Zelfs in div. 4 zie ik regelmatig teams van een soortgelijke sterkte. Soms zijn ze opvallend goed, en soms bakken ze er niks van. Diegenen die erg goed zijn, daar twijfel ik dan wel aan of ze wel in de juiste divisie zitten. Ik lig er niet meer wakker van. Heb een fun Serie A team gemaakt, wat ik een superleuk team vind, met spelers die je niet zo supervaak tegenkomt. Als ik daar zo'n sterk team mee kan verrassen heb ik er extra lol van!fifanoob schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:37:
kom mij toch een team tegen..
[Afbeelding]
Maar een team zegt niet zoveel. Het is was wel een rivals potje in divisie1.
uitslag.
[Afbeelding]
Dat hadden ze ook met dat Ajax-gedoe (Represent in Rivals) toen moeten doen. Daar heeft EA nooit meer wat aan gedaan. Die kon je onmogelijk voltooien!038Zwolle schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:28:
EA heeft de silver objectived gefixed je hoeft niet meer tegen een "vriend" te spelen
Het is nu echt wachten op FB David Luiz, Boatank is er inmiddels 
https://www.futbin.com/21/player/27944/jerome-boateng
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zat al te wachten:)038Zwolle schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:28:
EA heeft de silver objectived gefixed je hoeft niet meer tegen een "vriend" te spelen
73 acceleratie is in dit stadium van de game al wel tekort, toch zal ik hem wel gaan doen: heb vele hoge untradeable in m'n club en speel enkel met Bundesliga.Bossie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:20:
Het is nu echt wachten op FB David Luiz, Boatank is er inmiddels
Ik heb vorig jaar met een Bundesliga team gespeeld en toen heb ik zeker tot die zomer promo met hem gespeeld.Markuss schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:30:
[...]
73 acceleratie is in dit stadium van de game al wel tekort, toch zal ik hem wel gaan doen: heb vele hoge untradeable in m'n club en speel enkel met Bundesliga.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bundesliga heeft wel lekkere spelers dit jaar hoor! Neuer, Boateng, Davies, Kimmich Lewandowski, Haaland!
Ik ook, enige nadeel van Boateng was soms wel dat hij z'n oplegger er nog aan vast had zitten. Wenden en keren is niet geheel zijn ding.Bossie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:34:
[...]
Ik heb vorig jaar met een Bundesliga team gespeeld en toen heb ik zeker tot die zomer promo met hem gespeeld.
Boateng
Blij dat ik die Dybala nog niet gedaan had.
Blij dat ik die Dybala nog niet gedaan had.
Voor boateng zou ik wel eens een loan willen testen.Markuss schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:43:
[...]
Ik ook, enige nadeel van Boateng was soms wel dat hij z'n oplegger er nog aan vast had zitten. Wenden en keren is niet geheel zijn ding.
Ziet er wel vergelijkbaar uit met casemiro freeze volgens mij.
trap toch niet allemaal in die sbc troep spelers. Leuk voor 2 weken daarna is het niks meer en je coins zijn weg.
je moet wel kritisch kijken.fifanoob schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:53:
trap toch niet allemaal in die sbc troep spelers. Leuk voor 2 weken daarna is het niks meer en je coins zijn weg.
Maar je hebt tegenwoordig al snel veel hoge untradeables.
Als je die dan kunt inzetten in een speler waar je wat aan hebt is het wel waard.
marquinhos, aouar, klaiber en robben staan al een poosje in mijn basis.
alleen alessandrini is er door robben uitgespeeld.
Ik heb voor mijn SBC-spelers nog geen tradeable speler ingezet. Ik zie altijd leuke spelers voorbij komen, maar moet dan mijn hele elftal om gaan bouwen mocht ik er gebruik van willen maken. Ik spaar mijn high rated dus voor de pareltjes die langs komen om mijn eigen elftal mee te verbeteren.fifanoob schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:53:
Eigenlijk had ik Robben nooit moeten doen, maar in de combi met Klaiber prima en als FC Groningen fan kan ik niet anders dan Robben toch halen.
Grappig hier hetzelfde alleen marquinhos niet gedaan. Gezien ik rijkaard uit een icon SBC kreeg. Maar wel lekkere sub alessandrinicubert20 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:33:
[...]
je moet wel kritisch kijken.
Maar je hebt tegenwoordig al snel veel hoge untradeables.
Als je die dan kunt inzetten in een speler waar je wat aan hebt is het wel waard.
marquinhos, aouar, klaiber en robben staan al een poosje in mijn basis.
alleen alessandrini is er door robben uitgespeeld.
Inc Tavernier ook de enige die ik heb gedaan maar allen waren ook betaalbaar en sommige ook uit fun gedaan.
https://www.futbin.com/21/squad/4743044FidoDido schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:50:
[...]
Grappig hier hetzelfde alleen marquinhos niet gedaan. Gezien ik rijkaard uit een icon SBC kreeg. Maar wel lekkere sub alessandrinien talisca ook.
Inc Tavernier ook de enige die ik heb gedaan maar allen waren ook betaalbaar en sommige ook uit fun gedaan.
Ik vind wel prima zo, voorgaande jaren was ik ook van het liquid/maximaliseren, maar nu is het puur een timesink
Toty fan keuzen Messi, thiago en Son.
Zal wel weer messi worden , had ook Neymar verwacht maar toch niet.
