Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Bossie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:33:
[...]

95 pace CDM of box-box CM die lean/agile is. Nee vervelend dat ze die idd niet goedkoop weggeven.

@tukkerterror90
Het vervelende hiervan is dat je vaak meermaals moet switchen om vervolgens in een 1:1 de bal alsnog te moeten winnen. Ik krijg vrijwel geen tegengoals hierdoor maar het gebeurt me te vaak dat het me wel een overtreding kost.
Snap dat het vervelend is, maar waarom zal je het niet gebruiken als anderen het ook doen, daarbij zijn het gewoon easy goals😜 merk dat mijn tegenstanders soms gefrustreerd raken en domme dingen gaan doen waardoor je na zo'n goal er vaak makkelijk overheen gaat en je tegenstander quit😁👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Is het niet mogelijk om die doelstellingen voor Suarez/Grealish tegen een vriend (of iemand van hier) te doen? Anders ga ik er ook niet aan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

tukkerterror90 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:22:
[...]

Snap dat het vervelend is, maar waarom zal je het niet gebruiken als anderen het ook doen, daarbij zijn het gewoon easy goals😜 merk dat mijn tegenstanders soms gefrustreerd raken en domme dingen gaan doen waardoor je na zo'n goal er vaak makkelijk overheen gaat en je tegenstander quit😁👍
Euh..omdat de community al zo enorm verziekt is? Waarom zou ik daar nog verder aan bij gaan dragen? Mensen hopen inderdaad op die ragequit. Als ze zo op 1-0 komen, maak ik met gewoon veldspel de 1-1 en ik ga. Werk gewoon even samen om objectives af te strepen. Stuurde van de week een berichtje dat ik m'n laatste win moest hebben. Kwam geen reactie op, maar mocht doorlopen, scoren en hij ging. Even een berichtje als dank en die speler binnenhalen. Zelf investeerde ik een klein kwartiertje om iemand te helpen aan z'n goals en assists te komen. Zo kan het toch ook?

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:33
[...]

Omdat ik het persoonlijk (let op: persoonlijke mening en geen aanval :p) laf vind en niet bij het spelletje voetbal vind horen. Bovendien vind ik er niks aan om op zo een manier te winnen 😀 speel het gek genoeg nog steeds voor de lol

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 01-02-2021 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Frantz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:25:
Is het niet mogelijk om die doelstellingen voor Suarez/Grealish tegen een vriend (of iemand van hier) te doen? Anders ga ik er ook niet aan beginnen.
Nee helaas.. heeft mij een avondje gekost en beide gecombineerd. Suarez was de tijd al waard. Grealish geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:27:
[...]

Euh..omdat de community al zo enorm verziekt is? Waarom zou ik daar nog verder aan bij gaan dragen? Mensen hopen inderdaad op die ragequit. Als ze ze op 1-0 voorkomen, maak ik met gewoon veldspel de 1-1 en ik ga. Werk gewoon even samen om objectives af te strepen. Stuurde van de week een berichtje dat ik m'n laatste win moest hebben. Kwam geen reactie op, maar mocht doorlopen, scoren en hij ging. Even een berichtje als dank en die speler binnenhalen. Zelf investeerde ik een klein kwartiertje om iemand te helpen aan z'n goals en assists te komen. Zo kan het toch ook?
Can i hear an Amen! 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
[...]

Het is gewoon bizar maar ik denk dat het met player switching settings te maken heeft.
Ik denk dat switch on air ball? Ervoor zorgt dat je automatisch switched als de tegenstander de bal omhoog tikt waardoor je even een seconde controle kwijt bent

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
allstarted1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:27:
[...]

Euh..omdat de community al zo enorm verziekt is? Waarom zou ik daar nog verder aan bij gaan dragen? Mensen hopen inderdaad op die ragequit. Als ze zo op 1-0 komen, maak ik met gewoon veldspel de 1-1 en ik ga. Werk gewoon even samen om objectives af te strepen. Stuurde van de week een berichtje dat ik m'n laatste win moest hebben. Kwam geen reactie op, maar mocht doorlopen, scoren en hij ging. Even een berichtje als dank en die speler binnenhalen. Zelf investeerde ik een klein kwartiertje om iemand te helpen aan z'n goals en assists te komen. Zo kan het toch ook?
En wat als je 2-0 achterkomt?🤣 daarbij doe ik bijna nooit objectives de enige wat ik gedaan heb is Kounde RTTF, verder speel ik alleen Weekend league en heel af en toe een potje Rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

tukkerterror90 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:36:
[...]

En wat als je 2-0 achterkomt?🤣 daarbij doe ik bijna nooit objectives de enige wat ik gedaan heb is Kounde RTTF, verder speel ik alleen Weekend league en heel af en toe een potje Rivals.
Gebeurt niet heel vaak - meestal kunnen ze er eigenlijk nog minder van dan ik en is hun verdediging een gatenkaas. Maar goed, in dat geval ga ik alsnog weg. Het is een game, die volgens mij niet bedoeld is om je kapot aan te ergeren tijdens het spelen. Heb wel iets beters te doen dan mezelf dagelijks het bloed onder de nagels vandaan te laten halen door een 15-jarige...

Gelukkig zijn er genoeg spelers die wel de game kunnen spelen zonder balletjes hooghouden, celebrations volledig afkijken en leuk voetbal of elkaar iets gunnen. Maar ze lijken wel vaak in de minderheid, zeker in dit soort gamemodes. Voor mij ook de reden om niet nog een keer voor Grealish te gaan grinden.

Wat dat betreft is het een gemiste kans van EA dat de opzet van de Silver Lounge niet naar deze objectives is uitgerold.

[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 01-02-2021 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wat dat betreft is het een gemiste kans van EA dat de opzet van de Silver Lounge niet naar deze objectives is uitgerold.
De objective op zich vind k fijn. Lekker met de toppers op full chem over het veld vliegen.. alleen moeten de spelers wel moe kunnen worden.. aan de andere is vol druk zetten prima onderuit te spelen met goede passing en ligt het achter vaak helemaal open. Ik speel eigenlijk nooit vol druk (alleen tijdens de swaps vol druk en vol op de aanval en dan hopen dat je als eerste scoort 😂)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vond de zijkant Messi / Zanetti toch niet best.
Daar heb ik nu weer Robben en Klaiber staan.

