Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
fifanoob schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Hoevaak heb je zo'n tijdelijke ban gehad? Misschien dat EA daarin zegt 3 bans is out. Ik heb geen idee hoor, ik denk een beetje hardop met je mee.
Goh, vaker dan twee keer alleszins niet hoor. Meestal deed zo’n tijdelijke ban zich voor als ik te snel achter elkaar op spelers ging bieden. Vooral via de FUT web app. Misschien moet ik maar een keer gaan bellen met EA.

Triest hoe ze met hun klanten omgaan maar daar kijk ik niet meer van op. FIFA points kopen was voor mij sowieso geen optie want Belgisch account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
fANAT1C schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:28:
[...]
Goh, vaker dan twee keer alleszins niet hoor. Meestal deed zo’n tijdelijke ban zich voor als ik te snel achter elkaar op spelers ging bieden. Vooral via de FUT web app. Misschien moet ik maar een keer gaan bellen met EA.

Triest hoe ze met hun klanten omgaan maar daar kijk ik niet meer van op. FIFA points kopen was voor mij sowieso geen optie want Belgisch account.
mee eens en zoveel winst heb je nou ook weer niet gemaakt als ik het goed las.
Ik zou ook zeker telefonisch proberen. EA is wel arrogant bedrijf dus die zullen wel niet zo snel iets terugzetten. Maar niet geschoten is altijd mis.
Succes man hoop voor je dat het gefixt kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNl-_YS-rVRG2MuFnoF2-V-QBIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHpaYMS7zyCz6o8TqDN5ePES.jpg?f=fotoalbum_large
Hoezo moeite met scoren 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
fifanoob schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:20:
[...]

En ik verbaas mij er over en hoor het graag nog een x. Want normaal gesproken doet EA dit niet zomaar.
Maar sorry meneer ik zal in vervolg niet doorvragen.
Je hebt naar mijn mening teveel vertrouwen in EA en hun intenties. Daar worden we het niet over eens en dat hoeft ook niet. Ik vertrouwde meer op de initiele post van fanatic, en daarom was voor mij jouw vraag een beetje overbodig en met een negatieve ondertoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Je hebt naar mijn mening teveel vertrouwen in EA en hun intenties. Daar worden we het niet over eens en dat hoeft ook niet. Ik vertrouwde meer op de initiele post van fanatic, en daarom was voor mij jouw vraag een beetje overbodig en met een negatieve ondertoon.
Jij begon over aannames doen toch? En wat doe je zelf tot 2x toe?
Maar wat jij wil.

edit:
Als je terug leest zie je ook dat ik aangaf dat EA nog al arrogant kan zijn en dat ze niet snel terugkomen op hun beslissing.
Dus ga niet beginnen dat ik EA teveel vertrouw. Wie zegt dat ik uberhaupt EA vertrouw? Maar volgens jou ook nog eens te veel.

En dat allemaal omdat jij zelf aannames doet over mij terwijl je mij er op wijst :o

[ Voor 35% gewijzigd door fifanoob op 12-02-2021 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
Jongens rustagh 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Touché. Lang verhaal kort: ik ben bang dat je een unban wel kunt vergeten helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gurbuh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:52:
Touché. Lang verhaal kort: ik ben bang dat je een unban wel kunt vergeten helaas...
Hoef je niet bang voor te zijn, gaat niet gebeuren.
EA denkt alleen aan hun centen en vinden de community feitelijk niet belangrijk. Ben ooit een keer Messi kwijt geraakt omdat bij EA de servers er uit lagen, waar ik bij Wargaming mijn tank terug kreeg met een zeer prettig contact met een medewerker kreeg ik van EA een standaard bericht dat ik voortaan moet kijken of de wifi het wel doet.....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Voor de mensen die nog CAM -> CM in hun club hebben, die gaan nu allemaal instantly voor 5000 weg
Had er nog 20 tradeable. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Net de 85+ gedaan en heb een keer geluk qua rating, Benzema en Neuer. Alleen Neuer had ik al untradeable en Benzema heb ik al als HL. Fodder dus :P Gelukkig alleen rommel ingeleverd.

SBC's die nu lopen hebben alleen geen nut voor mij. Die Braziliaanse CDM is wel ok, maar ik kan hem nergens in een team kwijt. Heb wel een Ligue 1 samengesteld, maar alleen voor als het nodig is voor een doelstelling. Heb helemaal niks met die competitie. Beetje duur dus om hem in huis te halen.

Zit overigens ook met drie La Liga LB's: Mendy, Alba en Torreira Freeze. Alleen die laatste is verhandelbaar. Moet ik de coins pakken en met Alba gaan spelen? Mendy zit sinds ik hem packte op de bank. Is er alleen afgekomen voor de U23 doelstellingen.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Welke dagen zijn het beste om te kopen en te verkopen?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
daltona schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:32:
Welke dagen zijn het beste om te kopen en te verkopen?
Van wat?

Dure spelers: Zondagavond/Maandag
Verkopen: woensdag/donderdag

Goud: maandagmorgen, donderdagochtend
Verkoop: Donderdagmiddag/avond. Of in elk geval steevast vlak voor 19:00 laten aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Prosac schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:46:
[...]

Van wat?

Dure spelers: Zondagavond/Maandag
Verkopen: woensdag/donderdag

Goud: maandagmorgen, donderdagochtend
Verkoop: Donderdagmiddag/avond. Of in elk geval steevast vlak voor 19:00 laten aflopen.
wil heel mijn team 87rating verkopen en een heel nieuw team kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
daltona schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:47:
[...]

wil heel mijn team 87rating verkopen en een heel nieuw team kopen.
Gisteren dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Gundogan POTM-SBC is online gekomen. Ziet er op zich goed uit, maar kom al om in de PL-middenvelders: Wijnaldum, Grealish en Bruno Fernandes staan in m'n basis 11. Henderson, Partey en Joao Cancelo IF zitten op de bank. Vooral die laatste baal ik van, aangezien hij geweldig speelt.

Gundogan is bovendien aantrekkelijk omdat 'ie mogelijk een stat-upgrade kan krijgen in de Winter Upgrade, toch? Gezien zijn vorm de laatste weken is dat niet eens zo'n gek idee volgens mij.

Team om in te dienen met Neuer staat al klaar. Anders kan ik sowieso geen packs meer openen aangezien hij in m'n queue staat, haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
allstarted1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:55:
Gundogan POTM-SBC is online gekomen. Ziet er op zich goed uit, maar kom al om in de PL-middenvelders: Wijnaldum, Grealish en Bruno Fernandes staan in m'n basis 11. Henderson, Partey en Joao Cancelo IF zitten op de bank. Vooral die laatste baal ik van, aangezien hij geweldig speelt.

Gundogan is bovendien aantrekkelijk omdat 'ie mogelijk een stat-upgrade kan krijgen in de Winter Upgrade, toch? Gezien zijn vorm de laatste weken is dat niet eens zo'n gek idee volgens mij.

Team om in te dienen met Neuer staat al klaar. Anders kan ik sowieso geen packs meer openen aangezien hij in m'n queue staat, haha. :P
Het is maar een 83 team wat je er voor moet inleveren, dus kon het met untradables doen uit mijn club..

Zit ook nog steeds te twijfelen over Rooney, op zich kan ik hem wel halen, maar ik krijg hem in mijn team niet verder op Chemistry van 7 en Burno POTM valt dan terug naar 8.

