Courtois niet gebruikt dus dat weet ik niet, maar voor mij gaat Ter Stegen boven Oblak. Ik heb 93 Oblak een tijdje gehad, maar die is heel snel weer gelist. Rare ketsers en te traag met reageren ofzo.Traeces schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:15:
Wie zouden jullie als keeper gebruiken ter stegen , oblak of courtious ?
Heb prime cannavaro binnen heb echt heel me club er voor opgeruimd maar hij is binnen
Nou hij redde net me aars al met foot traitNachtapotheker schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:59:
[...]
Courtois niet gebruikt dus dat weet ik niet, maar voor mij gaat Ter Stegen boven Oblak. Ik heb 93 Oblak een tijdje gehad, maar die is heel snel weer gelist. Rare ketsers en te traag met reageren ofzo.
Overigens cr7 en if neymar samen is echt bizar goed.
Nou.. speelde net tegen Courtois, die houdt echt alles eruit, pas bij een echt open kans kreeg ik de bal erin.
Sowieso een bizar moeilijke tegenstander.
TOTW Courtois
Klaiber TOTY Ramos RTTF Varane TOTY Davies
Freeze Capa Prime Zambrotta
SBC Robben SBC Gnabry
SBC Depay TOTY Lewa
Wisselt in de 2e helft nog TOTY Ronaldo en Headliner Benzema in.
Kramp in mijn handen van het verdedigen.
Wel gewonnen na penalties, want dat kon hij blijkbaar niet. Bleef alleen maar in het midden staan.
Sowieso een bizar moeilijke tegenstander.
TOTW Courtois
Klaiber TOTY Ramos RTTF Varane TOTY Davies
Freeze Capa Prime Zambrotta
SBC Robben SBC Gnabry
SBC Depay TOTY Lewa
Wisselt in de 2e helft nog TOTY Ronaldo en Headliner Benzema in.

Kramp in mijn handen van het verdedigen.
Wel gewonnen na penalties, want dat kon hij blijkbaar niet. Bleef alleen maar in het midden staan.
[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 30-01-2021 19:38 ]
Je kunt ook 90 minuten lang hoge druk spelen he, basisspelers worden niet moe, wat je ook instelt.Augy schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:24:
Vanavond maar eens een poging wagen Suarez af te maken.. als t zweten word kap ik er ook gelijk mee. De goals met aspas en gaya moeten goedkomen
Kwam er achter dat wissels wel moe worden.
Gister FIFA binnen gekregen en vandaag direct 2 Swaptokens unlocked zodat ik 2 Ultimate packs kon openen, hieruit kreeg ik Son en Lucas Moura. Direct ook wat SBC's gedaan en heb nu zo'n 70k. Ben nu op zoek naar een goedkoop hybrid team zodat ik mijn rang in Rivals kan claimen zodat ik wat extra coins krijg waarna ik het team redelijke kan upgraden. Denk er aan om dit team te maken: https://www.futbin.com/21/squad/5714420 . Iemand nog tips voor leuke goedkope spelers?
Sissoko als CVM neerzetten ipv Ndombele, die kaart is echt beter dan je denkt.Frantz schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 20:07:
Gister FIFA binnen gekregen en vandaag direct 2 Swaptokens unlocked zodat ik 2 Ultimate packs kon openen, hieruit kreeg ik Son en Lucas Moura. Direct ook wat SBC's gedaan en heb nu zo'n 70k. Ben nu op zoek naar een goedkoop hybrid team zodat ik mijn rang in Rivals kan claimen zodat ik wat extra coins krijg waarna ik het team redelijke kan upgraden. Denk er aan om dit team te maken: https://www.futbin.com/21/squad/5714420 . Iemand nog tips voor leuke goedkope spelers?
Werner in de spits als je het kunt betalen. Anders Gabriel Jesus of Martial (snelheid is erg belangrijk).
Een snellere RB is ook wel een must, maar qua goedkoper brazilianen ben je er wel nu.
Had weer zo’n potje waarvan echt niks er in wil
4x lat op paal , 2x van de lijn gehaald door een speler, keeper met een bizarre redding. Andere kant 1 kans 1-0 , ga drukken 2-0. Naja het is niet anders
Ga even me frustratie laten zakken en glory kijken
4x lat op paal , 2x van de lijn gehaald door een speler, keeper met een bizarre redding. Andere kant 1 kans 1-0 , ga drukken 2-0. Naja het is niet anders
Ja, kut is dat. Dat jij er niks in lijkt te krijgen en dat die ene tegenstoot die je niet weet te blocken direct erin gaat. Hetzij na een klutsbal die weer in de loop van de spits gaat, hetzij de flankspeler die vanaf een moeilijke hoek die bal toch in de winkelhaak legt.Traeces schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 20:20:
Had weer zo’n potje waarvan echt niks er in wil![]()
4x lat op paal , 2x van de lijn gehaald door een speler, keeper met een bizarre redding. Andere kant 1 kans 1-0 , ga drukken 2-0. Naja het is niet anders![]()
Enfin, vanavond ook die kant van de medaille meegemaakt. Zelf 4 kansen, 3 goals. Hij kans, na kans en meerdere ballen op de paal en lat. Waarbij hij denk ik rage-quitte omdat in minuut 90 de bal van de lijn werd gehaald door zijn eigen spits.

Waardoor het 3-2 bleef voor mij.
Ja dat is het gewoon ene keer valt jouw kant op andere keer zijne. Soms denk alleen wtf gebeurd hier haha.Prosac schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 20:23:
[...]
Ja, kut is dat. Dat jij er niks in lijkt te krijgen en dat die ene tegenstoot die je niet weet te blocken direct erin gaat. Hetzij na een klutsbal die weer in de loop van de spits gaat, hetzij de flankspeler die vanaf een moeilijke hoek die bal toch in de winkelhaak legt.
Enfin, vanavond ook die kant van de medaille meegemaakt. Zelf 4 kansen, 3 goals. Hij kans, na kans en meerdere ballen op de paal en lat. Waarbij hij denk ik rage-quitte omdat in minuut 90 de bal van de lijn werd gehaald door zijn eigen spits.
Waardoor het 3-2 bleef voor mij.
Moet zeggen enige waar ik me wel echt aan irriteerde rechter kant ligt echt helemaal open alleen zijn cv,s stonden er nog tegen Ronaldo en neymar. Dus loop op met Figo en word vol van achter express afgeschopt door zijn pogba.
Hoppa alleen geel echt wtf nog steeds zit dat gezeik er in.
