Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Prosac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:16:
Dit doet echt pijn. :'(
Onmogelijk te voltooien zonder 100k+ uit te geven.
En zelfs dan kom ik niet aan 11 WBA spelers vrees ik.

[Afbeelding]
Ik heb 5 silvers untradeable gepackt (BPM), nog 1tje en dan kan ik m inleveren aangevuld met de golds die ze hebben (Snodgrass is daar recent bijgekomen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik heb mijn player picks nog steeds niet binnen. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben?

Na mijn domme fout van vanochtend toch een kleine meevallen. Na mijn complete club ingeleverd te hebben en de packs die ik had opgespaard net TOTY de Bruyne gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Gurbuh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:52:
[...]

Ik heb 5 silvers untradeable gepackt (BPM), nog 1tje en dan kan ik m inleveren aangevuld met de golds die ze hebben (Snodgrass is daar recent bijgekomen)
Ik had dus geen enkele WBA speler in mijn silver packs. En dan moet ik maar silveren packs gaan kopen in de hoop dat er WBA spelers bij zitten. :X

Ik vind het EA forum ook wel een bron van vermaak. Mensen die boos worden dat ze een gewone Davies of Kimmich packen. "Dat kan toch helemaal niet, dit moet toch dan een TOTY versie zijn? Fix dat EA!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
Gisteren een stapel packs geopend, begon wel aardig met wat high rated fodder, toen liep het snel terug en uit de upgrade packs kwam helaas ook weinig soeps lopen, alleen 2x Fabinho die nog nuttig is voor een SBC.

Ik zit me nu af te vragen wat ik met die 2e Fabinho moet doen. Er zijn geen SBC's die ik op dit moment wil doen, heb Okocha net afgerond. Zat te denken aan het quicksellen van Fabinho en dan binnen een week de Quick Sell Recovery te gebruiken. Iemand hier ervaring mee? Werkt dit goed?

Heb namelijk nog een aantal goede packs over die ik vanavond vanaf 7 uur wil openen, waaronder een Ultimate pack, Rare Player Pack, 5x 85 en een 86+. Dan moet die dubbele Fabinho dus even weg uit m'n club.

Heb een nieuw team in gedachte, waarbij ik Prime Makelele en TOTY Trent (die op 7 chem op CB speelt) van positie wissel. Had gisteren virtueel genoeg coins, maar moest mid Seedorf eerst verkopen. Toen ik hem verkocht had, was de prijs van Trent opeens 200K hoger dus speel nu nog even met mijn oude formatie waarbij Makelele de plaats van Seedorf inneemt. Eerste indruk na 1 WL is goed, lijkt op betere versie van Kante. Hopelijk doet hij het net zo goed centraal achterin, lijkt me een prima duo samen met baby Campbell.

Ik hoop dat vanavond om 7 uur hetzelfde als gisteren gebeurt. Veel packs die geopend worden, een nieuwe vloedgolf aan Trents die op de markt komt, zodat z'n prijs weer flink omlaag gaat. Of nog beter, dat hij uit 1 van m'n opgespaarde packs komt lopen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Prosac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:02:
[...]

Ik had dus geen enkele WBA speler in mijn silver packs. En dan moet ik maar silveren packs gaan kopen in de hoop dat er WBA spelers bij zitten. :X

Ik vind het EA forum ook wel een bron van vermaak. Mensen die boos worden dat ze een gewone Davies of Kimmich packen. "Dat kan toch helemaal niet, dit moet toch dan een TOTY versie zijn? Fix dat EA!"
Daar hebben ze toch ook een punt, die horen toch met TOTY versie in packs te zitten? Of kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Markuss schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:20:
[...]

Daar hebben ze toch ook een punt, die horen toch met TOTY versie in packs te zitten? Of kijk ik ergens overheen?
Ik moest ook even kijken, er staat in de webapp dat ze zijn "added to the pool". Ze zijn dus blijkbaar naast de normale kaarten beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Gurbuh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:21:
[...]

Ik moest ook even kijken, er staat in de webapp dat ze zijn "added to the pool". Ze zijn dus blijkbaar naast de normale kaarten beschikbaar.
Jezus dat meen je niet, dus tijdens TOTY kan je een normale Davies packen? Dat lijkt mij echt onwijze naaierij.. Zou daardoor wel weer typisch EA zijn haha.
Prosac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:02:
[...]
Je zou die simpele League SBC's van Libertadores en Sudamericana kunnen doen. Heb je vaak al in je club en geven veel zilveren packs. Vooral die spelers van Sudamericana kan je voor 200 coins kopen voor die eerste SBC's.

[ Voor 37% gewijzigd door Markuss op 29-01-2021 15:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
timonsl schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:13:
[...]

