na 2 weken klaagt iedereen weer standaardfifanoob schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:33:
[...]
wil je echt nooit meer horen zeuren over packluck en teams van tegenstanders he.
Met je glitch Mbappe die door alles en iedereen heen rent. En nu heb je ook nog Ramos Toty ik beuq iedereen aan de kant en hou elke spits bij!![]()
Wat is je team nu verder?
Hoort er toch ook een beetje bij of niet dan?bvbal79 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:02:
[...]
na 2 weken klaagt iedereen weer standaard
Er wordt pas niet meer geklaagd als er uit elk pakketje een 86+ komt wandelen. Liefst een speciale.
Daarom zijn de youtubers altijd wel lekker ontnuchterend. Hartstikke leuk, zo'n filmpje dat ze een TOTY of Ronaldo packen, maar veel kopen echt voor honderden euro's pakketjes of zijn de hele dag aan het grinden om die speciale SBC packs/picks klaar te zetten. Als je er 200/300 doet, dan kan er altijd wel wat lekkers bij zitten.
Al moet ik toegeven dat die playerpicks SBC van recent wel echt de moeite waard was.
The issue with FUT Champions rewards is now resolved; Everyone who opens their rewards after 9:18 AM GMT will not have the same issue. The game team will issue correct rewards for affected players who opened their packs before 9:18AM GMT. Thanks for your patience.
Klim maar lekker door, door, door! Nu al op 84k vanwege Ramos TOTY.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SJLjK3RuB5oOXeQUrrv6vEZk.jpg?f=user_large)
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Deze valt voor mij in de categorie "kaarten waar van ik al lang vergeten was dat ze bestaan"allstarted1 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:34:
Klim maar lekker door, door, door! Nu al op 84k vanwege Ramos TOTY.
[Afbeelding]
De laatste worldcup? Uitbreiding heeft aangetoond dat iedereen dan alsnog klaagtProsac schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:32:
[...]
Hoort er toch ook een beetje bij of niet dan?
Er wordt pas niet meer geklaagd als er uit elk pakketje een 86+ komt wandelen. Liefst een speciale.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik was even benieuwd... ik heb nu dus gold spelers uit mijn picks gekregen zoals meerdere.
Maar het lukt mij niet eens een ticket aan te maken moet ik hopen vnv playerpicks terug?
Maar het lukt mij niet eens een ticket aan te maken moet ik hopen vnv playerpicks terug?
Je hoeft toch geen ticket aan te maken? Probleem is allang erkend. Je weet alleen niet wanneer je de juiste picks krijgt, maar dat komt wel, vandaag, morgen, van de week.Mir64za schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:48:
Ik was even benieuwd... ik heb nu dus gold spelers uit mijn picks gekregen zoals meerdere.
ik heb dit jaar nog geen packluck gehad. Vorig jaar maakte ik nog klappetje met een Kaka prime die toen net uit kwam. Dit jaar is het nog wachten. Maar ach dat is ook fifa he, soms heb je geluk soms niet.bvbal79 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:02:
[...]
na 2 weken klaagt iedereen weer standaard
Is nog altijd je neefje die op jouw ps4 speelt? Zie regelmatig fifa 21 bij je naam staan, of speel je hem zelf nu ook al?
Packluck zeur ik niet over ,tegenstanders helaas nog steeds vliegt alles erinfifanoob schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:33:
[...]
wil je echt nooit meer horen zeuren over packluck en teams van tegenstanders he.
Met je glitch Mbappe die door alles en iedereen heen rent. En nu heb je ook nog Ramos Toty ik beuq iedereen aan de kant en hou elke spits bij!![]()
:strip_exif()/f/image/TKADvMec0FGnGuQJ8ePVzUaE.jpg?f=fotoalbum_large)
K krijg me de hele ochtend al een partij klop he🤣 echt niet normaal.
Team ligt het niet aan dus ben ik het icm met de kwaliteit van de tegenstanders. M'n passing is weer onmogelijk en de tegenpartij zit er continu tussen.
Oftewel controllers even weg leggen
Mocht het volgens jullie wel aan het team liggen of jullie hebben nog tips dan hoor ik het graag.
Ingame:
Team ligt het niet aan dus ben ik het icm met de kwaliteit van de tegenstanders. M'n passing is weer onmogelijk en de tegenpartij zit er continu tussen.
Oftewel controllers even weg leggen
Mocht het volgens jullie wel aan het team liggen of jullie hebben nog tips dan hoor ik het graag.
Ingame:
:strip_exif()/f/image/lM2BtkHSHLpRAdjPUfDde1zQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 82% gewijzigd door Augy op 28-01-2021 13:57 ]
Thanks voor de tip, ben nu ook direct even door mijn club aan het gaan en al 25k met nutteloze spelers opgehaaldMarkuss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:50:
Jezus christus, was wat door mijn club aan het spitten qua bronzen en zilveren van de BPL. Een zilveren keeper van Leeds United is gewoon 10K direct weg..
Nou kassa:
[Afbeelding]
Iemand al de juiste player picks gehad?
fifanoob schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:33:
[...]
