Wedstrijd verloren 😂 wat een kutspel eigenlijk 😂

Overigens tog mbappe maar weer in t team gezet. Loopt gelijk een stuk beter al moet ik zeggen dat ik Vidal FB eindelijk onder de knie heb, moest enorm wennen aan hem.

Wat voor tactieken spelen jullie eigenlijk allemaal? Ik ben weer terug naar 4-3-2-1 ivm (een soort van) drie diepgaande spitsen maar kom nog steeds bijna alleen maar 5-3-2 en 4-2-3-1 tegen.

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 11-04-2021 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Augy schreef op zondag 11 april 2021 @ 00:27:
[...]

Ondanks de delay tog nog even de PS aangezet. Speel ik laatste potje tegen pope gold. Die gast hield echt alles tegen, niet normaal hoe OP die kaart nog is. 91e minuut, 5-4 achter, mooie aanval, ragt kent FB die bal vanaf 3 meter knetterhard tegen de lat! Wedstrijd verloren 😂 wat een kutspel eigenlijk 😂

Overigens tog mbappe maar weer in t team gezet. Loopt gelijk een stuk beter al moet ik zeggen dat ik Vidal FB eindelijk onder de knie heb, moest enorm wennen aan hem.

Wat voor tactieken spelen jullie eigenlijk allemaal? Ik ben weer terug naar 4-3-2-1 ivm (een soort van) drie diepgaande spitsen maar kom nog steeds bijna alleen maar 5-3-2 en 4-2-3-1 tegen.
Ik speel 3-4-1-2, backs staan op opkomen bij aanval en mee terugkomen bij verdediging,

Ik kan m’n settings per speler wel doorsturen als je wil.

Moet zeggen dat ik sinds ik deze formatie + tactieken gebruik ik echt flinke vooruitgang zie. Voorheen telkens goud 3 en sporadisch een keergoud 2, nu eigenlijk standaard goud 2 en zit al een paar weken tegen goud 1 aan te hikken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EwKI9JUycGvy98VXL_DtnQJeIE4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WtXcojKiTDPKYY6d33vgmrP8.png?f=fotoalbum_large

Op de bank heb ik nog FB Reus, FB Kent en Freeze Saint Maximin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Op de bank nog mkhitarian HL en Palacio FB. de rest zit in Vidal FB 😂 nu dus weer een bank opbouwen

Mbappe en Dybala op 8 chem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VErC92_Mq7wHCcmZpMHPPko9fEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gmx1GaqwiOdiGZh7sN62cAVV.jpg?f=fotoalbum_large

Backs overlap, voorhoede get in behind. Dybala naar voren, Vidal Stay back, rabiot balanced

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 11-04-2021 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Oké, mensen, hoe kan dit een penalty zijn? Dit is toch een ENORME schwalbe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 11 april 2021 @ 09:24:
Oké, mensen, hoe kan dit een penalty zijn? Dit is toch een ENORME schwalbe?

[YouTube: FIFA 21 - Penalty ref? Why?!?!]
Die vliegt aardig gek weg 😂

Sliding was wel gewaagd iig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 11-04-2021 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:02:
[...]

Die vliegt aardig gek weg 😂

Sliding was wel gewaagd iig :)
Ja verdedigend was ik hier niet op mijn best... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op zondag 11 april 2021 @ 00:27:
[...]

