Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Ik gebruik Bastoni FS nog steeds. Hij is niet de snelste, niet de sterkste, maar hij is wel lekker agressief en gaat echt voor de bal. Naast Zambrotta, Varane en Mendy houdt hij zich staande.

Hij is wel de eerste die ik tijdens TOTS ga vervangen, want tegen de echte beesten kan hij totaal niet meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:41:
Bastoni was niet wendbaar genoeg vond ik, maar in herhalingen zag ik ook wel dat het waarschijnlijk aan mijn aansturing met de linkerstick lag. Ik hou er zelf meer van om met 'echte' verdedigers achterin te spelen: de tackles en opvangen van tegenstanders is zoveel beter dan met een snellere, lichtere vleugelverdediger. Hermoso was wel echt een hele goede speler.

Heb goede verhalen over Atal gehoord, heb ook nog een Sambia Birthday tijdens de promo gekregen, dus misschien mijn rechterkant maar eens uit Ligue 1 halen en dan de rest met wat ik in de club heb.
Atal is echt een beest, gebruik hem vooral in de spits als vervanger van IF neymar.
Zit er aan te denken om de zelfde te doen dat hij standaard op RM staat, vind FB Kent echt zwaar tegenvallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Traeces schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:38:
[...]

Atal is echt een beest, gebruik hem vooral in de spits als vervanger van IF neymar.
Zit er aan te denken om de zelfde te doen dat hij standaard op RM staat, vind FB Kent echt zwaar tegenvallen.
Ik ben ook niet echt onder de indruk van Kent. Als er een verdediger in de buurt komt ligt hij al op de grond. Ben nu aan het sparen voor Atal. Vanmorgen Makelele 90 gehaald voor 355k. Is een stuk dynamischer als Rijkaard en heeft de goede workrates voor de CDM positie. Misschien later nog upgraden naar de prime moments versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:05
[...]

O echt? Ik had juist het idee dat die Kent veel beter was dan Atal. Ben in ieder geval 1x volledig weggespeeld door iemand met Kent. Atal had/heb ik ook op de rechterkant staan, maar ik heb toch het idee dat hij als spits beter bruikbaar is. Daar ben ik nu met online friendlies een beetje mee aan het experimenteren. Aan de andere kant als echte RM: hij heeft ook goeie verdedigende stats. Maar dat is ook met Atal: op meerdere plekken inzetbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 23:12
[...]

Heb zelf kent en die vliegt overal langs en doorheen.. goede diepe loopacties, vlug kwa bewegen en krijgt 9/10 x de bal mee uit de kluts. Speel hem met marksman ipv deadeye.

Afwisselend met mbappe of Palacio in de spits. Ben er nog niet uit want de loopacties van Palacio zijn echt wel geweldig. Waar mbappe vaak terugzakt in t middenveld staat palacio altijd scherp

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Robbio85 schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:59:
[...]

Ik ben ook niet echt onder de indruk van Kent. Als er een verdediger in de buurt komt ligt hij al op de grond. Ben nu aan het sparen voor Atal. Vanmorgen Makelele 90 gehaald voor 355k. Is een stuk dynamischer als Rijkaard en heeft de goede workrates voor de CDM positie. Misschien later nog upgraden naar de prime moments versie.
Klopt heb het zelfde hij ligt echt continu op de grond, met neymar b.v. heb ik daar totaal geen last van. Zeker als ik het met zijn voorganger vergelijk op die positie Prime Figo valt Kent zo tegen.
Moody2204 schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:00:
[...]

O echt? Ik had juist het idee dat die Kent veel beter was dan Atal. Ben in ieder geval 1x volledig weggespeeld door iemand met Kent. Atal had/heb ik ook op de rechterkant staan, maar ik heb toch het idee dat hij als spits beter bruikbaar is. Daar ben ik nu met online friendlies een beetje mee aan het experimenteren. Aan de andere kant als echte RM: hij heeft ook goeie verdedigende stats. Maar dat is ook met Atal: op meerdere plekken inzetbaar!
Klopt tot nu toe bevalt hij bij mij ook als beste in de spits :) Ramt ze van alle standen er in. Twijfel zelfs om hem of chem in te zetten i.p.v. CR7. Qua afronden blijft CR7 fenomenaal, maar als een verdediger maar tegen hem aanloopt is hij de bal weer kwijt door die klote balance.
Augy schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:17:
[...]

Heb zelf kent en die vliegt overal langs en doorheen.. goede diepe loopacties, vlug kwa bewegen en krijgt 9/10 x de bal mee uit de kluts. Speel hem met marksman ipv deadeye.

Afwisselend met mbappe of Palacio in de spits. Ben er nog niet uit want de loopacties van Palacio zijn echt wel geweldig. Waar mbappe vaak terugzakt in t middenveld staat palacio altijd scherp
Palacio ben ik ook echt heel blij mee, gebruik hem als super sub voor CR7. Zijn loop acties zijn inderdaad zo fijn. Mbappe gebruik ik vooral als LM, kan echt niks met hem in de spits :P

Heb echt een enorme luxe qua on verhandelbare aanvallers eigenlijk, IF Neymar, Mbappe, FB Palacios, FB Kent, FB Atal, What if Papu Gomez en Freeze Lautaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Heeft het trouwens zin om die SB objectives te doen voor die league prime player packs? Is er enige kans dat daar zo'n TOTS speler in zit als je ze tijdens de promo opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Nu anderhalve week weer aan spelen na paar maandjes niet. Echt lopen klooien met formaties doordat ik uit een goodiebag headliners benzema kreeg, en de vidal sbc gedaan heb. Gedegradeerd uit div 2 tot maarliefst divisie 4 😓 vidal voelt echt slecht aan bij mij kan er helemaal niks mee. Weet meteen weer waarom ik geen untradeable sbc’s meer zou doen. Nu 532 aan spelen en wat heerlijk is dat zeg. Te verdedigend eigenlijk, maar als ik zie hoe vervelend het gros van de spelers online blijft spelen. Interesseert me dat weinig meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Robbio85 schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:47:
Heeft het trouwens zin om die SB objectives te doen voor die league prime player packs? Is er enige kans dat daar zo'n TOTS speler in zit als je ze tijdens de promo opent?
Niet doen, SB zijn altijd verziekt met dit soort opdrachten.
Ik speel normaal graag SB maar nu speel ik echt niks meer, passing is ruk, switch speler krijg je de een speler terwijl er 4!!! dichter bij staan enz enz en dat voor een prut pakket.
Verloor ineens van 83 team, terwijl ik hele week van 88/89/90 rated teams gewonnen had...toen zag ik die opdracht dus ff snel doen dacht ik....zelfs verlening op prof nodig 1x 🤣
Speel normaal legendarisch..
Maar goed pakket was niks, vd beek als hoogste, de rest laat ik lopen

Tots staat wat mij betreft garant voor ellende, doe alleen wat handel en puzzel maar spelen pas als het weer afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
De laatste tijd gaan division rivals echt lekker bij mij. Ik heb in het begin heel erg meegelift op een maat van mij die hoog in divisie 1 stond. Wij speelden altijd coöp. Hij is nu gestopt en ik heb mij van de week laten zaken tot 5 om te kijken wat echt mijn niveau is. Zit nu bijna in 4 maar de tegenstanders zijn soms wel echt random. Werd laatst finaal weggetikt door een goud team.

