Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Vestendrie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:13:
Heb toch maar mijn team verkocht. Had zin om dit weekend met een nieuw team te gaan spelen, kijken of dat een significant beter resultaat op gaat leveren. Kan daarna altijd nog terug naar een volledig Liverpool team.

Heb nu wel een dilemma over hoe mijn team eruit moet komen te zien. Heb ongeveer 2,5 miljoen coins op de bank om uit te geven en neymar en Alisson untradeable, dus die moeten er sowieso in.

Iemand een idee om hier een leuk team van te kunnen maken?
maak eens een futbin link met je untradeables.
2 spelers is wel wat weinig als basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
cubert20 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:24:
[...]

maak eens een futbin link met je untradeables.
2 spelers is wel wat weinig als basis
Oh dan had ik iets duidelijker moeten zijn. Heb alleen neymar en alisson die ik in mijn team wil hebben, de rest is nog open. Dus wellicht dat iemand een leuk team kan samenstellen van 2,5 miljoen. Zoveel opties namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 21:33
Vestendrie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Oh dan had ik iets duidelijker moeten zijn. Heb alleen neymar en alisson die ik in mijn team wil hebben, de rest is nog open. Dus wellicht dat iemand een leuk team kan samenstellen van 2,5 miljoen. Zoveel opties namelijk..
https://www.futbin.com/21/squad/6073384

Zoiets?

Ingame Messi op 10 met mbappe en Neymar ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41
Augy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:47:
[...]

Zoiets?

https://www.futbin.com/21/squad/6073807

Kan bijvoorbeeld ook nog met Varane Kante. Dembele lijkt me vooral leuk met Mbappe omdat je dan twee snelle/sterke spelers bijelkaar hebt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:04:
[...]

https://www.futbin.com/21/squad/6073807

Kan bijvoorbeeld ook nog met Varane Kante. Dembele lijkt me vooral leuk met Mbappe omdat je dan twee snelle/sterke spelers bijelkaar hebt.
Dembele vind ik idd ook erg interessant. Miss dat ik die nog ga meepakken tvv aspas potm of als sterke, snelle speler in minuut 70 om oorlog te maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 10-02-2021 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Helaas is het plezier bij FIFA 21 er bij mij enorm af.

Ik heb een volledig onverhandelbaar team met toppers als Rashford RTTF, Ronaldo, Bruno Fernandes 90, Acuna 88, Cannavaro, Boateng en ga zo maar door.

Daarnaast heb ik 3,2 miljoen op de bank staan. Ik wil wel leuke spelers uitproberen, maar de echte Icon toppers zijn nog steeds gigantisch duur omdat EA maar weigert om Icon SBC’s uit te brengen, waar zijn die mee bezig? Lopen pronken dat de Icon SBC’s terugkomen, maar vervolgens maanden tussen de SBC’s waarin niets gebeurd..

Daarnaast spelen veel spelers (mijn inziens) erg verdedigend en dan is de lol er snel af. In Champs gaat het nog wel, want daar heb je ook de spanning van het willen presteren. In Rivals ben ik het al héél snel zat. Deze week gestopt bij G3 in de WL en 0 motivatie om Rivals te grinden voor Rank 1.

Buiten Rooney ook constant matige SBC’s bij de promo’s. Ik log niet in voor een 25k pack, release nou eens een speler die écht goed is voor 500k of een Challenge voor een 50k pack. Niets van dat alles, het is allemaal middelmaat.

Het is niet de bedoeling om hier de negatieve druiloor uit te gaan hangen, maar volgens mij geldt voor heel veel spelers die veel hebben gespeeld, dat ze niet weten wat ze met hun coins aan moeten. Er is voor mij 0 reden om te spelen op het moment en de gameplay wordt ook met de week minder leuk.

Ik zou EA dus vriendelijk willen verzoeken om beter speler- en pack SBC’s uit te brengen, als de sodemieter Icon SBC’s bij te houden en misschien eens een hele goede objective speler waar flink wat wedstrijden in gaan zitten. Vriendelijk bedankt! 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
SH-FR schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:51:
Helaas is het plezier bij FIFA 21 er bij mij enorm af.

Ik heb een volledig onverhandelbaar team met toppers als Rashford RTTF, Ronaldo, Bruno Fernandes 90, Acuna 88, Cannavaro, Boateng en ga zo maar door.

Daarnaast heb ik 3,2 miljoen op de bank staan. Ik wil wel leuke spelers uitproberen, maar de echte Icon toppers zijn nog steeds gigantisch duur omdat EA maar weigert om Icon SBC’s uit te brengen, waar zijn die mee bezig? Lopen pronken dat de Icon SBC’s terugkomen, maar vervolgens maanden tussen de SBC’s waarin niets gebeurd..

Daarnaast spelen veel spelers (mijn inziens) erg verdedigend en dan is de lol er snel af. In Champs gaat het nog wel, want daar heb je ook de spanning van het willen presteren. In Rivals ben ik het al héél snel zat. Deze week gestopt bij G3 in de WL en 0 motivatie om Rivals te grinden voor Rank 1.

Buiten Rooney ook constant matige SBC’s bij de promo’s. Ik log niet in voor een 25k pack, release nou eens een speler die écht goed is voor 500k of een Challenge voor een 50k pack. Niets van dat alles, het is allemaal middelmaat.

Het is niet de bedoeling om hier de negatieve druiloor uit te gaan hangen, maar volgens mij geldt voor heel veel spelers die veel hebben gespeeld, dat ze niet weten wat ze met hun coins aan moeten. Er is voor mij 0 reden om te spelen op het moment en de gameplay wordt ook met de week minder leuk.

Ik zou EA dus vriendelijk willen verzoeken om beter speler- en pack SBC’s uit te brengen, als de sodemieter Icon SBC’s bij te houden en misschien eens een hele goede objective speler waar flink wat wedstrijden in gaan zitten. Vriendelijk bedankt! 😄
Aan de ene kant begrijp ik je kritiek wel, maar vind het toch een beetje overdreven als ik eerlijk ben. Zeker op het gebied van content denk ik dat EA het prima doet, genoeg SBC's en/of Objective spelers die ze uitbrengen die de moeite waard zijn. Dat ze niet aan jouw eisen voldoen, dat is dan jammer, maar genoeg spelers die er wel wat aan hebben. Zeker voor degene met een voorkeur voor Nederlandse spelers zijn we dit jaar goed verwend met spelers als Klaiber, Depay, Robben, Gravenberg, etc. die promo kaarten hebben gekregen.

De Tonali Objective kaart is geen middelmaat als je het mij vraagt, 1 van de beste middenvelders momenteel en goed te linken. Er zijn genoeg Icon SBC's om te doen, spelers als Okocha, Cannavaro en Kaka kunnen prima mee in deze fase van het spel. Je kunt niet verwachten dat EA nu al met de top tier Icons komt. In Fifa 19 kwamen ze pas op het laatst met spelers als Prime Moments Cruyff, dat was pas rond de release van TOTS.

Ik snap je frustraties wel met het spel en de defensieve spelers die je steeds vaker tegenkomt. Defensief spelen en dan snel counteren wordt beloond, je kunt met de huidige patch heel lastig een verdediging stuk spelen als iemand met 10 man achterin hangt. Het is jammer, want in het begin van Fifa 21 leek EA een goede weg te zijn ingeslagen met meer nadruk op manual defending, waarbij spelers die diep gingen niet automatisch werden opgevangen door de verdediging, auto blocks waren toen ook veel minder aanwezig. Het nadeel was wel dat veel wedstrijden een doelpuntenfestijn werden, maar dat heb ik persoonlijk liever dan dat het een schaakspel wordt waarbij je een uur bezig bent met combineren om een gaatje in iemands verdediging te vinden.