Na jaren Fifa te hebben gespeeld heb ik Fifa 21 nog niet gespeeld. Nu zit ik zelf nog te twijfelen waar ik hem op wil spelen op de PC of wachten tot de ps5 weer leverbaar is en hem daar op spelen. Wat raden jullie aan of waar spelen jullie hem op
De ps5 versie is zo brak als wat, speel zelf nog steeds de ps4 versie op de ps5legioen12 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:41:
Na jaren Fifa te hebben gespeeld heb ik Fifa 21 nog niet gespeeld. Nu zit ik zelf nog te twijfelen waar ik hem op wil spelen op de PC of wachten tot de ps5 weer leverbaar is en hem daar op spelen. Wat raden jullie aan of waar spelen jullie hem op
Op de pc is de markt veel hoger door meer schaarste, zou wel een console versie nemen.
Waarom zijn er zaterdag avond laat altijd alleen maar irritante lui WL aan het spelen. Het is elke week weer, denk dat ik zaterdag avond maar oversla voortaan.
Je ziet bijna alleen maar skillmove spammers die net zo lang lopen te skillen in de 16 tot ze een strafschop hebben
je moet er maar lol uit kunnen halen.
Of figuren met ballen die niet te zien zijn of figuren die graag 70% balbezit willen hebben en geen enkele risicovolle bal durven te geven en als ze voorkomen de eigen helft niet meer af komen... zucht, ben blij als we morgen weer leuke potjes krijgen
Je ziet bijna alleen maar skillmove spammers die net zo lang lopen te skillen in de 16 tot ze een strafschop hebben

Of figuren met ballen die niet te zien zijn of figuren die graag 70% balbezit willen hebben en geen enkele risicovolle bal durven te geven en als ze voorkomen de eigen helft niet meer af komen... zucht, ben blij als we morgen weer leuke potjes krijgen
ps5. Fifa spelen op pc trekt mij niet, kleinere community etc. Ze hebben nog wel eens een slechte port. Meer bugslegioen12 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:41:
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 30-01-2021 22:49 ]
En wat is er brak aan de ps5 versie als ik vragen magNachtapotheker schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:44:
[...]
De ps5 versie is zo brak als wat, speel zelf nog steeds de ps4 versie op de ps5
Op de pc is de markt veel hoger door meer schaarste, zou wel een console versie nemen.
base Alex Teixeira.Frantz schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 20:07:
Speelt heel anders, veel bugs..legioen12 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:54:
[...]
En wat is er brak aan de ps5 versie als ik vragen mag
ik vind dat wel meevallen? Merk er niet veel van in elk geval
Ik speel met tele camera, dan hebben de spelers en bal de helft van de tijd geen schaduw. Ook is het veld tijdens de wedstrijd super donker en tijdens herhalingen weer normaal belicht. Ik vind het niks.fifanoob schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 22:58:
[...]
ik vind dat wel meevallen? Merk er niet veel van in elk geval
hm totaal geen last van, ik weet eigenlijk niet waar ik op speel vNachtapotheker schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:04:
[...]
Ik speel met tele camera, dan hebben de spelers en bal de helft van de tijd geen schaduw. Ook is het veld tijdens de wedstrijd super donker en tijdens herhalingen weer normaal belicht. Ik vind het niks.
Ga er lekker mee stoppen vanavond. Sta 2-1 voor, 1 min blessure tijd. In de 95 minuut krijg ik een tegen doelpunt tegen. Spel heeft niet stil gelegen niks echt WTF
Nou zowel Suarez als grealish binnen. Heb verassend veel plezier gehad met leuke potjes aanvallend voetbal.
Las hierboven dat je volle druk kunt spelen. Dat verklaart waarom je zo lekker makkelijk overal tussendoor kon counteren 🤣
Eitherway de spelers gebruik ik niet deed het alleen voor de XP en tijdverdrijf (had wat achterstand met de week objectives, nu nog 15k XP te gaan voor Emerson) Al moet ik zeggen dat die kaart van Suarez er helemaal niet gek uitziet.
Vind de storyline kaarten sws zo gek niet deze FIFA. Duncan gebruik ik nog steeds en is echt een baas en Emerson ziet er ook erg goed uit.
Al iemand die toevallig Emerson binnen heeft?
Las hierboven dat je volle druk kunt spelen. Dat verklaart waarom je zo lekker makkelijk overal tussendoor kon counteren 🤣
Eitherway de spelers gebruik ik niet deed het alleen voor de XP en tijdverdrijf (had wat achterstand met de week objectives, nu nog 15k XP te gaan voor Emerson) Al moet ik zeggen dat die kaart van Suarez er helemaal niet gek uitziet.
Vind de storyline kaarten sws zo gek niet deze FIFA. Duncan gebruik ik nog steeds en is echt een baas en Emerson ziet er ook erg goed uit.
Al iemand die toevallig Emerson binnen heeft?
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 31-01-2021 00:39 ]
Ze hebben een aanpassing gedaan dat als er een aanval is, er niet zomaar wordt afgesloten. Zolang je zonder balverlies rond de 16 van de tegenstander blijft, wordt er vrijwel niet afgefloten. Heeft me ook al wel de winst opgeleverd omdat ik ook 4 a 5 minuten rond kon tikken tot er een gaatje was.Traeces schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 23:35:
Ga er lekker mee stoppen vanavond. Sta 2-1 voor, 1 min blessure tijd. In de 95 minuut krijg ik een tegen doelpunt tegen. Spel heeft niet stil gelegen niks echt WTF
Series S is besteld, nu FIFA nog
Erg verwarrend, want hij is digital only... In de Xbox One/Xbox X versie zit zeker geen code voor de S versie? Die zag ik voor 20 euro voorbij komen...
Door dubbele untradables kon ik geen pakjes openen. Daarom Cannovaro sbc gedaan, kostte me zo'n 100-150k. Daarnaast Frenkie IF en Oblak RTTF gekocht. Mijn team is nu graswaardig, maar mijn volgende doelwit wordt of prime Xavi of (hopelijk) Frenkie POTM:
:strip_exif()/f/image/Bk6fq0s0Irx4P16ZUIBSdr7r.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier kan gestemd worden op Frenkie de Jong voor La Liga POTM: https://laligapotm.easports.com/
:strip_exif()/f/image/Bk6fq0s0Irx4P16ZUIBSdr7r.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier kan gestemd worden op Frenkie de Jong voor La Liga POTM: https://laligapotm.easports.com/
Ik heb hier het team eens omgegooid.
Start opstelling:
https://www.futbin.com/21/squad/5729801
Ingame switch ik naar 4-2-3-1. Felix staat dan ST, Dembele LAM, Mahrez CAM en Bernardo Silva RAM.
Start opstelling:
https://www.futbin.com/21/squad/5729801
Ingame switch ik naar 4-2-3-1. Felix staat dan ST, Dembele LAM, Mahrez CAM en Bernardo Silva RAM.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Bedankt voor je reactie.Prosac schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 20:20:
Sissoko als CVM neerzetten ipv Ndombele, die kaart is echt beter dan je denkt.
Werner in de spits als je het kunt betalen. Anders Gabriel Jesus of Martial (snelheid is erg belangrijk).
