Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Zucht.. kom 3-0 achter. Vecht mezelf terug naar 3-3. Hij pauzeert, wisselt een speler in en wint vervolgens 6-3 omdat de camera niet meer meebeweegt. Zag alleen nog maar wat er op de middellijn gebeurde. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Neen, wel ff geprobeerd voor mn silverteam maar is ingame echt uber lomp (meer dan in het echt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Prosac schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:49:
Zucht.. kom 3-0 achter. Vecht mezelf terug naar 3-3. Hij pauzeert, wisselt een speler in en wint vervolgens 6-3 omdat de camera niet meer meebeweegt. Zag alleen nog maar wat er op de middellijn gebeurde. :')
Klopt had ik ook vandaag ik drukte op pauze en bleef maar op sliding drukken kreeg helaas wel de winnende tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Oké, wat ik nu toch mee maak met dit graf spel. Had een leuke pot waarin ik rond de 80e minuut op 4-1 voorkwam. Vervolgens had ik zoveel delay dat ik steeds overal te laat kwam waardoor ik door 2 eigen doelpunten ineens op 4-3 kwam. In de 90e minuut scoor ik nog de 5e dus opgelucht.

Vervolgens telt ea er 3 minuten blessuretijd bij en in de 4e minuut ontstaat er een flipperkast situatie waardoor hij tegen mijn speler aanschiet, eigen doelpunt. En vervolgens word ik uit de wedstrijd gekickt omdat ik teveel eigen doelpunten heb gemaakt. Nou echt, het scheelde niet veel of ik heb de controller door de tv gegooid. Wat een grafspel zeg. Ga daardoor nu 6 winst uit 14, terwijl het 7-7 had moeten zijn.

Vanavond maar even geen Fifa doen, misschien rest van het weekend wel niet. Ongelooflijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Leuk hoor WL vanaf heden.
Kom veel tegen teams met toty ronaldo en mbappe of zelfs samen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:54:
Leuk hoor WL vanaf heden.
Kom veel tegen teams met toty ronaldo en mbappe of zelfs samen
TOTY Lewa met TOTY Ronaldo net.

Gewoon vanuit alle hoeken en standen zo snel mogelijk schieten. Schiet er eentje snoeihard vanaf ver buiten de 16 via de lat in _O-
Gelukkig was hij defensief dramatisch. 7-5 :>

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mars18
Wel een nieuwe FUT kaart voor Onana ;) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F7b7_qQR2wdLAYn_C9bxxk0JN9k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vJetonPJ0cCDhYwCosUjXAob.jpg?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:03:
[...]

TOTY Lewa met TOTY Ronaldo net.

Gewoon vanuit alle hoeken en standen zo snel mogelijk schieten. Schiet er eentje snoeihard vanaf ver buiten de 16 via de lat in _O-
Gelukkig was hij defensief dramatisch. 7-5 :>
Dat is de fout die “slechtere” spelers maken met dat soort spelers. Je kan wel uit alle onmogelijke hoeken en standen schieten maar dan gaan ze er ook niet in.

Daarbij weet je vaak al dat ze beide spelers gaan zoeken dus gewoon de passlijn dicht lopen met je cdm.

In de 16 met een vrij schot uit een normale lijn zullen die toty spelers er wel alles inrammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
En-Nesyri POTM van LaLiga...
Dat had Frenkie moeten zijn. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Bergwijn, dest, reyna, guimareais ofzo zijn de eerste 4 future stars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 11-09 23:44
Dacht mijn nieuwe formatie te hebben gevonden stond 5-0. Met een 51212 opstelling. Bij het 6e potje sta ik achter met 3-0 in 10 minuten met de grootst mogelijke lag... maarja FS is begonnen natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 05-02-2021 19:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Valt tegen deze eerste Future Stars spelers.

Op die Camavinga en Reyna zitten er niet hele leuke spelers bij.

Uiteindelijk Bergwijn geworden ipv Gravenberch... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Matig weer. Future stars was juist leuk om grote talenten uit mindere competities speelbaar te maken.
Het is nu een soort "deze spelers hebben talent maar kunnen maar niet doorbreken bij hun topclub" geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Vind het als Nederlander leuk om Bergwijn er bij te zien, maar zowel qua leeftijd en qua "future star" zit hij op het randje. Hij is 23 en speelt bij een topclub(?) dus zou je hem dan niet eerder al als een ster/b-ster zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
hm ik doe sbc en eerste pack die ik open is zo'n future stars. Diogo dalot, van Milan.
Dat is toch weer flink wat coins erbij. Futbin geeft 80k aan maar ik zie al geboden prijzen van 170k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff die camavinga zou echt de perfecte vervanger zijn voor rttf Wijnaldum. Linkt goed met mbappe, varane, kante en neymar.

Maarja helaas 2 miljoen + :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:38:
Pfff die camavinga zou echt de perfecte vervanger zijn voor rttf Wijnaldum. Linkt goed met mbappe, varane, kante en neymar.

Maarja helaas 2 miljoen + :(
In veel opzichten is hij nog beter dan Gullit, voor maar een fractie van Gullits kosten.

Ik heb onvoldoende geld, anders zou ik hem direct halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Capsaicin schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:10:
[...]
In veel opzichten is hij nog beter dan Gullit, voor maar een fractie van Gullits kosten.
nah, hij is in geen enkel opzicht beter dan Gullit

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Capsaicin schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:10:
[...]