:strip_exif()/f/image/CZIJJYztW8nmImziiMsIKtA9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog erger meer tegen dan kansen dit is daadwerkelijk elke wed bij mij ,heb nu oblak in doel gezet lloris pakt niks
Markvd1984 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:37:
[...]
[Afbeelding]
Nu nog erger meer tegen dan kansen dit is daadwerkelijk elke wed bij mij ,heb nu oblak in doel gezet lloris pakt niks
Speel je op playstation? Ik wil wel x potje tegen je spelen, met jouw packluck hebben we nu ongeveer wel zelfde team
Ja is goed wat is je PS4 naamfifanoob schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:48:
[...]
![]()
Speel je op playstation? Ik wil wel x potje tegen je spelen, met jouw packluck hebben we nu ongeveer wel zelfde team
Net even in de pauze twee potten in de Silver Lounge gespeeld. Eerst tegen een bloedirritante Duitser die om de haverklap de game op pauze gooide, de timer af liet lopen en vervolgens geen wissel of strategieaanpassing had gedaan. Pot uiteindelijk verloren omdat de game bleef glitchen (zijn spelers renden door m'n verdedigers heen, m'n keeper tikt 'm aan en penalty). Wilde hem niet makkelijk de win geven, dus de pot uitgespeeld en zelf zoveel mogelijk gescoord en assists. Eindigde in 6-5.
Tweede pot begon wederom met twee pauzes en hem daarna met 5-3 van de mat gespeeld. Nog twee potten winnen voor de man met de lange, Iranese naam, haha. 😂
Tweede pot begon wederom met twee pauzes en hem daarna met 5-3 van de mat gespeeld. Nog twee potten winnen voor de man met de lange, Iranese naam, haha. 😂
Hoe bevalt dybala (voor degene die hem hebben gedaan)
Kort gezegd:Augy schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:35:

Ik wou Depay TOTW 87 kopen, helaas is er ook een Depay TOTW 86. Al die smeerlappen zetten die natuurlijk te koop in dezelfde prijsrange als de 87 versie. In de app kan je helaas niet op de 87versie selecteren. Dus ik goed opletten, maar weet niet wat er verkeerd ging. Koop ik alsnog de 86 versie voor 185.000. Volgens mij deed ik vergelijk prijs op de juiste, maar ging daarna terug of zo...
Dag 100.000 coins...
Ben er voor nu even klaar mee
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Nee hij speelt er op los, soms vergeet ik te handelen voor hemfifanoob schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:36:
[...]
ik heb dit jaar nog geen packluck gehad. Vorig jaar maakte ik nog klappetje met een Kaka prime die toen net uit kwam. Dit jaar is het nog wachten. Maar ach dat is ook fifa he, soms heb je geluk soms niet.
Is nog altijd je neefje die op jouw ps4 speelt? Zie regelmatig fifa 21 bij je naam staan, of speel je hem zelf nu ook al?
Zet hem er gewoon weer voor die prijs op, er is vast net zo'n ongelukkige gek als jij.kw_nl schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:53:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou Depay TOTW 87 kopen, helaas is er ook een Depay TOTW 86. Al die smeerlappen zetten die natuurlijk te koop in dezelfde prijsrange als de 87 versie. In de app kan je helaas niet op de 87versie selecteren. Dus ik goed opletten, maar weet niet wat er verkeerd ging. Koop ik alsnog de 86 versie voor 185.000. Volgens mij deed ik vergelijk prijs op de juiste, maar ging daarna terug of zo...
Dag 100.000 coins...
Ben er voor nu even klaar mee
Heb ik ook gedaan, maar ik gok dat ik hem never nooit niet kwijt gaat raken...Markuss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:04:
[...]
Zet hem er gewoon weer voor die prijs op, er is vast net zo'n ongelukkige gek als jij.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Speelt bij mij op de CAM achter Politano in de spits.. ik wil (vooralsnog) niets anders meer. Het gaat heerlijk! Heb een hunter chem erop gezet, hij is dan voor mijn gevoel zo lichtvoetig en snel.. balletje voor z'n linker en BAMAugy schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:35:
[ Voor 16% gewijzigd door Rhain op 28-01-2021 16:13 ]
Kratje bier op DKV-er toebsterfifanoob schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:48:
[...]
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 28-01-2021 16:22 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik kan eventueel met goedkeuring natuurlijk van Markus, het potje livestreamen via twitch, mochten er liefhebbers zijn om te kijken
[ Voor 30% gewijzigd door fifanoob op 28-01-2021 16:22 ]
Heeft iemand al de correcte red player picks gekregen?
Had vanochtend wel een gratis Griezman gekregen
[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 28-01-2021 16:41 ]
Ja goeie speler! Ik had zijn gouden versie ook al in het begin, die speelde al lekker. Maar deze is echt een gamechanger voor mij. Soms uit het niets loopt hij er dwars doorheen en scoort hij. Hij speelt lekker soepel. Ik speel wel op cam met hem en zijn linker is inderdaad top.Augy schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:35:
Zal wel weer ff duren ea kennende. Laatste keer was zelfde probleem pas maandag opgelost dacht ik.Wulfric92 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:27:
Heeft iemand al de correcte red player picks gekregen?