[ Voor 9% gewijzigd door M@cer op 12-02-2021 13:20 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
7 of 8 is toch prima, zeker bij hoge kaarten waar een teamgeest item al minder impact heeft ga je dat verschil niet merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:35
Voor een 83 team moet je het altijd doen met toekomstige links mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Messje schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:33:
Voor een 83 team moet je het altijd doen met toekomstige links mogelijkheden :)
Hij past eigenlijk niet echt in mijn team(s) en qua kwaliteit is het ook maar meh. Maar als ik over een paar weken nog voldoende 83 over heb, ga ik hem ook wel ff doen om de link-redenen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:59
Hmmmm... dilemma hier mannen. Ik heb een grotendeels Serie A team, en ik zat eens even te kijken naar de prijzen waarvoor ik sommigen heb gekocht en wat ze nu volgens Futbin waard zijn:

- Donnarumma RB gekocht voor 136.000 staat nu op 174.000
- Insigne IF gekocht voor 80.000 staat nu op 134.000
- Gosens Freeze gekocht voor 96.000 staat nu op 192.000
- Theo Hernandez gekocht voor 200.000 staat nu op 341.000(!)

Dus ik zou flinke winsten kunnen maken als ik ze verkoop. Maar wil ik dat? Want er moet ook weer wat terugkomen natuurlijk. Iemand tips? Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:09:
Hmmmm... dilemma hier mannen. Ik heb een grotendeels Serie A team, en ik zat eens even te kijken naar de prijzen waarvoor ik sommigen heb gekocht en wat ze nu volgens Futbin waard zijn:

Dus ik zou flinke winsten kunnen maken als ik ze verkoop. Maar wil ik dat? Want er moet ook weer wat terugkomen natuurlijk. Iemand tips? Wat zouden jullie doen?
Speel je er fijn mee ? Dan gewoon houden :) daarbij wat kan je ervoor terug kopen is dat beter ? Waarschijnlijk niet want die prijzen zijn ook allemaal flink gestegen.

Als een speler voor mij echt fijn speelt en ik er plezier mee heb boeit het me niet dat hij meer of minder waard word. Dan hou ik hem lekker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
MadMoody schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:09:

Wat je kan doen is op futbin een nieuw team maken met de beschikbare coins als je al je seria a spelers verkoopt.

En dan kijken welk team je leuker vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wl gaat redelijk speelt ook fijn ga nu 7_3,
Mbappe kan er niet aanwennen hij is zo traag bij mij maar op 10 gezet daar is die iets beter haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 21:33
Traeces schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:42:
[...]

Speel je er fijn mee ? Dan gewoon houden :) daarbij wat kan je ervoor terug kopen is dat beter ? Waarschijnlijk niet want die prijzen zijn ook allemaal flink gestegen.

Als een speler voor mij echt fijn speelt en ik er plezier mee heb boeit het me niet dat hij meer of minder waard word. Dan hou ik hem lekker :)
Dit! Ik speel gewoon met een team wat me aanspreekt. Doet dat het niet meer maak ik wat anders.

Kost me bakken met tax maar hé gaat om het plezier!

Huidige team hou ik wel even vol. De jong nog upgraden naar z'n IF en ben arfa nog vervangen. Mja aan de andere kant bevalt ie ook wel weer oke en wissel ik hem in de rust tog altijd naar dybala :)
https://www.futbin.com/21/squad/6043363

[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 12-02-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:31:
[...]

Dit! Ik speel gewoon met een team wat me aanspreekt. Doet dat het niet meer maak ik wat anders.

Huidige team hou ik wel even vol. De jong nog upgraden naar z'n IF en ben arfa nog vervangen. Mja aan de andere kant bevalt ie ook wel weer oke en wissel ik hem in de rust tog altijd naar dybala :)
Wouw mbappe toty , verhandelbaar? Hoe speelt aspas voor jou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:46:
[...]

Wouw mbappe toty , verhandelbaar? Hoe speelt aspas voor jou ?
Nee anders had k hem allang verkocht. Wereldspeler begrijp me niet verkeerd maar 7 milj niet.

Aspas pak k tog telkens weer terug in m'n elftal. Combi is gewoon lekker! Links en een rechtspoot, mbappe groot en sterk, aspas wat kleiner en beweeglijker

Daarbij leuk zo een TOTY maar als je er geen reet van kan, kom je nog nergens 🤣

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 12-02-2021 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Leuk! Die upgrade missies zijn weer terug. En die reinier is meteen wel leuk. Mooie link tussen mijn untradeable toty kimmich en neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wat een heerlijke grind voor FS Reinier en prima voor mijn Bundesliga-elftal. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:14:
Wat een heerlijke grind voor FS Reinier en prima voor mijn Bundesliga-elftal. O+
Zie het net! Leuk inderdaad - denk dat ik daar wel voor ga zitten. Bekijk het nu in de Web-app, maar moet je de eerste vier goals scoren met een CF? En maakt het niet uit in welke mode? Heb soms het idee dat de helft online er niet bij staat... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:22:
[...]

Zie het net! Leuk inderdaad - denk dat ik daar wel voor ga zitten. Bekijk het nu in de Web-app, maar moet je de eerste vier goals scoren met een CF? En maakt het niet uit in welke mode? Heb soms het idee dat de helft online er niet bij staat... :P
Gewoon 4x scoren met een aanvaller.

Die Neuhaus en Tapsoba FS zien er ook lekker uit zeg. Om over RM Reyna maar niet te spreken. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Die eerste doelstellingen voor die Reinier kunnen gewoon in squad battles neem ik aan? Staat namelijk niet bij welke gamemode je moet gebruiken.

Leuke kaart in ieder geval. Ga ik zeker doen.

Verder ziet die Fati er natuurlijk geweldig uit. Die Tapsoba lijkt me ook echt heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sossage23 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:37:
Die eerste doelstellingen voor die Reinier kunnen gewoon in squad battles neem ik aan? Staat namelijk niet bij welke gamemode je moet gebruiken.
jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sossage23 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:37:

Leuke kaart in ieder geval. Ga ik zeker doen.

Verder ziet die Fati er natuurlijk geweldig uit. Die Tapsoba lijkt me ook echt heel goed!
Fati zal echt niet te betalen zijn denk.. helaas want die zou echt wel m'n team verbeteren zonder grote aanpassingen :) had gehoopt op een Spaanse cm ala frenkie maar helaas

En ja kan in sb tot de laatste 3 obj.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:04:
Wl gaat redelijk speelt ook fijn ga nu 7_3,
Mbappe kan er niet aanwennen hij is zo traag bij mij maar op 10 gezet daar is die iets beter haha
Zet hem eens op lm of lv . Ik vind hem ook echt niet fijn in de spits. Maar daar doet hij het opzicht wel goed bij mij.
Augy schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:31:
[...]

Heb het zelfde daarom nu Rooney gedaan vind super vette speler. Ronaldo blijft ook gewoon gekocht voor 1,6 miljoen nu is hij iets van 1.1 vaak nou vind best me favo speler hij blijft gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Heb die Reinier net binnengehaald en de eerste pot met hem gespeeld - leuke speler. Lijkt goed wendbaar, rap en een goed schot te hebben. Leuke aanvulling voor een Bundesliga-team. Kijk nu wel al een beetje op tegen de sweats in Managerial Masterpiece.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Zo zie nu net pas die Senesi, ook gewoon een leuke kaart hoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dc8ASxM-5NJvyNoVS_WI1tlHW4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/No5q5qbhrbBtl4upqpwYwU6h.png?f=user_large

Onderhand een leuk Eredivisie elftal mogelijk, Promes UEL is er ook nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXY5Kfok9lvKUXKkHKRBTKslgm0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zq5TKnxUgBqQcwIeQAUNVzCG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:17:
Zo zie nu net pas die Senesi, ook gewoon een leuke kaart hoor:
[Afbeelding]

Onderhand een leuk Eredivisie elftal mogelijk, Promes UEL is er ook nog.

