Tello is idd wel fijn, vooral na die +2. Spijt dat ik Cucurella in de Nedved SBC heb gegooidHassiebassie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:58:
[...]
Haha, inderdaad! Ik had de what if sbc (Tello heet hij geloof ik) op rechts staan, Cucurella (ook een alleskunner) op links. Capa en Busquets als CDM's.
Vooral die Cucurella is echt een tank. Kan ook centraal spelen.
Lees Melou heb ik een keer untradeable gepackt, nog niet mee gespeeld.
Ach maakt niet uit. Hoe bevalt Nedved?Robbio85 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:22:
[...]
Tello is idd wel fijn, vooral na die +2. Spijt dat ik Cucurella in de Nedved SBC heb gegooid
Als Real weer wint krijgt Varane weer een upgrade
Ga hem denk wel verkopen. Rond tots gaat alles hard dalen.
Nedved is een fijne speler, maar is het toch nét niet helemaal.. Maar dat zal meer aan mij liggen dan aan hem
Daar issie.Markvd1984 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:36:
[...]
Bedoel elftal inleveren dat je een icon krijgt
Nog beter playerpick
EA mag mij echt niet.
All mijn icon packluck dit seizoen:
Base Pires
Base Trezeguet
Mild Pirlo
Moments van Nistelrooij
En nu als klap op de vuurpijl: prime Vieri..... allemachtig wat een kut spel.
Base Pires
Base Trezeguet
Mild Pirlo
Moments van Nistelrooij
wijze woorden
Hier schmeichel 92Valandil schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:21:
EA mag mij echt niet.
Base Pires
Base Trezeguet
Mild Pirlo
Moments van Nistelrooij
Maar je bent ook wel eigenwijs als je dan toch gewoon weer een nieuwe doet toch?Valandil schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:21:
EA mag mij echt niet.
Base Pires
Base Trezeguet
Mild Pirlo
Moments van Nistelrooij
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nee joh... dit zijn verschillende packs geweest afgelopen maanden. SBC’s en icon swaps.M@cer schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:33:
[...]
Maar je bent ook wel eigenwijs als je dan toch gewoon weer een nieuwe doet toch?
Maar serieus... op Nakata na heb ik nagenoeg de top 5 van meeste slechte icons gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door Valandil op 14-04-2021 22:55 ]
wijze woorden
Markt ligt echt niet normaal hard op zijn gat.
Kan bijna alweer Mbappe kopen als super sub in de aanval.
Kan bijna alweer Mbappe kopen als super sub in de aanval.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zit is online te kijken naar de prime icon sbc, maar het is gewoon een grote coin sink.
Raad je echt aan deze NIET te doen... het regent prut icons en heel zelden een bruikbare.
Raad je echt aan deze NIET te doen... het regent prut icons en heel zelden een bruikbare.
wijze woorden
Heb er eentje gedaan omdat ik wel iets moest met die hoge rated fodder, voordat de duplicates je weer om de oren slaan.Valandil schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:09:
Zit is online te kijken naar de prime icon sbc, maar het is gewoon een grote coin sink.
Zambrotta... En uiteraard heb ik al lang en breed de moments SBC gedaan.
2e icon sbc gedaan lahm 91
Ben benieuwd hoe die is
Ben benieuwd hoe die is
Prime Drogba uit de icon SBC ! blij mee
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Wou het wel doen, vervolgens weer wat youtube filmpjes bekeken. Besloten mijn fodder hier niet in te gooien.Valandil schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:09:
hier het zelfde, nu had ik vorige keer nog soort van geluk met Vidic die met tot nu toe uitermate bevalt. Maar voel al een Inzagi of Prime Schmeichel aankomenProsac schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:10:
[...]
Wou het wel doen, vervolgens weer wat youtube filmpjes bekeken. Besloten mijn fodder hier niet in te gooien.
Ah. Ook een kijker van NickRuntheFutMarket 😉Prosac schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:10:
[...]
Wou het wel doen, vervolgens weer wat youtube filmpjes bekeken. Besloten mijn fodder hier niet in te gooien.
Voor zit soort SBC's ga ik alle YT-ers even langs om de drang wat te drukken.LukeSpangas schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:48:
[...]
Ah. Ook een kijker van NickRuntheFutMarket 😉
3x gedaan nu hierro eruit
Dus schmeichel lahm en hierro
Iemand ervaring met butrageno 92 ik twijfel over zijn workrate
En puskas 89 iemand ervaring mee ?
Moments R9 heeft ook medium attacking skills.Markvd1984 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:52:
3x gedaan nu hierro eruit
Butra is bijna 1 miljoen waard, dus dat zit wel goed, tenzij je voorin veel skills gebruikt.
In fifa20 was hij echt top !
wijze woorden
Skills kan ik niet hahaValandil schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:30:
[...]
Moments R9 heeft ook medium attacking skills.
Butra is bijna 1 miljoen waard, dus dat zit wel goed, tenzij je voorin veel skills gebruikt.
In fifa20 was hij echt top !
Heb nu eto alleen zijn probleem is
Hij loopt nooit diep
Zoek een spits die veel diep loopt
Palacio. Geen idee of het ermee te maken heeft maar ik vermoed:Markvd1984 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:40:
[...]
Skills kan ik niet haha
Hij loopt nooit diep
98 positioning
88 vision
Workrates zijn H/H dus dat is het niet
Maar aangezien Mbappe L/H is en pas laat diep gaat en ook een hoge positioning heeft weet k niet of dat t is. Oftewel ligt vast aan de animatie die EA meegeeft 😂
Ja weet ik niet geen ideeAugy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:59:
[...]