deze week op de kop gegooid. defensief 3-5-2 met 2 spitsen die voorin blijven hangen. Bij 2-0 voor speel ik ultradefensief met 4-2-3-1, iedereen komt terug. aanvallend 5-3-2 met aanvallende backs. Bij een achterstand 4-3-2-1 met 3 man vast voorin. Dan kan ik wat lekkerder combineren.
Wil eigenlijk weer mijn 4-3-3 terug, maar die werkte niet meer. Blijkt dat ik toch overstag moet naar de massa.
Zie dat 4-4-2 ook een comeback aan het maken is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik had Ronaldo gekocht maar wou toch weer met eto proberen ,dacht zet hem goedkoop erop dan bieden ze tegen elkaar op en soms drukt iemand wel per ongeluk op buy nowAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xX6KKaTP-zrpt78n34w_BwQPCos=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eCQxwW7xCUFB0L8339pLvwIJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Tijdens de WL verbaasde ik me steeds over waarom mijn spits zo alleen stond en de middenvelders nergens te bekennen waren. Blijkt mijn tactiek nog een restant uit een experimentje te bevatten. Wat een verschil maakt 1 tactisch puntje uit zeg.

De uitleg bij de tactische instellingen is nogal schaars, je moet als een detective van alles uitproberen om er achter te komen waar het precies voor is. 'Spelers in de 16 meter' had ik op 2 bar staan, omdat ik vlak buiten het strafschopgebied genoeg pass-opties wilde, maar nu blijkt dus dat de spelers dan ongeveer op de middenveldlijn blijven en veel minder/later naar voren rennen. Toen ik dit ontdekte had ik al best wat potjes verloren, maar uiteindelijk toch goud 1 bemachtigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Dit was dus op 22 maart 2018 (die gepakt vanwege WK in de zomer, deze zomer dus EK). Toen had je de optie om vanaf dan (flink) wat SBC's in te vullen en dan tóch nog in een vrij laat stadium met één van die legendarische spelers te spelen. Wel op het moment dat de meeste overstapten naar WK-modus, maar je had in ieder geval de optie om een enorm goede Icon (ooit) vrij te spelen.

Sinds FIFA 18 ieder jaar het bericht dat ze het 'Icon-programma' beter zouden maken, allemaal loze beloftes..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v98PAU22abcv_Xw1iY2OI77aPTg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/W4To9koWCcMe0eUfYud98kXH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Helaas,voor mij 3 waardeloze icon sbc's.
Pirlo, Campbell en Drogba -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:47
Hassiebassie schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:04:
Helaas,voor mij 3 waardeloze icon sbc's.
Pirlo, Campbell en Drogba -O-
Ja, dit was in november leuk geweest, nu ga ik mijn fodder echt niet daaraan besteden.

Elk jaar wordt het moeilijker om de absolute top te krijgen, ben het zat aan het worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/18h3B6VkyJ3duvf2CX5SPHNUW9A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EBGwnEZDW0rTZq4BoaZp0HTo.png?f=fotoalbum_large

NERES 😊 Wat een heerlijke speler is dit zeg, zou bizar zijn als hij nog een +2 upgrade gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Goud 3 wl gehaald had nog kans op goud 2
Laatste pot voor goud ,2 dacht tegenstander wel leuk
Veel gouden spelers 83 gemiddeld
Helaas zag ik later pas dat het een team uit feb2021 was
Aftrap zaha loopt door Ramos en varane heen 1-0
9e min vrije bal ong 30 meter vardy schiet binnen
11e min corner eigen doelpunt oblak
Toen maar rq gedaan
Jammer dat ik de laatste wed tegen EA speelde en verloor 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Markvd1984 schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:19:
Goud 3 wl gehaald had nog kans op goud 2
Laatste pot voor goud ,2 dacht tegenstander wel leuk
Veel gouden spelers 83 gemiddeld
Helaas zag ik later pas dat het een team uit feb2021 was
Aftrap zaha loopt door Ramos en varane heen 1-0
9e min vrije bal ong 30 meter vardy schiet binnen
11e min corner eigen doelpunt oblak
Toen maar rq gedaan
Jammer dat ik de laatste wed tegen EA speelde en verloor 😅
Vanwaar de angst voor een team van feb 2021?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mesque schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:40:
[...]

Vanwaar de angst voor een team van feb 2021?
Let maar is op teams uit eind 2020 of 2021 krijgen alles mee ,lijkt net of EA die mensen wat extra meegeven in het spel,nieuwe klanten hè 🤣

Als je verliest wat echt onterecht is of geen pass komt opeens aan of spitsen missen alles
Kijk dan maar uit welk jaar hun team komt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:48:
[...]

