Dat zou L1 + richting moeten zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Heb je een 4 star skiller ?Prosac schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:17:
[...]
Heb hetzelfde hoor krijg die ook niet voor elkaar alleen als er niemand in de buurt is maar zodra ik op de achterlijn ben of in de 16 doet die niksProsac schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:17:
[...]
Met 4 Star skillers
Ja, Podolski, Nedved, Muller. mid Figo.
Maar lopen gewoon weg, ipv met croqueta
Ik weet niet eens precies welke skillmoves ik allemaal gebruik. Ik speel nu wel veel met 5 star skillers voorin en dat loopt wel soepeltjes. In de 2e helft gooi ik nu vaak Neymar erin voor Dybala als hij moe wordt. Neymar is echt zo'n vieze metaspeler die overal doorheen kan glitchen. Zijn skillmoves voelen ook zeer goed aan.
Verder La Croquetta, Bridge, fake shot, three touch roulette (Berbatov), Elastico, rainbow flicks, ball roll, sombrero flick.
Nu wil dat niet zeggen dat ik alleen maar skills gebruik. Blijft voor mij toch passen. Vaak wel bij aanname om snel weg te draaien.
Wel gisteren een heerlijke goal gescoord. Ging op de doelman af, fake shot, doelman dook en ik tikte hem binnen met een trivella shot
Maar ball roll is wel vaak effectiever.
Verder La Croquetta, Bridge, fake shot, three touch roulette (Berbatov), Elastico, rainbow flicks, ball roll, sombrero flick.
Nu wil dat niet zeggen dat ik alleen maar skills gebruik. Blijft voor mij toch passen. Vaak wel bij aanname om snel weg te draaien.
Wel gisteren een heerlijke goal gescoord. Ging op de doelman af, fake shot, doelman dook en ik tikte hem binnen met een trivella shot
Maar ball roll is wel vaak effectiever.
Ik kan nauwelijks skillmoves en toch win ik van jullie allemaal.
Dit twitteraccount heeft wat TOTS-leaks: https://twitter.com/KingLangpard
Valverde

Dit twitteraccount heeft wat TOTS-leaks: https://twitter.com/KingLangpard
Valverde
Nee, als ik het startscherm goed interpreteer: Championship en community picks.Markvd1984 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:42:
Ik dacht dat vanavond pl tots kwamen
Waarom spaart iedereen ze op voor vanavond dan voor championsship
Zo weekend league maar eens opgestart. Die 2000/2000 was een doorn in mij oog de laatste tijd. Ik ga keihard! Af dan wel teverstaan... 1-8 op dit moment. Eigen stommiteiten, tweetal disconnects, maar krijg mijn team niet aan de praat. Veel te statisch de hele tijd, verschillende opstellingen geprobeerd maar pas bij het laatste potje wat succes.
Bij de eerste 2 overigens lekker afgedroogd door echt goede spelers, niet bij te houden. Soms wel mooi om te zien maar 8-0 eraf is niet bijzonder leuk
Vanavond nog een poging iets te verbeteren, maar zal geen beste ronde worden.
Bij de eerste 2 overigens lekker afgedroogd door echt goede spelers, niet bij te houden. Soms wel mooi om te zien maar 8-0 eraf is niet bijzonder leuk
Sommige aanhouden (of alle) kan tactisch zijn. Ik open ze vanavond, merk dat het sparen en de kleine kans die het heeft nog nooit echt resultaat heeft gehad en wat van die ‘vreemde’ kaarten zijn soms best leuk om mee te spelen. Dan heb ik het meer over de community picks dan EFL. Laatste heb ik niets mee en wordt sowieso lastig linken.Markvd1984 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:50:
Vanavond zijn ook de 'community picks' aan de beurt. Volgens de geruchten zitten hier o.a. Valverde, Alaba, Bissaka, Ndombele en Mukiele bij.Markvd1984 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:50:
Dit is de vermoedelijke TOTS-kalender:
April 23: Community picks en EFL
April 30: Premier League
Mei 3: Saudi League
Mei 7: Liga Santander
Mei 10: Liga Nos
Mei 14: Bundesliga
Mei 17: Turkse Super League
Mei 21: Serie A
Mei 24: Eredivisie + CSL
Mei 28: Ligue 1
Mei 31: MLS + Latin America TOTS
Juni 4: Ultimate TOTS
Juni 7: Rest van de wereld TOTS
Omdat ik TOTS niet ken en dus er vanuit ging dat er vanavond al een soort eerste ronde was met allemaal topspelers. Blijkbaar duurt het dus dik anderhalve maand.Markvd1984 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:50:
Denk dat ik in elk geval de standaard pakketjes vanavond open, ben echt vrijwel door mijn gouden spelers heen. De leaguepakketjes bewaar ik wel.
Welke opstelling speel je? Ik merk dat na een paar weken "long ball" nu "fast build-up" weer werkt. En ik moet veel actiever mijn spelers naar voren sturen met L1 of right stick na een pass. In WL spelen velen toch weer met veel spelers achterin en dan wil je veel beweging.m4yall schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:57:
Eigen stommiteiten, tweetal disconnects, maar krijg mijn team niet aan de praat. Veel te statisch de hele tijd, verschillende opstellingen geprobeerd maar pas bij het laatste potje wat succes.
Ben ook weer gezwicht voor een aanvallende opstelling in 5-3-2, wou eigenlijk niet, maar die werkt nu ineens toch weer beter dan 4-3-3. Wissel ingame af naar 3-5-2 en 4-5-1. Ik heb veel middenvelders nodig voor mijn spel.
Ik kende tots ook niet, bewaar misschien de PL pakketten we even want ben daar toch niet echt naar iets op zoek behalve top.Prosac schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:10:
[...]
Omdat ik TOTS niet ken en dus er vanuit ging dat er vanavond al een soort eerste ronde was met allemaal topspelers. Blijkbaar duurt het dus dik anderhalve maand.