Palacio. Geen idee of het ermee te maken heeft maar ik vermoed:
98 positioning
88 vision
Workrates zijn H/H dus dat is het niet
Maar aangezien Mbappe L/H is en pas laat diep gaat en ook een hoge positioning heeft weet k niet of dat t is. Oftewel ligt vast aan de animatie die EA meegeeft 😂
Neymar als spits liep wel altijd diep goede looplijnen
Ik zoek een icon die sar ook heeft
Of Ronaldinjo halen en garrincha in de spits
Doe ook niet veel skills, maar de elastico is soms wel handig.Markvd1984 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:40:
[...]
Skills kan ik niet haha
Hij loopt nooit diep
wijze woorden
Hmm, heb deze week toch nog 300K eruit weten te trekken. Woensdag tijdens de sbc was er weer een crash en heb toen wat meta cards gekocht Mbappé, Mané, die nu met een beetje winst weer verkopen.
Met mijn fodder en TOTW blijf ik nog wat zitten. De prijzen zijn niet zo hard gestegen als dat ik hoopte.
Met mijn fodder en TOTW blijf ik nog wat zitten. De prijzen zijn niet zo hard gestegen als dat ik hoopte.
tja zelfs mijn oma heeft geïnvesteerd in fodder.....Hassiebassie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:35:
Hmm, heb deze week toch nog 300K eruit weten te trekken. Woensdag tijdens de sbc was er weer een crash en heb toen wat meta cards gekocht Mbappé, Mané, die nu met een beetje winst weer verkopen.
Maar de grote vraag is dan, wie heeft je oma in de spits staan?bvbal79 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:54:
[...]
tja zelfs mijn oma heeft geïnvesteerd in fodder.....
Servers zijn echt rete gaar nu, spelers draaien als vrachtwagens
Meer mensen last?
Meer mensen last?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mijn gave is weer terug
Net wl wed na 22 min heb ik 5x 1op1 gestaan en hij nog niet bij mij in de buurt geweest bij de keeper
Dus stuur hem een bericht , gefeliciteerd met de overwinning .
En met de rust 3-0 achter 2 schoten tegen 15
Ramos verliest 1x een kopduel van Messi
1x kopt die naar achteren ineens en zijn spits loopt door keeper komt en loopt weer terug
En 3e een penalty wat niks was
Ik stuur hem een bericht let op volgende scoor ik
Idd vliegt er meteen 1 in
En daarna scoort hij uit weer 2 fouten van keeper cpu
Hij bedankte me wel en gaf aan dat dit onverdiend was ,dit was nog wel aardig van hem
Hoop echt dat ze de cpu status niks gaat erin en de ander moet winnen een x aanpakken
#eamaffia
Net wl wed na 22 min heb ik 5x 1op1 gestaan en hij nog niet bij mij in de buurt geweest bij de keeper
1x kopt die naar achteren ineens en zijn spits loopt door keeper komt en loopt weer terug
Hij bedankte me wel en gaf aan dat dit onverdiend was ,dit was nog wel aardig van hem
Hoop echt dat ze de cpu status niks gaat erin en de ander moet winnen een x aanpakken
#eamaffia
Ja eens veel gele balkjes in beeldMars18 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:14:
Servers zijn echt rete gaar nu, spelers draaien als vrachtwagens
Meer mensen last?
Heb ik normaal geen last van
No offence, maar ik zie je de laatste weken alleen maar zeuren over de gameplay en hoe kut het allemaal wel niet is, kun je er dan niet gewoon beter een punt achter zetten? Ja, de game heeft zeker zijn flaws, maar ik vind wel dat er te makkelijk met het vingertje telkens naar Ome EA wordt gewezen.Markvd1984 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:22:
Mijn gave is weer terug
#eamaffia
Ik kan je nu alvast verklappen, zolang mensen de game maar blijven kopen, packs openen voor geld etc, dat er helemaal niks, noppes, nada aangepast zal worden. Nu niet en bij volgende edities van FIFA ook niet.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Euh...misschien eens even een paar weken de game aan de kant leggen? Kan me niet voorstellen dat dit erg gezond is. Dacht namelijk dat gamen om plezier moest draaien?Markvd1984 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:22:
Mijn gave is weer terug
#eamaffia
Als het bij mij niet lukt start ik Ghost of Thushima, Valhalla of parkeer ik m'n bolide in de muur in F1. Het punt dat ik me zo van de wijs liet brengen door het verliezen van een virtueel potje voetbal ligt al flink wat jaren achter me.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Markvd1984 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:22:
Mijn gave is weer terug
#eamaffia

Ik zit nog op mijn werk. Ik begin vrijdag vrijwel nooit met de WL overdag. Dan kom je allemaal de die hards tegen
Kan wel beamen dat de verbindingen ruk is de laatste tijd.. maar gefrustreerd raken van FIFA? Daar ben k lang geleden me gestopt.
Sometimes you win, sometimes you lose
Zoals ik vorige week al zei, hoe brak of slecht het soms ook lijkt te lopen, in de WL eindig ik altijd op 11 of 14 overwinningen.Augy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:19:
Kan wel beamen dat de verbindingen ruk is de laatste tijd.. maar gefrustreerd raken van FIFA? Daar ben k lang geleden me gestopt.
Dat klopt en dat heeft te maken met je ELO. WL matchup is op basis van je ELO en daardoor zal je, tenzij je dus zelf een stuk beter wordt of de gameplay mechanics beter weet uit te buiten, altijd rond het zelfde skill level eindigen.Prosac schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:28:
[...]
