Heb het eigenlijk bijna elke wed is er een instelling cpu hulp bij keepen ofzo geen idee hoorProsac schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:04:
[...]
Hoe verdedig je?
Ik krijg alleen zoveel schoten tegen als ik tegen "veel te hoog voor mij"-rated spelers speel en ik te snel hap/stap op inkomende spelers.
Voor mij hebben diverse tutorials op youtube, zoals onderstaande, me ontzettend geholpen het verdedigen beter onder de knie te krijgen.
Vooral het niet te snel happen en simpele 1-2tjes te voorkomen.
YouTube: HOW TO DEFEND IN FIFA 21 - COMPLETE DEFENDING TUTORIAL
YouTube: FIFA 21 DEFENDING TUTORIAL - TOP TIPS TO CONCEDE LESS GOALS & WIN MO...
Speel idd wel vaak met L1 een 12tje alleen een rashford of garrincha of suarez die lopen meteen instant diep en mbappe niet ,schieten meestal geplaatst of gewoon een hoek maar heb een toch wel goed team alleen keeper van de tegenstander is bij mij standaard man of the match denk ik hahacubert20 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:00:
[...]
Lastig, maar een aantal dingen zouden kunnen helpen.
L1 in de richting van de speler die je diep wil sturen, of een pass geven met L1 zodat de persoon die de pass gaf diep gaat.
Qua schieten, hoe kom je op de keeper af?
probeer rond de hoek van de 11 meter uit te komen en ram hem in de verre hoek. Dit is 9 van de 10 keer een goal. Maar blijf ook opletten als hij zijn keeper beweegt helpt het om iets langer te wachten en dan de korte hoek te pakken.
Probeer sowieso nooit te happen tenzij je echt weet dat je hem heb. L2 verdedigen dat je verdediger makkelijker kan reageren.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:23:
[...]
Heb het eigenlijk bijna elke wed is er een instelling cpu hulp bij keepen ofzo geen idee hoor
Looplijn en passlijn afdekken.
Daarbij als je zoveel schoten op doel heb en niet scoort, schiet je waarschijnlijk uit alles posities. Je moet alleen schieten zodra je zeker weet dat je scoort. Kijk eens boras zijn video’s die legt enorm goed uit hoe je moet aanvallen en verdedigen.
[ Voor 25% gewijzigd door Traeces op 13-02-2021 18:28 ]
geplaatst schot is niet zo sterk dit jaar. Ik zou gewoon korte hoek en simpel rondje gebruiken.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:25:
[...]
Speel idd wel vaak met L1 een 12tje alleen een rashford of garrincha of suarez die lopen meteen instant diep en mbappe niet ,schieten meestal geplaatst of gewoon een hoek maar heb een toch wel goed team alleen keeper van de tegenstander is bij mij standaard man of the match denk ik haha
Ik zag wel in mijn instellingen dat keeper op semi stond ipv cpu hulpTraeces schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:26:
[...]
Probeer sowieso nooit te happen tenzij je echt weet dat je hem heb. L2 verdedigen dat je verdediger makkelijker kan reageren.
Looplijn en passlijn afdekken.
Daarbij als je zoveel schoten op doel heb en niet scoort, schiet je waarschijnlijk uit alles posities. Je moet alleen schieten zodra je zeker weet dat je scoort. Kijk eens boras zijn video’s die legt enorm goed uit hoe je moet aanvallen en verdedigen.
Zou dat het kunnen zijn
Ik vergeleek inderdaad met de lm versie. Ik ga even nadenken over de cm versie.mar101 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:48:
[...]
Volgens mij heeft hij gekozen voor de CM versie en niet de LM. Dan gaat de vergelijking nogal mank, verschillende posities voor Rashford en Jones. Ik ga zeker weten de CM versie van Jones doen, 1 van de beste Box-to-Box CM's in het spel. H/H workrates, 90 stamina, 96 short passing, 93 vision, gooi een Shadow chemstyle op hem en je hebt een speler vergelijkbaar met mid Gullit in je team. Heb ook nog genoeg high rated untradables in m'n club om de prijs flink te drukken.
Dit is echt zo'n SBC waarvan je spijt gaat krijgen als je 'm niet doet. Ik denk dat hetzelfde geldt voor spelers die de Klaiber SBC niet hebben gedaan. Ik verbaas me elke keer weer hoe idioot goed Klaiber is, momenteel speelt hij als centrale verdediger in mijn NL team, ik denk dat hij zelfs beter is dan Varane. Momenteel ga ik 11-3 in de WL en een belangrijke reden is dat ik weinig tegengoals incasseer.
Enig idee hoe ik die in dit team kan krijgen?
Of zal ik kijken of ik jons en rooney kan linken?
:strip_exif()/f/image/bcDZXG85ttxMI6wQNg4s9Hgb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wilde overigens 5212 gaan spelen hiermee.
Maar 4231 ligt mij overall het best.
Het is Todibo geworden, had ik niet verwacht. Persoonlijk een tegenvaller want zocht een betaalbare (SBC) speler voor mijn Bundesliga team.
Mijn post.Markuss schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:02:
Het is Todibo geworden, had ik niet verwacht. Persoonlijk een tegenvaller want zocht een betaalbare (SBC) speler voor mijn Bundesliga team.
Sowieso jammer dat het weer een Fransman is en de Franse league.
Dat is inderdaad waar: te vaak krijgen Fransmannen mooie kaarten. Vorig jaar hadden ze die Summer Heat promo beter de Vive Le France promo kunnen noemen met toen onwijs goeie kaarten voor:Prosac schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:08:
[...]
Mijn post.![]()
Sowieso jammer dat het weer een Fransman is en de Franse league.
Sissoko, Dembele, Ribery, Sarr, Coman, Diaby, Ndombele, F. Mendy, Roussilon, Lenglet en Kimpembe toen..
Mijn keeper staat gewoon op standaard. Zou er vooral mee aan de gang gaan met een standaard tactiek, met l2 leren verdedigen, passlijnen doorzien. En vooral ook met je cdm,s verdedigen en echt als allerlaatste je cv’s pas gebruiken.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:57:
[...]