Hangt helemaal van de SBC af. Klaiber is een van de beste value for coins kaarten in het spel, zelfs al is hij untradable en niet heel makkelijk te linken (al maken Robben en Gravenberg dat wel een stuk makkelijker).fifanoob schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:53:
Hij kan mee met de beste verdedigers in het spel, en hij is zo compleet dat hij ingame net zo makkelijk als CV of CVM kan spelen.
De Flashback Boateng van vorig jaar had ik gedaan en geen moment spijt van gehad. Zelfs toen TOTS uitkwam, bleef hij in mijn eerste team en was hij nog steeds de beste centrale verdediger naar mijn mening. Wel een groot verschil met vorig jaar is dat deze keer zijn acceleration een stuk lager is, en vorig jaar de Shadow chemstyle nog een boost van +15 op acceleration gaf, nu nog maar +10. Daardoor zal hij dit jaar een stuk minder snel aanvoelen, wat voor een CV wel erg belangrijk is.
Een belangrijk ding met speler SBC's is volgens mij dat je daarmee weer wat afwisseling in je team kan aanbrengen, wat voor velen het speelplezier wel verhoogd. Zeker als het spelers uit de Eredivisie zijn, ben ik eerder geneigd de SBC te doen. Wat dat betreft hebben we in Nederland wel mazzel met de SBC / Objective spelers die zijn uitgebracht door EA. Als je kijkt naar andere middelgrote competities zoals de Portugese of Turkse competitie, die hebben helemaal niks qua SBC / Objective kaarten.
Ik koos voor Messi, puur uit eigen belang omdat die dan mee kan in mijn friendlies.Traeces schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:08:
Toty fan keuzen Messi, thiago en Son.
Ik moet zeggen dat ik een aantal sbc heb gedaan die ik nog steeds gebruik! Talisca RB houdt inmiddels al weken de tribune warm maar Felipe Anderson is nog steeds m'n supersub, gaya gaat nog steeds los als een soort B2B CM en kurzuwa moments (link met mbappe) en aspas POTM zie k eigenlijk tot TOTS niet meer verdwijnen uit m'n team. Alleen Ben Arfa zou nog wel eens vervangen kunnen worden al speelt die wel erg lkkr op CAM
Enige 'fout' die overblijft is dan milinkovic HL. Die was van m'n korte uitstap naar de serie A tot k ene mbappe packte.
Al met al is dit wel de basis van het team waar ik de komende tijd mee speel
https://www.futbin.com/21/squad/5439293
Enige 'fout' die overblijft is dan milinkovic HL. Die was van m'n korte uitstap naar de serie A tot k ene mbappe packte.
Al met al is dit wel de basis van het team waar ik de komende tijd mee speel
https://www.futbin.com/21/squad/5439293
Klaiber was een koopje, robben voor mij waardeloos . Potm Bruno gedaan en nog geen moment spijt van gehad.
Net wat die anderen zeggen hier: dit jaar krijg je zo ongekend veel untradeable spelers die dan tenminste nog nuttig zijn qua SBC's. En ook als je er maar 3 of 4 weken mee speelt, het gaat toch om het plezier?
Wel een beetje de kant die EA op wilt: zoveel mogelijk untradeable zodat je weer pakketten gaat openen..
Wel een beetje de kant die EA op wilt: zoveel mogelijk untradeable zodat je weer pakketten gaat openen..
Vidic is defensief wel heel erg sterk, Rijkaard of Koeman voor Boyata?Drossie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:50:
Dit is mijn team.
Iemand leuke tips om het te verbeteren?
Ik denk aan een vervanger voor Vidic of Boyata: Rijkaard, Koeman of Nesta?
Budget is momenteel 630k.
[Afbeelding]
je kan ook spelers kopen mee spelen "plezier " mee hebben en dan weer een andere kopen.Markuss schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:58:
Net wat die anderen zeggen hier: dit jaar krijg je zo ongekend veel untradeable spelers die dan tenminste nog nuttig zijn qua SBC's. En ook als je er maar 3 of 4 weken mee speelt, het gaat toch om het plezier?
Ik vind het zelf gewoon zonde dat je coins meteen vast zitten in een kaartje die wellicht even leuk is. Natuurlijk kan je er altijd een paar doen. Maar ik vind het persoonlijk vaak coin verspilling. Ik heb die van Robben bv wel gedaan. Leuk als sub, maar kaliber heb ik bv niet gedaan. Gaat nooit in mijn team passen en ben daardoor wat mij betreft te beperkt in de keuzes.
Maar wat doe jij dan met je high-rated untradeables waar je niet mee speelt?fifanoob schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:21:
[...]
je kan ook spelers kopen mee spelen "plezier " mee hebben en dan weer een andere kopen.
Ik vind het zelf gewoon zonde dat je coins meteen vast zitten in een kaartje die wellicht even leuk is.
Voorbeeld: Ik zat op een gegeven moment met meerder keepers met hoge ratings, zoals Alisson (2x), Ter Stegen, Oblak, Neuer (2x), Courtois, Ederson.. die kan ik wel gaan zitten oppotten, maar spelen doe je er toch echt met maar eentje.
Zijn dan wel mooie fodder voor de SBC's die wat kunnen toevoegen aan je team. En die er voor zorgen dat je wat lager rated kaartjes kunt inzetten.
Gaat een beetje lastig met een Robben, een Boateng of een Klaiber. Soms zijn er geen andere opties om aan die ene kaart te komen.fifanoob schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:21:
[...]
je kan ook spelers kopen mee spelen "plezier " mee hebben en dan weer een andere kopen.