Zoals ik vorige week al zei, hoe brak of slecht het soms ook lijkt te lopen, in de WL eindig ik altijd op 11 of 14 overwinningen.
Weet ik, ik doelde er ook meer op dat het heerlijk is om te klagen over FIFA, maar je uiteindelijk toch vrijwel altijd rond het niveau zult eindigen dat je hebt. En dan als je hoger wilt, je zelf gewoonweg beter moet worden. Hetgeen ik vorige week ook al aanhaalde (en van baalde).SterqVerhael schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:53:
[...]
Dat klopt en dat heeft te maken met je ELO. WL matchup is op basis van je ELO en daardoor zal je, tenzij je dus zelf een stuk beter wordt of de gameplay mechanics beter weet uit te buiten, altijd rond het zelfde skill level eindigen.
Maar dat neemt niet weg dat het heerlijk is om lekker te zeiken op het spel.
Kun je hier wat meer over vertellen? Wat houdt dit exact in?SterqVerhael schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:53:
[...]
Dat klopt en dat heeft te maken met je ELO. WL matchup is op basis van je ELO en daardoor zal je, tenzij je dus zelf een stuk beter wordt of de gameplay mechanics beter weet uit te buiten, altijd rond het zelfde skill level eindigen.
Ik hoop dat ik het zo enigzins begrijpelijk uitleg, het is niet exact wat het is geloof ik.saert schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:30:
[...]
Kun je hier wat meer over vertellen? Wat houdt dit exact in?
Je rating begint op 0. Als je wint krijg je een +2, als je verliest -1 of -2. Het maximum is +15. Je komt dan tegen tegenstanders met vergelijkbare rating (dus als jij 15 hebt, is dat kans groot dat je tegen iemand speelt die ook op of tegen de 15 zit). Verlies je veel en sta je op 0, kom je tegen spelers die ook op 0 staan. Hoe verder in het weekend, hoe groter de kans dat je dan ook tegen een slechte speler terecht komt, ipv iemand die nog in zijn eerste 5 potjes zit.
Daarom verliezen veel mensen (zoals ik) na 2 a 3 winstpartijen, omdat je rating dan hoog is.
1e pot van het weekend. Sta 4-1 voor en fluitsignaal voor rust, beeld loopt vast en doet helemaal niks meer. Nu kan ik hem dus weer afsluiten en begin ik met een loss. Is toch gewoon schandalig dat dit soort bullshit nog steeds voor komt
Niederlecher als bundesligaspeler. Leuke fodder wel, als je Podolski, Huntelaar of een speciale Haaland / Reinier al hebt.
Elke win is +1 elke lose is -1.Prosac schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:54:
[...]
Ik hoop dat ik het zo enigzins begrijpelijk uitleg, het is niet exact wat het is geloof ik.
Je rating begint op 0. Als je wint krijg je een +2, als je verliest -1 of -2. Het maximum is +15. Je komt dan tegen tegenstanders met vergelijkbare rating (dus als jij 15 hebt, is dat kans groot dat je tegen iemand speelt die ook op of tegen de 15 zit). Verlies je veel en sta je op 0, kom je tegen spelers die ook op 0 staan. Hoe verder in het weekend, hoe groter de kans dat je dan ook tegen een slechte speler terecht komt, ipv iemand die nog in zijn eerste 5 potjes zit.
Daarom verliezen veel mensen (zoals ik) na 2 a 3 winstpartijen, omdat je rating dan hoog is.
Eerste 5 potjes tellen nog niet mee in het zoeken naar een tegenstander en is dus willekeurig.
Verlies je de eerste 6 games sta je dus -6 win je er daarna 2, sta je op -4 etc etc.
+ 15 is het hoogst en om elite3 te halen moet je dat minimaal bv halen.
Het verschil tussen goud1 ( 20/10 ) en goud2 ( 17/13 ) lijkt klein echter in je matchmaking dus best groot.
Om goud 1 te halen moet je een pot winnen met +9 ( 19/10 en dan ga je dus +9 voor je laatste win ) terwijl dat bij goud 2, +3 is ( 16/13 wat dus +3 is voor je laatste pot om goud 2 te halen )
Maar in grote lijnen legde je het al aardig goed uit
Vind het overigens een goed systeem van ea om dit zo te doen.
2,6 mil in the pocket, leuk startkapitaal voor TOTSValandil schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:04:
[Afbeelding]
OMG! Pack mijn eerste tradable ICON ooit!!!
Dat zeker, maar kan ook nu wel upgrades gebruiken.Augy schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:05:
[...]
2,6 mil in the pocket, leuk startkapitaal voor TOTS
Overigens een heerlijke kaart om mee te spelen. 5 games in WL en 8 goals.
Ga hem wel verkopen en mogelijk Eto prime terugkopen waardoor ik wat coins over hou voor FUT Birthday Aouar.
wijze woorden
Poeh niet zo’n leuke kaart helaas, ook op persoonlijk vlak niet: flashback naar de gegarandeerde Bundesliga TOTS..Prosac schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 20:56:
Niederlecher als bundesligaspeler. Leuke fodder wel, als je Podolski, Huntelaar of een speciale Haaland / Reinier al hebt.