Ik zag wel in mijn instellingen dat keeper op semi stond ipv cpu hulp
Zou dat het kunnen zijn
@Markvd1984 Het klinkt heel saai, maar je kan ook van die oefeningen doen ( training? ) zoals bv afronden en passen etc met punten in de gewone fifa mode. Gewoon daar ff 15 min flink te keer gaan. Verschillende soorten manieren van schieten proberen en herhalen. Doe dat 1 weekje bij wijze van elke dag 10 min en ik weet zeker dat je de volgende WL daar minder last van hebt.
Tobido, jammer! Kwa keeper voor mij helaas niet te linken maar ziet er verder wel uit als een solide verdediger. En ter stegen op 8 is nog steeds voldoende denk.. ik neem hem in overweging.
Inmiddels soepel Reinier tot 85 binnen gespeeld.. zijn 82 voelde al echt heerlijk aan overigens.
Iemand kounde IF wel eens gehad? Wil eigenlijk lenglet vervangen. Hou zou de 3e CV gaan vormen met navas Freeze en llorente RB
Inmiddels soepel Reinier tot 85 binnen gespeeld.. zijn 82 voelde al echt heerlijk aan overigens.
Iemand kounde IF wel eens gehad? Wil eigenlijk lenglet vervangen. Hou zou de 3e CV gaan vormen met navas Freeze en llorente RB
[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 13-02-2021 19:39 ]
Voor de fun Demiral MOTM gekocht om naast De Ligt in Serie A te zetten. Volgens mij een goedkoop beest en zal Chiellini wat rust gunnen.
Griezmann RTTF schiet ineens zo'n 30k omhoog in prijs. Is daar een reden voor? Die Franse CV lijkt me niet de oorzaak, toch?
Griezmann RTTF schiet ineens zo'n 30k omhoog in prijs. Is daar een reden voor? Die Franse CV lijkt me niet de oorzaak, toch?

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik weet niet zeker welke spelers er precies untradable zijn in je team, maar je zou bijv. aan de rechterkant CR7 en Cuadrado kunnen vervangen door Jones en TOTY Trent Alexander Arnold, die hebben een hyperlink. Of als Trent te prijzig is NIF Walker, want die kan ook nog steeds prima mee en hyperlink heb je eigenlijk niet nodig.DeBers schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Ik vergeleek inderdaad met de lm versie. Ik ga even nadenken over de cm versie.
Enig idee hoe ik die in dit team kan krijgen?
Of zal ik kijken of ik jons en rooney kan linken?
[Afbeelding]
Ik wilde overigens 5212 gaan spelen hiermee.
Maar 4231 ligt mij overall het best.
Je hebt dan wel 1 offensieve speler minder. Als je toch meer aanvallende spelers wil hebben kun je bijv. Bruno door IF Rashford vervangen.
Is waarschijnlijk een combinatie van factoren. Waarschijnlijk dat die SBC een klein beetje invloed heeft, maakt het weer makkelijker om voor een compleet Frans team te gaan, daar past Griezmann RTTF goed in.allstarted1 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:42:
Ik denk dat een belangrijkere reden is dat de volgende ronde van Champions League en Europa League er volgende week aankomt, dat drijft de prijs van RTTF kaarten op voor de gokkers onder ons. Daarnaast wint Barca de laatste tijd weer wat vaker, dus worden de kansen van Barca positiever ingeschat om de volgende ronde te halen, al denk ik dat ze weinig kans maken tegen PSG als ik eerlijk ben.
Ik zie het wel even aan. Geen haast, vorig jaar ook Dembele RTTF in de hype verkocht en daar 200k extra aan overgehouden toen Barcelona klop kreeg.mar101 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:56:
[...]
Is waarschijnlijk een combinatie van factoren. Waarschijnlijk dat die SBC een klein beetje invloed heeft, maakt het weer makkelijker om voor een compleet Frans team te gaan, daar past Griezmann RTTF goed in.
Ik denk dat een belangrijkere reden is dat de volgende ronde van Champions League en Europa League er volgende week aankomt, dat drijft de prijs van RTTF kaarten op voor de gokkers onder ons. Daarnaast wint Barca de laatste tijd weer wat vaker, dus worden de kansen van Barca positiever ingeschat om de volgende ronde te halen, al denk ik dat ze weinig kans maken tegen PSG als ik eerlijk ben.
Overigens hebben ze wel een kans, aangezien Neymar en Di Maria er niet bij zijn. Maar met het gebrek aan CB's is Barca wel kwetsbaar. Zeker als Koeman Frenkie daar weer neer zou zetten. Hoop overigens op winst voor de Catalanen, aangezien ik (behalve met de hoogstandjes van Neymar en Mbappe) helemaal niets met PSG of de Franse competitie heb
Veel SBC's doen en veel Icon SBC's doen of gewoon goed handelen. We zijn wel in de fase van het spel dat dit redelijk normaal kan zijnMarkvd1984 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:34:
[Afbeelding]
Speelde hier net tegen in de wl,hoe komen mensen aan dit soort teams niet normaal
Vandaag (Rivals div 1) maar eens gespeeld met een 532 en 352 formatie.. En het voelt soms bijna als een cheat. Gewonnen van spelers met een rating van 2200+ terwijl ik zelf rond de 2000 hing. Wel heerlijk zon weekend zonder de WL.
[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 13-02-2021 22:18 ]
Ik ben mijn ter stegen ook zat. Heb hem vervangen voor Oblak RTTF. Ben benieuwd of ik verschil merk. Heb behoorlijk wat coins niks liggen te doen dus kan wel wat uit proberen op keepers. Maar in mijn beleving is het allemaal 1 pot nat maar goed proef op de som om te kijken hoe dat in deze fifa is.
Moet zeggen ik zweerde bij ter stegen maar heb nu lunin FS op goals staan. Wat een eindbaas zegfifanoob schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:35:
Ik ben mijn ter stegen ook zat. Heb hem vervangen voor Oblak RTTF. Ben benieuwd of ik verschil merk. Heb behoorlijk wat coins niks liggen te doen dus kan wel wat uit proberen op keepers. Maar in mijn beleving is het allemaal 1 pot nat maar goed proef op de som om te kijken hoe dat in deze fifa is.
Heb mijn team flink verbouwd. Wil me toch iets meer gaan focussen op division rivals. Zit momenteel in Division 5.