Ik vind het zelf gewoon zonde dat je coins meteen vast zitten in een kaartje die wellicht even leuk is. Natuurlijk kan je er altijd een paar doen. Maar ik vind het persoonlijk vaak coin verspilling. Ik heb die van Robben bv wel gedaan. Leuk als sub, maar kaliber heb ik bv niet gedaan. Gaat nooit in mijn team passen en ben daardoor wat mij betreft te beperkt in de keuzes.
Tja het zijn sowieso geen coins die vastzitten, want ik (en velen) doen het enkel met untradeable spelers: daar kan je 0,0 coins voor krijgen.
Wie van die 2 is de beste cv?Prosac schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:18:
[...]
Vidic is defensief wel heel erg sterk, Rijkaard of Koeman voor Boyata?
Prime Koeman, die zou je zelfs nog wel op het middenveld kwijt kunnen als spelverdeler.
ik heb amper untradeable spelers.Prosac schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:31:
[...]
Maar wat doe jij dan met je high-rated untradeables waar je niet mee speelt?
Voorbeeld: Ik zat op een gegeven moment met meerder keepers met hoge ratings, zoals Alisson (2x), Ter Stegen, Oblak, Neuer (2x), Courtois, Ederson.. die kan ik wel gaan zitten oppotten, maar spelen doe je er toch echt met maar eentje.
Zijn dan wel mooie fodder voor de SBC's die wat kunnen toevoegen aan je team. En die er voor zorgen dat je wat lager rated kaartjes kunt inzetten.
Eens.. k doe ze altijd (nagenoeg) met alleen untrade, weinig kosten en tog veel plezier.. anders worden ze tog alleen maar dubbel.Markuss schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:32:
[...]
Gaat een beetje lastig met een Robben, een Boateng of een Klaiber. Soms zijn er geen andere opties om aan die ene kaart te komen.
Tja het zijn sowieso geen coins die vastzitten, want ik (en velen) doen het enkel met untradeable spelers: daar kan je 0,0 coins voor krijgen.
Zat voor de grap even te kijken. Gemiddeld genomen speel ik tog 100+ wedstrijden met een volbrachte sbc spelers.. vaker 200+ zelfs en dat voor een casual speler
Als je hun wil vervangen zou ik iets meer sparen en een speler halen als Maldini 88, of cannavaro. Beiden erg goed achterinDrossie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:50:
Dit is mijn team.
Iemand leuke tips om het te verbeteren?
Ik denk aan een vervanger voor Vidic of Boyata: Rijkaard, Koeman of Nesta?
Budget is momenteel 630k.
[Afbeelding]
Even opgezocht. Die Cannavaro lijkt me wel iets!038Zwolle schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:01:
[...]
Als je hun wil vervangen zou ik iets meer sparen en een speler halen als Maldini 88, of cannavaro. Beiden erg goed achterin
Veel spelers die nooit untradable SBC's doen met als reden dat het coinsinks zijn, moeten niet vergeten dat tradable spelers in Fifa ook coinsinks zijn. Op een paar uitzonderingen na dalen bijna alle spelers in waarde over tijd.fifanoob schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:21:
[...]
Dus wat de ene Fifa speler verliest aan coins door speler SBC's te doen, verliest de ander doordat zijn tradable spelers in waarde dalen. Zelfs de meest meta spelers als Neymar, Mbappe, Varane, Mendy, etc. ontkomen hier niet aan. En als je het leuk vindt om regelmatig van team te veranderen voor de afwisseling, ben je ook nog eens veel coins kwijt aan EA tax.
En er zijn dus veel Fifa spelers die een hoop untradables hebben omdat EA nou eenmaal veel untradable rewards geeft voor Objectives en SBC's, dus dat drukt de prijs wel flink om player SBC's te doen.
Hoe komt dat dan? Bijna iedereen op het forum heeft behoorlijk wat hoge untradeable spelers omdat je bijvoorbeeld bij het vrijspelen van objectives, season-level's en soms SBC's daar de packs voor krijgt.
EA doet er sinds FIFA 20 (helaas) alles aan om als reward zoveel mogelijk untradeable packs uit te geven..
Ik heb iets van 150 spelers in mijn club die allemaal untradeable zijn. Ik neem aan dat zoiets heel weinig is. Bijna alle untradeables die ik wekelijks krijg stop ik in de wekelijkse mm-sbc's of een enkele sbc waarin je alleen maar tradeable spelers voor krijgt. Dat is zo'n beetje de enige manier om nog wat winst te behalen (buiten het traden om natuurlijk, maar daar heb ik geen tijd voor).Markuss schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:07:
[...]
Hoe komt dat dan? Bijna iedereen op het forum heeft behoorlijk wat hoge untradeable spelers omdat je bijvoorbeeld bij het vrijspelen van objectives, season-level's en soms SBC's daar de packs voor krijgt.
EA doet er sinds FIFA 20 (helaas) alles aan om als reward zoveel mogelijk untradeable packs uit te geven..
Heb 9 tradeable spelers in mijn club en ze staan allemaal in de basis-elf. Werkt helemaal prima voor mij.
Ik denk dat iedereen dat doet, alleen ga ik persoonlijk bij voorkeur geen 82/83+ spelers in een gewone SBC stoppen. Die bewaar ik dus.Vestendrie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:24:
[...]
