Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Rhain schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:42:
[...]

En dan heb ik er nog geen Mendy naast ;) . Ik probeer juist een beetje van die standaard gold META spelers af te komen, maar Varane speelt zo verdomde lekker.. Als het middenveld nou al stond, dan had ik wellicht Puyol nog gedaan en dan in de plaats van ... Varane .. of Mangala :+
Puyol kan k je aanraden na een stuk of twintig potjes, wat een baas 👌

Mangala vond k zelf niet heel chill

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 29-04-2021 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Augy schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:44:
[...]
Puyol kan k je aanraden na een stuk of twintig potjes, wat een baas 👌

Mangala vond k zelf niet heel chill
Mangala is best een beest, heeft heel veel, maar een foutje komt vaak duur te staan.

Ik zit nu met een gat op het middenveld, dus vul ik dat liever op. Maar zal vanavond nog eens denken aan Carles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:55:
[...]

Mangala is best een beest, heeft heel veel, maar een foutje komt vaak duur te staan.

Ik zit nu met een gat op het middenveld, dus vul ik dat liever op. Maar zal vanavond nog eens denken aan Carles.
Zo zie je maar smaken verschillen.. duo goldson en puyol passen mij opperbest :)

Maar gold varane blijft gewoon 1 vd beste. Eigenlijk niet best op dit moment in t spel.

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 29-04-2021 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rhain schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:27:
Ik zag hier al eens wat goede dingen over Benzema PotM SBC voorbij komen.. Zit er aan te denken om deze nog even snel te halen. Zit met wat fodder waar ik nu van af wil..

Ik ben zelf enorm liefhebber van 4-2-3-1 (2) en heb 600k ter beschikking..
Team: https://www.futbin.com/21/squad/7920194
Waarbij Nedved, Hernandez, Mangala, Dyba, Correa (en straks Benzema) onverhandelbaar.

- Zouden jullie met Benzema op de CAM spelen en Dyba er voor, of andersom?
- Hebben jullie nog een (ICON) advies voorop de CDM? Bij voorkeur ICON ivm linken van Dyba.
Ik heb ook die combi (Dybala/Benzema POTM) gehad. Persoonlijk vond ik Dybala wat te licht voor in de spits en Benzema wat te log voor CAM. Benzema is een echte killer in de spits. Alles wat die voor zijn voeten krijgt in de 16 ramt hij er in. Persoonlijk vind ik het dan wel lekker als er een beweeglijke speler in zijn buurt staat. Dus ik zou zeggen Dybala cam en Benzema spits. Maar dat is ook je persoonlijke voorkeur natuurlijk. Ik hou van een beweeglijke cam, en een spits die misschien niet zo goed is in trucjes, maar die wel ballen er in kan rammen. Ja letterlijk rammen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had Bruno Fernandes (92) eerder moeten vervangen. In dit stadium te traag, log en matige verdediging voor een box to box. Valverde voelt als een verademing.

Mijn team is nu best af:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qSSviWIeqGT-xmBd8v9lf6kPy98=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YQeFyMCENTpDnVJdLKjwA6os.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Op Twitter heeft EA de tots voor premier league bekend gemaakt.

Ook kan je stemmen voor tots bundesliga @Prosac

Zit op mijn telefoon, dus kan even geen linkjes delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Unq0NdUv6v23B-n0NgawO6lNjkg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HkaJHwdIp8LsKfljtj0VoCJN.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
Mag hopen dat er een beestachtige SBC gaat komen. De IF kaarten zijn erg goed te verkrijgen voor Discard.

Ik zit nu aan mijn max wat ik kwijt kan. 100 op transferlijst en 50 op kandidaten.
Heb veel IF Bravo, IF Hector, IF Wood, IF Terrier, IF Omlin, IF Serovic.

Je kan ze vrij makkelijk kopen voor Discard value, Dus mocht een miljoen zonder doel hebben zou ik hier flink in investeren. Het is totaal zonder risico. Maar uiteindelijk kan je hier 6K/7K winst per kaartje wel op maken. Toch mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Een Vardy die ook nog kan dribbelen :9~ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Deze inderdaad. Met Rodri en Bamford als objective cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb weinig aan die spelers, behalve fodder. Denk dat ik mijn 2000 WL punten bewaar voor volgende week. Het is dit weekend teveel gedoe om een beetje speeltijd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:30
Eindelijk in divisie 2 zitten veel leukere spelers in geen herhalingen enzo of irritante spelers

Net helaas wel een Duitser met een 82 team
Kreeg 4x pen tegen 2x rende Bailey tegen Mendy op pen
2 corners tegen waar oblak opeens niks kan
En ginter gold sprint vanuit achterin mbappe Robben en klaiber voorbij
Feb 2021 team

Thanks ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik las btw ook ergens dat EA weer word onderzocht ivm loot voor nieuwe spelers die betere pakketten krijgen en betere gameplay en meer voordeel in de game

Beetje principe nieuwe klanten krijgen extra's en verlengende klanten krijgen niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Markvd1984 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:26:
Ik las btw ook ergens dat EA weer word onderzocht ivm loot voor nieuwe spelers die betere pakketten krijgen en betere gameplay en meer voordeel in de game

Beetje principe nieuwe klanten krijgen extra's en verlengende klanten krijgen niks
dat verklaart mijn beroerde packluck...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Zijn de player picks van komende WL ook weer tots spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
https://www.goalsandglamo...-manipuleren-fifa-potjes/

Nav bovenstaande, blijkbaar ben ik niet de enige en zijn ze nu echt bezig met manipulatie van de game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Soh, absoluut geen spijt van Benzema PotM, wat een gek joh. Heb toch echt al veel spitsen gehad, maar hij is echt knetter. 15 goals in 5 wedstrijden DIV4. 2 wedstrijden kwam ik niet verder dan 45 min. ivm RQ.
@Moody2204 Ik speel ook met hem voor Dyba. Op het middenveld heb ik Xavi erbij gezet.