In squad battles laatste tijd eens met Neymar vanaf de aftrap gespeeld. Echt wat is die heerlijk zeg. Glitcht echt overal doorheen en voelt soepeler dan mijn El Shaarawy met 99 agility.

Kan hem helaas niet in mijn team passen omdat er weinig goede icons zijn met een linkervoet die een geweldige voorzet in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens kwam ik deze beste man verschillende keren tegen in de WL :

https://www.futbin.com/21/player/29353/paulo-ot%C3%A1vio

Jezus wat een bloed irritante back kwam er echt niet voorbij, ga hem zelf ook eens uitproberen om te zien of het wat is :)

edit :

Iemand overigens ervaring met deze CV ? https://www.futbin.com/21/player/28627/tapsoba mooie vervanger voor gold Varane naast Vidic. Ziet er heel goed uit voor die prijs :)

[ Voor 26% gewijzigd door Traeces op 19-04-2021 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
Hassiebassie schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:16:
De laatste tijd gaan division rivals echt lekker bij mij. Ik heb in het begin heel erg meegelift op een maat van mij die hoog in divisie 1 stond.
Bij mij juist precies omgekeerd. Geen WL gedaan, dus moet ff een paar potjes rivals spelen. Als middagpauze een stuk of 3 en allemaal dik verloren (minimaal 6/7 goals tegen) van volledig gouden elftallen. Wordt compleet weggespeeld. In het laatste potjes lukte het niet om met mijn defensie een aanval af te stoppen met gewone Boadu, Kudus, Sinisterra en zilveren Van Bergen. _O-
Allemaal weer elftallen van maart/april, dus ongetwijfeld gasten die opnieuw begonnen zijn. Helemaal tureluurs word ik er van, lijken exact te kunnen voorspellen wat ik doe. Na zoveel weken van deze ergernis in rivals zouden die toch inmiddels wel wat hoger mogen staan en ik weer een leukere rivals hebben? :'( :+
Daardoor blijf ik van randje divisie 3, nu maar hangen ergens onder divisie 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Met de komst van de Super league lijkt het er op dat dit bijzonder veel invloed gaat hebben op FIFA21
Mogelijk worden de clubs al deze week uit de europese competities gehaald en wellicht dit weekend al uit de nationale competities.
En dan zal EA moeten volgen.... toch?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
simons schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:15:
Met de komst van de Super league lijkt het er op dat dit bijzonder veel invloed gaat hebben op FIFA21
Mogelijk worden de clubs al deze week uit de europese competities gehaald en wellicht dit weekend al uit de nationale competities.
En dan zal EA moeten volgen.... toch?
Ik volg het ook op de voet. Vrijdag verwachten ze een antwoord van de Uefa. PSG wint Champions League?

Word vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:26:
[...]

Ik volg het ook op de voet. Vrijdag verwachten ze een antwoord van de Uefa. PSG wint Champions League?

Word vervolgd.
Dit btje onrust in die gekke corona tijden zonder publiek, niet uitgespeelde competities en protesten tegen Qatar konden er ook nog wel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hassiebassie schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:26:
[...]

Word vervolgd.
ik gok er nog even op dat de uitgeschakelde kwartfinalisten een nieuwe poging mogen doen, heb een RTTF Alaba aangeschaft :)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:30
Prosac schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:30:
[...]

Bij mij juist precies omgekeerd. Geen WL gedaan, dus moet ff een paar potjes rivals spelen. Als middagpauze een stuk of 3 en allemaal dik verloren (minimaal 6/7 goals tegen) van volledig gouden elftallen. Wordt compleet weggespeeld. In het laatste potjes lukte het niet om met mijn defensie een aanval af te stoppen met gewone Boadu, Kudus, Sinisterra en zilveren Van Bergen. _O-
Allemaal weer elftallen van maart/april, dus ongetwijfeld gasten die opnieuw begonnen zijn. Helemaal tureluurs word ik er van, lijken exact te kunnen voorspellen wat ik doe. Na zoveel weken van deze ergernis in rivals zouden die toch inmiddels wel wat hoger mogen staan en ik weer een leukere rivals hebben? :'( :+
Daardoor blijf ik van randje divisie 3, nu maar hangen ergens onder divisie 6.
Hier ook hoor
Alle teams in Rivals die ik nu tref met allen gouden spelers meteen een rq die potten win je toch niet
Net weer 2x verloren ,was bijna divisie 2
Maar na 20 min en 8 schoten op doel wist ik het al deze win ik niet

Mijn advies tegen compleet gouden teams meteen rq doen ,bespaart je een hoop frustratie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:45:
[...]

Hier ook hoor
Alle teams in Rivals die ik nu tref met allen gouden spelers meteen een rq die potten win je toch niet
Net weer 2x verloren ,was bijna divisie 2
Maar na 20 min en 8 schoten op doel wist ik het al deze win ik niet

Mijn advies tegen compleet gouden teams meteen rq doen ,bespaart je een hoop frustratie
Mijn advies.

Geen fifa meer aanraken, bespaart je nog meer frustratie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:46:
[...]

Mijn advies.

Geen fifa meer aanraken, bespaart je nog meer frustratie ;)
Haha nee ,verlies niet zoveel alleen tegen alleen gouden team is geen winst te behalen
10 schoten tegen 1 is een doelpunt geen zin aan dat gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Markvd1984 schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:48:
[...]

Haha nee ,verlies niet zoveel alleen tegen alleen gouden team is geen winst te behalen
10 schoten tegen 1 is een doelpunt geen zin aan dat gezeur
Gebruik zelf een gold team, wordt je beter van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wat heeft iedereen het over marktcrash? Op de pc helemaal niks van te merken, zeldzame gouden spelers met rating 78/79 vanaf 2000+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Prosac schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:45:
Wat heeft iedereen het over marktcrash? Op de pc helemaal niks van te merken, zeldzame gouden spelers met rating 78/79 vanaf 2000+ :D
Gisteren ochtend weer eens een team gekocht.
Mbappe 285k
Kante 49K
Varane 35K

Voelde als een goed moment om te kopen. Deze week + weekend ook redelijk wat tijd om te spelen. Laatste weken alleen maar discard IF kaarten verhandeld. Heeft veel coins opgeleverd!