Denk dat ik in elk geval de standaard pakketjes vanavond open, ben echt vrijwel door mijn gouden spelers heen. De leaguepakketjes bewaar ik wel.
[...]
Welke opstelling speel je? Ik merk dat na een paar weken "long ball" nu "fast build-up" weer werkt. En ik moet veel actiever mijn spelers naar voren sturen met L1 of right stick na een pass. In WL spelen velen toch weer met veel spelers achterin en dan wil je veel beweging.
Ben ook weer gezwicht voor een aanvallende opstelling in 5-3-2, wou eigenlijk niet, maar die werkt nu ineens toch weer beter dan 4-3-3. Wissel ingame af naar 3-5-2 en 4-5-1. Ik heb veel middenvelders nodig voor mijn spel.
Ik speel 3-5-2, maar ging daarmee keihard af. Nu 4-1-2-1-2. Dat heb ik nu zo omgebouwd dat ik met Fer (CDM) Neres (LM) en Frenkie (RM) de middelste 3 heb. Gatusso (89) bevalt wel maar wat ik hem ook zeg (stay back etc) gast loopt overal en komt dan snelheid tekort.
Zit te dubben of ik voor Neymar (kan nu net) ga, maar weinig chem op SP, of Mbappe gold (na verkoop Gatusso). Heb wat impulsen nodig en die Mbappe loopt wel lekker weg bij zijn man (lees mijn verdedigers).
3-5-2 kan wel, speel ik ook, maar dan zijn mijn flankspelers Zambrotta en Nedved die defensief staan (via "attacking defenders" laat ik ze dan naar voren gaan). Guendouzi vervangt momenteel Kroos als 3e verdediger in die 3-mans achterhoede en dat werkt ook wel erg lekker, hij is sneller, dat scheelt toch nog al. De mindere passing neem ik dan maar op de koop toe.m4yall schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:52:
[...]
Ik kende tots ook niet, bewaar misschien de PL pakketten we even want ben daar toch niet echt naar iets op zoek behalve top.
Ik speel 3-5-2, maar ging daarmee keihard af. Nu 4-1-2-1-2. Dat heb ik nu zo omgebouwd dat ik met Fer (CDM) Neres (LM) en Frenkie (RM) de middelste 3 heb. Gatusso (89) bevalt wel maar wat ik hem ook zeg (stay back etc) gast loopt overal en komt dan snelheid tekort.
Iemand ervaring met Hernandez of van Basten moments ?
Dit is vanuit 5-3-2 of 3-5-2 met L/RWBs? In mijn 3-5-2 heb ik de optie attacking defenders niet oude LM positie.Prosac schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:09:
[...]
3-5-2 kan wel, speel ik ook, maar dan zijn mijn flankspelers Zambrotta en Nedved die defensief staan (via "attacking defenders" laat ik ze dan naar voren gaan). Guendouzi vervangt momenteel Kroos als 3e verdediger in die 3-mans achterhoede en dat werkt ook wel erg lekker, hij is sneller, dat scheelt toch nog al. De mindere passing neem ik dan maar op de koop toe.
Speel nu met een 82 rated CV vanwege snelheidsproblemen. Fer of een andere CVM kost net wat teveel teamgeest, maar misschien die drop maar op de koop toe gaan nemen. Een nieuwe aanvaller en Hermoso samen gaat niet lukken..
Hoe start je dan?m4yall schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:26:
[...]
Dit is vanuit 5-3-2 of 3-5-2 met L/RWBs? In mijn 3-5-2 heb ik de optie attacking defenders niet oude LM positie.
Speel nu met een 82 rated CV vanwege snelheidsproblemen. Fer of een andere CVM kost net wat teveel teamgeest, maar misschien die drop maar op de koop toe gaan nemen. Een nieuwe aanvaller en Hermoso samen gaat niet lukken..
Je kan ingame tog gewoon wisselen door je lb/Rb op de flanken te zetten en een cvm naar CB. Daar zijn voldoende opties voor
Klopt, is een optie maar doe ik op dit moment (nog) niet. Wissel dus niet en zet mijn team klaar om te gaan en mis soms dus net de laatste 8-9 teamgeest. Laatste tijd overall wel 100 door iets meer la Liga spelers.Augy schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:45:
[...]
Hoe start je dan?
Je kan ingame tog gewoon wisselen door je lb/Rb op de flanken te zetten en een cvm naar CB. Daar zijn voldoende opties voor
Zo lekker hoor, wat voor pakketje was dat met meerdere tots spelers?WasBak schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:20:
Zo, lekker begin van TOTS voor mij, toevallig een BL team 😎
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn "standaard" opstelling is 4-5-1 voor Chem. Na aftrap switch ik direct naar een van de andere 4 formaties waar spelers op hun "echte" positie staan. Figo staat standaard bv RM, maar in de meeste formaties als 2e spits. Zambrotta staat RB, maar gaat in 2 formaties wegens zijn snelheid naar het centrum. Goretzka is CAM, maar staat vaak voor de defensie.m4yall schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:26:
[...]
Dit is vanuit 5-3-2 of 3-5-2 met L/RWBs? In mijn 3-5-2 heb ik de optie attacking defenders niet oude LM positie.
10x83+ van afgelopen week.jerommeke96 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:26:
[...]
Zo lekker hoor, wat voor pakketje was dat met meerdere tots spelers?
Toch maar me packs geopend kon het niet laten. Stuk of 35 geopend, 1 tots van 16k gepacked
Ik alles incl de 84+ en 10 x 83+
Helemaal niets 😂
Helemaal niets 😂
Sinds eind januari, begin februari echt niks meer gepacked, maar dan ook echt niks. Ik heb nu oa 10x 83+ en 84+ player pick + nog een dotje packs klaar staan.. ik durf niet eens meer te openen
De 10 x 83 bewaar ik voor volgende week, de league packs voor de league TOTS. Uit de overige pakjes kreeg ik Tagliafico TOTS (verhandelbaar) en Muriel TOTS (onverhandelbaar).