Ik heb onvoldoende geld, anders zou ik hem direct halen.
Zou hem kunnen kopen maar dan moet ik Wijnaldum en cannavaro verkopen en dat verzwakt me elftal flink. Dus daar ga ik niet aan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:23:
[...]

nah, hij is in geen enkel opzicht beter dan Gullit
Qua verdedigen en dribbelen is Camavinga significant beter dan de 3 Gullits. De Gullits kunnen beter schieten, zijn langer, hebben 2 x 5* en zijn makkelijker te linken. Maar als ik mocht kiezen zou ik zonder twijfel voor Camavinga gaan.
https://www.futbin.com/21/compare/28030/120/77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Future Stars Bergwijn.. echt, wat een matige keuze.

Die 2 Bundesliga-spelers zijn wel leuk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Capsaicin schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:28:
[...]
Qua verdedigen en dribbelen is Camavinga significant beter dan de 3 Gullits. De Gullits kunnen beter schieten, zijn langer, hebben 2 x 5* en zijn makkelijker te linken. Maar als ik mocht kiezen zou ik zonder twijfel voor Camavinga gaan.
en toch is Gullit in alles beter

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt als iemand teveel fodder heeft en een goede cv zoekt. Doe echt die Prime cannavaro sbc , die man is zo goed.

Is gewoon heerlijk om zo’n snelle en wendbare cv te hebben tegen al die kleine wendbare spitsen. Daarbij is zijn positie kiezen geweldig en nog redelijk sterk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Capsaicin schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:28:
[...]
Als ik zou kunnen kiezen zou ik echt zonder twijfel voor Gullit gaan: die vent klopt gewoon totaal in het spel. Al 5 FIFA"s lang is hij de beste all-round speler, kan alles.

In FIFA19 kon je hem nog via een Prime Icon SBC grinden (wat ik ook gedaan heb), zonde dat EA het nu voor de casual gamer onmogelijk gemaakt heeft om met hem te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Blegh, klaar met de WL voor vanavond. 2 tegenstanders achter elkaar met TOTY Ronaldo en die bij een voorsprong alleen maar de bal achterin rondtikken. :r
Eentje vanaf minuut 2, want de bal hooghouden vanaf de aftrap lukte met Ronaldo. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Best niveau vanavond in de wl. Eerste 2 tegenstanders gelijk niveau wat ik normaal tegen krijg op goud 2. Gelukkig alle 2 gewonnen maar was ff flink zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
5-5... net verloren van iemand zijn "bier team" met de slechtste squad die ik gezien heb in de wl ooit. Verloren met 3-0 terwijl hij niet eens goed was...
41212 werkt voor mij heel goed in div 1 , maar in de WL voor geen meter.

Ik heb ook veel problemen met de matchmaking vandaag. Initialiseren blijft 30 sec in beeld staan en vervolgens krijg ik de melding dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten.. morgen maar weer verder

[ Voor 31% gewijzigd door 038Zwolle op 05-02-2021 22:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:12:
5-5... net verloren van iemand zijn "bier team" met de slechtste squad die ik gezien heb in de wl ooit. Verloren met 3-0 terwijl hij niet eens goed was...
41212 werkt voor mij heel goed in div 1 , maar in de WL voor geen meter.

Ik heb ook veel problemen met de matchmaking vandaag. Initialiseren blijft 30 sec in beeld staan en vervolgens krijg ik de melding dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten.. morgen maar weer verder
Verlies momenteel van een echt hele goede fifa speler met een heel matig elftal. Maar het is echt zo’n zielig persoon en echt extreem toxic persoon. Direct pauze , volledig afspelen . Scoren zelfde verhaal. Echt waar heb je het voor nodig pfff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Markuss schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:05:
[...]

Als ik zou kunnen kiezen zou ik echt zonder twijfel voor Gullit gaan: die vent klopt gewoon totaal in het spel. Al 5 FIFA"s lang is hij de beste all-round speler, kan alles.

In FIFA19 kon je hem nog via een Prime Icon SBC grinden (wat ik ook gedaan heb), zonde dat EA het nu voor de casual gamer onmogelijk gemaakt heeft om met hem te spelen.
Ik heb nog nooit met Gullit mogen spelen, maar hij zit in ieder pro-team en de stats spreken voor zich. Zonder financiele zorgen zou ik waarschijnlijk ook voor Gullit kiezen, maar als prijs wel meespeelt zou ik voor de Fransman gaan. Overigens is diens waarde gestegen van 2.36m naar zo'n 2.88m. Echt balen dat ik niet genoeg geld had. Ik denk dat hij extinct zal raken.

Overigens heb ik zojuist Mbappe gepackt. Ik moest echt even knipperen met mijn ogen, dit is mijn grootste pull ooit. De afgelooen 2 maanden packte ik enkel troep. Helaas is hij onverhandelbaar, wordt nog ff puzzelen om hem in het team op te nemen. Maar wat een heerlijke speler, 4 goals en 1 assist in zijn eerste wedstrijd. Is zijn tegenstander steeds te snel af, heel beweeglijk en een aardig schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nou, de Mbappe's inwisselen bij Managementmaster lijkt voorbij. Iedereen speelt met flashback Ronaldo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Is er een nieuwe hype in de wl als je voor staat maar de cornervlag de bal vasthouden al 4 gehad die het deden sneu volk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
heb weer aardig wat 83 rated spelers ingekocht. Kon er heel veel oppikken voor 700/750 coins. Die verpats ik straks wel bij zo'n speciale sbc die er straks ongetwijfeld gaat komen ivm futurestars promo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
mijn WL gaat uitstekend.
ga 7-2 en ben alleen nog maar van die nare meta teams tegengekomen, geen toty ronaldo of zo.

