Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 7 februari 2021 @ 21:09:
[...]

Messi op 10 verreweg de beste cam die ik heb gehad.. dybala komt gelukkig in de buurt maar die kleine vlo is zo bizar vlug :)
Probeer neymar eens geloof me je wil niks anders meer :) zijn enorm goede passing en schot icm 5*5* is echt bizar. Je moet alleen uit duels blijven maar dat is met Messi ook.
simons schreef op zondag 7 februari 2021 @ 21:10:
[...]

TOTY Messi is echt een god, staat bij mij vast in de spits naast Headliners Ben Ketser.... beste duo wat ik heb gehad ooit!
Ik kan echt totaal niet met zijn workrates omgaan . Op cam merk je dat niet zo erg met stay forward maar iedere andere positie word ik schijt ziek van hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

82-88 Upgrade: Icardi.... (voor de 4e keer dit jaar)

81+ Player Pick twee keer gedaan:

- Eerste keer Trapp ( :F )....
- Tweede keer: Bruno Fernandes (die SBC had dus wel iets eerder gemogen :P )

Afijn, mijn PL-middenveld dus weer aangepast. Bruno Fernandes LCM, Grealish RCM, Wijnaldum naar CDM ipv. Henderson. Nu twijfel over of ik Firmino naar de bank of transfermarkt doe....?

En hoe...maar hoe krijgen de Rangers het voor elkaar om niet de win te pakken bij de nummer laatst? Geen upgrade voor Tavernier. ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4JHJRvLDm4lUeMQCFpzHMldtprs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8AEqCjylE9ROGiLdpdLaKRjl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door allstarted1 op 07-02-2021 21:37 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
De afgelopen tijd met wat verschillende teams geëxperimenteerd. Vorige WL met mid Puskas in de spits samen met SIF Ben Yedder. Dat was 'm helaas niet, Puskas viel erg tegen. Zelfs de nieuwe CAM Okocha scoorde meer, en ik had Puskas juist voor de doelpunten gehaald. Deze WL met een redelijk meta team gespeeld, met Mbappe voorin. Had de Braziliaanse Bruno SBC gedaan, die stond op het middenveld met Freeze Marquinhos en RTTF Wijnaldum. Okocha mocht z'n plek in het team houden en Moments Depay kwam terug in de spits naast Mbappe. Had nog 10 wedstrijden over toen ik op 14 wins kwam, ging best lekker.

De laatste win was wel een mooie, kwam onverdiend 2-0 achter tegen zo'n gastje wat het nodig vind om bij elke goal een irritant lange celebration te doen. Gaf 'm een koekje van eigen deeg, kwam terug en bij elke goal mocht hij ook het hele Neymar dansje bekijken. :+ De wedstrijd ging op en neer, na 90 minuten 4-4 en in de extra tijd wist ik de wedstrijd te beslissen met 6-5 winst.

Volgende week eens proberen om weer met een volledig NL team te spelen. Ben benieuwd hoe goed Future Stars Bergwijn is. Beetje onverdiend dat hij die kaart heeft gekregen, zo jong is hij niet meer en veel heeft hij nog niet laten zien bij Spurs, maar de stats van z'n kaart zien er wel prima uit. Sinkgraven en IF Frenkie ga ik dan ook voor het eerst mee spelen. Ik denk dat ik Klaiber naast Virgil in het centrum laat spelen, wel belangrijk om een sterk defensief duo te hebben voor het doel. Klaiber is naast Varane toch wel de beste verdediger in het spel als je het mij vraagt (op de Icon / TOTY verdedigers na). Dan mag Rulebreaker Dumfries rechts achterin spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Rare WL. Vrijdag win ik 6 van de 8 potjes, Zaterdag vervolgens nog maar 2. Vandaag nog 13 over en weet daar nog net 4 van te winnnen.12 gewonnen, nu nog 1 wedstrijd over.

En net het laatste potjes gespeeld tegen een team met nauwelijks chem en Ospina 79 op de goal. Die keeper haalde echt alles eruit. Op een gegeven moment loop ik met 2 man vrij naar hem toe, keeper naar de eerste paal, ik tik de bal naar de speler bij de 2e paal en Ospina duikt zo naar de andere paal voor die bal. _O-
Na 10/12 kansen voor mij, wint hij natuurlijk met 2-1 in de 89e minuut omdat Neuer een bal voor zijn spits bokst. :'(

Het was vandaag wel iets leuker dan zaterdag. Zaterdag was het echt achterover hangen, dieptepasses spammen en maar hopen dat de bal eens in de kluts mee kwam. Vandaag wilde men nog wel voetballen. Dat heb ik een aantal keren ook geweten met dubbele cijfers. Denk dat ik beter vrijdag wat meer potjes had kunnen doen nog, of niet 4 van mijn eerste 5 winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 23:44
Vandaag wat geëxperimenteerd met de 532. 10 potjes gespeeld en 8 gewonnen. Ik had al enorm veel moeite met tegenstanders die zo speelden , maar het lijkt echt de nieuwe 'meta'

Ik begin het wel echt vervelend te vinden om na elke patch weer nieuwe opstellingen en/of tactieken te moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
038Zwolle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 23:24:
Vandaag wat geëxperimenteerd met de 532. 10 potjes gespeeld en 8 gewonnen. Ik had al enorm veel moeite met tegenstanders die zo speelden , maar het lijkt echt de nieuwe 'meta'

Ik begin het wel echt vervelend te vinden om na elke patch weer nieuwe opstellingen en/of tactieken te moeten gebruiken.
moeten is een groot woord. Ik speel al vanaf begin 4222 en ben nog geen 1x veranderd van opstelling en/of tactieken.

- edit:

Moet echt mijn WL beter gaan inplannen. Elite komt steeds meer in het zicht maar ben moe aan het worden.
Dus ik stop nu met 18-4.

btw volgens mij was het vrijdag of zaterdag dat ik heel veel 83 rated kaartjes ingekocht had. Heel veel met bieden gewoon 750 coins. Verkopen nu allemaal voor 2500 weer. Tikt weer mooi aan dit :)
Cruijff91 komt in het zicht ( 3mil coins nu )

[ Voor 26% gewijzigd door fifanoob op 08-02-2021 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op zondag 7 februari 2021 @ 23:38:
[...]

moeten is een groot woord. Ik speel al vanaf begin 4222 en ben nog geen 1x veranderd van opstelling en/of tactieken.
Moeten is wellicht wat overdreven. Maar met elke patch veranderd er wel wat . Ikzelf ben van 4231>4222>442>41212>532 gegaan. Ik heb ook sinds de patch veel meer moeite tegen tegenstanders die 5atb spelen dan mensen met 442 of 4222 formaties. Daarbij is er al zoveel veranderd die afgelopen tijd.Het druk zetten, skillmoves als stepovers en the bridge etc. Ik heb het idee dat ik elke patch mijn speelstijl moet aanpassen. Ipv dat ik beter word in dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:24:
[...]

