Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
Mars18 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:35:
Met pijn en moeite Goud 3 gehaald in de laatste 29 wedstrijden.

Wat is Haaland toch slecht in het spel.
Nu maar weer Mbappe naast TOTY Lewa gezet in de laatste WL wedstrijd. Voelde gelijk al heerlijk

TOTY Lewandowski krijgt iedere wedstrijd 9/10 kansen maar mis toch wel de helft van de schoten nog. Heb vooral moeite met keepers die dan snel uitkomen of die handmatig verplaatsen

Iemand tips?
Dat is wel een erg hoog percentage aan kansen die je mist met een spits die zo'n beetje de beste finishing in het spel heeft. Bij Lewa is vaker het probleem om in kansrijke posities te komen, omdat hij niet zo wendbaar is als spitsen zoals Mbappe en Neymar.

Voor uitkomende keepers kan een lob bal handig zijn. Timing is wel belangrijk, niet te vroeg, niet te laat, en genoeg kracht meegeven. Andere optie is een ballroll langs de keeper en dan in open doel schieten, maar daarbij is timing nog belangrijker. En probeer ook overzicht te houden voor afspeelopties, een balletje opzij en een 2e spits kan hem vrij inschieten.

Handmatig verplaatsen van de keeper doen de meeste spelers pas als ze het niet meer met hun verdedigers kunnen oplossen, dan heb je meestal wel een vrije schietkans met best wat tijd om een hoek te kiezen. Een ballroll opzij en dan kijken welke hoek hij z'n keeper naar beweegt en dan in de andere hoek schieten.

Die skill games voor afronding zijn best handig om te oefenen wat voor soort schoten je in elke situatie het beste kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
mar101 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:47:
[...]

Dat is wel een erg hoog percentage aan kansen die je mist met een spits die zo'n beetje de beste finishing in het spel heeft. Bij Lewa is vaker het probleem om in kansrijke posities te komen, omdat hij niet zo wendbaar is als spitsen zoals Mbappe en Neymar.

Voor uitkomende keepers kan een lob bal handig zijn. Timing is wel belangrijk, niet te vroeg, niet te laat, en genoeg kracht meegeven. Andere optie is een ballroll langs de keeper en dan in open doel schieten, maar daarbij is timing nog belangrijker. En probeer ook overzicht te houden voor afspeelopties, een balletje opzij en een 2e spits kan hem vrij inschieten.

Handmatig verplaatsen van de keeper doen de meeste spelers pas als ze het niet meer met hun verdedigers kunnen oplossen, dan heb je meestal wel een vrije schietkans met best wat tijd om een hoek te kiezen. Een ballroll opzij en dan kijken welke hoek hij z'n keeper naar beweegt en dan in de andere hoek schieten.

Die skill games voor afronding zijn best handig om te oefenen wat voor soort schoten je in elke situatie het beste kan gebruiken.
dank voor de tips. Schaam me er bijna voor om zoveel te missen met toty lewa. En dan nog zijn de gespeelde games en goals erg bizar

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Mars18 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:54:
[...]
dank voor de tips. Schaam me er bijna voor om zoveel te missen met toty lewa. En dan nog zijn de gespeelde games en goals erg bizar
Nu draait het bij mij voor geen meter qua tactieken momenteel, maar eerder vond ik Mane Freeze beter in de afronding dan Lewa toty. Ik heb zijn potm ook, dus ik ga op zoek naar ren andere spits die in mijn team past icm Rooney. Misschien wel Saka FS in een 433(5) met Mbappe en Saka FS met Neymar erachter/centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Naar het kijken van een ander wordt je meestal ook niet dommer.. Kunnen jullie een YT-er adviseren die een beetje leuk en goed z'n eigen wedstrijden toont?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Rhain schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:39:
Naar het kijken van een ander wordt je meestal ook niet dommer.. Kunnen jullie een YT-er adviseren die een beetje leuk en goed z'n eigen wedstrijden toont?
Boraslegend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Rhain schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:39:
Ik zou eerder op twitch kijken naar livestreamers. Mocht je live met iemand mee willen kijken. Voor gewoon video's is boraslegend die hier gezegd wordt een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:20
Reinier (87) vrijgespeeld omdat ik tot nu toe constant met een Braziliaans team heb gespeeld.
Ik moet zeggen dat het me mee viel. Ik had veel tegenstanders die het me wel gunden. Hierdoor zit Cunha nu op de bank en heb ik een mooie link met Joao Victor. Op de valreep haalde ik nog Neuhaus (88, untradeable) uit een rewardpack. Iemand ervaring met hem?
Ik heb nu onderstaand team en 670K op de bank. Het idee was sparen voor Neymar. Wat zouden jullie adviseren? Ik heb een aantal keer Talisca en Diego Carlos vervangen maar ze knokken zich steeds weer terug in de ploeg ;-)

