Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:09:
[...]

Ik packte laatst dus untradeable Zanetti RB 92 uit een gold player pack daar kan ik hem dus iig prima mee linken en is een prima CDM, wellicht net te traag als RB, dus 352 in game zou een optie kunnen zijn! Op het middenveld misschien iets van Papu Gomez en RM Correa, allemaal argentijnen d:)b heb daarnaast ook Dybala moments nog.
Met schaduw 96 pace ? Meer als voldoende , alleen draait hij denk als een tank dat is meer een probleem.

Als cv zou hij denk wel meekunnen , prime vidic bij mij is echt een monster en is totaal niet snel.

Met papu en correa kan je indd hen wel inbouwen. Hoop dat senesi een tots krijgt dan bouw ik hem wel in met icons. Heb nu een Engels rb en icon cv nodig voor Rooney en kent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:39
Prosac schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:22:
3x80+ upgrade gedaan. 3x een 80 speler _O_
:X zal mij niet anders vergaan straks :)

Edit: toch een stuk beter bedeeld: 82/81/80 :P

[ Voor 11% gewijzigd door m4yall op 25-04-2021 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Moest nog 1 win voor goud 2. Kom je opeens tegen een team met moments Ronaldo, Moments Vieira, Moments Gullit, Moments Carlos Alberto...

Denk echt, dit gaat echt een pak slaag worden.

Toch weet Dybala er door te glippen, boem 1-0 en een ragequit :?

Eh, ok.... bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
80+ was idd niks, tot 87 had k Muller en de 3 rare players Greenwood TOTW.

Vanaaf nog een paar doen..

Iemand enig idee wat er aan de hand is met de objective brons 3x scoren met LB? Zowel met lva als linksachter geen succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

m4yall schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:45:
[...]

:X zal mij niet anders vergaan straks :)

Edit: toch een stuk beter bedeeld: 82/81/80 :P
Hier maar even één keer gedaan: 86 TOTW Yaremchuk - óf 2 80-rated. No-brainer :P Was gelijk het einde van de picks die ik ging doen, want met mijn geluk van de afgelopen twee weken is het helemaal niks.

Hier wel al 4x TOTS gepackt, maar alleen van die EFL-spelers, waarvan een dubbele 85. Daarnaast nog een 86 en een 88, maar toch *zucht*. Had graag een Tagliafico of Alaba willen packen. Denk dat ik straks nog even die EPL-objective toe als fodder-snack, dan maak ik morgen wel een start met Correa (weekje vrij).

Morgen heb ik in ieder geval genoeg coins om Nico in m'n team te zetten, maar wacht wel even af wat er verder gaat droppen. Z'n prijs van 180/190k is me wat te hoog, zeker als je ziet dat 'ie na release een tijd op 120/30 bleef hangen. Als de SB-rewards een beetje gunstig zijn, doe ik Zapata nog. Dan kan Bernardeschi uit m'n Serie A-team, gaat Dybala Moments naar CAM en worden Zapata en CR7 m'n spitsenduo.

Wel top dat ik Aké al had gedaan. Zat de finale te kijken en zeg net tegen m'n vrouw: 'ze mogen er nu wel één in schieten." Paar seconden later jaagt LaPorte hem binnen. #telepathie :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
80+ PP was beter. 3 gedaan, bij eentje moest ik kiezen tussen TOTS Krul en TOTS Helik :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
sta op 13 overwinningen met nog 4 potjes te gaan. Bij de 14e kap ik er ook mee.
Net echt compleet uit elkaar gereten door een elftal met Neymar, Mbappe, Groeneveld, Neres, Gullit en Seedorf. Nauwelijks trucjes, maar kon helemaal niet reageren op het mierennest van spelers en loopacties, Hij wist iedereen goed te vinden en er waren steeds wel 2 of 3 passopties. Fijne tegenstander wel, op 8-0 gunde hij mij nog een 3 tal goaltjes zodat ik ook nog wat centen extra kreeg. :D

14 gewonnen uit 28 potjes. Het is weer standaard. 50% gewonnen. Prima WL dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 25-04-2021 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:16:
sta op 13 overwinningen met nog 4 potjes te gaan. Bij de 14e kap ik er ook mee.
Net echt compleet uit elkaar gereten door een elftal met Neymar, Mbappe, Groeneveld, Neres, Gullit en Seedorf. Nauwelijks trucjes, maar kon helemaal niet reageren op het mierennest van spelers en loopacties, Hij wist iedereen goed te vinden en er waren steeds wel 2 of 3 passopties. Fijne tegenstander wel, op 8-0 gunde hij mij nog een 3 tal goaltjes zodat ik ook nog wat centen extra kreeg. :D

14 gewonnen uit 28 potjes. Het is weer standaard. 50% gewonnen. Prima WL dus.
Achja, ik heb goud 2 binnen. Is dikke prima. Is pas 2e weekend league dit jaar maar...wat....een...delay...

Passen kwamen nauwelijks aan. De laatste 3 overwinningen vanaf goud 3 moesten van heel diep komen. Ook weer een penaltyserie gewonnen. Spelers reageren nauwelijks, maken de raarste loopacties. Was geen touw aan vast te knopen.

Nu lekker chillen :p :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:30:
[...]

Achja, ik heb goud 2 binnen. Is dikke prima. Is pas 2e weekend league dit jaar maar...wat....een...delay...

Passen kwamen nauwelijks aan. De laatste 3 overwinningen vanaf goud 3 moesten van heel diep komen. Ook weer een penaltyserie gewonnen. Spelers reageren nauwelijks, maken de raarste loopacties. Was geen touw aan vast te knopen.