Let maar is op teams uit eind 2020 of 2021 krijgen alles mee ,lijkt net of EA die mensen wat extra meegeven in het spel,nieuwe klanten hè 🤣

Als je verliest wat echt onterecht is of geen pass komt opeens aan of spitsen missen alles
Kijk dan maar uit welk jaar hun team komt
Wat een onzin, gister een gouden team uit 2021 waar k gewoon van won.

Jij verlies van de mindgames van FIFA. Als je al begint met het idee dat je gaat verliezen doe je dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Afgelopen weekend met Showdown Neres in de spits gespeeld. Op 6 chem. Wat een kaart. Als hij een +1 en +2 upgrade krijgt wordt het echt een endgame kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Lol, begint dat gedoe weer over teams uit 2021 :')

WL op Gold 2/3 is gewoon altijd hetzelfde. Verliezen tegen die regenboogteams (met af en toe winst) en dan weer winnen tegen de mensen die een matig team hebben.

Dit weekend stond ik op een gegeven moment 7-3 ofzo. Uiteindelijk weet ik dat ik gewoon minimaal 50% van mijn potjes ga winnen omdat na 2x verliezen je tegen iemand mag die veel slechter is.

Gaat al jaren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
lasharor schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:06:
Lol, begint dat gedoe weer over teams uit 2021 :')

WL op Gold 2/3 is gewoon altijd hetzelfde. Verliezen tegen die regenboogteams (met af en toe winst) en dan weer winnen tegen de mensen die een matig team hebben.

Dit weekend stond ik op een gegeven moment 7-3 ofzo. Uiteindelijk weet ik dat ik gewoon minimaal 50% van mijn potjes ga winnen omdat na 2x verliezen je tegen iemand mag die veel slechter is.

Gaat al jaren zo.
Denk dat ook echt wel gevoelsmatig/mindgame is hoor. Meestal als ik verlies zijn dat van absolute endgame teams met hele sterke red picks/elite PIM Icons. Van een team met enkel gold spelers verlies ik echt bijna nooit.

Matchmaking is uiteraard wel gebaseerd op je win ratio in de WL, dus dat je tegenstanders gebaseerd krijgt op je prestatie in de WL tot dan toe dat klopt natuurlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb slechts 14 winsten gehaald, laatste 2 wedstrijden overgeslagen.
Gameplay was vaak toch echt ruk.

Hoogtepunt was een penal voor mij, waarbij het beeld op de zijlijn bleef staan, en ik hem ook miste ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Mesque schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:17:
[...]

Denk dat ook echt wel gevoelsmatig/mindgame is hoor. Meestal als ik verlies zijn dat van absolute endgame teams met hele sterke red picks/elite PIM Icons. Van een team met enkel gold spelers verlies ik echt bijna nooit.

Matchmaking is uiteraard wel gebaseerd op je win ratio in de WL, dus dat je tegenstanders gebaseerd krijgt op je prestatie in de WL tot dan toe dat klopt natuurlijk wel.
Ja dus, als je verliest dan kom je weer in een lagere bracket terecht waardoor je weer gaat winnen. Dat is toch ook met die rivals zo, die ELO score die je daar krijgt klopt aardig. Verliezen doe je van de mensen die 100 punten meer hebben en winnen lukt vaak makkelijk van de mensen met 100 punten minder.

Ik vraag me echt af hoe ik het zou doen met zo'n super team. Eerlijkheidshalve denk ik dat het alsnog Gold 2/3 gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Mesque schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:09:
[Afbeelding]

NERES 😊 Wat een heerlijke speler is dit zeg, zou bizar zijn als hij nog een +2 upgrade gaat krijgen.
Laten we het hopen dat hij een +2 krijgt en dan nog niet eens voor zijn FUT kaart.