Als ik jou was zou ik wat meer variëren in je team om het spel leuk te houden, en ook in het segment onder de top Icons zijn er genoeg interessante spelers. Zelf ga ik deze WL weer met een volledig NL team spelen (op FS Dest na die ik untradable had gepacked), met FS Bergwijn als de topspeler. Maar je kunt bijv. ook een team maken met TOTY Davies en hem in de spits laten spelen, hij heeft er de stats voor met een Marksman chemstyle. :+ Je verliest er wat coins mee aan EA tax, maar brengt hopelijk wat fun terug in het spel. En daar gaat het uiteindelijk toch om?

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
Afgelopen weekend heb ik een permanente transfermarkt ban gekregen van EA voor de rest van FUT 21 omdat mijn account volgens hen gebruikt werd voor het distribueren van FUT coins. Ze beweren dat ik moedwillig coins heb overgezet naar andere accounts/moedwillig zeer veel coins heb geboden op spelers die dat niet waard zijn.

Wat ik in praktijk écht heb gedaan: op FUTBIN gekeken welke spelers hun waarde de hoogte in aan het gaan was en dan van die spelers een groot aantal kaartjes gekocht en later voor wat winst doorverkocht. Maar kaartjes kopen en voor winst doorverkopen is toch niet verboden?

Ik heb nooit of te nooit FUT coins gekocht via websites, nooit spelers moedwillig geruild met vrienden en anderen of iets dergelijks. Toch verdenken ze mijn account en kan ik dus voor de rest van FUT 21 met mijn account geen gebruik meer maken van de transfermarkt. Met andere woorden: als mijn spelerscontracten op zijn is het dus klaar.

Ik heb EA gemaild (ook geen pretje, men reageert één keer om de drie dagen) en ze zeggen ook na een tweede controle dat ze bij hun besluit blijven en geen verdere actie ondernemen om de ban ongedaan te maken. Heb ook contact gezocht met EA via Facebook Messenger en die sturen me wederom naar hun emaildienst.

Zijn er nog spelers die iets soortgelijks mee hebben gemaakt?

Ik was een fervent FIFA-speler vanaf FIFA 98 tot en met 21 maar ik denk dat ik vanaf nu EA games gewoon links ga laten liggen.

Screenshot van de mail: https://i.imgur.com/Prlvmbf.png

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Augy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:47:
[...]

Zoiets?

Wow die Marquinhos is goed zeg qua stats en dat voor die prijs...

Ik heb nu mid Ferdinand die erg goed is, onderschept alle ballen.... maar kost 1 miljoen...

Als ik dit vergelijk met elkaar...

https://www.futbin.com/21/compare/27989/86/28604

Is die Marquinhos echt zo goed?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Heb nu ongeveer 60k aan coins. Ik wil graag Kevin de Bruyne op het middenveld.

Rank 1:

Optie 1: 52,000 Coins & 100 FUT Champions Points
Optie 2: 1x Prime Gold Players Pack, 1x Mega Pack, 1x Rare Gold Pack & 100 FUT Champions Points
Optie 3: 2x Prime Gold Players Pack (Untradeable), 2x Mega Pack (Untradeable), 2x Rare Gold Pack (Untradeable) & 100 FUT Champions Points

Wat zouden jullie doen? Optie 1 pakken?

• Augy
Mars18 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:56:
[...]

Wow die Marquinhos is goed zeg qua stats en dat voor die prijs...

Ik heb nu mid Ferdinand die erg goed is, onderschept alle ballen.... maar kost 1 miljoen...

Als ik dit vergelijk met elkaar...

https://www.futbin.com/21/compare/27989/86/28604

Is die Marquinhos echt zo goed?
Ik heb hem verkocht uiteindelijk omdat ik m'n verdediging heb omgegooid en k navas op doel echt geen veilig gevoel vind 🤣 maar was echt zeer tevreden over hem :)

Iemand die Lunin FS al op doel gehad? Saves with feat en rushes out of goal vind ik altijd superfijn. Ben benieuwd of hij ter stegen kan vervangen. Die kan k namelijk verkopen 🤣

• Mars18
Ik heb nu onderstaand team, maar een team van psg/ligue 1 ziet er ook wel sterk uit.
welke zouden jullie kiezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDwf6T-Ug_xH78fZ-JkRkClSBDk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kf6gacuoaVShca848cjRy4JN.png?f=fotoalbum_large

En het psg/ligue1 team

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xx52d3dJ-pwt2r_oW22V84I5EPc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AgHY5J4bZMk4S3Ts5EFBUhdz.png?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Augy
jzoin2 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:57:

Rank 1:

Optie 2: 1x Prime Gold Players Pack, 1x Mega Pack, 1x Rare Gold Pack & 100 FUT Champions Points
Optie 3: 2x Prime Gold Players Pack (Untradeable), 2x Mega Pack (Untradeable), 2x Rare Gold Pack (Untradeable) & 100 FUT Champions Points

Ik moet m'n club echt weer aanvullen na de upgrade sbc dus k ben voor de untrade gegaan.. normaal pak k altijd de coins

• Mars18
Augy schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:22:
[...]

Ik heb hem verkocht uiteindelijk omdat ik m'n verdediging heb omgegooid en k navas op doel echt geen veilig gevoel vind 🤣 maar was echt zeer tevreden over hem :)

Iemand die Lunin FS al op doel gehad? Saves with feat en rushes out of goal vind ik altijd superfijn. Ben benieuwd of hij ter stegen kan vervangen. Die kan k namelijk verkopen 🤣
Welke Navas had je? Ik zit te kijken naar IF Navas

• Augy
Mars18 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Welke Navas had je? Ik zit te kijken naar IF Navas
Navas überhaupt al jaren gatenkaas voor mij 🤣

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
fANAT1C schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 06:02:
Afgelopen weekend heb ik een permanente transfermarkt ban gekregen van EA voor de rest van FUT 21 omdat mijn account volgens hen gebruikt werd voor het distribueren van FUT coins. Ze beweren dat ik moedwillig coins heb overgezet naar andere accounts/moedwillig zeer veel coins heb geboden op spelers die dat niet waard zijn.

Wat ik in praktijk écht heb gedaan: op FUTBIN gekeken welke spelers hun waarde de hoogte in aan het gaan was en dan van die spelers een groot aantal kaartjes gekocht en later voor wat winst doorverkocht. Maar kaartjes kopen en voor winst doorverkopen is toch niet verboden?

Ik heb nooit of te nooit FUT coins gekocht via websites, nooit spelers moedwillig geruild met vrienden en anderen of iets dergelijks. Toch verdenken ze mijn account en kan ik dus voor de rest van FUT 21 met mijn account geen gebruik meer maken van de transfermarkt. Met andere woorden: als mijn spelerscontracten op zijn is het dus klaar.

Ik heb EA gemaild (ook geen pretje, men reageert één keer om de drie dagen) en ze zeggen ook na een tweede controle dat ze bij hun besluit blijven en geen verdere actie ondernemen om de ban ongedaan te maken. Heb ook contact gezocht met EA via Facebook Messenger en die sturen me wederom naar hun emaildienst.

Ik was een fervent FIFA-speler vanaf FIFA 98 tot en met 21 maar ik denk dat ik vanaf nu EA games gewoon links ga laten liggen.

