Krijgt Mbappe nog een speciale kaart na zijn 3 goals tegen Barça denken jullie of niet?
Fijn dat je dit zegt, heb al mn 84/85 spelers waar ik niks mee doe verkocht. Ricardo Pereira gaat nu voor 22kSuperCrisz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:08:
[...]
Sowieso zie ik dat 83rated spelers opeens voor 10k verkocht worden. Weet iemand waarom?
Denk het niet, zou althans niet weten waarvoor, TOTW is alleen voor de competitie en verder zou ik geen kaart op durven noemen die hij voor deze wedstrijd kan krijgen.tukkerterror90 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:47:
Krijgt Mbappe nog een speciale kaart na zijn 3 goals tegen Barça denken jullie of niet?
Precies dit. Vorig jaar nog een keer teleurgesteld al m'n Champions League kaarten verkocht, kwam die SBC een dag later..... Ik pik vannacht voor de gok nog war UCL rares op....fifanoob schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:03:
[...]
ja lekker is dat, gebruik maken van de hype. met beetje geluk dropt de ucl spelers nog dik en doen ze morgen alsnog zo'n sbc. Als prijzen flink dalen dan koop ik weer wat in
Zijn er nog mensen hier die 532 spelen? Dit zou de tactiek van de afgelopen weken zijn?
Werkt deze nog en is het beter dan 4222?
Werkt deze nog en is het beter dan 4222?
Ze kunnen m elk moment weer aanslingeren toch, zelfde hebben ze ook al eens met Managerial Masterrace gedaan.
Verwacht wel dat deze weer toegevoegd wordt als ze weer een opdracht daarvoor hebben.
Zilveren beesten was een terugkerend iets waar je eerst een speler via SL een speler voor vrij kon spelen, en mijlpaal zit in met 7 zilver totw spelers dus die moeten ze wel blijven aanbieden
Gok dat hij vanavond al terug is
[ Voor 27% gewijzigd door jerommeke96 op 17-02-2021 08:09 ]
Manegerial Masterrace?Gurbuh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 07:57:
[...]
Ze kunnen m elk moment weer aanslingeren toch, zelfde hebben ze ook al eens met Managerial Masterrace gedaan.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik heb nu dit team:Mars18 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:07:
[...]
Ik heb OBLAK CL 93, die pakt echt ballen die andere niet pakken.
Beter ga je voor hem, hij is goedkoper en kan nog upgraden
Zo staat het nu hier
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/OGdQxBsVD9WNjM7SlWDr093J.jpg?f=fotoalbum_large)
En speel dit als een echte meta sukkel in 352:
:strip_exif()/f/image/cMXYQok5nnrCF1fVs1FQ3F3R.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog 800k te besteden. Zit dus te twijfelen of ik die neuer moet kopen of voor rttf Davies moet gaan. Ook als investering. Maar misschien moet ik neymar verkopen en vervangen voor El sharawy.
Ja. Die sla ik over. Grote kans dat je een otw speler krijgt die nog nooit een upgrade heeft gehad of een andere onbruikbare kaart.Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:23:
Zag net even snel zo'n filmpje van die MattHDGamer met 25x Goodie Bag, volgens mij 99% kut met peren..
Sloeg ook helemaal nergens op. Tegen liverpool en uit het niets steeg zijn prijs enorm. Wrs door een toename in goede bundesliga en Franse verdedigers ofzo.Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:19:
De vrije val van Klostermann RTTF is ingezet, 10 min terug op 608K nu 489K
TOTY Lewandowski
32 wed 78 goals
17 assist
Niet normaal...
32 wed 78 goals
17 assist
Niet normaal...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat is niet verkeerd, maar zijn dit cijfers door wedstrijden in Rivals, SB, WL of Friendlies, dat kan een vertekend beeld geven natuurlijk.Mars18 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:35:
TOTY Lewandowski
32 wed 78 goals
17 assist
Niet normaal...
Dat is toch als ze door zijn naar de volgende ronde?038Zwolle schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:02:
Toch lekker. Gini een +1 en cancello zit inmiddels al boven de 400k..
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Volgens mij is het een plus 1 als de eerste leg gewonnen wordt en nog een plus 1 na het bereiken van de volgende ronde.kw_nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:48:
[...]
Dat is toch als ze door zijn naar de volgende ronde?
WL en RivalsVestendrie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:39:
[...]
Dat is niet verkeerd, maar zijn dit cijfers door wedstrijden in Rivals, SB, WL of Friendlies, dat kan een vertekend beeld geven natuurlijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dit is niet correct. Je krijgt pas een +1 als de volgende ronde behaald wordt._Uploader_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:57:
[...]
Volgens mij is het een plus 1 als de eerste leg gewonnen wordt en nog een plus 1 na het bereiken van de volgende ronde.
Dat is niet mis. Ik heb 124 goals in 90 wedstrijden met hem gescoord, alles in de WL.
Dit is niet correct. CL RTTF krijgen een upgrade als de eerste leg wordt gewonnen en wanneer ze doorgaan naar de volgende ronde. De UEL RTTF krijgen een upgrade als ze enkel doorgaan naar de volgende ronde. Reden hiervoor is dat de UEL 2 rondes speelt in de tijd dat in de CL de 1/8 finales gespeeld wordenVestendrie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:19:
[...]
Dit is niet correct. Je krijgt pas een +1 als de volgende ronde behaald wordt.
Ben echt onder indruk van de kaarttimonsl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:21:
[...]
Dat is niet mis. Ik heb 124 goals in 90 wedstrijden met hem gescoord, alles in de WL.
Huh, ik weet 100% zeker dat dit vorig jaar niet zo was, wellicht dat het nu aangepast is. Dus Gini kan ineens naar 89 gaan als ze naar de volgende ronde gaan dan? Misschien toch nog aanschaffen later dan.destroye schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:26:
[...]