Nu lekker chillen :p :9B
Zondag speel ik liever na 17:00/18:00 ook niet meer, maar met een gezin is het al lastig genoeg om WL op lekkere tijdstippen te spelen. :P

Kon het niet laten, weer 3x een 3x80+ gedaan. Hoogste was een 81 _O-
:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Die 80+ player picks zijn niet echt geweldig... Weten jullie of er later nog 81+ picks komen zoals tijdens birthday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:38:
Die 80+ player picks zijn niet echt geweldig... Weten jullie of er later nog 81+ picks komen zoals tijdens birthday?
Had nog even een aantal gedaan. Tog Salah, chiellini, 85/86 spul en wat TOTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75vuPWhl6ygVo4PqURB48Fi7t6k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sGVS3N6xN8ykKz3qT2kF8juc.png?f=fotoalbum_large

Voor het eerst sinds lange tijd weer een volle WL gedaan. Net geen Elite mogelijk helaas, maar toch tevreden. Essien loan ook nog even geprobeerd de laatste potjes, erg fijne speler en veel beter dan Pirlo. Toch wel aantrekkelijk om de SBC te doen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mesque schreef op maandag 26 april 2021 @ 00:37:
[Afbeelding]

Voor het eerst sinds lange tijd weer een volle WL gedaan. Net geen Elite mogelijk helaas, maar toch tevreden. Essien loan ook nog even geprobeerd de laatste potjes, erg fijne speler en veel beter dan Pirlo. Toch wel aantrekkelijk om de SBC te doen. _/-\o_
Netjes hoor. Ik had goud 2 behaald met nog 4 of 5 wedstrijden resterend maar de verbinding was zo'n drama. Ik vond het wel best zo :+

Laatste paar matches kropen de spelers over het veld en incasseerde ik mijn meeste losses. Als de verbinding degelijk was dan was het echt 10x zo eenvoudig.
Misschien dat ik Sarr nog meepak als supersub, want wat een raket is dat. FB Mendy had er de grootste moeite mee.

Kwam wel veel 433 tegen waarbij men dan met 7 spelers gaat verdedigen. Vreselijk. Dan wordt het bijna een schaakspel en moet ik weer met opkomende backs gaan spelen.
Toch heeft Zambrotta weer een paar dikke partijen gespeeld en offerde hij zich met rood op om doorgebroken Neymar omver te schoffelen. Maar met hangen en wurgen trok ik die match over de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Meen dat er iemand was die de puyol moments sbc had gedaan? Ervaringen?

Als ik hem als tegenstander tegenkom houdt die echt alles tegen namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:18
Nathan Aké krijgt ook een +2 door de gewonnen League Cup. Met 87 speelt hij al geweldig, heb hem nu met St. Juste in het centrum. VVD zit op de bank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Hassiebassie schreef op maandag 26 april 2021 @ 00:51:
[...]

Netjes hoor. Ik had goud 2 behaald met nog 4 of 5 wedstrijden resterend maar de verbinding was zo'n drama. Ik vond het wel best zo :+

Laatste paar matches kropen de spelers over het veld en incasseerde ik mijn meeste losses. Als de verbinding degelijk was dan was het echt 10x zo eenvoudig.
Misschien dat ik Sarr nog meepak als supersub, want wat een raket is dat. FB Mendy had er de grootste moeite mee.

Kwam wel veel 433 tegen waarbij men dan met 7 spelers gaat verdedigen. Vreselijk. Dan wordt het bijna een schaakspel en moet ik weer met opkomende backs gaan spelen.
Toch heeft Zambrotta weer een paar dikke partijen gespeeld en offerde hij zich met rood op om doorgebroken Neymar omver te schoffelen. Maar met hangen en wurgen trok ik die match over de streep.
Zo speel ik eerlijk gezegd ook in veel wedstrijden. Met name omdat 90% van mijn tegenstanders enorm traag speelt met talloze nutteloze bewegingen rondom mijn zestien meter gebied. Als dat gebeurt, zijn mijn 4 verdedigers + Vieira + Acuna + Paulinho (een beetje) flink aan het verdedigen om het goed dicht te zetten. Als ik de bal dan krijg ga ik zo snel mogelijk met de fullbacks + voorste drie naar voren in de counter. Dodelijk efficiënt zo nu en dan, maar waarschijnlijk ook een speelstijl waar niet alle tegenstanders even blij van worden. :o

Tagliafico is ook een monster trouwens. Is al flink gezakt in prijs (ik kocht hem voor 220k), tegen de huidige prijs zeker de moeite waard. Is als linksback veel beter dan Acuna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mesque schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:38:
[...]

Zo speel ik eerlijk gezegd ook in veel wedstrijden. Met name omdat 90% van mijn tegenstanders enorm traag speelt met talloze nutteloze bewegingen rondom mijn zestien meter gebied. Als dat gebeurt, zijn mijn 4 verdedigers + Vieira + Acuna + Paulinho (een beetje) flink aan het verdedigen om het goed dicht te zetten. Als ik de bal dan krijg ga ik zo snel mogelijk met de fullbacks + voorste drie naar voren in de counter. Dodelijk efficiënt zo nu en dan, maar waarschijnlijk ook een speelstijl waar niet alle tegenstanders even blij van worden. :o

Tagliafico is ook een monster trouwens. Is al flink gezakt in prijs (ik kocht hem voor 220k), tegen de huidige prijs zeker de moeite waard. Is als linksback veel beter dan Acuna.
Ik heb zelf untradeable FB Mendy daar staan. Is wel een beest :+ Die 5*/5* is toch altijd zo heerlijk.

Bij mij is de nood hoog voor nieuwe CB's. Tuurlijk kan ik daar ook wel full backs neerzetten, maar ik houd niet zo van die meta :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Na een hele lange periode van nagenoeg geen packluck, zit het de afgelopen weken even mee.

1. tradable Prime Moments Henry
2. Prime Eto'o uit de prime SBC

en vanochtend deze kerel uit een untradable pack:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKjfaXWfZavrTwDrbQqegfl6fus=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B6rq7bYW9oi74gbtvC7wkicj.jpg?f=fotoalbum_large

nu heb ik tradable moments Makelele al als CVM, maar die ga ik dus in de verkoop doen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Hassiebassie schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:47:
[...]

Ik heb zelf untradeable FB Mendy daar staan. Is wel een beest :+ Die 5*/5* is toch altijd zo heerlijk.

Bij mij is de nood hoog voor nieuwe CB's. Tuurlijk kan ik daar ook wel full backs neerzetten, maar ik houd niet zo van die meta :+
Same! Ik hoop op TOTS Alaba aanstaande donderdag, zou een mooie vervanging zijn van zijn RTTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mesque schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:09:
[...]