Ik vind die Showdown kaarten trouwens wel een leuke toevoeging, zouden ze best vaker mogen doen..

[ Voor 9% gewijzigd door M@cer op 12-04-2021 09:51 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

lasharor schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:44:
[...]

Ja dus, als je verliest dan kom je weer in een lagere bracket terecht waardoor je weer gaat winnen. Dat is toch ook met die rivals zo, die ELO score die je daar krijgt klopt aardig. Verliezen doe je van de mensen die 100 punten meer hebben en winnen lukt vaak makkelijk van de mensen met 100 punten minder.

Ik vraag me echt af hoe ik het zou doen met zo'n super team. Eerlijkheidshalve denk ik dat het alsnog Gold 2/3 gaat worden...
Ben ik zelf ook wel benieuwd naar; denk ook niet dat het heel veel gaat uitmaken. Vast wel een goaltje meer her en der maar op een gegeven moment kom ik echt spelers tegen die simpelweg beter zijn. Dan maakt het niet veel uit of ik met Pele of Depay in de spits speel.

De rare dingen gebeuren natuurlijk ook gewoon je eigen kant op, maar dat valt vaak veel minder op :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
M@cer schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:49:
[...]

Laten we het hopen dat hij een +2 krijgt en dan nog niet eens voor zijn FUT kaart.

Ik vind die Showdown kaarten trouwens wel een leuke toevoeging, zouden ze best vaker mogen doen..
Iedere week, net zoals Marquee matchups. Desnoods in combinatie met Marquee matchups.

Voor mij als Ajax fan was Neres een nobrainer, gelijk gedaan toen ik de SBC zag, maar het is ook echt een hele fijne kaart. Wat ik wel jammer vind is dat de gamefaces van Ajax in fifa 20 allemaal ingescand waren en dat het nu weer van die generieke gezichten zijn.
@Edwin van de Sar: mocht je dit lezen, we willen weer realistische gamefaces. :+

[ Voor 31% gewijzigd door SterqVerhael op 12-04-2021 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Zijn er trouwens mensen die bewust de PS4 versie spelen op de PS5? Op reddit lees ik dat mensen voornamelijk de PS4 versie gebruiken voor de weekend league omdat daar minder "extreme" teams zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
lasharor schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:49:
Zijn er trouwens mensen die bewust de PS4 versie spelen op de PS5? Op reddit lees ik dat mensen voornamelijk de PS4 versie gebruiken voor de weekend league omdat daar minder "extreme" teams zijn.
ja. Rivals speel ik op de next gen versie. Maar WL speel ik nog op de ps4 versie. De ps5 is nog steeds lastig te verkrijgen. En dus is het speelveld qua deelnemers kleiner en denk ik ook dat het niveau hoger is. Want de gemiddelde WL speler bv een goud2 speler ofzo die hebben over het algemeen de ps5 nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Voor de challenges in Management Masterpiece, Silver Stars en Icon Swaps gebruik ik ook de PS4 versie. Ik merk dat je toch makkelijke wedstrijden wint daar omdat de pool van spelers groter is (kan ook psychisch zijn). Op de PS5 kom je regelmatig weer dezelfde speler tegen. Maar Rivals speel ik wel op de PS5 versie, WL doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
M@cer schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:28:
Voor de challenges in Management Masterpiece, Silver Stars en Icon Swaps gebruik ik ook de PS4 versie. Ik merk dat je toch makkelijke wedstrijden wint daar omdat de pool van spelers groter is (kan ook psychisch zijn). Op de PS5 kom je regelmatig weer dezelfde speler tegen. Maar Rivals speel ik wel op de PS5 versie, WL doe ik niet.
haha ja zo kwam ik een x op de ps5 paar x dezelfde gast tegen. Ik won de eerste 3x en hij quite meteen, toen heb ik hem daarna maar paar x laten winnen. Kreeg ik een bericht dat hij klaar was maar nog wel door wou gaan voor mij in de hoop dat we elkaar weer matchen en dat gebeurde. Zo heb ik het toen wel makkelijk behaald maar mede omdat mijn tegenstander ook erg relaxt was.
Glassongrass heette ie, vergeet ik ook niet weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ik kom bij One League en MM ook vaak dezelfde spelers tegen. Ongeveer de helft doet golden goal, de rest quit pas bij 2-0. En als ze gelijk komen dan gaat het elastiek om de controller en pak ik de krant erbij. Veel plezier :>