Dit is niet correct. CL RTTF krijgen een upgrade als de eerste leg wordt gewonnen en wanneer ze doorgaan naar de volgende ronde. De UEL RTTF krijgen een upgrade als ze enkel doorgaan naar de volgende ronde. Reden hiervoor is dat de UEL 2 rondes speelt in de tijd dat in de CL de 1/8 finales gespeeld worden
Ik zat dan blijkbaar verkeerd, mijn fout.
De fifa site is onduidelijk hierin, op reddit wordt dit ook bevestigd dat cl rttf kaarten een plus 1 krijgen bij het winnen van de eerste leg. https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=shareVestendrie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:29:
[...]
Huh, ik weet 100% zeker dat dit vorig jaar niet zo was, wellicht dat het nu aangepast is. Dus Gini kan ineens naar 89 gaan als ze naar de volgende ronde gaan dan? Misschien toch nog aanschaffen later dan.
Ik zat dan blijkbaar verkeerd, mijn fout.
Van de EA site:_Uploader_ schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:33:
[...]
De fifa site is onduidelijk hierin, op reddit wordt dit ook bevestigd dat cl rttf kaarten een plus 1 krijgen bij het winnen van de eerste leg. https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Dus eerste wedstrijd in de knockout fase (gisteren) winnen is een upgrade, daarna zodra ze zich kwalificeren voor de volgende ronde.
Die Cucurella kijk ik nog wel even naar, die is serieus veel werk en gaat nooit in me elftal komen....... Vind wel dat ze echt max 77 rated spelers moeten gaan gebruiken, kwam ineens baby eusebio tegen xD Je krijgt ook gewoon meer skill door met mindere spelers te moeten spelenAugy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:49:
[...]
Ik had hetzelfde.. veel plezier gehad met het binnenhalen van Reinier. Leuk met een team van 77 max
Cucurella is echt een draak om te voltooien trouwens. Met zn 86 nog 13 wedstrijden spelen ofzo 😴
Vind momenteel die 85 rated kaart van Reinier echt al heel fijn en dan word hij nog beter.saert schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:51:
[...]
Hoelang hebben jullie over de vriendschappelijke wedstrijden gedaan? Is de kaart überhaupt de moeite waard?
78 naar 82 heb je zo gedaan in SB.
82 naar 85 is gewoon hoe erg je tegenstander meewerkt en had ik binnen een uurtje gedaan. Koste vooral tijd om die 6 goals in 6 verschillende wedstrijden te scoren.
85 naar 87 word iets moeilijker daar moet je winnen en scoren. Als je geluk heb kom je een 82 rated Reinier tegen die hebben de winst niet nodig en krijg je de win
Ben in al die potjes maar echt twee extreme klootzakken tegengekomen, de rest werkte allemaal perfect mee en gunde we het elkaar gewoon.
Gisteren kwam ik een idioot tegen die ook de 85 Reinier had. Ik liet hem eerst scoren, hij mij niet. Toen ik met mijn Reinier alleen op de keeper af ging, schopte hij hem onderuit. Rood. Tweede helft ga ik weer met Reinier alleen op de keeper af, en drie milliseconden nadat de bal over de lijn was een 'connection lost'.Traeces schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:01:
[...]
Die Cucurella kijk ik nog wel even naar, die is serieus veel werk en gaat nooit in me elftal komen....... Vind wel dat ze echt max 77 rated spelers moeten gaan gebruiken, kwam ineens baby eusebio tegen xD Je krijgt ook gewoon meer skill door met mindere spelers te moeten spelen![]()
[...]
Vind momenteel die 85 rated kaart van Reinier echt al heel fijn en dan word hij nog beter.
82 naar 85 is gewoon hoe erg je tegenstander meewerkt en had ik binnen een uurtje gedaan. Koste vooral tijd om die 6 goals in 6 verschillende wedstrijden te scoren.
85 naar 87 word iets moeilijker daar moet je winnen en scoren. Als je geluk heb kom je een 82 rated Reinier tegen die hebben de winst niet nodig en krijg je de winMaar opzicht is het prima te doen allemaal en redelijk vlot. Nu 1 avond van ongeveer 2,5 uur besteed om al op de helft van die 85 objectives te komen.
Ben in al die potjes maar echt twee extreme klootzakken tegengekomen, de rest werkte allemaal perfect mee en gunde we het elkaar gewoon.
Hij telde gelukkig wel. Wou dat screenshotje nog effe onder zijn neus drukken maar uiteraard had hij alles geblokkeerd. Maar echt, wat een giftige lui joh. Mooiste van alles is nog dat zijn eigen wedstrijd en goal helemaal niet telt...

cancelo rttf 430k haha heb er 3 ingekocht toen ze nog 160k waren :d
Haha, de morning after maakt duidelijk dat ik alsnog teveel heb betaald voor Grizou RTTF. Ongeveer 65k, maar ach.
Heb inmiddels wat SBC's gedaan met onverhandelbare spelers en daar kwam Sule uitwandelen voor 20K en wat andere fodder. Daarnaast Boadu IF verkocht. Het 'verlies' is dus redelijk beperkt gebleven en zit weer boven de 600K.
Iemand El Shaarawy al gedaan? Redelijk dure SBC als ik het zo zie, voor in mijn geval een team waar ik minder mee speel. Wel een leuke aanvulling in het team bij Tonali, Dybala en Ronaldo Moments.
Grappig trouwens, dat er zoveel SBC's verschijnen van teams waar EA geen licentie meer van heeft (Juventus/Roma). Proberen ze zo een wit voetje te halen door aan het einde van het jaar met resultaten aan te kloppen bij de teams voor een nieuwe onderhandeling?
Heb inmiddels wat SBC's gedaan met onverhandelbare spelers en daar kwam Sule uitwandelen voor 20K en wat andere fodder. Daarnaast Boadu IF verkocht. Het 'verlies' is dus redelijk beperkt gebleven en zit weer boven de 600K.
Iemand El Shaarawy al gedaan? Redelijk dure SBC als ik het zo zie, voor in mijn geval een team waar ik minder mee speel. Wel een leuke aanvulling in het team bij Tonali, Dybala en Ronaldo Moments.