Mooi teampie! Ik zit er aan te denken om hier naar toe te werken, kom alleen nog een miljoen tekort |:(

https://www.futbin.com/21/squad/5663148
Oke..... Was dus Bundesliga upgrades aan het grinden in de hoop een TOTY Kimmich te packen en mezelf 2 mil te besparen, pack ik TOTY Lewandowski!! _/-\o_

Tijd om afscheid te nemen van Erling of wellicht over te stappen naar een twee-spitsen formatie, wordt vervolgd! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:20:
[...]

nee toch? Dit is mijn eerste FUT, maar ik heb begrepen dat speciale kaarten erbij komen, niet in plaats van.

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 29-01-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nou nou... komen weer van een koude kermis thuis.
Gullit is zo lomp zeg, las het al, maar wil het toch dan proberen.

Ik zou dan nog 1,3 miljoen hebben voor een cvm icon

Ik ga eens nadenken, kaka 87 is wel aardig op de zijkanten, al vind ik Neymar daar gevaarlijker.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Markuss schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:23:
[...]
Je zou die simpele League SBC's van Libertadores en Sudamericana kunnen doen. Heb je vaak al in je club en geven veel zilveren packs. Vooral die spelers van Sudamericana kan je voor 200 coins kopen voor die eerste SBC's.
@Prosac Dacht vul die van mezelf ook even in want had nog veel van die Sudamericana losers in mijn club. Voila:

Edit: Holy shit max BIN is nu 18K van zo'n spelers.. Dacht 10K.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ICK9vHqxXyrBi-0UQ4OKXSAsc-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BIvuGOdshkQ6caGcNvBalS8g.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Markuss op 29-01-2021 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mazzelaar. :D
Misschien nu ook pakketjes doen en een TOTY packen? Minstens zo waardevol.

(heb de meeste van die SBC's al gedaan en dus is mijn club redelijk leeg. Helaas geen WBA spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:47:

Ik ga eens nadenken, kaka 87 is wel aardig op de zijkanten, al vind ik Neymar daar gevaarlijker.
Jij blijft ook van team wisselen :P Gullit 86 is algemeen bekend dat hij totaal niet in de buurt komt van zijn 90 variant.

Essien eventueel, vond dat echt een monster van een CDM in de vorige Fifa. Petit Kan ook maar die is wel een stuk lomper dan Essien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Prosac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:44:
[...]

nee toch? Dit is mijn eerste FUT, maar ik heb begrepen dat speciale kaarten erbij komen, niet in plaats van.
Het hoort normaal gesproken altijd in plaats van te zijn. Daarom zie je bij de meeste kaarten die een TOTW krijgen dat de standaard gouden kaart wat in prijs omhoog gaat, omdat ze 1 week niet meer in packs zitten waardoor het aanbod minder wordt. Al is de packkans op een TOTW natuurlijk een stuk kleiner, de packkans op een TOTY al helemaal.

Heb net pas Prime Makelele, maar kan gelijk al zeggen dat hij voor lange tijd niet uit mijn team gaat. Het is een Kante on steroids, perfecte speler om de bal mee af te jagen, zit overal tussen, in de opbouw is z'n passing ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
mar101 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:
[...]

Het hoort normaal gesproken altijd in plaats van te zijn. Daarom zie je bij de meeste kaarten die een TOTW krijgen dat de standaard gouden kaart wat in prijs omhoog gaat, omdat ze 1 week niet meer in packs zitten waardoor het aanbod minder wordt. Al is de packkans op een TOTW natuurlijk een stuk kleiner, de packkans op een TOTY al helemaal.
Je hebt gelijk. EA meldt net zelf dat de speciale kaarten in plaats van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23

Vervang gullit voor Seedorf mid. Is een beest en niet zo lomp als Gullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
fifanoob schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:19:
[...]

Vervang gullit voor Seedorf mid. Is een beest en niet zo lomp als Gullit
Ben met je eens dat Seedorf mid echt een beest is, maar dan wel als CM. Aanvallend is hij erg sterk, nog best wat doelpunten met hem gescoord toen ik hem in m'n team had. Maar zou hem niet als CVM gebruiken, verdedigend is hij niet goed genoeg daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
mar101 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:32:
[...]

Ben met je eens dat Seedorf mid echt een beest is, maar dan wel als CM. Aanvallend is hij erg sterk, nog best wat doelpunten met hem gescoord toen ik hem in m'n team had. Maar zou hem niet als CVM gebruiken, verdedigend is hij niet goed genoeg daarvoor.
Ik speel zelf met 2 cvm, kante en seedorf. Maar Seedorf als enige cvm is te weinig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51

Prime Xavi! Kan aardig verdedigen en een goede spel verdeler!