[ Voor 7% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 20-04-2021 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Met de hele marktcrash komen sommige spelers ook makkelijker voor handen. Zo heb ik heel m'n team weer omgegooid voor mid Cantona. Daarna bijna m'n hele team aangevuld met allemaal PL gouden spelers.. wat een ander kan, kan ik ook. En sommige gaan dan gewoon spontaan rage quitten! :+

Maar zonder dollen. Speelde tegen een full gold La Liga team.. net met 3-2 verloren.
Andersom speelde ik daarna een potje waarbij echt alles, maar dan ook alles mijn kant op viel. Met left stick dribbel (want meer kan ik niet haha) plakte de bal gewoon echt aan de voeten van Cantona, Salah en Dyba en scoorde echt wel wazige doelpunten. Iedere kluts was ook in mijn voordeel (waar ook doelpunten uit kwamen). Dit heb ik na 500 potjes nog niet meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Rhain schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:15:
Met de hele marktcrash komen sommige spelers ook makkelijker voor handen. Zo heb ik heel m'n team weer omgegooid voor mid Cantona. Daarna bijna m'n hele team aangevuld met allemaal PL gouden spelers.. wat een ander kan, kan ik ook. En sommige gaan dan gewoon spontaan rage quitten! :+

Maar zonder dollen. Speelde tegen een full gold La Liga team.. net met 3-2 verloren.
Andersom speelde ik daarna een potje waarbij echt alles, maar dan ook alles mijn kant op viel. Met left stick dribbel (want meer kan ik niet haha) plakte de bal gewoon echt aan de voeten van Cantona, Salah en Dyba en scoorde echt wel wazige doelpunten. Iedere kluts was ook in mijn voordeel (waar ook doelpunten uit kwamen). Dit heb ik na 500 potjes nog niet meegemaakt...
Gisteren speelde ik tegen een Nederlander met teamnaam Willem II en wat gouden spelers op 6 chem, maar die gast won dik met 3-0. Kwam wel een aantal keer goed voor de goal maar gek genoeg schoten Dybala, Vidal en Ronaldo nauwelijks tussen de palen. Dybala randje 16, wegdraaien naar zijn linkerbeen was echt ver naast terwijl hij in die positie 9 van de 10 keer de bal echt in de winkelhaak ploft.

Potje daarna was weer als vanouds. Vanaf de aftrap balbezit, Dybala krijgt hem randje 16 en lepelt hem snoeihard in de winkelhaak. Pope stond en keek er naar.
Die gast speelde 5-2-1-2. Via youtube weet ik dat je dan gewoon veel lopende spelers moet sturen zodat de tegenstander niet weet naar wie jij de ball gaat passen. Dan ontstaan er ruimtes.
Die won ik weer eenvoudig met 3-0

Aan het eind krabbel ik dan aan mijn hoofd en merk dan wel groot verschil tussen de 2 potjes. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hassiebassie schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:48:
[...]

Gisteren speelde ik tegen een Nederlander met teamnaam Willem II en wat gouden spelers op 6 chem, maar die gast won dik met 3-0. Kwam wel een aantal keer goed voor de goal maar gek genoeg schoten Dybala, Vidal en Ronaldo nauwelijks tussen de palen. Dybala randje 16, wegdraaien naar zijn linkerbeen was echt ver naast terwijl hij in die positie 9 van de 10 keer de bal echt in de winkelhaak ploft.

Potje daarna was weer als vanouds. Vanaf de aftrap balbezit, Dybala krijgt hem randje 16 en lepelt hem snoeihard in de winkelhaak. Pope stond en keek er naar.
Die gast speelde 5-2-1-2. Via youtube weet ik dat je dan gewoon veel lopende spelers moet sturen zodat de tegenstander niet weet naar wie jij de ball gaat passen. Dan ontstaan er ruimtes.

Aan het eind krabbel ik dan aan mijn hoofd en merk dan wel groot verschil tussen de 2 potjes. :?
Verassend dat je verloor van een minder team gold en dat jij alles miste 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]
Ja, daar lees en hoor ik meer mensen over. Zo langzamerhand ga je toch geloven in scripting. Gisteravond een potje tegen een mooi icon/sbc team, eindigde in 6-6. Figo ramde er 3 heerlijk in. Vervolgens een potje tegen weer een "matig" gouden team, maar Rashford is de klutskoning, die heeft magneten in zijn voeten voor die bal en ik zet Figo 2x vrij voor de goal, die met zijn goede been 2x een hobbelbal naast schiet. 0-5 verloren. _O-

Heb het zelf ook al wel gehad, dat ik per ongeluk een potje startte met een matig gouden team dat ik nog had staan wegens een objective. En die win ik dan omdat iemand met 70 passing een bal wel op de stropdas kan leggen itt tot Flashback Toni Kroos. :P :+

Opende gisteren per ongeluk mijn 10x 83+ pakketje (was mijn 75+ spelers aan het wegwerken), wat een dramatisch pakket, met Sommer als hoogste, 2x een 85 en verder allemaal 83 spelers.
Laatste weken is het wel dramatisch met wat ik binnen trek uit packs en playerpicks. Als er een 87+ uit kwam, dan was het een keeper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:33
Markvd1984 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:54:
[...]

Verassend dat je verloor van een minder team gold en dat jij alles miste 😂
ja nu weten we het wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

Ik ben tog wel redelijk aan het strijden om weer terug te komen in divisie 5 maar merk dat zelfs in 6 iedereen super verdedigend speelt met 5 achterin.. 2 leuke potjes gespeeld van de 6.. beide keren 9-7

Ik heb vooral last van dat ik nog 1 wedstrijd moeten winnen voor div 5. Vervolgens 3x verlies, 2 x win enz enz.. oftewel op de drempel ten onder ga 😂 maar dat kan ook een mentaal dingetje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Prosac schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:45:
Je maakt een grap zeker?
Zo'n beetje alle bijzondere kaarten zijn gedecimeerd in prijs! Moments Icons zijn nog maar een fractie waard van een maand geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
simons schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:55:
[...]