Grappig trouwens, dat er zoveel SBC's verschijnen van teams waar EA geen licentie meer van heeft (Juventus/Roma). Proberen ze zo een wit voetje te halen door aan het einde van het jaar met resultaten aan te kloppen bij de teams voor een nieuwe onderhandeling?
Oblak route 99dutchgio schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:42:
[...]
Van de EA site:
[Afbeelding]
Dus eerste wedstrijd in de knockout fase (gisteren) winnen is een upgrade, daarna zodra ze zich kwalificeren voor de volgende ronde.
Ben aan het proberen om die SBC voor Curtis Jones te doen. Die zou perfect in mijn team passen. Heb op dit moment zo'n 140k aan coins en niet genoeg fodder, het 86 team gaat me al zo'n 150k kosten (heb wel wat fodder klaar staan, maar moet toch nog zo'n 5 spelers kopen). Daarnaast moet ik nog spelers bijkopen om die andere twee teams compleet te krijgen.
Vraag: Bij de Rivals beloning kun je kiezen voor munten of packs. Wat zouden jullie doen? Packs en hopen dat daar iets waardevols in zit (of fodder om in die SBC te gooien) of toch voor die munten gaan?
Andere tips zijn ook welkom, maar ik heb geen zeeën van tijd komende week om te traden oid. Ik ben pas begonnen met FUT dus voor mij zit het er ook niet in om WL oid te spelen.
Vraag: Bij de Rivals beloning kun je kiezen voor munten of packs. Wat zouden jullie doen? Packs en hopen dat daar iets waardevols in zit (of fodder om in die SBC te gooien) of toch voor die munten gaan?
Andere tips zijn ook welkom, maar ik heb geen zeeën van tijd komende week om te traden oid. Ik ben pas begonnen met FUT dus voor mij zit het er ook niet in om WL oid te spelen.
Ik heb 'm gedaan. Had nog redelijk wat fodder in mijn club, dus de schade viel mee. Hij krijgt overal lovende kritieken. Heb er zelf nog maar 2 potjes mee gespeeld, dus nog niet een echt goed oordeel kunnen vormen, al zijn de eerste indrukken goed. Maar past inderdaad perfect bij de kaartjes die jij opnoemt, en die ik ook al in mijn opstelling had staan.allstarted1 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:03:
Heb hem zelf, speelt prima, maar of ie echt 1,9 miljoen waard is....Mars18 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:48:
Hoe vaak hebben jullie al tegen TOTY Ramos gespeeld? En wat vonden jullie er van. Als die Reinier kan ballen dan zou ik Mbappe en Ferdinand kunnen verkopen voor TOTY Ramos...
[Afbeelding]
Hij is met shadow niet de snelste, verdedigend is hij uiteraard top en hij kan ook nog erg goed voetballen. Ik vond hem voor een CB te goed voetballen, dus hij staat bij mij op CDM.
Varane en Casemiro 90 staan er achter als CB’s.
Persoonlijk vind ik op verdedigend vlak Casemiro 90 beter dan TOTY Ramos (wellicht door de workrates?), maar als CDM vind ik hem echt top.
Heb zelf nooit met Ferdinand gespeeld dus die vergelijking kan ik niet maken.
Reinier tov Mbappe zou ik lekker bij Mbappe blijven, maar hij speelt echter wel erg lekker. 4 potjes, 4 goals.Mars18 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:48:
Hoe vaak hebben jullie al tegen TOTY Ramos gespeeld? En wat vonden jullie er van. Als die Reinier kan ballen dan zou ik Mbappe en Ferdinand kunnen verkopen voor TOTY Ramos...
Merk deze week dat 5-3-2 ook niet heel erg goed meer werkt, maar 4-5-1 daarentegen dan weer wel.4-2-2-2 / 4-2-4 lijkt ook terug te zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 17-02-2021 14:32 ]
Dank je.Nachtapotheker schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:24:
[...]
Heb hem zelf, speelt prima, maar of ie echt 1,9 miljoen waard is....
Hij is met shadow niet de snelste, verdedigend is hij uiteraard top en hij kan ook nog erg goed voetballen. Ik vond hem voor een CB te goed voetballen, dus hij staat bij mij op CDM.
Varane en Casemiro 90 staan er achter als CB’s.
Persoonlijk vind ik op verdedigend vlak Casemiro 90 beter dan TOTY Ramos (wellicht door de workrates?), maar als CDM vind ik hem echt top.
Heb zelf nooit met Ferdinand gespeeld dus die vergelijking kan ik niet maken.
Sommige spelen ook met toty davies als cb
Ik speel nu 2 weken FIFA 21 op de Xbox, en heb nu al een beter team kunnen maken dan in de 5 maanden ervoor op de Switch... Ik heb voor een Nederlands team gekozen, en ben benieuwd naar jullie mening over wat ik nog kan verbeteren. Zit zelf nog te denken aan:
- Van der Sar
- Van Aanholt rulebreaker (83)
-...?
- Van der Sar
-...?
/f/image/RiFYl5A2VtRoClewwabIiJO9.png?f=fotoalbum_large)
Iemand ervaring met baby-Overmars?
Was vroeger m'n favoriete speler, dus lijkt me wel grappig om in het team te hebben. Zie op Futbin veel negatieve comments, maar vooral van spelers die hem uit de Base/Mid Icon Upgrade hebben gehaald. Die snap ik dus wel als je er een zoveel coins tegenaan gooit. Maar dat is dus niet heel unbiassed.
Was vroeger m'n favoriete speler, dus lijkt me wel grappig om in het team te hebben. Zie op Futbin veel negatieve comments, maar vooral van spelers die hem uit de Base/Mid Icon Upgrade hebben gehaald. Die snap ik dus wel als je er een zoveel coins tegenaan gooit. Maar dat is dus niet heel unbiassed.
Niet in FIFA 21, maar wel in FIFA 20. Vond het een prima speler in mijn team!allstarted1 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:27:
Iemand ervaring met baby-Overmars?