Ik heb iets van 150 spelers in mijn club die allemaal untradeable zijn. Ik neem aan dat zoiets heel weinig is. Bijna alle untradeables die ik wekelijks krijg stop ik in de wekelijkse mm-sbc's of een enkele sbc waarin je alleen maar tradeable spelers voor krijgt. Dat is zo'n beetje de enige manier om nog wat winst te behalen (buiten het traden om natuurlijk, maar daar heb ik geen tijd voor).
150 spelers is best knap. Ik heb er 1300
Aah juistem, dat kan natuurlijk ook. Wat doe je met je hoge untradeables eigenlijk? Heb er zelf nog best wel wat en op de één of andere manier zijn het vaak keepers: Alisson, Oblak, Courtois en Lloris..Vestendrie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:24:
[...]
Ik heb iets van 150 spelers in mijn club die allemaal untradeable zijn. Ik neem aan dat zoiets heel weinig is. Bijna alle untradeables die ik wekelijks krijg stop ik in de wekelijkse mm-sbc's of een enkele sbc waarin je alleen maar tradeable spelers voor krijgt. Dat is zo'n beetje de enige manier om nog wat winst te behalen (buiten het traden om natuurlijk, maar daar heb ik geen tijd voor).
Heb 9 tradeable spelers in mijn club en ze staan allemaal in de basis-elf. Werkt helemaal prima voor mij.
Ga die maar één voor één dumpen in de Boateng SBC.
Die behoud ik nog voor mijn club tot ik een leuke Liverpool-speler pack aangezien ik met een Liverpool-team speel(Alisson bijvoorbeeld gepackt). Maar hoge untradeables heb ik eerlijk gezegd niet hoor, hoogstens 20 stuks ofzo die 84+ zijn. Had destijds wel 2x partybags gedaan uit verveling, daar veel hoge rated-spelers voor gebruikt omdat ik ze anders toch niet ga gebruiken voor een random sbc-speler.Markuss schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:32:
[...]
Aah juistem, dat kan natuurlijk ook. Wat doe je met je hoge untradeables eigenlijk? Heb er zelf nog best wel wat en op de één of andere manier zijn het vaak keepers: Alisson, Oblak, Courtois en Lloris..
Ga die maar één voor één dumpen in de Boateng SBC.
Alle tradeable spelers die ik pack verkoop ik ook direct. Als gevolg dat ik na donderdag ongeveer 800k aan coins op de bank heb. Nog 2 weken en dan kan ik Dalglish halen
Godverdikkie, hadden we beter van account kunnen wisselen haha. Ik packte/player pick'te één maand terug in één week Mané, Alisson en Salah (tradeable)..Vestendrie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:42:
[...]
Die behoud ik nog voor mijn club tot ik een leuke Liverpool-speler pack aangezien ik met een Liverpool-team speel(Alisson bijvoorbeeld gepackt). Maar hoge untradeables heb ik eerlijk gezegd niet hoor, hoogstens 20 stuks ofzo die 84+ zijn. Had destijds wel 2x partybags gedaan uit verveling, daar veel hoge rated-spelers voor gebruikt omdat ik ze anders toch niet ga gebruiken voor een random sbc-speler.
Alle tradeable spelers die ik pack verkoop ik ook direct. Als gevolg dat ik na donderdag ongeveer 800k aan coins op de bank heb. Nog 2 weken en dan kan ik Dalglish halen
Ik speel eigenlijk alleen Bundesliga dus als er een SBC komt en ik heb weer eens te hoge untradables over dan gooi ik ze erin want heb bijv. al 2 x een Kane 88 en 1 x een Kanté moeten discarden (ja, vergeten dat je ze later weer terug kon halen).
Dus heb nu een ploeg met bijv. nog een Witsel FB, Bellarabi RB, Gnabry Freeze etc. Gebruik ze zeker allemaal niet meer veel maar voor als ik later een full-Dortmund, of alleen maar Duitsers wil gebruiken komen ze wel weer van pas.
Je kan icon sbc doen. Die sbc zijn net zo duur als de speler zelf te kopen.mar101 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:14:
[...]
Veel spelers die nooit untradable SBC's doen met als reden dat het coinsinks zijn, moeten niet vergeten dat tradable spelers in Fifa ook coinsinks zijn. Op een paar uitzonderingen na dalen bijna alle spelers in waarde over tijd.
Dus wat de ene Fifa speler verliest aan coins door speler SBC's te doen, verliest de ander doordat zijn tradable spelers in waarde dalen. Zelfs de meest meta spelers als Neymar, Mbappe, Varane, Mendy, etc. ontkomen hier niet aan. En als je het leuk vindt om regelmatig van team te veranderen voor de afwisseling, ben je ook nog eens veel coins kwijt aan EA tax.
En er zijn dus veel Fifa spelers die een hoop untradables hebben omdat EA nou eenmaal veel untradable rewards geeft voor Objectives en SBC's, dus dat drukt de prijs wel flink om player SBC's te doen.
Ook al daalt ie dan, alsnog kan je hem dan verkopen en heb je weer een deel van je coins.
Heb je de sbc gedaan, ben je al die coins gewoon kwijt.
Dus nee wat jij zegt klopt niet, ja voor een deel maar nooit het complete plaatje.
Maar ik vind het prima hoor dat men het doet. We zullen over een maandje zien hoe iedereen over zijn untradeable spelers praat. Elk jaar weer lees ik dat mensen spijt hebben van sbc. Dat komt ook dit jaar weer.
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/21/squad/5585783Markuss schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:51:
[...]
Godverdikkie, hadden we beter van account kunnen wisselen haha. Ik packte/player pick'te één maand terug in één week Mané, Alisson en Salah (tradeable)..