[Afbeelding]
Eindelijk een bruikbare Feyenoord speler _/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:18:
[...]

Eindelijk een bruikbare Feyenoord speler _/-\o_ _O-
Diemers is nog goed bruikbaar voor Silver Star ;)

Vind het zo vreemd dat zo'n Lainez hier bij die Future Stars zit: 20 jaar en dit seizoen nog geen 5 hele wedstrijden in de La Liga gespeeld.

Oscar Rodriquez is 22 jaar en heeft dit seizoen niet eens 3 hele potjes gespeeld in La Liga.

Neuhaus kan ik aan de ene kant begrijpen, speelt erg sterk. Maar aan de andere kant is hij ook gewoon 'al' 23 jaar.

Op deze manier vind ik Future Stars heel vreemd, doe dan een Gravenberch, Wirtz, Bellingham etc. erin. Jongens die ondanks hun leeftijd veel gespeeld hebben.

Nu schiet zo'n 2de elftal z'n doel echt voorbij, dit is pure opvulling uit sterke competities voor jongens die het niet waard zijn terwijl er zoveel andere opties zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Had er 40 euro op gegooid me club was leeg, al tijdje niks gedaan dus denk kan wel.

En het gaat maar door :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ynnElF2j8Ufk7f4p-4pYmujHasA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PhVTTvnIQqGMb3GFR2gNa2Cs.jpg?f=fotoalbum_large

Van Neymar zijn verkoop headliner Hernandez gehaald. Als investering en goede links back :)

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 12-02-2021 20:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Doe net de eerste Jones SBC _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lOTJs4icTHRfhD5hV57NVkvmJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KnevkjO5OkOrTD40iYsyJymj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Gaat ie mannen tering 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ik denk dat dit een optelsom van EA is geweest na 5x Trapp, 3x Kramaric en 2 keer Casteels uit de 81+ Player Pick :P Ben nu wel hard na aan het denken of ik hem houd of hem verkoop en een paar andere spelers voor m'n hoofdteams in huis haal.

Overigens de eerste tradeable Icon die ik heb gepackt. Vorig jaar wel Prime Hierro uit een SBC gehaald en die heeft het logischerwijs de rest van het seizoen in m'n team volgehouden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:11:
[...]

Ik denk dat dit een optelsom van EA is geweest na 5x Trapp, 3x Kramaric en 2 keer Casteels uit de 81+ Player Pick :P Ben nu wel hard na aan het denken of ik hem houd of hem verkoop en een paar andere spelers voor m'n hoofdteams in huis haal.

Overigens de eerste tradeable Icon die ik heb gepackt. Vorig jaar wel Prime Hierro uit een SBC gehaald en die heeft het logischerwijs de rest van het seizoen in m'n team volgehouden. :+
Weet niet wat je team is en ga nu even tegenstrijdig praten , maar 800k voor een back is serieus veel. ( en ja ik koop net 900k Hernandez maar weet oprecht niet meer wat ik echt moet kopen )

Als je team niet zo goed is kan je serieuze upgrades daar van halen :)

Die Hierro prime was echt geweldig , merkte echt niks van zijn beste lage pace , alleen bij tots werd het een probleem. Voor de rest mega solide verdediger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Hoppa, gister Neymar uit de dubbele 85+ upgrade en zojuist Prime Puyol uit het 7,5K pack van de Season Rewards. Wat gebeurd hier allemaal joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:59
Traeces schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:42:
[...]

Ik ga het ook bij elkaar houden en moet me niet gek laten maken door die waardestijgingen. Hooguit een upgrade hier en daar. Thx mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Weet niet wat je team is en ga nu even tegenstrijdig praten , maar 800k voor een back is serieus veel. ( en ja ik koop net 900k Hernandez maar weet oprecht niet meer wat ik echt moet kopen )

Als je team niet zo goed is kan je serieuze upgrades daar van halen :)

Die Hierro prime was echt geweldig , merkte echt niks van zijn beste lage pace , alleen bij tots werd het een probleem. Voor de rest mega solide verdediger.
Ik speel meer casual met verschillende teams. Vooral met La Liga, BPL en in mindere mate Eredivisie bij gebrek aan een fatsoenlijke CB naast Baumgartl. Ik heb een Prime Icon dus niet echt nodig om als een slot op de deur te dienen. Dit is bijvoorbeeld m'n Serie A-team (met Zambrotta dus even ingepast :+ ) Had daar nu Danilo IF even staan.

Als ik Zambrotta zou verkopen, zou ik La Liga een upgrade kunnen geven. Ik denk dan persoonlijk aan Dest FS op RB en eventueel Griezmann Gold vervangen door zijn RTTF. Dan is er ook nog wel wat budget voor een CB, al wil ik dan eigenlijk geen Varane inpassen. Misschien is dat wel een optie om te doen...en natuurlijk een La Liga-keeper. Lupin weer verkocht, die pakte echt he-le-maal niks.

[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 12-02-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:48
fifanoob schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Hoevaak heb je zo'n tijdelijke ban gehad? Misschien dat EA daarin zegt 3 bans is out. Ik heb geen idee hoor, ik denk een beetje hardop met je mee.
Gelukkig niet, ik heb bijna dagelijks wel een tijdelijke ‘ban’ dat ik niet meer kan bieden en kopen, dat gaat meestal na een paar uur weer over (max 12u, dat gebeurt enkel als eerder al een korte hebt gehad).

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-02-2021 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Heb er ook 1x 100euro opgegooid met de hoop misschien toch een keer wat leuks te krijgen. 0 walkouts. Zal ook wel gelijk de karma zijn om punten te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Sossage23 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:00:
Heb er ook 1x 100euro opgegooid met de hoop misschien toch een keer wat leuks te krijgen. 0 walkouts. Zal ook wel gelijk de karma zijn om punten te kopen.
Tja het is natuurlijk je eigen geld hoor, en in deze tijd kan je het ook niet naar de kroeg brengen ;) Maar ik zou het echt nooit meer doen als ik jou was, ben er zelf gelukkig nog nooit ingetrapt. Zou even bij die YT'ers gaan kijken die 500+ pakketten opgespaard hebben voor een TOTY of dit en de kans bij hen is al zó miniem.

Edit: Er komt dus binnen enige dagen een Franse centrale verdediger Future Star SBC, ben benieuwd..

[ Voor 7% gewijzigd door Markuss op 12-02-2021 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het is weer onspeelbaar vanavond. Goede keuze om geen WL te gaan spelen nu denk ik. :P
Win net een potje omdat hij ineens 2 seconden stil stond bij een pass van mij op de spits, ik stond ook stil, maar toen we weer verder konden was mijn spits de verdediger voorbij. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Markuss schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:11:
[...]

Edit: Er komt dus binnen enige dagen een Franse centrale verdediger Future Star SBC, ben benieuwd..
Upamecano? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik dat achterlijke 5-3-2 continu blijf tegen komen stop ik oprecht met fifa. Wat een saaie kut game is het nu zeg. 3 wedstrijden wl , 3x 5-3-2 tegen allemaal 0,0 intentie om aantevallen.

Met als toppunt dat ik een wedstrijd over de 90 balbezit had omdat hij weigerde van ze eigen helft af te komen. Moest maar blijven combineren rond zijn 16 om keer een gaatje te vinden. Gelukkig 2-0 gewonnen.

Je speelt iemand uit met een skillmove en hoppa de volgende staat voor je echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Traeces schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:42:
Als ik dat achterlijke 5-3-2 continu blijf tegen komen stop ik oprecht met fifa. Wat een saaie kut game is het nu zeg. 3 wedstrijden wl , 3x 5-3-2 tegen allemaal 0,0 intentie om aantevallen.