Team (start): https://www.futbin.com/21/squad/6165776
In-game switch ik naar 4-2-3-1 of 4-4-2. Heerlijk middenveld zo, goede aanval en solide verdediging. Lunin is tot zover een goede keeper. Heeft al een paar goeie saves gemaakt voor me.
Team (start): https://www.futbin.com/21/squad/6165776
In-game switch ik naar 4-2-3-1 of 4-4-2. Heerlijk middenveld zo, goede aanval en solide verdediging. Lunin is tot zover een goede keeper. Heeft al een paar goeie saves gemaakt voor me.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
cancelo RTTF heeft pricerange update gehad. Dope.
Mid icon SBc gedaan ,kwam Bergkamp uit ,ik baalde in het begin maar 1e wl wed scoort ,4x en de 2r wedstrijd ook 2x
Grizou RTTF net even kunnen snipen voor 430k. Moet zeggen dat ik er meer van had verwacht...had niet meteen het wow-effect zoals met Curtis Jones. En ja, dat zijn duidelijk andere spelers. Maar de UCL voelde slechts iets beter aan dan zijn Gold, maar veel verschil? Nee, vond ik niet. Fysiek leek 'ie meer in de verdrukking te komen, wel wendbaarder en iets betere passing. Maar met dezelfde instructies vond ik hem meeverdedigend bijvoorbeeld minder sterk.
Heb hem dus voor nu weer verkocht en zie wel wat 'ie na dinsdag doet. Heb gelukkig nog iets meer coins kunnen terugpakken dan ik er aan heb uitgegeven
Heb hem dus voor nu weer verkocht en zie wel wat 'ie na dinsdag doet. Heb gelukkig nog iets meer coins kunnen terugpakken dan ik er aan heb uitgegeven
Wat zijn je instellingen met 532? En switch je in game naar 532 of is dat je standaard opstelling al met 3 centrale verdedigers in de basis?038Zwolle schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:18:
Vandaag (Rivals div 1) maar eens gespeeld met een 532 en 352 formatie.. En het voelt soms bijna als een cheat. Gewonnen van spelers met een rating van 2200+ terwijl ik zelf rond de 2000 hing. Wel heerlijk zon weekend zonder de WL.
Ga tog maar een poging doen voor de 87 Reinier.. zag dat je er 26 dagen over mag doen. Dat lukt vast wel tussendoor..
Bizar dat je soms tegen puskas of mbappe speelt . Tog zonde van de rest van je team..
Bizar dat je soms tegen puskas of mbappe speelt . Tog zonde van de rest van je team..
De begin dingen kan je via squadbattles doen!Augy schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:15:
Ga tog maar een poging doen voor de 87 Reinier.. zag dat je er 26 dagen over mag doen. Dat lukt vast wel tussendoor..
Heb mid Sanchez "per ongeluk" verkocht. Had hen vannacht voor 470k op de transferlijst gezet en hij is verkocht.
Heb nu prime Vieri gekocht, de ultieme meta speler
mja eerste wedstrijd 3 doelpunten haha
Edit:
3 wedstrijden 8 doelpunten
Hij loopt heel goed vrij en de diepte in! Je moet alleen niet denken dat je 2 man kan uitkappen haha
Heb nu prime Vieri gekocht, de ultieme meta speler
Edit:
3 wedstrijden 8 doelpunten

[ Voor 26% gewijzigd door Wulfric92 op 14-02-2021 10:20 ]
Met welk team en tactieken speel je? Deze formaties willen bij mij tot nu toe niet lukken.038Zwolle schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:18:
Heb de 85 alMadMoody schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:49:
[...]
De begin dingen kan je via squadbattles doen!
Moet zeggen dat ik gisteren toen k met de 82 variant wedstrijden moest spelen ik rustig de controller wegleggen na een doelpunt wanneer ik tegen de 85 variant speelde.. die hebben namelijk de wins nodig.. jammer dat niet iedereen automatisch met je meedenkt 🤣 maar goed: 16 potjes voor 6 wins, moet lukken 😀
Speel net in de Wl tegen een team van rond de 20 miljoen. TOTY cr7 mid vieira , baby Ferdinand, potm bruno etc. Denk nou kan wat verwachten qua aanvallen.
Saaiste wedstrijd die ik echt ooit heb gespeeld in de WL die gozer deed niks anders dan bal naar voren o er staat iemand helemaal terug naar de cv. Zo is de eerste helft voorbij gegaan zonder dat er maar iets gebeurde. Maar je raad natuurlijk al 1x valt die bal een keer goed voor cr7 en hij jankt die bal er in.
Snap die mensen echt niet ga plezier hebben met zulke monster spelers pfff.
Overigens is de delay ook weer bizar aanwezig. Was ik maar gister door gaan spelen
Saaiste wedstrijd die ik echt ooit heb gespeeld in de WL die gozer deed niks anders dan bal naar voren o er staat iemand helemaal terug naar de cv. Zo is de eerste helft voorbij gegaan zonder dat er maar iets gebeurde. Maar je raad natuurlijk al 1x valt die bal een keer goed voor cr7 en hij jankt die bal er in.
Snap die mensen echt niet ga plezier hebben met zulke monster spelers pfff.
Overigens is de delay ook weer bizar aanwezig. Was ik maar gister door gaan spelen

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 14-02-2021 11:08 ]
Zou Curtis Jones (CM) een vervanger zijn voor Kante? Kante is net wat beter beter met verdedigen zie ik...
Andere CM die ik hem is RTTF Wijnaldum, maar ook daar is hij niet perse een betere versie van...
Andere CM die ik hem is RTTF Wijnaldum, maar ook daar is hij niet perse een betere versie van...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Baal nog steeds dat ik die untradeable heb gepackt. Stik sowieso van de RBs die niet spelen, uiteindelijk geef ik aan Klaiber de voorkeurfifanoob schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 23:25:
cancelo RTTF heeft pricerange update gehad. Dope.
16-7 in de Weekend League op het moment. Het komt er min of meer op neer dat G1 echt het hoogst haalbare lijkt dit jaar. De stap naar Elite lijk ik helaas niet te kunnen maken. Wel 2 keer 22-8 gehaald, maar dat was nadat E3 al niet eens meer bereikbaar was. Wel positief dat ik vrij consequent naar G1 ga dit jaar, was vorig jaar wel anders.