Ik vond het een hele prestatie dat ik DIV4 had gehaald, maar zo lekker als het nu gaat is de weg naar DIV3 ingezet.. Maar goed.. er zal wel weer een reeks van verliespartijen komen 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Rhain op 29-04-2021 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dani05 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:51:
Zijn de player picks van komende WL ook weer tots spelers?
Klopt :) is nu tot tots afgelopen is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tog nog de tots sbc gedaan..

BARNES!

Daar ben k blij mee haha

Nu terug naar de tekentafel om alles enigszins op chem te krijgen

[ Voor 33% gewijzigd door Augy op 29-04-2021 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhain schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:37:
Soh, absoluut geen spijt van Benzema PotM, wat een gek joh. Heb toch echt al veel spitsen gehad, maar hij is echt knetter. 15 goals in 5 wedstrijden DIV4. 2 wedstrijden kwam ik niet verder dan 45 min. ivm RQ.
@Moody2204 Ik speel ook met hem voor Dyba. Op het middenveld heb ik Xavi erbij gezet.

Ik vond het een hele prestatie dat ik DIV4 had gehaald, maar zo lekker als het nu gaat is de weg naar DIV3 ingezet.. Maar goed.. er zal wel weer een reeks van verliespartijen komen 8)7
Lekker hoor! Ja hier Benzema ook nog steeds in gebruik. Dybala op cam is hier inmiddels vervangen door Modric FB. Ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister nog even de 3x 80 upgrade gedaan omdat ik serieus veel dubbele spelers begin te krijgen. TOTS Groeneveld :) Dacht leuke super sub zeker als je de stats ziet, maar wat een tank zeg :+

Hoop toch wel dat er een leuke SBC speler komt, dan kan ik mijn hoge fodder eens gaan lozen :)

straks nog ff een lading pp maken voor vanavond :)

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 30-04-2021 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Ben weer beetje begonnen, maar mijn team is echt veel te slecht voor deze fase van FUT en mijn skill is niet goed genoeg om het te verbergen. Verlies gewoon net te veel door te spelen tegen zieke special cards, met mijn medium gold team :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
hmr schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:00:
Ben weer beetje begonnen, maar mijn team is echt veel te slecht voor deze fase van FUT en mijn skill is niet goed genoeg om het te verbergen. Verlies gewoon net te veel door te spelen tegen zieke special cards, met mijn medium gold team :(
Ik ben na 2 jaar een paar weken geleden weer eens begonnen.
In het begin is het frustrerend maar wanneer je een paar avonden oefent in Squad Battles dan bouw je snel je skills en teams op. Wanneer je dan vervolgens hier nog maar zelden verliest tegen high rated teams op wereldklasse en spannende wedstrijden hebt op legendarisch dan ben je er volgens mij wel klaar voor.

In het begin verloor ik ook veel maar inmiddels kan ik, ondanks mijn beperkingen, het velen lastig maken door geduld te hebben in passing, goed te verdedigen en de bal niet kwijt te raken bij balbezit.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=faXRPYzunWTgp:FFA21PS5

https://www.ea.com/fifa/u...Id=bMoywMNinWTgr:FFA21PS5

[ Voor 8% gewijzigd door Jorco op 30-04-2021 10:01 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Staar je niet blind op de special cards.
Ik heb echt een onwijs goed team, maar krijg regelmatig pak slaag tegen aanzienlijk mindere teams.
Er zijn gewoon spelers beter in Fifa. Probeer je steeds te verbeteren. Dat is lastig. Zeker met musclememory. Maar, stap voor stap.

Ik denk iedere keer dat de oplossing in een andere special kaartje zit. Maar goed, alsof een +2 op een bepaalde stat ineens voor mij de ommekeer gaat zorgen.
Kom aan op skills, geduld en het vinden van een opstelling die je lekker ligt.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=d9WYfaQunWTgo:FFA21PS4

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Wat hierboven wordt gezegd kan ik beamen. Daarbij kom je met Rivals gewoon in een divisie die bij je skill past. Vorige week zat ik bijna in div 4 omdat ik met heel veel geluk wedstrijd na wedstrijd won. Vervolgens kreeg ik een stuk of 4 keer een pak slaag en nu zit ik weer in het midden van div 5 waar ik soms win en soms verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals @Valandil aangeeft, niet op die mega kaarten letten. De gebruiker van de controller maakt gewoon het verschil. Had 2 maanden geleden ook een team van 8 miljoen en ben gewoon een beperkte fifa speler die goud 2 haalt in de WL.

Ik word soms echt helemaal kapot gemaakt door volledige gouden teams met b.v. gouden rashford, varane, mendy etc. Die gasten zijn gewoon veel betere spelers en dan kan ik een team hebben van 20miljoen ik ga er toch niet van winnen :)

Gewoon blijven oefenen en automatische weer aanleren en zal al een stuk beter gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Idd. Ik verlies met onderstaand team ook makkelijk van gouden teams.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5HH06VApI1yNzBag2MvfMkl-e6M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HtvTOMocT1GSA4VgL3Pl6dWn.png?f=user_large

Speel meestal 4-2-2-2 met Berchiche en Hermoso in het centrum, Makelele en Vidal als controleurs, Deco en Modric als CAM's en Nedved en Kent in de spits. Afgewisseld met 4-1-2-1-2, zelfde posities, maar dan Deco als nummer 10 en Vidal/Modric op CM en Makelele als CDM.

En qua ratings... die 86 rated Kent is voor mijn gevoel mijn beste speler. Hij is zwak maar glipt er toch vaak door vanwege zijn snelheid en wendbaarheid. Als ik hem vervang door Correa TOTS (90 rated) gaat het een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 21:55
Traeces schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:18:
[...]
Gewoon blijven oefenen en automatische weer aanleren en zal al een stuk beter gaan :)
Dit inderdaad. En wat mij vooral heeft geholpen is dat ik eindelijk eens iemand had gevonden dit jaar die mij een beetje bij de hand nam en echt mij dingen leerde.