Zal morgen en overmorgen wel ontzettend naar worden :)

zal ook wat 83 gaan inslaan, die gaan vast wel weer stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Zit nog even die Future Stars door te nemen, maar toch werkelijk schandalig dat zo'n Bergwijn met zijn 23 jaar bij die promo zit? Laat wel weer zien waar het bij EA allemaal om draait: de grote leagues = $$$.

Future Stars zou voor mij staan voor een Gravenberch, Kamaldeen (Nordsjaelland), Vandevoordt, Noah Katterbach, Florentino Luis, Nuno Mendes en een Adeyemi ofzo. Gewoon eens spelers niet uit de top5-leagues waardoor je genoodzaakt bent om flink te puzzelen voor je team: dát is voor mij FS.

Met natuurlijk aanvullende spelers als Fati, Reyna, Bellingham, Camavinga ook, maar dus ook even wat puur onbekendere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Misschien volgt het nog in team 2.
En op zich best leuke keuzes, maar Bergwijn slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19
Serieus die doelstelling future of football werkt gewoon niet...
Heb zelf 6 van de lijst erin staan met die qr code, rashford, mbabbe, Antony, gravenberch, aouar, Gomez.

Meer dit probleem?

https://answers.ea.com/t5...ll-challenge/m-p/10042292

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:44:
Misschien volgt het nog in team 2.
En op zich best leuke keuzes, maar Bergwijn slaat nergens op.
Zou inderdaad kunnen ja, al moet ik zeggen dat ik er buiten Gravenberch niet te erg op reken. Saka, Pedri/Trincao/Fati, Bellingham, Fofana, Wirtz etc. zullen ook nog kaartjes moeten krijgen.

Zag overigens dat 3 spelers nogmaals uitgebracht worden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/watq-Z3HHu51QkqtCA46VFSd_I0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xOA5MnMXCDaHWeK9ZoNpY2rb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:05
Markuss schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:20:
[...]

Zou inderdaad kunnen ja, al moet ik zeggen dat ik er buiten Gravenberch niet te erg op reken. Saka, Pedri/Trincao/Fati, Bellingham, Fofana, Wirtz etc. zullen ook nog kaartjes moeten krijgen.

Zag overigens dat 3 spelers nogmaals uitgebracht worden:

[Afbeelding]
Ja alleen op andere posities

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
FidoDido schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:01:
Heb zelf 6 van de lijst erin staan met die qr code, rashford, mbabbe, Antony, gravenberch, aouar, Gomez.

Meer dit probleem?

Nee. Bij mij werkt hij prima. Maar ik heb er dan ook meer dan 6 in staan. Mbappe, dembele, rodrygo, vasquez, Gomez, wan bisaka, lodi, kunde en kepa. :) en 2 icons om de boel te linken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:33

Meer dit probleem?

Nope werkt bij mij goed

Mbappe, militao, dembele, joao Felix, odegaard en valverde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23

Meer dit probleem?

Als je Gomez er uit haalt moet dit probleem verholpen zijn denk ik.

Hij is namelijk 23, EA zal het wel verkeerd verwoord hebben en zullen bedoelen spelers onder 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Vanmorgen een tradeable Neymar gepacked. Ben vorig weekend begonnen met FUT dus hij is heel welkom. Weet nog niet of ik een team om hem heen ga bouwen of dat ik hem ga verkopen. Bij verkoop kan ik wel een leuk bij elkaar kopen om mee te spelen. Aan de andere kant, het is wel één van de beste kaarten in het spel. Mijn eerste 500K+ pull sinds Nainggolan TOTS in FIFA 17.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Frantz schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:04:
Vanmorgen een tradeable Neymar gepacked. Ben vorig weekend begonnen met FUT dus hij is heel welkom. Weet nog niet of ik een team om hem heen ga bouwen of dat ik hem ga verkopen. Bij verkoop kan ik wel een leuk bij elkaar kopen om mee te spelen. Aan de andere kant, het is wel één van de beste kaarten in het spel. Mijn eerste 500K+ pull sinds Nainggolan TOTS in FIFA 17.
Zou hem houden en ingame in de spits zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frantz schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:04:
Zoals fifanoob zegt zou hem ook houden. In de spits of op 10 is neymar echt geweldig. Zijn geplaatste schoten zijn echt geweldig rond de 16 of er in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
FIFA21 is er vandaag echt op uit om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen.. :')

Neuer die een bal niet op de vrijstaande Robben gooit maar in de voeten van de speler die bij Klaiber staat: doelpunt. IK DRUK OMHOOG, NIET OPZIJ. :+
Tegenstanders die alleen maar dieptepassen spammen en waarvan er altijd wel eentje weer voor de voeten van een spits caramboleert. Doelpunten tegen omdat Neuer de bal voor de voeten van een andere spits bokst.
En als dieptepunt een doelpunt omdat een pass richting hun 16 geblokkeerd wordt en met supersonische snelheid op mijn helft terecht komt waar zijn spits de bal eenvoudig oppikt en doorrent op de keeper.

Adem in, adem uit. 8)7

Oke, klaar voor de dag. Vanavond weer een poging.
2e minuut rood voor Klaiber en een penalty tegen nadat hij een bal blokkeert in 16 (zonder staande tackle, stond er gewoon met L2 voor) en de tegenstander over hem struikelt. _/-\o_

@Frantz Neymar houden, heerlijke spits. Heb geen team om hem heen gebouwd, maar is bij mij supersub.