Hoe dan ook, gister helaas 2 keer verloren in de extra tijd en daarnaast veel spelers tegengekomen die verdedigend speelden, sowieso een teleurstellende ontwikkeling. Ik speel al het hele jaar 4-2-2-2 met Fernandes op CVM, dat mag je dus best aanvallend noemen.. Speelt ook prima voor mij dus zal er niet zo snel van afstappen.
Hoe dan ook, gister helaas 2 keer verloren in de extra tijd en daarnaast veel spelers tegengekomen die verdedigend speelden, sowieso een teleurstellende ontwikkeling. Ik speel al het hele jaar 4-2-2-2 met Fernandes op CVM, dat mag je dus best aanvallend noemen.. Speelt ook prima voor mij dus zal er niet zo snel van afstappen.
Effe doorgegaan voor Goud 2, gelukt! 17-10 sta ik nu. Goud 1 ga ik niet meer proberen, net vlogen de Neymars, Eusebio’s, Ronaldo’s en Mbappe’s me om de oren
De WL gaat hier echt dramatisch. Ik begon prima (als goud3 speler) met 8-2 en dan weet je het eigenlijk al... ga nu 9-14
Zeker 5 potten gespeeld die ik eigenlijk had moeten winnen, maar dat lukt dan toch niet. Heel veel tegenstanders die op mijn irritatie werken en dat helpt ook zeker niet mee. Hopelijk zit g3 er nog in, maar zoals wel vaker zal ik er straks wel weer 5 op rij winnen en net geen g2 halen
Zeker 5 potten gespeeld die ik eigenlijk had moeten winnen, maar dat lukt dan toch niet. Heel veel tegenstanders die op mijn irritatie werken en dat helpt ook zeker niet mee. Hopelijk zit g3 er nog in, maar zoals wel vaker zal ik er straks wel weer 5 op rij winnen en net geen g2 halen
Ging hier 7-1 , nou geen centje pijn gehad. Tot vandaag het is gewoon weer niet te spelen. Neymar voelt weer aan als een leopard tank.Nachtapotheker schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:24:
De WL gaat hier echt dramatisch. Ik begon prima (als goud3 speler) met 8-2 en dan weet je het eigenlijk al... ga nu 9-14![]()
Hoe ik gister mensen kapot kon spelen met goede gameplay is het nu weer schaken en breien.
Dat had ik juist gisteren, vandaag speelt het weer oke. Toch triest dat een bedrijf wat miljarden winst maakt geen fatsoenlijke servers heeft.Traeces schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:38:
[...]
Ging hier 7-1 , nou geen centje pijn gehad. Tot vandaag het is gewoon weer niet te spelen. Neymar voelt weer aan als een leopard tank.
Hoe ik gister mensen kapot kon spelen met goede gameplay is het nu weer schaken en breien.
Ik heb de tactieken van internet geplukt. Ik kan zo eens kijken welke dat ook alweer waren.saert schreef op zondag 14 februari 2021 @ 07:57:
[...]
Wat zijn je instellingen met 532? En switch je in game naar 532 of is dat je standaard opstelling al met 3 centrale verdedigers in de basis?
Ik weet nog wel dat de middelste CM op cut passing lanes staat en stay back cover center , 1 CM get foward en cover center en 1 op balanced cover center.
Het leukste aan deze formatie is echter dat de backs op mee aanvallen staan en overlappen. Hierdoor creëer je enorm veel kansen via de flanken.
Ik heb als CB Klaiber , robertson en Gomez en als backs Robben en Cancello. Vleugel spelers werken prima als opkomende wingers aangezien het voornamelijk om het mee opkomen gaat.
Ja echt belachelijk gewoon , gameplay is zo bizar inconsistent. Heb hem op zilver 1 gezet kijk vanavond wel of ik verder ga. Heb eigenlijk meer zin om die Reinier objectives te doen.Nachtapotheker schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:10:
[...]
Dat had ik juist gisteren, vandaag speelt het weer oke. Toch triest dat een bedrijf wat miljarden winst maakt geen fatsoenlijke servers heeft.
Voor degene die hun Reinier 85 willen upgraden naar een 87 heb ik één tip: leg een elastiekje naast je controller. De doelstellingen van EA zijn absoluut niet zwaar, simpel te doen. Maar het kost veel tijd,
Na die 6 overwinningen moet je nog eens in 10 potten scoren (zonder winst) met Reinier. Vaak scoor je de eerste 5 min wel (door het gunniveau) en doe je even een elastiekje om de rechter joystick..
Na die 6 overwinningen moet je nog eens in 10 potten scoren (zonder winst) met Reinier. Vaak scoor je de eerste 5 min wel (door het gunniveau) en doe je even een elastiekje om de rechter joystick..
Weet iemand wat op de stift pingel in de kruising? Zit zo vaak inde goede hoek maar die gaan er altijd in.
Pas hier echter wel mee op dat je het van de goal af doet. Als je de bal hebt en voor de tegenstander zijn goal gaat staan , pakt de ai uiteindelijk de bal af en loopt deze of de keeper de bal in hun eigen goal. Na 3 goals word je verwijderd uit de gameMarkuss schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:39:
Voor degene die hun Reinier 85 willen upgraden naar een 87 heb ik één tip: leg een elastiekje naast je controller. De doelstellingen van EA zijn absoluut niet zwaar, simpel te doen. Maar het kost veel tijd,
stapje in die hoek zetten, maar dan nog lastig danwel kiezen ze snel het midden.jerommeke96 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:45:
Weet iemand wat op de stift pingel in de kruising? Zit zo vaak inde goede hoek maar die gaan er altijd in.
Inmiddels zoals verwacht naar 13-14 eens kijken of we hem vanavond op 14 kunnen krijgen.Nachtapotheker schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:24:
De WL gaat hier echt dramatisch. Ik begon prima (als goud3 speler) met 8-2 en dan weet je het eigenlijk al... ga nu 9-14![]()
Even gekeken hoe Haaland POTM het tot nu toe bij me gedaan heeft.
277 wedstrijden, 296 goals
277 wedstrijden, 296 goals
Gaat je lukken, rustig blijven, eigen spel spelen en het komt goed. Je hebt nog drie pogingen, moet meer dan genoeg zijn.Nachtapotheker schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:57:
[...]
Inmiddels zoals verwacht naar 13-14 eens kijken of we hem vanavond op 14 kunnen krijgen.