Je maakt een grap zeker?
Zo'n beetje alle bijzondere kaarten zijn gedecimeerd in prijs! Moments Icons zijn nog maar een fractie waard van een maand geleden.
Neymar IF, letterlijk een miljoen minder. PIM Makelele 400K, CR7 nog maar een triest 300K. Bizar hoe de markt naar de klote is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Zo erg vind ik het niet, nu kan ik tenminste die kaarten uitproberen die altijd buiten handbereik waren :Y)

Jammer dat Messi TOTY nog 2.4 miljoen kost. Dat is toch wel mijn ultieme speler. Ooit ga ik die nog halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb nog 5.6 miljoen op de bank staan. Maar ik ga alles een beetje bewaren totdat TOTS ook enorm hard gaat crashen. Dan koop ik ook gewoon de beste kaarten en kan ik er alles uithalen wat er inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
simons schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:55:
[...]

Je maakt een grap zeker?
nee, ik maak geen grap. Probeer mijn 81/82/83 rated gouden spelers wat aan te vullen, maar die spelers zijn echt niet "crashwaardig" goedkoper.

Voorbeeld Bundesliga: Sabitzer. Normaal wel op te pikken voor tussen de 4000 en 5000. Nu niet onder de 6000. Mukiele, Jovic, Forsberg.. eerder wel voor rond de 1000 te vinden, nu gemiddeld 1500-2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:25:
[...]

nee, ik maak geen grap. Probeer mijn 81/82/83 rated gouden spelers wat aan te vullen, maar die spelers zijn echt niet "crashwaardig" goedkoper.

Voorbeeld Bundesliga: Sabitzer. Normaal wel op te pikken voor tussen de 4000 en 5000. Nu niet onder de 6000. Mukiele, Jovic, Forsberg.. eerder wel voor rond de 1000 te vinden, nu gemiddeld 1500-2000.
Rare gold cards stijgen ook hard. Iedereen is die 81+ nu aan het doen en zal ze waarschijnlijk bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Hassiebassie schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:21:
Ik heb nog 5.6 miljoen op de bank staan. Maar ik ga alles een beetje bewaren totdat TOTS ook enorm hard gaat crashen. Dan koop ik ook gewoon de beste kaarten en kan ik er alles uithalen wat er inzit.
Dit is de eerste keer dat ik FUT speel dus ik heb geen idee wat de markt na TOTS doet. Ik heb een duizelingwekkende 50k op de bank staan, dus eerst maar eens wat coins bij elkaar schrapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
[...]

Ik weet niet waar de grens ligt, maar alles boven 25k(???) is enorm aan het crashen. Ik 2/3 weken tijd heb ik bijvoorbeeld m'n Kulusevski van 450k -> 230k enorm zien zakken. En andere spelers net zo goed voor 50% naar beneden. Maar zoals eerder gezegd, andere spelers worden ineens een stuk toegankelijker.

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 20-04-2021 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Herkenbaar het verliezen tegen de gold teams. Ergens ook wel logisch. Spelen op het zelfde niveau wanneer je ze dus tegen komt met dat team. Dus je kan er van uit gaan dat je tegen een betere fifa speler speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister avond maar even heel saai 6 sb gespeeld met Braziliaanse ucl kaarten om 2 tokens te halen. Nu dus de 25x82 pack, bewaar hem lekker tot pl tots release zoals al me pakjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

[...]

Ok logisch, met het oog op TOTS en de bekende sbc's die zullen komen (player picks, goodiebags etc.) zijn de lower rated golds nog interessant.
Maar dat wil niet zeggen dat er geen marketcrash is of een marketcrash niet merkbaar is, die is namelijk snoeihard aan de gang.
Overigens ik blijf tot aan tots liquid, zeer verleidelijk om een super momens Icon te kopen, maar wachten is nu het devies.
Overigens met de ontwikkelingen rondom de superleague denk ik dat het een bijzondere TOTS gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:25:
Gister avond maar even heel saai 6 sb gespeeld met Braziliaanse ucl kaarten om 2 tokens te halen. Nu dus de 25x82 pack, bewaar hem lekker tot pl tots release zoals al me pakjes :)
Ik hoop voor je dat er betere fodder uit komt dan ik bij die packs had. :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
simons schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:51:
[...]

Ok logisch, met het oog op TOTS en de bekende sbc's die zullen komen (player picks, goodiebags etc.) zijn de lower rated golds nog interessant.
Maar dat wil niet zeggen dat er geen marketcrash is of een marketcrash niet merkbaar is, die is namelijk snoeihard aan de gang.
Laat ik het dan anders verwoorden, voor de spelers die ik in de gaten houdt (icons, low rated zeldzaam) is het niet heel erg merkzaam. ;)
Ik heb iets van 40 verschillende soorten packs klaar staan nu, grind ook vol al die league packs, dus ik vul het vanaf vrijdag dan op die manier wel weer aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Prosac op 20-04-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:44:
[...]

Ik hoop voor je dat er betere fodder uit komt dan ik bij die packs had. :'(
Daarom wacht ik er mee meer kans op iets bruikbaars :) Heb die 10x 83 ook bewaard voor PL TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Prosac schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:45:
[...]

Laat ik het dan anders verwoorden, voor de spelers die ik in de gaten houdt (icons, low rated zeldzaam) is het niet heel erg merkzaam. ;)
Ik heb iets van 40 verschillende soorten packs klaar staan nu, grind ook vol al die league packs, dus ik vul het vanaf vrijdag dan op die manier wel weer aan.
Wou ik ook vandaag mee gaan beginnen, zoek je de 'interessante' qua prijs er tussenuit of doe je ze allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb heel lang met TOTY Ronaldo gespeeld. Echt een geweldenaar, maar eigenlijk wil ik wel weer eens iemand anders proberen. Misschien dat ik tijdens TOTS eens Mbappe TOTY/TOTS met Neymar ga uitproberen. Mbappé heeft toch die outside foot shot en Finesse Shot traits. En Neymar glitcht overal doorheen.

Verder wil ik graag nog meer moments toevoegen de komende tijd :) Uiteindelijk moeten Del Piero, Dalglish, Drogba en al die sbc's komen.

Ben vooral benieuwd hoe de serie A tots eruit gaat zien. Het blijft toch een terugkerend principe dat ik er altijd naar terugkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dani05 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:26:
[...]

Wou ik ook vandaag mee gaan beginnen, zoek je de 'interessante' qua prijs er tussenuit of doe je ze allemaal?
Gewoon wat ik nog maar heb liggen en goedkoop kan doen. NIet specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Na een korte FIFA pauze van een paar weken ben ik rustig weer begonnen met wat objectives te voltooien. Met de komst van TOTS vind ik het weer wat leuker worden.