Prime Kaka jongens 
8 potjes, 16 goals en 5 assists en heeft me nu naar Division 2 gebracht.
Wat een speler... Staat bij mij in de spits met een Hunter erop.
8 potjes, 16 goals en 5 assists en heeft me nu naar Division 2 gebracht.
Wat een speler... Staat bij mij in de spits met een Hunter erop.
Haha Markus haha het is mark 😂 ik speel nu divisie 5 jij hoger ,maar je kunt wel zien hoeveel pech ik heb,zien dat ik het niet verzinfifanoob schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:22:
[...]
![]()
Ik kan eventueel met goedkeuring natuurlijk van Markus, het potje livestreamen via twitch, mochten er liefhebbers zijn om te kijken
Paar potjes met Boateng gespeeld, maar dat is wel een muur hoor. Rashford viel zowaar om ipv door te glitchen.
Bij deze m'n goedkeuring 😂Markvd1984 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:57:
[...]
Haha Markus haha het is mark 😂 ik speel nu divisie 5 jij hoger ,maar je kunt wel zien hoeveel pech ik heb,zien dat ik het niet verzin
Pech zegt ie, je hebt Ramos Toty gepackt hoezo pech, wat een geluk! ik heb er al ruim 500 eu in zittenMarkvd1984 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:57:
[...]
Haha Markus haha het is mark 😂 ik speel nu divisie 5 jij hoger ,maar je kunt wel zien hoeveel pech ik heb,zien dat ik het niet verzin

Jullie hebben me overtuigd! Dybala gedaan! Hij is tog wel erg lang m'n held geweest!
Nu team eromheen aan t bouwen. Tot op heden ga k met onderstaand team de wei in.
:strip_exif()/f/image/Edpkk3jXShMbRYdb6MKBSOVS.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb ik Ben Arfa nog ipv André mocht het allemaal wat te def worden op t middenveld
Nu team eromheen aan t bouwen. Tot op heden ga k met onderstaand team de wei in.
:strip_exif()/f/image/Edpkk3jXShMbRYdb6MKBSOVS.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb ik Ben Arfa nog ipv André mocht het allemaal wat te def worden op t middenveld
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 28-01-2021 18:22 ]
Serieus open mijn 25x 83 rated pack hoogste 85 rated... Dan voel je je even genaaid geen eens fatsoenlijke fodder
Hebben jullie de rode playerpicks al gehad inmiddels? Ik niet namelijk
Nee, duurt nog wel even. Komt vanzelf.
nopetukkerterror90 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:34:
Hebben jullie de rode playerpicks al gehad inmiddels? Ik niet namelijk
De vorige keer hadden ze het pas op zaterdag gefixed geloof ik dus kan nog wel even dure...
Ongeveer 30 opgespaarde packs geopend en 20 3 PL speler packs. 1 84 3 83 en de rest lager..😂
Ongeveer 30 opgespaarde packs geopend en 20 3 PL speler packs. 1 84 3 83 en de rest lager..😂
[ Voor 37% gewijzigd door 038Zwolle op 28-01-2021 20:13 ]
Team is voor mij voldoende om gelijk te quitten, controller weg te leggen en te stoppen 🤣Nachtapotheker schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:42:
Zo de renovatie is afgerond.
Deze mannen moeten het gaan doen komend weekend.
[Afbeelding]
Ja dat had ik vorige week een keer in de WL iemand die al weg ging tijdens het ladenAugy schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:04:
[...]
Team is voor mij voldoende om gelijk te quitten, controller weg te leggen en te stoppen 🤣
Maar ik ben zelf niet geweldig goed ofzo, dus beter gewoon proberen
Mooie renovatie😎 al denk ik dat je creditcard het wat minder fijn vond haha🤣Nachtapotheker schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:42:
Zo de renovatie is afgerond.
Deze mannen moeten het gaan doen komend weekend.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/hmWrs3zQmoTm55v1t0sD4kXe.jpg?f=fotoalbum_large)
Achter 78-rated Izquierdoz zat
Prime Laudrup verstopt. Hij is onverhandelbaar en kwam volgens mij uit een pakje dat ik kreeg voor 200 vriendschappelijke potjes. Mijn eerste icon uit een normaal pakje. De reviews zijn ronduit negatief, maar de stats zijn best aardig met een finisher chem. Zo ff uitproberen.
Tnx! Geen euro in fifapoints gestopt, enkel de duurste editie gekocht. Verder allemaal bij elkaar gehandeldtukkerterror90 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:16:
[...]
Mooie renovatie😎 al denk ik dat je creditcard het wat minder fijn vond haha🤣
Hé ik heb ook dat tenue, morgen zal ík geluk hebbenMadMoody schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:54:
Allemachtig, deze Fifa heb ik nu voor de 4e keer enorme packluck!