Moeten is wellicht wat overdreven. Maar met elke patch veranderd er wel wat . Ikzelf ben van 4231>4222>442>41212>532 gegaan. Ik heb ook sinds de patch veel meer moeite tegen tegenstanders die 5atb spelen dan mensen met 442 of 4222 formaties. Daarbij is er al zoveel veranderd die afgelopen tijden. Het druk zetten, skillmoves als stepovers en the bridge etc. Ik heb het idee dat ik elke patch mijn speelstijl moet aanpassen.
Waarom vind je dat je dingen moet aanpassen? Ik zou gewoon lekker weer je eigen opstelling spelen en niet te veel aanpassen maar tweak je eigen team op jouw manier. Leer daar meer spelen. Je kan veel beter op een goed systeem ingespeeld raken dan continu verwisselen van opstelling.
Bovendien zou ik WL niet als graadmeter nemen hoe een opstelling werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:26:
[...]

Waarom vind je dat je dingen moet aanpassen? Ik zou gewoon lekker weer je eigen opstelling spelen en niet te veel aanpassen maar tweak je eigen team op jouw manier. Leer daar meer spelen. Je kan veel beter op een goed systeem ingespeeld raken dan continu verwisselen van opstelling.
Bovendien zou ik WL niet als graadmeter nemen hoe een opstelling werkt.
Toch blijft het bijzonder frustrerend dat ik eigenlijk sinds release eindig in goud 2/1 (zal mijn niveau zijn). Als ik in rivals een goede week heb (zit gemiddeld op 2000 en een beetje rating ) loopt de WL voor geen meter met dezelfde opstelling. Als ik dat switch kan ik opeens wel weer winnen. Vrijdag had ik meer verloren dan gewonnen en dat is mij nog nooit gebeurd na 15 games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:31:
[...]

Toch blijft het bijzonder frustrerend dat ik eigenlijk sinds release eindig in goud 2/1 (zal mijn niveau zijn). Als ik in rivals een goede week heb (zit gemiddeld op 2000 en een beetje rating ) loopt de WL voor geen meter met dezelfde opstelling. Als ik dat switch kan ik opeens wel weer winnen. Vrijdag had ik meer verloren dan gewonnen en dat is mij nog nooit gebeurd na 15 games.
de ene week is niet hetzelfde als de andere. Maar ik denk echt dat je meer winst behaald door bij 1 opstelling te blijven en die echt helemaal in je systeem te hebben. Zo ga je bepaalde patronen veel sneller herkennen etc.
Maar ik snap je wel hoor.
Ik zit rond 2200 rating in rivals en haal altijd wel goud1 in wl tenzij ik er eerder mee stop. Maar het kost mij wel moeite. van de 22 potjes die ik gespeeld heb waren er denk maar hooguit 3 tussen dat ik echt zwaar domineerde. Heb heel veel gelijk opgaande potjes gehad en ook een paar x dikke bullshit van ea mee gekregen. Een paar comebacks gemaakt waarna tegenstanders gewoon gingen quiten.
WL is echt een mindgame geworden. Concentratie is zo belangrijk. Net als niet boos worden of geirriteerd raken. Zoveel mensen die na een tegen goal nog wel 10 - 30 sec blijven na foeteren op dingen etc.
Op dat soort gebieden kan je in mijn ogen veel meer progressie boeken dan door steeds te switchen van opstelling.
Niet betweterig bedoeld hoor. Is puur hoe ik er over denk wil echt niet zeggen dat het voor iedereen zo werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo speel ik al sinds het begin van Fifa 4-2-3-1. Ingame switch ik af en toe wel, vooral als ik meer druk wil zetten, dan heb ik een aanvallende 4-4-2 variant onder de knoppen zitten. Voordeel van een vaste opstelling vind ik inderdaad dat je deze echt goed leert kennen. Ik speel bijvoorbeeld ook met een 'Silver Lounge' team af en toe. Maar dan speel ik ook in dezelfde opstelling, want dan weet ik waar iedereen loopt. En welke spelers ik op een bepaalde positie handig vind en welke niet. Gaat ook zeker niet altijd naar mijn zin en ik experimenteer ook weleens met andere varianten. Maar eigenlijk val ik altijd weer terug op die 4-2-3-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
allstarted1 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 21:33:
82-88 Upgrade: Icardi.... (voor de 4e keer dit jaar)

81+ Player Pick twee keer gedaan:

- Eerste keer Trapp ( :F )....
- Tweede keer: Bruno Fernandes (die SBC had dus wel iets eerder gemogen :P )

Afijn, mijn PL-middenveld dus weer aangepast. Bruno Fernandes LCM, Grealish RCM, Wijnaldum naar CDM ipv. Henderson. Nu twijfel over of ik Firmino naar de bank of transfermarkt doe....?

En hoe...maar hoe krijgen de Rangers het voor elkaar om niet de win te pakken bij de nummer laatst? Geen upgrade voor Tavernier. ;(

[Afbeelding]
Ze staan 20+ punten voor op Celtic, dus dan is motivatie ook een ding blijkt maar weer...
Nu duurt het weer een maand voor hij alsnog die upgrade kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Ik lees iedereen over upgrades , wanneer krijgt een speler een upgrade en welke kaarten zijn dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:25:
Ik lees iedereen over upgrades , wanneer krijgt een speler een upgrade en welke kaarten zijn dat
Volgens mij bedoelen mensen daar de SBC's mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Headliners kaarten, zijn die rood/oranje. Die krijgen (volgens mij eenmalig) een upgrade als hun team 4 wedstrijden op rij wint of als ze een IF of ander performance based kaartje krijgen:
https://www.futbin.com/21...page=1&version=headliners

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:36:
[...]

Headliners kaarten, zijn die rood/oranje. Die krijgen (volgens mij eenmalig) een upgrade als hun team 4 wedstrijden op rij wint of als ze een IF of ander performance based kaartje krijgen:
https://www.futbin.com/21...page=1&version=headliners
Klopt, ik heb zelf Milinkovic-Savic Headliner. Die ging van een 88 rating naar 89, en nu is hij zelfs 90!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
- Champions League Road to the final
- Europa League Road to the final
Deze spelers krijgen volgens mij een upgrade als het team een ronde verder komt.

