Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
mar101 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:19:
[...]

Dat weet ik nog niet zo zeker wat Thiago betreft. Zijn standaard versie is natuurlijk geen meta speler, maar degene die vorig jaar met zijn TOTS kaart hebben gespeeld, weten hoe goed hij kan zijn als hij flinke stat boosts krijgt voor zijn snelheid, fysiek en verdediging. Zijn dribbel voelt dan supersmooth, loepzuivere passing wat in deze Fifa erg belangrijk is, 5* skillmoves en zijn acceleration is relatief hoog waardoor hij alsnog erg snel aanvoelt ondanks dat hij niet de snelste middenvelder is. Ik heb in ieder geval voor hem gestemd, was 1 van mijn favoriete spelers vorige Fifa, hoop dat hij erbij zit.
Bovendien was hij erg belangrijk voor Bayern in de CL en vond ik hem 1 van de betere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Had vandaag tijdens een paar potjes rivals soms een symbool bovenin beeld dat lijkt op hetzelfde beeld als wanneer iets trending is, soort grafiekje met een stijgende lijn. Is maar klein en kortstondig, maar viel me wel op. Meer mensen opgevallen en heeft dat impact op het spel, zit er een bepaalde gedachte achter? Heb overigens geen verschil gemerkt, wel delay maar niet meer dan anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:59:
Had vandaag tijdens een paar potjes rivals soms een symbool bovenin beeld dat lijkt op hetzelfde beeld als wanneer iets trending is, soort grafiekje met een stijgende lijn. Is maar klein en kortstondig, maar viel me wel op. Meer mensen opgevallen en heeft dat impact op het spel, zit er een bepaalde gedachte achter? Heb overigens geen verschil gemerkt, wel delay maar niet meer dan anders.
Is dat niet gewoon de indicator voor connection issues/hick-ups ?

@Hassiebassie
2019 alweer, thanks :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 20-01-2021 19:11 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 20:11
Heeft iemand een idee naar welke prijs IF Tielemans zal evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Bossie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:10:
[...]

Is dat niet gewoon de indicator voor connection issues/hick-ups ?

@Hassiebassie
2019 alweer, thanks :)
Even opgezocht en klopt inderdaad. Zie ook dat het maar paar weken oud is dus vandaar mijn vraag. Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Drossie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:22:
Heeft iemand een idee naar welke prijs IF Tielemans zal evolueren?
blijft ong zo.

Bij een sbc zou die wat kunnen stijgen net als alle andere IF kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
De laatste update heeft de gameplay aanzienlijk verbeterd! Vooral omdat de bridge niet meer zo sterk is.

Ben nu geswitcht naar een 352 systeem met Alex Sandro en Klaiber als Lm/Rm.

Heb ook nog heel even van Basten prime uitgeprobeerd maar werkte voor geen meter... Zo zonde dat zulke aanvallers niet werken. En voor mijn gevoel nog slechter dan in Fifa 20.

Dit is het team waar ik nu mee speel.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jUvQvaNwnVTwr:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Laat TOTY maar komen :> heb nu 4 miljoen aan coins, het meeste dat ik ooit heb gehad geloof ik maar kan maar geen beslissing maken wat ik er mee wil gaan doen.. het aanvankelijke plan was in ieder geval mid Cruyff, maar de keren dat ik tegen hem gespeeld had vond ik hem eigenlijk heel erg tegenvallen..

Wellicht prima Matthaus en mid Seedorf als centrale middenvelders, dat is toch we de zwakste plek in mijn team.

[ Voor 44% gewijzigd door Mesque op 20-01-2021 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01
Is vrijdag trouwens alles al in packs of is dat nog onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 14:54
Wulfric92 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:13:
De laatste update heeft de gameplay aanzienlijk verbeterd! Vooral omdat de bridge niet meer zo sterk is.

Ben nu geswitcht naar een 352 systeem met Alex Sandro en Klaiber als Lm/Rm.

Heb ook nog heel even van Basten prime uitgeprobeerd maar werkte voor geen meter... Zo zonde dat zulke aanvallers niet werken. En voor mijn gevoel nog slechter dan in Fifa 20.

Dit is het team waar ik nu mee speel.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jUvQvaNwnVTwr:FFA21PS4
Ik ben het met je eens dat het beter speelt maar de bridge is niet aangepakt toch? Ik merkte wel duidelijk verschil met stepovers etc maar niet met de bridge 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Saekerhett schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:41:
Ja, maar de kans dat je iets packed is nog kleiner dan een icon :9

Ik heb al die 82+ sbc's gelijk geopend en heb daar Agüero, LaPorte en ter Stegen uitgehaald.

Wanneer je pakketjes vrijdagavond opent mag je al blij zijn met 1 86+ per 20 pakketjes. En toty, heel, heel, heel misschien een (toty) keeper. Maar voor de rest niets.

Wat ik vaak merk, is wanneer je pakketjes opent op hét moment dat weinig anderen dat doen. (Zoals deze week). Krijg je veel meer hoger rated spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
038Zwolle schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:46:
[...]

Ik ben het met je eens dat het beter speelt maar de bridge is niet aangepakt toch? Ik merkte wel duidelijk verschil met stepovers etc maar niet met de bridge 😅
Wat ik tot nu toe heb gemerkt.

Decreased player transition speed when exiting either Skill Move at forward angles.

Dat dit ook voor de bridge geldt. Maar dat zou misschien ook tussen de oren kunnen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Saekerhett schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:41:
Waarschijnlijk net zoals voorgaande jaren, i.e. dag 1 defenders, dag 2 midfielders, dag 3 attackers en vanaf dag 4 alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Red picks: Ndombele en Stones, meh, jammer, zaten wel wat leuke spelers in deze TOTW. Packs uiteraard volgende week pas openen, heb nu 6 100k packs uit drie weken gold1 klaar staan. Blijft een bizar kleine kans dat ik een TOTY hit natuurlijk, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Ajorque en Tielemans als playerpicks bij de WL. Dat zijn de beste die ik ooit heb kunnen kiezen.