[Afbeelding]
Zonder gekheid, mega pull! Enjoy
+/- 30 packs geopend (rivals, champs, mm met name). Geen TOTY maar wel aardig wat walkouts inclusief tradable Messi en Prime Lahm.
[ Voor 3% gewijzigd door Mesque op 28-01-2021 22:24 ]
Ik duim voor je. Tip: Ik speel ook met die TOTY tifo.DeeleNL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:37:
[...]
Hé ik heb ook dat tenue, morgen zal ík geluk hebben![]()
Zonder gekheid, mega pull! Enjoy
Had ik net een mooi Serie A funteam gebouwd... dat wordt weer puzzelen! Ach, luxe probleem. Maar serieus, ik heb in al die jaren nog nooit zoveel packluck gehad als bij deze editie.
Eerste review van m'n aangepaste team:
Dybala 🤩 klasbak!
Milinkovic HL met een upgrade lijkt ineens veel beter.
Kimpembe stond overal behalve CV en donnarumma RB is te duur imo
Kleine aanpassingen gedaan met varane, ter stegen en voor nu carvajal (straks Emerson)
Tevens Alberto voor de chem nodig dus is even kijken of dat een redelijke cm kan zijn ipv Ben Arfa en tevens een groot gedeelte untradable
https://www.futbin.com/21/squad/5645421
Dybala 🤩 klasbak!
Milinkovic HL met een upgrade lijkt ineens veel beter.
Kimpembe stond overal behalve CV en donnarumma RB is te duur imo
Kleine aanpassingen gedaan met varane, ter stegen en voor nu carvajal (straks Emerson)
Tevens Alberto voor de chem nodig dus is even kijken of dat een redelijke cm kan zijn ipv Ben Arfa en tevens een groot gedeelte untradable
https://www.futbin.com/21/squad/5645421
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 29-01-2021 00:07 ]
dag tweakers,
Graag advies, ik wil een icon CAM kopen voor max 600K.
Op het moment twijfel ik tussen:
Socrates 89
Baggio 91
Hagi 89
Mijn gevoel zegt dat ik voor Socrates moet gaan.
Graag jullie hulp om een keuze te maken, alvast bedankt!
Socrates 89
Baggio 91
Hagi 89
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Hagi is sneller/wendbaar maar zwak, Socrates viel bij mij nooit op. Baggio geen ervaring mee. Mijn aanbeveling: mid of baby Nedved op 7 chem of hoe veel je m kunt krijgen, wat een baasdaltona schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:26:
dag tweakers,
Socrates 89
Baggio 91
Hagi 89
Heb geen ervaring met Hagi en Socrates, maar wel met Baggio (89) uit de Base Icon Pack. Vorige FIFA ook mee gespeeld en ook dit jaar vind ik het een erg leuke speler. Wendbaar, snel genoeg, passing is geweldig en maakt mooie runs. 5* 4* is ook een mooie combinatie voor zowel de CAM als ST positie.daltona schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:26:
dag tweakers,
Socrates 89
Baggio 91
Hagi 89
Thanks, je maakt het moeilijk om te kiezenDeeleNL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:42:
[...]
Heb geen ervaring met Hagi en Socrates, maar wel met Baggio (89) uit de Base Icon Pack. Vorige FIFA ook mee gespeeld en ook dit jaar vind ik het een erg leuke speler. Wendbaar, snel genoeg, passing is geweldig en maakt mooie runs. 5* 4* is ook een mooie combinatie voor zowel de CAM als ST positie.
Hagi staat wel als laagste op mijn lijstje, aangezien ik geen goede dribbeler ben.Gurbuh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:33:
[...]
Hagi is sneller/wendbaar maar zwak, Socrates viel bij mij nooit op. Baggio geen ervaring mee. Mijn aanbeveling: mid of baby Nedved op 7 chem of hoe veel je m kunt krijgen, wat een baas
Socrates 5 star weak foot by the way
Eto'o scoorde niet meer hier, en moest toch wat gaan doen met Dybala.
Ronaldo en Neymar in de spits. Dybala aan de zijkant.
Team op de schop, Kaka gehaald, wat een heerlijke speler op de flanken, 5 ster skills.
Makelele erg fijn om neer te zetten als cdm.
En Baby Gullit gehaald, wil toch eens spelen met Gullit deze FIFA
Team is nu als volgt:
Ronaldo en Neymar in de spits. Dybala aan de zijkant.
Team op de schop, Kaka gehaald, wat een heerlijke speler op de flanken, 5 ster skills.
Makelele erg fijn om neer te zetten als cdm.
En Baby Gullit gehaald, wil toch eens spelen met Gullit deze FIFA
Team is nu als volgt:
/f/image/UdARov9NbezzBEJCnqUkJe4j.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Mars18 op 29-01-2021 07:50 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Socrates moet je echt liggen / mee kunnen spelen, ik vind hem zelf veel te lomp aanvoelen ingame. Zijn afronden is wel echt bizar goed.daltona schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:26:
dag tweakers,
Socrates 89
Baggio 91
Hagi 89
Hagi is bij mij nooit opgevallen in geen ene fifa.