Met Sar en RB van Aanholt ga je er inderdaad wel op vooruit. Jammer dat je de Sinkgraven Objective niet hebt kunnen doen.Er!k schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:17:
Ik speel nu 2 weken FIFA 21 op de Xbox, en heb nu al een beter team kunnen maken dan in de 5 maanden ervoor op de Switch... Ik heb voor een Nederlands team gekozen, en ben benieuwd naar jullie mening over wat ik nog kan verbeteren. Zit zelf nog te denken aan:
- Van der Sar
-...?
[Afbeelding]
Misschien nog een betere Depay danwel gaan voor een icon spits?
Zou niet voor van der Sar gaan is de coins niet waard. Maar er zijn verder geen goede NL keepers. Je kan Szcziezny van Juventus in het goal zetten.Er!k schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:17:
- Van der Sar
-...?
[Afbeelding]
Ik ook, echter merk ik wel dat hij beter presteert bij vlottere PS5 gameplay. Als ik met een vriend co-op rivals speel op last-gen dan kan ik net zo goed met een bronze spits spelen lijkt het.
Wel grappig dat ons team haast hetzelfde is. ik heb POTM Haaland, TOTY Lewa, TOTY Kimmich, SIF delaney etc.Mars18 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:48:
[Afbeelding]
Sinkgraven was ik inderdaad net te laat mee... Betere Depay is wel een optie, nu ook erg tevreden over.Prosac schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:37:
[...]
Met Sar en RB van Aanholt ga je er inderdaad wel op vooruit. Jammer dat je de Sinkgraven Objective niet hebt kunnen doen.
Misschien nog een betere Depay danwel gaan voor een icon spits?
Bij de NL keepers is de spoeling idd erg dun. Keeper van Juve is inderdaad een optie. En Alison?Wulfric92 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:38:
[...]
Zou niet voor van der Sar gaan is de coins niet waard. Maar er zijn verder geen goede NL keepers. Je kan Szcziezny van Juventus in het goal zetten.
Hebben jullie ook de indruk dat CR7 92 generfd is sinds de laatste patch? Ik heb nu Rooney maar in de basis gezet als cam en lewa toty doorgeschoven naar de spits positie
dat werkt momenteel beter.
Gek genoeg is CR7 wel vaak beslissend als hij er in het laatste half uur in komt, vaag...
Gek genoeg is CR7 wel vaak beslissend als hij er in het laatste half uur in komt, vaag...
Kan beide denk niet dat er heel veel verschil tussen zit. Voordeel van de Juve keeper is dat de Ligt 10 chem behoudt.Er!k schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Bij de NL keepers is de spoeling idd erg dun. Keeper van Juve is inderdaad een optie. En Alison?
Prime Suker is zeker geen aanrader. Voelt erg traag aan... Heb Vieri er maar weer in gezetWulfric92 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:44:
Prime Suker op de kop kunnen tikken voor 500kBen ook nog aan het wachten op Xavi Simons of een Gravenberch sbc. Maar ben er bang voor...
Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hnskt7OZnWcI6:FFA21PS4
10 Wedstrijden WL winnen en je kunt weer een extra pick doen aankomende week. WL doelstellingen.
Ik stel mezelf dat de vraag: Is dat een doelstelling om mensen weer terug te lokken naar de WL omdat de spelersaantallen daar volgens mij weer terug lopen?
Ik stel mezelf dat de vraag: Is dat een doelstelling om mensen weer terug te lokken naar de WL omdat de spelersaantallen daar volgens mij weer terug lopen?
Is elk jaar wel een beetje hetzelfde toch? Mensen stoppen ermee na toty en ze hebben inmiddels voor elke kleur wel weer een speciale kaart bedacht. Ik vraag me alleen af wat je er mee opschiet vanaf 10 wins, als je de "casual" spelers terug wol halen zou ik eerder iets proberen als na 10 gespeelde wedstrijden ipv wins. (Al vind ik sowieso dat ea mensen wat meer mag belonen voor het spelen ipv wins alleen) al snap ik dat alles draait om winnen in het voetbal. Ik denk wel dat mensen wat minder salty zouden worden.Prosac schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:43:
10 Wedstrijden WL winnen en je kunt weer een extra pick doen aankomende week. WL doelstellingen.
Dat had k met Neymar en dalgish.. sta je dan met sidnei en militao en een 77 keepertje 😂Traeces schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:01:
[...]
Die Cucurella kijk ik nog wel even naar, die is serieus veel werk en gaat nooit in me elftal komen....... Vind wel dat ze echt max 77 rated spelers moeten gaan gebruiken, kwam ineens baby eusebio tegen xD Je krijgt ook gewoon meer skill door met mindere spelers te moeten spelen![]()
[...]
Vind momenteel die 85 rated kaart van Reinier echt al heel fijn en dan word hij nog beter.
85 naar 87 word iets moeilijker daar moet je winnen en scoren. Als je geluk heb kom je een 82 rated Reinier tegen die hebben de winst niet nodig en krijg je de winMaar opzicht is het prima te doen allemaal en redelijk vlot. Nu 1 avond van ongeveer 2,5 uur besteed om al op de helft van die 85 objectives te komen.
Ik heb de cucurella cm er nu instaan ipv de jong. Valt me alles niks tegen tot nu toe
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 17-02-2021 18:07 ]
Het is voor mij in elk geval een extra argument om komend weekend ook weer over te slaan, want de vorige keer met deze objective erbij was helemaal verschrikkelijk.038Zwolle schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:54:
[...]
Is elk jaar wel een beetje hetzelfde toch? Mensen stoppen ermee na toty en ze hebben inmiddels voor elke kleur wel weer een speciale kaart bedacht. Ik vraag me alleen af wat je er mee opschiet vanaf 10 wins, als je de "casual" spelers terug wol halen zou ik eerder iets proberen als na 10 gespeelde wedstrijden ipv wins. (Al vind ik sowieso dat ea mensen wat meer mag belonen voor het spelen ipv wins alleen) al snap ik dat alles draait om winnen in het voetbal. Ik denk wel dat mensen wat minder salty zouden worden.