Nu iets van 25 pakketjes van wisselende samenstelling (van 82+ defender tot 100k packs) klaar staan. Kan ze alleen niet openen zolang ik nog geen bestemming heb voor mijn dubbele Allison, Son en Frenkie de Jong. :+

[ Voor 53% gewijzigd door Prosac op 21-01-2021 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Tielemans en ben yedder. Mag niet klagen dit keer. Wel bijzonder, slechtste WL tot nu toe en de beste red player pick

[ Voor 40% gewijzigd door 038Zwolle op 21-01-2021 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Ajorque en een nobody, dikke prut weer dus.

Ik had die Ben Yedder wel graag gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Laatst online: 12-09 20:11
Ik heb Koopmeijners en Barella.
Uit de packs haalde ik Kante.

Nu verkopen of gaat die opnieuw stijgen in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
kw_nl schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:46:
Aan de traders onder ons, ik heb al een tijdje Wijnaldum op het oog: https://www.futbin.com/21/player/26955/wijnaldum

Nu is die in een paar dagen van 610.000 naar 545.000 gegaan. Iemand een idee waarom? Ik hou hem nog even in de gaten voordat ik hem koop.
Nog steeds in de race voor Wijnaldum (RTTF), verwachting was dat zijn prijs ging dalen, maar is zelfs gestegen tegenover vorige week...

Twijfel nu een beetje wat ik zal doen. Alsnog kopen, met het risico dat als Liverpool eruit vliegt in de CL de prijs direct 200-300k zakt. Of kijken voor een NL Icon voor in het midden. Moet een box-to-box speler zijn, dus het liefst een high/high workrate. Dan kom ik op de base Icon van Seedorf uit (https://www.futbin.com/21/player/211/clarence-seedorf), wel een stuk duurder. Maar meer waardevast denk ik?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
kw_nl schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Nog steeds in de race voor Wijnaldum (RTTF), verwachting was dat zijn prijs ging dalen, maar is zelfs gestegen tegenover vorige week...

Twijfel nu een beetje wat ik zal doen. Alsnog kopen, met het risico dat als Liverpool eruit vliegt in de CL de prijs direct 200-300k zakt. Of kijken voor een NL Icon voor in het midden. Moet een box-to-box speler zijn, dus het liefst een high/high workrate. Dan kom ik op de base Icon van Seedorf uit (https://www.futbin.com/21/player/211/clarence-seedorf), wel een stuk duurder. Maar meer waardevast denk ik?
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem.. Wil mijn team upgraden en heb ongeveer 600K tot mijn beschikking.. Wijnaldum RTTF staat op mijn lijstje, maar ook de upgrade van Gomez ziet er wel intressant uit. Eventueel zou ook Bruno POTM nog kunnen met een flink aantal hoge spelers in mijn club.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sJmqD4B/team.jpg

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
kw_nl schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Met TOTY links naar vermoedelijk Van Dijk en Trent gaat zijn prijs vermoedelijk alleen nog maar omhoog voorlopig.
De wedstrijd tegen Leipzig is pas volgende maand, en ik acht de kans groot dat Liverpool die wel door komt. Als je twijfelt kun je hem het beste tegen die tijd voor de wedstrijd verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 23:54:
[...]

Wat ik tot nu toe heb gemerkt.

Decreased player transition speed when exiting either Skill Move at forward angles.

Dat dit ook voor de bridge geldt. Maar dat zou misschien ook tussen de oren kunnen zitten ;)
Bridge is super irritant, ik doe hem vaak per ongeluk in laggy gameplay als ik een speler naar me toe wil laten komen.

Beide zijn iets met R1 ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Dacht doe een x de icon SBc ,heb laatste tijd geluk dus dacht waarom niet ,krijg helaas hagi 85,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wie heeft Tavernier SBC als cvm / cdm gebruikt?
Ik zou hem in de rust kunnen inbrengen als cvm, in plaats van Gerrard,

In de basis krijg ik het niet gelinkt, de kaart loopt vandaag af.
Hoor goede verhalen als cvm

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Markvd1984 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:26:
Dacht doe een x de icon SBc ,heb laatste tijd geluk dus dacht waarom niet ,krijg helaas hagi 85,
Das geen beste :| Ruilen voor mijn base Riquelme ;( ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
BoB_HenK schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:31:
[...]

Das geen beste :| Ruilen voor mijn base Riquelme ;( ?
Ik heb hier anders nog een base Rijkaard liggen waar ik niks mee doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZodiacBomber schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:46:
[...]

Ik heb hier anders nog een base Rijkaard liggen waar ik niks mee doe...
ruilen voor mijn base Koeman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
Mars18 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:58:

Op de valreep ga ik de Tavernier SBC nog doen. Heb lang getwijfeld, ben hem in eerste instantie ook van plan als supersub te gebruiken en in de rust te wisselen voor Gravenberg. Een SBC van zo'n 150K is dan wel aan de prijzige kant. Gelukkig heb ik nog een stapel untradables van de 25x 83+ die ik bij een vorige promo had geopend. De super positieve review op Futbin heeft me uiteindelijk overgehaald. Vaak kunnen supersubs voor mij wedstrijden kantelen, een speler van dit niveau al helemaal. Tot aan TOTS zal hij makkelijk meekunnen. Uiteindelijk ga ik hem op 7 chem als LB gebruiken. Klaiber staat RB en die zal niet snel uit het team verdwijnen, beste verdediger waar ik tot dusver mee gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hagi opzich wel fijn alleen moet die uit de duels blijven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Ik ga Tavernier niet doen. Volgende week als er weer veel spelers op de markt zijn ga ik waarschijnlijk de Roberto Carlos SBC doen en ik hou Klaiber gewoon op rechtsback. Base Blanc en Mid Essien op CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 21:33
84 plus weer drama hier.. verrati CL zeldzaam. De packs uit de MM en een ultimate pack laat k tegen beter in staan tot morgen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Leuke avond met rivals 4/5 potjes tegen spelers met 2300+ SR. Ik begin helemaal niks tegen die gasten. Het verschil in tegenstanders in div 1 is dit jaar echt bizar groot.