Dan speelden we potjes tegen elkaar en dan deed hij iets en kon ik direct vragen hoe hij dat deed.

Zo kun je bijvoorbeeld met Rb/R1 ingedrukt houden veel sneller draaien. Soms als ik de bal aanneem tik ik die eventjes kort in zodat mijn speler net even sneller kan draaien of een tackle kan ontwijken.

Rennen met de bal, 2x de rechter stick naar achteren klikken en je poppetje maakt een noodstop en dribbelt direct de andere kant op.

Fake shot, even stil staan en vervolgens een skill move eruit gooien. Dit kan je voor de goal net een beetje ruimte geven voor dat schot.

5 star skillers schuine fake shot (rabona) geeft je een hele kleine speed boost. Daarom zijn die 5 star skillers in de 16 zo heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
En ter illustratie.
Vorige week speelde ik een paar potjes op het account van mijn zoontje.
Hij heeft ronduit een bagger team; goud morales, Felix, llorente etc. Letterlijk niks bijzonders (hij speelt ook niet zo vaak FIFA) Enige special card is de gratis Beckham.

Hij speelde div 7, nu door mij al div 6.

Ik speelde tegen allerlei regenboog teams. Ja sommige waren lastig en spelers waren vaak sneller, maar het komt echt aan op je eigen skills.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:31:
[...]

Dit inderdaad. En wat mij vooral heeft geholpen is dat ik eindelijk eens iemand had gevonden dit jaar die mij een beetje bij de hand nam en echt mij dingen leerde.

Dan speelden we potjes tegen elkaar en dan deed hij iets en kon ik direct vragen hoe hij dat deed.

Zo kun je bijvoorbeeld met Rb/R1 ingedrukt houden veel sneller draaien. Soms als ik de bal aanneem tik ik die eventjes kort in zodat mijn speler net even sneller kan draaien of een tackle kan ontwijken.

Rennen met de bal, 2x de rechter stick naar achteren klikken en je poppetje maakt een noodstop en dribbelt direct de andere kant op.

Fake shot, even stil staan en vervolgens een skill move eruit gooien. Dit kan je voor de goal net een beetje ruimte geven voor dat schot.

5 star skillers schuine fake shot (rabona) geeft je een hele kleine speed boost. Daarom zijn die 5 star skillers in de 16 zo heerlijk :P
Dat scheelt ook al enorm veel tips van betere spelers krijgen :) Vorige week wat tips van Neilsguide gekeken zoals corners nemen en verdedigen. Dat scheelt voor mij al gewoon minimaal 5 doelpunten per WL voor en tegen, kan net ff dat verschil maken :)

5* Skillers maken bij mij voorin ook wel echt het verschil, sinds dit jaar ben ik echt gaan oefenen op skillmoves. Je kan zoveel meer ruimte creëren door een goede skillmove uit te voeren in de 16.
Robbio85 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:26:
Idd. Ik verlies met onderstaand team ook makkelijk van gouden teams.

[Afbeelding]

Speel meestal 4-2-2-2 met Berchiche en Hermoso in het centrum, Makelele en Vidal als controleurs, Deco en Modric als CAM's en Nedved en Kent in de spits. Afgewisseld met 4-1-2-1-2, zelfde posities, maar dan Deco als nummer 10 en Vidal/Modric op CM en Makelele als CDM.

En qua ratings... die 86 rated Kent is voor mijn gevoel mijn beste speler. Hij is zwak maar glipt er toch vaak door vanwege zijn snelheid en wendbaarheid. Als ik hem vervang door Correa TOTS (90 rated) gaat het een stuk minder.
Kent is echt geweldig _/-\o_ Hij heeft overigens ook wel echte de perfecte stats voor een winger. :) Vind Correa ook minder, is gewoon een stuk minder wendbaar door zijn bodytype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Valandil schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:58:
[...]

Staar je niet blind op de special cards.
Ik heb echt een onwijs goed team, maar krijg regelmatig pak slaag tegen aanzienlijk mindere teams.
Er zijn gewoon spelers beter in Fifa. Probeer je steeds te verbeteren. Dat is lastig. Zeker met musclememory. Maar, stap voor stap.

Ik denk iedere keer dat de oplossing in een andere special kaartje zit. Maar goed, alsof een +2 op een bepaalde stat ineens voor mij de ommekeer gaat zorgen.
Kom aan op skills, geduld en het vinden van een opstelling die je lekker ligt.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=d9WYfaQunWTgo:FFA21PS4
Ik speel nu rond 1300~ rating op de PS5. Maar wat mij vooral opvalt is dat ik de een op een duels vaker verlies met mijn spelertjes en van die afval 50/50 ballen krijg. Dat is waar ik het vooral merk... Zit wel een groot verschil tussen echt dikke specials en mijn Frenkie/Wijnaldum/Promes gold cards... ;p

@Traeces - ligt tuurlijk aan de speler, maar als je allebei ~ even goed bent dan wint degene met het beste team wel makkelijker. Ik mis wel een Mbappe, Neymar of Messi etc in mijn team..

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 30-04-2021 13:39 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:51:
[...]

Kent is echt geweldig _/-\o_ Hij heeft overigens ook wel echte de perfecte stats voor een winger. :) Vind Correa ook minder, is gewoon een stuk minder wendbaar door zijn bodytype.
Welke chemstyle gebruik je voor Kent? Ik gebruik deadeye, omdat hij dan zo'n zieke passing en shooting heeft. Die boost in strength mis ik dan wel, maar vraag me af of dat überhaubt zin heeft gezien zijn base strength. En heb je Atal ook al eens geprobeerd? Misschien dat ik die nog haal om met Kent af te wisselen. Vraag me af hoe die zich verhoudt tot Kent, aangezien hij een stuk sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb net nog even Community TOTS SBC gedaan en Bailey gekregen. Interessant. Een soortgelijke supersub als Sarr.