[ Voor 13% gewijzigd door Prosac op 06-02-2021 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
Gameplay is wederom verschrikkelijk vandaag :r

Zooooooo traaaaaagggg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saekerhett schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:26:
Gameplay is wederom verschrikkelijk vandaag :r

Zooooooo traaaaaagggg.
Klopt het is echt bizar had 4 potten gespeeld ben gestopt. Zelf neymar voelt als een tank aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Klopt het is echt bizar had 4 potten gespeeld ben gestopt. Zelf neymar voelt als een tank aan.
Dat komt er ook nog eens bij, het gevoel dat er totaal niet op het veld gebeurd wat jij met je knoppen doet.
En dan zal het wel weer lag zijn, maar ik zie bij bepaalde spelers ook weer dat een spits na een skillmove ineens naar voren schiet. Bij mij was het bv Neymar die ik na een draai om de as ineens 3 meter dichterbij de keeper geteleporteerd had.
passes over korte afstand die rollen alsof het gras 10 centimeter hoog is. Pass op Haaland, Coman loopt op korte afstand vrij door, maar de bal komt nog geen meter van zijn voet terug. _O-

Het is ook gewoon vreemd, gistermiddag speelde het wel aardig. Liep redelijk en ik won van de eerste 8 potten er 6. Nu totaal 15 gespeeld, nog steeds op 6. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Prosac op 06-02-2021 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Traeces schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Inderdaad, mijn Rashford, Robben en Kaka zijn niet vooruit te branden. Essien en Blanc kunnen met die passjes beter in de zevende klasse gaan spelen en mijn Van der Sar laat echt alles door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Ea is met mij, haha. Ik speel net een pot kom 1-0 voor maar goede tegenstander en ik sta 2-4 achter 80e min. Hij gaat op balbezit spelen en tijdrekken, ik scoor in 89e min en in 92e.
Verlenging. Hij staat voor met 4-5 ik scoor in 122e min de 5-5 en win hem op penals haha.
Zo heerlijk dat EA mij deze pot hielp. Scoorde ook met seedorf in de 122e min binnenkant voet in het kruis van 20m. Was anders nooit een goal geweest haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbQkcbWNT_JHFlLy-6rZaIbOKPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g24eGorkmGxXS5xkVB8KRktL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door fifanoob op 06-02-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19
Sossage23 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:55:
[...]

Als je Gomez er uit haalt moet dit probleem verholpen zijn denk ik.

Hij is namelijk 23, EA zal het wel verkeerd verwoord hebben en zullen bedoelen spelers onder 23
Wel raar want hij staat op de lijst maar probeer het nog een keer, las ook iets dat je de base cards ook moet gebruiken ipv de speciale

Edit: werkt echt niet bij mij hmm heb serieus 6 spelers van die lijst in mijn basis zitten..

Ga wel team van 11 maken die 22 en jonger zijn rashford is ook als Gomez 23 namelijk ondanks ze op de lijst staan

[ Voor 19% gewijzigd door FidoDido op 06-02-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik had er gisteren ook last van. Een simpele balroll lukt niet en spelers zijn niet vooruit te branden. Daarna maar pro clubs gaan spelen en 2 titels gehaald in div 1😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Sneue mensen als je een team ter waarde van 10 miljoen hebt en dan rond de 60e minuut al begint met rond tikken zodra je 3-2 voorstaat. Dan ben je een echte held hoor. Pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:13:
Sneue mensen als je een team ter waarde van 10 miljoen hebt en dan rond de 60e minuut al begint met rond tikken zodra je 3-2 voorstaat. Dan ben je een echte held hoor. Pff
Vind dat sowieso echt triest , hoe duur je team ook is. Had net ook zo’n pisvlek tegen die voor kwam met 2-1 en vanaf 55 alleen maar rond tikken achterin. Ronaldo komt er aan , hoppa terug naar de keeper en feest begint opnieuw. Nou was blij met je win pffff.

Overigens is de laatste 2 dagen echt bizar hoe trieste figuren ik tegen kom.

[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 06-02-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Wat een idioten kom ik tegen dit weekend. Dat gecombineerd met de verschrikkelijke gameplay en ik ben wel weer genezen van deze editie. Wat een spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat sinds de patch alles was stroperig aanvoelt.. passes die rolletjes zijn ipv straks. Mbappe die optrekt als een vrachtwagen enz enz..

Maar patch is vast iets psychisch 🤣.

Guardiola tog ingeruild. Zocht wat meer aanvallend.. nu lampard 86. Doet t vooralsnog prima. Geen topper maar wat verwacht je onder de 400k

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 06-02-2021 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Augy schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:47:
Moet zeggen dat sinds de patch alles was stroperig aanvoelt.. passes die rolletjes zijn ipv straks. Mbappe die optrekt als een vrachtwagen enz enz..

Maar patch is vast iets psychisch 🤣.
Nee hoor, hier precies dezelfde ervaring na die patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Als je dat niet wil, ga je toch lekker rivals of vriendschappelijk spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Beavbusi schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:30:
Als je dat niet wil, ga je toch lekker rivals of vriendschappelijk spelen
Zelfde laken een pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ga 5-0.
Maar stuk voor stuk pittige potjes. Maar heb het geluk tot nu toe aan mijn zijde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
Begon gisteren zo goed, gameplay loopt soepel, passes worden gewoon goed ingespeeld.

Start hem een uurtje geleden op en alles wat ik wil gebeurd gewoon niet. Passes over 3 meter komen niet aan, zit al weer op het punt om de controller door de tv te gooien.