https://www.futbin.com/21/squad/6213703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
lwd-kevin schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:46:
Reinier (87) vrijgespeeld omdat ik tot nu toe constant met een Braziliaans team heb gespeeld.
Ik moet zeggen dat het me mee viel. Ik had veel tegenstanders die het me wel gunden. Hierdoor zit Cunha nu op de bank en heb ik een mooie link met Joao Victor. Op de valreep haalde ik nog Neuhaus (88, untradeable) uit een rewardpack. Iemand ervaring met hem?
Ik heb nu onderstaand team en 670K op de bank. Het idee was sparen voor Neymar. Wat zouden jullie adviseren? Ik heb een aantal keer Talisca en Diego Carlos vervangen maar ze knokken zich steeds weer terug in de ploeg ;-)

https://www.futbin.com/21/squad/6213703
Haha Talisca met zijn dodelijke finesse shot! Ik zou idd Neymar halen. Komt misschien niet 100% uit de verf als lm in een 442, maar is een van de beste non icon kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Gisteren Neymar, Marquinhos en Parejo weer hersteld, dus hopen dat er vanavond een mooie SBC voor de Bundesliga komt, anders kan ik mijn pakketjes niet openen. :P

Die Senesi van Level 15 rewards is ook wel fijn zeg, dan wordt die Eredivisie ook nog eens wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
@Prosac Bedoel je dat je die Senesi al hebt? Want dan ben je wel een enorme strijder haha ;)

Uit die 81+ heb ik voor de 5de x (!) dit jaar Kanté gepackt (4 x untradeable).. Ongelofelik.

Zag laatste iemand op Twitter met een mega-investering: die had 6.000 David Abraham's van Frankfurt gekocht á 900/950. Ruim 5,5 miljoen geïnvesteerd dus.

Nu verkocht hij ze laatst tussen de 5K en 6K: 33.000.000 bruto - 5.500.000 = 27.500.000 netto winst.

Edit: ik vergeet 5% EA tax.

Ja het kost je echt veel tijd, maar op zich vrij makkelijk om één speler geheel op te kopen (als je tijd hebt) en voor deze winst is dat echt wel even een slimme investering geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:43:
Pffff, net in m'n pauze even twee potjes Squad Battles gespeeld om verder te komen met de Cucurella-grind. Op Wereldklasse even tegen een 82-rated team spelen. Eitje, denk je....

Team heeft Neymar, Kante, Varane, Semedo, Gomez, Mendy, Pogba, Kimpembe, Messi etc. met alle regenboogkleuren in het spel en een paar 55 bronzes op de bank. Was niet doorheen te komen en ging er dus met 1-0 af. :+ Goed...in ieder geval weer een pot dichterbij 87 Cucurella.
Hier binnen 50e minuut de ps4 weer uit gezet, wat een walgelijk iets die squad battles :(
Win op legendarisch zo goed als alles.
Toch weer keer poging op ultiem tegen brons team........
50e 0-4 alle ballen gaan de verkeerde kant op,spelers staan gewoon stil, neymar wordt er uit gelopen door een bronzen speler met 54 snelheid, 100% doelpunten gaan ineens naast en natuurlijk 2 meter buitenspel mag gewoon door gaan. |:(
Dacht poging top 200, na 1 wedstrijd laat maar weer zitten dus 8)7
Respect voor die top 200 spelers die om dit soort achterlijke tafrelen heen weten te spelen _/-\o_
Verschil tussen elite 1 en top 200 is veeeeel te groot, met 20 potjes speel je elite 1 en top 200 onmogelijk daar zou wel wat tussen mogen zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
jerommeke96 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:22:
[...]

