De afgelopen tijd met wat verschillende teams geëxperimenteerd. Vorige WL met mid Puskas in de spits samen met SIF Ben Yedder. Dat was 'm helaas niet, Puskas viel erg tegen. Zelfs de nieuwe CAM Okocha scoorde meer, en ik had Puskas juist voor de doelpunten gehaald. Deze WL met een redelijk meta team gespeeld, met Mbappe voorin. Had de Braziliaanse Bruno SBC gedaan, die stond op het middenveld met Freeze Marquinhos en RTTF Wijnaldum. Okocha mocht z'n plek in het team houden en Moments Depay kwam terug in de spits naast Mbappe. Had nog 10 wedstrijden over toen ik op 14 wins kwam, ging best lekker.
De laatste win was wel een mooie, kwam onverdiend 2-0 achter tegen zo'n gastje wat het nodig vind om bij elke goal een irritant lange celebration te doen. Gaf 'm een koekje van eigen deeg, kwam terug en bij elke goal mocht hij ook het hele Neymar dansje bekijken.

De wedstrijd ging op en neer, na 90 minuten 4-4 en in de extra tijd wist ik de wedstrijd te beslissen met 6-5 winst.
Volgende week eens proberen om weer met een volledig NL team te spelen. Ben benieuwd hoe goed Future Stars Bergwijn is. Beetje onverdiend dat hij die kaart heeft gekregen, zo jong is hij niet meer en veel heeft hij nog niet laten zien bij Spurs, maar de stats van z'n kaart zien er wel prima uit. Sinkgraven en IF Frenkie ga ik dan ook voor het eerst mee spelen. Ik denk dat ik Klaiber naast Virgil in het centrum laat spelen, wel belangrijk om een sterk defensief duo te hebben voor het doel. Klaiber is naast Varane toch wel de beste verdediger in het spel als je het mij vraagt (op de Icon / TOTY verdedigers na). Dan mag Rulebreaker Dumfries rechts achterin spelen.