Speel alleen de PS5 versie, volgens mij heb ik de PS4 versie er al afgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:55
Ik speel voornamelijk de PS4 versie vanwege de controller.
De PS5 controller is niet heel duurzaam om maar zo te noemen. Heb al een kapotte R2 trigger gehad (bekend probleem) en deze knop gebruik je best vaak in FIFA.

Wel de haptic uitgezet in de controller. Wil nu toch wat vaker de PS5 editie spelen omdat het grafisch er gewoon beter uit ziet. Qua teamsterkte maakt het met niet zoveel uit. Speel voor de lol en niet voor de maximale wins.
Maargoed, ik ben ook zo'n domoor dat ik met 2-1 voor in de laatste minuten nog steeds probeer aan te vallen en soms dus een gelijkmaker in blessure tijd krijg.... ach het is maar een spel.

Voor het weekend nog Neres gedaan, maar nog niet kunnen testen.
Zit een beetje te puzzelen hoe ik hem in mijn basis kan krijgen. Heb een Hybrid team en wil niet teveel chemistry overal inleveren. Dus denk dat ik hem vooral zal gebruiken als supersub.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=kXtoDominWL4g:FFA21PS5

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Valandil schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:54:
[...]

Ik speel voornamelijk de PS4 versie vanwege de controller.
De PS5 controller is niet heel duurzaam om maar zo te noemen. Heb al een kapotte R2 trigger gehad (bekend probleem) en deze knop gebruik je best vaak in FIFA.
Is bekend probleem van de controllers. Je kan daar gewoon je garantie voor gebruiken meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
fifanoob schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:02:
[...]

Is bekend probleem van de controllers. Je kan daar gewoon je garantie voor gebruiken meende ik.
Klopt. Uiteraard al gedaan, maar geen zin om steeds de controller te moeten vervangen.
hoewel mijn PS4 controller ook behoorlijk piept en kraakt na 2 jaar :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Nee ik speel altijd de PS5 versie. Voor een tournooitje met collega's spelen we de PS4 versie en het verschil in gameplay is imo enorm groot. Dan maar betere teams tegen in de WL (mocht dat zo zijn), neem ik graag op de koop toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Niet zozeer betere teams, maar de playerbase is veel kleiner en het aantal fanatieke gamers waarschijnlijk groter. De kans dat je goede tegenstanders tegenkomt is daardoor groter. De PS5 versie speelt inmiddels wel beter, ik neem het ook maar voor lief.