- Headliners
Stats worden geupgrade als de speler een nieuwe kaart krijgt, zoals TOTW of anders. De headliner kaart is altijd beter dan de beste andere versie. Als zijn team 4x wint, krijgt hij ook een upgrade (dit is eenmalig overigens).

- Ones to Watch
Krijgt een upgrade bij een TOTW, POTM etc kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Tweede keer pack luck dit seizoen. Kulusevski Future Stars. Nu Overmars 88 verkopen om Bergwijn te kopen.

Overmars toch een beetje de zwakke plek in mijn aanval door 3* skill moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:02:
[...]

- Headliners
Stats worden geupgrade als de speler een nieuwe kaart krijgt, zoals TOTW of anders. De headliner kaart is altijd beter dan de beste andere versie. Als zijn team 4x wint, krijgt hij ook een upgrade (dit is eenmalig overigens).
Maar bij die Milinkovic-Savic is volgens mij 2x omhoog gegaan: 1x vanwege de 4x winst en 1x vanwege een inform dacht ik. Maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
In het kader van niets is te gek ga ik deze week eens hiermee spelen, heb me coins opzij gezet om voor nu even met untradeables te spelen.

Chem:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pzczer8iXv8OOOwnf05zPi96HEw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HnvXAGYGR0EVl5xIC5C8yodO.jpg?f=fotoalbum_large

In-game:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sy3DJ1NdUfR2OeCjlE6FngesD8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EBNPCPPQzFWVTjsdEp8PML4Q.jpg?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Maar bij die Milinkovic-Savic is volgens mij 2x omhoog gegaan: 1x vanwege de 4x winst en 1x vanwege een inform dacht ik. Maar ik kan het mis hebben.
Klopt. Ik leerde afgelopen week dat de headliner maar 1x omhoog kan gaan door 4x winnen achter elkaar van de club, maar dat hij blijft stijgen als er speciale kaarten van hem uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Bergwijn blijft dalen van 1miljoen naar nu 840k op de Xbox. Denken jullie dat deze nog verder zal dalen? Ik twijfel wat het juiste moment is om hem aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
DennisCle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:43:
Bergwijn blijft dalen van 1miljoen naar nu 840k op de Xbox. Denken jullie dat deze nog verder zal dalen? Ik twijfel wat het juiste moment is om hem aan te schaffen.
Ik denk dat hij nog gaat dalen. Te weinig vraag naar die kaart terwijl er wel aanbod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ben zelf een beetje aan het experimenteren met wat icon spitsen, met name voor het plezier.
Was begonnen met base Ian Rush. Ging best aardig. Echt geweldig die snor en zo lekker ouderwetsch.

Daarna toch maar eens m'n idool van ruim 10 jaar geleden geprobeerd; base Christian Vieri, maar dat vond ik niks. Had echt gewoon een tank verwacht, maar werd dood eenvoudig opzij gezet. Nee, dat werd m niet.

Nu zo'n beetje alles verkocht en base Suker gehaald, lees (zie) daar wel goede reviews over. Als dit niks is wil ik misschien terug naar prime Rush, puur voor de leuke beleving.

Ben eigenlijk benieuwd of jullie nog leuke ervaringen met Icons hebben en dan liefst beetje m.b.t. de goedkope cards ( < 500k).. En ja ik snap dat er ook members onder ons zijn die helemaal niks met icons hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:14:
Ben zelf een beetje aan het experimenteren met wat icon spitsen, met name voor het plezier.
Was begonnen met base Ian Rush. Ging best aardig. Echt geweldig die snor en zo lekker ouderwetsch.

Daarna toch maar eens m'n idool van ruim 10 jaar geleden geprobeerd; base Christian Vieri, maar dat vond ik niks. Had echt gewoon een tank verwacht, maar werd dood eenvoudig opzij gezet. Nee, dat werd m niet.

Nu zo'n beetje alles verkocht en base Suker gehaald, lees (zie) daar wel goede reviews over. Als dit niks is wil ik misschien terug naar prime Rush, puur voor de leuke beleving.

Ben eigenlijk benieuwd of jullie nog leuke ervaringen met Icons hebben en dan liefst beetje m.b.t. de goedkope cards ( < 500k).. En ja ik snap dat er ook members onder ons zijn die helemaal niks met icons hebben ;)
Ik heb tijdje met Ian wright gespeeld, is wel een beetje lomp maar niet overdreven. En schiet zowel met links als met rechts behoorlijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:18
Ik he de Rooney SBC net voltooid en kreeg in de laatste pack Neymar tradable. Vanavond maar wat kinderarbeid laten verrichten door baby Butra, ik ben benieuwd. https://www.futbin.com/21/squad/3887697

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Prosac
Noooooooo
Deed een playerpick

_O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3jC9mhsvGBt79-0ZMqfzm5nBBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ju0bVczSueDPplFZVLkxI4rw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand hier die Tonali al gedaan?

Eén van de opdrachten is 12 wedstrijden scoren met een Serie A spelers. Moet je hiervoor ook Serie A spelers op de bank hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
RR21 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:26:
Iemand hier die Tonali al gedaan?

Eén van de opdrachten is 12 wedstrijden scoren met een Serie A spelers. Moet je hiervoor ook Serie A spelers op de bank hebben?
Ja, prima speler.

Nee, je moet scoren met Serie A spelers, dus een Premier League elftal met 1 Serie A spits die je doelpunten maakt is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is de Tonali uit SBC een betere spelers dan Kante?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
saert schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:54:
Is de Tonali uit SBC een betere spelers dan Kante?
88 Kante is defensief iets sterker, maar Tonali is sneller en heeft betere passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Rhain schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:14:

Speel momenteel met Lineker 92 naast Ben Yedder. Dat werkt best aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Die nieuwe SBC kaart van 87 lijkt zo op het eerste gezicht meer een 85 qua stats..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dL83uLCTej3-baa8YixnPoGEgBs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QygZK0R6YAswfJyAUhyk0NZm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog maar een paar potjes met hem gespeeld, maar Tonali bevalt me wel tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OPc_61kmILlmIQrkk85o9mLVmjo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZyARgYKzCopPo8K8Mb3r8tTq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:06:
Die nieuwe SBC kaart van 87 lijkt zo op het eerste gezicht meer een 85 qua stats..

[Afbeelding]
Die RW ziet er beter uit van die Pedro Goncalves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
MadMoody schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Die RW ziet er beter uit van die Pedro Goncalves
Inderdaad zeg, dat is wel een leukere kaart! Vooral zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2w_3TqxRrhx-TzRU_4occCH8nTM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hJPKUQV9HhqHPkjZmYrXLQjw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Markuss op 08-02-2021 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markuss schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:48:
[...]

