Nou 1 depth en dropback is volgens mij weer helemaal terug. 4 tegenstanders van de 5 staan weer doodleuk alleen maar op de eigen 16 te verdedigen en dat is het. Zo fucking saai
Speelde laatst tegen een team waarbij zelf robben in z'n eigen 16 aan het verdedigen was 😭Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:08:
Nou 1 depth en dropback is volgens mij weer helemaal terug. 4 tegenstanders van de 5 staan weer doodleuk alleen maar op de eigen 16 te verdedigen en dat is het. Zo fucking saai
ik vind dat op zich prima te doen.Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:08:
Je kunt zonder onder druk gezet te worden kijken waar je hun gaten kan vinden.
Hoi!Augy schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:14:
[...]
Speelde laatst tegen een team waarbij zelf robben in z'n eigen 16 aan het verdedigen was 😭
(maar ik speel niet op 1 depth
Dat het te doen is okey, maar het is gewoon echt pleuris saai. Win 9 van de 10x die potten ook gewoon maar vind er geen ruk aan.cubert20 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:14:
[...]
ik vind dat op zich prima te doen.
Je kunt zonder onder druk gezet te worden kijken waar je hun gaten kan vinden.
Net ook zo’n gast een nog ziekere aanval dan mijne met sif cr7( rood ), mbappe, neymar en baby Zidane. Gewoon weigeren aan te vallen , zo’n leuke aanval en dan op je eigen 16 hangen.
Uit eindelijk win ik dan met 2-1 is het een saaie pot voor beide geweest en hij geen ruk bereikt. Maarjah het is helaas maar zo.
Naja zoals aanval hierboven beschreven staat alleen maar hangen op eigen 16. Laat die cr7 komen waar hij een monster is. In de 16 van je tegenstander. De grap is dan nog als ze ineens moeten aanvallen kunnen ze ook nog best een potje fifa spelen. Dan denk ik ook waarom niet gewoon zo vanaf het begin spelen.Augy schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:14:
[...]
Speelde laatst tegen een team waarbij zelf robben in z'n eigen 16 aan het verdedigen was 😭
[ Voor 27% gewijzigd door Traeces op 22-01-2021 23:37 ]
1 mil aan coins maar wat er mee te doen. Iemand nog investering tips?
Rttf Wijnaldum ?fifanoob schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:43:
1 mil aan coins maar wat er mee te doen. Iemand nog investering tips?
Wanneer Liverpool doorgaat in de cl word die nog een stuk meer waard als nu. Maar durf daar daar nu ff niet 100% op in te zetten hoe slecht Liverpool speelt.
Je rttf cancelo kan wel 1 van de beste backs worden in het spel. Dus die investering gaat zeker ze geld opleveren. City zal wel makkelijk winnen van gladbach.
Spelers van 83 t/m 86 zullen wel een stuk lager worden komende dagen ivm die lading packs die geopend worden. Misschien die opkopen en vasthouden ?
Ai, das niet best. Ik baalde zelf ook enorm van mij 87 Wright met base mid icon.Prosac schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:02:
Harkte vanavond zowaar 4 overwinningen WL binnen die ik nog nodig had voor de laatste tokens voor iconswaps.
Standaard Icon pack van de swap geopend. Volgens mij kan het haast niet slechter met Miroslav Klose
Net toch POTM Bruno Fernandes maar gedaan. De helft kon ik vanuit mijn eigen team invullen en heb ongeveer 500k bij moeten leggen. Morgen maar eens testen
[ Voor 16% gewijzigd door 038Zwolle op 22-01-2021 23:54 ]
ja klopt die rttf cancelo is al 20k gestegen sinds aankoop dus dat gaat prima. Heb daar 4 van op transferlijst en 1 in de basis staan dus dat wordt ook wel kassa.Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:52:
[...]
Rttf Wijnaldum ?
Wanneer Liverpool doorgaat in de cl word die nog een stuk meer waard als nu. Maar durf daar daar nu ff niet 100% op in te zetten hoe slecht Liverpool speelt.
Je rttf cancelo kan wel 1 van de beste backs worden in het spel. Dus die investering gaat zeker ze geld opleveren. City zal wel makkelijk winnen van gladbach.
Spelers van 83 t/m 86 zullen wel een stuk lager worden komende dagen ivm die lading packs die geopend worden. Misschien die opkopen en vasthouden ?
Ja zat ook al beetje te kijken naar wat 83 rated kaartjes ofzo.
Of wellicht wat inform kaartjes inslaan zijn ook niet echt duur volgens mij.
lastig op moment.
Mijn volgende upgrade die ik wil gaan doen is Cruijff91 dus heb nog wel eventjes te gaan. 1 mil coins en ongeveer 800k nog op tl staan dus moet nog kleine 2miljoen bij

Is het nog handig om Klose te bewaren of kan ik hem gewoon als fodder gebruiken in SBC's?
Twijfel serieus om wat high rated kaarten in te kopen, Kane , aguero kosten echt geen drolfifanoob schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:57:
[...]
ja klopt die rttf cancelo is al 20k gestegen sinds aankoop dus dat gaat prima. Heb daar 4 van op transferlijst en 1 in de basis staan dus dat wordt ook wel kassa.
Ja zat ook al beetje te kijken naar wat 83 rated kaartjes ofzo.
Of wellicht wat inform kaartjes inslaan zijn ook niet echt duur volgens mij.
lastig op moment.
Mijn volgende upgrade die ik wil gaan doen is Cruijff91 dus heb nog wel eventjes te gaan. 1 mil coins en ongeveer 800k nog op tl staan dus moet nog kleine 2miljoen bij
Momenteel en gaan zeker weten stijgen.
Zeker doen! Ik heb echt mooie slagjes geslagenTraeces schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:08:
[...]
Twijfel serieus om wat high rated kaarten in te kopen, Kane , aguero kosten echt geen drol
Vraag me wel af waar je 1 depth en dropback aan herkent.Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:08:
Kan ook zijn dat je zelf heel possesion based speelt.
zit wat in, ik ga ook ff wat 88+ kaartjes inslaan.Traeces schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:08:
[...]
Twijfel serieus om wat high rated kaarten in te kopen, Kane , aguero kosten echt geen drol
start de console wel weer op die app is zo verschrikkelijk traag irritant.
[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 23-01-2021 00:21 ]
Nou heel simpel als ze niet in bal bezit zijn zie je ze direct achteruit rennen en voor de 16 hangen. Zeker bij de aftrap zie je dat direct, schieten ze allemaal direct achteruit en stapt er geen ene speler uitcubert20 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:15:
[...]