Saekerhett schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:29:
[...]
Gaat je lukken, rustig blijven, eigen spel spelen en het komt goed. Je hebt nog drie pogingen, moet meer dan genoeg zijn.
Haha goeie tip inderdaad, echter met de rechter-joystick maak je alleen maar rondjes of je blijft zelfs stilstaan zonder uit de game gegooid te worden.038Zwolle schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:50:
[...]
Pas hier echter wel mee op dat je het van de goal af doet. Als je de bal hebt en voor de tegenstander zijn goal gaat staan , pakt de ai uiteindelijk de bal af en loopt deze of de keeper de bal in hun eigen goal. Na 3 goals word je verwijderd uit de game
Toch 11 wins bij elkaar gespeelt in de weekend league. Hiermee zit in Silver 1.
Was de eerste keer weekend league. En dat met mijn team van 136K
https://www.futbin.com/21/squad/6184763
Veel teams met vage dribbel skills gezien. Ook een soort kick off glitch tegen gekomen. Ik kon er verdedigend vrijwel niets tegen doen. Werner en Neymar zijn vreselijk om tegen te verdedigen. Al met al leerzaam weekend.
Heb nu zo'n 170K beschikbaar om eventueel mijn team te upgraden of iets heel nieuws te maken. Dus ongeveer 300K totaal. Zit te denken om nu voor Varane te gaan. Pogba als CDM lees ik wisselende verhalen over. Fekir zou ik graag eruit hebben.
Was de eerste keer weekend league. En dat met mijn team van 136K
Veel teams met vage dribbel skills gezien. Ook een soort kick off glitch tegen gekomen. Ik kon er verdedigend vrijwel niets tegen doen. Werner en Neymar zijn vreselijk om tegen te verdedigen. Al met al leerzaam weekend.
Heb nu zo'n 170K beschikbaar om eventueel mijn team te upgraden of iets heel nieuws te maken. Dus ongeveer 300K totaal. Zit te denken om nu voor Varane te gaan. Pogba als CDM lees ik wisselende verhalen over. Fekir zou ik graag eruit hebben.
Sissoke en Matuidi prima Def duo. Pogba is aanvallend sterker dan verdedigend maar heeft wel zijn fysiek mee.. maar je kan hem mooi als cm/cam gebruikenLekkerboeie86 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:37:
Toch 11 wins bij elkaar gespeelt in de weekend league. Hiermee zit in Silver 1.
Was de eerste keer weekend league. En dat met mijn team van 136K![]()
Varane is een topper! Nog steeds een van de betere in t spel.. ligt er ook aan hoe je speelt natuurlijk. In een 3 mans verdediging vind k lenglet in t midden ook altijd chill door z'n 4* WF
Ik denk dat Varane dan komt voor Umtiti. En Pogba voor Fekir proberen. Bedankt voor het meekijkenAugy schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:50:
[...]
Sissoke en Matuidi prima Def duo. Pogba is aanvallend sterker dan verdedigend maar heeft wel zijn fysiek mee.. maar je kan hem mooi als cm/cam gebruiken
Varane is een topper! Nog steeds een van de betere in t spel.. ligt er ook aan hoe je speelt natuurlijk. In een 3 mans verdediging vind k lenglet in t midden ook altijd chill door z'n 4* WF
Graag gedaan!Lekkerboeie86 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:14:
[...]
Ik denk dat Varane dan komt voor Umtiti. En Pogba voor Fekir proberen. Bedankt voor het meekijken
Inmiddels 3 wedstrijden scoren met Reinier vandaan van z'n 87. Geen druk gewoon rustig spelen en wins weggeven 🤣 viel me niks tegen eigenlijk, prima te doen
Rulebreaker Felix was het niet gisteren, toen was ik nog weggespeeld door TOTY Lewandowski, en toen besloten om Mbappe, Neymar en Felix te verkopen en daar heb ik TOTY Lewandowski voor gehaald.
En die heeft in zijn 10 Weekend League wedstrijden 34 keer gescoord. Wat een cheat is dat zeg, ieder schot gaat er in, niet normaal.
Nu ziet het team er zo uit:
:strip_exif()/f/image/fslYlU7hCT1KG5OD6giqSaUz.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen Ronaldo lijkt niet meer nodig, het maakt niet uit wie er naast Lewa staat, alles gaat via hem namelijk.
Nu zit ik er aan te denken om het team zo neer te zetten en Ronaldo te verkopen.
:strip_exif()/f/image/kd01GRtBZIe9fuSCtrH37lGq.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat zouden jullie doen?
TOTY Lewandowski is echt een aanrader.
En die heeft in zijn 10 Weekend League wedstrijden 34 keer gescoord. Wat een cheat is dat zeg, ieder schot gaat er in, niet normaal.
Nu ziet het team er zo uit:
:strip_exif()/f/image/fslYlU7hCT1KG5OD6giqSaUz.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen Ronaldo lijkt niet meer nodig, het maakt niet uit wie er naast Lewa staat, alles gaat via hem namelijk.
Nu zit ik er aan te denken om het team zo neer te zetten en Ronaldo te verkopen.
:strip_exif()/f/image/kd01GRtBZIe9fuSCtrH37lGq.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat zouden jullie doen?
TOTY Lewandowski is echt een aanrader.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Leuk, heb je Reinier binnen kan je gelijk door naar de volgende 🤣
Wat een drama weer met online spelen. Lag, packetloss, alles..
Je zou toch denken dat het na zoveel maanden wel op orde zou moeten moeten zijn.
Maar aan de andere kant hebben we het hier over EA. En op de fora wijzen ze constant naar je eigen verbinding. Ja koekoek, nergens problemen, behalve in FIFA.
En vanavond is zeker troll-avond ofzo?
Nu al de 3e gast in Management-Master die direct pauzeert na zijn eerste goal (IK bepaal of ik stop) en die insta-quit als ik op voorsprong dreig te komen.
Jongen.. geduld, ik hoef alleen maar spaanse goals en een goal met Reinier.
Je zou toch denken dat het na zoveel maanden wel op orde zou moeten moeten zijn.
Maar aan de andere kant hebben we het hier over EA. En op de fora wijzen ze constant naar je eigen verbinding. Ja koekoek, nergens problemen, behalve in FIFA.
En vanavond is zeker troll-avond ofzo?