Inderdaad zeg, dat is wel een leukere kaart! Vooral zo:

[Afbeelding]
Haha, mooie vergelijking inderdaad. Maar Ronaldo blijft Ronaldo he? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik begin bijna de theorie te geloven dat ''nieuwe'' FUTspelers meer packluck hebben. Afgelopen zaterdag een tradeable Neymar gepackt en zojuist een untradeable Messi uit een 2 players pick. Ik weet dat Messi niet zo duur is dit jaar, maar het is op papier toch een van de beste spelers in het spel. Nu eerst weer terug naar de tekentafel om hem in mijn team te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Frantz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 21:18:
Ik begin bijna de theorie te geloven dat ''nieuwe'' FUTspelers meer packluck hebben. Afgelopen zaterdag een tradeable Neymar gepackt en zojuist een untradeable Messi uit een 2 players pick. Ik weet dat Messi niet zo duur is dit jaar, maar het is op papier toch een van de beste spelers in het spel. Nu eerst weer terug naar de tekentafel om hem in mijn team te krijgen.
Mijn zoontje van 8 heeft dit jaar voor het eerst zijn eigen account. Hij packte in de tweede week Prime Hernandez uit een squad battle rewards pack.......

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Heb op het moment dit teampje:
https://www.futbin.com/21/squad/5744672

Heb 187k te besteden en heb nog een 87/85 player, zou eventueel de sbc kunnen doen om bruno guimaraes moura te halen, met backbone is dat een 94 cdm. Zou eventueel ook Llorente kunnen upgraden, want met een untradeable blijf je helaas zitten.

Over Ben Ketser gold heb ik op het moment nog geen klachten. Joa Felix IF zou ook een leuke zijn om naast Ben Ketser te zetten.

Alle tips zijn welkom en muntjes hoeven niet direct weg, het team speelt op zich wel aardig goed zo.
Frantz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 21:18:
Speel sinds vorige week zondag, maar heb nog geen echte packluck gehad. Alleen varane en een untradeable Fabinho gepacked, voor de rest relatief allemaal fodder.

Mijn zoon heeft idem dito weinig geluk. Die heeft alleen maar fodder gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 09-02-2021 09:39 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Meneer iCy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:38:
Heb op het moment dit teampje:
https://www.futbin.com/21/squad/5744672

Heb 187k te besteden en heb nog een 87/85 player, zou eventueel de sbc kunnen doen om bruno guimaraes moura te halen, met backbone is dat een 94 cdm. Zou eventueel ook Llorente kunnen upgraden, want met een untradeable blijf je helaas zitten.

Over Ben Ketser gold heb ik op het moment nog geen klachten. Joa Felix IF zou ook een leuke zijn om naast Ben Ketser te zetten.

Alle tips zijn welkom en muntjes hoeven niet direct weg, het team speelt op zich wel aardig goed zo.
Ik twijfelde ook om de Bruno SBC te doen, maar koos toch voor tradable Kante. Volgens een review van Nick van runthefutmarket zijn ze allebei ongeveer even goed. Kante kost zo'n 150k en is verhandelbaar. Gezien de Fransen in je team zou je hem op volle chem kunnen krijgen. Ik denk dat Bruno voor nu zeker ook een mooie kaart is, maar over 1 maand achterhaalde sbc-fodder wordt. De prijs van 259k is ook niet echt een koopje te noemen.

Voor de rest zou ik doorsparen voor een vervanger van Portu, maar de rm/rw's zijn wel wat schaars in La Liga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:33
Ik kan hier bevestigen van Bruno 2 stappen beter is dan kante! Veel beter in z'n passing en fysiek meer aanwezig op het veld. Die blijft wel even in mijn team staan :)

Ook nog eens Braziliaan dus prima te linken welke League je ook geen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is de bug in sb weg ? Ze vallen nu mijn keeper gewoon aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Ja daar was EA weer als de kippen bij om het zo snel mogelijk te fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:14
dutchgio schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:41:
Ja daar was EA weer als de kippen bij om het zo snel mogelijk te fixen...
Ja die bugs wel. De bugs in de ps5 versie met de tele camera mode zitten er al 4 patches in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:39
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:03:
[...]

Mijn zoontje van 8 heeft dit jaar voor het eerst zijn eigen account. Hij packte in de tweede week Prime Hernandez uit een squad battle rewards pack.......
Terecht toch, als je squadbattles speelt dan verdien je ook dit soort beloningen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:04:
[...]

Ja die bugs wel. De bugs in de ps5 versie met de tele camera mode zitten er al 4 patches in...
Zo lijkt voor mijn gevoel sinds de laatste patch de kans op een penalty tegen weer net zo groot als in 1 van de eerdere patches. Het kan toeval zijn, maar voor mijn gevoel kreeg ik in de vorige patch veel minder penalties tegen, maar is het nu weer zo dat als er iemand maar tegen je aan loopt, je er 1 tegen krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
MadMoody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:14:
[...]
Zo lijkt voor mijn gevoel sinds de laatste patch de kans op een penalty tegen weer net zo groot als in 1 van de eerdere patches. Het kan toeval zijn, maar voor mijn gevoel kreeg ik in de vorige patch veel minder penalties tegen, maar is het nu weer zo dat als er iemand maar tegen je aan loopt, je er 1 tegen krijgt!
Gisteren avond nog zo eentje ja.. maak met met mn CV een sliding voorlangs (VOORLANGS!) om de bal te blokken.. speler loopt iets door en valt.. penalty.. Ging echt nergens over. Maar pak ook ineens makkelijker rode kaarten.. voorheen nooit. Op gegeven moment m'n RB Bellerin halverwege het veld.. weet niet eens meer wat hij deed, maar ineens rode kaart.. had echt een WTF moment.

Vraagje; ik ben niet erg bedreven in skills en maak vaak gebruik van een fake-shot. Valt me op dat bij de ene speler de bal verder van z'n voeten verdwijnt dan bij de ander. Zit hem dat in het aantal sterren skill moves? Of zit dat in 1 van de stats als ball control?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:14:
[...]

