Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
SH-FR schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:16:
[...]

Hoe speelt Sánchez? Ik wil graat zijn Prime eens testen omdat mijn coins toch maar niets zitten te doen. Probleem is alleen dat ik dan met Ronaldo, Rashford, Rooney en Sánchez zit. Dan mis je een beetje die echte bewegelijkheid. Dat heb ik nu met Deulofeu, naar mijn mening de beste objective kaart tot nu toe.
Ik had hem al eerder en heb hem weer terug gekocht sterk aan de bal en als je een Hawk op zijn prime zet heb je bijna perfect schieten met goed fysiek.

Je kan kijken of je Dybala in je team kan passen, zou een goede vervanger zijn voor Delofeu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1PUdhKswuIqBQFLGpsTZUVD-RQU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ewSCL4ZK6k8bWFxE46oAthol.jpg?f=fotoalbum_large

Zowel milinkovic als mkhitarian in de TOTW. Prima voor de headliner owners!

Milinkovic-Savic al op 90 inmiddels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Rooney binnen :)

https://www.futbin.com/21/squad/4743044

Binnenkort maar ff 500 rivals punten grinden en dan weer een WL meepakken :)
Laatst gestopt op 7-2, maar had natuurlijk nog even door moeten gaan voor S1 voor een WL token ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Prosac schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Sabitzer had ik gedaan als ik er genoeg high-rated untradeables voor had. Maar ik ga het niet redden. En als ik kijk naar wat dan een 93 Rooney moet kosten, slaat die prijs voor Sabitzer helemaal nergens op. Ja, prima box2box middenvelder, maar dan haal ik liever Headliner Goretzka.
Echter.. tegelijkertijd zak ik dan weer onder de 2 miljoen als ik dat doe. Toch weer een grens. :+
Nou, logisch dat Delaney extinct is nu, wel wat minder allround.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RfLeVggf8wv_bhTcoKaVMbQhTU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4SGEEMuFNIauTNL8OtzasTP7.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Morgen Delaney maar bij mijn red picks scoren. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Prosac schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:44:
[...]

Als ik er de untradeables voor had wel ja. :P
Aan de andere kant is het ook wel weer zonde om je team compleet om te gooien omdat je net een Ribery FB of nu Rooney hebt gehaald. Robben heb ik uiteindelijk ook pas gedaan nadat Klaiber beschikbaar kwam, zodat ik lekker kon linken.
Qua speler SBC's best wat overgeslagen. Gekozen voor

- Haaland POTM
- Gnabry Freeze
- Robben FB
- Klaiber
- Boateng FB

Ik probeer gewoon mijn huidige Bundesliga team in alle redelijkheid te versterken. Alleen ik zit ook erg graag op mijn centen. Mijn Serie A elftal zit inmiddels ook onder het stof.
Weet ik eigenlijk dit is voor het eerst dat ik bewust voor een bijna volledig untradeble team héb gekozen. Omdat de prijzen voor veel sbc's meevallen. (Dybala, Klaiber, Robben etc.)

En tegenwoordig zijn vaak de stats zo geüpgraded dat een sbc speler meegaat in de meta.

Op dit moment héb ik zoveel untradeble sbc spelers dat ik constant aan het switchen ben in mijn team. 1 of 2 icons ernaast en je kan heel veel variëren. Maakt het voor mij leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Denk dat ik maar ga proberen die nieuwe Delaney op te pikken. Ter vervanging van Kimmich gold. Schuift die centraal naar de defensie bij 3-5-2 / 5-3-2 en kan Klaiber de rechterflank bedienen.
Zojuist ook "per ongeluk" Goretzka Headliner gekocht. Stond eentje te koop voor iets minder dan 8 ton en dacht dat geld ook maar eens moest rollen. Sparen voor een TOTY Lewa of Kimmich had ik eigenlijk ook niet zoveel zin in. Ging verrassend genoeg niemand overheen (alles boven de 8 ton op pc), dus ik heb de vervanger voor Sabitzer binnen.
Mooiste zou zijn als Eintracht Frankfurt de komende 2 potjes wint (want Hinteregger) en dat Bayern er nu weer 4 wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:58
Prosac schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:42:
Denk dat ik maar ga proberen die nieuwe Delaney op te pikken. Ter vervanging van Kimmich gold. Schuift die centraal naar de defensie bij 3-5-2 / 5-3-2 en kan Klaiber de rechterflank bedienen.
Zojuist ook "per ongeluk" Goretzka Headliner gekocht. Stond eentje te koop voor iets minder dan 8 ton en dacht dat geld ook maar eens moest rollen. Sparen voor een TOTY Lewa of Kimmich had ik eigenlijk ook niet zoveel zin in. Ging verrassend genoeg niemand overheen (alles boven de 8 ton op pc), dus ik heb de vervanger voor Sabitzer binnen.
Mooiste zou zijn als Eintracht Frankfurt de komende 2 potjes wint (want Hinteregger) en dat Bayern er nu weer 4 wint.
Goretzka HL krijgt er niets meer bij als ze vier op een rij winnen, dat is eenmalig. Verder een prima speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
_Uploader_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:02:
[...]