Hier binnen 50e minuut de ps4 weer uit gezet, wat een walgelijk iets die squad battles :(
Win op legendarisch zo goed als alles.
Toch weer keer poging op ultiem tegen brons team........
50e 0-4 alle ballen gaan de verkeerde kant op,spelers staan gewoon stil, neymar wordt er uit gelopen door een bronzen speler met 54 snelheid, 100% doelpunten gaan ineens naast en natuurlijk 2 meter buitenspel mag gewoon door gaan. |:(
Dacht poging top 200, na 1 wedstrijd laat maar weer zitten dus 8)7
Respect voor die top 200 spelers die om dit soort achterlijke tafrelen heen weten te spelen _/-\o_
Verschil tussen elite 1 en top 200 is veeeeel te groot, met 20 potjes speel je elite 1 en top 200 onmogelijk daar zou wel wat tussen mogen zitten
Je wint alles op legendarisch en gaat dan zeiken over ultimate? man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Haha holy shit, wát een eisen voor dieParty Bag SBC.. 2 IF's + 84 rated. Ik sla hem over, mocht iemand hem gaan doen: laat aub weten wat je had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:21:
@Prosac Bedoel je dat je die Senesi al hebt? Want dan ben je wel een enorme strijder haha ;)
Nee, zo ver ben ik nou ook nog niet. Nog maar op level 10.
Dacht eerst dat Waldtschmidt een logische keuze was, maar denk niet dat hij een plekje in het elftal krijgt. Dan is het leuker om er eentje uit de Eredivisie te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01
Echt, wat een hongerige wolven daar bij EA...
Niks geen icon swaps of goeie icon SBC’s, nee laten we er een waardeloze party bag ingooien waarbij je 95 procent kans hebt op een waardeloze speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:05:
Haha holy shit, wát een eisen voor dieParty Bag SBC.. 2 IF's + 84 rated. Ik sla hem over, mocht iemand hem gaan doen: laat aub weten wat je had.
Ik heb hem de eerste keer gedaan. Dat heeft me wel afgeleerd die te doen. Kreeg toen Rodrigo OTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
David FS uit de partybag, niet hell bijzonder. Ga hem wel uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:02:
Gisteren Neymar, Marquinhos en Parejo weer hersteld, dus hopen dat er vanavond een mooie SBC voor de Bundesliga komt, anders kan ik mijn pakketjes niet openen. :P

Die Senesi van Level 15 rewards is ook wel fijn zeg, dan wordt die Eredivisie ook nog eens wat.
Aankomende vrijdag zal er wel weer een POTM komen voor de Bundesliga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:16:
[...]

Aankomende vrijdag zal er wel weer een POTM komen voor de Bundesliga..
Ik hoopte vandaag, omdat Stindle vanmiddag af liep. Nu moet ik nog steeds op mijn packs zitten. Is moeilijk.
Maar misschien in de loop van de week nog een leuke speler SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Markuss schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:05:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMlIV-2BCtKajC1dapnC5bewhLs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YLtAMNUtlPnXt0RhMFNhFMds.png?f=fotoalbum_large
Ik kreeg deze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
die sbc is perfect. Al mijn inform kaartjes stijgen weer als een gek. Kassa ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Saekerhett schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:07:
nee laten we er een waardeloze party bag ingooien waarbij je 95 procent kans hebt op een waardeloze speler.
Twee TOTW spelers erin gooien zelfs. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:55:
die sbc is perfect. Al mijn inform kaartjes stijgen weer als een gek. Kassa ;>
Dit is wel een fijne bijkomstigheid ja. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:59:
[...]

Dit is wel een fijne bijkomstigheid ja. 😅
ja ik maak 8k per kaart winst en had er tussen de 50 a 60 stuks :d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:00:
[...]

ja ik maak 8k per kaart winst en had er tussen de 50 a 60 stuks :d
82 rated Arnold IF die ik aan de straatstenen niet kwijt kon binnen 1 minuut voor zijn buy now van 35K weg. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
Koop altijd van elke totw sowieso van alles 1x van de 82 TM 84 rated. Ze gaan als broodjes ook wel is fijn :)

Zelf de party bag gedaan een dubbele yaczin ofzo iets pff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
Grote verrassing toen ik de app opende. In andere FIFA jaren deed ik altijd discard IF trading tot ik 100 stuks minimaal had. Leuke bezigheid. 5K tot 7K per kaart winst zonder risico's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tsa4XIemGyaxR4xWZn15v4pM6sY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N5AC7JpBc8Vyh7ySyVdNTS1r.png?f=fotoalbum_large

Mezelf maar getrakteerd op deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwiC1P3Ab0g9T1c1vHZfb-jK5fc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nLK2VMiyBwzZFBjJlW8U7t7e.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 15-02-2021 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Al weer wat YT filmpjes gezien van de 83+ / 81+ en Partybag SBC's.

Ben genezen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

De cursus wilskracht voor gevorderden is zojuist afgelopen :+ Laatste twee potten Friendlies tegen CPU aangezet op Remote Play, haha :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dlmqc8rloj1qGm4dhK8qalhp68w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ljpweg7PfrgrhRQjwaKPfvEH.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 21:33
allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:15:
De cursus wilskracht voor gevorderden is zojuist afgelopen :+ Laatste twee potten Friendlies tegen CPU aangezet op Remote Play, haha :P

[Afbeelding]
Lkkr! K moet nog vanaf de 84 😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:18:
[...]