Nu al de 3e gast in Management-Master die direct pauzeert na zijn eerste goal (IK bepaal of ik stop) en die insta-quit als ik op voorsprong dreig te komen.

[ Voor 31% gewijzigd door Prosac op 14-02-2021 19:45 ]
K ga straks beginnen met hetzelfde, hopen dat k wat meer mazzel heb 🤣 moet nog 2 potjes voor Reinier en hoop daarin ook met Spaans goals te maken.Prosac schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:38:
Lees ik het nou goed en is cucurella volledig in SB te doen?
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 14-02-2021 19:54 ]
Je kunt inderdaad lezen.Augy schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:52:
[...]
Lees ik het nou goed en is cucurella volledig in SB te doen?
Je weet t nooit in de app 🤣 maar thnx voor het compliment
Wat een saaie grind, ik hou hem denk vol vandaag tot de 84 versie en dan morgen weer een dag 🤣
Reinier hebben we maar vast.
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 14-02-2021 21:42 ]
Zojuist voor het eerst deze Fifa editie met mijn funteam div. 2 gehaald met Rivals. Zo hoog heb ik nog nooit gezeten. Best trots op eigenlijk!

Toch maar even goud 3 binnen gesleept met mijn vernieuwde liverpool- team https://www.futbin.com/21/squad/6166428
Begin met mbappe, kante, varane, ronaldo fb en socrates mid, met hen speelde ik niets klaar deze wl en met spelers als fabinho, gomez, salah en baby dalglisch wel. Toch apart. Eindelijk baby Dalglish kunnen gebruiken en wat een speler. Wel klein, maar een heerlijke speler. Oh en als je twijfelt om jones cm te halen, niet doen. Vervangt mijn gini ucl live met verve. Gaat er voorlopig niet meer uit ook.
Begin met mbappe, kante, varane, ronaldo fb en socrates mid, met hen speelde ik niets klaar deze wl en met spelers als fabinho, gomez, salah en baby dalglisch wel. Toch apart. Eindelijk baby Dalglish kunnen gebruiken en wat een speler. Wel klein, maar een heerlijke speler. Oh en als je twijfelt om jones cm te halen, niet doen. Vervangt mijn gini ucl live met verve. Gaat er voorlopig niet meer uit ook.
Bedoel je nu wel of niet halen?Vestendrie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:55:
Toch maar even goud 3 binnen gesleept met mijn vernieuwde liverpool- team https://www.futbin.com/21/squad/6166428
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Nog op koers voor G1 maar man wat is de verbinding slecht vanavond, echt een schande. Haperend beeld, late reacties en ga zo maar door..
ze zijn al aardig prijzig maar heb nog ff flink geinvesteerd in UCL kaartjes met het oog op aankomende week CL voetbal en de sbc's.
Moet nog 1 klapper maken dan zit ik op 6 mil coins, dan kunnen we cruijff91 aanschaffen en met de rest verder traden om gullit90 te halen ;>
Moet nog 1 klapper maken dan zit ik op 6 mil coins, dan kunnen we cruijff91 aanschaffen en met de rest verder traden om gullit90 te halen ;>
Wel halen! Niet twijfelen bedoelde ik.
41 glitch?
Als in dat je de chem op 41 laat uitkomen?
Klinkt interesant.
Sowieso is die SBC fantastisch, om goed veel nutteloze kaartjes om te zetten in fijne fodder
Klinkt interesant.
Sowieso is die SBC fantastisch, om goed veel nutteloze kaartjes om te zetten in fijne fodder
PSN: Patrick_D
Dat inderdaad, team chem op 41 uit laten komen. Geen idee of het echt werkt, maar zag op YouTube wat video’s voorbij komen en dacht op de vrije avond; laat ik dat eens gaan proberenPatrick_D_GTS schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:58:
41 glitch?
Klinkt interesant.
mmmm, ik had wel het idee dat ik betere spelers kreeg bij een hogere chem. Maar dacht dat meer aan mijzelf lag.DeeleNL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:04:
[...]
Dat inderdaad, team chem op 41 uit laten komen. Geen idee of het echt werkt, maar zag op YouTube wat video’s voorbij komen en dacht op de vrije avond; laat ik dat eens gaan proberen
Heb het 3x geprobeerd die 41 Chem,kreeg 3x niks haha
Ik heb er net 3 gedaan met 41 chem en kreeg niets hoger dan 82, dus wellicht is het al gefixed. Al heb ik vrijwel nooit packluck.
n = 3, maar wel 2x 83 plus Alex Sandro van Juve.DeeleNL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:04:
[...]
Dat inderdaad, team chem op 41 uit laten komen. Geen idee of het echt werkt, maar zag op YouTube wat video’s voorbij komen en dacht op de vrije avond; laat ik dat eens gaan proberen
Mag niet klagen
PSN: Patrick_D
Nu 5 geprobeerd met exact 41 chem. Digne als hoogste.
Zit even een filmpje te kijken van iemand die er tientallen op die manier doet, maar die vindt 83 al geweldig dankzij de 41 chem.
Zie een beeld dat ik eigenlijk bij iedereen zie die er veel doet. Veel 82/83 en regelmatig 85+.
Wel ogenschijnlijk hogere kans op topspelers (ervaar ik zelf ook), maar niet specifiek door 41 chem.
Zit even een filmpje te kijken van iemand die er tientallen op die manier doet, maar die vindt 83 al geweldig dankzij de 41 chem.
Zie een beeld dat ik eigenlijk bij iedereen zie die er veel doet. Veel 82/83 en regelmatig 85+.
Wel ogenschijnlijk hogere kans op topspelers (ervaar ik zelf ook), maar niet specifiek door 41 chem.
[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 15-02-2021 10:00 ]
Ook puur placebo natuurlijk, maar vanmorgen m'n SB Rewards maar eens geopend met een bronzen team actief. Pack een MOTM-kaart en Benzema. Toch weer 60K uit twee kaarten. Het loonde dus toch om alvast de grind te starten voor Cucurella. Gisteravond al zijn 86-versie vrijgespeeld. Zijn 84 CM wordt trouwens een 91-kaart met een Powerhouse. Zag veel Ajax-fans al roepen dat ze hem binnen gaan halen om hem vervolgens in een SBC te gooien. Ik denk dat ik er hetzelfde in sta. Prima fodder!