Goretzka HL krijgt er niets meer bij als ze vier op een rij winnen, dat is eenmalig. Verder een prima speler.
Oh, ik dacht dat dat doorgezet werd gedurende het seizoen. Nou ja, nog altijd een prima speler.
Dan maar hopen dat hij weer een TOTW krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik hoop toch stiekem wel op een Gravenberch futures star, ben er alleen bang voor, dat het zo'n speler wordt dat over de 1 mil gaat.

Mja heb altijd nog 1100 bronzen spelers voor upgrade sbc's 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:16
Vandaag toch maar eens Messi geupgrade..
Ik had deze al in een RM kaart maar speelde CAM. Toch maar de CAM kaart gekocht om op 10 chem te krijgen. Beetje jammer dat ie dan 1.1 mil is ipv 3 ton :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
maikel_rox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 01:27:
Vandaag toch maar eens Messi geupgrade..
Ik had deze al in een RM kaart maar speelde CAM. Toch maar de CAM kaart gekocht om op 10 chem te krijgen. Beetje jammer dat ie dan 1.1 mil is ipv 3 ton :+
Gister zijn toty leen kaart vrijgespeeld. Speel er nu mee in die wereldtoppers.

Wat een fraude kaart zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Welke optie bij de rewards kiezen jullie op dit moment? Ben aan sparen maar twijfel toch tussen optie 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:16
Mars18 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 07:26:
[...]

Gister zijn toty leen kaart vrijgespeeld. Speel er nu mee in die wereldtoppers.

Wat een fraude kaart zeg
Ja ik had die ook vrijgespeeld via doelstellingen.
Heb hem even ‘n paar wedstrijden gebruikt terwijl mijn oude Messi kaart op de transfer stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
saert schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 07:44:
Welke optie bij de rewards kiezen jullie op dit moment? Ben aan sparen maar twijfel toch tussen optie 1 en 2.
Munten... Er zit toch niks boeiends in packs nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mars18 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:07:
[...]

Idd voor de munten, wil lenglet upgraden naar z'n IF. Wil geen varane meer 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:05
Hier ook munten nu, packs zijn nu toch minder en er komt meestal toch niet veel bijzonders uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Mars18 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:07:
[...]

Morgen is Future Stars, wat mij betreft de leukste promo bij Fifa. Het zet mensen echt aan om eeens andere spelers te gebruiken, ik hoop op top kaarten voor Gravenberch, Bellingham, Wamangituka, Camavinga, Tapsoba, Musiala (recent toegevoegd) en Madueke.

Dumfries RB zou wel weer wat kunnen stijgen mochten Gravenberch (aannemelijk) en Madueke (minder) erin zitten.

Daarnaast ook recent toegevoegd: Xavi Simons (PSG), Amad Diallo (Man Utd)

Edit: Schijnen dus al wat hints gegeven te worden:
''1/24/2021'' kan duiden op: Lunin (Real Madrid) of Kalimuendo (RC Lens)
''59.3671°N,17.8691°E'' is de geboorteplaats van Kulusevski (Juventus)

[ Voor 23% gewijzigd door Markuss op 04-02-2021 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Markuss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:36:
[...]

Morgen is Future Stars, wat mij betreft de leukste promo bij Fifa. Het zet mensen echt aan om eeens andere spelers te gebruiken, ik hoop op top kaarten voor Gravenberch, Bellingham, Wamangituka, Camavinga, Tapsoba, Musiala (recent toegevoegd) en Madueke.

Dumfries RB zou wel weer wat kunnen stijgen mochten Gravenberch (aannemelijk) en Madueke (minder) erin zitten.