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 12-04-2021 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
136 TOTW 81 kaarten gekocht. Voornamelijk Ortega en Daka. Er zal binnenkort wel een SBC komen dat de prijs door het dak vliegt. Tot die tijd proberen elk uur relisten. Verkoop regelmatig een kaartje voor 16.750 terwijl ze veel goedkoper te krijgen zijn. Max 10.250 betaald. Hopelijk vrijdag al een goeie SBC. Maar kan natuurlijk ook veel langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:22:
136 TOTW 81 kaarten gekocht. Voornamelijk Ortega en Daka. Er zal binnenkort wel een SBC komen dat de prijs door het dak vliegt. Tot die tijd proberen elk uur relisten. Verkoop regelmatig een kaartje voor 16.750 terwijl ze veel goedkoper te krijgen zijn. Max 10.250 betaald. Hopelijk vrijdag al een goeie SBC. Maar kan natuurlijk ook veel langer duren.
Same :) heb 3,5 miljoen geïnvesteerd in SIF Kostic (86) en IF Dolberg (82). Dolberg omdat hij een Max BIN heeft van 50k ipv 30k. Kwestie van tijd inderdaad totdat er weer een sbc komt waarin de prijzen door het dak gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik ben ze hier aan het oppeuzelen ook. Gisteren (een soort van) packluck gehad. Bezig met de CSL league SBC. Alle utradeable packs store ik in mijn club. Alle tradeable packs verkoop ik alles van. Krijg ik uit een zon mini pack 87 Immobile. Die gelijk verkocht. Koop ik daarna voor de grap een mega pack voor 17.5k, komt daaruit IF Mendy lopen. Die ook weer gelijk verkocht en met die coins nu IF's en Fodder aan het traden. Hopelijk eind van de week (of vandaag al) een leuke SBC waardoor fodder weer meer waard wordt.

Met een beetje geluk kan ik dan rond TOTS een versie van Cruyff kopen voor mijn team. Dat is in ieder geval het doel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mesque schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:09:
[Afbeelding]

Ik ga Neres ook maar doen, hij is beter dan Neymar?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Tijdens het jaar heel veel sbc's gedaan :) daar speel ik dan af en toe voor de lol mee. Heb nu een heel Bundesliga team dat eigenlijk niet goed genoeg is, maar dan doe ik af en toe wat wedstrijden mee. Tegen TOTS en Futties stop ik ze in de sbc's :)

Nu nog even kijken of ik de Reus sbc nog meepak of dat ik nog even wat fodder in de club laat.
Na Kehrer showdown ook Neres en Dzeko meegepakt. Tolisso laat ik even liggen. Daar zal nog wel een dikke TOTS voor komen.

Voor het team denk ik dat ik Ramos TOTY aanschaf. Past prima naast Varane, kopsterk en dankzij Zambrotta en Van der Sar speelt hij sowieso op full chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Mars18 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:27:
[...]

Neymar is beter vanwege de 5* weak foot en bizar goede ai-runs. Dat heeft Neres niet. Maar ik ben heel blij met Neres. Hele goede sbc value, helemaal als hij een +1 of +2 upgrade zou krijgen.

Daarnaast is de kans op een TOTS Neres heel klein, want hij draait gewoon geen goed seizoen. Deze showdown kaart is zijn beste kaart in fifa 21 verwacht ik.

[ Voor 17% gewijzigd door SterqVerhael op 13-04-2021 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Met Neres voor Neymar staat het team als volgt, erg leuk om met Cruyff en R9 in de spits te spelen.
Ik vind het bizar hoe goed Walker IF is, wat een snelheid en sterk in de verdediging, voor mij speelt die veel beter dan TOTY van Dijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZXFyWun9UJJbhvLeAnZ5oK_aHI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/reoiLvkLfJU51rwoi7TqlStp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mars18 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:46:
Met Neres voor Neymar staat het team als volgt, erg leuk om met Cruyff en R9 in de spits te spelen.
Ik vind het bizar hoe goed Walker IF is, wat een snelheid en sterk in de verdediging, voor mij speelt die veel beter dan TOTY van Dijk.

[Afbeelding]
Mooi team!

Ik heb Neres ook meegepakt. Hij past alleen niet in het team, maar anders kan ik hem inpassen in een eredivisieteam.