Overigens ook maar een paar Player Picks gedaan met 41 chem en daar kwamen Hazard 83, Chilwell UCL en Saul uit. Natuurlijk stonden ook Trapp en Kramaric bij de keuzes.
Overigens ook maar een paar Player Picks gedaan met 41 chem en daar kwamen Hazard 83, Chilwell UCL en Saul uit. Natuurlijk stonden ook Trapp en Kramaric bij de keuzes.
[ Voor 31% gewijzigd door allstarted1 op 15-02-2021 10:09 ]
Die placebo ga ik ook even proberen.allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:05:
Ook puur placebo natuurlijk, maar vanmorgen m'n SB Rewards maar eens geopend met een bronzen team actief. Pack een MOTM-kaart en Benzema. Toch weer 60K uit twee kaarten. p
Deze snap ik niet?Gisteravond al zijn 86-versie vrijgespeeld. Zijn 84 CM wordt trouwens een 91-kaart met een Powerhouse. Zag veel Ajax-fans al roepen dat ze hem binnen gaan halen om hem vervolgens in een SBC te gooien. Ik denk dat ik er hetzelfde in sta. Prima fodder!
Ajax - GetafeProsac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:12:
[...]
Die placebo ga ik ook even proberen.
[...]
Deze snap ik niet?
Cucurella was één van de spelers die bij ieder licht contact het veld over rolde alsof z'n been was geamputeerd. Deze actie was overigens niet met Cucurella, maar dit legendarische moment van Babel mag niet vergeten worden
Ik heb dit jaar geen fifa gekocht omdat het vorig jaar zo slecht was. Maar ben even benieuwd hoe het zit als ik 22 haal en FUT wil spelen. Krijg ik dan nog extra pakketjes of krijg ik die niet omdat ik 21 heb overgeslagen?
Het ging me er meer om wat en hoe naar de 91 kaart.allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Ajax - Getafe
Cucurella was één van de spelers die bij ieder licht contact het veld over rolde alsof z'n been was geamputeerd. Deze actie was overigens niet met Cucurella, maar dit legendarische moment van Babel mag niet vergeten worden
Valt me nu wel op dat diverse spelers van Ajax goed opgelet hebben tijdens die potjes tegen Getafe. Tadic en Tagliafico kunnen er ook wat van.
Prosac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:25:
[...]
Het ging me er meer om wat en hoe naar de 91 kaart.![]()
Valt me nu wel op dat diverse spelers van Ajax goed opgelet hebben tijdens die potjes tegen Getafe. Tadic en Tagliafico kunnen er ook wat van.![]()
:strip_exif()/f/image/j2R32cZhNWhk1ZQesirr00hr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 15-02-2021 10:28 ]
Ah, op die manier. Naja, een Powerhouse-chem maat een 91-rated CM van 'm. Moet toch nog zoveel potten met hem spelen voor de 87, dus heb Carlos Soler IF er tijdelijk even uitgehaald.Prosac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:25:
[...]
Het ging me er meer om wat en hoe naar de 91 kaart.![]()
Valt me nu wel op dat diverse spelers van Ajax goed opgelet hebben tijdens die potjes tegen Getafe. Tadic en Tagliafico kunnen er ook wat van.![]()
En ja, als Ajax-fan vind ik het gedrag van Tadic ook steeds irritanter worden. Hij maakt nog wel eens een mooie actie, maar denk dat het vooral frustratie is dat 'ie niet meer helemaal lekker mee kan komen. Tagliofico is één van m'n favoriete Ajax-spelers, dus daar zeg ik niks over.
Och ja, wat een verschrikkelijke wedstrijden waren dat. Tenenkrommend om naar te kijken. Ik ben eigenlijk blij dat Cucurella niet in mijn team past, haha! Ook al zien de stats er best goed uit.allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Ajax - Getafe
Ik heb De Jong IF daar staan. Ben benieuwd of hij beter aanvoelt.. vind de jong nog niet echt opvallen namelijk, geen 200k iigMadMoody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:30:
[...]
Och ja, wat een verschrikkelijke wedstrijden waren dat. Tenenkrommend om naar te kijken. Ik ben eigenlijk blij dat Cucurella niet in mijn team past, haha! Ook al zien de stats er best goed uit.
Ik snap heel goed dat als het je eigen spelers betreft je het allemaal wat minder erg vindt.allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:29:
[...]
En ja, als Ajax-fan vind ik het gedrag van Tadic ook steeds irritanter worden. Hij maakt nog wel eens een mooie actie, maar denk dat het vooral frustratie is dat 'ie niet meer helemaal lekker mee kan komen. Tagliofico is één van m'n favoriete Ajax-spelers, dus daar zeg ik niks over.
Ik bedoel, wij hebben immers Robben, Suarez en Tadic opgeleid.
Of spelers als Danny Buijs en Fledderus gehad, bloedirritant in het veld. Maar prima zolang ze voor jou spelen.
Ik heb inmiddels ook een lichte twijfel, maar laat hem gewoon staan. Zijn gouden kaart heb ik al verkocht en het is zo'n mooi dynamisch plaatjeAugy schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:31:
[...]
Ik heb De Jong IF daar staan. Ben benieuwd of hij beter aanvoelt.. vind de jong nog niet echt opvallen namelijk, geen 200k iig
Demiral MOTM heeft me trouwens positief verrast. Mocht iemand nog een cheap beast zoeken voor een Serie A-team, dan is het een aanrader voor 16k. Staat bij mij naast De Ligt in plaats van Chiellini.
Ik ben aan het sparen voor Messi en Neymar dus kan de coins goed gebruiken.. alleen moet ik sws nog 800k dus heb alle tijd 🤣allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:03:
[...]
Ik heb inmiddels ook een lichte twijfel, maar laat hem gewoon staan. Zijn gouden kaart heb ik al verkocht en het is zo'n mooi dynamisch plaatje![]()
Demiral MOTM heeft me trouwens positief verrast. Mocht iemand nog een cheap beast zoeken voor een Serie A-team, dan is het een aanrader voor 16k. Staat bij mij naast De Ligt in plaats van Chiellini.
Haha, maar die hebben ook mooie dynamische plaatjes. Dan kan De Jong niet achterblijven.Augy schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:13:
[...]