Het bouwen van een team is een behoorlijke uitdaging met zoveel verschillende leagues en nationaliteiten.
Het bouwen van een team is een behoorlijke uitdaging met zoveel verschillende leagues en nationaliteiten.
25 packs geopend, ivm Alaba TOTS ook de bundesliga packs.
Geen TOTS, wel een Navas en een verhandelbare Salah. Voor de rest troep. Ja, een 81 TOTW speler nog.
Geen TOTS, wel een Navas en een verhandelbare Salah. Voor de rest troep. Ja, een 81 TOTW speler nog.
Het begon nog wel aardig, daarna was het gewoon weer echt om te janken. Helaas. Had gehoopt op minimaal wat fodder om in een sbc te steken, maar zelfs dat was nog ver te zoeken
4x player pick => tim krul ToTS / LaPorte (87)
jumbo gold pack => witsel 84
jumbo gold pack => oxlade 79
jumbo gold pack => iniesta 81
rare gold pack => milner 80
rare electrum players pack => asensio 82
rare electrum players pack => weghorst 81
two 81+ players => lopes 83
mega pack => strakosha 83
rare players pack => dubravka 83
rare players pack => modric 87
10x 83+ => Leno 85
Meer kans voor de anderen
4x player pick => tim krul ToTS / LaPorte (87)
jumbo gold pack => witsel 84
jumbo gold pack => oxlade 79
jumbo gold pack => iniesta 81
rare gold pack => milner 80
rare electrum players pack => asensio 82
rare electrum players pack => weghorst 81
two 81+ players => lopes 83
mega pack => strakosha 83
rare players pack => dubravka 83
rare players pack => modric 87
10x 83+ => Leno 85
Meer kans voor de anderen
Zo wat zijn mensen online zuur vandaag zeg. Van de 6 potjes won ik er 5 waarvan 1 met penalty's 
Die eindigde in 6-6. Lang geleden dat ik zoveel goals tegen kreeg.
Gelukkig met penalty's koos ik 2x goed en vlogen alle 4 die van mij er in.
Maar heb al 2x van die toxic mensen met nare berichten gekregen...
Nouja, maar gerapporteerd en dan zien we wel.
Doel is goud 2. Morgen verder.
Die eindigde in 6-6. Lang geleden dat ik zoveel goals tegen kreeg.
Gelukkig met penalty's koos ik 2x goed en vlogen alle 4 die van mij er in.
Maar heb al 2x van die toxic mensen met nare berichten gekregen...
Nouja, maar gerapporteerd en dan zien we wel.
Doel is goud 2. Morgen verder.
Serieus hoor word nu wel een beetje ziek van die bizarre doelpunten.
Blok een bal met James op de rechter kant van het veld. Kluts volledig naar helemaal de linkerkant val het veld, salah kan hem zo inschieten. Andere twee doelpunten ook zit er gewoon goed tussen weer vliegt hij precies 10 meter verder precies in me tegenstander ze aanvaller. Dat hij klutst best maar zo perfect altijd in iemand ze voeten......
Dat ik verlies van een betere tegen stander best , maar op deze manier begin ik echt ziek van te worden de tering pffff .
Blok een bal met James op de rechter kant van het veld. Kluts volledig naar helemaal de linkerkant val het veld, salah kan hem zo inschieten. Andere twee doelpunten ook zit er gewoon goed tussen weer vliegt hij precies 10 meter verder precies in me tegenstander ze aanvaller. Dat hij klutst best maar zo perfect altijd in iemand ze voeten......
Dat ik verlies van een betere tegen stander best , maar op deze manier begin ik echt ziek van te worden de tering pffff .
Hier juist redelijk bijgetrokken. Wel wat rare ballen links rechts, maar ook zelf een paar rebounded ‘gekregen’. Sta nu zilver 2 meen ik met 9 overwinningen. Ook een keer 0-3 omgebogen naar 5-3. Twee potjes later 5-0 achter binnen 40 minuten, was een team met Messi (POTM), CR7 (IF) en Mbappe. Vooral die laatste had magneetschoenen aan
Dan bespaar ik mezelf wel een wedstrijd uitspelen en door naar de volgende.
Nog 8 wedstrijden voor 2 overwinningen. Morgenavond eens kijken wat gaat lukken.
Nog 8 wedstrijden voor 2 overwinningen. Morgenavond eens kijken wat gaat lukken.
Eens wat je zegt ,er gebeuren teveel dingen waar je geen invloed op hebt en het frustrerende is nog dat je er niks aan kunt doen om dit te voorkomenTraeces schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:54:
Serieus hoor word nu wel een beetje ziek van die bizarre doelpunten.
Gestart met 2-3, had net zo goed 0-5 kunnen wezen bizar wat een goede tegenstanders ik kreeg vandaag. Eigen spel liep wel lekker maar soms moet je je meerdere erkennen helaas 😆 kwam tegen iemand met ronaldo (96) had het idee dat mijn dochter van 3 daar ook wel doelpunten mee kan maken wat een speler👌
Eerste 5 tellen sowieso niet. Pas daarna word je tegen vergelijkbare tegenstanders gezet, althans, die net zoveel winst/verliespunten hebben.Dani05 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:19:
Gestart met 2-3, had net zo goed 0-5 kunnen wezen bizar wat een goede tegenstanders ik kreeg vandaag. Eigen spel liep wel lekker maar soms moet je je meerdere erkennen helaas 😆 kwam tegen iemand met ronaldo (96) had het idee dat mijn dochter van 3 daar ook wel doelpunten mee kan maken wat een speler👌
Verschil in tegenstanders is idd wel bizar, ene tikt je compleet weg, andere overloop jij met eenvoud. De zure zijn idd die @Traeces beschrijft, gelijkopgaan en dan door bizare klutsballen verliezen.