Lijkt wel weer op de oude manier inderdaad. Penalty tegen na een prima block van de bal, penalty tegen na alleen maar tegen je aan lopen na schieten/passen van de bal. Gisteravond rood tegen op de middellijn en een doorgebroken speler van mij alleen geel na neerhalen randje 16. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik had gister nog een penalty tegen bij een speler die ik niet eens bestuurde 🤣

Bizar gewoon haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik krijg ook weer penals tegen als ik tegen een speler aanloop en geen knop indruk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik krijg echt amper penals tegen.. Dus denk dat het ook wel deels aan jullie zelf ligt om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Laatste tijd k ook helemaal niet meer.. Navas Freeze veroorzaakte ze heel vaak..

Alleen soms krijg ik ze nog wel eens.. ligt ook aan de agressie van de verdediger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:19
Markvd1984 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:35:
Is de bug in sb weg ? Ze vallen nu mijn keeper gewoon aan
Yup helaas wel, vond wel lekker ff 5 erin trappen en ondertussen bakkie zetten :p
Vlak voor de nieuwe icon swaps uiteraard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
FidoDido schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:17:
[...]

Yup helaas wel, vond wel lekker ff 5 erin trappen en ondertussen bakkie zetten :p
Vlak voor de nieuwe icon swaps uiteraard
Haha ja dat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 07:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als ik zoek op EA Access / EA Play krijg ik vooral resultaten te zien over 10% korting, early access en wat zulks. Ik zou juist graag willen weten wanneer Fifa21 compleet beschikbaar is binnen het Play abonnement. Hij is nu € 25 euro in de playstation store, maar als ie bijv. over 2 maanden binnen EA Access / Play zit, is het veel logischer om even te wachten en dan veel meer games voor hetzelfde geld te kunnen spelen. Ik heb geen haast met spelen en ga dan liever voor de betere deal.

Nu zie ik dat cross-platform en cross-generations sowieso al minder makkelijk/onmogeljk is. Mijn broer heeft een ps5, ik een ps4. Betekent dit nu dat hij zijn voortgang op Fut21 naar de ps4 versie moet overzetten om tegen mij te kunnen spelen met zijn Fut-team, of is dat helemaal onmogelijk en kan je alleen met normale teams tegen elkaar spelen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Augy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:19:
Ik kan hier bevestigen van Bruno 2 stappen beter is dan kante! Veel beter in z'n passing en fysiek meer aanwezig op het veld. Die blijft wel even in mijn team staan :)

Ook nog eens Braziliaan dus prima te linken welke League je ook geen gaat.
dus jouw subjectieve mening is een bevestiging dat hij beter is?

Best knap, kun je over meer dingen je mening geven, zodat we bevestiging hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:23:
ik krijg echt amper penals tegen.. Dus denk dat het ook wel deels aan jullie zelf ligt om eerlijk te zijn.
Zou kunnen, maar ik heb serieus het gevoel dat het met de laatste patch toch erger is geworden weer. Maar goed, dat blijft dus gissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:18:
[...]

Zou kunnen, maar ik heb serieus het gevoel dat het met de laatste patch toch erger is geworden weer. Maar goed, dat blijft dus gissen.
Zou prima kunnen hoor. Maar ik krijg heel het jaar al amper penals tegen. Ik verdedig dan ook praktisch alleen maar met L2 ( playstation ). Ik ben ook totaal geen happer, dat scheelt ook wel. Heb ik nog van het zaalvoetballen, happen is dodelijk :+
De ruimtes zijn zo klein, proberen de tegenstander zijn snelheid uit het spel te halen en op te houden. 80% van de tijd lopen ze dan vanzelf tegen je speler aan of onderschep je de pass.
Slidings doe ik heel soms in mijn eigen 16 om bv de voorzet eruit te halen. Maar slidings in de 16 op de tegenstander zou ik nooit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Jorgen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:15:
Als ik zoek op EA Access / EA Play krijg ik vooral resultaten te zien over 10% korting, early access en wat zulks. Ik zou juist graag willen weten wanneer Fifa21 compleet beschikbaar is binnen het Play abonnement. Hij is nu € 25 euro in de playstation store, maar als ie bijv. over 2 maanden binnen EA Access / Play zit, is het veel logischer om even te wachten en dan veel meer games voor hetzelfde geld te kunnen spelen. Ik heb geen haast met spelen en ga dan liever voor de betere deal.

Nu zie ik dat cross-platform en cross-generations sowieso al minder makkelijk/onmogeljk is. Mijn broer heeft een ps5, ik een ps4. Betekent dit nu dat hij zijn voortgang op Fut21 naar de ps4 versie moet overzetten om tegen mij te kunnen spelen met zijn Fut-team, of is dat helemaal onmogelijk en kan je alleen met normale teams tegen elkaar spelen?
Je broer op de ps5 kan de ps4 versie blijven spelen zodat hij ook tegen jou kan spelen. Als jullie beide een fut team hebben kan je dus met die teams tegen elkaar spelen.

Je kan op de ps5 heel makkelijk switchen. Bij het opstarten van fifa kan je kiezen welke versie.
Als jullie een team samen doen kan dat ook prima. Hij kan dan de wl op de ps5 spelen met de next gen versie en jij kan als hij stopt vervolgens verder gaan waar hij gebleven is op de ps4.
Dat verloopt zeer soepel, heeft EA wel goed voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Die 81+ playerpick is wel weer fijn voor het opruimen van de club en het realiseren van SBC fodder.
Had gisteren al Neymar :')
Na 30 met alleen maar Banega als hoogste.

Maar vandaag toch mooi uit iets van 20 van die dingen.

Oblak
Lunin Futurestars
TOTW Chiellini
Courtois
Bernardo Silva
TOTW Andre
En diverse 83-85 spelers nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

fifanoob schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:27:
[...]

Je broer op de ps5 kan de ps4 versie blijven spelen zodat hij ook tegen jou kan spelen. Als jullie beide een fut team hebben kan je dus met die teams tegen elkaar spelen.

Je kan op de ps5 heel makkelijk switchen. Bij het opstarten van fifa kan je kiezen welke versie.
Als jullie een team samen doen kan dat ook prima. Hij kan dan de wl op de ps5 spelen met de next gen versie en jij kan als hij stopt vervolgens verder gaan waar hij gebleven is op de ps4.
Dat verloopt zeer soepel, heeft EA wel goed voor elkaar.
Maar betekent dit nu dat hij 2 Fut teams moet onderhouden als hij dit wil doen, of is zijn Ps5-fut-team hetzelfde als zijn Ps4-fut-team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
bvbal79 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:16:
[...]

Best knap, kun je over meer dingen je mening geven, zodat we bevestiging hebben.
Hou op hoor bal.. die soort schijt opmerkingen kan ik echt helemaal niks mee.. volgens mij zijn we hier met z'n allen om elkaar te helpen en een mening te geven.. zuurpruim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:36:
Die 81+ playerpick is wel weer fijn voor het opruimen van de club en het realiseren van SBC fodder.