Same! Ik hoop op TOTS Alaba aanstaande donderdag, zou een mooie vervanging zijn van zijn RTTF.
Ja, dat lijkt me wel een droomverdediger. Moet ik denk ik wel Van der Sar inruilen voor TOTY Neuer anders krijgt hij weer te weinig chemistry.

Ook weer teveel luxe heb ik: Heb op doel dan straks Mid van der Sar, PIM Schmeichel, Flashback Hart en TOTY Neuer :+

Luxeproblemen....

Heb nog redelijk wat untradeable's in mn club. Wil Makélé en Essien ook nog voltooien.... Zul je zien dat volgende week ook weer prachtige moments komen van Matthäus, Gullit of Zidane.

Zucht, komende weken grinden maar weer :+ Maar ik wil gewoon die club lekker stacken en dan gaat het Fifaboek dicht. Nog 1x alles eruit persen!

Stiekem moeten Drogba, Dalglish en Del Piero ook nog gedaan worden O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Hassiebassie op 26-04-2021 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:16:
[...]

Ja, dat lijkt me wel een droomverdediger. Moet ik denk ik wel Van der Sar inruilen voor TOTY Neuer anders krijgt hij weer te weinig chemistry.

Ook weer teveel luxe heb ik: Heb op doel dan straks Mid van der Sar, PIM Schmeichel, Flashback Hart en TOTY Neuer :+

Luxeproblemen....

Heb nog redelijk wat untradeable's in mn club. Wil Makélé en Essien ook nog voltooien.... Zul je zien dat volgende week ook weer prachtige moments komen van Matthäus, Gullit of Zidane.

Zucht, komende weken grinden maar weer :+ Maar ik wil gewoon die club lekker stacken en dan gaat het Fifaboek dicht. Nog 1x alles eruit persen!

Stiekem moeten Drogba, Dalglish en Del Piero ook nog gedaan worden O-)
Puyol ook gedaan? En zo ja is het wat?

Ga iig z'n loan even proberen maar ben benieuwd naar andere feedback. Staat naast varane (voor nu, iedere andere Franse CB is prima :))

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 26-04-2021 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:05:
[...]

Puyol ook gedaan? En zo ja is het wat?
Nee, te weinig pace. :+
Wacht op de Maldini sbc...

Of moments Ferdinand. Speelde daar laatst tegen, die kerel zat echt overal tussen en maakte echt onmogelijke reddingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Hassiebassie schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:13:
[...]

Nee, te weinig pace. :+
Wacht op de Maldini sbc...

Of moments Ferdinand. Speelde daar laatst tegen, die kerel zat echt overal tussen en maakte echt onmogelijke reddingen.
Puyol is echt een beest achterin!
Pace is totaal geen probleem

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mesque schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:09:
[...]

poeh, iets als Alaba staat ook op mijn lijstje. Boateng vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier toevallig Sarr nog gedaan? Ziet er goed uit, en is makkelijk (lees: goedkoop) op te halen. Past niet echt in mijn team, maar als supersub wellicht toch ff meepakken. Maar ben vooral nieuwsgierig of iemand hem gedaan heeft en ook al gebruikt heeft en hoe hij dus speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:30
Moody2204 schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:19:
Iemand hier toevallig Sarr nog gedaan? Ziet er goed uit, en is makkelijk (lees: goedkoop) op te halen. Past niet echt in mijn team, maar als supersub wellicht toch ff meepakken. Maar ben vooral nieuwsgierig of iemand hem gedaan heeft en ook al gebruikt heeft en hoe hij dus speelt.
Denk een beetje diatta 2.0 type

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Vanmorgen Correa afgerond, wat een kl*tegrind. Speelde alleen tegen Duitsers en Fransen die de volledige wedstrijd speelden, ook al stonden ze 3-0 achter na 12 min. En dan full-on celebrations als ze één keer scoren :O Heeft me dus meer tijd gekost dan me lief was. Letterlijk maar één tegenstander speelde Golden Goal.

Vanmorgen ook de Zapata SBC gedaan. Wat een enorme tank in de spits met CR7. Schiet ze binnen de zestien vanuit bijna alle hoeken erin. Dybala Moments staat op CAM erachter en komt heerlijk mee door. Eerste pot Rivals schoten die drie gecombineerd er 11(!) in. Dat m'n tegenstander niet best was, hielp ook wel mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die PP's blijven toch erg leuk, dus nog wat 80+ gedaan. Niet ontevreden met wat 84's, Handanovic, TOTS Krul en TOTS Honeyman.

@Mesque In welke zin hoop je eigenlijk op Alaba? Een SBC? Want hij heeft al een communitycard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:43:
Die PP's blijven toch erg leuk, dus nog wat 80+ gedaan. Niet ontevreden met wat 84's, Handanovic, TOTS Krul en TOTS Honeyman.

@Mesque In welke zin hoop je eigenlijk op Alaba? Een SBC? Want hij heeft al een communitycard?
WL PP zitten nu TOTS spelers in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:54:
[...]

Oh zo, natuurlijk.
Ja, dan hoop ik ook op Alaba. Maar mogelijkerwijs koop ik hem gewoon.
Aan de andere kant komt er ook nog de Bundesliga TOTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:58:
[...]

Puyol is echt een beest achterin!
Pace is totaal geen probleem
Thnx! Leek mij met een snelle CB als varane/fofana (straks een Franse tots) ernaast ook geen issue en de reviews zijn allemaal zeer positief!

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 26-04-2021 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Net ook nog even wat picks gedaan met de Correa-packs.