Iemand hier de Correa objective al gedaan? Ik heb net 4 potjes gedaan en wordt werkelijk overlopen
Nog niet. Moet wel zeggen dat precies dat me wat tegenhoud want die 8 wins zullen wel weer een eeuwigheid duren.DeeleNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:34:
Iemand hier de Correa objective al gedaan? Ik heb net 4 potjes gedaan en wordt werkelijk overlopen
Die Chiesa SBC ziet er wel leuk uit, komende dagen even kijken of dat hem gaat worden. Kan misschien net met het restje in mijn club.
valt mee, de helft rq na 1-0. Wat voor elftal gebruik je @DeeleNL?m4yall schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:53:
[...]
Nog niet. Moet wel zeggen dat precies dat me wat tegenhoud want die 8 wins zullen wel weer een eeuwigheid duren.
Die Chiesa SBC ziet er wel leuk uit, komende dagen even kijken of dat hem gaat worden. Kan misschien net met het restje in mijn club.
Dat is voor de wins mooi meegenomenMessje schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:58:
[...]
valt mee, de helft rq na 1-0. Wat voor elftal gebruik je @DeeleNL?
Ik zie die Chiesa ook wel zitten, maar dat wordt weer puzzelen. Heb nu een combi La Liga/Ligue 1. Maar nog wel Dybala Moments achter de hand en Tonali Moments. Verdediging Serie A is het lastigst vind ik, want ondanks dat Italië bekend staat om zijn sterke verdedigers, vind ik die in Fifa net te mager voor deze fase in het spel.
Ik hoor ook bij die helftMessje schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:58:
[...]
valt mee, de helft rq na 1-0. Wat voor elftal gebruik je @DeeleNL?
Haha, als ze geen directe rq krijgen dan leaven ze na een gelijkmaker.DeeleNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:08:
[...]
Ik hoor ook bij die helftgebruik een bij elkaar geraapt elftal van high rated spelers in mijn club. Maar ik heb het idee dat het merendeel van de community deze Correa zsm binnen wilt hengelen en dat dus nu ook aan het doen zijn. Normaal doe ik zo’n objective een aantal dagen na de release.

FB Tomori is er nu bij gekomen. TOTW Marusic is ook heel snel, maar kan verder niet zo heel veel. Freeze Gosens of What If Smalling.Moody2204 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:59:
Ik zie die Chiesa ook wel zitten, maar dat wordt weer puzzelen. Heb nu een combi La Liga/Ligue 1. Maar nog wel Dybala Moments achter de hand en Tonali Moments. Verdediging Serie A is het lastigst vind ik, want ondanks dat Italië bekend staat om zijn sterke verdedigers, vind ik die in Fifa net te mager voor deze fase in het spel.
Maar het houdt inderdaad niet over.
Heb de berichten functie maar uitgezet, wordt moe van de toxic zolderkamer figuren, speel de game gewoon!Messje schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:12:
[...]
Haha, als ze geen directe rq krijgen dan leaven ze na een gelijkmaker.Dit objective laat soms ook maar zien hoe toxic de community is. Het aantal negatieve reacties als je niet weggaat
Of bij het uit laten lopen van de celebrations 😂DeeleNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:49:
[...]
Heb de berichten functie maar uitgezet, wordt moe van de toxic zolderkamer figuren, speel de game gewoon!overigens leave ik wel na een tegengoal, echter twijfel ik daarover wanneer de tegenstander voor mij op pauze drukt
Moet zeggen dat ik me niet kan motiveren voor al die objectives. Heb al moeite met het spelen voor rewards van SB en Rivals 😂
Gewoon love you terugsturen krijg dan nooit meer wat terug haha. Of als ze sturen jij bent mega slecht ofzo, ja dat klopt . Maar de spelers worden echt wel met de week triester en doen echt alles om te winnen.DeeleNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:49:
[...]
Heb de berichten functie maar uitgezet, wordt moe van de toxic zolderkamer figuren, speel de game gewoon!overigens leave ik wel na een tegengoal, echter twijfel ik daarover wanneer de tegenstander voor mij op pauze drukt
Besteed er liever geen onnodige energie aanTraeces schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 11:42:
[...]
Gewoon love you terugsturen krijg dan nooit meer wat terug haha. Of als ze sturen jij bent mega slecht ofzo, ja dat klopt . Maar de spelers worden echt wel met de week triester en doen echt alles om te winnen.
Prime reward leverde me TOTS Edouard op, mooi meegenomen weer. Als Fodder.
Oef, heb weer 3 potjes gespeeld. 2 gewonnen en 1 verloren.
Wel 3 potjes waar echt de vreemdste dingen gebeuren. Dybala die bij een potentiële volley opeens gaat proberen de bal aan te nemen.... normaal rost hij de bal er altijd in.
De loss kon ik gewoon nauwelijks een vuist maken. Zijn spelers zaten er bovenop en ik kwam er nauwelijks onderuit. Wel 2 foutjes van hem direct afgestraft, maar ik ging met 6 tegengoals eraf.
De 433 blijft vervelend om tegen te voetballen als mensen dan ook met 3 cdm's gaan spelen.
Gelukkig 3-1 gewonnen maar Van der Sar schitterde met een paar onmogelijke reddingen. Als mensen heel verdedigend gaan spelen laat ik met een druk op de knop mijn backs opkomen en dat werkt echt goed
Wel 3 potjes waar echt de vreemdste dingen gebeuren. Dybala die bij een potentiële volley opeens gaat proberen de bal aan te nemen.... normaal rost hij de bal er altijd in.
De loss kon ik gewoon nauwelijks een vuist maken. Zijn spelers zaten er bovenop en ik kwam er nauwelijks onderuit. Wel 2 foutjes van hem direct afgestraft, maar ik ging met 6 tegengoals eraf.
De 433 blijft vervelend om tegen te voetballen als mensen dan ook met 3 cdm's gaan spelen.
Gelukkig 3-1 gewonnen maar Van der Sar schitterde met een paar onmogelijke reddingen. Als mensen heel verdedigend gaan spelen laat ik met een druk op de knop mijn backs opkomen en dat werkt echt goed
Ben weer wat aan het experimenteren met 4-1-2-1-2 wat tog altijd m'n favo opstelling is.. gameplay lijkt wat traag haha.. doet het even met onderstand '2e' team. Speelt best leuk weer en lijkt weer plezier te krijgen in 
:strip_exif()/f/image/F0UJHXOdrTQUTm9HqSud6H1V.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk amavi over twee week naar 86.