Ik zat mijn club eens door te bladeren en zag nog 4 FGS Swap 1 spelers voorbij komen.
Heeft iemand een idee of er nog FGS Swap spelers beschikbaar komen (streams via Twitch?) Ik heb de eerste 5 spelers ingeleverd en heb er nog 4 beschikbaar:
- Bartels
- Khmiri
- De Smet
- Isaksen

Om een Jumbo Rare Player Pack te unlocken moet je nog eens 5 spelers inleveren, er zijn nog 31 dagen resterend. Ik heb (voor mijn gevoel) alle livestreams ‘gekeken’ (lees: langer dan een uur laten afspelen..) en kom 1 speler tekort.

Iemand die hier meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
DeeleNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:45:

Iemand die hier meer van weet?
Volgens mij komen er wel meer, maar ik kan er geen pijl op trekken. Laatst ook weer een stream "gekeken" maar niks ontvangen, andere keren overkwam het me ook al. Geen idee wanneer je nou wel en niet een token krijgt. Ik check ook elke keer of de koppeling er nog is. Omdat ik geen zin meer had in dat onzekere gedoe, mijn 2 tokens maar ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparen jullie je pakketjes nog op voor een bepaalde competitie release ? Denk zelf aan de pl aangezien daar meestal de meeste waardevolle spelers bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Traeces schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:50:
Sparen jullie je pakketjes nog op voor een bepaalde competitie release ? Denk zelf aan de pl aangezien daar meestal de meeste waardevolle spelers bij zitten.
Zou dan wachten tot Ultimate TOTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Geen idee hoe TOTS werkt, elke dag een andere competitie ofzo?

Ik dacht zelf sowieso Bundesliga (want eigen team) Ligue 1 (ivm Mbappe en Neymar) en PL (waardevol gemiddelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Maar net hoe lang ik t volhou 😂

Ben er heel slecht in dat pakketjes vasthouden 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:34:
[...]

Ik dacht zelf sowieso Bundesliga (want eigen team) Ligue 1 (ivm Mbappe en Neymar) en PL (waardevol gemiddelde).
Elke week 2 volgens mij. 1 grote competitie en een kleinere

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 20-04-2021 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:34:
[...]

Per week krijg word een een grote competitie en kleine competitie gereleased :) eerste week is alleen communitie team of the season waar je nu op kan stemmen. Laatste week is ultimate team of the season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:39:
[...]

Per week krijg word een een grote competitie en kleine competitie gereleased :) eerste week is alleen communitie team of the season waar je nu op kan stemmen. Laatste week is ultimate team of the season.
Hoeveel geduld moet ik dan hebben? :D
In de zin van: Hoeveel weken duurt TOTS?

[ Voor 5% gewijzigd door Prosac op 20-04-2021 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ff uit me hoofd hoor kan een week mis zitten :p

- communitie team
- pl
- la Liga
- lique 1
- serie a
- bundes
- rest of the World
- ultimate tots

Volgorde kan verschillen hoor :) maar pl is eigenlijk als eerste compitie aan de beurt .

@Prosac overigens vergat te quoten.

Net een potje Rivals gespeeld voor objectives , moest 3x scoren in Rivals en 1 assist. Direct gehaald, maar leukste pot fifa sinds tijden. Lekker beide aanvallen en druk zetten.

Overigens nog 2 wins van div 1 vandaan , toch maar eens proberen te halen.

[ Voor 37% gewijzigd door Traeces op 20-04-2021 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik zag bij het inloggen vandaag: Community Team en EFL staan, dus die zullen vrijdag wel het spits afbijten. Zal toch geen 4 tot 8 weken duren dit? Duurde TOTY ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:43:
Ik zag bij het inloggen vandaag: Community Team en EFL staan, dus die zullen vrijdag wel het spits afbijten. Zal toch geen 4 tot 8 weken duren dit? Duurde TOTY ook zo lang?
Ja duurt wel zo lang , toty is team of the year met om de 2 dagen een linie qua spelers.

Tots is vrijdag grote competitie en maandag kleinere er bij en dan een week lang. In de pp krijg je nu ook tots vanaf volgende week ipv if kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Nou net even gestemd - op zich aparte namen links / rechts maar geen idee of ik de (beperkte) pakketjes op zak kan houden totdat dan eindelijk die competitie komt. We zullen zien, afhankelijk van stats kunnen het leuke kaarten worden die weer wat gepuzzel met een selectie opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Iemand enig idee wanneer er weer een global series weekend is? Moet nog 1 token “verzamelen” voor een gratis 100k pakketje en met TOTS in aantocht is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09 18:58
Potverdorie trots. Voor het eerst in jaren weer in d1. Gamechanger voor mij: neres op 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ben nog wat van die mijlpalen aan het doen voor gratis pakketjes. Wat division rival potjes, zilveren spelers, squad battles....

Allemaal van die saaie meuk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Traeces schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:03:
Ff uit me hoofd hoor kan een week mis zitten :p

- communitie team
- pl
- la Liga
- lique 1
- serie a
- bundes
- rest of the World
- ultimate tots

Volgorde kan verschillen hoor :) maar pl is eigenlijk als eerste compitie aan de beurt .

@Prosac overigens vergat te quoten.

Net een potje Rivals gespeeld voor objectives , moest 3x scoren in Rivals en 1 assist. Direct gehaald, maar leukste pot fifa sinds tijden. Lekker beide aanvallen en druk zetten.

Overigens nog 2 wins van div 1 vandaan , toch maar eens proberen te halen.
RoW komt tegenwoordig met Ultimate TOTS, om de party bag of guarantieed TOTS met onzin te vervuilen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Traeces schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:56:
[...]

Ja duurt wel zo lang , toty is team of the year met om de 2 dagen een linie qua spelers.

Tots is vrijdag grote competitie en maandag kleinere er bij en dan een week lang. In de pp krijg je nu ook tots vanaf volgende week ipv if kaarten.
de vraag is of dat nog steeds zo is...loading screen zegt dat ook EFL vrijdag zal starten
Ze hebben ook het aantal spelers verlaagd van 20 naar 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Sossage23 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:39:
Iemand enig idee wanneer er weer een global series weekend is? Moet nog 1 token “verzamelen” voor een gratis 100k pakketje en met TOTS in aantocht is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Volgens mij is ronde 1 voorbij, en start ronde 2 pas later dit jaar. Aangezien ze 'FSG Wissels 1' heten is de kans best aanwezig dat je die niet meer voor ronde 2 in kunt leveren, en moet je het dus doen met de tokens die je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08 09:41
bvbal79 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:49:
[...]

de vraag is of dat nog steeds zo is...loading screen zegt dat ook EFL vrijdag zal starten
De laatste speelrondes van de Championship en League Two zijn op 8 mei, League One op 9 mei. Was het de voorgaande jaren (met uitzondering van vorig jaar natuurlijk) niet zo dat de kaarten pas uit kwamen als de competitie afgelopen was?