Oblak
Lunin Futurestars
TOTW Chiellini
Courtois
Bernardo Silva
TOTW Andre
Had je meer geluk als ik, alleen ederson 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Had je meer geluk als ik, alleen ederson 🤣
Blijft natuurlijk gokken en de pick is iets duurder dan de vorige keer, maar desondanks prima resultaat. Die dubbel 85+ ga ik echt niet doen, dat wordt dan vast weer niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Jorgen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:40:
[...]

Maar betekent dit nu dat hij 2 Fut teams moet onderhouden als hij dit wil doen, of is zijn Ps5-fut-team hetzelfde als zijn Ps4-fut-team?
Hetzelfde. Ik ben ook op de PS4 gestart en de overstap naar de PS5 gemaakt, terwijl mijn broer op de PS4 bleef. We kunnen allebei blijven spelen met dezelfde teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Jorgen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:40:
[...]

Zelfde. Je hebt je fut team waarmee je op de ps5 kan spelen maar ook op de ps4 kan je met dat team spelen.
Fut maakt geen onderscheid in ps4 en of ps5 is voor Fut hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
bvbal79 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:16:
[...]

Kante lijkt mij verdedigend veel beter dan Bruno maar dat is mijn mening :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Prosac schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:36:

Oblak
Lunin Futurestars
TOTW Chiellini
Courtois
Bernardo Silva
TOTW Andre
Dat is een mooie vangst :). Ik heb er 20 gedaan, kreeg een Parejo, Kimmich, 3x André IF ( |:( ) en de rest waren 81 en 82s :/ . Ondertussen heb een half 84 rated team aan untredable dupes, twijfel in welke SBC ik die ga zetten met dit als teams waarmee ik vaak speel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSBhOhfDN6w6XXV_oIUbrjfl61k=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/YbcW7yQIzYrsqNmUnF3uT2ng.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kKKmdklOTYkDxFBG3lv2F6KI8z8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/oSJ3XLtEJfhmweYlnRWTBKpM.png?f=fotoalbum_tile

Bruno Guimaraes lijkt het meest voor de hand te liggen, wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Weet iemand hoelang het dan nog duurt vooraleer Fifa 21 in Access / Play zit? Want alle hits op google gaan over de early access en korting, niet wanneer de game definitief wordt toegevoegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Denk dat Bruno Guimaraes ook wel goed tot zijn recht komt in je 4-5-1 elftal.
Je zou Ronaldo kunnen doen, supersub of naast Dybala. Maar dan valt de chem van Klaiber weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Jorgen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:46:
Weet iemand hoelang het dan nog duurt vooraleer Fifa 21 in Access / Play zit? Want alle hits op google gaan over de early access en korting, niet wanneer de game definitief wordt toegevoegd
Je zou het beste EA kunnen vragen, maar ik vermoed pas ergens tegen het uitkomen van 22.

edit: Uitgaande van een post op reddit over FIFA20, die werd pas in de zomer van 2020 aan play toegevoegd. Gemiddeld 9 maanden tot een jaar na release.

[ Voor 16% gewijzigd door Prosac op 09-02-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Prosac schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:46:
Denk dat Bruno Guimaraes ook wel goed tot zijn recht komt in je 4-5-1 elftal.
Je zou Ronaldo kunnen doen, supersub of naast Dybala. Maar dan valt de chem van Klaiber weg.
Bijkomend voordeel is dat Bruno ook geschikt lijkt voor een CD rol, mocht ik voor een 532/352 gaan :). Thanks voor de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Prosac schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:49:
[...]

Je zou het beste EA kunnen vragen, maar ik vermoed pas ergens tegen het uitkomen van 22.

edit: Uitgaande van een post op reddit over FIFA20, die werd pas in de zomer van 2020 aan play toegevoegd. Gemiddeld 9 maanden tot een jaar na release.
Hmmmm dat is dan nog wel heel lang wachten. Dan wordt de huidige aanbieding wel weer interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Donnarumma RB, ik snap er niks van.. beste kerel pakt helemaal niks voor me terwijl ter stegen me een stuk beter beviel voor een fractie van de prijs.

Helaas de serie A dus uit m'n team moeten halen (dybala & savic 😭) voor chem redenen en nu over naar onderstaand.

Llorente Rb op CB is echt heel erg goed zeg! Nu sparen voor frenkie z'n IF

Ingame;
https://www.futbin.com/21/squad/6043363

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:16:
Donnarumma RB, ik snap er niks van.. beste kerel pakt helemaal niks voor me terwijl ter stegen me een stuk beter beviel voor een fractie van de prijs.

Helaas de serie A dus uit m'n team moeten halen (dybala & savic 😭) voor chem redenen en nu over naar onderstaand.

Ingame;
Mij heeft-ie vandaag een paar x goed gered juist! Ik had dat juist met Alisson, die pakte niks bij mij. Een beetje zoals hij laatst tegen City speelde... :9

Ben wel blij dat ik Tonali gedaan heb. Wat een heerlijke speler is dat zeg! Dit is nu mijn team:

https://www.futbin.com/21/squad/5030205

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Niks aan op de transfermarkt. Alle gouden spelers met buy now onder de 1000 coins worden volgens mij instantly door bots opgekocht en mensen bieden standaard direct 1000 voor gouden zeldzame.
Dus mocht je niet willen SBC-en, dit is een mooie verkooptijd.

edit: even kijken wat er gebeurt als ik 1000 bied, maar tot nu toe niks binnen gehaald, de laagste gouden zeldzame nog gewoon voor 1100/1500 weg

:D

[ Voor 23% gewijzigd door Prosac op 09-02-2021 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:40:
Niks aan op de transfermarkt. Alle gouden spelers met buy now onder de 1000 coins worden volgens mij instantly door bots opgekocht en mensen bieden standaard direct 1000 voor gouden zeldzame.

edit: even kijken wat er gebeurt als ik 1000 bied, maar tot nu toe niks binnen gehaald, de laagste gouden zeldzame nog gewoon voor 1100/1500 weg

Donderdag weer proberen als er rewards zijn. Zo had ik vorige week heel veel ingeslagen en deze allemaal alweer verkocht met gemiddeld 1400 coins winst per kaart :)

En bots? Dat denk ik niet, zijn gewoon heel veel mensen actief op de markt die ook snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Augy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:16:

Ingame;
Ik heb Donnaruma RB untradable gepacked ooit en ik ben er wel over te spreken. Sowieso voel ik weinig verschil tussen hem, Alisson of Courtois. Ik ben van mijn Serie A team langzaam naar een NL elftal aan het bouwen. Nu sparen voor een IF Frenkie of een RTTF Wijnaldum; of hopen dat er nog een mooie NL kaart in de Future Stars van dit weekend zit...