Aarons TOTS, Gulacsi en Sané. Ergens al een leak van de SBC's voor vanavond? Heb nu aardig wat fodder, dus kom maar door. B) Sarr zou meer een supersub zijn, Chiesa is stat-wise niet beter dan Pereyra What If en die laatste speelt heerlijk. Laat die twee dus liggen denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20
Moody2204 schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:19:
Ik kan er nog niet echt een goed beeld bij vormen omdat ik hem pas twee potjes in rivals (div4) heb gebruikt ipv Atal FB. In die potjes als basisspeler maakte hij twee keer een hattrick, dus ik denk dat ik Atal wel kan verkopen. Heb nu Neres en Sarr in de spits en Nedved pm erachter op cam. Ik heb Diatta niet geprobeerd, maar Sarr doet mij denken aan Sane FB en dat is een groot compliment. Sterk, scoort erg makkelijk tot nu toe en met een finisher beweegelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Stiekem hoop ik voor morgen nog op wat leuke Nederlandse spelers in de objectives vanwege Koningsdag. Je weet het nooit, misschien zoiets als met St. Patricks-day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
allstarted1 schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:04:
Net ook nog even wat picks gedaan met de Correa-packs.

Aarons TOTS, Gulacsi en Sané. Ergens al een leak van de SBC's voor vanavond? Heb nu aardig wat fodder, dus kom maar door. B) Sarr zou meer een supersub zijn, Chiesa is stat-wise niet beter dan Pereyra What If en die laatste speelt heerlijk. Laat die twee dus liggen denk ik...
Pereyra What If, grappig dat je die noemt. Die viel mij ook positief op. Weer typisch zo'n speler die niet vaak gebruikt wordt, maar die vond ik ook heerlijk spelen. Ben nu echter wel met Chiesa aan het spelen omdat ik nog weinig Serie A heb, en hij goed linkt aan Dybala.

Edit: Pereyra linkt door zijn Argentijnse afkomst ook prima aan Dybala natuurlijk 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 26-04-2021 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20
Heeft iemand ervaring met Dalglish 93? Ik denk erover na om de sbc te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:28:
[...]

Pereyra What If, grappig dat je die noemt. Die viel mij ook positief op. Weer typisch zo'n speler die niet vaak gebruikt wordt, maar die vond ik ook heerlijk spelen. Ben nu echter wel met Chiesa aan het spelen omdat ik nog weinig Serie A heb, en hij goed linkt aan Dybala.

Edit: Pereyra linkt door zijn Argentijnse afkomst ook prima aan Dybala natuurlijk 8)7
Tijdens FUT Birthday had ik ineens zoveel untradeable fodder dubbel dat ik toen maar even de Party Bag had gedaan. Daar kwam Pereyra dus uit. Was lichtelijk teleurgesteld omdat 'ie toen rond de 37K waard was, maar heb toch in m'n team gezet na het kijken van wat reviews. El-Shaarawy ging toen naar RM en zo geschiedde.

Speel relatief weinig met Serie A, maar in 11 potten heeft Pereyra er 6 ingeschoten. Denk wel dat met de tandem CR7, Zapata en Dybala het team iets vaker gebruikt gaat worden. Het blijft alleen jammer dat er uit de competitie waar verdedigend voetbal is uitgevonden bijna geen fatsoenlijke CB in de game zit. Speel nu nog steeds met De Ligt en Romero SIF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Zojuist die icon sbc gedaan met alleen maar fodder uit mijn club, hier zat wel een prime Torres bij die ik toch niet gebruikte. Dan kunnen jullie natuurlijk raden wie ik er voor terug kreeg.

Inderdaad, Fernando Torres (zijn mid) alsof EA je straf geeft omdat je een icon inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:36:
[...]

Tijdens FUT Birthday had ik ineens zoveel untradeable fodder dubbel dat ik toen maar even de Party Bag had gedaan. Daar kwam Pereyra dus uit. Was lichtelijk teleurgesteld omdat 'ie toen rond de 37K waard was, maar heb toch in m'n team gezet na het kijken van wat reviews. El-Shaarawy ging toen naar RM en zo geschiedde.

Speel relatief weinig met Serie A, maar in 11 potten heeft Pereyra er 6 ingeschoten. Denk wel dat met de tandem CR7, Zapata en Dybala het team iets vaker gebruikt gaat worden. Het blijft alleen jammer dat er uit de competitie waar verdedigend voetbal is uitgevonden bijna geen fatsoenlijke CB in de game zit. Speel nu nog steeds met De Ligt en Romero SIF.
Ja ik ben ook altijd wel fan van de Serie A geweest. Jeugdsentiment zullen we maar zeggen. Maar er is eigenlijk inderdaad geen echt fatsoenlijke centerback te vinden. Bastoni vond ik vrij goed, Smalling, Tomori, maar dan heb je het wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:00:
[...]

Ja ik ben ook altijd wel fan van de Serie A geweest. Jeugdsentiment zullen we maar zeggen. Maar er is eigenlijk inderdaad geen echt fatsoenlijke centerback te vinden. Bastoni vond ik vrij goed, Smalling, Tomori, maar dan heb je het wel gehad.
Als die eerder waren gekomen, had ik wel een Serie A team gehad. Heel lang met Serie A en Bundesliga afwisselend gespeeld, maar zo rond december bleef voor mijn gevoel de Serie A erg achter en toen ben ik me gaan richten op het verbeteren van 1 team. Niet de Serie A dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:03:
[...]

Als die eerder waren gekomen, had ik wel een Serie A team gehad. Heel lang met Serie A en Bundesliga afwisselend gespeeld, maar zo rond december bleef voor mijn gevoel de Serie A erg achter en toen ben ik me gaan richten op het verbeteren van 1 team. Niet de Serie A dus. :P
Ja hier dus ook. Alleen Dybala nu met Chiesa nog maar over van mijn Serie A team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:52:
[...]

Thnx! Leek mij met een snelle CB als varane/fofana (straks een Franse tots) ernaast ook geen issue en de reviews zijn allemaal zeer positief!
Heb Hermoso fut birthday ernaast staan.
Puyol is heer en meester achterin.
Gun hem een paar wedstrijden om aan te wennen. Of doe zijn loan sbc eerst

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:41:
[...]

Heb Hermoso fut birthday ernaast staan.
Puyol is heer en meester achterin.
Gun hem een paar wedstrijden om aan te wennen. Of doe zijn loan sbc eerst
Wat een beest achterin.. je moet wat rekening houden met het verdedigen kwa pace maar onderschepping en blocks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo.... in 1 avond van div. 2 naar bijna div. 4. Gaat weer lekker!