Ga die Tonali objective maar even voltooien denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 11-09 15:55
Wat zijn de ervaringen met Rooney? En heeft iemand toevallig Bruno Guimaraes gedaan? Welke versie zou naast Freeze Marquinhos het beste renderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
lwd-kevin schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:41:
Wat zijn de ervaringen met Rooney? En heeft iemand toevallig Bruno Guimaraes gedaan? Welke versie zou naast Freeze Marquinhos het beste renderen?
Ik zou niet weten waarom iemand die CM versie kiest als je ziet hoe goed die CDM versie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
If varane incoming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Vandaag nog geen pot gespeeld, maar gezien de berichten hierboven mis ik niks. Denk dat ik morgen maar even die Tonali-objective ga doen. Net even een ploeg voor klaargezet vol Italianen en Serie A-spelers :)

Ben voor de rest even aan het kijken hoe ik verder wil gaan met m'n teams. Heb Emerson uit de storyline afgelopen week vrijgespeeld met het behalen van Grealish.

M'n Premier League-team ziet er nu zo uit. (En ja, Tavernier is geen BPL-speler, maar een verstekeling :+ )

Ben op zich wel redelijk tevreden. Ings van de week gehaald voor de lol en is best een grappige sub. Watkins blijft echter m'n favoriete spits. Cancelo TOTW is m'n supersub op het middenveld en vervangt Grealish in de tweede helft. Henderson bewaakt het fort mede achterin. Hij is niet snel, maar speelt wel voorspelbaar voor mij en vaak op de juiste plek. Kan hem eventueel vervangen voor Partey. Zit nu even vast in hoe ik verder kan met dit team, zonder gelijk bij Sterling, Rashford, Ndidi etc. uit te komen. Ik denk er bv. over na om Son te gaan vervangen, maar dan zijn Sterling of Mané de betere opties.

Of moet ik in m'n La Liga-team investeren? :P Ik denk dan vooral aan een upgrade van De Jong naar zijn IF en Modric voor Llorente RB of Valverde IF. (Neuer is de tijdelijke vervanger van een La Liga-keeper aangezien Oblak niks meer pakte en in een SBC is gedonderd. Neuer doet het zelfs beter op 4 chem.... 7(8)7 )

Om dat mogelijk te maken: Moreno kan ik eventueel verkopen en vervangen door Emerson Storyline. En hoewel ik eigenlijk niet met Mendy wil spelen, zou ik eventueel Torreira kunnen verkopen. Mendy is namelijk untradeable. Ook Kubo kan ik nog op de markt gooien. Daarnaast heb ik 350k liquid. Keuzes, keuzes.

[ Voor 6% gewijzigd door allstarted1 op 06-02-2021 18:24 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:21
lwd-kevin schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:41:
Ik zou nooit twee vrijwel gelijke spelers naast elkaar zetten. Kies 1 van de 2 en maak je andere cm een h/h, zoals Renato of Paulinho. Verder altijd de cdm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik ga bruno-met-de-lange-achternaam denk voltooien.

Lijkt me een bizar goede cdm en aangezien ik mbappe, ben arfa en kurzuwa ook al in de club heb past hij mooi.

Andere kant proberen dybala, Duncan & milinkovic HL in de hybride te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
fifanoob schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:05:
Zou hem houden en ingame in de spits zetten :)
Traeces schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:11:
Zoals fifanoob zegt zou hem ook houden. In de spits of op 10 is neymar echt geweldig. Zijn geplaatste schoten zijn echt geweldig rond de 16 of er in.
Prosac schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:14:
@Frantz Neymar houden, heerlijke spits. Heb geen team om hem heen gebouwd, maar is bij mij supersub.
Bedankt voor jullie reacties. Als ik Neymar hou, wat voor team moet er dan om heen. Heb zo'n 250k voor de rest van het elftal beschikbaar. Aangezien ik in vorige FIFA's altijd 433 of 4231 speelde ben ik op zoek naar spelers die dat goed kunnen invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Sossage23 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:36:

Ga die Tonali objective maar even voltooien denk ik
Welk team gebruik jij er voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik ga momenteel 6-0. Dan zou je verwachten dat ik van het zelfvertrouwen bulk, maar ik begin ieder potje met trillende zweethanden en probeer mezelf tot rust te brengen door mijn ogen te sluiten en op mijn ademhaling te letten. Als perfectionist ben ik bang om de reeks te bederven. Daarnaast heb ik nu een heel goed team, waardoor ik mij ook verplicht voel om te presteren. Met mijn goedkope meta team speelde ik zorgelozer, ieder winstpotje was mooi meegenomen, maar verlies was zeer wel mogelijk. Wat ook meespeelt is het competitie-element en mijn slaapgebrek. Hoog tijd om even afstand te nemen en te re-la-ti-ve-ren /liefdagboek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
Capsaicin schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:50:
Ik ga momenteel 6-0. Dan zou je verwachten dat ik van het zelfvertrouwen bulk, maar ik begin ieder potje met trillende zweethanden en probeer mezelf tot rust te brengen door mijn ogen te sluiten en op mijn ademhaling te letten. Als perfectionist ben ik bang om de reeks te bederven. Daarnaast heb ik nu een heel goed team, waardoor ik mij ook verplicht voel om te presteren. Met mijn goedkope meta team speelde ik zorgelozer, ieder winstpotje was mooi meegenomen, maar verlies was zeer wel mogelijk. Wat ook meespeelt is het competitie-element en mijn slaapgebrek. Hoog tijd om even afstand te nemen en te re-la-ti-ve-ren /liefdagboek
Holy shit, of een ander spel te zoeken.. als ik me zo zou voelen zou ik stoppen iig. De enige emotie die ik heb is dat ik af en toe mijn controller door de tv wil gooien. Maar dit klinkt niet gezond 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
038Zwolle schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 22:09:
[...]

