Robbio85 schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:59:
[...]
Ik ben ook niet echt onder de indruk van Kent. Als er een verdediger in de buurt komt ligt hij al op de grond. Ben nu aan het sparen voor Atal. Vanmorgen Makelele 90 gehaald voor 355k. Is een stuk dynamischer als Rijkaard en heeft de goede workrates voor de CDM positie. Misschien later nog upgraden naar de prime moments versie.
Klopt heb het zelfde hij ligt echt continu op de grond, met neymar b.v. heb ik daar totaal geen last van. Zeker als ik het met zijn voorganger vergelijk op die positie Prime Figo valt Kent zo tegen.
Moody2204 schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:00:
[...]
O echt? Ik had juist het idee dat die Kent veel beter was dan Atal. Ben in ieder geval 1x volledig weggespeeld door iemand met Kent. Atal had/heb ik ook op de rechterkant staan, maar ik heb toch het idee dat hij als spits beter bruikbaar is. Daar ben ik nu met online friendlies een beetje mee aan het experimenteren. Aan de andere kant als echte RM: hij heeft ook goeie verdedigende stats. Maar dat is ook met Atal: op meerdere plekken inzetbaar!
Klopt tot nu toe bevalt hij bij mij ook als beste in de spits

Ramt ze van alle standen er in. Twijfel zelfs om hem of chem in te zetten i.p.v. CR7. Qua afronden blijft CR7 fenomenaal, maar als een verdediger maar tegen hem aanloopt is hij de bal weer kwijt door die klote balance.
Augy schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:17:
[...]
Heb zelf kent en die vliegt overal langs en doorheen.. goede diepe loopacties, vlug kwa bewegen en krijgt 9/10 x de bal mee uit de kluts. Speel hem met marksman ipv deadeye.
Afwisselend met mbappe of Palacio in de spits. Ben er nog niet uit want de loopacties van Palacio zijn echt wel geweldig. Waar mbappe vaak terugzakt in t middenveld staat palacio altijd scherp
Palacio ben ik ook echt heel blij mee, gebruik hem als super sub voor CR7. Zijn loop acties zijn inderdaad zo fijn. Mbappe gebruik ik vooral als LM, kan echt niks met hem in de spits
Heb echt een enorme luxe qua on verhandelbare aanvallers eigenlijk, IF Neymar, Mbappe, FB Palacios, FB Kent, FB Atal, What if Papu Gomez en Freeze Lautaro.