Een snellere RB is ook wel een must, maar qua goedkoper brazilianen ben je er wel nu.
Ik vond Sissoko vorig jaar helemaal niks dus vandaar Ndombele. Maar als jij zegt Sissoko dan geef ik hem een kans. Ik heb Jimenez tradeable in mijn club zitten dus vandaar dat ik hem de eerste 2 plaatsingspotten ga proberen. Bevalt die niet dan gaat die weg. Verdediging vond ik lastig, toch nog even op zoek naar een ander trio, hoef niet per se brazilianen er in te hebben. Keek gewoon naar de goedkoopste opties.
Bedankt voor de tip @Messje. Leuke speler qua stats!
Yes. Voor het eerst een toty speler gepacked. Schrok even bij het Duitse vlaggetje. Maar het is een untradeable kimmich. Betekend wel dat ik mijn hele team moet gaan omgooien.
hoe ga ik die knakker er in passen.
Daarbij moet ook gezegd worden dat ik al een over bezet untradeable middenveld heb met baby Vieira, prime essien en totgs Bruno fer.
Bruno moet plaats gaan maken denk ik.
Daarbij moet ook gezegd worden dat ik al een over bezet untradeable middenveld heb met baby Vieira, prime essien en totgs Bruno fer.
[ Voor 29% gewijzigd door DeBers op 31-01-2021 10:32 ]
Die kimmich wil je er wel in hebbenDeBers schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:27:
Yes. Voor het eerst een toty speler gepacked. Schrok even bij het Duitse vlaggetje. Maar het is een untradeable kimmich. Betekend wel dat ik mijn hele team moet gaan omgooien.hoe ga ik die knakker er in passen.
Ja. Ik zit nu hier aan te denken. Met kimmich op cam in een 4231.Nachtapotheker schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:35:
[...]
Die kimmich wil je er wel in hebbenwat een baas is dat!
:strip_exif()/f/image/MDuPRBqAfPQ6Xsp8M8zFjNjx.jpg?f=fotoalbum_large)
Suggesties? Misschien iets van een 442 maken.
Vvd is untradeable.
Cannavaro ga je geen spijt van krijgenCapsaicin schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:50:
Door dubbele untradables kon ik geen pakjes openen. Daarom Cannovaro sbc gedaan, kostte me zo'n 100-150k. Daarnaast Frenkie IF en Oblak RTTF gekocht. Mijn team is nu graswaardig, maar mijn volgende doelwit wordt of prime Xavi of (hopelijk) Frenkie POTM:
[Afbeelding]
Of misschien ucl live alaba ipv boateng. Maar dan mis ik de harde link met kimmich.DeBers schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:39:
[...]
Ja. Ik zit nu hier aan te denken. Met kimmich op cam in een 4231.
[Afbeelding]
Vvd is untradeable.
Damn die Suarez is een eindbaas he, ongelooflijk wat speelt die lekker! Serieus aan t overwegen team om te gooien
Is Sinkgraven nog vrij te spelen? dan die nemen. of RTTF DaviesDeBers schreef op zondag 31 januari 2021 @ 10:39:
[...]
Ja. Ik zit nu hier aan te denken. Met kimmich op cam in een 4231.
[Afbeelding]
Vvd is untradeable.
Ja vind je heb hem nu een paar geprobeerd maar vind zijn wegdraaien en beginsnelheid echt waardeloosAugy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:07:
Damn die Suarez is een eindbaas he, ongelooflijk wat speelt die lekker! Serieus aan t overwegen team om te gooien
Potje of 6 friendlies online gedaan en k ervaar juist tegenover gestelde. Wegdraaien en afmaken bizar. Positionering compenseert z'n snelheid.Markvd1984 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:39:
[...]
Ja vind je heb hem nu een paar geprobeerd maar vind zijn wegdraaien en beginsnelheid echt waardeloos
Als je er een snelle jongen naast zet (in mijn geval mbappe) dan gaat ie als een trein, peert de bal vanuit alle hoeken erin.
Ik speel hem met catalyst zodat die kwa passing ook nog eens sterk is. Dybala staat er bij mij nog achter.
Qua statistieken redelijk vergelijkbaar alleen Klaiber is fysiek een stuk sterker.saert schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:14:
Is de Emerson kaart beter dan Klaiber?
Emerson is dan wel weer makkelijker te linken voor als Robben niet meer mee kan.
Plea en Pulisic lijken niet heel bijzonder en ook qua links niet, ik denk dat Emerson wel de beste keus is.
Ik zal hem nog is een kans geven ik speel in 433-4 met mbappe en hagi erachter ,miss is kijken om mbappe erachter te doen ,aspas 89 heb ik ook nog en die is nog wel redelijk vind ikAugy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:59:
[...]
Potje of 6 friendlies online gedaan en k ervaar juist tegenover gestelde. Wegdraaien en afmaken bizar. Positionering compenseert z'n snelheid.
Als je er een snelle jongen naast zet (in mijn geval mbappe) dan gaat ie als een trein, peert de bal vanuit alle hoeken erin.
Ik speel hem met catalyst zodat die kwa passing ook nog eens sterk is. Dybala staat er bij mij nog achter.
Mocht je afvragen waarom je niks meer packed? Iemand anders heeft zo’n beetje alles gehad...
De tandjes.
De tandjes.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Aspas heb ik idd ook nog, lekkere spits. Die staat er nu in..Markvd1984 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:23:
[...]
Ik zal hem nog is een kans geven ik speel in 433-4 met mbappe en hagi erachter ,miss is kijken om mbappe erachter te doen ,aspas 89 heb ik ook nog en die is nog wel redelijk vind ik
Maar wil Suarez een kans gaan geven de komende tijd, had k niet verwacht haha
Hij packt met shareplay packs van anderen open. Het is dus niet allemaal voor hemzelf.kw_nl schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:24:
Mocht je afvragen waarom je niks meer packed? Iemand anders heeft zo’n beetje alles gehad...
De tandjes.
[YouTube: THE MOST INSANE PACKS EVER! 20 x TOTY 25 x 83+ PACKS!! FIFA 21 Ultimate Team]
Wilde net zeggen.. hij wisselt van account, maar wel zieke pulls 🤣
Wat een geduld moet je hebben om die packs van swaps te bewaren tot nu. Dat is mij totaal niet gelukt.Augy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:46:
Wilde net zeggen.. hij wisselt van account, maar wel zieke pulls 🤣
Overigens zie ik net echt hele goeie pulls. Alleen neymar if en vvd toty. De rest is flodder. Of mis ik iets?
Die vlieger ging hier niet op hoor, leuk die video's om te zien. Maar voor de meeste is het gewoon ruk. Kunnen ze zeggen 50% maar soms ligt die 50% wel veel bij dezelfde.kw_nl schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:24:
De tandjes.