Daarnaast ook recent toegevoegd: Xavi Simons (PSG), Amad Diallo (Man Utd)

Edit: Schijnen dus al wat hints gegeven te worden:
''1/24/2021'' kan duiden op: Lunin (Real Madrid) of Kalimuendo (RC Lens)
''59.3671°N,17.8691°E'' is de geboorteplaats van Kulusevski (Juventus)
Hopen dat er wat leuke spelers tussen zitten

Ik bewaar mn packs wel voor morgen, kleine kans dat er wat uit komt, maar voor die 45k die ik er nu voor laat kan ik toch geen upgrades doen in mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Iemand ervaring met 87 Beckham, een tijdje geleden uit een icon SBC gekregen maar ik kan er niet mee uit de voeten
En aangezien hij 1.3 mil is ben ik een soort van aan mezelf verplicht hem wel op te stellen (+ het feit dat ik niet veel andere goede middenvelders heb
Wat is de ideale positie om hem neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLPSV
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-06 16:32
TOTY is uit packs nu toch? Dus laat de pakketjes maar staan tot morgen denk ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
Player picks waren kut, open ik daarna een Mega Pack van de WL rewards:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/97VOQ8ZuGM1qQzQVUEHQsB8Aux8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FxyxLXPV9mfdSU5EVCMzqnE9.png?f=fotoalbum_large

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
JVLPSV schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:03:
TOTY is uit packs nu toch? Dus laat de pakketjes maar staan tot morgen denk ik.
Heb ze net bewust geopend, ik heb serieus het idee dat de packweight een stuk slechter is tijdens promo's, omdat iedereen en zijn moeder pakketjes opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Playerpicks mocht ik doen met André en Bamford als beste keuzes van de 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:11
Zijn er nog interessante spelers om wat winst op te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Beste spelers uit de packs waren Matic en Lopes van OL.
Wat een drama.

Player Picks waren ook gaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:43
Cancelo pp en een onbekende,ben benieuwd hoe cancelo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zou er nog een goeie centrale verdediger uit de Serie A tussen de Future Stars tussen zitten? Die zou ik goed kunnen gebruiken namelijk. Ik heb in sommige predictions wel de naam van Luiz Felipe gezien. Even mijn geduld bewaren denk ik. Ik wil Romagnoli in mijn team vervangen door een snellere verdediger namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
MadMoody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:06:
Zou er nog een goeie centrale verdediger uit de Serie A tussen de Future Stars tussen zitten? Die zou ik goed kunnen gebruiken namelijk. Ik heb in sommige predictions wel de naam van Luiz Felipe gezien. Even mijn geduld bewaren denk ik. Ik wil Romagnoli in mijn team vervangen door een snellere verdediger namelijk.
Luiz Felipe was vorige FIFA al een future star kaart van, lijkt me niet dat hij deze dit jaar weer krijgt.

Dan zou eerder een Bastoni of die CB van Milan er een krijgen denk ik

Edit: ik zou zelf graag FS Konaté zien. Zou perfect in m’n team passen

[ Voor 5% gewijzigd door Sossage23 op 04-02-2021 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sossage23 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:16:
[...]

Luiz Felipe was vorige FIFA al een future star kaart van, lijkt me niet dat hij deze dit jaar weer krijgt.

Dan zou eerder een Bastoni of die CB van Milan er een krijgen denk ik
Doen ze geen Future Stars van vorig jaar? Hopelijk een beetje een snelle CB van de Serie A. Maar goed, zoals ik al zei. ff afwachten.

Edit: zie het al inderdaad:

Future Stars Players:
• Must be 23 years old or younger
• Have shown high potential
• Not yet become established global stars
• Not been released in past Future Stars campaigns

[ Voor 21% gewijzigd door Moody2204 op 04-02-2021 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
MadMoody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:06:
Misschien dat Bastoni er dan een zou kunnen krijgen, ga je qua snelheid niet veel omhoog ben ik bang. Heel misschien een Demiral..

Hoezo zet je die Gosens speciale kaart er niet naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Genoeg spelers in de club en nog altijd 1,4 miljoen op de bank. Dus ik kies voor de verhandelbare packs, die paar extra coins doen het ook niet. Misschien dat achter die paar 10.000 beter was geweest, maar vind het leuker om te gokken op een verhandelbare topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:00:
[...]

Misschien dat Bastoni er dan een zou kunnen krijgen, ga je qua snelheid niet veel omhoog ben ik bang. Heel misschien een Demiral..