Ik ga zelf mid Xavi halen, nog ff 100k door sparen. Maar dan ga ik Pirlo en Xavi als Cvm's/Cm's gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 21:33
Iemand nog tips rond de 250k om Luis Alberto IF te vervangen? Gaat om een balanced CM met goede passing en visie. Ik loop even vast :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vd0du1nxbNWdL8oN4TYuLu0y4Fc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t1JSTSixcmdQtieybDUNhYCq.jpg?f=fotoalbum_large

Duncan op 8 chem maakt me niet zoveel uit maar hou de rest graag op 10.
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/5645421

Carvajal word straks Emerson dus die is wel afgedekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Vergeet niet jongens, vanaf 19:00 zit de 12e man in packs :) Dus er gaat weer veel geopend worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Weekend League is weer begonnen en dus verliezen we potjes omdat de spits de bal in de kluts weer in de loop naar de goal meekrijgt. _O_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
zie net pas dat cancelo RTTF ook flink doorstijgt 270k nu, heb daar 4 van als investering. Gekocht voor 180k per stuk. Zou mooi zijn als die richting 350k gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Immobile staat op mijn radar! Zal vanwege zijn 3* sm aardig goedkoop worden! En zijn stats met een engine zijn heel erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Oke, slaat nergens op wat EA nu weer gereleased heeft. Maar met een Liverpool - team is het wel gunstig natuurlijk. Robbo is dan de volgende upgrade zodra ik Dalglish binnen heb, Mane zal onbetaalbaar blijven gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wulfric92 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:10:
Immobile staat op mijn radar! Zal vanwege zijn 3* sm aardig goedkoop worden! En zijn stats met een engine zijn heel erg goed :)
Hier ook, geen onaardige kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:19:
[...]

Hier ook, geen onaardige kaart!
Ik heb hem gekocht! Ga het vanavond uitproberen.

Speel met dit team met een 352 formatie.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=nUmecOoEnVZYG:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:37:
zie net pas dat cancelo RTTF ook flink doorstijgt 270k nu, heb daar 4 van als investering. Gekocht voor 180k per stuk. Zou mooi zijn als die richting 350k gaat.
Die is inderdaad echt flink gestegen ineens laatste paar dagen. Iemand een idee waarom
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:41:
[...]

Die is inderdaad echt flink gestegen ineens laatste paar dagen. Iemand een idee waarom
?
omdat hij straks nog upgrade krijgt als city doorgaat. Er was een crash ivm toty packs. Nu stijgt alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Cantona (93) kost wat, maar je krijgt er ook behoorlijk wat voor terug. Net maakte hij in de 120e minuut de winnende. Hij vroeg om een bal in de diepte, schudde Klaiber (!!!) met zijn snelheid en vooral fysiek af, en had genoeg composure over om de bal in het net te prikken. Hij kan ook goede vrije trappen nemen, zelfs toen de keeper naar het midden van het doel bewoog scoorde ik laatst met een powerfreekick. Hij is kopkrachtig. Hij is beslist niet lomp. 5 sters skills (alhoewel ik daar amper gebruik van maak). Goed schot in beide benen. Goede passes. Echt iemand die punten voor je pakt.

Mijn huidige team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0f5A6vrCA0tBsGdrMrNtz1B5ZpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k890vl9tBxleaHlvoTamnSEY.jpg?f=fotoalbum_large
De 2 backs zijn mijn zwakste schakels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:43:
[...]

omdat hij straks nog upgrade krijgt als city doorgaat. Er was een crash ivm toty packs. Nu stijgt alles weer.
Krijgt hij nu nog die upgrade of pas na gladbach als ze doorgaan ? Want die begreep ik niet helemaal zelfde voor gini.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:54:
[...]

Krijgt hij nu nog die upgrade of pas na gladbach als ze doorgaan ? Want die begreep ik niet helemaal zelfde voor gini.
erna

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ahh Okey :) ze stijgen ieder geval lekker die gini pak ik al 200k op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Heb ook even 2x cancelo ucl live opgepikt voor 277k per stuk, verwacht dat hij nog wel meer gaat stijgen de komende weken. Dan heb ik alvast een klein buffertje om straks dalglish en robbo te halen in een keer als dat lukt. Komende 2/3 weken sowieso weinig tijd om te gaan spelen, dus dan helpt een long-term investment wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Volgens mij zijn ze dronken na de vrijdag middag borrel bij EA, die Ronaldo kaart :') 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Had zo’n 40 packs gespaard van de Icon Swaps 2x ultimate pack, FSG swaps jumbo rare player pack, objectives, rivals, SB, MM en andere SBC’s..

Sommer, 4x Onana, Carvajal, Icardi en nog wat 83+ fodder.. zaten ook een paar van die TOTY trolls tussen in de vorm van UCL ‘walkouts’ :')
Nachtapotheker schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:55:
Volgens mij zijn ze dronken na de vrijdag middag borrel bij EA, die Ronaldo kaart :') 8)7
Haha ik heb een zwak voor CR7 in FIFA, maar no way dat hij Robben FB gaat vervangen
Wacht wel tot ik hem kan kopen, want packen doe ik toch niet :+

[ Voor 38% gewijzigd door DeeleNL op 29-01-2021 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zijn Indd gek , die kom je straks dus iedere keer tegen. Overigens wf maar 3 en schieten kan hij echt niet.