[YouTube: THE MOST INSANE PACKS EVER! 20 x TOTY 25 x 83+ PACKS!! FIFA 21 Ultimate Team]
En zijn ook allemaal verschillende spelers met shareplay
Sws de Bruyne toty. En veel hoge flodder/waardeDeBers schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:52:
[...]
Wat een geduld moet je hebben om die packs van swaps te bewaren tot nu. Dat is mij totaal niet gelukt.
Overigens zie ik net echt hele goeie pulls. Alleen neymar if en vvd toty. De rest is flodder. Of mis ik iets?
Dan mis je er een paar, DeBruynec, Ramos, etc. Maar ook een hoop 88+ flodder.DeBers schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:52:
[...]
Wat een geduld moet je hebben om die packs van swaps te bewaren tot nu. Dat is mij totaal niet gelukt.
Ben maar begonnen een m’n SB objectives voor de tokens naar aanleiding van dit filmpje
Ik weet het, toch ga je ergens hopen 🤞FidoDido schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:07:
[...]
Die vlieger ging hier niet op hoor, leuk die video's om te zien. Maar voor de meeste is het gewoon ruk. Kunnen ze zeggen 50% maar soms ligt die 50% wel veel bij dezelfde.
Dat vind ik altijd de lekkerste... in Rivals had ik van de week ook zo’n team maar dan meer leenspelers. Ging er met 7-1 vanaf. Bleef wel netjes doorspelen.Traeces schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:29:
[Afbeelding]
Blijf dit zo belachelijk vinden ff 10 miljoen aan leenspeler tegen in de wl. Gozer kon er overigens geen klote van na 20 min ingame rq met 3-0.
Nog 2 potten winnen voor goud 3 vind ik het weer mooi geweest voor deze week.
Valt me trouwens op dat steeds meer spelers een keeper gaan verplaatsen als ze zien dat je in de lange hoek wil scoren. Naja als je dat 2x zie rammen we hem gewoon in de korte hoek
Valt me trouwens op dat steeds meer spelers een keeper gaan verplaatsen als ze zien dat je in de lange hoek wil scoren. Naja als je dat 2x zie rammen we hem gewoon in de korte hoek
Nu 15 potjes gespeeld. Verlies geregeld, maar dat is niet echt een probleem. Ik ben nog aan het leren 
Heb mijn team redelijk compleet. Ongeveer 25K betaald voor dit franse team.
https://www.futbin.com/21/squad/5737160
Zit te denken of SBC nuttig zijn om nu op te pakken. Maar helaas heb ik nog steeds geen toegang tot de transfermarkt via de web app. Je moet blijkbaar meer potjes spelen voor toegang. De hoeveelheid rage quits zijn wel bizar zeg. Die paar potjes die ik dan lijk te winnen halen meestal het einde niet.
Heb mijn team redelijk compleet. Ongeveer 25K betaald voor dit franse team.
https://www.futbin.com/21/squad/5737160
Zit te denken of SBC nuttig zijn om nu op te pakken. Maar helaas heb ik nog steeds geen toegang tot de transfermarkt via de web app. Je moet blijkbaar meer potjes spelen voor toegang. De hoeveelheid rage quits zijn wel bizar zeg. Die paar potjes die ik dan lijk te winnen halen meestal het einde niet.
Weg gehaald
[ Voor 98% gewijzigd door Markvd1984 op 31-01-2021 15:19 ]
tja, misschien tijd om eens een ander spel te proberen ?Markvd1984 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:50:
[Afbeelding]
Als je park the buss heet online en ook echt alleen maar achterin rond speelt ben je echt een hoerenzoon ,wat ik hem ook stuurde krijg ik een waarschuwing 🙄
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha nee was me laatste wed wl en moest de 17e win worden na 80 min nog 2-1 voor gewoon ongelukkig frustrerend dat er dit soort lui zijn man ,wl ging zo lekker geen gezeur normale potten en dan ditBossie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:54:
[...]
tja, misschien tijd om eens een ander spel te proberen ?
Wat is volgens jullie een degelijke leftback? We hadden Prime Roberto Carlos gekocht maar die man is echt een ramp. Staat altijd veel te hoog, terwijl hij de instructie krijgt om achter te blijven. Het is alsof je tijdens verdedigen met een man minder speelt....
Weer terug naar Lucas Torreira Freeze. Is een degelijke linksback.
Iemand ervaring met Prime Cole?
Heb inmiddels twee LaLiga-teams in m'n overzicht staan en selecteerde vanmiddag per ongeluk de verkeerde, met Asensio en Kubo op de vleugels in 4-3-3 (3). Probeerde het even, en had gelukkig wel Suarez en Dybala al op de bank gezet. Stond inmiddels met 2-0 achter (3 TOTY's en 1 Icon in z'n team). Snel geswitcht naar 4-4-2 en Dybala en Suarez erin gezet....pot eindigde 5-2.Augy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:26:
[...]
Aspas heb ik idd ook nog, lekkere spits. Die staat er nu in..
Maar wil Suarez een kans gaan geven de komende tijd, had k niet verwacht haha
Overigens ook de Ronaldo SBC gedaan voor ongeveer 100k, puur omdat ik niet de illusie heb nog iets te gaan packen en de reviews toch wel redelijk goed waren.
[meta-mode] Mendy [/meta-mode] *rent*Hassiebassie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:58:
Wat is volgens jullie een degelijke leftback? We hadden Prime Roberto Carlos gekocht maar die man is echt een ramp. Staat altijd veel te hoog, terwijl hij de instructie krijgt om achter te blijven. Het is alsof je tijdens verdedigen met een man minder speelt....
Nee, ik speel zelf nog steeds met Torreira Freeze. Lekker agressief mannetje dat ook nog eens goed meeverdedigt in de zestien als het nodig is.
Heb nu nog zo'n 260k over en zie wel wat de volgende upgrades worden. twijfel nog over Boateng, maar denk dat ik ga sparen richting Frenkie POTM, mocht die komen.
[ Voor 23% gewijzigd door allstarted1 op 31-01-2021 15:12 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Moet het perse een icon zijn ?Hassiebassie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:58:
Overigens geen ervaring met cole.
Mijn linksachter is Acuna, met de instructie mee aanvallen. Je zou hetzelfde kunnen doen met Roberto Carlos. 1 lcdm op stay back kan eventuele gaten opvangen. Aanvallend biedt dit veel extra opties en verdedigend is het tamelijk solide.Hassiebassie schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:58:
Ik zou Roberto Carlos niet zo snel afschrijven.
[ Voor 3% gewijzigd door Capsaicin op 31-01-2021 15:53 ]
Team ook maar eens aangepast en ook meteen Boateng gehaald. Wat een verdediger.

Set your goals high, and don't stop till you get there.
idd, daarnaast weet je dat je dit met Roberto Carlos kan verwachten.Capsaicin schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:51:
[...]