Lkkr! K moet nog vanaf de 84 😴
Haha, maak je borst maar nat dan. M'n ogen branden lichtelijk van verveling. Aankomend weekend maak ik Reinier wel af, moet nog twee wins en 7x scoren, geloof ik. En dan ga ik wel weer spelen met de Bundesliga om aan de 25 potten te komen.

Ik laat die Party Bag wel lekker links liggen. Debiele eisen en een vorige keer haalde ik Partey OTW eruit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:31:
Grote verrassing toen ik de app opende. In andere FIFA jaren deed ik altijd discard IF trading tot ik 100 stuks minimaal had. Leuke bezigheid. 5K tot 7K per kaart winst zonder risico's.

[Afbeelding]

Mezelf maar getrakteerd op deze

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N5TmtCnsa-hgtPT01EcVeuR_qyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3sxSn1ZRB5MoZUoZjkZyqGhP.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijk is dat inderdaad. Bedankt voor je reminder, ik had zelf ook 5 Boadu’s voor 10,5k/st ingeslagen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:20
Gegokt en verloren. Partybag gaf OTW Rodrigo. Toch vind ik een dergelijke SBC wel een beetje horen bij FUT. En met de doelstellingen van Reinier en Cucurella krijg je gratis SBC voer. Het is die kleine kans op een topper...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:23:
[...]

Haha, maak je borst maar nat dan. M'n ogen branden lichtelijk van verveling. Aankomend weekend maak ik Reinier wel af, moet nog twee wins en 7x scoren, geloof ik. En dan ga ik wel weer spelen met de Bundesliga om aan de 25 potten te komen.

Ik laat die Party Bag wel lekker links liggen. Debiele eisen en een vorige keer haalde ik Partey OTW eruit.
Potje of 20 maar 🤣

nja tiid genôch 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik zie nu al op tegen het nog 10 keer scoren met Reinier terwijl ik de rest al heb gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
lwd-kevin schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:42:
Gegokt en verloren. Partybag gaf OTW Rodrigo. Toch vind ik een dergelijke SBC wel een beetje horen bij FUT. En met de doelstellingen van Reinier en Cucurella krijg je gratis SBC voer. Het is die kleine kans op een topper...
precies dit zijn van die sbc's die ik gebruik om van mijn onverhandelbare spelers af te komen. Ook omdat ik het wel leuk vind om te gokken. Wie weet pack ik rulebreaker mbappe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Hmm, het lek bij mij is weer boven. Waar het eerder maar niet lukte met 352/4222/532, wil het nu weer uitstekend met 41212. Jones en Salah (ben aan het sparen voor Saka FS) gekocht en die bevallen mij uitstekend. Jones loopt als een malle weer mee naar achteren terwijl die net mee in de aanval was en Salah heeft in vier potjes vier hattricks gemaakt 😀. Wat kan het spelbeeld dan kantelen zeg. https://www.futbin.com/21/squad/3887697

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ik heb mezelf ook 'getrakteerd' op een nieuwe LB in de Serie A na Kudus IF en wat gouden fodder verkocht te hebben. FS Diogo Dalot is namelijk ineens flink in prijs gezakt. Zat gisteren toen ik keek nog rond de 52k, en schommelt nu rond de 27/28k. Heb hem voor 29k opgepikt met een Shadow en 30 contracten.

Een goede vervanger voor Alex Sandro Gold die ik al vanaf oktober untradeable heb en een goede link met Tonali Moments :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ik lees net die champions league Pogba en andere blauwe varianten helemaal geen upgrade krijgen bij een winst of volgende ronde? Wat is precies het idee van deze blauwe kaarten dan? Verschilt niets van de gewone Rare gold kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:10:
Ik lees net die champions league Pogba en andere blauwe varianten helemaal geen upgrade krijgen bij een winst of volgende ronde? Wat is precies het idee van deze blauwe kaarten dan? Verschilt niets van de gewone Rare gold kaart.
Niets, gewoon een speciale versie van die kaart. Blauw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb Messi teruggehaald naar m'n club om weer op 10 te zetten en de 'road naar Neymar' geopend. Nu sparen, sparen en hopen op wat geluk :)

Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/6043363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Prosac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:27:
[...]

Niets, gewoon een speciale versie van die kaart. Blauw. :P
Hmm nou ik had gelezen deze kaarten een upgrade zouden krijgen. Dus zat te kijken naar UCL Varane. Maar Pogba had al weinig zin, want die zijn al uit de champions league. Lekker handig :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:33:
[...]