Beste mensen, ik speel nu met onderstaand team. Ik zit alleen met een paar dingen waar ik niet helemaal tevreden over ben. Dat is namelijk 1. Atal komt op de vleugel niet zo lekker uit de verf, van wat ik gelezen heb in de spits beter. Dus zit te denken om met 2 spitsen te gaan spelen (Atal-Benzema). En 2. Kehrer overtuigt nog niet zo en 3. Navas is veel te wisselvallig. Dus Keher en Navas zou ik wel willen vervangen. Op de bank nog Diatta FS, Mbappe (gold), De Bruyne TOTY, Robben flashback, Klaiber showdown, El Shaarawy flashback en Dybala moments. Alleen met veel gepuzzel en een budget van momenteel zo'n 200k. loop ik vast. Ik zie ff geen oplossing. Iemand suggesties?
:strip_exif()/f/image/m8O4gwcMZw2btKFEfI5boPiW.jpg?f=fotoalbum_large)
Atal is voor mij een zeer goede spits, al een overwogen om Benzema in de cam positie te gebruiken in een 41212 opstelling?Moody2204 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:17:
Beste mensen, ik speel nu met onderstaand team. Ik zit alleen met een paar dingen waar ik niet helemaal tevreden over ben. Dat is namelijk 1. Atal komt op de vleugel niet zo lekker uit de verf, van wat ik gelezen heb in de spits beter. Dus zit te denken om met 2 spitsen te gaan spelen (Atal-Benzema). En 2. Kehrer overtuigt nog niet zo en 3. Navas is veel te wisselvallig. Dus Keher en Navas zou ik wel willen vervangen. Op de bank nog Diatta FS, Mbappe (gold), De Bruyne TOTY, Robben flashback, Klaiber showdown, El Shaarawy flashback en Dybala moments. Alleen met veel gepuzzel en een budget van momenteel zo'n 200k. loop ik vast. Ik zie ff geen oplossing. Iemand suggesties?
[Afbeelding]
Dat is ook nog een optie ja. Daar gebruik ik nu Modric. Maar wie moet dan de 2e spits worden in een 41212?_Uploader_ schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:42:
[...]
Atal is voor mij een zeer goede spits, al een overwogen om Benzema in de cam positie te gebruiken in een 41212 opstelling?
Weet iemand hoe je op de ps5 de trillingen in je controller kan uitzetten tijdens het spelen van fifa? Alles al doorzocht maar kan niks vinden...
Ik zou eerst Machis op rechts en Atal links zetten met beide een marksmen chem style e n Benzema daarachter met een engine. Dan heb je voorin veel snelheid en Atal maakt de vreemdste goals. Busquets als cdm. Veel l1 triggers en L1 passes werken voor mij erg goed in drze opstelling.Moody2204 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:47:
[...]
Dat is ook nog een optie ja. Daar gebruik ik nu Modric. Maar wie moet dan de 2e spits worden in een 41212?
Thx voor je ideeën. Ik ga daar eens mee experimenteren in een paar friendlies._Uploader_ schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:05:
[...]
Ik zou eerst Machis op rechts en Atal links zetten met beide een marksmen chem style e n Benzema daarachter met een engine. Dan heb je voorin veel snelheid en Atal maakt de vreemdste goals. Busquets als cdm. Veel l1 triggers en L1 passes werken voor mij erg goed in drze opstelling.
Wat betekenen die vinkjes bij sommige spelers?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Untradable geloof ik.Jorgen schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:56:
[...]
Vanuit het ps5 menu.RR21 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:54:
Weet iemand hoe je op de ps5 de trillingen in je controller kan uitzetten tijdens het spelen van fifa? Alles al doorzocht maar kan niks vinden...
Instellingen en dan accessoires volgens mij. Daar kan je je controller vibraties instellen.
wijze woorden
In Futbin kun je inderdaad je untradables aanvinken.Jorgen schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:56:
[...]
Hij is weer behoorlijk bezig. Benzema een paar keer laten invallen in de tweede helft voor Kaka, verbaast me enorm hoe soepel en effectief hij speelt. Had hem eigenlijk puur gedaan als fodder..Mesque schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:09:
[Afbeelding]
NERES 😊 Wat een heerlijke speler is dit zeg, zou bizar zijn als hij nog een +2 upgrade gaat krijgen.
/f/image/yFsCo9kz7yCVfyYJJylBi8jL.png?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik Benzema al een poos, maar als je weet hoe je met 'm moet spelen dan schiet hij in de 16 alles, maar dan ook echt alles binnen! Ik denk dat dat vooral komt omdat zijn loopacties erg goed zijn naar mijn idee.Mesque schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:25:
[...]
Hij is weer behoorlijk bezig. Benzema een paar keer laten invallen in de tweede helft voor Kaka, verbaast me enorm hoe soepel en effectief hij speelt. Had hem eigenlijk puur gedaan als fodder..
[Afbeelding]
Inderdaad! Nog niet veel met hem geschoten, maar door zijn loop acties en soepele dribbel komt hij telkens goed in positie om de assist te geven.Moody2204 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:32:
[...]
Ik gebruik Benzema al een poos, maar als je weet hoe je met 'm moet spelen dan schiet hij in de 16 alles, maar dan ook echt alles binnen! Ik denk dat dat vooral komt omdat zijn loopacties erg goed zijn naar mijn idee.
Mijn loss was trouwens tegen een team met alleen maar icons, onder meer PIM Maradona, Vieira, Cantona etc. Bizar
[ Voor 10% gewijzigd door Mesque op 17-04-2021 14:36 ]
Ja als cam ook erg goed bruikbaar inderdaad. Dat ben ik nu op advies van @_Uploader_ ook aan het proberen.Mesque schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:34:
[...]
Inderdaad! Nog niet veel met hem geschoten, maar door zijn loop acties en soepele dribbel komt hij telkens goed in positie om de assist te geven.
De afgelopen jaren is er wel een SBC geweest die indien gemist enorm balen is.