Fofana objective gaat voltooid worden.
Ziet er wel degelijk uit en past perfect in mn team!
Ziet er wel degelijk uit en past perfect in mn team!
Matig tow
7 potjes sinds de patch en eentje met moeite gelijk hoedan
Toeval denk ik, al win ik hier momenteel ook he-le-maal niets!iksander schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:17:
Wow Fofana is gaaf zeg. Net zo goed als Ferdinand 88 eigenlijk.
Die 900.000 kost...
Die 900.000 kost...
Zou die Fofana een goede zijn om Varane te vervangen? Op basis van stats zou je zeggen van wel toch?
Gaat hier ook moeizaam, kan echt totaal niet meer verdedigen lijkt het. Het aantal tegengehouden ballen dat weer voor de voeten van de tegenstanders ploft is ook bi-zar.iksander schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:17:

Dat bedoel ik! Dat in gewoon geen toeval zijn.Prosac schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:31:
[...]
Gaat hier ook moeizaam, kan echt totaal niet meer verdedigen lijkt het. Het aantal tegengehouden ballen dat weer voor de voeten van de tegenstanders ploft is ook bi-zar.![]()
Ik kan ook niet meer verdedigen, en de tegenstander looot er maar doorheen
Hoop toch wel dat Juventus wint(en doorgaat naar de volgende ronde).
Een 89 Alex Sandro is wel leuk
Een 89 Alex Sandro is wel leuk
Er doorheen lopen nog niet geheel, maar er vallen soms gaten achterin die ik niet kan verklaren. Sta je met 5 man achterin en dekt de man met de bal af. Lopen een Boateng of Hinteregger gewoon bij de andere man weg waar dan simpel de pass heen kan. Moeilijk te omschrijven, maar alsof iedereen ineens op het middenveld wil zijn.iksander schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:34:
[...]
Dat bedoel ik! Dat in gewoon geen toeval zijn.
Ik kan ook niet meer verdedigen, en de tegenstander looot er maar doorheen
Volgens mij zitten er geen gameplay aanpassingen in de laatste patch, maar ook hier ging het voor geen meter. Moest nog 9 potjes in Rivals, 1 gewonnen...Prosac schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:48:
[...]
Er doorheen lopen nog niet geheel, maar er vallen soms gaten achterin die ik niet kan verklaren. Sta je met 5 man achterin en dekt de man met de bal af. Lopen een Boateng of Hinteregger gewoon bij de andere man weg waar dan simpel de pass heen kan. Moeilijk te omschrijven, maar alsof iedereen ineens op het middenveld wil zijn.

Mijn Ucl live kaarten zitten nog niet mee, Kounde en Alex Sandro haha. Hopen dat het morgen met AC Milaan beter gaat (rebic)
Vandaag toch maar Rooney gedaan, maar wat is dat voor kaart zeg, niet normaal.
Ik ben echt geen hele goede speler, maar in 7 Rivals wedstrijden 19 doelpunten. Hij scoort echt uit alle gaten en hoeken en ook hoekschoppen zijn dodelijk.
Merk wel dat Robben nu de zwakste schakel in mijn team aan het worden is, maar nog steeds belangrijk op Klaiber op 10 te krijgen.
Ik ben echt geen hele goede speler, maar in 7 Rivals wedstrijden 19 doelpunten. Hij scoort echt uit alle gaten en hoeken en ook hoekschoppen zijn dodelijk.
Merk wel dat Robben nu de zwakste schakel in mijn team aan het worden is, maar nog steeds belangrijk op Klaiber op 10 te krijgen.
[ Voor 21% gewijzigd door M@cer op 17-02-2021 22:46 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Reinier eindelijk afgerond, zie ik ineens een Fransoos rondrennen in MM. Ben dus ook maar gestart met Fofana en heb zijn 82 binnen. Denk dat ik als ik zin heb tot de 86 doorga. Met Cucurella en Reinier, en nu dus Fofana speel ik al teveel FIFA deze week, haha. Cucurella 87 is overigens wel een best. In mijn spel een geweldige tandem met De Jong IF.
Packte overigens een TOTW Yaremchuk uit een 75+ pack. Dacht eerst dat het Lunin FS was toen ik de Oekraïnse vlag zag, maar die zit natuurlijk niet meer in de packs.
Packte overigens een TOTW Yaremchuk uit een 75+ pack. Dacht eerst dat het Lunin FS was toen ik de Oekraïnse vlag zag, maar die zit natuurlijk niet meer in de packs.
[ Voor 36% gewijzigd door allstarted1 op 17-02-2021 22:47 ]
Same.. 8 of 9 potjes rivals gespeeld. Niks gewonnen, nog erger.. ook met grote cijfers (1-5, 2-8 etc) verloren.MadMoody schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:05:
[...]
Volgens mij zitten er geen gameplay aanpassingen in de laatste patch, maar ook hier ging het voor geen meter. Moest nog 9 potjes in Rivals, 1 gewonnen...
Het is alsof ik Battlefield opstart, maar dat mijn vrouw even de dpi van mijn muis stiekem 10x hoger heeft gezet en ik daar dus eerst aan moet wennen. Echt amateuristisch verdedigen bij tijd en wijlen, ballen niet af kunnen pakken of blocken en -zoals al aangegeven- gaten in de defensie alsof je een squadbattlepotje tegen bronzen speelt.
4-5-1, 4-3-3, 5-3-2. Het werkte allemaal niet. Ik zie de dieptepass komen, ik loop mee en nog krijgen ze hem mee en lopen ze weg bij de verdediger. Speler omsingeld door 3 verdedigers en toch schiet de spits de bal erin, geen autoblock. Neuer vrij, ik denk tikkie terug Jaap en het spel ff verleggen, maar nee, recht in de voeten van Ronaldo omdat Klaiber vindt dat de bal naar Boateng moet. Enzovoort.