Ik speel eigenlijk alleen Bundesliga dus als er een SBC komt en ik heb weer eens te hoge untradables over dan gooi ik ze erin want heb bijv. al 2 x een Kane 88 en 1 x een Kanté moeten discarden (ja, vergeten dat je ze later weer terug kon halen).
Dus heb nu een ploeg met bijv. nog een Witsel FB, Bellarabi RB, Gnabry Freeze etc. Gebruik ze zeker allemaal niet meer veel maar voor als ik later een full-Dortmund, of alleen maar Duitsers wil gebruiken komen ze wel weer van pas.
Haha inderdaad, ruilen voor mijn Neymar Untradeable? Was ik nog even vergeten. Maar gaat eruit zodra Dalglish gehaald kan worden hoor.
Ja beste manier om coins zo goed mogelijk te gebruiken is om je op een competie of nationaliteit te richten denk ik, dan kun je eventuele spelers altijd wel inpassen en blijf je weg van die random meta-spelers die je wellicht maar voor enkele dagen of weken gaat gebruiken.
Vooral blij dat ik totaal geen tijd of geld heb besteed aan dit spelletje. Speel alleen rivals en soms WL, als ik dan 100k aan coins per week haal ben ik al blij.
Ik doe amper doelstellingen, ik speel geen Squad battles dus meeste doelstellingen haal ik ook niet.Markuss schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:07:
[...]
Rewards kies ik altijd tradeable. Ook daar heb ik al vaak discussie over gehad hier. Dat men zegt, ja maar untradeable rewards krijg je 2x zoveel van. En die kan je dan gebruiken voor sbcs.. ja zo denk ik dus niet.
Net als de icon swaps en de icon sbcs ik doe die niet.
De sbcs waar je untradeable rewards voor krijgt doe ik meestal ook niet.
Zojuist de 5e swap FSG token ontvangen voor het kijken van de EleagueTV live stream op Twitch. Ik zie zojuist dat deze SBC repeatable is en dat er nog 5 tokens te behalen zijn.
Twitch openen en een uurtje laten afspelen zonder er naar om te kijken, want het is toch ontiegelijk saai
maar fodder is altijd welkom!
Twitch openen en een uurtje laten afspelen zonder er naar om te kijken, want het is toch ontiegelijk saai
:strip_exif()/f/image/TU8zIZz74OM57py91YPsxvP0.jpg?f=fotoalbum_large)
Kun je dat met terugwerkende kracht terug kijken dan? Ik dacht namelijk dat je dan echt in het weekend zelf moest kijken?!DeeleNL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:12:
Zojuist de 5e swap FSG token ontvangen voor het kijken van de EleagueTV live stream op Twitch. Ik zie zojuist dat deze SBC repeatable is en dat er nog 5 tokens te behalen zijn.
Twitch openen en een uurtje laten afspelen zonder er naar om te kijken, want het is toch ontiegelijk saaimaar fodder is altijd welkom!
[Afbeelding]
Klopt, je moet live kijken in het weekend zelf. De token is voor het kijken van afgelopen weekend.
Je moet inderdaad wel live kijken, niet duidelijk verwoord misschienRhain schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:42:
[...]
Kun je dat met terugwerkende kracht terug kijken dan? Ik dacht namelijk dat je dan echt in het weekend zelf moest kijken?!
Ben ik helemaal met je eens, als je een keer de kans hebt om iets tradeable te krijgen dan moet je het in deze FIFA altijd doen. Je kan lekker het dubbele untradeable kiezen maar dan heb je straks een IF keeper van 84 ofzo waar je weinig aan hebt.fifanoob schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:06:
[...]
Ik doe amper doelstellingen, ik speel geen Squad battles dus meeste doelstellingen haal ik ook niet.
Rewards kies ik altijd tradeable. Ook daar heb ik al vaak discussie over gehad hier. Dat men zegt, ja maar untradeable rewards krijg je 2x zoveel van. En die kan je dan gebruiken voor sbcs.. ja zo denk ik dus niet.
Net als de icon swaps en de icon sbcs ik doe die niet.
De sbcs waar je untradeable rewards voor krijgt doe ik meestal ook niet.
Ben ik ook enorm blij mee, zonde van je centen. Heb er zelfs flink aan verdiend door 4,5 miljoen coins te verkopen voor € (enorme packluck in het begin).Vestendrie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:04:
[...]
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/21/squad/5585783
Haha inderdaad, ruilen voor mijn Neymar Untradeable? Was ik nog even vergeten. Maar gaat eruit zodra Dalglish gehaald kan worden hoor.
Ja beste manier om coins zo goed mogelijk te gebruiken is om je op een competie of nationaliteit te richten denk ik, dan kun je eventuele spelers altijd wel inpassen en blijf je weg van die random meta-spelers die je wellicht maar voor enkele dagen of weken gaat gebruiken.
Vooral blij dat ik totaal geen tijd of geld heb besteed aan dit spelletje. Speel alleen rivals en soms WL, als ik dan 100k aan coins per week haal ben ik al blij.
Ga ook maar eens kijken hoe ver ik kom met een volledig Dortmund team.
Ik deel je mening ook hoor. Pak alleen alle tradable SBC's mee en heb zodoende ook weinig untradable fodder in m'n club. Speel overigens wel Squad Battles ivm kleine kinderen. Rivals altijd tot rank 3 en zodoende wekelijks toch wel redelijk coins vergaren zo. Elke maandag en donderdag gooi ik m'n transferlist vol met een non rare Braziliaanse RA die ik daarna doorgaans voor het dubbele verkoop.... (heb overigens wel stiekem de Dybala SBC gedaan als enige) omdat ik al sinds de start met z'n gold speel in m'n serie A team.... Ben nu bijna op het punt om headliners Lozano te kunnen toevoegen in m'n team.... 😄fifanoob schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:02:
[...]