En zijn gezicht op die kaart wat verschrikkelijk nep

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 29-01-2021 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Zag deze langs komen, en ja hij heeft bij defending wel flink meer punten (+70 total) maar evengoed..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X50skUBGulOAPibqPno2ioHW4JI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZYQCKrgJOxBuFEAd9R7gow0j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Misschien ben ik enorm bevooroordeeld maar hem deze kaart te geven is gewoon beledigend.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
simons schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:07:
[...]

Misschien ben ik enorm bevooroordeeld maar hem deze kaart te geven is gewoon beledigend.
En tog ga je hem overal tegen komen, "goedkoop" en ronaldo. Mooie link naar dybala.

Iemand die hem hier wel gaat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:11:
[...]

En tog ga je hem overal tegen komen, "goedkoop" en ronaldo. Mooie link naar dybala.

Nah heb al de normale gouden cr7, overigens vind ik deze kaart echt een belediging voor cr7.

Ipv van die kansloze kaarten te verzinnen kunnen ze eens die kut servers proberen te verbeteren. Ongelooflijk weer vanavond hoe belachelijk traag alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:32
Het is een flashback van zijn Manchester tijd, maar toen was hij echt al veel beter dan de stats van deze kaart!

@Wulfric92 Ben wel nieuwsgierig naar jouw ervaring met Immobile. Laat het hier ff weten als je wil! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:11:
[...]

Hoewel ik m goed zou kunnen linken, vind ik de prijs-kwaliteit verhouding het eigenlijk niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
MadMoody schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:26:
Het is een flashback van zijn Manchester tijd, maar toen was hij echt al veel beter dan de stats van deze kaart!

@Wulfric92 Ben wel nieuwsgierig naar jouw ervaring met Immobile. Laat het hier ff weten als je wil! d:)b
Ga nu mijn eerste potjes met hem spelen, laat het weten hoe hij bevalt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Speel sinds gisteren op PS5 en vanavond begonnen aan de WL. Hoe is het toch mogelijk dat next gen FIFA 21 gewoon een compleet andere game is??

Lijkt wel of ik steekbal-simulator 21 aan het spelen ben, wat een eenzijdige en flipperkast-achtige gameplay zeg.

Zal nog wel even onwennig blijven, zeker aangezien ik doordeweeks co-op speel op de PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Deze week veel gespeeld met 41212 .. ging enorm goed in divisie 1 en kwam voor het eerst boven de 2100rating gekomen. Vandaag lukt het allemaal niet echt. Ik ga 5-2 , wat niet perse slecht is , maar alle potjes gaan met enorme moeite.

Die toty davies is tot nu toe de moeilijkste speler van de toty die ik ben tegen gekomen. Het is dat zijn finishing niet geweldig is, maar wat een tank.

Nog 3 potjes verloren (penal tegen in de 124ste minuut, corner tegen in de 89ste minuut en gewoon verloren van een betere speler.) 5-5 ...

[ Voor 38% gewijzigd door 038Zwolle op 29-01-2021 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:11:
Deze week veel gespeeld met 41212 .. ging enorm goed in divisie 1 en kwam voor het eerst boven de 2100rating gekomen. Vandaag lukt het allemaal niet echt. Ik ga 5-2 , wat niet perse slecht is , maar alle potjes gaan met enorme moeite.
Heb het ook zeer moeilijk in de wl ga 3-1 , iedere pot echt enorm moeilijk. 1x compleet weg gespeeld. Verbinding is nu weer goed maar eerste 3 was gewoon weer niet te spelen.

Neymar if in de spits is overigens echt bizar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik ga 5-5 momenteel. Ben van 4-2-3-1 afgestapt en speel 5-3-2/3-5-2. Kansen creeren gaat eenvoudiger en speel leuke potjes.

Beetje jammer dat ik net verloor van een speler die in de verlenging zijn spelers hondsmoe had en toch met ineens 3x de defensie eruit wist te rennen, ondanks een verse Volland achterin. Rashford al moe bij aanname en toch Volland voor blijven. :D
Enfin, zijn leukere potjes dan vorige week, toen ik vooral 0-1 /1-0 speelde. Nu is het echt minimaal 2 a 3 goals voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dat had ik beter niet kunnen posten. 11-1 weggetikt door een gouden elftal. Ik zie precies wat er gaat gebeuren, hap niet en toch tik tik tik tik en vrij voor de goal, kan er totaal niet op reageren. Ging terug naar defensief 4-2-3-1 met een blok van 6 man en nog steeds wist ik de constant door rennende Pogba of De Bruyne niet op te vangen. Deed ik dat wel, dan werd mijn defensie compleet uit elkaar gereten door Dybala en Aguero.
Erg knap, want het ging zonder trucendoos, stepovers, wippertjes.. gewoon passen. Dat wil ik ook kunnen. :(

Enfin, dan is het misschien ook tijd om ff te staken.