Baggio heb ik geen ervaring mee
Lekker hoor, hier 2 82-ersTraeces schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:17:
PP zijn er :
1ste Benzema - beste pull dit jaar.
2de 81 rated
86 upgrade :
[Afbeelding]
Toch nog Neymar !!!!!
En uit de 86 upgrade Kroos, naja toch leuke fodder.
Wij hebben Socrates 91 gekocht ipv mbappe,nog geen seconde spijt van gehad.daltona schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:26:
dag tweakers,
Socrates 89
Baggio 91
Hagi 89
Super loop acties, scoort makkelijk.
Aanrader
We kunnen nu packs openen toch? Alle spelers zitten er in behalve Messi (wildcard)
Vraagje, ik overweeg een Xbox Series S, en ga deze dan vooral gebruiken voor FIFA. Gewone TV, geen 4k. Draait FIFA dan nog met max. instellingen t.o.v. de Series X?
Nou ik zag eerst Pogba 88 toen was ik al blij eigenlijkNachtapotheker schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:06:
[...]
Lekker hoor, hier 2 82-ers![]()
En uit de 86 upgrade Kroos, naja toch leuke fodder.
Weet alleen echt niet wat ik met die 700K van Neymar moet doen, wil eigenlijk NIF van Dijk upgraden maar alle echte upgrades zijn veel duurder. Dus wacht nog wel even
Zijn smerige ponytail ingame is ook een +1 voor mijdaltona schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:48:
[...]
Thanks, je maakt het moeilijk om te kiezen
Stamina is hier niet echt een probleem als ST of CAM (stay forward), en voor dat geld echt een leuke optie. Je kunt hem altijd proberen natuurlijk.
investeren dat zou ik op moment doen. Ik zit beetje hetzelfde, elke upgrade die je nu wilt doen kost minimaal 1,5mil.Traeces schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:29:
[...]
Nou ik zag eerst Pogba 88 toen was ik al blij eigenlijkTotdat Neymar er ineens naast kwam staan
![]()
Weet alleen echt niet wat ik met die 700K van Neymar moet doen, wil eigenlijk NIF van Dijk upgraden maar alle echte upgrades zijn veel duurder. Dus wacht nog wel evenDie IF Gomez is een leuke kaart maar 600K voor die kaart vind ik veel te veel.
Ik zit nu bijna op 2mil maar heb alles geïnvesteerd. Gisteren bv heel veel marcelo inform 84 rated ingeslagen voor 15k.
Het is gokken, maar met zulke dingen hoop ik echt meerdere miljoenen bij elkaar te traden zodat ik over maandje echt kan gaan upgraden.
Hier ook. Wil mijn team upgraden, maar dan enkel met de beste kaarten. Ik had het budget wel voor Prime Matthäus, maar ik kan dan ook gelijk niet meer handelen. Heb gisteravond heel veel fodder opgepikt tegen bodemprijzen, Dybala sbc gedaan, aantal goedkope TOTW opgepikt. Nog 1,1 miljoen op de bank nu.fifanoob schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:43:
[...]
investeren dat zou ik op moment doen. Ik zit beetje hetzelfde, elke upgrade die je nu wilt doen kost minimaal 1,5mil.
Ik zit nu bijna op 2mil maar heb alles geïnvesteerd. Gisteren bv heel veel marcelo inform 84 rated ingeslagen voor 15k.
Het is gokken, maar met zulke dingen hoop ik echt meerdere miljoenen bij elkaar te traden zodat ik over maandje echt kan gaan upgraden.
Club zit nu propvol met fodder, vrijwel alle 85, 86, 87, 88, 89 opgepikt
Ga ik denk ook maar doenfifanoob schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:43:
[...]
investeren dat zou ik op moment doen. Ik zit beetje hetzelfde, elke upgrade die je nu wilt doen kost minimaal 1,5mil.
Zal vanavond eens wat leuke spelers opzoeken die ik verwacht dat ze meer geld waard worden
Overigens denk ik dat de spelers op dinsdag nog goedkoper zijn dan nu , dus wacht nog even
[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 29-01-2021 09:56 ]
Ik wil de 89 versie als CAM gebruiken en heb Mbappe in de spits. Zou denk ik wel een mooie combo zijn.jerommeke96 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:19:
[...]
Wij hebben Socrates 91 gekocht ipv mbappe,nog geen seconde spijt van gehad.
Super loop acties, scoort makkelijk.
Aanrader
Gisteravond was het echt een gekkenhuis. Er stonden op Xbox meer dan 2 miljoen transfers (en zo hoog heb ik het nog nooit gezien). Letterlijk iedereen had packs gespaard en ging deze openen.Traeces schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:54:
[...]
Ga ik denk ook maar doenWat je aangeeft heb hier gewoon het zelfde probleem alles is ver in de miljoen coins qua upgrades.