Je kan icon sbc doen. Die sbc zijn net zo duur als de speler zelf te kopen.
Ook al daalt ie dan, alsnog kan je hem dan verkopen en heb je weer een deel van je coins.
Dus nee wat jij zegt klopt niet, ja voor een deel maar nooit het complete plaatje.
Maar ik vind het prima hoor dat men het doet. We zullen over een maandje zien hoe iedereen over zijn untradeable spelers praat. Elk jaar weer lees ik dat mensen spijt hebben van sbc. Dat komt ook dit jaar weer.
Ik heb dat nu 3x gedaan, gewoon op de achtergrond aan laten. Maar gisteren mijn twitch nogmaals gelinkt met Prima en nu pas eentje gekregen. Denk dat ik maar even moet mailen waar die anderen zijn.DeeleNL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:12:
Twitch openen en een uurtje laten afspelen zonder er naar om te kijken, want het is toch ontiegelijk saaimaar fodder is altijd welkom!
[Afbeelding]
Heb je hem wel op de reservebank zitten? Niet wissels, maar die lijst ernaast? Als je hem gewoon in je club zet, houdt hij zijn rode kaart.saert schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:38:
[Afbeelding]
Ik heb Klaiber al een hele tijd geschorst. Daarbij stel ik hem al een tijdje niet op tijdens Rivals of Squad Battles wedstrijden. Hoe is dit op te lossen? Het lijkt wel een bug.
Heerlijke kaart blijft die Klaiber toch voor die hoeveelheid coins... Staat nu standaard op 10 chem als CB (start op RB met link Robben) en is echt een geweldige verdediger voor mijn niveau. Hij zit echt overal tussen en loopt de spitsen regelmatig uit.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zet je hem wel bij de reserves ipv in de club?saert schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:38:
[Afbeelding]
Ik heb Klaiber al een hele tijd geschorst. Daarbij stel ik hem al een tijdje niet op tijdens Rivals of Squad Battles wedstrijden. Hoe is dit op te lossen? Het lijkt wel een bug.
Ik had hem inderdaad naar m'n club gestuurd. Dank voor de snelle reactie! Spelen maar..Prosac schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:42:
[...]
Heb je hem wel op de reservebank zitten? Niet wissels, maar die lijst ernaast? Als je hem gewoon in je club zet, houdt hij zijn rode kaart.
Weet iemand vanaf wanneer ALLE spelers van TOTY in de packs zitten?
Daar maak je weer dezelfde fout. Die SBC's zijn voor veel spelers niet zo duur als dat je ze van de markt koopt. Ik heb nu spelers als Alisson, Casemiro, Busquets, etc. untradable in mijn club die ik anders nooit in een team zou gebruiken. Of bijv. een Aspas uit de player picks en een Koopmeiners IF untradable. Dat soort high rated spelers en TOTW spelers drukken de prijs gigantisch. Dat jij niet de tijd steekt in objectives halen of SBC's doen waar je untradable packs voor krijgt, dat is jouw keuze. Maar degene die het wel doen, willen wat met hun untradable fodder, er niks mee doen is ook zonde.fifanoob schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:02:
[...]
Je kan icon sbc doen. Die sbc zijn net zo duur als de speler zelf te kopen.
Zelf heb ik zelden spijt bij het doen van speler SBC's. De enige dit jaar is misschien Alessandrini. Het was in een fase dat ik net Neymar en Mbappe in de spits had, er was geen goede rechtsbuiten om mee te linken en toen kwam Alessandrini en met zijn Franse nationaliteit altijd wel goed om te linken. In een vorige Fifa was zijn IF echt zwaar OP, daarom wou ik die kans niet voorbij laten gaan. Uiteindelijk viel hij me behoorlijk tegen, heb weinig met hem gespeeld. Maar bijna alle SBC's heb ik de coins wel uit gehaald naar mijn gevoel. Ook een voordeel is dat je beter spelers hebt voor de First Owner Icon Objectives.
Volgens mij vanaf morgen 19:00 uur. Dan ga ik de opgespaarde packs openen. Nog meer fodder incoming om SBC's mee te doen!MadMoody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:54:
[ Voor 7% gewijzigd door mar101 op 27-01-2021 16:02 ]
ik gok vrijdag.MadMoody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:54:
Koop je steeds dezelfde speler op om daarna door te verkopen? En dat blijft lukken?LukeSpangas schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:15:
[...]
Ik deel je mening ook hoor. Pak alleen alle tradable SBC's mee en heb zodoende ook weinig untradable fodder in m'n club. Speel overigens wel Squad Battles ivm kleine kinderen. Rivals altijd tot rank 3 en zodoende wekelijks toch wel redelijk coins vergaren zo. Elke maandag en donderdag gooi ik m'n transferlist vol met een non rare Braziliaanse RA die ik daarna doorgaans voor het dubbele verkoop.... (heb overigens wel stiekem de Dybala SBC gedaan als enige) omdat ik al sinds de start met z'n gold speel in m'n serie A team.... Ben nu bijna op het punt om headliners Lozano te kunnen toevoegen in m'n team.... 😄
Frenkie ook leuk!Capsaicin schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:08:
[Afbeelding]IF Pope zal menig opponent angst inboezemen.