Is er ook niks aan de stamina gedaan? Want ik kwam voor mijn gevoel weer veel spelers tegen die hoog en veel druk zetten, combineert met overtal waar de bal is, maar zie de spelers pas vanaf minuut 70/75 moe worden.
Vervelend avondje, net nu ik dragback een beetje door heb.
Het zal allemaal wel weer aan mijzelf liggen, maar blijft raar hoe de ervaring zo kan verschillen per moment dat je speelt.
[ Voor 11% gewijzigd door Prosac op 17-02-2021 23:31 ]
Is Jones cm samen met Alexander Arnold (88) de upgrade waard tegenover Gravenberch en Klaiber.. zit er al even aan te denken maar Klaiber is één van de beste Rb en Gravenberch bevalt mij ook nog goed.
Jones moet echt heel erg goed zijn om het te veranderen
Had er met de zilver totw objective ook last van. Maar daar merk je ook dat je lagere rated spelers tegenkomt. Was uiteindelijk niet heel erg.Prosac schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:29:
[...]
Same.. 8 of 9 potjes rivals gespeeld. Niks gewonnen, nog erger.. ook met grote cijfers (1-5, 2-8 etc) verloren.
Het is alsof ik Battlefield opstart, maar dat mijn vrouw even de dpi van mijn muis stiekem 10x hoger heeft gezet en ik daar dus eerst aan moet wennen. Echt amateuristisch verdedigen bij tijd en wijlen, ballen niet af kunnen pakken of blocken en -zoals al aangegeven- gaten in de defensie alsof je een squadbattlepotje tegen bronzen speelt.
4-5-1, 4-3-3, 5-3-2. Het werkte allemaal niet. Ik zie de dieptepass komen, ik loop mee en nog krijgen ze hem mee en lopen ze weg bij de verdediger. Speler omsingeld door 3 verdedigers en toch schiet de spits de bal erin, geen autoblock. Neuer vrij, ik denk tikkie terug Jaap en het spel ff verleggen, maar nee, recht in de voeten van Ronaldo omdat Klaiber vindt dat de bal naar Boateng moet. Enzovoort.
Is er ook niks aan de stamina gedaan? Want ik kwam voor mijn gevoel weer veel spelers tegen die hoog en veel druk zetten, combineert met overtal waar de bal is, maar zie de spelers pas vanaf minuut 70/75 moe worden.
Het zal allemaal wel weer aan mijzelf liggen, maar blijft raar hoe de ervaring zo kan verschillen per moment dat je speelt.
In Rivals ook last van gehad, speel 352. Met bijna geen instructies op mijn spelers.
Uiteindelijk ben ik heel passief gaan verdedigen, alleen maar proberen om de passing lijn eruit te halen en wachten op een fout. Hielp aardig goed
Alexander is niet beter dan Klaiber denk ik, maar dat is puur vanwege zijn pace. Voetballend is Alexander wel beter, ligt een beetje aan je speelstijl.Wulfric92 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:44:
Is Jones cm samen met Alexander Arnold (88) de upgrade waard tegenover Gravenberch en Klaiber.. zit er al even aan te denken maar Klaiber is één van de beste Rb en Gravenberch bevalt mij ook nog goed.
Wat Jones betreft; geniale zet geweest om hem te halen. Vervangt Gini UCL live bij mij moeiteloos. Als je er een powerhouse op zet heb je een 93 cvm zelfs. Echt een bizar goede speler. Heb zelf nooit met Gravenbergh gespeeld omdat ik geen voorkeur heb voor Ajax-spelers
Getracht Reinier m'n team in te loods aangezien ik het een erg fijn speler vind.. passing, visie, afmaken is allemaal prima in orde dus een stukje Bundesliga in m'n team gebracht met haaland SIF en delaney IF. Daarbij gok ik erop dat haaland vrijdag een winterupgrade krijgt want k twijfel wel een btje of hij me ligt!
https://www.futbin.com/21/squad/6286923
Uiteindelijk blijft het leukste om spelers te proberen en kan k altijd nog moeiteloos terug naar m'n la liga combo
https://www.futbin.com/21/squad/6292580
Uiteindelijk blijft het leukste om spelers te proberen en kan k altijd nog moeiteloos terug naar m'n la liga combo
komen vrijdag winterupgrades dan?Augy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:45:
Getracht Reinier m'n team in te loods aangezien ik het een erg fijn speler vind.. passing, visie, afmaken is allemaal prima in orde dus een stukje Bundesliga in m'n team gebracht met haaland SIF en delaney IF. Daarbij gok ik erop dat haaland vrijdag een winterupgrade krijgt want k twijfel wel een btje of hij me ligt!
Volgens mij komt er vrijdag niks, anders hadden we teasers gehad. Nou ja niks, misschien prime icon moments en icon swaps
[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 18-02-2021 08:25 ]
Dacht dat ergens gelezen te hebben. Kan het natuurlijk mis hebben want kan natuurlijk net zo goed volgende week zijnbvbal79 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:24:
[...]
komen vrijdag winterupgrades dan?
Volgens mij komt er vrijdag niks, anders hadden we teasers gehad. Nou ja niks, misschien prime icon moments en icon swaps
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 18-02-2021 08:33 ]
Het lukt mij steeds beter om me er bij neer te leggen dat het zo is. In het begin wond ik mij er ontzettend over op dat je de ene avond niet kan verliezen en de andere avond niks kan winnen (ben je de ene avond zo goed, en de andere zo slecht? Kan naar mijn idee niet!). Ik heb op een gegeven moment op mezelf ingesproken en gezegd: ik ga met een team spelen wat ik leuk vind, en kijk wel waar ik eindig. Ik hoef geen Mendy, Varane, Neymar en Mbappe (die laatste heb ik overigens een keer gepackt, maar gebruik hem meestal als supersub).Prosac schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:29:
[...]
Same.. 8 of 9 potjes rivals gespeeld. Niks gewonnen, nog erger.. ook met grote cijfers (1-5, 2-8 etc) verloren.