Mijn linksachter is Acuna, met de instructie mee aanvallen. Je zou hetzelfde kunnen doen met Roberto Carlos. 1 lcdm op stay back kan eventuele gaten opvangen. Aanvallend biedt dit veel extra opties en verdedigend is het tamelijk solide.
Ik zou Roberto Carlos niet zo snel afschrijven.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Sick hoor. T zijn wel allemaal verschillende accounts maar toch. Ik heb er behoorlijk wat fifapunten tegen aangegooid maar niks noppeskw_nl schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:24:
De tandjes.
50/50 maar soms ligt die 50 wel veel bij dezelfde. Hoe bedoel je dat?FidoDido schreef op zondag 31 januari 2021 @ 13:07:
[...]
Die vlieger ging hier niet op hoor, leuk die video's om te zien. Maar voor de meeste is het gewoon ruk. Kunnen ze zeggen 50% maar soms ligt die 50% wel veel bij dezelfde.
Nick is namelijk 1 van de weinig fifa spelers die vaak een objectieve beoordeling geeft over spelers packs en ea. Hij is niet iemand die door ea gesponsord wordt of de game eerder krijgt zoals heel veel andere spelers dat wel krijgen.
Man staat ook boven aan op de PlayStation qua transferwinst volgens mij zat ie op 170 miljoen winst, zonder fifapunten.
Suarez ongepast.. helaas wel dybala op 8 en duncan maar beide heb k weinig last van..
Nu eens kijken hoe gimenez RB is ipv de snelle wendbare navas & Suarez ipv Aspas POTM
https://www.futbin.com/21/squad/5628660
Ingame:
:strip_exif()/f/image/rZ8QxequGrpMru6Uf2NmMZCF.jpg?f=fotoalbum_large)
Of naar 3-5-2 maar de 4-1-2-1-2 ligt me nu even btr 🤣
Nu eens kijken hoe gimenez RB is ipv de snelle wendbare navas & Suarez ipv Aspas POTM
Ingame:
:strip_exif()/f/image/rZ8QxequGrpMru6Uf2NmMZCF.jpg?f=fotoalbum_large)
Of naar 3-5-2 maar de 4-1-2-1-2 ligt me nu even btr 🤣
[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 31-01-2021 18:57 ]
Goud 3 binnen met 9 potjes over. Ik ben er wel weer klaar mee voor deze week. 41212 bevalt me op dit moment beter dan 442 of 4222
Nick heeft prima content maar door zijn kanaal ook bijzonder veel invloed op de markt.fifanoob schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:50:
[...]
50/50 maar soms ligt die 50 wel veel bij dezelfde. Hoe bedoel je dat?
Nick is namelijk 1 van de weinig fifa spelers die vaak een objectieve beoordeling geeft over spelers packs en ea. Hij is niet iemand die door ea gesponsord wordt of de game eerder krijgt zoals heel veel andere spelers dat wel krijgen.
Man staat ook boven aan op de PlayStation qua transferwinst volgens mij zat ie op 170 miljoen winst, zonder fifapunten.
In die video's laten ze wel is de teams van mensen zien als ik dan soms zie wat voor untreadable icons ze hebben gaat soms nergens over. Sommige accounts hebben echt belachelijk veel geluk, het gross lees je hier op forums ook wel packen zooi.fifanoob schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:41:
[...]
Sick hoor. T zijn wel allemaal verschillende accounts maar toch. Ik heb er behoorlijk wat fifapunten tegen aangegooid maar niks noppesmaar goed dat weet je van te voren met ea.
En ze laten ook wel de mooiste pulls zien natuurlijk.
Collega van mij heeft denk net zoveel icon SBC gedaan, als ik dat vergelijk met wat ik eruit haal, pffff gun het iedereen hoor BTW
FidoDido schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:00:
[...]
Krijg je juiste quote niet, doel op mijn 50% vraag
In die video's laten ze wel is de teams van mensen zien als ik dan soms zie wat voor untreadable icons ze hebben gaat soms nergens over. Sommige accounts hebben echt belachelijk veel geluk, het gross lees je hier op forums ook wel packen zooi.
Collega van mij heeft denk net zoveel icon SBC gedaan, als ik dat vergelijk met wat ik eruit haal, pffff gun het iedereen hoor BTWmaar dan is het best treurig haha
Maar hij weet van te voren toch niet wie er wel of niet geluk hebben? Hij heeft zoveel verschillende accounts gehad en bij die pack, dat was volgens mij die 83+ pack waar die het over had. Dat 50/50 daar altijd wel iets goed in zat.FidoDido schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:00:
[...]
In die video's laten ze wel is de teams van mensen zien als ik dan soms zie wat voor untreadable icons ze hebben gaat soms nergens over. Sommige accounts hebben echt belachelijk veel geluk, het gross lees je hier op forums ook wel packen zooi.
Collega van mij heeft denk net zoveel icon SBC gedaan, als ik dat vergelijk met wat ik eruit haal, pffff gun het iedereen hoor BTWmaar dan is het best treurig haha
Ik denk dat zijn referentie kader groter/beter is dan die van jou niet lullig bedoeld overigens en dat hij daar een betere inzicht in heeft dan jij dat hebt.
Bovendien gaat mij het er om dat Nick een eerlijke jongen is en er geen baat bij heeft om te zeggen als een bepaalde pack de moeite wel of niet waard is. Hij geeft gewoon op basis van zijn ervaringen zijn mening.
Ik vind het nogal makkelijk dat jij zijn stelling even weerlegt op het basis van wat jouw ervaringen zijn en die van jou collega..
Vind dat je zelf ook niet een beetje te makkelijk gezegd zonder dat je daar echt "goede" argumenten voor hebt?
Ik geef nu alleen even 1 voorbeeld voor het gemak, kan er nog genoeg noemen maar dan wordt het een boekwerk;)fifanoob schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:09:
[...]
Maar hij weet van te voren toch niet wie er wel of niet geluk hebben? Hij heeft zoveel verschillende accounts gehad en bij die pack, dat was volgens mij die 83+ pack waar die het over had. Dat 50/50 daar altijd wel iets goed in zat.
Ik denk dat zijn referentie kader groter/beter is dan die van jou niet lullig bedoeld overigens en dat hij daar een betere inzicht in heeft dan jij dat hebt.
Bovendien gaat mij het er om dat Nick een eerlijke jongen is en er geen baat bij heeft om te zeggen als een bepaalde pack de moeite wel of niet waard is. Hij geeft gewoon op basis van zijn ervaringen zijn mening.
Ik vind het nogal makkelijk dat jij zijn stelling even weerlegt op het basis van wat jouw ervaringen zijn en die van jou collega..
Vind dat je zelf ook niet een beetje te makkelijk gezegd zonder dat je daar echt "goede" argumenten voor hebt?
zie al jaren zijn video's ik weerleg zijn stelling ook niet, daarom geef ik ook geen argumenten.