Gelukkig doe ik ze per ongeluk, ook dit jaar weer.
Headliner Mahrez! Wat een speler is dat aan het worden... weer een upgrade!
Gelukkig doe ik ze per ongeluk, ook dit jaar weer.
Headliner Mahrez! Wat een speler is dat aan het worden... weer een upgrade!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Over welke versie hebben we het dan? Headliners of die player of the month? potm kan je niet meer krijgen toch?Moody2204 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:32:
[...]
Ik gebruik Benzema al een poos, maar als je weet hoe je met 'm moet spelen dan schiet hij in de 16 alles, maar dan ook echt alles binnen! Ik denk dat dat vooral komt omdat zijn loopacties erg goed zijn naar mijn idee.
Tot 2 mei kan je POTM nog doenRhain schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:08:
[...]
Over welke versie hebben we het dan? Headliners of die player of the month? potm kan je niet meer krijgen toch?
:strip_exif()/f/image/vKBRef6OwxF5wfCqfNHZuXtU.jpg?f=fotoalbum_large)
De Kostic SBC is de moeite waard. Je krijgt een 88-rated speler + 2 pakjes met verhandelbare spelers in ruil voor vrij waardeloze fodder.
[ Voor 6% gewijzigd door Capsaicin op 18-04-2021 00:02 ]
EA is mijn account goed aan het leegtrekken. Heb vrij weinig spelers meer van lagere kwaliteit en open tot vrijdag ook geen packs meer.Capsaicin schreef op zondag 18 april 2021 @ 00:01:
De Kostic SBC is de moeite waard. Je krijgt een 88-rated speler + 2 pakjes met verhandelbare spelers in ruil voor vrij waardeloze fodder.
Denk tegen de 40 packs uit te komen en 3,5 miljoen coins. Benieuwd wat me dat brengt rond TOTS
Ik heb toevallig ook 3.5m coins (3.491.660 om precies te zijn) en bewaar mijn waardevolle pakjes tot vrijdag.Prosac schreef op zondag 18 april 2021 @ 00:43:
[...]
EA is mijn account goed aan het leegtrekken. Heb vrij weinig spelers meer van lagere kwaliteit en open tot vrijdag ook geen packs meer.
Denk tegen de 40 packs uit te komen en 3,5 miljoen coins. Benieuwd wat me dat brengt rond TOTS
Ik heb nog geen TOTS meegemaakt; zijn deze net zo schaars en duur als TOTY? Dan wordt 3.5M wel wat krap.
Kan headliner ben y nog hogere rating krijgen omdat een headliner is
Bij elke IF #googleMarkvd1984 schreef op zondag 18 april 2021 @ 02:02:
Kan headliner ben y nog hogere rating krijgen omdat een headliner is
Ik heb alleen vorig jaar als vergelijking en moet zeggen dat de markt dit jaar wel echt anders is..Capsaicin schreef op zondag 18 april 2021 @ 00:50:
[...]
Ik heb toevallig ook 3.5m coins (3.491.660 om precies te zijn) en bewaar mijn waardevolle pakjes tot vrijdag.![]()
Ik heb nog geen TOTS meegemaakt; zijn deze net zo schaars en duur als TOTY? Dan wordt 3.5M wel wat krap.
Maar de markt word straks overspoeld met high rated TOTS kaarten van alle competities. De echt toppers blijven wel duur (Fernandes, de Bruyne, mbappe, Neymar enz) maar een zijn echt leuke kaarten op te pakken voor relatief weinig.
Klopt, ik heb de POTM versie. Inderdaad nog tot 2-5 te doen. Tja, ik vind het een topper. Zowel als cam als ook als spits erg goed bruikbaar ondanks zijn wat mindere snelheid.Rhain schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:08:
[...]
Over welke versie hebben we het dan? Headliners of die player of the month? potm kan je niet meer krijgen toch?
[ Voor 21% gewijzigd door Moody2204 op 18-04-2021 08:53 ]
Ik heb geen idee. Voor mij ook de eerste keer. De kans is waarschijnlijk weer ultraklein, maar ik zal het aantal kansen dan maar vergroten door zoveel mogelijk pakjes te bewaren.Capsaicin schreef op zondag 18 april 2021 @ 00:50:
[...]
Ik heb toevallig ook 3.5m coins (3.491.660 om precies te zijn) en bewaar mijn waardevolle pakjes tot vrijdag.![]()
Ik had voor extra packs dan eigenlijk ook WL moeten spelen, maar het is wel lekker om eens een weekend over te slaan.
Met 3,5 miljoen kun je nu een TOTY Lewandowski kopen. Al mijn andere tradeable hoge kaarten leveren ook weinig op.
Ik speel divisie 6, maar wordt in die management-master voor Niederlechner echt compleet weggespeeld door tot nu toe elke tegenstander.. De 3 overwinningen die ik heb, heb ik te danken aan spelers die alleen ff een afstandsschot moesten hebben en daarna de controller weg leggen.
Ik spaar eigenlijk nooit echt packs op..moet zeggen dat ik nu, omdat er niks in packs zit, alles even opspaar tot vrijdag. Zeker de 10x 83+
Dat met een 100k op de bank gaan we voor het geluk 😂
Heb overigens een prima team. Zou mooi zijn als fofana, Stones, shaw en tavernier een tots krijgen. Dan kan k m'n hele backline verbeteren
Heb overigens een prima team. Zou mooi zijn als fofana, Stones, shaw en tavernier een tots krijgen. Dan kan k m'n hele backline verbeteren
Hier ook zo. Ik heb ook een beetje last van een gat in mijn hand. Daarnaast vind ik het eigenlijk ook veel leuker om spelers te zoeken die bij mijn speelstijl passen. Vaak dan wel naar aanleiding van een leuke sbc waar je dan iets omheen bouwt.Augy schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:27:
Ik spaar eigenlijk nooit echt packs op..moet zeggen dat ik nu, omdat er niks in packs zit, alles even opspaar tot vrijdag. Zeker de 10x 83+
Heb Pirlo leen speler eens geprobeerd om te kijken of hij lekker speelt. Nou ik sla hem even over , hij is echt bizar traag. Passing is goddelijk maar dat is ook echt het enige.