Gezakt van 2080SR naar 1850 en nog steeds mijn doelstellingen niet gehaald...

[ Voor 19% gewijzigd door 038Zwolle op 21-01-2021 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
wat een feest vandaag en gisteren qua transferwinst. Al mijn golden rare kaartjes die ik voor max 700 coins had in gekocht stuk of 600 stuks. Zijn nu allemaal verkocht. Vandaag ging de Roon voor 1600 steeds weg, dat is toch 800 coins per kaart winst x 200 tikt mooi aan :D
Milik gisteren al, sinkgraven de hele week al. Prima weekje traden voor mij. Zitten nu bijna op 1 mil coins en een prima team. Blijf daarom door traden tot ik cruijff kan halen.
Het is nog even wachten tot city weer gespeeld heeft in de CL ivm met rttf kaartjes cancelo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Het zal vast een druppel op de gloeiende plaat zijn en schieten met een kanon op een mug, maar er staan 16 packs klaar voor morgenavond. :P

Net de Marquee Matchups gedaan en daar moest ik wel een en ander bijkopen. Maar met 430k was dat geen enkel probleem. M'n teams staan nu ook redelijk naar wens en denk dat ik de aankomende week wel een paar spelers goedkoop op kan pikken. Wat ik nu nog nodig heb zijn een LW en eventueel een RM voor LaLiga, plus een spits voor m'n Bundesliga-team. Dan kan ik weer even prima voor de fun spelen.

Aan het begin van de avond was het weer flink schaatsen met m'n spelers in Rivals. Wat een slechte servers... |:( Ook veel irritante figuren die de vieringen maar wat graag willen kijken na een goal.

Kwam in een pot met 2-0 voor. Gast speelde met Messi, Ronaldo, Rivaldo, Shevchenko en de beroemde backline. Hij kon terugkomen tot 2-2 en ging dat iedere keer irritant vieren met Ronaldo die z'n strandlakentje uitrolt en gaat zonnen. Als ik scoorde, drukte ik ze telkens door. Uiteindelijk liep 'ie uit naar 2-4 en was ik wel klaar met z'n vieringen. Ik was al chagrijnig na een drukke werkdag en ben er toen even echt voor gaan zitten. In de 82ste minuut kwam ik op 5-4 (met moeite) en ieder doelpunt weer kreeg 'ie de echte Ronaldo-celebration volledig van me te zien. Toen ik de 6-4 scoorde heeft hij niet meer afgewacht >:)

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/sRHVFZVZlHsOBwYTFn/giphy.gif :+

[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 21-01-2021 21:54 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
Ik kwam dit team tegen... (divisie 5).

Kon er echt geen zak van... ging er met 5-0 vanaf. In de laatste minuut liet ik hem alleen op m’n keeper afgaan, gunde hem wel z’n goal... ramde hij de bal echt huizenhoog over...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QXz4NYTlGPAMuQoUvJz1vm2r5Ko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XYbsbt0GRZCQvsbrDuT1hj31.jpg?f=fotoalbum_large

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Kwam in divisie 6 ook een team tegen met Neymar, mbappe, stuk of 4 icons en de RTTF Bundesliga Defence. Kom 2-0 achter. Helemaal trucjes doen en toen was k hem helemaal zat. 6-2 eraf gecounterd 😂

Goed team is top maar als je er echt niks van kan ben je gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nog even 2 potjes gespeeld weer dik verloren van spelers met 2300+ rating... ik ben klaar met rivals 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
kw_nl schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:07:
Ik kwam dit team tegen... (divisie 5).

Kon er echt geen zak van... ging er met 5-0 vanaf. In de laatste minuut liet ik hem alleen op m’n keeper afgaan, gunde hem wel z’n goal... ramde hij de bal echt huizenhoog over...

[Afbeelding]
Kan toch geluk hebben met icon packs? Zo goed is dat team voor de rest niet :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb de afgelopen 2 weken wat pakketjes opgespaard. Meeste zijn untradable maar toch...

Ik heb er nu 42 klaar staan waarvan wel 10 van die 75+ spelers maar zitten ook wat leuke tussen zoals 2 ultimate pack, 4 mega packs en 2 rare mega packs. rest zijn van die electrum en rare gold packs. Ik moet nog even 1 potje winnen met mijn zilveren squad dan heb ik nog een mega pack. ik ben ook bijna rank 23 dus dan heb ik ook nog een mega pack erbij.

De voorpret is alweer een stuk leuker dan wanneer ik straks de packs heb geopend en het allemaal weer bijzonder tegenvalt. je moet hoop houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister even 4-2-3-1 ( 2 ) geprobeerd in rivals en friendlies. Had vaak met 4-4-2 zodra ik tegen betere tegenstanders speelde in de WL dat mijn middenveld niet echt sterk stond en me spitsen op een eiland stonden.

Moet zeggen bevalt me zeer goed met neymar op 10 in een vrije rol. Zeker aangezien hij veel loop acties maakt en je iemand makkelijk kan wegsteken met ze 5* WF + goede passing.

Twijfel wel om dit weekend WL te spelen, heb het best druk + verwacht echt drama servers door TOTY. Maar wil eigenlijk toch wel even 1 pp hebben voor me 86+ upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:59:
Gister even 4-2-3-1 ( 2 ) geprobeerd in rivals en friendlies. Had vaak met 4-4-2 zodra ik tegen betere tegenstanders speelde in de WL dat mijn middenveld niet echt sterk stond en me spitsen op een eiland stonden.

Moet zeggen bevalt me zeer goed met neymar op 10 in een vrije rol. Zeker aangezien hij veel loop acties maakt en je iemand makkelijk kan wegsteken met ze 5* WF + goede passing.