Met als toppunt dat ik een wedstrijd over de 90 balbezit had omdat hij weigerde van ze eigen helft af te komen. Moest maar blijven combineren rond zijn 16 om keer een gaatje te vinden. Gelukkig 2-0 gewonnen.

Je speelt iemand uit met een skillmove en hoppa de volgende staat voor je echt bizar.
Jep, ik heb vandaag 25 potjes gespeeld omdat ik anders geen tijd heb dit weekend. Ik denk dat er wellicht 5 teams zijn geweest die niet de 532 opstelling hebben gebruikt. Echt geen reet aan nu. Stop sowieso met dit spel hoor op korte termijn. Is niet leuk meer nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob

zoveel mogelijk je tegenaanval doen over dezelfde flank als je de aanval tegen kreeg. Vervolgens harde lage voorzet. Als je eigen spel beetje snel is. Ik speel zelf bijna altijd direct mijn spits of vleugels in. Dan kan je ze wel counteren.
Maar achter tegen zulke teams is dodelijk want ze gaan dan met 5 man achterin rondspelen..
Andere kant, elk jaar rond deze periode weten de spelers iets wat werkt en dan doen ze alleen maar dat. Voorheen was dat 4231 en ook op balbezit rondspelen. Nu is dat 532.

[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 12-02-2021 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024

Heb meestal tussen de 30/40% balbezit.
Als je 90 hebt dan mag je wel iets meer risico in je spel leggen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

Dit dus hoe leuk wl vanmiddag was
Zijn de no lifes weer wakker , rondtikken op eigen helft naar de cornervlag heen tijd rekken en niet willen aanvallen ,ik snap het niet FIFA is toch gewoon een spelletje sommige lui is het echt leven of dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat een gameplay joh. Ziet er allemaal zo vaag uit.

Ben uit armoe sinds deze week ook 532 aan het proberen. Counters zien er gevaarlijker uit voor mij dan dat ik 4222 speel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:47:
[...]

zoveel mogelijk je tegenaanval doen over dezelfde flank als je de aanval tegen kreeg. Vervolgens harde lage voorzet. Als je eigen spel beetje snel is. Ik speel zelf bijna altijd direct mijn spits of vleugels in. Dan kan je ze wel counteren.
Maar achter tegen zulke teams is dodelijk want ze gaan dan met 5 man achterin rondspelen..
Andere kant, elk jaar rond deze periode weten de spelers iets wat werkt en dan doen ze alleen maar dat. Voorheen was dat 4231 en ook op balbezit rondspelen. Nu is dat 532.
Zo scoorde ik dus ook door enorm hoog tempo te spelen . Maar is geen pleuris aan zo. Heb liever beide gewoon aanvallende voetbal en dan de beste die wint maar dat is de laatste tijd nooit meer.
cubert20 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:47:
[...]

Heb meestal tussen de 30/40% balbezit.
Als je 90 hebt dan mag je wel iets meer risico in je spel leggen lijkt mij.
Tja kan hersenloos de bal weg geven. Als zijn auba op ze dooie gemak net voor zijn 16 staat en niks wil doen. Continu handmatige zijn spitsen terug laten rennen etc. Dan blijf ik gewoon combineren tot ik echt een gaatje ziet wat 100% een doelpunt is. Heb 2-0 gewonnen dus vind het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Traeces schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:58:
[...]

Zo scoorde ik dus ook door enorm hoog tempo te spelen . Maar is geen pleuris aan zo. Heb liever beide gewoon aanvallende voetbal en dan de beste die wint maar dat is de laatste tijd nooit meer.

[...]

Tja kan hersenloos de bal weg geven. Als zijn auba op ze dooie gemak net voor zijn 16 staat en niks wil doen. Continu handmatige zijn spitsen terug laten rennen etc. Dan blijf ik gewoon combineren tot ik echt een gaatje ziet wat 100% een doelpunt is. Heb 2-0 gewonnen dus vind het best.
Bij mij blijven mijn cam en 2 spitsen wel voorin, rest komt wel terug.
lukt mij meestal vrij aardig tegen teams die passief blijven staan. Moet dan indd wel even de rem op mijn passes enzo zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Speel sinds vandaag 532. Vind het juist wel fijn spelen. Speel juist nu aanvallender dan met andere opstellingen. Heb nu 3 achterin ipv 4.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik speel zelf ook aanvallend 5-3-2, gewoon met 2 spitsen, 2 middenvelders en de vleugelverdedigers naar voren. Dan kan ik dat defensieve blok bij de tegenstander ook iets beter aan. In Rivals speelde het erg leuk deze week en ik schakelde ook regelmatig over naar 4-3-3 voor aanvallender vleugels en zo de defensie wat uit elkaar te trekken. Dan defensief maar wat kwetsbaarder.

In de WL was het overigens absoluut niet leuk, ook een reden om nu ff over te slaan. Met 8/9 man achterin hangen en bij balverovering dieptepasses spammen. Geen reet aan, dus ik snap dat gevoel wel. Verliezen terwijl jij degene bent die er wat van wil maken. Met als dieptepunt de potjes dat je na 10 minuten 1-0 achterkomt en 80 minuten lang probeert die bal van de helft van de tegenstander af te pakken omdat ze alleen maar achterin rondtikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Snap jullie frustratie maar het ligt echt niet aan 5-3-2.

Speel het zelf al een maandje of 2 en het is mijn meest aanvallende opstelling tot nu toe.

Backs die er continu over heen denderen, lcm staat op naar voren, cm drop back, rcm balanced waardoor ik een soort van z kan snijden tijdens het rond spelen naar de spitsen toe of naar de opkomende backs, maar net waar de ruimte ligt. 3 CV vind ik echt ideaal op alles op te vangen.

Ligt echt aan de intentie van de speler zelf wat je ervan maakt.

Speel sws geen WL omdat mensen het daar veel te serieus nemen en geen enkel potje leuk voetbal is (zelfs in Rivals schaars tegenwoordig) en er sws geen zin in heb om 30 zweterig try hard potjes in m'n vrij weekend (met gezin) te spelen

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 12-02-2021 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Markuss schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:11:
[...]

Tja het is natuurlijk je eigen geld hoor, en in deze tijd kan je het ook niet naar de kroeg brengen ;) Maar ik zou het echt nooit meer doen als ik jou was, ben er zelf gelukkig nog nooit ingetrapt. Zou even bij die YT'ers gaan kijken die 500+ pakketten opgespaard hebben voor een TOTY of dit en de kans bij hen is al zó miniem.

Dat is inderdaad precies hoe ik het vanavond beredeneerde, kan al maanden niet naar de kroeg, waar ik wekelijks €100en euros heen breng, in plaats daarvan kan ik het wel een keertje proberen. Je wordt wel gelijk met je neus op de feiten gedrukt en kom er dus meteen achter dat het ook totaal niet de moeite is.

Hoe weet je dat van die Franse CB, kan er namelijk nog een heel goed gebruiken in het team dat ik wil gaan maken. Ben benieuwd wie zou het kunnen worden. Die Fofana van Leiceister of Konaté van Leipzig lijken me dan een van de opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 11-09 23:44
Augy schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:42:
Snap jullie frustratie maar het ligt echt niet aan 5-3-2.

Speel het zelf al een maandje of 2 en het is mijn meest aanvallende opstelling tot nu toe.

Backs die er continu over heen denderen, lcm staat op naar voren, cm drop back, rcm balanced waardoor ik een soort van z kan snijden tijdens het rond spelen naar de spitsen toe of naar de opkomende backs, maar net waar de ruimte ligt. 3 CV vind ik echt ideaal op alles op te vangen.

Ligt echt aan de intentie van de speler zelf wat je ervan maakt.