Edit:
Echt wat zijn die servers om te janken weer te weekend.
Edit:
[ Voor 16% gewijzigd door Traeces op 18-04-2021 12:31 ]
Ik kreeg Pirlo uit de Swaps prime/moments SBC, hij draait prima mee bij mij. Sowieso erg leuke speler om mee te spelen omdat ik hem IRL altijd een mooie speler vond.Traeces schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:20:
Heb Pirlo leen speler eens geprobeerd om te kijken of hij lekker speelt. Nou ik sla hem even over , hij is echt bizar traag. Passing is goddelijk maar dat is ook echt het enige.
Edit:
Welke opstelling speel je met hem ? Hij was mijn cdm die mee naar voren komt in 442 en vond dat 3x niks. Denk dat hij in 4-1-2-1-2 wel geweldig functioneert als cm.Mesque schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:54:
[...]
Ik kreeg Pirlo uit de Swaps prime/moments SBC, hij draait prima mee bij mij. Sowieso erg leuke speler om mee te spelen omdat ik hem IRL altijd een mooie speler vond.
Daarom heb ik hem ook geprobeerd vond het zo’n geweldig voetballer. Jammer alleen dat zo’n beetje al mijn favo voetballers van vroeger in fifa bagger zijn of onbetaalbaar zoals dinho.
4-3-1-2, als linker CM op stay back while attacking en cover center. Hij speelt daardoor als een soort diepe spelmaker van achteruit. Als centrale CM lost Mid Vieira het gevaar op, centrale CM is op dit moment FB Atal die op stay forward staat.Traeces schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:58:
[...]
Welke opstelling speel je met hem ? Hij was mijn cdm die mee naar voren komt in 442 en vond dat 3x niks. Denk dat hij in 4-1-2-1-2 wel geweldig functioneert als cm.
Daarom heb ik hem ook geprobeerd vond het zo’n geweldig voetballer. Jammer alleen dat zo’n beetje al mijn favo voetballers van vroeger in fifa bagger zijn of onbetaalbaar zoals dinho.
Moet wel eerlijk zeggen dat Pirlo op de plek speelt waar de afgelopen maanden Prime Koeman stond. Mijn verwachtingen qua speed op die plek waren dus sowieso al laag
Ben nog op zoek naar een enorme goede CDM. Kan sanches op die plek zetten, maar vind hem als CM beter (in 41212-2).
Net Vieira mid icon geprobeerd, maar ondanks dat hij redelijk goed aanwezig is, ben ik meer op zoek naar type pitbull..
Nu even Guimaraes / Paulinho weer even op die plek (let niet op de chemistry)
https://www.ea.com/fifa/u...Id=c9swCq9lnWOI3:FFA21PS4
Misschien moments Essien?
Net Vieira mid icon geprobeerd, maar ondanks dat hij redelijk goed aanwezig is, ben ik meer op zoek naar type pitbull..
[ Voor 10% gewijzigd door Valandil op 18-04-2021 16:48 ]
wijze woorden
Ik twijfelde tussen Makelele, Essien en Matthaus, en koos voor Makelele wegens zijn workrates, agility en balance (cruciale stats) en prijskaart. Tot nu toe erg blij mee, hij is echt een pitbull die overal tussen zit en nooit loslaat, maar ik heb verder geen ervaring met Essien en Matthaus, durf niet met zekerheid te zeggen wie de beste optie is.Valandil schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:33:
Ben nog op zoek naar een enorme goede CDM. Kan sanches op die plek zetten, maar vind hem als CM beter (in 41212-2).
Tot vrijdag zou ik sowieso geen dure aankoop doen.
Nee ik wacht inderdaad wel even. WL is klaar voor het weekend , dus veel zal ik aankomende tijd niet spelen
wijze woorden
Yes! Weer leuke icon moments erbij! Del Piero, Essien en Dalglish!
Moet zeggen dat Makelele er wel goed uit ziet. Ik wil nl geen cdm met H H workrates , dan kan ik Sanches daar wel neerzetten.Capsaicin schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:59:
[...]
Ik twijfelde tussen Makelele, Essien en Matthaus, en koos voor Makelele wegens zijn workrates, agility en balance (cruciale stats) en prijskaart. Tot nu toe erg blij mee, hij is echt een pitbull die overal tussen zit en nooit loslaat, maar ik heb verder geen ervaring met Essien en Matthaus, durf niet met zekerheid te zeggen wie de beste optie is.
Tot vrijdag zou ik sowieso geen dure aankoop doen.
Echter in een 41212-2 moet een cdm het veel alleen opknappen en een H H wil nog wel eens te diep gaan. Heb coins genoeg voor moments Essien of prime mattheas
Ga dan van de week Makelele denk ik kopen.
Gaat het dit ingame worden.
Twijfel alleen om Firmino te vervangen voor Aouar en nog een goede spits kopen (700k Max...)