Twijfel wel om dit weekend WL te spelen, heb het best druk + verwacht echt drama servers door TOTY. Maar wil eigenlijk toch wel even 1 pp hebben voor me 86+ upgrade.
Die nieuwe 4-2-3-1 guide dat op futbin staat is ook wel een aanrader, heb zijn 4-2-2 guide ook een aantal weken gebruikt. Werkt wel bij mijn speelstijl. Hoe ziet jouw team er nu uit want merk dat de workrates van je Verdedigende/centrale middenvelders toch belangrijker zijn dan je zou denken. Heb zelf een volledig Liverpool-team (op Neymar Untradeable na) dus speel met Fabinho-Gini UCLlive. Prima duo icm met hun workrates.

Ja ik ga dit weekend weer eens WL spelen denk ik na het 3 weken niet te hebben gedaan. Nu wat meer tijd dus ben benieuwd. Denk dat de servers alleen op vrijdagavond kut zullen zijn ivm Toty, rest van weekend hopelijk normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JVLPSV
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-06 16:32
Mars18 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:58:

Ik switch hem ingame met Capa en ik ben echt enorm fan van Tavernier. Zijn passing is top-notch en zijn fysiek merk je heel erg goed op die plek in het veld. Dus, ja zeker doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:03:
[...]

Die nieuwe 4-2-3-1 guide dat op futbin staat is ook wel een aanrader, heb zijn 4-2-2 guide ook een aantal weken gebruikt. Werkt wel bij mijn speelstijl. Hoe ziet jouw team er nu uit want merk dat de workrates van je Verdedigende/centrale middenvelders toch belangrijker zijn dan je zou denken. Heb zelf een volledig Liverpool-team (op Neymar Untradeable na) dus speel met Fabinho-Gini UCLlive. Prima duo icm met hun workrates.

Ja ik ga dit weekend weer eens WL spelen denk ik na het 3 weken niet te hebben gedaan. Nu wat meer tijd dus ben benieuwd. Denk dat de servers alleen op vrijdagavond kut zullen zijn ivm Toty, rest van weekend hopelijk normaal.
Zal hem eens lezen straks :)

Heb zelf RTTF Wijnaldum en Kante er staan, moet zeggen vind Kante toch vrij vaak van ze plek ondanks zijn H/M en zijn instructie dat hij achterin moet blijven. Dat Wijnaldum soms weg was vond ik niet zo heel erg want dat is mijn spelmaker CDM. Misschien lag het aan mij maar in 4-2-3-1 ( 2 ) leken me cdm's ook wat meer achterin te blijven ( waar ik ze ook wil ).

Servers zullen waarschijnlijk vanavond echt bizar slecht zijn, zeker met wat ik de laatste weken heb meegemaakt op vrijdagavond. Jammer want dat vond ik eerst juist de fijnste avond om te spelen zonder delay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Volgens mij staat op Futbin ook een 4231 (2), vanwege de LAM en de RAM, anders kan hij ze toch gewoon LM en RM noemen.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

toch de 84 player pick maar gedaan, kon onder meer kiezen uit Aguero en Oblak

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik kijk best veel Engels voetbal en mss zie ik het dan nooit maar rashford loopt vidic en varane omver er doorheen,ik zie hem in het echt nooit een fysiek duel winnen of ik let niet op ,en heb hem ook nog nooit vanaf de middenlijn zien hooghouden of ik moet het wederom gemist hebben en ea ziet elk weekend dat rashford dat kan ,

BTW eto is vals spelen die gast is niet bij te houden ook met hem loopt door vidic heen 🙄

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Laatst online: 14-07 10:58
Markvd1984 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:54:
Ik kijk best veel Engels voetbal en mss zie ik het dan nooit maar rashford loopt vidic en varane omver er doorheen,ik zie hem in het echt nooit een fysiek duel winnen of ik let niet op ,en heb hem ook nog nooit vanaf de middenlijn zien hooghouden of ik moet het wederom gemist hebben en ea ziet elk weekend dat rashford dat kan ,

BTW eto is vals spelen die gast is niet bij te houden ook met hem loopt door vidic heen 🙄
Ik zie hem inderdaad ook nooit Vidic of Varane omverlopen in de Premier League, schandalig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:37:
[...]

Ik zie hem inderdaad ook nooit Vidic of Varane omverlopen in de Premier League, schandalig!
vals spelert!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:59:

Ik heb afgelopen weekend een progressief systeem gebruikt van een youtuber. Naam even vergeten, Nealsguides denk ik.
Maar speel 2 vormen van 4-2-3-1, Gnabry op de vrije 10 rol. Sabitzer en Kimmich als CDM. Nadeel van Kimmich is wel zijn medium defensive workrate, maar de passing is geweldig en compenseert. Wegens zijn lage snelheid gaat hij niet mee naar voren.
Speelde prima uiteindelijk en je tikt de bal lekker rond. Bovendien staan spelers goed genoeg om redelijk onder de hoge druk uit te spelen waar veel spelers mee starten.
Kom je 2-0 achter, schakelde ik 3-5-2. Mocht ik dan rond de 70e/75e minuut nog achter staan, dan naar 4-4-2 met constante druk, dat heeft me meermalen alsnog een overwinning opgeleverd, puur omdat de tegenstander zijn spelers al stuk gerend had.
Eigenlijk het grootste nadeel van mijn opstelling is de redelijk matige passing van Haaland POTM voor dit systeem (te vaak net even de verkeerde pass) en de 3 sterren slechte voet, daar moet je echt rekening mee houden in de aanval. Maar als hij goed staat, is het echt een beest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:33
Markvd1984 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:54:

Maar je hebt toch zeker wel gezien dat Klaiber 1 van de beste rechtsbacks in Fifa en in real life is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
JVLPSV schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:36:
[...]

Ik switch hem ingame met Capa en ik ben echt enorm fan van Tavernier. Zijn passing is top-notch en zijn fysiek merk je heel erg goed op die plek in het veld. Dus, ja zeker doen!
Breng hem na rust in voor Gerrard.
Kwam de 1e paar WL wedstrijden tegen Cruyff en co, toen merkte ik toch dat baby Hierro nog al traag is.