Sarr vind ik overigens wel een leuke speler. Doet me een beetje denken aan Rashford.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Gisteren tavernier SIF verkocht voor 80k terwijl k hem voor 30 had gekocht 👌 geen idee waarom hij ineens zo hoog stond...nu wachten tot ie daalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Sarr gehaald gisteren. Bliksemsnelle supersub. Vooral als je tegenstander met veel druk speelt kan je hem aan het einde erin gooien en dan gewoon diep sturen.
RRRRRRRRRRR! Op de brommer dr voorbij! :p

EDIT: Na 2 weken met PIM Schmeichel op doel moet ik toch concluderen dat die kerel ook vreemde fratsen heeft. Mid van der Sar doet normaal en maakt af en toe onmogelijke reddingen, maar Schmeichel maakt af en toe reddingen en heeft van die rare fratsen.

Mocht je nog twijfelen of je hem wil doen zou ik hem links laten liggen.
Als ik donderdag Alaba pack dan gaat TOTY Neuer komen :D

[ Voor 50% gewijzigd door Hassiebassie op 27-04-2021 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik kan Alaba inmiddels wel makkelijk kopen, maar wacht ff wat er in de Bundesliga TOTS zit.
Aan de andere kant kan ik met de huidige prijzen ook gewoon Moments Matthaus halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:54:
[...]

Dit inderdaad. :) Kan hem ook wel kopen, maar dat vind ik dan weer zonde voor de untradable Alaba RTTF die ik heb omdat die ook gewoon goed is.

Ik zit wel flink in mijn maag met alle fodders waar ik in heb geïnvesteerd, met name in IFs voor als er een SBC komt waarin deze nodig zijn. Wil volgende week mijn packs toch wel gaan hopen dus moet dan misschien maar mijn verlies gaan nemen (heb nu een hele berg spelers in unassigned waardoor ik geen packs kan openen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:30:
Sarr gehaald gisteren. Bliksemsnelle supersub. Vooral als je tegenstander met veel druk speelt kan je hem aan het einde erin gooien en dan gewoon diep sturen.
RRRRRRRRRRR! Op de brommer dr voorbij! :p

EDIT: Na 2 weken met PIM Schmeichel op doel moet ik toch concluderen dat die kerel ook vreemde fratsen heeft. Mid van der Sar doet normaal en maakt af en toe onmogelijke reddingen, maar Schmeichel maakt af en toe reddingen en heeft van die rare fratsen.

Mocht je nog twijfelen of je hem wil doen zou ik hem links laten liggen.
Als ik donderdag Alaba pack dan gaat TOTY Neuer komen :D
Heb met Pim Schmeichel nu 153 wedstrijden gespeeld en pas 1x zoiets gehad wtf doe jij nou. En dat was toevallig ook bij bizarre schijt gameplay.

Vind hem wel stabiel alleen stompt hij wat vaak, gelukkig wel flink het veld in dat je geen gevaar heb.

Zou ook zeer graag die alaba krijgen dan mag gold varane met pensioen en komt toty Davies er naast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:36:
[...]

Heb met Pim Schmeichel nu 153 wedstrijden gespeeld en pas 1x zoiets gehad wtf doe jij nou. En dat was toevallig ook bij bizarre schijt gameplay.

Vind hem wel stabiel alleen stompt hij wat vaak, gelukkig wel flink het veld in dat je geen gevaar heb.

Zou ook zeer graag die alaba krijgen dan mag gold varane met pensioen en komt toty Davies er naast :)
Hmmm, ik heb andere ervaringen, maar dat is het met deze Fifa; keepers zijn heel willekeurig.

Ik kan Alaba ook gewoon kopen, maar even kijken wat ik pack. Dan komt TOTY Neuer voor chem (en gewoon goede keeper) en haal ik RTTF Varane terug. Dan heb ik straks TOTY Neuer, FB Mendy, RTTF Varane, TOTS Alaba en PIM Zambrotta. Dan is de verdediging wel echt eventjes klaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ben nu wel echt door m'n low-rated Golds heen - in m'n laatste pick moest ik al een 82 inleveren omdat ik niks meer had om hem te completen. Gelukkig kwam Haaland eruit, daarvoor Douglas Costa en nog een Grimaldo. Ik stop er dus maar even mee.

Heb wel Sarr net nog gedaan - toch wel benieuwd na alle reviews en heb even een funteam in elkaar gezet. Had ook nog die 88 TOTS Objective-player, maar die is de Zapata SBC ingegaan als laatste schakel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BAund5u8YGmo7tRZ6D4J92Bq4DA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jm1vdaihXU1HXqsCwkvk8b8U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:49:
[...]

Hmmm, ik heb andere ervaringen, maar dat is het met deze Fifa; keepers zijn heel willekeurig.

Ik kan Alaba ook gewoon kopen, maar even kijken wat ik pack. Dan komt TOTY Neuer voor chem (en gewoon goede keeper) en haal ik RTTF Varane terug. Dan heb ik straks TOTY Neuer, FB Mendy, RTTF Varane, TOTS Alaba en PIM Zambrotta. Dan is de verdediging wel echt eventjes klaar :)
Die verdediging word ik serieus niet vrolijk van als ik die zou tegen komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:15:
[...]

Die verdediging word ik serieus niet vrolijk van als ik die zou tegen komen :p
Haha thanks. Het was deze WL wel bikkelen met gouden Varane en FS Bastoni :p
Ik had RTTF Varane gekocht voor 1.2 miljoen en toen weer verkocht voor 1,5 miljoen. Nu is zijn prijs stabiel op 1,1 miljoen. Ik heb zelfs mijn first owner TOTY Ronaldo verkocht voor een dikke 5 miljoen en die kan ik nu ook al goedkoper terutkopen. Het is even wachten totdat serie A TOTS komt en dan koop ik hem terug en houd ik weer een mooi bedrag over.