Ik ben aan het sparen voor Messi en Neymar dus kan de coins goed gebruiken.. alleen moet ik sws nog 800k dus heb alle tijd 🤣
Ik heb nu zo'n 900k staan, maar zie niet 1,2,3 wie ik wil hebben. Dest FS als RB voor +/- 360k is wel erg prijzig en Griezmann UCL RTTF was een verbetering ten opzichte van zijn Gold-card, maar vond ik geen 430k waard. Nu pingelt 'ie tussen de 460 en 490k vanwege Barca - PSG. Ik zie het wel.
Ik ben redelijk goed met minder snelle, logge verdedigers.MadMoody schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:53:
[...]
Hij zou in mijn team wel passen, maar heb 'm eigenlijk genegeerd omdat ik meer snelheid achterin wilde. De Ligt vond ik wat log aanvoelen toen ik die nog gebruikte. Is de snelheid van Demiral een probleem? Lees op Futbin wel goede dingen over hem.
Ik heb nu Dalot FS (de LA versie) centraal staan, die het daar overigens uitstekend doet naast Gosens Freeze.
[ Voor 37% gewijzigd door allstarted1 op 15-02-2021 11:57 ]
Hij zou in mijn team wel passen, maar heb 'm eigenlijk genegeerd omdat ik meer snelheid achterin wilde. De Ligt vond ik wat log aanvoelen toen ik die nog gebruikte. Is de snelheid van Demiral een probleem? Lees op Futbin wel goede dingen over hem.allstarted1 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:03:
[...]
Ik heb inmiddels ook een lichte twijfel, maar laat hem gewoon staan. Zijn gouden kaart heb ik al verkocht en het is zo'n mooi dynamisch plaatje![]()
Ik heb nu Dalot FS (de LA versie) centraal staan, die het daar overigens uitstekend doet naast Gosens Freeze.
Na maanden weer wat Fifa gespeeld, krijg ik uit zo'n season 1 player 75+ pakket een untradable Reece James 87. Leuk om zo'n speler uit zo'n flut pakket te krijgen, maar heb er helaas weinig aan want speel met nu nog basic NL team. Ik had de 400k van een tradeable versie goed kunnen gebruiken

Met pijn en moeite Goud 3 gehaald in de laatste 29 wedstrijden.
Wat is Haaland toch slecht in het spel.
Nu maar weer Mbappe naast TOTY Lewa gezet in de laatste WL wedstrijd. Voelde gelijk al heerlijk
TOTY Lewandowski krijgt iedere wedstrijd 9/10 kansen maar mis toch wel de helft van de schoten nog. Heb vooral moeite met keepers die dan snel uitkomen of die handmatig verplaatsen
Iemand tips?
Nu maar weer Mbappe naast TOTY Lewa gezet in de laatste WL wedstrijd. Voelde gelijk al heerlijk
TOTY Lewandowski krijgt iedere wedstrijd 9/10 kansen maar mis toch wel de helft van de schoten nog. Heb vooral moeite met keepers die dan snel uitkomen of die handmatig verplaatsen
Iemand tips?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Pffff, net in m'n pauze even twee potjes Squad Battles gespeeld om verder te komen met de Cucurella-grind. Op Wereldklasse even tegen een 82-rated team spelen. Eitje, denk je....
Team heeft Neymar, Kante, Varane, Semedo, Gomez, Mendy, Pogba, Kimpembe, Messi etc. met alle regenboogkleuren in het spel en een paar 55 bronzes op de bank. Was niet doorheen te komen en ging er dus met 1-0 af.
Goed...in ieder geval weer een pot dichterbij 87 Cucurella.
Team heeft Neymar, Kante, Varane, Semedo, Gomez, Mendy, Pogba, Kimpembe, Messi etc. met alle regenboogkleuren in het spel en een paar 55 bronzes op de bank. Was niet doorheen te komen en ging er dus met 1-0 af.
Beter worden, als jjij beter dan de tegenstander bent zijn Haaland en Lewa de beste spelers ever.Mars18 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:35:
Iemand tips?
Beetje jantje huilt jantje lacht
Bij snel uitkomen probeer ik de bal altijd met een lobje te scoren en bij verplaatsen de korte hoek te nemen ipv de verre.Mars18 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:35:
Iemand tips?
Overigens word scoren ook lastiger bij snel uitkomen omdat het doel word verkleind net als in het echie
Ik vind Haaland POTM juist heerlijk, maar moest er wel mee leren spelen. Goed opletten met welke voet hij gaat schieten en niet te lange passes mee geven. Zijn passing is niet al te best namelijk. Maar als je hem een kans geeft, dan is het wel snel raak.Mars18 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:35:
Iemand tips?
Ik heb zelf ook moeite met spelers die hun keeper verplaatsen of snel uitkomen. Ik moet leren rustig te blijven dan te kiezen voor de lob/fake shot. Boven niet lukraak schieten, maar kiezen voor L2/R2 schot.
En naar de keeper kijken, als ze verplaatsen, is het vrijwel altijd om de lange hoek af te dekken, dus dan kiezen voor korte hoek.
[ Voor 6% gewijzigd door Prosac op 15-02-2021 14:10 ]
Is er een grote storing bij EA? Companion app, Fifa op de PS4 en de website EA.com/unable-to-connect werkt niet.
Daar lijkt het wel op ja. Kan ook niet op de app of ps4.
Las net ook dat objectives niet bevestigd worden (bv. de cross bij Cucurella). En kom inderdaad ook de app niet meer inVestendrie schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:24:
Daar lijkt het wel op ja. Kan ook niet op de app of ps4.
ik had die ucl versie van de groepsfaseProsac schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:09:
[...]
Ik vind Haaland POTM juist heerlijk, maar moest er wel mee leren spelen. Goed opletten met welke voet hij gaat schieten en niet te lange passes mee geven. Zijn passing is niet al te best namelijk. Maar als je hem een kans geeft, dan is het wel snel raak.
Ik heb zelf ook moeite met spelers die hun keeper verplaatsen of snel uitkomen. Ik moet leren rustig te blijven dan te kiezen voor de lob/fake shot. Boven niet lukraak schieten, maar kiezen voor L2/R2 schot.
En naar de keeper kijken, als ze verplaatsen, is het vrijwel altijd om de lange hoek af te dekken, dus dan kiezen voor korte hoek.
Maar vond hem traag