:strip_exif()/f/image/F0UJHXOdrTQUTm9HqSud6H1V.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk amavi over twee week naar 86.
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 24-04-2021 12:38 ]
Kom net 2-0 voor in de Correa objectives, tegenstander komt terug naar een 2-4 voorsprong door o.a. perfecte afstandschoten van Moments Deco en 4x het uitgebreide dansje met 4 spelers op een rij. Ik maak 4-4 en hij leaved
typisch voorbeeld hoe de community in elkaar zit
Nog 1 wedstrijd met een doelpunt en Correa is binnen.

Gisteren goed begonnen met 8-2, sta ondertussen 8-6 toch maar gewoon stoppen nu voor ik het weer helemaal ga verpesten. Alles valt de verkeerde kant op vanmiddag. Eerste tegenstander is ook zo’n profspeler. Höhn heette hij, bizar goed team...
Echt he? Best een uitdaging om dan relaxt te blijven.DeeleNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:07:
Kom net 2-0 voor in de Correa objectives, tegenstander komt terug naar een 2-4 voorsprong door o.a. perfecte afstandschoten van Moments Deco en 4x het uitgebreide dansje met 4 spelers op een rij. Ik maak 4-4 en hij leavedtypisch voorbeeld hoe de community in elkaar zit
Nog 1 wedstrijd met een doelpunt en Correa is binnen.
Niet normaal wat voor teams je ook tegenkomt. Ik word ook nog eens meestal volledig weggespeeld. Heb nog geen makkelijke gehad eigenlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 24-04-2021 15:04 ]
Twijfel wat te doen , heb Pim sol campbell leen speler nu gebruikt. Vind hem echt serieus goed komt niks langs die muur.
Ff doorsparen dat ik hem verhandelbaar heb of me fodder gebruiken om die sbc te doen.
Die fs reece James rb is overigens een heel fijne speler. Vind hem persoonlijk een stuk beter dan toty TAA.
Kent komt nu ook veel beter uit de verf met hem.
Ff doorsparen dat ik hem verhandelbaar heb of me fodder gebruiken om die sbc te doen.
Die fs reece James rb is overigens een heel fijne speler. Vind hem persoonlijk een stuk beter dan toty TAA.
Kent komt nu ook veel beter uit de verf met hem.
[ Voor 28% gewijzigd door Traeces op 24-04-2021 15:03 ]
Gestopt met Correa objective. Wat @DeeleNL al schreef: wat een zieke community! En wat een teams krijg je tegen je... 1 gewonnen en voor de rest 7x kansloos. Totaal geen lol aan en kennelijk voor mij dus onbereikbaar. Was er zo klaar mee dat ik maar gestopt ben. Dan maar geen Correa.
Zieke mensen in de fifa community , net een gast tegen met als team naam jodenbranden. Heb hem ook gerapporteerd, ziek volk.Moody2204 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:19:
Gestopt met Correa objective. Wat @DeeleNL al schreef: wat een zieke community! En wat een teams krijg je tegen je... 1 gewonnen en voor de rest 7x kansloos. Totaal geen lol aan en kennelijk voor mij dus onbereikbaar. Was er zo klaar mee dat ik maar gestopt ben. Dan maar geen Correa.
Uiteindelijk de objective in enkele uurtjes kunnen voltooien. Met wat geluk een stuk of 5 wedstrijden gemakkelijk gewonnen, door snelle RQ’s van de tegenstander. Gewoon geduld hebben en jezelf niet opfokken als je weer een snelle tegengoal krijgt, je verlies pakken en een nieuwe pot starten!
benieuwd hoe hij bevalt.
Misschien pak ik het nog wel weer op ja. Maar ik heb het lastiger dan in mijn divisie!DeeleNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 16:39:
Uiteindelijk de objective in enkele uurtjes kunnen voltooien. Met wat geluk een stuk of 5 wedstrijden gemakkelijk gewonnen, door snelle RQ’s van de tegenstander. Gewoon geduld hebben en jezelf niet opfokken als je weer een snelle tegengoal krijgt, je verlies pakken en een nieuwe pot starten!benieuwd hoe hij bevalt.
De servers zijn weer bijzonder slecht he?
Zit even wat langer naar de ping te kijken voor het starten, maar je start rond de 30, maar na een paar seconden schiet die heen en weer naar dieprood en weer groen.
Zit even wat langer naar de ping te kijken voor het starten, maar je start rond de 30, maar na een paar seconden schiet die heen en weer naar dieprood en weer groen.
[ Voor 67% gewijzigd door Prosac op 24-04-2021 17:04 ]
Vind die objectives echt 10 x leuker dan SB hoor, dat is zo voorspelbaar. Ben daar ook helemaal mee gestopt, nadeel is daarvan dat je niet meer tot level 30 kan gaan bij Seasons. Maar die spelers zijn toch vaak achterhaald.Augy schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 11:38:
[...]
Of bij het uit laten lopen van de celebrations 😂
Moet zeggen dat ik me niet kan motiveren voor al die objectives. Heb al moeite met het spelen voor rewards van SB en Rivals 😂
Wat is je opstelling en tactiekMesque schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:26:
Bizar hoe ik nu al voor de vierde WL op rij op 14-4 uit komNeres weer lekker on fire, dit keer vanwege TOTS maar eens kijken of we nog verder gaan komen.
[Afbeelding]
Good luck all met de jacht op TOTS picks!
Correa was hier in ruim een uur binnen. Vrijwel iedereen volgde het 'eerste goal wint'-principe. Leuke link met de What If Gomez uit de Partybag!