Daardoor kon ik een Mid Icon SBC doen,
Daar kwam Vieira uitgelopen, erg blij mee.

Makelele kan weer in de verkoop, en Kaka als linksbuiten is het ook niet, dus gaat Neymar er weer staan.

Daarom heb ik nu 1,4 miljoen coins over, waar zouden jullie voor gaan?

90 Dalglish of 89 Ben Yedder kaart ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
edit

[ Voor 99% gewijzigd door fifanoob op 01-02-2021 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

fifanoob schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:31:
[...]

er zit toch een limiet aan bij die opstellingen? Was het niet zo dat je max zoveel rated squad mocht spelen?
Ik heb paar x dat gedaan en toen mocht mijn team volgens mij max 79 rated zijn.
Toen kwam ik ook wel een ronaldo tegen maar de rest van zijn team was dan heel zwak om het gemiddelde om laag te halen.
Tjah als iemand daarvoor kiest, moet hij weten, hij voldoet aan de voorwaarden.
Klopt, het team voldoet aan de voorwaarden. Maar schiet de max. cap van 77 z'n doel dan niet voorbij? Trek het dan gelijk over het hele team, net als dat bij de Silver Lounge het geval is. Daar kom je ook niet R9 ineens tegen, tussen de 66-rated spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Zijn er nou werkelijk alleen maar irritante tegenspelers in wereldtop pers? Wordt er echt compleet moedeloos van. Moet nog 3 wins, maar zou niet weten hoe.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
allstarted1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:35:
[...]

Klopt, het team voldoet aan de voorwaarden. Maar schiet de max. cap van 77 z'n doel dan niet voorbij? Trek het dan gelijk over het hele team, net als dat bij de Silver Lounge het geval is. Daar kom je ook niet R9 ineens tegen, tussen de 66-rated spelers.
dan zou die max cap eventueel lager moeten. Tjah lastig ik vind het opzich wel goed gedaan. Je hebt de keus om een topper op te stellen moet de rest wel een stuk slechter zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Zilverenlounge heb ik altijd erg leuk gevonden, speelde lekker gewoon geen gekke dingen iedereen vol op de aanval.
Nu vind ik er geen flikker meer aan, men speelt het alsof het WL is.
Ik moet het echt alleen nog hebben van iemand die weg gaat bij 1-0.
Kom ik een keer 2-0 voor dan beginnen mn backs als een psv back naar voren te sprinten en dus onmogelijk aanspeelbaar en speelt het alsof er iemand continu aan mn arm aan het trekken is, binnen mum tijd staat het gelijk.
Achterlijk wat voor ballen die zilveren keepers tegenhouden soms.
Voor mij lijkt het een compleet andere spelmodus als een paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Pfff, wat een grind vandaag. Resterende pakketjes openen, spelers listen, league sbc's doen, nieuwe pakketjes openen, weer listen, repeat...

Niks bijzonders, veel fodder en 900K rijker.

Nu nog wat tradeable rare spelers listen uit mijn club om de miljoen binnen te harken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Iemand ervaring met Drogba prime?

99 snelheid
96 schieten

Met een hunter kaart

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:16:
Iemand ervaring met Drogba prime?

99 snelheid
96 schieten

Met een hunter kaart
Pff, hoe vaak verwissel jij je spelers wel niet joh? Is dat niet zonde van de 5% belasting?

Het spel zou trouwens veel leuker zijn zonder belasting, of hooguit 1%. Lekker zorgeloos experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Vanavond is de grens van 2 miljoen coins overschreden _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:04:
[...]
Pff, hoe vaak verwissel jij je spelers wel niet joh? Is dat niet zonde van de 5% belasting?

Het spel zou trouwens veel leuker zijn zonder belasting, of hooguit 1%. Lekker zorgeloos experimenteren.
Wisselde voorheen ook best vaak 😂 daarom zo veel mogelijk untrade want dan kom k ook niet in de verleiding 🤣

Maar heb nu eindelijk de basis staan. Veron mid completeerd nu m'n middenveld in 3-5-2 samen met Savic HL en Dybala moments.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-fFUpTwskX-1J7xm2myO0CJUeU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KLSUkveEgzdGzW6VXGkEN5MS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 01-02-2021 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:53:
[...]

Wisselde voorheen ook best vaak 😂 daarom zo veel mogelijk untrade want dan kom k ook niet in de verleiding 🤣

Maar heb nu eindelijk de basis staan. Veron mid completeerd nu m'n middenveld in 3-5-2 samen met Savic HL en Dybala moments.
[Afbeelding]
Ja wrijf het er maar in dat je een TOTY hebt :-( ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:14:
[...]
Ja wrijf het er maar in dat je een TOTY hebt :-( ;( ;w
Letterlijk het enige wat ik ooit heb gepackt boven de 100k de afgelopen 3 jaar, no worries 🤣

Collega van mij heeft Davies, Neuer en mbappe 😭

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 01-02-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:16:
[...]

Letterlijk het enige wat ik ooit heb gepackt boven de 100k de afgelopen 3 jaar, no worries 🤣

Collega van mij heeft Davies, Neuer en mbappe 😭
Zojuist de 3 83+ sbc's gedaan: 5 83'ers en 1 84'er :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:39:
[...]
Zojuist de 3 83+ sbc's gedaan: 5 83'ers en 1 84'er :+ 8)7
Altijd eerst ff youtubers kijken die dat ff doen. Ontnuchterend en scheelt weer zelf moeite doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Prosac schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:45:
[...]

Altijd eerst ff youtubers kijken die dat ff doen. Ontnuchterend en scheelt weer zelf moeite doen. :+
Ja, de vele minnetjes op futbin waarschuwden mij ook, maar ik raakte verblind door de TOTY-spelers die morgen uit packs gaan. Dit was mijn laatste kans ;w

Wat me opviel is dat er dit jaar geen herhaalbare sbc was waarbij je 2 83+ spelers kreeg in ruil voor 11 zeldzame spelers kreeg. In plaats daarvan mag je eenmalig een 83-rated squad inleveren voor 1 83-speler. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Prijs van Cancelo ucl live stijgt wel lekker naar extinct zo. Verwacht de komende weken nog meer stijging richting 500k als City goed presteert in de CL. Heb 2 stuks kunnen kopen van 277k per stuk dus zou nu al prima winst zijn.