Hmm nou ik had gelezen deze kaarten een upgrade zouden krijgen. Dus zat te kijken naar UCL Varane. Maar Pogba had al weinig zin, want die zijn al uit de champions league. Lekker handig :p
Alleen de Road to the Final versies.

Deze
https://www.futbin.com/21/player/26953/raphael-varane

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 15-02-2021 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lees net dat dat dat 15 jarige kereltje van Red Bull Salzburg na 535 WL wins achter elkaar zowaar een wedstrijd heeft verloren...

Wat een winning streak zeg. Bizar

https://www.eurogamer.net...k-finally-comes-to-an-end

[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 16-02-2021 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:54
Zakaria uit mijn partybag. Helaas moeten ze tegen city

[ Voor 36% gewijzigd door 038Zwolle op 16-02-2021 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga even 2 weken geen WL spelen :) Zoveel frustratie van de gameplay zondag dat ik geen zin heb in weer z'n weekend :)

Dit weekend gewoon even relax de twee FS spelers vrij spelen en en kijken of dat 5-3-2 nou zo geweldig speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
UCL kaartjes van leipzig zijn al flink gestegen. Ik kies mijn eieren voor mijn geld en verkoop ze in de hype. Maak 1500 per kaart winst dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:41:
UCL kaartjes van leipzig zijn al flink gestegen. Ik kies mijn eieren voor mijn geld en verkoop ze in de hype. Maak 1500 per kaart winst dus prima.
Hoop vooral uit eigen belang dat Liverpool doorgaat en City ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:27:
Ga even 2 weken geen WL spelen :) Zoveel frustratie van de gameplay zondag dat ik geen zin heb in weer z'n weekend :)

Dit weekend gewoon even relax de twee FS spelers vrij spelen en en kijken of dat 5-3-2 nou zo geweldig speelt :)
Vond het afgelopen weekend ook wel relaxed, niet die drang om WL te spelen. Ik heb echt de 30 potjes nodig om tot 11/14 overwinningen te komen.
Enige reden om WL te doen is dat ene gokje op een mooie red pick en die extra packs.
En wat extra picks om die voor een 86+ rated speler te kunnen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik speel juist de wl omdat dat de enige mode is die ik leuk vind. Squad battles boeien mij niet en rivals ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:13:
[...]

Vond het afgelopen weekend ook wel relaxed, niet die drang om WL te spelen. Ik heb echt de 30 potjes nodig om tot 11/14 overwinningen te komen.
Enige reden om WL te doen is dat ene gokje op een mooie red pick en die extra packs.
En wat extra picks om die voor een 86+ rated speler te kunnen ruilen.
Vaak stop ik bij goud 3 omdat ik tijd gebrek heb. Maar dit weekend ging het goed en ging ik 7-1 op zaterdag en speelde het perfect. Moest alleen stoppen omdat me vriendin langs kwam.

Dan ga je zondag weer spelen en is er enorme delay en kan je geen pass normaal versturen. Dan ben ik er gelijk alweer klaar mee zeker omdat ik zo goed ging. Vind echt gewoon bloed irritant worden dat nu zelfs zondag ochtend etc niet eens meer normaal te spelen is.

Denk daarom dat twee weken even geen WL me goed zullen doen, merk gewoon dat ik teveel frustratie de laatste tijd kreeg, geen zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik hoor wat geklaag over de partybag SBC.. geloof dat ik niet mag klagen dan.. Had me vorige week nog op RTTF Insigne getrakteerd, maar nu kwam Bamba HL er uit rollen. Volgens FUT Bin toch een slordige 500k. Zit nu in twijfel om Insigne dan maar weer te verkopen en m'n team aan te passen naar Bamba.. dwz Renato Sanches er naast.
Even met Bamba gespeeld, ging wel lekker, fysiek wel een stuk sterker dan Insigne natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Rhain op 16-02-2021 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Ik heb dalot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Hoop de RB dan - dan heb je in ieder geval de helft van je inleg terug :P De LB heeft een gigantische drop gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier headliner Mkhitaryan , helaas kan geen feest blijven met packluck :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:10:
Ik hoor wat geklaag over de partybag SBC.. geloof dat ik niet mag klagen dan.. Had me vorige week nog op RTTF Insigne getrakteerd, maar nu kwam Bamba HL er uit rollen. Volgens FUT Bin toch een slordige 500k. Zit nu in twijfel om Insigne dan maar weer te verkopen en m'n team aan te passen naar Bamba.. dwz Renato Sanches er naast.
Even met Bamba gespeeld, ging wel lekker, fysiek wel een stuk sterker dan Insigne natuurlijk.
ik zou liever met bamba spelen dan met insige. Maar is die insigne wel verhandelbaar? of had je die uit een andere pack gehaald, PARTYbag sbc is untradeable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
fifanoob schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:03:
[...]
ik zou liever met bamba spelen dan met insige. Maar is die insigne wel verhandelbaar? of had je die uit een andere pack gehaald, PARTYbag sbc is untradeable
M'n Insigne RTTF is tradable. Ik weet niet of het de moeite waard is, maar als ik het goed begrijp krijgt hij een upgrade als Napoli ten kosten van Granada doorgaat toch? Wellicht hou ik hem dan nog heel even aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik zit te twijfelen om Neuer TOTTY te kopen. Is het verschil tussen zijn NIF versie en de TOTY echt merkbaar? Zijn die keepers echt vele malen beter? Of is het, het geld niet waard. Ik heb ook TOTY Kimmich als unt, dus kan wel een mooi bundesliga team maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:08:
[...]