Zit vooral te kijken hoe ik verder moet versterken. Afwachten hoe de rest van TOTS eruit gaat zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier lijkt het al 2 avonden of mijn spelers tot hun knieën in de modder staan. Zo sloom... ik weet niet of dat door slechte servers komt of wat dan ook. Feit is dat ik al 2 avonden weer bijna niks win. Gekste ballen ook weer met als dieptepunt een eigen doelpunt via de rug van mijn verdediger. Maar goed, we blijven lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ballack Icon moments ook binnnen. Kreeg uit het pakje van Sarribal een dubbele Handanovic en een Oblak. Die maar ingezet. Ook afscheid genomen van Kane en Suarez. Heerlijke spitsen, maar gewoonweg veel te traag.

Uit een pakketje van Ballack kwam vervolgens weer Oblak. _O-
Echt, als ik 88+ pack, is het toch meestal een keeper.

Zit nu even te twijfelen of ik Ballack als CDM neerzet ipv Guendouzi of dat ik Muller Moments er ff uit gooi.

[ Voor 15% gewijzigd door Prosac op 27-04-2021 22:54 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Augy
Nadat ik ze zoveelste Engelse speler uit een pack haalde besloten er een fun team bij te maken.

Heb in tijden niet zoveel lol gehad 😂

Puyol (wat een eindbaas) is en blijft de vreemde eend in de bijt en grant gaan we met de tijd vervangen maar wat een leuk team. Die Clarke-harris ramt echt alles naar binnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXSWWor9eB4F56xWvwJ6t4Xeqk0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tBGELihaWxrEwuZAgGutl8Z6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Augy op 28-04-2021 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 00:07:
Nadat ik ze zoveelste Engelse speler uit een pack haalde besloten er een fun team bij te maken.

Heb in tijden niet zoveel lol gehad 😂

Puyol (wat een eindbaas) is en blijft de vreemde eend in de bijt en grant gaan we met de tijd vervangen maar wat een leuk team. Die Clarke-harris ramt echt alles naar binnen
[Afbeelding]
Die Clarke- Harris heeft ook aardige stats als ik naar het kaartje kijk! Heb zelf nu ook voor een deel wel een funteam gemaakt met Sarr, en ook Hughes vanwege de link. Uit de gegarandeerde EFL speler SBC haalde ik een zekere Honeyman (cam). Geweldige naam, maar lijkt me geen topper. Die Hughes blijkt trouwens een aardig schot in de poten te hebben. Hij verschijnt bij mij regelmatig op de rand 16 en heeft er al een paar keihard ingepoeierd!

Maar helemaal met je eens: met dit soort spelers in je team kun je veel lol hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb Honeyman, prima funspeler. Wel snel moe.
Ken hem overigens vooral dankzij de docu-serie Sunderland till i die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:43:
Ik heb Honeyman, prima funspeler. Wel snel moe.
Ken hem overigens vooral dankzij de docu-serie Sunderland till i die.
O grappig. Misschien ook die docu eens kijken. Die Goldson centraal achterin ben ik een keer tegen gekomen, maar volgens mij is dat ook een beste verdediger. Ik had er in ieder geval meer moeite mee dan ik gehoopt had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:45:
[...]

O grappig. Misschien ook die docu eens kijken. Die Goldson centraal achterin ben ik een keer tegen gekomen, maar volgens mij is dat ook een beste verdediger. Ik had er in ieder geval meer moeite mee dan ik gehoopt had.
Die goldson is echt een koning! Samen met puyol wel een lastig duo om langs te komen!

Heb honeyman ook gehad, ben voor grant gegaan na vrijspelen powell ivm WF. Allebei leuke spelers, zkr voor die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:45:
[...]

Ben hem deze WL ook een keer tegen gekomen echt bloed irritant die gast.
Augy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:01:
[...]

Die goldson is echt een koning! Samen met puyol wel een lastig duo om langs te komen!

Heb honeyman ook gehad, ben voor grant gegaan na vrijspelen powell ivm WF. Allebei leuke spelers, zkr voor die prijs.
Ook maar eens proberen :) Kan hem perfect inpassen met Rooney en Reece James naast hem :) Kan Varane gold en Mendy ook een keer lekker er uit :) Zeker voor die prijs van 80K hoef je het niet te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Zie net dat ik in mijn hybride Joe Gomez if kan vervangen voor goldson waar iederen lovend over is. Zonder verlies van chem en een kleine 180k minder. Vind hem alleen te goedkoop vergeleken bij zijn stats, er zal wel in game iets aan mankeren :P We zullen het meemaken

[ Voor 5% gewijzigd door Dani05 op 28-04-2021 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ondertussen hier nog wat dingen veranderd/aangepast aan het team. Is trouwens de start opstelling voor de chem, ingame switch ik naar 4-3-1-2, 5-3-2 of 4-1-2-1-2(2).

https://www.futbin.com/21/squad/7891449

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar x die 81+ upgrade gedaan .

Ter stegen , ederson , Fabinho, Bonucci, Gunter if en een efl tots :) toch een redelijke score

Community tots gedaan en natuurlijk tagliafico :+

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 28-04-2021 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

denk dat ik zo Edouard maar eens ga trekken...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dani05
Harvey barnes 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

peeweeherman schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:27:
denk dat ik zo Edouard maar eens ga trekken...
Franse vlag ...... Ndombele
Lijkt me een leuke speler om eens te proberen

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Die Community TOTS is wel cool natuurlijk, maar ik wil dan eigenlijk alleen Alaba of Baily.. iets te grote gok voor een 85 rated elftal en een TOTS speler. Ik heb er 7, maar ze zijn ook goed inzetbaar voor een interessanter SBC.

Uit de Marquee Matchups een tradeable Niakhate. Mooi een tonnetje erbij straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Prosac schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:19:
Die Community TOTS is wel cool natuurlijk, maar ik wil dan eigenlijk alleen Alaba of Baily.. iets te grote gok voor een 85 rated elftal en een TOTS speler. Ik heb er 7, maar ze zijn ook goed inzetbaar voor een interessanter SBC.

Uit de Marquee Matchups een tradeable Niakhate. Mooi een tonnetje erbij straks.
Johh neem de gok, pik je eerst voor een 82 rated team een EFL tots op en gooi je die in de SBC. Het is bijna mei he..