Jep, het ban systeem van EA is een dikke muur waar je via mail tegenaan kunt praten wat je wilt. Vriend van mij had het vorig jaar of 2 jaar geleden ook, veel bronzes gekocht voor 0-5k die voor MM nodig waren en verkocht voor 10k, dat gaat EA dan de pet te boven en die kon dus ook een jaar niet handelen.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
jzoin2 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:57:

Rank 1:

Coins als je een doel hebt.
Ik ga meestal voor optie 2, lekker packs openen. Alleen door de 81+ SBC heb ik naarstig behoefte aan aanvulling van de club met laag gerankte spelers. Dus deze week optie 3.

Angelino als beste red pick _O_

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Prosac schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Coins als je een doel hebt.
Ik ga meestal voor optie 2, lekker packs openen. Alleen door de 81+ SBC heb ik naarstig behoefte aan aanvulling van de club met laag gerankte spelers. Dus deze week optie 3.

Angelino als beste red pick _O_
waarom zou je die 81+ sbc's doen?

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Gabriel Paulista en Perin als red picks, Guerreiro als beste speler. Zeer matig dus weer

• fifanoob
depay en diaby hier

• Prosac
fifanoob schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:12:
[...]

waarom zou je die 81+ sbc's doen?
Omdat ik uit de afgelopen 40/50 stuks het volgende haalde:

Neymar
Oblak
Lunin Futurestars
TOTW Chiellini
TOTW Andre
Courtois
Bernardo Silva
Dybala
UCL Benzema
Chiellini
Lloris
Fabinho
Sancho

En best wat 84+ rated spelers.

Wat allemaal weer mooi materiaal is voor een goede SBC voor mijn team. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 11-02-2021 09:24 ]

• fifanoob
Prosac schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Omdat ik uit de afgelopen 40/50 stuks het volgende haalde:

Neymar
Oblak
Lunin Futurestars
TOTW Chiellini
TOTW Andre
Courtois
Bernardo Silva
Dybala
UCL Benzema
Chiellini
Lloris
Fabinho
Sancho

En best wat 84+ rated spelers.

Wat allemaal weer mooi materiaal is voor een goede SBC voor mijn team. :)
Ik had die half miljoen aan coins gehouden maar dat ben ik. En dan heb je ook nog wel geluk gehad ook met je pulls

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Afgelopen weekend mezelf een keer door de WL geworsteld, 82CAM als dank haha

Rest nog niet geopend, ik wacht tot morgen als de 2e batch future stars er zijn.

Ik herken wel wat SH-FR hierboven zegt. Heb zelf mooi team, 1,5mio coins en speel voor het eerst sinds ik FIFA speel in DIV4, waar het nog vrij aardig gaat ook.

Hopelijk brengt het nieuwe seizoen wat leuke objectives

PSN: Patrick_D

• Prosac
fifanoob schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:34:
[...]

Ik had die half miljoen aan coins gehouden maar dat ben ik. En dan heb je ook nog wel geluk gehad ook met je pulls
fifanoob schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:34:
[...]

Dat is als je er vanuit gaat dat ik al die spelers gekocht heb. Denk dat ik er grof beschouwd nog geen 75000 aan uitgegeven heb. Wat ik zeg, veel laag rated golds. afgelopen periode veel golds voor lage prijzen gekocht. En had nog gewoon veel fodder in de club. En alle untradeable of waardeloze bronzen en zilveren omgezet naar zilver en goud. :)
In die zin is het een uiterst lucratieve SBC. Je.moet idd niet alle 11 kopen. Ik kocht vriiwel alleen maar verdedigers, want daar heb ik blijkbaar een chronisch gebrek aan. allemaal onder de 900 coins trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Muslera en Lingardinho, waarom doe ik mezelf dit nog wekelijks aan? :+

• fifanoob
Prosac schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:47:
[...]

[...]

Dat is als je er vanuit gaat dat ik al die spelers gekocht heb. Denk dat ik er grof beschouwd nog geen 75000 aan uitgegeven heb. Wat ik zeg, veel laag rated golds. afgelopen periode veel golds voor lage prijzen gekocht. En had nog gewoon veel fodder in de club. En alle untradeable of waardeloze bronzen en zilveren omgezet naar zilver en goud. :)
In die zin is het een uiterst lucratieve SBC. Je.moet idd niet alle 11 kopen. Ik kocht vriiwel alleen maar verdedigers, want daar heb ik blijkbaar een chronisch gebrek aan. allemaal onder de 900 coins trouwens.
je had die fodder ook kunnen verkopen dus het heeft je wel meer gekost dan 75k. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Maar nogmaals zelf weten hoor. Ik zou het alleen nooit doen. Ik heb ook niet zoveel untradeables in mijn club.

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Dit gaat mijn nieuwe team worden voor dit weekend https://www.futbin.com/21/squad/6082633

Leuk uitgebalanceerd, redelijk META (maar dat mag ook wel een keertje voor mij). Ben benieuwd of ik dan een keer goud 1 zou halen, zou een PR zijn, en anders drop ik de spelers weer volgende week en ga ik weer terug naar Road to Liverpool.

Komende uren maar even lekker shoppen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hmmm, lastige keuze. EA maakt het me wel moeilijk zo. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1NR_pRMjLftt_UMca-JnH8jzRc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VkF0G7vaahlYFZm4QJgzE1Fe.jpg?f=fotoalbum_large

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
fANAT1C schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 06:02:

Kun je precieser aangeven voor welke transacties je bent bestraft?

Ik werd vorig jaar ook geband, en dat was volledig terecht.

• Mars18
DennisCle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:37:
Tweede keer pack luck dit seizoen. Kulusevski Future Stars. Nu Overmars 88 verkopen om Bergwijn te kopen.

Overmars toch een beetje de zwakke plek in mijn aanval door 3* skill moves.
Hoe speelt die Kulu?
Ben er naar aan het kijken, best een dure kaart 500.000

Zit hier aan te denken

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Pqpcf2HR/Screenshot-2021-02-11-FIFA-21-Squad-Builder-FUTBIN.png

[ Voor 15% gewijzigd door Mars18 op 11-02-2021 10:29 ]

• Prosac
fifanoob schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:54:
[...]

je had die fodder ook kunnen verkopen dus het heeft je wel meer gekost dan 75k. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Maar nogmaals zelf weten hoor. Ik zou het alleen nooit doen. Ik heb ook niet zoveel untradeables in mijn club.
Dan kom ik denk ik op een kleine 125k uit, want merendeel is toch van untradeables gedaan.
Maar ik had dan ook rond de 2200 spelers in mijn club. :P
Nu nog 1100.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:02:
Hmmm, lastige keuze. EA maakt het me wel moeilijk zo. [Afbeelding]
Voor die Zwitser gegaan zeker? Je weet nooit in wat voor obscure "11 verschillende naties" die van pas komt. :+

• fifanoob
Prosac schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:33:
[...]

Dan kom ik denk ik op een kleine 125k uit, want merendeel is toch van untradeables gedaan.
Maar ik had dan ook rond de 2200 spelers in mijn club. :P
Nu nog 1100.
Als je zoveel untradeable had, dan heb je neem ik aan vaak voor untradeable rewards gekozen?

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
mar101 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 01:48:
[...]

Aan de ene kant begrijp ik je kritiek wel, maar vind het toch een beetje overdreven als ik eerlijk ben. Zeker op het gebied van content denk ik dat EA het prima doet, genoeg SBC's en/of Objective spelers die ze uitbrengen die de moeite waard zijn. Dat ze niet aan jouw eisen voldoen, dat is dan jammer, maar genoeg spelers die er wel wat aan hebben. Zeker voor degene met een voorkeur voor Nederlandse spelers zijn we dit jaar goed verwend met spelers als Klaiber, Depay, Robben, Gravenberg, etc. die promo kaarten hebben gekregen.