M'n Insigne RTTF is tradable. Ik weet niet of het de moeite waard is, maar als ik het goed begrijp krijgt hij een upgrade als Napoli ten kosten van Granada doorgaat toch? Wellicht hou ik hem dan nog heel even aan boord.
klopt in dat geval zou ik hem nog even bewaren en de upgrade afwachten mits hij doorgaat maar dat lijkt mij aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
DeBers schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:31:
Ik zit te twijfelen om Neuer TOTTY te kopen. Is het verschil tussen zijn NIF versie en de TOTY echt merkbaar? Zijn die keepers echt vele malen beter? Of is het, het geld niet waard. Ik heb ook TOTY Kimmich als unt, dus kan wel een mooi bundesliga team maken.
Ik zou mijn geld liever in een veldspeler steken denk ik. Ik heb mezelf ooit ook getrakteerd op een TOTW Neuer. Maar als ik zie dat bepaalde topspelers nog steeds rustig met een Pope of Kepa spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
De Reinier challange is dat bij eerste goal weg gaan?
Je hoeft daar toch niet voor te winnen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
jerommeke96 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:19:
moet het potje uitspelen, anders tellen je goals niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
jerommeke96 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:19:
6 wedstrijden winnen EN scoren met Reinier
16 wedstrijden scoren met Reinier. Geef meestal eerst 2 a 3 goals open huis aan de tegenstander en hoop dan dat hij begrijpt dat ik alleen ff met Reinier moet scoren.
Tussen de middag nog een potje tegen iemand die weigerde mij vervolgens 1 goal te laten maken (op zich zijn goed recht), maar hij vergat zijn "constante druk" uit te zetten. Dus de 4-5 in de 90e minuut was erg lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DeBers schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:31:
Ik heb OBLAK CL 93, die pakt echt ballen die andere niet pakken.
Beter ga je voor hem, hij is goedkoper en kan nog upgraden

Zo staat het nu hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ccs-7R5oB22e69cUQAjxSJAGHGg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0l5pkYVR46ZrA4zXZGHSEVqu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Mars18 op 16-02-2021 18:03 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
cubert20 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:22:
[...]

moet het potje uitspelen, anders tellen je goals niet.
Ja ik bedoel meer als je 1-0 achter komt :+
Je hoeft niet te winnen dacht ik dus gewoon elkaar de goal gunnen en controller weg leggen of potje spelen.
Ben er net aan begonnen maar van gunnen is niks merken helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:18:
[...]

Ik hoopte vandaag, omdat Stindle vanmiddag af liep. Nu moet ik nog steeds op mijn packs zitten. Is moeilijk.
Maar misschien in de loop van de week nog een leuke speler SBC.
Volgens mij aankomende vrijdag, lijkt er sterk op dat André SIlva (terecht) de POTM gaat pakken. Maar dat dacht ik ook een keer met Kruse en toen bleek EA iets meer naar de gamers te hebben geluisterd met Haaland. Om dan na Stindl wéér een nutteloze speler erin te gooien zo wel beroerd zijn, ook al is het terecht.