Grote kans dat door het EK het spel gewoonweg serieus dood is over 1 maand. Neem de gok gewoon. Ik kreeg Krul (EFL) en Ndombele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
Helaas, Areola uit de community. Uit de EFL Mullin de 85 rated spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Is er nog een kans dat Senesi een TOTS krijgt bij de Eredivisie TOTS of is dat uitgesloten doordat hij bij de Community Voting al te kiezen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mois Keane hier uit community pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 17:43
lwd-kevin schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:58:
Helaas, Areola uit de community. Uit de EFL Mullin de 85 rated spits.
Had exact hetzelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Weer zo'n avond dat je zit te twijfelen aan je internetverbinding en na een bezoekje aan speedtest moet concluderen dat het wederom niet aan jezelf ligt.
Echt.. wanneer krijgen we piek-geschikte servers in FIFA, bij FIFA2025?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Community TOTS SBC!

Zat even te beven dat het Edouard zou zijn... :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sp4SEqsWaJARfeo2BI9uNfBbjw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FNj2eFnyYW5gxdDUvPrWFnlv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
DeeleNL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:29:
Is er nog een kans dat Senesi een TOTS krijgt bij de Eredivisie TOTS of is dat uitgesloten doordat hij bij de Community Voting al te kiezen was?
Ik neem aan dat die nog wel komt, er is verder ook weinig keus voor Eredivisie verdedigers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Zoooo, die WL beloningen pakken goed uit deze week. Keuzes uit Kean, Ilicic, Pukki en Baily (en 2 mindere spelers).
Gegaan voor Pukki en Baily. Fodder en iemand voor het elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Heeft het zin om met de player picks tot morgen (PL TOTS) te wachten, of zit er sowieso een EFL/ Community vote speler in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
Hier Alaba en Zielinski gekozen. Dikke prima voor Goud 3. Alaba past ook perfect in het team nadat ik die CL Akanji ingeleverd had.

Vanavond nog een hoop player picks klaar zetten voor morgenavond en dan maar eens hopen op misschien wel een leuke Premier League TOTS..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
Capsaicin schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:07:
Heeft het zin om met de player picks tot morgen (PL TOTS) te wachten, of zit er sowieso een EFL/ Community vote speler in?
Dat laatste, heeft dus geen zin om te wachten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCKjQExoE-O9t5x9o3hn1bvfinY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jyyxwwbmydNczhFEa4hAOOEQ.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een geluk, ik pack Valverde (die ik al graag wilde maar nog te duur vond) en Tagliafico (die ik al tradable had).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ilicic en Aarons :) Aarons ga ik denk als RB gebruiken zodat Reece James als CV kan spelen. Start wel met Aarons dan op CV, zo komt Rooney op full chem en Aarons op 7 :)

Pakjes gekozen voor Rivals, toch Sane en Muller er uit nog meer Fodder. Van mij mag er een serieuze SBC uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Heeft iedereen tot nu toe nou minimaal 1 spelbruikbare red pick? Das ook bijzonder. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als nou Shaw en Stones een TOTS krijgen kan ik gewoon een volledige Engelse achterhoede maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1STnu7_dCwL1fssl-GAeQSTcoY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NVGKNs5CLdD1i2hJbgX7U8xS.jpg?f=fotoalbum_large

Tagliafico en ilicic, maar geprobeerd tagliafico in te passen ben erg benieuwd hoe dit team gaat spelen deze WL😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Goldson en Areola als hoogste... zucht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dani05 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:54:
[Afbeelding]

Tagliafico en ilicic, maar geprobeerd tagliafico in te passen ben erg benieuwd hoe dit team gaat spelen deze WL😄
Volgens mij krijgt iedereen die Tagliafico ofzo xD in beide PP kreeg ik hem en gister uit me TOTS pack :+
Hoe speel je met Beckham ? Gewoon als rechtsbuiten of op het middenveld ?

Hoe bevalt Campbell jouw ? Twijfel nog steeds hem te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 29-04-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wou eigenlijk de WL overslaan dit weekend. Maar met Bailey en Ballack begint het toch wel te kriebelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDI-GovERWVDCUAZVp6yFLyAi6M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NfQKGk6HZbK6gGDAz0odsgVk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Speel tegen veel teams die gewoon een hele wedstrijd vol druk spelen
Bij mij zijn ze na een helft kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:09:
Speel tegen veel teams die gewoon een hele wedstrijd vol druk spelen
Bij mij zijn ze na een helft kapot
30 minuten max.
Echter, waar jij op doelt herken ik wel. Maar die spelen op 9 of 10 depth met 3 of 4 spelers op "stay forward". Ze gebruiken "team press" op jouw helft kortstondig als je de bal op eigen helft hebt. Bij de echt goede spelers kom ik daar nauwelijks onderuit. Echter, als je een beetje warm bent en goed oplet, kom je er wel door met een paar passen of een lange bal naar voren. Aangezien er echt wel ergens 1 of 2 spelers vrij staan.
Rustig blijven is key. Kijk snel naar vrije spelers op de radar en gebruik een brede formatie/hug the sidelines.
Ik verlies nog wel regelmatig van zulke spelers, maar niet meer gegarandeerd als je weet waar je spelers lopen.
Nieuwe tactiek is volgens mij ook die 4-3-3 met 6 man in je 16 en 3 of 4 spelers die op de middelijn blijven. Dat vond ik eerst ook lastig, maar met een wat defensievere speelstijl en een middenvelder als stofzuiger voor die 3/4 werkt het op zich ook wel, want het is echt steekpasses spammen. Heb 2 wedstrijden in de WL gewonnen door voor te komen en vervolgens alleen maar een passinggame te spelen tussen randje 16 en de middellijn. Omdat zijn verdediging de 16 niet uit kwam en de 3 aanvallers niet van de middellijn af, werd het een vrij frustrerend spelletje voor hem. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Traeces schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:58:
[...]

Volgens mij krijgt iedereen die Tagliafico ofzo xD in beide PP kreeg ik hem en gister uit me TOTS pack :+
Hoe speel je met Beckham ? Gewoon als rechtsbuiten of op het middenveld ?