De Tonali Objective kaart is geen middelmaat als je het mij vraagt, 1 van de beste middenvelders momenteel en goed te linken. Er zijn genoeg Icon SBC's om te doen, spelers als Okocha, Cannavaro en Kaka kunnen prima mee in deze fase van het spel. Je kunt niet verwachten dat EA nu al met de top tier Icons komt. In Fifa 19 kwamen ze pas op het laatst met spelers als Prime Moments Cruyff, dat was pas rond de release van TOTS.

Ik snap je frustraties wel met het spel en de defensieve spelers die je steeds vaker tegenkomt. Defensief spelen en dan snel counteren wordt beloond, je kunt met de huidige patch heel lastig een verdediging stuk spelen als iemand met 10 man achterin hangt. Het is jammer, want in het begin van Fifa 21 leek EA een goede weg te zijn ingeslagen met meer nadruk op manual defending, waarbij spelers die diep gingen niet automatisch werden opgevangen door de verdediging, auto blocks waren toen ook veel minder aanwezig. Het nadeel was wel dat veel wedstrijden een doelpuntenfestijn werden, maar dat heb ik persoonlijk liever dan dat het een schaakspel wordt waarbij je een uur bezig bent met combineren om een gaatje in iemands verdediging te vinden.

Als ik jou was zou ik wat meer variëren in je team om het spel leuk te houden, en ook in het segment onder de top Icons zijn er genoeg interessante spelers. Zelf ga ik deze WL weer met een volledig NL team spelen (op FS Dest na die ik untradable had gepacked), met FS Bergwijn als de topspeler. Maar je kunt bijv. ook een team maken met TOTY Davies en hem in de spits laten spelen, hij heeft er de stats voor met een Marksman chemstyle. :+ Je verliest er wat coins mee aan EA tax, maar brengt hopelijk wat fun terug in het spel. En daar gaat het uiteindelijk toch om?
Ik zeg ook niet dat EA nu Cruyff, Eusebio etc moet uitbrengen als SBC’s. Wat ik wel zeg, is dat de laatste Icon SBC’s van weken, zo niet maanden terug dateert en dat EA op dit moment prima een kaart als Prime Butragueno, Seedorf, Blanc, etc uit kan brengen. Geen absolute top, maar dit zijn kaarten die teams nog kunnen verbeteren.

Mijn ervaring is echt dat veel mensen al een goed team hebben en dat de munten een beetje niets zitten te doen omdat bijvoorbeeld een Prime Butragueno richting de 2 miljoen kost. Niemand gaat dat betalen. Ik denk dat Butra beter is dan bijvoorbeeld mijn Rashford, maar daar 2 miljoen aan spenderen is een ander uiterste. Juist daarom moet er een SBC komen van dit soort Icons.

Los daarvan, Tonali is een leuke kaart, maar ik denk dat EA de plank volledig mis slaat. We zitten in een fase dat een goed team absoluut geen uitzondering is, zeker als je ziet wat je in de WL en in Rivals allemaal tegen komt. Doe het dan anders: 10 winsten voor zo’n Tonali kaart voor wie dat nog een verbetering is, en 30 winsten voor een 90 Llorente kaart, ik zeg maar wat. Zo is er voor iedereen motivatie om te spelen en kan je zelf de afweging maken voor wie en of je gaat spelen.

Ditzelfde geldt voor de speler SBC’s. Zo’n Ronaldo was, ondanks de iets te dure prijs, erg creatief. Rooney was uitstekend geprijsd. Waarom staan daar dan zoveel matige kaarten tegenover die minstens 200k kosten? Die Sabitzer, lachwekkend. TOTY vond ik een grote aanfluiting met niet één interessant pakket of speler.

Nee, sorry maar we verschillen hier echt van mening. EA kan en moét dit echt beter doen. Hou het spel interessant voor mensen die niet weten wat te doen met hun munten, we gaan alweer richting maart. Gelukkig aankomend weekend een nieuw seizoen en nieuwe Swaps, dus ik ben heel benieuwd!
Iemand ervaring met Rooney op CAM ? Ik zoek een super sub die op CAM kan spelen en in de Spits. Nu was ik ook altijd enorm fan van de voetballer Rooney en wil ik toch wel graag die SBC doen. Heb nog een 92 Benz en Messi Gold kaart die al in de hoogste SBC kunnen dus scheelt serieus coins :)

Vond zijn FB kaarten altijd bizar goed :)

• Prosac
fifanoob schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:35:
[...]

Als je zoveel untradeable had, dan heb je neem ik aan vaak voor untradeable rewards gekozen?
In het begin wel ja, om de club op te bouwen en meer packs te openen om zo de kans op speciale spelers te vergroten. Laatste periode wat minder, dan verkocht ik de meeste spelers wel op de juiste momenten. Omdat de SBC's allemaal redelijk eenvoudig waren, nam het aantal spelers in de club vooral toe.
Ook veel untradeables gekregen uit untrabeable pakketjes uit objectives enzo.

Ik stond een paar weken geleden op 2,2 miljoen coins. Daar heb ik 2 spelers van gekocht (Delaney IF en Goretzka HL) en nu sta ik weer op 1,3 miljoen. Het is dus niet dat ik geld weggooi ofzo. :+
Maar dat ik spaarzaam ben geweest, een beetje handel en topspelers altijd in de verkoop zet, maakt dat ik misschien wat makkelijker denk over die ene speler van 900 coins dan maar inzet in een SBC.
En omdat die 81+ steevast echt mooi spul oplevert, vind ik het wel waardevol om te doen, omdat ik daarmee weer andere spelers kan halen zoals een Gnabry Freeze of Boateng moments.
Die me dus omgerekend uiteindelijk minder kosten dan al die high-rated spelers kopen op de markt.

Alles voor het elftal.

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 11-02-2021 11:13 ]

• Prosac
Traeces schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:57:
Iemand ervaring met Rooney op CAM ? Ik zoek een super sub die op CAM kan spelen en in de Spits. Nu was ik ook altijd enorm fan van de voetballer Rooney en wil ik toch wel graag die SBC doen. Heb nog een 92 Benz en Messi Gold kaart die al in de hoogste SBC kunnen dus scheelt serieus coins :)
Ja, niet doen. Want ik haat hem als ik hem tegenkom. :+

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Depay is wel lekker toch? Ik heb zijn IF, speelt nog steeds lekker.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Prosac schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:02:
[...]

Ja, niet doen. Want ik haat hem als ik hem tegenkom. :+
Jij speelt toch op de pc ? Dan kom je me toch al niet tegen :) Denk ook dat je niet alleen Rooney bij mij gaat haten dan :+

• Prosac
Traeces schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:10:
[...]

Jij speelt toch op de pc ? Dan kom je me toch al niet tegen :) Denk ook dat je niet alleen Rooney bij mij gaat haten dan :+
Het was mijn manier om aan te geven dat je hem prima kunt doen. Hele behendige speler met een uitstekend schot en goede positionering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
kw_nl schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:10:
[...]

Depay is wel lekker toch? Ik heb zijn IF, speelt nog steeds lekker.
Geen idee, ik haat depay dus komt sowieso niet in mijn team :+

• Sossage23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hXlo3IB3J00-Ci_4Qs7qXGSvZn0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N20pWoAhNItZLPzZwNhj2Azp.png?f=fotoalbum_large

Iemand nog tips om te verbeteren/ veranderen, heb 430k op het moment en wil eigenlijk met wat nieuwe spelers spelen.