Headliner benzema word nog een aardige speler zo . +1 en ik zie RM ook wel de 4e win halen, al moeten ze dan nog 3x winnen geloof ik. Als sub scoort hij toch flink wat goals voor mij
En wat dacht je van Ney Ney? Toch maar wat Ligue 1 Premium Player SBC's doen voor de minuscuul kleine kans op een TOTY Mbappe of IF Neymar.
Blij dat ik hem gehouden heb! Speelt prima naast Suarez Moments en hoop dat ze die wins gaan pakken.038Zwolle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:18:
Headliner benzema word nog een aardige speler zo . +1 en ik zie RM ook wel de 4e win halen, al moeten ze dan nog 3x winnen geloof ik. Als sub scoort hij toch flink wat goals voor mij
En eindelijk kan ik Frenkie gaan upgraden, speelt sowieso geweldig als CVM in m'n team.
*hoopt op goede Rivals rewards morgen tegen beter weten in*

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Neymar wat een kaart
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja. Open bid voor 400/450 binnen hengelen en in de daaropvolgende dag/dagen voor 850/900 verkopen. Klinkt niet als heel veel, maar per 100 a 150x tikt het best wel aan....Drossie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:11:
[...]
Koop je steeds dezelfde speler op om daarna door te verkopen? En dat blijft lukken?
Wat heb je voor chem op benzema?allstarted1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:32:
[...]
Blij dat ik hem gehouden heb! Speelt prima naast Suarez Moments en hoop dat ze die wins gaan pakken.
En eindelijk kan ik Frenkie gaan upgraden, speelt sowieso geweldig als CVM in m'n team.
*hoopt op goede Rivals rewards morgen tegen beter weten in*
Zat al een Hunter op bij aankoop en eigenlijk geen moment overwogen om te vervangen. Speelt als ST, Griezmann achter hem op CAM.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Wordt hij vaak ingelopen?allstarted1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:16:
[...]
Zat al een Hunter op bij aankoop en eigenlijk geen moment overwogen om te vervangen. Speelt als ST, Griezmann achter hem op CAM.
Had hem untradeable, heb er eerst wat andere chemstyles op gehad.
Maar met deze upgrade wordt de snelheid al een stuk beter.
Ik heb dat een aantal weken gedaan met Mazraoui, steeds voor max 800 kopen en voor 1000 te koop zetten met 1500 buy now. Vrijwel allemaal met buy now verkocht.Drossie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:11:
[...]
Koop je steeds dezelfde speler op om daarna door te verkopen? En dat blijft lukken?
Alleen sinds vorige week stokt de verkoop van Mazraoui's. Denk dat iedereen inmiddels wel voorzien is.
Ik vooral dat Bernardo Silva CF voor een leuke prijs op te pakken is.
Die ziet er ook leuk uit ja. Zeker voor een PL team.Bossie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:43:
[...]
Ik vooral dat Bernardo Silva CF voor een leuke prijs op te pakken is.
Eto'o is echt een heerlijke speler, 12 duels en 20 goals in Rivals.Mars18 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:48:
Afgelopen weekend zo slecht gepresteerd met mijn team, had 6 kansen om 14 winst te behalen, maar bleef op 13 steken.
Nu gekozen voor dit fun team, twijfel nog om de mid Eto´o te halen, maar het scheelt niet veel punten in zijn schieten. Wat zouden jullie doen?
Oblak CL kaart is echt een hele fijne keeper, hij pakt ballen die ik andere keepers nog nooit heb zien houden.
[Afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Net bij een upgrade kreeg ik Kimmich 91 red pick, wat vinden jullie van hem als cvm?
Dan zou ik mijn verdediging ook moeten aanpassen, dan kan ik gaan voor
RTTF Klostermann en RTTF Alaba, dan neem ik helaas afscheid van RTTF Oblak, heb nu namelijk Varane en Rulebreaker Giminez staan.
Wat zouden jullie doen?
Dan zou ik mijn verdediging ook moeten aanpassen, dan kan ik gaan voor
RTTF Klostermann en RTTF Alaba, dan neem ik helaas afscheid van RTTF Oblak, heb nu namelijk Varane en Rulebreaker Giminez staan.
Wat zouden jullie doen?
En de PP waren bugged, kreeg alleen gouden spelers
dus nu snel openen, krijg je golden player ( neymar misschien ) en later mag iedereen nog een x zijn PP openen? Of hoe deden ze dat volgend jaar?
@fifanoob Je krijgt ze nog een keer de rewards dan.
Rest mag je houden
Rest mag je houden
Volgens mij was het vorig jaar ook bij de TOTY dat het mis ging.fifanoob schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:09:
dus nu snel openen, krijg je golden player ( neymar misschien ) en later mag iedereen nog een x zijn PP openen? Of hoe deden ze dat volgend jaar?
Indien je de pp als had gedaan dan bleef je die houden, anders werden ze vervangen. Het duurde alleen iets langer waardoor je ter compensatie de picks kreeg van 1 rang hoger.
Als het goed is mag je de kaarten die je nu packed sowieso wel houden. Bij mij leverde het niks op, ach.
Ook bizar: WL packs + untradeable Rivals rewards leverde geen speler hoger dan 82 op vandaag. Dat heb ik toch niet vaak gezien! Dan zullen ze me wel Neymar red pick moeten geven denk ik
....