Opties:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ixnl8jSOmnaZedUTsWnH0_eFxM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PFebDRxfDw7EItNHXNbZXL9R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Lewa, Sancho of het liefst Kostic bitte.
Bij de laatste kan Coman eens een keer eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Prosac schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:37:
Lewa, Sancho of het liefst Kostic bitte.
Bij de laatste kan Coman eens een keer eruit.
Hmm, Kostic heeft een 2*WF. Ik weet niet of je daar blij van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:38
Sancho voor de Jones en Reinier link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:33
El Shaarawy! Duur, maar wel erg interessant voor mijn Serie A team. Zou hij beter zijn dan Insigne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
MadMoody schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:25:
El Shaarawy! Duur, maar wel erg interessant voor mijn Serie A team. Zou hij beter zijn dan Insigne?
Hij lijkt wel enorm veel op die Deulofeu vind ik, al heeft El Shaarawy wel 5* Skills..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:33
Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:33:
[...]

Hij lijkt wel enorm veel op die Deulofeu vind ik, al heeft El Shaarawy wel 5* Skills..
Ja, precies. Alleen best wel weer prijzig. Toch ga ik 'm wel doen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:33:
[...]

Deulofeu staat nog altijd in mijn basis 11, een frisse wind zal wel eens fijn zijn. Paar jaar geleden was El Shaarawy TOTS een van mijn favorieten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
geen ucl sbc gelukkig in de hype mijn spelers al verkocht ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
fifanoob schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:47:
geen ucl sbc gelukkig in de hype mijn spelers al verkocht ;>
Mensen zijn ook werkelijk gestoord hoor, zette voor de grap m'n Florenzi UCL te koop voor 6600. Binnen 3 seconden verkocht, terwijl hij voor veel lager ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:50:
[...]

Mensen zijn ook werkelijk gestoord hoor, zette voor de grap m'n Florenzi UCL te koop voor 6600. Binnen 3 seconden verkocht, terwijl hij voor veel lager ging.
ja lekker is dat, gebruik maken van de hype. met beetje geluk dropt de ucl spelers nog dik en doen ze morgen alsnog zo'n sbc. Als prijzen flink dalen dan koop ik weer wat in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel de avond gewoon chill volk tegen in die Reinier objectives. Tot de laatste gun die gast ze goal en assist met zijn 82. Laat hij me niet scoren...... toen heb ik er ook echt alles aan gedaan om te scoren en de rest van de 80 min de controller neer gelegen en totaal niet meer meegewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Zag net even snel zo'n filmpje van die MattHDGamer met 25x Goodie Bag, volgens mij 99% kut met peren..

[ Voor 5% gewijzigd door Markuss op 16-02-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Prime Suker op de kop kunnen tikken voor 500k :) Ben ook nog aan het wachten op Xavi Simons of een Gravenberch sbc. Maar ben er bang voor...

Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hnskt7OZnWcI6:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Wulfric92 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:44:
Prime Suker op de kop kunnen tikken voor 500k :) Ben ook nog aan het wachten op Xavi Simons of een Gravenberch sbc. Maar ben er bang voor...

Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=hnskt7OZnWcI6:FFA21PS4
Op basis van wat verwacht jij ook maar iets van Xavi Simons? Die heeft toch echt nog werkelijk niets gepresteerd? Wordt voornamelijk gehyped door iedereen maar volgens mij heeft hij niet eens een FUT-kaart.

Gravenberch zou enorm terecht zijn, geen idee waarom hij er niet in zit. Want dan zouden ze hem toch in packs gooien omdat het een beetje een Pogba is en daardoor erg duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:48:
[...]

Op basis van wat verwacht jij ook maar iets van Xavi Simons? Die heeft toch echt nog werkelijk niets gepresteerd? Wordt voornamelijk gehyped door iedereen maar volgens mij heeft hij niet eens een FUT-kaart.

Gravenberch zou enorm terecht zijn, geen idee waarom hij er niet in zit. Want dan zouden ze hem toch in packs gooien omdat het een beetje een Pogba is en daardoor erg duur?
Zag hem laatst voorbij komen in offline aftrap. Was daar 65 en dacht dat ze hem hadden toegevoegd. Maar kan hem niet vinden in fut. Zal dan idd geen sbc van hem komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:23:
Zag net even snel zo'n filmpje van die MattHDGamer met 25x Goodie Bag, volgens mij 99% kut met peren..
Zoals ik gisteren al zei: gewoon eerst dat soort filmpjes kijken en dan ben je weer genezen om zelf je zuurverdiende spelers daarin te gooien. :+
Echt veel te veel troepmogelijkheden.

Vanavond op het tandvlees Reinier binnengeharkt. Ik moest nog 3 wedstrijden en alleen een goal maken. Kwam spelers tegen die alleen nog maar wedstrijden met hem moesten spelen. Dat is toch wel redelijk saai. Na 1 minuut de goal van Reinier en dan ook maar de controller op de kop. Had hij al vanaf de aftrap.