Heb toen Hierro als cvm gebruikt en Tavernier als cv

Na de patch lijken spelers minder moe? De aanval en middenveld zijn nog topfit na 90 minuten? Heb niet hoeven te wisselen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Ik heb afgelopen weekend een progressief systeem gebruikt van een youtuber. Naam even vergeten, Nealsguides denk ik.
Maar speel 2 vormen van 4-2-3-1, Gnabry op de vrije 10 rol. Sabitzer en Kimmich als CDM. Nadeel van Kimmich is wel zijn medium defensive workrate, maar de passing is geweldig en compenseert. Wegens zijn lage snelheid gaat hij niet mee naar voren.
Speelde prima uiteindelijk en je tikt de bal lekker rond. Bovendien staan spelers goed genoeg om redelijk onder de hoge druk uit te spelen waar veel spelers mee starten.
Kom je 2-0 achter, schakelde ik 3-5-2. Mocht ik dan rond de 70e/75e minuut nog achter staan, dan naar 4-4-2 met constante druk, dat heeft me meermalen alsnog een overwinning opgeleverd, puur omdat de tegenstander zijn spelers al stuk gerend had.
Eigenlijk het grootste nadeel van mijn opstelling is de redelijk matige passing van Haaland POTM voor dit systeem (te vaak net even de verkeerde pass) en de 3 sterren slechte voet, daar moet je echt rekening mee houden in de aanval. Maar als hij goed staat, is het echt een beest.
Ik wil ook echt nooit lage defensie workrates als cdm's dat past niet echt in me spel. Neem best veel risico voorin dus wil wel een stabiel middenveld.

Heb van de week ook even 3-5-2 getest maar vind het 3x niks, je bent enorm kwetsbaar via de flanken tenzij je de LM / RM continu laat mee verdedigen. Kan ook zijn dat ik die formatie gewoon verkeerd speelde en daarom heel moeilijk had.

Haaland zo slecht in de passing dan ? Met engine er op heeft hij 90 shortpassing. Dat is wel een reden voor mij om nooit "dure" sbc's te doen. Als ze even niet bevallen of minder worden heb je er niks meer aan behalve SBC fodder.

Enige player SBC die ik dit jaar heb gedaan is Atal en Malen. Atal is momenteel in de SBC fodder gekomen en Malen gebruik ik eigenlijk nooit, alleen gebruikt voor de van Bergen Objective.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:08:
[...]

Haaland zo slecht in de passing dan ? Met engine er op heeft hij 90 shortpassing. Dat is wel een reden voor mij om nooit "dure" sbc's te doen. Als ze even niet bevallen of minder worden heb je er niks meer aan behalve SBC fodder.
Kan aan mij liggen, maar ik kan me soms zo ergeren aan Haaland die een bal terug naar het middenveld passt terwijl ik toch echt de stick naar de vooruit rennende speler dichterbij druk. Of een eenvoudige korte pass die hij niet geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:16:
[...]

Kan aan mij liggen, maar ik kan me soms zo ergeren aan Haaland die een bal terug naar het middenveld passt terwijl ik toch echt de stick naar de vooruit rennende speler dichterbij druk. Of een eenvoudige korte pass die hij niet geeft.
Kan ook gewoon de speler zijn hoor. Heb ik met Mbappe soms ook, laat hij ineens de bal 3 meter van ze voet afschieten. Met neymar en Ronaldo heb ik daar nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
MadMoody schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:32:
[...]

Maar je hebt toch zeker wel gezien dat Klaiber 1 van de beste rechtsbacks in Fifa en in real life is? ;)
Haha Nice ,ja klopt ook lomp,ik speel niet meer met hem ook daarom hahs bellarin is prima nu en makkelijker te linken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:33:
[...]

Haha Nice ,ja klopt ook lomp,ik speel niet meer met hem ook daarom hahs bellarin is prima nu en makkelijker te linken
Ik wilde er eigenlijk alleen maar mee zeggen dat iedere vergelijking real life - Fifa mank gaat.
Voor Fifa was bijvoorbeeld Ben Yedder me nog nooit opgevallen. Terwijl de vorige Fifa hij zo'n beetje de beste spits was die je kon hebben. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anders Vejrgang had het afgelopen weekend behoorlijk moeilijk tegen 1 opponent. Na de penaltyreeks won hij pas. Wel grappig om te zien hoe gefrustreerd hij raakt tijdens de wedstrijd. Met een winning streak van 420 WL-games is hij het natuurlijk ook niet gewend om het lastig te krijgen. Nu EA zijn favoriete stepovers heeft generfed (voor de 2e keer alweer) is het de vraag wanneer de eerste reuzendoder ten tonele verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Capsaicin schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:14:
Anders Vejrgang had het afgelopen weekend behoorlijk moeilijk tegen 1 opponent. Na de penaltyreeks won hij pas. Wel grappig om te zien hoe gefrustreerd hij raakt tijdens de wedstrijd. Met een winning streak van 420 WL-games is hij het natuurlijk ook niet gewend om het lastig te krijgen. Nu EA zijn favoriete stepovers heeft generfed (voor de 2e keer alweer) is het de vraag wanneer de eerste reuzendoder ten tonele verschijnt.
[YouTube: PENALTY SHOOTOUT IN MY 417-0 WEEKEND-LEAGUE GAME! | Crazy Fifa 21 Fut Champs Game | Intense Ending]
Is natuurlijk ook nog een kind he, geen wonder dat je dan bij tegenslag zo reageert. Maar zelfs deze spelers zijn maar mensen blijkt maar weer.. Bijzonder irritant ventje wel hoor met dat vingertje na een doelpunt en de camera inkijken, ook celebrations en herhalingen afspelen, bah.

E sporter van Feyenoord Julian had toch ook een tijdje zo'n lange streek samen met Vejrgang?

[ Voor 6% gewijzigd door Vestendrie op 22-01-2021 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Vraagje jongens???
Welke divisie moet je ongeveer spelen om goud 1 in de WL te kunnen halen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:08:
[...]