Wel balen dat Dalglish ineens 200k duurder is geworden, weet iemand waarom? Zie geen vergelijkbare stijging bij andere icons namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:52:
[...]

Ja, de vele minnetjes op futbin waarschuwden mij ook, maar ik raakte verblind door de TOTY-spelers die morgen uit packs gaan. Dit was mijn laatste kans ;w
Ik wou zelf nog wel wat league-SBC's afmaken, maar de kans op een TOTY is echt zo ontzettend klein, geen zin in die frustratie en veel te veel geld uitgeven om Union Berlin of Spezia af te maken om vervolgens voor de 100e keer Almeida of Unai Simon te packen als hoogste. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Vanavond de laatste 4 PL goals gemaakt in 5 potjes voor Grealish, allemaal RQ, de andere heb ik zelf gequit. Speelde fantastisch lekker. Daarna 2 potjes SB geprobeerd, wat een drama was dat, team functioneerde totaal niet, lag lag en nog eens lag met een EA server disconnection tot gevolg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zat ff de samenvatting van een pack-open stream van Nepenthez te kijken. Krijgt uiteindelijk wel Lewa TOTY en De Bruyne TOTY.
Maar vertelde er gelijk ook bij dat hij al sinds de start van TOTY elke dag 12 tot 14 uur al die herhaalbare SBC's aan het doen is om maar packs te krijgen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 11-09 23:44
Toch zo dom geweest om 40 euro aan packs te halen. Een collega van mij haalde er zin 700k winst mee binnen. Ik mag blij zijn als ik 50k haal 8)7

Ook weer wat nieuws geleerd.. ik speelde een friendly tegen iemand die na de 1-0 uitgebreid gaat dansen en pauzeert in de hoop dat ik stop. Ik heb toch alle objectives al en hoef alleen te scoren met een pl speler....
Dus hij komt op 3-0 en heeft al zijn pauze momenten gebruikt. Gelukkig scoor ik de 3-1 en doe een elastic band...
Kom ik terug ben ik verwijderd uit de wedstrijd . Heeft hij dus elke keer de bal voor mijn goal gebracht zodat mijn eigen spelers de bal in mijn eigen goal lopen. Verwijderd door te veel eigen goals 😂 ik vond het nog best slim, helaas kreeg ik daarna wat haat berichtjes van hem, maarja...

[ Voor 68% gewijzigd door 038Zwolle op 02-02-2021 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
6 wedstrijden gespeeld met 90 Dalglish, heeft 11 goals gemaakt in Rivals. Is natuurlijk een lekker gemiddelde.

Moet wel wennen aan hem, hij is niet echt snel, en lijkt makkelijk van de bal gezet te kunnen worden door dat hij vrij klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Vestendrie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:02:
Prijs van Cancelo ucl live stijgt wel lekker naar extinct zo. Verwacht de komende weken nog meer stijging richting 500k als City goed presteert in de CL. Heb 2 stuks kunnen kopen van 277k per stuk dus zou nu al prima winst zijn.

Wel balen dat Dalglish ineens 200k duurder is geworden, weet iemand waarom? Zie geen vergelijkbare stijging bij andere icons namelijk.
Nice ik heb ze ook, wel iets goedkoper ingekocht ( cancelo ) ingekocht voor 116 ofzo :D
Komt ook door die baby cr7 sbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Spelersprijzen stijgen op dit moment helemaal de pan uit. Mijn RTTF Varane is in één maand tijd 600k(!!) gestegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
timonsl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:17:
Spelersprijzen stijgen op dit moment helemaal de pan uit. Mijn RTTF Varane is in één maand tijd 600k(!!) gestegen!
Ja die is helemaal bizar, had hem even gehad, alleen vond het toen niet echt heel veel beter spelen dan normale Varane die al erg OP is.

In verhouding met coins dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

timonsl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:17:
Ik zou ook even Silvers en Bronzes nalopen - staan nu twintig spelers in m'n lijst variërend van 2.000 tot 6.900 coins en daar wordt het een en ander al binnen een paar minuten gekocht. Ik ga daar toch niks mee doen, dus gooi ze lekker op de markt. Doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
allstarted1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:01:
[...]

Ik zou ook even Silvers en Bronzes nalopen - staan nu twintig spelers in m'n lijst variërend van 2.000 tot 6.900 coins en daar wordt het een en ander al binnen een paar minuten gekocht. Ik ga daar toch niks mee doen, dus gooi ze lekker op de markt. Doe er je voordeel mee :)
Goeie! Kijk je alles één voor één na of gebruik je hier voor de futbin club import? Weet niet 100% zeker of laatstgenoemde überhaupt nog bestaat, staat me bij dat je bij gebruik hiervan risico loopt op een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
Mars18 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:48:
[...]

Ja die is helemaal bizar, had hem even gehad, alleen vond het toen niet echt heel veel beter spelen dan normale Varane die al erg OP is.

In verhouding met coins dan ;)
Hij zal bij mij ook binnenkort de club gaan verlaten. Heb met untradables de Boateng SBC gedaan en heb RTTF Klostermann ook nog in de club. Lever ik achterin iets in qua pace, maar kan ik wel 90 Kimmich upgraden naar de TOTY versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

timonsl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Goeie! Kijk je alles één voor één na of gebruik je hier voor de futbin club import? Weet niet 100% zeker of laatstgenoemde überhaupt nog bestaat, staat me bij dat je bij gebruik hiervan risico loopt op een ban.
Ik heb de Tampermonkey-plugin met FUT Enhancer draaien in Chrome. Die geeft in het overzicht de actuele BIN van alle spelers. Heb er zelf nog geen problemen mee ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mensen die hier al gespeeld hebben met Lineker 92?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Godver wat baal ik hiervan.

Ik dacht snel nog een jumbo rare players pack te pakken uit de Bundesliga SBC. Blijkt dat de spelers van Arminia gewoon compleet extinct zijn. Allemaal silvers die niet beschikbaar zijn. aardig wat kosten gemaakt voor ruk packs nu en geen jumbo pack voor TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Vestendrie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:02:

Zou iets te maken kunnen hebben met de review die op futbin is geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Door de League SBC grind een Mid Icon Pack kunnen doen voor 100k, Schweinsteiger 89.. Zijn minste kaart.. Mid is 500k, Prime 1,4 miljoen.. Au.