Hoezo zet je die Gosens speciale kaart er niet naast?
Ik heb Gosens Freeze er ook naast staan (die is erg goed trouwens). Maar als ik goals tegen krijg komt het toch vaak doordat het over Romagnoli heen fout gaat. In de duels is hij erg sterk, maar ik krijg te vaak goals tegen door dat hij toch iets te traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Is er in de laatste patch iets gewijzigd aan het switchen met spelers? Ik kreeg gisteravond 2 a 3x een goal tegen omdat er in de defensie niet gewisseld werd naar de -in mijn ogen- logische speler waardoor er gaten vielen waar de spits zo in kon lopen en afdrukken.
Voorbeeld: De 2 centrale verdedigers dekken een 3e man onvoldoende af en ik zie dat de linksback met knijpen die wel kan afstoppen, de AI doet het niet, dus ik wil switchen van de middenvelder naar de linksback, maar wat ik ook doe: LB of rechterstick, de linksback wordt niet gekozen, pas als de spits nabij die linksback is, lukt het om hem te kiezen, maar dan is het al te laat om er iets aan te doen.
Ik heb het idee dat dat me eerder niet (zo vaak) overkwam, dan was de wissel meestal wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Al iemand enig idee wat de matchups worden?

City - Liverpool
Fehner - gala

Zijn de no brainers. Verder zie k ze niet . Iemand anders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Augy schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:31:

City - Liverpool
Fehner - gala

Juve-Roma is ook wel een kanshebber gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:31:

City - Liverpool
Fehner - gala

Juve - Roma
Marseille - PSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Braga - porto mss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand ervaring met carrasco if?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Heb ik wat gemist dat jullie nu opeens de Marquee Matchups in de gaten houden? Kon je de sinds Fifa20 toch al niet meer enorme winsten mee maken?

Voorheen (tot Fifa19) kon je echt flinke winsten eruit halen, weet nog wel dat je bijv. in Fifa16 wel eens 5 spelers nodig had van een obscure club uit Turkije. Of dat je in ik meen Fifa18 in de eerste weken al een keer de Melbourne derby had waarvan je er van iedere club 1 nodig had.

Je zag direct dat mensen hun centen gooiden in bronzen packs om er eentje uit te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Markuss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:49:
Heb ik wat gemist dat jullie nu opeens de Marquee Matchups in de gaten houden? Kon je de sinds Fifa20 toch al niet meer enorme winsten mee maken?

Voorheen (tot Fifa19) kon je echt flinke winsten eruit halen, weet nog wel dat je bijv. in Fifa16 wel eens 5 spelers nodig had van een obscure club uit Turkije. Of dat je in ik meen Fifa18 in de eerste weken al een keer de Melbourne derby had waarvan je er van iedere club 1 nodig had.

Je zag direct dat mensen hun centen gooiden in bronzen packs om er eentje uit te vissen.
Tegenwoordig kun je er veel minder winst uithalen dan voorheen. Zoals je zegt eerdere FIFA’s was het veel meer zo dat je specifieke spelers van een club nodig had. Mooiste slag die ik ooit geslagen heb met MM is Scott Brown’s van Celtic inkopen voor 450 munten en verkopen voor 2k per stuk. En dat keer 100...

Die tijden zijn helaas een beetje voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Om ze überhaupt goed en goedkoop te doen is het sws wel handig om de juiste spelers in je club te hebben ;)

Na 1900 zijn ze niet te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Markuss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:49:

Inderdaad zo jammer dat je nu alleen de meest simpele opdrachten in de mm hebt.
Bijna alleen maar 4 puzzels van de grote competities , af en toe nederland en soms turkije en dan niet specifieke club maar 2 van die competitie dus daar verdien je niks op.
Kan je er nog wat op verdienen, ja alleen niet zo veel meer, 300 tot 700 per speler en dan eerder 300 dan 700.
Voorheen kon ik nog wel eens een half uur aan het puzzelen zijn om er 1 te voltooien, nu heb je in 5 minuten de hele mm gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
jerommeke96 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:04:
[...]

Inderdaad zo jammer dat je nu alleen de meest simpele opdrachten in de mm hebt.
Bijna alleen maar 4 puzzels van de grote competities , af en toe nederland en soms turkije en dan niet specifieke club maar 2 van die competitie dus daar verdien je niks op.
Kan je er nog wat op verdienen, ja alleen niet zo veel meer, 300 tot 700 per speler en dan eerder 300 dan 700.
Voorheen kon ik nog wel eens een half uur aan het puzzelen zijn om er 1 te voltooien, nu heb je in 5 minuten de hele mm gedaan.
Ja, weer een vorm van EA om de handelaren af te straffen. Was voorheen echt leuk om al flink van tevoren (liefst 2 weken) de Marquee Matchups te voorspellen en in te slaan.