Hoe bevalt Campbell jouw ? Twijfel nog steeds hem te doen.
Had zijn loan die beviel erg goed! Bij elk fysiek contact is de bal voor hem. Alleen passing zou ik erg kort houden dat voelt dramatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Prosac schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:28:
[...]

30 minuten max.
Echter, waar jij op doelt herken ik wel. Maar die spelen op 9 of 10 depth met 3 of 4 spelers op "stay forward". Ze gebruiken "team press" op jouw helft kortstondig als je de bal op eigen helft hebt. Bij de echt goede spelers kom ik daar nauwelijks onderuit. Echter, als je een beetje warm bent en goed oplet, kom je er wel door met een paar passen of een lange bal naar voren. Aangezien er echt wel ergens 1 of 2 spelers vrij staan.
Rustig blijven is key. Kijk snel naar vrije spelers op de radar en gebruik een brede formatie/hug the sidelines.
Ik verlies nog wel regelmatig van zulke spelers, maar niet meer gegarandeerd als je weet waar je spelers lopen.
Nieuwe tactiek is volgens mij ook die 4-3-3 met 6 man in je 16 en 3 of 4 spelers die op de middelijn blijven. Dat vond ik eerst ook lastig, maar met een wat defensievere speelstijl en een middenvelder als stofzuiger voor die 3/4 werkt het op zich ook wel, want het is echt steekpasses spammen. Heb 2 wedstrijden in de WL gewonnen door voor te komen en vervolgens alleen maar een passinggame te spelen tussen randje 16 en de middellijn. Omdat zijn verdediging de 16 niet uit kwam en de 3 aanvallers niet van de middellijn af, werd het een vrij frustrerend spelletje voor hem. :+ :P
Klopt over algemeen krijg ik veel kansen
Alleen moet alles snel doen meer focus leggen haha

Hoe speel ik teampress op hun helft dan
Wel leuk x te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:08:
[...]

Klopt over algemeen krijg ik veel kansen
Alleen moet alles snel doen meer focus leggen haha

Hoe speel ik teampress op hun helft dan
Wel leuk x te proberen
pijltje omlaag en dan pijltje links. Speel je teampress tot je de bal veroverd hebt. Kost wel veel energie, dus beste is snel die bal weten te krijgen. Ik gebruik het dus niet zoveel. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hassiebassie
Whoa! De luck is nog steeds niet op dit jaar. Deed nog enkele 80+ en daar is ie! Tots Alaba! _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dani05 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:46:
[...]

Had zijn loan die beviel erg goed! Bij elk fysiek contact is de bal voor hem. Alleen passing zou ik erg kort houden dat voelt dramatisch aan.
Passing had ik ook gevoeld bij zijn loan. Alleen vind die 5 wedstrijden net iets te kort voor een 100% goede beoordeling. Zeker voor een redelijk dure sbc :P Qua duels was het inderdaad wel echt een monster, ramt echt alles omver wat op zijn pad komt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik zag hier al eens wat goede dingen over Benzema PotM SBC voorbij komen.. Zit er aan te denken om deze nog even snel te halen. Zit met wat fodder waar ik nu van af wil..

Ik ben zelf enorm liefhebber van 4-2-3-1 (2) en heb 600k ter beschikking..
Team: https://www.futbin.com/21/squad/7920194
Waarbij Nedved, Hernandez, Mangala, Dyba, Correa (en straks Benzema) onverhandelbaar.

- Zouden jullie met Benzema op de CAM spelen en Dyba er voor, of andersom?
- Hebben jullie nog een (ICON) advies voorop de CDM? Bij voorkeur ICON ivm linken van Dyba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Deze week weer eens wat nieuwe spelers testen :) Even een aantal sbc's voltooid:
https://www.futbin.com/21/squad/7920435

Deze week mogen Moments Makélé, Moments Del Piero en Moments Nedved direct in de basis starten. FS Bastoni is verkocht. TOTS Alaba en TOTY Neuer maken hun opwachting. Sanches, de eeuwige CDM invaller mag het nu eens vanaf de start proberen. Ballack en Vidal op de bank. Ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Rhain schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:27:
Ik zag hier al eens wat goede dingen over Benzema PotM SBC voorbij komen.. Zit er aan te denken om deze nog even snel te halen. Zit met wat fodder waar ik nu van af wil..

Ik ben zelf enorm liefhebber van 4-2-3-1 (2) en heb 600k ter beschikking..
Team: https://www.futbin.com/21/squad/7920194
Waarbij Nedved, Hernandez, Mangala, Dyba, Correa (en straks Benzema) onverhandelbaar.

- Zouden jullie met Benzema op de CAM spelen en Dyba er voor, of andersom?
- Hebben jullie nog een (ICON) advies voorop de CDM? Bij voorkeur ICON ivm linken van Dyba.
Heb zijn vergelijkbare headliners untradeable. Heb hem op tien gebruikt vond ik hem weinig impact hebben. In de spits speelt die super. Heeft 4 stars weakfoot maar scoort echt heel makkelijk zowel met links als rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:32:
Deze week weer eens wat nieuwe spelers testen :) Even een aantal sbc's voltooid:
https://www.futbin.com/21/squad/7920273

Deze week mogen Moments Makélé, Moments Del Piero en Moments Nedved direct in de basis starten. FS Bastoni is verkocht. TOTS Alaba en TOTY Neuer maken hun opwachting. Sanches, de eeuwige CDM invaller mag het nu eens vanaf de start proberen. Ballack en Vidal op de bank. Ben benieuwd :)
Varane doet me pijn aan de ogen. :'( ;)

Leuk elftal verder hoor, lekker afwisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Prosac schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:35:
[...]

Varane doet me pijn aan de ogen. :'( ;)

Leuk elftal verder hoor, lekker afwisselend.
En dan heb ik er nog geen Mendy naast ;) . Ik probeer juist een beetje van die standaard gold META spelers af te komen, maar Varane speelt zo verdomde lekker.. Als het middenveld nou al stond, dan had ik wellicht Puyol nog gedaan en dan in de plaats van ... Varane .. of Mangala :+
Pagina: 1 ... 125 ... 158 Laatste