:strip_exif()/f/image/3w1CfVKhmUaE9VcPEhxvVqlj.jpg?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Is het weer veranderd van 5-3-2 naar dat bizar achterlijke druk zetten ? Continu full pressure teams waar maar die bal continu maar als een flipperkast heen en weer vliegt.
De meeste vage shit gebeurd er weer , al 3x gehad dat me cv gewoon vol tegen elkaar aanlopen , Neymar blijft gewoon rennen en loopt ineens vol in de baan van het schot van Ronaldo.
De lol begint er bij mij steeds meer van af te gaan
De meeste vage shit gebeurd er weer , al 3x gehad dat me cv gewoon vol tegen elkaar aanlopen , Neymar blijft gewoon rennen en loopt ineens vol in de baan van het schot van Ronaldo.
De lol begint er bij mij steeds meer van af te gaan
Had dit weekend eens tijd over en heb mijn eerste WL ooit gespeeld. Als div 6 speler had ik geen hoge verwachtingen, maar hoopte vooral veel te leren. Ik speelde met dit team, in game in een 4231 of 4312. Vrijdag begon niet al te best, 7 gespeeld, allemaal verloren - waarvan 2 op penalties. De dagen erna was het beter (wat ik al begrepen had uit de verhalen hier). Uiteindelijk op 11-18 geeindigd en dus Silver 1. Plus een enorme hoeveelheid Rivals punten, dus donderdag komt er meer binnen dan normaal. Dat is wel lekker.
Wat me opviel is dat het afpakken van de bal met LT en staande tackle (B op xbox) niet zo makkelijk ging. Tegenstander leek sterker of de bal stuiterde meteen weer terug naar zijn speler of een teamgenoot. Ook dat ik toch vaker een kleine skillmove erin moet gooien, echt agile dribbling moet doen als ik de bocht om wil met een speler en niet te aggressief moet zijn met mijn verdedigers.
Het wat leuk, leerzaam maar wat gaat er een tijd in zitten. Maar 1 keer een rage quit gehad, en dat was al ergens in de 60e minuut. Dit is normaal niet te combineren met een gezin.
Wat me opviel is dat het afpakken van de bal met LT en staande tackle (B op xbox) niet zo makkelijk ging. Tegenstander leek sterker of de bal stuiterde meteen weer terug naar zijn speler of een teamgenoot. Ook dat ik toch vaker een kleine skillmove erin moet gooien, echt agile dribbling moet doen als ik de bocht om wil met een speler en niet te aggressief moet zijn met mijn verdedigers.
Het wat leuk, leerzaam maar wat gaat er een tijd in zitten. Maar 1 keer een rage quit gehad, en dat was al ergens in de 60e minuut. Dit is normaal niet te combineren met een gezin.
Vind je de 41212-2 niet een te smalle opstelling? Heb er nu een paar x mee gespeeld maar ik vind dat de zijkanten altijd zo open liggen. Daar kan ik nog niet aan wennen.Valandil schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:21:
[...]
Echter in een 41212-2 moet een cdm het veel alleen opknappen en een H H wil nog wel eens te diep gaan. Heb coins genoeg voor moments Essien of prime mattheas
Nee valt mee.Moody2204 schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:49:
[...]
Vind je de 41212-2 niet een te smalle opstelling? Heb er nu een paar x mee gespeeld maar ik vind dat de zijkanten altijd zo open liggen. Daar kan ik nog niet aan wennen.
LCM en RCM staan op cover wing.
Ben niet de beste speler , maar wel gold 3 mee behaald en nog 5 wedstrijden over.
Plus aan de zijkanten kan je tegenstander niet zoveel 😉
[ Voor 6% gewijzigd door Valandil op 18-04-2021 21:53 ]
wijze woorden
RIP @ iedereen die zijn fodder verspilde aan Prime Icon loterij.Hassiebassie schreef op zondag 18 april 2021 @ 19:05:
Yes! Weer leuke icon moments erbij! Del Piero, Essien en Dalglish!
Een middenveld met Makelele en Essien (4231, Makelele stay back, Essien B2B) is misschien wel wat
Ik ga er ook altijd wel lekker op! Backs in de aanval lekker op laten stomen en je mids op cover wing helpt enorm.Moody2204 schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:49:
[...]
Vind je de 41212-2 niet een te smalle opstelling? Heb er nu een paar x mee gespeeld maar ik vind dat de zijkanten altijd zo open liggen. Daar kan ik nog niet aan wennen.
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd meer met 4-3-2-1 en 3-5-2 doe.
Wat een leuk team johheron schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:11:
Had dit weekend eens tijd over en heb mijn eerste WL ooit gespeeld. Als div 6 speler had ik geen hoge verwachtingen, maar hoopte vooral veel te leren. Ik speelde met dit team, in game in een 4231 of 4312. Vrijdag begon niet al te best, 7 gespeeld, allemaal verloren - waarvan 2 op penalties. De dagen erna was het beter (wat ik al begrepen had uit de verhalen hier). Uiteindelijk op 11-18 geeindigd en dus Silver 1. Plus een enorme hoeveelheid Rivals punten, dus donderdag komt er meer binnen dan normaal. Dat is wel lekker.
Ik krijg de WL ook nauwelijks ingepland. 2 kids (en vrouw) die in het weekemd extra aandacht verdienen omdat ik doordeweeks altijd veel weg ben
Ja ik moet er gewoon nog veel mee oefenen om te wennen en eens kijken naar de tactics en spelersinstellingen.Augy schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:51:
[...]
Ik ga er ook altijd wel lekker op! Backs in de aanval lekker op laten stomen en je mids op cover wing helpt enorm.
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd meer met 4-3-2-1 en 3-5-2 doe.