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 29-01-2021 22:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
timonsl schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:08:
Speel sinds gisteren op PS5 en vanavond begonnen aan de WL. Hoe is het toch mogelijk dat next gen FIFA 21 gewoon een compleet andere game is??

Lijkt wel of ik steekbal-simulator 21 aan het spelen ben, wat een eenzijdige en flipperkast-achtige gameplay zeg.

Zal nog wel even onwennig blijven, zeker aangezien ik doordeweeks co-op speel op de PS4 versie.
Zou gewoon de ps4 versie op de ps5 blijven spelen, doe ik ook. Die ps5 versie is zo bugged, echt schandalig dat zoiets gereleased is.

Hier gaan we 8-6 in de WL, iets beter dan te doen gebruikelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-01-2021 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Bij mij 7-3 en dat is echt met de grootst mogelijke moeite. Had net zo goed 5-5 kunnen staan met een beetje pech.

Die Ronaldo kaart, zo jammer. Had hem dan 84/85 schieten gegeven en wat hogere dribbeling, dit is gewoon een net niet kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Zojuist opende ik een pack van een sbc kreeg ik een walkout met paarse “flairs” ik denk dit gaat hem worden. Komt daar Jesus Navas uitgewandeld. Iets met eervolle Toty nominatie. Iemand meer hier al door geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Sossage23 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:04:
Zojuist opende ik een pack van een sbc kreeg ik een walkout met paarse “flairs” ik denk dit gaat hem worden. Komt daar Jesus Navas uitgewandeld. Iets met eervolle Toty nominatie. Iemand meer hier al door geflashed?
Ja ze hebben op de een of andere manier blijkbaar 6 of 7 kaarten toegevoegd, echt 0,0 idee waarom ook precies zij...

Voor de mensen die Cuadrado 81 in hun club hebben: die gaat nu direct voor 10K weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:55:
[...]

Zou gewoon de ps4 versie op de ps5 blijven spelen, doe ik ook. Die ps5 versie is zo bugged, echt schandalig dat zoiets gereleased is.

Hier gaan we 8-6 in de WL, iets beter dan te doen gebruikelijk :)
idem dito hier. Ik speel wl op ps4 versie en rivals op next gen. Vind wel altijd kicken als je bv vlak voor tijd de winnende maakt op de next versie en hoe ze dan juichen haha. geniet daar altijd van ;D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Weet nog niet zo goed wat ik van immobile vindt. Met een Engine voelt hij heel behendig aan, dat verraste mij wel maar het afmaken, en schieten in het algemeen is niet zo sterk als ik had verwacht.

Ga hem nu met een Hawk proberen

Edit:
4 wedstrijden, 4 doelpunten met Immobile

Edit2:
Hawk is voor mij de chem style! Heel sterk aan de bal. En zijn schot kracht boost merk je echt :)

[ Voor 25% gewijzigd door Wulfric92 op 29-01-2021 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Voor de geïnteresseerden, Nick RTFM heeft op YouTube een review geplaatst over CR7 Flashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nog even wat SBC's gedaan uit leagues. Geen TOTY, maar wel twee prachtige aanwinsten.

Doelpuntenlied AC Milan (Zombie Nation)
En TOTW Frenkie de Jong. Helaas untradeable.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
DeeleNL schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:22:
Voor de geïnteresseerden, Nick RTFM heeft op YouTube een review geplaatst over CR7 Flashback.
Erg positieve review trouwens.. voelt aan als de gouden volgens hem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
DeeleNL schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:22:
Ik heb het filmpje gekeken en wat mij vooral heeft overtuigd is de behendigheid samen met het afmaken. En dat voor 1/5 van zijn normale prijs.

Immobile maar verkocht, met 60k verlies :p Sanchez ook verkocht. Maar heb gelukkig wéér Verrati Freeze terug gekocht... Ondertussen een flikker licht relatie met hem haha.

Dit is mijn team waarmee ik weekend League ga afmaken.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dLzeTWINnV0e5:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Toch ziek, 3 West brom spelers verkocht voor 18k per stuk .

Rivals ging wel prima. 4/5 gewonnen tegen tegstanders met 2000+ rating.. blijft toch een bijzonder spel

[ Voor 47% gewijzigd door 038Zwolle op 30-01-2021 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
038Zwolle schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:17:
Toch ziek, 3 West brom spelers verkocht voor 18k per stuk .

Rivals ging wel prima. 4/5 gewonnen tegen tegstanders met 2000+ rating.. blijft toch een bijzonder spel
Bij mij ging het gisteren echt drama. Verloor echt van spelers die ik had moeten winnen. Maar ook echt met grote cijfers, niet te doen haha

Moet zeggen dat ik alle week objectives heb weggespeeld en dan gewoon teveel van t goede is waarschijnlijk. Te weinig concentratie is voor mij gewoon verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wulfric92 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:46:
[...]