Zoveelste troepspeler uit een Icon Pack. Eerder al Moore, Pires (uit Swaps) en Seedorf. Seedorf gaat op zich nog wel, maar ik heb juist een verdedigende CVM nodig. Pijnlijke constatering is dat de Keane SBC nog de beste optie is van allemaal..

Hoe dan ook: Ik heb 2,5 miljoen (ruim 3 als ik Neuer TOTY verkoop) en ik heb nog behoefte aan een goede CDM. Heb naar Kimmich gekeken maar die heeft H/M. Het moet echt een verdedigende CVM zijn omdat ik Bruno er al naast heb. Daarnaast nog op zoek naar een goede striker of CAM. Dybala en Robben staan nu op CAM, Rashford RTTF en Ronaldo in de spits.

Iemand suggesties? Hele budget (2,5 of dus 3,1 mil) mag op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
SH-FR schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:29:
Door de League SBC grind een Mid Icon Pack kunnen doen voor 100k, Schweinsteiger 89.. Zijn minste kaart.. Mid is 500k, Prime 1,4 miljoen.. Au.

Zoveelste troepspeler uit een Icon Pack. Eerder al Moore, Pires (uit Swaps) en Seedorf. Seedorf gaat op zich nog wel, maar ik heb juist een verdedigende CVM nodig. Pijnlijke constatering is dat de Keane SBC nog de beste optie is van allemaal..

Hoe dan ook: Ik heb 2,5 miljoen (ruim 3 als ik Neuer TOTY verkoop) en ik heb nog behoefte aan een goede CDM. Heb naar Kimmich gekeken maar die heeft H/M. Het moet echt een verdedigende CVM zijn omdat ik Bruno er al naast heb. Daarnaast nog op zoek naar een goede striker of CAM. Dybala en Robben staan nu op CAM, Rashford RTTF en Ronaldo in de spits.

Iemand suggesties? Hele budget (2,5 of dus 3,1 mil) mag op!
Tja, je heb verchillende types CDM zoals Makelele, Mid-Mattheus, mid-Lahm, TOTY Kimmich, Essien.
Maar ook de slopers zoals Rijkaard, Petit etc.

Persoonlijk ben ik enorm fan van Matthues, maar dat type lijk je al te hebben met Bruno waardoor je waarschijnlijk een sloper zoekt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19
Prosac schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:44:
Zat ff de samenvatting van een pack-open stream van Nepenthez te kijken. Krijgt uiteindelijk wel Lewa TOTY en De Bruyne TOTY.
Maar vertelde er gelijk ook bij dat hij al sinds de start van TOTY elke dag 12 tot 14 uur al die herhaalbare SBC's aan het doen is om maar packs te krijgen. _O-
Extreem is dat he, volgens mij had Nick 1000 packs gedaan en 0 toty. En die gasten gaan er echt op los :p
Als je zoveel packs en tijd investeert mag je ook wel wat krijgen ja.
Maar zegt alles over deze toty promo van ea.

Terwijl ik dit type kijk net zijn laatste video packed die Bruno uit een 2 player upgrade pack :p wel grappig groot White board met de text we beat EA haha

[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 02-02-2021 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bossie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Tja, je heb verchillende types CDM zoals Makelele, Mid-Mattheus, mid-Lahm, TOTY Kimmich, Essien.
Maar ook de slopers zoals Rijkaard, Petit etc.

Persoonlijk ben ik enorm fan van Matthues, maar dat type lijk je al te hebben met Bruno waardoor je waarschijnlijk een sloper zoekt.
Neig zelf naar Petit. 2 jaar geleden zijn 88 gepackt en die speelde voor mij echt heel goed, veel beter dan zijn statistieken leken. Zoek inderdaad echt een speler die overal handig tussen zit en wat fysieke kracht meebrengt.

Voorin zit ik te denken aan 92 Sanchez, dan gaat Rashford voor Robben naar CAM en Sanchez en Ronaldo in de spits. Echter vind ik de prijzen voor de grootte van zo’n upgrade nog bizar hoog. Ik heb er al Robben en dan zou ik 1,2 tot 1,5 miljoen moeten betalen voor een Sanchez, Butra etc. Tegelijkertijd zitten die coins ook maar niets te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Helaas uit de paar pakjes die ik sinds zondag heb tot vandaag, geen toty. Was een mooie binnenkomer geweest. Heb toch zondag de knoop doorgehakt en fifa21 gekocht. Heb tot nu nog toe varane gekregen als bruikbare speler. Op het moment heb ik nog 70k wat ik voor de handel ga gebruiken. Begonnen met de BPM zondag.

Dit is mijn huidige team, waarvan Emerson vervangen gaat worden:

https://www.futbin.com/21/squad/5744672

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Meneer iCy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:35:
Helaas uit de paar pakjes die ik sinds zondag heb tot vandaag, geen toty. Was een mooie binnenkomer geweest. Heb toch zondag de knoop doorgehakt en fifa21 gekocht. Heb tot nu nog toe varane gekregen als bruikbare speler. Op het moment heb ik nog 70k wat ik voor de handel ga gebruiken. Begonnen met de BPM zondag.

Dit is mijn huidige team, waarvan Emerson vervangen gaat worden:

https://www.futbin.com/21/squad/5744672
Ook een beetje uitgekeken op warzone? ;)

Goed begin. Moet zeggen dat ik Fifa zelf alweer een beetje zat wordt. Alleen co-op is nog leuk, de rest is soms onbespeelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Hassiebassie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:56:
[...]

Ook een beetje uitgekeken op warzone? ;)
Nee dat niet, maar liep al weken te piekeren over wel of niet kopen en mijn vriendin heeft de knoop doorgehakt (ook omdat de kleine er om zat te zeuren ;-))

+ dat ik fifa 22 maar direct moet kopen ipv twijfelen/negeren 8) :+
Fijn dat Ben zo vertrouwd speelt als met fifa20, die heeft mijn fifa20 wel aardig doorheen gelootst. :) Griezman speelt op het moment wel erg fijna.