Voorheen waren dit de simpelste:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GRL1LeeljgClLhApaBq9ZaWa0S8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TSnPy2xws0QgMypMhJXLAz0W.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r2sKBCBAgVrdZNGMuY4Na5zOVyg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BHrex9etnchzes6pVIqg90vc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Populaire speler die Delaney. Steeds voor 250k verkocht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:58:
Populaire speler die Delaney. Steeds voor 250k verkocht. :D
Had je vanochtend moeten zijn, tijdens rewards. Kon je hem voor 225K oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:59:
[...]

Ik moet ook werken (en had er niet aan gedacht tot vanmiddag) :P
Tussen de middag nog wat gepoogd voor 230, maar dat ging al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Op de PS is het juist andersom, de prijs ligt nu juist veel lager. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:04:
Op de PS is het juist andersom, de prijs ligt nu juist veel lager. ;)
PC-markt is totaal anders. Ik ben wel jaloers als ik bij PS of XBOX gebruikers zie staan dat er 8.000.000 spelers te koop zijn.
Op de pc ligt het gemiddeld rond de 500.000 :D
Ik begrijp ook niet waarom deze game niet gewoon cross-play is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze zouden dat inderdaad vrij makkelijk samen kunnen voegen, net als de matchmaking. Zelfs de nieuwe en oude consoles spelen in een eigen pool.
Een betere verbinding/ranking is belangrijker dan tegen welk platform je speelt, helemaal bij fifa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Als Modern Warfare prima cross-play kan, dan moet een game als FIFA, waarbij ook de PC gebruikers ongetwijfeld een controller gebruiken, dat helemaal kunnen.
Ik heb de lol in FIFA wel weer gevonden dankzij FUT, maar twijfel of ik 22 ook zal kopen. Het zou het spel alleen maar ten goede komen als alle spelers gewoon platform-onafhankelijk met elkaar kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Nou het gokken is aangebroken, Gravenberch? Of zal hij hoger zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NeXXuPMm0zIIV8i-wSMjURLLh1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gqMOIxitOEtfjQBu4HuwDWjv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Markuss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:08:

[Afbeelding]
ihataran?

edit:

Joey Veerman!!

[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 04-02-2021 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac

[Afbeelding]
Daniel van Kaam. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Prosac op 04-02-2021 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lijkt me Gravenberch dan, voor de andere mogelijkheden is 89 te hoog denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
MadMoody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Ik heb Gosens Freeze er ook naast staan (die is erg goed trouwens). Maar als ik goals tegen krijg komt het toch vaak doordat het over Romagnoli heen fout gaat. In de duels is hij erg sterk, maar ik krijg te vaak goals tegen door dat hij toch iets te traag is.
Even voor je informatie: Gosens Freeze is op PS4 gewoon extinct nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:18:
Lijkt me Gravenberch dan, voor de andere mogelijkheden is 89 te hoog denk ik?
Als je een beetje uitgaat van de Golden Boy shortlist zou het hij of Mitchel Bakker moeten zijn. Ik denk dan Gravenberch, maar zou die niet kunnen afvallen omdat die ook al een Objective card kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heb 100 zilveren 2 player packs klaar staan voor morgen! Ben benieuwd of het gaat werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Sossage23 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:05:
[...]

Ik zit nu wat te kijken naar Fenerbache spelers zoals bijvoorbeeld Jose Sosa non rare die je door te bieden voor zo’n 450-500 munten per stuk op kunt pakken. Hij gaat nu voor 900 tot 1000 munten buy now, gaat hij donderdag stijgen mocht die marquee matchup van Gala tegen Fener er komen, of is het verstandig om deze nu al meteen voor 1000 buy now er op te zetten?
Ik vandaag voor het eerst wat gehandeld.
Die Sosa overdag opgepikt voor 400-600.
Te koop gezet voor 1100.
Overdag verkocht ik al wat, maar vanavond verkoopt het enorm snel. Ik had beter meer gevraagd blijkbaar. Volgens Futbin van is laagste prijs nu 1300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy

[Afbeelding]
Daley blind :p

Maar gravenberg heeft al een kaart dus verwacht eigenlijk geen tweede tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prosac schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:57:
[...]