Ja, ik had vanmorgen een paar potjes gedaan, maar dan is het op de PC volgens mij nog rustig en word ik eigenlijk altijd afgeslacht danwel geconfronteerd met behoorlijke trollen. Gewoon voor 1 goal gegaan en achterover hangen daarna.lwd-kevin schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:04:
Correa was hier in ruim een uur binnen. Vrijwel iedereen volgde het 'eerste goal wint'-principe. Leuke link met de What If Gomez uit de Partybag!
In de middag is het veel drukker en speelt het wel prettiger, want tegenstanders zijn beter te doen en ogenschijnlijk ook minder vervelend qua gedrag (in de friendlies althans).
Heb hem vanmiddag ook ff gehaald. Ga hem alleen maar gebruiken voor SBC's
Zo vandaag liep een heel stuk beter dan gister avond 9 gespeeld 8 gewonnen. Enige verlies pot was ook gewoon echt verdiend. Had ook een hel verwacht qua gameplay maar dat was echt bizar soepel.
Me rechterkant is met FS Reece James en FB Kent enorm sterk. Heb nu eindelijk gevoel bij Kent en draai nu echt iedereen helemaal dol met hem. Tevens levert hij enorm veel assist af. Reece is verdedigend echt 10x zo beter als TOTY TAA.
Eerst eens Mendy of Varane gaan vervangen want die ben ik nu wel zat
Me rechterkant is met FS Reece James en FB Kent enorm sterk. Heb nu eindelijk gevoel bij Kent en draai nu echt iedereen helemaal dol met hem. Tevens levert hij enorm veel assist af. Reece is verdedigend echt 10x zo beter als TOTY TAA.
Eerst eens Mendy of Varane gaan vervangen want die ben ik nu wel zat
Nog 8 wedstrijden over. 22 gespeeld, 11 gewonnen.
Gaat op zich wel lekker, alleen weer die bizarre potjes ertussen dat helemaal niks lukt. Sommige verlies ik terecht kansloos, maar het is toch steeds weer bizar dat de ene pot Figo en Haaland de ballen er uit alle hoeken in schieten en de volgende pot ze vanaf de doellijn meerdere ballen naast weten te krijgen. Naja, part of the game. Mag helemaal niet klagen met een 50% winstpercentage.
Gamechanger voor mij is Haaland er weer inzetten ipv Podolski en Kroos vervangen door Guendouzi.
Morgen (vandaag
) proberen de 14 binnen te slepen.
Gaat op zich wel lekker, alleen weer die bizarre potjes ertussen dat helemaal niks lukt. Sommige verlies ik terecht kansloos, maar het is toch steeds weer bizar dat de ene pot Figo en Haaland de ballen er uit alle hoeken in schieten en de volgende pot ze vanaf de doellijn meerdere ballen naast weten te krijgen. Naja, part of the game. Mag helemaal niet klagen met een 50% winstpercentage.
Gamechanger voor mij is Haaland er weer inzetten ipv Podolski en Kroos vervangen door Guendouzi.
Morgen (vandaag
[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 25-04-2021 00:46 ]
Binnen uurtje zo goed als correa binnen. Moet alleen nog in 4 wedstrijden scoren dat is geen probleem.
Ja, ik heb hem toch ook maar afgemaakt. Was al over de helft, dus toch zonde om niet af te maken dan. Nog niet mee gespeeld. Lees wel goeie dingen op futbin dus ben benieuwd. Ook Chiesa sbc maar gedaan, kan ik Dybala Moments, wat altijd 1 van mijn favorieten was, ook weer eens in mijn team inpassen.Traeces schreef op zondag 25 april 2021 @ 01:12:
Binnen uurtje zo goed als correa binnen. Moet alleen nog in 4 wedstrijden scoren dat is geen probleem.
Zit te twijfelen over chiesa.. op zijn plek staat nu Rashford SIF (89) die gaat ie denk nooit uit de basis spelen en is onverhandelbaar 😂Moody2204 schreef op zondag 25 april 2021 @ 08:47:
[...]
Ja, ik heb hem toch ook maar afgemaakt. Was al over de helft, dus toch zonde om niet af te maken dan. Nog niet mee gespeeld. Lees wel goeie dingen op futbin dus ben benieuwd. Ook Chiesa sbc maar gedaan, kan ik Dybala Moments, wat altijd 1 van mijn favorieten was, ook weer eens in mijn team inpassen.
Dybala blijft echt een klasbak. By far m'n favo speler dit jaar
Doe meestal die objectives pas later op de avond. Dan is er meestal toch iets normale volk online omdat meeste volwassen zijn.Moody2204 schreef op zondag 25 april 2021 @ 08:47:
[...]
Ja, ik heb hem toch ook maar afgemaakt. Was al over de helft, dus toch zonde om niet af te maken dan. Nog niet mee gespeeld. Lees wel goeie dingen op futbin dus ben benieuwd. Ook Chiesa sbc maar gedaan, kan ik Dybala Moments, wat altijd 1 van mijn favorieten was, ook weer eens in mijn team inpassen.
Heb ook al het irritante volk direct gequit , geen zin daar in
Dan kun je beter Rashford hebben denk ik ook. Maar was zelf erg nieuwsgierig naar Chiesa plus als bijkomend voordeel de goede link met Dybala. Vanmiddag maar eens testen.Augy schreef op zondag 25 april 2021 @ 08:52:
[...]