Ik heb het filmpje gekeken en wat mij vooral heeft overtuigd is de behendigheid samen met het afmaken. En dat voor 1/5 van zijn normale prijs.

Immobile maar verkocht, met 60k verlies :p Sanchez ook verkocht. Maar heb gelukkig wéér Verrati Freeze terug gekocht... Ondertussen een flikker licht relatie met hem haha.

Hoe is CR7?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:05:
[...]

Erg positieve review trouwens.. voelt aan als de gouden volgens hem
Heb de review ook gezien, dan ga je toch twijfelen he? Het is en blijft Ronaldo.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wulfric92 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:46:
[...]

Dus uiteindelijk toch niet zo tevreden over Immobile? Hij lijkt mij niet zo 'soepel' spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
MadMoody schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:42:
[...]

Dus uiteindelijk toch niet zo tevreden over Immobile? Hij lijkt mij niet zo 'soepel' spelen.
Was zeker wel tevreden, met een Engine voelde hij soepel aan. Mja Ronaldo hé ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Wulfric92 op 30-01-2021 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Waarom is 81 cuadrado zo duur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Link ronaldo ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
En link met de PM Dybala denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:42
Gisteren Neuer TOTY gepackt. Past mis niet top in mijn team maar het moet maar haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGv87VD248mnSODxKkD9KCzxUwU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PJOO8shIocIjl0vxbCSFV5aj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Gisteravond de eerste 13 potten WL gespeeld. Ga 6-7. Alle potten die ik verloor gingen gelijk op maar viel elke keer net verkeerd, allemaal uitslagen als 5-5, 3-2, 7-6 etc.

Is mijn 2e WL. Speel div 5. Als ik de 11 wind haal net als de vorige keer ben ik tevreden. Vanmiddag maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even die leen speler sbc gedaan van Prime Cannavaro. Ben wel benieuwd naar hem goede verdedigende stats , erg wendbaar voor een cv en is ook redelijk sterk.

Als hij bevalt ga ik nog even 200k bij elkaar sprokkelen en hem kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die Ronaldo Flashback kaart speelt volgens mj wel erg fijn, maar om er nou weer mijn nieuwe untradeables in te gooien en er dan een reserve aan te hebben, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Thx man had hem nog in de club.

Slechtste WL ooit hier.
Normaal 9-1 ofzo nu 4-4...extreem veel rare pingels tegen, en de squad battle goals (kansloze hoek schieten en de keeper legt hem netjes bij de tegenstander in de voeten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Leg WL maar even aan de kant voor de middag. Mezelf thuis maar ff nuttig maken. Niet dat het slecht gaat (2 uit 3), maar het is echt vreselijk stroperig op dit moment (PC). Trage reactie op wat ik wil en na 20 minuten hebben zelfs Robben en Coman loden schoenen aan en een draaicirkel van een Daf bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:32:
Leg WL maar even aan de kant voor de middag. Mezelf thuis maar ff nuttig maken. Niet dat het slecht gaat (2 uit 3), maar het is echt vreselijk stroperig op dit moment (PC). Trage reactie op wat ik wil en na 20 minuten hebben zelfs Robben en Coman loden schoenen aan en een draaicirkel van een Daf bus.
Ga ook even stoppen eerste 2 potjes gewonnen eigenljk zonder problemen dus ging 6-1. Toen lukte ineens niks meer en staat nu dus weer mooi 6-4.

Overigens is Prime cannavaro echt bizar goed. Even agressief als van dijk qua verdedigen alleen met alles ff een stuk sneller. Eens kijken of ik op 1 of andere manier aan 300k kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Kan je de WL niet op zaterdagmiddag starten? Wou er aan beginnen, maar volgens mij kan ik niet meer meedoen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLPSV
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-06 16:32
Voor de geïnteresseerde; net ook 3 potten WL gespeeld met CR7 (flashback), maar zijn shooting is nog steeds behoorlijk over powered. Daarnaast helpt zijn body type in zoveel gevallen mee en is hij bij hoekschoppen nog steeds de gevaarlijkste man. Ik ben hoopvol voor nu, 3 wedstrijden gespeeld, 3 doelpunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
kw_nl schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:28:
Kan je de WL niet op zaterdagmiddag starten? Wou er aan beginnen, maar volgens mij kan ik niet meer meedoen...
volgens mij kan je tot 09:00 zaterdag nog inschrijven. Max 24uur geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Yes! Het is weer even geleden, maar had weer zin om Fifa te spelen, dus het spelletje maar gekocht. Ben er paar jaar uit geweest, maar het begon weer te kriebelen. Ben aan het spelen/sparen voor deze squad. Aardig deel van deze spelers al binnen. Ben Yedder was andere jaren toch wel een favoriet van me. Dus opnieuw was hij mijn eerste "grote" aankoop :

https://www.futbin.com/21/squad/5706304

Dembele en Sissoko gaan mijn volgende aankopen worden denk ik.