Ben benieuwd of de kaarten van de grote competities dan ook eerder uit komen aangezien deze competities allemaal pas eindigen op 22/23 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
laviolette schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:20:
[...]

De laatste speelrondes van de Championship en League Two zijn op 8 mei, League One op 9 mei. Was het de voorgaande jaren (met uitzondering van vorig jaar natuurlijk) niet zo dat de kaarten pas uit kwamen als de competitie afgelopen was?

Ben benieuwd of de kaarten van de grote competities dan ook eerder uit komen aangezien deze competities allemaal pas eindigen op 22/23 mei.
Nope begint altijd al eerder voor einde competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:49:
[...]

Ah okey, loading screen nog niet gezien :) Niet heel veel fifa gespeeld deze week.
Dan zou het eventueel wel korter kunnen gaan duren, we zullen zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08 09:41
bvbal79 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:36:
[...]

Nope begint altijd al eerder voor einde competitie
Heb het net even onder elkaar gezet. In 2018 en 2019 kwamen de TOTS kaarten pas uit als de competitie was afgelopen (met uitzondering van Prem en LaLiga in 2018). TOTS begon dan alleen wel 2 weken later. Kan het zijn dat ze het naar voren hebben geschoven voor een EK promo?

2019
CompetitieTOTS ReleaseEinde competitie
Ligue 114 juni 24 mei
Bundesliga24 mei18 mei
Premier League17 mei12 mei
LaLiga31 mei18/19 mei
Serie A7 juni24/25 mei

2018
Ligue 125 mei 19 mei
Bundesliga18 mei12 mei
Premier League4 mei13 mei
LaLiga11 mei19/20 mei
Serie A25 mei20 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Denk dat ze nu wat sneller willen, omdat het EK dit jaar ook ergens de 2e week van juni begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
laviolette schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:17:
[...]

Heb het net even onder elkaar gezet. In 2018 en 2019 kwamen de TOTS kaarten pas uit als de competitie was afgelopen (met uitzondering van Prem en LaLiga in 2018). TOTS begon dan alleen wel 2 weken later. Kan het zijn dat ze het naar voren hebben geschoven voor een EK promo?

2019
Ligue 114 juni 24 mei
Bundesliga24 mei18 mei
Premier League17 mei12 mei
LaLiga31 mei18/19 mei
Serie A7 juni24/25 mei

2018
Ligue 125 mei 19 mei
Bundesliga18 mei12 mei
Premier League4 mei13 mei
LaLiga11 mei19/20 mei
Serie A25 mei20 mei
Tja eigenlijk zeg je al dat het dus in 2018 ook zo was...want dit jaar zullen er ook competities later pas uitkomen die dan ook na het einde zijn. Dus ik zie het verschil niet zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Volgende pakketjes staan klaar:

1x Gold Pack
3x Premium Gold Pack
1x Jumbo Gold Pack
3x Gold Players Premium
1x Prime Gold Players
1x Rare Player Pack
1x Mega Pack
2x Ultimate Pack
1x Electrum Players Pack
2x Premium Electrum Players
1x Small Electrum Players
4x Small Prime Electrum Players
1x Mixed Players
1x Premium Mixed Players
1x Prime Mixed Players
3x Small Prime Mixed Players
3x Small Rare Mixed Players
1x PL Premium Players
1x La Liga Premium Players
1x Bundesliga Premium Players
1x PL Prime Players
2x Ligue 1 Prime Players
1x Bundesliga Prime Players
1x Serie A Prime Players
1x La Liga Prime Players
1x Ten 83+ Rated Rare Players

Daar komt morgen nog bij:
2x Ultimate Pack
2x Rare Mega Pack
Beiden voor D1R1 rewards

Handen jeuken, maar ik bewaar ze denk ik voor Ultimate TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hebben jullie de laatste 2/3 weken ook dat de verbinding tijdens een wedstrijd steeds slechter wordt? Ik ben nu op het punt dat online rond de 70/75e minuut ingame de verbinding soms gewoon verbroken wordt zo slecht. Mijn verbinding met FUT klapt er echter niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:29:
Hebben jullie de laatste 2/3 weken ook dat de verbinding tijdens een wedstrijd steeds slechter wordt? Ik ben nu op het punt dat online rond de 70/75e minuut ingame de verbinding soms gewoon verbroken wordt zo slecht. Mijn verbinding met FUT klapt er echter niet uit.
Verbinding is echt mega slecht laatste weken. Maakt niet uit wanneer je speelt. Voorspelt niet veel goeds voor de aankomende weken met tots.

Heb ook al een paar x gehad dat ik totaal uit ultimate team word gegooid zodra ik wacht op een verbinding voor de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:33:
[...]

Verbinding is echt mega slecht laatste weken. Maakt niet uit wanneer je speelt. Voorspelt niet veel goeds voor de aankomende weken met tots.

Heb ook al een paar x gehad dat ik totaal uit ultimate team word gegooid zodra ik wacht op een verbinding voor de wedstrijd.
Ik dacht eerst dat het aan mijn powerline adapters lag, nou zijn die ook ineens niet al te best meer, maar eigenlijk alleen bij FIFA klappen ze er wel eens uit, gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:52:
[...]

Ik dacht eerst dat het aan mijn powerline adapters lag, nou zijn die ook ineens niet al te best meer, maar eigenlijk alleen bij FIFA klappen ze er wel eens uit, gek genoeg.
Ik heb een goede netgear router met altijd nieuwste firmware etc. Ook direct een keer vanaf de modem geprobeerd. Alle andere online games zoals cod, wow online nooit problemen. Alleen fifa is het altijd gezeik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Al de 3e keer vandaag dat ik naar div. 2 kan als ik win en al voor de 3e keer krijg ik dan een wedstrijd voor de kiezen die ik on-mo-ge-lijk kan winnen. Ik vind dat dan toch verdacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:23:
Al de 3e keer vandaag dat ik naar div. 2 kan als ik win en al voor de 3e keer krijg ik dan een wedstrijd voor de kiezen die ik on-mo-ge-lijk kan winnen. Ik vind dat dan toch verdacht.
Haha heb het ook zit al tijdje in div 3 en iedere keer bij 1680 punten verlies ik heel irri

Moet die pot ook vaak tegen iemand die 1700 nog wat punten heefr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:11:
[...]