Holy shit, of een ander spel te zoeken.. als ik me zo zou voelen zou ik stoppen iig. De enige emotie die ik heb is dat ik af en toe mijn controller door de tv wil gooien. Maar dit klinkt niet gezond 😂
Akkoord, maar die vernielzucht lijkt me nou ook niet bepaald gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Hassiebassie schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:41:
[...]

Welk team gebruik jij er voor?
Niks bijzonders, gewoon wat spelers die ik nog in mn club had

Je moet uiteindelijk aan die vereiste van een beoordeling van max 77 zitten, alle teams zullen dus qua spelers wel een beetje gelijk zitten.

Afbeeldingslocatie: https://www.futbin.com//21/squad/5951334
Ribery, Verdi, Orsolini en Tonali 4* weakfoot voor een van die doelstellingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
haha niet te serieus nemen. Herken het wel hoor. 30-0 zit er nooit in maar die eerste verlies krijgen wil je nooit. Ik ga nu ook 6-0 maar weet dat ik er toch minimaal 8 tot 10 ga verliezen van de 30 en dat is ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15
Gaat Depay z’n derde IF krijgen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hoe speelt depay eigenlijk in fut?

Heb na wat ombouwen Ben Arfa in de spits maar wil hem eigenlijk vervangen door depay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een gare kut gameplay zeg. Te triest voor woorden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Euh....ik schrik eerlijk gezegd even dat een game zoveel invloed op je gesteldheid heeft. Volgens mij neem je het veel te serieus. :/

Zelf speel ik regelmatig online, geen WL, maar Rivals en Friendlies voor doelstellingen. Ja, dan wil ik winnen en mopper als ik tegen zo'n fanatiek figuur kom dat doelpunten wil herhalen, vieren en me eventueel afdroogt waardoor ik mogelijk nóg een (of meerdere) potten tegen een tryhard moet spelen. Maar dan besef ik mezelf ook heel erg snel dat het een game is en er aan het einde van de wedstrijd geen pot met echt prijzengeld staat en dat ik er plezier in moet hebben. In tegenstelling tot m'n tegenstander die met Mourinho-tactieken (park-the-bus, balletje rond de cornervlag rondspelen) per se wil winnen/me het bloed onder de nagels vandaan wil halen.

Ik bekijk het dan ook zo: m'n Headliners Benzema zal na winst geen miljoenentransfer maken naar PSG om zijn carrière af te sluiten, Gravenberch maakt na een assist op Malen geen transfer naar Barca en Ings wordt niet ingelijfd bij Liverpool met een rush. Het is een game en die moet plezier brengen door een goed verhaal, fijne gameplay, of gewoon als hersenloos tijdverdrijf. FIFA is voor mij het laatste: niet teveel nadenken, een leuke pot spelen en hopen dat je die ene speler in kan lijven uit een pack of door te sparen. In de 2022-editie is toch alles weg en niemand zal je achteraf herinneren als dat controllergenie (behalve als je een goedlopend YouTube-kanaal hebt en er inkomsten uithaalt. Dan snap ik dat je geen modderfiguur wil slaan). :)

Probeer dus afstand te nemen, de game te relativeren en laat je niet gek maken. Nergens voor nodig. Ook FC Creditcard heeft mogelijk goede spelers en flink wat hoogstaande Icons, maar raakt vervolgens geen bal. Die zal ook geen verplichting voelen om te presteren, maar speelt in ieder geval met spelers die hem/haar aanspreken. Probeer dat ook te doen. En alles wat je vervolgens pakt, is mooi meegenomen. :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soutou1324
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-02-2021
Hoi, jongens 🖐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15
Augy schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:09:
Hoe speelt depay eigenlijk in fut?

Heb na wat ombouwen Ben Arfa in de spits maar wil hem eigenlijk vervangen door depay
Ik ben er tevreden over, heb nog z’n eerste IF. Z’n 5* skills zijn wel lekker icm zijn schot. Al kom ik hem verder niet veel tegen bij tegenstanders...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
kw_nl schreef op zondag 7 februari 2021 @ 06:35:
[...]

Ik ben er tevreden over, heb nog z’n eerste IF. Z’n 5* skills zijn wel lekker icm zijn schot. Al kom ik hem verder niet veel tegen bij tegenstanders...
Top thnx! Ga hem proberen.

Ik merk dat ik echt contine gepakt word in m'n verdediging. Zodanig dat ik er wedstrijden op verlies en besloten heb het anders aan te pakken.

Ik ga naar een 5-2-1-2 formatie toe met 4/5 depth en verdedigers die echt kunnen verdedigen en iets minder pace hebben (romagnoli en marquinhos) en duncan voor de snelheid.. als 2 cdm savic HL en guimareas FS.

2 opkomende backs die de buitenkanten zouden moeten pakken en Dybala met mbappe en depay ervoor.

En dan schakelen tussen 3-5-2 en bovenstaande. Ben benieuwd naar je moet wat proberen, aan mn spelers ligt het iig niet🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Gisteren 11-5 voor het eerst in weken weer WL en ging goed. Vandaag gaat het echt drama. Ligt het aan mij of is er veel lag? Lijkt echt wel veel vertraging, spelers die om de bal heenlopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Speel nog geen weekend League. Maar zit in divisie 6. Vermaak me prima met FIFA. Heb een paar jaar niet gespeeld.