Kan nu net zo goed een Bundesliga team bouwen, zet ik Zambrotta wel als CV neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbio85 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:55:
[...]

Welke chemstyle gebruik je voor Kent? Ik gebruik deadeye, omdat hij dan zo'n zieke passing en shooting heeft. Die boost in strength mis ik dan wel, maar vraag me af of dat überhaubt zin heeft gezien zijn base strength. En heb je Atal ook al eens geprobeerd? Misschien dat ik die nog haal om met Kent af te wisselen. Vraag me af hoe die zich verhoudt tot Kent, aangezien hij een stuk sterker is.
Ook deadeye :) Strengt maakt me niet zo heel veel uit met vleugelspelers / aanvallers :)

Atal heb ik op de bank zitten, als pure vleugelspeler vind ik Kent veel fijner. Atal gebruik ik in de spits als vervanger van Neymar :) Atal is verdedigend en qua kracht een stuk beter. Als ik flink onder druk sta in de slotfase wil ik hem ook wel eens gebruiken als RM voor meer verdedigende tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ook tips die hier voorbij komen werken soms super..

Iemand vertelde een keer hoe je vrije trappen met Nedved kunt nemen (en dat zal ook wel voor andere spelers werken), gewoon klem kruising mikken, paar blokjes snelheid en geen effect. Sindsdien heb ik plezier gekregen in vrije trappen :P
Ik weet echt niet meer wie het was en het is lastig terug zoeken, maar bedankt _/-\o_
edit: het was @SterqVerhael

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 30-04-2021 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Rhain schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:44:

Iemand vertelde een keer hoe je vrije trappen met Nedved kunt nemen (en dat zal ook wel voor andere spelers werken), gewoon klem kruising mikken, paar blokjes snelheid en geen effect. Sindsdien heb ik plezier gekregen in vrije trappen :P
Ik weet echt niet meer wie het was en het is lastig terug zoeken, maar bedankt _/-\o_
En nog even vlak voordat de speler de bal raakt nogmaals op de schietknop drukken (zodat het richtdoel groen wordt). Ook pas laatst achter gekomen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:31:
[...]

(...)

(....)
L1 en R1 dribbelen vind ik vrij lastig. Is er ergens een gids die dit tot in de details uitlegt?

Ik druk L1 soms in om de bal sneller aan te nemen, en als je na aanname nog steeds L1 ingedrukt houdt, je richting kiest en L1 loslaat, krijg je ook nog een snelheidsboost.

R1 gebruik ik eigenlijk nooit. Betere tegenstanders zie ik de bal heel dichtbij zich houden, en snel draaien. Ik vermoed dat ze dan r1 dribbelen. Maar als ik r1 ingedruk houd, raakt mijn speler in een vage nutteloze dribbelmodus. Misschien moet ik r1 niet ingedrukt houden, maar alleen tijdens het keren indrukken en weer loslaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Rhain schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:44:

Dat vrije trap is wel een dingetje, ik zet altijd een speler bij de paal die kopte ze altijd weg....
Nu loopt deze steeds net weg als de vrije trap genomen wordt of loopt de goal in of kopt door de bal heen, krijg nu de ene na de andere goal tegen uit vrije trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:53:
[...]

Ik speel nu rond 1300~ rating op de PS5. Maar wat mij vooral opvalt is dat ik de een op een duels vaker verlies met mijn spelertjes en van die afval 50/50 ballen krijg. Dat is waar ik het vooral merk... Zit wel een groot verschil tussen echt dikke specials en mijn Frenkie/Wijnaldum/Promes gold cards... ;p

@Traeces - ligt tuurlijk aan de speler, maar als je allebei ~ even goed bent dan wint degene met het beste team wel makkelijker. Ik mis wel een Mbappe, Neymar of Messi etc in mijn team..
Daar heb ik je ook zeker een punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Neymar is echt wel een zieke kaart. Ik heb zijn gold card op de bank zitten. Als de tegenstander heel verdedigend speelt en ik moet op zoek naar de kleine ruimte dan is hij een prima invaller.

Een andere keer heb ik een stormram nodig en valt Kluivert Moments in. Al enkele keren gehad dat zijn kopgoal de doorslag gaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hassiebassie schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:58:
Neymar is echt wel een zieke kaart. Ik heb zijn gold card op de bank zitten. Als de tegenstander heel verdedigend speelt en ik moet op zoek naar de kleine ruimte dan is hij een prima invaller.

Een andere keer heb ik een stormram nodig en valt Kluivert Moments in. Al enkele keren gehad dat zijn kopgoal de doorslag gaf :)
Had ik neymar maar, ik ben een redelijk skillert ;). Die man...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:17:
[...]

Had ik neymar maar, ik ben een redelijk skillert ;). Die man...
Neymar is echt verreweg de fijnste speler waar ik dit jaar mee gespeeld heb :) En dan had ik nog de jackpot dat ik zijn IF kreeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Komt er na alle TOTS competities nog zoiets als TOTS Ultimate? Ben aan het bedenken wanneer ik m'n 83+ x10 pack open...

Edit: Toch maar even zelf gegoogled:
"At the end of the Team of the Season event, an Ultimate TOTS squad is released which re-releases all the highest-rated players from the promotion. This is usually only available for a limited period."

Denk dat ik dan die pack maar open, of tijdens LaLiga, aangezien mijn team grotendeels uit LaLiga spelers bestaat. Hopelijk komt er een TOTS Messi kaart :9

[ Voor 68% gewijzigd door Robbio85 op 30-04-2021 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vanavond die Barnes TOTS maar is uitproberen. Kijken of hij Rashford TIF kan vervangen!

Iemand al met hem gespeeld?
https://www.futbin.com/21/squad/7929465

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 30-04-2021 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:19:
Vanavond die Barnes TOTS maar is uitproberen. Kijken of hij Rashford TIF kan vervangen!