Sowieso wil ik aan het einde van de game ook een soort braziliaans team maken :P Neres en Garrincha moeten dan op de vleugels spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil

[Afbeelding]
Heb je zoveel packluck of een dikke portemonnee ?? :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

[Afbeelding]
Wou ik ook net vragen hoe kom je aan zo'n team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Packluck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mid/prime icon gedaan met tokens

Engelse vlag voor al dat werk van die sb

Gerrard 91
Iemand ervaring met hem ?
Heb modric nog verjandelbaar mss wil ik die vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:14:
Mid/prime icon gedaan met tokens

Engelse vlag voor al dat werk van die sb

Gerrard 91
Iemand ervaring met hem ?
Heb modric nog verjandelbaar mss wil ik die vervangen
Volgens erg goed bruikbaar als een box 2 box cm!
Ik kreeg van Nistelrooij ☹️
Die heb ik weer in een sbc gedumpt... echt useless...
Sowieso niet echt veel luck en al helemaal niet met icons

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Na lang wikken en wegen toch niet gegaan voor Kehrer. Krijg die niet echt op 10 chem en als hij zijn upgrade niet krijgt, verstoft hij sowieso.
Had nog wat dubbelen staan en wilde pakketjes open maken, dus begonnen aan Ballack moments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Valandil schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:39:
[...]

Volgens erg goed bruikbaar als een box 2 box cm!
Ik kreeg van Nistelrooij ☹️
Die heb ik weer in een sbc gedumpt... echt useless...
Sowieso niet echt veel luck en al helemaal niet met icons
Speel nu met modric en Renato dus twijfel om hem op te stellen ipv modric

Nistelrooy idd erg zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:45:
[...]

Speel nu met modric en Renato dus twijfel om hem op te stellen ipv modric

Nistelrooy idd erg zuur
Kwestie van proberen. Het gaat erom wat jij fijn vind spelen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Wel handig dat er bij managment meesterwerk golden goal wordt toegepast alleen buiten de 16 scoren.....ik haat die doelstelling dat lukt me zelfs niet als de controller weg gelegd hebben.....
Vanaf de aftrap eigen goal maken dan maar....oh nee dat kan niet ik krijg NOOIT bal uit, maar ook als ik ze laat scoren 3x opzij stap bij elke aanval zijn het gros ook nog zo idioot dat ze niks terug geven 90 minuten lang als een malloot verdedigen....
16x winnen is makkelijker als 4x van buiten de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Prosac schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:55:
Na lang wikken en wegen toch niet gegaan voor Kehrer. Krijg die niet echt op 10 chem en als hij zijn upgrade niet krijgt, verstoft hij sowieso.
Had nog wat dubbelen staan en wilde pakketjes open maken, dus begonnen aan Ballack moments.
Van Kehrer ga je geen spijt krijgen. Ballack laat ik lopen, zeker nu TOTS om de hoek is. (berichten gaan dat 23/4/21 Community TOTS is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
jerommeke96 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:52:
Wel handig dat er bij managment meesterwerk golden goal wordt toegepast alleen buiten de 16 scoren.....ik haat die doelstelling dat lukt me zelfs niet als de controller weg gelegd hebben.....
Vanaf de aftrap eigen goal maken dan maar....oh nee dat kan niet ik krijg NOOIT bal uit, maar ook als ik ze laat scoren 3x opzij stap bij elke aanval zijn het gros ook nog zo idioot dat ze niks terug geven 90 minuten lang als een malloot verdedigen....
16x winnen is makkelijker als 4x van buiten de 16.
Rashford, dybala en son zijn meester in het finesse scoren van buiten de 16.

Neemt niet weg dat ik het een klote objective vind om te voltooien..

Vanavond voor t eerst sinds lange tijd een paar potjes Rivals gedaan zonder verbindingsproblemen 👍

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 13-04-2021 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand enig idee wanneer er weer een icon sbc komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:00:
Iemand enig idee wanneer er weer een icon sbc komt
Zijn toch weer 3 nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Wat noem jij packluck? Als je er flink veel geld tegen aan gooit dan is het logisch dat je op een gegeven moment een keer een dikke speler packt of in iedergeval spelers packt die je voor flink wat munten kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Prosac schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:07:
[...]

Zijn toch weer 3 nieuwe?
Bedoel elftal inleveren dat je een icon krijgt
Nog beter playerpick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mars18 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:27:
[...]