Ik wil ook echt nooit lage defensie workrates als cdm's dat past niet echt in me spel. Neem best veel risico voorin dus wil wel een stabiel middenveld.

Heb van de week ook even 3-5-2 getest maar vind het 3x niks, je bent enorm kwetsbaar via de flanken tenzij je de LM / RM continu laat mee verdedigen. Kan ook zijn dat ik die formatie gewoon verkeerd speelde en daarom heel moeilijk had.
Waarschijnlijk speelde je dan verkeerd :+
Wat je met de 352 eigenlijk doet is verdedigend een 532 creeren en aavallend een 352 iets wat je veel clubs ziet doen maar eigenlijk niet echt 1:1 in fifa op te zetten is (i.e. zie city, liverpool, barca of Chelsea/inter met Conte - waarbij vaak een CDM/CM tussen de verdedigers zakt (Fabinho, Busquets, Kante terwijl juist de backs met de aanval meegaan) .

Je LM/RM zijn eigenlijk je aanvallende backs (Robbo/TAA), die aanvallend opkomen en breed houden waardoor er vaak een speler van de tegenstander moet instappen. Als dat gebeurt kan je naar binnen snijden of als dat niet gebeurt dan gaat de back rustig naar de achterlijn.

Verdedigend zullen deze in omschakelmoment vaak uit positie zijn, daardoor helpt als je hoog druk zet en/of de passlijnen meteen afschermt zodat iedereen weer verdedigend in positie kan komen.

Aanvallend geeft dit juist erg veel opties, je kan via de zijkanten combineren zoals Back/CDM/CAM in 4231 of snel en direct omschakelen zoals met de 41212-2.

Helaas in deze Fifa moet je wel spelers als Adama/Walker etc op je LCB/RCB hebben en niet een "low-balance" CB omdat deze erg vaak in sprint duels komen met wingers.

Overigens ben ik de WL begonnen met de 4231 high-depth die onlangs gelinked werd en het speelt erg leuk tot nu toe. 2-0 momenteel, echter volgens ga ik deze WL geen betere teams (teams niet tegenstanders) meer zien dan de eerste twee.

@rgroeneveld1981
Denk toch minimaal 1-2, ik speel D3 en zie mezelf toch maximaal als een G2/3 speler.
Dit is meer gebaseerd op voorgaande jaren, want volgens mij speelt vrijwel niemand serieus rivals meer aangezien je toch punten uit WL krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 22-01-2021 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:25:
[...]

Is natuurlijk ook nog een kind he, geen wonder dat je dan bij tegenslag zo reageert. Maar zelfs deze spelers zijn maar mensen blijkt maar weer.. Bijzonder irritant ventje wel hoor met dat vingertje na een doelpunt en de camera inkijken, ook celebrations en herhalingen afspelen, bah.

E sporter van Feyenoord Julian had toch ook een tijdje zo'n lange streek samen met Vejrgang?
Klopt die ging gelijk op die had ook iets van 300-0 ofzo ?. Alleen deze jonge man is gewoon even vrolijk verder gegaan met winnen. Echt respect dat je zoiets kan bereiken.

Had in streams van andere fifa youtubers gehoord dat dat mannetje soms echt helemaal verrot gescholden word. Hoe triest mannetje is 15 :F
Bossie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:42:
[...]

Waarschijnlijk speelde je dan verkeerd :+
Wat je met de 352 eigenlijk doet is verdedigend een 532 creeren en aavallend een 352 iets wat je veel clubs ziet doen maar eigenlijk niet echt 1:1 in fifa op te zetten is (i.e. zie city, liverpool, barca of Chelsea/inter met Conte - waarbij vaak een CDM/CM tussen de verdedigers zakt (Fabinho, Busquets, Kante terwijl juist de backs met de aanval meegaan) .

Je LM/RM zijn eigenlijk je aanvallende backs (Robbo/TAA), die aanvallend opkomen en breed houden waardoor er vaak een speler van de tegenstander moet instappen. Als dat gebeurt kan je naar binnen snijden of als dat niet gebeurt dan gaat de back rustig naar de achterlijn.

Verdedigend zullen deze in omschakelmoment vaak uit positie zijn, daardoor helpt als je hoog druk zet en/of de passlijnen meteen afschermt zodat iedereen weer verdedigend in positie kan komen.

Aanvallend geeft dit juist erg veel opties, je kan via de zijkanten combineren zoals Back/CDM/CAM in 4231 of snel en direct omschakelen zoals met de 41212-2.

Helaas in deze Fifa moet je wel spelers als Adama/Walker etc op je LCB/RCB hebben en niet een "low-balance" CB omdat deze erg vaak in sprint duels komen met wingers.

Overigens ben ik de WL begonnen met de 4231 high-depth die onlangs gelinked werd en het speelt erg leuk tot nu toe. 2-0 momenteel, echter volgens ga ik deze WL geen betere teams (teams niet tegenstanders) meer zien dan de eerste twee.

@rgroeneveld1981
Denk toch minimaal 1-2, ik speel D3 en zie mezelf toch maximaal als een G2/3 speler.
Dit is meer gebaseerd op voorgaande jaren, want volgens mij speelt vrijwel niemand serieus rivals meer aangezien je toch punten uit WL krijgt.
Daarom gaf ik het al aan speel waarschijnlijk verkeerd :P nog nooit zo gespeeld :D

Maar als ik het zo lees van je past het ook totaal niet bij mijn speelstyle :) Ben iemand die rustig opbouwt en gaat zoeken naar een 100% kans. Daarbij skill ik veel met mijn buitenspelers en dat gaat wel eens fout. Geen zin dat er dan een enorm gaat ineens ligt op de flank.

[ Voor 57% gewijzigd door Traeces op 22-01-2021 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:43:
[...]
Had in streams van andere fifa youtubers gehoord dat dat mannetje soms echt helemaal verrot gescholden word. Hoe triest mannetje is 15 :F
Je moet mij soms eens horen, heb voorgaande jaren ook wel eens tegenstanders horen tekeer staan die toevallig him mic hadden openstaan.