Iemand al met hem gespeeld?
https://www.futbin.com/21/squad/7929465
Paar wedstrijden in een draft gebruikt. Vond hem zelf niet heel speciaal maar dat kan ook aan mij liggen.

Wel leuk die spelers van rangers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:37:
[...]

Paar wedstrijden in een draft gebruikt. Vond hem zelf niet heel speciaal maar dat kan ook aan mij liggen.

Wel leuk die spelers van rangers !
Mis soms wat pure snelheid bij rashford, explosiviteit denk.. verder is hij zo goed. Denk niet dat Barnes daar overheen gaat.. al zijn z'n stats veel belovend

Tavernier X Goldson, lekker duo.. alleen is tav nu veel te duur

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
Iemand TOTS Son kopen? Wat een geluk. Had paar pakjes opgespaard, maar dit zag ik niet aankomen. 1.471.000 / 1.877.000 is de mijne :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/piSu2wLjBuRendczOoQz4_LJ6no=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FrjcmaZSRbqvpiZgeetophTo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 30-04-2021 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Tots Fofana en icon moments Shearer (godzijdank verhandelbaar) gekregen.

Die Fofana heeft 99 short passing en 99 long passing. In het echt zijn de 3 cv's van Leicester ook goede passers. Ze zetten vaak aanvallen op met scherpe diepe passen. Misschien lukt dat in Fifa ook als ik de camerainstellingen wat verander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niveau en servers zijn echt niet te doen vanavond. Word nu 3x achter elkaar weggespeeld door bizar goede tegenstanders en teams pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik zie nu bijna bij iedereen die sambia in game op CV,is dit een nieuwe hype ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fTwA_bcN0E1POagMxgF1IFBfyDM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/heSf5h3KUyLO5c1oQwjwi3ak.jpg?f=fotoalbum_large

Mooie aanwinsten! Tagliafico gebruikte ik al, maar Mukiele ga ik ook zeker inpassen. Was blij verrast dat hij 480k coins is, had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is er een update geweest ,
Nu al 5 wed op rij een rode kaart minimaal 1x pen tegen en alles word afgefloten
Ik wist dat FIFA nu fifastreet is ipv leuke potjes
Maar is het nu ook al vrouwenvoetbal 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:54:
Niveau en servers zijn echt niet te doen vanavond. Word nu 3x achter elkaar weggespeeld door bizar goede tegenstanders en teams pffff.
Iedereen gaat voor die Prem TOTS spelers :P
Ik doe ff geen WL, lekker grinden voor die objective fodder. Maar verbindingen zijn weer om te janken ja. Verlies potjes weer eens omdat er bij een dieptepass een lagmomentje is en ik dus niet kan reageren op de pass. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
50 pakketjes geopend en uiteraard weer helemaal niets (hoogste een 86) Moedeloos dit jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 01-05-2021 00:55 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik ook een aantal packs geopend die ik nog had, een van de spelers TOTS Gündogan. Stats ogen erg nice, verbaasd me daf hij maar +/- 200k is.

Ik heb nog heel veel packs over, maar een goede SBC nodig om mijn high rated dupes in te mikken nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Kreeg Ederson uit een bewaarde pp. Vervolgens ook nog Mount. Mag niet klagen. Mount met engine in deze gameplay was meh, misschien hunter proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Messje schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 01:21:
Kreeg Ederson uit een bewaarde pp. Vervolgens ook nog Mount. Mag niet klagen. Mount met engine in deze gameplay was meh, misschien hunter proberen.
Ben zelf eigenlijk altijd zo bijgelovig dat die chem styles misschien 0,01% werken. Merken jullie er echt veel verschil tussen?

Na TOTS zal er nog wel een promo komen die de kaarten nog een flinke boost gaat geven (Summer Heat?) want de TOTS lijken bewust relatief laag in de ratings..
Mesque schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 00:56:
Ik ook een aantal packs geopend die ik nog had, een van de spelers TOTS Gündogan. Stats ogen erg nice, verbaasd me daf hij maar +/- 200k is.
Gündogan is toch een beetje zo'n type speler die nooit echt lekker werkt in FIFA, zoals Thiago, Iniesta of David Silva dat ook zijn. Het inzicht wat ze in het echt hebben kan niet vertaald worden in FIFA, een steekpass zoals zij die kunnen geven zie je in FIFA gewoon zelden. Tel daarbij op dat ze fysiek natuurlijk vrij slap zijn en ze zijn behoorlijk nutteloos.

[ Voor 36% gewijzigd door Markuss op 01-05-2021 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar die goldson gaan proberen als cv. Aarons als rb is gewoon net niet, veel te slap.

Kan reece James weer op rb gaan spelen :)

Edit : wat verwachten jullie wat de prijzen gaan doen ? Eigenlijk wil ik een achterlinie maken met reece James , tots goldson, Pim campbell en tots shaw. Denk dat shaw zeker nog in prijs gaat dalen ?

[ Voor 42% gewijzigd door Traeces op 01-05-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nou, ik heb Nedved op de vleugel gauw maar weer ingewisseld voor El Shaarawy. Voor de goal is hij dodelijk maar hij vanwege zijn body type en 4* skill moves komt hij gewoon niks voorbij.

Liever zo'n glibberaal op de vleugels (bah wat vies de meta :p ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hassiebassie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 11:59:
Nou, ik heb Nedved op de vleugel gauw maar weer ingewisseld voor El Shaarawy. Voor de goal is hij dodelijk maar hij vanwege zijn body type en 4* skill moves komt hij gewoon niks voorbij.

Liever zo'n glibberaal op de vleugels (bah wat vies de meta :p ).
Ach meta moet kunnen toch. Ik zweer zelf echt bij James FS op CB. Nu met showdown Ake er naast heb ik echt een goede en stabiele verdediging.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Mijn 1e TOTS uit een Electrum Player Pack :) past alleen niet in mijn team, iemand ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVpCI9PcrIFwaOz4hH61WuJUxeE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mhDQWHskSgb9EN9IqxgkXg5d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Partypooper schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:04:
[...]