Heb nog Kanté op de bank

En heeft iemand enig idee waarom Griezmann maar op 8 chem staat en Goretzka niet, allebei dezelfde linkjes. En beide meer dan 10 potten gespeeld dus daar kan het ook niet aan liggen

[ Voor 18% gewijzigd door Sossage23 op 11-02-2021 12:32 ]

• timonsl
Sossage23 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:30:
[Afbeelding]

Iemand nog tips om te verbeteren/ veranderen, heb 430k op het moment en wil eigenlijk met wat nieuwe spelers spelen.

Heb nog Kanté op de bank

En heeft iemand enig idee waarom Griezmann maar op 8 chem staat en Goretzka niet, allebei dezelfde linkjes. En beide meer dan 10 potten gespeeld dus daar kan het ook niet aan liggen
Goretzka heeft een perfect link met Gnabry, deze is sterker dan de strong link tussen Messi en Griezmann. = Zelfde club + nationaliteit.

Hoe bevalt baby Roberto Carlos? Ik heb nu storyline Bernat om Neymar te linken, niet echt een geweldenaar.

• Sossage23
timonsl schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Goretzka heeft een perfect link met Gnabry, deze is sterker dan de strong link tussen Messi en Griezmann. = Zelfde club + nationaliteit.

Hoe bevalt baby Roberto Carlos? Ik heb nu storyline Bernat om Neymar te linken, niet echt een geweldenaar.
Ergens ook wel logisch inderdaad,

Die Carlos doet z’n werk maar daar is het ook wel mee gezegd. Het is dat ik hem uit een icon SBC had en hij perfect linkt met Neymar maar anders had er niet mee gespeeld, niet de coins waard als je hem zou moeten kopen

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Sossage23 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:30:
[Afbeelding]

Heb nog Kanté op de bank

Wellicht kan je Walker vervangen voor Diego Carlos headliners. Echt een hele goede cv.

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Gisteren Tonali vrijgespeeld :) Was nog even harken, aangezien ik gisteren op wel heel slechte servers terechtkwam. Delay van 1 seconde was geen uitzondering en passen is echt een ramp sinds de laatste update. Naar rechts sturen is naar links of rechtdoor schieten...dat soort grappen :P

M'n bijna first owner Serie A-team staat er dan ook wel prima bij :P Leuk funteam waar ik inmiddels best wel wat plezier aan beleef. Alleen De Ligt heb ik aangekocht, al heb ik die eerder dit jaar gepacked. Had hem toen echter nodig als sleutel voor een SBC, meen Klaiber. Denk wel dat ik Calhanoglu RB terug ga halen als zijn prijs is gezakt. Insigne is wel lekker vlot, maar zeker met Varane IF tegenover hem wordt 'ie waarschijnlijk gewoon doormidden gelopen, haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4DxB7OYGzTV-xZctFk3lXwMyB3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MEuNEoHJWLDDWr36qgTC7q2I.jpg?f=fotoalbum_large

In mijn La Liga-team inmiddels Frenkie de Jong IF ingelijfd en Lunin FS. Had nog een La Liga-keeper nodig (had nu tijdelijk Neuer) en wilde De Jong IF graag proberen. Moet zeggen dat 'ie veel lekkerder speelt dan zijn Gold-kaart. Agressiever, betere dribbels en sneller dan z'n stats doen vermoeden. :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
allstarted1 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:19:
Gisteren Tonali vrijgespeeld :) Was nog even harken, aangezien ik gisteren op wel heel slechte servers terechtkwam. Delay van 1 seconde was geen uitzondering en passen is echt een ramp sinds de laatste update. Naar rechts sturen is naar links of rechtdoor schieten...dat soort grappen :P

M'n bijna first owner Serie A-team staat er dan ook wel prima bij :P Leuk funteam waar ik inmiddels best wel wat plezier aan beleef. Alleen De Ligt heb ik aangekocht, al heb ik die eerder dit jaar gepacked. Had hem toen echter nodig als sleutel voor een SBC, meen Klaiber. Denk wel dat ik Calhanoglu RB terug ga halen als zijn prijs is gezakt. Insigne is wel lekker vlot, maar zeker met Varane IF tegenover hem wordt 'ie waarschijnlijk gewoon doormidden gelopen, haha.

[Afbeelding]

In mijn La Liga-team inmiddels Frenkie de Jong IF ingelijfd en Lunin FS. Had nog een La Liga-keeper nodig (had nu tijdelijk Neuer) en wilde De Jong IF graag proberen. Moet zeggen dat 'ie veel lekkerder speelt dan zijn Gold-kaart. Agressiever, betere dribbels en sneller dan z'n stats doen vermoeden. :)
Leuk team!
Ik heb lang met Insigne zn eerste IF kaart gespeeld op de LM positie. Gewoon zorgen dat je niet in de buurt van de verdedigers komt :P Hij stond heel vaak stiekem vrij. Had hem vorige week verkocht omdat ik geld nodig had en Rashford terug gehaald.. man wat heb ik daar spijt van. Kom totaal niet uit de verf met Rashford op links, ik wil nu echt Insigne terug. Mede ook door het recent behalen van Tonali.
Weet alleen niet of ik z'n normal, IF1 of IF2 terug wil halen.. Hoeveel zou je nou echt merken tussen de IF kaarten? Ik wacht nog even een paar dagen in de hoop dat z'n prijs zakt, gezien hij nogal gewild was voor Tonali challenge

• cubert20
fifanoob schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:35:
[...]

Als je een beetje objectives haalt in een seizoen en regelmatig een sbc doet dan zit je club al barstensvol untradeables.
Heb nu voor de 2e keer deze fifa voor untradeable rewards gekozen omdat die 81+ er was en ik zo goed als geen untradeables meer had.
Heb al een keer neymar en benzema headliner uit zo`n keuzepakketje gehaald, dus voor mij kunnen ze er sowieso wel uit.

Voor de rest haal ik regelmatig wat fodder her en der vandaan waardoor ik een potentieel interessante sbc zo ongeveer gratis kan doen.
team bestaat nu voor 3 miljoen uit tradeable spelers en 2 miljoen aan waarde qua untradeables.
Maar ik kan niet zo goed handelen, dus anders was mijn team nog lang niet zo duur geweest.

• fifanoob
cubert20 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:47:
[...]

Als je een beetje objectives haalt in een seizoen en regelmatig een sbc doet dan zit je club al barstensvol untradeables.
Heb nu voor de 2e keer deze fifa voor untradeable rewards gekozen omdat die 81+ er was en ik zo goed als geen untradeables meer had.
Heb al een keer neymar en benzema headliner uit zo`n keuzepakketje gehaald, dus voor mij kunnen ze er sowieso wel uit.

Voor de rest haal ik regelmatig wat fodder her en der vandaan waardoor ik een potentieel interessante sbc zo ongeveer gratis kan doen.
team bestaat nu voor 3 miljoen uit tradeable spelers en 2 miljoen aan waarde qua untradeables.
Maar ik kan niet zo goed handelen, dus anders was mijn team nog lang niet zo duur geweest.
dit jaar kan je redelijk goed verdienen op 83 en 84 rated kaartjes en ook op de inform kaartjes kan je goed verdienen aangezien ze nodig zijn voor sbc's.
Ik zit nu ongeveer op 6 a 7 miljoen transferwinst.