Wel jammer dat ik bij een voorsprong zeker 50% van de keren tegen een rage quiter aan loop. Ook al vaak tegen een kansloos brons team beland die binnen de 5 minuten besluit om leaven. Weet niet wat er allemaal gaande is, maar zo extreem als dit qua quiters heb ik heb nog geen FIFA mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:35:
Gisteren 11-5 voor het eerst in weken weer WL en ging goed. Vandaag gaat het echt drama. Ligt het aan mij of is er veel lag? Lijkt echt wel veel vertraging, spelers die om de bal heenlopen etc.
Vind tot nu toe vandaag gewoon goed spelen. Zeker in tegenstelling tot gister en vrijdag. Gister was het echt bizar hoe slecht de servers waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gameplay is wat langzaam maar wel soepel vandaag.. merk dat er veel tricksters en langzame opbouwers wakker zijn in Rivals, geen geduld voor vandaag 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg ff 2 teams achter elkaar tegen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNSmnTpnGVApyODeicDkOmNtRpg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXqGfsWPUpKU7eAMsS1QFUme.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FOdw9UDWFcmam2ydwZjh6ZlWQf4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTRfjEY0Aih5RVCo3rlwR0a4.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste op penalty’s verloren. Ging gelijk op en mik met kante op rechts en hij schiet gewoon dood leuk links WTF. Daar ging dus zijn keeper heen.

Tweede 2-0 gewonnen RQ na 37 min :+

Kom vandaag echt heel veel Totys tegen en echt goede icons zoals Zidane , cruijf , cantona en nu weer eusebio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:00:
Krijg ff 2 teams achter elkaar tegen :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Eerste op penalty’s verloren. Ging gelijk op en mik met kante op rechts en hij schiet gewoon dood leuk links WTF. Daar ging dus zijn keeper heen.

Tweede 2-0 gewonnen RQ na 37 min :+

Kom vandaag echt heel veel Totys tegen en echt goede icons zoals Zidane , cruijf , cantona en nu weer eusebio
Dit soort teams ben ik ook al een stuk of 8 keer tegengekomen dit weekend. Vooral bij een winreeks van 4/5 wedstrijden. Helaas goud 2 niet behaald met 1 winst tekort. Zat er niet in dit weekend, betere teams kom je tegen en de delay was weer flink aanwezig vrijdag en gisteren. Vandaag viel het mee maar waren de tegenstanders beter.

Volgende wl ga ik met Dalglish spelen. Kijken of hij een gamechanger wordt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:49:
[...]

Dit soort teams ben ik ook al een stuk of 8 keer tegengekomen dit weekend. Vooral bij een winreeks van 4/5 wedstrijden. Helaas goud 2 niet behaald met 1 winst tekort. Zat er niet in dit weekend, betere teams kom je tegen en de delay was weer flink aanwezig vrijdag en gisteren. Vandaag viel het mee maar waren de tegenstanders beter.

Volgende wl ga ik met Dalglish spelen. Kijken of hij een gamechanger wordt voor mij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LyClJCn9asv-pMmXbIN7AjbDdJM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaEXi2rmqBPklLn4Hormqo9z.jpg?f=fotoalbum_large

Had even gegeten toen kwam ik dit weer tegen :+

Kwam 1-0 voor ging hij een beetje gefrustreerd lopen drukken + tackelen. Krijgt zijn toty Ronaldo 2x geel. Hierna ging hij full pressure spelen dus kom 2-0 voor. Ging hij alleen maar eigen doelpunten scoren expres :+

Heb nog 8 wedstrijden over voor goud 2 weet niet of ik verder ga. Heb al flink wat potten gespeeld en die teams zuigen echt me concentratie / energie weg.

Welke versie dalglish ? Zie hen dit jaar vrij weinig vorig jaar zag je hem best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:56:
[...]

[Afbeelding]

Had even gegeten toen kwam ik dit weer tegen :+

Kwam 1-0 voor ging hij een beetje gefrustreerd lopen drukken + tackelen. Krijgt zijn toty Ronaldo 2x geel. Hierna ging hij full pressure spelen dus kom 2-0 voor. Ging hij alleen maar eigen doelpunten scoren expres :+

Heb nog 8 wedstrijden over voor goud 2 weet niet of ik verder ga. Heb al flink wat potten gespeeld en die teams zuigen echt me concentratie / energie weg.

Welke versie dalglish ? Zie hen dit jaar vrij weinig vorig jaar zag je hem best veel.
Oh en daarna eraf gekickt neem ik aan bij 3 eigen doelpunten, dat gebeurde mij namelijk wel dit weekend. Niet eens bewust eigen doelpunten gemaakt, was echt boos toen.

Ja goud 2 is amper een stap vooruit, alleen wat meer coins.

Zijn baby, had ik normaal gesproken al kunnen halen, maar is ineens 200k gestegen. Dus na de rewards op donderdag moet ik hem kunnen halen.

Ja zie hem af en toe, minder OP dan vorig jaar wellicht, en is ook een dure icon natuurlijk. Maar ik haal hem niet omdat hij meta is ofzo, meer omdat ik een soort Road to Liverpool doe en daar hoort hij wel bij. Ook upgraden van zijn baby naar middle en daarna even kijken of ik voor Gerrard of Torres ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Zat dalgish vorig jaar ook niet zeer bereikbaar in de swaps? Dat je daarom veel zag?