Heb alleen moeite om Rashford tegen te houden. Messi/Ronaldo heb ik minder moeite mee. Uiteraard de gold variant van beiden. 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Meneer iCy op 02-02-2021 15:00 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
FidoDido schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:26:
[...]
Terwijl ik dit type kijk net zijn laatste video packed die Bruno uit een 2 player upgrade pack :p wel grappig groot White board met de text we beat EA haha
Ja, zag ik ook net. Bijna huilen ging hij.
Dan ben je er volgens mij ook iets teveel emotioneel mee bezig geweest. :+

Vervolgens kreeg ik een video van Castro aanbevolen, maar daar kan ik niet naar kijken dat geschreeuw. Die packte volgens mij wel veel TOTY, maar geeft er denk ik echt walgelijk veel geld aan uit. Zag 253.000 FUT points staan in zijn game. 8)7

MattHD zegt in een video 1300+ packs geopend te hebben en daaruit 1 TOTY speler gehaald. ;w

[ Voor 6% gewijzigd door Prosac op 02-02-2021 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Koning-Admiraal schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:01:
Team ook maar eens aangepast en ook meteen Boateng gehaald. Wat een verdediger.

[Afbeelding]
Beetje late reactie, maar als ik jou was zou ik die Guerreiro IF verkopen en gewoon de standaard Davies halen. Ben je echt een stuk beter uit mijn inziens.

Hopelijk komt er morgenavond een IF Delaney CDM 86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ook wel bijzonder om mee te maken dat gisteren opeens je transferlijst van 83's tegen 4100 BIN leegloopt terwijl je denkt dat er vast en zeker een guaranteed TOTY sbc gaande is.... hoe groot is de telleurstelling als het van die ruk 83+'s pakjes zijn... maar goed toch weer 240k rijker

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:30:
[...]

Beetje late reactie, maar als ik jou was zou ik die Guerreiro IF verkopen en gewoon de standaard Davies halen. Ben je echt een stuk beter uit mijn inziens.
Eens. Ik heb Guerreiro IF verkocht. Was nu winst op te behalen, denk door die Ronaldo SBC. Gekocht voor 25k, verkocht voor 60. Ben wat aan het opruimen geslagen.
Met pijn in het hart ook de gewone Lewandowski verkocht. Maar speel er nooit mee en kon er een mooie 30k winst op halen.

Direct ook maar geconstateerd dat ik de Bundesliga SBC niet een 2e keer voor een redelijke prijs kan doen. Ga ongetwijfeld vastlopen op Bielefeld en Union Berlin. Dus alle bronze en silver spelers die ik daarvan had maar te koop gezet. Die leveren momenteel ook nog wel een mooie zakcent op.
Tip: doe dat ook voor de Spaanse, Franse en Italiaanse league. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Prosac op 02-02-2021 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:30:
[...]

Hopelijk komt er morgenavond een IF Delaney CDM 86.
Ik had iets van 600 Higuain en Banega opgeslagen in totaal.

Deed mijn kassa weer rinkelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
tis wachten op pricerange update voor Cancelo RTTF. daar ga ik wel veel winst oppakken. 4 kaartjes samen voor nog geen 600k ingekocht. en ze zijn nu samen 1,3mil waard. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
@MadMoody speelde jij niet met guardiola? Hoe bevalt die en heb je hem op cdm?

Veron voldoet helemaal niet namelijk 🤣 en heb de Spaanse link nodig

[ Voor 31% gewijzigd door Augy op 02-02-2021 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
allstarted1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:00:
[...]

Ik heb de Tampermonkey-plugin met FUT Enhancer draaien in Chrome. Die geeft in het overzicht de actuele BIN van alle spelers. Heb er zelf nog geen problemen mee ervaren.
Wat is dit handig zeg! _/-\o_

Ik ga proberen om iedere dag rond kwart voor 8 (wanneer de sbc's zijn geweest en de prijzen lekker hoog zijn) mijn spelerslijst af te gaan om alle waardevolle spelers te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Zieke Rooney kaart. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prima prijs ook met maximaal een 86 rated team.
Het is dat ik er geen team voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:05
Augy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:03:
@MadMoody speelde jij niet met guardiola? Hoe bevalt die en heb je hem op cdm?

Veron voldoet helemaal niet namelijk 🤣 en heb de Spaanse link nodig
Klopt, die heb ik een keer gepackt. Ik gebruik hem al heel lang. Het is een beetje mijn 'stille kracht'. Hij is geen sloper zoals een echte cdm, maar hij is ontzettend sterk in onderscheppingen omdat hij positioneel meestal wel goed staat. En als je hem geen gekke dingen laat doen volstaat hij prima. Zijn combinatiespel is in zijn voordeel. Mij bevalt hij wel, maar verwacht dus geen sloper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:26:
[...]

Klopt, die heb ik een keer gepackt. Ik gebruik hem al heel lang. Het is een beetje mijn 'stille kracht'. Hij is geen sloper zoals een echte cdm, maar hij is ontzettend sterk in onderscheppingen omdat hij positioneel meestal wel goed staat. En als je hem geen gekke dingen laat doen volstaat hij prima. Zijn combinatiespel is in zijn voordeel. Mij bevalt hij wel, maar verwacht dus geen sloper!
Ben zelf van plan om hem samen met Savic HL als cdm/cm te gebruiken. Dus opbouw en onderscheppen. De ene gaat op Stay back en de ander balanced. Zat te denken om guardiola op Stay back te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Was eigenlijk aan het sparen voor een verdediger,maar ik denk dat ik toonen maar ga doen. Even de reviews afwachten. Vorig jaar was het iig een beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
038Zwolle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:20:
Was eigenlijk aan het sparen voor een verdediger,maar ik denk dat ik toonen maar ga doen. Even de reviews afwachten. Vorig jaar was het iig een beest
Ik zou hem wel kunnen inpassen, maar denk niet dat dat gaat lukken momenteel.
Speel simpelweg te weinig om hem bijelkaar te kunnen spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ook echt alleen maar Rooney he en een doelstelling waarbij je wat tenues kunt vrijspelen.. geen nieuwe andere SBC.
Saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Ben zelf van plan om hem samen met Savic HL als cdm/cm te gebruiken. Dus opbouw en onderscheppen. De ene gaat op Stay back en de ander balanced. Zat te denken om guardiola op Stay back te houden.
Ik heb het ook zo staan ja. Milinkovic is niet zo snel, maar verder echt een allround middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Wat zijn op dit moment de beste spelers om mee te traden?