Ach meta moet kunnen toch. Ik zweer zelf echt bij James FS op CB. Nu met showdown Ake er naast heb ik echt een goede en stabiele verdediging.
Haha inderdaad. Sarr is trouwens echt een heerlijke invaller. Wat een supersub. Scoort niet, maar levert assist op assist. Net stond ik 2-1 achter. Sarr komt erin voor El Shaarawy, zoeft op zijn brommer 2x langs de zijlijn en levert 2 cruciale assists.

Brrrrrr, op de brommer dr voorbij! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Wat een bizarre prijzen zeg. Ik ben aan het loeren op een nieuwe cam, Kaka moments of Bruno Fernandes Toty/Tots, maar ze lijken alleen maar duurder en duurder te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
DeeleNL schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:06:
Mijn 1e TOTS uit een Electrum Player Pack :) past alleen niet in mijn team, iemand ervaring mee?

[Afbeelding]
YouTube: GIMME THEM 4⭐ SKILL MOVES EA! 🙏 92 TOTS MOUNT PLAYER REVIEW! - FIFA ...

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Echt er valt weer niet te spelen. Ongelofelijk miljoenen binnen harken ieder jaar maar beetje server capaciteit erbij zetten met tots weigeren ze.

Net een prime Keane , Fer en Pim Puyol die gewoon mee draaien met Neymar en Kent of ze even wendbaar zijn :')

Wat ik dan altijd zo bizar vind is of het lijkt of me tegenstander nergens last van heeft qua trage gameplay. Ervaren andere hier dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:54:
Echt er valt weer niet te spelen. Ongelofelijk miljoenen binnen harken ieder jaar maar beetje server capaciteit erbij zetten met tots weigeren ze.

Net een prime Keane , Fer en Pim Puyol die gewoon mee draaien met Neymar en Kent of ze even wendbaar zijn :')

Wat ik dan altijd zo bizar vind is of het lijkt of me tegenstander nergens last van heeft qua trage gameplay. Ervaren andere hier dit ook ?
Jup en dat puyol enz sprintduels winnen van Neymar enzo
En

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Markvd1984 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:30:
[...]

Jup en dat puyol enz sprintduels winnen van Neymar enzo
En
Puyol is gewoon een beest. Simpel :)

Al die paceh$%ren de hele tijd.
Wingbacks centraal zetten etc.

Als je wingback als centrale verdedigers moet neerzetten, dan heeft EA gewoon geen goed spel gemaakt.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Valandil schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:46:
[...]

Als je wingback als centrale verdedigers moet neerzetten, dan heeft EA gewoon geen goed spel gemaakt.
Het spel is tactisch allemaal zo ontzettend zwak. Bij een diepe bal via de flanken waarbij je back eruit gesprint dreigt te worden blijven de centrale verdedigers gewoon 25 meter dieper staan. Daardoor ligt het centrum geheel open. En zo zitten er nog ongelofelijk veel fouten in. Vorig jaar heb ik FIFA al minder gespeelde dan 19 en 18 en dit jaar is het nog de helft minder.

Het ontbreekt mij gewoon aan plezier, op een echt druilerige dag zet ik me soms wel eens tot potjes. Maar moet bekennen dat ik hem na 2 of 3 potjes wel weer af zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:46:
[...]

Dat is gewoon het verhaal het is gewoon weer naar de klote geholpen zoals altijd. Van ellende maar zambrotta gedaan en die als cv neergezet.

Speel tegen alleen maar 11 of 9 man verdediging met 3 of 4 backs in de verdediging.

Net een team met what if beriche, tots wan-bissaka, rttf cancelo . Kort daarvoor mid Gullit en Sánchez. Nou dan wens ik je veel plezier als zelfs de spitsen mee verdedigen. Zeker met deze bizar trage gameplay.

Gaat tegenwoordig alleen maar om winnen maakt niet uit hoe. Liefste daarbij nog eens zoveel mogelijk bloed irritant zijn.

Snap die mensen niet hoor, maarjah we moeten het er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Iemand een geschikte invaller die niet te veel kost? Had graag de Sarr sbc willen doen maar zie dat deze verlopen is. Bailey kost me nog net te veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Traeces schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:54:

Hier is de verbinding perfect. Gisteravond (toen werd er ook over geklaagd) was mijn verbinding ook prima.

Van de week had ik ook internetklachten, die ik met hulp van een Tele2-medewerker heb opgelost door in de router alle oude wifi-verbindingen te verwijderen (van gasten en oude apparatuur) en de router aan en uit te zetten.
saert schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:53:
Iemand een geschikte invaller die niet te veel kost? Had graag de Sarr sbc willen doen maar zie dat deze verlopen is. Bailey kost me nog net te veel.
Correa, helemaal gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:01:
[...]
Hier is de verbinding perfect. Gisteravond (toen werd er ook over geklaagd) was mijn verbinding ook prima.

Van de week had ik ook internetklachten, die ik met hulp van een Tele2-medewerker heb opgelost door in de router alle oude wifi-verbindingen te verwijderen (van gasten en oude apparatuur) en de router aan en uit te zetten.

[...]
Correa, helemaal gratis!
Gister avond had ik ook perfecte verbinding tot half 11 toen werd het een drama.

Geloof me het ligt echt niet aan mijn netwerk. Heb alle games perfecte verbinding , geen lag niks. Router nieuwste firmware etc.

Daarbij is qua servers per persoon volgens mij wisselvallig. Vorige week zag ik ook mensen klagen en had ik perfecte verbinding en liep alles mega vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Capsaicin schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:01:
[...]

[...]
Correa, helemaal gratis!
Is toch al verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Met matchmaking in de WL moet je toch steeds mindere tegenstanders tegenkomen na verlies?