Heb nu dit, ingame een 433(2) met Koeman als verdedigende middelvelder voor Chiellini en Gosens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mzFI9btFsWU2n3o9iXISDu5sii8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y4iDGK2rknoV23knW8cRh8e3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:18
Prosac schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:40:

Tijdens de repeatable 82-88 en 81+ PP SBC's switch ik altijd van League SBC's naar Gold Pack Method. Dus gewoon de 5k pakketjes in de store kopen. Zitten drie tot soms zeven gouden spelers in, plus de consumables en je loopt bijna altijd minimaal quitte. En af en toe pak je een klapper. Had gisteren FS Diogo Dalot eruit gehaald, dus ineens 70k rijker :)

En als deze SBC's verlopen zijn en de prijzen van de gouden spelers weer zakken, ga ik weer verder met de League SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLPSV
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-06 16:32
FIFA-spelers, ik heb wat advies nodig..

Ik ben aan het twijfelen tussen Hazard en Neymar. Ik ben zelf een Chelsea-fan, dus mijn hart neigt naar Hazard. Wat zouden jullie doen? Real speelt tegen Atalanta, die recentelijk Gomez nog zijn kwijgeraakt..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RT8Gl7tkhaNqNYrHasWlr5CVywI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oEGSFqaz8pq4JcsO4oDUVwXN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ATkydSpoFDX6D4G6JkHIVgI3KI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YDmr7FErMud28pWEvk3J07yj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:14
JVLPSV schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:04:
FIFA-spelers, ik heb wat advies nodig..

Ik ben aan het twijfelen tussen Hazard en Neymar. Ik ben zelf een Chelsea-fan, dus mijn hart neigt naar Hazard. Wat zouden jullie doen? Real speelt tegen Atalanta, die recentelijk Gomez nog zijn kwijgeraakt..

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zou ook hazard doen, maar dat is meer omdat ik Neymar een irritant mannetje vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Saekerhett schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:03:
[...]

Tijdens de repeatable 82-88 en 81+ PP SBC's switch ik altijd van League SBC's naar Gold Pack Method. Dus gewoon de 5k pakketjes in de store kopen. Zitten drie tot soms zeven gouden spelers in, plus de consumables en je loopt bijna altijd minimaal quitte. En af en toe pak je een klapper. Had gisteren FS Diogo Dalot eruit gehaald, dus ineens 70k rijker :)
Tijdens de repeatable SBC's is er inderdaad niks te verdienen op de transfermarkt, ook donderdag niet.

De Gold Pack Method eens geprobeerd maar bijna altijd minimaal quit? Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van, bijna altijd 3 spelers...3200 lukt wel maar verder zit er vaak niks in dus verlies, af en toe munten of een nuttige positie wijziging, ik had 1x totw 10k waardoor ik redelijk quit speel/minimaal verlies.
Wel leuk tijdverdrijf dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:18
jerommeke96 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:51:
[...]

Tijdens de repeatable SBC's is er inderdaad niks te verdienen op de transfermarkt, ook donderdag niet.

De Gold Pack Method eens geprobeerd maar bijna altijd minimaal quit? Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van, bijna altijd 3 spelers...3200 lukt wel maar verder zit er vaak niks in dus verlies, af en toe munten of een nuttige positie wijziging, ik had 1x totw 10k waardoor ik redelijk quit speel/minimaal verlies.
Wel leuk tijdverdrijf dat wel.
Spelerscontracten verkopen standaard voor 200, managercontracten voor 400, positiewijzigingen CAM-CM gaat standaard voor 5k weg en zit er regelmatig in, ST-CF gaat voor 4-5k weg, CDM-CM voor 3-4k, komt ook vaak voor...

Je kan sowieso al 2,5k terugkrijgen van spelers als je pech hebt, aangevuld met de consumables, en ja, dan durf ik te zeggen dat ik op een gemiddelde van vijf gouden pakketten minimaal quitte speel. Of jij dat wil geloven of niet, dat is aan jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ik ben sinds kort ook wat meer FUT gaan spelen... je moet toch wat in de eindeloze lockdown.

Ik deed de U23 objectives en kreeg prompt de 90 Rijkaard kaart :9~

Ik had op die plek Kante staan. Vraag: Is het nu verstandig om Kante te verkopen om mijn volgende target Varane binnen te halen (heb Mendy al op de bank, die gaat er dan ook in voor full chem)? Of zouden jullie Kante bewaren om eventueel bij nieuwe objectives te gebruiken (bv teams met PL of Franse spelers)?

Dit is mijn huidige team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9lmVjatjC1ev9kXxahPUKwxroM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mUb7jjFUDWzuJ2y1Vcre0YId.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Robbio85 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:45:
Ik ben sinds kort ook wat meer FUT gaan spelen... je moet toch wat in de eindeloze lockdown.

Ik had op die plek Kante staan. Vraag: Is het nu verstandig om Kante te verkopen om mijn volgende target Varane binnen te halen (heb Mendy al op de bank, die gaat er dan ook in voor full chem)? Of zouden jullie Kante bewaren om eventueel bij nieuwe objectives te gebruiken (bv teams met PL of Franse spelers)?

[Afbeelding]
Het voordeel van kante is, hij is wel erg bewegelijk. Wel handig voor een cvm die snel kan reageren op de actie van een tegenstander. Daar is Rijkaard toch wat minder in.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om wellicht 532 te spelen en rijkaard ingame als cv op te stellen. En dan met opkomende backs te gaan spelen.
Is wel beetje meta wat iedereen nu doet. Dus ligt ook beetje aan je eigen voorkeur.

Ik persoonlijk zou het zonde van je coins vinden als je kante niet verkoopt. Hij is nog wel wat redelijk wat waard. Vermoedelijk kan je hem goedkoper terugkopen op moment dat je zo'n objective wilt gaan doen ( live is )

[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 10-02-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:02:
[...]