Vraag me wel af waar je 1 depth en dropback aan herkent.
Kan ook zijn dat je zelf heel possesion based speelt.
10x kane 10x sterling kleine 800k coins voor betaald.
Iemand enig idee waar 88 rated kaartjes soms naar pieken?
Ga ook nog ff wat 84 rated fodder inslaan
Ff wachten op nieuwe sbc. Ze zullen wel rebouncen.fifanoob schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:43:
10x kane 10x sterling kleine 800k coins voor betaald.
Had deze week paar Reus IF opgepikt rond 100K en vannacht verkocht met 30K winst per stuk. Ook een aantal goedkope IF LM uit de Ligue 1 met mooie winst verkocht.
Ik dacht dat mbappe wel zou dalen in prijs? Word alleen maar duurder..
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Niet alleen die. Ik vjnd de 83 en 84 rated ook bizar hoog nog. Zodra 83 rated weer rond de 2k kosten ga ik ze inslaan.Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:52:
[...]
Rttf Wijnaldum ?
Komt doordat iedereen zijn stapel packs heeft geopend en niemand geluk heeft gehad. Dus logisch vervolg is, dan maar kopen...daltona schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:01:
Ik dacht dat mbappe wel zou dalen in prijs? Word alleen maar duurder..
Is er een reden om nu je packs te openen tov volgende week als ze allemaal in packs zitten?CrazyFool schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:04:
[...]
Komt doordat iedereen zijn stapel packs heeft geopend en niemand geluk heeft gehad. Dus logisch vervolg is, dan maar kopen...
Of opent iedereen zijn packs omdat ze bang zijn dat er geen allemaal in packs tijd komt.
K had geen zin langer te wachten al had k er maar 5... Ben er veel te ongeduldig voor en pack tog nooit wat.
Tot gisteren
Maar gok gewoon ongeduldige mensen
Tot gisteren
Maar gok gewoon ongeduldige mensen
[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 23-01-2021 08:21 ]
Gisterenavond was je kans op open bid.....DeBers schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:03:
[...]
Niet alleen die. Ik vjnd de 83 en 84 rated ook bizar hoog nog. Zodra 83 rated weer rond de 2k kosten ga ik ze inslaan.
Heb er denk een stuk of 50 weten binnen te hengelen totdat de app vast liep.....
:strip_exif()/f/image/snVLGfWCYqN2iRNiEr8o97za.jpg?f=fotoalbum_large)
Gisteravond 6-0 geëindigd. Durf de rest van het weekend bijna niet meer te spelen 
Cheap beast tip: Thorgan Freeze. Gaat als een speer, jankt alles erin

Cheap beast tip: Thorgan Freeze. Gaat als een speer, jankt alles erin
Lekker man, hoeveel transferwinst heb je in totaal?Hassiebassie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 06:43:
[...]
Ff wachten op nieuwe sbc. Ze zullen wel rebouncen.
Had deze week paar Reus IF opgepikt rond 100K en vannacht verkocht met 30K winst per stuk. Ook een aantal goedkope IF LM uit de Ligue 1 met mooie winst verkocht.
Geestig wel hoe dat werkt. Diverse bekende FIFA-spelers hebben hun tactiek aangegeven hoe ze meer packs kunnen verkrijgen tijdens TOTY.
Met name door de league-SBC's steeds opnieuw te doen. De Champions League bv, maar de prijzen voor spelers daarvan schieten nu door het dak.
Een Daley Blind kon je volgens mij eerder nog wel onder de 1000 ophalen. Nu vanaf 2000 lijkt het.
Met name door de league-SBC's steeds opnieuw te doen. De Champions League bv, maar de prijzen voor spelers daarvan schieten nu door het dak.
Een Daley Blind kon je volgens mij eerder nog wel onder de 1000 ophalen. Nu vanaf 2000 lijkt het.
Zouden er nog upgrade sbc’s komen waar je goude glimmende spelers voor nodig hebt? Heb namelijk een hoop Premier League en Bundesliga ingeslagen in de hoop die met winst te verkopen...
Prime Mattheus binnen gehaald (2.8m), geen zin in een nog een WL met struggles op het middenveld. Denk dat hij van meer waarde voor mijn team is dan Mid Cruyff (dat was de andere gegadigde).
Wellicht ook iets te vroeg gekocht (ik verwacht nog wel een dip zondag/maandag), maar so be it!
Nog 1.5m over nu, nog geen idee waar ik die voor ga gebruiken.
Wellicht ook iets te vroeg gekocht (ik verwacht nog wel een dip zondag/maandag), maar so be it!
Nog 1.5m over nu, nog geen idee waar ik die voor ga gebruiken.
Tog gek, heb je mbappe TOTY. Werkt het voor geen meter in je huidige tactiek.
Overgeschakeld naar 3-5-2 en hatse daar gaat de driehoek (aspas POTM & Mbappe TOTY sp, Ben Arfa FB cam)
Kante, navas freeze en Varane werken goed als CV's. Op de flanken Kurzawa & Carvajal. Cdm casemiro TOTW en de andere b2b moet k nog vervangen maar is nu gaya freeze
Overgeschakeld naar 3-5-2 en hatse daar gaat de driehoek (aspas POTM & Mbappe TOTY sp, Ben Arfa FB cam)
Kante, navas freeze en Varane werken goed als CV's. Op de flanken Kurzawa & Carvajal. Cdm casemiro TOTW en de andere b2b moet k nog vervangen maar is nu gaya freeze
Vind hem erg fijn spelen. Al vind ik Mendy ook erg goed. Ligt aan mij of merk weinig verschilAugy schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:44:
Iemand die hier Kurzawa sbc heeft gedaan? Ben erg benieuwd hoe hij bevalt.. speel nu met amavi HL maar die is het net niet en hij koppelt lekker met mbappe/Neymar en dat is de kant die ik opgestuurd word door ea
K meen @Mars18
Plus voor mij is dat Neymar 10 chem heeft nu
Mensen ervaring met Prime Larsson?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik zit er ook naar te kijken.Hassiebassie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 00:06:
Heeft er hier ervaring met Cantona? Lijkt me leuk om straks als spits te kopen. Of toch beter gewoon C. Ronaldo in de spits?
Stoichkov is leuk maar 3 ster weak is jammer
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Afgelopen 3 dagen 400K ofzo.fifanoob schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 10:31:
[...]
Lekker man, hoeveel transferwinst heb je in totaal?
In totaal tik ik sinds begin december bijna de 5 miljoen aan
Hier ook. Onder andere Tagliafico ging als een raket. Stuk of 25 gewonnen onder de 2K. Vanochtend verkocht voor 5K of meerLukeSpangas schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:22:
[...]
Gisterenavond was je kans op open bid.....
Heb er denk een stuk of 50 weten binnen te hengelen totdat de app vast liep.....
[Afbeelding]
Hmmm, de Silver Objectives van deze week zijn weer eens glitched. Zag op Reddit dat het helpt om eventueel met vrienden online te spelen. Heb de controller even weggelegd, maar mocht iemand zin hebben om later vandaag op PS4 tegen elkaar te spelen: jeroenbn is m'n PSN
Misschien ook leuk om eens wat tips uit te wisselen over speelstijl ofzo?
Ben inmiddels gestart met het binnenhalen van Suarez. Dat worden nog lange potten met veel try-hards en celebrations tegenover je
Ben inmiddels gestart met het binnenhalen van Suarez. Dat worden nog lange potten met veel try-hards en celebrations tegenover je

[ Voor 16% gewijzigd door allstarted1 op 23-01-2021 13:51 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik heb de winsten godzijdank al binnnen. Nu nog 6 goals met Primera Division spelers. Meestal scoor ik gewoon snel met Williams en Guedes en leg de controller op de kop om ff de vaatwasser uit te gaan pakken ofzo.allstarted1 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:49:
Hmmm, de Silver Objectives van deze week zijn weer eens glitched. Zag op Reddit dat het helpt om eventueel met vrienden online te spelen. Heb de controller even weggelegd, maar mocht iemand zin hebben om later vandaag op PS4 tegen elkaar te spelen: jeroenbn is m'n PSN![]()
Ik zou eigenlijk ook wat meer moeten gaan traden. Maar meestal rond deze tijd in het seizoen ben ik wat minder fanatiek. (En eigenlijk vind ik het spel het leukste tot aan TOTY )
Maar dat zie ik goed terug aan mijn coins op dit moment. Nog geen 50k
24k038Zwolle schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:04:
Ik zou eigenlijk ook wat meer moeten gaan traden. Maar meestal rond deze tijd in het seizoen ben ik wat minder fanatiek. (En eigenlijk vind ik het spel het leukste tot aan TOTY )
Heb keurig alle coinsinks SBCs gedaan on blut te zijn tijdens TOTY
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
WL maar even weer aan de kant gelegd. Waar het gisteravond best aardig speelde, kom ik er nu bijna voor geen meter door. Niet met 4-2-3-1, niet met 3-5-2. Men hangt achterover in de 16 en gokt op een counter.
Gewoon ook geen goal weten te maken.
. Vier potjes gespeeld, ook vier keer met 1-0 of verloren nadat een tegenstander na een block toch de bal weer voor de voeten krijgt en door kan rennen. Dan zijn vrije kansen creeren en de bal steevast naastkoppen (ik kan dat echt niet blijkt) of op de lat schieten wel erg frustrerend ook.
Gewoon ook geen goal weten te maken.
Ja, ik speel met Larsson, heb hem gisteren weer gekocht en 11 potjes Weekend League gespeeld. Let wel, de verbinding was gister echt verschrikkelijk en fatsoenlijk combineren zat er niet in. Daarom wil ik eigenlijk geen oordeel geven over Larsson maar mijn eerste bevindingen zijn de volgende:Mars18 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:31:
[...]
Vind hem erg fijn spelen. Al vind ik Mendy ook erg goed. Ligt aan mij of merk weinig verschil
Plus voor mij is dat Neymar 10 chem heeft nu
Mensen ervaring met Prime Larsson?
Larsson is door zijn jumping een erg goede kopper. Hij is redelijk snel, echter als iemand Varane en Kounde heeft (of Gomez) verwacht dan niet dat hij ze er gemakkelijk uit loopt. Dat geldt overigens voor veruit de meeste spitsen.
Zijn schieten is waar hij voor mij de meeste indruk maakt. Geplaatste schoten zijn heerlijk met hem, sowieso vanuit elke aardige positie schiet deze man raak. Korte hoek, lange hoek, randje zestien. Schotkracht is ook positief. Dribbelen niet hoogstaand, maar ruim voldoende. Heb nog geen rare aanname gezien ook.
Loopacties zijn erg goed, maar door zijn high/high loopt ie soms ook op het middenveld, waar ik hem niet wil zien. Dat valt eventueel te verhelpen door de instructie ‘voorin blijven’ te gebruiken. Heb dat zelf nog niet gedaan.
Kortom: Zoek je een spits die af en toe een bal erin kopt, heerlijk kan afronden en redelijk snel is, ga dan voor Larsson. Mijn tip zou sowieso zijn om er een behendige héle snelle spits naast te zetten, denk aan Mané bijvoorbeeld. Ik speel met CR7 en Larsson en die lijken redelijk op elkaar kwa motoriek.
Als de gameplay vandaag wél een beetje fatsoenlijk is dan zal ik later vanavond even de nieuwe ervaringen delen! Voorlopig kan je met deze review wel vooruit denk ik 😛
Ik ben afgehaakt sinds de objectives niet meer via Rivals gehaald kunnen worden. Ik speel een of twee potjes per avond en heb geen zin of tijd om meer te spelen. Dus ik hou het maar bij wekelijkse rewards en af en toe een sbc. Helaas is de verhouding tussen de tijd die je erin moet steken en wat je eruit haalt helemaal zoek.
Heeft er iemand tijd om een friendly tedoen op de pc? Objective is weer bugged.
PM me
PM me
Dank je wel. Mooie uitgebreide review. Ben zelf geen kopper.SH-FR schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:51:
[...]
Ja, ik speel met Larsson, heb hem gisteren weer gekocht en 11 potjes Weekend League gespeeld. Let wel, de verbinding was gister echt verschrikkelijk en fatsoenlijk combineren zat er niet in. Daarom wil ik eigenlijk geen oordeel geven over Larsson maar mijn eerste bevindingen zijn de volgende:
Larsson is door zijn jumping een erg goede kopper. Hij is redelijk snel, echter als iemand Varane en Kounde heeft (of Gomez) verwacht dan niet dat hij ze er gemakkelijk uit loopt. Dat geldt overigens voor veruit de meeste spitsen.
Zijn schieten is waar hij voor mij de meeste indruk maakt. Geplaatste schoten zijn heerlijk met hem, sowieso vanuit elke aardige positie schiet deze man raak. Korte hoek, lange hoek, randje zestien. Schotkracht is ook positief. Dribbelen niet hoogstaand, maar ruim voldoende. Heb nog geen rare aanname gezien ook.
Loopacties zijn erg goed, maar door zijn high/high loopt ie soms ook op het middenveld, waar ik hem niet wil zien. Dat valt eventueel te verhelpen door de instructie ‘voorin blijven’ te gebruiken. Heb dat zelf nog niet gedaan.
Kortom: Zoek je een spits die af en toe een bal erin kopt, heerlijk kan afronden en redelijk snel is, ga dan voor Larsson. Mijn tip zou sowieso zijn om er een behendige héle snelle spits naast te zetten, denk aan Mané bijvoorbeeld. Ik speel met CR7 en Larsson en die lijken redelijk op elkaar kwa motoriek.
Als de gameplay vandaag wél een beetje fatsoenlijk is dan zal ik later vanavond even de nieuwe ervaringen delen! Voorlopig kan je met deze review wel vooruit denk ik 😛
Weet niet hoe ik het moet indelen nog. Denk zelf aan cantona 90 die is 1.7 miljoen naast Ronaldo. Dan heb ik alleen geen snelle spits meer staan.
Larsson er in dan zou ik weer CL varane kunnen halen.
Heb gisteren Carlos Alberto cv gehaald. Die is ook erg fijn
Gisteren met alle hoge rated fodder een heel groot deel van Roberto Carlos kunnen afmaken, vandaag de rest ingevuld en Suarez gelijk maar gedaan. Team nu:
/f/image/FoXeT4sebyEp0V5w2tARiXjo.png?f=fotoalbum_large)
In-game 4-2-2-2 met Rashford en Suarez in de spits, Rivaldo en Robben erachter, Blanc en Essien op CDM.
Nu nog even twijfelen voor wie ik Rivaldo ga vervangen uiteindelijk. Zat te denken aan Prime Zola. Jullie nog aanraders?
/f/image/FoXeT4sebyEp0V5w2tARiXjo.png?f=fotoalbum_large)
In-game 4-2-2-2 met Rashford en Suarez in de spits, Rivaldo en Robben erachter, Blanc en Essien op CDM.
Nu nog even twijfelen voor wie ik Rivaldo ga vervangen uiteindelijk. Zat te denken aan Prime Zola. Jullie nog aanraders?
[ Voor 25% gewijzigd door Saekerhett op 23-01-2021 16:20 ]
Ik moet alleen west Brom van premier League nog... Kan hem serieus niet afronden, wederom weer een faal van EA. Het forum staat er vol mee. De zilveren spelers staan simpel weg niet op de markt, en die er zijn haal je de chem niet mee.Prosac schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 10:40:
Geestig wel hoe dat werkt. Diverse bekende FIFA-spelers hebben hun tactiek aangegeven hoe ze meer packs kunnen verkrijgen tijdens TOTY.
Daar zit ik ook vast mee. Die is niet te doen. Tenzij je zelf zilveren packs gaat openen denk ik.FidoDido schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:55:
[...]
Ik moet alleen west Brom van premier League nog... Kan hem serieus niet afronden, wederom weer een faal van EA. Het forum staat er vol mee. De zilveren spelers staan simpel weg niet op de markt, en die er zijn haal je de chem niet mee.
Nou, delay is wel aanwezig vandaag maar toch een - voor mijn doen - prima balans momenteel: 10 winst uit 14 wedstrijden. Nu komen de verliespartijen aan waarschijnlijk dus denk dat ik sowieso tot 14 winst kan spelen ivm tijdgebrek. Fabinho en gini ucl live blijft een heerlijk duo op het middenveld en de nieuwe 4 2 3 1 - guide van futbin werkt naar behoren. Vooral blijven wisselen met tactics als je merkt dat iets niet werkt is de sleutel om progressie te maken merk ik.
Wel klote want je doet hem voor die 100k pack want in feite heb je er nu verlies op. 100k pack is geen garantie uiteraard op winst.Prosac schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Daar zit ik ook vast mee. Die is niet te doen. Tenzij je zelf zilveren packs gaat openen denk ik.
De League SBC zonder spelers was al weer een downgrade maar deze knulligheid maakt het nog erger.
Ook belachelijk dat 1 derde van de totale League SBC kosten 1 team is...
komt er vanavond nog een sbc waardoor fodder weer gaat stijgen?
Momenteel is alles lekker aan het dalen en ben benieuwd wanneer ik wat zal inkopen.
Momenteel is alles lekker aan het dalen en ben benieuwd wanneer ik wat zal inkopen.
Ik heb gisteren om 19:00 al mijn slag geslagen met inkopen. Maar de verkoop is dramatisch op dit moment. Waarschijnlijk pas weer beetje normaal na volgende week...cubert20 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:03:
komt er vanavond nog een sbc waardoor fodder weer gaat stijgen?
vervang rashford voor neymar?Saekerhett schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:51:
Gisteren met alle hoge rated fodder een heel groot deel van Roberto Carlos kunnen afmaken, vandaag de rest ingevuld en Suarez gelijk maar gedaan. Team nu:
[Afbeelding]
Jullie zouden de League SBC's van Saudi, MLS, Eredivisie en Belgie etc. kunnen doen. Zitten enorm veel zilveren packs tussen.Prosac schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Daar zit ik ook vast mee. Die is niet te doen. Tenzij je zelf zilveren packs gaat openen denk ik.
Vandaag een paar packs geopend om de fun van het openen te spreiden. Alleen wat (rare) mega packs, uit eentje kwam zowel Di Maria als Icardi, de perfecte SBC fodder voorhoede met hun perfect link. Ook de 84+ player pick gedaan, 2 beste keuzes waren Alisson en Bruno Fernandes. Erg jammer dat TOTY Fernandes nog niet in de packs zit, maar dan was de kans veel kleiner geweest dat hij bij de picks zat natuurlijk. Heb Alisson gekozen aangezien hij higher rated is voor 2 Icon SBC's die ik nog wil doen. De standaard Bruno is niet meer goed genoeg om in een team te gebruiken.
WL gaat best prima, in het begin een paar onnodige losses, maar inmiddels staat de teller op 10-4. Morgen kijken hoe ver ik kan komen. Deze keer eens een poging doen om tot Goud 1 te komen, die Jumbo Rare Player Packs rewards tijdens TOTY zijn wel de moeite waard.
WL gaat best prima, in het begin een paar onnodige losses, maar inmiddels staat de teller op 10-4. Morgen kijken hoe ver ik kan komen. Deze keer eens een poging doen om tot Goud 1 te komen, die Jumbo Rare Player Packs rewards tijdens TOTY zijn wel de moeite waard.
Wat een heerlijk team zeg, misschien Rivaldo voor Ronaldinho vervangen? Of Cruijff op z'n tijd?Saekerhett schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:51:
[Afbeelding]
Zou kunnen maar moet je wel veel geluk hebbenMarkuss schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Jullie zouden de League SBC's van Saudi, MLS, Eredivisie en Belgie etc. kunnen doen. Zitten enorm veel zilveren packs tussen.
Blijft natuurlijk een soort workaround met de geluksfactor
[ Voor 8% gewijzigd door FidoDido op 23-01-2021 19:20 ]
Bijzonder vervelend dat je voor week 4 zilver tegen een "vriend" moet spelen. Normaal zijn vriendschappelijke wedstrijden voldoende. Laat ik nu geen vrienden die (nog steeds) Fut spelen..
Weet niet of je op PS speelt. Je mag me anders toevoegen op jeroenbn038Zwolle schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:31:
Bijzonder vervelend dat je voor week 4 zilver tegen een "vriend" moet spelen. Normaal zijn vriendschappelijke wedstrijden voldoende. Laat ik nu geen vrienden die (nog steeds) Fut spelen..
Ik doe deze net dacht dat die online friendly mode objectives ook mee telde niet dus.038Zwolle schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:31:
Volgens mij is dit gewoon weer bugged deze is eerder geweest zelfde geneuzel later in de week werkte het wel
Augy1982 voeg me gerust toe. Ik heb straks wel even tijd mocht iemand willen 👍allstarted1 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:36:
[...]
Weet niet of je op PS speelt. Je mag me anders toevoegen op jeroenbn
Zou kunnen, maar las op internet dat het wel werkt als je tegen een vriend speelt.FidoDido schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:44:
[...]
Ik doe deze net dacht dat die online friendly mode objectives ook mee telde niet dus.
Volgens mij is dit gewoon weer bugged deze is eerder geweest zelfde geneuzel later in de week werkte het wel
Thnx @allstarted1 maar ik ben weer even klaar met fifa voor vandaag 😁
Speelde vandaag met een 41212 opstelling . Ging best goed 10-2. PoTM Bruno is precies wat ik nodig ben en speelt prima. Robben wel gewisseld en daardoor klaiber ook helaas. Klaiber was een beest, maar robben kan ik echt niets mee. Baal ervan dat ik daar fodder aan verpest heb.
We kunnen bevestigen dat de zilveren doelstelling vrijgespeeld wordt. Thanks Augy, leuke pot en geen celebrations, hahaAugy schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:55:
[...]
Augy1982 voeg me gerust toe. Ik heb straks wel even tijd mocht iemand willen 👍
Het spel is op dit moment echt een schim van wat het een maand geleden was. Alles voelt zo sluggish en het lijkt wel alsof mijn spelers continu aan het schaatsen zijn. Gestopt bij gold 3 en Matthaus weer verkocht (voor 2,940,000 - precies kiet after tax).
Ik denk dat ik de komende weken even geen WL ga spelen, dan kan ik de coins beter op de bank hebben in die tijd.. heb nog een aantal andere games die ik niet/nauwelijks gespeeld heb, ga daar maar eens naar kijken.
Ik denk dat ik de komende weken even geen WL ga spelen, dan kan ik de coins beter op de bank hebben in die tijd.. heb nog een aantal andere games die ik niet/nauwelijks gespeeld heb, ga daar maar eens naar kijken.
[ Voor 12% gewijzigd door Mesque op 23-01-2021 20:49 ]
Toch nog even een paar potjes gespeeld.
1e game speel ik tegen iemand die leaved nadat hij rood krijgt en het gelijk staat in de 80ste minuut.... zo frustrerend dat je dan de win niet krijgt!
Neymar verkocht en Freeze verratti op zijn plek gezet. Fernandes is toch fijner als cam en met Ronaldo en etoo untradeable liep er meestal 1 van de 3 op LM als ik 442 speelde. Het meeste speel ik echter met 41212 en als cm is hij ook prima (samen met kante cdm, wijnaldum cm en Bruno cam).
Nu 700k om te investeren of uit te geven aan een CB om walker of varane maar eens te vervangen.
1e game speel ik tegen iemand die leaved nadat hij rood krijgt en het gelijk staat in de 80ste minuut.... zo frustrerend dat je dan de win niet krijgt!
Neymar verkocht en Freeze verratti op zijn plek gezet. Fernandes is toch fijner als cam en met Ronaldo en etoo untradeable liep er meestal 1 van de 3 op LM als ik 442 speelde. Het meeste speel ik echter met 41212 en als cm is hij ook prima (samen met kante cdm, wijnaldum cm en Bruno cam).
Nu 700k om te investeren of uit te geven aan een CB om walker of varane maar eens te vervangen.
7-2 hier maar het speelt echt erg raar, de delay is merkbaar aanwezig op je input.Vestendrie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:25:
Nou, delay is wel aanwezig vandaag maar toch een - voor mijn doen - prima balans momenteel: 10 winst uit 14 wedstrijden. Nu komen de verliespartijen aan waarschijnlijk dus denk dat ik sowieso tot 14 winst kan spelen ivm tijdgebrek. Fabinho en gini ucl live blijft een heerlijk duo op het middenveld en de nieuwe 4 2 3 1 - guide van futbin werkt naar behoren. Vooral blijven wisselen met tactics als je merkt dat iets niet werkt is de sleutel om progressie te maken merk ik.
Laatste potje krijg ik bijvoorbeeld een tegengoal omdat ik na steekbal ruimschoots sneller bij de bal was maar de terugspeelpass van mijn speler niet meteen kwam. Sowieso zodra je snel moet schakelen of skills moet verdedigen dan heeft de tegenstander meteen een gat geslagen.
Morgen maar eens zien of het loont om nog ff door te zetten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Was idd een leuke pot! Haat aan celebrations. Vandaag ook: verlies ik 7-5 waarbij elke keer dat achterlijke dansje met z'n 4en word uitgekeken. Snap de lol er echt niet van.allstarted1 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 20:39:
[...]
We kunnen bevestigen dat de zilveren doelstelling vrijgespeeld wordt. Thanks Augy, leuke pot en geen celebrations, haha
Overigens speelde Rivals heerlijk vanavond! 6 gespeeld 5 gewonnen. Mijn nieuwe team met 3-5-2 tactics gaat tot op heden echt keihard 😂
Tactics:
https://www.reddit.com/r/..._1_player_remastered_for/
Team: (alles op 10 Chem)
:strip_exif()/f/image/zQ4kWSDzvYXxeLWSLmb9YSwo.jpg?f=fotoalbum_large)
Leuk dit. Krijg 2x een FUT disconnect terwijl het gelijk staat, geen resultaat. Zelfde geval als ik na 60 min 1-0 achter sta, krijg ik een verlies geteld. Mooi weer een kans op Goud 1 ontnomen, thnx EA.
Stond op een gegeven moment 14-4 en daarna naar 17-11 gegaan. Ik vrees dat ik had moeten wachten tot zondag. Dan had de scripting me vast minder getroffen. Krijg altijd het idee dat als je teveel op een dag speelt, de game je wel laat weten dat het zo is.
Stond op een gegeven moment 14-4 en daarna naar 17-11 gegaan. Ik vrees dat ik had moeten wachten tot zondag. Dan had de scripting me vast minder getroffen. Krijg altijd het idee dat als je teveel op een dag speelt, de game je wel laat weten dat het zo is.
83 aanvaller sbc... krijg 2 spelers terug die ik er ook ingestopt had.
Wat doen jullie met je packs en het gokken op een TOTY speler (hoe klein de kans ook is)? Bewaren tot ze allemaal in de packs zitten? En is dat komende donderdag?
Mijn buurjongen had mazzel: Mbappe TOTY!
alles al geopend, zat niks tussen. Wel salah gepackt goldMadMoody schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 23:49:
Wat doen jullie met je packs en het gokken op een TOTY speler (hoe klein de kans ook is)? Bewaren tot ze allemaal in de packs zitten? En is dat komende donderdag?
Hier ook gewoon geopend.. mbappe TOTY 😁 wat een eindbaas is dat!fifanoob schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 23:52:
[...]
alles al geopend, zat niks tussen. Wel salah gepackt gold
tradeable of untradeable? Ondanks dat ik hem graag zou willen, had ik hem wel verkocht mocht ik hem packen. Gewoon omdat je met die coins wel 2 dikke icons kan halen ;DAugy schreef op zondag 24 januari 2021 @ 00:03:
[...]
Hier ook gewoon geopend.. mbappe TOTY 😁 wat een eindbaas is dat!
Wl weer drama alleen maar teams met 11man verdedigen ik snap echt dat soort no lives niet
Ik twijfel toch wel een beetje aan dit soort claims (ook van andere mensen hoor). Je speelt volgens mij niet hoger dan dat ik speel.Markvd1984 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 01:06:
Wl weer drama alleen maar teams met 11man verdedigen ik snap echt dat soort no lives niet
Ik kom denk ik 3 van de 30 teams tegen die echt super verdedigend spelen.
Ik heb regelmatig potjes dat ik max 30 a 40% balbezit heb.
Toch speel ik naar mijn idee niet verdedigend, ik ben alleen in 3 a 4 passes in de buurt van de goal en daarna heeft de ander meestal de bal weer.
Ergo mensen beschuldigen mij van verdedigend spelen, ik vind dat zij posession hoarders zijn.
heb hetzelfde hoor. Had net ook weer een tegenstander die stuurt mij een berichtje met depth 1 pussy.. Ik speel op 6 maar oke. Op moment dat ik druk zette speelde hij bal terug naar verdediging. Oke prima dan wacht ik wel, maar sommige lui verwachten dan dat ik druk ga zetten op zijn verdedigers terwijl ik vanaf middenlijn moet komen?cubert20 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 02:08:
[...]
Ik twijfel toch wel een beetje aan dit soort claims (ook van andere mensen hoor). Je speelt volgens mij niet hoger dan dat ik speel.
Toch speel ik naar mijn idee niet verdedigend, ik ben alleen in 3 a 4 passes in de buurt van de goal en daarna heeft de ander meestal de bal weer.
Ergo mensen beschuldigen mij van verdedigend spelen, ik vind dat zij posession hoarders zijn.

Die lui moeten gewoon sneller naar voren spelen en meer risico nemen ipv balletje terug. Lijkt Woudenberg wel
Untradeble. Anders had k hem idd gewoon verkochtfifanoob schreef op zondag 24 januari 2021 @ 00:31:
[...]
tradeable of untradeable? Ondanks dat ik hem graag zou willen, had ik hem wel verkocht mocht ik hem packen. Gewoon omdat je met die coins wel 2 dikke icons kan halen ;D
Kwam uit ultimate pack lopen van 200 Rivals wedstrijden.
Moet wel zeggen dat hij echt het verschil maakt op dit moment icm de switch naar 3-5-2 Maar 8 milj. Coins verschil niet, neeuh
[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 24-01-2021 06:50 ]
Wat mij vooral stoort zijn de mensen die ongelofelijk traag spelen. Dus veel pasjes naar achter, continu achteruit dribbelen, van flank wisselen. Als ik zelf de bal heb speel ik vooral naar voren, maar tegen tegenstanders die dat niet doen ga ik me erg vervelen. In dat soort wedstrijden heb je dan ook 30-40% balbezit. In heb het gevoel dat deze WL bovenmatig veel mensen op die manier speelden.cubert20 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 02:08:
[...]
Ik twijfel toch wel een beetje aan dit soort claims (ook van andere mensen hoor). Je speelt volgens mij niet hoger dan dat ik speel.
Ik had trouwens besloten niet voor de verhaallijn te gaan, blijkt nu dat lvl 30 na alle aanpassingen perfect in m'n team past. 😂
Nog 40k XP met alle week opdrachten van deze en vorige week al gedaan, word een leuke grind met alle daily's enz enz 😂
Nog 40k XP met alle week opdrachten van deze en vorige week al gedaan, word een leuke grind met alle daily's enz enz 😂
[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 24-01-2021 08:59 ]
Ik kreeg Jovic TOTW en Icardi UCL uit die SBC.038Zwolle schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 23:20:
83 aanvaller sbc... krijg 2 spelers terug die ik er ook ingestopt had.
Die Icardi heb ik nu al tig keer gepackt. Eén keer een paar potten uitgeprobeerd en al staat 'ie voor open doel, dan weet hij de bal nog tegen de paal te werken. Of naast. Als je dat vergelijkt met Ollie Watkins SIF...
Gisteren overigens Suarez Moments vrijgespeeld en een paar potten uitgeprobeerd in een voor mij nieuwe LaLiga-tactiek. Normaal speel ik 4-3-3 (3), maar wilde Suarez en Benzema eens naast elkaar proberen. Suarez is echt een beest: vier wedstrijden, negen doelpunten. Voelt beter en scherper aan dan Benzema HL. Samen zijn ze wel een dodelijke combi.
wordt straks vervangen door kaib.fifanoob schreef op zondag 24 januari 2021 @ 02:10:
[...]
heb hetzelfde hoor. Had net ook weer een tegenstander die stuurt mij een berichtje met depth 1 pussy.. Ik speel op 6 maar oke. Op moment dat ik druk zette speelde hij bal terug naar verdediging. Oke prima dan wacht ik wel, maar sommige lui verwachten dan dat ik druk ga zetten op zijn verdedigers terwijl ik vanaf middenlijn moet komen?![]()
Die lui moeten gewoon sneller naar voren spelen en meer risico nemen ipv balletje terug. Lijkt Woudenberg wel
nu floranus nog vervangen.
Begind weer goed 88 min 2-2, ga alleen op de keeper af met Robben . Disconnect tegenstander ..... fijn hele wedstrijd voor lul gespeeld.
Valt mij vandaag ook op. Echt mazzel met twee tegenstanders die ook niet zo heel goed waren. Maar het speelt sinds gisteren echt alsof je spelers vanaf minuut 1 hondsmoe zijn, stroperig. Een Neymar die draait als een olietanker.Bossie schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 22:00:
[...]
7-2 hier maar het speelt echt erg raar, de delay is merkbaar aanwezig op je input.
Laatste potje krijg ik bijvoorbeeld een tegengoal omdat ik na steekbal ruimschoots sneller bij de bal was maar de terugspeelpass van mijn speler niet meteen kwam. Sowieso zodra je snel moet schakelen of skills moet verdedigen dan heeft de tegenstander meteen een gat geslagen.
Morgen maar eens zien of het loont om nog ff door te zetten.
En dan ook nog laggy, niet van slechte ping of een matige verbinding, maar alsof je de fps niet haalt. Ik dacht dta het aan het installeren van nieuwe drivers lag, maar terugzetten naar de oude werkt ook niet.
Heb mid Sanchez gekocht, had vanochtend een wedstrijd waar ik heel veel moeite met hem had. Dus ga hem maar even uitproberen.
Heeft 3* 3* maar trucs kan ik toch niet en wat ik met Depay merk is dat 3* zb in de 16 niet heel veel uitmaakt.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=eDmDwBRxnVVQ5:FFA21PS4
Heeft 3* 3* maar trucs kan ik toch niet en wat ik met Depay merk is dat 3* zb in de 16 niet heel veel uitmaakt.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=eDmDwBRxnVVQ5:FFA21PS4
Waaaaaat! Ik had gewoon zin om een pakketje te openen.
SIIIIIIIII! TOTY C. Ronaldo uit een rare mega pack.
Ok, ik ga dit jaar niet meer zeuren om pack luck
SIIIIIIIII! TOTY C. Ronaldo uit een rare mega pack.

Ik had dezelfde gedachte met Suarez en Benzema! Twee kanonnen voorin.allstarted1 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 09:56:
[...]
Gisteren overigens Suarez Moments vrijgespeeld en een paar potten uitgeprobeerd in een voor mij nieuwe LaLiga-tactiek. Normaal speel ik 4-3-3 (3), maar wilde Suarez en Benzema eens naast elkaar proberen. Suarez is echt een beest: vier wedstrijden, negen doelpunten. Voelt beter en scherper aan dan Benzema HL. Samen zijn ze wel een dodelijke combi.
LOL.. WL potje. Controller aan de kant gegooid. Dieptepass in de 16, ik met Delaney ervoor, block de bal, schiet over de goal, tegenstander struikelt vervolgens over Delaney. Penalty en rood. 
Echt.

Echt.
Grrrrrrrr.. Al mag ik met mijn normale Ronaldo ook zeker niet klagen.. Dat is echter wel maanden geleden en nu echt al weken niets meer, terwijl ik echt veel packs open door League SBC’s te grinden. Hoe dan ook heerlijk zeg.. Die 94 Ronaldo is al een hel om tegen te spelen.. Laat staan de TOTY!Hassiebassie schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:57:
SIIIIIIIII! TOTY C. Ronaldo uit een rare mega pack.![]()
Mijn Weekend League gaat uitstekend met 16-5. Dit had zelfs nog 17-4 kunnen zijn, ware het niet dat mijn tegenstander in de extra tijd de 2-3 maakte.. Heel zuur maar was wel een pot die ik kon verliezen helaas. Vanavond weer mikken op G1 dan ben ik weer tevreden
Net volgens mij de simpelste wl tegenstander ooit. Kon er echt helemaal niks van. Al 5-0 voor met de rust maar hij bleef gewoon. Dus maar wat tactieken en trucjes gaan leren / oefenen. Uiteindelijk 7-0 geworden.
Als je buiten de 16 word neergehaald is hij vrijwel altijd ene rode kaart. In de 16 kunnen ze je door midden schoppen en is het een waarschuwing of geel. Ik begrijp wel dat rood en een penalty een dubbele bestraffing is, maar als je door midden word gezaagd is het wel belachelijk. Daarbij krijg ik ook echt veel te veel strafschoppen tegen waarbij ik alleen L2 gebruik.
Net toch nog even de PS aangeslingerd , sta 2-2 en krijg een penalty mee .. DC....
Playstation weer uitgedaan
Net toch nog even de PS aangeslingerd , sta 2-2 en krijg een penalty mee .. DC....

Playstation weer uitgedaan

Wow lekker man.Hassiebassie schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:57:
SIIIIIIIII! TOTY C. Ronaldo uit een rare mega pack.![]()
In mijn 8 wl-potjes ben ik nog geen TOTY tegen gekomen.
ik werd net verslagen door het raarste team ooit. Hij speelde met Kazu? een 59 bronze speler ofzo, Jappanner, man had ook gewoon grijs haar in de game. Rare zilver spelers erin. maar hij won gewoon met 3-2 sta echt perplex wtf is just happend
Dat is idd bizar, vooral de acties waarbij de aanvaller zijn skillmove inzet en daardoor tegen je stilstaande verdediger aanknalt. Wat er ook gebeurt (Skillmove gaat door de verdediger heen, vrije trap/penalty aanvaller, bal klust ondanks botsing terug naar aanvaller en doorgaan), het is vrijwel altijd in het voordeel van de aanvaller ipv gewoon een vrije trap voor de verdediger.038Zwolle schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:03:
Als je buiten de 16 word neergehaald is hij vrijwel altijd ene rode kaart. In de 16 kunnen ze je door midden schoppen en is het een waarschuwing of geel. Ik begrijp wel dat rood en een penalty een dubbele bestraffing is, maar als je door midden word gezaagd is het wel belachelijk. Daarbij krijg ik ook echt veel te veel strafschoppen tegen waarbij ik alleen L2 gebruik.
Volgende potje 3-4 verloren met 25 schoten voor mij en 3 voor hem/haar.Prosac schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:39:
LOL.. WL potje. Controller aan de kant gegooid. Dieptepass in de 16, ik met Delaney ervoor, block de bal, schiet over de goal, tegenstander struikelt vervolgens over Delaney. Penalty en rood.
Echt.

Kwam met geen mogelijkheid langs Alisson.

Sanchez bevalt me erg goed, 4 wedstrijden 8 doelpunten en 1 assist 
Sta nu op 11-4 in Weekend League
Sta nu op 11-4 in Weekend League
Haha wat was dit voor pot? Tijden geleden dat ik zo gefrustreerd raak. Ik kom tegen een huis- tuin en keuken team te spelen.
Eerste tegengoal: Ik zit ertussen, bal klutst terug waardoor hij kan scoren.
Daarna: Ik ben erdoor met Larsson randje zestien, hij schopt me van achter neer. 100% doorgebroken speler, stond in een straal van 15 meter niemand meer bij en was er al langs. Geel ipv een rode kaart.
2e tegengoal: Hij doet de bridge, ik hem m door dus zit ertussen met Van Dijk. Hij krijgt de bal miraculeus mee, nadat Suarez de bal na de tackle weer tegen zich aan krijgt.
Vervolgens kom ik terug tot 3-3, nadat zijn 3e goal wel mooi was. Ik geef een vrije trap dom weg halverwege zijn helft, 10 secondes later ligt ie in mijn goal: 4-3.
Uiteindelijk schopt hij me nog 3 keer van achter neer, waarvan 1 keer dit keer wel een rode kaart opleverde bij een doorgebroken speler. Helaas niet meer kunnen rechttrekken.
Poh, dit was echt de meest frustrerende pot die ik in een jaar tijd heb gespeeld. Gelukkig was ik met een vriend aan het bellen die me even kon kalmeren hahaha.
17-6 nu, wederom een Weekend League waarin de stap richting Elite 3 mogelijk lijkt, maar dit soort wedstrijden zijn daarin een beslissende factor.
Daarna: Ik ben erdoor met Larsson randje zestien, hij schopt me van achter neer. 100% doorgebroken speler, stond in een straal van 15 meter niemand meer bij en was er al langs. Geel ipv een rode kaart.
2e tegengoal: Hij doet de bridge, ik hem m door dus zit ertussen met Van Dijk. Hij krijgt de bal miraculeus mee, nadat Suarez de bal na de tackle weer tegen zich aan krijgt.
Vervolgens kom ik terug tot 3-3, nadat zijn 3e goal wel mooi was. Ik geef een vrije trap dom weg halverwege zijn helft, 10 secondes later ligt ie in mijn goal: 4-3.
Uiteindelijk schopt hij me nog 3 keer van achter neer, waarvan 1 keer dit keer wel een rode kaart opleverde bij een doorgebroken speler. Helaas niet meer kunnen rechttrekken.
Poh, dit was echt de meest frustrerende pot die ik in een jaar tijd heb gespeeld. Gelukkig was ik met een vriend aan het bellen die me even kon kalmeren hahaha.
17-6 nu, wederom een Weekend League waarin de stap richting Elite 3 mogelijk lijkt, maar dit soort wedstrijden zijn daarin een beslissende factor.
Welkom in de Weekend League.SH-FR schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:46:
Haha wat was dit voor pot? Tijden geleden dat ik zo gefrustreerd raak. Ik kom tegen een huis- tuin en keuken team te spelen.
Daar valt het echt gewoon meer op en is het frustrerender als het je overkomt.
Net als een je defensie die ineens compleet uit elkaar gereten wordt door vanilla Rodrigo en Adama

[ Voor 54% gewijzigd door Prosac op 24-01-2021 17:36 ]
Ondanks de frusterende momenten en de stroperige gameplay (vorige week speelde het juist erg lekker), gaat het niet zo heel slecht in de WL. Met nog 7 potjes te gaan sta ik al op 11 overwinningen. Niet slecht. Mooi als ik weer de 14 weet te halen, back2back 14 overwiningen.
Ben net TOTY Mbappe tegen gekomen. Mijn god, niet te doen zeg.
Na 30 minuten 3-0 achter omdat hij werkelijk waar onder druk uit alle hoeken en (af)standen steeds maar schoot met Mbappe. 3 strak in de hoek. Eentje met een schot terwijl hij met de rug naar de goal stond, andere 2 met een pass op randje 16 en direct uithalen. Terug gekomen tot 3-3, maar weer 2 insta-schoten van Mbappe maakten 3-5
Uit ellende had ik de depth al op 2 gezet in de rust en een smalle verdediging, maar zelfs dan is deze Mbappe echt pittig blijkt.

Uit ellende had ik de depth al op 2 gezet in de rust en een smalle verdediging, maar zelfs dan is deze Mbappe echt pittig blijkt.
Kan iemand mij vragen beantwoorden,ik heb mbappe gold,maar ik word door elke verdediger eruit gelopen moet ik iets doen met instellingen ofzo ,en mijn keeper pakt daadwerkelijk geen bal ,lloris en ter stegen moet ik iets veranderen dat me cpu ook wat doet met me keeper ?
En ik speel vaak tegen pope en die schijnt alles tegen te houden , why?
En ik speel vaak tegen pope en die schijnt alles tegen te houden , why?