Speel sws geen WL omdat mensen het daar veel te serieus nemen en geen enkel potje leuk voetbal is (zelfs in Rivals schaars tegenwoordig) en er sws geen zin in heb om 30 zweterig try hard potjes in m'n vrij weekend (met gezin) te spelen
Uiteraard kun je aanvallend spelen, maar de meesten blijven wel 9 man achter hangen en hopen op een snelle counter. Je kan er echt wel van winnen , maar het speelt zo enorm saai... meestal schieten hun 3/4 keer op mijn goal en ik andersom ook.. het is gewoon bijzonder saai om tegen te spelen, zeker met alle meta kaarten die verkrijgbaar zijn in dit stadium .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
038Zwolle schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:55:
[...]

Uiteraard kun je aanvallend spelen, maar de meesten blijven wel 9 man achter hangen en hopen op een snelle counter. Je kan er echt wel van winnen , maar het speelt zo enorm saai... meestal schieten hun 3/4 keer op mijn goal en ik andersom ook.. het is gewoon bijzonder saai om tegen te spelen, zeker met alle meta kaarten die verkrijgbaar zijn in dit stadium .
Als je deze redenering doortrekt dan speelt ook een groot gedeelte van het forum zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNUi4IXn24WxSWUQonfkjvbczlo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LzhhP5JRNCb1ckPvNaKl6XrF.jpg?f=user_large

Zambrotta toch maar verkocht en tijdens de verkoop de Curtis Jones SBC afgerond voor +/- 150k. Die kaart heeft echt topstats en was perfect om eindelijk Henderson uit m'n team te verbannen. Moest alleen 2x Navas, 2x Matip, Griezmann UCL, Joe Gomez, 1x Jesus Navas en Kimpembe kopen om de twee duurste SBC's af te ronden. Had op een gegeven moment ook nog maar 752 coins over. Toen maar een stapel contracten verkocht om Kimpembe te kopen, haha. Maar al met al goed te doen!

Had ik Zambrotta niet gepackt, dan had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Nu was het echter een goede aanleiding om een grote schoonmaak gehouden onder de untradeables die alleen op de bank zaten. Dat was achteraf dus wel even klooien met alle teams die ineens hun wisselspelers misten (ik gooi meestal 85-87 rated spelers op de bank bij andere teams).

Tijd om te gaan upgraden! Maar denk dat ik nog even tot maandag wacht :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Zit heel erg te twijfelen of ik Mid Sanchez ga verkopen en Antony ga halen...

Hij zal dan als linker spits spelen naast Rooney. Maar vind het moeilijk om zijn prijs in te schatten. Vanwege zijn 4* 3*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
allstarted1 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 00:35:
[Afbeelding]

Zambrotta toch maar verkocht en tijdens de verkoop de Curtis Jones SBC afgerond voor +/- 150k. Die kaart heeft echt topstats en was perfect om eindelijk Henderson uit m'n team te verbannen. Moest alleen 2x Navas, 2x Matip, Griezmann UCL, Joe Gomez, 1x Jesus Navas en Kimpembe kopen om de twee duurste SBC's af te ronden. Had op een gegeven moment ook nog maar 752 coins over. Toen maar een stapel contracten verkocht om Kimpembe te kopen, haha. Maar al met al goed te doen!

Had ik Zambrotta niet gepackt, dan had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Nu was het echter een goede aanleiding om een grote schoonmaak gehouden onder de untradeables die alleen op de bank zaten. Dat was achteraf dus wel even klooien met alle teams die ineens hun wisselspelers misten (ik gooi meestal 85-87 rated spelers op de bank bij andere teams).

Tijd om te gaan upgraden! Maar denk dat ik nog even tot maandag wacht :P
Één goede speler uit een pakket kan je hele team veranderen ;)

Maar speel je met meerdere teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Wulfric92 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 00:56:
Zit heel erg te twijfelen of ik Mid Sanchez ga verkopen en Antony ga halen...

Hij zal dan als linker spits spelen naast Rooney. Maar vind het moeilijk om zijn prijs in te schatten. Vanwege zijn 4* 3*
3* weakfoot is prima te doen hoor. Iedereen speelt met Robben, die is 2*.

5* is overrated

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Wulfric92 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:10:
[...]

Één goede speler uit een pakket kan je hele team veranderen ;)

Maar speel je met meerdere teams?
Jep, vind het leuk om af te wisselen met competities. Speel dus de ene keer met La Liga, dan weer met Serie A, Eredivisie of Bundesliga. Daarnaast staan er wat teams klaar voor evt. doelstellingen, zoals Ligue 1. Plus nog een zilveren team en een paar hybride ploegen (Eredivisie x BPL & La Liga x Eredivisie).

Persoonlijk zou ik me namelijk dood vervelen als ik telkens met 11 dezelfde spelers moet spelen. Als ik nu al even een spree doe met La Liga en Sierd op 20 verschillende manieren 'Griezmann' hoor uitspreken, dan ben ik er wel weer klaar mee. :P Dan wissel ik snel naar een ander team. Ook omdat het m'n vrouw opvalt en ze weer begint te zuchten, haha :+

Maar wat je zegt: een speler kan je team blijkbaar veranderen. Prijzen zijn nu wel zodanig hoog dat wachten wel even loont. Alleen Griezmann ICL RTTF ga ik even in de peiling houden. Met de wedstrijd tegen PSG in aankomst zal die eerder stijgen dan zakken, denk ik...

Antony lijkt me trouwens ook een gave speler. Ik zou persoonlijk wel wachten met de aanschaf, denk dat nu vooral de hype eromheen leeft, dus die gaat echt wel zakken. Hoop overigens wel dat EA nog met Gravenberch of Kudus komt. Kudus IF is al een ware plaag voor verdedigers dankzij zijn fysiek en snelheid. Een Future Stars zou bizar zijn. :9~

[ Voor 13% gewijzigd door allstarted1 op 13-02-2021 01:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
allstarted1 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:20:
[...]

Jep, vind het leuk om af te wisselen met competities. Speel dus de ene keer met La Liga, dan weer met Serie A, Eredivisie of Bundesliga. Daarnaast staan er wat teams klaar voor evt. doelstellingen, zoals Ligue 1. Plus nog een zilveren team en een paar hybride ploegen (Eredivisie x BPL & La Liga x Eredivisie).

Persoonlijk zou ik me namelijk dood vervelen als ik telkens met 11 dezelfde spelers moet spelen. Als ik nu al even een spree doe met La Liga en Sierd op 20 verschillende manieren 'Griezmann' hoor uitspreken, dan ben ik er wel weer klaar mee. :P Dan wissel ik snel naar een ander team. Ook omdat het m'n vrouw opvalt en ze weer begint te zuchten, haha :+

Maar wat je zegt: een speler kan je team blijkbaar veranderen. Prijzen zijn nu wel zodanig hoog dat wachten wel even loont. Alleen Griezmann ICL RTTF ga ik even in de peiling houden. Met de wedstrijd tegen PSG in aankomst zal die eerder stijgen dan zakken, denk ik...

Antony lijkt me trouwens ook een gave speler. Ik zou persoonlijk wel wachten met de aanschaf, denk dat nu vooral de hype eromheen leeft, dus die gaat echt wel zakken. Hoop overigens wel dat EA nog met Gravenberch of Kudus komt. Kudus IF is al een ware plaag voor verdedigers dankzij zijn fysiek en snelheid. Een Future Stars zou bizar zijn. :9~
Maar kom je dan niet coins tekort of spelers om sbc's mee te doen? Ik speel met één team maar wissel vaak met spelers. Nadeel daarvan is dat het veel coins kost.

Hoop toch liever op Gravenberch dan Kudus. Gebruik nog steeds zijn 82 rated kaart. Maar hij is echt heel erg fijn! Anderzijds een 86+ rated Gravenberch als sbc zou echt heel duur worden.