Het maakt toch ook niet uit voor wat je je tegenstander uitmaakt aangezien je normaalgesproken alleen de buren/huisgenoten tot last bent :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:46:
[...]

Je moet mij soms eens horen, heb voorgaande jaren ook wel eens tegenstanders horen tekeer staan die toevallig him mic hadden openstaan.

Het maakt toch ook niet uit voor wat je je tegenstander uitmaakt aangezien je normaalgesproken alleen de buren/huisgenoten tot last bent :o
Ik zit ook zeker wel te schelden op achter me PS. Maar los gaan op tegenstanders vind ik dan net ff wat verder gaan :P

Vind zelf ook bloed irritant om van die berichten te krijgen. Tijdje geleden ook krijg een bericht van een gast kon alle ziektes krijgen van de wereld etc. Dus ik zeg tegen hem jezus jij bent echt een klootzak hoe je je gedraagt. Eindstand ik krijg een officiële waarschuwing van Sony omdat ik de gedragcode had overschreden. Die loser had me dus gerapporteerd omdat ik klootzak zei :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:43:
[...]

Klopt die ging gelijk op die had ook iets van 300-0 ofzo ?. Alleen deze jonge man is gewoon even vrolijk verder gegaan met winnen. Echt respect dat je zoiets kan bereiken.

Ah oke, dat is inderdaad bijzonder knap.

Ja dat is erg triest inderdaad, zie nu alleen een video van hem en daar doet hij echt kinderachtig na het scoren van een doelpunt. Maar als hij al vaker gepest wordt omdat hij simpelweg van ze wint dan is dat wel schokkend ja, daar zou EA FIFA wel iets aan moeten doen eigenlijk. Of Vejrgang zou van social media afmoeten. Dat zijn ouders ook niet ingrijpen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vestendrie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:53:
[...]

Ja dat is erg triest inderdaad, zie nu alleen een video van hem en daar doet hij echt kinderachtig na het scoren van een doelpunt. Maar als hij al vaker gepest wordt omdat hij simpelweg van ze wint dan is dat wel schokkend ja, daar zou EA FIFA wel iets aan moeten doen eigenlijk. Of Vejrgang zou van social media afmoeten. Dat zijn ouders ook niet ingrijpen dan..
Denk dat papa en mama de centjes beheren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:53:
[...]

Mee eens, hij doet zeker kinderachtig na het scoren. Maarjah hij is 15 dan trek ik het iets beter dan een volwassen persoon ze eigen zo gedraagt :P

Neem aan dat hij een management / manager heeft die hem corrigeert met dat soort zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik verwacht vanavond (of tijdens Toty) eigenlijk wel een Rooney sbc. En daar kunnen ze een verschrikkelijk goede kaart van maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:48:
Ik verwacht vanavond (of tijdens Toty) eigenlijk wel een Rooney sbc. En dat kunnen ze een verschrikkelijk goede kaart van maken!
Ik denk dat deze eerder komt dan Cavani |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:48:
Ik verwacht vanavond (of tijdens Toty) eigenlijk wel een Rooney sbc. En daar kunnen ze een verschrikkelijk goede kaart van maken!
Die ga ik dan zeker doen rooney is echt een baas _/-\o_ heb zijn flashback kaart gebruikt in 19 die was echt geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Waarom zijn al die kaartjes zo duur momenteel? Allemaal 80-83 zooi die ik voor 2.5-3k kan verkopen. Wel lekker, had helemaal niks uit mijn WL/Rivals rewards maar tikt behoorlijk aan zo.

Heb nu 300k. vAanholt verkopen als ik Sinkgraven eenmaal heb dan zit ik al in de richting van Seedorf, de volgende upgrade (Gravenberch eruit dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een heerlijk toty team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:57:
[...]

Die ga ik dan zeker doen rooney is echt een baas _/-\o_ heb zijn flashback kaart gebruikt in 19 die was echt geweldig _/-\o_
Wilde zeggen: je zit ernaast want dat was in FIFA 20. Blijkt het ook in FIFA 19 zo te zijn geweest. Vat de creativiteit van EA goed samen.

Nog even wachten op de onvermijdelijke Ibra pace-boost kaart, een David Luiz OP kaart en een flinke upgrade van een Ribery of O. Dembélé..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Toty team is wel lekker hoor. Ben benieuwd hoe duur alexander Arnold zal worden over enkele weken, kan hij mooi zijn totgs gaan vervangen, anderen zullen onbetaalbaar zijn of niet in nijn liverpool team passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Toch belachelijk dat mbappe er in zit en messi niet😅 al kan hij nog de 12e speler worden natuurlijk en is mbappe hun cover speler..

[ Voor 41% gewijzigd door 038Zwolle op 22-01-2021 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:43:
Toch belachelijk dat mbappe er in zit en messi niet😅 al kan hij nog de 12e speler worden natuurlijk en is mbappe hun cover speler..
Zal wel indd Messi of Neymar worden en dan denk ik de laatste die verkoopt meer packs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:20:
Toty team is wel lekker hoor. Ben benieuwd hoe duur alexander Arnold zal worden over enkele weken, kan hij mooi zijn totgs gaan vervangen, anderen zullen onbetaalbaar zijn of niet in nijn liverpool team passen.
Was die bruine kaart in 19 :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
Servers eruit in 3,2,1...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Check. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlnZeCLyZ7Fk3yiSZI4JcVcEtHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1wahN7zTFzwtaPIehMsQjmGn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Haha wat voorspelbaar weer.. EA 👏

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat de release weer verspreid is over een week met aan het einde het hele team in packs ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Geen SBC.
Alleen de aanvallers beschikbaar in de pakketten.
En een 91 Luis Suarez te verdienen via objectives.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Augy
Oke mbappe TOTY. K klaag de rest van FIFA niet meer. Helaas untradeble

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 22-01-2021 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:06:
[...]