• cubert20
ja ik volgens fut op 3,2 miljoen.
Maar daar hoort je packluck ook een beetje bij :)

• fifanoob
cubert20 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:59:
ja ik volgens fut op 3,2 miljoen.
Maar daar hoort je packluck ook een beetje bij :)
uiteraard, maar heb ook wel veel spelers met verlies verkocht en dat zit er ook in verwerkt. Durf wel te stellen dat ik minimaal 5 miljoen pure winst heb behaald puur met alleen traden.

[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 11-02-2021 14:06 ]

• cubert20
fifanoob schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:05:
[...]

uiteraard, maar heb ook wel veel spelers met verlies verkocht en dat zit er ook in verwerkt. Durf wel te stellen dat ik minimaal 5 miljoen pure winst heb behaald puur met alleen traden.
Dat is op zich wel goed aan de huidige fifa, iedereen kan op zijn eigen manier een aardig team bij elkaar spelen.
Ik zal nooit heel goed worden in traden en dus red ik het met spelen en sbc in elkaar puzzelen.

• fifanoob
cubert20 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:09:
[...]

Dat is op zich wel goed aan de huidige fifa, iedereen kan op zijn eigen manier een aardig team bij elkaar spelen.
Ik zal nooit heel goed worden in traden en dus red ik het met spelen en sbc in elkaar puzzelen.
ik ook absoluut niet hoor. Ik kijk gewoon op futbin en dan check ik de prijsgrafieken. 83 en 84 rated kaartjes zijn populair ivm sbc.

https://www.futbin.com/stc/cheapest

Ook check ik daar de goedkoopste informs. Vervolgens kijk ik in de grafieken of hij er al eens over heen is gegaan. Zoals bv 83 rated. Laatst waren deze onder de 1500 op te kopen. In de grafieken zie ik dan dat sommige bij een goede sbc weer richting de 3k gaan.
Dus dan koop ik in, wacht ik tot de sbc's komen en listen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Rhain schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:36:
[...]

Leuk team!
Ik heb lang met Insigne zn eerste IF kaart gespeeld op de LM positie. Gewoon zorgen dat je niet in de buurt van de verdedigers komt :P Hij stond heel vaak stiekem vrij. Had hem vorige week verkocht omdat ik geld nodig had en Rashford terug gehaald.. man wat heb ik daar spijt van. Kom totaal niet uit de verf met Rashford op links, ik wil nu echt Insigne terug. Mede ook door het recent behalen van Tonali.
Weet alleen niet of ik z'n normal, IF1 of IF2 terug wil halen.. Hoeveel zou je nou echt merken tussen de IF kaarten? Ik wacht nog even een paar dagen in de hoop dat z'n prijs zakt, gezien hij nogal gewild was voor Tonali challenge
Ik vond het ook even pijnlijk om 219.000 coins af te tikken voor De Jong IF aangezien hij +1 is. Zijn Gold-versie kost ongeveer negen procent van dat bedrag :o Maar ik merk het wel in z'n spel, al merken anderen het weer niet. Of hij inderdaad zo vaak over de kop moet gaan ten opzichte van zijn basecard? Dat denk ik niet, denk dat 90k meer dan genoeg zou zijn, maar ach.. virtuele coins, het is een spelletje en het draait om plezier (zolang je wint :+)

• Sossage23
saert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:18:
[...]

Wellicht kan je Walker vervangen voor Diego Carlos headliners. Echt een hele goede cv.
Diego Carlos is nog net iets te duur, maar zat daar inderdaad wel aan te denken. Probleem is een beetje dat al mijn spelers in het team untreadable zijn. En ik dus ook weinig heb om te verkopen

Misschien dat we vanavond een keer geluk hebben uit de MM _O-

• 038Zwolle
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik heb sinds deze week bizar veel moeite met het spel. Mijn team is niet vooruit te branden, spelers voelen traag, passes gaan de ene keer zacht en de andere keer met 300kmph als ik de pas knop zacht in druk .

• timonsl
038Zwolle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:01:
Ik heb sinds deze week bizar veel moeite met het spel. Mijn team is niet vooruit te branden, spelers voelen traag, passes gaan de ene keer zacht en de andere keer met 300kmph als ik de pas knop zacht in druk .
Heb ik (weliswaar op next gen) ook last van. 2 weken geleden ging alles super snel en soepel, leek wel of ik pin ball aan het spelen was met snelle en accurate passes. afgelopen 2 weken is echter drama. Speel o.a. met 2 TOTY's en over 't algemeen snelle en accurate passers, en heb 't gevoel dat alle snelheid etc uit de game is.

[ Voor 4% gewijzigd door timonsl op 11-02-2021 16:14 ]

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

038Zwolle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:01:
Met dank aan de recente update. Geen idee wat EA heeft gedaan, maar passen en afwerken is echt ruk. Vaak van die rollertjes, inclusief hupjes over onzichtbare kuiltjes. Maar de tegenstander (AI én real) passt perfect, en krijgt gigantische versnellingen. Of jij krijgt inderdaad de versnelling als je beheerst wil inspelen of schieten. Hopelijk wordt dat snel gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Geen idee. Ik heb hem dus verkocht om Bergwijn te kunnen betalen.

Ik speel met een Nederlands team.

Ben nu bezig met Sinkgraven vrijspelen. Dan is het volgende doel Seedorf als upgrade van Gravenberch.

Team nu:
Bergwijn FS - Bergkamp 90 - Robben 88 - Depay 87
Wijnaldum RTTF - Gravenberch
vAanholt RB - Koeman 90 - Van Dijk 90 - Klaiber 86
VdSar 87

• Mars18
Is er een bug online of hoort dit? Speel eens met een aanvallende opstelling wel met iets meer druk zetten in de 60e minuut had niemand meer een gezondheidsbalk over....

• Prosac
Mars18 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:32:
Is er een bug online of hoort dit? Speel eens met een aanvallende opstelling wel met iets meer druk zetten in de 60e minuut had niemand meer een gezondheidsbalk over....
Welk type druk? En heb je ook "overtal waar de bal is" aan staan?

• 038Zwolle
Ik weet niet of het een bug is of een zogenaamde fix, maar zelfs op balanced merk ik dat mijn spelers veel meer energie gebruiken. (Met profclubs ook al deze week)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rooney gedaan :) 60k gekost wel veel high onverhandelbare spelers ingeleverd zoals Messi , van dijk en benz 92. Uit een pakketje van de sbc kwam nog Hazard :) al met al redelijk goedkoop kunnen doen :)

• Augy
allstarted1 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:30:
[...]

Ik vond het ook even pijnlijk om 219.000 coins af te tikken voor De Jong IF aangezien hij +1 is. Zijn Gold-versie kost ongeveer negen procent van dat bedrag :o Maar ik merk het wel in z'n spel, al merken anderen het weer niet. Of hij inderdaad zo vaak over de kop moet gaan ten opzichte van zijn basecard? Dat denk ik niet, denk dat 90k meer dan genoeg zou zijn, maar ach.. virtuele coins, het is een spelletje en het draait om plezier (zolang je wint :+)
Ik zit nu op de helft voor de jong IF. Vind z'n base al zo zijn dat ik denk dat het de investering waard is.. hoop ik haha maar hij is eig veel te duur natuurlijk :)

• Mars18
Er is weer een mid icon sbc online
Volgens futbin 600k

De vorige was toch 300-400 k ?

• cubert20
Mars18 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:08:
Er is weer een mid icon sbc online
Volgens futbin 600k

De vorige was toch 300-400 k ?
Heeft te maken met de prijzen van fodder, er komt elke keer weer een nieuwe sbc waar fodder in moet.
Zo houd ea de prijzen vrij hoog.
Er is bijna altijd wel een SBC die de moeite waard is voor sommigen.

• Mars18
Prosac schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:34:
[...]