Moeilijk te vergelijken, ik vind het in ieder geval een stuk leuker dan spelen met Neymar. Met een +2 upgrade gaat Neres wel heel erg goed zijn.

Grootste verschil dat ik merk is dat Neres veel beter kan schieten dan Neymar en hij vaak net wat explosiever/sterker weg kan. Neymar is daarentegen de betere dribbelaar en wat behendiger.

Mijn team overigens op dit moment, 100% untradable, zodra ik mijn investments kan verkopen ga ik voor (hopelijk Moments) Cruyff. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRrJTP4vb1D2pnqOtF4rG5ef6vU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k5kNNwaYGWTgWle2AgAIw3oN.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.futbin.com/21/squad/7638175

[ Voor 35% gewijzigd door Mesque op 14-04-2021 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
tukkerterror90 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:27:
[...]

Wat noem jij packluck? Als je er flink veel geld tegen aan gooit dan is het logisch dat je op een gegeven moment een keer een dikke speler packt of in iedergeval spelers packt die je voor flink wat munten kunt verkopen.
Ik handel veel, maar dat ligt de laatste maand ook een beetje op zijn gat. Er zijn niet echt sbc's uitgekomen om weer massaal mijn spelers aan te slijten :P

Verder wel 16 miljoen winst in totaal. Maar ik doe ook heel veel sbc's spelers. Gewoon voor de afwisseling. Gisteren voor de grap eens een La Liga team in elkaar gezet met POTM Benzema en POTM Aspas in de voorhoede. Die gasten waren nog zeer doeltreffend tot mijn verbazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:19:
[...]

Ik handel veel, maar dat ligt de laatste maand ook een beetje op zijn gat. Er zijn niet echt sbc's uitgekomen om weer massaal mijn spelers aan te slijten :P

Verder wel 16 miljoen winst in totaal. Maar ik doe ook heel veel sbc's spelers. Gewoon voor de afwisseling. Gisteren voor de grap eens een La Liga team in elkaar gezet met POTM Benzema en POTM Aspas in de voorhoede. Die gasten waren nog zeer doeltreffend tot mijn verbazing.
Benzema POTM is mijn held! Alles wat voor zijn voeten komt schoffelt hij er keihard in! Had eerst zijn headliner versie, maar die POTM is net zo goed. Ik merk geen verschil. Mij heeft Modric als cam me dan weer verbaasd. Op die plek kan hij met hunter erop erg goed uit de voeten! Het zijn in ieder geval 2 spelers waarvan ik het ontzettend leuk vind om mee te spelen..

Maar zo heb je altijd 'verborgen pareltjes' die lang niet iedereen gebruikt maar die je echt kunnen verbazen. Zo ben ik zelf ook zeer tevreden over Lees-Melou bijvoorbeeld. Die is goedkoop en goed voor mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Moody2204 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:42:
[...]

Benzema POTM is mijn held! Alles wat voor zijn voeten komt schoffelt hij er keihard in! Had eerst zijn headliner versie, maar die POTM is net zo goed. Ik merk geen verschil. Mij heeft Modric als cam me dan weer verbaasd. Op die plek kan hij met hunter erop erg goed uit de voeten! Het zijn in ieder geval 2 spelers waarvan ik het ontzettend leuk vind om mee te spelen..

Maar zo heb je altijd 'verborgen pareltjes' die lang niet iedereen gebruikt maar die je echt kunnen verbazen. Zo ben ik zelf ook zeer tevreden over Lees-Melou bijvoorbeeld. Die is goedkoop en goed voor mij!
Haha, inderdaad! Ik had de what if sbc (Tello heet hij geloof ik) op rechts staan, Cucurella (ook een alleskunner) op links. Capa en Busquets als CDM's.

Vooral die Cucurella is echt een tank. Kan ook centraal spelen.

Lees Melou heb ik een keer untradeable gepackt, nog niet mee gespeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Pagina: 1 ... 121 ... 158 Laatste