Inderdaad een erg leuk en origineel team van @heron. Veel spelers die ik ook gebruik/gebruikt heb.
Op 4 na allemaal untradeables. Had geluk met de Birthday promo, dus mijn Serie A team aangevuld met La Liga spelers. Maar dan merk je wel dat Bastoni en Bruno Peres toch wel minder zijn dan een Klaiber.Moody2204 schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:38:
[...]
Inderdaad een erg leuk en origineel team van @heron. Veel spelers die ik ook gebruik/gebruikt heb.
Gezien de crashende markt alle grote untradeables verkocht, en eerst maar eens zien wat er uit de rewards komt deze week en of er nog leuke SBCs komen. Kan altijd nog een weekje met Varane en Mendy spelen
Zo had ik met de Birthday Promo Atal. Tja, die wil je dan toch gebruiken. Maar daarvoor had ik ook een beetje een combi van Serie A en La Liga. Dybala met name, die mis ik wel. Heerlijke speler! Wel een beetje spijt dat ik niet voor Palcio en Vidal ben gegaan.heron schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:40:
[...]
Op 4 na allemaal untradeables. Had geluk met de Birthday promo, dus mijn Serie A team aangevuld met La Liga spelers. Maar dan merk je wel dat Bastoni en Bruno Peres toch wel minder zijn dan een Klaiber.
Gezien de crashende markt alle grote untradeables verkocht, en eerst maar eens zien wat er uit de rewards komt deze week en of er nog leuke SBCs komen. Kan altijd nog een weekje met Varane en Mendy spelen
Hmmmm... die Peres kaart leek me ook wel goed. Maar ik geloof je als je zegt dat Klaiber beter is. Bastoni is wel een tijd geleden dat ik met hem heb gespeeld. Puur verdedigend erg sterk vond ik. Maar voor nu waarschijnlijk vooral zijn snelheid die tekort schiet?
Ik vind pace niet het allerbelangrijkste bij een cv. Positionering, awareness en onderscheppen daarintegen wel!Moody2204 schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:53:
[...]
Zo had ik met de Birthday Promo Atal. Tja, die wil je dan toch gebruiken. Maar daarvoor had ik ook een beetje een combi van Serie A en La Liga. Dybala met name, die mis ik wel. Heerlijke speler! Wel een beetje spijt dat ik niet voor Palcio en Vidal ben gegaan.
Hmmmm... die Peres kaart leek me ook wel goed. Maar ik geloof je als je zegt dat Klaiber beter is. Bastoni is wel een tijd geleden dat ik met hem heb gespeeld. Puur verdedigend erg sterk vond ik. Maar voor nu waarschijnlijk vooral zijn snelheid die tekort schiet?
Speelt nog steeds met fofana FS en Stones SIF (79 en 75 pace)
Ik heb Varane RTTF ook weer verkocht.heron schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:40:
[...]
Op 4 na allemaal untradeables. Had geluk met de Birthday promo, dus mijn Serie A team aangevuld met La Liga spelers. Maar dan merk je wel dat Bastoni en Bruno Peres toch wel minder zijn dan een Klaiber.
Dus speel ik weer met gouden untradeable Varane
Bijna al mijn spelers zijn untradeable. Zelfs TOTY C. Ronaldo heb ik verkocht die ik first owner gepackt had.

Maar dan pak ik er wel dikke 4,3 miljoen winst na EA tax van. Had met de 81+ sbc zelfs nog eens gouden C. Ronaldo gepackt

Dusja, hij past zo in het team.
Alleen Bastoni en Mid van der Sar zijn tradeable. De rest is untradeable. Vind dat wel prima. Zit nu op 6 miljoen coins en daar ga ik veel icon sbc's van doen in de toekomst
Essien, Del Piero en Dalglish ga ik allemaal doen. Gewoon voor de lol. Dan heb ik straks heel veel icons aan het einde van deze Fifa en is het echt afgelopen. Dan gaat het Fifa boek echt echt dicht en is het mooi geweest
Ik wacht nog op icon sbc's van Matthäus, Gullit, Vieira, R9 etc.
Eens, ik speel nu zelf met Hermoso en Kehrer centraal achterin. Die zijn beiden nog wel aardig snel. Maar ik heb ook een poosje met Ruben Dias Future Stars gespeeld. Ook niet de snelste, maar verdedigend toch sterk.Augy schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:49:
[...]
Ik vind pace niet het allerbelangrijkste bij een cv. Positionering, awareness en onderscheppen daarintegen wel!
Speelt nog steeds met fofana FS en Stones SIF (79 en 75 pace)
Bastoni was niet wendbaar genoeg vond ik, maar in herhalingen zag ik ook wel dat het waarschijnlijk aan mijn aansturing met de linkerstick lag. Ik hou er zelf meer van om met 'echte' verdedigers achterin te spelen: de tackles en opvangen van tegenstanders is zoveel beter dan met een snellere, lichtere vleugelverdediger. Hermoso was wel echt een hele goede speler.
Heb goede verhalen over Atal gehoord, heb ook nog een Sambia Birthday tijdens de promo gekregen, dus misschien mijn rechterkant maar eens uit Ligue 1 halen en dan de rest met wat ik in de club heb.
Heb goede verhalen over Atal gehoord, heb ook nog een Sambia Birthday tijdens de promo gekregen, dus misschien mijn rechterkant maar eens uit Ligue 1 halen en dan de rest met wat ik in de club heb.
Die sambia vind ik echt kut. Maarja heb atal dus helaas. Speel de laatste tijd sowieso amper meer. Ben er echt klaar mee