Ik neem aan dat de release weer verspreid is over een week met aan het einde het hele team in packs ?
Ja alleen Ronaldo , mbappe en lewa vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Lekker begin zeg, even mijn 3x 82+ attacker geopend met de TOTY aanvallers in packs, 3x een 82 rated, waarvan 2x Rodrigo die ik al untradable had, pfff. :(

Gelukkig de Marquee Matchups nog niet gedaan, dus daar maar 2x Rodrigo ingegooid. Dat zijn gelijk ook de laatste packs die ik vanavond open, geluk zit niet mee. De menu's zijn ook supertraag op dit moment, ga me niet wagen aan WL vanavond.

Morgen een nieuwe poging doen met de 84+ player pick SBC en hopelijk zijn de servers dan ook weer wat gekalmeerd om wat lagvrije WL wedstrijden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
30 packs geopend. Wijnaldum en tielemans als enigen hoger dan 83. Maar ik had ook geen hoge verwachtingen.

Voorspelbaar als EA zie ik net ook de ribbery kaart op futbin. Wrl een fijne kaart en redelijk makkelijk te linken. (En te duur zie ik nu)

[ Voor 40% gewijzigd door 038Zwolle op 22-01-2021 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook me pakjes geopend , if insigne en laporte als hoogste verwachte er ook vrij weinig van. Echt net genoeg om Prime Figo te halen , nu echt helemaal geen coins meer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar potjes WL gespeeld, maar ondanks dat de gameplay soepel lijkt is er een leuke vertraging op input.
Echter weet ik niet of ik moet klagen of dat het juist een enorme vooruitgang is ivm rond deze tijd met een grote promo spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bossie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:06:
[...]

Vriend van mij packte net TOTY Mbappe 🤨

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:29:
30 packs geopend. Wijnaldum en tielemans als enigen hoger dan 83. Maar ik had ook geen hoge verwachtingen.

Voorspelbaar als EA zie ik net ook de ribbery kaart op futbin. Wrl een fijne kaart en redelijk makkelijk te linken. (En te duur zie ik nu)
Leuke kaart en eindelijk een kaart om behoorlijk cr7 te linken. Maar veel te duur, je hebt neymar voor 150k minder en zijn ongeveer gelijk in stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Traeces schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:11:
[...]

Leuke kaart en eindelijk een kaart om behoorlijk cr7 te linken. Maar veel te duur, je hebt neymar voor 150k minder en zijn ongeveer gelijk in stats.
Vind hem qua stats ook wel opvallend veel op Neymar lijken, maar op bijna elk vlak net wat minder en wat je zegt is Neymar goedkoper en tradable. Enige reden om hem te doen is als je een Serie A team hebt.

Misschien niet de beste tijd om WL te spelen of packs te openen, maar wel om 83 rated spelers in te slaan. Sommige van de minder gewilde 83's kun je letterlijk voor discard prijzen inslaan. Heb nog zo'n miljoen coins in reserve dus ga even flink inslaan. Ga sowieso best veel gebruiken voor de Okocha en Cannavaro SBC die ik van plan ben te doen. En na TOTY denk ik dat de prijzen wel weer gaan stijgen als er een goede SBC uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Markuss schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:14:
[...]

Wilde zeggen: je zit ernaast want dat was in FIFA 20. Blijkt het ook in FIFA 19 zo te zijn geweest. Vat de creativiteit van EA goed samen.

Nog even wachten op de onvermijdelijke Ibra pace-boost kaart, een David Luiz OP kaart en een flinke upgrade van een Ribery of O. Dembélé..
Nou om m'n eigen gelijk te halen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBsqvW3efgNuZDuEKucioLo9wKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RwnQkkGWtaTPA6RpPWWWOjkb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:20:
[...]

Vind hem qua stats ook wel opvallend veel op Neymar lijken, maar op bijna elk vlak net wat minder en wat je zegt is Neymar goedkoper en tradable. Enige reden om hem te doen is als je een Serie A team hebt.

Misschien niet de beste tijd om WL te spelen of packs te openen, maar wel om 83 rated spelers in te slaan. Sommige van de minder gewilde 83's kun je letterlijk voor discard prijzen inslaan. Heb nog zo'n miljoen coins in reserve dus ga even flink inslaan. Ga sowieso best veel gebruiken voor de Okocha en Cannavaro SBC die ik van plan ben te doen. En na TOTY denk ik dat de prijzen wel weer gaan stijgen als er een goede SBC uitkomt.
Daarom me neymar kan ik nog verkopen en Ribéry zit je aan vast.

WL 2 potten gespeeld en het speelt opvallend goed , totaal niet verwacht. Kon net op me dooie gemak zo’n 1 depth team helemaal kapot tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Eerste 5 packs rommel daarna 86+ pack die ik nog had geopend. Neymar. Volgende pack 5x 85+ popt Messi op.

Gelijk maar weer afgesloten, beter zal het toch niet worden vanavond!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
In eerste instantie leek de Ribéry sbc wel leuk, maar toen zag ik de prijs en daarna vergeleken met Freeze Verrati.

Ga het toch maar bij Verrati houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
45 packs geopend en beste pulls waren chiellini en Laporte🤪 verder alleen maar meuk. Ach de voorpret was leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
de speel een friendly doelstelling uit de silver objectives is kapot.
2 friendlys kom niet bij goud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Na het binnenhalen van mbappe TOTY team om moeten gooien, was er net aan gewent. Ben benieuwd :)

Mochten jullie nog tips hebben let me know.
https://www.futbin.com/21/squad/5438593

Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/5439293

Geld is een btje op, dat dan weer wel 😂 en met pijn in m'n hart Messi moeten verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Harkte vanavond zowaar 4 overwinningen WL binnen die ik nog nodig had voor de laatste tokens voor iconswaps.
Standaard Icon pack van de swap geopend. Volgens mij kan het haast niet slechter met Miroslav Klose _O-
Pagina: 1 ... 81 ... 158 Laatste