Alleen ze zullen geen video maken waar ze 100 packs openen waar niets in zit
Het is ook zijn werk waar hij de kost mee verdiend, en dat doet die goed en vind het ook vermakelijk om naar te kijken.
Hij geeft zelf ook aan dat sommige accounts ziek veel geluk hebben, en zelf packed die ook geen toppers vooral als je kijkt hoeveel packs hij opent.
Oke en hoe weet hij van te voren of er iets in gaat zitten? Die video's komen van zijn live stream he.. Is niet even van te voren gefilterd. Die uitspraak deed hij ook in zijn livestream.FidoDido schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:21:
[...]
Alleen ze zullen geen video maken waar ze 100 packs openen waar niets in zitdat is het enige wat ik ermee bedoel.
Ik vind ook dit weer een hele rare uitspraak..
Hahah deze sbc van sabitzer, wat een grap
EA is echt heel matig bezig deze promo
EA is echt heel matig bezig deze promo
[ Voor 32% gewijzigd door 038Zwolle op 31-01-2021 20:50 ]
Die nieuwe Sabitzer is wel lekker, maar de vereisten zijn wel hoog. Een 85, 86 en 87 rated team.

Waarom is Dalglish ineens met 200k gestegen. Pff nu duurt het alleen maar langer voor ik hem kan halen.
Haha, packluck is ook echt zo willekeurig. Hele jaar pack ik niks. BOEM. Komt daar opeens TOTY Ronaldo uitlopen van de weekFidoDido schreef op zondag 31 januari 2021 @ 20:00:
[...]
Vriend van mij heeft ook belachelijke packluck: Heeft al Neymar, C. Ronaldo goud, Messi goud, Neuer TOTY, Varane. Die kerel doet nooit een sbc, koopt met coins af en toe een pack. Heeft vrijwel evenveel winst als ik door alleen een beetje te spelen
Degene die ooit heeft gezegd dat zondagen de makkelijkste zijn om je WL overwinningen uit te breiden moet je ook niet meer geloven. 
Het gaat erg pittig. Vorige week bleek de zondag ook al vrij lastig. Vandaag nog 11 wedstrijden en stond op zilver 3. Nu nog 6 over en van die 5 maar 1 gewonnen. Dacht dat goud 2 wel haalbaar was, maar vrees dat dat er niet in zit vanavond.
Het gaat erg pittig. Vorige week bleek de zondag ook al vrij lastig. Vandaag nog 11 wedstrijden en stond op zilver 3. Nu nog 6 over en van die 5 maar 1 gewonnen. Dacht dat goud 2 wel haalbaar was, maar vrees dat dat er niet in zit vanavond.
En dan verlies je 12-0 van een team met oa Matthaus, Zidane, Ronaldo TOTY, Puskas, Butragueno 
Niet te doen dit keer, die gozer deed nauwelijks trucjes maar leek wel of hij constante druk aan had. En 8 van de 12 goals legde hij het vanaf de rand 16 in. Pass en direct schieten. Allemaal winkelhaak. Ben welgeteld 0 keer over de helft van zijn helft geweest.

Niet te doen dit keer, die gozer deed nauwelijks trucjes maar leek wel of hij constante druk aan had. En 8 van de 12 goals legde hij het vanaf de rand 16 in. Pass en direct schieten. Allemaal winkelhaak. Ben welgeteld 0 keer over de helft van zijn helft geweest.

Ze kunnen ook werkelijk niks stabiels maken bij EA, wat een aanfluiting. Laatste pot voor G2, ik pauzeer om wat verse mannen in te brengen. De teller loopt af, maar de wedstrijd gaat nooit verder... 10 min zitten wachten dan toch maar spel opnieuw starten en ja hoor loss
Ja het niveau vandaag is een stuk hoger dan ik gewend ben op de zondagProsac schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:59:
Degene die ooit heeft gezegd dat zondagen de makkelijkste zijn om je WL overwinningen uit te breiden moet je ook niet meer geloven.

Vond het niveau het hele weekend vrij hoog (en de servers matig) ik denk dat we op een punt zijn gekomen dat de matige en slechte spelers wat anders gaan doen in hun vrije weekend.
Ja heb ik ook ervaren, matige servers, gebeurt ‘normaal’ ook niet op zondag.038Zwolle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 23:13:
Vond het niveau het hele weekend vrij hoog (en de servers matig) ik denk dat we op een punt zijn gekomen dat de matige en slechte spelers wat anders gaan doen in hun vrije weekend.
Hmm sta nu op t punt om lastige keuzes te maken, teveel goede spelers untradable.
Mbappe toty & dybala staan als eerste op t formulier maar zou tog graag Suarez ernaast willen hebben op 10 aangezien hij de chemstyle wel nodig heeft.
Savic en duncan bevallen me ook uitsteken als cdm/cm waarbij ook savic de chem weer nodig heeft
Mocht er iemand zin hebben om te puzzelen.. voor nu 200k in kas
Mbappe toty & dybala staan als eerste op t formulier maar zou tog graag Suarez ernaast willen hebben op 10 aangezien hij de chemstyle wel nodig heeft.
Savic en duncan bevallen me ook uitsteken als cdm/cm waarbij ook savic de chem weer nodig heeft
Mocht er iemand zin hebben om te puzzelen.. voor nu 200k in kas
Geen idee, lijkt denk ik maar zo. Want vrijdag en zaterdag ging het op zich nog wel. Ook gewoon leuke potjes gespeeld met veel goals. Vandaag echt maar 3 van de 11 overgebleven potjes gewonnen. En weer de klassieke 1-0/2-1 en een paar keer met grote cijfers verloren, kansloos.038Zwolle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 23:13:
Terwijl ik al op silver 1 stond. Dan denk je met 11 potjes nog wel eens een nieuw record te kunnen halen. Maar net met een benauwde 1-0 Goud 3 gehaald. Weer in de allerlaatste pot.
Vanavond leek wel of ik 2x vijf van die vrijdag startpotjes moest spelen.
Dat het gedurende de avond steeds stroperiger werd hielp ook niet. Niet reageren op wat ik wil, passes te laat.
Waar ik gisteren en vrijdag nog erg tevreden was over 3-5-2/5-3-2, heb ik nu ook regelmatig maar teruggeschakeld naar 4-5-1 defensief om niet overlopen te worden. Tegenstanders leken dit keer meestal ook niet van plan echt te gaan voetballen. Hangen met 8 man in de 16 en dan met 2 dieptepasses er weer uit. Zelfs het knijpen van het centrum naar 2 breed bleek niet de oplossing in veel gevallen.
Was niet echt leuk spelen vanavond. Ben niet echt goed genoeg om door zo'n muur te voetballen.
Eindelijk weer eens goud 3 gehaald, op de helft van de WL mijn team omgegooid, en centraal op het middenveld heb ik Makelele en Renato Sanches gezet, wat een heerlijk blok is dat.