Tot mijn eigen verbazing haalde ik met mijn 'funteam' (hoewel daar ook nog beste kaarten bijzitten) divisie 2! Maar goed, na die potten van gisteravond is dat weer divisie 3 geworden. Ik kan nu denken 'so be it'. En ik negeer de WL al een poosje, dat helpt mij ook om niet gefrustreerd te raken.
Banega en een 82-rated keeper als picks. Wel Salah uit de pakjes verder die ik al had dus 170k pure winst. Eindelijk een keer goud 3 gehaald dat loont.
De afgelopen week heb ik eigenlijk alleen maar Friendlies en Squad Battles gespeeld voor de objectives, dus geen rewards hier.
Heb wel een upgrade gedaan in m'n Premier League-team: Stones SIF als CB gehaald. Zakte vanwege de rewards van 80k naar 52k en leek me wel leuk om uit te proberen. Hij lost Thiago Silva OTW af na 157 wedstrijden, 5 goals en 2 gele kaarten
Weet alleen niet of ik deze clublegende in een SBC ga droppen, haha.
Premier League-team staat er nu zo bij.
Heb wel een upgrade gedaan in m'n Premier League-team: Stones SIF als CB gehaald. Zakte vanwege de rewards van 80k naar 52k en leek me wel leuk om uit te proberen. Hij lost Thiago Silva OTW af na 157 wedstrijden, 5 goals en 2 gele kaarten

https://www.futbin.com//21/squad/6295216
Dit zijn spelers die ik untradeable in mijn club heb en graag in mijn team wil hebben, die Fofana en Reinier moet ik nog even afronden. heb nog zo'n 750k te besteden, iemand ideeën voor de 2 lege plekken, moeten een verdedigende middenvelder en een aanvallende speler zijn.
Heb ook nog 86 Goretzka op de bank die ik evenuteel als CVM neer kan zetten maar weet niet hoe ik die op chem krijg als ik bovenstaande spelers ook wil gebruiken.
Iemand tips?
Dit zijn spelers die ik untradeable in mijn club heb en graag in mijn team wil hebben, die Fofana en Reinier moet ik nog even afronden. heb nog zo'n 750k te besteden, iemand ideeën voor de 2 lege plekken, moeten een verdedigende middenvelder en een aanvallende speler zijn.
Heb ook nog 86 Goretzka op de bank die ik evenuteel als CVM neer kan zetten maar weet niet hoe ik die op chem krijg als ik bovenstaande spelers ook wil gebruiken.
Iemand tips?
Oblak rttf een aanrader ? Is nu 330 k ,als Atletico wint gaat die stijgen naar 94 toch ?
Griezmann RTTF en Jones FS?Sossage23 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:03:
Iemand tips?
https://www.futbin.com/21/squad/3666257
IF de jong naast Kante? Wellicht Mbappe erbij? Of een leuke icon voor het geld.Sossage23 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:03:
Iemand tips?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Een meer verdedigende middenvelder is James FS, tradable en heeft een goede link met Kante._Uploader_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:30:
[...]
Griezmann RTTF en Jones FS?
https://www.futbin.com/21/squad/3666257
Komt ook door Fofana, daar kun je voor spelen en die zal beter zijn dan Stones.allstarted1 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:40:
De afgelopen week heb ik eigenlijk alleen maar Friendlies en Squad Battles gespeeld voor de objectives, dus geen rewards hier.![]()
Heb wel een upgrade gedaan in m'n Premier League-team: Stones SIF als CB gehaald. Zakte vanwege de rewards van 80k naar 52k en leek me wel leuk om uit te proberen. Hij lost Thiago Silva OTW af na 157 wedstrijden, 5 goals en 2 gele kaartenWeet alleen niet of ik deze clublegende in een SBC ga droppen, haha.
![]()
Poeh, Saka FS is vandaag al 400k in prijs gedaald. Dat wordt wel erg verleidelijk zo, hopelijk gaat de prijs nog dalen en kan ik mijzelf nu bewingen om hem nu niet al te kopen. 🙂
jongens het zijn inkoop momenten. Ik ben allemaal 83 rated kaartjes aan het inslaan voor rond de 15/1800 coins deze verkoop je altijd wel weer voor 1000 coins meer bij goede sbc's die altijd weer gaan komen.
Ik heb hem ook gehaald. Geen idee als je hem wilt halen als investering of omdat je denkt dat hij echt goed is.Markvd1984 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:05:
Oblak rttf een aanrader ? Is nu 330 k ,als Atletico wint gaat die stijgen naar 94 toch ?
Ik zelf had namelijk hiervoor ter stegen gold en merk eigenlijk niet zo heel veel verschil. Oblak pakt wat meer als ik hem handmatig laat uitkomen voor de rest is hij hetzelfde.
Dus qua investering moet je zelf die overweging maken, het klopt dat als hij upgrades krijgt als hij wint en doorgaat in de CL.
Qua verbetering van je team vind ik het eerder coin verspilling. Maar met jouw puls de laatste weken heb je nu coins genoeg zeker
Die Stones heeft wel betere stats dan Varane 86 hoe kan dat nou weer
Ik weet niet naar welke stats jij kijkt voor een centrale verdediger, maar Varane is zeker weten superieur als centrale verdediger. Snelheid is koning, met name acceleration is belangrijk, Stones is veel te sloom.Beavbusi schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:40:
Die Stones heeft wel betere stats dan Varane 86 hoe kan dat nou weer
Je ziet ook steeds vaker backs die worden gebruikt als centrale verdedigers, zelfs op 7 chem zijn ze vaak beter dan een centrale verdediger op fullchem. Om je even een voorbeeld te geven. Ik heb net FS Bastoni Untradable gepacked. Ik zou hem best kunnen gebruiken, want heb de Tonali objective kaart vrijgespeeld en heb Hernandez TIF als player pick. Toch ga ik dan liever voor FS Diego Dalot als centrale verdediger (de LB versie), kost minder dan 50K en is op bijna alle vlakken beter dan FS Bastoni.