Heb nu 10 wedstrijden online gespeeld. Vrijwel allemaal division rivals. Resultaten waren niet allemaal zoals gehoopt. Maar ik ga het gewoon opnieuw leren is het plan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Voor degenen die nog twijfelen om de Ronaldo sbc te doen, doe maar de sbc.

Ik gebruik hem als spits met een Hawk chem style en het is net alsof je met een icon speler speelt. Heeft toch dat extraatje wat niet in de stats naar voren komt.

Bijvoorbeeld zijn passing is maar 72 voor visie en korte pass. Maar daar merk je echt niets van! Schieten is heel goed en behendigheid ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ik ben gelukkig in staat omzelf ervan te weerhouden om die sbc van Ronaldo te doen. Het blijft vast een geweldige speler, maar voor mij heeft het geen meerwaarde omdat ik een Liverpool-team heb en de sbc mij al bijna 300k gaat kosten (geen geschikte spelers in de club hiervoor). Bovendien is dit typisch een speler die, net zoals bijv Robben, over enkele weken op de reservebank plaats mag nemen omdat er betere opties zijn. Maar wel fijn om te lezen dat hij ingame meer dan prima werkt voor de meeste mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Speel even wat objectives voor die Suarez en Grealish in één paar dingen die mij opvallen:

- Wat is die gratis Beckham kaart echt ongelofelijk lomp, zelden zo'n lompe speler gehad na Mertesacker gok ik.

- Ik kan gewoon niet overweg met een Messi en leen-Maradona 97 en ja dat ligt dus gewoon puur aan mij. De aannames zijn zo matig (nee, hou R2 niet ingedrukt) en ze zijn zo ongekend zwak. Ieder duwtje liggen ze, tegen mij wurmen ze zich er altijd net wel langs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markuss schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:26:
Speel even wat objectives voor die Suarez en Grealish in één paar dingen die mij opvallen:

- Wat is die gratis Beckham kaart echt ongelofelijk lomp, zelden zo'n lompe speler gehad na Mertesacker gok ik.

- Ik kan gewoon niet overweg met een Messi en leen-Maradona 97 en ja dat ligt dus gewoon puur aan mij. De aannames zijn zo matig (nee, hou R2 niet ingedrukt) en ze zijn zo ongekend zwak. Ieder duwtje liggen ze, tegen mij wurmen ze zich er altijd net wel langs.
Je bent niet de enige , ik kan ook echt totaal niet met Messi omgaan. Vind het in fifa echt een verschrikkelijke speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Markuss schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:26:

Messi als cam geprobeerd? Ik heb ook veel met hem geworsteld. Voor de rw positie is hij te traag, zwak en mist hij stamina.

Om lastige ballen in krappe situaties aan te nemen gebruik ik altijd l1. Dan heeft de speler de bal direct onder controle, zelfs hard ingespeelde ballen. Als je l1 na de aanname vast blijft houden en na het kiezen van je richting loslaat, krijg je bovendien een speedboost. Zie https://www.reddit.com/r/..._cutting_inside/?sort=new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie zouden jullie als keeper gebruiken ter stegen , oblak of courtious ?

Heb prime cannavaro binnen heb echt heel me club er voor opgeruimd maar hij is binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:15:

Heb prime cannavaro binnen heb echt heel me club er voor opgeruimd maar hij is binnen :)
Ter stegen heb k CL kaart van. Net zo goed als vorig jaar voor mij :)

En geloof me ik heb ze allemaal geprobeerd 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heeft iemand prime Koeman al als cdm geprobeerd? Ben aan het twijfelen tussen mid Xavi, prime Seedorf en Prime Koeman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:15:

ik geloof niet zoveel in keeper verschil. Maar het schijnt dat lange keepers dit jaar wel OP zijn. Ivm stiftjes maar ja die zijn dan weer slechter met lage schoten? Ik zelf heb Ter stegen gold. Maar zoals ik al zei, keepers boeien mij niet. Dus kies ik diegene die ik in het echt ook dope vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Wulfric92 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:43:
Heeft iemand prime Koeman al als cdm geprobeerd? Ben aan het twijfelen tussen mid Xavi, prime Seedorf en Prime Koeman
T schijnt dat mid seedorf ingame beter is dan zijn prime. Geen idee of het waar is. Heb zelf wel zijn mid, omdat ik dat kapsel gewoon stoer bij hem vindt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
fifanoob schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:53:
[...]