Het voordeel van kante is, hij is wel erg bewegelijk. Wel handig voor een cvm die snel kan reageren op de actie van een tegenstander. Daar is Rijkaard toch wat minder in.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om wellicht 532 te spelen en rijkaard ingame als cv op te stellen. En dan met opkomende backs te gaan spelen.
Is wel beetje meta wat iedereen nu doet. Dus ligt ook beetje aan je eigen voorkeur.
Dank voor je input. Ik heb geëxpermenteerd met 442 en 4222, maar ik kan daar niet fatsoenlijk mee spelen. Ik speel al bijna mijn hele leven 433 offline en tegen vrienden. Op de een of andere manier kan ik niet wennen aan die andere formaties, vooral online (Rivals). Ik krijg nooit op tijd de vrije man gevonden op het middenveld... al ligt dat waarschijnlijk gewoon aan mijn bedenkelijke kwaliteiten :+

Wellicht dat ik 532 nog eens ga proberen, en ik denk idd dat ik Kante in mijn club houd en gewoon doorspaar voor Varane en daarna wss Salah :)

[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 10-02-2021 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Robbio85 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:04:
[...]

Dank voor je input. Ik heb geëxpermenteerd met 442 en 4222, maar ik kan daar niet fatsoenlijk mee spelen. Ik speel al bijna mijn hele leven 433 offline en tegen vrienden. Op de een of andere manier kan ik niet wennen aan die andere formaties, vooral online (Rivals). Ik krijg nooit op tijd de vrije man gevonden op het middenveld... al ligt dat waarschijnlijk gewoon aan mijn bedenkelijke kwaliteiten :+

Wellicht dat ik 532 nog eens ga proberen, en ik denk idd dat ik Kante in mijn club houd en gewoon doorspaar voor Varane en daarna wss Salah :)
herkenbaar hoor. Ik speel al heel lang fifa, denk zo'n 25 jaar en eigenlijk altijd 433 gespeeld sinds fut op den duur toch overgestapt op 4222 omdat ik merkte dat 1 spits te weinig is voor mij. En bij 433 de vleugels te ver aan de zijkanten stonden en mijn tempo niet konden bij benen dus was het vaak mijn spits die dan alleen terug kon leggen op de 10 terwijl ik juist achteruit wil spelen maar vooruit. Ook een beetje mijn valkuil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Robbio85 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:45:

[Afbeelding]
Ik had eerder Pogba verkocht en Kante hiervoor in gezet. Kante is namelijk echt een hele goede speler en imo beter dan Pogba. Je behoudt dan de link met Varane en Mendy straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Hoe is de 532 meta overigens, heb al een tijdje niet gespeeld maar zie er voldoende youtube notifications over binnen komen.

Verdedigend 532 aanvallend 352 zoals Conte bijvoorbeeld speelt ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:59:
Hoe is de 532 meta overigens, heb al een tijdje niet gespeeld maar zie er voldoende youtube notifications over binnen komen.

Verdedigend 532 aanvallend 352 zoals Conte bijvoorbeeld speelt ?
Ik speel al een tijdje een 5-3-2 / 3-5-2. Bevalt prima, ik ben defensief wat kwetsbaarder dan bij de 4-5-1, maar voorin wel meer opties. Aanvallend speel ik 5-3-2 met opkomende backs. Klaiber en Sinkgraven zijn echt prima voor die zijkanten. Sinkgraven scoort zelfs erg gemakkelijk.
In rivals een leuke tactic, in WL weet ik het zo nog niet, juist vanwege die defensieve kwetsbaarheid als je backs nog voorin zijn. Juist vanwege dat met 8 man achterin hangen en dan bij balverovering met dieptepasses spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
tegen 433 is het wel irritant, de rest valt wel mee

heb zelf t idee dat die formaties geen zak uitmaken. ik haal altijd wel g3 , vaak 2 en heel soms 1

[ Voor 50% gewijzigd door Beavbusi op 10-02-2021 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
saert schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:56:
[...]

Ik had eerder Pogba verkocht en Kante hiervoor in gezet. Kante is namelijk echt een hele goede speler en imo beter dan Pogba. Je behoudt dan de link met Varane en Mendy straks.
Dacht ik ook aan. Maar ik twijfel omdat je dan 2 CM's hebt die puur verdedigend zijn ingesteld, en qua dribbling en passing wat minder zijn. Ik zal het iig eens proberen. Dan heb ik 2 kasten op het middenveld met zoveel stamina dat ze niet eens hoeven te douchen na de wedstrijd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:20:
[...]

Ik speel al een tijdje een 5-3-2 / 3-5-2. Bevalt prima, ik ben defensief wat kwetsbaarder dan bij de 4-5-1, maar voorin wel meer opties. Aanvallend speel ik 5-3-2 met opkomende backs. Klaiber en Sinkgraven zijn echt prima voor die zijkanten. Sinkgraven scoort zelfs erg gemakkelijk.
In rivals een leuke tactic, in WL weet ik het zo nog niet, juist vanwege die defensieve kwetsbaarheid als je backs nog voorin zijn. Juist vanwege dat met 8 man achterin hangen en dan bij balverovering met dieptepasses spammen.
Ik speel eigenlijk hetzelfde.. 5-3-2 met volop aanvallende backs en 1 cm die naar voren staat (soort cam) eentje drop back en de ander balanced. Lijkt heel stabiel. Werkt het niet val k terug op 3-5-2 met balanced backs en een echte cam achter m'n spitsen.. beide defensief zeker en aanvallend met veel mogelijkheden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Seizoen gaat weer als een nachtkaars uit he. Alleen een momenten-Dembele SBC, geen nieuwe doelstellingen, geen andere SBC, geen silver star -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Prosac schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:49:
Seizoen gaat weer als een nachtkaars uit he. Alleen een momenten-Dembele SBC, geen nieuwe doelstellingen, geen andere SBC, geen silver star -O-
Dat is elk seizoen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dan is het nog wel saai.
Waar moet ik nou met mijn dubbele Neymar heen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:55:
[...]

Dan is het nog wel saai.
Waar moet ik nou met mijn dubbele Neymar heen. :+
stuur maar, thanks _/-\o_
is ie wel ingeschreven voor de EL ?

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 10-02-2021 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:56:
[...]

stuur maar, thanks _/-\o_
is ie wel ingeschreven voor de EL ?

Ruilen voor Szlobodai FS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Heb toch maar mijn team verkocht. Had zin om dit weekend met een nieuw team te gaan spelen, kijken of dat een significant beter resultaat op gaat leveren. Kan daarna altijd nog terug naar een volledig Liverpool team.

Heb nu wel een dilemma over hoe mijn team eruit moet komen te zien. Heb ongeveer 2,5 miljoen coins op de bank om uit te geven en neymar en Alisson untradeable, dus die moeten er sowieso in.

Iemand een idee om hier een leuk team van te kunnen maken?
Pagina: 1 ... 91 ... 158 Laatste