Ik stond op 9 wins , maar verloor 7!! keer achter elkaar en elk volgende tegenstander was nog beter dan de vorige. Laatste wedstrijd tegen iemand met IF CR7, toty Mbappe, IF neymar , toty Bruno fernandes.

Ik had niks in te brengen tegen dat circus aan acrobaten. 2 schoten op doel vs 19 schoten van hem. Gelukkig slechts 4-0 verloren. En dat terwijl het mijn 7e verliespot was.

Zijn team liep zo smooth en zat overal bovenop. 😢

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Oh jammer, het is echt een leuke speler. Passen Salah/Sterling in je budget? Zijn flink goedkoper geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Valandil schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:58:
Met matchmaking in de WL moet je toch steeds mindere tegenstanders tegenkomen na verlies?

Ik stond op 9 wins , maar verloor 7!! keer achter elkaar en elk volgende tegenstander was nog beter dan de vorige. Laatste wedstrijd tegen iemand met IF CR7, toty Mbappe, IF neymar , toty Bruno fernandes.

Ik had niks in te brengen tegen dat circus aan acrobaten. 2 schoten op doel vs 19 schoten van hem. Gelukkig slechts 4-0 verloren. En dat terwijl het mijn 7e verliespot was.

Heb jij meerdere tactieken onder je knoppen? Soms als mijn tegenstander hoog staat kan ik wisselen en ga ik 4-1-2-1-2 (2) spelen om snel tikkie takka te spelen en hopelijk zo snel eronder uit te voetballen.
Het helpt soms om dan hoger te gaan voetballen (dieper te spelen).

Een andere keer probeer ik meer balbezit te spelen en de tegenstander maar te laten rennen. Als ze veel druk zetten gaan die gaten later in de wedstrijd wel een keer vallen.
En dan komt Sarr er natuurlijk in die weer op de brommer overal voorbij sjeest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:19:
[...]

Het spel is tactisch allemaal zo ontzettend zwak. Bij een diepe bal via de flanken waarbij je back eruit gesprint dreigt te worden blijven de centrale verdedigers gewoon 25 meter dieper staan. Daardoor ligt het centrum geheel open.
Ja.. dit is toch bizar, dieptepass over de flank en het centrum besluit niet terug te gaan. Krijg erg vaak een goal zo tegen (maar ook mee) omdat mijn rechtermiddenvelder gewoon zonder problemen door kan stomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik ben zelf ook maar overgestapt op 532, gaat wel gelijk een stukje beter.
Foutjes met CB's worden minder snel afgestraft, en ik ga toch het liefst voor de steekpass.
Heb nog geen wingbacks in het centrum staan, dat gaat me net te ver.

Overigens is EoaE Rooney nog steeds de man bij mij, wat loopt die lekker diep en schiet die ze lekker diagonaal in :>

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:58:

Haha ik voel je. Ben dit weekend al meer meneer vieira en Gullit tegen gekomen dan al
Me vorige wl bij elkaar :+ maar klopt niveau is echt bizar gewoon dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Die had ik gezien inderdaad, bedankt. Ziet er wel aardig uit! Maar iemand hier die hem als basisspeler gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:07:
[...]

Gister avond had ik ook perfecte verbinding tot half 11 toen werd het een drama.

Geloof me het ligt echt niet aan mijn netwerk. Heb alle games perfecte verbinding , geen lag niks. Router nieuwste firmware etc.

Daarbij is qua servers per persoon volgens mij wisselvallig. Vorige week zag ik ook mensen klagen en had ik perfecte verbinding en liep alles mega vlot.
Ik heb exact hetzelfde vandaag. Mijn internetverbinding is ook uitstekend, maar fifa vandaag unplayable. Bizar hoe dat per persoon en per weekend kan verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mesque schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Ik heb exact hetzelfde vandaag. Mijn internetverbinding is ook uitstekend, maar fifa vandaag unplayable. Bizar hoe dat per persoon en per weekend kan verschillen.
Ook weer niet te doen momenteel. Echt en al die verdedigende pisvlekken hebben er 100% voordeel aan. Kan totaal geen tempo spelen om ze kapot te spelen. Pfffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Van BorasLegends twitter:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hrJ5mi56x2f-Wq38ImP5VQOn-sc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IRufsxb6ywrnG8H5cY9FmVRN.jpg?f=user_large
Mijn verbinding is trouwens nog steeds picobello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:08:
[...]

Ook weer niet te doen momenteel. Echt en al die verdedigende pisvlekken hebben er 100% voordeel aan. Kan totaal geen tempo spelen om ze kapot te spelen. Pfffff
Wel geluk dat 631 in FIFA niet kan 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
vond de verbinding vandaag wel redelijk. Vorig weekend had ik echt veel delay waardoor ik constant achter de feiten aan liep.
vanavond niet gespeeld, vanmiddag was wel irritant dat ik het gevoel had tegen de AI te spelen.
Mijn spelers stonden constant verdedigend verkeerd en zijn verdedigers maakten al de gaten dicht uit zichzelf. Maar ga gewoon 9-7 of zo.
Zondag is meestal makkelijker winnen. Als je op vrijdag of zaterdag +3/+4 gaat speel je vaker tegen spelers die net begonnen zijn. Zondag zit je vaak aan het einde dus heeft iedereen al een pot of 10/15 opzitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik ben blij dat meerdere nu ook inzien en klagen hoe verneukt FIFA aan het worden is
Net weer 4rbs in het veld
Kent en diatta voorin

EA moet stoppen met 1000 kleurenkaartjes
Niks is speciaal meer ,
Iedereen heeft een rb of lb in het centrum
Niemand wil meer aanvallen
Iedereen wil 1000 trucjes en dat kan ook nog is

Laten ze er gewoon een leuk voetbal spel van maken ipv kent en klaiber wat echt waardeloze spelers zijn maar in FIFA geweldig

Snap niet dat ea niet inziet dat veel mensen de interesse zo verliezen en vooral het plezier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franubis
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-07-2023
Vandaag even flink doorgegaan.
14-14 in de Weekend League.
Weten jullie of we donderdag in de red picks alleen TOTS van de Premier League zit of ook een andere competitie?