Heb op het moment weinig budget en wil dit wat opkrikken met oog op volgende WL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:37:
[...]

Ik heb het ook zo staan ja. Milinkovic is niet zo snel, maar verder echt een allround middenvelder.
Eerst wedstrijden zijn positief.. die beste man zit echt overal tussen, bizar :)

Stuk beter als veron iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:07:
[...]

Eerst wedstrijden zijn positief.. die beste man zit echt overal tussen, bizar :)

Stuk beter als veron iig
Ha mooi! De combi met Milinkovic bevalt mij ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:17:
[...]

Ha mooi! De combi met Milinkovic bevalt mij ook wel.
Milinkovic heeft ook een dijk van een wedstrijd gespeeld afgelopen weekend! Met een btje mazzel een IF morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Sossage23 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:49:

voor wat ik zie is alles hoog op dit moment.
weet in ieder geval niet waar je nu in zou willen stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:18:
[...]

Milinkovic heeft ook een dijk van een wedstrijd gespeeld afgelopen weekend! Met een btje mazzel een IF morgen :)
Ik heb weleens een paar geprobeerd om hem te vervangen door een snellere speler (bijv. Duncan), maar op 1 of andere manier mis ik hem in mijn manier van spelen als ik hem er niet bij heb. Na zijn upgrade heb ik 'm er sowieso weer ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Sossage23 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:49:

Als je nog niet veel budget hebt zou ik donderdag beginnen met marquee matchups.
Liverpool - manchester city
Galatasaray - fehnerbahce

Zullen er zeker tussen zitten.
Donderdag tijdens rewards flink inkopen en dan in de avond om 19:00 verkopen. Mass=cash.
Direct na het beginnen je spelers voor paar 100 coins extra listen.
Met beetje investeren trek je er makkelijk 50K-100K uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:00:
[...]

Ik heb weleens een paar geprobeerd om hem te vervangen door een snellere speler (bijv. Duncan), maar op 1 of andere manier mis ik hem in mijn manier van spelen als ik hem er niet bij heb. Na zijn upgrade heb ik 'm er sowieso weer ingezet.
Same here, mis hem altijd en dat is exact de reden waarom k ervoor kies om 2 mannen op 8 chem te spelen.

Duncan is in 3-5-2 mn lcv, blijft een baas! In 4-1-2-1-2 is hij cdm.
https://www.futbin.com/21/squad/5805108
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/5819416

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 02-02-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Same here, mis hem altijd en dat is exact de reden waarom k ervoor kies om 2 mannen op 8 chem te spelen.

Duncan is in 3-5-2 mn lcv, blijft een baas! In 4-1-2-1-2 is hij cdm.
https://www.futbin.com/21/squad/5805108
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/5819416
Leuk team zo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
De hele transferlijst gaat bij mij nu voor geen meter sinds een paar dagen. Normaal verkoop ik elke ronde wel 10-20 items (contracten/zeldzame bronzen/zilveren spelers, zeldzame stadions, chemistry styles etc), maar het lukt nu totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Hassiebassie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:07:
[...]

Als je nog niet veel budget hebt zou ik donderdag beginnen met marquee matchups.
Liverpool - manchester city
Galatasaray - fehnerbahce

Zullen er zeker tussen zitten.
Donderdag tijdens rewards flink inkopen en dan in de avond om 19:00 verkopen. Mass=cash.
Direct na het beginnen je spelers voor paar 100 coins extra listen.
Met beetje investeren trek je er makkelijk 50K-100K uit.
Ik zit nu wat te kijken naar Fenerbache spelers zoals bijvoorbeeld Jose Sosa non rare die je door te bieden voor zo’n 450-500 munten per stuk op kunt pakken. Hij gaat nu voor 900 tot 1000 munten buy now, gaat hij donderdag stijgen mocht die marquee matchup van Gala tegen Fener er komen, of is het verstandig om deze nu al meteen voor 1000 buy now er op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Wayne Rooney....Ronaldo...Ribery.....ik vind dit echt waardeloze puzzels, Rooney/Ribery elk jaar een extra kaart, wat hebben deze spelers nou gepresteerd, niet heeeeeel bijzonder toch? gaan in de toekomst toch geen icon speler worden?

Wat ik nou leuk zou vinden is per competitie elke maand een flashback back speler.
Voor de eredivisie bijvoorbeeld een Alfonso Alves/Bony/v Hooijdonk/Machlas/Kezman/Kuyt/Nillis/Makaay/Kalou/Vennegoor of Hesselink/Bruggink en zo vergeet ik er vast nog wat
Of welke ik echt mis als Icon....als Litmanen een icon is kan het toch nooit zo zijn dat ROMARIO geen icon is?
Of een type.... Wouters,Cocu,Kieft,Eijkelkamp,v Bommel,Jonk.....Henny Meyer :-) (nee die niet he)
Of de niet icons maar toch in hun tijd grote voetballers: Vanenburg,Bosman,v Tiggelen,v Breukelen, vd Gijp,Tahamata...
Laat de echte oude zuurpruimen maar weg Swart,vd Kerkhofjes,Boskamp
Zo heeft elke competitie toch zn namen, ik zeg niet dat je er 90+kaarten (Romario wel natuurlijk) van moet maken maar een kaart waar je iets mee kan en wat het gelijk leuk maakt om met bijvoorbeeld de eredivisie te spelen.
Speel zelf geen eredivisie team, simpelweg omdat er geen leuk team van te maken is, maar als ik een deel van bovenstaande spelers zou kunnen puzzelen zou ik dat zeker doen....de Rooney's daar in tegen laat ik lekker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
jerommeke96 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 06:59:
Wayne Rooney....Ronaldo...Ribery.....ik vind dit echt waardeloze puzzels, Rooney/Ribery elk jaar een extra kaart, wat hebben deze spelers nou gepresteerd, niet heeeeeel bijzonder toch? gaan in de toekomst toch geen icon speler worden?