Prijzen van de Rttf kaarten zijn nu echt ontzettend hoog, op het moment dat de eerste wedstrijden zijn gespeeld zullen zakken in prijs. Alleen de kaarten die OP en hun team wint zullen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Valandil schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:13:
[...]

3* weakfoot is prima te doen hoor. Iedereen speelt met Robben, die is 2*.

5* is overrated
Ja klopt Mid Sanchez heeft ook 3* wf, maar het is meer de prijs van Antony dat me doet twijfelen. Zit nu op 700k. En dan kan je er veel coins op verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Wulfric92 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:33:
[...]

Maar kom je dan niet coins tekort of spelers om sbc's mee te doen? Ik speel met één team maar wissel vaak met spelers. Nadeel daarvan is dat het veel coins kost.

Hoop toch liever op Gravenberch dan Kudus. Gebruik nog steeds zijn 82 rated kaart. Maar hij is echt heel erg fijn! Anderzijds een 86+ rated Gravenberch als sbc zou echt heel duur worden.

Prijzen van de Rttf kaarten zijn nu echt ontzettend hoog, op het moment dat de eerste wedstrijden zijn gespeeld zullen zakken in prijs. Alleen de kaarten die OP en hun team wint zullen stijgen.
Coins tekort? Ja, soms. Maar ik maak me daar niet heel druk om. :) Zat tot vorige week telkens rond de 300k en heb enkele high rated spelers waar m'n coins inzitten en die waardevast zijn of stijgen in prijs :)

In het begin heb ik ook redelijke packluck gehad met high-rated spelers waar ik graag mee speel, zoals Modric, Griezmann, Chiellini, Wijnaldum en Son. Inmiddels misschien niet meer de beste kaarten nu, maar persoonlijk speel ik daar liever mee dan Varane, Werner, Rashford en Mendy om aan de meta te voldoen. Untradeable Mendy heb ik zelfs net in de Jones SBC gegooid. Speel toch liever met Torreira Freeze (horen jullie me daar ook niet meer over, haha :P )

De SBC's kan ik meestal prima afronden. Jones was nu een uitzondering voor ongeveer 150k, maar Dybala had ik redelijk goedkoop binnen. Ook Mahrez, Tavernier en 'CR6' heb ik rondrennen. Verder probeer ik veel objective-spelers te behalen (Sinkgraven, Suarez, Grealish). Voor mij draait het om fun en ontspannen. Weekend League is dan ook niet aan mij besteed. En het is dat sommige Rivals-objectives, Managerial Masterpiece en Silver Lounge online moeten, anders had ik ook die ontweken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
allstarted1 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:47:
[...]

Coins tekort? Ja, soms. Maar ik maak me daar niet heel druk om. :) Zat tot vorige week telkens rond de 300k en heb enkele high rated spelers waar m'n coins inzitten en die waardevast zijn of stijgen in prijs :)

In het begin heb ik ook redelijke packluck gehad met high-rated spelers waar ik graag mee speel, zoals Modric, Griezmann, Chiellini, Wijnaldum en Son. Inmiddels misschien niet meer de beste kaarten nu, maar persoonlijk speel ik daar liever mee dan Varane, Werner, Rashford en Mendy om aan de meta te voldoen. Untradeable Mendy heb ik zelfs net in de Jones SBC gegooid. Speel toch liever met Torreira Freeze (horen jullie me daar ook niet meer over, haha :P )

De SBC's kan ik meestal prima afronden. Jones was nu een uitzondering voor ongeveer 150k, maar Dybala had ik redelijk goedkoop binnen. Ook Mahrez, Tavernier en 'CR6' heb ik rondrennen. Verder probeer ik veel objective-spelers te behalen (Sinkgraven, Suarez, Grealish). Voor mij draait het om fun en ontspannen. Weekend League is dan ook niet aan mij besteed. En het is dat sommige Rivals-objectives, Managerial Masterpiece en Silver Lounge online moeten, anders had ik ook die ontweken. :P
Alex Sandro Rttf hier! En heb ook Mendy untradeble :p maar héb ook Varane untradeble en samen met Kounde Rttf hoef je dat niet meer aan te passen tot tots. Geeft wat ruimte om de aanvallers aan te passen :)

Dit is het team waar ik nu mee speel
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gyGhjOYGnWanB:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Wulfric92 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:54:
[...]

Alex Sandro Rttf hier! En heb ook Mendy untradeble :p maar héb ook Varane untradeble en samen met Kounde Rttf hoef je dat niet meer aan te passen tot tots. Geeft wat ruimte om de aanvallers aan te passen :)

Dit is het team waar ik nu mee speel
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gyGhjOYGnWanB:FFA21PS4
Lekker team :) Alleen die Varane.... :P

Zie trouwens dat je de LB-versie Diogo Dalot FS op de tribune hebt gezet. Is het wat, of kan ik beter Alex Sandro Gold houden in Serie A? Met zijn RTTF-versie is alleen Hernandez natuurlijk een upgrade op die positie. Voor mij zou het overigens geen upgrade voor de korte termijn zijn, want wil eerst La Liga weer versterken. Ben meer benieuwd of ik hem op mijn watchlist moet zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 02:06:
[...]

Lekker team :) Alleen die Varane.... :P

Zie trouwens dat je de LB-versie Diogo Dalot FS op de tribune hebt gezet. Is het wat, of kan ik beter Alex Sandro Gold houden in Serie A? Met zijn RTTF-versie is alleen Hernandez natuurlijk een upgrade op die positie. Voor mij zou het overigens geen upgrade voor de korte termijn zijn, want wil eerst La Liga weer versterken. Ben meer benieuwd of ik hem op mijn watchlist moet zetten :)
Ik vond dalot echt wel een beest en speelde hem op rb op 7 chem.. lekker aanvallende en scoorde 4 x in zijn eerste 3 wedstrijden 🤣 defensief ook solide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben blij dat ik Mbappe weer terug heb, die is toch zo lekker wendbaar en snel.
Wat werken the bridges weer goed, lijkt wel of die aangepast is?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:15:
Ben blij dat ik Mbappe weer terug heb, die is toch zo lekker wendbaar en snel.
Wat werken the bridges weer goed, lijkt wel of die aangepast is?
Zijn nog steeds generfed, maar misschien is je timing nu beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 01:20:
[...]

Heb ik ook, erg leuk idd. Alleen voorkomt het tegelijk ook dat ik high rated spelers uit die extra teams verkoop of inzet voor SBC's. Zou ik niet moeten doen.
Zo'n Beckham heb ik 5 wedstrijden gebruikt, maar ik zet hem niet in een SBC omdat ik dat zonde vind. Zelfde als die speciale Volland en dergelijke. Nou heb ik 87 Pulisic wel bewust gekozen voor een SBC.

Ik heb een aantal weken geleden wel bewust gekozen voor 1 team, Bundesliga. Daarvoor switchte ik tussen Serie A en BL.
Nou heb ik recent Dybala uit een playerpick gehaald en pak ik Serie A er even weer bij. Maar met gewoon gold Hernandez en Cuadrado op de vleugels kom je er ook niet echt meer. Wel leuk voor de afwisseling in SB.
Persoonlijk zou ik me namelijk dood vervelen als ik telkens met 11 dezelfde spelers moet spelen.
Daarom vind ik MMasterpiece en Silver Lounge ook zo leuk. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Sossage23 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:44:
[...]

Dat is inderdaad precies hoe ik het vanavond beredeneerde, kan al maanden niet naar de kroeg, waar ik wekelijks €100en euros heen breng, in plaats daarvan kan ik het wel een keertje proberen. Je wordt wel gelijk met je neus op de feiten gedrukt en kom er dus meteen achter dat het ook totaal niet de moeite is.

