Jep, vind het leuk om af te wisselen met competities. Speel dus de ene keer met La Liga, dan weer met Serie A, Eredivisie of Bundesliga. Daarnaast staan er wat teams klaar voor evt. doelstellingen, zoals Ligue 1. Plus nog een zilveren team en een paar hybride ploegen (Eredivisie x BPL & La Liga x Eredivisie).
Persoonlijk zou ik me namelijk dood vervelen als ik telkens met 11 dezelfde spelers moet spelen. Als ik nu al even een spree doe met La Liga en Sierd op 20 verschillende manieren 'Griezmann' hoor uitspreken, dan ben ik er wel weer klaar mee.

Dan wissel ik snel naar een ander team. Ook omdat het m'n vrouw opvalt en ze weer begint te zuchten, haha
Maar wat je zegt: een speler kan je team blijkbaar veranderen. Prijzen zijn nu wel zodanig hoog dat wachten wel even loont. Alleen Griezmann ICL RTTF ga ik even in de peiling houden. Met de wedstrijd tegen PSG in aankomst zal die eerder stijgen dan zakken, denk ik...
Antony lijkt me trouwens ook een gave speler. Ik zou persoonlijk wel wachten met de aanschaf, denk dat nu vooral de hype eromheen leeft, dus die gaat echt wel zakken. Hoop overigens wel dat EA nog met Gravenberch of Kudus komt. Kudus IF is al een ware plaag voor verdedigers dankzij zijn fysiek en snelheid. Een Future Stars zou bizar zijn.
[
Voor 13% gewijzigd door
allstarted1 op 13-02-2021 01:24
]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |