Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:32
Markvd1984 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:11:
Kan iemand mij vragen beantwoorden,ik heb mbappe gold,maar ik word door elke verdediger eruit gelopen moet ik iets doen met instellingen ofzo ,en mijn keeper pakt daadwerkelijk geen bal ,lloris en ter stegen moet ik iets veranderen dat me cpu ook wat doet met me keeper ?

En ik speel vaak tegen pope en die schijnt alles tegen te houden , why?
Met bal word je door een verdediger met 82 snelheid gewoon ingehaald. Logisch omdat je zonder bal veel sneller bent als met. Een puur sprintduel zonder bal wint mbappe altijd, let maar eens goed op.

Kwa keeper.. je das de ene x goed andere x slecht.. maakt geen reet uit wie je op doel zet 😂 heb nu Ter Stegen CL op goal.. hou nu alles tegen maar kan volgende week zo maar anders zijn. Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van afmaken van je tegenstander!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-06 10:34

allstarted1

WTRFTS

MadMoody schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:34:
[...]

Ik had dezelfde gedachte met Suarez en Benzema! Twee kanonnen voorin. _/-\o_ Hoe bevalt de opstelling?
Bevalt mij erg goed. Moest alleen de instructies van Soler en Modric nog veranderen. Had ingesteld dat ze vrij konden spelen, maar Soler kwam de bal halen bij een keeperbal. Denk dat Ramos en Lenglet prima de bal van Oblak kunnen overnemen, haha. :P

Suarez speelt wel beter dan Benzema. Hij lijkt minder ruimte nodig te hebben en heeft een waanzinnig schot. Zat even met verbazing te kijken hoe 'ie van buiten de zestien een bal keihard in het dak van het doel schoot. :*) El Pistolero!

[ Voor 13% gewijzigd door allstarted1 op 24-01-2021 19:09 . Reden: Foutje :*p ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-06 22:51
allstarted1 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 19:06:
[...]

Bevalt mij erg goed. Moest alleen de instructies van Soler en Modric nog veranderen. Had ingesteld dat ze tussen de verdedigers in zouden vallen, maar Soler kwam nu telkens de bal halen bij een keeperbal. Ik was even in de veronderstelling dat ze de tussen de verdediging van de tegenstander zouden vallen om te storen, maar had dus niet goed gekeken bij de instructies. Denk dat Ramos en Lenglet prima de bal van Oblak kunnen overnemen, haha. :P

Suarez speelt wel beter dan Benzema. Hij lijkt minder ruimte nodig te hebben en heeft een waanzinnig schot. Zat even met verbazing te kijken hoe 'ie van buiten de zestien een bal keihard in het dak van het doel schoot. :*) El Pistolero!
Ik heb mijn team (nog) niet op de schop gegooid. En dat komt omdat ik twijfel of Benzema en Suarez snelheid tekort komen. Heb jij daar veel last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

MadMoody schreef op zondag 24 januari 2021 @ 19:10:
[...]

Ik heb mijn team (nog) niet op de schop gegooid. En dat komt omdat ik twijfel of Benzema en Suarez snelheid tekort komen. Heb jij daar veel last van?
Ik maak me daar niet heel druk om :) Gewoon lekker rondpassen en zoeken naar een opening. Ben niet echt van het meta-spel en zit niet te zweten in Weekend Leagues. Speel af en toe Rivals voor de fun en rewards, net als de Friendlies. Vind het leuker om met een leuk team te spelen waarmee ik leuke potten speel en regelmatig win, dan me druk te maken of de pace van een speler wel in orde is. Met een meisje van 13 maanden heb ik daar ook helemaal geen tijd voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 30-06 11:06
Augy schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:58:
[...]

Met bal word je door een verdediger met 82 snelheid gewoon ingehaald. Logisch omdat je zonder bal veel sneller bent als met. Een puur sprintduel zonder bal wint mbappe altijd, let maar eens goed op.

Kwa keeper.. je das de ene x goed andere x slecht.. maakt geen reet uit wie je op doel zet 😂 heb nu Ter Stegen CL op goal.. hou nu alles tegen maar kan volgende week zo maar anders zijn. Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van afmaken van je tegenstander!
Dacht met mbappe word alles makkelijker maar vind hem eigenlijk niet zo behendig enzo en kom echt op snelheid niet langs iemand heen

Dacht met keepers mss iets dat je kon instellem cpu hulp ofzo ,ben niet elke wed beter maar elk schot vliegt erin is geen grap ,heb 442 532 en 4231 geprobeerd maar krijg elke 5 kansen tegen en gegarandeerd 4 a 5 goals
En ik wil graag snel wegdraaien met me spits die veel mensen dat doen mij lukt dat niet zo om een verdediger heen draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 19:22:
[...]

Ik maak me daar niet heel druk om :) Gewoon lekker rondpassen en zoeken naar een opening. Ben niet echt van het meta-spel en zit niet te zweten in Weekend Leagues. Speel af en toe Rivals voor de fun en rewards, net als de Friendlies. Vind het leuker om met een leuk team te spelen waarmee ik leuke potten speel en regelmatig win, dan me druk te maken of de pace van een speler wel in orde is. Met een meisje van 13 maanden heb ik daar ook helemaal geen tijd voor ;)
Kan ik me helemaal in vinden. Heb nu zelf een serie A team, met spelers die je ook niet heel vaak tegenkomt. Ik vind het het leukste team waar ik mee gespeeld heb tot dusver. En de WL laat ik ook meestal links liggen. Benzema Headliner heb ik al een keer gebruikt toen ik nog een LaLiga team had en die had al een hard schot vond ik! Suarez vond ik gewoon leuk om vrij te spelen. Weet dus nog niet eens of ik 'm ook echt ga gebruiken. Vandaar mijn vragen dus. Ik vind het wel grappig want zat dus ook te denken aan Benzema en Suarez in de spits. Ook voor de fun dus!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-06 01:55
Markvd1984 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 19:29:
[...]

Dacht met mbappe word alles makkelijker maar vind hem eigenlijk niet zo behendig enzo en kom echt op snelheid niet langs iemand heen

Dacht met keepers mss iets dat je kon instellem cpu hulp ofzo ,ben niet elke wed beter maar elk schot vliegt erin is geen grap ,heb 442 532 en 4231 geprobeerd maar krijg elke 5 kansen tegen en gegarandeerd 4 a 5 goals
En ik wil graag snel wegdraaien met me spits die veel mensen dat doen mij lukt dat niet zo om een verdediger heen draaien
Terwijl je afgelopen maanden iedereen irritant vond want Mbappe was wel zo'n cheat speler en nu heb je hem zelf valt het allemaal wel weer mee? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op zondag 24 januari 2021 @ 19:50:
[...]

Terwijl je afgelopen maanden iedereen irritant vond want Mbappe was wel zo'n cheat speler en nu heb je hem zelf valt het allemaal wel weer mee? :+
Ja klopt sta ik nog steeds achter 😀ik kan er blijkbaar niet mee spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:04:
[...]

Ja klopt sta ik nog steeds achter 😀ik kan er blijkbaar niet mee spelen
Daarom zegt het ook niet zoveel met welke speler je speelt het gaat erom hoe jij die speler bestuurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Er zijn nu 100K packs jongens. Lightning rounds. Nu kun je open bids doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:00
Markuss schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:12:
[...]

Wat een heerlijk team zeg, misschien Rivaldo voor Ronaldinho vervangen? Of Cruijff op z'n tijd?
Ja ik zat ook al aan zoiets te denken. Of Suarez op CAM, Engine erop en dan een icon spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Huh? Ik heb ineens 1050 Fifa-points? Terwijl ik niks gekocht heb!

Edit: schijnt beloning te zijn voor het vernieuwen van mijn ps-plus abonnement.

[ Voor 38% gewijzigd door Moody2204 op 24-01-2021 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Dybala is binnen! :)

Aouar er weer uit, maar héb vandaag mijn team redelijk kunnen upgraden met Mid Sanchez en Dybala!

https://www.ea.com/fifa/u...Id=k85OEf75nVV3x:FFA21PS4

[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 24-01-2021 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hassiebassie schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:07:
Er zijn nu 100K packs jongens. Lightning rounds. Nu kun je open bids doen!
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 13:35
fifanoob schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:07:
ik werd net verslagen door het raarste team ooit. Hij speelde met Kazu? een 59 bronze speler ofzo, Jappanner, man had ook gewoon grijs haar in de game. Rare zilver spelers erin. maar hij won gewoon met 3-2 sta echt perplex wtf is just happend
Lol, zo'n team kom ik dus ook net tegen. Volledig duitse brons en zilver. Alleen TOTW Kimmich en Icon Klose. Wisselt er in de tweede helft Mbappe IF en Depay IF in.
En ik heb het me daar een partij moeilijk mee gehad. Tructe me helemaal weg.
Wel 3-2 gewonnen, maar toch. Kreeg geen vat op de aanval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
goedkoop spelers inkopen die allemaal op de markt gedumpt worden, deze worden over weekje weer meer waard.
Zo had ik heel veel 84 rated spelers in kunnen kopen voor 3500 per kaart en ze vandaag allemaal verkocht voor 7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
Zo, net als Feyenoord had ik erg veel last van delay vandaag. Niet te doen helaas. Ben ook maar gestopt bij 11 winst en nog 10 potten over. WL loont ook niet echt meer helaas, alleen maar tegen de kylians en neymars spelen verveelt al snel. Misschien maar bij rivals houden en wat sbc's doen zodat ik nog 100k aan coins wekelijks binnen hengel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Frenkie de Jong had een goal en assist vandaag. IF incoming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
MadMoody schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:41:
Huh? Ik heb ineens 1050 Fifa-points? Terwijl ik niks gekocht heb!

Edit: schijnt beloning te zijn voor het vernieuwen van mijn ps-plus abonnement.
Haha kan op een slechter moment komen. Direct pack(s) openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Vreemde en frustrerende WL avond.. had nog 7 wedstrijden voor 3 overwinningen om goud 3 weer te halen. Normaal lukt dat dan wel. Dit keer maar 2 weten te winnen. Ook een paar spelers tegen gekomen waarvan ik dacht: "huh, het is toch geen vrijdag?" Trucendoos en veel balwippen.

Veel delay, ook nog altijd het gevoel dat de framerate erg slecht was. Defensief liepen ze er soms gewoon door omdat mijn verdediger niet of te laat reageerde op wat ik wilde.Vorige weken kon ik meestal redelijk eenvoudig de steekbal tegenhouden en nu liepen ze er constant door.

Maar eens kijken wat er nou precies allemaal veranderd is in de patch, want volledig achteruit hangen en 3 man voorin houden om de steekpass op te geven lijkt erg succesvol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
fifanoob schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:14:
[...]

goedkoop spelers inkopen die allemaal op de markt gedumpt worden, deze worden over weekje weer meer waard.
Zo had ik heel veel 84 rated spelers in kunnen kopen voor 3500 per kaart en ze vandaag allemaal verkocht voor 7500
Zeker, had ongeveer 50x een 85 speler gekocht. minimaal 3K winst per stuk. Is dus weer 150K extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op zondag 24 januari 2021 @ 22:15:
[...]

Haha kan op een slechter moment komen. Direct pack(s) openen?
Ja, niks bijzonders helaas. Wel 'gratis' zo'n 20k winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14
Hier goud2 net niet gehaald, 1 potje te kort.
Nu wachten tot die toty’s een beetje zakken. Heb 7 miljoen liggen, daarvoor wil ik Kimmich, Lewa en Ramos hebben, eens kijken of dat lukt komende week :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:15
Wulfric92 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 21:06:
Dybala is binnen! :)

Aouar er weer uit, maar héb vandaag mijn team redelijk kunnen upgraden met Mid Sanchez en Dybala!

https://www.ea.com/fifa/u...Id=k85OEf75nVV3x:FFA21PS4
Ik zag je bericht en dacht: what. Dybala?! *opent Futbin*....

Heb hem ook maar snel voltooid, erg veel high rated untradeables in mijn club. Vind zijn Gold al een erg fijne CAM/ST kaart. Kan niet wachten om deze uit te proberen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
DeeleNL schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:04:
[...]

Heb hem ook maar snel voltooid, erg veel high rated untradeables in mijn club. Vind zijn Gold al een erg fijne CAM/ST kaart. Kan niet wachten om deze uit te proberen *O*
Ik wil hem ook graag doen alleen heb hybride la liga /pl team ,geen idee hoe ik hem ga linken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
20 wins behaald met nog 3 wedstrijden te gaan. Goud 1 is al een persoonlijk record in mijn 2-jarig fut-bestaan, maar stiekem hoop ik op elite 3. Eens kijken of dat er in zit. Met een beetje geluk, wie weet?

Edit: helaas, pindakaas... 1e potje gewonnen, 2e verloren.

[ Voor 13% gewijzigd door Capsaicin op 25-01-2021 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 19:29:
[...]

Hoe lang speel je met een nieuwe tactiek? Geef er eens 1 een maandje de kans...

En mbappe moet je idd even een wennen.. hij wacht lang met diep gaan en draait soms wat traag. Leer met hem omgaan dan is t een topper. Vanuit elke hoek knalt hij hem erin maar hij zorgt er niet voor dat je ineens fantastisch FIFA speelt 😂 helpt wel overigens 👍

Oftewel een tip die k je eerder heb gegeven. Blijf rustig in je spel en wen aan je team, de looplijnen en tactiek. Geef alles even een kans Mark en evalueer ook je eigen spel, meestal ligt het namelijk een heel groot deel daaraan.

Als ik verlies ben k vaak te gehaast en zoek k te snel de diepte waardoor k de verkeerde pass geef of hap ik te snel met m'n CV's :)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 24-01-2021 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:15:
[...]

Ik wil hem ook graag doen alleen heb hybride la liga /pl team ,geen idee hoe ik hem ga linken
Maak een keuze welke League je voor gaat. Je kan niet elke sbc doen!

Ik laat het gaan aangezien ik L1 & La liga speel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:15
Kan niet wachten op totw Frenkie. Z'n base is al geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3nouMWLpYjp_BgWC0ZtcAC7VM0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z6WLAkTOzFqbePEzq98Z7REW.jpg?f=fotoalbum_large

Krijg even een team tegen in de wl. Verlies verdomme met penalty’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Heb helaas vrijdag en zaterdag te weinig gespeeld moest vandaag nog 20 potten spelen.
Ga nu 20-7, maar ben kapot. Morgen gaat wekkertje weer vroeg en de kans dat ik elite haal is klein dus vind het wel goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik hou een story bij van mijn carriere mode in Fifa 21
Met elk seizoen nieuwe shirts!

https://www.instagram.com/fifa21feyenoord_career/
https://www.tiktok.com/@gontakuma

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/42EkgWyDjvcHjzHNol4iPeWK9ug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aqGRBKUPtGWBPSzEa4R4Ep9k.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Helaas niets op de rewards, Onana als hoogste, maar na het packen van mbappe hoor je mij niet meer.

Gaya freeze als cm vervangen voor soler SIF om uiteindelijk naar llorente RB te gaan

Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/5439293

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 25-01-2021 08:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
DeeleNL schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:04:
[...]

Hier idem dito. Past perfect in mijn grotendeels Serie A team. Ook in de vorige Fifa al een fijne speler, nu nog steeds denk ik zo. Ik ga 'm vandaag doen en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-06 17:00
Ik zit nu met een dilemma.
Ik had al een untradeable Prime Essien (90).
Hele fijne speler. Snel en defensief erg sterk.

Nu heb ik uit de icons swaps base pack een base Vieira gehaald. Ook een hele fijne speler denk ik. Ook untradeable.

Wat zouden jullie doen?
Zijn beide spelers samen op te stellen in bijvoorbeeld een 4231?
Het lijken me wel beide hetzelfde type speler waarvan ik er eigenlijk maar 1 nodig heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07:06
DeBers schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:47:

Nu heb ik uit de icons swaps base pack een base Vieira gehaald. Ook een hele fijne speler denk ik. Ook untradeable.

Wat zouden jullie doen?
Het lijken me wel beide hetzelfde type speler waarvan ik er eigenlijk maar 1 nodig heb :(
Lijken mij samen wel ideale middenvelders eerlijk gezegd in een dergelijke formatie. Een mooi slot op de deur en een van de twee (Essien vanwege workrates?) kun je laten spelen als box to box speler terwijl de ander achter blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
DeBers schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:47:

Wat zouden jullie doen?
in elk geval ff uittesten om aan te voelen hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Van een TOTY crash is weinig te merken.. net een Jerome Boateng gold verkocht voor 3500 coins. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Laatst online: 06-03 13:53
Ik heb Lozano (TIF 86) en die wil ik graag inpassen. Ingame wil ik naar 4-4-2 switchen en dan Lozano met werner in de spits.

Ik zat zelf te denken aan deze opstelling, waarbij ik Dybala dan op RM zet ingame.
Andere optie is: Gomez RTTF 88

Ingame wordt dan:

Werner - Lozano
Sterling - Pogba - Sissoko - Dybala
Mendy - Varane - Kounde - Cuadrado
Courtois

Hebben jullie tips?
Cuadrado, Dybala & Gomez heb ik dus nog niet.

Heb er nu Robben + Klaiber staan. Maar wil echt Lozano inpassen, die breng ik vaak erg snel in :)

Heb 350k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Komen er nog nieuwe icon swaps 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:32:
Van een TOTY crash is weinig te merken.. net een Jerome Boateng gold verkocht voor 3500 coins. _O-
daar heb ik anders afgelopen vrijdag een stuk of 50 van opgekocht met bieden voor max 950 coins. 8)
En dat is dus waar men het over heeft wat betreft de crash. De crash van highrated spelers is vaak al voor toty net als met blackfriday etc.
Tijdens toty kan je met bieden veel spelers goedkoop binnen halen omdat het aanbod zo groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
saert schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
Komen er nog nieuwe icon swaps 3?
We zitten nog op icon swaps 1, volgende maand start het nieuwe seizoen en komen er ook nieuwe icon swaps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Aaargh...ik had een nieuwe back nodig voor mijn Serie A-team omdat ik m'n tijdelijke Romagnoli in een SBC had gestopt. Ik wilde De Ligt oppikken, alleen ging de Web App helemaal bonkers met bieden. Geen idee hoe, maar ik ben nu de trotse bezitter voor 29.750 coins, ipv. de 13.000 die 'ie waard is.

Mja...wel Dybala binnen voor ongeveer 70k ipv. 190k. Had Dybala Gold en veel untradeable high-rated bankzitters die goed in de 85-rated pasten (Fabinho/Lukaku en een TOTW Hakimi). Hakimi had ik sowieso de OTW nog van, dus geen centje pijn daar! De upgrades voor m'n LaLiga-squad moeten nog maar even wachten, Dybala is een geweldige speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
dutchgio schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:22:
[...]

We zitten nog op icon swaps 1, volgende maand start het nieuwe seizoen en komen er ook nieuwe icon swaps
Is dat zeker? Aangezien de wissels SBC zelf aflopen over 18 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
saert schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Is dat zeker? Aangezien de wissels SBC zelf aflopen over 18 dagen.
Seizoen 3 duurt ook nog 18 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
rspoe schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
Ik heb Lozano (TIF 86) en die wil ik graag inpassen. Ingame wil ik naar 4-4-2 switchen en dan Lozano met werner in de spits.

Ik zat zelf te denken aan deze opstelling, waarbij ik Dybala dan op RM zet ingame.
Andere optie is: Gomez RTTF 88

Ingame wordt dan:

Werner - Lozano
Sterling - Pogba - Sissoko - Dybala
Courtois

Hebben jullie tips?
Cuadrado, Dybala & Gomez heb ik dus nog niet.

Heb er nu Robben + Klaiber staan. Maar wil echt Lozano inpassen, die breng ik vaak erg snel in :)

Heb 350k te besteden.
Zelf zou ik niet in een 4-4-2 spelen met deze spelers, maar in een 4-2-3-1
Alleen linken wordt dan wat lastiger. Ik zou ingame zo gaan spelen:

Werner
Sterling - Dybala - Lozano
Pogba - Sissoko
Courtois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:55:
[...]

Zelf zou ik niet in een 4-4-2 spelen met deze spelers, maar in een 4-2-3-1
Alleen linken wordt dan wat lastiger. Ik zou ingame zo gaan spelen:

Werner
Sterling - Dybala - Lozano
Pogba - Sissoko
Courtois
Lozano wil ik echt in de spits hebben. Als die erover heen gaat dan hij is hij weg, dan houdt Varane hem ook niet bij. Via de flanken gebeurt dat toch minder heb ik het gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:27:
Aaargh...ik had een nieuwe back nodig voor mijn Serie A-team omdat ik m'n tijdelijke Romagnoli in een SBC had gestopt. Ik wilde De Ligt oppikken, alleen ging de Web App helemaal bonkers met bieden. Geen idee hoe, maar ik ben nu de trotse bezitter voor 29.750 coins, ipv. de 13.000 die 'ie waard is.

Mja...wel Dybala binnen voor ongeveer 70k ipv. 190k. Had Dybala Gold en veel untradeable high-rated bankzitters die goed in de 85-rated pasten (Fabinho/Lukaku en een TOTW Hakimi). Hakimi had ik sowieso de OTW nog van, dus geen centje pijn daar! De upgrades voor m'n LaLiga-squad moeten nog maar even wachten, Dybala is een geweldige speler.
Ik zat ook te twijfelen om Benzema-Suarez te gaan gebruiken en mijn team dus te verbouwen. Maar toen kwam Dybala, die perfect past in mijn grotendeels Serie A team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
rspoe schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:57:
[...]

Lozano wil ik echt in de spits hebben. Als die erover heen gaat dan hij is hij weg, dan houdt Varane hem ook niet bij. Via de flanken gebeurt dat toch minder heb ik het gevoel.
Oke, snap ik. Maar dan kan je misschien proberen om Werner en Lozano in een 2-spitsensysteem, met Dybala als CAM erachter. Ik zeg dit omdat ik denk dat Dybala als RM niet genoeg tot zijn recht komt naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:59:
[...]

Oke, snap ik. Maar dan kan je misschien proberen om Werner en Lozano in een 2-spitsensysteem, met Dybala als CAM erachter. Ik zeg dit omdat ik denk dat Dybala als RM niet genoeg tot zijn recht komt naar mijn idee.
Ja 2-spitsensysteem is top, daarom speel ik zelf vaak 4-4-2. En dan moet ik eigenlijk opzoek naar een SP/CM die ik op de flank kan zetten? Vandaar dat ik dacht aan Dybala of Gomez.

Of wat zou een beter alternatief zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:59:
[...]

Eens, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen. Ik zou als middenweg voor 4222 ingame gaan. Speel ik zelf ook bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
rspoe schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:02:
[...]

Ja 2-spitsensysteem is top, daarom speel ik zelf vaak 4-4-2. En dan moet ik eigenlijk opzoek naar een SP/CM die ik op de flank kan zetten? Vandaar dat ik dacht aan Dybala of Gomez.

Of wat zou een beter alternatief zijn?
In een 4-4-2 zou ik dan toch aan de zijkanten kiezen voor snelheid, dus Lozano, maar dan kan je hem dus niet in de spits spelen. Dybala is daar wel geschikt voor (Lozano uiteraard ook). Dybala kan het beste als CAM of eventueel ook als spits spelen. Die vind ik zelf minder geschikt voor de zijkanten.

Wat @fifanoob zegt met 4-2-2-2 is inderdaad ook een optie. Misschien kan je daar iets mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 25-01-2021 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:57:
[...]

Ik zat ook te twijfelen om Benzema-Suarez te gaan gebruiken en mijn team dus te verbouwen. Maar toen kwam Dybala, die perfect past in mijn grotendeels Serie A team.
Maar...je verkoopt Benzema dan? Of laat je de Suarez-doelstelling varen? Ik volg 'm even niet, maar dat komt waarschijnlijk vooral omdat ik meerdere ploegen naast elkaar opzet en lekker wissel met spelen :) De ene keer speel ik met PL, dan LaLiga, Eredivisie of Serie A. De Suarez-Benzema-tandem staat daarom voor mij los van de Dybala SBC. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Die Dybala doet me twijfelen of ik mijn Serie A team weer onder het stof vandaan ga halen.
Maar stiekem wacht ik liever op een mooie SBC voor de bundesliga. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Maar...je verkoopt Benzema dan? Of laat je de Suarez-doelstelling varen? Ik volg 'm even niet, maar dat komt waarschijnlijk vooral omdat ik meerdere ploegen naast elkaar opzet en lekker wissel met spelen :) De ene keer speel ik met PL, dan LaLiga, Eredivisie of Serie A. De Suarez-Benzema-tandem staat daarom voor mij los van de Dybala SBC. :)
Nee, ik heb maar 1 team. Dat is nu grotendeels Serie A. Voorheen had ik een La Liga team, wat ook altijd een beetje blijft trekken bij mij. Toen kwam Suarez en dacht ik, die ga ik vrijspelen en dan misschien weer switchen naar La Liga. Maar nu kwam daar ineens Dybala, ja dan blijf ik toch liever nog even bij mijn Serie A team.
Benzema had ik toen gekocht, maar ook al weer verkocht. Ja, ik switch nog weleens van team. Misschien moet ik ook zoals meer mensen hier teams van verschillende competities maken.

Of misschien maak ik wel een hybride team met Serie A/La Liga.

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 25-01-2021 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:16:
Die Dybala doet me twijfelen of ik mijn Serie A team weer onder het stof vandaan ga halen.
Maar stiekem wacht ik liever op een mooie SBC voor de bundesliga. :P
Bundesliga heeft al veel goede spelers toch? Alleen een linksback was altijd wat lastig, maar daar is nu Sinkgraven voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:17:
[...]

Nee, ik heb maar 1 team. Dat is nu grotendeels Serie A. Voorheen had ik een La Liga team, wat ook altijd een beetje blijft trekken bij mij. Toen kwam Suarez en dacht ik, die ga ik vrijspelen en dan misschien weer switchen naar La Liga. Maar nu kwam daar ineens Dybala, ja dan blijf ik toch liever nog even bij mijn Serie A team.
Benzema had ik toen gekocht, maar ook al weer verkocht. Ja, ik switch nog weleens van team. Misschien moet ik ook zoals meer mensen hier teams van verschillende competities maken.

Of misschien maak ik wel een hybride team met Serie A/La Liga.
Helder :) Ik vind juist de afwisseling fijn...de hele week de commentator dezelfde namen horen roepen vind ik behoorlijk vervelend. Plus, m'n vrouw wordt gek van de 10 verschillende manieren hoe de naam Griezmann door Sierd wordt uitgesproken.

Over de Sinkgraven-doelstelling trouwens - die laat ik zelf lekker links liggen. Suarez was nog redelijk te doen qua eisen, plus hij is beter. Ik heb de grind voor Sinkgraven er niet voor over, En ondanks dat ik fan van Ajax ben heb ik totaal geen sentiment bij hem :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:30:
[...]

Hier idem dito. Past perfect in mijn grotendeels Serie A team. Ook in de vorige Fifa al een fijne speler, nu nog steeds denk ik zo. Ik ga 'm vandaag doen en uitproberen.
Idd, ziet er prima uit maar kan hem niet inpassen ondanks Aguero/Higuain helaas.
Lijkt me sowieso een nobrainer voor iedereen die serie-a speelt of een Ronaldo/Messi hybrid heeft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Zit nog wel met een ander dilemma: mijn team is momenteel bijna een ton meer waard dan waar ik het voor gekocht heb! Dat zit 'm vooral in Theo Hernandez, die nu voor 27.000 hoger staat dan waar ik 'm voor kocht en Gosens die nu voor 34.000 meer staat dan waar ik 'm voor kocht. ga je toch twijfelen of je niet even moet 'cashen'. Maar ja, het zijn ook beide spelers die ik niet kwijt wil in mijn Serie A team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:18:
[...]

Bundesliga heeft al veel goede spelers toch? Alleen een linksback was altijd wat lastig, maar daar is nu Sinkgraven voor!
Ja hoor, Sinkgraven was de missing link. Maar wil eigenlijk nog graag een betere CM ipv Sabitzer IF. Die is qua passing e.d. prima, maar eigenlijk zou naast Kimmich een Zakaria RTTF moeten staan.
Verder zou ik stiekem toch graag Haaland POTM vervangen door Lewa TOTY :9~

Zit nu wel met het dilemma of ik mijn Serie A spelers niet gewoon te koop zet. Spelers als Eriksen en Hakimi OTW zijn echt een veelvoud waard tov waar ik ze voor kocht.

[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 25-01-2021 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:15
MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:30:
Zit nog wel met een ander dilemma: mijn team is momenteel bijna een ton meer waard dan waar ik het voor gekocht heb! Dat zit 'm vooral in Theo Hernandez, die nu voor 27.000 hoger staat dan waar ik 'm voor kocht en Gosens die nu voor 34.000 meer staat dan waar ik 'm voor kocht. ga je toch twijfelen of je niet even moet 'cashen'. Maar ja, het zijn ook beide spelers die ik niet kwijt wil in mijn Serie A team.
Hier ook de twijfel. Lijkt me een tijdelijke hype te zijn van mensen die ‘ineens’ de Dybala SBC zien en hem moeten linken. Misschien idd slim om te cashen en later terug te kopen :+

Gosens gekocht voor 65k, nu 150k en Chiellini gekocht voor 190k en nu 290k. Het is een mooie winst en ik speel alleen maar 5-10 rivals wedstrijd en wat squad battles in de week. Kan ze waarschijnlijk weer goedkoper oppikken over een paar weekjes, of misschien wel leuke alternatieven :)

[ Voor 23% gewijzigd door DeeleNL op 25-01-2021 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Packs waren vandaag weer helemaal niks.

Meest 'interessante' was Nathan Ake, die volgens de Futbin-comments net zo goed moet presteren als de basic Varane. Ga hem eens een paar potten proberen naast Gomez in plaats van Thiago Silva OTW. :P Moet zeggen dat ik hem vaker tegenkom en het dan best een irritant mannetje is, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
DeeleNL schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:01:
[...]

Hier ook de twijfel. Lijkt me een tijdelijke hype te zijn van mensen die ‘ineens’ de Dybala SBC zien en hem moeten linken. Misschien idd slim om te cashen en later terug te kopen :+

Gosens gekocht voor 65k, nu 150k en Chiellini gekocht voor 190k en nu 290k. Het is een mooie winst en ik speel alleen maar 5-10 rivals wedstrijd en wat squad battles in de week. Kan ze waarschijnlijk weer goedkoper oppikken over een paar weekjes, of misschien wel leuke alternatieven :)
Ja, ik hou ze vooralsnog toch, omdat ik er ook mee speel. Tenzij ik besluit om Suarez in te passen, maar dan wordt het echt puzzelen met een hybride team van Serie A en La Liga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:45:
[...]

Ja, ik hou ze vooralsnog toch, omdat ik er ook mee speel. Tenzij ik besluit om Suarez in te passen, maar dan wordt het echt puzzelen met een hybride team van Serie A en La Liga.
Je kunt de spanjaarden linken met die speciale Delofeu, of TOTW Fabian/Luis Alberto.

Maar daar zit ook gelijk het zwakke punt van de Serie A naar mijn mening. Geen echt snelle middenvelders. Voor mijn manier van aanvallen op zich niet zo'n probleem, maar defensief wel lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-06 11:05
Prosac schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:43:
[...]

Je kunt de spanjaarden linken met die speciale Delofeu, of TOTW Fabian/Luis Alberto.

Maar daar zit ook gelijk het zwakke punt van de Serie A naar mijn mening. Geen echt snelle middenvelders. Voor mijn manier van aanvallen op zich niet zo'n probleem, maar defensief wel lastig.
Je zou RB Nainggolan kunnen gebruiken, die is met 85 PAC snel genoeg m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
dutchgio schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:22:
[...]

Ah, ik dacht dat er momenteel al Icon Wissels 2 waren. Goed om te horen!

Blijven de huidige icon spelers die je hebt vrijgespeeld wel in je club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
saert schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:15:
[...]

Ah, ik dacht dat er momenteel al Icon Wissels 2 waren. Goed om te horen!

Blijven de huidige icon spelers die je hebt vrijgespeeld wel in je club?
Icon Swaps deel 2 is nu.

Bedoel je de tokens? Die kun je alleen nu inwisselen. Niet gebruiken voor de nieuwe.
De icons houd je gewoon.

Al denk ik dat ik mijn Klose gewoon in een SBC stop. Kan wel janken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:43:
[...]

Dank, misschien toch eens ff puzzelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Icon swaps 1, deel 2 is nu maar ik verwacht niet dat er dadelijk meteen een nieuwe swaps klaarstaat?
Hoeveel tijd is er nog voor de huidige Swaps objectives ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-06 23:02
Vandaag het pijnlijkste met fifamoment ooit meegemaakt. Ik heb de base/mid icon sbc gedaan. Al mijn onverhandelbare +83 spelers erin gestopt: Lewandowski, Oblak, Sterling, Chiellini, Casimero,...

En wie komt eruit: Nakata 86. Kost 137.000 coins...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Drossie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:11:
Vandaag het pijnlijkste met fifamoment ooit meegemaakt. Ik heb de base/mid icon sbc gedaan. Al mijn onverhandelbare +83 spelers erin gestopt: Lewandowski, Oblak, Sterling, Chiellini, Casimero,...

ik zou nu gewoon stoppen met fifa.
wordt nog veel pijnlijker allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Drossie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:11:

tjah niet voor niks dat heel veel mensen die sbc niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Poosje geen Rivals gespeeld. Kom ik in mijn 1e potje dit leuke team tegen in div. 4(!). Ik dacht nog: misschien kan hij er niks van aangezien het toch ook div. 4 is. Helaas 7-2 verloren. Dit moet toch wel heel veel 'packluck' zijn, of niet? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O7VagHzPKITwLxpDhre_DNq0jS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuELGFMkI6jMiwhNlzQOFwsM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 15-06 13:43
Kante uit de 83+ middenvelders pack. Toch weer 180k erbij 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die friendlies voor Suarez is net WL wat een tryhards haha. Ben er lekker mee gestopt , vind 30 potten zo spelen in de week meer als voldoende :+

Overigens iemand dit wel eens gehad ? Moest me laatste pot gister winnen voor goud 2 . Kwam op papier een heel zwak team tegen.

Kreeg 2 grote kansen direct in de eerste 5 min. Alles speelde gewoon normale snelheid geen delay niks. Die knakker drukt 2x op pauze en laat alles afspelen.

Hierna was er echt gewoon niet meer te spelen , bizarre input lag , echt 2 seconden voor schieten en Pasen doen. Neymar leek net Fer qua bewegen.

Kan hij iets gedaan hebben in die minuut om de verbinding te beïnvloeden of is dat echt onmogelijk ?

Was overigen 0:30 dat ik speelde dus drukke servers zal wel meegevallen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Banega uit de ,83 plus 😂 en Moutinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:56
Traeces schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:20:
Die friendlies voor Suarez is net WL wat een tryhards haha. Ben er lekker mee gestopt , vind 30 potten zo spelen in de week meer als voldoende :+
Helemaal klaar daar mee. Snel opgeven en een volgende tegenstander zoeken. Zit er voor mijn plezier en er zijn genoeg mensen die wel leuk willen spelen. Nog maar 2 doelpunten van La Liga spelers en dan ben ik er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:17
Traeces schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:20:

Overigens iemand dit wel eens gehad ? Moest me laatste pot gister winnen voor goud 2 . Kwam op papier een heel zwak team tegen.

Kreeg 2 grote kansen direct in de eerste 5 min. Alles speelde gewoon normale snelheid geen delay niks. Die knakker drukt 2x op pauze en laat alles afspelen.

Hierna was er echt gewoon niet meer te spelen , bizarre input lag , echt 2 seconden voor schieten en Pasen doen. Neymar leek net Fer qua bewegen.

Kan hij iets gedaan hebben in die minuut om de verbinding te beïnvloeden of is dat echt onmogelijk ?

Was overigen 0:30 dat ik speelde dus drukke servers zal wel meegevallen hebben.
Enige wat ik zo kan bedenken is dat die wellicht een dikke torrent download oid aangeslingerd heeft. Zou wel triest zijn, maar tbh zou me dat niks verbazen gezien bijna de hele FIFA community rot is.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Partypooper schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 08:33:
[...]

Enige wat ik zo kan bedenken is dat die wellicht een dikke torrent download oid aangeslingerd heeft. Zou wel triest zijn, maar tbh zou me dat niks verbazen gezien bijna de hele FIFA community rot is.
Dat zou hij dan tevoren gedaan moeten hebben, als je FIFA "alt-tabbed" in een onderling potje, dan krijg je de exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vorig jaar kwam, meen k, rond deze tijd de flashback kaart uit van Modric.

Zo mooi zijn als er weer zo eentje kwam, wat een geweldige kaart was dat zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:17
Prosac schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:51:
[...]

Dat zou hij dan tevoren gedaan moeten hebben, als je FIFA "alt-tabbed" in een onderling potje, dan krijg je de exit.
Als die op PC speelt wel. Maar als die via de console speelt kan die natuurlijk gewoon op zijn pc er naast een download aanzetten. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:43
Partypooper schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:54:
[...]

Als die op PC speelt wel. Maar als die via de console speelt kan die natuurlijk gewoon op zijn pc er naast een download aanzetten. :)
En op de PC zou het ook kunnen met een ander device die je hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Partypooper schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:54:
[...]

ik moet even wat langer nadenken voor ik wat zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:15
Afgelopen weekend zo slecht gepresteerd met mijn team, had 6 kansen om 14 winst te behalen, maar bleef op 13 steken.

Nu gekozen voor dit fun team, twijfel nog om de mid Eto´o te halen, maar het scheelt niet veel punten in zijn schieten. Wat zouden jullie doen?

Oblak CL kaart is echt een hele fijne keeper, hij pakt ballen die ik andere keepers nog nooit heb zien houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OWk4s8-3BnDv65x9Gn2iE74wokk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tei43c6GwcKQIIXdeZEvy0l3.png?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
fifanoob schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Eens, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen. Ik zou als middenweg voor 4222 ingame gaan. Speel ik zelf ook bevalt mij prima.
Speel ik ook ingame, heb dan instructies voor de zijkanten op blijf voorin staan.
Werkt lekker met de aanval. Alleen gat tussen de cdm en de aanvallers is wel groot dan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Mars18 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:48:
Afgelopen weekend zo slecht gepresteerd met mijn team, had 6 kansen om 14 winst te behalen, maar bleef op 13 steken.

Nu gekozen voor dit fun team, twijfel nog om de mid Eto´o te halen, maar het scheelt niet veel punten in zijn schieten. Wat zouden jullie doen?

Oblak CL kaart is echt een hele fijne keeper, hij pakt ballen die ik andere keepers nog nooit heb zien houden.

[Afbeelding]
Fijn team hoor. Ziet er goed uit.

Keepers maken toch niet zo enorm veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
saert schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:53:
[...]

Fijn team hoor. Ziet er goed uit.

Keepers maken toch niet zo enorm veel uit?
Zou je zeggen, Deze Oblak doet echt dingen die ik andere niet heb zien doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Nog 29k te gaan in de objectives. Met nog meer dan twee weken te gaan, wordt dat natuurlijk een eitje.

Hebben jullie al een keuze gemaakt wie jullie eventueel vrijspelen? Zelf neig ik naar Pulisic, maar misschien zou Emerson een mooie vervanger zijn voor Alex Moreno Freeze? Die moet ik dan wel vroegtijdig even verkopen, zodat ik hopelijk een flinke winst kan pakken. Met TOTY Ramos zal z'n prijs denk ik alleen nog verder stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
allstarted1 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:24:
Nog 29k te gaan in de objectives. Met nog meer dan twee weken te gaan, wordt dat natuurlijk een eitje.

Hebben jullie al een keuze gemaakt wie jullie eventueel vrijspelen? Zelf neig ik naar Pulisic, maar misschien zou Emerson een mooie vervanger zijn voor Alex Moreno Freeze? Die moet ik dan wel vroegtijdig even verkopen, zodat ik hopelijk een flinke winst kan pakken. Met TOTY Ramos zal z'n prijs denk ik alleen nog verder stijgen.
Leuk hoor die gratis spelers, maar totaal geen verbetering voor mijn team helaas.

Gisteren nog even met baby Vidic gespeeld, goede defending, alleen zo traag, aan alle kanten voorbij gelopen.
Snel weer verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-06 11:05
Mars18 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:47:
[...]

Leuk hoor die gratis spelers, maar totaal geen verbetering voor mijn team helaas.
Gratis fodder in dat geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik denk, heb wat dubbele 85+ spelers, ik ga die icon SBC wel doen. Kan ik gelijk weer van Klose af.
Dus beetje puzzelen, maar voor elkaar gekregen.
Wie komt er uit wandelen

Mid Okocha _O_ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Mars18 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:47:
[...]

Lacazette heeft het best nog wel even uitgehouden in m'n team, was toen een stuk overtuigender dan Kane Gold. Die had ik gisteren even opgesteld voor de fun, maar die komt op geen enkel vlak mee. Draait als een vrachtwagen, kan geen sprint trekken. Eigenlijk bizar hoe EA een wereldspeler zo mankeert in de game. Die twee Italiaanse middenvelders halverwege de storyline presteren overigens best goed voor gratis spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
Iemand ervaring met Prime Keane? Net de untradeable icon SBC gedaan (had flink wat fodder in mijn team, dus uiteindelijk rond de 180K betaald slechts). Wil hem naast een andere verdedigend sterke speler zetten in een 4222 of 4231, met Keane als meest verdedigende speler waarschijnlijk.

Work rates lijken okay met High Def, Mid Attack. Misschien een shadow erop voor wat extra snelheid ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Blijf inmiddels echt al dikke maand steken qua prestaties in DR en WL, volgens mij de persoonlijke top wel bereikt binnen dit spel dit jaar ;)
Inmiddels maar is een team samengesteld om c. Ronalo heen, keer totaal wat anders.: https://www.futbin.com/21/squad/5556655
Mocht schweini niet bevallen, komt daar naingolan met wat coins over voor een andere positie te versterken. Iemand nog tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-06 22:14
Casual_T schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 13:08:
Iemand ervaring met Prime Keane? Net de untradeable icon SBC gedaan (had flink wat fodder in mijn team, dus uiteindelijk rond de 180K betaald slechts). Wil hem naast een andere verdedigend sterke speler zetten in een 4222 of 4231, met Keane als meest verdedigende speler waarschijnlijk.

Work rates lijken okay met High Def, Mid Attack. Misschien een shadow erop voor wat extra snelheid ..
Ja, ik speel met Keane. Heb hem 3 weken geleden ongeveer voor niets kunnen completen door heel veel fodder. Twijfelde tussen Keane en de Icon SBC maar kwa random Icon Packs Pires en Moore gekregen, dus de keuze was snel gemaakt.

Speel hem in 4-2-2-2 op CDM met TOTGS Bruno naast hem. En ik moet zeggen, het valt me echt alleszins mee. Zijn passing is heel erg goed, geeft zelden een rare bal. Defensief ook sterk, snelheid is af en toe iets minder maar het is dan ook weer niet zo dat ie aan alle kanten voorbij wordt gelopen. Leer er slim mee omgaan dan is het geen enkel probleem. Kwa logheid valt het me ook enorm mee.

Zeker als je er een wat snellere en voetballende CVM naast zet (ik heb dan Fernandes) zou ik hem lekker completen mits je fodder hebt. Kan je ook weer andere spelers linken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
SH-FR schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:42:
[...]

Ja, ik speel met Keane. Heb hem 3 weken geleden ongeveer voor niets kunnen completen door heel veel fodder. Twijfelde tussen Keane en de Icon SBC maar kwa random Icon Packs Pires en Moore gekregen, dus de keuze was snel gemaakt.

Speel hem in 4-2-2-2 op CDM met TOTGS Bruno naast hem. En ik moet zeggen, het valt me echt alleszins mee. Zijn passing is heel erg goed, geeft zelden een rare bal. Defensief ook sterk, snelheid is af en toe iets minder maar het is dan ook weer niet zo dat ie aan alle kanten voorbij wordt gelopen. Leer er slim mee omgaan dan is het geen enkel probleem. Kwa logheid valt het me ook enorm mee.

Zeker als je er een wat snellere en voetballende CVM naast zet (ik heb dan Fernandes) zou ik hem lekker completen mits je fodder hebt. Kan je ook weer andere spelers linken!
Klinkt goed! Ik ga hem pas komende WL testen, doordeweeks speel ik meestal niet. Gezien ik geen miljonair ben in coins, kies ik wel een goedkopere optie dan Bruno TOTGS denk ik :9.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
kom mij toch een team tegen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wCgRGPvjggHQdXRjtY7ZxxcI4w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s3C9nnbV1elOkIC710Dv3xTw.jpg?f=user_large

Maar een team zegt niet zoveel. Het is was wel een rivals potje in divisie1.

uitslag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/btjb0wLf0FJOVaWTmUyMRRoa7lo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqgFVz2pwXGAlHFD7PEygXLq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:37:
kom mij toch een team tegen..

[Afbeelding]

Maar een team zegt niet zoveel. Het is was wel een rivals potje in divisie1.

uitslag.

[Afbeelding]
Teams zeggen indd niks , die knakker van het weekend met ze toty mbappe en lewa kon ook niet scoren tegen me.

Overigens ga ik wel ff wat meer er voor zetten als ik cr7 of mbappe toty tegen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-06 22:14
Casual_T schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:30:
[...]

Klinkt goed! Ik ga hem pas komende WL testen, doordeweeks speel ik meestal niet. Gezien ik geen miljonair ben in coins, kies ik wel een goedkopere optie dan Bruno TOTGS denk ik :9.
Haha, packte hem uit de Partybag SBC. Ik heb een heel goed team waardoor veel mensen zullen denken dat ik er honderden euro’s tegenaan heb gegooid.

Maar met Ronaldo, Rashford RTTF en Bruno Fernandes echt gewoon geluk gehad in Rewards en SBC packs. Overigens de laatste weken is het helemaal niets met de spelers die ik pack, maar zoals gezegd, dat is niet meer normaal, ken genoeg mensen die echt helemaal niets hebben gepackt dit jaar..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 15-06 13:43
EA heeft de silver objectived gefixed je hoeft niet meer tegen een "vriend" te spelen
Pagina: 1 ... 83 ... 158 Laatste