Welk type druk? En heb je ook "overtal waar de bal is" aan staan?
Hij stond op gebalanceerd gebalanceerd zelfs

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
Mars18 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Hij stond op gebalanceerd gebalanceerd zelfs
Ik denk wat Prosac bedoelt is dat je een snelknop op je D-pad van je controller hebt, waarbij je als je omlaag drukt een aantal opties krijgt. De opties "team press" en "offside trap" worden door veel spelers gebruikt, maar onder hetzelfde menu heb je ook "overload ball side" staan.

Dus als je per ongeluk op de verkeerde knop klikt, heb je die setting aan staan en is binnen een kwartiertje ingame de stamina van bijna alle spelers compleet verdwenen. Heb zelf de pech gehad dit een paar keer geactiveerd te hebben, dan zijn je spelers de rest van de wedstrijd niks meer waard, word je compleet weg gecounterd.

Ik snap niet dat EA het nog niet gefixed heeft, veel te makkelijk zet je het per ongeluk aan en tegen de tijd dat je er achter komt is het al te laat.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:10
Hier speelde het in 3 van de 4 potjes ook helemaal ruk vandaag. Zo mega traag allemaal. Maar tijdens de afgelopen WL had ik nergens last van, dus de patch zal het niet zijn.
Vandaag door packluck (650k aan waarde in de wl rewards) prime Eto’o kunnen halen. Maar door die gare gameplay nog niet echt goed kunnen testen. Schoot wel meteen in de eerste pot een finesse in de kruising van 20 meter, dat belooft veel goeds :)

Staat in game nu zo: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nCmB62zs1Pzl1LzwrZ3QTTHO_-I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zvWKItSyi9ZKa8D6I6YPsumG.png?f=fotoalbum_large

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 20:56:
[...]

Ik zit nu op de helft voor de jong IF. Vind z'n base al zo zijn dat ik denk dat het de investering waard is.. hoop ik haha maar hij is eig veel te duur natuurlijk :)
Eens. :) Zijn base houd ik nog even achter de hand. Hij is, samen met Son, een van m'n favoriete spelers in real life, maar mocht er morgen een Barca Future Stars bijkomen en hij schiet de lucht in, dan gaat 'ie denk ik de verkoop in.

Heb nu nog zo'n 115k over. Lupin heeft me in de eerste wedstrijd in ieder geval niet overtuigd. Morgen even afwachten wat z'n prijs doet. Mocht dat gunstig zijn, dan gaat íe de verkoop in en maakt Neuer weer een overstap naar La Liga. Die deed het heel behoorlijk op 4 chem, haha.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Is er een nieuwe aanvallende taktiek dat iedereen gebruikt? Ik wordt echt overlopen en omsingeld. Terwijl ik degene ben die dat doet :p

Zie daarbij vaak de 4231 voorbij komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Wulfric92 op 11-02-2021 21:49 ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Wulfric92 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:43:
Is er een nieuwe aanvallende taktiek dat iedereen gebruikt? Ik wordt echt overlopen en omsingeld. Terwijl ik degene ben die dat doet :p

Zie daarbij vaak de 4231 voorbij komen.
Ja. Nieuwe meta. 5321.

5 aanvallers en 8 verdedigers. Absurd.

• Wulfric92
DeBers schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:51:
[...]

Ja. Nieuwe meta. 5321.

Ah ok, denk dat ik 553 ga spelen ;)

• 038Zwolle
532 en 5212 zijn de nieuwe meta. Werkt goed en bijzonder moeilijk om tegen te spelen. Elke patch is er wel weer wat nieuws..

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat is de beste tactiek hierin?

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Als ik de jong if ,86 haal kan deze dan nog stijgen in rating naar ,87 of 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
DeBers schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:51:
[...]

Ja. Nieuwe meta. 5321.

en dan geen keeper? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Markvd1984 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:55:
Als ik de jong if ,86 haal kan deze dan nog stijgen in rating naar ,87 of 88
Niet beledigend bedoeld, maar dit is niet het eerste jaar dat je FIFA speelt.

Antwoord op je vraag:
Nee, alleen live kaarten kunnen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Elk jaar heb ik een moment dat ik klaar ben met fut, ik denk dat ik er ben... iedereen speelt vanavond met een 51212 of 532 opstelling er is geen doorkomen aan. De spelers achterin hebben allemaal 90+ pace en de meeste wedstrijden zijn zo saai dat er meestal niet meer dan 6keer op goal word geschoten. Nu kan ik me natuurlijk aanpassen en ook een 532 opstelling maken, maar ik ben er wel een beetje klaar mee.. de WL sla ik sowieso over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
038Zwolle schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 00:47:
Elk jaar heb ik een moment dat ik klaar ben met fut, ik denk dat ik er ben... iedereen speelt vanavond met een 51212 of 532 opstelling er is geen doorkomen aan. De spelers achterin hebben allemaal 90+ pace en de meeste wedstrijden zijn zo saai dat er meestal niet meer dan 6keer op goal word geschoten. Nu kan ik me natuurlijk aanpassen en ook een 532 opstelling maken, maar ik ben er wel een beetje klaar mee.. de WL sla ik sowieso over.
Ben het wel met je eens dat het de laatste weken weinig aan is online en dat dat moment voor mij ook wel aan het komen is.. vind het op deze manier ook weinig leuk haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Haha. Jullie denken dat ik een rekenfout heb gemaakt.
Wat ik bedoel is dat bij de aanval de backs ook meekomen. De middenvelders ook mee aanvallen, maar wel achter de bal blijven. Als je de bal kwijt raakt, staan ze daar wel. Dus heb je drie middenvelders voor je drie cbs en de wingers rennen ook terug. Bizar lastig om tegen te spelen.

Ik ga dat denk ik met dit team maar eens proberen: 5212
Cuadrado voegt zich bij de cv's in het midden voor de opbouw.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/da9FWKdNRES2oWiKLtjPjNeaL_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5U8leEGONAH8L0Panyhs0Wm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door DeBers op 12-02-2021 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wulfric92 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 00:20:
[...]

Niet beledigend bedoeld, maar dit is niet het eerste jaar dat je FIFA speelt.

Antwoord op je vraag:
Nee, alleen live kaarten kunnen dat.
@Markvd1984
Niet helemaal waar, het kan wel als de base kaart een winterupgrade krijgt :)
Maar die werden vorig jaar veel minder uitgegeven dan in eerdere edities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sla de WL ook eens een keertje over denk ik. Wel genoeg punten, maar geen zin. Rivals was wel leuk deze week. mensen wilden aanvallen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:46
038Zwolle schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 00:47:
Deze week ben ik overgegaan naar een 3-4-2-1 opstelling maar dan op zo'n manier dat de drie aanvallers altijd voorin blijven staan. Samen met de vleugelspelers en een opkomende middenvelder kan je ze opeens overdonderen. Erg aanvallend, en vaak sta je zelf met drie verdedigers te hannesen om zijn aanval op te breken. Maar het maakt het wel leuk. Liever 4-4 dan 1-0, zeg maar.

Maar goed, ik speel alleen Rivals, dus misschien dat dit in WL helemaal niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
heron schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:15:
[...]

Deze week ben ik overgegaan naar een 3-4-2-1 opstelling maar dan op zo'n manier dat de drie aanvallers altijd voorin blijven staan. Samen met de vleugelspelers en een opkomende middenvelder kan je ze opeens overdonderen. Erg aanvallend, en vaak sta je zelf met drie verdedigers te hannesen om zijn aanval op te breken. Maar het maakt het wel leuk. Liever 4-4 dan 1-0, zeg maar.