Zit te twijfelen over chiesa.. op zijn plek staat nu Rashford SIF (89) die gaat ie denk nooit uit de basis spelen en is onverhandelbaar 😂
Dybala blijft echt een klasbak. By far m'n favo speler dit jaar
Zo correa is binnen
vanmiddag maar weer eens verder met de wl
Nu 12 wins. Kan nog gold halen, moet het wel flink mee zitten. Wat een grote verschillen in tegenstanders. 1x 7-6 gewonnen binnen de 90 minuten. Ik zie dan wel dat mijn spel wel verbeterd kan worden 
Gewoon de bal vasthouden door fatsoenlijke passing of dribbelen zonder balverlies zou ik heel graag beter in worden. Het is meestal meer een flipperkast tot Mbappe gelanceerd kan worden. Niet echt iets op trots op te zijn
Gewoon de bal vasthouden door fatsoenlijke passing of dribbelen zonder balverlies zou ik heel graag beter in worden. Het is meestal meer een flipperkast tot Mbappe gelanceerd kan worden. Niet echt iets op trots op te zijn
Wat mij geholpen heeft is de camera op co-op zetten, dan heb je een veel groter overzicht op het veld en zie je meer passing mogelijkheden.Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:57:
Nu 12 wins. Kan nog gold halen, moet het wel flink mee zitten. Wat een grote verschillen in tegenstanders. 1x 7-6 gewonnen binnen de 90 minuten. Ik zie dan wel dat mijn spel wel verbeterd kan worden
Ga nu 8-10 waar bij ik rond dit punt meestal minimaal andersom ga. Geen potje onterecht verloren. Valt me erg op vergeleken bij vorige fifa’s hoe dure teams ik tegen kom zelfs in deze fase van het spel. Heb zelf ook wel paar centjes uit gegeven, maar als ik die teams zie wow.
Vast veel packluck 😁
Vast veel packluck 😁
Ik heb fifa in december gekocht en 130 wedstrijden gespeeld ofzo. Geen euro aan packs uitgegeven, maar toch zo'n 2.5 miljoen aan mogelijkheden. Dat is in deze fase van het spel niet extreem veel, maar daar kan je wel iets mee bouwen.Dani05 schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:28:
Ga nu 8-10 waar bij ik rond dit punt meestal minimaal andersom ga. Geen potje onterecht verloren. Valt me erg op vergeleken bij vorige fifa’s hoe dure teams ik tegen kom zelfs in deze fase van het spel. Heb zelf ook wel paar centjes uit gegeven, maar als ik die teams zie wow.
Vast veel packluck 😁
Eigenlijk doe ik elk jaar IF trading met 81 rating kaarten. Max 10.500 kopen en relisten in een range van 15.750/18.750. Dat werkt alleen met heel veel geduld. En met grote hoeveelheid coins die je niet in spelers wilt inzetten voor langere periode. Op een moment heb je 100 kaarten op je transferlijst staan. Af en toe verkoop je wat voor een te hoge prijs. En bij een goeie SBC pak je zomaar 700K winst.
Heb het over teams van minimaal 10mln+. Heb echt het idee dat ik zulke teams vaker tegenkom dan vorige fifa’s. Al is het ook wel weer leuk, en hetzelfde als wanneer je tegen een volledig gold team speelt. Onder of over schatten is niet nodig je zit schijnbaar op ongeveer hetzelfde niveau.Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:17:
[...]
Ik heb fifa in december gekocht en 130 wedstrijden gespeeld ofzo. Geen euro aan packs uitgegeven, maar toch zo'n 2.5 miljoen aan mogelijkheden. Dat is in deze fase van het spel niet extreem veel, maar daar kan je wel iets mee bouwen.
Eigenlijk doe ik elk jaar IF trading met 81 rating kaarten. Max 10.500 kopen en relisten in een range van 15.750/18.750. Dat werkt alleen met heel veel geduld. En met grote hoeveelheid coins die je niet in spelers wilt inzetten voor langere periode. Op een moment heb je 100 kaarten op je transferlijst staan. Af en toe verkoop je wat voor een te hoge prijs. En bij een goeie SBC pak je zomaar 700K winst.
Misschien team die jaar na jaar hun geld meenemen naar de nieuwe FIFA? Soort ultra lange termijn visie, om op een gegeven moment met een elftal bestaande uit Pele en R9 te kunnen spelen?Dani05 schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:35:
[...]
Heb het over teams van minimaal 10mln+. Heb echt het idee dat ik zulke teams vaker tegenkom dan vorige fifa’s. Al is het ook wel weer leuk, en hetzelfde als wanneer je tegen een volledig gold team speelt. Onder of over schatten is niet nodig je zit schijnbaar op ongeveer hetzelfde niveau.
Je begint toch elke nieuwe FIFA weer gewoon op 0?Prosac schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:39:
[...]
Misschien team die jaar na jaar hun geld meenemen naar de nieuwe FIFA? Soort ultra lange termijn visie, om op een gegeven moment met een elftal bestaande uit Pele en R9 te kunnen spelen?
Ik dacht dat je alles kon overzetten naar de nieuwe versie? (coins en je team?)PrinsPils schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:42:
[...]
Je begint toch elke nieuwe FIFA weer gewoon op 0?
Ik weet het niet 100% zeker, maar las dat veel mensen tegen het einde van FIFA zoveel mogelijk verkopen. Dacht dat het daar mee te maken had?
Iedereen begint elk jaar weer op 0 je kan alleen fifa punten overzetten naar de nieuwe FIFA.Moody2204 schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:53:
Volgens mij begin je gewoon weer op 0 toch?
Ergste wl ooit dit
Ik verlies tegen kneusje die denk ik in div 10 spelen
Niks komt aan echt helemaal niks
Garrincha word eruit gelopen kroos gold
Net toppunt bij rust 19 schoten tegen 1
Stand 1-1 snap er geen hol van
Uit wanhoop al 532 geprobeerd kreeg er alsnog 6 tegen
Spelers wandelen daadwerkelijk door mijn verdediging terwijl ik op rondje op PS4 ram doet niemand iets
Echt elke speler is traag bij mij vandaag
Ik verlies tegen kneusje die denk ik in div 10 spelen
Niks komt aan echt helemaal niks
Garrincha word eruit gelopen kroos gold
Net toppunt bij rust 19 schoten tegen 1
Stand 1-1 snap er geen hol van
Uit wanhoop al 532 geprobeerd kreeg er alsnog 6 tegen
Spelers wandelen daadwerkelijk door mijn verdediging terwijl ik op rondje op PS4 ram doet niemand iets
Echt elke speler is traag bij mij vandaag
Zo heel goed hersteld van die kansloze 2-3 van vrijdag. Ga nu 12-5 waarbij me loss van vandaag en gister heel terecht waren.