Haha heb het ook zit al tijdje in div 3 en iedere keer bij 1680 punten verlies ik heel irri

Moet die pot ook vaak tegen iemand die 1700 nog wat punten heefr
Na de 4e kans is het toch gelukt! Voor mij de 2e keer dat ik in div. 2 terecht kom. Ik was op een gegeven moment zelfs gedegradeerd tot div. 5. Toch weer gelukt om op te klimmen nu!

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:24:
[...]

Na de 4e kans is het toch gelukt! Voor mij de 2e keer dat ik in div. 2 terecht kom. Ik was op een gegeven moment zelfs gedegradeerd tot div. 5. Toch weer gelukt om op te klimmen nu!

*O*
Benieuwd hoever je kan komen in div 2 :) ik zit nu zelf 2 wins van div 1 vandaan ben benieuwd hoelang dat gaat duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:27:
[...]

Benieuwd hoever je kan komen in div 2 :) ik zit nu zelf 2 wins van div 1 vandaan ben benieuwd hoelang dat gaat duren :+
Vorige keer was het best een worsteling om er in te blijven, wat uiteindelijk ook niet lukte. Ik denk ook dat div. 3 eigenlijk meer mijn niveau is, daar heb ik veruit het vaakst en langst in gezeten.

Wel een bewijs dat je je toch aardig kunt ontwikkelen ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 21-04-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:34:
[...]

Vorige keer was het best een worsteling om er in te blijven, wat uiteindelijk ook niet lukte. Ik denk ook dat div. 3 eigenlijk meer mijn niveau is, daar heb ik veruit het vaakst en langst in gezeten.

Wel een bewijs dat je je toch aardig kunt ontwikkelen ;-)
Gewoon blijven oefenen je word vanzelf beter :)
Merk ook wel dat dit mijn grens is moet echt iedere wedstrijd enorm geconstateerd spelen anders red ik het ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:39:
[...]

Gewoon blijven oefenen je word vanzelf beter :)
Merk ook wel dat dit mijn grens is moet echt iedere wedstrijd enorm geconstateerd spelen anders red ik het ook niet.
Ja ik merk zelfs dat ik bepaalde skillmoves toch onder controle krijg, terwijl ik daar helemaal niet van ben eigenlijk.

Had nu overigens ook wat iemand hier al eerder schreef ineens rond minuut 70 dat de verbinding slecht werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:05:
[...]

Ja ik merk zelfs dat ik bepaalde skillmoves toch onder controle krijg, terwijl ik daar helemaal niet van ben eigenlijk.

Had nu overigens ook wat iemand hier al eerder schreef ineens rond minuut 70 dat de verbinding slecht werd.
Sommige skillmoves kunnen is super handig . Je kan toch net ff dat stukje ruimte krijgen waardoor je een vrij schot op doel kan geven etc.

Ja bizar volgens mij is het pas sinds die laatste update gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Welke skillmoves hebben jullie het dan over? Ik doe af en toe fake shot, croqueta (L1+right flick stick opzij), die met L1+L2 en dan richting kiezen met right stick, en die waarbij je right stick een half rondje draait van zijkant naar zijkant (allemaal ten opzchte van looprichting).

Met wisselend succes, vaak gaat het nog genadeloos fout en stort mijn speler hopeloos ter aarde -O- Af en toe brengt het me in scoringspositie, dus ik blijf het gedoseerd oefenen.

Soms speel ik tegen gasten die er een hele balletshow van maken, maar vervolgens niet kunnen passen, en helemaal geen inzicht hebben. Is wel het lekkerste om van die types te winnen.

[ Voor 25% gewijzigd door Robbio85 op 22-04-2021 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:19:
Welke skillmoves hebben jullie het dan over? Ik doe af en toe fake shot, croqueta (L1+right flick stick opzij), die met L1+L2 en dan richting kiezen met right stick, en die waarbij je right stick een half rondje draait van zijkant naar zijkant (allemaal ten opzchte van looprichting).

Met wisselend succes, vaak gaat het nog genadeloos fout en stort mijn speler hopeloos ter aarde -O- Af en toe brengt het me in scoringspositie, dus ik blijf het gedoseerd oefenen.

Soms speel ik tegen gasten die er een hele balletshow van maken, maar vervolgens niet kunnen passen, en helemaal geen inzicht hebben. Is wel het lekkerste om van die types te winnen.
Haha herkenbaar. Ik faal altijd hopelijk.. alleen fakeshot pakt nog wel eens goed uit 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Robbio85 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:19:

Meeste die ik gebruik:
Ball roll
Heel flick
Roulette
La Croquetta
drag back / fake drag back
Fake shot uiteraard

Soms:
Elastico (5* skillmove)
Bridge

maar geef zelf een voorkeur aan een passing game.
Alleen soms kom je er niet door heen en moet je wel een skillmove proberen om door de laatste linie te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 22-04-2021 10:27 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:26:
[...]

Meeste die ik gebruik:
Ball roll
Heel flick
Roulette
La Croquetta
drag back / fake drag back
Fake shot uiteraard

Soms:
Elastico (5* skillmove)
Bridge

maar geef zelf een voorkeur aan een passing game.
Alleen soms kom je er niet door heen en moet je wel een skillmove proberen om door de laatste linie te komen.
Gebruik eigenlijk allemaal de zelfde als jouw, elastico gebruik ik alleen in de 16 vaak om tussen twee spelers door te glippen. Werkt geweldig met Neymar.

Enige wat ik extra gebruik is een rainbow flick die verwachten tegenstanders b.v. op de achterlijn of als een keeper uitkomt nooit.

Opzicht ook allemaal geen moeilijke skillmoves om uit te voeren en uiterste effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Thanks, ik eens kijken of er ik een paar onder de knie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:43:
Thanks, ik eens kijken of er ik een paar onder de knie kan krijgen.
Zou ik zeker doen, het geeft je namelijk net even wat extra mogelijkheden.
Zoek er gewoon 2 a 3 en beheers die goed. Het komt neer op timing.
Ik maak regelmatig nog een foutje. Bijvoorbeeld een elastico in de de benen van de tegenstander ipv er vandaan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
83-rated spelers gaan voor een leuk bedrag weg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Valandil
Tegen beter weten in, toch op de valreep een prime icon gedaan. Daarna op de bank een roulette gedaan. Begon met de beste landen, maar geen resultaat. Vervolgens Wales, Zweden, Finland... allemaal niks. Had Kameroen over het hoofd gezien _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zp70e1kV1bEGkQs6vr2Q0Lg5rQs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cuNwl6boZwtGyhNjtVtS9KeD.jpg?f=user_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:55:
83-rated spelers gaan voor een leuk bedrag weg.
Youtubers kijken voor de 84+ PP is weer lekker ontnuchterend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Prosac schreef op donderdag 22 april 2021 @ 22:50:
[...]