Maar goed, ik speel alleen Rivals, dus misschien dat dit in WL helemaal niet werkt.
Ik zat ook aan zoiets te denken. Een opstelling met 3 aanvallers op voorin blijven.

Of misschien een ouderwetse 433 ;) Zal ook weer gaan puzzelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:46
In een 4-3-3 vind ik dat je vleugelaanvallers te ver naar buiten staan. En speel je of met 4 verdedigers op lijn, of moet je een CVM terug laten vallen tussen je verdedigers. In een 3-man verdediging staat het imho beter als die op lijn staan, met middenvelders ergens er voor. Moet je je wel in kunnen houden om niet te vroeg met je meest centrale verdediger uit te stappen, want dan ligt er ruimte dwars door het midden tussen de twee overgebleven verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 07:21:
[...]

@Markvd1984
Niet helemaal waar, het kan wel als de base kaart een winterupgrade krijgt :)
Maar die werden vorig jaar veel minder uitgegeven dan in eerdere edities.
Als b.v. de 85 de jong gold kaart in je bezit heb word die b.v. geen 86 hoor ook al krijgt hij een winter upgrade. Dat zijn gewoon weer nieuwe kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:30:
[...]

Als b.v. de 85 de jong gold kaart in je bezit heb word die b.v. geen 86 hoor ook al krijgt hij een winter upgrade. Dat zijn gewoon weer nieuwe kaarten.
Klopt maar de IF’s krijgen dan wel +1 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:43:
[...]

Klopt maar de IF’s krijgen dan wel +1 :)
Ah bedoel je het op die manier :) Dacht dat je de gold kart bedoeld dan heb ik niks gezegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
Gurbuh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:59:
[...]

Jep, het ban systeem van EA is een dikke muur waar je via mail tegenaan kunt praten wat je wilt. Vriend van mij had het vorig jaar of 2 jaar geleden ook, veel bronzes gekocht voor 0-5k die voor MM nodig waren en verkocht voor 10k, dat gaat EA dan de pet te boven en die kon dus ook een jaar niet handelen.
Ja erg kl*te dit. Ik had net een aardig team bij elkaar gespaard en “gesbc’d” (ongeveer 2,2 mil coins waard) en dan krijg ik in een keer die ban.

Ze kunnen gewoon niet verdragen dat je via een aantal coin trading tips gewoon legaal coins kan verdienen zonder er echt geld in te steken.

Ik weet niet of ik ooit nog een EA product ga kopen. Ach, volgend jaar ga ik weer net zo idioot de nieuwe FIFA halen. Zie het alweer helemaal voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
fANAT1C schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:32:
[...]

Ja erg kl*te dit. Ik had net een aardig team bij elkaar gespaard en “gesbc’d” (ongeveer 2,2 mil coins waard) en dan krijg ik in een keer die ban.

Ze kunnen gewoon niet verdragen dat je via een aantal coin trading tips gewoon legaal coins kan verdienen zonder er echt geld in te steken.

Ik weet niet of ik ooit nog een EA product ga kopen. Ach, volgend jaar ga ik weer net zo idioot de nieuwe FIFA halen. Zie het alweer helemaal voor me.
Maar hoezo heb je die ban? Ik handel ook de hele dagen door. Heb nog nooit zo'n ban gehad.
Of ben je spelers te duur aan het laten overnemen door bekenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

fifanoob schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:36:
[...]

Maar hoezo heb je die ban? Ik handel ook de hele dagen door. Heb nog nooit zo'n ban gehad.
Ook nog nooit een ban gehad en trade ook elke dag.
Wellicht indien men werkt met plug-in in de browser en daarmee op de een of andere manier sniped.... daar met name is EA erg fel op.
Vriend van mij snipte op die manier een 94 r9 en 88 gullit die arme stakkers liste met een nulletje of 3 te weinig.... daarvoor kreeg hij een ban omdat de plugin 24/7 draaide.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
[...]

Hij heeft het eerder uitgelegd, lees even terug dan voordat je aannames doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
[...]

Nee ik heb nooit of te nooit spelers aan bekenden verkocht, coins gekocht via websites of eender wat. Ze willen mij geen unban geven ook niet na een tweede controle van het account. Ik ben altijd van het principe geweest dat de aankoop van het spel de enige uitgave is die ik aan eenzelfde spel ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Hij heeft het eerder uitgelegd, lees even terug dan voordat je aannames doet.
Je snapt het principe van een vraagteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
fANAT1C schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Nee ik heb nooit of te nooit spelers aan bekenden verkocht, coins gekocht via websites of eender wat. Ze willen mij geen unban geven ook niet na een tweede controle van het account. Ik ben altijd van het principe geweest dat de aankoop van het spel de enige uitgave is die ik aan eenzelfde spel ga doen.
wel erg fuckt up.. Ik zou ze dan bellen ipv mailen. Via de mail wordt makkelijker zaken afgewimpeld heb ik het idee.
Ik zelf zit al op de nu ruim in de 6 mil transferwinst en dit jaar is het eigenlijk nog wat weinig vergeleken met andere jaren. Heb nog nooit een ban gehad.

Heb je daarvoor al eens een tijdelijke ban gehad van ea? Eentje van een uur ofzo? Dat zie ik ook nog wel eens bij vrienden van me als ze bv heel veel tegelijk inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:12:
[...]

Je snapt het principe van een vraagteken?
Hij legt in die post specifiek uit dat hij niet gedaan heeft wat jij nu vraagt. Daarom geef ik dat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
fifanoob schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:14:
[...]

wel erg fuckt up.. Ik zou ze dan bellen ipv mailen. Via de mail wordt makkelijker zaken afgewimpeld heb ik het idee.
Ik zelf zit al op de nu ruim in de 6 mil transferwinst en dit jaar is het eigenlijk nog wat weinig vergeleken met andere jaren. Heb nog nooit een ban gehad.

Heb je daarvoor al eens een tijdelijke ban gehad van ea? Eentje van een uur ofzo? Dat zie ik ook nog wel eens bij vrienden van me als ze bv heel veel tegelijk inkopen.
Zo’n tijdelijke ban heb ik inderdaad wel eens gehad ja. Maar dat was niets anders dan een tijdelijke ban op het bieden van spelers. Nu kan ik gewoon in zijn geheel de transfermarkt niet meer in.

Dat ze niet willen dat spelers achterpoortjes zoeken om toch maar via via aan coins te geraken dat snap ik zeer goed want daardoor ontloop je als bedrijf veel inkomsten. Maar dit kan toch gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Hij legt in die post specifiek uit dat hij niet gedaan heeft wat jij nu vraagt. Daarom geef ik dat aan.
En ik verbaas mij er over en hoor het graag nog een x. Want normaal gesproken doet EA dit niet zomaar.
Maar sorry meneer ik zal in vervolg niet doorvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
fANAT1C schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Zo’n tijdelijke ban heb ik inderdaad wel eens gehad ja. Maar dat was niets anders dan een tijdelijke ban op het bieden van spelers. Nu kan ik gewoon in zijn geheel de transfermarkt niet meer in.

Dat ze niet willen dat spelers achterpoortjes zoeken om toch maar via via aan coins te geraken dat snap ik zeer goed want daardoor ontloop je als bedrijf veel inkomsten. Maar dit kan toch gewoon niet.
Hoevaak heb je zo'n tijdelijke ban gehad? Misschien dat EA daarin zegt 3 bans is out. Ik heb geen idee hoor, ik denk een beetje hardop met je mee.
Pagina: 1 ... 92 ... 158 Laatste