Hoe weet je dat van die Franse CB, kan er namelijk nog een heel goed gebruiken in het team dat ik wil gaan maken. Ben benieuwd wie zou het kunnen worden. Die Fofana van Leiceister of Konaté van Leipzig lijken me dan een van de opties...
Via Twitter zag ik het:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XzYoDmqAXnZ3WYu4xTnw7QNlXpQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NVeC1hH3AJEr6jkOJZ3VCwHF.png?f=user_large

Hier wat mogelijkheden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ui5P_Arnv5XqpRMZlFpaTKXXpM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ofsmptuZK4FrgZywFbOdfMkI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik weet dat het via stemmen is gegaan, maar weer een fransman. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb even met Reinier 78 gespeeld die is opzicht al niks mis mee. Alleen ze afwerking is matig en zijn balance. Ben benieuwd naar de 87 versie :)

Overigens is die headliner Hernandez echt een monster :)

[ Voor 17% gewijzigd door Traeces op 13-02-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:33:
Heb even met Reinier 78 gespeeld die is opzicht al niks mis mee. Alleen ze afwerking is matig en zijn balance. Ben benieuwd naar de 87 versie :)
Heb net m'n eerste Masterpiece potje gehad met 82 Reinier, schiet ze al vrij makkelijk binnen. Het gun-niveau was vrij hoog bij mij, eerste kwartier speelden we normaal totdat ik 2-0 voor stond. Kreeg ik een Duits berichtje of ik hem wat assists en goals wilde geven. Eindstand 14-13 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markuss schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Heb net m'n eerste Masterpiece potje gehad met 82 Reinier, schiet ze al vrij makkelijk binnen. Het gun-niveau was vrij hoog bij mij, eerste kwartier speelden we normaal totdat ik 2-0 voor stond. Kreeg ik een Duits berichtje of ik hem wat assists en goals wilde geven. Eindstand 14-13 haha
Heb toen m'n dochter net sliep ook de 82 binnengehaald. Ga nu in ieder geval voor de 85 en zie dan wel verder. Als ik iemand met de 85 zie spelen, mag 'ie de win hebben van me als het geen toxic figuur is. Hopelijk laat men je ook een beetje scoren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Ben benieuwd naar de 82 versie , heb die haast binnen tussen wl potjes door ff snel friendly doen voor assist en doelpunten.

Ja zo kan het ook zijn ook nog genoeg normale mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Zelf een prima WL start gehad met 6-1. Ik ben gelukkig niet de hele tijd 5-3-2 tegengekomen, maar wel enkele keren.

Mijn nieuwe aanwinsten (Neymar, Sanchez Prime, Davies TOTY en Boateng Moments) zijn echt enorme aanwinsten blijkt nu al. Speelt veel degelijker dan vorig weekend. Het is wel bizar hoeveel keuzes ik heb. Op de bank heb ik zeker 10 spelers zitten die in andere teams basismateriaal zouden zijn, zoals Seedorf Baby, Mane, Acuna en ga zo maar door.

Vooral het spelen met ongebruikelijke kaarten zoals Sanchez vind ik wel echt ontzettend leuk. Blijkt nog prima te spelen ook! Wel bizar dat ik gisteren gewoon Puyol kreeg uit een 7,5K pack. Ik heb echter al zoveel goede CB’s dat ik er onverhandelbaar niets aan heb. Nouja, ga hem zeker af en toe in Rivals gebruiken.

Goede content ook van EA gister. Ik klaagde een paar dagen terug over dit onderwerp maar gisteren was dat met Jones en de nieuwe Future Stars prima in orde! En ein-de-lijk een bruikbare Feyenoord kaart, dus dan zeg ik al helemaal niets! 😌

[ Voor 4% gewijzigd door SH-FR op 13-02-2021 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:14:
Zelf een prima WL start gehad met 6-1. Ik ben gelukkig niet de hele tijd 5-3-2 tegengekomen, maar wel enkele keren.

Mijn nieuwe aanwinsten (Neymar, Sanchez Prime, Davies TOTY en Boateng Moments) zijn echt enorme aanwinsten blijkt nu al. Speelt veel degelijker dan vorig weekend. Het is wel bizar hoeveel keuzes ik heb. Op de bank heb ik zeker 10 spelers zitten die in andere teams basismateriaal zouden zijn, zoals Seedorf Baby, Mane, Acuna en ga zo maar door.

Vooral het spelen met ongebruikelijke kaarten zoals Sanchez vind ik wel echt ontzettend leuk. Blijkt nog prima te spelen ook! Wel bizar dat ik gisteren gewoon Puyol kreeg uit een 7,5K pack. Ik heb echter al zoveel goede CB’s dat ik er onverhandelbaar niets aan heb. Nouja, ga hem zeker af en toe in Rivals gebruiken.

Goede content ook van EA gister. Ik klaagde een paar dagen terug over dit onderwerp maar gisteren was dat met Jones en de nieuwe Future Stars prima in orde! En ein-de-lijk een bruikbare Feyenoord kaart, dus dan zeg ik al helemaal niets! 😌
Ga ook 6-1 loopt geweldig vandaag , servers zijn ook echt bizar goed merk totaal geen delay niks :) kan eindelijk me eigen spelletje spelen en iedereen kapot combineren :)

Ken jouw probleem qua bank haha. Zitten nu Robben , Rooney , Freeze Martinez. Daar zaten eerst nog Messi en van dijk ook maar die zijn de Rooney sbc in gegaan :+

Volgens mij was het gister hoge pack
Kans ofzo jij puyol, ik Neymar en iemand anders hier prime zambrotta.

Ik wil die senesi echt hebben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Nog een paar minuten en dan heb ik de zesde goal binnen voor Reinier 85. Paar vervelende gasten tegengekomen die gaan spelen alsof het Weekend League is, maar je merkt dat de 85-spelers het fijn vinden om de win te krijgen. Zij geven ook ruim baan voor de goal. Misschien zet ik de grind vanmiddag nog even door.

Overigens nog geen pot gespeeld met Jones. Mocht iemand dus op m'n review zitten te wachten...to be continued, haha. :P
Traeces schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Volgens mij was het gister hoge pack
Kans ofzo jij puyol, ik Neymar en iemand anders hier prime zambrotta.

Ik wil die senesi echt hebben haha
Ik had inderdaad Prime Zambrotta gepackt en verkocht. Was een beetje een vlag op een modderschuit in m'n Serie A-team en voor een RB erg duur. Komen dus mooie upgrades voor in de plaats, een fijne 900K op de rekening.

Pffff...de servers waren de hele middag geweldig, tot ik tegen een Amerikaan moest spelen. Sinds dat moment was het harken en deden m'n spelers niks meer. Gekapt met de grind. :+

[ Voor 44% gewijzigd door allstarted1 op 13-02-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
SH-FR schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:14:
Vooral het spelen met ongebruikelijke kaarten zoals Sanchez vind ik wel echt ontzettend leuk. Blijkt nog prima te spelen ook!
idd, ik speel momenteel vrijwel niet maar er is niets leukers dan elke WL je icon inruilen voor andere en ook een andere formatie/speelstijl op te pakken om simpelweg te kijken hoe dat gaat.

Mocht je halverwege een negative win/loss ratio hebben, kan je altijd je standaard tactics terugpakken om ff G3 aan te tikken :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Weet iemand hoe het zit met icon swaps? Ik had die gisteren verwacht. Maar er is nog niks. Weten jullie nog hoe dit vorig jaar ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

DeBers schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:04:
Weet iemand hoe het zit met icon swaps? Ik had die gisteren verwacht. Maar er is nog niks. Weten jullie nog hoe dit vorig jaar ging?
Denk over 1 of 2 weken. Met de start van een nieuw seizoen én het tweede team van Future Stars kwam er gister ineens een hele bak content vrij. Hoop juist dat ze iets meer uitsmeren, nu volgde het elkaar wel erg snel op elkaar allemaal. Vorig jaar was de game ook redelijk snel voorbij met TOTSSF. Tenminste, ik verloor toen wel m'n interesse.