Net een pot binnen gehaald waarbij ik door een domme tackle al na 20 min ingame rood pakte. Speelde met 10 man nog veel beter , maar was niet door die 5-3-2 te komen. Uiteindelijk via penalty’s gewonnen die was echt lekker
Door de aanpassing in me tactiek en spelers kan ik veel makkelijker druk zetten en niet bang zijn voor de counter. Tevens wat tips opgepakt van neilsguides die me serieus hebben geholpen
Net een pot binnen gehaald waarbij ik door een domme tackle al na 20 min ingame rood pakte. Speelde met 10 man nog veel beter , maar was niet door die 5-3-2 te komen. Uiteindelijk via penalty’s gewonnen die was echt lekker
Door de aanpassing in me tactiek en spelers kan ik veel makkelijker druk zetten en niet bang zijn voor de counter. Tevens wat tips opgepakt van neilsguides die me serieus hebben geholpen
Pfff gaat echt slecht vandaag 3 gewonnen en 3 verloren waarvan er 2 zeer onterecht waren. Laatste kreeg een vrije trap. Ik heb mijn verdediger in de hoek staan, bal komt op hem af. Glitcht er doorheen 
Zo duidelijk te zien in de replay. Echt heel heel zuur. Was ook weer een pot dat ik elke keer voorkom en hij van die rebounds scoort.
Zo duidelijk te zien in de replay. Echt heel heel zuur. Was ook weer een pot dat ik elke keer voorkom en hij van die rebounds scoort.
Het is vandaag vrij toxic weer. Dus even pauze.
Wel gewonnen van iemand die na 30 minuten 3-0 voor stond en steeds pauzeerde zodat ik zou quitten. Ja prima, maar ik had allang gezien dat hij vanaf minuut 1 constant pressure aan had. Dus toen in de 75e en 80e minuut de 3-5 en 3-6 vielen heb ik wel even mijn speciale dansjes gedaan en 2x gepauzeerd. Bij de 3-7 in de 83e volgde de ragequit.
Wel gewonnen van iemand die na 30 minuten 3-0 voor stond en steeds pauzeerde zodat ik zou quitten. Ja prima, maar ik had allang gezien dat hij vanaf minuut 1 constant pressure aan had. Dus toen in de 75e en 80e minuut de 3-5 en 3-6 vielen heb ik wel even mijn speciale dansjes gedaan en 2x gepauzeerd. Bij de 3-7 in de 83e volgde de ragequit.
Slechte score weer om kunnen draaien met 6 wins op rij vanavond maar laatste potten doen. Heb veel moeite om te scoren wanneer mijn tegenstander zn keeper gaat bewegen wanneer ik vrij kan schieten, wat doen jullie meestal?
Wachten als je weet dat hij het iedere keer doet. Dan ligt er een hoek helemaal open in te schieten.Dani05 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:06:
Slechte score weer om kunnen draaien met 6 wins op rij vanavond maar laatste potten doen. Heb veel moeite om te scoren wanneer mijn tegenstander zn keeper gaat bewegen wanneer ik vrij kan schieten, wat doen jullie meestal?
Ball roll voor je schiet.Dani05 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:06:
Kan iemand mij uitleggen hoe het met de playerpicks zit? Hoorde dat je vanaf goud 2 gegarandeerd een totts krijgt klopt dat?
https://www.esportsclub.n...21-weekend-league-rewardstukkerterror90 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:52:
Kan iemand mij uitleggen hoe het met de playerpicks zit? Hoorde dat je vanaf goud 2 gegarandeerd een totts krijgt klopt dat?
Goud 3 binnen , kijk wel even of ik doorga gegarandeerde tots is wel fijn. Ligt vooral aan me staat als voetbal afgelopen is
Voor de EFL finale nog wat friendlies gedaan voor Correa. Viel erg mee, bijna iedereen deed golden goal. Soms proberen ze het wel nog even na de 1-0 en vertrekken bij 2-0. Eigenlijk al afschuwelijk gedrag.
De laatste was natuurlijk het ergste. Stond na 30min op 2-0 en hij pakte rood. Toch gaat hij door en komt terug tot 2-3
Maarja, had alleen nog die goals nodig. Er zijn ergere dingen in het leven...
De laatste was natuurlijk het ergste. Stond na 30min op 2-0 en hij pakte rood. Toch gaat hij door en komt terug tot 2-3
Die heeft geen zin in de erehaag over 2 weken.Augy schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:46:
Lkkr van Berghuis ook weer vandaag.
Net een mooi potje gespeeld, die gast kon niet verdedigen, maar had zich 1 "trucje" aangeleerd. Schieten vanaf afstand, werkelijk elke aanval eindigde met een schot van buiten de 16 met Mane, De Bruyne of Salah. En hij scoorde zeker de helft van zijn schoten. Grootste moeite om dat snel af te dekken, want zijn passing was ook erg goed. Alles gericht op een van die 3 spelers enige ruimte geven. Wel gewonnen (10-9), maar respect voor die aanvallende skills.
Ik packte laatst dus untradeable Zanetti RB 92 uit een gold player pack daar kan ik hem dus iig prima mee linken en is een prima CDM, wellicht net te traag als RB, dus 352 in game zou een optie kunnen zijn! Op het middenveld misschien iets van Papu Gomez en RM Correa, allemaal argentijnenTraeces schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:05:
[...]
Ze moeten Steven die band eens afnemen , zoveelste keer al dat hij gefrustreerd zomaar iemand afschopt. En weer zijn club benadeeld.
Ajax indd verdiend kampioen niks op aan te merken. Veel beter beleid als bij Feyenoord laatste jaren ook.
Ben benieuwd of hij er 1 krijgt , stond tussen het stemmen voor communitie team of the season. En hij heeft er geen gekregen dus hopen op een sbc. Die ga ik zeker doenvind Senesi echt baas in het echt en in fifa. Kan hem alleen dramatische linken.