Ben op het einde van 4-2-2-2 naar 4-4-2 gegaan, veel beter, kan nu eindelijk de bal kwijt als ik de bal heb onderschept.
Dit is nu in game mijn team
Ben op het einde van 4-2-2-2 naar 4-4-2 gegaan, veel beter, kan nu eindelijk de bal kwijt als ik de bal heb onderschept.
Dit is nu in game mijn team
/f/image/XIBlHLYN48MZhMAgGuuMBfNj.png?f=fotoalbum_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat gevoel hadden wij ook, of dat de match making gewoon niet of vertraagd werkt.038Zwolle schreef op zondag 31 januari 2021 @ 23:13:
Al vrij vroeg gestopt, net iets meer dan de helft van de potjes gespeeld.
Druppel was wel weer een die continu de bal op wipte en dan hooghoudend je strafschopgebied in, natuurlijk lukte dat vanaf de aftrap nadat we 1-0 voor kwamen

Zo te lezen hebben ik niks gemist van de gameplay gister avond
Was even in slaap gevallen op de bank gister avond
Gelukkig had ik hem al op zilver 1 gezet dus kwalificatie is binnen dus vind best

Matchmaking was denk ik overal online slecht dit weekend - speel zelf geen WL maar heb wel veel Friendlies gespeeld voor Sinkgraven. Duurde enorm lang voor een tegenstander gevonden was. Soms hielp het om direct tweemaal af te breken en bij de derde poging werd je zonder vertraging aan iemand gekoppeld.jerommeke96 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:28:
[...]
Dat gevoel hadden wij ook, of dat de match making gewoon niet of vertraagd werkt.
Al vrij vroeg gestopt, net iets meer dan de helft van de potjes gespeeld.
Druppel was wel weer een die continu de bal op wipte en dan hooghoudend je strafschopgebied in, natuurlijk lukte dat vanaf de aftrap nadat we 1-0 voor kwamen
Dat hooghouden richting strafschopgebied is echt misselijkmakend. Ik tackle gewoon hard of probeer met een korte pass ertussen te komen. Alleen Werner is op dat gebied echt een glitch. Die komt er bij mij altijd op de een of andere manier doorheen.
Ook irritant zijn die gastjes in Management Meesterwerk die ineens Suarez 91, Dybala 91, icons en zelfs TOTY Lewandowski erin wisselen. Vind echt dat EA gewoon een harde cap op max 80-rated spelers moet zetten, zodat je wel wat speelruimte hebt, maar uiteindelijk wel tegen teams teams speelt die aan elkaar gewaagd zijn.
Ik scoor ook regelmatig met hooghouden vanaf de aftrap, het is misschien niet het meest origineel maar als je normaal geconcentreerd bent is het gewoon prima te verdedigen, dus het ligt toch echt aan jezelf als je daardoor tegengoals krijgt.
Ja, gisteren ook bijzonder veel in de WL. Maar ben er achter hoe ik die aanpak. Je ziet het gebeuren, dus ik zet met mijn spits/middenvelder een stap achteruit en vang de bal op na de 2e wip. Soms kostte het me nog een overtreding, maar meestal ving Haaland de bal met de borst en kon ik er vandoor.allstarted1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Dat hooghouden richting strafschopgebied is echt misselijkmakend. Ik tackle gewoon hard of probeer met een korte pass ertussen te komen. Alleen Werner is op dat gebied echt een glitch. Die komt er bij mij altijd op de een of andere manier doorheen.
Als het gelijk is: direct quit. Daar ga ik niet aan meewerken. Je stelt hem vanaf het begin op en niet na 5 minuten.Ook irritant zijn die gastjes in Management Meesterwerk die ineens Suarez 91, Dybala 91, icons en zelfs TOTY Lewandowski erin wisselen. Vind echt dat EA gewoon een harde cap op max 80-rated spelers moet zetten, zodat je wel wat speelruimte hebt, maar uiteindelijk wel tegen teams teams speelt die aan elkaar gewaagd zijn.
Sommigen lossen dat op door eerst 1-0 voor te komen en dan in te wisselen, maar dan zet ik ultra-aanvallend aan, maak de 1-1 en quit dan.
Het is gewoon enorm balen van z'n weakfoot en het is geen meta-speler. Maar als je dit ziet is z'n prijs best te billijkenProsac schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:47:
Nog even nagedacht over TOTY Sabitzer, maar die SBC is echt schandalig. Veel te duur.
:fill(white):strip_exif()/f/image/oubIRekLc2RElDkUiDE6Q3QW.png?f=user_large)
Door op de pass-knop te rammen kun je ze ook onderscheppen. Vaak wordt de bal dan net weggetikt, behalve bij spelers die gigantisch balvast zijn.Prosac schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:46:
[...]
Ja, gisteren ook bijzonder veel in de WL. Maar ben er achter hoe ik die aanpak. Je ziet het gebeuren, dus ik zet met mijn spits/middenvelder een stap achteruit en vang de bal op na de 2e wip. Soms kostte het me nog een overtreding, maar meestal ving Haaland de bal met de borst en kon ik er vandoor.
[...]
Als het gelijk is: direct quit. Daar ga ik niet aan meewerken. Je stelt hem vanaf het begin op en niet na 5 minuten.
Sommigen lossen dat op door eerst 1-0 voor te komen en dan in te wisselen, maar dan zet ik ultra-aanvallend aan, maak de 1-1 en quit dan.
Meestal kwam ik voor en dan werd ineens het hele A-team erin gewisseld en 'full press'. Ik ging dan ook gewoon weg bij de 1-1. Dan beide maar niets, maar ik ga geen free wins uitgeven tegen die ziekelijke figuren. Vind het een serieuze glitch in de gamemode.
Een gast stuurde overigens een bericht met de vraag wat ik nodig had voor m'n objectives. Ik had alles binnen, behalve de wins. Hij moest nog scoren buiten de 16 (La Liga-challenge) en de doelpunten. Afgesproken dat ik de win kreeg en hij mocht lekker scoren. Denk dat hij een van de weinigen is die zich eraan hield, maar hield toch een veilige marge van twee doelpunten aan
Ik vind die objectives met "in X wedstrijden een goal maken met league speler" echt vervelend, want ik heb vaak sneller mijn wins binnen dan dat aantal wedstrijden met waarin ik die goal moet maken.allstarted1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:21:
[...]
Een gast stuurde overigens een bericht met de vraag wat ik nodig had voor m'n objectives. Ik had alles binnen, behalve de wins. Hij moest nog scoren buiten de 16 (La Liga-challenge) en de doelpunten. Afgesproken dat ik de win kreeg en hij mocht lekker scoren. Denk dat hij een van de weinigen is die zich eraan hield, maar hield toch een veilige marge van twee doelpunten aanHij moest overigens nog 15 wins hebben. Heb hem dus succes gewenst, haha.
7 wins en 14 goals in 14 wedstrijden bv.