Zal vanavond eens wat leuke spelers opzoeken die ik verwacht dat ze meer geld waard wordenSommige 89 Rated spelers kosten echt maar 50K momenteel kan je nooit op nat gaan
Overigens denk ik dat de spelers op dinsdag nog goedkoper zijn dan nu , dus wacht nog evenZullen vast en zeker nog een lading Lighting rounds komen
Had er nog een paar geopend maar geen geluk (maar met CR7 TOTY eerder ga ik niet klagen).
Zit nu even te kijken waar ik in kan investeren.
Ik heb neymar in de spits, gebruik hem in 4-1-2-1-2 als cam en in 4-2-3-1 als rcam. Beide posities zeer tevreden. Regelmatig beslissenddaltona schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:58:
[...]
Ik wil de 89 versie als CAM gebruiken en heb Mbappe in de spits. Zou denk ik wel een mooie combo zijn.
Dit doet echt pijn. 
Onmogelijk te voltooien zonder 100k+ uit te geven.
En zelfs dan kom ik niet aan 11 WBA spelers vrees ik.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/og0CkdUMcERDKGgSqV1JAMjn.jpg?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 29-01-2021 10:19 ]
100K + voor maar 1 sbc om te voltooien? Is het een team dat vraagt om alleen maar 84+ dan? Dan is dat het absoluut niet waard inderdaad. ZondeProsac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:16:
Dit doet echt pijn.
[Afbeelding]
Nee, ik heb alleen West Brom over. Je hebt 11 West Brom spelers nodig, maar dat zijn voornamelijk zilveren spelers en deze blijken nauwelijks uit packs te komen. Elke WBA speler (behalve 3 gouden) gaan voor hun maximale bedrag weg, als ze uberhaupt al beschikbaar zijn. Ik zie steeds dezelfde en als ik alles optel, kom ik nooit aan 11 WBA spelers.Vestendrie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:25:
[...]
100K + voor maar 1 sbc om te voltooien? Is het een team dat vraagt om alleen maar 84+ dan? Dan is dat het absoluut niet waard inderdaad. Zonde
Ik dacht eerst dat het aan de PC versie lag (meestal minder dan 1 miljoen beschikbare spelers), maar ook PS en Xbox spelers hebben hetzelfde.
De italiaanse SBC heb ik gisteren voltooid met de aankoop van slechts een paar spelers, de moeilijke/dure clubs hebben ze vrij eenvoudig gehouden. Zo hoefde je Juventus en Inter met slechts een paar spelers van die club te vullen en een club als Spezia benodigde alleen Serie A spelers.
Stond bij mij ook de melding dat de rewards gefixt waren, maar heb geen PP ontvangen lijkt het...
Vandaag al een heletijd die sbcs aan het doen om mijn club leeg te maken . Gebruik daarbij de slelectiebouwer. Maak ik met mijn domme kop een hogere rating selectie ipv een lage en verkoop ze ook nog.
8
Varane walker en nog wat high rating spelers weg..
Vandaag al een heletijd die sbcs aan het doen om mijn club leeg te maken . Gebruik daarbij de slelectiebouwer. Maak ik met mijn domme kop een hogere rating selectie ipv een lage en verkoop ze ook nog.

Mbappe is echt wel een baas
Edit: jammer dat ik zo slecht ben 🤣
Iemand Moments Boateng al gebruikt? Mijn centrale duo is op dit moment RTTF Varane + RTTF Klostermann. Boateng kan ik vrijwel gratis maken met untradables en zou hierdoor Klostermann kunnen verkopen, waardoor ik mijn TOTGS Kimmich vervolgens kan upgraden naar de TOTY..
Lang verhaal kort; is Boateng een waardige vervanger voor Klostermann of snij ik mezelf hiermee in de vingers?
Lang verhaal kort; is Boateng een waardige vervanger voor Klostermann of snij ik mezelf hiermee in de vingers?
Gewoon blijven oefenen word je vanzelf beterAugy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:26:
Mbappe is echt wel een baas![]()
Hier ook038Zwolle schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:31:
Stond bij mij ook de melding dat de rewards gefixt waren, maar heb geen PP ontvangen lijkt het...
Vandaag al een heletijd die sbcs aan het doen om mijn club leeg te maken . Gebruik daarbij de slelectiebouwer. Maak ik met mijn domme kop een hogere rating selectie ipv een lage en verkoop ze ook nog.8
![]()
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteren knoop doorgehakt en Cannavaro icon sbc gedaan. Moet zeggen dat het mijn speelstijl goed past, geen spijt van. Met 850k coins en een dozijn packs nog te openen ben ik me nu aan het afvragen of ik Dybala wil doen. Ben begonnen met een Serie A team, maar nadat ik een untradeable Neymar packte overgestapt op een Braziliaans team (Paulinho IF, Talisca, Marquinhos, RB Teixeira). Echter wel de Khedira gedaan (kreeg een tweede untradeable Neymar, daar houdt mijn pack luck ook gelijk op
) en heb ook de RTTF Correa.
Lang verhaal kort: Iemand ervaring met de Dybala SBC en zo ja, bevalt 'ie?