En een potje waarbij de tegenstander na 30 minuten rood kreeg. En wederom verlies ik de pot, ik kan maar niet winnen van een ploeg die rood heeft gehad gek genoeg. Dan wandelen ze er ineens eenvoudig doorheen. Alsof ze een stap extra kunnen zetten. 8)7
Het was nu niet zo erg, want de goal had ik al, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:22
fifanoob schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:03:
[...]

ja lekker is dat, gebruik maken van de hype. met beetje geluk dropt de ucl spelers nog dik en doen ze morgen alsnog zo'n sbc. Als prijzen flink dalen dan koop ik weer wat in
Sowieso zie ik dat 83rated spelers opeens voor 10k verkocht worden. Weet iemand waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
SuperCrisz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Sowieso zie ik dat 83rated spelers opeens voor 10k verkocht worden. Weet iemand waarom?
83+ sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik ga echt slecht op Rooney. Op één of andere manier glipt hij er bij mij altijd doorheen.

Snap sowieso niet waarom hij elk jaar zo’n soort kaart krijgt. Presteert al jaren niet meer. Het is nu wachten tot Buffon weer een master kaart krijgt.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou best productieve avond, Reinier 85 binnen. Denk doe nog ff 2 potjes met de 85 , 2 wins , 3 geplaatste schoten en 2x 2x gescoord :)

Moet zeggen heb serieus plezier in die objective spelers ga die vaker doen:)

[ Voor 22% gewijzigd door Traeces op 16-02-2021 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
De vrije val van Klostermann RTTF is ingezet, 10 min terug op 608K nu 489K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:19:
Gunstig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Nou ik pik hem niet op, veel te duur nog steeds. Zat eigenlijk te hopen op een FS Konaté/Upamecano/Ndicka/Niakhaté etc. kaart maar helaas.

Trouwens ook raar dat ze voor de Silver Star geen speler beschikbaar hebben, je zou nu toch prima een jong jochie als Silver Star FS kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:35:
[...]

Nou ik pik hem niet op, veel te duur nog steeds. Zat eigenlijk te hopen op een FS Konaté/Upamecano/Ndicka/Niakhaté etc. kaart maar helaas.
Van mij mag er deze week ook nog wel een lekkere Bundesliga SBC komen (niet POTM).
Trouwens ook raar dat ze voor de Silver Star geen speler beschikbaar hebben, je zou nu toch prima een jong jochie als Silver Star FS kunnen doen..
Morgen misschien?
Woensdag is toch Silver Star dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:14:
Nou best productieve avond, Reinier 85 binnen. Denk doe nog ff 2 potjes met de 85 , 2 wins , 3 geplaatste schoten en 2x 2x gescoord :)

Ik had hetzelfde.. veel plezier gehad met het binnenhalen van Reinier. Leuk met een team van 77 max :)

Cucurella is echt een draak om te voltooien trouwens. Met zn 86 nog 13 wedstrijden spelen ofzo 😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Traeces schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:14:

Hoelang hebben jullie over de vriendschappelijke wedstrijden gedaan? Is de kaart überhaupt de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
Markuss schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:19:
Ik ben wel in m'n nopjes met Wijnaldum RTTF in het bezit! :+

Speelde afgelopen WL met een volledig NL team waaronder Wijnaldum RTTF waarmee ik Gold 1 heb gehaald, maar kan hem nu wel met een fijne winst weer verkopen nu ik de volgende WL een nieuw team ga uitproberen met oa. Curtis Jones en mid George Best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Prosac schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:40:
[...]

[...]

Morgen misschien?
Woensdag is toch Silver Star dag?
Silver lounge is er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:54
Toch lekker. Gini een +1 en cancello zit inmiddels al boven de 400k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Messje schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:59:
[...]

Silver lounge is er niet meer.
:X

Serieus? Dit seizoen geen SL?

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Mooi, 155k bespaard op Griezmann RTTF. Was voor de wedstrijd nog aan het twijfelen om hem voor 495k op te pikken, maar dit Barca was geen schim van wat ze moeten zijn. Blij dat ik het niet gedaan heb. d:)b

Nu opgepikt voor 340k met de juiste positie en chem-style om in te passen. Waarschijnlijk nog te duur, maar ach....er is geen andere speler die ik op dit moment graag wil inpassen. Nu nog 565k over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Prosac schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:03:
[...]

:X

Serieus? Dit seizoen geen SL?

;w
Voor live FUT friendlies hebben we alleen MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Iemand even zin in coop op ps4 ?

Pagina: 1 ... 95 ... 158 Laatste