Dan ben ik ook geen leuke speler, ik zorg dat ik die goal krijg en leg de controller dan aan de kant of ga wat pingelen.
Deze is wel herkenbaar. Moes tnog in 3 wedstrijden scoren voor Suarez en grealish.Prosac schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:24:
[...]
Ik vind die objectives met "in X wedstrijden een goal maken met league speler" echt vervelend, want ik heb vaak sneller mijn wins binnen dan dat aantal wedstrijden met waarin ik die goal moet maken.
7 wins en 14 goals in 14 wedstrijden bv.
Dan ben ik ook geen leuke speler, ik zorg dat ik die goal krijg en leg de controller dan aan de kant of ga wat pingelen.
Dan ga je snel voor de goals en zodra die erin zitten relaxt uitspelen naar het eind. Maakt tog geen reet uit hoe hard je eraf gaat.
Overigens hooghouden vanaf de aftrap moet idd iets aan gedaan worden. Kost me vaker geel dan er gescoord word maar ik vind t niet bij voetbal horen
De eerste aanval na een aftrap is ook veel te overpowered, je kan er niets tegen doen en ze vliegen zo overal doorheen.. En dat hooghouden is dan nog de overtreffende trap, dat zorgt voor pure haat richting mijn tegenstander.
Als ik alleen nog doelpunten hoef te scoren geef ik de wedstrijd wel weg aan mijn tegenstander nadat ik gescoord heb. Dat zou ik zelf ook erg fijn vinden.
De wereld topper modus vind ik trouwens met afstand de meest irritante modus die in FIFA zit.. Spelers zouden wat mij betreft best wel moe mogen worden, het is nu 90 minuten vol gas.
Als ik alleen nog doelpunten hoef te scoren geef ik de wedstrijd wel weg aan mijn tegenstander nadat ik gescoord heb. Dat zou ik zelf ook erg fijn vinden.
De wereld topper modus vind ik trouwens met afstand de meest irritante modus die in FIFA zit.. Spelers zouden wat mij betreft best wel moe mogen worden, het is nu 90 minuten vol gas.
[ Voor 44% gewijzigd door M@cer op 01-02-2021 11:04 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
moet je na gaan dat die snotneus van leipzig nog geen ENKELE wl match verloren heeft! staat op 450-0M@cer schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:01:
De eerste aanval na een aftrap is ook veel te overpowered, je kan er niets tegen doen en ze vliegen zo overal doorheen.. En dat hooghouden is dan nog de overtreffende trap, dat zorgt voor pure haat richting mijn tegenstander.
nieuw record volgens mij
95 pace CDM of box-box CM die lean/agile is. Nee vervelend dat ze die idd niet goedkoop weggeven.Markuss schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:16:
[...]
Het is gewoon enorm balen van z'n weakfoot en het is geen meta-speler. Maar als je dit ziet is z'n prijs best te billijken
[Afbeelding]
@tukkerterror90
Het vervelende hiervan is dat je vaak meermaals moet switchen om vervolgens in een 1:1 de bal alsnog te moeten winnen. Ik krijg vrijwel geen tegengoals hierdoor maar het gebeurt me te vaak dat het me wel een overtreding kost.
[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 01-02-2021 11:35 ]
Herkenbare verhalen hier over de doelstellingen. Maar het kan ook anders. Ook ik had de wins eerder binnen dan scoren buiten de 16 en scoren met geplaatste schoten (dat laatste was overigens mijn eigen schuld, moet ik maar vaker geplaatst schot gebruiken).
Maar goed: van tevoren een net berichtje opgesteld wat ik makkelijk in de chat kon plakken naar mijn tegenstander (ik heb geen winst meer nodig, maar als je me kunt helpen met dat en dat, ben ik je zeer dankbaar). Hem de 2-0 voorsprong met eigen goals gegeven, zodat hij wist dat ik hem de win gunde. Werkte prima, want in 2 wedstrijden had ik de laatste opdrachten binnen, met tegenstanders die netjes meewerkten!
Eerste x wel een blunder gemaakt overigens. Doordat ik met mijn tegenstander 'in gesprek' was, vergat ik te spelen en werd ik uit de sessie gezet...
We konden er beiden keihard om lachen uiteindelijk. Verder weet ik nu dat hij van Marrokaanse komaf is, en in Parijs woont, hahaha! Maar goed, zo kan het dus ook.
Wat overigens losstaat van het feit dat een wedstrijd eigenlijk is om een wedstrijd ook daadwerkelijk te spelen. Maar elkaar op deze manier helpen is niks mis mee wat mij betreft ;-)
Maar goed: van tevoren een net berichtje opgesteld wat ik makkelijk in de chat kon plakken naar mijn tegenstander (ik heb geen winst meer nodig, maar als je me kunt helpen met dat en dat, ben ik je zeer dankbaar). Hem de 2-0 voorsprong met eigen goals gegeven, zodat hij wist dat ik hem de win gunde. Werkte prima, want in 2 wedstrijden had ik de laatste opdrachten binnen, met tegenstanders die netjes meewerkten!
Eerste x wel een blunder gemaakt overigens. Doordat ik met mijn tegenstander 'in gesprek' was, vergat ik te spelen en werd ik uit de sessie gezet...

Wat overigens losstaat van het feit dat een wedstrijd eigenlijk is om een wedstrijd ook daadwerkelijk te spelen. Maar elkaar op deze manier helpen is niks mis mee wat mij betreft ;-)
Gisteren 1 poging gedaan voor de doelstellingen. 1e potje krijg ik een penalty mee, DC'ed de tegenstander dus geen win en geen goal .
2e potje loop ik met rashford op de keeper af, zelfde verhaal.
Gelijk gestopt, wellicht van de week verder maar ik denk van niet
2e potje loop ik met rashford op de keeper af, zelfde verhaal.
Gelijk gestopt, wellicht van de week verder maar ik denk van niet
Precies dit. Stuur elkaar een berichtje via de app, tenminste ik heb voor mijn playstation een app op de telefoon waar ik mensen kan zoeken en berichten kan sturen.MadMoody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:38:
Herkenbare verhalen hier over de doelstellingen. Maar het kan ook anders. Ook ik had de wins eerder binnen dan scoren buiten de 16 en scoren met geplaatste schoten (dat laatste was overigens mijn eigen schuld, moet ik maar vaker geplaatst schot gebruiken).
Eerste x wel een blunder gemaakt overigens. Doordat ik met mijn tegenstander 'in gesprek' was, vergat ik te spelen en werd ik uit de sessie gezet...We konden er beiden keihard om lachen uiteindelijk. Verder weet ik nu dat hij van Marrokaanse komaf is, en in Parijs woont, hahaha! Maar goed, zo kan het dus ook.
Ik doe al die objectives niet, maar als ik ze zou doen, dan had ik het precies net zo gedaan. Duidelijk voor beide kanten, reageert ie niet, of heeft ie er geen zin in, meteen quiten en volgende.