Youtubers kijken voor de 84+ PP is weer lekker ontnuchterend. :P
Ik ben soms best ongeduldig, maar 1 dag voor TOTS een 84+ player pick openen is wel next level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op donderdag 22 april 2021 @ 23:19:
[...]
Ik ben soms best ongeduldig, maar 1 dag voor TOTS een 84+ player pick openen is wel next level.
Zelfs mij lukt het om packs te sparen en ik ben er echt slecht in, maar de 84+ nu openen is echt mental😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 22 april 2021 @ 23:39:
[...]

Zelfs mij lukt het om packs te sparen en ik ben er echt slecht in, maar de 84+ nu openen is echt mental😂
Vanavond even die PP doen, toch een shitload aan 83 spelers in me club :) Hopen op AWB die waarschijnlijk in het TOTS zit vanavond. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Traeces schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:42:
[...]

Gebruik eigenlijk allemaal de zelfde als jouw, elastico gebruik ik alleen in de 16 vaak om tussen twee spelers door te glippen. Werkt geweldig met Neymar.

Enige wat ik extra gebruik is een rainbow flick die verwachten tegenstanders b.v. op de achterlijn of als een keeper uitkomt nooit.

Opzicht ook allemaal geen moeilijke skillmoves om uit te voeren en uiterste effectief.
Ik gebruik eigenlijk maar 1 skillmove, je doet hem altijd op dezelfde manier en het resultaat is voor iedereen afwachten: gewoon random die rechterstick in t rond bewegen :+

Misschien dat ik daarom ook weer vrij hard vanuit div 2 naar beneden ben gedonderd. Moet daarvoor ook veel te geconcentreerd spelen en daar heb ik meestal geen zin in dus vind div 4 wel best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Weekend League is weer begonnen. :+ _O_
Eerste 2 potjes al kwijt omdat de verbinding verbroken wordt op de aftrap. En 3e potje was echt bizar, complete controle. 4-0 voor in de 75e minuut. Vervolgens wordt de verbinding slecht, hij zet volle bak druk en in de 94e minuut staat het 4-4 omdat zijn spelers ineens als mieren overal lopen en ik slecht kan reageren op de afvallende bal. In de verlenging wordt het 5-5, in de 122e minuut klutst de bal na een tackle in de loop van zijn andere spits en die prikt hem erin. :')
Heerlijk spel is het toch. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:48:
[...]

Ik gebruik eigenlijk maar 1 skillmove, je doet hem altijd op dezelfde manier en het resultaat is voor iedereen afwachten: gewoon random die rechterstick in t rond bewegen :+

Misschien dat ik daarom ook weer vrij hard vanuit div 2 naar beneden ben gedonderd. Moet daarvoor ook veel te geconcentreerd spelen en daar heb ik meestal geen zin in dus vind div 4 wel best.
Probeer gewoon de echt simpele onder de knie te krijgen ?

Dragback
la croqueta
Fake shot

Zijn totaal niet moeilijk en kunnen super effectief zijn :) Ik gebruik b.v. la croqueta als ik een korte corner neem om hem langs zijn verdediger te slepen richting te achterlijn. Of als ik de achterlijn zoek met mijn buiten speler om zijn CV / back te passeren. Net voor de eerste paal geef je een dubbel X pass en je hebt een enorm gevaarlijke scoringskans.

Combinatie fake shot en daarna een croqueta is ook totaal niet moeilijk, maar mega effectief wanneer goed gebruikt :)

Gewoon blijven oefenen ook al gaat paar x fout, uiteindelijk lukt het en heb je er weer aanvallende opties bij :)
Prosac schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:50:
Weekend League is weer begonnen. :+ _O_
Eerste 2 potjes al kwijt omdat de verbinding verbroken wordt op de aftrap. En 3e potje was echt bizar, complete controle. 4-0 voor in de 75e minuut. Vervolgens wordt de verbinding slecht, hij zet volle bak druk en in de 94e minuut staat het 4-4 omdat zijn spelers ineens als mieren overal lopen en ik slecht kan reageren op de afvallende bal. In de verlenging wordt het 5-5, in de 122e minuut klutst de bal na een tackle in de loop van zijn andere spits en die prikt hem erin. :')
Heerlijk spel is het toch. :D
Bereid je maar voor dat gaat zeker niet beter worden komende dagen / weken :+ Daarbij gaan mensen echt mega tryhard spelen voor die TOTS spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:47:
[...]

Bereid je maar voor dat gaat zeker niet beter worden komende dagen / weken :+ Daarbij gaan mensen echt mega tryhard spelen voor die TOTS spelers.
Ik heb me er al op voorbereid. ;)
Zeker toen ik las dat je nu TOTS spelers kunt verdienen ipv TOTW's.

Inmiddels ook al wel kansloos verloren van een trucendoos, prima shit happens. Hij was ook gewoone echt heel goed, kon nergens goed op reageren en zelf de vrije man niet vinden.

Ik kan overigens
- drag-back
- probeer wat meer ballroll, fake shot en fake pass (gaat steeds beter)
- oefen ook met stepover en l1+r1 en rechterstick een kwart rondje.

Wat ik ook een handig trucje vind, waar ik zelf op kan reageren en zelf niet begrijp hoe die moet: De bal van de linkervoet naar de rechtervoet en langs een speler (of rechts-> links). Meestal vanuit stilstand. Soort schaatsbeweging. Heet dat een flick?

Edit: ah, volgens mij is dat gewoon croqueta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:56:
[...]

Ik heb me er al op voorbereid. ;)
Zeker toen ik las dat je nu TOTS spelers kunt verdienen ipv TOTW's.

Inmiddels ook al wel kansloos verloren van een trucendoos, prima shit happens. Hij was ook gewoone echt heel goed, kon nergens goed op reageren en zelf de vrije man niet vinden.

Ik kan overigens
- drag-back
- probeer wat meer ballroll, fake shot en fake pass (gaat steeds beter)
- oefen ook met stepover en l1+r1 en rechterstick een kwart rondje.

Wat ik ook een handig trucje vind, waar ik zelf op kan reageren en zelf niet begrijp hoe die moet: De bal van de linkervoet naar de rechtervoet en langs een speler (of rechts-> links). Meestal vanuit stilstand. Soort schaatsbeweging. Heet dat een flick?

Edit: ah, volgens mij is dat gewoon croqueta.
Dat is indd een croqueta :)
Pagina: 1 ... 123 ... 158 Laatste