Ik vind Dybala een heerlijke speler. Zeker met TOTY RonaldoBoB_HenK schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:05:
Gisteren knoop doorgehakt en Cannavaro icon sbc gedaan. Moet zeggen dat het mijn speelstijl goed past, geen spijt van. Met 850k coins en een dozijn packs nog te openen ben ik me nu aan het afvragen of ik Dybala wil doen. Ben begonnen met een Serie A team, maar nadat ik een untradeable Neymar packte overgestapt op een Braziliaans team (Paulinho IF, Talisca, Marquinhos, RB Teixeira). Echter wel de Khedira gedaan (kreeg een tweede untradeable Neymar, daar houdt mijn pack luck ook gelijk op) en heb ook de RTTF Correa.
Draait heerlijk, heeft een geweldige dribbel en zijn finesse shot lijkt een beetje op die van Messi.
Fysiek kan hij niks hebben, maar dribbels net zo lekker als gouden Neymar.
Ik ben niet bekend met Klostermann, maar heb Boateng nu een paar potjes gebruikt. Zit overal tussen en is een beest. Speelt wel wat logger dan een Delaney TOTW of Hinteregger HL, maar dat kan ook liggen aan zijn fysieke verschijning. Ik zit nu met de twijfel wie ik ernaast zet Delaney of Hinteregger.timonsl schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:41:
Iemand Moments Boateng al gebruikt? Mijn centrale duo is op dit moment RTTF Varane + RTTF Klostermann. Boateng kan ik vrijwel gratis maken met untradables en zou hierdoor Klostermann kunnen verkopen, waardoor ik mijn TOTGS Kimmich vervolgens kan upgraden naar de TOTY..
:strip_exif()/f/image/LQBYJQyjWY528tMh0kWQDvxd.jpg?f=fotoalbum_large)
Passing en afmaken met links fenomenaal! Steekt aspas POTM en Mbappe TOTY elke weer prachtig wegBoB_HenK schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:05:
Gisteren knoop doorgehakt en Cannavaro icon sbc gedaan. Moet zeggen dat het mijn speelstijl goed past, geen spijt van. Met 850k coins en een dozijn packs nog te openen ben ik me nu aan het afvragen of ik Dybala wil doen. Ben begonnen met een Serie A team, maar nadat ik een untradeable Neymar packte overgestapt op een Braziliaans team (Paulinho IF, Talisca, Marquinhos, RB Teixeira). Echter wel de Khedira gedaan (kreeg een tweede untradeable Neymar, daar houdt mijn pack luck ook gelijk op) en heb ook de RTTF Correa.
Mooi teampie! Ik zit er aan te denken om hier naar toe te werken, kom alleen nog een miljoen tekortProsac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:32:
[...]
Ik ben niet bekend met Klostermann, maar heb Boateng nu een paar potjes gebruikt. Zit overal tussen en is een beest. Speelt wel wat logger dan een Delaney TOTW of Hinteregger HL, maar dat kan ook liggen aan zijn fysieke verschijning. Ik zit nu met de twijfel wie ik ernaast zet Delaney of Hinteregger.
[Afbeelding]

https://www.futbin.com/21/squad/5663148
We hebben in de basis wel aardig wat dezelfde spelers:Prosac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:32:
[...]
Ik ben niet bekend met Klostermann, maar heb Boateng nu een paar potjes gebruikt. Zit overal tussen en is een beest. Speelt wel wat logger dan een Delaney TOTW of Hinteregger HL, maar dat kan ook liggen aan zijn fysieke verschijning. Ik zit nu met de twijfel wie ik ernaast zet Delaney of Hinteregger.
/f/image/QYhkc8QVRSHtmSuqJVeRVTSR.png?f=fotoalbum_large)
Je komt al snel bij hetzelfde uit. Ik zou misschien Sabitzer of Kimmich nog voor een verbeterde middenvelder kunnen wisselen of Lewa TOTW/TOTY erbij. Maar voor die TOTY versie heb ik echt nog te weinig geld.Markuss schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:17:
[...]
We hebben in de basis wel aardig wat dezelfde spelers:
[Afbeelding]
Gebruik je Sabitzer en Kimmich naast elkaar als controleur of zoals in de opstelling? Als het zoals dit is, zou je Hazard Freeze als CAM kunnen laten spelen, kwam bij mij altijd op het juiste moment mee op.Prosac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:18:
[...]
Je komt al snel bij hetzelfde uit. Ik zou misschien Sabitzer of Kimmich nog voor een verbeterde middenvelder kunnen wisselen of Lewa TOTW/TOTY erbij. Maar voor die TOTY versie heb ik echt nog te weinig geld.
Ik wissel de hele wedstrijd door om mijn tegenstander wat te verrassen. Begin vaak in een defensieve 4-5-1 met Kimmich en Sabitzer naast elkaar. Wissel afhankelijk van de stand tussen een 3-5-2 of 5-3-2. Sabitzer wordt dan een opkomende middenvelder.Markuss schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:27:
[...]
Gebruik je Sabitzer en Kimmich naast elkaar als controleur of zoals in de opstelling? Als het zoals dit is, zou je Hazard Freeze als CAM kunnen laten spelen, kwam bij mij altijd op het juiste moment mee op.