Ook bizar: WL packs + untradeable Rivals rewards leverde geen speler hoger dan 82 op vandaag. Dat heb ik toch niet vaak gezien! Dan zullen ze me wel Neymar red pick moeten geven denk ik
Zou mooi zijn als je de kaarten mag houden. Want de Chiellini komt wel mooi uit om weer te bewaren voor een SBC
Ik neem aan dat iedereen nu een extra player pick krijgt ter compensatie...
Ik krijg keuze uit smalling en nog 2 waardeloze spelers en geen rode pp jullie dit ook ?
Allemaal de Elite 1 rewards ter compensatie.Sossage23 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:20:
Ik neem aan dat iedereen nu een extra player pick krijgt ter compensatie...
Anders lees je de pagina effe doorMarkvd1984 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:27:
Ik krijg keuze uit smalling en nog 2 waardeloze spelers en geen rode pp jullie dit ook ?
Maar goed, iedereen snel de player picks doen, die kun je gewoon houden en dan zal later dit jaar als covid-19 een beetje voorbij is, EA wel een keer met een fix komen.
Kaart zal je sowieso mogen houden, volgens mij mogen ze geen eens kaarten uit je club halen.Prosac schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:18:
Zou mooi zijn als je de kaarten mag houden. Want de Chiellini komt wel mooi uit om weer te bewaren voor een SBC
Nu ik die Elvedi IF zie zit ik eraan te denken om de Boateng Moments te laten lopen. Wat doen andere Bundesliga-spelers?
https://www.futbin.com/21/compare/27956/27944
Edit: Bij nader inzien is die Boateng verdedigend en fysiek zó veel beter.
[ Voor 7% gewijzigd door Markuss op 28-01-2021 09:47 ]
Was voor Copa del Rey, dat telt niet mee t.o.v. die POTM toch?Messje schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:11:
Frenkie weer gescoord, kom maar op met die 500k potm kaart.
Ben het even een beetje kwijt mensen maar wat is er nu precies in packs? Als ik nu upgrade packs ga doen voor de Bundesliga, heb ik dan kans op Neuer, Davies, Kimmich en Lewandowski of is dat in een later stadium?
Op dit moment zijn de verdedigers en doelman nog in packs.Markuss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:02:
Ben het even een beetje kwijt mensen maar wat is er nu precies in packs? Als ik nu upgrade packs ga doen voor de Bundesliga, heb ik dan kans op Neuer, Davies, Kimmich en Lewandowski of is dat in een later stadium?
Ik denk vanavond of morgenavond alle spelers in packs
Alleen Toty verdedigers / keeper zitten er nu in. Dus je hebt dan alleen kans op Davies en Neuer.Markuss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:02:
Vrijdag zal waarschijnlijk alles in de packs zitten.
edit : iemand was me voor
[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 28-01-2021 10:06 ]
Ik kan geen foto uploaden hier ,vreemd ,heb 83+ verdediger gedaan krijg ik Ramos toty 🙄
Hier ook helaas. Het lijkt alsof de packs met de week slechter wordenCasual_T schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:16:
Als het goed is mag je de kaarten die je nu packed sowieso wel houden. Bij mij leverde het niks op, ach.
Ook bizar: WL packs + untradeable Rivals rewards leverde geen speler hoger dan 82 op vandaag. Dat heb ik toch niet vaak gezien! Dan zullen ze me wel Neymar red pick moeten geven denk ik....
Jezus christus, was wat door mijn club aan het spitten qua bronzen en zilveren van de BPL. Een zilveren keeper van Leeds United is gewoon 10K direct weg..
Nou kassa:
Nou kassa:
/f/image/I7s1dSHTksVkFCSAiWEgvtKf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door Markuss op 28-01-2021 10:54 ]
Vanavond ook maar eens even kijken, heb echt een shitload aan zilveren en bronze spelers. Makkelijk coins binnen harken zoMarkuss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:50:
Jezus christus, was wat door mijn club aan het spitten qua bronzen en zilveren van de BPL. Een zilveren keeper van Leeds United is gewoon 10K direct weg..
Nou kassa:
[Afbeelding]
Ik laat hem gaan. Verdedigend en fysiek erg goed en de prijs valt mee, maar ik denk dat je er te vaak uit gelopen gaat worden door zijn acceleration van 73.Markuss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:45:
[...]
Kaart zal je sowieso mogen houden, volgens mij mogen ze geen eens kaarten uit je club halen.
Nu ik die Elvedi IF zie zit ik eraan te denken om de Boateng Moments te laten lopen. Wat doen andere Bundesliga-spelers?
https://www.futbin.com/21/compare/27956/27944
Edit: Bij nader inzien is die Boateng verdedigend en fysiek zó veel beter.
Er zijn sowieso erg veel goeie Bundesliga verdedigers (Zakaria als CB, IF Delaney, Klostermann, Alaba etc.).
Nou echt ja, voor de mensen die er tijd in willen steken zou het nu zeker lonen om gewoon bronzen packs van 400 coins te kopen. Verkoop het nuttige, rest in de club..Traeces schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:57:
[...]
Vanavond ook maar eens even kijken, heb echt een shitload aan zilveren en bronze spelers. Makkelijk coins binnen harken zo
wil je echt nooit meer horen zeuren over packluck en teams van tegenstanders he.Markvd1984 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:16:
[Afbeelding]
Foto's werken weer , benieuwd hoe die bevalt
Met je glitch Mbappe die door alles en iedereen heen rent. En nu heb je ook nog Ramos Toty ik beuq iedereen aan de kant en hou elke spits bij!
Wat is je team nu verder?