Net Jones voor het eerst uitgeprobeerd en wow, wat een speler. Absoluut waard geweest om de SBC te doen, sterk aan de bal, superstrakke passing en ook aanvallend sterk. Binnen 10 minuten na zijn debuut lag de eerste goal erin, toen hij de 16 binnen kwam gestormd en retestrak inschoot. Ik speel hem nu even met een Artist, zodat zijn agility en passing worden geboost. Kan misschien nog wat extra snelheid gebruiken, dus een Engine is ook een optie.

Gündogan POTM staat achter hem en heeft me enorm verrast. Goede intercepties, fijne passing en goede positionering. Onderschepte veel passes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
allstarted1 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:15:
[...]

Denk over 1 of 2 weken. Met de start van een nieuw seizoen én het tweede team van Future Stars kwam er gister ineens een hele bak content vrij. Hoop juist dat ze iets meer uitsmeren, nu volgde het elkaar wel erg snel op elkaar allemaal. Vorig jaar was de game ook redelijk snel voorbij met TOTSSF. Tenminste, ik verloor toen wel m'n interesse.

Net Jones voor het eerst uitgeprobeerd en wow, wat een speler. Absoluut waard geweest om de SBC te doen, sterk aan de bal, superstrakke passing en ook aanvallend sterk. Binnen 10 minuten na zijn debuut lag de eerste goal erin, toen hij de 16 binnen kwam gestormd en retestrak inschoot. Ik speel hem nu even met een Artist, zodat zijn agility en passing worden geboost. Kan misschien nog wat extra snelheid gebruiken, dus een Engine is ook een optie.

Gündogan POTM staat achter hem en heeft me enorm verrast. Goede intercepties, fijne passing en goede positionering. Onderschepte veel passes. :)
Ik vind 440k voor een untradeable met een high en average body type wel heel erg veel geld. Voor 28k heb je rashford daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

DeBers schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:46:
[...]

Ik vind 440k voor een untradeable met een high en average body type wel heel erg veel geld. Voor 28k heb je rashford daar.
Tsja...ik heb hem voor 150k gedaan. Maar ik had net als de overige 98% van de spelers met Rashford in een BPL-team kunnen spelen >:) :+

Heb overigens Jones als CM gekozen, niet de LM. Rashford had op het middenveld dus niets voor me gedaan in 4-3-3 :)

[ Voor 13% gewijzigd door allstarted1 op 13-02-2021 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nog een keer hulp gevraagd ik heb daadwerkelijk iedere pot teveel schoten op doel laatste wed weer 28 schoten tegen 4 en verlies met 5-4 heb oblak in het doel alles vliegt erin ook elk schot van buiten de 16 is er een instelling dat mijn keeper überhaupt iets doet ,en mbappe wel Chem is het best hij draait als een man van 80 en loopt nooit maar dan ook nooit diep ,heb hem al op achter de linies en hij blijft nog steeds iedere keer stil staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
DeBers schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:46:
[...]

Volgens mij heeft hij gekozen voor de CM versie en niet de LM. Dan gaat de vergelijking nogal mank, verschillende posities voor Rashford en Jones. Ik ga zeker weten de CM versie van Jones doen, 1 van de beste Box-to-Box CM's in het spel. H/H workrates, 90 stamina, 96 short passing, 93 vision, gooi een Shadow chemstyle op hem en je hebt een speler vergelijkbaar met mid Gullit in je team. Heb ook nog genoeg high rated untradables in m'n club om de prijs flink te drukken.

Dit is echt zo'n SBC waarvan je spijt gaat krijgen als je 'm niet doet. Ik denk dat hetzelfde geldt voor spelers die de Klaiber SBC niet hebben gedaan. Ik verbaas me elke keer weer hoe idioot goed Klaiber is, momenteel speelt hij als centrale verdediger in mijn NL team, ik denk dat hij zelfs beter is dan Varane. Momenteel ga ik 11-3 in de WL en een belangrijke reden is dat ik weinig tegengoals incasseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 11-09 23:44
mar101 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:48:
[...]

Volgens mij heeft hij gekozen voor de CM versie en niet de LM. Dan gaat de vergelijking nogal mank, verschillende posities voor Rashford en Jones. Ik ga zeker weten de CM versie van Jones doen, 1 van de beste Box-to-Box CM's in het spel. H/H workrates, 90 stamina, 96 short passing, 93 vision, gooi een Shadow chemstyle op hem en je hebt een speler vergelijkbaar met mid Gullit in je team. Heb ook nog genoeg high rated untradables in m'n club om de prijs flink te drukken.

Dit is echt zo'n SBC waarvan je spijt gaat krijgen als je 'm niet doet. Ik denk dat hetzelfde geldt voor spelers die de Klaiber SBC niet hebben gedaan. Ik verbaas me elke keer weer hoe idioot goed Klaiber is, momenteel speelt hij als centrale verdediger in mijn NL team, ik denk dat hij zelfs beter is dan Varane. Momenteel ga ik 11-3 in de WL en een belangrijke reden is dat ik weinig tegengoals incasseer.
Klaiber is inderdaad goed, maar niet heel bijzonder goed te linken voor iedereen. Robben heb ik tijdelijk gehad, maar viel me vies tegen en de meeste mensen hebben geen van dijk meer of wijnaldum.
Jones CM lijkt me wel een bizar goede kaart.Ik denk dat ik die ook ga doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:31:
Nog een keer hulp gevraagd ik heb daadwerkelijk iedere pot teveel schoten op doel laatste wed weer 28 schoten tegen 4 en verlies met 5-4 heb oblak in het doel alles vliegt erin ook elk schot van buiten de 16 is er een instelling dat mijn keeper überhaupt iets doet ,en mbappe wel Chem is het best hij draait als een man van 80 en loopt nooit maar dan ook nooit diep ,heb hem al op achter de linies en hij blijft nog steeds iedere keer stil staan
Lastig, maar een aantal dingen zouden kunnen helpen.
L1 in de richting van de speler die je diep wil sturen, of een pass geven met L1 zodat de persoon die de pass gaf diep gaat.
Qua schieten, hoe kom je op de keeper af?
probeer rond de hoek van de 11 meter uit te komen en ram hem in de verre hoek. Dit is 9 van de 10 keer een goal. Maar blijf ook opletten als hij zijn keeper beweegt helpt het om iets langer te wachten en dan de korte hoek te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Jones lijkt me ook een toffe speler, maar totaal niet te linken binnen mijn elftal. Dan wacht ik liever met mijn fodder op iets uit de Bundesliga. Of een betere Duitser dan Gundogan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:31:
Hoe verdedig je?
Ik krijg alleen zoveel schoten tegen als ik tegen "veel te hoog voor mij"-rated spelers speel en ik te snel hap/stap op inkomende spelers.

Voor mij hebben diverse tutorials op youtube, zoals onderstaande, me ontzettend geholpen het verdedigen beter onder de knie te krijgen.
Vooral het niet te snel happen en simpele 1-2tjes te voorkomen.

YouTube: HOW TO DEFEND IN FIFA 21 - COMPLETE DEFENDING TUTORIAL
YouTube: FIFA 21 DEFENDING TUTORIAL - TOP TIPS TO CONCEDE LESS GOALS & WIN MO...
Pagina: 1 ... 93 ... 158 Laatste