Beetje jammer dat de TOTW zo tegenvalt deze week, ging nog door tot Goud 1 omdat ik dacht dat Messi of Mbappe een nieuwe IF zou krijgen. Uiteindelijk nog best prima player picks gehad met Aubameyang en Banega. Banega is fijne fodder, en Aubameyang kan ik nog wel gebruiken als er weer nieuwe Icon Swaps komen waar je First Owner Premier League spelers voor nodig hebt.
Denk dat Aubameyang helaas niet meta genoeg is om in de WL te gebruiken, zelfs met een Finisher of Engine chemstyle is zijn Agility en Balance te laag. Ik zie hem ook nauwelijks bij tegenstanders in het team, zelfs zijn RTTF versie niet.
Nog spelers die hier 532 spelen? Is deze nkg steeds meta? En zo ja, met welke tactiek spelen jullie?
Dan kijk jij alleen nar pacemar101 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:57:
[...]
Ik weet niet naar welke stats jij kijkt voor een centrale verdediger, maar Varane is zeker weten superieur als centrale verdediger. Snelheid is koning, met name acceleration is belangrijk, Stones is veel te sloom.
Je ziet ook steeds vaker backs die worden gebruikt als centrale verdedigers, zelfs op 7 chem zijn ze vaak beter dan een centrale verdediger op fullchem. Om je even een voorbeeld te geven. Ik heb net FS Bastoni Untradable gepacked. Ik zou hem best kunnen gebruiken, want heb de Tonali objective kaart vrijgespeeld en heb Hernandez TIF als player pick. Toch ga ik dan liever voor FS Diego Dalot als centrale verdediger (de LB versie), kost minder dan 50K en is op bijna alle vlakken beter dan FS Bastoni.
Beetje jammer dat de TOTW zo tegenvalt deze week, ging nog door tot Goud 1 omdat ik dacht dat Messi of Mbappe een nieuwe IF zou krijgen. Uiteindelijk nog best prima player picks gehad met Aubameyang en Banega. Banega is fijne fodder, en Aubameyang kan ik nog wel gebruiken als er weer nieuwe Icon Swaps komen waar je First Owner Premier League spelers voor nodig hebt.
Denk dat Aubameyang helaas niet meta genoeg is om in de WL te gebruiken, zelfs met een Finisher of Engine chemstyle is zijn Agility en Balance te laag. Ik zie hem ook nauwelijks bij tegenstanders in het team, zelfs zijn RTTF versie niet.
https://www.futbin.com/21/compare/28671/589/85
5-3-2 is niet meer zo goed als de afgelopen 2/3 weken. Ook omdat velen het nu natuurlijk spelen.saert schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:00:
Nog spelers die hier 532 spelen? Is deze nkg steeds meta? En zo ja, met welke tactiek spelen jullie?
Merk zelf wat meer resultaat met 4-5-1 of 4-3-3 in de counter daarop.
Haal je ze dan van een specifieke positie of league?fifanoob schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:39:
jongens het zijn inkoop momenten. Ik ben allemaal 83 rated kaartjes aan het inslaan voor rond de 15/1800 coins deze verkoop je altijd wel weer voor 1000 coins meer bij goede sbc's die altijd weer gaan komen.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
nee niet echt. Bijna alle 83 rated kaartjes worden bij zo'n sbc wel minimaal 2500 waard dus maak altijd wel winst. Sommige gaan ook voor 3500 maar die kosten ook weer meer qua inkoop.kw_nl schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:17:
[...]
Haal je ze dan van een specifieke positie of league?
ik zelf ga veel voor higuain 83
Pace is al jaren in Fifa veruit de belangrijkste stat, ik zie daar voorlopig ook geen verandering in komen. Een verschil van bijna 10 is wel echt veel, dan moet je op andere vlakken wel heel erg compenseren wil je dat goed maken. Bij Stones is dat niet het geval, Varane is zelfs nog beter qua Interceptions en Defensive Awareness, de 2 belangrijkste verdedigende stats. Fysiek is Stones ook niet echt beter, Varane heeft hogere Strength. Stats als stamina en jumping zijn in deze Fifa niet relevant voor een centrale verdediger.Beavbusi schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Dan kijk jij alleen nar pace
Je kunt wel een type Van Dijk in je centrale verdediging hebben die het van zijn fysiek moet hebben en verdedigend zo goed is dat hij zijn gebrek aan snelheid kan compenseren, maar Stones valt wat mij betreft niet in die categorie.
Pace is ook dit jaar weer doorslaggevend in fifa.Beavbusi schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Dan kijk jij alleen nar pace
Stones kan wellicht beter dribbelen, maar daar heb je als CV niet zoveel aan.
Work rates, body type etc. spelen ook nog een rol.
en trait dives into tackles is ook wel belangrijk
Defensive Awareness is ook een belangrijke stat.dutchgio schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:26:
[...]
Pace is ook dit jaar weer doorslaggevend in fifa.
Stones kan wellicht beter dribbelen, maar daar heb je als CV niet zoveel aan.
Work rates, body type etc. spelen ook nog een rol.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Iemand ervaring met gattuso 89 of guardiola 87 ?
Heb nu een middenveld met Bergkamp hagi en kante maar wil hagi vervangen
Guardiola tijdje mee gespeeld. Geen gamechanger voor mijMarkvd1984 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:25:
Iemand ervaring met gattuso 89 of guardiola 87 ?
Gattusso lijkt me een Stay back cdm en that's it dus ligt er een btje aan hoe je kante speelt (als Stay back of balanced)
He mislukt, toch net gekocht_Uploader_ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:14:
Poeh, Saka FS is vandaag al 400k in prijs gedaald. Dat wordt wel erg verleidelijk zo, hopelijk gaat de prijs nog dalen en kan ik mijzelf nu bewingen om hem nu niet al te kopen. 🙂
https://www.futbin.com/21/squad/3887697