Wat ik nou leuk zou vinden is per competitie elke maand een flashback back speler.
Voor de eredivisie bijvoorbeeld een Alfonso Alves/Bony/v Hooijdonk/Machlas/Kezman/Kuyt/Nillis/Makaay/Kalou/Vennegoor of Hesselink/Bruggink en zo vergeet ik er vast nog wat
Of welke ik echt mis als Icon....als Litmanen een icon is kan het toch nooit zo zijn dat ROMARIO geen icon is?
Of een type.... Wouters,Cocu,Kieft,Eijkelkamp,v Bommel,Jonk.....Henny Meyer :-) (nee die niet he)
Of de niet icons maar toch in hun tijd grote voetballers: Vanenburg,Bosman,v Tiggelen,v Breukelen, vd Gijp,Tahamata...
Zo heeft elke competitie toch zn namen, ik zeg niet dat je er 90+kaarten (Romario wel natuurlijk) van moet maken maar een kaart waar je iets mee kan en wat het gelijk leuk maakt om met bijvoorbeeld de eredivisie te spelen.
Speel zelf geen eredivisie team, simpelweg omdat er geen leuk team van te maken is, maar als ik een deel van bovenstaande spelers zou kunnen puzzelen zou ik dat zeker doen....de Rooney's daar in tegen laat ik lekker gaan.
Zal wel te weinig opleveren voor EA, omdat buiten Nederland weinig mensen deze spelers zullen kennen. Voor ons Nederlanders zou dit inderdaad een leuke toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:58

Als er een Abe Lenstra icon komt, zal ik die meteen gaan halen. Maar dat zal er wel nooit inzitten 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
heeft met rechten te maken he.. Ea moet de portretrechten van die mensen/spelers dan kopen.
Toen Cruijff nog leefde was hij daar bv altijd op tegen. Die wou de jeugd niet stimuleren om fifa te spelen, die vond dat kinderen naar buiten moesten gaan om zelf te voetballen. Echter toen hij overleed heeft de familie anders besloten en ingestemd en sindsdien is Cruijff ook toegevoegd als Icon.
Zo zijn er wel meerdere mensen die EA geen toestemming daarvoor geven.

En net wat Sosassage23 zegt, heel veel spelers zullen voor ons misschien leuk zijn om er bij te hebben maar overigens fifa spelers kennen daar de meeste spelers niet eens van. etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Rooney moet je niet onderschatten denk ik, all-time goalscorer van Engeland en Manchester United, ik denk ook dat hij daarom zeker wel een Icon-kaart gaat krijgen in één á twee jaar. Om over Ronaldo nog maar te zwijgen natuurlijk.

Ribery ben ik wel met je eens, nooit zo'n enorme fan van geweest. Vorig jaar tijdens die Summer Heat-promo was het echt gekkenhuis met overpowerde Fransen sowieso natuurlijk.

Één van de weinige in jouw lijstje die ik nog een Icon-kaart zou zien krijgen is Nilis, niet alleen vanwege z'n prestaties maar vanwege z'n nationaliteit. Je ziet toch dat EA qua Icons een zo'n breed mogelijk scala aan laden wilt hebben, want als je eerlijk bent hoor een Litmanen, Essien of een Nakata er qua prestaties ook niet écht bij. Ik vind de keuze voor een Lehmann, Inzaghi, Zola en Petit ook vrij opmerkelijk, maar dat is allemaal persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
fifanoob schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:24:
heeft met rechten te maken he.. Ea moet de portretrechten van die mensen/spelers dan kopen.
Toen Cruijff nog leefde was hij daar bv altijd op tegen. Die wou de jeugd niet stimuleren om fifa te spelen, die vond dat kinderen naar buiten moesten gaan om zelf te voetballen. Echter toen hij overleed heeft de familie anders besloten en ingestemd en sindsdien is Cruijff ook toegevoegd als Icon.
Zo zijn er wel meerdere mensen die EA geen toestemming daarvoor geven.

En net wat Sosassage23 zegt, heel veel spelers zullen voor ons misschien leuk zijn om er bij te hebben maar overigens fifa spelers kennen daar de meeste spelers niet eens van. etc
Tuurlijk bij EA draait alles om geld, wel mooie gedachtegang van Cruyff trouwens.
Ze verdienen bakken met geld, die paar portretten per jaar kunnen er toch wel bij.
De grote competities hebben POTM kaarten, geef de kleinere competities (Nederland/België/Turkije) dan een Flashback kaart, spelers als Cocu,F.de Boer,Kezman,v Hooijdonk, v Persie kennen ze in het buitenland ook en zou heeft België toch ook vast wat spelers en zeg nou eerlijk men puzzelt voor elke onzinnige kaart toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
jerommeke96 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Tuurlijk bij EA draait alles om geld, wel mooie gedachtegang van Cruyff trouwens.
Ze verdienen bakken met geld, die paar portretten per jaar kunnen er toch wel bij.
De grote competities hebben POTM kaarten, geef de kleinere competities (Nederland/België/Turkije) dan een Flashback kaart, spelers als Cocu,F.de Boer,Kezman,v Hooijdonk, v Persie kennen ze in het buitenland ook en zou heeft België toch ook vast wat spelers en zeg nou eerlijk men puzzelt voor elke onzinnige kaart toch?
Moeten die personen daar dus wel toestemming voor geven. Misschien willen ze dat net als cruijff destijds ook wel niet dan kan ea hoog of laag springen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
jerommeke96 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:40:
[...]

zeg nou eerlijk men puzzelt voor elke onzinnige kaart toch?
Als ik er de untradeables voor had wel ja. :P
Aan de andere kant is het ook wel weer zonde om je team compleet om te gooien omdat je net een Ribery FB of nu Rooney hebt gehaald. Robben heb ik uiteindelijk ook pas gedaan nadat Klaiber beschikbaar kwam, zodat ik lekker kon linken.
Qua speler SBC's best wat overgeslagen. Gekozen voor

- Haaland POTM
- Gnabry Freeze
- Robben FB
- Klaiber
- Boateng FB

Ik probeer gewoon mijn huidige Bundesliga team in alle redelijkheid te versterken. Alleen ik zit ook erg graag op mijn centen. Mijn Serie A elftal zit inmiddels ook onder het stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:44:
[...]
Ik probeer gewoon mijn huidige Bundesliga team in alle redelijkheid te versterken. Alleen ik zit ook erg graag op mijn centen. Mijn Serie A elftal zit inmiddels ook onder het stof.
Haha dat heb ik ook, het is daarom jammer dat er blijkbaar 2 type SBC-bouwers zijn bij EA:

1 die de Sabitzer 88 SBC = 630K maakt.