Best trots dat het is gelukt om met dit team de 14 potten binnen te harken. Aké is echt een beest en houdt alles potdicht achterin. Toney wissel ik vaak af met Clarke-Harris. Allebei super goede spitsen. Diatta wissel ik al snel voor Powell.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ww4YN-uV9ljM40UeHiFE63KX0M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dP1spl5ktRYPMOoc4Aoh13zA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Franubis schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:35:
Weten jullie of we donderdag in de red picks alleen TOTS van de Premier League zit of ook een andere competitie?

Best trots dat het is gelukt om met dit team de 14 potten binnen te harken. Aké is echt een beest en houdt alles potdicht achterin. Toney wissel ik vaak af met Clarke-Harris. Allebei super goede spitsen. Diatta wissel ik al snel voor Powell.

Netjes msn
[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Capsaicin schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:11:
Van BorasLegends twitter:
[Afbeelding]
Mijn verbinding is trouwens nog steeds picobello.
Dat is niet duur, beter dan de tenues pack voor 60k. :+

De gameplay is inderdaad triest, niet wat je mag verwachten bij zo'n cash cow als FUT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franubis
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-07-2023
Thanks! Heb in FIFA21 veel verkeerde keuzes gemaakt en heb nog geen dreamteam. Juist met dit team heel blij dat Goud3 binnen is. Sprong een gat in de lucht. Later komt het besef pas dat het maar een spel is, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jmJiLIXZrUi22_ZXdcTjsc_6A4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mJjaNj9xTsae1lkwkqhoxdWZ.jpg?f=fotoalbum_large
Niet slecht gedaan Mariano 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Franubis schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:35:

[Afbeelding]
Premier league en de league van Saudi-Arabië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Heb paar spelers verkocht (Aouar FB en Yuri FB)

Met de extra coins Stoichkov moments gekocht (93). Dit kaart is te absurt voor woorden.
Hij schiet ballen bijna letterlijk door het net.
Beweegt als een gladde aal door de defensie en met zijn enorme agressieve stats herpakt hij vaak de bal weer in no-time.

Echt een heel leuk kaartje om mee te spelen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Valandil schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:26:
Heb paar spelers verkocht (Aouar FB en Yuri FB)

Met de extra coins Stoichkov moments gekocht (93). Dit kaart is te absurt voor woorden.
Hij schiet ballen bijna letterlijk door het net.
Beweegt als een gladde aal door de defensie en met zijn enorme agressieve stats herpakt hij vaak de bal weer in no-time.

Echt een heel leuk kaartje om mee te spelen.
Ik speelde met zijn 92 vond ik ook super
Alleen ze rechterbeen stoorde me

Hoe is die bij ze 93 ? Minder storend of..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Klagen over rb's die als cb spelen, en dan zelf Ramos op het middenveld zetten... 8)7

Ik overweeg Ramos Toty te kopen ipv Varane 87. Door zijn balans (40) raakt Varane snel uit balans en duurt het lang voordat hij weer zichzelf is. Hierdoor krijg ik vaak frummelgoals tegen. Mukiele Tots is een veel betere cv. Is Ramos de moeite waard?

En hoe bevalt Mariano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Capsaicin schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:48:
[...]
Klagen over rb's die als cb spelen, en dan zelf Ramos op het middenveld zetten... 8)7

Ik overweeg Ramos Toty te kopen ipv Varane 87. Door zijn balans (40) raakt Varane snel uit balans en duurt het lang voordat hij weer zichzelf is. Hierdoor krijg ik vaak frummelgoals tegen. Mukiele Tots is een veel betere cv. Is Ramos de moeite waard?
Haha dit is heel wat andere ik speel niet met snelle backs centraal
Wissel Ramos 2e helft wel is als cvm
Ramos is echt geweldig niet normaal
Achterin heeft die alles
Op cvm is die ook fijn omdat die voetballend erg goed is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Markvd1984 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:47:
[...]

Ik speelde met zijn 92 vond ik ook super
Alleen ze rechterbeen stoorde me

Hoe is die bij ze 93 ? Minder storend of..
Al een paar mooie goals met zijn rechter gemaakt.
Vind het niet storend.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:50:
[...]

Haha dit is heel wat andere ik speel niet met snelle backs centraal
Wissel Ramos 2e helft wel is als cvm
Ramos is echt geweldig niet normaal
Achterin heeft die alles
Op cvm is die ook fijn omdat die voetballend erg goed is
Je speelt ook gewoon 4231, dat is al jaren de meta formatie.
Je hebt varane met mendy achterin. die kom je 100x tegen in de WL.

wat zeik je nou over die backs op CB, als je de beste spelers op kunt stellen doe je dat gewoon.
Ik zie jou voor me als een futbin user die zeikt dat niemand FGW doet bij objective, maar wel quit bij een gelijkspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 01:47:
[...]

Je speelt ook gewoon 4231, dat is al jaren de meta formatie.
Je hebt varane met mendy achterin. die kom je 100x tegen in de WL.

wat zeik je nou over die backs op CB, als je de beste spelers op kunt stellen doe je dat gewoon.
Ik zie jou voor me als een futbin user die zeikt dat niemand FGW doet bij objective, maar wel quit bij een gelijkspel.
Wtf zeg jij dan ?
De beste spelers ,mensen stellen een snelle back op als CV die is niet de beste maar de snelste (blijkbaar ben jij zo'n persoon aangezien je reactie) Mendy fb hebber er niet zoveel is untradeable
4231 speel ik met hagi en Renato hagi is niet verdedigend
En ik quit nooit als mensen vervelend zijn wil ik juist winnen

Fgw doe ik altijd mits iemand zelf op pauze drukt of dansje doet
Pagina: 1 ... 126 ... 158 Laatste