T schijnt dat mid seedorf ingame beter is dan zijn prime. Geen idee of het waar is. Heb zelf wel zijn mid, omdat ik dat kapsel gewoon stoer bij hem vindt :D
Klopt maar die is ook een stukje duurder ;) Had vorig jaar zijn moments en dat was echt een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:43:
Had net hem toevallig tegen als cdm. Vond hem echt bloed irritant en zat echt overal tussen
fifanoob schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:52:
[...]

ik geloof niet zoveel in keeper verschil. Maar het schijnt dat lange keepers dit jaar wel OP zijn. Ivm stiftjes maar ja die zijn dan weer slechter met lage schoten? Ik zelf heb Ter stegen gold. Maar zoals ik al zei, keepers boeien mij niet. Dus kies ik diegene die ik in het echt ook dope vind.
Kijk even of ik nog 30k bij elkaar kan schrapen voor ter stegen , heb nog amper wat in me club :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
ik vind het vooral irritant als keepers niks doen.
irriteerde me dood aan courtois if omdat hij vaak bleef staan tot na het schot.
Zal zijn speed zijn, heb nu yashin en die is wel iets te klein.
Ga upgraden voor neuer toty binnenkort.

oblak rttf vond ik wel decent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Okay, weer even een rage momentje, team meteen maar verkocht! Alles aan promo packs besteed (ruim 800K).

Ongeveer 5 Jumbo Rare Player packs, 15 Goud Premium Player pack en 5 Gouden Top Player packs. Geloof het of niet, géén walkout. Hoogste was een brozovic 84. Ik voelde al een week lang dat ik niks packte en dit bevestigd dat er wel degelijk een logisch algoritme achter zit. Soort momentum dingetje.

Ik realiseerde me dat ik eigenlijk een vrij meta squad had, en nog steeds het aflegde tegen de anti voetbal tactieken van die gastjes online. Plezier is er dan helaas een beetje af voor mij. Sowieso moet iets als fifa niet de overhand krijgen in het weekend, dus ik leg me neer bij mijn verlies.

Edit: Voordat men gaat oordelen dat ik het niet had moeten doen, ik heb er vrede mee nu, haha. Goed dat jullie nog wel de motivatie kunnen opbrengen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Casual_T op 30-01-2021 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:57:
[...]

Had net hem toevallig tegen als cdm. Vond hem echt bloed irritant en zat echt overal tussen

[...]

Kijk even of ik nog 30k bij elkaar kan schrapen voor ter stegen , heb nog amper wat in me club :+
speel je op ps4? ik heb nog wel wat coins over eventueel if you need it. Koop je na je rewards maar weer een kaartje van me terug ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vanavond maar eens een poging wagen Suarez af te maken.. als t zweten word kap ik er ook gelijk mee. De goals met aspas en gaya moeten goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Augy schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:24:
Vanavond maar eens een poging wagen Suarez af te maken.. als t zweten word kap ik er ook gelijk mee. De goals met aspas en gaya moeten goedkomen :)
Je kan hem samenvoegen met Grealish he? Het is sowieso max. chemistry dus kan je iedere speler uit iedere league op iedere positie zetten want hij haalt sowieso 10 chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:19
Casual_T schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:06:
Okay, weer even een rage momentje, team meteen maar verkocht! Alles aan promo packs besteed (ruim 800K).

Ongeveer 5 Jumbo Rare Player packs, 15 Goud Premium Player pack en 5 Gouden Top Player packs. Geloof het of niet, géén walkout. Hoogste was een brozovic 84. Ik voelde al een week lang dat ik niks packte en dit bevestigd dat er wel degelijk een logisch algoritme achter zit. Soort momentum dingetje.

Ik realiseerde me dat ik eigenlijk een vrij meta squad had, en nog steeds het aflegde tegen de anti voetbal tactieken van die gastjes online. Plezier is er dan helaas een beetje af voor mij. Sowieso moet iets als fifa niet de overhand krijgen in het weekend, dus ik leg me neer bij mijn verlies.

Edit: Voordat men gaat oordelen dat ik het niet had moeten doen, ik heb er vrede mee nu, haha. Goed dat jullie nog wel de motivatie kunnen opbrengen :).
Haha had hetzelfde open de 25x 83 rated om te janken 85 was hoogste. van de fodder icon SBC gedaan baby inzaghi. ongeveer 50 van die upgrade packs gedaan, club met Lage gold leeg 2x Pogba.
Maar even FIFA lager pitje komende weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:11:
[...]

speel je op ps4? ik heb nog wel wat coins over eventueel if you need it. Koop je na je rewards maar weer een kaartje van me terug ofzo :)
Top dat je wil helpen , maar niet meer nodig. Had nog een shitload aan sp naar ca kaartjes die gaan voor 4K dus had weer 60k binnen geharkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markuss schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:30:
[...]

Je kan hem samenvoegen met Grealish he? Het is sowieso max. chemistry dus kan je iedere speler uit iedere league op iedere positie zetten want hij haalt sowieso 10 chem.
Goeie! Heb ings HL nog in m'n club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
FidoDido schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:43:
[...]

Haha had hetzelfde open de 25x 83 rated om te janken 85 was hoogste. van de fodder icon SBC gedaan baby inzaghi. ongeveer 50 van die upgrade packs gedaan, club met Lage gold leeg 2x Pogba.
Maar even FIFA lager pitje komende weken :)
Herkenbaar...zucht :).
Pagina: 1 ... 86 ... 158 Laatste