Altijd opmerkelijk dat mensen dan gaan benoemen wat voor team ze hebben verslagen en hier een euforisch gevoel aan hebben overgehouden als ze zelf een team hebben met 6 icons.Saekerhett schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:33:
Team nu:
[Afbeelding]
En in-game:
[Afbeelding]
Speelt echt fantastisch. Kaká is fenomenaal.
Net gewonnen van een team met TOTY Fernandes, TOTY Mbappé, Neymar, Ronaldo en een zooitje icons achterin, dat voelt dan wel goed
Maar het is zeker wel een Meta-team dat je dan hebt verslagen zo te zien, dat is jouw team toch wat minder dus chapeau
Ik snap wat je zegt, alleen die gast was echt rete-irritant met zijn trucjes de hele wedstrijd door, zelfs als er niemand in de buurt was. Ben ik een beetje allergisch voor, ga dan Volta spelen denk ik danVestendrie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:38:
[...]
Altijd opmerkelijk dat mensen dan gaan benoemen wat voor team ze hebben verslagen en hier een euforisch gevoel aan hebben overgehouden als ze zelf een team hebben met 6 icons.
Maar het is zeker wel een Meta-team dat je dan hebt verslagen zo te zien, dat is jouw team toch wat minder dus chapeau
[ Voor 25% gewijzigd door Saekerhett op 29-01-2021 13:49 ]
Die gedachte heb ik helemaal los gelaten. Ten eerste omdat het redelijk hypocriet is, gezien mijn eigen team.Vestendrie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:38:
[...]
Altijd opmerkelijk dat mensen dan gaan benoemen wat voor team ze hebben verslagen en hier een euforisch gevoel aan hebben overgehouden als ze zelf een team hebben met 6 icons.
Ten tweede omdat ik Icon-packed teams heb verslagen die nog geen schot fatsoenlijk richting de goal kregen en met 8-0 eraf ben gegaan tegen teams met een gouden Inaki Williams en Fati.
Ik erger me wel aan het constante getruc en omhoog wippen van de bal, dan is winnen van elk team dat zo doet erg lekker.
Als ik wat hoger ranks komen van de WL ben ik meer bang voor een full gold team dan z'n monster team. Vaak kunnen die gasten namelijk verschrikkelijk goed spelen :Prosac schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:54:
[...]
Die gedachte heb ik helemaal los gelaten. Ten eerste omdat het redelijk hypocriet is, gezien mijn eigen team.![]()
Ten tweede omdat ik Icon-packed teams heb verslagen die nog geen schot fatsoenlijk richting de goal kregen en met 8-0 eraf ben gegaan tegen teams met een gouden Inaki Williams en Fati.![]()
Ik erger me wel aan het constante getruc en omhoog wippen van de bal, dan is winnen van elk team dat zo doet erg lekker.
Vorige week krijg ik een team tegen met Toty mbappe en Toty Lewa aangevuld met icons en meta kaarten. Gast heeft maar 1 schot op doel gekregen. Die teams zeggen niks
Het is een combinatie van beiden vaak. Hoe hoger je in de WL komt hoe beter de team vaak ivm betere rewards + coins en daardoor betere spelers kunnen halen.
Heb zelf geen wonder team, team is op Neymar en Alisson na 1,3 miljoen waard, voornamelijk gouden Liverpool-spelers dus niet eens Meta. En toch kom ik niet verder dan Goud 2 in de WL en divisie 3 in Rivals.
Kan wel meer gaan oefenen etc, maar wil liever niet meer dan 30/40 potjes per week spelen omdat ik ook nog een leven daarnaast heb. En zolang je geen geld wilt spenderen aan dit spel dien je ook te omarmen dat je met een minder team speelt dan de meeste die-hard WL/Rivals-spelers.
Heb zelf geen wonder team, team is op Neymar en Alisson na 1,3 miljoen waard, voornamelijk gouden Liverpool-spelers dus niet eens Meta. En toch kom ik niet verder dan Goud 2 in de WL en divisie 3 in Rivals.
Kan wel meer gaan oefenen etc, maar wil liever niet meer dan 30/40 potjes per week spelen omdat ik ook nog een leven daarnaast heb. En zolang je geen geld wilt spenderen aan dit spel dien je ook te omarmen dat je met een minder team speelt dan de meeste die-hard WL/Rivals-spelers.
Ik haal ook gemiddeld goud 2 en schuur vaak tegen Goud 1 aan, nu al een paar x op 1 win na gemist. Het probleem komt vooral als ik een flinke win streak heb dus redelijk in de plus sta qua wins. Dan kom je echt serieus goede spelers tegen waar ik vaak geen kans tegen maak.Vestendrie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:01:
Het is een combinatie van beiden vaak. Hoe hoger je in de WL komt hoe beter de team vaak ivm betere rewards + coins en daardoor betere spelers kunnen halen.
Heb een keer 10-0 gehaald , toen kon ik de vaseline klaar zetten want toen werd ik verkr*cht* in de volgende potjes.