Echt de rare gold Son vanaf randje 16 finesse. Je weet dat die komt en hij hangt altijd 🤣

Dalot FS, wat een strijder trouwens! Eerste wedstrijd 2 goals vanaf RA 🤣

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 07-02-2021 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:22:
[...]

Oh en daarna eraf gekickt neem ik aan bij 3 eigen doelpunten, dat gebeurde mij namelijk wel dit weekend. Niet eens bewust eigen doelpunten gemaakt, was echt boos toen.

Ja goud 2 is amper een stap vooruit, alleen wat meer coins.

Zijn baby, had ik normaal gesproken al kunnen halen, maar is ineens 200k gestegen. Dus na de rewards op donderdag moet ik hem kunnen halen.

Ja zie hem af en toe, minder OP dan vorig jaar wellicht, en is ook een dure icon natuurlijk. Maar ik haal hem niet omdat hij meta is ofzo, meer omdat ik een soort Road to Liverpool doe en daar hoort hij wel bij. Ook upgraden van zijn baby naar middle en daarna even kijken of ik voor Gerrard of Torres ga.
Ik werd gelukkig niet genaaid , kreeg gewoon een 5-0 winst.

Alle goede icons zijn volgens mij iets van 200k gestegen mijn Prime Figo en cannavaro zijn ook veel duurder geworden.

Nee goud 2 scheelt amper iets als ik straks zin heb probeer ik het nog ff. Goud 1 kan ook nog maar dan mag ik er maar 2 verliezen dat lukt nooit.

Wel cool dat je een volledig Liverpool team aangevuld met icons heb :) Gerrard vond ik vorig jaar echt super fijn , hele tijd met zijn mid gespeeld. Torres vind ik echt een tank , 1 wl met zijn mid gespeeld maar vind 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:38:
Zat dalgish vorig jaar ook niet zeer bereikbaar in de swaps? Dat je daarom veel zag?
Yep, die heb ik toen nog bijelkaar gespeeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Speel sinds vandaag met dit team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QAekk-2ZPz9iC5ySeLYvIFgwko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jzhOSWznJxYKUSHstnzRePej.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste gevoel is prima. Sterk middenveld en verdediging. Buitenkanten die lekker opstomen! Ben arfa op SP is nog even wennen. Denk dat ik die vervang voor depay en/of als valse 9 probeer. Jammer dat dybala en duncan niet op 10 komen maar merk er zelf weinig van. Mis aspas POTM soms wel maar hoop dat depay dat oplost. Dalot zoals hierboven gezegd verrassend goed op 7 chem.

Donnarumma extinct op 150k

Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/5973805

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 07-02-2021 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:51:
Speel sinds vandaag met dit team:
[Afbeelding]

Eerste gevoel is prima. Sterk middenveld en verdediging. Buitenkanten die lekker opstomen! Ben arfa op SP is nog even wennen. Denk dat ik die vervang voor depay en/of als valse 9 probeer. Jammer dat dybala en duncan niet op 10 komen maar merk er zelf weinig van. Mis aspas POTM soms wel maar hoop dat depay dat oplost. Dalot zoals hierboven gezegd verrassend goed op 7 chem.

Donnarumma extinct op 150k

Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/5973805
Hoe spelen die Bruno en Marquinhos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:56:
[...]

Hoe spelen die Bruno en Marquinhos ?
Die Bruno is echt een beest. Gebruik hem met catalyst en is echt van alle markten thuis nu

Marquinhos tot nog toe erg sterk. Zocht ipv snelheid echte verdedigers en daar voldoet hij uitstekend aan. Past niet binnen de pace-meta maar staat er gewoon als verdediger :)

Edit 85+: Thiago Silva en lenglet 🤣

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 07-02-2021 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:03:
[...]

Die Bruno is echt een beest. Gebruik hem met catalyst en is echt van alle markten thuis nu

Marquinhos tot nog toe erg sterk. Zocht ipv snelheid echte verdedigers en daar voldoet hij uitstekend aan. Past niet binnen de pace-meta maar staat er gewoon als verdediger :)
Dat hij niet aan de meta voldoet interesseert me ook niet. Doet van dijk ook niet en vond ik opzicht niet slecht. Maar dat achterlijke agressief uit ze eigen instappen werd ik helemaal gek van.

Daarom heb ik Prime cannavaro gehaald , die doet dat gelukkig niet :)

Zal hem eens uitproberen heb precies genoeg coins voor Marquinhos :)

Edit : ga die 85 + niet doen heb al mbappe , neymar en Messi onverhandelbaar. Dus de kans is groot dat ik alleen maar troep krijg of als ik pech heb zelfs iets dubbel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 07-02-2021 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik hoop nog steeds op messi of Neymar 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:48:
Ik hoop nog steeds op messi of Neymar 🤣
Hahah nou ik ga niet klagen over pack Luck dit jaar :') die neymar if vorige week uit de wl 86+ was wel het toppunt haha.

Vind Messi overigens alleen op 10 redelijk spelen voor de rest kan ik er echt niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:51:
[...]

Hahah nou ik ga niet klagen over pack Luck dit jaar :') die neymar if vorige week uit de wl 86+ was wel het toppunt haha.

Vind Messi overigens alleen op 10 redelijk spelen voor de rest kan ik er echt niks mee.
Messi op 10 verreweg de beste cam die ik heb gehad.. dybala komt gelukkig in de buurt maar die kleine vlo is zo bizar vlug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Traeces schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:51:
[...]

TOTY Messi is echt een god, staat bij mij vast in de spits naast Headliners Ben Ketser.... beste duo wat ik heb gehad ooit!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Pagina: 1 ... 90 ... 158 Laatste