1 die de Rooney 93 SBC = 413K maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Haha dat heb ik ook, het is daarom jammer dat er blijkbaar 2 type SBC-bouwers zijn bij EA:

1 die de Sabitzer 88 SBC = 630K maakt.

1 die de Rooney 93 SBC = 413K maakt.
Sabitzer had ik gedaan als ik er genoeg high-rated untradeables voor had. Maar ik ga het niet redden. En als ik kijk naar wat dan een 93 Rooney moet kosten, slaat die prijs voor Sabitzer helemaal nergens op. Ja, prima box2box middenvelder, maar dan haal ik liever Headliner Goretzka.
Echter.. tegelijkertijd zak ik dan weer onder de 2 miljoen als ik dat doe. Toch weer een grens. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Sabitzer had ik gedaan als ik er genoeg high-rated untradeables voor had. Maar ik ga het niet redden. En als ik kijk naar wat dan een 93 Rooney moet kosten, slaat die prijs voor Sabitzer helemaal nergens op. Ja, prima box2box middenvelder, maar dan haal ik liever Headliner Goretzka.
Echter.. tegelijkertijd zak ik dan weer onder de 2 miljoen als ik dat doe. Toch weer een grens. :+
Ik heb nog wat high-rated untradeables die ik nooit ga gebruiken als Alisson, Sterling, Courtois, Maddison IF, Kostic IF, Laporte, Kane en Aguero, Suarez 91, Grealish 87. Maar twijfel evengoed nog flink.

Het zijn 2 behoorlijke teams die je moet doen en één relatief makkelijke. Zal eens op Futbin kijken.

Heb gewoon het idee dat er straks makkelijk vervangers zijn voor hem, zoals een Goretzka, een Delaney SIF (gok ik)..

[ Voor 8% gewijzigd door Markuss op 03-02-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:30:
[...]

Heb gewoon het idee dat er straks makkelijk vervangers zijn voor hem, zoals een Goretzka, een Delaney SIF (gok ik)..
Ik red het nog wel even met de 85 Sabitzer en ga er inderdaad ook vanuit dat ik voor die 650k (pc prijs) ook wel wat anders kan regelen straks. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Die naam past niet op een kaartje.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Inmiddels de 200k sbc van Rooney gedaan met untradebles (+ kimmich voor rating/chem).

Hierdoor kan ik na een beetje puzzelen dus alsnog de SBC doen waardoor Rooney op CCAM komt in mijn 4231. Moet dan wel een tijdje met een goedkope keeper spelen, maar dat lost zichzelf wel weer op :+

@LukeSpangas
Als ze nou eens een testje deden om te checken wie van beide nu de vader is ...

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 03-02-2021 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
Wat een verschrikkelijke gameplay na de patch zeg. Als dit zo blijft ben ik vrij snel afgehaakt. Spelers zijn niet vooruit te branden, alsof je met allemaal bronzen spelers speelt en de tegenstander er zonder problemen doorheen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Sossage23 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:05:
[...]

Ik zit nu wat te kijken naar Fenerbache spelers zoals bijvoorbeeld Jose Sosa non rare die je door te bieden voor zo’n 450-500 munten per stuk op kunt pakken. Hij gaat nu voor 900 tot 1000 munten buy now, gaat hij donderdag stijgen mocht die marquee matchup van Gala tegen Fener er komen, of is het verstandig om deze nu al meteen voor 1000 buy now er op te zetten?
Je kan ze eventueel er nu al opzetten. In de hype gaat er ook nog wel wat gekocht worden. Of door lazy buyers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Saekerhett schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:32:
Wat een verschrikkelijke gameplay na de patch zeg. Als dit zo blijft ben ik vrij snel afgehaakt. Spelers zijn niet vooruit te branden, alsof je met allemaal bronzen spelers speelt en de tegenstander er zonder problemen doorheen speelt.
nergens last van. Vind de patch juist zeer goed. Die mini seconde extra sprintversnelling die je kreeg na een schaar of een sleep beweging irriteerde ik mij dood aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
fifanoob schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:13:
[...]

nergens last van. Vind de patch juist zeer goed. Die mini seconde extra sprintversnelling die je kreeg na een schaar of een sleep beweging irriteerde ik mij dood aan.
Ja idd dat was heel lastig te verdedigen. Maar sinds de patch van vandaag niet meer verloren (onder andere door Rooney ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wulfric92 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:50:
[...]

Ja idd dat was heel lastig te verdedigen. Maar sinds de patch van vandaag niet meer verloren (onder andere door Rooney ;)).
Ik maak de SBC vanavond ook ff af, maar wat zijn de ervaring tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Bossie schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:34:
[...]

Ik maak de SBC vanavond ook ff af, maar wat zijn de ervaring tot nu toe?
Heel goed gebruik hem nu als rechter spits naast Mid Sanchez. Heel sterk aan de bal en z'n passing is heel erg goed! Kan af en toe wat lomp aanvoelen. Lijkt heel erg op Depay maar dan beter.

Nu 13 wedstrijden, 17 doelpunten en 10 assists (allemaal in Rivals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wulfric92 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:54:
[...]

Heel goed gebruik hem nu als rechter spits naast Mid Sanchez. Heel sterk aan de bal en z'n passing is heel erg goed! Kan af en toe wat lomp aanvoelen. Lijkt heel erg op Depay maar dan beter.

Prima :)
Ik wil hem als CCAM gebruiken in 4231 dus dat gaat wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Nieuwe update, waarin ze "balletje omhoog" aangepakt hebben. Dus die skilmove dat je dat continu achter elkaar kon doen is nu aangepast, schijnt moeilijker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Mooi, hopen de ze de bridge ook aangepakt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Wulfric92 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:54:
[...]

Hoe speelt Sánchez? Ik wil graat zijn Prime eens testen omdat mijn coins toch maar niets zitten te doen. Probleem is alleen dat ik dan met Ronaldo, Rashford, Rooney en Sánchez zit. Dan mis je een beetje die echte bewegelijkheid. Dat heb ik nu met Deulofeu, naar mijn mening de beste objective kaart tot nu toe.
Pagina: 1 ... 88 ... 158 Laatste