Als je een beetje uitgaat van de Golden Boy shortlist zou het hij of Mitchel Bakker moeten zijn. Ik denk dan Gravenberch, maar zou die niet kunnen afvallen omdat die ook al een Objective card kreeg?
Bakker staat op die lijst omdat ie bij PSG onder contract staat, maar het is verder geen groot talent.
Gravenberch lijkt mij een zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Drossie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:18:
[...]

Ik vandaag voor het eerst wat gehandeld.
Die Sosa overdag opgepikt voor 400-600.
Te koop gezet voor 1100.
Overdag verkocht ik al wat, maar vanavond verkoopt het enorm snel. Ik had beter meer gevraagd blijkbaar. Volgens Futbin van is laagste prijs nu 1300.
Altijd ff checken tussendoor :P
Zelf geen tijd gehad vandaag dus blind 130 biglia gekocht voor 350....toch leuk verkocht voor 1300 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
jerommeke96 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:35:
[...]

Altijd ff checken tussendoor :P
Zelf geen tijd gehad vandaag dus blind 130 biglia gekocht voor 350....toch leuk verkocht voor 1300 :+
Lukt dat elke week zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Even voor je informatie: Gosens Freeze is op PS4 gewoon extinct nu...
Heb het gezien ja, gekocht voor 96.000 hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Nee zeker niet.
Koop wel elke week 130-150 gouden spelers voor 350.
Dit was pas de 3e keer dat ze 1000+ weg gaan. Meestal 750 ongeveer.
Zoals gezegd de meeste puzzels zijn te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Wulfric92 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:08:
Heb 100 zilveren 2 player packs klaar staan voor morgen! Ben benieuwd of het gaat werken :p
Wat bedoel je precies met benieuwd of het gaat werken?

Wat kan je op het moment met untradeable silvers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nee, ik ben ook wel eens de mist in gegaan met spelers die 's avonds ook nog gewoon goedkoop beschikbaar waren. Ik heb bv wekenlang elke week tientallen Mazraoui's gekocht onder de 700 en steeds verkocht op 1500. Maar vanaf halverwege januari liep dat ook ineens stuk, werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
jerommeke96 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:43:
[...]

Nee zeker niet.
Koop wel elke week 130-150 gouden spelers voor 350.
Dit was pas de 3e keer dat ze 1000+ weg gaan. Meestal 750 ongeveer.
Zoals gezegd de meeste puzzels zijn te makkelijk.
Het is heel vaag waar sommige mensen ook ineens op bieden. Zo verwachtte ik eigenlijk de MM van OM - PSG en had dus een aantal keer die Japanse rechtsback van OM gekocht voor 450 en ook verkocht voor 1100 per stuk. Terwijl je dit soort spelers totaal niet nodig hebt voor een van de sbc’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Sossage23 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:44:
[...]

Wat bedoel je precies met benieuwd of het gaat werken?

Wat kan je op het moment met untradeable silvers?
Een aantal future star kaarten die morgen uitkomen zullen een zilveren base kaart hebben. Dus je kan ze packen uit zilver packs.

Maar de kans daarop is ontzettend klein... Maar ja niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Wulfric92 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:46:
[...]

Een aantal future star kaarten die morgen uitkomen zullen een zilveren base kaart hebben. Dus je kan ze packen uit zilver packs.

Maar de kans daarop is ontzettend klein... Maar ja niet geschoten is altijd mis.
Ook al zijn deze spelers 75+ rating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Sossage23 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:48:
[...]

Ook al zijn deze spelers 75+ rating?
Ja, zo had ik in fifa 20 uit een zilveren upgrade pack (3 normale gouden krijg je eruit). Moreno headliners gepacked. Zijn base kaart is een normale gouden kaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
joey veerman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:59:
[...]

Vanavond eentje weten te snipen voor 220 Buy Now. Nu ff testen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Die zal ik direct gaan kopen! Speelde in rivals tegen iemand met een redelijk goed team met als enige dissonant Henk Veerman naast Mbappe :+ maar dan wel Robben in de basis en later Van Bergen erin brengen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
_Uploader_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 05:26:
[...]

Die zal ik direct gaan kopen! Speelde in rivals tegen iemand met een redelijk goed team met als enige dissonant Henk Veerman naast Mbappe :+ maar dan wel Robben in de basis en later Van Bergen erin brengen... :)
Niet een YT'er? Die zie je wel vaker van die opvallende spelers in hun team hebben om daar dan een video mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Markuss schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:23:
[...]

Niet een YT'er? Die zie je wel vaker van die opvallende spelers in hun team hebben om daar dan een video mee te maken.
Nee daar was hij niet goed genoeg voor, won met 3 -1 🙂. Het was een mede Fries, later ook nog even contact gehad via de app. Toch leuk om twee SCH logo's en shirtjes te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
_Uploader_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Nee daar was hij niet goed genoeg voor, won met 3 -1 🙂. Het was een mede Fries, later ook nog even contact gehad via de app. Toch leuk om twee SCH logo's en shirtjes te zien.
Ooh dat is een leuk toeval, hoop ik wel dat de één het thuisshirt en de ander het uitshirt had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markuss schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:40:
[...]

Ooh dat is een leuk toeval, hoop ik wel dat de één het thuisshirt en de ander het uitshirt had ;)
Nou dat was zeker het geval 8) en het was ook een leuk potje. Heb Neymar IF verkocht, dus laat die Veerman FS en Abe Lenstra icon maar komen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
_Uploader_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:49:
[...]

Nou dat was zeker het geval 8) en het was ook een leuk potje. Heb Neymar IF verkocht, dus laat die Veerman FS en Abe Lenstra icon maar komen :o
Haha gelukkig, ik ben bang dat jullie je portie gehad hebben met één special kaart van van Bergen. Voor de Eredivisie zal Gravenberg en zekerheidje zijn, daarnaast mogelijk nog een Anthony, Madueke (vanwege nationaliteit) of Boadu.

Misschien nog wat investeren in een Dumfries RB (nu rond de 57K), maar is een gok.

[ Voor 7% gewijzigd door Markuss op 05-02-2021 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markuss schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:57:
[...]

Haha gelukkig, ik ben bang dat jullie je portie gehad hebben met één special kaart van van Bergen. Voor de Eredivisie zal Gravenberg en zekerheidje zijn, daarnaast mogelijk nog een Anthony, Madueke (vanwege nationaliteit) of Boadu.

Misschien nog wat investeren in een Dumfries RB (nu rond de 57K), maar is een gok.
Haha, dat denk ik ook. Gravenberch is ook zeker welkom! Kan mooi gelinkt worden aan Klaiber, VVD, Robben, Van Bergen en Malen. Ja ik heb teveel NL sbc's gedaan..
Vandaag Sinkgraven ook nog even vrijspelen, hoop hem te linken met Boatenk en Goretzka HL. Boateng is net als vorig jaar erg sterk, wat een verdediger!

Welke NL'se spelers gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 05:26:
[...]

was het niet @Gurbuh hij heeft ook in zijn team naam Henk Veerman :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
_Uploader_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:03:
[...]

Haha, dat denk ik ook. Gravenberch is ook zeker welkom! Kan mooi gelinkt worden aan Klaiber, VVD, Robben, Van Bergen en Malen. Ja ik heb teveel NL sbc's gedaan..
Vandaag Sinkgraven ook nog even vrijspelen, hoop hem te linken met Boatenk en Goretzka HL. Boateng is net als vorig jaar erg sterk, wat een verdediger!

Welke NL'se spelers gebruik jij?
Gebruik nog weinig Nederlandse spelers want ik speel met een Bundesliga team waarin Sinkgraven dan wél opgesteld staat.

Ik heb wél behoorlijk wat NL spelers voor een Nederlands team vrijgespeeld of de SBC gedaan: Robben, Klaiber, Malen, Sinkgraven, van Bergen, Gravenberch en dan tel ik Baumgartl voor de helft mee. Daarnaast nog Boadu IF net opgepikt voor 11.5K want die zie ik nog wel stijgen met z'n pace.

Even een vraag voor ieder: als ik het goed begrepen heb dan kan ik Gravenberch uit een zilveren spelerspack packen? Omdat z'n base-card zilver is, klopt dit? Want dan ga ik nog even wat goedkope League SBC's doen voordat die weer stijgen.

Edit: Lucky me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cT9doCNmjD1Uu04Zr_ECGsqPwPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IxZUcUCeyQTGSzDfrcy6ORA7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Markuss op 05-02-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo icons zijn flink aan het stijgen zie ik :) Net op tijd Cannavaro gekocht. Cannavaro en Figo in een week tijd beide meer dan 200K gestegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:06:
[...]

Oh dan was het 99% zeker @Gurbuh ! :)
Markuss schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Gebruik nog weinig Nederlandse spelers want ik speel met een Bundesliga team waarin Sinkgraven dan wél opgesteld staat.

Ik heb wél behoorlijk wat NL spelers voor een Nederlands team vrijgespeeld of de SBC gedaan: Robben, Klaiber, Malen, Sinkgraven, van Bergen, Gravenberch en dan tel ik Baumgartl voor de helft mee. Daarnaast nog Boadu IF net opgepikt voor 11.5K want die zie ik nog wel stijgen met z'n pace.

Even een vraag voor ieder: als ik het goed begrepen heb dan kan ik Gravenberch uit een zilveren spelerspack packen? Omdat z'n base-card zilver is, klopt dit? Want dan ga ik nog even wat goedkope League SBC's doen voordat die weer stijgen.

Edit: Lucky me

[Afbeelding]
Oh dan kan jij ook een leuk team samenstellen als Gravenberch FS komt!

Betreft de zilveren pack vraag ; ja dat klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLPSV
Traeces schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:27:
Zo icons zijn flink aan het stijgen zie ik :) Net op tijd Cannavaro gekocht. Cannavaro en Figo in een week tijd beide meer dan 200K gestegen :D
Enig idee wat hiervan de reden kan zijn? Ik heb gister mijn Ronaldinho (89) met 300k winst verkocht! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
JVLPSV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:30:
[...]

Enig idee wat hiervan de reden kan zijn? Ik heb gister mijn Ronaldinho (89) met 300k winst verkocht! :D
Veel mensen hebben op TOTY gewacht, packs geopend, niets gekregen en wel de nodige coins gemaakt met verkoop. Die coins gaan nu in icons aangezien het het beste alternatief is (+ een van de weinige manieren om Rooney in te passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLPSV
BoB_HenK schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:31:
[...]

Veel mensen hebben op TOTY gewacht, packs geopend, niets gekregen en wel de nodige coins gemaakt met verkoop. Die coins gaan nu in icons aangezien het het beste alternatief is (+ een van de weinige manieren om Rooney in te passen)
Dus mocht de FFS Promo weer met een hoop bruikbare/overpowerde spelers komen, zal de interesse in icons ook weer gaan liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JVLPSV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:30:
[...]

Enorm veel pakket openingen door TOTY, mensen die hun spelers voor bodemprijzen verkopen omdat ze coins nodig hebben etc :) Nu stijgen dus de prijzen weer mooi :)

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 05-02-2021 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
JVLPSV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:33:
[...]

Dus mocht de FFS Promo weer met een hoop bruikbare/overpowerde spelers komen, zal de interesse in icons ook weer gaan liggen?
Ja zal puur afhangen van de FS spelers, toch blijven Icons natuurlijk vaak beter te linken en hebben ze op de één of andere manier toch altijd net dat balletje wél mee.

Mocht iemand nog Graveberch in z'n club hebben, die gaat momenteel voor 4,5K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Nou koop Onana nu het nog kan, prijs zal stijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Vestendrie schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:20:
Nou koop Onana nu het nog kan, prijs zal stijgen!
want? Dat hij een schorsing eventueel krijgt voor europese wedstrijden doet zijn prijs niet stijgen? Er vanuit gaande dat je daar op doelt. Zijn kaartje blijft gewoon in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
fifanoob schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:23:
[...]

want? Dat hij een schorsing eventueel krijgt voor europese wedstrijden doet zijn prijs niet stijgen? Er vanuit gaande dat je daar op doelt. Zijn kaartje blijft gewoon in de game?
Hijs overal voor geschorst hoor japie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja maar hij staat gewoon bij Ajax onder contract, ik weet niet of ze in zo'n situatie hem uit packs zullen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Beavbusi schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:30:
[...]

Omdat hij geschorst is hoeven ze hem toch niet uit de game te halen?

Toen Suarez 7 wedstrijden schorsing kreeg werd hij toch ook niet 2 maanden uit de game gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:30:
[...]

oh ja lees het idd, maar dan alsnog, zijn kaartje blijft wel bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hij zal alleen geen IF meer krijgen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:38:
Hij zal alleen geen IF meer krijgen... :+
Zou niet weten waarom hij geen TOTW hoort te krijgen komende woensdag, domineert het nieuws! :+

Eerste 5 potjes WL gespeeld al, 3 gewonnen. Wat wordt nog wat. :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Laatst online: 14-07 10:58
Traeces schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:06:
[...]

Robben komt er bij mij echt niet in ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!